Věčně druhý! (AC SPARTA PRAHA - SK Slavia Praha, 24. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
grom 
Věčně druhý

24.04.2007 00:22

už když jsem šel domů, tak mi bylo jasný, že to bude tvůj nadpis. ale to skandovani po golu, to bylo fakt husty, s takovou tahlou ozvenou, jak to rvala s nama i cela tribuna. jsem si rikal, byt slavistou, radsi bych se propadl. a tak to ma byt. ACS navždy


Josef 
Naprosto výstižný komentář,

24.04.2007 00:28

chce se mi říci-jako obvykle,Bombito. Dnes jsem měl perný den.Řešení průšvihů, nezaviněných problémů, starosti, stres. Ani jsem nějak neměl čas myslet na fotbal.Jsem na to zvyklý, i když dnes toho i na mě bylo nějak moc. Před čtvrtou jsem to zapíchl (mít vlastní malou firmu je občas i výhoda) a hurá na Letnou.Doprava jakž takž, tradiční jedna Plzeň a jsem na tribuně. Ani jsem neměl čas být nervózní.Během 1. poločasu nevycházím z údivu. Naši mají trvalou převahu, nenávidění drbani se sotva dostanou přes půlku. jsme všude dřív, jen ten gól ne a ne přijít. Neúnavně povzbuzujeme, ale je tu bezbrankový poločas. Na začátku druhé půle to vypadá, že jsme mírně polevili, ale už je tu atak Marka Kuliče, několik šancí a gól Pavla Horvátha. Dnes si ho opravdu zasloužil. Hned se mi vybaví vzpomínka na setkání s hráči ve Fortuně "U Nováků", kde jsem s pavlem mluvil. Sliboval, že budou bojovat, i když e nebude dařit, jezdit po zadku. Znělo to jako fráze, ale dnes se podle toho celý tým řídil. Slávii jsme k ničemu nepustili, vlastně jsme ji za celý zápas nenechali pořádně na Blážu vystřelit.Ovace na konci zápasu jsem si užil, jako už dlouho ne. Ve fotbale je možné všechno. jestli ale budeme bojovat tak, jako dnes, tak by nm titul neměl uniknout.Jestli.....


Martas007 
Tradičně vynikající referát

24.04.2007 03:15

S naprosto stejnými pocity, které tu píšeš sem odcházel za stadionu...Hra Sparty nebyla ani tak o kráse, byla spíš o bojovnosti a odhodlání vyjít z každého souboje vítězem( to u spartanských hráčů nebylo v posledních zápasech moc patrné). Jen se trochu bojim, že si zase řeknou, že se to příště odehraje samo, ale já našim hochum věřim. ACS FOREVER. P.S. Dokonce sem se v těch tvejch fotkách z kotle našel :-)


black_gamespot 
Tohle se krasne cte ! :-)

24.04.2007 05:57

Mrzi me jenom to, ze to bylo tak jednoznacny utkani, ze ani slavisti moc neprotestujou... :)


Mike Bossy 
Výstižné

24.04.2007 06:14

Referát výborný, zcela vystihující dění na hrací ploše. Ještě jeden důvod k radosti a to tento tiket-http://www.chance.cz/ind ex.php?page=tiket&cislo=43 102694930&kod=154454&z obr=obr Jelikož jsem ale zažil i v roce 1975 sestup, zůstanu trochu nad věcí- zdálo se mi, že Slavia se úplně rozložila, a že jsme je přehráli spíše bojovností než nějakou fotbalovostí. Asi nejvíce mě zarazily křeče asi u poloviny hráčů po 70.minutě. Je ale fakt, že Slavia byla celý zápas trapná a předvedla výkon na úrovni krajského přeboru, k čemuž jsme jí právě onou bojovností donutili. Vyhlídky do konce ligy mám spíše chmurné- Michal Kadlec- natažený sval- otázka jak dlouho může chybět. Tomáš Řepka- včera jasně nejlepší hráč na hřišti- 10 žlutých karet- stačí ještě 2 a je to stopka na 3 zápasy- bez něj obrana bude jenom třetinová. A nakonec los- Slavii již odepisuju- nevyhraje v nejbližších 3 kolech v Jablonci ani doma s Boleslaví, ale je tady ,,skrytá" hrozba Liberec, jestli si to uvědomujete- nyní série- doma Příbram, venku Plzeň, doma Zlín- dle mě 9 bodů. A my hned do ,,nabroušené" Ostravy, pak povinné vítězství se Slováckem a do Brna- kde nás také mají ,,rádi"-tuším z těchto zápasů 5 bodů. Nechci být pesimista, ale před soubojem s Libercem to vidím na ztrátu nedostižných 4 bodů. Navíc v předposledním kole má Liberec doma na jaře trapné Teplice a v posledním kole jede do Boleslavi- zde se nabízí ,,přátelská" oplátka za poslední kolo loňské sezony. Toto můj pesimistický komentář- vy mladší a optimističtější mě určitě názor otlučete o hlavu, ale od toho je diskuze.


Rudej 
re: Výstižné

24.04.2007 08:08

Mike Bossy:Nezapomínej na to,že máme Liberec doma!!


Mike Bossy 
ještě ten tiket- lepší zobrazení

24.04.2007 06:20

Mike Bossy 
re: ještě ten tiket- lepší zobrazení

24.04.2007 06:21

Nějak se to nedaří zobrazit. Tak vsazeno na výhru Sparty 2000 kč s kursem 1:2,2. Takže zisk 2200 kč.


Kovanej 
Bílej Drogba

24.04.2007 07:11

tak to se ti povedlo :o))))))


shampoon 
re: Bílej Drogba

24.04.2007 07:27

jj to je hlaska tydne, uplne me dostala :D


ACS-fan 
Šest poznámek

24.04.2007 07:31

1. Nejdřív obavy, pak euforie – Sparta opět v čele tabulky! Vkrádá se protivná otázka – bude tam i za týden? 2. Proč je nasazení po celých 90 minut a bojovnost k vidění tak vzácně? V hráčích to je, včera to předvedli, ale jak to z nich opakovaně vykutat? Nepotřebujeme místo trenéra tým psychologů? 3. Obrovskou radost mi udělal včera bezchybný Štěpán Kučera, dík Bílkovi za to, že mu dal důvěru v důležitém zápase. Věřím, že je tím správným mužem po bok Tomáše Řepky. 4. Termín utkání zvolen geniálně, lepší už by bylo snad jen pondělní dopoledne. To by se jistě dostalo na všechny sváteční příznivce kopané, kteří chodí jednou do roka. I ČT by ve své nabité programové skladbě dopoledne jistě našla skulinku. 5. Vychutnával jsem si radost z vítězství a především z předvedeného výkonu i cestou domů. Skandující vagón metra a troubící-povzbuzující mašinfíra, to byla rajská hudba pro mé uši (i duši). 6. Hoši, děkujem! Ať žije Sparta!


Rudej 
re: Šest poznámek

24.04.2007 08:11

Vedle Řepky kopal dobře i Venca Drobný.Ovšem bez Řepky to sami kopat nemůžou.O tom jsme se všichni přesvědčili.


dave34 
re: Šest poznámek

24.04.2007 08:27

Přesně tak, ke chvále Kučery se můžu jen připojit! On ale podává dobré už dlouho, s výjimkou toho zápasu ve Zlíně, kdy to nešlo nikomu..


ACS-fan 
re: re: Šest poznámek

24.04.2007 09:35

Souhlas, moc bych mu přál, aby se trvale usadil v základu. Drobný bohužel podle mého názoru nepřipadá v úvahu, dělá příliš mnoho chyb (i proto neustále putuje z jednoho klubu do druhého).


fanoušek 
Hlavně zůstat na zemi !!!

24.04.2007 09:41

To byla včera ta první věc, která mě po zápase napadla. Dle mého názoru rozhodla zkušenost. Jednoznačně nejlepšími hráči na hřišti byli většinou "odborníků" kritizovaní Horváth a Řepka. Po takovém zápase bych byl velice zvědavý na názor trenéra Brücknera, protože když jsem viděl včerejší výkon Řepy a vzpomněl si na nedávné reprezentační představení Jiránka a Rozehnala, myslím, že by měl Brückner vážně popřemýšlet nad návratem Řepky do nároďáku. Slavia včerejší zápas nezvládla psychicky - prostě se posrali. Naši hráči měli mnohem větší vůli po vítězství a když to třeba Matušovičovi přiliš nešlo, jeho nasazení bylo enormní ( stejně tak Kisel a Kulič ) a to na slávisty úplně stačilo. Daleko větší obavy mám ze zbývajícím zápasů venku ( Ostrava, Brno, Olomouc ), hlavně, když si vzpomenu na výkony Sparty na hřištích soupeřů v letošní sezoně. Doufejme, že naši hráči budou pokračovat v tom, co předvedli včera. Proto, jak jsem napsal na úvod, je třeba zůstat po včerejší euforii na zemi. SPARTA FOREVER !!!


screaming 
Trochu kritiky

24.04.2007 10:48

Tak za prve sam sem byl prekvapen jakou radost mi to vitezstvi udelalo, musim rict ze sem jancil skoro jak pri zisku titulu HC :) Holt fotbalove derby ma sve kouzlo. Ted si dovolim trochu oponovat myslim ze nekdy od 70 minuty uz nase hra az tak moc nad slavii nevycnivala. A hned pripojim otazku jak je mozne ze nase borce zahledl jsem horvatha kisela kuceru brali krece? Uznavam ze vcera bojovali ale myslim ze i tak tam byli rezervy treba v napadani a profi hrac proste musi 90minut vydrzet bez problemu. Dalsi poznamka je ke kolegovi o kousek vis ano repka vcera fakt kraloval vypadalo to jako by haci slavie centrovali primo na nej :))) ale ty jeho vylevy jsou uplne na hovno... a at si necha kecy o tranzu, v anglii sekal dobrotu protoze dostal nuz na krk. Je to hrozna skoda pak dostava stopky a nase obrana bez nej vazne stoji za prd. Prijde mi tohle desna skoda ty jeoh zluty a ruku na srdce kdyby rozhodci chtel mohla bejt i ruda - ikdyz to podle me zas tak horky nebylo. Doufam ze vidina titulu pozene nase hrace v tomhle tempu ve zbylych 6 zapasech abych se priznal s takovym nasazenim nemam strach , ikdyby sme vsechno nevyhrali aspon budu vedet ze se fakt snazili, ze do toho dali vsechno. A kdyz vidim sestrih liberce z kladna mam dojem ze i liberec by vcera koukal. Problem je aby se nasim hvezdam fakt chtelo vzdy. Horvatha bych neprecenil vcera hral dobre ale uvidime az bude v zalzoe hlidanej vcera mel dost volnosti. A kucera podle me hral skvele, na druhou stranu vcera branilo cele muzstvo a bez toho to proste nejde. SPARTE ZDAR :)


NotoriousB.I.G. 
re: Trochu kritiky

24.04.2007 13:42

Řepa neměl ve West Hamu takovou roli jako ve Spartě. Je to srdcař a během zápasu se prostě dostane do tranzu a neovládá se. Ale myslím, že si to hned uvdomil a už nic takového nezopakoval. Kam se hrabou Rozehnalové, Grygerové, Jiránkové... takovýho stopera repre nemá a myslím, že ho te´d nutně potřebuje!! Co pane Bruckner??


screaming 
re: re: Trochu kritiky

24.04.2007 13:58

Jenze er tomu ze na mezinarodni scene, s jeho stestim, by to byla ruda z fleku. O stavu repre nema cenu moc ztracet slov. Me staci Sparta ;).


Santino 
Deník Sport

24.04.2007 10:54

Moc mě pobavilo, když jsem si chtěl přečíst komentář obdivuhodného media - Deníku Sport a jejich vysvětlení malinkatého klopýtnutí týmu, který hraje nejhecčí fotbal na světě a objevilo se mi toto: Vážení čtenáři, omlouváme se za výpadek internetových stránek. Provoz bude obnoven 24.4.2007 v odpoledních hodinách...... 6e by došly slova? :_)))


screaming 
re: Deník Sport

24.04.2007 11:20

slzy v klavesnici zpusobily elektricky zkrat :)


korýš 
re: Deník Sport

24.04.2007 17:48

pánové nemůžu pochopit,proč dostal Karol Kisel v našem velice objetkivním deníku známku 4 tedy podprůměrný.Co jsem na vlastní oči viděl,tak jsem Kisela neviděl hrát za Spartičku lepší fotbal,makal,jezdil,bojoval a ve většině případů se mu i dařilo.Třeba takovej Myty dostal 5 a včerejšek se mu zrovna moc nepovedl.Opravdu to známkování našich expertů ve Sportu nechápu.Vždyt Řepa byl přímo excelentní neprohrál souboj,to měla bejt devítka,jak vyšitá.Ale to je jedno hlavně,že jsem ty věčně druhý šmejdy porazili.At lezou kanálam jsme vládci Prahy,už ve všem i v kuželkách. Sparta navždy!


Danni 
Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 13:36

Samozřejmě sdílím nadšení všech přítomných z naší hry i výsledku, bylo to opravdu super, ale přeci jen jsem si ze včerejšího derby odnesl malý šrám na duši. S kamárádem jsme vyrazili na Letnou, dali si klobásku a hurá do tlačenice před vchodem číslo 2. Sice fronta postupovala pomalu, ale nikdo příliš nespěchal, všichni byli v dobrém rozmaru. Když tu se náhle objevila skupinka pěti, no jak to říct, prostovlasých intelektuálů, notně posílněných alkoholickými nápoji. Nesouce každý dva půllitry se začali bezohledně tlačit dopředu a to, že málem ušlapali několik děti jim příliš nevadilo. S ohledem na velikost jejich intelektualni muskulatury se jim nikdo neodvážil říct ani slovo a pořadatele, kteří stáli několik kroků vedle to také příliš nevzrušovalo. Čiše přetekla, až když jeden z těchto individuí v tlačenici rozlil své pivo a nejvíce postižení mladík se dosti ostře ohradil. Odměnou mu zato byl výchovný intelektuální záhlavec, načež mu sebrali sluneční brýle a odhodili je. V tu chvíli už zareagovali pořadetelé, ovšem proti jakkékoliv logice. Když přední intelektuál začal řvát: Co si mi nadáváš ty zm.de! Pořadatelé(podle podoby pravděpodobně příbuzní intelktuálské pětice) chytli onoho politého kluka, vyvedli ho z fronty a řvali na něj proč tam dělá bordel. Po takové lekci, jak se dokáží někteří Sparťani chovat k jiným Sparťanům, mi fakt, že celý zápas mi i přes všudypřítomné cedule Zákaz kouření a několikeré velmi slušné prosby, jestli by nemohli přestat, vyfukovali do obličeje cigaretový a doutníkový kouř dva pode mnou sedící kuřáci, vlastně ani tolik nevadil.


Energetik 
re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 13:52

on je na Letny zakaz koureni?? Ja tam sedavam veky, kourim a nevsiml jsem si jedine cedule?


Santino 
re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 13:53

Zákaz kouření je prostě absolutní nesmysl, fotbal není Národní divadlo a to jsem nukuřák.


Energetik 
re: re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 13:57

V Anglii tusim taky nesmis kourit v hledisti, ale je to jen doporuceni, nikoliv zakaz, co si matne pamatuju v r. 2002 v Premiere League. ALe dodrzuje se. Na Letny kouri okolo me hodne lidi a nikdo nikdy nic nerikal, jinak bych holt vydrzel na ochoz, jen me to ale prekvapilo, nikde jsem nevidel zadny napis...


Danni 
re: re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 14:08

Od 1.1.2006 nabývá účinnosti zákon č. 379/2005 Sb. o opatřeních k ochraně před škodami způsobenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami a o změně souvisejících zákonů, jinými slovy tzv. „tabákový zákon“. Český parlament odsouhlasil zákon omezující kouření na veřejných místech. Kouření bude úplně zakázáno ve školách, vládních budovách, divadlech, stadiónech a ostatních veřejných místech, ale ne v barech a restauracích.


Průcha 
re: re: re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 14:46

Hovoříš nesmysly - takové zákony jsou na dvě věci, stejně jako zákon o tm, že když upadneš na kole zaplatíš 50 litrů pokuty!!!!


Danni 
re: re: re: re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 15:06

Ale o to prece nejde, kdyz pres ten kour pomalu nevidite na hriste a slusne dotycneho pozadte, zda by to nemohl omezit a on vas posle nekam, tak je to podle Vas spravne?Hmm tak uz jen cekam, kdy mi tu nekdo napise, ze mam radeji sedet doma a divat se na to v TV. Stejne jako mel zustat doma ten kluk, co ho zbili, znicili mu bryle a jeste dostal od poradatelu. No ale hlavne, ze Sparta vyhrala....


Energetik 
re: re: re: re: re: Setkání s "intelektuály&q

24.04.2007 15:28

takze jinymi slovy je na to nejaky zakon, ale na stadionu cedule tedy nejsou?! Pak tedy ano, ale nikdo zda se o tom nevi a nedodrzuje to :-))) Na druhou stranu dodrzovani toho zakona ani nikdo nevyzaduje. Jediny co se zmenilo, ze neprodavaji cigara na tech stancich.


Danni 
re: re: re: re: re: re: Setkání s "intelektuá

24.04.2007 15:41

No asi tak nejak, ani v navstevnim radu o tom neni ani slovo, ale ten je z roku 2004. Mne nevadi kdyz nekdo kouri, ale kdyz vykouri dve krabky za zapas, takze mam hlavu v cigaretovem oparu, z cehoz mi vzdycky zacnou slzet oci,takze prd vidim a dotycneho velmi slusne pozadam, jestli by to nemohl omezit a on me nasledne posle to prdele tak mi to proste vadi. Trochu ohleduplnosti by neskodilo


Energetik 
re: re: re: re: re: re: re: Setkání s "intele

24.04.2007 15:49

No jo, co ti na to jako kurak mam rict ;-))) Staci kourit tak, abys to nekomu nefoukal primo do obliceje ;-)) A kdyz nekdo vykouri dve krabky za zapas, tak se nedivim, ze te poslal nekam, ten ty cigara proste potrebuje ;-)))


Santino 
re: re: re: re: re: re: re: Setkání s "intele

24.04.2007 16:02

Ty mě fakt bavíš, jsem nekuřák, chodím na Spartu pravidelně a ještě semi nestalo, abych přes kouř z cigaret neviděl na hřiště :-)))))))).....spíše mi přijdeš jako nějaký bojovník proti kouření, než fanda Spartičky


Danni 
re: re: re: re: re: re: re: re: Setkání s "in

24.04.2007 16:07

Mne se to taky jeste nestalo az vcera:)


Průcha 
re: re: re: re: re: Setkání s "intelektuály&q

24.04.2007 15:44

Počkej, počkej, zase to nepřeháněj - chceš opravdu říct, že na otevřeném stadionu není přes kouř vidět???? V hale to naprosto chápu, ale na fotbale je to hovadina non plus ultras:-))!!!


Danni 
re: re: re: re: re: re: Setkání s "intelektuá

24.04.2007 16:06

No sedeli primo pode mnou dva panove jeden kouril cigara a druhy Sparty no a i diky smeru vetru sel vsech kour primo na me. Navic me v cigaretovem kouri zacnou slzet po case oci, takze s napuchlyma ocima toho moc nevidis:)Slusne jsem je pozadal, jestli by to nemohli omezeit, zkusit to foukat nejak jinak, ci zda si nechcou vymenit mista, abych sedel pod nima. Nechteli a bohuzel kourili bez prestani. Mozna je to moje chyba, ze si nedokazu predstavit, ze nekdo by mohl vydrzet bez cigarety 45 minut:)No nic tuto diskuzi bych uzavrel jsme kapanek off topic


rui 
re: re: re: re: re: re: re: Setkání s "intele

27.04.2007 18:01

Jojo, kdyby nám v hledišti kouřili slávisti to by se krásně žilo:)) A už neremcej;)


rui 
re: re: re: re: re: re: re: re: Setkání s "in

27.04.2007 18:03

No radši slávistky:)


Santino 
re: re: re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 14:59

Jo parlament schválil spoutu paskvilů, tohle je jen jeden z nich......ale hlavně, že Spartička včera vyhrála, už jsem si od známých slátánců vyslechl své, když vedli tabulku, teď už to jen doťuknout do konce a pro titul.


tucnak 
re: re: re: re: Setkání s "intelektuály"

24.04.2007 18:18

Paskvil možná, ale kouření bych určitě minimálně razantně omezil když ne úplně zrušil. Nevim proč by mi měli kuřáci ničit plíce.. a taky strašně to smrdí, je to humus..


huja30 
fandění

24.04.2007 15:34

chtělo by to něco změnit...judeslavie se mi fakt nelíbí -z toho má oak ostudu celá sparta a i my fanoušci který fandíme slušně,proto Vás žádám kdo to řve at se nad sebou zamyslí...mno kdybysme řvali třebe SLÁVIJE ZAJEBANÁ JE! tak to pořád neni tak hrozný jako řvát judeslavia -to už je vtrchol....


korýš 
re: fandění

24.04.2007 17:40

Ale vždyt to tak krásně zní to jude slavie,už je to tradice.Navíc už se skoro rok řve i antislavie to je jěště lepší,protože antislavisti to jsme my spartaňský srdcaři.


tucnak 
re: fandění

24.04.2007 18:15

Souhlasim.. Taky se mi to nechce řvát, je to fakt ubohý když se nad tim člověk zamyslí... Taky se mi to občas chce křičet, neb jsem vychovaný od kotle.., ale určitě to je dementní. Antislávie je mnohem lepší :)


NotoriousB.I.G. 
re: fandění

24.04.2007 19:41

Jude Slávie!!


acskncl 
re: fandění

24.04.2007 20:00

Jude Slavie:-DD


Maris 
Moment zápasu

24.04.2007 15:35

Nevim, jestli si toho z hlediště někdo všiml, ale po shlédnutí tv záznamu sem uviděl (aspon pro me) největší moment zápasu. Tomáš Řepka se po jednom střetu začal navážet do jednoho ze slávistů, pěkně mu to dával a nakonec se chytil za dres, ukázal na znak spartičky a pořádně nahlas mu vysvětlil, kdo tady hraje za spartu a kdo si co může dovolit. Konečně projev sparťanksýho srdíčka:))


screaming 
Trocha chvaly

24.04.2007 22:50

Tak jsem nejdrive kritizoval nejvic me stvali krece po zapase ktery nebyl v plnem tempu hran celych 90 minut. Dneska jsem ale projel hodne clanku a vsude ctu ze to byla hnusna podivana. nevim jak vy ale me to prislo docela hodne slusne divadlo. Rozhodne v nasi lize nadprumer a nevim jestli podle zaberu treba liberec hral lepe. Kazdopadne z meho pohledu jeden z nej zapasu roku. Dyt nasi hosi slavii nedovolili nic. Jen jim dosli sily, a trochu chybela koncovka, kazdopadne podle me hodne nezaslouzena kritika. Tot muj nazor.


jardys 
re: Trocha chvaly

25.04.2007 00:08

At si písou co chtějí,když jsem zápas sledoval na ČT4 ze záznamu,tak mi to také nepřišlo až tak vyjímečný.Jenže to už jsem to měl jednou v reálu za sebou a pocity před zápasem stejný jako popisuje Bombito,člověk nevědel co od toho letos může čekat.Ale u stadionu se bojová nálada stupnuvala,a když kolem procházel pochod sešívek,tak hlasité skandování fanoušků už nikoho nemohlo nechat na pochybách,kdože tu dnes bude hrát,kdože tu dnes zvítězí.... A ten zvláštní pocit od první minuty,že to dobře dopadne byl až zarážející,velice pohodová atmosféra mezi fanoušky a zápas,který měl doslova a do písmene ošefovaný kapitán Tomáš Řepka,neměl snad chybu.No a že to nějaký nespartan videl jinak,tak na tom houby záleží.Jedním slovem to byla prostě paráda.


screaming 
re: re: Trocha chvaly

25.04.2007 11:44

zaznam sem nevidel, ale tak predpokladam ze kdyz o tom enkdo pise tak tam byl, souhlasim pred zapasem sem byl spis nervozni kdyby mi nekdo rek ze slavisti nevystreli na branu neveril bych.


jardys 
re: re: re: Trocha chvaly

25.04.2007 12:21

Zmínkou o záznamu jsem chtěl říct,že nespartani,at už byli na stadionu nebo u tv,tak to samozřejmě viděli a prožívali úplně jinak,než my se spartanským srdíčkem na stadionu.