SMSkové řešení krizového vývoje - vzor ´08

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
lamak 
:D

07.10.2008 16:25

hele, co kdybs ho teda rovnou odvolal? A pak odvolej sefa v praci, vladu a jeste par lidi. Nicmene krasnej manifest. Neboj, on Prihoda a podobne jeste nejaky body letos dovali, ale nesmite hrat s o dve tridy silnejsim souperem. Vcera udelal maximum. Jeste prosim stareho komouse Bombita, aby vedle hodil hlasovaci moznost, ze za soucasny stav muzou fanousci. Viz vystvani Hrebika, velebeni Repy co nam daroval titul apod.


taborita1 
re: :D

07.10.2008 16:43

Lamaku, ty zmrde z kibucu, ještě jednou si vezmeš do huby Bombita, tak tu končíš a můžeš si honit zbytek předkožky akorát tak na idnes nebo v mikvě...:-P


1893 
re: re: :D

07.10.2008 22:29

Ty zasranej zkurvysynu.Já ti dám takovýho komouše,že tě vlastní máma nepozná.Mrdko jedna sešitá.


Celticgirl 
re: :D

08.10.2008 07:34

Často se k tomu neodhodlám, ale tohle fakt nejde.. a bohdalka mě možná i pochválí :). Lamaku, ty jsi neskutečnej čůrák! Běž už oxidovat jinam a nenazývej Bombita komoušem, ale ty svoje kamarádíčky, pokud nějaké máš!


pesfilipes 
re: :D

08.10.2008 09:01

Víš lamáku, vono asi by mě a všechny kolem tady dost braly ty tvoje rádoby uštěpačně vtipný hlášky, kdybysme nebyli svědky sešívaného jara 2008, kdy x bodovej náskok proměnil váš génius yoda ve ztrátu tuším 4 bodů... pak se do toho vložilo vedení a vod viktorky vošetřilo zbytek vašich zápasů. že se naše vedení k danému kroku neuchýlilo, čert ví zda z lakoty či mylného dojmu, že se to už posrat nedá, to fakt nevim... každopádně se mi docela líběj dnešní vzpomínky vašich hráčů na to jaro, bo sou při nich krajně pokorní (vono upřímně, na jejich místě bych dal 1.na modlení 2.poslal na letnou do kanclů basu bohemky) neb věděj, kerá bije


Pking 
re: re: :D

08.10.2008 12:19

Křetínský po těch slávistickejch jarních svinstvech dokonce vyhrožoval Doležalovi žalobou. Musím říct, že korupčnické Slavii se tahle "investice" mimořádně vyplatila, protože právě závěr minulého ročníku má velký vliv na to, kde oba týmy dneska jsou.


pesfilipes 
re: re: re: :D

08.10.2008 12:31

nooo, eště že z toho sešlo, to bysme byli jak idioti tuplem...


Nils_Holgerson 
re: re: re: :D

08.10.2008 18:05

Zloděj volá: chyťte zloděje. Máte vlčí mlhu a krátkou paměť. To, že vás tenkrát neobrali o body za korupci, byla asi fakt náhoda, co? Jste ve sračkách, kopete kolem sebe, urážíte, nadáváte a brečíte. Prostě je tu teď někdo lepší, tak nebuďte ufňukánci a postavte se k tomu jako chlapi.


sin34 
re: re: re: re: :D

08.10.2008 19:07

Ja nevim jestli jste videli zapas Boleslav - Slavie. To byla vazne nadhera. A btw myslet si, ze jste na ta druha mista projeli zkorumpovanou ligou jako bily kun, to je naivita naprosto neskutecna. Pak by me taky zajimalo, kam jste nacpali tu pul miliardu po 96 roce.. Btw2 neprijde mi, ze tu nekdo breci, spis bych to videl, aby si kazdy zametl pred svym vlastnim prahem.


pesfilipes 
re: re: re: re: :D

09.10.2008 09:40

Ty mongole, kdo tu kolem sebe kope? kdo brečí? čteš tady snad že za tydle naše sračky může někdo cizí? se vzpamatuj... a nebo sem radši nelez dělat chytrýho, když seš blbej jak motorový housle - jak by řek jeden místní klasik. vo kopání kolem sebe byste mohli sepsat romány vo několika svazcích vy, pokud si dobře pamatuju na vodchody z placu, košťál mohl za všecky vaše prohry, remízy, žlutý a červený karty a nejspíš i za to, že vám při zápasech pršelo


Nils_Holgerson 
re: re: re: re: re: :D

09.10.2008 12:32

Pejsánku ;) koukám, že jsi fakt inteligent s vysokou dávkou humoru a sebereflexe. Děkuji ti za tvá teplá slova. Mých kamarádů, co fandí stejnému týmu jako ty je mi fakt líto a rozumím jim. Ale kvůli lidem jako jsi ty si přeju, abyste z těch sraček nevylezli hodně dlouho, tak si to užívej. Jo a nezapomeň: 1-4!


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: :D

09.10.2008 14:29

prosim tebe, buď vod tý dobroty, přečti si eště aspoň jednou to svoje blitíčko z 08.10.2008 18:05 a pak tu házej nějaký doporučení, soudy, kletby a moudra... jsem úplně zničenej z toho, že spartě kůli mně přeješ dlouholetý sračky. fakt. mrzí mě to vo to víc, že vy, jako bezdomky, jste v nich už asi na věky a tudíž víte jaký to je.... no snad nebude tak zle a nějak se zmátoříme, dyž nám to takový důležitý trosky jako ty dovolej


Nils_Holgerson 
re: re: re: re: re: re: re: :D

09.10.2008 14:57

A nejsi ty náhodou sparťan? A trošku nasranej, viď. Prostě teď fandíš druhořadýmu klubu... Tak se s tím srovnej, však on pepík ví jak se dělají tituly, pošle pár kapříků, rozhodčí vám pak zase budou připískávat, a tebe to bude hřát, jak jste se zvedli ;) Jenže pořád tady bude to 1-4. Nic, už na to kašli ;) do mrtvol se nekope. Čau


Stolicka 
re: re: :D

08.10.2008 13:58

Jo a nezapomen, ze Dolezal zaplatil Brnu(a pro Repovi, aby se nechal vyloucit),Ostrave a Boleslavi aby Spartu porazila ;-)


lamak 
re: re: re: :D

09.10.2008 05:13

jen je u too nech. Znam se osobne se dvema lidma z neuysiho vedeni sparty, s jednim z nich chodim tyden co tyden na pivo a o fotbale se docela bavime a vetsi picovinu jsem vazne nikdy neslysel. Musim mu rict, at se sem koukne, to bude legrace. Btw, kdyz tak vidite do zakulisi, tak sem dejte anketu, kdy sparta zaplati hracum bonusy za minuly rok. :D


Metacom 
Nevím nevím,

07.10.2008 16:28

ale to oslovení "Vážený pane" mi přijde tak nějak absurdní ?!


pesfilipes 
re: Nevím nevím,

08.10.2008 09:03

Poslat někoho do pryč lze i s elementární mírou úcty, vypadá to líp, než ho poslat rovnou do hajzlu...


Homolka8 
!!!

07.10.2008 16:31

ANTI KRETINSKY s bejt Chovancem,nedokazal bych pracovat s takovym clovekem jako je KRETINSKY!!!!chce to demonstrace!!!:)


looki 
re: !!!

07.10.2008 17:25

a co Chovanec?? To je pořád "legenda", "ikona", "prezidnet" a hovno! Mimochodem on jako současnej sportovní ředitel je za to odpovědnej stejně jako Lavička, spíš bych řekl, že víc. Navíc díky jeho rodinným sporům je Horváth pryč, Kolář pryč (já vim..ale když už ho tak dlouho stavěli aby se vykopal, tak měl odejít jinam a za víc) a profesionalita je pojem neznámým....


pesfilipes 
re: !!!

08.10.2008 09:05

No, vono pan Pepa měl asi zůstat u toho předávání dortů a igelitek


Homolka8 
re: re: !!!

10.10.2008 19:25

TJN chci videt jestli s chovancem ligu vyhrajem....nechapu proc se ve sparte viuna hned prenasi na trenera,ale to by nebyla sparta.....KRETINSKY se zapise jako kurva do historii sparty...HRACI VEN-mrsknete tam naky maladase...at se dou vysrat s timhle fotbalem..


Jyryb 
Diky, hezky napsano.

07.10.2008 16:51

Mel bych otazku zda pomuze pripadne odstoupeni pana Kretinskeho a k jeho pripadne nahrade. Pokud vubec J&T ma cloveka, ktery by se hrnul na tuto pozici, bude ve fotbalove odbornosti s nejvetsi pravdepodobnosti maximalne na urovni pana Kretinskeho. Odejiti by meli byt spise ti, co panu Kretinskemu naseptavaji. Po strance financovani klubu nenam iluze, ze by mohlo dojit k vyraznemu zlepseni, jelikoz predpokladam, ze ti kteri o tom rozhoduji budou v J&T rozhodavat i nadale.


Luk 
re: Diky, hezky napsano.

07.10.2008 18:27

A proč by měl být Křetínského nástupce zrovna z JaT?


pesfilipes 
re: re: Diky, hezky napsano.

08.10.2008 09:06

tak v týdle chvíli asi třeba proto, že maj asi 90% akcií...


otiko 
rukojmí nekopa Křetínského

07.10.2008 16:52

jak dlouho ještě bude Sparta a tisíce sparťanských fanoušků rukojmí nekopa Křetínského a J&t ? Jak dlouho ještě Křetínský bude tisícovkám Sparťanů kazit život a trenérům i hráčům karieru ? J&T vypadněte ze Sparty !!


pesfilipes 
re: rukojmí nekopa Křetínského

08.10.2008 09:09

jo, to je otázka, která začíná zajímat čím dál tím víc lidí... jak dlouho eště?


jbee 
Není to jen o Křéťovi

07.10.2008 16:53

Ne, že bych nesouhlasil, že Křetén je fakt ještě větší debil, než jsme si kdy byli ochotni připustit (tedy přinejmenším já jsem měl o kvalitách našeho vysokého školství lepší představy), ale dovolil bych si pozornost ctěného auditoria zaměřit ještě trochu, malinko, jiným směrem. Tak dvě otáčky kalibrovacím tentononcem doprava, na našeho slavného "sportovního ředitele" Chovance. Není to takhle čirou náhodou on, kdo měl podle (staro)nového modelu přinejmenším spoluzodpovídat za kádr a za výsledky? Bylo by také docela zajímavé vědět, které agentury zastupují hráče, které řečený přivedl... Ale tím jistě nechci nic naznačit, nenene, tytyty, to bych si nedovolil :(


Jurasenko 
re: Není to jen o Křéťovi

07.10.2008 17:11

Nasla se cesta k uspechu a odpovednost Chovance - pujde na lavicku za Lavicku! Bych se poblil!


jbee 
re: re: Není to jen o Křéťovi

07.10.2008 17:25

Jj, posledně se nejspíš asi osvědčil... LOL.


pesfilipes 
re: Není to jen o Křéťovi

08.10.2008 09:08

1.klubové sportovní auditorium je údajně ve složení křetínský, beneš, chovanec, trenér. 2.počítám že nejvyšší hlas má majitel...


Mildouch 
Poučení

07.10.2008 17:12

No, spíš mě zarazila jedna věc - člověk by čekal, že se "úspěšný manažer" dokáže ze svých chyb poučit a ejhle, najednou je tu další esemeska. Ano, jakožto "pan nejvyšší" má na podobný krok právo, ale přeci jen by to chtělo trochu úcty. Navíc bych moc rád věděl, který kaskadér a sebevrah půjde teď předvádět svoje eskamoterské kousky na na lavičku, když podpora a opora ve vedení jakastakás žádná. Viz. třeba to, že si vymodlíme trenéra od reprezentace, který kvůli tomu zahodí velmi slušně rozjetou kvalifikaci, abysme ho po třech měsících vyhazovali? Jak už jsem psal výše, vedení na to má právo, ale ta forma je přímo hulvátská!!!


Celticgirl 
re: Poučení

08.10.2008 07:42

Nejhorší je, že zrovna Víťa si nějakou komunikaci eSeMeSkou vůbec nezaslouží.. křetínský je takhle zvyklý se chovat, ani nechci vědět, jestli někdy jedná i jinak.. u mě ten chlap absolutně skončil!


pesfilipes 
re: re: Poučení

08.10.2008 09:18

upřímně by mě fakt zajímalo, esli třeba používal takto "běžný způsob komunikace" ve chvíli, kdy lákal víťu do klubu... Jako třeba - Čágo Víťouši, tady Dan Křetínský - majitel Sparty. Hele kámo, nechceš trénovat Spartu? Nedělej woe drahoty, Strahov ti dává mega ročně, já ti dám dvě mega a stravenky za 45 k tomu... Tak co? Plácnem si?


Celticgirl 
re: re: re: Poučení

08.10.2008 09:22

..jestli takhle hledal i stopera, už chápu, proč nakonec žádnej nepřišel :-D


pesfilipes 
re: Poučení

08.10.2008 09:11

prý naprosto běžná forma komunikace...


rui 
re: re: Poučení

08.10.2008 13:01

Je to běžná forma komunikace. Pro zhruba 11-19ti leté děti a mládežníky. Máme tedy prezidenta s jejich myšlením, který dostal hodně drahou hračku bohužel v podobě Sparty a taky se tak k ní chová.


looki 
Křetínský

07.10.2008 17:21

už jsem to psal včera večer na fóru...doporučuju přečíst nový Hattrick, kde na několika stránkách roebírají to naše vykutálený vedení. Je tam jasně vidět divná pozice Chovance, úlety Beneše (ten ví o fotbale prd, ale má vazby na hráčský agenty) a neschopnost Křetínskýho připustit si pravdu. Navíc v úvodnim sloupku šéfredaktor popisuje anabázi krátkýho rozhovoru s Křetínským...je to hezký sloupek, kterýmu chybí jen adekvátní nadpis ve smyslu "Nafoukaný do sebe zahleděný hovado". PS:Chovanec místo Lavičky a v sobotu jsem ochotnej se táhnout na Strahov i kdyby padaly hovna (nejlepší šance na vyřikání si to s novým "trenérem"-SLUŠNOU FORMOU!).


thomassino 
Daneček blbeček

07.10.2008 17:49

Tomu je Sparta jako fotbalový klub úplně u prdele,J+T jde hlavně o peníze a ty on zřejmě zatím vydělává. Až se přestanou penízky sypat, tak odejdou. Otázkou je, zda už nebude pozdě.


pesfilipes 
re: Daneček blbeček

08.10.2008 09:14

esliže sme co rok pod j+t v mínusu, těžko si myslet, že se jim z toho sypou peníze... potíž je že do acs nedaj ani vorla, dyž je potřeba na vejplaty, tak si někde pučej (tudíž na sekeru a zadlužej klub) a dyž už to jooo hoří, tak se prostě jako forma kompenzace pošle do plzně nějakej nepotřebnej hráč (-i) - což teda v tomdle ročníku může bejt třeba i celá záloha


Luk 
JEDINÉ možné řešení

07.10.2008 18:39

Musím bohužel napsat: Já to říkal(psal) již dávno a několik let dozadu, že s Křetínským je to cesta do pekel. A hodně mě mrzí, že to takovou dobu nepochopilo tolik lidí (někteří to možná nechápou dodnes). Možná se mohlo proti němu něco dělat i dřív. Pokud vám nyní na Spartě záleží, přestaňte chodit na Letnou do té doby, dokud se neobmění kompletně celé vedení. Je to asi jediná věc, která by mohla posunout věci dopředu. Sparta by tím přišla o hodně peněz nejen za vstupenky (které představují v jejím rozpočtu celkem zanedbatelné číslo), ale také by se to nemuselo líbit sponzorům a na výkony hráčů by to jistě také nemělo pozitivní vliv. A kdo by pak chodil Křetínskému do VIPka? Myslíte si, že by pak obchodní partneři měli zájem chodit na prázdnou Letnou? A jak by pak vypadala celá JaT? To by mělo velmi špatný dopad na celou její image. Tím chci jen dokumentovat, že by vedení rozhodně nebylo jedno, pokud by lidi nechodili a jistě by z toho pak někdo důsledky vyvodil i pro vedení. V několika klubech již měli akce proti vedení úspěch. Záleží vám opravdu na Spartě? Bojkotujte tedy její zápasy, dokud nenastane změna vedení. Nebo snad věříte, že se Sparta pod tímto vedením v dlouhodobém horizontu opět zvedne, když to stejné vedení jí poslední čtyři roky devastuje???


jbee 
re: JEDINÉ možné řešení

07.10.2008 18:42

Se obávám, že "vedení" to beztak nepochopí... Nicméně pokud odvolají Lavičku a ještě tam místo něj nacpou tohleto Chovanec, tak mě osobně na Letné dlouho nikdo neuvidí, to zase jako jo. Teda ne.


filipkaran 
Je to jen ekonom...

07.10.2008 18:40

a ještě k tomu blbej. Pokud budou demonstrace, rád se zúčastním. Ale každopádně přestávám navštavovat své předplacené místečko, dokud se něco nestane. Myslel jsem, že se to nikdy nestane, ale pohár mé trpělivosti přetekl. Víc si o tom můžete přečíst zde:http://suknickar.cz/na-sa ... .


nadia 
nekonečný příběh

07.10.2008 20:55

Naprostý souhlas. Éra Křetínského ve Spartě přináší pouze nekonečný příběh - především ztrát. Frustrace na pokračování. Kde je ta jeho proklamovaná koncepce? Každý švec by se měl držet svého kopyta. Mladý nadějný manažer dostal jako hračku fotbalový klub s tradicí (asi pojem, který on nezná), a tu svými kroky permanentně pošlapává.


sodomak 
Nechodit? Zbytečný.

07.10.2008 22:31

Podle mně by byla vhodnější forma protestu např. zablokovat vstup do J&T Banky. Sparta je pro tu firmu jen vedlejší aktivita. Pokud by ale problémy zasáhly i jejich hlavní zdroje přijmů... Přeci jen, Křetínský neni v J&T ten nejvyšší, je to akciovka. Toho, že pár lidí přestane chodit na stadion si vedení nevšimne.


Pelta 
Ať táhne!

08.10.2008 00:12

To by mě zajímalo co by na to ten blb řekl a jak by se k takovým otázkám postavil. Mimochodem fakt trefnej a pěknej článek!!!


pesfilipes 
re: Ať táhne!

08.10.2008 09:20

Co by na ty 3 votázky řek by mě fakt vopravdicky zajímalo taky...


Jardos 
Asi jo....

08.10.2008 00:23

Měl by asi přijít někdo, kdo to vezme pořádně do ruky. Křetínský je už stejně delší dobu na řadě - tak ať jde do píči.


pesfilipes 
re: Asi jo....

08.10.2008 09:21

Víš, vono to má fakt velkej háček... K podle mě vůbec netuší, že je mimo a že ta jeho bárka de i s nim ke dnu.


hugo z hor 
Křetínského antikoncepce

08.10.2008 01:02

Kecy o koncepční práci, trenéra je potřeba podržet, aby si vybudoval ve střednědobém horizontu tým dle svých představ, blá, blá. Nejlepší trenér za éry J&T a pakuje se po třech měsících. On může za to, že mu vedení ještě před jeho příchodem sehnalo katastrofální obránce Kučeru a Hada? On může za to, že vedení nebylo schopné přivést požadovaného stopera? On může za prodej jediného ofenzivního beka? Chovanče, vyžer si to do dna. Na lavičče moc dobře uslyšíš, co si o tobě fanoušci myslí. A Křetínský, ty si táhni tunelovat jinam. Vraťte nám Spartu!!!


fanda357 
J a T a Sparta

08.10.2008 08:22

Ale jim přece vůbec nejde o Spartu. Oni viděli, že fotbalový klub může řídit i člověk, který tomu nerozumí a umí hodně vydělat - Košťál a mysleli si, že tu éru zopakují - proto ihned najali Hřebíka. Spartu si koupili proto, že to je výstavní klub. A je vůbec otázka, jestli jim šlo o fotbal jako takový anebo o lukrativní místo v Praze, možná počítali s výstavbou národního stadionu na Letné. JaT jsou mladí, sobečtí, bezohlední a nafoukaní frikulíni, kteří o skutečném životě ví houby. Poctivé podnikání, které vyžaduje určité morální zásady, to neumí, proto jsou úspěšní jen díky úplatkům a in side informacím - poslední rok na Sovensku je toho krásným příkladem (prokázané uplácení ministra, který jim prozradil změnu fixního kursu EURO/SKK a vydělali na tom několik stovek milionů, koupě nemovitostí i Bratislavského hradu atd. atd.). Mám velké obavy, abychom nedopadli jako Bohemka. JaT chce rychlé peníze, na koncepční několika letou práci nemají čas - a Daníček je slušný bílý kůň, kterého vystrčili ven. Howgh


misso77 
re: J a T a Sparta

08.10.2008 09:40

Bingo! Na Slovensku si o tom štěbetají vrabci na střeše... J&T jako nadnárodní organizace má naši Spartu jako místo pro částečnou legalizaci tzv. "šedých" peněz - tj. sice legálních, ale nedaněných a tudíž čistý příjem je možno bez zanesení do účetnictví používat na úplatky. Ostatně myslíte si, že by to Danečkovi u šéfů procházelo, kdyby jim spravoval portfólio s každoroční ztrátou? Takže je to ještě horší, než jsme si původně mysleli. Jim jsou sportovní výsledky úplně u pr...


pesfilipes 
re: re: J a T a Sparta

08.10.2008 09:42

no, vona ta ztráta je ale sparty (ač oni jsou majitelé), ale furt je to na klubu, myslim že je to nestojí ani vorla... ať je ztráta sebevětší. a vo zisku si myslim nedělali při příchodu iluze


misso77 
re: re: re: J a T a Sparta

08.10.2008 11:46

rozuměj... ona ztráta Sparty (teď myslím sumu ročních financí) ve své podstatě znamená, že se převádí prostředky vlastníka (=j&t) na subjekt (AC Sparta)... no a věř mi, že tady to hodně smrdí tím, že jim vlastně vůbec nevadí sportovní neúspěchy, bo je to dobrá příležitost k výše uvedenému. A to je na tom strašný. Nejsem přznivcem konspiračních teorií, ale sedí to.


hellstar 
Sice vulgárně, ale stručně a výstižne:

08.10.2008 09:03

Pane Křetínský, běžte už konečně do prdele!!!!


pesfilipes 
re: Sice vulgárně, ale stručně a výstižne:

08.10.2008 09:23

...tak až tak konkrétní jsem právě s místem odchodu být nechtěl


hellstar 
re: re: Sice vulgárně, ale stručně a výstižne:

08.10.2008 10:01

pesfilipes: Nejvyšši čas pro konkrétnost a upřímnost....o)))


ailo 
Skoro všichni to ví...

08.10.2008 11:20

Skoro všichni ví, kde je problém naší Sparty. Ať si přečtu jakýkoli článek v tištěných médiích, ať si poslechnu nebo se podívám na jakoukoli reportáž z prostědí Sparty, ze všech je jasné jedno: Současná Sparta trpí nekoncepčním vedením! Ví to novináři, ví to fanoušci, ví to všichni, jenom malá skupinka lidí se tráří, že to bude zase dobré - vedení Sparty Praha. Vedení Sparty už dlouhá léta provádí sebevražednou přestupní politiku a nulový scouting. Do Sparty přišlo za poslední dobu hodně málo hráčů z ciziny (když nepočítám Slovensko) a když už se na Letné objevili vedení je poslalo v klidu pryč, aby zářili jidne, viz Ludovic Sylvestre. JaT se bohužel pořád nemůže smířit s tím, že fotbal, alespoň v českých poměrech, není věcí, na které by se dali vydělat miliardy korun. JaT si neuvědomuje, že svou přestupní politikou: "hned jak je o dobrého hráče větší zájem prodat a nahradit ho někým, aby jsme to nějak uhráli a hlavně na tom vydělali" si řeže větev hlavně sama pod sebou. Je mi líto kouče Víti Lavičky. Sparta v současné době těžko sežene podobně kvalitního trenéra, který měl ke Spartě vztah (jinak by do takového šílenství ani nemohl jít)! Proto, Víťo drž se a nezanevři na Spartu, třeba se na Letné ještě někdy potkáme.


pesfilipes 
re: Skoro všichni to ví...

08.10.2008 11:44

tak vono - jakýkoli článek v tištěných médiích, ať si poslechnu nebo se podívám na jakoukoli reportáž - nejsou úplně těma top důvodama... ale k nějaký sebereflexi ve světle dosaženejch výkonů a výsledků za uplynulý období by měl bejt i sám, bez novin


pesfilipes 
re: re: Skoro všichni to ví...

08.10.2008 11:44

...a jiný nápovědy


fanda357 
J a T a Sparta II.

09.10.2008 08:21

Tak jsem si přečetl ten několikrát doporučovaný Hatrik A už jsem to pochopil. Daníček žije ve stětě PC her a analýz. On prostě ví, že v týmu musí mít 2-3 starší hráče,kteří jsou sice drazí, ale kteří nikam neutečou a ve Spartě skončí anebo budou hrát nanejvýš nějakou horní dolní ligu. Pak tam musí mít připraveny 2-3 hráče na prodej. Ví, že systém hry musí být 4-2-1-2-1 (nebo jak to bylo) a že proti slabším si trenér může dovolit 4-4-2. On si prostě hraje s hráči jako v nějakém fotbalovém manageru a vůbec ho nezajímají lidské a osobní vlastnosti. Vůbec asi netuší, že i kdyby ve Spartě byl tým ze samých hvězd, tak to nemusí fungovat (Barca). Když oni ty managery jsou přece jenom zjednodušené (Ještě že nevelí armádě - to by si myslel, že stačí mít doly na železo a uhlí a budou mu rovnou z továren vyjíždět tanky a letadla). Po každém zápase se zřejmě trenér musí zpovídat z toho, proč hrál zrovna takový systém a ne jiný (to se dá vyčíst mezi řádky). Přestupová politika je naprosto sqělá, každý rok na přestupech vydělá 100 mil. Kč. Proč si to JaT nevyzkouší raději na nějakém slabším týmu, aby viděli, jestli to funguje? No, protože to dlouhodobě fungovat nemůže, takhle vyčerpají veškeré zdroje Sparty a pak jí odkopnou. JaT - ukažte, že ten váš systém funguje, ukažte to třeba na Budějcích, Kladnu nebo Žižkovu a pak si kupte dražší hračku. I v PC hrách začíná hráč od nejslabšího týmu, aby dokázal, že je schopen něco vybudovat ... Ještě poznámka - ve včerejším Sportu píšou, že jedním z úkolů, jak pozvednout Spartu, je "likvidace" kotle (napadá mne k tomu - trotle, kterýž jsi to napsal), navrhují ho zrušit, poslat tam policii, pořadatele atd. atd. O několik článků dál se píše o Feninovi, který hraje v Německu v týmu, který má super a nejlepší fanoušky z celého Německa. A přesto tito skvělí fanoušci pískali na svůj klub už v 15. minutě pohárového zápasu. Objektivita článků Sportu je úžasná. Já vím, že to není nic nového, ale je to jen další střípek do mozaiky.


RVS. 
re: J a T a Sparta II.

09.10.2008 08:45

Já tomu rozumim velmi dobře-vždyť Sport chce zlikvidovat celou Spartu,tak proč nezačít od kotle.Jakkoli uškodit jejich-rozuměj slávistickému-rivalu je dobré. Sport už dva roky nečtu a vřele to doporučuji i ostatním.:)


otiko 
jen blbec 2x opakuje chybu. Křetínský 5x

09.10.2008 10:11

takový trenér Ivan Mráz (jinak vynikající útočník a Sparťan) se po sestupu Sparty do 2. ligy odstěhoval do Kostariky a pokud vím, žije tam dodnes...


pesfilipes 
re: jen blbec 2x opakuje chybu. Křetínský 5x

09.10.2008 10:40

todle má ale jednu zásadní podmínku - musíš vědět, že to co děláš, děláš špatně - chybuješ... když nevíš, že děláš chybu, absolutně taky netušíš, že jí následně opakuješ


otiko 
re: re: jen blbec 2x opakuje chybu. Křetínský 5x

09.10.2008 13:21

no jasně, čím je někdo větší blb, tím méně je schopen vnímat realitu...ostatně "blahoslavení chudí duchem, šťastní jsou a jejich je království nebeské"...že se ten Křetínský pořád tak slabomyslně usmívá :)


DavidM 
re: re: re: jen blbec 2x opakuje chybu. Křetínský

10.10.2008 16:57

je to prostě pablb


THRASHER 
Skvěle

17.10.2008 20:28

Skvělej článek, víceméně jsi citoval můj současný názor takže - SOUHLAS.


pesfilipes 
re: Skvěle

18.10.2008 19:07

dovolím si jen poznamenat, že tvůj současný názor jsem tedy citoval ještě v době před odvoláním VL