Marečku, podejte mi pero! (FK Teplice - AC SPARTA PRAHA, 7. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
paulie 
Fajn článek

19.09.2006 08:15

Myslim, že ten článek ke čtení určitě je :-)..vyjadřuje vše podstatné a ještě k tomu vtipně... Jinak škoda toho výkonu v první půli, ale druhý poločas patřil k těm nejlepším od dob Straky..doufejme jen, že to takhle půjde dál, a že si Budějovice přijedou pro pořádnej výprask a pak hlavně vyhrát na strahově a je vše ve starých kolejích ;-) Sparta Praha OLÉ


Průcha 
Hujere,

19.09.2006 08:31

Moc dobrej článek, vy si tou snahou ty známky zajistíte:-))!! Ale vážně, přijde mi, že je tvoje hodnocení až příliš tvrdé!!! Při sledování v TV jsme si se Seniorem a Brigittou říkali, že herně je to oproti Zlínu nebe a dudy!! A to i první půle - teda do gólu, pak bylo vidět, že je to zlomilo, ale v druhej půli už zase jezdili!! Já bych to až tak černě neviděl a myslím, že příští tři zápasy budou velice zajímavé (Budějky, Srdce a Sešívanci)!!!


Bombito 
re: Hujere,

19.09.2006 08:44

Já zatím nevím, jak to vypadalo v telce, ale na hřišti jsem měl dojem, že nastoupili mistři světa z Edinburghu a že to prostě stačí. Čekali na přihrávky, nedohrávali souboje, bylo to takové nemastné, neslané. V druhé půli už to byla jiná káva, to jim snahu a bojovnost upřít nemůžu. P.S. Čvaňha, v poledne je krátká schůze studijního výboru. Jo, co Ti je? Mně, mně je všechno! Celý noce nespim. Seš ňákej zelenej!


Průcha 
re: re: Hujere,

19.09.2006 08:48

No je pravda, že jsme u toho kecali a popíjeli, ale opravdu se mi to nezdálo až tak strašný!! PS: A hlavně jsem u toho zvracel, já když kouřím, tak zvracím:-)))!!


Bombito 
re: re: re: Hujere,

19.09.2006 08:52

A byl jsi oholený? Tady čtu, že žáci mají chodit do školy řádně oblečeni a upraveni! ;o)


tucnak 
re: Hujere,

19.09.2006 13:32

Příliš tvrdé? No tak mě se zdál první poločas dost hrůza. Koukali jsme na to s tátou a málem jsme to vypli, na to se přece nedalo koukat.... Fakt hrůza. Nakonec jsme to přetrpěli a aspoň trochu spravedlnosti za remízu.


Carrissa 
re: re: Hujere,

19.09.2006 17:45

nejlepší byla ta nátlaková hra na začátku prvního poločasu... teda co ten Hřebík viděl fakt nechápu=)


ACS-fan 
Tento způsob psaní zdá se mi velmi šťastným

19.09.2006 08:56

Kdyby jeden nevěděl, co ví, myslel by si, že je Bombito civilním povoláním spisovatel nebo alespoň novinář. To, že tomu tak není, nijak nesnižuje potěšení z jeho písemných projevů. Opět volám bravo a musím se přiznat, že vtip jeho komentáře otupil ostří mého příspěvku. V Teplicích jsme měli vyhrát. Nestalo se tak a hlavní vinu na tom má paradoxně ten, kdo způsobil ve Spartě obrat, na který čekáme – trenér. Od základní sestavy nemohl čekat nic lepšího, než co předvedla. Sylvestre na kraji zálohy, to je špatný vtip a Rezek na základ zatím nemá. Běháni a bojovnost je opravdu málo, o netrefení prázdné brány ze 12 metrů raději ani nemluvit. Naštěstí tentýž trenér má schopnost reagovat na dění na hřišti a udělat potřebné změny. Beru v úvahu i to, že je ve Spartě chvíli, hledá optimální sestavu a potřebuje zkoušet hráče pro různé varianty. Na rozdíl od Standy Grigy postupuje kupředu rychleji (navazuje na jeho práci zatímco Griga převzal trosky pohřeb ...... íkovské Sparty). Věřím, že Míša Bílek povede Spartu k atraktivnějšímu hernímu projevu i k lepším výsledkům, což se určitě pozitivně projeví na návštěvnosti. Nicméně sedmibodová ztráta na dva týmy na špici po pouhých sedmi kolech je z hlediska výhledu na Ligu mistrů hrozivá.


cale 
Horvath

19.09.2006 09:01

Teda nechapu Bilka, proc pet dni potom, co prisel do sparty a po jednom treninku hnedka nasadil horvatha. Koukal sem taky jenom na televizi a tech 27 dobrejch prihravek, co mu napocitali, bylo na dva metry do stran a dozadu. Krome ty jedny kolmice na rezka se o zadnou podobnou nepokusil. Sylvestre, kterej se narozdil od nej umi rychle uvolnit a presne a prekvapive prihrat se akorat trapil na strane, a pokud se dostal k balonu, tak okamzite della klicku do prostredka. Sylvestre na lajne je blbost a vodit si do sparty exslavistu, kterej hral dva roky v japonsku, kde ho pravdepodobne nikdo ze spartanu nevidel, a nahradit jim ludvu, na kterym jedinym je videt, ze fotbal bavi a snazi se ho hrat je jeste vetsi blbost. Z prichodu Bilka sem mel radost, ale tim ze prichodem rezka a horvatha prakticky odrovnal lustriho (kterymu jeste nedal poradnou sanci) a sylvestra me paradne nas***.


shampoon 
re: Horvath

19.09.2006 09:32

presne tak, horvath je pomaly jak svina, nez udela dva kroky s micem je za nim protihrac... a zdalo se mi, ze hru zbytecne brzdil, prihravky mel spise alibisticke, sice zkousel strilet, ale stejne na hovno. ovsem libilo se mi jak kopal rohy a primaky... ovsem za vcerejsi vykon bych ho nepochvalil, nehlede na to ze kvuli nemu nema misto ludva a honza simak. o rezkovi je skoda mluvit, to je drevo, jak ve sparte skoncil tak v ni zacal, netrefit ze dvanacti metru prazdnou branku, mnou to by dal i v soucasne forme hrajici tomas jun... jak pises, je skoda, ze pan bilek nedava vetsi snaci lustrimu a matymu... proste, mne se posily nelibily... a ludva u lajny byl tezce o nicem, chudak ani nevedel co ma hrat...


Energetik 
re: Horvath

19.09.2006 09:36

Ja vidim Horvathuv pristup ve standardkach, coz vcera jasne potvrdil. Z jeho standardky padl i vyrovnavaci gol a po dlouhy dobe jsem mel pocit, ze nase standardky mohou vest k ohrozeni branky soupere. Jinak ale Bilek musi sam videt, ze Sylvestreho prostor je jinde. Podle me Bilek zkousi a na to ma pravo, prevzal muzstvo za pochodu. Dejme mu cas ;-)


shampoon 
re: re: Horvath

19.09.2006 10:46

mno, ale nechavat behat horvatha po hristi kvuli sesti rohum a sedmi primakum a jeste mu za to platit, je tak trosku luxus. zvlast kdyz se tim odstranuje ludva a honza simak...


Energetik 
re: re: re: Horvath

19.09.2006 10:53

Kdyby napriklad Honza Simak tak dobre strilel standardky a rohy, tak ho nepotrebujeme. Ano, mozna je to luxus, ale pokud ty standardky nikdo kopat neumi (neumel je ani Poborsky, naposledy hodne kvalitne kopal standardky Labant - bohuzel), tak je potreba i za tuhle cenu mit nekoho, kdo to dokaze a par bodu a golu se timhle udela. Az najdeme nekoho, kdo splni tva kriteria a zaroven bude umet zahrat roh jinam, nez na prvniho hrace smerem k prvni tyci, tak muzeme o uloze Horvatha polemizovat. Druha vec je, ze jedna vlastovka nemusi delat cele jaro, proste uvidime, treba Horvath bude vice nez platny. Automaticky o nekom rict, ze je k nicemu a pritom ho dlouho osobne ani nevidet - to mi pripada zcestny.


shampoon 
re: re: re: re: Horvath

19.09.2006 12:40

Horvath mi pripadal k nicemu uz kdyz hral za Teplice, jedine co umi je kopat standartky a udrzet dobrou naladu v kabine, oboji je sice potreba, ale drzet si hrace jen kvuli tomu za nadstandartnich podminek je zbytecny luxus. Ale treba Horvath opravdu prekvapi, i kdyz o tom pochybuju. To ze hraci neumi kopat rohy a primaky je jednoznacne chyba trenera, kdyz neni schopen hrace naucit kopat, ma s nima aspon nacvicit nejaky signaly a prekvapive reseni, priznavam ze rohy Honzy Simaka jsou kopnuty vzdy na predni tyc a tam to odhlavickuje obrance, ale teba Maty je kope lip, to ze neni na hristi je vec druha. Chapu, ze se mi snazis rict, abych neodsuzoval hrace, ale kazdy mame sve oblibence a ja Horvatha nemel rad nikdy. Tim ale nechci rict, ze chci aby se mu nedarilo, to ne. Ale proste by nemusel byt v sestave a Rezek to same.


Energetik 
re: re: re: re: re: Horvath

19.09.2006 14:10

Ja te chapu, nahlizime na to jinak ;-) Ja Horvatha taky zrovna dvakrat nemusim, ale tak nejak ted jeho prinos vidim. Myslim, ze nadstandardni podminky ani moc nema, nekde rikal, ze rozhodne neni nejlepe placeny. Ale to je jedno, proste uvidime, co s nim Bilek vytvori. Bilek to pojal tak, ze nebude ucit nekoho kopat rohy, kdyz muze privest hotoveho hrace. S Matusovicem souhlas, z me neznameho duvodu je ignorovan.


TunoNegro 
re: Horvath

19.09.2006 19:09

naprosto souhlasim. Sylvestra na stred a do utoku Maty s Lustrim - nejen ze by zajistili goly, ale verim ze i pohlednej fotbal!


speedyg 
kotel

19.09.2006 09:03

jezdíval jsem se Spartou ven když ještě naši současní i minulí trénéři dávali góly,byla to ještě nemegafonová doba.Teď jsem, asi spíš kvůli klukovi vyrazil do Teplic,když vynechám samotný zápas tak mě dostal ten megafon,zjistil jsem ,že je to tak že když ten člověk u megafonu mlčí,tak mlčí celej kotel,protože čeká co vypadne z megafonu...


Ornaldinho 
re: kotel

20.09.2006 00:30

To je totiž tak, že když se někdo odjinud než zespoda pokusí rozeřvat kotel, tak se to většinou nepovede už jen pro to, že nemá jméno mezi těmi dole a tudíž nemá ani autoritu u celýho kotle.


Stanislav 
Trochu reality!

19.09.2006 10:21

Jako severočech jsem jsem v Liberci a v Teplicích vždy a výhru už ani nepamatuji.Sparta se hlavně zapsala v Teplicích trapným výkonem kotle při defenestraci Hřebíka!Teplice letos patří sotva ke středu tabulky a bod je tedy málo.A podívejte se na naše skóre po 7 kole.Ubohost.Jedinný silný soupeř v Bolce nás roznesl na kopytech.Chceme symfonický orchestr (přehrávali jsme technikou),ale houslisté sedí na lavičce!Některé opory jsou silně za standartní formou(Sivok,Řepka,Kadlec,Ši mák)a někteří nemohou ukázat co v nich je protože zaskakují na pár minut.Rezek hraje totéž,co před odchodem ze Sparty.A tak alespoň bojujeme(všechna čest),ale dojem,že máme zápasy ve své režii jsou zatím minulostí!Kolikrát jsme dofali,teď se to zvedne - a zase jenom přůměr!Nahoru to půjde pomalu a LM se každou bodovou ztrátou nenápadně vzdaluje.Omlouvám se za svůj skepticizmus bez růžových fandovských brýlích,ale zatím žádná sláva.


1893 
Zlepšení bylo vidět.

19.09.2006 11:15

Jako vždy dobré hodnocení zápasu Bombito.Akorát si myslím,že hráče za obdržený gól seřval Blažek.V tv to bylo vidět.Proč si myslím,že se blýská na lepší časy?Skoro celý zápas bylo vidět,že hráči se snaží hrát všechno z první.To nejde hned ,ještě proti Zlínu bylo vidět kolik těhle narážeček směřovalo do soubojů a teď už to bylo lepší i když do optima to má daleko,ale neustálá snaha o takovou hru i když to nejde je rozhodně sympatičtější než alibistický přechod k nakopávání.Co se týče Horvátha,chápu Bílka,Sylvestre špílmachra hrát asi nemůže.Je tu jazyková bariéra a zřejmě ho nikdy nehrál.Sylvestre přišel na naše poměry velice dobře technicky vybaven,což je ovšem u těchto fotbalistů samozřejmostí.Nás to však svádí k tomu,že ho považujeme za špílmachra,kterým asi není.Že by se mu měl najít odpovídající post je jasný.


screaming 
hmmm

19.09.2006 11:43

nemuzu souhlasit s tim simakem, podle me je ludvy desna skoda po delsi dobe fotbalista co by za utocnikem moh bejt vazne nebezpecnej a mam strach ze ho bilek zazdi na ukor rezka s horvatem ;(( jinka alespon s takovym nasazenim jako druhou puklu furt nemuzeme u nas nemit titul. Souhlasim hlavne s tim doskem zda se mi ze ho rozhodci desne obiraj.


screaming 
re: hmmm

19.09.2006 11:45

jeste se doplnim o simaka pocital sem mu to prvni kontakt s micem ve hre po 11minutach 9vterinach tri streli ke konci podle me i ludva hral lip na jeho postu a to tam nehral nic moc. Mozna je to zaujety komentar protoze mam rad hrace co fakt jezdi a to simak neni ale nemuzu si pmoct ze mi pripomina zeliho v prumerny forme kazdej 3. zapas nad rpumer jinak bida. Navic hru zpomaluje klickama ktery konci na tretim hraci vetsinou.


screaming 
re: re: hmmm

19.09.2006 11:46

do tretice Proc nehraje matuska myslel sem si ze ho griga nema rad ale podle me misto rezka by tam klidne moh bejt :(


Průcha 
re: re: re: hmmm

19.09.2006 13:29

Proč nehraje Matuška, Jun, Lustri, Šimák??? Velice jednoduchá odpověď - může hrát pouze 11 hráčů a ty vybírá Bílek a ne my:-)))!!!


screaming 
re: re: re: re: hmmm

19.09.2006 13:38

jun nehral protoze nema formu lustri nevim a simak sem psal ze bych ho nestavel... matuska co me pamet neklame byl jedinej nadprumernej hrac za hrebika a kdyz nastoupi zda se byt velkym ozivenim... a rozhodne se tam taky neflaka tudiz to ze to vybira bilek je mi jasny ale dela to blbe ;D


Energetik 
re: re: re: re: re: hmmm

19.09.2006 14:12

Me se zda, jako kdyby si na nej sedla sama od sebe role vecneho zolika - typu Solskjaer ;-))


Plavky 
No...

19.09.2006 14:41

Nebudu se vyjadřovat ani tady tak k tomuhle článku co zde byl napsán. Ale zarážíme mě několik věcí co dělá pan Bílek.Proč neposune Horvátha na levo a Silvestreho nenechá na středu .A o poločase ještě Silvestreho stáhne a po utkání řekne ,že nebyl ve své kůži..A to je snad logicke.Oni si tam s nim přehazují jako s horkým bramborem.A přitom nechci Ludovica nějak přeceňovat ale myslím ,že je to jeden z nejlepších cizinců co kdy v české lize hrál.A jak může po pár trenincích nasadit Horvátha hned do základní sestavy.To mi příjde trošku mimo mísu.A nebo proč měnil vítěznou sestavu z utkaní ve Skotsku?? A druhá kapitola je Rezek.Promiňte pane Bílek ale takových hráču jako je Rezek máte už několik a myslím ,že i herně kvalitnějších.Matušovič ale i třeba Lustrinneli ...Nechápu tenhle tah...Ale jinak budiž ...toť asi vše.


screaming 
re: No...

19.09.2006 15:06

lustri nebyl zrovna moc extremne aktivni v napadani se mi zdalo ale obcas kdyz bylo komu umel vyslat hrace do sance... matuska strci rezka do kapsy jedna dve podle me.


Ondra 
Pavel Horváth

19.09.2006 16:11

Nesouhlasím s kritikou Pavla Horvátha, včera byl v první půli nejlepším sparťanem na hřišti. Ve druhé nestačil fyzicky, ale i tak byl přínosem, především při standardkách.


dave34 
BOMBITO,

19.09.2006 16:47

tvoje zamyšlení na začátku KAŽDÉHO tvého článku, jak ho vlastně nazvat, je úmysl, nebo zvyk?


rui 
Vítězná sestava

20.09.2006 12:58

Škoda, že pan Bílek nectí heslo o vítězné sestavě. Jaký je důvod ke změnám v týmu, který vyhraje těžký zápas? Jestli chce zapracovat nové hráče, nechť tak učiní střídáními. Zajímalo by mě, kolikrát viděl Horvátha hrát v Japonsku. Navíc tam hrál druhou ligu. Neměl rozbít konečně (!!!)úspěšný tým v hned následujícím zápase. Pokud byla po zápase ve Skotsku šance, že bude v týmu pohoda, tímhle zásahem do sestavy ji určitě odstřelí :/