Diskuze k článku


Přidej nový komentář
CFCforever 
Sport........

21.04.2006 01:33

O.K., tak kde to muzu ty cisla nebo maily najit???


FroZEN 
FroZEN

21.04.2006 01:46

Musim ric, ze tenhle clanek je velice presne zformulovani zaujatosti suverenne nejvlivnejsiho ceskeho sportovniho media(bohuzel je ten vliv podminen monopolem, nikoli kvalitou jak by kazdy ocekaval). Nevim zda se s protestem uspeje, sam jsem do jejich redakce psal napriklad po zarezu Olomouce na Strahove a odpovedi jsem se prekvapive nedockal. Pokud je ale zavalime maily hromadne, mohlo by z toho neco byt, napriklad pekny komentar pana Prochazky a "spatnem" chovani Spartanskych fans, uz to vidim cerny na modrym... Kazdopadne vam rad pomuzu, protoze uroven totohle platku velice spadla, mozna ze i Halo noviny maji lepsi sportovni rubriku(teda pokud maji:-))


BeoWulf 
medialni mrdky

21.04.2006 07:25

curaci medialni vole.. To je jenom rejpani...


n.ezn.amy 
deník Sport

21.04.2006 07:26

vždycky byl zaměřen proti Spartě a potom co začal sponzorovat Slávii nabrala nenávist proti Spartě větší rozměr. Pan Procházka vyloženě nenávidí Spartu, je to jasně vidět z jeho článků a komentářů. Deník Sport už dávno není objektivní a autor výše zmíněného příspěvku to jasně vystihuje. Nad články ve Sportu se nemá cenu rozčilovat, ale jen se smát, co je to za zoufalce a jen doufám, že lidé co to čtou, mají vlastní rozum a nenechají se ovlivnit těmito pisálky.


Rumhools 
Sport = Blesk !

21.04.2006 07:56

Musím se přiznat, že od té doby co deník Sport změnil formát, který je dosti podobný našemu bulváru, kupuji ho už jen sporadicky. Šok pak pro mě byl, když jsem si ho zakoupil v neděli po derby na cestu do vlaku. Tolik pláče slávistický redaktorů jsem snad ještě nazažil a asi nezažiju. Bavil jsem se tím zbytek cesty a utvrdil jsem se v mém názoru na tento, kdysi čitelný, sportovní deník, který se v mých očích změnil v bulvár mající za cíl psát jednostrané slátaniny jen aby byl zajímavější a zvýšil tak prodej. Připojuji se tedy k výzvě i když vim, že je to k h***u, protože nemůžeme čekat od lidí, kteří jsou po většinou z bohnického fanklubu cirkusáků z Edenu IQ10, že nám budou odpovídat na naše dotazy, když nedokážou sesmolit nestranný článek do novin. !KE!


alvaro_recoba 
Je to tak

21.04.2006 07:57

K tomu ani není co dodávat, Deník Sport = novinářská žumpa. Já jim psal taky mnohokrát, ale beztak se mi vždycky vysmáli. Jo to byly časy, když dělal šéfredaktora pan Šálek, který sice všude říkal, jaký je velký slávista, ale zároveň by NIKDY nedopustil takovou protisparťanskou kampaň, kterou rozjeli ty chudáčci Hartman, Mádl, uslintaný Procházka a spol. Nejlepší je, jak si najímají i lidi, u kterých mají jistotu, že budou Spartu jen špinit a pomlouvat (Luhový, Vízek, Drulák...). O Rejžkovi se snad ani nemá cenu zmiňovat, ten člověk je normálně postižený... Ale co, o Deníku Sport jsem tady v minulosti už článek psal, takže bych se akorát opakoval. Zkrátka já jim nevěřím ani datum na titulní straně. Nejlepší recept je - nekupovat to.


CFCforever 
re: Je to tak

21.04.2006 08:36

Souhlas!! Jen mi rekni, co jinyho mam kupovat, kdyz se chci dozvedet neco o sportech?? Jiny sportovni noviny tady nemame!!!BOHUZEL!!


Energetik 
re: re: Je to tak

21.04.2006 11:31

sprotovni rubrika v Pravu napr., tydenik Gol. Nic vic nema cenu cist ;-)


Czerw 
re: re: Je to tak

21.04.2006 11:46

to je jedno co si koupis jen necti to v cem je nadpis SPARTA nebo SLAVIA ...


ACS-fan 
Nejpokleslejší bulvár

21.04.2006 10:19

To jak píše Sport, má několik důvodů: 1. Přechod na co nejprimitivnější bulvární styl - za každou cenu zvyšovat náklad. 2. Příklon ke Slávii - vždyť byli jejími sponzory 3. Nenávist vůči Spartě - úspěch se neodpouští (a Sparta má dost nepřátel, kteří si podobné slinty rádi přečtou). Závěr: ignorovat tyhle ubožáky a nekupovat Sport. Až bude Sparta zase suverénně kralovat českému fotbalu, zůstane jim jen jejich žluč a závist.


Tleskač 
Objektivně!

21.04.2006 10:21

Nekritizoval bych ani tak Luhového,Vízka,Druláka a spol.protože tito lidé píší články pod svým jménem a sdělují své subjektivní hledisko!Profesionální novinář však musí mít ve svém oboru značnou dávku profesionálních znalostí a musí pominout svoji případnou sympatii k tomu či onomu klubu.Musí posuzovat skutečnost t.zn.padni komu padni,ale bez jeho srdečních chimér(dohodnuto,podplaceno a pod. - pokud nemá hmatatelný důkaz pro své tvzení).Tvrzení"podle mínění slávistů i většiny nestraných fanoušků"je klišé totalitních novin ve smyslu"podle názoru soudruhů a všeho pracujícího lidu a pracující inteligence nám američtí imperialisté letecky shazují amerického brouka (pro pamětníky mandelinku bramborovou)do bramborových lánů!


Wendy 
deník SPORT

21.04.2006 10:26

Vše co bylo nepsáno s tím, se zá souhlasit. Je třeba řídci, že tato nenávistná kampaň proti Spartě je zjevně řízena zást. šéfr. Procházkou, který není nezávislým novinářem, ale závislám na Slávii, a když se spojí s tím b...m Rosenem tak je to dvojka k pohledání. Je třeba však upozornit i na chování a psaní dne 20.4. a 21.04. o Tomášovi Řepkovi. To mě připadá, že objektivita deníku, která je mimochodem dávno pryč přerůstá v jakýsi slávistický plátek výše uvedených s nevalnou úrovní a to je přesně to co sami kritizují.


michal.spa 
Sponzor

21.04.2006 10:44

Ja se nedivím ničemu,jelikož deník Sport byl nebo možná ještě je sponzorem Seshitek!?!Tím řečeno vše!Nemůžou být tím padem objektivní,je to tragedie!?!


Energetik 
Denik Sport je necitelna sracka

21.04.2006 11:38

Pripojim tez svuj nazor. Denik Sport jsem prestal kupovat cca pred rokem. Pominu-li, ze se opravdu vezou na vlne, ze pulka naroda nenavidi Spartu, tak si jejich kecy radi prectou, tak me na tom vadila obecna bulvarizace. Uvodni stranky se rovnaly Blesku, senzace za kazdou cenu a kdyz ne zrovna Sparta, tak cokoliv jineho ze soukromi napriklad Jagra, Nedveda atp. Ja chapu, ze nas narod je z pulky intelektualne vychovavan na urovni Blesku, tak pro me za me, at Sport srackovati dal, ale chce to jako protivahu objektivni medium, tak jak to napriklad dela tydenik Gol. I kdyz tam cloveka taky dokazou kolikrat nastvat, ale je to proste stara skola. Clovek si fakt precte o sportu a ne o bombach ze soukromi sportovcu. To je tedy zakladni chyba, verim, ze kdyby tu byl seriozni sportovni denik, tak Sport ma seredny problemy. Takhle ho kupuje ona pulka, co ji zajima jen bulvar a pak i bohuzel ostatni fanousci, kteri si proste potrebuji koupit nejake sportovni noviny. Sport jsem si po roce na doporuceni kamaradu koupil ted po derby a jen jsem se utvrdil, ze dotycni redaktori maji sami maslo na hlave. Kdyz uz popisuji chyby rozhodciho ve prospech Sparty, tak je spravedlive uvest i chyby naopak, ale to oni ani nechteji. Takze cim vice lidi prestane kupovat tenhle srackovy platek, tim mensi bude mit Sport naklad. A donekonecna ho nad vodou Ringier drzet nebude.


FroZEN 
re: Denik Sport je necitelna sracka

21.04.2006 12:04

Ona i ta grafika je bulvarova, ten denik je opravdu o nekolik trid horsi nez driv. Pruser je, ze neexistuje jiny sportovni denik, pak by to bylo hned o necem jinym


Energetik 
re: re: Denik Sport je necitelna sracka

21.04.2006 12:09

no presne tak. Co se grafiky tyce, tak jak jsem ted koukal, tak uz je to taky zbulvarizovany, kdyz jsem to prestal cist, tak to bylo jeste o neco lepsi. Jak rikam, vubec se tim nenervuju, staci, kdyz mi obcas nekdo rekne, co ho tam zas vytocilo.


Cahir 
re: re: re: Denik Sport je necitelna sracka

21.04.2006 16:09

Deník sport kupuji už jen výjměčně. Asi před rokem ho koupili majitelé blesku a je to znát. Přední strana většinou koláž a matoucí titulek.


Josef 
re: Denik Sport je necitelna sracka

21.04.2006 20:56

Sport jsem kupoval 30 let, le stejně jako ty, znechucen neustálými výpady proti Spartě, jsem taky loni přestal.Žádný Sparťan by ten škvár neměl podporovat. Bulvár za každou cenu.


Czerw 
A co BLESK???

21.04.2006 11:41

Musim se priznat k necemu co jsem nikdy mym pokrevnim bratrum (spartanum) nechtel rict ... stydim se za to ale muj tata je slavista ... samozrejme uz v 5ti letech sem poznal kdo jsou ti spravni a kdo jsou bezdomovci ... uz prs 10 let se s nim v kuse hadam kdo je lepsi, kdo ubrecenejsi atd. samozrejme mam vzdycky pravdu :D ted ale k veci muj tata si totiz s oblibou kupuje denik BLESK kde sou redaktori zrejme taktez bezdomaci a pisou podobne nesmysly a to nejen v souvislosti Milanka, ale uz den pred derby jsem cetl v Blesku clanek kde nenapadne redaktori uprednostnovali Slavisty ... je mi z toho spatne a dvojnasobne kdyz mi muj tata da argument ze je zariz rozhodci ze mi da precist clanek podobny tem ktere jsou zminovane prave v tomto clanku ... A myslim netreba zminovat tragicke vykony komentatoru TV NOVA a PRIMA ...


Bruska 
Strnad - obdivovatel Hřebíka a objektivita

21.04.2006 11:46

Chápu rozhořčení autora článku, má pravdu v tom, že ve Sportu, Blesku a momentálně i v Dnes vycházejí proti Spartě zaujatě psané články i velmi osobní názory redaktorů, kteří zcela nepokrytě " kopou" za Slávii a zcela cíleně poškozují Spartu, její hráče, její majitele. Nerozumím však navrhovanému řešení, jestliže takový Strnad patří k nekritickým obdivovatelům Hřebíka, za což ho osobně Hřebík v nejednom rozhovoru dokonce pochválil. Tak potom se s takovým člověkem není o čem bavit. Hlavně u těchto lidí prosim nehledejme zbyteček charakteru, který by snad vedl k nějakému objektivnímu článku. Pro pana Procházku a spol platí pouze jediné heslo čím hůře pro Spartu tím lépe pro jejich Slávii. Zde je potřeba řešit věci jinak. Možná by na toto téma byla zajímavá beseda fanoušků s lidmi, kteří tuto věc maji v klubu řešit. Zasílání příspěvků do Sportu považuji za nesmysl, každý soudnější čtenář tohoto listu ví, že je smolí v převážné míře právě Procházka a spol nikoli lidé, které tam uvedou. Problém je jeden Sportu stoupá prodej, takže špinit Spartu se vyplatí. A to je problém.


manics 
re: Strnad - obdivovatel Hřebíka a objektivita

21.04.2006 14:04

Pravdu díš.


paolo.maldini 
sport - sponzor slavie

21.04.2006 12:07

spouste lidi v diskuzi vadi, ze sport sponzoruje(sponzoroval) slavii, ale nikomu nevadi, ze denik blesk je hlavni medialni partner sparty (dukaz je treba na oficialnich strankach http://www.sparta.cz/ ... )


manics 
re: sport - sponzor slavie

21.04.2006 14:04

Přesně tak paolo. Souhlasím s Tebou i Bruskou. Mě osobně to také zaráží. A pokud si vzpomínám, tak na nějakém setkání s Dr. Křetínským jsem zaslechl jeho zmínku o nevalné úrovni tohoto deníku. Ale nevím jakým směrem se ubírají myšlenky našeho vedení, když merchandise založí na sloganu: "Ať jsi sparťan nebo ne .." to mě docela dostalo!


Czerw 
re: re: sport - sponzor slavie

21.04.2006 15:07

no sice nas sponzorujou ale sracky pisou stejny


knovíz 
re: re: re: sport - sponzor slavie

21.04.2006 15:36

nesponzorujou nás...je to pouze mediální partner, který zajišťuje prezentaci klubu v médiích formou určitých pozvánek na utkání atd. a vzhledem k tomu že to je bohužel nejčtenější plátek v zemi...jo a na sport srát, tam si ty články píšou sešívky sami...


Dynamo 
NÁVRH

21.04.2006 12:39

Má někdo zkušenosti se sportovníma deníkama v zahraničí???rád bych se něco dověděl o tom jak se to dělá jinde...Sport je bulvár a koupil sem si ho jednou za pulrok naposled po derby...nemá to ani cenu číst, kupujte si Hospodářský noviny, nejserioznější deník u nás


Bruska 
re: NÁVRH

21.04.2006 16:31

Příklady ze zahraničí nemusí být směrodatné, ale existují v zásadě dva modely. Německý, kde Kicker vychází dvakrát týdně v pondělí a ve ctvrtek. V pondelním vydání zvládá velmi obsáhlé referovaní o všech fotbalových soutěžích v Německu i zahraničí na novinovém papíře + ma kolem sebe barevny magazín, který se samozřejmě připravuje dopředu - Kicker je nekompromisní především především z hlediska kvality hry, u nás by takto mohl působit graficky upraveny a redaktory doplneny Gol, ale z prodeje se neuzivi m takze by to musel nekdo zaplatit - zpocatku kluby, obdobny model je ve Francii, kde vychazí graficky famozni a obsahly France Futbool, zřejmě nejlepší fotbalový týdeník v Evropě s tím, že proti němu narozdíl od Německa stojí sportovní deník L´ Equipe, není potřeba být velkým znalcem francouzštiny, aby se dalo poznat, že právě deník je vždy tendenčnější a bulvárnější, ale nikoli v barvách jednoho celku. Ve Španělsku je referování v moci deníků, které mi přišly mocnější než Don Ballon, v Italii je to pouze o denících a taky tam spolu se Španělskem vládnou nejšílenější vášně. Takže závěr podle men je takový, že vhodně podpořený týdeník u nás s občasným pohárovým číslem, doku ještě hrají naše mužstva by byl pro Sport zajímavá protiváha a mohl by dobře informovat a přílákat víc diváků, ale kluby ne STES by ho musely finančně podpořit, aby zvládl pondělní vydání.


Dynamo 
re: re: NÁVRH

21.04.2006 18:53

za nějaký týdeníkem by musela stát nějaká silná skupina, ze začátku by byl jistě ztrátový...špatně začínal i Hattrick a pak se to rozjelo...kdyby i Hattrick vydával třeba týdeník speciálně s analýzou ligového kola třeba v úterý to by bylo super, myslím že by se to ujalo a sport by setřel


žokej 
Sport

21.04.2006 12:49

už dlouho nekupuju.


shampoon 
Sport

21.04.2006 13:04

Ja si Sport kupuju vzdy v pondeli a velice se u nej bavim :D mnohem lepsi nez Trnky-Brnky.


FroZEN 
re: Sport

21.04.2006 14:08

ja jsem v pondeli linej si pro nej nekam zajit, takze si ho koupim obcas ve stredu kdyz jdu do skoly, protoze dopisy a nektere komentare "expertu" jsou opravdu zabavne:-)


The-Fix 
Jak na to

22.04.2006 21:50

A kde muzu ziskat kontakty na ty hajzly?


spartan12 
Deník Sport-Sešívaný noviny!!!!!!!!!

24.04.2006 13:48

Slavisti (ne)maji:hnusný dresy,svý noviny,stadion:-)co mají???co ne!!!!????


Zmeo 
kokoti!!!!!!!

11.05.2006 13:01

Sparta je banda tupejch joudů, co v životě neviděli mičudu pořádně zblízka, protože se k ní ještě nedostali!!!