Smutek (AC SPARTA PRAHA - SK Sigma Olomouc, 5. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
jbee 
ad střídání Žofčáka

03.09.2007 10:03

A to já to zase pochopil. IMHO to naopak Bílek zvládl takticky velmi dobře. Pospěch s Kadlecem (který nemá na stoperu co dělat, sakra práce, což to Bílek nevidí :-/) mohli podporovat útok po křídlech a přitom byli pořád zajištěni dvěma stopery. Navíc Brezinský byl po Došanovi naším nejnebezpečnějším hráčem ;) Celkově se mi zatím Brezinský docela líbí, ač i včera měl pár nejistých zákroků, na stoperu je lepší Kadlece.


Bombito 
re: ad střídání Žofčáka

03.09.2007 10:11

To není nic proti Brezinskému, hrál dobře. Jen nechápu, proč nasazujeme dalšího beka proti týmu, který za půl hodiny sotva přelezl přes půlku. Pospěch, Řepka a Kadlec to museli zvládnout v obraně sami. Nebýt náhodného a šťastného gólu Doška, kňučeli by tu dnes všichni, jak raněné svině v kukuřičném poli. Jsme Sparta a takový zápas musíme vyhrát i v desíti!


jbee 
re: re: ad střídání Žofčáka

03.09.2007 10:25

Ale to je právě ten omyl, o kterém píšu - považovat to za "nasazení dalšího obránce" je značné zjednodušení. Jde o to, že v systému, který se Bílek snaží praktikovat, je důležitá podpora útoku od krajních beků. A ta by nebyla možná při tříčlenné obraně. Respektive by byla příliš riskantní, protože by vzadu zůstával sám Řepka. Ber to tak, že příchod Brezinského znamenal uvolnění prostoru pro Kadlece. Samozřejmě mohl taky třeba stáhnout Huška a měl i další varianty, ale mě tahle přišla v pohodě. Představ si, že by nic nezměnil, nechal krajní beky nezajištěné a pak dala Sigma náhoďáka po nějakém brejku. To by tady teprve všichni buleli, jaký Bílek vůl a kdesi cosi. Jistě fotbal stál zejména v první půli za vyližprdel, ale na výhru to stačilo. I s tím, že Došek trefil tyč a Brezinského hlavičku odehrával z prázdné brány obránce.


Dynamo 
Střídání

03.09.2007 11:22

Ja souhlasim s tim ze Zofcak byl stazen spravne, cekal sem bud stridani jeho nebo Kisela. Ono totiz kdyz napriklad nastane situace, ze se prohrava a je potreba vice utoci a trener chce poslat tretiho hrota, tak ma dve moznosti, stahnout zaloznika nebo obrance. Ja preferuji vzdy stazeni zaloznika protoze v dnesnim fotbale je rozehravka od stoperu velmi dulezita a navic kvalitenjsi muzstvo by melo dbat duraz na krajni beky ktery utoci po stranach. V tu chvili je zaloha trochu min dulezita...


cale 
re: ad střídání Žofčáka

03.09.2007 13:26

pochybuji o tom, ze bilek zvladl takticky zapas dobre. nasazeni brezinskeho chapu, nebyt tam ctyri obranci tak kdovi, ale kadlecovi se ta podpora utoku moc nevedla, pospechovi se zretelne nevyrovna. nalevo se mi libi vic kladrubsky, kadlec nema zrovna formu. co ale opravdu nechapu, je proc cekal s tretim stridanim az zase skoro nakonec. vzdyt pres "zlepsenou" hru druhy pulce to byla porad tragedie a moc jsem neveril tomu, ze dame gol.


xMefisto 
re: re: ad střídání Žofčáka

03.09.2007 13:45

Nelze nez souhlasit. Ten zapas byl doopravdy hruzny... Zaplat panbuh alespon za Repku, ktery kdyz vcera videl ten zmar tak se snazil i zakladat utoky "ze zalohy"...jenze i on narazil na to, ze se hraci misto nabihani do volnych prostoru radeji schovavaji za hrace soupere ci jsou za balounem.


recchi 
re: re: re: ad střídání Žofčáka

05.09.2007 09:08

Nevím, co je správného na střídání hráče bezprostředně /!/po vyloučení Kladrubského. Co tam v tom případě do té doby ten Zofčák měl dělat? Vždyť Olmík se prakticky nedostal přes půli, nebýt vyloučení, tak to Bílek hrál se čtyřmi beky na zajištění proti případnému brejku/!/ hostí snad do konce.Mohl hrát klidně dále 3-4-2, protože krajní halvové nemuseli plnit obranné úkoly, tudíž by ta útočná podpora byla dostatečná i s Žofčákem.Vždyť ten Olmík to hrál na plichtu i v přesilovce. Jiná by byla, kdyby tak 10-15 minut po vyloučení Kladruby Olmík začal změnil systém hry. Pak by asi ta změna význam měla.


Průcha 
Václav Vrána

03.09.2007 10:26

Musím Bombitovi poděkovat za skvělý článek - konečně jako obvykle, ale zároveň kapičku opravit jeho historickou paměť:-)))!!! Ten útok snů, za kterej prý nabízeli Frantíci 600 Renaultů hrál ve složení: Pospíchal, Mráz, Kvašňák, Mašek, Vrána!!!! Hovoříme pochopitelně o jedné z nejkrásnějších sezon v novodobé historii naší Sparty 1964-1965!!!!


Bombito 
re: Václav Vrána

03.09.2007 10:37

Jistě, máš pravdu, na pravém křídle lítal Tomáš Pospíchal. Už blbnu. O nabídce za tento útok snů jsem kdysi četl, že nabídli 500 Fiatů. Ale to není rozhodující. Škoda, že nehrají dnes. Ti by roznesli i Real Madrid! ;o))


Průcha 
re: re: Václav Vrána

03.09.2007 10:45

Auto, jako auto:-)))!!! Zaplať bůh, že člověk vzpomíná jenom na to dobrý - protože i v těch časech to mnohdy stálo za hovno, ale to už zapomínáme!!!


Kocek 
re: Václav Vrána

03.09.2007 13:40

Ty wole, auto s pýčou nikdy!!!


recchi 
re: re: Václav Vrána

05.09.2007 09:09

Udělejte si prosím v tom počtu motorových vozidel pořádek:-))


Patejl 
Divny tyden

03.09.2007 11:39

Diky za super clanek. Jsem rad, ze enjsem sam komu tenhle divnej zapas tak nejak zapadl do udalosti poslednich dni. Jako by se nikomu ten fotbal hrat nechtel :-(


Zdravko 
článek

03.09.2007 11:41

Pěkně napsané, ani jsem nevěděl kolik té smrti teď poletovalo kolem fotbalových trávníků... K zápasu si neodpustím poznamenat, že to vyloučení nám paradoxně pomohlo, protože od té chvíle byla vidět daleko větší aktivita trojice Horváth, Pospěch a Kisel, jehož střídání za Kuliče jsem moc nepochopil. Líbil se vám Kulič? Takhle rychlá ztráta formy, to se jen tak nevidí. Snad se zase zvedne. Jinak vítězství naprosto zasloužené. Za takovýto zápas si Olomouc nezasloužila ani bod, ať máme z výkonu naší Sparty pocity jakékoliv.


xMefisto 
re: článek

03.09.2007 12:04

Jestli se nekomu libil Kulic tak takovy jedinec snad ani nemohl byt pri smyslech. Kulic je zkratka absolutne marny. Trochu se bojim, ze je to opet, jako se koneckoncu stava u Sparty pravidlem, jeden z nakupu "hvezda jedne sezony" :-( Kdyz si vezmu, ze tenhle "utocnik" je i v repre tak bych brecel. Jinak me docela zarazila ta navsteva, osobne mi prislo, ze je nas tam tak stejne jako na Zlinu, ale to taky nebyla slava. No, ale kdyz se divam na atraktivni fotbal jak sliboval pred sezonou Bilek tak bych brecel a te navsteve se nedivim. Vzdyt nekteri jedinci si nejsou schopni prihrat na 5 metru!!! Bohuzel je uz pravdou, ze k nam jezdi muzstva s tim, ze tady nejake body urvou a koneckoncu se to malem povedlo i Olomouci.


Mladota 
postřehy

03.09.2007 12:27

v obraně se nejlíp jeví stoperská dvojice Řepka - Brezinský (i proto, že Kadlec je na kraji lepší) a nevím proč tak nehrají. I když je Brezinský jen na hostování nevidím jeho působení u nás míň perspektivní než Kadlece, o jehož přestupu se mluví už dlouho. včera se zápas moc nepovedl Huškovi (podle mě výjimečně), jsem zvědavej jestli příště bude hrát on nebo Abraham. chybí někdo zdravej a ve formě do útoku k Doškovi a jako pozitivní se mi zdá, že se po dlouhé době můžeme spoléhat na standardky, když to jinak nejde. Včera jich bylo nebezpečnejch od Horvátha dost, škoda, že se žádná neujala


xMefisto 
re: postřehy

03.09.2007 13:31

Pro me by idealni sestava byla asi takovato: Pospech, Repka, Brezinsky, Kladrubsky, Limbersky, Horvath, Abrham (Horvath), Zofcak Rezek, Dosek Ted, kdyz jsem to napsal tak jsem zjistil, ze vlastne ani nevim jak bych to slozil, protoze misto Postulky do brany bych dal Zlamala, ale ten uz u nas neni. Tak snad vyzkouset Kozacika. Postulka mi zkratka neprijde moc jisty. Vcera to bylo videt opet. Obrana je pro me v tomhle slozeni jasna. Kladrubsky se mi hodne libi a myslim, ze by Kadlecovi mohlo prospet si chvili posedet na lavicce. Jeste leda, ze by sel Brezinsky do utoku misto Doska, protoze tam byl vcera zcela jiste nebezpecnejsi. V zaloze nevim...Horvath se mi tam nelibi, je pomaly az hruza, ale zase preci jen kopaci techniku ma a nikoho jineho krome Ludovica, ktereho uz zrejme Bilek odepsal. Kisela snad uz konecne nekomu venuji s diky, ze se jej zbavili, i kdyz je obcas vice nez usmevne se na nej divat, jedine co mu nelze uprit je snaha. Nejhorsi na tom vsem je ovsem slozeni utoku. Uz jsem se smiril tim, ze nas nejlepsi utocnik je Dosek, ale kdo k nemu. Kulic je totalne z formy, ostatni zraneni ci po zraneni. Takze jediny mi tam vychazi Rezek, kteremu se sice moc nedari,ale podle meho svym prikladem strhne i ostatni. Zkratka se snazi.


acskncl 
des bes

03.09.2007 14:14

To byl nejen na hristi(vule dat gol ale videt byla), ale i v hledisti....Jinak si take myslim, ze tam bylo vic lidi nez bylo nahlaseno, muj odhad byl take k 6500.


manas 
Rezek ven!!!

03.09.2007 14:57

Proboha - jak může hrát Rezek?!!! Vždyť je absolutně zoufalej a nemá ani fotbalový základy! Je vidět, že jak byl sparťanský fanoušek namlsaný a náročný v 90.letech, tak teď obráceně je šťastný za každý hovno. Jak můžete chválit Horvátha? Včera jsem to počítal a 4 přesný přihrávky měl na 17 špatných. Lidi, probuďte se - tohle není naše Železná Sparta - tohle jsou (vyjma Pospěcha a Řepky) hráči, kteří by se v letech 1993-2004 za Spartu nezahráli - neseděli by ani na lavičce!


xMefisto 
re: Rezek ven!!!

03.09.2007 15:23

Je pravda, ze v ty holomajzne co posledni leta hrajeme je clovek rad alepson za body a uz moc neposuzuje, ze to stoji za ... Verme, ze bude lip. Nemohu si pomoci, ale zkratka mi prijde, ze je to castecne v trenerovi. V posledni dobe je moda, ze u nas zacina platit dobry hrac = vyborny trener. Podle me je to jako s hraci, jen opravdu vyjimecny hrac muze prejit z divize rovnou do ligy. U nas byvaly hrac = trener hnedle trenuje prvni ligu (Chovanec, Bilek, Straka, Kozel atd.). Zkratka s koucingem nemaji zkusenosti. Jinak to vidi jako hraci, jinak jako treneri a jinak samozrejme my "treneri" na tribunach, kterym je preci jasne jaka je nejlepsi strategie a sestava. O tom, ze ty nase primadony taky hned tak nekoho neposlouchaji mluvit nemusim.


Sifon 
re: Rezek ven!!!

03.09.2007 21:09

Třikrát hurá, konečně někdo, kdo se nebojí nazvat současnou Spartu pravým jménem a s kým můžu do písmene souhlasit. Už jsem si myslel, že jsem zbyl sám, kdo viděl včerejší Horváthovo slaboučký představení. Když jsem se dočetl u jedný z doprovodnejch fotek "Horváth - nejlepší muž zápasu", nevěřil jsem vlastním očím. Jinak podepisuju každé tvoje slovo - před pár lety by si tahle squadra ke Spartě ani nečuchla... :-(


Pecka 
re: re: Rezek ven!!!

03.09.2007 21:24

Souhlas.. nechapu jak muze bejt ten Sysel Muzem zapasu! jestli bude pokracovat tahle sestava tak nas to Odense pekne vyklepne!


acskncl 
re: re: re: Rezek ven!!!

03.09.2007 21:51

Nejlepsi byl Pospa a pak Repka s Horvathem.


Danni 
re: Rezek ven!!!

04.09.2007 12:16

Kdo nic nedela nic nepokazi...No a Horvath se aspon snazil neco delat, navic tech dobrych prihravek mel rozhodne mnohem vic, problem byl ovsem v tom, jak s nimi nalozili spoluhraci-viz. Rezkova neschopnost zpracovat balon. Jak Horvatha moc nemusim, tak v nedeli byl opravdu jeden z nasich nejlepsich hracu.


Lister 
Hrůza

03.09.2007 15:19

Včerejšek byl snad nejhorší fotbal na kterém jsem byl. Absolutně nechápu co ve Spartě dělají Bílkovi koně Poštulka, Kisel a Rezek. Ty bych okamžitě uvolnil bez nároku na odstupné. Hušek tam jen lítá jak koza na ledě. Obrana je bez Kadlece jasná, zálohu vidím docela jinak než Bílek. Zprava Limberský, Abraham, Ludva, Maty. Útok je těžký, kromě kolohnáta není kde brát. Kulič je poněkud napapaný a k Doškovi tak není koho dát.


Celticgirl 
re: Hrůza

04.09.2007 06:46

Ludva na to nemá, bohužel... To by se v české lize nesmělo hrát tělem, aby na to měl... nechá se lehce odstavit.. jeho individuální schopnosti jsou jinde než u většiny našich hráčů, škoda jen, že mu chybí ten důraz... ten je bohužel pomalu důležitější, na co nám bude, když Ludva je schopný si udělat hráče 1 na 1, když stačí hrát trošku tělem a on odpadne jak šiška ze stromu, míč získá soupeř?! Já se hlavně divím, že je tu už poměrně dlouho a nikdo ho to za tu chvíli nenaučil... :(


xilas 
kadr

03.09.2007 16:01

Uz je to celkem dlouhodoba tragedie, na ktere ma podle meho nazoru podil bilkova prestupova politika. Stredni obrance mame dva (Kadlec se do stredu proste nehodi), co kdyz se nektery zrani??? Kreativniho zaloznika mame jednoho, ktery toho uz moc nevydrzi (ikdyz vcera prekvapil), ptam se tedy proc prodavame Ludvu??? Podle me kdyby se vyhral, mohl byt velmi dobrym hracem Sparticky, proc jsme prodali brankare 21tky? Proc mame v kadru stale Kisela, Holendu ci Rezka??? Bilkovi se proste nekdo znelibi a nedostane sanci, zvlaste Ludvy bude skoda, pamatuji si jak jsme mu pri vyhre nad Pribrami tleskali ve stoje, kdyby pridal na durazu, byl by dobrej...


Pecka 
re: kadr

03.09.2007 21:26

jo to vis sikmy voci maj protekci..kamaradi se nenechaj ve stychu..vid de-Bilku...


Ornaldinho 
nesouhlas

03.09.2007 19:10

Nesouhlasím s tím, že Kladrubský neměl jinou možnost, vždyť to bylo ještě tak 40 metrů od brány, mohl s nim běžet. Pak Brezinský se mi fakt líbil a myslim, že je to stejná kvalita po odchodu Šimůnka. Vzdušné souboje vyhrává perfektně. No a hra mi tedy tak špatná (krom posledních 15 minut) taky nepřišla, v deseti jsme si vytvářeli šance a hráli velmi bojovně. Jen tristní bylo to neproměňování šancí, zaplať pánbů za Doškův gól z ničeho. Už je na čase, aby se chytil nějaký druhý útočník k Došanovi.


Pecka 
re: nesouhlas

03.09.2007 21:29

ten utocnik byl v plnym sprintu k brane a Kladruba pokud me pamet nesali nebyl ve sprintu, pouze v rozbehu smer stred..ale uz si ot tak nepamatuju mel sem jeste vopici ze soboty:D


acskncl 
re: nesouhlas

03.09.2007 21:54

Tam vazne nic jineho delat neslo, leda by ho pred vapnem musel sundat Postulka a predstava cednika v brane by byla desiva:o(


jbee 
re: re: nesouhlas

04.09.2007 09:45

Ale jo, šlo. On tam dobíhal ještě Hušek, navíc, jak jsem se dozvěděl od fanoušků Sigmy, Hubník je vemeno a stejně by to nedal ;-) Kladrubskému to nevyčítám, je mladý, potřebuje zkušenosti, ale faulovat ho prostě nemusel a neměl. Už proto, že proti klaunům typu Olomouc je lepší prohrávat 0:1 ve 30. minutě, než hrát hodinu v deseti.


Danni 
re: nesouhlas

04.09.2007 12:14

jen by poznamenal, ze Kladrubsky uz jen zatahoval za zachranou brzdu, hlavni chybu udelal Kadlec, ktery ve stredu totalne propadl a netrefil ve skluzu mic.


Franta 
Proč přišel Brezinský

04.09.2007 09:44

Jako vždy perfektní článek i postřehy - inu, náš Bombito! Chci připojit jen svůj názor na to, proč asi Bílek střídal po vyloučení Kladrubského Brezinského za Žofčáka. Myslím, že Míšovi šlo o útočení po křídlech a to ze strany obránců. Proto posunul Kadlece vlevo. Ostatně, Sparta se po té výměně markantně zlepšila a Olomouc si už do konce zápasu ani neškrtla. A ofenzivní činnost Sparty bych neoznačil za těžkopádnou a křečovitou. Chyběla jen větší odvaha při vnikání do vápna a, samozřejmě, jako už dlouhodobě, koncovka. Viděl jsem 4 zahozené gólové šance. Ale jedna velká radost narozdíl oproti nedávné minulosti - vyhráváme i vyrovnané zápasy, bojujeme a hráči působí fotbalovým dojmem. To je pokrok!


screaming 
Dosek

04.09.2007 10:12

Jen bych jeste pripomel super akci doska jak nastrelil tyc... v clanku nebyla zminena za tohle by se drogba nestydel ikdyz ten by ten gol dal ;). Brezinsky vypada jako dobrej kauf pokud je opce jestli ne nechali sme ho rozehrat liberci. Trochu me mrzi ze nevidim limberskeho v priprave se mi zdal dobrej. Ludvu jsem uz pohrbil nesouhlasim CG ze by padl po kazdem souboji telem spis proste hraje jinak nez zbytek tymu, kazdopadne az prestoupi do teplic bude znej STAR ligy :(.


Celticgirl 
re: Dosek

04.09.2007 10:58

Po každém souboji ne :-). Ono to spolu souvisí s tím, že je zvyklý hrát jinak.. je zvyklej hrát na jeden dotek, jenže ve Spartě si to nemá s kým dát, protože na to naši zvyklí nejsou.. tím pádem je nucen míč déle držet a je větší pravděpodobnost, že mu to někdo vezme, protože ho lehce odstaví od míče.. Ta moje poznámka spíš patřila k jeho obranným úkolům, všimni si, že se často nechal lehce tělem odstavit a byla z toho šance.. Ludva se ještě plně neadaptoval na české prostředí, potenciál má obrovský, ale chtělo by to, aby se mu někdo věnoval a aby pak dostal šanci... Obávám se, že tu šanci dostane jinde než ve Spartě :(


screaming 
re: re: Dosek

04.09.2007 16:46

Njn jenze potencial mel i dosek dostal duveru a splatil :) ludva nikdy duveru nemel. A videl sem i slusne zapasy pohar ve zline apod. obrana teda nic moc to musim uznat ale horvath na tom zas o tolik lepe podle me nebyl. no kez by sel nekam za hranice rakousko nebo tak a stal se hvezdou tam a ne v teplicich :).