Kde jsou? ( AC SPARTA PRAHA - FK Ml. Boleslav , 13.lig.kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
vita-SPARTA 
vita-SPARTA

20.11.2005 15:49

ÁÁÁ Lukáš Pitbull Zelenka... pán má rád metafory... :-)


Mildouch 
Zima

20.11.2005 16:12

A kolik nás bude na fotbale mrznout za měsíc, když se budou předehrávat dvě kola, protože se naše Gambáč Liga hemží spoustou reprezentantů? Tedy nejen našich, ale i zahraničních, abych byl objektivní a nebyl obvňován z rasismu! To nás při -8 možná přijde 3150 kousků na celé kolo...


BeoWulf 
re: Zima

20.11.2005 16:32

jj to taky nechapu... V unoru budu mrznout na stadaku a v kvetnu cumet do zdi... blbost :-/


Richmond 
Bombito

20.11.2005 17:23

Souhlasím se vším co tady propaguješ, ale mříže podle mého musí ještě být, víš sám moc dobře kolik opilců a agresivních primitivů navštěvuje Spartu. Čekám, že jednoho dne budou bezpečtností opatření jako v Anglii a až pak se můžou ploty shodit dolů...


James 
Je to na nás!!!!

20.11.2005 17:48

Zdravím všechny fanoušky sparty. Ohledné počtu díváků na zápase s Mladou Boleslaví to je celkem hrůza. A meli by jsme proti tomu neco delat. Meli by začít všichni fanoušci kterří fandí sparte. Právě teď když je v takové krizi tak jí musíme Z té krize pomoct. Lidi Přidte a povzbudte naší spartu!!!!!!!!!!!!!!!!!!


bruno_rossini 
''Neoblíbenci''

20.11.2005 18:44

Se vším souhlasím, akorát nechápu, čím je třeba takový Tomáš Poláček u fanoušků ''neoblíbený''. Snad tím, že je odchovancem konkurenční Slavie? To mi přijde docela ubohý důvod... Tomáš se snaží a dává hodně gólů. Vlastně je naším nejlepším střelcem v letošní sezóně, jestli se nemýlím. Minimálně respekt si zaslouží, byl to opravdu povedený nákup, možná dokonce nejpovedenější...


alvaro_recoba 
re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 18:49

První zápasy hrál hrozně, nyní je ovšem JEDNOZNAČNĚ naším nejlepším hráčem. To byl super kauf, takhle dobrýho levýho halva jsme neměli ani nepamatuju.


cale 
re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 19:47

aspn nakej dobrej obchod - potom co sem videl vcera doska uz chapu pojem "vyhozeny penize"


alvaro_recoba 
re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 20:02

Došek bude dobrej až k sobě dostane někoho, jako byl v Brně Milan Pacanda. Ale i včera odehrál druhý poločas špičkově. Sklepával balony, rozdával je do pole, když bylo potřeba tak je podržel... Pojem vyhozený peníze je synonymum pro Slepičku. To je mnohonásobně lepší hrát v deseti lidech než s tímhle směšným antifotbalistou.


nasersi 
re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 20:13

Slepička neni špatnej, jenom když má dát góla tak vždycky chytí nerva.


Průcha 
re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 20:26

Omyl, kamaráde - podle Recoby je Slepička totálně aut, kdežto pan Došek se ještě určitě a zcela jistě vykope:-))!!! Musím se těm naprosto jasnejm závěrům jenom smát!!! A mimochodem, kdo včera viděl Doškův "běh" tak o nějakém velikém zlepšení opravdu ale opravdu pochybuje!!!!


alvaro_recoba 
re: re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 20:35

Viděl jsi už někdy Kollerův běh? úUplně stejný. To, že má člověk dva metry ještě neznamená, že neumí hrát fotbal. Fakta jsou jasná a ty nezměníš ať děláš co děláš (stejně jako 18-4-1 :-)))) - včera jeden gól dal, na druhý nahrál a vepředu odvedl obrovskou práci.


Průcha 
re: re: re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 21:07

Alvaro prokristapána vzpamatuj se!!!! Přirovnávat Doška ke Kollerovi - to snad ne:-)))!!! To můžu klidně přirovnat Slepičku k Barošovi:-)))!!!


alvaro_recoba 
re: re: re: re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 21:26

Já tím jen chtěl říct, že každý dvoumetrový fotbalista na hřišti vypadá jako že neumí ani chodit... A Libor Došek není výjimkou. Slepičku si přirovnávej ke komu chceš :-))) Pro mě je suverénně nejhorším fotbalistou Sparty co pamatuju... Hartig, který toto místo držel až do jeho příchodu, je oproti němu Pan fotbalista!


Průcha 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci'

20.11.2005 22:18

Je vidět, že toho opravdu moc nepamatuješ!!!!


alvaro_recoba 
re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 20:31

...což není u útočníka zrovna nejlepší vlastnost. Prostě je to kopyťák, který jen tak tak trefil včera z malýho vápna prázdnou branku a ještě u toho zakopl a dal si málem na držku...


Ludva 
re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 21:29

alvaro, alvaro, Dosek se sice muze vykopat, ale tu pravdepodobnost teda spatruju spís ve Slepickovi..to co prevadel vcera Dosek bylo jen pokracovani tragedie na ntou co nam ve spartanskem dresu zatim ukazuje...jeho kazdy druhy zakrok byl faul rukama a z tech nefaulu slo 50% prihravek souperi nebo do autu...


alvaro_recoba 
re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 22:15

Pokud je jeden vstřelený gól + jedna gólová přihrávka tragédie, tak jen ať hraje tragicky každý zápas :) A co se týče těch loktů, vem si třeba Nistelrooye nebo Ibrahimoviče, ty jima taky mlátěj beky hlava nehlava. Navíc v případě Doška to je letos většinou oboustranné.


Tomie 
re: re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 22:45

Jednoznačně oponuji Alvarovi, ani Došek ani Slepička zatím zdaleka nesplnili očekávání, nicméně Doška hodnotím společně s Petroušem jako momentálně nejlabší článek sparťanské sestavy..


Průcha 
re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

20.11.2005 22:16

Ludvo zcela zbytečný:-(((!!!


Energetik 
re: re: re: re: re: re: ''Neoblíbenci''

21.11.2005 13:39

Dosek i Slepicka jsou jedni z nejhorsich co kdy ve Sparte byli. Oba dva - tak se nehadejte.;-)) Tady nas ted tlaci bota temer stejne, jako v obrane.


rui 
re: re: ''Neoblíbenci''

21.11.2005 07:51

Slepic a špatnej ??? Došek je proti němu frajer z krajskýho přeboru. Jenže...je vidět co dělá s hráčema sebedůvěra. Včera v druhém poločase se mi líbil místama i Došek. Jen kdyby se ještě naučil skákat, aby nemusel dávat góly zádama. Na Slepičkovi je vidět jakej je nervák, ale fotbalista je dobrej. Až se zklidní bude dobrej !!! Jinak tenhle tým potřebuje akorát dvě věci. Trochu rozšířit kádr (možná by stačilo jen stáhnout hostovačky) a sehnat skutečnýho dirigenta do obrany. Pokud kupovat do útoku, tak jen Radima Holuba. Ten dává góly ať hraje kdekoliv. Kdyby dostal víc místa ve SPARTĚ mohli jsme mít střelce jak má být !!!


Ornaldinho 
Přirovnání..

21.11.2005 00:35

Někdo tady řikal, že srovnávat Doška s Kollerem je jako srovnávat Slepičku s Barošem. Sorry, ale srovnávat Slepici s Barošem se docela dá, protože od EURA 2004 Baroš nezahrál ani jeden zápas, kde by mě přesvědčil, že je to dobrý útočník. Jediné co neustále dokazuje je jeho přímočarost, ale bohužel také nespočet zbytečně ztracených míčů. Jeho zpracování míče je za poslední rok přinejmenším špatné. Stále čekám, že začne předvádět takovou hru, se kterou vlétl před lety do reprezentačního áčka a góly, které střílel do EURA 2004. Tomáš Jun forever!


StarejHomolka 
Došek - Slepička

21.11.2005 08:25

Nedá mi to abych nezareagoval na debatu výše. Nerozumím tomu, proč hledat na hráčích stále to špatné a nevidět to dobré. Oba dali branky, snažili se, dřeli, měli dobré momenty..atd.. proč snižovat jejich kvality, která mají?! Došek třeba dával patu Herzánovi, který pak nádherně trefil..Slepička slušně několikrát zakombinoval u čáry s Pospěchem...atd.. Maty byl také vystřídaný o poločase a hlavu mu tu nemyjete a nesnižujete jeho umění, které bezesporu má. Stejně tak jako Došek a Slepička. Nechápu tu neustálou kritiku a už vůbec nechápu, že se někdo sníží k tomu,aby na někoho z hráčů křičel během zápasu "Došek či kdokoliv jiný ven". To už snad je nějaká sparťanská vlastnost. Kolik hráčů si to tu vyslechlo :( Nechtělo by to spíše chválit a vidět dobré momenty než někoho stále shazovat?


manics 
re: Došek - Slepička

21.11.2005 13:09

Pravdu díte pane Homolka!! Chce to jednoznačně pozitivní přístup :)) Neházejme flintu do ovsa. Slepice má perspektivu a ne že ne, třeba u nás nastříli tuhle sezonu víc goalů, než za svou předchozí karieru dohromady.. a když už tu toho Libora Doška máme, tak proč ho nevyužít .. takový typ útočníka je v každém teamu :)) Vivat Sparta, vivat jägrovy lamače mrazu!!


Ludva 
re: Došek - Slepička

23.11.2005 08:32

Míro Dušíne, tady nejde o negativismus, ale jen o pouhe konstatovani kdo z tech 2 ma vetsi perspektivitu..a ja si myslim ze je to Slepicka..samozrejme vse ma spoustu faktoru jako zraneni, duvera trenera atd...ale zaverem bych dodal, ze Pacandovi nesahaj oba dva dohromady ani po kotnik leve nohy:)))


ACS-fan 
Ano, kde jsou návštěvníci?

21.11.2005 14:26

Asi jen ve fantaziích pana Křetínského, který ač vyzbrojen závěry průzkumu za několik milionů fanoušky z hlediště systematicky vyhání. Co dodat k závěru z průzkumu (který pan Křetínský vyhlásil ještě před zpracováním výsledků), že hlavní podmínkou zvýšení návštěvnosti je pocit bezpečí fanoušků v hledišti. Každý Křetinského čin po nástupu do čela Sparty (kromě angažování trenéra Grigy) byl projevem naivity, neznalosti a nekompetence (zlou vůli nepředpokládám). A tak se lze jen těšit, že se stáhne do pozadí a vedení klubu předá sparťanskému odborníkovi. Pepa Chovanec by byl vynikajícím šéfem klubu.


marco 
je to pěkná blbost

22.11.2005 13:26

To je hodně irelevantní článek po tom všem co se stalo, navíc když na tom nemalý podíl nesou sami "fanoušci".


recchi 
re: je to pěkná blbost

22.11.2005 15:45

marco:Nemalý podíl je podle mne větší a tak mi prosím vyjmenuj ten menší, za co fanoušci nemohou.Jinak v tom článku je podle mne vyjmenováno hafo důvodů, které se ve Spartě momentálně v souvislosti s návštěvností vyskytují. Pokud vůbec znáš význam slova "irelevantní", pak by mě opravdu velice zajímalo co je pro tebe relevantní, tedy významné a důležité pro zlepšení situace a přivedení diváka zpět na Letnou.Samozřejmě krom hučení a bučení skupinky fanoušků.


marco 
re: re: je to pěkná blbost

24.11.2005 17:40

myslím, že to nemá smysl, že lidi jako ty budou mít protiargumenty vždycky, nechce se mi do té polemiky ale zmínil bych možná jednu věc: až veřejnost uvidí že např. když banda nějakých blbců začne řvát nějaké rasistické nebo urážlivé věci a ostatním kolemstojícím to nebude jedno a zabrání jim v tom - to by mohl být jeden z impulsů pro větší návštěvy - tím nechci tvrdit že vedení je bez viny


Energetik 
re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 06:52

Jezisi kriste marco. Ty snad pujdes na fotbal s tim, ze budes okrikovat nejaky chuligany. Myslis, ze tata od rodiny pujde vynadat peti floutkum, kteri bucej. Ma zajem otec, ktery tam ma dite, ci manzelku se prat. A neargumentuj tim, ze tech pet floutku prestane bez kecu. Tohle je fakt naivni. Tenhle problem je pouze a jedine Kretinskyho a jeho bezpecnostnich poradcu, kteri si radsi hreji prdele ve VIPce, nez aby neco delali. Tak se to snaz uz trochu pochopit.


marco 
re: re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 11:57

jasně, to je strašně jednoduché, prostě to svedem na ty gorily co si vyhřívaj prdel ve VIP-jasně, máš pravdu, nedělají svou práci, ani Křetínský ji nedělá dobře ale sere mě ten nezájem to konstruktivně řešit, taky něco udělat,prostě můžou za to ONI, já nic,já muzikant,ONI to musí řešit. A neomezuj to na otce rodiny který má okřikovat 5 idiotů, já to vidím tak že např.20-30 mladých lidí z kotle se ohradí proti těmto idiotům, nebo vyvěste transparent: "SpartaForever,nebo fanoušci Sparty (to je jedno) se distancují od rasistických projevů". Udělejte na ochozech atmosféru kde tito nebudou vítáni, v tom je vaše síla. Když to jde s posměšnou a urážlivou choreografií proti vedení, proč by ta choreografie nemohla být zaměřená jinak?


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 12:44

Marco- Promiň,ale vyprovokoval jsi mě osobně k tomu,abych ti naspal, že jsi mega trouba! V tvých větách je udělejte,vyvěste..apod. z toho soudím, že nejsi sparťan a nebo velmi sváteční, tudíž o tom víš prd a tvé rozumy čerpáš z novin a novinářských blábolů. Z toho pohledu by jsi měl co nejméně rozumovat. A když fanouškům vyčítáš,že se k tomu staví ve stylu "ONI to mají vyřešit".Tak hele, nepostavilo se takhle k tomu vedení ACS- ať si to ONi v tom hledišti vyřeší sami. Takto to i oficiálně prezentoval pan Křetínský. Mimochodem, asi pravidleně ani nečteš tyto stránky, takže doporučuji projet si historii článků, výzev a pak něco blekotat. Nazdar bazar rozumbrado :) ACS!


marco 
re: re: re: re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 20:45

Ty mě vyčítáš že nečtu tyto stránky - kdybys je četl pořádně ty, tak si budeš pamatovat že jsem tu psal (a není to tak dávno)že jsem z druhého konce republiky a jezdit na ligu je pro mě celkem problém, nemyslíš? Tak to stručně zopakuju, občas si koupím Občasník, mám cd choreografií a v rámci možností jezdím na poháry - takže jsem sparťan a navíc z východní Moravy, myslím že takových nás moc není. Je jednoduché být sparťan a žít v Praze ale mezi tupohlavýma chacharama to sranda není.A co se týče mého názoru na nízké návštěvy tak si ho moc nepochopil ale k tomu už se nechci vracet, názory můžou být různé, Sparta jenom jedna - SPARTA FOREVER!


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 21:49

Máš pravdu, já tyhle stránky vlastně vůbec nečtu :)) Chodím sem velmi sporadicky - prakticky vůbec :) Jo a zápasy povětšinou sleduji z VIPKY od humrových chlebíčků :))) Nikdo a já už vůbec ne nezpochybňuji tvé rudé srdce či že nejezdíš za Spartou pravidelně když to máš z ruky. Nastínil jsem a odhadl dvě možnosti proč tu k tomuto tématu trousíš bláboly a jedním z nich byl důvod, že jsi typ svátečního fanouška a návštěvníka. A potvrdilo se. Na tom není nic špatného. Je to prostě holý fakt. A z toho pohledu fakt asi nekomentuj věci, které máš načerpané zprostředkovaně. Tím neříkám, že já do nich absolutně vidím.


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 21:55

Jo a kdybys četl pozorně, tak víš, že SF se ke kauze rasismus a podobně oficiálně a jednoznačně zde vyjádřilo... takže čteš pozorně nebo ne když nabádáš k něčemu co již bylo dávno uděláno.... :))) Mimochodem, máš můj obdiv, že ctíš rudé barvy a hájíš Spartu i v oblastech, kde není oblíbená. To se cení a zajisté to nemáš jednoduché.


marco 
re: re: re: re: re: re: re: re: je to pěkná blbost

26.11.2005 12:20

Já ani vlastně nemůžu čekat že bys mi ty nebo někdo jiný dal za pravdu ale třeba o tom aspoň bude někdo přemýšlet. Možná jsem to přehnal ale beru to trochu ze širšího pohledu. Prostě mě sere ta česká povaha když chodec jde kolem člověka který leží na ulici a nejeví absolutně zájem jestli mu něco není, ten typický český nezájem o to co se člověka konkrétně nedotýká. Z tohoto pohledu jsem se dívál na to co se děje na Spartě-samozřejmě s odstupem takže mi můžou unikat podstatné věci, přiznávám, ale na druhou stranu mám celkem ucelený názor na postoj návštěvníku stránek SF a US který je skoro homogenní a sleduju názory médií,novinářů-které se mi taky moc nelíbí a tak prostě mám jiný názor. Ale nestav se do role že ten tvůj je neochvějně správný a lepší jen protože jsi s tím prostředím těsněji spjatý. Nechci se ale tady hádat že mám větší pravdu, už se o tom napsalo dost a myslím že konstruktivně a taky proto že tě respektuju jako člověka který ví o čem mluví takže už se k tomu nebudu vyjadřovat. Buďme pozitivní a přejme Spartě v těchto těžkých ať už se to kurva konečně zlomí, čus.


Energetik 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: je to pěkná bl

26.11.2005 16:38

konec prispevku - souhlas. To prirovnani k lezicimu chodci nemuzes myslet vazne.


Jenda 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: je to pěkná bl

26.11.2005 21:19

díky marco, už jsem přestal skoro doufat, že tady je někdo kdo taky používá normální argumenty...


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: je to pěkn

27.11.2005 08:46

Jenda - Fakt už raději konec debaty :)))


Energetik 
re: re: re: re: re: je to pěkná blbost

25.11.2005 13:42

Z tvyho prispevku se mi zda, ze ty s tim taky nic nedelas. Nebo proc porad vyzyvas nas? Cos udelal osobne ty proti tomu?? Troufam si tvrdit, ze nic. A k te tve zmince - ze dvacet lidi v kotli at si udela poradek, tak to potom napis takto a smeruj to na Ultras. Ale z tveho prispevku jsem pochopil, ze vyzyvas vsechny. Ja ti znovu opakuju, ze to co rikas, je blbost. Nezlob se na me, ale kdyz vyzyvam policii ci poradatelskou sluzbu k tomu, aby tomu zamezila, tak to snad neni nic divnyho. Jsou za to placeni. Jsem snad ja placen za to, abych se tam rozciloval s par kretenama? Ja ti rikam, ze to je jejich prace a je to tedy jejich vec a vec Kretinskyho. Ja ti tam ten transparent klidne vyvesim a muzes se nekdy dostavit a podivat se, zda to nekoho ovlivni v buceni ci ne. Ale vic pro to nehnu ani prstem. Ja se tam jdu divat na fotbal a ne se dohadovat s bucicima blbama.