Policejní skandál!!!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
káně 
A.C.A.B!!!

03.05.2010 09:20

Pod článek se podepisuji!


piskyn 
PCR

03.05.2010 09:21

nebyl jsem u toho, ale spousta mejch kamaradu, s kterejma jsem na stadionu mel sraz ano. dle vseho slo o opravdu o nehoraznost ze strany PCR. Uplne mi to zkazilo utkani, na ktery jsem se tolik tesil, no a tem klukum z vlaku to muselo zazitek zkazit desetkrat vic nez me. o puli se vetsina sektoru na protest rozesla. sranda byla, ze asi tricet lidi (policiste nas nazyvali trochu jinak) pak ze stadionu doprovazelo asi padesat prislusniku a nekolik aut. i to napovedelo, ze neslo o klasickej zasah, ale o predem naplanovane policejni cviceni a jako komparziste byli vybrani fanoušci nenavideneho klubu z nenavideneho mesta.


Ondra 
Skvělý článek

03.05.2010 09:21

Díky za výstižný článek! Chtěl bych dodat, že v takové situaci by s sebou měly držet i jinak znepřátelené tábory fandů a poukázat, že se jim omezování fanoušků v jakýchkoli barvách nelíbí. Ale jak je napsáno v posledním odstavci - když se fanoušci Baníku v Praze vždy dostanou na fotbal, proč by si pak nezakřičeli něco o tom, že nás je málo, že?


gero 
článek

03.05.2010 09:22

Díky za skvělý článek.Dobře jsi to napsal ! Já byl jeen s těch cca 80 lidí,kteří na stadionu byli a bylo mi strašně smutno,že tam nebyla hlavní čast "konvoje".Mohlo to být pěkné střetnutí nejen na hřišti,ale i po fanouškovské stránce (myslím tím hlasivkama).Po půlce nás asi 30 opustilo na protest sektor a trochu jsme tím zaměstnali policajty.Vedlo nás totiž asi 50-70 policajtů :-).Pak nás raději přeložili do busu a odvedli na hlavák.I tam se ukázalo,že jsou zmatení a nejsou schopni se mezi sebou dohodnout jak pojedeme domů,jak se bude platit atd.A.C.A.B.


Kovanej 
ACAB

03.05.2010 09:30

dík za úderný článek. Doneslo se mi, že to měli fízlové naplánovaný dopředu, že tam naše lidi nepustěj. Prej snad proto, že se báli, že by to na stadionu nezvládli.


Dub 
re: ACAB

03.05.2010 20:32

někdo říkal, že mu to jeden z těch fízlů přímo takhle řekl, ale vše by tomu nasvědčovalo- Loni to nezvládli s Polákama a teď nás tam bylo fakt hodně a určitě měli obavy o to jestli to zajistí a tohle bylo pro ně pohodlnější. Nehledě na psychologickej efekt k odrazení fanoušků od budoucí návštěvy Bazalů.


pitrs 
ACAB

03.05.2010 09:39

Vybornej clanek, otazka je co s tim dal, nedelam si uluze, ze se neco vysetri nebo zmeni, ale ve stredu by to chtelo se nejakym zpusobem ozvat...Pocitam, ze prijde dost lidi a co jsem vycetl z medii tak i vedeni se za nas postavilo...


káně 
re: ACAB

03.05.2010 09:44

ve středu to na moc lidí envypadá ...


pitrs 
re: ACAB

03.05.2010 09:48

Tak jako tak bych byl pro nejakou formu protestu, ozvani se...


pitrs 
re: ACAB

03.05.2010 09:48

Tak jako tak bych byl pro nejakou formu protestu, ozvani se...


pitrs 
ACAB

03.05.2010 09:39

Vybornej clanek, otazka je co s tim dal, nedelam si uluze, ze se neco vysetri nebo zmeni, ale ve stredu by to chtelo se nejakym zpusobem ozvat...Pocitam, ze prijde dost lidi a co jsem vycetl z medii tak i vedeni se za nas postavilo...


káně 
re: ACAB

03.05.2010 09:44

ve středu to na moc lidí envypadá ...


pitrs 
re: ACAB

03.05.2010 09:48

Tak jako tak bych byl pro nejakou formu protestu, ozvani se...


pitrs 
re: ACAB

03.05.2010 09:48

Tak jako tak bych byl pro nejakou formu protestu, ozvani se...


drevak 
Poslední odstavec

03.05.2010 09:41

Ten poslední odstavec mně příde zbytečnej.Na Letné to byla naše velká ostuda, protože tam byli v hlavní roli pořadatelé a ne PČR.Jinak to, co si PČR dovolí za "nejoblíbenějšího&quo t; politika v ČR Fischera (kterej ani neni Čech) a jeho poskoka Peciny, to nemělo obdoby ani za Langera a Bublana


majk 
re: Poslední odstavec

03.05.2010 10:02

souhlas, poslední odstavec zbytečnejch. Řešení není nepouštět davy fanoušků jiných týmů k nám, vždyť by to bylo to samé. Předpokládám, že to tak ani pejsek nemyslel a nepsal jsem to jen proto, abych se nedozvěděl, že jsem ho nepochopil :-)


celtic 
re: Poslední odstavec

03.05.2010 13:21

Myslím, že Pecina je ostravak, nebo něco odtamtud. Takže je jasno, kde se bude pomáhat a chránit. A výtoky chlapce z policejní rodinky na I včera, který castoval s fanoušky vlakem??? , taky stojí za to.


Dub 
re: re: Poslední odstavec

03.05.2010 21:00

souvislost s předvolební situací a Pecinovou aspirací na ministra vnitra je další věc. A tohle se mu muselo moc hodit.


Azuro 
Paragraf

03.05.2010 09:44

Udajně jsme byli zadržení podle paragrafu XXX (26)ted si to napamtuju...ale duvod byl že policie nemohla zaručit bezpečnost nás i jejich a podle toho paragrafu má právo všechny lidi zadržet na dobu nezbytně nutnou k prokázání totožnosti i když jste nespáchali tr.čin.... Snad sem to napsal dobře,když ne tak mě někdo opravte. A.C.A.B


Azuro 
re: Paragraf

03.05.2010 09:51

Jumbo1 
re: re: Paragraf

03.05.2010 10:47

Pánové, smekám, tohle je výborně zpracovaný...


Irčan 
Byl jsem přímo "zajištěn"

03.05.2010 09:45

a vše je opravdu velká svinárna, hraničící s porušením zákonů ČR. Zajímavé, že se tomu všemu smáli i policisté, kteří jezdí ve vlacích, taky poukazovali na slávisty, že to bylo obdobné.Ten velitel ostravské policie je normální čůrák a rád bych ho někdy osobně potkal.


Dub 
re: Byl jsem přímo "zajištěn"

03.05.2010 20:35

bavil jsem se s dost lidma, který byli zajištěni jako ty a dokonce byli zatýkání při i normální diskuzi se členy antikonfliktního týmu, který upozorňovali těžkooděnce, že tenhle člověk nic nedělá, ať ho neberou !! Za odměnu nemuseli ležet ksichtama na zemi, ale mohli sedět :-(((. Zatýkali lidi za to, že se šli bez jejich dovolení vymočít


Tomis 
prasárna..

03.05.2010 09:52

Je to prasárna, jestli někdo jede dělat vyloženě bordel, ať ho klidně seberou a daj mu třeba zákaz vstupu na stadiony, ale zadržet všechny fanoušky na základě kolektivní viny, to je teda hnus..


majk 
fotbal pro diváky ?

03.05.2010 10:01

Ani hovno. Policejní masáž tejden před zápasem, jak jsou připravený, kdo všechno bude a nebude přítomen jen dávala tušit, kdo bude v hlavní roli. Otázkou je co s tím ? Národ je spokojen, na fotbale se nic nestalo a nějakejch 350 šikanovanejch lidí nikoho nezajmá :-( Doba na hovno, světlo na konci tunelu nevidím....


majk 
re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 10:04

A moc mne zajmá, co čeká všechny ty legitimovaný lidi, až se budou chtít dostat na výjezd do ciziny. Jak moc bude náš perfektní systém rozlišovat viníky a kolemjdoucí.... velké iluze si teda nedělám


Jumbo1 
re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 10:49

Nemůžou ti zakázat jet, pokud tě jen legitimovali a z ničeho neobvinili. Mě taky zatkli na PSV a do Holandska normálně můžu, protože mě nemohli z ničeho obvinit...


majk 
re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 11:36

no máme pár společných známých. Jeden se třeba nedostal přes hranice na MS do Německa, páč byl někde půl roku předtím jako svěděk.....


Zigáč 
re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 11:52

Jumbo, ale můžou. To co tu popisuje majk je holej fakt. Prostě tě zařadí na nějakej pofidérní seznam a hotovo. Na MS do Německa se spousta lidí ikdyž neměli nikdy žádnej zápis (ani třeba podmínku) nedostali, Na hranicích byli zastaveni, odstaveni a drženi třeba X hodin... Když prostě chtěj, tak chtěj...


Jumbo1 
re: re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 12:49

Věřím vám, že to dělají, to je jedna věc. Ale že by to dělat neměli, a nemá to nikde oporu, na tom trvám. Udělat to mě, použiju všechny zákonný To bych já nesměl nikam, bo jsem byl podávat vysvětlení už několikrát v různých věcech (nejen fotbal), a za firmu jednám s policií celkem běžně...plus Eindhoven, kterej v mým případě policie nemá nikde v záznamu (zjišťoval jsem to). Což ale nic nemění na tom, že věřím tomu, že u některých si PČR zjednoduší práci...


Zigáč 
re: re: re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 13:21

Jumbo a jak chceš reagovat, když jsi na hranicích do zápasu zbejvá pár hodin a řeknou Ti, že nejedeš, protože jsi na seznamu? Nezmůžeš s tím vůbec nic a fotbal neuvidíš. Možná to pár měsících vyřešíš, ale na ten fotbal se zkrátka nedostaneš.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 13:48

To asi nedostanu...to je fakt. Ale bránil bych se už z principu.


majk 
re: re: re: re: re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 13:52

takový bránění z principu může vést k neuposlechnutí výzvy a k následnému popotahování třeba třiset lidí..... to se nám to krásně zakulatilo.


majk 
re: re: re: re: re: re: re: re: fotbal pro diváky

03.05.2010 13:52

lépe řečeno může být bráno jako , nikoli vést k....


acskncl 
re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 18:54

Jumbo ver tomu, ze na ten seznam se dostanes, jen tim, ze si te nekde zapisou, nebo prolustrujou. Do nemecka se nedostal ani kamos, kterej jde na fotbal ca 3-4x do roka, ale mel uz tu cest byt lustrovan a diky tomu je na seznamu nebezpecnejch zlocincu a ver tomu, ze ty na tom seznamu sez taky!!


Ondra 
re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 11:56

Nejlepší by bylo nepouštět lidi za hranice na základě seznamu těch, kteří si koupili lístek. To by bylo vůbec nejjednodušší...


Karlos 
re: re: re: fotbal pro diváky ?

03.05.2010 13:31

nejjednodussi by bylo kazdou ulici v kazdym meste obehnat plotem.


chico 
autobusy

03.05.2010 10:08

kdybyste si nalezli do připravenejch autobusů, tak to mohlo bejt bez problémů!


káně 
re: autobusy

03.05.2010 10:13

Tak by záhadně vypadlo nakřáplé sklo a bylo by to to samé, chytráku!


chico 
re: re: autobusy

03.05.2010 10:15

samo by určitě nevypadlo!


Ondra 
re: re: re: autobusy

03.05.2010 10:22

Evidentně jsi nepochopil, o co tam šlo :-(


chico 
re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 10:39

byly připravený autobusy? byly! tak jste tam mohli nastoupit a nechat se dovézt na stadion!


matjo 
re: re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 11:28

Děláš si z nás prdel ne? Nebyl tam jedinej autobus, tak se zklidni.


Ondra 
re: re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 11:29

To jsi zjistil jak?


Irčan 
re: re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 11:30

žádný busy připravený nebyly, i když jsem byl svědkem toho, že se o ně žádalo Antikonfliktnímu týmu. (mimochodem to jsou akorát vyřírkové, kteří se při prvním konfliktu stáhli a pustili před sebe vypatlané ostravské policajty, kteří bezdůvodně drželi 200 lidí až do devíti do večera.Aniž by byli z něčeho podezřelí.Tak hlavně všichni volte toho kreténa Pecinu s Paroubkem.


chico 
re: re: re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 11:45

tebe tipuju, že budeš volit Vandase a tu jeho podobnou pakáž :)


Irčan 
re: re: re: re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 11:49

Ty naštěstí k volbám nemůžeš, protože rodiče jsou sourozenci a máš papíry na hlavu.


Dub 
re: re: re: re: re: re: autobusy

03.05.2010 20:37

jo, a jak si hned všichni nakvap sundávali ty jejich vestičky :-))


monti 
re: re: re: re: re: autobusy

04.05.2010 07:34

To že tam byli autobusy připravený je pravda kamoš kterej byl v Ově už od pátku a čekal na nás na nádraží řekl že cajti je nechali odvést asi 15 minut než sme tam přijeli každopádně nevim za co nás drželi ,prej za neuposlechnutí výzvy nastoupení do busu atd nevím kdybych tam nebyl tak tomu asi neuvěřím ale tohle bylo fakt dost přehnané


Fotr 
re: autobusy

03.05.2010 10:17

Nebo taky ne! Někdo by si v buse prdnul a hned by z toho byl důvod k okamžité kontrole, co kdyby to byla chemická zbraň!!


Jarri 
re: autobusy

03.05.2010 11:18

jakmile dorazil vlak autobusy už tam dávno nestály. nepouštěj se do žádných větších akcí když si tam nebyl...


jelito 
re: autobusy

03.05.2010 20:24

Co to meles ty fizle retardovanej. Myslis ze jsme meli na vyber?


Dub 
re: autobusy

03.05.2010 21:02

u některých lidí je byť jen základní vzdělání a částečná gramotnost jen na překážku, viď ty chytrej


Irčan 
A nejlepší je

03.05.2010 10:12

že ty media pak píšou takový nesmysly, že jsme odmítli nastoupit do připravených busů a vulgárně jsme napadali soudruhy příslušníky apod. Nepamatuju si na klidnější policejní průvod než to došlo na to místo, kde pár lidí odmítlo odbočit a zbytek se samozřejmě přidal za čelem. Když pak člověk čte ty diskuze lidí, co v životě nic podobného nezažili, tak je to opravdu k smíchu. Na jakýkoliv argument je většina odpovědí typu: "vždyt to psali, že odmítli..."vždyť jste to četli". Podpořím jakýkoliv středeční protest proti policejní šikaně v Ostravě, v tomhle bych se néváhal klidně spojit s židem.


pukaňa 
policejni stat

03.05.2010 10:26

Naprosty souhlas, doufam ze z redakce zatlacite na svuj klub a ten bude trvat na prosetreni cele situace!! Vratte fotbal fanouskum!


Santino 
Hnus

03.05.2010 10:45

Je to sice hnus, ale jak čtu na serverech diskuze, tak ,,obyčejný" lid je spokojen a ještě jsou tam výkřiky jako že s nima zacházeli moc v rukavičkých atd. Tohle hloupé většinové stádo vůbec nechápe, že tohle se někdy může otočit proti nim, když si fízlové můžou dělat co chtějí a zákony je nezajímají.....


otiko 
prcinova policie

03.05.2010 10:46

Prcinova policie předvadla svým ostravským ksčssd voličům, jak ty pražáky umí srovnat....něco jako Czechtek.


Kocek 
Chlapi!!!!

03.05.2010 11:07

Všimli jste si, že vedení (Pepík a Kasík) se za fanoušky celkem razantně postavilo?? Tak ve středu všichni na stadionu, ať kluky doženeme ke třem bodům!!! Hlavně žádný protesty, to by ve finále poškodilo zase jen a pouze Spartu.


mowen 
re: Chlapi!!!!

03.05.2010 11:17

Kocku, to si děláš srandu!!! Naopak protest je nezbytnej. Samozřejmě kultivovanej, aby to nemohlo být použito proti nám. To, co se stalo je neskutečná prasárna - tím se dostáváme do období nejtužší totality. Srovnání snesou 17. listopad 1938, 17 listopad 1989 a CzechTec!!!


Kocek 
re: re: Chlapi!!!!

03.05.2010 11:22

Ale jo, neřikám nic proti pokřiku A.C.A.B, ale jde o to, aby se předně fandilo SPARTĚ! Vedení tentokrát vyjádřilo konečně podporu fanouškům, a to je třeba ocenit pořádným fanděním.


mojža 
bohužel neřešitelná situace

03.05.2010 11:26

Když jsem včera viděl nastupovat týmy na hřiště a zároveň viděl náš poloprázdný sektor bylo mi jasné,že je vše v prdeli a naši fans jsou záměrně zdržováni bůhvíkde v ulicích města.Prostě někdo nechtěl dopustit plný sektor našich kluků v tak důležitém zápase.Jak píše kolega výše světlo na konci tunelu nevidím,protože jsou všichni házeni,jako vždy do jednoho pytle a na tom se v příštích letech nic nezmění.Souvisí to s celkovou pokleslostí naší společnosti.Jsi fanoušek fotbalu?Fandíš Spartě,jedeš jí podpořit až do Ostravy,tak to musíš být chuligán,tam přece "normální" fanda nepojede!?Navíc s podporou masírky ze strany rádoby médií,která se od pátku třesou co to ta sparťanská zvěř zase provede.Že tam rádoby skvělí fanoušci domácího týmu házeli lahvemi od piva a bůhvíčím ještě na naše hráče a vedení to už se bohužel v deníku sport nikdo nedočte.Je mi z toho všeho smutno a jsem nasrán,ale nic se s tím dělat nedá.


Irčan 
re: bohužel neřešitelná situace

03.05.2010 11:31

Asi tak.


gero 
re: bohužel neřešitelná situace

03.05.2010 13:30

Myslí,že zrovna na TN.CZ je to napsaný celkem v pohodě.


FRU 
Škoda......

03.05.2010 11:44

Kdo byl v neděli ví moc dobře o co tam šlo , proč události dostali takový spád ..... škoda jen že jsme naše kluky nemohli vidět na vlastní oči a podpořit , možná by se konalo i vítězství ..... Ve středu na Slovácko ..... a v sobotu musíme pořádně podpořit naší spartičku v liberci , poslední výjezd musí stát zato .........


ukasek 
Díky

03.05.2010 11:45

za super článek. Na výjezd jsem na poslední chvíli nejel a byl jsem dost naštvanej, že nemůžu, ale když jsem pak viděl, co se dělo, tak jsem za to i rád. Tahle šikana fakt nezná mezí a něco se musí stát! Jasně, policie ČR nám má pomáhat a chránit, ale taky pracovat efektivně. Je mi líto, že kvůli pár blbejm "rádobyfandům" a všem přiblblejm těžkooděncum přišli slušný fandové o zápas jara.


woko 
od kámoše...

03.05.2010 11:59

...sic léta letoucí baníkovec, napsal toto: Hodnotil jsem fotbal. K tomu jsem se ani nevyjadřoval a nesouhlasil s timhle přístupem fízlů nikdo, už se podobně zachovali i k slávistům, jestli to tak půjde dál, tak tu nebude jezdit nikdo.... (k tomu jsem se nevyjadřoval - psal jsem mu ohledně PČR v OVĚ, pro vyjasnění)...je to smutné, byl jsem v Plzni, dopadlo to také střetem, teď Ostrava, předtím derby na Strahově, furt se s tím nic neděje, PČR si smí dělat co chce, kde to bude mít konečně konce? :-(


Vlastic 
jeli jsme autem a zákeřně a podle přišli o vlajku

03.05.2010 13:39

zdar sparťani, tak já přidám z podobného soudku s tím rozdílem, že jsme jeli autem a tudíž jsme se na zápas dostali, po skončení utkání jsme se vydali inkognito s davem zpět k autu, ale cca. po 1km cesty byl jeden z nás podle napaden ze zadu skupinkou asi 7 chachárků, kteří nás museli sledovat již od stadionu a tak jsme přišli o vlajku a šály...je to zkušenost, avšak způsob jakým jsme o ni přišli neměl s férovým bojem nic společného.Smrk Baníku!


Alesak 
re: jeli jsme autem a zákeřně a podle přišli o vla

03.05.2010 13:48

To prostě úděl luxusu cesty vozem.


vejvič 
re: re: jeli jsme autem a zákeřně a podle přišli o

04.05.2010 20:21

Auto není tak špatný,jen musíš číst hru :-)) S bráchou jsme jeli autem s pražskou spz a v poklidu nechali auto na hlaváku,kam nás po zápase dopravil bus od sektoru. V něm bylo celkem 21 lidí. Rozhodně se mi nechtělo jít do rizika a opouštět sektor pěšky,nebo jít dřív,jak navrhoval jeden chytrý pán od antikonfliktního týmu. Nakonec přijel bus a bylo to ok. Je jasný,že jít po zápase Ostravou se sparťanskými symboly přitahuje hovada. Co naděláš,všude jsou kreténi a v Ostravě obzvlášť. Škoda vlajky a hlavně iluzí...


vikeis 
Jedeme dal za Titulem !!!!

03.05.2010 14:10

Clanek je fakt super,ve stredu by se mohlo neco vymyslet a hlavne fandit,to je ted to nejdulezitejsi!!!


mlči 
šikanovat a mlátit

03.05.2010 15:37

opět se ukázalo jak policie šikanuje a ..ať se potom chytrolíni Bosák a spol nediví že jsou poloprázdné stadiony.nejenom že jsme otravováni na statku securitákama!ted už i fízlové. jinak díky kluci za super článek a super stránky spartaforever!dík


Decinka 
Mluvíš mi z duše

03.05.2010 15:41

Okamžitě po prvních záběrech z nádraží jsem konstatovala:Prostě těm kreténům nejde o nic jiného,než,jak naše fandy nepustit na hřiště!!To samé udělali se "slátanci".A já bych udělala toto:Až bude příští ročník,prostě bych chacharské fandy nepustila ani na jedno pražské hřiště!!Nazdar!Máte to smradi usmolený!!!!


Targo 
re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 15:52

A fanoušci Baníku za to můžou prosim tě jak?


mlči 
re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 16:00

co jsem slyšel tak byly nejprve napadeni acs kameny?zajímalo by mě jestli by fízlové reagovali stejně s polákama v praze,kdyby jsme je trošku pokropili mi? bohužel těch polskej zmrdú jezdí jinčí počty...


Zigáč 
re: re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 16:08

A oni snad můžou za to, že když si policie usmyslí tak sebere kolektivně všech 300 lidí? Nehledě na to, že oni měli problémy se vstupem u nás na třeba už letos na podzim...


Kocek 
re: re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 16:11

Dost dobře mi hlava nebere, jak mohli ACS sebrat kameny ze silnice, když byli z obou stran hlídání PČR..


Kocek 
re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 16:10

Holka to neni řešení, řešením je, aby ti, co byli bezdůvodně drženi fízlama, podali hromadnou žalobu, a chtěli vrátit peníze, o který díky tomu přišli. Pak se snad někdo konečně zamyslí, a tuhle policejní šikanu začne řešit. Ale buzerovat v Praze fans Baníku, kteří za to nemůžou, je nesmysl.


Targo 
re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 16:41

Jo souhlas, kor když se takhle postavil klub a i média ten zákrok kritizují. Chtělo by to možná nějakou výzvu, aby ti postižení zkusili podat minimálně stížnost na ten zákrok na Inspekci MV..


Zigáč 
re: re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 17:42

Už dlouhodobě říkám, že by se mělo jezdit na takovýhle zápasy minimálně s najatým právníkem. Čím mediálně známějším, tím učinějším, ale také pochopitelně dražším..


gero 
re: re: re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 17:50

A co tak příště jezdit na takovej ¨zápas organizovaně busem ? Bus zastaví přími u stadionu a PČR má zas míň prostoru k buzeraci.


Buchlovjak 
re: re: re: re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 18:43

taky si myslím že jezdit organizovaně autobusy je daleko lepší...my tak jezdíme pořád a skoro vždy je to bez problémů...


Kocek 
re: re: re: re: Mluvíš mi z duše

03.05.2010 18:47

Na idnes psal jeden chachar, že oni s ním fakt jezdí :)


j.holiday 
re: re: re: re: Mluvíš mi z duše

04.05.2010 15:48

coz o to, nejaky pravniky bysme i meli, ale kdyz se vozerou, tak nejsou moc pouzitelny:-) "tááákh le padá tatínek"


matjo 
Jak jsi dopadl?

03.05.2010 18:12

V Olomouci se mnou nastupoval fanoušek v modré mikině s bílým znakem Sparty. Celý průvod šel se mnou a pak se nechal dobrovolně odvézt, když jsem ho chtěl následovat, PČR vydala prohlášení, že zatýkání skončilo... Do odjezdu vlaku se už ale na nádraží neobjevil... Jak jsi dopadl???


Rudej 
Byl jsem na nádraží

03.05.2010 18:31

Byl jsem na nádraží asi 20 min před příjezdem fanoušků a mluvil jsem tam s nějakou paní,která je zaměstnankyně ČD.Ta mě řekla,že se policie bojí napadení fandů Poláky.A proto možná zadrželi ty fandy aby je ochránili!A pak,že nám nepomáhají a nechrání:))


j.holiday 
re: Byl jsem na nádraží

04.05.2010 16:31

tohle nam taky rikali nejaci cetnici na sluzebne. na zaklade teto logiky by meli pozavirat vsechny obcany CR a sebrat jim veskery majetek, aby je nahodou nikdo nenapadl a neoloupil..


janecek 
trestní oznámení na velitele zásahu!!!

03.05.2010 18:47

Nebudu se zbytečně rozepisovat, vše důležité zde bylo napsáno. Absolutní moc velitele zásahu ostravské policie, toho čůráčího plukovníka, kterýmu by měla minimálně vychcípat celá rodina za jeho aroganci, povýšenost a nekomunikaci. Já osobně jsem se ničeho nedospustil, pochod byl na výsost klidný, žádné autobusy nikde nebyly, žádná výzva nepadla a ty benga se jednoznačně dopouštěly omezování osobní svobody. A na to hovado v policejní uniformě v hodnosti plukovníka já osobně podávám trestní oznámení pro zneužití pravomovi veřejného činitele!!!


Penek 
re: trestní oznámení na velitele zásahu!!!

03.05.2010 19:06

Souhlasím s tím,aby byla podána nějaká hromadná žaloba.Rád se připojím.Koupil jsem si zpáteční jízdenku,plus vstupenku.Celkem cca 900Kč.I když na prachy kašlu,mě by uspokojilo,kdyby byl potrestán velitel zásahu.


kubri 
Nechápu zásah policie

03.05.2010 19:10

Nechápu, každý věděl, že to vyprovokoval "kotel" baníkovců, kteří zaútočili KAMENY!!!!! Proč neposbírali je??!!!!


Dub 
Sparťani , jsem na vás fakt pyšnej!!!

03.05.2010 19:46

I když mě samozřjmě hodně štve, že jsem fotbal neviděl a pak ty nechutný policejní buzearce. Ale hrozně mě potěšilo, že se našlo skroro 500 lidí, kteří jeli do této jámy lvové. A pohled na ostravské hlavní nádraží po utkání, kdy bylo obležené sparťanskými příznivci a domácí si museli zvykat, že se tam nebudou moc pohybovat bez doprovodu policie, FAKT K NEZAPLACENÍ. Nikdy bych nevěřil, že se toho dožiju.


Dusinho 
To je ale všude!

03.05.2010 19:58

K tomuto článku není co dodat, prostě jasná fakta. Spartský fans nejsou uplně svatý, ale žádný grázlové NEJSME!!! Jsme uplně normální fanoušci jako všichni ostatní, jenže se s tímhle setkávám docela běžně. Výjezd do Mladé Boleslavi: Zastaví nás dva ACABOVÉ z ničeho nic a chtěj občanky, ptáme se proč, ale občanky nakonec vytahujeme. Na otázku proč nám odpoví: Běžná kontrola kvůli bezpečnosti. Když si nás ACAB zapíše do papírku ptáme se: A to si takhle zapisujete všechny i Boleslaváky??? ACAB: dlouhooooo mlčí a nakonec z něj vylzeze nejistě: No všechny všechny. Jenže nikoho jiného kromě nás tam nekontrolovali. A proč zrovna nás jen kvůli tomu že jsme Sparťani!!! Pohárové derby na Edenu: Jdeme v průvody a ptáme se slušně příslušníka PČR jestli si můžeme odskočit na záchod??? Místo toho nás bombil pendrekem. Kretén!!! Proto na každou provokaci od nich se musí čekat jasná odpověď od nás a na to ty zmrdi čekaj!!! Zneužívání pravomocí je jejich silná stránka!


matthewes 
Přesně!!

03.05.2010 20:01

Naprosto z tebou souhlasim!!! Naše policie j vysazené proti Spartanským fanouškům!! A co je nejhorší? Stupnuje se to!!! Nejdřív v Plzni! Pak v ostravě! A ta cenzura??!! To jsem ještě neviděl!! To je jak za komunistů!! A kvůli čemu to je? Kvůli tomu že si jednou za čas zařveme ACAB??¨Když někdo řve Smrt Spartě co můžem dělat my?? Kdo hlídá naší policii??!! NIKDO!!!


mlči 
re: Přesně!!

03.05.2010 20:22

tak jediné co nám zbýva je doufat,že nad těmahle polic. zmrdama je nějakej menší zmrd kterej bude něco dělat:) a přijde trest aby se to příště neopakovalo!!!! Ps: ale silně pochybuji. jinak na "luxusnější " zacházení z řad fízlú jsem si už zvykl...


Dusinho 
re: re: Přesně!!

03.05.2010 20:46

:D já si kurde ale zvykat nechci a nebudu :D :D :D


matjo 
Zákrok desetiletí...

04.05.2010 00:04

Pod tímto pojmem si představuji předem tisíckrát naplánovanou a do detailů přichystanou akci, jak včas a bez vážnějších (popř. s co nejmenším počtem) komplikací doprovodit (dostat) fanoušky Sparty na stadión... V momentě, kdy jsme procházeli za doprovodu PČR uličkami, kde podle mě, místní absolutně nebyli dopředu informováni, že právě tudy povede průvod fanoušků Sparty, jsem pochopil, že akce desetiletí není tak úplně naplánovaná. Četníci běžící před námi a v rychlosti sklápějící zrcátka zaparkovaných automobilů mě okamžitě vyvedli z míry... Tohle, že byl připravený transport? OK a akce "doleva rovně...?" Doporučuji příště konzultaci s KČT popř. trasu vyznačit křiklavými fáborkami, aby bylo jasně zřetelné, kudy má průvod jít. Na každé předešlé křižovatce bylo vždy dopředu jasné, kudy se máme vydat, proto nechápu, co bránilo četníkům a řidičům antonů zatarasit cestu a hnát nás vlevo do kopce po metr široké cestičce... Bylo jich tam na nás dost a dost. A vůbec, kdyby si nás na začátku rozebrali stylem jeden na jednoho, bylo by vše v pohodě. Od začátku jsme hráli v oslabení... A pěkně mě to nasralo...


TunoNegro 
Jak to teda bylo?

05.05.2010 01:08

Čau, rád bych se zeptal účastníků, jak to ve skutečnosti v Ostravě vypadalo. Média říkají, že se hajlovalo, neposlouchalo výzev policie a pak, že jste se přes policii pustili na chachary. Osobně jsem akorát viděl video, jak nějaké prase hodilo do vlaku dýmovnici, což bylo bujaře oslavováno. Počítám s tím, že všech 300 lidí bordel nedělalo a je tudíž skandalní, jak se s nimi naložilo, NA DRUHOU STRANU, pokud je pravda, co se píše v médiích, tak když o nic jiného, tak si říkáte o velkou nepodporu veřejnosti. Což je samozřejmě škoda, pokud tam došlo k buzeraci všech na úkor pár blbých či opilých.


pesfilipes 
re: Jak to teda bylo?

05.05.2010 08:37

hajlování vzala sama pčr včera zpátky: hajlování nemůžeme potvrdit... ale nadále vyhodnocujeme záběry


Duhoš 
Jak se mu to povedlo?

05.05.2010 01:21

Zdravim.. prosim Vas, jak se to dalo udelat, aby jel fanousek vlakem a nasledne dorazil i na fotbal???? Viz: http://mckar lov.cz/wp-content/uploads/2010 /05/jak-se-mu-to-povedlo.jpg


pesfilipes 
re: Jak se mu to povedlo?

05.05.2010 08:41

mám pocit, že několik lidí (do deseti kusů) to dokázalo.


matjo 
re: Jak se mu to povedlo?

05.05.2010 10:50

mě to nejde načíst... máš ten odkaz dobře? :-)


Kocek 
re: re: Jak se mu to povedlo?

05.05.2010 11:34

Taky mi to nejde


nor 
Konečně už pravdu

05.05.2010 13:39

Předsudky vládnou společností,podporovanou rádobysenzacechtivými medii,kdy odsoudí fanouška,už tím,že jede k zápasu společně.Připominá mi to uvažování bolševika,kdy "mánička"=buřič a rozvraceč.Nejel jsem poprvý do Ostravy,vím co policie dokáže,ale tenhle libivě medialní výstup,je vrcholem všeho a už i nad ramec pravomocí.0d lživého vyjadření o přistavených autobusech,nezvladnutí nasměrovaní příznivcu na stadion,až po jejich naopravněné zadržení.Čekalo se jen na záminku,která přišla po menší rozmíšce z provokujícími fandy Baníku,které se učastnilo pár lidí.Pak dav obestoupili těžkooděnci a po neuposlechnutí výzvy k sednutí si na zem(stejně by začalo)začalo hromadný zatýkání.Zhruba 120 zatčených za neuposlechnutí výzvy a asi 150 legitimováno a drženo "pod ochranou".Stejný udajný "davový přestupek",libovolné zatýkání.Pohodlný,ukojený ,vítězný zásach Naší policie.Byl bych pro podání žaloby(i když ruka ruku myje)a pro určitý protest,už ted na Slovácko.My za Spartu,Sparta za nás a společně za titulem.


Sparta24 
Nesmysly!!!!!

25.06.2010 10:39

Na zápas jsem vyjel s přítelkyní,k žádnému zpáchání trestného činu nedošlo,čili došlo ale ze strany policie čr,po několika minutách kdy mi jeden policajt řekl,jděte sami dát opčanku a půjdete na fotbal,se sami od sebe vydáváme s tím,že uvidíme fotbal,ale místo toho nás naložili a odvezli za mříže a fotbal nebyl,dělal jsem virval,ale nikdo se nesmí divit,takové zacházení na stanici nebylo ani v madarsku.Mám info od policie čr,že utok ostravské policie byl naplánován a počítalo se s tím,přez mříže mi to řekl jeden policajt,se kterým se dalo bavit,jinak prasata a doufám,že příští rok budou opět přítomní.na odvetu se těším!!!