Tomáši Řepko, jsme s tebou!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Dynamo 
Nedelejme z nej modlu

17.09.2007 12:10

Repka proste tem vsem pisalkum nahral na smec...u nas je prostredi takove, ze oni na to proste cekali..neni vetsi osobnost v lize nez on, tak driv nebo pozdeji to prijit muselo..kazdej rozumnej clovek si uvedomi, ze zpusob rizeni zapasu byl velmi tendencni..ale emoce se musi zvladat, i to dela velky hrace..a pokud by Repka skoncil s fotbalem, priznal by vlastni prohru v tomhle boji..ten boj se vsak da vyhrat: dalsim titulem pro Spartu a vykony na hristi..nicim jinym


popcorn 
re: Nedelejme z nej modlu

17.09.2007 12:23

jj,tomas jim bohuzel nahral na smec,ale rekl jsi to presne kdyz se ted na to vykasle tak vsichni ti pisalci a antispartani se budou byt do hrude jak meli pravdu a budou z nej delat zvire.trest bude urcite exemplarni,protoze ten tlak ze strany medii je velky,chce to hold zkousnout a pak to chce podporit tomase aby se na to nevykaslal a po trestu prispel svymi vykony zase k double at jim ukazem ze SPARTA je ZELEZNA!!


Mildouch 
Souhlas

17.09.2007 12:11

Jenom přidávám souhlasný "peticový" podpis...


Chibitch 
Tóóómáš Řepka!

17.09.2007 12:13

další podpis


trifel 
(NE)OBJEKTIVITA

17.09.2007 12:14

Sparta už je jak sešívky taky věčně pláčete. Prý antisparťanská kampaň, to je nohorázná hloupost. Kdyby Sparta nehrálo tužku ale krásnej ofenzivní fotbal nikdo by jí nekritizoval. Jenže výkony nestojí za nic a nejsou ani výsledky, to se to vyhrávaly tituly když Pelta cinkal. Dnes jede liga bez úplatků takže se musíte zvyknout, že taky někdy nějákej zápas prohrajete.


Dynamo 
re: (NE)OBJEKTIVITA

17.09.2007 12:17

nejsou vysledky? just double it!!!


taborita1 
re: (NE)OBJEKTIVITA

17.09.2007 12:47

Blbe!


pesfilipes 
re: (NE)OBJEKTIVITA

17.09.2007 13:29

ty seš taky pěknej blb ne-li pablb


dombas 
re: (NE)OBJEKTIVITA

18.09.2007 08:30

jseš hodně mimo..


tomulin 
re: (NE)OBJEKTIVITA

18.09.2007 10:16

Je to pravda!!Hra je pořád o ničem a Řepka kdyby tohle udělal v Anglii,tak tam skončil.


Luk 
Nebrečme!

17.09.2007 12:15

Je fakt, že na Řepku si média zasedla. Další fakt je, že jim k tomu dává také on sám důvod ať už svými výroky nebo chováním na hřišti. Nemůžeme se taky divit,že média se nejvíc věnují Spartě, nejslavnějšímu a dlouhodobě nejlepšímu klubu u nás, který má nejvíc fanoušků, ale i nejvíc odpůrců. Nic z toho, ale Řepku neomlouvá. Já jsem podobné chování v českém fotbale ještě neviděl a tomu zřejmě bude odpovídat také trest, který dostane. Hlavně nebrečme, jak se proti nám všichni spikli a jak nám ubližují. Nebudeme přeci jako slávisti, ne?


Energetik 
Nikdo nebreci

17.09.2007 12:22

Nikdo nebreci, kdo nevidi, ze od navratu do ligy je Repa tucny sousto pro novinare je slepej. Takhle nekomu soustavne otravovat zivot, cekat na kazde sebemensi zavahani, to se moc nevidi. Jinak autor dodal, ze konomrdi Madar a soudruh Cerny ted moralizujou a vezou se na vlne ocisty ceskeho fotbalu. To je ted proste moderni zalezitost, ktera je k zbliti.


Luk 
re: Nikdo nebreci

17.09.2007 12:29

A ten kdo by si myslel, že to bude jinak je naivní. Navíc si za to může Řepka z velké části sám, kdy tu mediální pozornost na sebe úplně přivolává.


Franz 
REPKA REPKA

17.09.2007 12:25

SUPER TOM!!!


VencaAC 
Tom Tom Super Tom

17.09.2007 12:28

S celým článkem naprosto souhlasím a rovněž připojuji podpis :o)


roller 
podpis pro Spartana

17.09.2007 12:32

snad ten medialni hon ustoji...hlavne, aby neskoncil... chtelo by to pro nej nejakej support...nejen podpisovej:)


jesperr 
Řepa forever ...

17.09.2007 12:38

Taktéž připojuji podpis... Nechutná mediální kampan... Nesmí dopomoci k ukončení kariéry...


Jumbo1 
SUPER Tommy

17.09.2007 12:42

Tome, jsme s tebou. Vykašli se na ty kretény novinářský, uměj kullový fotbal nikdy nehráli a záviděj úspěch. Nic víc nic míň.


majk 
re: SUPER Tommy

17.09.2007 20:45

Toto je kvalitní názor :-)


Dub 
re: re: SUPER Tommy

18.09.2007 17:00

jako souhlas, ale na toho kameramana se mohl vybodnout. I když oni by si na něj zase něco našli.. Je to škoda, ale Tomáš si pro ty problémy jde sám, to je fakt, ale jsem na jeho straně.


n.ezn.amy 
názor

17.09.2007 12:44

po přečtení tohoto článku musím s ním naprosto souhlasit. Mediální hon na Řepku potažmo celou Spartu je za poslední roky nejhorší. Proto se připojuji výrokem, kterým je nazván tento článek ano TOMÁŠI jsem s tebou a vydrž to. Takový srdcař jako ty, ve Spartě v současnosti není.


taborita1 
Řepka forever!

17.09.2007 12:50

Nemám co bych dodal, podepisuji!


NotoriousB.I.G. 
Řepa forever & ever...

17.09.2007 12:52

Tome, jsme s tebou!! Buď pořád takovej jakej si!


káně 
Řepka FOREVER!!!

17.09.2007 12:53

Připojuji podpis


*n* 
Tomáááááááááááš Řepka !!!!!!

17.09.2007 12:54

podpis přidávám


acskncl 
Tomas Repka Forever!!!

17.09.2007 12:55

A Smrt vsem tem svinim!!


matysekh 
re: Tomas Repka Forever!!!

17.09.2007 13:08

Samozřejmě máte i můj podpis!!! Ty média si na nás pěkně smlsnou, je to normálně otevřená válka proti všemu sparťanskému. Ale my věrní zůstanem a zvítězíme. A Tomas doufám neskončí... Co tě nezabije, to tě posílí. Tomáši, držím ti palce v tom boji!!!


Lister 
Řepin

17.09.2007 13:04

Jeho styl hry mám rád, vždycky jsem mu fandil. Bohužel je dost často svému týmu nebezpečný. Za to co udělal včera by ho měl Křeťa poslat do béčka. To profesionál nedělá. Zejména v době, kdy se čeká na sebemenší zakopnutí Sparty, ať už sportovní nebo jiné. A teď mě třeba ukamenujte...


fikj 
re: Řepin

17.09.2007 13:16

souhlas! Řepa je nejlepší obránce v lize, média po něm jdou, ale z velké části si za to opravdu může sám. Bohužel, pokud mám žlutou kartu, musím si uvědomit, že letět jak splašenej k postranní čáře a cosi tam řešit, je blbost. Oslabil Spartu a ne na jeden zápas! Přesto by byal škoda, kdyby skončil. Vydrž Tome, ale začni i myslet!


Lucinka 
....

17.09.2007 13:06

Řepa jsi prostě nejlepší. Navždy s Tebou ! Přidávám podpis...


Boušas 
Smrt mediálním mr.kám!!!!!

17.09.2007 13:13

Tomáš Řepka Forever!!!!!!!


becici 
Tomáš Řepka :-)

17.09.2007 13:21

Souhlas. Řepka je jen jeden !


jbee 
Uf

17.09.2007 13:21

Tedy, já se nestačím divit. Sorry, ale to, co včera Řepka předvedl je u kohokoliv jiného na okamžitou výpověď. I Tomáš bude mít IMHO co dělat, aby to ustál. Jako fotbalista je sice skvělý, ale tohle přepískl a ví to. A nic na tom nemění mizerný výkon "rozhodčího" (bez uvozovek se to asi napsat nedá) ani mediální štvanice různých Mádlů a jiných Savierů. Lidé, bděte! Začínám si tu připadat jak u plaček :-(


NotoriousB.I.G. 
re: Uf

17.09.2007 15:06

Hlavně mě zajímá, jestli budou potrestaný Teplice za chování hl. pořadatele a celá squadra rozhodčích za špatné vyřešení situace, za neodpískání jasné ruky a jasného faulu na Pospu před 2. gólem... ale o tom se nikde nepíše!!


jbee 
re: re: Uf

17.09.2007 16:28

Tak to mě taky. Ale vzhledem k tomu, že Macela si liboval, jak se mu Kocián líbil (přestože dostal od delegáta pětku) a Teplice teď hrají nejlepší fotbal v této a jakékoliv jiné galaxii a umřel jim Mareček, takže se na ně nesmí, je myslím odpověď na snadě: ne.


manicsis 
řepino

17.09.2007 13:24

Já se řepky vždy zastával ale v poslední době to přehání , a nejvíce včera.... neměl co hrubě nadávat sudímu, pořadeteli a bouchat do kamery. Je to profesionál a má to snést.. al je to pro něj asi těžké. Od teď nepochybuji že řepa to nemá v hlavě v pořádku ačkoliv je to srdcař


pesfilipes 
re: řepino

17.09.2007 13:36

má snést to že ho hlavní pořadatel nazvě čurákem? OK - pak ti upřímně říkám - ČURÁKU... a ty to jistě bez potíží uneseš, jsi přece karakter racionálně uvažující... že


manicsis 
re: re: řepino

17.09.2007 13:44

jo ale proč by meli v každém zápase ostatní snášet že jim řepka nadavá ? hm ? děláme z něj modlu, něco co není .. je to nej obránce c české lize, pravý sparťan ale taky člověk který se místy nekontroluje


taborita1 
re: re: re: řepino

17.09.2007 13:56

A ty si myslíš, že ostatní nenadávají, že jsou to takoví Mirkové Dušínové? Fotbal nejsou piškovorky...hráči si nadávají navzájem, nadávají rozhodčím, trenérům, trenéři hráčům rozhodčím, navzájem sami sobě....v tom není Tomáš výjimka....akorát je víc mediálně sledovaný....


manicsis 
re: re: re: re: řepino

17.09.2007 13:58

no a to je o tom , taková persona by se měla udržet a sklidnit se... a všimni si že když něco někdo odpíská tak je tam hned řepka a nadavá rozhodčimu... proč to dělá ? voda ny mnlýn pro saivera aspol


Energetik 
re: re: re: re: re: řepino

17.09.2007 14:02

Protoze je kapitan. Jinak - on je hrac vybusnej, trochu rapl, kazdej to vi. Cili zrovna on se ovladat nebude. Ted ho jenom nahaneji a vsechno mu scitaji. Byl takovy vzdycky, ale po kauze repre je to proste "nepritel statu".


pesfilipes 
když to tady tak čtu...

17.09.2007 13:34

..myslim, že choreo na další zápas je jasný... každej něco s číslem "2"


Dub 
re: když to tady tak čtu...

18.09.2007 17:06

mě štve, že Sparta se svých lidí nezastala, přehnali to, ale byli v právu. Je vidět, že Kreténský a spol. by měli vypadnout a místo nich jít někdo se sparťanským srdíčkem. Jde přece o čest klubu a ne je takhle veřejně zostouzet. Copak toho sakra udělali Řeka, Bílek nebo Siegl pro náš klub málo? Jsme jen lidi a máme i svý zkraty, všechno vyplynulo z emocí, pod jejichž vlivem jednali. Sudí jednal ovšem celej zápas naprosto chladnokrevně.. A jeho dnešní vyjádření ve Sportu je fakt na blití


boskooov 
Ja za Repkou nestojim

17.09.2007 13:44

Udelal opakovany ulet, ktery si jako kapitan velkeho klubu nesmi dovolit. Jako spartan by mel unest porazku, ac nespravedlivou, jako chlap a nechovat se jako sesivka. A Bilek ukazal, ze neni zadnou autoritou.


vašut 
re: Ja za Repkou nestojim

17.09.2007 13:59

jj, fotbalista sice dobrej, ale jako clovek... bude mit co delat, aby neskoncil jako poborak a nevyrazili ho...


boskooov 
re: re: Ja za Repkou nestojim

17.09.2007 14:07

vedeni by ho melo vyrazit. K cemu je Repkovi dobre, ze je to nejlepsi obrance v lize, kdyz takhle opakovane nedisciplinovane oslabi tym a udela Sparte ostudu.


jbee 
re: re: re: Ja za Repkou nestojim

17.09.2007 14:28

Vedení by ho mělo vyrazit už proto, že posledně (po fakáči) dostal jakousi podmínku. Je mi to líto, ale pokud si z toho nechce Křéťa nechat udělat holubník, tak by asi měl Řepka letět. A my budeme v prdeli jak Baťa s dřevákama :-(


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Ja za Repkou nestojim

17.09.2007 15:03

Vyrazit?? Za co?? Že strčil do kameramana?? Vyhodil Man. U. Cantonu, když napadl fanouška, vyhodila Indiana Artesta, když se porval s fanouškama...?? Blbost. Potrestat peněžitou pokutou a tím to uzavřít! Neblázněte lidi...


vejvič 
re: Ja za Repkou nestojim

18.09.2007 10:45

Já ho chápu. A kdo hraje fotbal,tak taky. Kolikrát jsou horší situace i v obyčejným fotbálku na plácku. Je to taky jen člověk. Nebo profesionál nesmí mít emoce a má se nechat tiše řezat? Miluju Řepu, je to brouček !!!


honzasimakforever 
re: Ja za Repkou nestojim

19.09.2007 20:32

Vždycky se mi Tomášův styl hry i jeho zaujetí líbily, vážil jsem si ho za to. Omlouval sem jeho excesy, pořád jsem si říkal, že to k němu patří. Ale po tom, co udělal v Teplicích na mě působí s prominutím jako totální vypatlanec. Nezlobte se na mě, ale jak někdo může tohle chování omlouvat emocema??? To je prostě totální hovadina...dělal tohle Plánička, když nechal rozhodčí v roce 1934 vyhrát Italy? Choval se stejně Masopust, když rozhodčí v dvaašedesátým daroval Brazilcům penaltu? Jo, fakt sem si před lety myslel, že Řepka může vyrůst v podobnou ikonu a hlavně týmového vůdce, jako byli oni. No, asi sem se splet...


JiriSKS 
Železná Sparta?

17.09.2007 14:10

Tohle sem nevydržel a musel se zaregistrovat. Vy si říkáte železná Sparta? Vždyť ste leda umělohmotná Sralta... Soráč, ale vy tu někomu nadáváte do ubrečených za věci, které sami děláte. To vám to není trapné? Máte štěstí, že sem soudnej a ne fanatik, nedělám z Horvátha fašouna, jen je to prostě jednoduchej člověk, co musel bejt za každou cenu vtipnej, jenže hajlování holt k smíchu nebylo. Stejně tak nedělám z Řepky vraha malejch dětí jenom proto, že je mírně dementní a nedokáže se na hřišti nikdy chovat klidně a racionálně. Opravdu se zkuste zamyslet nad tím, proč někomu nadáváte do ubrečenců a tady si stěžujete na "posrání" rozhodčím, na novináře, komentátora, někde i na pořadatele... Hele nebyl problém v tom, že byl míč kulatej a Teplice hráli v jedenácti?


majk 
re: Železná Sparta?

17.09.2007 20:47

Tak to je hustý, ubrečenec brečí že jsme ubrečený :-)


JiriSKS 
re: re: Železná Sparta?

18.09.2007 12:29

Podívej se pravdě do očí - stěžujete si na rozhodčí, na disciplinárku. Když to udělala Slavia, byla podle vás ubrečená -> podle logiky ste ubrečení. A to ani nemluvím o tom, že tu brečíte nad komentátorem, pořadatelem, novináři, Otou Černým ( byť je to dement, ale v případu Žilina sparťanský oblíbenec )... Nebyl problém i v míči, že byl kulatej? Co kdybyste se podívali na vlastní chyby - Pospěch přifilmovává ( neříkal Řepka, že fotbal bolí a hraje se tvrdě? ), Řepku si u lajny vyškolej jak žáčka ), první gól = samotnej Lukáš proti 4 sparťanům ( Řepka stál za ním, jasná chyba ), Kulič dostane přihrávku za obránce, nic prudkého, ale neumí si to zpracovat a odkopne si míč na druhou stranu, výstup v poslední minutě... Soráč uplakánci, ale prohráli ste si to sami.


Japhy 
.

17.09.2007 14:13

Zdravím, jsem Slávista, ale na tyto stránky chodím sem tam docela rád, Bombito má čtivý styl psaní a dost často to tu zavání objektivitou:)Ale tenhle článek je tragedie - "nesouhlasím s tím, co udělal, ale těžko mu to vyčítat..." Je mi jasný, že máte Řepku rádi, ale co ještě by musel udělat, abyste ho zkritizovali? Fakt ji někomu natáhnout? Prakticky celý zápas na někoho řve, nadává, nic mu není po chuti.Div, že červenou nedostal dřív. Po jeho faulu, když k němu rozhodčí přibíhá se žlutou ho přivítá slovy "jdi do prdele". V min. článku Bombito psal, že se Řepka do situace vložil a byl slovně napaden pořadatelem. Pochybuju, že k němu Řepka v klidu šel a ptal se, co se děje. A nejlepší to je s tím Mádlem. Sparťani nadávaj, že do nich porád šije, Slávisti zase, že to je Sparťan. No nic, mějte se.


NotoriousB.I.G. 
re: .

17.09.2007 15:01

Řepa se hádal se 4. rozhodčím, pořadatel k němu přišel a začal se na něj sápat, tím ho vyprovokoval... pak když se situace uklidnila, tak ten pořadatel šel na hřiště a Řepovi nadával!


Dub 
re: re: .

18.09.2007 17:08

taky jsem to tak viděl, ale podle pana sudího se pořadatelé chovali korektně.


semil42 
Díky TOME!!!

17.09.2007 14:19

xMefisto 
....

17.09.2007 14:34

Tak jsem si precetl tu radu prispevku. Co clovek, to nazor. Vetsinou hojne podepreny tim, ze atak na Repku je bran jako atak na Spartu, coz je zpusobeno tim, ze je to kapitan, ktery by mel byt ovsem preci jen trochu nad veci. Ale rekneme si, prestoze je Repka urcite dobry obrance, je taky trochu vice labilni. Malokdo si dovoli "osprchovat" rozhodciho deset centimentru od jeho obliceje snuzkou "slov". Vsichni, kdo na Spartu chodi vi, ze se to deje skoro kazdy zapas. A je jedno jestli se Repovi zrovna dari a nebo ne. Normalni to zkratka neni, ale patri to k nemu. Druhou veci je to, ze je v sestave asi doopravdy jedinym Spartanem s tim, jak se zde na diskuzich rado hovori ...srdickem. Horvath je chodici sasek a i kdyz je to vlastne odchovanec tak ho nikdy za spartana mit nebudu. Ostatni jsou zkoupeni ze vsech koutu zeme. V dnesni dobe uz zkratka klasicky klubismus neexistuje, coz je videt zejmena v zahranici, kde kolikrat v anglickem tymu nehraje jediny Anglican a je to normalni. Zde me mnohem vice irituje skutecnost, ze vlastni odchovance poustime na ruzna hostovani nez abychom je pomalu zapracovavali do naseho kadru. Zkratka si nemyslim, ze hraci typu Rezka jsou lepsi nez nasi odchovanci. Za Repkou samozrejme stojim, ale myslim si, ze by mel byt po zasluze objektivne potrestan. Jeho chovani rozhodne standardni nebylo a nema s fotbalem nic spolecneho.


NotoriousB.I.G. 
re: ....

17.09.2007 14:59

Ještě dodatek. Takovej Zdeněk Pospěch sparťanským srdcařem asi není, ale hraje každej zápas na 100% a s Řepou patří k nejlepším hráčům Sparty.


xMefisto 
re: re: ....

17.09.2007 15:02

s tim nelze nez souhlasit. Dlouhodobe je Pospech nejlepsim hracem Sparty.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: ....

17.09.2007 15:08

A taky si ho cením za to, že jde vždycky mezi prvníma zatleskat fanouškům, ať už se vyhrálo nebo ne!


Danni 
re: re: ....

17.09.2007 15:17

A jak se pozna, ze Repa vetsi srdcar nez Pospech? Ja osobne si myslim, ze Pospech je jeden z nejpoctivejsich hracu a pro me zrovna on spartansky srdcar je...


xMefisto 
re: re: re: ....

17.09.2007 15:38

uprimne receno jak se vlastne takovy srdcar pozna? pristupem? velkohubstvim? vulgarismem? klauniadou? asi jen hrou a poctivym pristupem k zapasu a pak i k fanouskum (treninky soudit nemohu, protoze se na ne nechodim divat)


Danni 
re: re: re: re: ....

17.09.2007 15:52

tak, tak


Jumbo1 
re: re: re: re: re: ....

17.09.2007 20:27

Pospěch je pravda, profesionál každým coulem nevypustí nic, a je hrdej na to, že může nosit rudej dres: Ale srdcařem bych ho nenazýval, nadŕodil se v kraji, kde vládne modrožlutá (Opava), event. modrobílá (Baník) než přestoupil do Sparty, strávil celou kariéru ve Slezsku. Rudý srdce mít asi nikdy nebude, ale proto ho nemám o nic míň rád než třeba právě Řepu, bo hraje naplno a je rád, že může hrát za nás.


Danni 
re: re: re: re: re: re: ....

18.09.2007 12:53

A odkud pochází Řepka?Z Brumova na Valašsku a poté hrál taktéž v Ostravě.Než se vrátil hrál ve Spartě pokud se nemýlím tři sezóny, tedy stejně dlouho jako je ve PSartě Zdenda Pospěch. Kde je tedy ten rozdíl? V mediálních prohlášeních? Nezpochybňuju to, že Řepa srdcař je, ale nemělo by se tím všechno omlouvat, protože tím, jak se projevuje Spartě škodí, i když je toz velké části jen nafouklá mediální bublina. Navíc dokud se soustředí na hru je to nejlepší obránce v lize, jakmile se začně věnovat diskuzím a nadávání, udělá si z něho každý Gašparík u lajny "dobrý den". Řepka v Teplicíh nebyl naštvaný proto, že hrál špatně, ale hrál špatně, prtože byl nasraný. Jaký smysl má řvát z metru na rozhodčího, poté co zcela jasně fauluje zezadu Fenina?Spartě ani Řepkovi to rozhodně neprospěje.


sheikh 
Tom

17.09.2007 14:35

Já souhlásím a přidávám podpis :-)


Rumhools 
Souhlas se článkem !!!

17.09.2007 14:55

Šílenství ????? Toto je SPARTA !!!!!!


Valdesvictor 
Řepa Forever

17.09.2007 15:00

Přidávám další podpis Tomáááááááá áááš Řepka!!!!!!!!!!!!


ÁcesMike 
I můj podpis tu musí bejt!!

17.09.2007 15:02

Tomáš Řepka!!! Správnej kapos pro ACS!! At si media polibej prdel, tohle nas nesmi porazit! My sme sparta, železná sparta!


acrosta 
antislavia.

17.09.2007 15:04

Všichni komentari na čt jsou pekny čuraci!!!!!!!!!viz pan Svěceny,Bosák atd.Je to banda zmrdu!!!Řepka je pravej SPARTAN!!!Stojim za nim!!!


Odvi 
REPKA 4EVER!!!

17.09.2007 15:22

Jak rika nadpis: Tomáši Řepko, jsme s tebou! At se deje cokoliv! Ale ani me vubec neprekvapuje, ze se nikde nepise o tom ze ten hlavni poradatel "nam" taky dost nadaval... nj


rochník 
Tome, vydrž!

17.09.2007 15:27

Tome, zdravé jádro naší SPARTIČKY Tě miluje, nenech se otrávit lidma, který nikdy nic nedokázali a snaží se Tě vyprovokovat k odchodu. Prosím, tu radost jim neudělej a vydrž, máme Tě v srdci!


otiko 
pozdrav Řepovi

17.09.2007 15:43

Řepa je férovej a poctivej hráč. jeho problém je, že je cholerik. Je na jeho okolí, aby mu pomohli a zklidnili ho, když jde do tuhého. To se včera nestalo, naopak. Trenéři i někteří spoluhráči se přidali a dál to hecovali, je jasné, že to pak odnese Řepa, který do toho jde bez zábran a plným srdcem. Na to, že rozhodčí pískal jako ponocnej a další nepříznivé provokující jevy, přeci musí být Sparta psychicky odolná. Provokovat je dneska vlastně běžná taktika a Sparta nesmí na tohle soupeřům naletět.


shag 
souhlas

17.09.2007 16:05

Souhlas s clankem, absolutni podpora pro Tomase.


Leonit 
Zamyšlení

17.09.2007 16:29

Zdravím všechny SPARŤANY. Nevím jestli to pozorujete také, ale ja vím jedno. Všude se píše akorát že ŘEPKA zaútočil na kameramana a ČT požaduje omluvu nebo nebude vysílat další zápasy. Samozřejmě neudržel nervy, avšak je důležité dodat proč k celému incidentu došlo - chyba rozhodčího stála SPARTU body a ať si říká kdo chce co chce já si myslím jedno. Nebýt rozhodčího, vše by dopadlo v poklidu. Rozhodčí nezvládl závěr. A pokud jde o mně, už se těším až budou fauly rozhodovány videorozhodčím (tím myslím fauly nebo situace, které rozhodují zápas).


kerb 
podpisy sou na h****

17.09.2007 16:37

proplesknout ty bafunare at se proberou a je to


acsmaty 
podpis!!!!

17.09.2007 16:55

přidávám podpis pro SUPERTOMYHO!!!!! Tome ser na ty novinářský mrdky v čechách se úspěch závidí


cinda88 
Tomáš Řepka je Bůh !

17.09.2007 16:58

Nenávistná antisparťanská kampaň mě přivádí k šílenství ! Jakožto fanatický fanoušek milované Sparty, doufám, že si pánové Bílek, Mádl, Černý a spol uvědomují, že na každý prase už se vaří voda... Hlavně si Tomáš nesmí nechat těma kurvama znechutit fotbal. Kdyby s nim seknul, byla by to katasrofa ! Tome jsme s tebou a navždy budem !!!


ANTIBANÍK 
re: Tomáš Řepka je Bůh !

26.09.2007 16:28

Řepa je nejlepší já bych reagoval uplně stejně


Sifon 
Podepisuju

17.09.2007 16:59

Podepisuju každé slovo ! Tomáš Řepka forever !!!


WvP 
Souhlas.

17.09.2007 17:09

Souhlas s článkem a podpis.


john1988 
Tome jsme s tebou

17.09.2007 17:16

Tome jsem s tebou a vždy budu. Řepka forever. Abraham hrál taky super. ACS


sigi7 
Ti špatní: Napřed Poborský teď Řepka

17.09.2007 17:48

Když přišel do Sparty Poborský, všichni mu vyčítali co si dovoluje k rozhodčim a jak s nima diskutuje. Teď se vrátil Řepa a jak je jeho zvykem je o dost ostřejší. Ale nikomu nepříjde divné že s rozhodčími mají problémy hráči jež prošli Manchesterem, Laziem nebo West Hamem a Fiorentinou. Nikdo se nepozastavuje nad tím proč se rozčilují a proč by měli, rozhodčí pískají přeci skvěle. To jen ti sparťané se nedokážou ovladat. A vrcholem je pak udiv novinářů nad tím, že Nedvěd řekne že radši bude trénovat v Italii děti než aby absolvoval v česke lize to co museli jiní navrátilci.


peet 
re: Ti špatní: Napřed Poborský teď Řepka

17.09.2007 18:52

Souhlasím a už se vůbec nedivím,když někdo přestoupí třeba do druhé nebo třetí ligy do zahraničí.Určitě tam má větší klid na fotbal.


peet 
Kdo nikdy nesportoval,nezná emoce.

17.09.2007 17:48

Musím reagovat na prohlášení pana Černého,že Tomáš by měl odejít z českého fotbalu.Je zřejmé,že p.Černý nikdy nebyl sportovec a jen si hraje na sportovního odborníka.Naprosto chápu Tomášovo chování,protože ta bezmocnost,když rozhodčí píská tak jak jsme to všichni viděli je opravdu frustrujíc.Proto stojím za Tomášem a doporučuji Otíkovi,aby se on zamyslel nad sebou a zkusil nějakou jinou profesi.Sparta je nesmrtelná a nikdo ji nikdy NEZLOMÍ.Dík Peet.


rui 
re: Kdo nikdy nesportoval,nezná emoce.

17.09.2007 20:47

peete...díky;)


matysekh 
re: Kdo nikdy nesportoval,nezná emoce.

17.09.2007 21:40

Přesně tak! Souhlasím! Leta jsem hrál fotbal a když ti někdo skurví zápas, tak můžeš buď "nesportovně vyletět" nebo seknout s fotbalem. Přijde mi, že ty kreténi z ČT to chtějí po Tomášovi a po celé Spartičce...Ten bolševik Černý by měl jít od válu! Jak si vůbec může dovolit něco takového říci. Jak potom může disciplinárka soudit dle záběrům ČT, když je celá ČT zaujatá proti Spartě??? To nechápu...Ale my jim ještě ukážeme. Jsme přece Železná Sparta, Sparta Železná!!!Tome, držím palce!!!


Veith 
Tomáš Řepka

17.09.2007 18:01

No tak jak si tady pročítám ty vaše příspěvky tak mi příde že si myslíte, že Tomášovi nějak vadí, že o něm nebo píšou v Blesku/Sportu něco špatnýho, protože on je stejně jako ostatní normální lidi nečte a přijde mi pěkně uhozený když si někdo zanadává na rozhodčího/pořadatele tak mu hned někdo píše ať toho nechá, že se chová jak ubrečenej slávista, protože todle je pravda a slávisti si stěžujou pořád na něco a přitom nemaj důvod!!!!To si máme nechat srát na hlavu a držet huby jenom aby sme nebyli jako uřvaný sešívky??A taky nechápu : “Ty média si na nás pěkně smlsnou.“ Ten kdo to napsal je nějakej divnej, protože proti Spartě píšou furt a všichni a jestli to někomu vadí tak si musí zvyknout!!!! “Za to co udělal včera by ho měl Křeťa poslat do béčka.“- to taky musel napsat nějakej věrnej fanda – našeho nejlepšího hráče poslat do béčka jenom proto, že se zastal mužstva a trenérů!!To je taky velice chytrý!! !“a všimni si že když něco někdo odpíská tak je tam hned řepka a nadavá rozhodčimu“ to taky nechápu, protože správnej kapitán se takhle má chovat!! “ Udelal opakovany ulet, ktery si jako kapitan velkeho klubu nesmi dovolit. Jako spartan by mel unest porazku, ac nespravedlivou, jako chlap a nechovat se jako sešívka……“ to taky napsal nějakej inteligent, žádnej úlet sem od něj nezažil!!Podle mě za všim co udělal si stojí!!A to co udělal nebylo proto,že by neunes porážku!!! “ vedeni by ho melo vyrazit. K cemu je Repkovi dobre, ze je to nejlepsi obrance v lize, kdyz takhle opakovane nedisciplinovane oslabi tym a udela Sparte ostudu.“ – to zase nechápu nevim jakou ostudu Spartě udělal??!!!A máme velký štěstí, že nám sem lezou zkurvený slávisti a píšou nám sem debilní příspěvky,píšou o hráčích se kterejma nikdy nemluvili, že sou mírně dementní nebo jednoduchý to fakt nechápu!!Otravujte si na židovskejch stránkách!!!!Na vaše názory tu nikdo není zvědavej!!!


boskooov 
re: Tomáš Řepka

17.09.2007 19:03

clovece soudy o inteligenci si nech pro nekoho jineho, protoze kdyz nechapes tebou uvadene citace, tak je to asi s tebou hodne spatne. Ukazovat fakace do publika, nadavat trenerovi soupere do kretenu a pak vcerejsi extenpore jsou uletem. Nechces mi snad tvrdit, ze je to standardni chovani. Repka vcera utrhl Sparte obrovskou ostudu a to, ze obleka dres Sparty psychopat neznamena, ze mu za to budu tleskat. Uz jenom kvuli tomu, ze ted dostane logicky velkej flastr a jako jeden ze 2 spartanskych stoperu obdrzi dlouhy distanc!! Repka je dobrej fotbalista, ale nema to v hlave v poradku. Do vcerejska jsem se ho zastaval, ale ted uz u me skoncil.


Veith 
re: re: Tomáš Řepka

17.09.2007 20:42

Jaký citace sem nepochopil??Prosil bych o vysvetleni!!!No standardni chovani to není, ale říct Večeřovi, že je kretén to podle mě není nic špatnýho, protože je to pravda.Vyfakovat zkurvený tepličáky když na něj celou dobu řvou to taky není žádnej úlet! Jo a určitě není Řepkovo chyba, že má Sparta 2,5 stoperů!!Nechápu jakou pro nás Tomáš bude přítěží a už vůbec nesouhlasim s tim, že by měl ukončovat kariéru!!!


brutuss 
Tomasi jsme stebou

17.09.2007 18:23

Tome jsme stebou. A taky pridavam podpis


googly 
VYDRZ

17.09.2007 18:43

tome sme s tebou!! vydrz!!


antirepka 
to si snad děláte prdel

17.09.2007 18:47

jak mohl někdo napsat takovej článek o tom největším ignorantoj jakej kdy chodil po českejch trávnících to nechápu


acskncl 
re: to si snad děláte prdel

17.09.2007 18:57

Vyhul opicaku!!


peet 
re: to si snad děláte prdel

17.09.2007 18:59

Píše se "o ignorantovi" a "na českých" slátanče z Edenu.


Jumbo1 
re: re: to si snad děláte prdel

17.09.2007 20:32

U lidí z východních Čech (HK, PC) dochází k přechylování koncovky ovi na oj. Čili to bude asi původem z východních čech....


taborita1 
re: to si snad děláte prdel

18.09.2007 06:50

Ty toho nechápeš asi víc, moulo...:-P


Bongroww 
super tomy řepka

17.09.2007 19:20

proste řepka je nejlepší.A ty medialní smucky nezaslouzej nic vic než nakopat!!!...


antirepka 
re: super tomy řepka

17.09.2007 19:27

nejde o to co napíšou media ale co si myslí lidi a Řepka je špína českýho fotbalu jen ho stále poškozuje


Sifon 
re: re: super tomy řepka

17.09.2007 22:05

Názory zamindrákovanejch zmrdů, jako jseš ty nikoho nezajímaj. A už vůbec ne na tomhle webu. Táhni žide!


acskncl 
re: re: super tomy řepka

17.09.2007 22:12

Jude Slavie!!


jirik 
Tomáš...

17.09.2007 19:26

možná to je trochu mimo mísu, ale já, jakožto aktivní sportovec trochu chápu (ikdyž ne úplně omlouvám) to, že SuperTom vypěnil... sám vím, jak je těžký zvládat především po psychické stránce, když rozhodčí ví, jakej výsledek chce a dělá pro něj všechno... a navíc ten tlak na Toma co je v médiích to mnohokrát navyšuje...takže rozhodně souhlasím s článkem a už se těším, až zas budu mít čas přijet na Letnou a vidět našeho Kapitána naživo ve hře...


antirepka 
re: Tomáš...

17.09.2007 21:42

toho už neuvidíš :D


Kocek 
Jsem za ním, ale..

17.09.2007 19:31

jeho pověst bude pro naší Spartu přítěží dokud za nás bude kopat. Každej rozhodčí, každej zasrnaej pisálek, každej zmrd ze strahova, každej vesnickej balík, ho budou zápas co zápas urážet a čekat na další zkrat. Sám si pokládám otázku, zda tuhle štvanici ustojí. Tome, jsem s tebou, ale pro klid tvůj i Sparty by bylo asi lepší v zimě skončit, i když bych z toho byl strašně smutnej :(((


sin34 
SVECENY...

17.09.2007 20:03

Sveceny je naprosta nula v komentovani a nechapu jak se vubec o nem nekdo muze zminit. Dokaze si akorat procist clanky na internetu a pak je referovat cely prenos, cimz ty, ktere to cetli vylozene SERE..A jeho hlasky typu "Takovy Sklenikovy efekt" na zatazenou strechu AuF Schalce, na ty asi jen tak nezapomenu. Mel by se zpatky nasrat do toho sveho poradu..ktery je uplne debilni. Jinak bylo to moc, ale emoce mam rad..Dostali cerveny, dostanou tresty, pokuty od klubu, pokuty od discplinarky, tresty na utkani...co by jeste ti curaci novinarsky chteli vic???


Anti 
SUPER

17.09.2007 20:11

GOOD ČLÁNEK...NAPROSTO SE S TEBOU STOTOŽNUJU...


BeoWulf 
clanek

17.09.2007 20:20

supr clanek... nemam co bych vytknul :)


hornik 
Zkuste se zamyslet

17.09.2007 21:36

To by mě zajímalo co všechno jste schopný Řepkovy odpustit. Kdyby tam vytáhnul smamopal a začal střílet jistě by se tu našli hlavičky co ho budou bránít ze slovy že: je to přece srdcař, nebo že byl frustrovej z rozhodčího atd. Hovno! Řepka je možná dobrej bek, ale pokud neumí udržet nervy na uzdě tak na to hřiště nemá vůbec lézt. Jestli todle je ten jedinej srdcař a sparťan tak se nedivim že má sparta tolik nepřátel, vono to nepřátelství a "mediální anti-kampaně" nevznikly jen tak samy vod sebe. (a mimochodem sem Bohemák tak mi prosím nenadávejte do sešívků)


matysekh 
re: Zkuste se zamyslet

17.09.2007 21:49

Ty si ty kolchozniku asi nikdy nehrál závodně fotbal, co? Když plácáš takový nesmyly! Je těžký držet emoce, když ti rozhodčí sere na hlavu. A to my si líbit nenecháme! Pozdravuj Skypyho a zalez do kapsy


sin34 
re: re: Zkuste se zamyslet

17.09.2007 22:00

A co se Bohemaci sem maji co s*at...to je jeste horsi..To ze nejhorsi tym v lize nam sere kazdy tyden Cerny do TV, to uz sme si pomalu zacali zvykat, ale jeste nam urazet hrace...


pukaňa 
re: re: re: Zkuste se zamyslet

17.09.2007 22:06

chcipni


hornik 
re: re: re: re: Zkuste se zamyslet

18.09.2007 07:55

To se dalo čekat, že se zmůžete jenom na urážky.


sin34 
re: re: re: re: re: Zkuste se zamyslet

18.09.2007 14:07

Tak zkus na Bohemackym foru napsat ze jsi Spartan a pust se do nejoblibenejsiho hrace...zaruceni ti tam za to kazdej pohladi pyje..


taborita1 
re: re: re: re: re: Zkuste se zamyslet

18.09.2007 16:24

Milý horni ku, teď sis ale mírně řečeno nasral do vlastního hnízda, protože pukaňa je velký fanoušek klokanů....takže zklidni hormon, zapal si jointa a hezky odhopsej do Vršovic, moulo....;-)


spartaneeek 
ŘepkaTom..

17.09.2007 21:43

rozhodně přidávám svůj podpis..hon na Řepku je někdy až nechutný, ikdyž je pravda že to Tom přehnal s tim strčením do tý kamery, ale nedělal bych z toho takovou vědu..co například předváděl Cantona nebo Keane....ty hráli jak prasata..Řepovi prostě ruply nervy..


Lucynka 
je to těžký

17.09.2007 21:56

je fakt, že jako kapitán by měl jít příkladem a je fakt, že ti malí fotbalisti, co ho obdivujou k němu vzhlížej a tak se třeba někdy budou chovat jako on ... jsem ráda, že se udržel a nepraštil toho pořadatele a myslím, že i když to bylo těžké, tak se měl udržet a nepraštit i toho kameramana ... celý zápas byl veden tak, aby Teplice zvítězily a dle mého názoru jako vzpomínkový nebo pietní zápas měli udělat přátelák a ne souboj o čelo tabulky ...


taborita1 
re: je to těžký

18.09.2007 06:55

Kameramana se ani nedotkl.....


Lucynka 
re: re: je to těžký

18.09.2007 09:41

ale já vím :o)


pukaňa 
jen vic takovych hracu

17.09.2007 21:57

Kdyby mela sparta 11 repku, budu stastny


Sodri 
re: jen vic takovych hracu

17.09.2007 23:16

mrtvej klokan - dobrej klokan


hornik 
re: jen vic takovych hracu

18.09.2007 08:01

Kdyby mela sparta 11 Řepků tak může jít hrát rugby.


rochník 
O Tomášovi

17.09.2007 22:22

Tomáš je slušnej člověk a hrozně skromnej kluk. Za tím si stojím, i když to asi pochopíte jen vy, někteří čtenáři těchto stránek. Chce to akorát neposlouchat televizi, nečíst sport, blesk a mfd a podobný plátky, ale soudit člověka až potom, kdy si s ním promluvíte. Co dokázali v životě ti jeho samozvaní soudci? Úspěch se v Čechách neodpouští. Když je někdo za posledních 24 let 18x nejlepší, tak je to pádný důvod k mediální masáži. Asijako radost českého farmáře ze sousedovy chcíplé krávy.


Rave1893 
Koho zajímá co si myslí novináři?

18.09.2007 00:41

Proč vůbec připouštíme, že se pár samozvaných novinářů stylizovalo do role morálních strážců pořádku, kteří neustále omílájí zaklínadla "to by se v moderní společnosti na západě nikdy nestalo" :-))))) Čert vem, že k nám občas doputují obrázky s hajlujícím Di Caniem z Itálie, s Cantonou, který si neváhá dojít pro diváka do hlediště v Anglii, s rozzuřenými hools z Nizozemí, kteří neváhají jít do sebe noži atd. atd... Burák Černý s IQ Vízka, který se nějakým záhadným způsobem stal šéfredaktorem sportu, chce vychovávat český fotbal, neustále vyhrožuje ukončením přenosů, přitom i poslední uklízečka na Kavčích Horách ví, že si nic takového nemůže dovolit. Ostatně jeho dnešní úlet, kdy dal rovnítko mezi kameramanem "veřejnoprávní" tv a veřejným činitelem o jeho inteligenci zase o dost napovědělo...Už se nemůžu dočkat na ejakulativní shrnutí největšího profesionála přes kopačák-pana Bosáka, až bude ronit zamyšlení, jakou jsme si to utrhli "ostudu". Před kým proboha?!! Jestli před těmito pokrytci, tak mi je Tomáš Řepka zase o něco milejší..


RVS. 
Grande Tomaso

18.09.2007 00:46

Je potřeba ho podpořit.Ne za to co udělal včera, ale za to co dělá pro Spartu.Proto podpis!


5037 
Řepka

18.09.2007 08:00

je normální ubohý křupan, nic víc nic míň. A v pomyslné tabulce sparťanů bych ho hledal hodně hodně hluboko.


hynekb 
re: Řepka

18.09.2007 20:36

Křupan jseš ty !!!


hornik 
Řepka

18.09.2007 08:14

Ať už je Řepka takovej, nebo makovej svym chovánim poškozuje pouze a jenom spartu, tak kde je potom to sparťanský srdíčko?


dombas 
SUPER!!!

18.09.2007 08:29

Díky za tenhle článek..vyjadřuje přesně to co si myslíme asi všichni sparťani a navíc si trefně definoval antisparťanskou kampaň v mediích..ještě jednou díky!!


dombas 
SPARTA

18.09.2007 08:32

jo a taky přidávám svůj podpis pod tenhle článek :)) Je to great gool !!!


paascha 
Zrušte Spartu!!!

18.09.2007 08:49

Zapalte letnou, zrušte Spartu, zastřelte Řepku, to se od neděle ozývá ze všech koutů. Zasvěcenci a odborníci, v čele s pračůrákem Otíkem a buznou Sailerem zvrací své názory do celého světa za mohutného povzbuzování hejna hulibrků. Řepka je ranař, každý to ví, a než přišel do shnilé kaprligy, v Anglii byl v poho. Vůbec se mu nedivím, že mu bouchly saze, stojím do puntíku za ním!!!


malexx 
???

18.09.2007 10:11

Tak mu za to jeho stupidni extempore jeste postavme pomnik... A propos, ted kdyz nas Slavia vystridala v LM, znamena to, ze my vystridame ji v ubrecenosti?


Nils_Holgerson 
Hoši!

18.09.2007 12:57

Hoši, tak s Váma bych si nezahrál ani Člověče, nezlob se! Můj malej syn je míň uplakanej než vy. Tak ublížených článků a uslzených názorů jsem snad v životě neviděl. Vykašlete se na toho bezmozka a přestaňte už konečně fňukat! Baby...


xilas 
???

18.09.2007 12:58

furt tady pisete jak jste za Repkou a ze je spravny kapitan atd. Me se tedy nezda moc spravne, ze oslabi zcela zbytecne svuj tym na +- 5 zapasu a bohuzel i diky "prozirave prestupni politice" mame pouze dva stredni obrance, kadlece to hraje fakt blbe... Co si budeme povidat, tech cervenejch mohlo byt jeste vic, kdyby se Tomas trochu uklidnil, prospel by sobe i Sparte...


táborák 
Mé poselství :o))

18.09.2007 14:23

novinářům: jste neobjektivní mediální mrdky Teplickým pořadatelům a rozhodčím: měli byste být potrestáni ve stejné míře jako Řepka! Otovi Černému: Jsi píča Tomáši Řepkovi: Tome, jsi skvělej fotbalista. Ale občas bys měl být nad věcí...


matysekh 
re: Mé poselství :o))

18.09.2007 15:44

Lépe bych to nenapsal:-) Mohlo by být nějaké pěkné choreo na další ligové utkání!!! Co vy na to? A TV to bude pěkně vysílat...Další věc: Řepa by klidně mohl toho bolševika Černého zažalovat za to co o něm prohlašuje. Jenže Tomas je hrdý sparťan a maximálně se mu vysměje do očí...(a zamává fotografům, hi hi) Sparta Praha, oléééé!!!


jepice 
fuj sparta

18.09.2007 16:09

sparta neumi prohravat nejste zvykli na to že vam rozhodči uškodi,rozhodči je taky člověk a děla chyby a snad každemu kluby jednou do sezony uškodi ale kvuli tomu ještě nikdo nepředvaděl to co abraham a hlavně řepka je to opravdu smutne a je mi jich lito i cele sparty!


hynekb 
re: fuj sparta

18.09.2007 20:40

Evidentně jsi velkej odborník přes fotbal, když si myslíš, že to bylo kvůli tomu, že jsme prohrávali. Jde o to jakým způsobem tomu pomohl "rozhodčí". Jedna prohra v pátem kole nás nemůže připravit o další DOUBLE. Neboj !


jepice 
re: re: fuj sparta

20.09.2007 11:51

ale vždyt pišu že nejste jedini komu rozhodči"uškodil" a nikdo kvuli tomu neděla to co řepka s abrahamem


jepice 
fuj sparta

18.09.2007 16:16

jo a přiklad:minula sezona banik-sparta kdy jste dali gol po jasnem faulu na golmana vaška a dělali snad kvuli tomu hrači baniku takovy cirkus?vy jste prostě zvykli že vam rozhodči pomaha a když vam jednou uškodi tak se stalo co se stalo prostě jste ubožaci


Dub 
re: fuj sparta

18.09.2007 16:59

Vašek je gólman ? Vzpomeň si, co prošlo Baníku, když byl mistrem. Heinz se prošel úmyslně po hráčovi v Plzni a byly z toho od chacharů tak hysterický reakce, že ten posera v čele disciplinárky mu nedal ani pokutu.


Sparťanka9 
Tomáš a Sparta FOREVER

18.09.2007 16:53

Tóóómáš Řepka =) Jsme s tebou a vždycky budem !!! Zůstaň takový, jaký jsi !!!


Pking 
Absolutně nesouhlasím s tím, co Řepa, Abraham a da

18.09.2007 17:17

předvedli na konci zápasu, ale v té sviňské mediální kampani, která se proti Tomášovi a potažmo celé Spartě spustila, jsem zcela ne jeho straně. Tomáši, máš mojí podporu!


Pking 
re: Absolutně nesouhlasím s tím, co Řepa, Abraham

18.09.2007 21:27

Beru zpět. Potom, co jsem se dnes dočetl a uviděl si přeji, aby se situace z konce zápasu v Teplicích opakovala a aby Abrahama nikdo nedržel a aby Řepa bouchnul místo do kamery do ksichtu. Do ksichtu Luhového, Volešáka, Látala, Haringa, Mádla, Hartmana, Černého a desítek dalších sviní.


hynekb 
souhlas

18.09.2007 20:35

Připojuji podpis. Diky Tomasi, za vsechno


AC.Dena 
Tomáááš Řepka

18.09.2007 21:39

Taktéž připisuji podpis...Tome,vždy budeme stát za Tebou! Jsme rádi, že Tě máme!!!


pepan 
Sparta ale železná??

18.09.2007 22:32

Nedělejme si iluze,sami vidíme kde to směřuje,kdeže všechny tituly jsou....v pr...a letos to na nás nevypadá! 2007/08 Teplice,Baník,Slavia..nebo..? ? 2006/07 Sparta Praha 2005/06 Slovan Liberec 2004/05 Sparta Praha 2003/04 Baník Ostrava 2002/03 Sparta Praha 2001/02 Slovan Liberec 2000/01 Sparta Praha


pepan 
Mistr?

18.09.2007 22:34

2007/08 ???...!!! 2006/07 Sparta Praha 2005/06 Slovan Liberec 2004/05 Sparta Praha 2003/04 Baník Ostrava 2002/03 Sparta Praha 2001/02 Slovan Liberec 2000/01 Sparta Praha


princessofsparta 
Tom Forever

19.09.2007 07:48

Je to hele lidi pravda Tomáš je to,co Spartě chybí,má úžasný sparťanský srdíčko,já vim,ted to přehnal s tim kameramanem....ale bez Řepky Sparta být nemůže,pro mě byl dříve hlavní Franc,hold už tam není ,Poborský tam taky už není,ale Toma bychom měli podpořit,nejen pro nic za nic je to náš kapitán!Přestaňte si na něj vylejvat vztek,to si najděte raději někoho jiného a ne zrovna jeho,se raději zamyslete nad sebou!Neomlouvám ho,ale naše Sparta bez Řepky,je jako vy bez srdce!


ANTIBANÍK 
...

19.09.2007 13:24

Zvláštní je to že Martin Abraham taky řádil jak pominutej(nic proti němu těm sráčům bych taky nejradši nakopal)ale vždycky všechno jenom na řepu... Ten dementní pořadatel mu řekne že je čurák ale není Sparťan tak se mu nic nemůže stát...samozřejmě Řepka to začal(podle nich) SPARTA FOREVER SMRT SLÁVII


thrashmann 
Souhlas

20.09.2007 09:10

Plně souhlasím s výše uvedeným článkem. Tome jsme s Tebou!!!!! Přidávám podpis za sebe i za syna Petr a Danek SPARTA FOREVER


Jooky 
Řepka by už neměl nikdy hrát!

20.09.2007 20:42

Sedm zápasů je žalostně malý trest. Pan Řepka by měl mít na doživotí zastavenou činnost v českém fotbale na všech úrovních, dostat několikasettisícovou pokutu a měl by být s okamžitou platností vyhozen z klubu AC Sparta Praha.


ANTIBANÍK 
re: Řepka by už neměl nikdy hrát!

21.09.2007 18:32

to víš že jo prosimtě


LOOOL 
Blázen??

22.09.2007 00:04

Nechtěl by si se náhodou jít lečit?? Vypadáš na to... Nejsem Sparťan, Spartu přímo nesnáším, a od zápasu s Teplicemi ještě víc!!! Mělo to být důstojné rozloučení s trenérem Marečkem a co jste s toho vy udělali...


sin34 
re: Blázen??

23.09.2007 03:57

Pana Marecka jsem si nesmirne vazil a po tom co jsem ho osobne poznal, ve mne sympatie jeste zvysil. Proto me zprava o jeho smrti nesmirne zarmoutila a rozesmutnila. Ovsem davat vinu hracum, ktery se rvou o body, penize, potazmo tituly..ze zkratuji, ze nedokazi unest krivdu a odvolavat se na pietni utkani???A to jsi si predstavoval, ze si nechame dat 5-0, protoze je v Teplicich smutek??Kdyby tohle udelal nekdo na hrbitove chapu rozhorceni, ale tohle je fotbal..Misto kde jsou EMOCE..


Verner 
Řepa

23.09.2007 11:59

Na jednu stranu je to profesionál a neměl by si podobný excesy dovolit, ale tam anitisparťanská kampaň (i když je to takovy slavistický brečení a pitomej název) tu prostě je. A spolu s touhle kampaní probíha smaozřejmě i protiřepkovská... a když se nad tím člověk zamyslí a představí si co by dělal na Řepkovo místě.. Já osobně bych se zachoval stejně. přece jen je víc než profík a fotbalista hlavně člověk a chce se bránit když se k němu chová někdo nespravedlivě. a to se k němu chovaj nespravedlivě!


želva 
T.REPKA

24.09.2007 15:30

Tome stojime za Tebou!!!!!!!! Ten mamrd neumí pískat! Celou dobu piskal proti mám. dneska jim to vše vrátíme porazíme Bolku 2:0 a vrátímese na výsluní pozice!!!!!! žel.


Agil 
To je k zeblití...

24.09.2007 21:37

...co si ten Rejžek dovolí všechno napsat... http://www.lidovky. cz/obrana-repky-c9z-/ln_noviny .asp?c=A070920_000052_ln_novin y_sko&klic=221506&mes= 070920_0 Ne, k tomu už se nedá nic říct...


ANTIBANÍK 
re: To je k zeblití...

29.09.2007 17:55

co to je za píčovinu??? ten rejžek je buď mentál nebo uplnej čurák


Ivča 
Řepinka

26.09.2007 00:08

Tomáši, vydržte, jsem a budu vždy s Vámi a při Vás, ať si média píšou, co chtějí. Emoce se nedají lehko zvládat, je to velice těžké, pokud něčím žiji a dávám do toho celého sebe.. Takže klid. Vše přejde... Nemohu jezdit na zápasy, protože jsem přes 200km od Prahy, jedině v sobotu, v neděli odpol.už jezdím do práce. Aspoň nosím a dál objednávám oblečení a suvenýry Sparty (trika, deštník, odznak...), ať je znát, že se za Spartu nestydím. Už teď se pozornost spíše obrací na překvapující výsledek nedělního zápasu Bohemka-Slavia. Je znát, že Spartě chybíte - viz včerejší zápas s MB, ačkoli byl plný skvělých příležitostí a šancí Sparty. Halt někdy štěstí usedá jinam... Ono se to zase protrhne a bude fajn. Moc na Vás myslím a moc Vám fandím a už se těším, až Vás třeba uvidím na Letné o nějakém příštím zápase, aspoň mimo hřiště, časem na hřišti... Kéž bych do Vás mohla nalít hrsti pozitivní energie a klidu. Byla by veliká škoda, kdyby tato kampaň dál pokračovala, chápu, že se kolem ní točí peníze, ale z hlediska ženské mi připadá, že tomu ta média a chlapi v nich přikládají nějak moc velkou důležitost...Dělám už 20 let v nemocnici, kde jde denně o život, proti tomu tohle vůbec nemá takovou důležitost, co by za to ti nemocní a staří lidé dali, moci běhat jako Vy... Mějte se moc hezky a snad aspoň na dálku Vám můžu poslat trochu té pozitivní nergie a podpory. Myslím na Vás, přeju si, aby doba rychle utíkala a zase jste vyběhl fit (fyzicky i psychicky) na hřiště. Iva