Juliska potřísněná sparťanskou krví (Dukla Praha – SPARTA, 29. kolo Gambrinus ligy 2011/2012)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Chemik 
Černobílé fotky

10.05.2012 14:21

zajímavé...


káně 
je konec

10.05.2012 14:23

člověk sedí, kouká do blba a hlavou se mu honí věcí. A ta cesta domu. Bez špetky radosti, naděje. Pocity zmaru. Zklamání, bezradnost :(((((


Zdenda 
re: je konec

10.05.2012 14:52

Souhlas, bohužel...:-( Hlavou mi běhala celá sezóna, výjezdy, domácí zápasy, výhry a bohužel i některé zbytečné prohry a remízy... Jak jindy probíráme zápas, hru apod., včera se jen sedělo a mlčelo:-( Díky Libore, Pami a Pepo, že jste se nebáli jít "s kůží na trh" jako první.


káně 
re: re: je konec

10.05.2012 14:58

Asi tam nechali všechno, narozdíl od těch, co nešli. A lidi to vidí ...


Kocek 
Dotaz

10.05.2012 14:29

Snad se tu objeví někdo z "aktérů" a odpoví mi. Z jakého důvodu se po zápase nadávalo u autobusu hráčům?? Copak oni můžou za to jakej debil je kaučuje? Vztah hráči-fans je díky Chovancovi dobrej, ale tohle ho akorát zkurví. Tak případné mstitele prosim, zkuste po zápase s ČB svou zlost vylejt na tom, kdo za to nese zodpovědnost, a ne na hráčích, kteří ač hrajou howno, bojujou a snažej se. Nebo nám zase přestanou děkovat a bude to jako nedávno, což nechce snad nikdo z nás.


tucnak 
re: Dotaz

10.05.2012 14:33

Tak hlavně za to jak hrajou můžou sami hráči!!!


Kocek 
re: re: Dotaz

10.05.2012 14:49

Já zápas včera neviděl, ale co vidím celý jaro, tak se rozhodně neflákaj. Jsou v nějakým psychickým presu, bojej se cokoli udělat, a to asi chyba hráčů nebude, ne? Buď je "někdo" příliš stresuje, a nebo je neumí psychicky připravit na důležitý situace. Já se fakt nechci dočkat zase doby, kdy se kluci budou bát vlastního kotle :(


otiko 
re: re: Dotaz

10.05.2012 14:52

hráči mají určenu taktiku a příkazy co hrát. Musejí poslouchat "šéfa" , tak jako každý jiný. Ťrenér taky určuje , kdo bude hrát. Hráči, které ze Sparty prodali/vyhodili, teď jinde bojují o titul. A naopak, dobří hráči po příchodu do Sparty upadají. Zodpovědnoat má vždy především šéf (majitel/trenér).


milhause 
re: re: re: Dotaz

10.05.2012 14:59

no urcite nemaji taktiku, aby po vstrelenem golu prestali hrat... to se na me nezlob... a jestli jsi na jare nevidel ze strany hracu odflaknute zapasy, ci alespon prvni polocasy, tak by me zajimalo na ktery zapasy jsi chodil nebo koukal


Herrer 
re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:04

Přesně tak. Bohužel...


Kocek 
re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:15

Taktika neni to samý co psychika. Když i fetky z vršovic nás při našem vedení na konci zápasu tlačej, je něco shnilého v psychice hráčů. A já v tom vidim uplně jasně Hřebíka, kterej uměl hráče vždycky akorát srazit, místo aby jim do hlav narval že sou nejlepší a maj na to.


otiko 
re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:16

hráče vybírá trenér, pokud máš pocit, že se flákali, nebo neumí, tak proč je tam trenér dával. Hráče si mohl vybrat. Ze Sparty vyhození hráči budou hrát v neděli s Plzní o titul. Neviděl jsem Hřebíka či Haška, že by v utkání s Bohemkou či Duklou udělali něco pro to, aby se nehrál po vstřelené brance zanďour. A vůbec je pod úroveň mužstva, které aspiruje na titul, hrát podělaně zápasy s Bohemkou či Duklou - Teplicemi, Příbramí, Hradcem atd. To není ojedinělé selhání, ale opakující se systémová chyba, tedy trenérů.


Kocek 
re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:21

Já nerozumim vubec jejich myšlenkovým pochodům. Po zimě si chválej Keriče jak udělaj pokrok a zajistil si základ, a pak nehraje. Prohráváme v Boleslavi a místo totálního posílení ofenzivy hrajeme do 80. minuty 4-5-1, tohle opravdu nelze házet na hráče. Kweuke, na němž je založená hra, je zraněnej, a nahradí ho uplně jinej typ hráče, místo aby hrál Slepička, kterej je mu aspoň trochu podobnej?? Neřvu Hřebík ven, neb to nemá smysl, ale sere mě šíleně. Jak nezačne na podzim pořádná hra a výsledky, řvát to začnu taky.


jbee 
re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:24

Že by to bylo třeba tím, že Slepička byl marod?


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:25

OK, tohle sem nevěděl.


káně 
re: re: re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:27

tak si to nejdřív zjisti a pak otvírej pusu ....


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:29

Od toho je diskuse, aby se člověk dozvěděl co nevěděl :)


milhause 
re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:27

nevim jak muzes davat dva zapasy, tak odlisne vedle sebe.. viz. Hradec a Pribram .... Protoze po hradci by museli vyhodit ze zakladu minimalne 8 playeru a to co tam hosi predvedli, tak zato nemuze ani taktika ani psychika.. oproti Pribrami kde jsme si vytvorili sanci a to golovych na pet zapasu... aco se tyce reakce zapasu s Duklou, tak tam Hasek hned po oslavach golu nabadal hrace at hraji stejne


otiko 
re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:40

i kdyby se hráči flákali, je to zodpovědnost trenéra, že je neumí zaktivovat, tak jako má v práci zodpovědnost za flákače jejich šéf. Osobně si myslím, že problém Hřebíka je jednak - jak píše Kocek -, že neumí jednat s lidmi a za druhé, že místo aby systém hry jako každý správný šéf dělal podle toho, jaké má lidi k dispozici, tak on do nich pere svoje představy a nutí je , aby hráli něco, na co nejsou. Je to jako kdyby kdysi Brückner nutil Kollera, aby hrál jako Messi nebo Messiho, aby hrál jako Koller. Ostatně i Messi má problém v argentinském nároďáku, protože pro něj trenéři neumějí přizpůsobit hru, kterou hraje nejlépe.


kubri 
re: re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 17:07

A tohle je ta chyba. Tým se nemá přizpůsobovat jednomu hráči. Má se hráč přizpusobit týmu nebo odejít. Protože když je jeden hráč zraněnej, na kterém to stojí, tak je tým v čajzu.. Když ale odpadne hráč - člen systému, tak se nahradí a jede se dál.


otiko 
re: re: re: re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 17:10

ano a tohle je práce trenéra


káně 
re: Dotaz

10.05.2012 14:49

Nadavalo se jen Jarosikovi, predevsim za jeho ukazkovy vztah k fanouskum, pak za jeho vykony, kdy se vidi nekde kracet za dalsim titulem. ... jinak si fans nikoho nevsimali (nekdo rikal enco matejovi) .... nasledne z busu vylezli erich s liborem a byl naprostej klid. Neco si rekl Mira Baranek.


Kocek 
re: re: Dotaz

10.05.2012 14:50

No mně právě přišlo že se nadávalo i Matějovi, kterej je jeden z mála co se aspoň snažej něco vymyslet. Jarošík je cocot, nechápu na co hraje a doufám, že po sezoně tady končí.


káně 
re: re: re: Dotaz

10.05.2012 14:54

hráč, kterej proelží většinu zápasu na zemi, je k ničemu. Hráč, kterej sice dokáže vymyslet nahrávku, ale jinak si tam lážo plážo pobíhá, je k ničemu. Bez ohledu na jeho občasný geniální záblesk.


Janina 
re: re: re: Dotaz

10.05.2012 14:54

Tak jednou napíšeš proc se jim nadavalo..a pak pises ze je Jarosík kokot..? tak trochu si protirecis ne? A byl jsi u toho busu? Jestli ne, tak tu nerozebírej co se ASI delo apod.. zas z tooh vzniknou akorat spekulace jak tamhle povídali apod.


Kocek 
re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:11

Jarošík mě sere výkonama a hlavou plnou dalšího angažmá někde ve Španělsku. Přesto to píšu tady a nikdy bych na něj neřval na stadionu nebo po zápase. A co se týče jakýhokoli šíření paniky, tak na sportu už jsou celkem vypovídající videa, tudíž asi tak..


Janina 
re: re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 16:52

Vypovidající videa..kde je vesměs nic.. musí to přece vypadat hezky..jedno řev..druhy pulminuta rozhovoru.. ale tak někdo je ze sportu zvyklý..někdo jim velkolepe nadpisy žere pořád..


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Dotaz

11.05.2012 10:56

S Matějákem o přátelskou debatu rozhodně nejde. A jinak seshitsport sem si nekoupil cca 15 let, tohle video mi poslal odkazem známej. Je mi z toho smutno, nic jinýho v tom neni.


otiko 
re: re: Dotaz

10.05.2012 15:19

Jarošík není prvním hráčem, který ve Spartě postupně upadá. Je spíše otázkou, co je ve Spartě shnilého, že takoví hráči jako Jarošík, Matušovič, Kerič, Zápotočný, Rezek atd. atd. po čase ve Spartě upadnou


Kocek 
re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:23

To je uplně jednoduchý, neustálá fluktuace trenérů. Jeden trenén si přivede Matušoviče, dalšímu se jeho hra nelíbí, a tak je to s každým hráčem. Je to sice blbý, ale my teď potřebujeme aby Hřebík dostal přes léto klid na dobudování kádru, kterej má víc než kvalitní, a aby měli kluci o prvního zápasu v létě podporu. Buď se to zlepší a tahle sezona nás odrazí k lepším zítřkům, nebo to bude ještě horší a pak ať už se sbalí i Daneček se svými miliony. Radši hrát střed v klidu, než neustále hlásit útok na titul a LM a bejt celý lize k smíchu.


otiko 
re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:42

zázraky se nedějí, Hřebík ani Křetínský jiní nebudou. Zůstane u "velkých začátků"


káně 
re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:24

Keric nemuze jit nahoru, kdyz nedostane prostor hrat ... Zapotocny posazen opravnene, kde je mu ted konec, to nikdo nevi ...


Kocek 
re: re: re: re: Dotaz

10.05.2012 15:26

Opravdu by byl Zápo o tolik horší než Jarošík?


kubri 
re: Dotaz

10.05.2012 17:08

Ty si objektivní. Vůbec nevíš o čem mluvíš.


mfr 
re: Dotaz

10.05.2012 18:36

Ten Tučňák by si měl založit stránky Hřebík-forever. Jakoukoliv kritiku toho individua okamžitě napadá. Hřebík třikrát rozebral jakž takž fungující tým, to nikdo jiný nedokázal. Nikdo jiný neměl tu drzost vracet se tam, kde už dvakrát poškodil co mohl. Historicky je to nejlepší trener pro Liberec. Gestapo a STB vráželo hřebíky pod nehty. Křetínský nám vráží opakovaně Hřebík do srdce. Stránky by se měly jmenovat Hřebík-raus. Mohl bych analyzovat třeba proč je Jarošík z formy, když ve Španělsku loni ve formě byl, ale normální soudní Sparťani si příčinu uvědomují. Hřebíci to nepochopí nikdy. Doufám, že pod tímto vedením nenapodobíme sešitce a nebudeme příští rok bojovat atraktivním herním projevem o záchranu. "B" tým to letos jak známo nezvládl. Tedy další nesplňený cíl.


tucnak 
re: re: Dotaz

11.05.2012 14:28

Máš úžasný smysl číst mezi řádky, gratuluju. Ale jinak seš s tou analýzou úplně mimo..


mfr 
re: re: re: Dotaz

12.05.2012 10:03

Žádnou analýzu jsem zde neuvedl, jen jsem konstatoval skutečnost a naznačil své obavy z budoucnosti. Na skutečnou analýzu zde není dost prostoru. Hlupáci by ji stejně nepochopili. Těm, kteří nejsou zaslepeni současným atraktivním projevem, je analýza příčin pádu jasná.


tucnak 
re: re: re: re: Dotaz

14.05.2012 11:49

nepochopil, neva ;)


HVK 
...

10.05.2012 14:30

hezky si to napsal


kosmokamo 
KOTEL

10.05.2012 14:41

To, jak slabé fandění včera předvedl kotel, jsem se Spartou dlouho nezažil. Místo aby jsme naše kluky podporovali tak po inkasovaném gólu kotel prakticky až do samotného závěru zápasu mlčel. To už jste všichni kvůli Hřebíkovi tak rozhádaní, že už ani nefandíte? Věřím, že kdyby support jel naplno, gól na 2:1 dáme. Takhle bylo slyšet víc ty lampasáky z Dukly a že jich tam fandilo jen pár desítek! Z tohodle mi je opravdu smutno. Chtěl jsem Spartu podporovat, hulákali jsme ve třech a i fanoušci na jiné tribuně se snažili rozjet alespoň pokřik SPARTA, ale nikdo se nepřidával. Může se mi k tomu někdo vyjádřit? Tohleto nefandění mě nasralo víc, než že jsme ten zápas prosrali. Jsme přece kurva Sparťani a musíme Spartu podporovat. Nemám rád Hřebíka, Křetínksýho ani Haška, ale mám rád Spartu a kotel by jí měl mít rád nejvíc a taky ji tak podporovat! Pokud chceme vyhrávat, musíme hráčům pomoct! Ano, hrajou tužku, jsou statický, nenabízej se a asi si ani nevěřej tak od toho jsme MY abychom jim sebevědomí dodali!


tucnak 
re: KOTEL

10.05.2012 14:48

Řekl bych, že ztracená víra..


káně 
re: KOTEL

10.05.2012 14:50

co bys chtěl, bez víry ...


Chemik 
re: KOTEL

10.05.2012 14:51

No vono už v první půli to GERO nevydržel a na chvíli zmizel. Ale ještě se alespoň dařilo rozjet fandí celá Dukla Sparta Praha, ale v druhé půli to většinou skončilo fiaskem.


gero 
re: re: KOTEL

10.05.2012 15:02

Jo,nevydrzel,pac uz na to nemel nervy.Takhle se o titul nehraje,ani nefandi.Clovek se snazi,ale kdyz vidi,ze to nejde,tak Ti proste rupnou nervy.A pak tam bylo jeste něco,co me dokaze dozraz,ale to se tady nevyresi.Jinak my si pockali na hrace na Letne,zastavili tradicne Libor,Pami,Husbauer a necekane i Jirka Jarosik,ale to je na jiny povidani.


káně 
re: re: re: KOTEL

10.05.2012 15:05

Tak s Jarošíkem teda čumim ... na Julisce byl zdrcený ... ale Míra Baranek říkal, že zůstane ...


gero 
re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 15:09

Ten clovek byl totalne mimo,proste jak z jiny dimenze,zlomenej,tichej hlas,proste telo bez duse.


káně 
re: re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 15:12

tak vysvětlil snad proč ani nejde poděkovat fans ...


gero 
re: re: re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 15:33

Nemusel nic rikat,proste citi,ze to posral a ma strach,celou dobu,kdyz měl stazeny okno,uhybal s hlavou,jako kdyby cekal,ze mu ji nekdo natahne.Ale to je to posledni,abych napadal vlastni hrace.


káně 
re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 16:55

Tak nějak to vypadalo než zalezl do busu ... vytřeštěný oči ... nj, lážo plážo výkony ...


gero 
re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 17:29

Podle mě prostě neunesl tlak "vůdce".Vždycky to byl dobrej a spolehlivej "pěšák",ale jakmile měl začít velet,tak najednou nevěděl jak.Věk,ani kolikrát zkušenosti s tebe dobrýho velitele neudělaj,to musíš mít v sobě.A on je prostě na to moc hodnej.


káně 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 17:34

A to je náš problém ... přesně ten vůdce tam chyběl. Trochu jsem spoléhal na Ericha, pak začal hrát, obrana vypadala líp ... nevím, přišel mi lepší s mladym Brábou. JJ je velký zklamání ...


MichalS 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: KOTEL

11.05.2012 08:42

Jarošík nikdy vůdce nebyl a být ani nemůže. Je to opět chyba toho individua, že to z něj snaží udělat. Byl to vždy poctivej pěšák pro tým.


Ondra 
re: re: re: re: KOTEL

10.05.2012 15:10

Když jsem byl mladší a divočejší, tak jsem taky rád chodil za hráčema se zeptat na jejich názor. A po prohraných zápasech se většinou nebáli mluvit Jirka Jarošík a Lukáš Zelenka. S věkem se ale člověk mění, Džej Džej není blbej a ví, že teď není oblíbenej, to se pak z očí do očí mluví těžko. Na hřišti včera několikrát cuknul, pak šel o krok blíž a zase radši cuknul. To sebevědomej chlap s čistým svědomím neudělá. Jak jsem napsal, není blbej a ví, že se mu jaro nepovedlo.


káně 
re: re: re: KOTEL

10.05.2012 20:27

Na druhou stranu ... tim jak je to na Julisce otevřený, tak není žádná akustika atd ... nezapomínat ;) podle mě se tak zle nefandilo ...


Herrer 
re: KOTEL

10.05.2012 15:11

Na tý jejich monumenální tribuně nás bylo pár, co se snažili řvát. Hovno platný, lidi se nepřidávali... Z mýho pohledu z hlavní tribuny kotel nepředváděl nic světobornýho ani před inkasovaným gólem...


gero 
re: re: KOTEL

10.05.2012 15:14

Nemuzu nez souhlasit.


Kovanej 
Ondro,

10.05.2012 14:44

hezký článek, dík...


milhause 
re: Ondro,

10.05.2012 14:53

pridavam se, velka pochvala za tento clanek.... opravdu moc hezky napsano a vyjadreno vse, tak jak to nekteri z nas vidi a citi ....


Herrer 
Poutavej report

10.05.2012 15:07

Díky za článek. Je to sice smutný čtení, ale náladu jsi vystihl perfektně.


kosmokamo 
POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 15:19

Díky za vyjídření k tomu kotli. Ještě bych se pozastavil nad počtem diváků. Sparta je pořád pranýřována za pyrotechniku, atd. a vyhrožují jí uzavřením stadionu. A na Dukle nahlásej 4900 lidí, i když tam minimálně 9 tisíc bylo. Sedí se na betonu, ne sedačkách, což nesplňuje svazové regule¨a navíc je ohrožena bezpečnost. Kam se mohu obrátit, aby za to ty lampasácký prasata dostali pokutu? Samozřejmě jsem byl rád, kolik tam bylo lidí, ale nechápu, jak jim to může procházet a pak se FA ČR posere z pár petard..


káně 
re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 15:23

nějaký sdružení se musí obrátit na DK FAČR, pokud se nepletu ... jednotlivec moc nezmůže ... za 160 kaček fakt libice sedět na betonu ....


kosmokamo 
re: re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 15:45

Jo, přesně tak. Jsem rád, že přišlo tolik lidí, ale taky bych byl mrád, aby za to vedení klubu bylo potrestáno. Sparta jim leje prachy do kasy za nějaký píčoviny a tady prodaj 2x víc lístků než sedaček a je to v poho. Navíc za 160. To sem nežral.. Jsme nakonec stáli dole kousek od kotle a permanentně se se mnou hádal blázen ze security, že mam jít na svý místo :) skvělá organizace


haklos 
re: re: re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 16:14

jestli budeš podávat protesty na FAČR proto, že přišli lidi na fotbal, tak seš sprominutím idiot... Fotbal se hraje pro lidi, ne pro počet sedaček !!! A je jedno, jestli kapacita přesahuje v Hradci, lampasácký Dukle nebo třeba na zasraný slávii... AGAINST MODERN FOOTBALL !!!


becici 
re: re: re: re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 16:40

Přesně tak. Nestačim se divit, co tady někteří jedinci dokážou vymyslet. Já osobně sem zvyklej na fotbale stát a ne sedět !!! Jen houšť a mělo tam bejt ještě víc lidí :)


káně 
re: re: re: re: re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 16:56

ať nahlásí kolik lidí bylo ne? Vždyť by byl každej rád, kdyby tam bylo třeba 10000 ...


kosmokamo 
re: re: re: re: re: re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 18:04

Kluci, vy jstě mě nepochopili. Já prakticky na každým zápase stojím a tak mi to vyhovuje. Šlo mi jen o rovnej metr pro všechny kluby ohledně pokut. Vybral jsem si nešťastnej příklad, kterej je pro nás všechny citlivej. Já stokrát radši budu stát na betonu než sedět na polstrovaný sedačce.


abdul 
re: POČET DIVÁKŮ

10.05.2012 20:04

Buď rád, že zvítězil zdravej rozum a přes zbytečně přísný předpisy byli vpuštěni fanoušci i na místa na stání a na místa, kde na hlavní nebyly sedačky. Tenhle přístup ve stylu, někdo ubližuje mě, tak se postarám, aby bylo ubližováno i jinýmu nikdy nepochopim. Jenom teda mohli trochu vyřešit ty vstupy a udělat nějakej koridor mimo pokladny pro ty co už lístek měli.


káně 
re: re: POČET DIVÁKŮ

11.05.2012 07:11

Normálně bývá na atraktivnější zápasy otevřel i dolní vstup, ale tam se staví teď ...


káně 
Přibyl ...

10.05.2012 15:22

hodně chybí ... náhrada není, pravomoce rozdělený, celý je to upracovaný. Pozitivní nálada ze zimy rychle vzala za své ...


disi 
re: Přibyl ...

10.05.2012 19:32

Taky mi to tak připadá. Ale myslel jsem si, že se kousnou a budou hrát i za něj.


Dynamo 
Do 60. minuty

10.05.2012 15:22

nejlepší Sparta za poslední léta... skvělé napadání, kombinace, přesnost...říkejte si co chcete ale takhle se pod Chovancem nehrálo...


Kocek 
re: Do 60. minuty

10.05.2012 15:24

Možná nehrálo, ale bodovalo...


Acs-SF 
re: Do 60. minuty

10.05.2012 15:32

Tak se prihlasime do ligy hrany na sedesat minut a budeme mistri. Promin, ale tohle je hodne slaba utecha...


martinS19 
Díky...

10.05.2012 15:25

... Ondro za pěkný článek. Nic jsem tentokrát nepsal a do konce sezony už asi nenapíšu. Jsem zklamanej, otrávenej a smutnej. Ale především unavenej. Se silama na dně. Jsem rád, že je konec sezony a že nás čeká chvilka klidu, na nabrání sil a snad i Sparta se zase najde. Na poslední zápas s Budějovicema už nemám v plánu vyjet. Letošní sezona pro mě včera skončila. Zápas s Budějovicema bude jen o tom ho z povinnosti odehrát, jako loni proti HK, kde jsem nechyběl a bylo to utrpení. Jediný tahák by mohl být Řepka v dresu Budějovic, ale kdo ví jestli vůbec nastoupí a já pořád doufám s oficiální rozlučkou.


Michal Staněk 
re: Díky...

10.05.2012 19:23

O nic asi nepřijdeš, stejně se celý zápas určitě pojede Hřebík ven a za to já prachy dávat nechci. To by byla asi poslední kapka za letošní sezonou, když bych si ještě ke všemu musel vytrpět rok 2005.


sometimes stupid 
tragédie

10.05.2012 16:14

Z těch komentářů pod článkem je krásně vidět v jaké totálním jsme hajzlu. Chlácholíme se tu, že jsme hráli 60 minu "dobře"? Proboha, co na tom bylo dobrého? V 29. kole, kdy jde o všechno, tak se nehraje na krásu, ale na výsledek! V takové situaci musí hráči prorazit hlavou zeď, nechat a hřišti vše, potit krev. Tady jde krása stranou. Je mi smutno z toho, jak současná Sparta ztratila ducha. To co nás zdobilo - ta nezdolná víra, bojovnost na hranici sebeobětování, touha po vítězství, to vše je pryč. Jak na hřišti, tak v hledišti. Nepodezírám hráče, že nechtěli. Ale vůbec to nemají srovnaný v hlavě. Duch železný Sparty je v tahu. Vyměnili jsme ho za kosočtverce. Pod vedením toho ksindla jsme se zase dostali na dno. HŘEBÍK VEN!


jin69 
re: tragédie

10.05.2012 18:04

Presne jsi to pojmenoval,driv jsme mohli hrat hovno,ale vedeli jsme ze to urveme,ten spartanskej viteznej duch je v trapu.


kubri 
OPICE

10.05.2012 16:27

Abyse naši hráči museli bát, nebo trenéři, že jim něco udělají jejich fanoušci.. To je humus.


jin69 
re: OPICE

10.05.2012 18:00

Ty hlavne furt nebul.....


sodomak 
Sezóna

10.05.2012 16:29

Už se fakt těšim, až bude tahle sezóna v sobotu večer za náma. A budu doufat, že se zvedneme a budem hrát důstojnou roli v Evropě a novym ročníku. Chci tomu věřit! Ondro, dík za článek!


Ludva 
re: Sezóna

10.05.2012 16:46

Dokud tam bude ten teoretickej blázen Hřebík, na důstojnou roli v Evropě bohužel rychle zapomeň:(


káně 
re: Sezóna

10.05.2012 16:58

sezona holek pokračuje, druhý pohár snad bude :-)


acskncl 
re: Sezóna

10.05.2012 17:50

Pokud Hrebika floutek nevyhodi(jako ze ted jeste ne) tak muzem odepsat rovnou i sezonu pristi a modlit se aby to byla posledni odepsana sezona, pak bude jeste par let trvat, nez to nekdo po inzenyrovi da zase aspon trochu do poradku.


nofake 
re: re: Sezóna

10.05.2012 18:00

což pro tebe bude dobrý, protože budeš moct říkat "já sem to říkal" a myslet si, že tomu fakt opravdicky rozumíš..:-)


acskncl 
re: re: re: Sezóna

10.05.2012 18:36

Ja nerikam, ze tomu rozumim, na to sou tady jiny experti, ale neskacu inzenyrovi na ty jeho pohadky o tom jak to teoreticky funguje, kdyz to uz v praxi ukazal dvakrat a vlastne ted uz 3x. Jen potvrdil, ze jediny co umi je vo fotbale hezky mluvit, to se posloucha dobre, ale kdyz dojde na ciny.....


káně 
re: re: re: re: Sezóna

10.05.2012 20:25

nezapominej na druhyho H ... je to tymova prace ...


acskncl 
re: re: re: re: re: Sezóna

10.05.2012 21:28

loutka


BeoWulf 
sezona

10.05.2012 16:40

Fandeni velka bida. Hazeni kelimku po hracich? WTF? Na prusvihu letosni sezony maj podil podle me vsichni.. I my. Hlavne doma nase navstevy a fandeni byly tragicky. Od hracu se chce vykon na 100% ale sami se casto zmuzem jen na nadavani a odvolavani treneru.. A to i za stavu kdy vedem(?!!).


sometimes stupid 
re: sezona

10.05.2012 17:05

Naprostý souhlas. Můžeme za to i my fanoušci. Hra za Chovance nám byla málo. Zase jsme podlehli nějaké iluzi, že přijde největší znalec fotbalu a budeme hrát jako Barcelona, Real, Bilabao, Dortmund. Teď za tu nenasytnost tvrdě platíme. Hodně si vyčítám, že jsem na Chovance nadával. Přitom se musel vypořádat během pár měsíců s odchodem Vacka, Kucky, Wilfreda. To by nalomilo každý tým. Hra stála kolikrát za starou bačkoru, ale pořád jsme byli Sparta. Teď jsme ancámbl zdrcenců.


otiko 
re: re: sezona

10.05.2012 17:13

nejlépe hrála Sparta za Košťála a Pelty


gero 
re: re: re: sezona

10.05.2012 17:20

Já říkám,že za Macha :-).


Santino 
SPARTA

10.05.2012 18:02

Kdy už si DK uvědomí, že SPARTA není nějaká obyčejná firma s.r.o., a.s. atd., ale že to je tradice, hrdost, pýcha, davy fanoušku, srdeční záležitost a přestane z toho dělat výzkumný ústav pro nějakého hochštaplera který kdekoliv v nějakém klubu byl, vše zmrvil a u nás už potřetí. Člověk si říká zaplať pánbůh, že už bude tato zpackaná sezona (jaro) za náma, ale na co se těšit, na podzim jako přes kopírák?


Filousssss 
re: SPARTA

10.05.2012 18:16

Jojo přesně tak. A počkejte na konci srpna až se zase odporoučíme v předkole evropský ligy z pohárů, to bude teprve mazec!!!!


janecek 
Jen absolutní neznalec fotbalu

10.05.2012 19:54

snílek a blázen ještě může tomuhle benešovskému individuu cokoliv věřit! Copak to kurwa 3 x nestačilo? Titul v prdeli, pohár v prdeli, Béčko v prdeli. CO KDO CHCE JEŠTĚ VÍC? Na co ještě čekat? Na ty jeho další a další teoretické pokusy, které není schopen a nikde nebyl schopen uvést do praxe?? Ujel před námi z Hradce, ujel z Plzně a ujel i včera z Julisky! Ten frajer nemá v těle tolik hrdosti, aby předstoupil před fanoušky a zpovídal se ze svých opičáren?? Pro mě tenhle ignorant nemá cenu zlámaného pětníku a totéž mohu směle prohlásit o některých hráčích, pro něž není čest nosit sparťanský dres! Nechal bych je z něj na Budějkách svléknout a oblékl ho Řepovi!!!


jin69 
re: Jen absolutní neznalec fotbalu

10.05.2012 20:34

To bys janecku neveril,kolik ze snilku a blaznu jeste porad inzenyrovi veri,staci si pocist tady na foru....vono si to prej sedne :-D .


becici 
re: re: Jen absolutní neznalec fotbalu

10.05.2012 23:39

Sedne si velký kulový. Bude to stejný, ne-li horší !!! Tak uvidíme, jaké emoce se budou v sobotu vyskytovat v hledišti :)


kořala 
re: Jen absolutní neznalec fotbalu

10.05.2012 21:56

Správně pane kolego, je čas toho škůdce definitivně vyhnat daleko od bran Letenského chrámu! Hřebík ven!!!


Kocek 
re: Jen absolutní neznalec fotbalu

11.05.2012 14:10

Jen malá poznámka, tvůj favorit Řepka se hodně snažil aby Liberec na jihu vyhrál...


Pete_ACS 
Sobota

10.05.2012 20:33

Co k tomu rict, proste sezona v hajzlu po nadejnym podzimu. Ted uz jen doufat v to vtrhnuti na hriste v sobotu. HREBIK VEN!


haklos 
Hřebík Ven !!

10.05.2012 22:01

TÁHNI !!!!


kořala 
re: Hřebík Ven !!

10.05.2012 22:10

A už se opravdu NIKDY nevracej!!!


Hanc 
Hašek ven!!

10.05.2012 23:07

Hašek Ven a Hřebík s ním!!Bohužel toho se asi nedočkáme, spíš se přes léto koncepčně vymění půlká kádru, a budem opět posloucht kecy o nový Spartě.Ten Hašek je podle mě bezpáteřní krysa, která jen kouká jak si udržet lukrativní flek.Vždyť málem nechal hnít na lavičce i Hušbauera, jednoznačně nejlepšího a nejbojovnějšího hráče.


mlo00 
re: Hašek ven!!

10.05.2012 23:40

..zase treneru narodaku... a nechcete si to trenovat sami?kazdeho vyhodite...taky se poroucite z prace, kdyz se nedari?


Pete_ACS 
re: re: Hašek ven!!

11.05.2012 10:26

Ja to klidne trenovat budu. Kdyz nekdo nesplni zadny cil, ktery stanovil, tak jasnej odchod! Navic kdyz to kurvi potreti za sebou. Kdyby to bylo prvni angazma tak by se to dalo pochopit. Tohle nejde. HREBIK VEN!


guvor 
Hřebíku nadešal čast zůčtování

11.05.2012 00:18

Táhni a už se nikdy nevracej!!! Hřebík VEN!!!


Penek 
Hřebík

11.05.2012 08:55

Nejsem zastáncem unáhlenejch rozhodnutí,ale tenhle opočlověk by měl opravdu roztrhat licenci....


r0b0t 
Před

11.05.2012 09:15

týdnem se Hřebík v rozhovoru vymlouval na to, že Sparta hraje špatně, protože nemohl udělat žádné změny, aby se dojel a vyhrál titul. Za týden po prohře na Dukle řekne jeho prodloužená ruka přesný opak. Titul padl za oběť změnám. Oni si ani ty verze výmluv nesjednotí. Jsou tam jako známá večerníčková dvojice Pat a Mat.


Ludva 
re: Před

11.05.2012 10:32

Výmluvy, výmluvy, výmluvy...v těch je Hřebík taky mistr...akorát mu to nyní kazí jeho podržtaška...


looki 
komentáře

11.05.2012 12:02

Je to dost smutný počteníčko, jedna perla vedle druhý a znovuvylezlej kocek jako třešnička na dortu plnýho sraček.


Kocek 
re: komentáře

11.05.2012 14:11

Aby ses neposral :D


dombas 
Se zdviženou hlavou..

11.05.2012 13:35

..budou hráči určitě, svý milionky v kapse a dle trenéra je to vlastně dobrý, zlepšujeme se přece, co na tom, že opět nezískáme titul a liga mistru v prdeli..vždyť o to nejde přece, teď budujeme něco, z čeho budeme čerpat v budoucnu..no to jsem tedy na to zvědavej..a železná?? To už dávno ani omylem, možná v hlavách nás fanoušků ale na hřišti je Sparta usraná a body rozdává kde komu, strach už z nás opravdu nejde.....nezbývá jen doufat, že bude líp, snad se to nestane zvykem..Forza Sparta!!


otiko 
re: Se zdviženou hlavou..

11.05.2012 16:38

místo závisti začni trénovat a uvidíš kolik Ti za Tvoje výkony někdo bude ochoten zaplatit. Hráči Sparty by si vydělali kdekoliv jinde a proto mají příjmy jaké mají i ve Spartě. A taky se docela dobře a se ziskem pro Křetínského do jiných klubů prodávají.


dombas 
re: re: Se zdviženou hlavou..

11.05.2012 19:02

Vůbec si to nepochopil ty trumbero, do Sparty si chodí hráči jen vydělat prachy, žádný sparťanský srdíčko už není a nebude..a že těm prodejů bylo teda, jedinej super prodej jsme projebali předčasným prodejem Bonyho..Kucka,Vacek a kdo další?? Ty trenére...