QUO VADIS Sparťane, aneb HOĎ SI KAMENEM, KDO JSI BEZ VINY

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
n.ezn.amy 
výstižný článek

18.05.2012 09:34

Myslím, že toto je naprosto výstižný a realisticky napsaný článek. Děkuji autorovi, který zcela bez emocí zhodnotil stávající stav. Díky za něj


StarejHomolka 
re: výstižný článek

18.05.2012 10:01

"bez emocí" :-))))


VitekLineker 
Bohajeho

18.05.2012 09:49

Zase a všechno může Hřebík a jezdim už 50 let na Spartu. Pyroprotest je naprostá ubohost. To i Slávisti protestovali proti Strakovi, aniž by ho uráželi nebo poškozovali klub finančně.


Senior 
re: Bohajeho

18.05.2012 14:28

No jasně. Slávisté titulovali Straku velice peprnými výrazy a od důvěryhodného zdroje jsem slyšel, že mu dokonce bylo vyhrožováno únosem dcery (bezprostředně poté rezignoval na funkci trenéra Slavie). A slávisté vtrhnutím na plochu ukončili semifinále poháru s Olomoucí a tím svůj klub připravili o poslední naději na účast v Evropské lize. Tomu říkám demence, protože v té době už Platil dostal Slavii z nejhoršího marastu a bylo jasné, že z Gambáč ligy se Slavia do pohárové Evropy už dostat nemůže. To bylo poškození vlastního klubu, a ne nějaké nesmělé Hřebík ven!


Ludovic 
re: re: Bohajeho

18.05.2012 22:16

To, že se slávisti kvůli FS chovali jako větší magoři než naši "fanoušci" při posledním zápase snad nemůže být obhajoba pro to abychom se chovali stejně idiotsky..


1893 
Latiníci

18.05.2012 10:23

Pan Janeček jistě ví, že my latinící s oblibou citujeme římského básníka Horatia. Po přečtení článku jsem si vzpomněl na tenhle. Parturiunt montes, nascetur ridiculus mus-pro v latině nevzdělané překlad : k porodu pracují hory a směšná se narodí myška.


pesfilipes 
re: Latiníci

18.05.2012 10:33

i myška ze šroubárny by si mohla přečísti Vergilia v originále...


majk 
co je smyslem

18.05.2012 10:43

tohoto článku ?


bohdalka 
re: co je smyslem

18.05.2012 14:21

pobrečet si a napráskat pár nicků... ale přitom vlastně tmelit...


majk 
re: re: co je smyslem

18.05.2012 14:32

že jo ? Jak demokratické a protipráskačské.....


Freedom 
?

18.05.2012 10:46

Omlouvám se, ale netrpíš perseverací?


pesfilipes 
re: ?

18.05.2012 10:56

nikdy bych nevěřil, že se u článků na sf čovek může tak sebevzdělávat... teď už mi zcela neodmyslitelně u čtení článků asistuje nejen slovník latiny, ale i cizích slov. kde todle se zastaví? že bych si v srpnu dodělal reparát ze státnice a konečně dodělal tu vosmou bé...?


StarejHomolka 
re: re: ?

18.05.2012 14:51

Sice si prý sebestředný a do sebe zahleděný arogant, nicméně tento příspěvek asi pobavil širokovu veřejnost :-) No mě určitě.


boy_of_russia 
Předsevzetí

18.05.2012 10:52

Nevstoupím na stadion, dokud bude ve Spartě JH. Něco podobného jsem už nedávno od jednoho trolla slyšel. Jaká je realita, myslím, většina lidí ze SpartaForever ví... :-)


R.B. 
Janečku

18.05.2012 11:28

Intervijů s Tebou a snad se Seniorem byly 2 nejčlánky za poslední dobu na tomhle webu. V okurkové sezoně očekávám reportáž z Tvé svatby, jelikož ta tady dostala již tolik prostoru, co v Blesku ti 2 mladí z Anglie. A jistě to bude zajímavější počtení než o holkách šampionkách či výplody nejmenovaných autorů. Byly nějaké ohně a měl jsi připravené choreo??


Ludva 
re: Janečku

18.05.2012 11:48

No..Janečku..to je slovo do pranice, reportáž ze sparťanské svatby, to tu ještě nebylo...:))


Senior 
re: Janečku

18.05.2012 14:05

R.B., volal jsi mě?


StarejHomolka 
re: Janečku

18.05.2012 14:55

Počítám, že mu novomanželka zatípla křídla a hned po nasazení prstýnku bylo s ohněma konec :-))) Vždyť ani na tu Spartu nešel! :-)


Senior 
re: re: Janečku

18.05.2012 14:58

V den vlastní svatby šel na fotbal jen klokan Riči - a jak to dopadlo??? Pro nás tedy dobře, bo jsme vyhráli kontumačně tři nula.


j.holiday 
re: re: re: Janečku

18.05.2012 21:34

Bomba:-):-):-) az jednou vyrostu, chtel bych mit Senioruv ostrovtip (bez ironie)


Tommy 
nová soutěž?

18.05.2012 12:02

ona byla na SF vypsána nějaká literární soutěž, která má korunovat krále zbytečných, prázdných, tendenčních a hloupých článků? Pokud ano, bude výrok hodnotící komise oříšek....takových soutěžících, co se schází....a kvalita vysoká, to se musí nechat ;o)))


acskncl 
re: nová soutěž?

18.05.2012 13:12

Asi ti priteli udelam radost a hodim taky neco do pera:-)


Tommy 
re: re: nová soutěž?

18.05.2012 18:17

Prosim, co prosim, ja primo skemram, pis, podel se s nami o svou osobitou filozofii, ve ktere rozdavas moudrost plnymi hrstmi, jak se slusi na cloveka s tak odusevnelou tvari. Tve znalosti ziskane lety narocnych studii na slovutnych univerzitach s hlavou v knihach a pri rozpravach a prednimi akademiky prece nemohou lezet jen tak ladem.


Mio Verbatim 
re: re: re: nová soutěž?

18.05.2012 20:36

A co se týká článku, mám podobný pocit jako Tommy. Ale ještě zajímavější zpravidla bývá pohled do komentářů. (Viz dnešní Janečkova citace od Sodriho: 18.05.2012 18:52 a další) Achjo.. Ještě se teda Kosteleckej vyžvejkne a snad už bude klid.:)


looki 
taky budu citovat, akorát teda né spisovatele

18.05.2012 12:06

(spíš sebestřednýho grafomana) Tenhle článek je "falešný a prázdný".


pesfilipes 
re: taky budu citovat, akorát teda né spisovatele

18.05.2012 12:08

..to sem snad nikdy neřek :-)


looki 
re: re: taky budu citovat, akorát teda né spisovat

18.05.2012 15:03

:-) Lehni!


Gabra 
...

18.05.2012 12:11

By mě zajímalo, jestli bys tuto větu napsal stejně, kdyby se jednalo o Tvou ženu a děti: "Jestli si chceš dále hrát na moralistu, pro mě jsi se svými výhrůžkami daleko větší hovado než ten, kdo hodil dělobuch pod nohy žen a dětí...."


Jyryb 
re: ...

18.05.2012 18:40

Tenhle komentář skutečně patří k tomuto článku? Já čtu o odsouzení vrhačů. Kdyby tam měl svou manželku a děti tak by to měl schvalovat? :-D


sodomak 
re: re: ...

18.05.2012 19:43

Já zas v citovaný větě čtu něco o porovnání velikosti hovadství, takže na tý Gabry reakci nic nelogickýho neni.


Jyryb 
re: re: re: ...

18.05.2012 20:48

Nechtěl bych se někoho dotknout, ale někomu zmalovat "ksicht" a někomu hodit pod nohy dýmovnici je co se týká "hovadství" na stejné úrovni, ale následky v 99% jsou naprosto odlišné. Neschvaluji ani jednu z těchto eventualit, ale ačkoliv se s tímto pánem osobně neznám, předpokládám že stejně jako velká většina z Vás, tak po tomto článku se mi zdá hon na neškodného "Janečka" trochu přehnaný.


sodomak 
re: re: re: re: ...

19.05.2012 08:57

Já zas moc nechápu, na co reaguješ. Janeček porovnával moralizování a házení dělobuchů lidem pod nohy. Neschvaloval ani jedno, jen označil to moralizování za horší. A Gabča na to reagovala tim dotazem, jestli by to bral stejně, kdyby to ten dotyčnej hodil pod nohy někomu jemu blízkýmu. Jestli by pořád byl horší ten, kterej moralizuje. Neni tam nic o schvalování nebo odsuzování ani o zmalování ksichtu.


otiko 
dík, výstižné

18.05.2012 13:03

každý schopnější hospodský ví, že když najme výčepáka, který neumí ošetřit pivo, tak riskuje, že mu štamgasti "jejich hospůdky" budou protestovat či dokonce dají přes držku. Tuhle jednoduchou pravdu DK asi netuší. Najal do milovaného klubu neschopného žvanila, který zničil práci svých předchůdců a diví se, že mu štamgasti dělají "v podniku" bordel.


acskncl 
re: dík, výstižné

18.05.2012 13:10

Presne tak:-)


Freedom 
re: dík, výstižné

18.05.2012 13:42

A když to pivo bude pořád hnusný, tak vezmou židle a tu hospodu roztřískají. A hostinský to pak buď opraví, nebo ho to přestane bavit, hospodu zavře a půjde dělat něco jinýho, třeba prodávat uhlí. A štamgasti můžou jít chlastat jinam… Ale co chudák stará paní, co chodila k vedlejšímu stolu na polívku 40 let? Proč ona se má stěhovat kvůli těm ožralům někam jinam?


pesfilipes 
re: re: dík, výstižné

18.05.2012 13:48

..co je komu do ňáký ženský u polívky? zbytečná starost - kefalíne, na světě je lidí jako sraček....


Senior 
re: re: dík, výstižné

18.05.2012 13:55

Stará paní nemá po Kalouskových škrtech na to, aby si dávala polévku v hospodě. Buď si ji uvaří doma (nejlépe z pytlíku), nebo bude o hladu. Určitě to ale pochopí, protože zažila válku a tenkrát bylo ještě hůř než dnes.


Senior 
re: dík, výstižné

18.05.2012 13:45

SSS (Sdružení sparťanských seniorů) dodatečně blahopřeje panu Janečkovi k uzavření posvátného svazku manželského a oceňuje jeho odvážné a zásadové postoje v cause Hřebík. Pan Janeček se nebojí dát pomyslnou hlavu na špalek, i když moc dobře ví, že odměnou mu budou hrubé urážky, vulgarity a vyhrožování, že se mu někdo (panPávek) „projde po ksichtě“. Kéž by v našich řadách bylo víc Janečků a méně Canizaresů!


StarejHomolka 
re: re: dík, výstižné

18.05.2012 14:57

Seniore, Seniore, neděláš dobře s tím hecování, stejně jako pan Jaromír s těmi zápalkami :-))


Senior 
re: re: re: dík, výstižné

18.05.2012 15:00

Já a hecovat? To by mě ve snu nenapadlo.


Michal Staněk 
Otázky

18.05.2012 13:55

1)Z této otázky chci teď uplně vyřadit Hřebíka, ptám se obecně. Po jaké době by se měl trenér či manažer hodnotit jako neúspěšný? Jestli je to opravdu pouze půl rok či třeba několik let (Chovanec např.). 2)Čistě hypoteticky. Kdybychom po 16/30 ligy vedli o 6 bodů, ale líbivý fotbal hráli jen svátečně a občas dostali kotel od týmů jako Žilina či Vaslui, poté vyměnili trenéra třeba za Fergusona, který by nevyhrál titul ani pohár, zaházeli bychom hřiště pyrem taky?


Senior 
re: Otázky

18.05.2012 14:02

Ferguson by ten titul ale vyhrál. Už proto, že by po svém předchůdci zdědil šestibodový náskok v čele tabulky a majitel by mu navrch nakoupil drahé posily (Vaclík, Přikryl) plus pořídil jednoho volného hráče ze zahraničí (Holek). A přidám-li superlos na jaře (osm zápasů doma, šest venku, jen tři zápasy mimo Prahu), dovolím si spekulovat, že titul by získal i Žák či Pulpit. Nezískání titulu v roce 2012 po fantastickém podzimu (40 bodů) a hrůzném jaru (24 bodů) je hodno zapsání do fotbalové Guinnessovy knihy rekordů. Howgh


pesfilipes 
re: re: Otázky

18.05.2012 14:07

:-)


Michal Staněk 
re: re: Otázky

18.05.2012 14:58

Měním Fergusona za Vláďu z Vlašimi :)


Senior 
re: re: re: Otázky

18.05.2012 15:02

Ve Vlašimi ale netrénuje žádný Vláďa, ale inženýr Luboš Urban. To vím náhodou zcela přesně!


Michal Staněk 
re: re: re: re: Otázky

18.05.2012 15:50

Tak kdyby měl inženýr LU stejné výsledky po půl roce jako inženýr JH, vyháněli bychom ho stejně?


j.holiday 
re: re: re: re: re: Otázky

18.05.2012 21:39

Ne. pouze Hrebik zasluhuje specialni peci.


Gaginek 
re: re: re: Otázky

18.05.2012 16:56

klidně nech Fergusona, ten stihl prošustrovat za posledních šest kol bodů osm. Bych ho hnal ;-)


Gringo 
re: re: Otázky

19.05.2012 23:32

Tady jsem na šel něco o siru A. Fergusonovi: http://www.moost hoftboys.estranky.cz/clanky/tr eneri/mvgxcdb.html Jen na to, že na Spartě by ho prostě vyhnali....


otiko 
re: Otázky

18.05.2012 14:37

to, že je někdo neschopný poznáš hned. Taky většinou někdo "nespadne z nebe", ale má nějakou historii. taky začít tím, že rozbiju to co dokázali předchůdci, tak to zavání MaoCe Tungem a jeho "kulturní revolucí". Ale vážně, to je přeci právě práce dobrého manažera, aby se obklopil dobrými lidmi. Hřebík s Haškem si nastavili kriteria sami - vyhrát double a dostat se do LM. Kdyby tenhle cíl neměli, mohl zůstat Franta Straka, Griga, Bílek, Lavička, Pepa Chovanec, ti tituly vyhrávali, problém byl právě s LM.


fehn99 
...

18.05.2012 14:11

HŘEBÍK VEN!!!


becici 
Co mi ukázaly dny minulé...

18.05.2012 15:59

To, že se obec Sparťanská rozdělila na 2 tábory je jasný. Emocí po posledním zápase bylo až moc. Zde na SF se objevilo několik článků a pohledu. Někdo obhajoval, ten zase vyzýval. Co mě ale uplně šokovalo je myšlení a chování některých fanoušků. V článku kanizárese se obejvila výzva, aby jakýkoliv náznak zla a použití pyra bylo hlášeno,oznámeno,zdokumento váno a předáno PCR či pořadatelské službě. Z tohodle mi je nablití. Jestli se mezi námi fans najde byť i jeden člověk, co by tohle chtěl podpořit, je něco špatně. To se něktěří příznivci krásně vybarvili. Jestli tyhle lidi ( co by to podpořili) chodí s námi na stadiony,navštěvují venkovní zápasy, to potěš koště. Jen doufám, že většina byla vyřknuta v emocích a že letní pauza mezi nás přinese klid,tmel a budeme všichni jako jeden MUŽ,ŽENA A DÍTĚ :)


mnichovice 
re: Co mi ukázaly dny minulé...

18.05.2012 18:23

1) Pyrotechnika je na většině stadionů v ČR zakázána, tudíž tím, že něco v hledišti odpálíš, tak musíš počítat s tím, že můžeš být potrestán - dle mého je to tak správné, neboť pyrotechnika může ohrozit zdraví lidí. 2) Fanoušci ze zaštiťují tím, že pyrotechnika není zločin, dávají však tím jak s ní zacházejí prostor k tomu se bavit o tom zda-li tomu tak je nebo ne? Já myslím že ne, proto se nedivím příspěvku pana kanizárese.


becici 
re: re: Co mi ukázaly dny minulé...

18.05.2012 20:25

A jaký máš názor na "hasičskou brutalitu" ??. Jsou jejich zásasy proti fanouškům v pořádku dle tebe ?:-). Jinak, na to, co jsi napsal. Pyro tady bylo,je a bude. S tim se nic neudělá ;)


káně 
re: re: Co mi ukázaly dny minulé...

18.05.2012 21:50

pyrotechnika není zakázána na většině, ale na vech stadionech. Teda, samozřejmě, vyjímky existují, resp. některé kluby to tolik neřeší, případně řeší jen u hostujících fanoušků.


sodomak 
Ping-pong

18.05.2012 16:51

Takže teď je zas na řadě někdo, kdo bude odsuzovat ty protesty a/nebo obhajovat Hřebíka. Jak dlouho ještě?


pesfilipes 
re: Ping-pong

18.05.2012 17:34

asi dlouho, protože odsuzujících je myslim fakt hodně a protože jim to všem píše jeden zdroj, vyjádřej se asi nakonec všichni.


mnichovice 
Otázky na Hřebíka

18.05.2012 18:17

A mělo by vůbec smysl s Vámi o něčem bavit? Bezprostředně po utkání? Na co konkrétně jste se ho chtěli ptát? Nebo by to bylo na rovině "čůráků", "vypadni ty hovado"? Tedy na úrovni těch co v sobotu dělali to co dělali. Co je špatného na tom, když někomu nahlásíš to, že ten či onen člověk se choval jako prase a je vyveden ze stadionu? Tohle pro mě není práskání a bude jen dobře když se lidi nebudou bát si na tyhle individua ukázat.


Jyryb 
re: Otázky na Hřebíka

18.05.2012 18:46

Každý jsme jinak citliví na slušnost chování. Někdo má hranici u vraždy, jiný u prvního sprostého slova. Kolik svatých zůstane na stadionu?


Jyryb 
re: re: Otázky na Hřebíka

18.05.2012 18:48

..... jen pro úplnost, nepatřím mezi odvolavače bývalého GSM.


becici 
re: Otázky na Hřebíka

18.05.2012 20:27

Však to práskání tady ještě veřejně obhajuj...


frajerluk 
re: Otázky na Hřebíka

19.05.2012 00:07

Protistátní ksicht pána z Mnichovic je naštěstí dobře znám a na každou udavačskou svini se řezník najde:-P


Sodri 
a pak se diví...

18.05.2012 18:52

reakce panPavek ohledně procházky po xichtě byla na toto: Hele , ty kretene, mě si vůbec neber do huby, nemuselo by se Ti to vyplatit! Sponzoruj si dál, koho chceš, mě bude ty hovado za 4 roky 50, jezdím se Spartou na venkovní zápasy 30 let, mám 2 maturity a taky vlastní názor!! Co se líbí mě, nemusí se líbit Tobě. Netuším o jakých oddaných boys to tady mluvíš, ale řeknu Ti chlapče po zralé úvaze jen jedno. Tebe bych fakt rád potkal sráči!! vložil: janecek dne: 13.05.2012 13:46 Já jenom aby to bylo objektivní a ucelený :)


pesfilipes 
re: a pak se diví...

18.05.2012 19:01

...zejména ucelený :-) 1*


Jyryb 
re: a pak se diví...

18.05.2012 19:01

A tato reakce Janečka byla na co? Aby to bylo objektivní. !-)


pesfilipes 
re: re: a pak se diví...

18.05.2012 19:06

...zkus brousek milý lojzo, milý lojzo


Jyryb 
re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 19:07

brousek je suchý, milá Lízo, milá Lízo :-)


Mio Verbatim 
re: re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 20:22

Jyryb: "Přesto že moje firma je sponzorem Sparty nechceme být spojováni s individui typu Janečka a jemu obdoných boys.A pokud to bude v tomto duchu pokračovat zvážíme pokračování sponzorství.A pořadelská služba si přivydělává jako nestranný pozorovatel.To házíme peníze do černé díry!" Obrázek si udělej sám...


Jyryb 
re: re: re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 21:13

Pokud máte dostatečnou sebereflexi, tak toto snad nemůžete myslet vážně. Pokud by toto napsal bulvární novinář tak to pochopím, ale jinak velmi pochybuji, že při vyslovení jména Sparta si dnes někdo vybaví krvežíznivé chuligány dříve, než sportovní úspěchy tohoto klubu. Jsem realista, za 18 let mě na fotbale ohrožovala maximálně policie nebo sekurity. Problémy na fotbalových stadiónech máme možná po Islandu nejnižší v Evropě. Pokud slepě věříte ve sny pana Bosáka, tak si najděte události na Německých stadionech za posledních 10 dní. Nebuďme papežštější než papež. Já proti Hřebíkovi nic nemám, ale dokážu pochopit protest lidí, v zápase, ve kterém o nic nejde, tedy kromě excesů s házením mezi lidi - to my hlava nebere. V ostatních zápasech samozřejmě pyro za bílou čáru nepatří, to ať zůstane v kotli a dělbuchy ať zůstanou doma.


Mio Verbatim 
re: re: re: re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 21:56

Já jen teda doplním, že to nebyl můj příspěvek, aby nedošlo k nedorozumění.:) Mám dojem, že Tleskače.


Jyryb 
re: re: re: re: re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 22:08

Ach tááák. Málem došlo. :-)


Mio Verbatim 
re: re: re: re: re: re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 22:30

Ono by to bylo na delší rozbor, na kterej teď nemám kdy, takže jen stručně - aby nedošlo ještě k dalším nerozuměním.:) Ta Janečkova reakce mi přijde neadekvátní.


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: a pak se diví...

18.05.2012 20:24

Ja bych to jen upresnil ze Brousek je Otakar a Suchy je zapraskana sesivka :-P


gero 
Nechutné

18.05.2012 19:38

Je mi z některých z Vás fakt zle...Buďte rádi,že lidi jako Janeček na Spartu chodí a podporují ji.Taky na všechno nemám stejný názor jako on,ale to Vám nedává právo ho tady zesměšňovat.Kdyby všichni fandili Spartě jako Janeček,bylo by líp.Upřímně mě dost sere jak se tady navzájem napadáte,vždyť jsme všem jen pro smích,uvědomte si to už !!!


jin69 
re: Nechutné

18.05.2012 21:15

Gero to vubec neres , to jenom VV (cest vyjimkam) a jejich pricmrndalkove chteji byt za kazdou cenu vtipni.Kdyby VV tohoto fora meli byt opravdovy vzorek spartanske fanouskovske obce,tak to by bylo teprve nechutny,nastesti tomu tak urcite neni.


Štamgast 
re: Nechutné

18.05.2012 21:52

Gero máš pravdu, nechápu prč se tady dělá hon na Janečka. Já bych se nejdříve opět vrátil tam kde to začalo. Je to Jarda Hřebík, kterého jsme všichni skousli, tolerovali a nechali v klidu pracovat. Skutek ale utek a právě on nás opravdu rozdělil. Nikdo mi nevymluví, že Hašek, který celý podzim stavěl Švengra který se stal druhým nejlepším brankářem s čistými konty, najednou vyhnal z branky sám od sebe. Nejen tady vidím jasný rukopis JH a protěžování jeho koňů. Neříkám že jsou špatní, ale kdyby to bylo jinak promíchané (staří, mladí) mohl být klid. Kdyby ..., v obraně nebyl Jarošík a jiné experimenty, byl tam Řepka s Vrabcem st., tak jsme určitě tolik gólů nemohli dostat. Uvidíme koho a jak bude stavět novej trenér. Každopádně Janečku, věřím že bude líp a i doma si budem snad užívat radost a ty nebudeš zapšklej a budeš chodit taky. I když výjezdovej podzim byl letos super, to se musí nechat. Sarta forever.


pesfilipes 
re: re: Nechutné

18.05.2012 22:02

druhý nejlepší brankář s čistými konty, který v zápase s plzní 2x nevyběhne na malý vápno, čímž se celkem přímo podepíše pod prohru 1:3 s barcelonou... když už si hrajeme na tu pravdu


StarejHomolka 
re: re: re: Nechutné

18.05.2012 22:10

Hlavně ten Vrabec, ten Vrabec...


bohdalka 
re: re: re: re: Nechutné

18.05.2012 23:22

vona i ta Sarta... ale je to štamgast...:-)


frajerluk 
re: re: re: Nechutné

19.05.2012 00:12

Jooo to vyběhnutí nevyběhnutí toho Hřebíkova trpajzlíka proti Příbrami(2 gól) a lacinej gól proti Teplicím a strach při každým centru do vávna to je fakt paráda.


j.holiday 
pyro mezi lidma

18.05.2012 21:52

Pyro litalo na hraci plochu. Hraci plocha je obklopena tribunama. Na tribunach byli lidi. = pyro litalo mezi lidi.


majk1893 
re: pyro mezi lidma

18.05.2012 23:58

Tak znova. Nechtěl už jsem se k tomu vyjadřovat, ale tyhle lži mě docela vytáčí. Buď jsi tam nebyl a nevíš o čem mluvíš, nebo schválně lžeš. Dělobuchy házeli hovada mezi lidi, protože lidi nesouhlasili s tim co se děje a říkali hovadám, ať vypadnou z našeho sektoru a projevovali nesouhlas s takovouhle formou protestu… Následný fyzický napadání ženskejch a důchodců už tu nebudu rozvádět…


j.holiday 
Janecku diky! ..ale

18.05.2012 22:00

Na jednu stranu za sepsani tveho postoje, ktery je memu blizky. Na druhou stranu uz nemam naladu na opakovane vnitrospartanske putky a tesim se na prvni vyjezd nove sezony, kde snad bude spartanskej kotel namichanej v jinych pomerech nez ve zdejsi internetove tlachanici. cesta do Baku ukaze kdo jak na tom je s tim opravdovym spartanstvim :-)


StarejHomolka 
re: Janecku diky! ..ale

18.05.2012 22:15

Ještě řekni to s tím padouchem, to mám rád :-)


Ludva 
re: re: Janecku diky! ..ale

18.05.2012 22:46

Tady, dady, dá, to mám přece říct já:)...Padouch nebo hrdina, my jsme jedna rodina!:)))


bohdalka 
re: re: re: Janecku diky! ..ale

18.05.2012 23:25

tak trochu proplesknem mámu, projdem se po xichtě dcerunce a vyrazíme...! ale kurva ruku v ruce!!


Ludva 
re: re: re: re: Janecku diky! ..ale

19.05.2012 08:18

Kurva se neříká:)


mychal 
Zbytečnost

18.05.2012 22:56

Naprosto zbytečnej článek.


janecek 
Proč mě nemůže překvapit

19.05.2012 06:52

reakce těch, od kterých jsem to očekával? Reakce, hrající si na svatou pravdu? Kdepak svornost, kdepak sparťanství. To jen někteří hoši, musí býti vtipní za každou cenu, jízliví, neuznalí, neochotní kompromisů a diskuse. Je fakt, že s těmito tlachálky se na výjezdu určitě nepotkáme...:-) Takže nemá cenu se rozčilovat. Jedno se ale neodpustím. Nikdo z té Hřebíkovské sekce, ani jeden , mi neodpověděl na to, na co jsem se ptal. Nikdo do vlastních řad nezatnul. Jen přihlouploučké spekulace, polopravdy, oblbování.Nikdo mi ten argument nepředložil. Ani nemohl. Žádný totiž není. Ale já jsem uplně v poho. Janeček zůstane Janečkem , i kdyby se Bohdalka třeba na hlavu postavil:-)))


bohdalka 
re: Proč mě nemůže překvapit

19.05.2012 11:17

mně ležíš v krku ty osobně, nerad bych, abys zůstal pomýlen co se týče tvé kastace na hřebíkovce a nehřebíkovce... nezastává m žádnou skupinu, ale mapuju tě od doby, kdy jsem od tebe četl přirovnání syna k Abandovi... a to je všechno...tím, žes udal můj nick (ještě tedy nesprávně), chtěl jsem aby tvých pomýlení nebylo ještě o jedno víc...


janecek 
re: re: Proč mě nemůže překvapit

19.05.2012 13:19

Bohdalko, nerad Tě uvádím v omyl, ale myslím, že jsi uplně mimo mísu. Absolutně netuším, ani v nejmenším o čem to tu píšeš,zcela evidentně si mě s někým pleteš. Tu zášť samozřejmě cítím, jen jí vůbec nechápu. Nebudu se Ti ospravedlňovat, nemám za co, to by asi měl spíš Ty, protože se strašidelně pleteš. Chápu ale, že ve Tvém nezlomném velikáštsví to bude věc nemožná...


janecek 
P.s. pro bohdalku

19.05.2012 13:43

Abych byl tedy spravedlivý a nenechával věci otevřené, asi jsem si vzpoměl. Máš zřejmě na mysli nějaký můj komentář, kdy jsem napsal, že by lépe než Abanda zahrál můj 12 letý syn? Jiného morálního prohřešku na tomto webu si tedy v tomto směru nejsem vědom, ale bohužel ani tato mnou vyřčená věta mi nepřijde jako oprávněná k tomu, že bych se měl cítit jakkoliv provinile. Myslím, že daleko amorálnější bylo Tvé někdejší postesknutí a odplivnutí si v tom smyslu, jak je odporné, chtít se dělit o peníze za vynaloženou naftu, celou posádkou vozu, na výjezd za Spartičkou. Myslím, že tehdejší reakce diskutujících byly natolik jasné, že je zřejmš nasnadě, kdo tady asi přestřelil...Zbytečné, hloupé a nesmyslné ataky, podobně jako tady. Možná bys udělal lépe, kdyby jsi se dál věnoval diskutování na foru se svými zasvěcenými soukmenovci, než se tady v komentářích dopouštěl těchto zbytečných invektiv, směřujících ke mě, v kterých tedy já osobně, nevidím žádný smysl, snad až na to, dokázat si a jiným, jak moc máš právo udělovat morální rozhřešení. Za to velké B v nicku se omlouvám, nechal sem se unést spisovnou češtinou. Tohle vše považuji zase za Tvé velké a zbytečné pomýlení já. Krom jiného, o čem ale právě sem už psát nebudu, protože by to nebylo fair. Takže asi tak.


Průcha 
re: P.s. pro bohdalku

19.05.2012 13:46

pro ránykristapána, to je vůůůl:-((!!


Ludva 
re: re: P.s. pro bohdalku

19.05.2012 13:51

Pan nejchytřejší promluvil...


janecek 
P.s.s.

19.05.2012 14:28

Myslím,po zvážení, že podobné komentáře jsem si mohl ušetřit do SZ a sem nepatří, takže tímto se bohdalce i čtenářům omlouvám:-). Emoce jsou kurwa:-)


bohdalka 
re: P.s.s.

19.05.2012 14:34

diky tomu p.s. mam sice penu u huby, ale jako priklad vsem ostatnim, kteri maji potrebu resit v obecnych komentech osobni spory, jsme se s janeckem Janeckem uchylili do soukromi... priklady kurva tahnou!!


Ludva 
re: re: P.s.s.

19.05.2012 15:53

Neprovokuj, kurva se neříká..:)


bohdalka 
re: re: re: P.s.s.

19.05.2012 16:52

pokud na techto strankach bude stavena forma nad obsah, budou to nadale stranky na hovno...


Ludva 
re: re: re: re: P.s.s.

19.05.2012 21:02

Podle čeho soudíš, že je stavěná forma nad obsah? To se vylučuje slušná forma a slušný obsah?:)


bohdalka 
re: re: re: re: re: P.s.s.

19.05.2012 23:26

ale prosim tebe...to nikde nezpochybnuju... jde o to, ze kdyz napisu kurva, dostanu zlutou, zatimco kdyz slusne napisu total blabol, obejde se to bez zluty... nedelej schvalne blbyho alibistu...


Ludva 
re: re: re: re: re: re: P.s.s.

20.05.2012 07:36

No a jak bys to řešil?:) Byl by někdo kdo má patent na rozum a ten by mazal slušný bláboly?....to by tady asi moc příspěvků nezbylo...ale s hledáním takové osoby by nebyl problém, je jich tady hned několik, kteří všechno znají a vše ví nejlépe:))


janecek 
AMEN

19.05.2012 13:57

Nahle po prázdninách na výjezdu....do konce července pro mě web SF zůstává mrtvým, myslím, že bude plodnější, věnovat se rodině.


panpávek 
Milý Janečku

20.05.2012 09:14

Fotky cizím pánům neposílám a ani je nikde nevystavuju páč nejsem exhibicionista(přísahám,že to je poslední cizí slovo který použiju). Připomínáš mi poněkud dr.Rátha,ten se má také rád,jako Ty.Minule jsem napsal,že jsi hovado a že bych se Ti rád prošel po ksichtu. Tohle pořád platí,ale nebudu Ti psát kde se sejdeme a jakejma zbraněma si to rozdáme. Tohle musí vyplynout ze situace. Takže ,když Tě nekde potkám a Ty budeš prezentovat ty svoje hovna,budeš vyhrožovat někomu mýmu blízkýmu,nebo hodíš mýmu dítěti pod nohy třeba jenom vajgla tak udělám vše pro to abych Tě fyzicky zlikvidoval.Je mi jasný,že jsi mnohem větší sparťan než já,protož si byl na spartě 3856 krát a já jenom 78 krát(možná),ale já Tě nemám rád a tak to už zůstane.


janecek 
re: Milý Janečku

20.05.2012 09:28

Kdybys panePávku lépe četl mé příspěvky, možná by ses podobných vyjádření mohl ušetřit. Zkus to udělat ještě jednou a třeba změníš názor...Více zde netřeba psát. S pozdravem Janeček.


R.B. 
re: Milý Janečku

21.05.2012 13:46

Hovna tu prezentuješ hlavně ty, a jestli je J. hrdý na sebe, jak dlouho jezdí, je hlavně jeho věc a za jeho oddanost jej uznávám. Vyhrožuješ mu tu jak nějakej ventil...