Výprask (AC SPARTA PRAHA - FK Jablonec 97, 18. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
alvaro_recoba 
....

12.03.2007 02:30

Nevím, co k tomu říct. Dnes to byla opravdu ostuda obrovských rozměrů. Dobře zahrál snad jen Mára Kulič. Experimenty s Honzou Šimákem a Karolem Kiselem v základní sestavě nechápu, oba po celou dobu působení ve Spartě bohužel dokazují, že na ní ani v nejmenším nemají. A takový Ludo Sylvestre se kvůli nim dostane na hřiště na pár minut... Jeho problém je asi opravdu ten, že je o třídu lepší než všichni ostatní, a proto se mu s nimi těžko spolupracuje... No nic, je to moc čerstvý zážitek na to, abych byl schopen napsat víc. Jistotu máme snad jen v tom, že horší už to být skutečně nemůže. Snad se zvedneme a dokážeme, že jsme opravdu SPARTA.


NotoriousB.I.G. 
re: ....

12.03.2007 14:29

Naprosto souhlasím. Šimák i Kisel už dostali tolik šancí, že nechápu, jak pořád můžou pořád dostávat přednost před jinými hráči. Shodnej názor mám i na Sylvestreho. Už jsem to tady několikrát psal. On umí nahrát míč z první, dokáže zrychlit hru....., ale k čemu to je, když další hráč nahraje zpátky dozadu nebo ten míč stratí... Ale nejvíc mě zaráží, že se ti naši kluci podle mě bojej soubojů 1 na 1. Viděl jsem snad jen Kuliče, Matyho a Sylvestreho, který se pokusili někoho obehrát... ostatní to radši napálej dopředu a děj se vůle boží. Snad to bude v Příbrami lepší!


alvaro_recoba 
re: re: ....

12.03.2007 16:40

V Příbrami to bude buďto, jak píšeš, lepší, anebo stejné. Ta třetí varianta - horší, je vyloučena už předem, to totiž už není technicky možné. :-/


cale 
re: ....

12.03.2007 20:06

mne se ani ten kulic nelibil, v druhy pulce odesel a uz se mu skoro nic nepovedlo. nechapu taky proc kdyz uz tam konecne bilek sylvestra, za coz sem se na tribune modlil ja a myslim ze i zbyajicich 11 tisic lidi, tak ho necha hrat prakticky ctvrtyho obrance a pospecha vysle na hrot, kde si akorat porad davali prednost s junem az nakonec o kazdej balon prisli. za bilka se to zda se otocilo, na podzim jsme vyhravali a jeho myslenkovy pochody pri sestavovani zakladni jedenactky nechapu. rezek hraje tuzku, kisel hraje tuzku, horvath se simakem nedokazou veprostred nic vymyslet, ale hrajou porad vsichni. pred rokem bych neveril ze to muze byt, ale modlim se at se co nejdri uzdravi dosek, protoze bez nej taktika z nedele nema sanci na uspech.


ACS-fan 
Nastavování zrcadla

12.03.2007 07:25

Parádní návštěva byla zvědava, jak se představí mužstvo, které měl trenér poprvé k dispozici v přípravném období a mohl s ním pracovat podle svých představ, což se týká i posil. Natěšení diváci inkasovali ledovou sprchu. Nepamatuji se, kdy Sparta naposledy doma v lize dostala trojku. Jestli nám soupeřem nastavené zrcadlo ukázalo skutečný obraz = výsledek Bílkovy práce, je to hodně špatně. Výsledek je strašný, ale ještě horší je bezradný herní projev. Spartě vůbec nehraje záloha, nepodporuje útok a špatně brání. Sestava byla také zajímavá. Oba trenérovi chráněnci hráli mizerně a své účinkování omezili na první poločas. Připočtu-li k tomu, že Kisel ve středu zálohy, kam ho trenér tvrdošíjně cpe, hrát nemůže (patří vůbec do základu?), pak nám domácí debakl s průměrným Jabloncem umožnil hluboké zamyšlení. Pomíjím skutečnost, že ikona Blažek rovněž neměl svůj den. Ostatně, kdo ho včera měl. Přitom se po podzimu zdálo všechno tak jednoduché. Nestane-li se zázrak, budeme si brzy klást otázku kdo po Bílkovi. Příbram napoví, jak je tato otázka aktuální.


cale 
re: Nastavování zrcadla

12.03.2007 20:08

podle ceske televize to naposled o tri goly bylo proti dukle v roce 1979.


taborita1 
?!?

12.03.2007 07:49

Ano, Bombito, výstižné popsání včerejšího...ehm, ani nevím jak to pojmenovat, fotbal to z naší strany připomínalo jenom vzdáleně...už skoro není co dodat.Jenom menší doušku..Je hezké deklarovat před začátkem jara útok na všechny možné cíle, ale je nutné to podpořit i činy na hřišti, kecama ještě nikdo nic nevyhrál...Některé naše primadony by si měly uvědomit, že hrát za nejlepší český klub a pro jeho skvělé fanoušky je čest a podle toho k tomu přistupovat...Včera to prostě byla absolutní zoufalost, od zvolené sestavy, taktiky přes (ne)nasazení až po střídání atd...Byla to ostuda jako hrom, jinak to nejde nazvat.Samozřejmě je třeba uznat, že Jablonec sehrál velmi vydařené utkání, ale to nic nemění na tom, že soupeře doma prostě porážet musíme...Nebudu zmiňovat jednotlivé hráče, to už trefně udělal autor článku, ale jedno si neodpustím...Kisel už dávno neměl ve Spartě co dělat. Byl teprve první jarní zápas a já pevně věřím, že už v Příbrami Sparta ukáže tu svou opravdovou sílu a z nedělního výprasku bude jen černá vzpomínka a varování...ale musí se toho dost změnit, takhle by to pánové dál nešlo! Titul se vrátí na Letnou, o tom jsem přesvědčen, ale čeká všechny tvrdá práce.ACS!


screaming 
Hmmm

12.03.2007 09:07

No vcera to bylo slusny. Vzdycky se s pritelkyni hadam , protoze ona chce kdyz uz musi chodit jen na hokej. Vcera sme to vzali jednim vrzem z hokeje na cutanou a myslim, ze to bylo na dlouho naposled co sem ji tam dostal. Pac muchlovat se muzem i doma a tam se to da lepe rozvest. Uprimne se ji ani nedivim, i me z toho vcera boleli oci. Ze bilek stavi Rezka, chapu, sem s tim smiren, ale proc stavi kisela???hral prd na kridle a ted ma tvorit nasi hru. Konecne mame misto pro Ludvu, ktereho vsichni vzdy cpali do zadu ikdyz mnohem lepe hral dopredu. Tak mu dejte aspon sanci (kolik jich uz dostal kisel) a kdyz to bude stat za prd tak ho vykpnete i s kiselem. Ale myslim ze horsi nez vcera to nebude. ALE!!! jeden rozdil tu preci je. Vsichni treneri za posledni roky hledali vymluvy. Bilek ne. Rovnou rek ze sme sracky a tak to ma byt. Prvni kolo nevyslo, dneska to chce plichtu seshitu a my vyrazime k titulu.


screaming 
re: Hmmm

12.03.2007 09:10

Doplnim jeste jeden rozdil. Kdyz nasi hrali v prvni tretine spatne veril sem jim. Vim ze umi zabojovat. Zajimave ze po prvnim golu od Jablonce sem to skoro vzdal a po druhem uz sem vedel ze prohrajem. Mozna se mi to jen zda ale nasi chlapci neumi moc zabojovat po sprse v pauze :(.


dexicek 
Horvath Kulic dobrej?

12.03.2007 09:11

Bombito,omlouvam se,ale ja v prvni puli OPRAVDU NEVIDEL Horvatha jako tvurce hry,hrace schopneho dat hre myslenku. Videl sem hrace, ktery mozna i kvuli nedolecenemu zraneni beha na 30-ti metrech, utok nepodpori,a udela dve velke chyby z niz jedna velda k Louckovu golu. A cim se predved Kulič?Ničim. Stejně jako ostatní btw. ,muze me nekdo rict,jak se dalo poznat, ze Simak ma hrat krajniho halva? ja ho videl an kridle asi dvakrat. Díky!


Danni 
re: Horvath Kulic dobrej?

12.03.2007 11:13

Souhlas, Horvi byl vcera spatny, myslim, ze nebyl uplne fit, moc toho nenabehal a ztracel lehke balony.Paradoxne ho to stridani zachranilo od vetsi kritiky, protoze uz u te hruzy v druhem polocase nebyl. Jinak byla zarazejici neschopnost nasich hracu zpracovat jakykoliv balon->vsechno si zpracovavali bud do vzduchu nebo 10m od sebe. Ze by byli pretrenovani?:)


black_gamespot 
"fanousci"

12.03.2007 09:22

OStudnej nebyl jenom vykon hracu na hristi, ale i "fanousku". Fandilo se jenom prvnich 10 minut, pak to byly ojedinely vykriky. Po golu nemluve. Taky by si divaci mohli uvedomit, ze piskotem hracum moc nepridaj. Se clovek muze ukricet sam kdyz ostatni sedej jak kkti... o odchodu pred koncem nemluve :(


screaming 
re: "fanousci"

12.03.2007 09:32

taky sem sel driv a uprimne za ten vykon se na me hraci zlobit nemuzou. Kdyby bojovali zustanu, jenze priteli oni se tam flakali a to je to co me fakt kua sere.Prohru zkousnu ale prohrat se musi po nejakem vykonu a ne se tam 90minut flakat.


boskooov 
re: re: "fanousci"

12.03.2007 09:49

Presne tak. Nevim proc bych mel cekat do konce a dekovat za takovou haluz. Kdyby aspon bojovali


palec 
re: re: re: "fanousci"

12.03.2007 16:07

na ten fotbal nelezte, zasraný VANDRÁCI!!!!! Hamba těm prašivcům, co odešli před koncem...


cale 
re: re: re: re: "fanousci"

12.03.2007 20:13

taky sem vydrzel az do konce, ale spis me prekvapilo ze kotel jeste po tretim golu zkusil hrace povzbudit. pak uz to ale vazne nemelo cenu. kdyz clovek kouka na to, jak se "fotbalisti" typu kisela nebo simaka bojej rozebehnout aby se nahodou neunavili... ta chut fandit je proste pryc


Jumbo1 
re: re: re: re: "fanousci"

13.03.2007 09:23

Já jsem koukal jaks to tam dirigoval ke konci, měl jsem strach aby ti nerupla cévka. Ale máš jasně pravdu, já taky nikdy nešel z fotbalu před koncem.


abdul 
re: re: re: re: "fanousci"

13.03.2007 11:01

si mimo misu. ona i kritika bejva ku prospechu veci.


jbee 
Světélko naděje

12.03.2007 09:50

Včera to byl opravdu nevédaný průšvih vpravdě apokalyptických rozměrů, ale nemůžu si pomoci, narozdíl od průseru v Bolehlavi, kdy jsem cítil totální beznaděj, tentokrát přecejenom cítím jistou naději na výrazné zlepšení. Zejména díky Bílkovi, který si nebral žádné servítky, nehledal žádné výmluvy a rovnou řekl, jak to je. Taky mám mnoho výhrad k sestavě, kterou postavil (Kisel VEN!!!), ale on nemůže za to, že to primadony odflákly. Docela by mě zajímalo, co se dělo v kabině bezprostředně po zápase, než šel Bílek na rozhovor. Přišel na něj docela rudej ;-) A pak tu kupodivy pro mě byly i jistá positiva na hřišti. Tak předně Ludánek. Za dvacet minut předvedl desetkrát více pohledných akcí a desetkrát méně chyb než ti ostatní šašci (Horváth, Šimák a zejména Kisel). Věřím, že si tím jasně řekl o základ (specielně vzhledem k tomu, že očekávám, že Šimák dnes včera ve Sprtě definitivně skončil). Dále nemohu souhlasit s hodnocením Koláře. Jistě, kazil, zazdil dvě šance, čímž mě dováděl k šílenství (ale například jsem ochoten mu odpustit tu první - on Fukala prostě neviděl a nečekal. Je to mladý kluk, příště už holt bude vědět, že i do prázdné to musí napálit pořádně), ale narozdíl od jiných aspoň chtěl hrát. Vždy je mi milejší hráč, který něco dělá a třeba to zkazí, než alibista, který jen dává bacha aby náhodou neudělal chybu. Typická situace byla, když stáli snad tři naši na hranici vápna a přiblble koukali na mičudu. Snad dvě sekundy. Musel odkudsi, přiběhnout právě Kolář, mičudu si vzít a něco (a teň je jedno co) s ní udělat. Nebýt jeho, tak tam Jun a spol. asi čumí ještě teď... Prostě doufám, že i tohle zlé bude nakonec k něčemu dobré. Ostatně, nic jiného mi nezbývá (a vám ostatním taky ne :-P).


screaming 
re: Světélko naděje

12.03.2007 10:09

ano souhlasim kolar zazdil dve sance ale aspon se do nich dostal a hrat evidentne chtel, mozna proto ze narozdil simaka s kiselem si vysedel neco na lavicce. Ludva tam musi priste bejt, prece jen srovanni on kisel to snad nejde nevidet. Titul je nas o tom nepochybuju. Me mrzi ze nasi hosi nejsoy schopny behem zapasu nebo alepson po polocase proste zatnout zuby a jet co to jde. Klidne prohrat ale do prdele hrat, bojovat. Vzpominam si na Hubschmana jak dostal proti panathinaikosu cervenou. Uz o nic neslo. Rikal sem si zbytecna cervena, toho chudaka to bude stvat vic nez me. jenze on proste jen nechtel prohrat za kazdou cenu. A takovejch hracu bejvalo vic. Dneska hrajou vsichni to stejne staticke nic. A pak se divte bilkovi ze si prived rezka. Ale verim tomu ze bilek z tohodle udela dostatecnej vitr na to aby se to nejakou dobu neopakovalo.


dexicek 
re: re: Světélko naděje

12.03.2007 10:40

jo,přesně tak. Hubschmann Kováč, co bysme za tyhle dva kluky dali?Např. takovej Hybša, ty prachy za něj mohli být pěkný,ale proč mu nedat stejně jako Poborskýmu, když všichni viděli,že z něj roste nejlepší obránce ACS za posledních 10 let a budoucí kapitán?Jinak s Kolářem souhlas,aspioň snaha..V porovnání se Šimákem,Horváthem....


Průcha 
re: re: re: Světélko naděje

12.03.2007 12:20

Proč nedat Hybšovi jako Poborákovi??? To myslíš vážně??? Poborskýmu bylo přes třicet, když se vracel a Hybša má všechno před sebou a v našich poměrech se zlepšovat nebude!!!! Podívej na Sivoka - s takovejma věcma se musíme smířit, že když se 20ti letej kluk začne ukazovat, tak pude do hajzlu, ať mu dáš třeba třikrát tolik!!!!!


dexicek 
re: re: re: re: Světélko naděje

12.03.2007 15:47

No, to sem trocha přehnal,dat Hybsovi jako karlovi,ale...jedna se o princip. zda proste pro kllicoveho mladeho obrance, ostrileneho z LM uz ve 20-ti letech nenajit nejakou lukrativni smlouvu na 5 let, vzdyt Hybsa vyl v 21 letech zralej na zakald repre, v podstate uplne bezchybnej,bojovnej a vudce tymu. Ano, klido bych se nebal z nej udelat 2. nejlip placenyho hrace v ACS,tenkrat


screaming 
re: re: re: re: Světélko naděje

12.03.2007 21:15

no podle me neni problem ze odesel to je jasny ale ze neni nahrada mame tam samy lemry co se fakt moc nehejbou... proste za ten tym nedejchaj


abdul 
re: re: re: re: Světélko naděje

13.03.2007 10:58

srvonavat odchod Sivoka do Italie(za lepsim fotbalem, atmosferou a jednou z nej lig) a Hubschmana na Ukrajinu(fotbal vicemene na stejny urvovni(tenkrat), atmosfera to samy, akorat se tam zahrabal a sel tam vylozene kvuli penezum(pro Spartu nebo pro sebe?), je absurdni


dexicek 
re: re: re: re: re: Světélko naděje

13.03.2007 15:13

kvuli penezum ACS. hybša si nestezuje,ale urcite by klido jeste zustal 3 roky v ACS a pak by sel jak Sivok do Italie. Ale chapu,my sme za Hybsu ziskali skvelyho Homolu a dosadili do zakladu Petrase :-)


Stanislav 
re: re: Světélko naděje

12.03.2007 13:17

Kolář bohužel ztratí 9 z 10 míčů,které dostane.Snaha?Snaha na.př.malovat je úctyhodná,ale s ní se stane spíše dobrým malířem pokojů než umělcem,k tomu je potřeba mnohem víc.A Kolář je zatím malířem pokojů!


jbee 
re: re: re: Světélko naděje

12.03.2007 13:19

Radši se budu koukat na mladého kluka, který toho spoustu zkazí, ale aspoň se snaží, než na apatického Šimáka schovávajícího se někde za bukem.


Danni 
Mozna jedno male pozitivum

12.03.2007 11:43

bych videl a to chovani Lubose Loucky po vstrelenem golu-na rozdil od nekterych jinych kmenovych hracu, kteri po golu Sparte krepcili jako by vyhrali Mondial, tak Lubos je asi opravdovy Spartan a zachoval se velmi "pietne". Pry dokonce v polocasovem rozhovoru, rekl neco ve smyslu, ze by radeji byl na druhe strane...coz chce hodne odvahy a uprimnosti a hovori to za vse.Aspon nekdo na hristi byl spartan srdcem, ne jen usty...


Wega 
Tragedie

12.03.2007 12:51

Vcera to byla strasna ostuda. Bohuzel nekteri hraci na Spartu evidentne nemaji - Simak, Kisel, Kolar, Rezek. Tihle byli snad nejstrasnejsi! PS: Zluta karta pro Repku byla opravnena.


Cahir 
Kolář VEN!!!!

12.03.2007 13:15

Ted jsem, se díval na reprízu fotbalu a Kolář posral na co sáhnul!!!


jbee 
re: Kolář VEN!!!!

12.03.2007 13:18

Ano, takoví Šimák, Pospěch nebo Jun, kteří na nic nesáhli a tudíž to nemohli ani posrat, byli mnohem lepší...


acskncl 
re: Kolář VEN!!!!

12.03.2007 14:27

Sice to tam hlavne pri te prvni sanci vyslovene zavrazdil ,ale na rozdil od ostatnich BOJOVAL!!!!


NotoriousB.I.G. 
re: re: Kolář VEN!!!!

12.03.2007 14:46

Míň "bojovníků" jako Kolář, víc fotbalistů!!!


screaming 
re: re: re: Kolář VEN!!!!

13.03.2007 08:41

jako simak?


rui 
re: re: re: Kolář VEN!!!!

16.03.2007 07:53

Když nejde fotbal musí nastoupit především bojovnost a jak bylo vidět fotbal nám ten den vůbec nešel. Tak se to Kolář snažil aspoň rozběhat. Ne jako ostatní. Kdyby se k němu přidali, možná z toho něco bylo !!! Navíc Kolář je fotbalistou zcela určitě. Tvoje poznámka není na místě !!!


Jumbo1 
bohužel

12.03.2007 13:30

Včera se ukázalo, že můj trvalý názor Kisel ven, je oprávněný. Hovno hráli všichni, snad krom Sylvestreho a chvílema i Kuliče, ale Kisel byl jasně naprosto nejhorší na trávníku, byl tam pro srandu Jablonečákům, jeho výkon mě ňasral skoro tolik jako výkon ostatních dohromady.


looki 
vcerejsek myma dokovanyma a nevericne koukajicima

12.03.2007 14:19

Blazek - nechytil nic.. Zabavnik - prumer, tragicky chyby nemel, ale zadnej prunik Pospech - to samy, dozadu ale spatnej Repka - druhej gol sel bez nej, byla na nem videt frustrace, ale jeste jeden z lepsich Kucera - tak asi jeden z nejlepsich Spartanu na hristi Kisel - nechci bejt sprostej a tak..ale ten nepatri ani na tribunu Horvath - prvni prihravku zkazil, pak se vezl..bylo videt ze tyden netrenoval, vsude pozde. Nedal kloudnou prihravku Simak - tak ten byl nekde jinde, cely to prochodil, prvni pule na vyhazov, druha uz "jen" spatna Maty - nabizel se, ale zbytecne, chybel mu Dosek a nekdo s kym by si prihral. Ve druhy puli zezacatku uplne sam, pak zmizel, nemel balon. Kulic - zezacatku jedinej co makal, pak se svezl (a to by nemel!) Rezek - tak byl tam chvili, takze byl jen chvili spatnej.. Jun - nic, zase.. Byl tam uplne zbytecnej.. Kolar - snazil se, ale to ja u televize (zdravotni duvody me usetrily videt to nazivo) taky..tu sanci bych dal i ted o jedny noze a bez berli.. Ludva - no tak jestli ted nebude v zakladu, tak nechci Bilka jako trenera..


dexicek 
re: vcerejsek myma dokovanyma a nevericne koukajic

12.03.2007 15:45

tak to bylo uplne presny!Podepisuju se milionkrat. SNad jen ze bych nebyl tak kategorickej ohledne postavit/nepostavit Sylvestreho. Aspon se celkem snazil tu pulku a nic moc nepokazil,ale pokusil se ci snad obesel nekoho v souboji 1 na 1?Ale jinak bych mu sanci dal urcite


cale 
re: re: vcerejsek myma dokovanyma a nevericne kouk

12.03.2007 20:20

chudak ludva se dostal dopredu az uplne ke konci, pres zaclanejiciho simaka nemel sanci, jako jedinej se pokusil prihrat kolmici na hranici vapna, kde to ze zasady konstruktivni jun s kulicem a pospechem zazdili marnou debatou o tom kdo bude nakonec hrat. nehral nikdo, leda tak fukal. a taky to jak si sylvestre ze vzduchu tesne po prichodu na hriste kolem soupere sklepnul ten balon, tak to byl jedinej fotbalovej zazistek ze strany sparty, ze kteryho jsem cejtil jakous takous nadeji.


pukaňa 
sama chyba

14.03.2007 09:34

Byl jsem prekvapen uz v pondeli, kolik chyb autor nasekal ve sve reportazi, dal jsem mu sanci na opravu, ale kupodivu nestalo se tak. Jen kdyby takovy clanek s faktickymi chybami vysel ve Sportu, byl by autor prvni kdo by na ne poukazoval. Tak napriklad: Jak se mohl po puli Kulic prispusobit hre Rezka, kdyz ten uz tam davno nebyl. 150% sanci nezmaril na care Fukal... Omluvou snad muze byt jen to, ze pan Bombito utrpel ten vecer sok...