Diletanti aneb modrý hnus

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
majk 
tlesky tlesk

23.02.2008 07:51

moc pěkně si recchi popsal pocity spousty lidí .... přidávám jen podpis :-)


Rudej 
re: tlesky tlesk

23.02.2008 07:56

I já se přidávám.Je to hrůza.


Mildouch 
re: re: tlesky tlesk

23.02.2008 08:11

Taktéž připojuji podpis. Myslím, že nedělní večer bude opravdu "stát" za to, ať už to na hřišti a v hledišti dopadne jakkoliv! :-(


Konrad.Heineken 
re: Modrý hnus

23.02.2008 08:18

Sparťanská šlechta modré dresy nepotřebuje! :-(((


wlado 
re: re: tlesk tlesk

23.02.2008 09:39

Moc hezký článek.... Je to tak... :(


Targo 
Ultras

23.02.2008 08:01

Tohle je jen další z mnoha nechutných kroků a postojů vedení, na který se kompletně snažíme upozornit už měsíce. Je to celé o jejich postoji a politice, která nemá se Sparťanstvím nic společnýho a člověk se musí smát nad jejich posteskováním, že kdo ví proč mizí z Letné Sparťanský vítězný duch a hrdost. Proč asi? Sraní na vlastní fanoušky, stupidní od reality odtržené kampaně, neustálý sahání na něco tak posvátnýho jako jsou dresy ( Sparta je asi nejčastěji dres převlíkajíícm týmem Evropy - HZDS kdysi dávno, ted sto druhů venkovních, černobílý Stand Up Speak Up, ted ty modrý SFS, řekněte mi jedinej další tým, kde si takhle srát na hlavu fanouškům dovolí? ), tiskovej mluvčí jasně se hlásící k Bohemce ( ať je to jakkejkoli profík, TOHLE neexistuje, aby tu někdo takový pracoval ), lezení do prdele médiím, Černýmu a Fortuně, která blahopřeje k pohárovým zápasům a podporuje největšího rivala.. Hlavně, že nám cpe nějaký dukátky do měšce, že? .... Celej boj byl bagatelizovanej na jednoduchý Ultras proti evidenci, až se muselo přijít z prohlášením a ještě pracně dělat stránky. A ještě jedna věc - pokud by Ultras šlo o to, za každou cenu válčit s vedením, tak tenhle jejich krok v tuhle aktuální situaci bychom museli nadšeně přivítat. Protože taková netaktická stupidita mohla napadnout fakt jen od reality odtrženýho kreténa a dala by nám do ruky další trumfy.. Z tohohle totiž už musí bejt, jak psal recchi, "na blití" každýmu psychicky nenarušenýmu fanouškovi..


Acs-SF 
re: Ultras

23.02.2008 09:55

Vedeni je opravdu mimo. Aspon bude ted kazdemu jasne, kdo se snazil dohodnout a udelal i nejake ustupky a kdo naopak pri prvni prilezitosti podrazi sveho partnera takovou provokaci. Vetsi hloupost vedeni snad nemohlo udelat. Pokud by meli trochu cti v tele tak tu maskaradu odvolaji dokud je cas. Tim by ukazali, ze jim nazor fanousku neni uplne u prdele. Ale to se samozrejme stat nemuze, naopak bude jeste nasledovat poradna medialni masaz, at si tuhle "bezva akci" vyzereme az do dna.


Azurit 
re: Ultras

23.02.2008 13:29

Pěkně si to napsal Targo... Je to hrůza, o tenhle projekt SFS se stará nějakej Viktorín nemá o fotbale vůbec žádnou páru,tak se nesmíme divit jak to dopadá


Fotr 
Dodnes

23.02.2008 08:02

mám před očima fotku, na které Sparta vedená kapitánem Sieglem nastupuje ve zmiňovaném zápase v Prešově s dresy HZDS a hráči se tváří jako telata. Však taky později prohlásil Horst, že tam byli za kašpary. A dnes, kdy dělá asistenta, to není schopen nikomu vysvětlit.


majk 
re: Dodnes

23.02.2008 08:13

no ono asi všichni Sieglové, Bílkové, Řepkové, Sivokové apodobně maj asi ve Spartě hovno slovo.......


taborita1 
Přesné

23.02.2008 08:16

Trefné, jasné, pravdivé....Skvělý článek! Není co dodat, dokonale vystihuje mé pocity!


Bombito 
Dík.

23.02.2008 08:16

Dík, žes mě ušetřil práci, měl jsem v úmyslu napsat něco podobného. Když jsem uprostřed týdne zaslechl tu zprávu o modrých dresech a paralelu na jihoamerický zájezd, vzpomněl jsem si na ta blankytná trička, která byly dokonce nějaký čas vystavena v jednom prestižním obchodě (tuším, že na Národní třídě) a ve kterých jsme nastoupili ve vítězném derby. To by bylo OK, mám rád tyto návraty k minulosti. Ale včera byly předvedeny dresy naprosto jiné, téměř totožné s těmi, ve kterých hrají bezdomovci venku. Vrcholem všeho je ten přiblblý nápis místo jmenovek. Že měli všichni tepličtí hráči na zádech jmenovku svého zesnulého trenéra je věcí úcty a s tím se nedá než souhlasit. My tam budeme debilní nápis Sparta fandí slušně! 3x hnus! Copak si nikdo neuvědomuje, že většina konfliktů v hledišti vzniká z frustrace z výkonů sparťanských hráčů? Naši hráči by mohli mít na zádech nápis Sparta hraje slušný a koukatelný fotbal! V dnešní době, kdy musíš vytahovat občanku pomalu i v případě, že jdeš na veřejný záchodek, kdy Tě sledují kamery v obchodem, v bankách, na poštách, na ulicích, nemůže být žádný problém těch pár nepřizpůsobivých oddělit a ze stadiónů vyvést. Následně, po soudním jednání, jim zakázat přístup do hledišť. U nás se to ovšem provede opačně. Trpět budou všichni bez rozdílu. Ti, kteří chodí na Spartu desítky let bez jediného konfliktu s dobrými mravy, ti kteří vyjíždějí za Spartou po celé republice, ti kterým se rudé dresy staly mottem jejich životů. Znovu jsme papežštější než papež a ještě se tím chlubíme. Budeme prý průkopníky! Už dvakrát v nedávné době jsme se ukázali na hřišti jako kašpaři, ono toho bylo asi málo, tak to uděláme znovu. Je mě z toho smutno, jsem zhnusený na nejvyšší míru. Fotbal je zábava pro široké vrstvy obyvatel a fotbalový fanoušek je obrazem a odrazem celé společnosti. On nebude nikdy lepší než jeho okolí. V nedávné době jsme byli svědky volby prezidenta. Všichni byli pohoršeni chováním volitelů. Já se ptám proč? Já překvapen nebyl. Copak jsou to jiní lidé, než my ostatní? Jsou to jedni z nás! A chtěl po nich někdo, aby na svých oblecích měl nápis Poslanci volí slušně? Takovou pitomost ani oni nedokázali vymyslet. A že dokáží mnohdy neuvěřitelné! Ke krachu odsouzenou kampaň SFS prý podporují tisíce lidí. Chtěl bych je vidět! Já se také snažím fandit slušně, někdy se mě to daří, někdy ne. Ale naprosto jasně vím, kde je moje hranice normálního slušného chování, kterou nepřekročím. K tomu žádné SFS nepotřebuji. A nepotřebuje ji ani většina diváků, kteří do ochozů přicházejí. Ať tvrdě zakročí proti těm, kteří žádné hranice slušného chování nemají, já jim za to zatleskám. Ale házet všechny do jednoho pytle je neakceptovatelné. Náš pan majitel se svou kohortou spolupracovníků by se měli především snažit, aby Sparta hrála fotbal na který se dá koukat, abychom díky jejich vlastnímu konání nebyli pro srandu celé republice a pak drtivá většina problémů v hledišti sama odezní. Umělé akce typu SFS to určitě nezachrání!


mfr 
manipulace

23.02.2008 08:39

Hodně toho pamatuji. Kdysi platilo, že soupeř přijede v nějakých dresech a domácí se přizpůsobí. Brno a Plzeň tehdy měli v podstatě naše sparťanské barvy. Nastupovali jsme proti nim doma ve tmavě modrých, což byli v 60. letech náhradní barvy. Tato skutečnost, kterou p.Křetínský nemůže pamatovat, protože nebyl na světě a údajným sparťanem je asi pět let, byla zneužita k dementně demagogické kampani. Časem se stane, že nebude fandit na stadionu skoro nikdo. Jako to už maji zavedeno sešívky.


ivanek007 
re: manipulace

23.02.2008 20:13

přesně tak!


Mru 
Co na to říct.

23.02.2008 09:25

Snažil jsem se přečíst všechny příspěvky a nevím co k tomu. Byl jsem nesmírně štastny,po zápase se Zlínem, ze Ultras jeli podpořit spartičku. Na kotel se těším víc, než na samotný zapas. Ta prázdna tribuna budila strach. No a pak ty naprosto dementní články o chystanych modrých dresech na domácí zápas. Bože proč modry. Je mi jasný že vedení se SFS nepustí. Byla by sama proti sobě,ale nepřímo tím provokovat Ultras a k tomu na domácí zápas?Doufám, že Vás to neodradí a že přijdete v co největším počtu. Těším se na ten markantní rozdíl zápasu s kotlem a bez něj. Tak v neděli....Spartaforever


manics 
Recci,

23.02.2008 09:37

pravdu díš!


Acs-SF 
Diky...

23.02.2008 09:50

...za trefny clanek, recchi. Clovek je fakt nasranej z toho co se deje.


Leviathan 
Pravda

23.02.2008 10:09

Ať jde vedení i s modrejma dresama a SFS do PRDELE!!!!


NotoriousB.I.G. 
Podraz...

23.02.2008 10:12

Je to podraz jako prase a doufám, že všichni fanoušci vyjádřej svůj nesouhlas!!


egerp.m 
re: Podraz...

23.02.2008 22:32

SMRT SFS!!!!!!!!


kohy 
dík

23.02.2008 10:39

Dík za článek mluvíš mi z duše.Smrt sfs a Křetínský at jde do píči.


sin34 
Nechapu....

23.02.2008 10:49

Nechapu co vas lidi na tom tak strasne rozhodilo. Sparta si trvale vylepsuje jmeno, ktere si na podzim zkurvila sama a ke kteremu ji nepomohli ani fanousci. Je to jediny zpusob, jak vyjit s ceskymi novinari, kteri podle me zejmena v Deniku Sport ztratili soudnost. Pan Madl ma v hlave naprosto nasrano. Je to jen jednorazova sada dresu, neni to nijak napojeno na politiku, nechapu proc s tim ma tolik lidi problem...


abdul 
re: Nechapu....

23.02.2008 11:03

Jméno by si měli vylepšovat výkonama na hřišti a ne lezením do prdele novinářský žumpě. Příště nastoupíme s rolničkama, aby sme se tý pakáži zavděčili?


NotoriousB.I.G. 
re: Nechapu....

23.02.2008 11:03

Jak si vylepší jméno tím, že si veme modrý dresy??


sin34 
re: re: Nechapu....

23.02.2008 11:26

Tim programem Sparta fandi slusne. Nejsem pro to abychom jim za kazdou cenu lezli do prdele. V CR je smutny, jak moc velkou tu maji "moc" media. A nejen zde. U nas je ovsem smutna ta jejich uroven. Aby mi Madl opakoval stejne kecy uz 3 roky??? Stale si ve Sportu stezuji na uroven ligy a pri tom se ji snazi co nejvice zkurvit... Dresy mi nevadi.


Herrer 
re: re: re: Nechapu....

23.02.2008 12:28

Chápu jak to myslíš,viděl jsem to podobně. Teď ale myslím,že moc médií přeci jen přeceňuješ. Minulý rok po nás šlapali,seč jim síly stačily a my jsme přesto udělali double. Nakonec udělali blbce jen ze sebe a to,že to nějakej zamindrákovanej antisparťan nechce vidět,to na tom faktu nic nemění. Jěště něco k té tebou nakousnuté servilnosti k médiím ze strany vedení... Všiml jsem si jí už dávno a vůbec se mi nelíbí... Podle mě by bývalo bylo lepší udělat v této věci v pravý čas nějaký důrazný prohlášení a Sparty se naopak pořádně zastat. Slovo prvního muže Sparty jistě pořád nějakou váhu má a když nic jinýho,aspoň by se o tom začlo mluvit a novináři by museli sakra zvážit,co napsat. Vždyť z nás ty mediální mrdky žijou a potřebujou nás víc než všechny Židy světa...


ACS-DR 
re: re: re: Nechapu....

23.02.2008 23:20

Sin34-Vám z tý hokejový skupinky nevadí ani na popud vedení vyvěsit transparent proti rasismu,tak natož by ti vadily modrý dresy.. Nejvíc to celý očividně nevadí těm,co vyjedou jednou za rok nebo ani to ne,prostě fanoušci co Spartu nikdy neopustí.. Sparta fandí slušně=nefandí se vůbec...


sin34 
re: re: re: re: Nechapu....

23.02.2008 23:56

No ja bych treba i vyjel..ale mam docela strach. s hokejem jezdim pravidelne. S fotbalem sem byl treba v Leverkusenu. Kdyz jsem ted videl Zlin. Nevim, mozna lepsi nevyjet vubec, nez vyjet takhle...


sin34 
re: re: re: re: Nechapu....

24.02.2008 00:00

ktery transparent mas na mysli?? Jinak nam do nich nikdo nemluvi, jen to predem oznamujeme vedeni. A ani na tom nevidim nic spatneho. Proste na hokeji jsou Spartani vsichni dohromady, fanousci, hokejisti, vedeni. Na fotbale si kazdy haji sve zajmy a neustale se urazi kvuli malichernostem jako je treba modry dres ci evidence fanousku...


Senior 
re: re: re: re: re: Nechapu....

25.02.2008 10:30

Fandové hokejové Sparty jsou dobří tak akorát k tomu, že si z nich ti ostatní dělají prdelky. Nejenže vás v Holešovicích jednoznačně překřičí seSHITci, ale na vás stačí hrstka Plzeňáků / Kladeňáků / Liberečáků atd. Nelze se tedy divit tomu, že hokejová Sparta dosahuje na vlastním ledě tak tragických výsledků. Už z tohoto důvodu působí tvé mudrování na fotbalovém webu poněkud směšně. Recchi velmi trefně a přesně popsal pocity drtivé většiny příznivců fotbalové Sparty bez ohledu na jejich věk, společenské postavení nebo výši bankovního konta. Existují věci, které jsou pro nás neakceptovatelné, a vůbec nezáleží na tom, jestli je jejich cílem údajné vylepšení image Sparty. Kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde. Tudíž když Sparta rozjede „velkolepý“ projekt Sparta fandí slušně, mediální mrdky typu Černého či Mádla podotknou cosi o rozporu mezi slovy a činy, spravedlivě se rozhořčí nad tím, že hráči Sparty po výhře ve Zlíně šli poděkovat kotli, v němž se vytrhávaly sedačky a hajlovalo se, a bum prásk — a je po vylepšené imagi. Podkuřovat v současné době médiím tedy postrádá jakýkoli smysl. Jediné, čeho tím Křetínský a spol. dosáhnou, je znechucení vlastních fandů (kromě těch hokejových, reprezentovaných tady tebou). Naštěstí se včera vysoko vyhrálo po velice solidním výkonu, takže kromě sporadického skandování kotelníků „Chceme rudou Spartu“ na žádnou revoltu nedošlo. Válečná sekera ale zakopána rozhodně není.


looki 
když už návrat k historii...

23.02.2008 11:10

TAK ČERNÝ DRESY S BÍLYM "S" NA PRSOU A FORTUNA AŤ JDE DO PRDELE!! už to vypadalo na klid zbraní a Ti volové zase vymyslí takovoudle píčovinu.. Nechci si na nic hrát ani nic znevažovat..ale čim dál tim víc mám pocit, že bych mohl dát Spartě víc, než Chovanec (kam až klesnul...), Otava a celý marketingový oddělení dohromady........a určitě nejsem jedinej...


Jumbo1 
Nedá mi to

23.02.2008 11:12

abych k tomu něco nepodotknul. Modrý dresy,byť jen nárazově a na jeden zápas, jsou ostuda a podraz na fanoušky, to souhlas: S propagací něčeho takovým to způsobem nelze než neosuhlasit a vím, že s takovouto formou propagace nsouhlasí i spousta dalších lidí, kteří jsou členy SFS...AKorát je tu jeden problém. Ano, Křetínský udělal podraz na fanoušky. Jenže fanoušci na podzim (z pohledu Křetínskýho) podraz na Spartu a na vedení, když bojkotovali a nefandili. Nebudu to už řešit proč byl a nebyl bojkot, ale Křetínský tohle jako podraz bere, aa hcce ukázat fandům, že si nějakýma bojkotama atd srát na hlavu nenechá...:-( No a protože je to tvrdej byznysmen, tak používá stejný nebo horší prostředky než protistrana. Modrý dresy jsou na hovno, stejně jako byly dresy HZDS a Stand up speak up (to byla ostuda mezinárodního formátu). Ale kvůli hárčům na hřišti, který za tohle nemůžou, zkusme, sparťané ten jeden zápas překousnout a kluky podporovat. Před bouřícími ochozy se hraje rozhodně líp a třeba ten titul uděláme. Pře mlčící hrstkou si žádné iluze nedělám. Nehledě teda na to, že když hráči vidí v ochozech 10 tis. lidí, mají určitě větší motivaci nechat na hřišti všechno, než když vidí 2339 jako na Strahově :-)


Patejl 
re: Nedá mi to

23.02.2008 11:42

Jumbo: Problem toho naseho zasklenyho genia neni v tom, ze by to byl tvrdej obchodnik..on je spis natvrdlej (jen malokdo dokaze za pul roku na jednom hraci prosrat 8M) a zatvrzelej. Je to dle D-FENSe kalsicky pripad ZMRDa (pozor v tomto pripade to neni nadavka, alebrz definice. Kdo nezna, necht se poinformuje). 90% obecnych faktu popsanych o ZMRDech na to nase vemeno sedi, jak prdel na hrnec. Tim se vysvetluje i postupne zazmrdovani firmy lidma typu Skippyho, Chovance, Praska a dalsich, kteri maji prijemnou trafiku za obcasne souhlasne pokvikovai nad dalsima uzasnejma napadama naseho velegenia. Bohuzel Zmrd Danecek se dostal ve firme na misto, odkud se bude jen velmi spatne dostavat pryc...holt asi byl veleuspesnym analnim alpinistou v ritnim otvoru pana Tkace. Da se tedy predpokldat, ze se sve pozicie bude drzet houzevnateji, nez ono pomyslne hovno kosile. Tito jedinci se daji z takoveto pozice odinstalovat bud prozrenim majitele, nebo totalnim polozenim sverene firmy. Soude dle typciky ZMRDich zachrannych projektu typu SFS by Danuv konec nemusel byt daleko..spatna zprava je, ze asi nepujde o odinstalovani pomoci prozreni majitele :-(


Jumbo1 
re: re: Nedá mi to

23.02.2008 11:47

Jen pro upřesnění, já se Křetínskýho nezastávám (v tomhle teda ani náhodou), jen jsem psal proč to podle mě dělá...


Patejl 
re: re: re: Nedá mi to

23.02.2008 11:50

Jumbo: To já taky :-)


Acs-SF 
re: Nedá mi to

23.02.2008 14:06

Tahle akce neni o pomste, ale o elemetarni hlouposti lidi v nasem vedeni. Neverim, ze oni chteji nekomu ublizit touhle akci, ale proste nechapou, ze tohle je urazka vetsiny fans Sparty a zvlast ultras. To, ze oni o fotbale nemaji ani paru, dokazuji uz delsi dobu. Ale takhle necitlive az urazlive postupovat vuci vlastnim fans je vrchol vseho. Stupidita marketingovych kampani ohledne SFS je do nebe volajici, ale pomstu bych za tim nehledal. Pokud bych mel osobne pocit, ze tohle je cileny vysmech ultras, tak beru zeleznou tyc a jdu na ne. Tohle je ale dlouhodoby problem - chovaji se jak slon v porcelanu, urazi fotbalove bohy a jen dokazuji, ze fotbal se neda delat jako rizeni fabriky. Bohuzel mi na to doplacime na vsech frontach.


Průcha 
re: Nedá mi to

23.02.2008 18:41

Totální nesmysl, že se jedná o pomstu!!! Je to jen a pouze totální hloupost, neschopnost a absolutní nepochopení fotbalových fandů - nic víc, nic míň!!! A nejsem si jist, jestli to není horší, než kdyby to byla pomsta:-((((!


hamr 
modrá je dobrá

23.02.2008 11:20

Neskutečná ptákovina. Nastoupit doma jako kašpaři!!! Fandím hodně let, ale takové pokoření je k neuvěření. Pane Křetínský ODSTUPTE!!!


Herrer 
Další úlet vedení...

23.02.2008 11:46

Souhlasím s autorem,své jsem si k této propagandistické akci řekl už na fóru...:-/ Křetínský, prober se už a nebo odejdi!


acskncl 
clanek

23.02.2008 13:17

Naprosto popisuje me pocity kdyz jsem ten hnus uvidel. SMRT SFS!! JUDE SLAVIE!!


drapek z lasicky 
Citim

23.02.2008 13:47

To naprosto stejne! Smrt SFS a modrej dresum!


TommyACS 
Vedení

23.02.2008 13:49

...je mi z vás nablití a těma dresama jste tomu nasadili jen korunu! SMRT SFS! SVOBODU FANOUŠKUM a v dnešní době i těm slušnejm, protože se šlape i na ně a pokud nejsou slepý, tak to musej vidět!


krabat77 
Mnoho poviku pro nic

23.02.2008 13:53

Moc argumentů, proč pro jednou nepoužít modrý dresy, jsem si tady nepřečetl. Tradice? Vždyť jde pouze o jeden zápas. SFS je projekt s dobrou myšlenkou, ale horší realizací. Přesto se borci z ultrasu (potrefené husy) cítí tímto projektem ohroženi ;-). Když nebudete skandovat "Jude Slavie", tak se nemusíte bát.


drapek z lasicky 
re: Mnoho poviku pro nic

23.02.2008 13:58

SMRT SFS a vsem jeho posluhovacum!


Acs-SF 
re: Mnoho poviku pro nic

23.02.2008 14:09

Pokud by si cetl pozorne tak zjistis, ze vestina fanousku kritizujici modre dresy nema s ultras nic spolecneho.


Luis ACS 
re: Mnoho poviku pro nic

23.02.2008 15:04

Tady nejde o ten jeden zápas, ale o to, že když už se konečně našlo kompromisní řešení, vedení vymyslí zase takovouhle píčovinu. A k vedení a SFS bych chtěl ještě podotknout to, že by mě zajímalo kolik tahle dementní akce stojí. Za ty peníze by se přece mohl věrným fanouškům cvaknout třeba příští sezónu výlet na Lm nebo PU, popřípadě se za to mohl koupit hráč nebo něco zlepšit na stadionu. Ale místo toho dostávaj ovce dárkové předměty s logem SFS. SMRT VEDENÍ, SFS A SLAVII, SVOBODU FANOUŠKŮM!!!


THRASHER 
re: Mnoho poviku pro nic

23.02.2008 16:12

a proč bych nemohl skandovat jude slávie? skanduje se to už x let a teď je s tim najednou problém? já v tom žádnej rasizmus nevidim, je snad slovo jude projevem rasizmu? jude je německy žid, takže když němec řekne ve svém jazyce slovo žid tak je rasista? to je přece hovadina, rasisti sou v tomhle případě spíš slávisti, že jim tenhle pokřik vadí, já osobně to beru jen jako provokaci a ta k fotbalovému fandění patří takže o co jde?


mfr 
re: Mnoho poviku pro nic

24.02.2008 15:47

Je mi 55 let, takže k ULTRAS patrně nepatřím. Zažil jsem už ledacos. Viděl jsem i požár ještě dřevěné Sparty v padesátých letech. Zažil jsem pád do druhé ligy. Největší tragedií bylo ale, podle mého soudu, vyhození Franty Straky. Od té doby mám pocit, že vedení dělá jednu blbost za druhou. Modrý dresy jsou jasnou provokací, snahou naštvat skutečné příznivce. Naše dresy nám nevzali ani bolševici. Přejmenovali celou ligu ale dresy nechali. Takže Křetínský je už touhle blbostí trumfnul a ne poprvé. Udělal řadu daleko výraznějších chyb. Například přímý prodej Abrahama do Slavie za dvě třetiny původní ceny. Tomu říkám obchod! Takže modrý dresy, nový stadion postavit někde u Brandejsa a vstup pouze ve společenském, kravata podmínkou. To jsou nejspíš Křetínského vize. Když chtěl mančaft v modrých dresech, tak si měl koupit Chelsea nebo alespoň Olomouc. Tam by to měl z rodného Brna blíž. A když slyším co si troufnou cizí fandové skandovat na adresu SPARTY, tak mám pocit, že naši ULTAS ve sprostotách zaostávají.


Sektor 
jdi do prdele

23.02.2008 14:09

JUDE krabat77


Mildouch 
re: jdi do prdele

23.02.2008 19:22

Ty budeš asi taky drsnej týpek! Nechtěl bych tě osobně potkat na fotbale nebo nedejbože v hospodě! :-)))


Sektor 
re: re: jdi do prdele

23.02.2008 22:59

mildouch: drsnej? ten nejdrsnější:-) A to ještě pan chytrej "krabat77" píše poviku s měkým i :-) Takový jako on pochcat, posrat, poblít a zahrabat spolu s Danečkem 20 metrů pod zem.


krabat77 
re: re: re: jdi do prdele

24.02.2008 10:54

Slovo měkký je se píše se dvěma "k", když už tady chceš dělat machry. Jinak si myslim, že asi budeš pěknej zmrd. Máš hodně zjednodušenej pohled na svět, ale nic si z toho nedělej, stejně jednoduše přemejšlí většina cikorek ;-).


Sektor 
re: re: re: re: jdi do prdele

24.02.2008 12:02

Sakra to ti to moc dlouho netrvalo se vyhrabat z těch 20ti metrů :-) Jinak já jsem oproti tobě BŮH a můžu si vybírat kolikrát napíšu "k", nicméně ho stejně nejraději píšu 3x po sobě:-)


Jumbo1 
re: re: re: re: jdi do prdele

24.02.2008 13:29

No ty p.čo, říct Sektorovi, že je zmrd, to si nedovolí ani nikdo z nás, a to ho známe a jsem dvakrát vyšší a o polovinu těžší než on...Krabate, asi máš problém :-))


filipkaran 
Dobrej článek

23.02.2008 15:35

Vystihuje pocity většiny, to nezpochybnitelně.Prostě pokud nebude ve vedení nikdo z řad prevejch sparťanů, tak nikdy nebude nic tak, jak by mělo. Žádný dotazníky a ankety nenahraděj konkrétní osobu, která by naší mentalitu a nadšení přenesla mezi ty dementní ekonomy a manažery. Pokud nebude vedení alespoň z části sparťanský, tak to bude vždycky jen na p*ču, a nadále se budou dít věci, které nám budou proti srsti.


káně 
SFS

23.02.2008 15:37

Teď jsem přišel, takže článek ještě nemám přečtený. Ale myslím, že všichni zde děláte Spartě radost. Myslím, že jí šlo o jediné. Upoutat opět pozornost na SFS a myslím, že se to povedlo. Mluví se o tom úplně všude. A každá reklama je dobrá :)


Bombito 
re: SFS

23.02.2008 15:46

Já se domnívám, že úplně největší radost mají na Strahově. Když si přečtou, jak se Sparťani jebou navzájem, chrochtají blahem. Asi podobně, jako my jsme byli celí hin z Lešky a jeho kumpánů. To je na blití! ;-(((


Jumbo1 
re: re: SFS

23.02.2008 15:58

Jj, to máš pravdu...nevěřím, že se zítra bude fandit normálně Spartě když v to v koutku duše doufám :-( snad se protest proti dresům omezí na nějaký chorál na začátku utkání, příp. transparent a pak by se mohlo normálně fandit...Ale to bych chtěl asi moc. A tuhle nejednotu začal bohužel bojkot, tedy akce fanoušků, o to je to horší...


acskncl 
re: re: re: SFS

23.02.2008 16:08

Meles naprosta hovna....


Jumbo1 
re: re: re: re: SFS

23.02.2008 16:42

Je vidět, žes to pořádně nečetl...Já neodsuzuju bojkot, jen si myslím, že vedení bylo bojkotem (a tedy přístupem fans), znechuceno natolik, že vymyslelo protiopatření, bo ani vedení si enchce nechat srát na hlavu od fans - což je dost pochopitelný z pohledu vedení (ne už tak z podlehu mýho)...Btw, modrý dresy jsou prej odveta za to řádění ve Zlíně...:-), kdyby tam nebyly problémy, ACS hrála v normálních barvách. A pochop konečně, že já v žádným případě Křetínskýho neobhajuju, jen se snažím rozebrat problém podrobně...


acskncl 
re: re: re: re: re: SFS

23.02.2008 22:02

Ale cetl. Ono vedeni muze fanouskum rozkazovat, ze maj fandit? Je to snad preci kazdeho vec zda bude a jak bude fandit ci bude jen koukat na fotbal a drzet hubu. Tak jak nejakej bojkot mohl Kretinskeho nasrat?


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: SFS

24.02.2008 13:33

Jasně, že jim nic takovýho rozkazovat nemůže. Zřejmě ale očekává, že pokud budou fandit, tak budou fandit tak, aby nepoškozovali svým fanděním dobrý jméno klubu, popřípadě klub jako takovej. Pakliže bojkot byl prezentovanej jako odveta za to, že byly nastolený nějaký pravidla, je to tak jak píšu. To, že to Křetínský chápe mnou popsaným způsobem, je špatný, ale pak by se mu to mělo v klidu vysvětlit a ne dělat naschvály, bojkoty, hrát si na uraženou hrdost atp. Diskuse, dohoda a kompromis jsou zanemní moderní společnosti, válka je přežitek středověku. když už, tak použít výstrahu...


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: SFS

24.02.2008 14:02

Pokud jsem si vsiml na zadnou valku nedoslo(zatim)


Kocek 
re: re: re: re: SFS

24.02.2008 16:06

MÁ PRAVDU TY HOWADO!!!!


SKS5 
re: re: re: SFS

23.02.2008 16:56

to máš pravdu, Křetínský je kabrňák, doufám, že te svůj bolešivicko-rumunskej teátr co nejdříve zavřete...


Jumbo1 
re: re: re: re: SFS

23.02.2008 17:02

Tebe se nikdo na nic neptal ty hajzle sešívanej, nepleť se do diskuse inteligentních lidí.


THRASHER 
Skvělej článek

23.02.2008 16:18

Skvělej článek, nezbívá mi než souhlasit, já když sem se dozvěděl o tom hnusu, byl sem zrovna v práci, to je jediný štěstí, jinak bych musel něco zlostí roztřískat, SMRT SFS. Škoda že nejsme v Itálii nebo tak, to už by Křéťa a spol. měl dávno cihlu v okně, rozbitý auto nebo držku.


sparťan 37 
...

23.02.2008 17:10

nejhorší na tom je,že vedení s Křeťou a Chovancem v čele opravdu věří tomu,že ty jejich nesmyslný kampaně (SFS,modrý dresy)nějak pomůžou vylepšit atmosféru na Letný a zároveň že si nakloněj novinový plátky na svoji stranu.Je mi z toho na blití


Cahir 
Modrý hnus

23.02.2008 17:20

Připojím se k jakékoliv formě protestu! Už jsem se skoro znovu začínal na ten fotbal těšit. A teď mám obrovské nutkání tam vůbec nejít. Mám snad zapotřebí dělat ze sebe šaška?


Kocek 
re: Modrý hnus

24.02.2008 16:03

Tak tam nelez, když je ti zatěžko fandit SPARTĚ v modrém!! Takový "fanoušky" opravdu na stadionu nepotřebujeme


THRASHER 
re: re: Modrý hnus

25.02.2008 01:30

Nezlob se na mě ale Sparta v modrém neni Sparta.


Tleskač 
Připadáte mi zde jako odbory.

23.02.2008 18:03

Největší událost od výstřelu Aurory-Sparta jednou v modrých dresech!Katastrofa - dělníci,rolníci a pracující inteligence posílají tisíce protestních dopisů!Ručičku na srdce - není to pro Vaši zlobu zástupný problém?


Acs-SF 
re: Připadáte mi zde jako odbory.

23.02.2008 18:12

A duvod, proc bychom se meli zlobit na zacatku jarni sezony (krome te aktualni nesmyslne akce vedeni)?


Pking 
V mnohém máš pravdu, ale...

23.02.2008 18:39

Nechápu, jak můžeš srovnávat zhovadilé hraní v dresu HZDS s dresy Stand Up, Speak Up! (nebo jak ten slogan zněl). Sice pochybuju, že takové gesto vychová naše fanoušky, ale když už nic jiného, udělali jsme si očko u UEFY, kde máme sakra mizerné jméno. Idiotské hučení na černochy, které se na letné v mezinárodních zápasech ozývalo stejně často, jako se v poslední době třepetala síť po gólech našich evropských soupeřů, zapříčinilo, že UEFA čeká na každý další úlet, aby nám zavřela na pěkně dlouho stadion. Nevím jak tobě, ale mě bylo smutno, když na zápas Arsenalu chyběla více než polovina lidí právě kvůli těmhle hučícím hovadům. Jakékoliv zapojení Sparty do protirastistických kampaní dávají Spartě plusové body, o které se může opřít, až bude zase nějakej průser. Tohle jsem musel vyjádřit, i když je to poněkud mimo téma, ale nemohl jsem si pomoci.


Mru 
Hlavně se z toho neposerme

23.02.2008 18:57

Lidi, taky mě to zarazilo. Jakákoliv změna dresu na jinou barvu než rudou, mě stve a na domácí zápasy by si to měli odpustit.Přesto s tím nic neudělame. Jsem proto jim do dát najevo (podotýkám slušně) a jít od toho. Jdeme tam hlavně kvůli Spartě - po dlouhy době naplnit kotel a pořádně podpořit. Nerozpoutavejme dalsí aferu,jak je to zase kudla do zad. Věřím ,že to bude zapas pro fotografy a nadale ty dresy snad už neuvidíme. SFS jako takové mi nevadí. V ničem mě neomezuje a celkově si myslím ,že po pár zápasech kdy nebudou petardy a jiny ptakoviny,tak nebude omezovat ani Ultras - věřím, že po nějaké zkušební době se bude moct opetovne pouzívat pyro (systematicky)a choreo.


milhaus06 
re: Hlavně se z toho neposerme

23.02.2008 23:20

Moje řeč.


sin34 
re: re: Hlavně se z toho neposerme

23.02.2008 23:57

Moje taky.


acsfun 
:-(

23.02.2008 19:14

Všechno špatně :-(((((....tohle celý nemuselo bejt,kdyby se daly do kotle ty kamery!Ta hrska hučících prasat už mohla bejt odstraněna a bylo by. Ale už tu to někdo řikal...


Bongroww 
SMRT

23.02.2008 19:18

SMRT SFS,SMRT MODREJM DRESUM,SMRT KŘETÍNSKÝMU A CELÝMU VEDENÍ A AT ŽIJE SPARTA...


milhaus06 
Dresy

23.02.2008 23:06

Já nevim proč se kolem toho dělá takovej humbuk. V tom hnuse budem hrát jen jeden zápas a zapomene se na to jako na ty sešívaný černobílý dresy a je to. Já osobně to přežiju. Když by tuhle barvu dali na druhý dresy napořád, tak se samozřejmě ozvu taky a stejně razantně jako autor, ale v tomhle případě si myslim, že se tu dělá opět z komára velbloud ostatně jako i v jiných případech.


lamak 
PREZILI

24.02.2008 09:02

jste dres HZDS, prezijete i tohle. Dnes drzim palce, nesnasim Zizkov.:p


sin34 
re: PREZILI

24.02.2008 18:41

Pokud vim, tvrdil jsi, ze se zapojujes do diskuzi proto, ze se tady resi Slavia. Pokud vim tak tady nepadlo o Slavii ani slovo. Nechces treba tahnout uz definitivne do prdele?


Vincek 
Je mi to "šumák"

24.02.2008 14:53

Ať mají dresy jaký mají je mi to opravdu "šumák" hlavně ať vyhrají :)....SPARTA FANDÍ SLUŠNĚ?????


recchi 
Pking,milhaus06 a další

24.02.2008 15:09

Co člověk to názor, ale v jádru věci si trochu nerozumíme.Píšete, že pro jeden zápas to vydržíme, že se jedna politická akce nedá srovnávat s další, o nafouknutém problému atd.Vůbec si nemyslím, že bychom jeden zápas nepřekousli, že je špatné dělat si u UEFY "voko" a že neexistují důležitější problémy, než jedna zkurvená marketingová akce.ALE TADY JDE PŘECE O PRINCIP! To se můžeme dočkat toho, že jeden zápas budou mít na dresech Kosovo patří Srbům, podruhé Ruce pryč od blokády vietnamských tržnic anebo Seniorovo proslulé Smrt obřízce v Keni.V tomto případě nejde o špatný úmysl, ale způsob propagace, provedení a hlavně zdůvodnění! Stejně tak je pro mě postavená otázka hučícího davu na ARSENALU. Pking se ptá jak mi bylo, když tam byl poloprázdný stadion. A já mu můžu odpovědět jak mi bylo, když jsem letěl a odvetu do Londýna /předem zaplacenou/ a věděl jsem, že dal Křetínský zákaz prodeje lístků sparťanským výjezďákům.Proč mám trpět za něco čehož nejsem aktérem? To je kolektivní vina? Ať si Křetínský zaplatí pořádnou ochranku místo důchodců a nažene si ji do sektoru. Mě to přece nezajímá! Já za to nezodpovídám! A tak by se dala rozebrat pomalu každá akce současného managementu.Ale na to tady není prostor. Mimochodem o tom, jak tato akce vytvoří přátelskou atmosféru na Letné si můžeme popovídat po dnešním zápase.A není to jen věcí Ultras!


BeoWulf 
re: Pking,milhaus06 a další

24.02.2008 15:45

ehm v kotli urcite duchodci nejsou :)


Kocek 
Zbytečně hrotíš

24.02.2008 16:00

Tak budeme hrát v modrym, a co, poserem se z toho? Akorát tady zbytečně děláš dusno, pár hlupáků si tohle přečte a na stadionu bude dělat díky tobě bordel. Fakt článek na úrovni pubertálního fracka. PS. taky sem proti modrým dresům, ale rozhodně to přežiju a nebudu tu plácat nesmysly jak to vedení dělá schválně atd.. To je demagogie


Targo 
..

24.02.2008 16:30

Jestli to nedělá schválně, tak je to ještě horší. Protože v tom případě jsou tak mimo, že jsem přesvědčenej, že to mezi nimi a fanoušky fungovat nebude prostě nikdy.


j... slavie 
naprostej souhlas

25.02.2008 12:20

a určitě nejen ultras. Já se včera naproti hlavní málem poblil. 6x golová radost a stejně sem odcházel se smíšenejma pocitama. HNUS VELEBNOSTI ! taky jsme se mohli přesvědčit, jak se bude fandit slušně. Pokřik sparta se ozval pořádně až za stavu 5:0....


Dub 
Taky jsem znechucen

25.02.2008 19:03

Tahle šaškárna nám opět jen uškodí. Barvy dresu musí být posvátné a dres nesmí být zneužit pro jednu účelovou akci. Pane Křetínský, co příště hrát třeba v zelenobílých? Akce SFS se mi nelíbí, zvláště proto, že jejím otcem je člověk, který apeluje na slušnost a přitom vyhazuje hráče prostřednictvím SMS, potopí při volbě šéfa svazu sparťanskou legendu a místo níc prosazuje svého kumpána s bolševickou minulostí a myšlením, chce bourat náš svatostánek a místo něj postavit stadion, který by patřil svazu a náš klub by tam byl jen nájemcem. Je horší on nebo lidi ,co sice semtat zařvou něco politicky nekorektního (tenhle výraz mi nahání kopřivku), ale žijí s klubem mnoho let v časech dobrých i zlých? Moje odpověď je jasná. Vraťte se zpátky do Brna pane doktore, už jste tu napáchal dost škody!


leonidas16 
pěkně dresy

27.03.2008 20:26

no mě se ty dresy libi