Trenére, nahlaš sestavu! aneb o průtokovém ohřívači na peníze jménem Sparta

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Konrad.Heineken 
Maty

27.09.2007 09:34

Tak dle našeh ofiko webu Matušovič nedávno prodloužil smlouvu. Za drobnou nepřesnost se omlouvám...


skippy 
Sparta

27.09.2007 09:49

Velice trefně popsána přestupová politika Sparty posledních let. Nezbývá než souhlasit.


grom 
re: Sparta

27.09.2007 10:21

Velice trefně popsána přestupová politika Sparty posledních let. Nezbývá než s ni NESOUHLASIT.


Lister 
Přesně vystihnuto

27.09.2007 10:51

Něco obdobného jsem už sám napsat.:) V detailech se lišíme(Limba je původně pravý záložník, tak také v přípravě exceloval), ale názor na Stejskala a mnoho dalších věcí je shodný.


ACS-fan 
Zatím nevidím světlo na konci tunelu

27.09.2007 11:16

Chyba je u majitele klubu. Vstup J&T a Křetínského do Sparty byl omyl, snad si to už uvědomili. Na fotbale v ČR nelze dlouhodobě vydělávat, což pochopil už Košťál. Spartu důkladně podojil a zmizel. Křetínský pokračuje, ale v mlíčku se už začíná objevovat krev. Ještě jednu-dvě sezóny tímto stylem a Sparta vyklidí top pozici i na domácí scéně. Potřebujeme majitele, který bude mít klub jako koníčka, pro zábavu, reklamu a reprezentaci a který všechny peníze vydělané klubem v klubu ponechá. O tom, že by do něj případně ještě něco přisypal ani neuvažuji. Nevím, jestli je někdo takový k mání.


Wega 
re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

27.09.2007 13:31

Výborná reakce! Jsem si přečetl ten hlavní článek a chtěl jsem zareagovat slovy "nevidím světýlko na konci tunelu" a tys mě předběhl. To je ono - taky nevidím to světýlko. Jenom blázen si může myslet, že je to jenom momentální krize. Ta krize trvá od odchodu Franty Straky za kterou může Křetínský. Když jsem prvně slyšel, že o nás má J&T zájem, tak jsem se zhrozil, že dopadneme jako Slavie, protože investiční společnosti nemají zájem na rozvoji klubu, ale na penězích (viz ENIC ve Slavii). Upřímě si myslím, že je to jen prodlužování letargie a že stejně Bílek bude muset skončit - ale problém je hlubšího rázu - je v Křetínském. KŘETÍNSKÝ CHCE (a mluví o tom) VÉST SPARTU JAKO VELKOU FIRMU, ALE ŽÁDNÝ MAJITEL BY NENECHAL TAKHLE NEÚSPĚŠNÉHO ŘEDITELE VE VEDOUCÍ FUNKCI!!! Nebo si snad myslíte, že by nechali ve funkci ředitele škodovky, kdyby "neprodal" jediné auto?


jbee 
re: re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

27.09.2007 14:58

Pán bude zřejmě odborník, co? Tak za prvé, Enic nevlastní jenom Slavii (nad kterou tu tobě podobní brečí, jak je na tom proti nám dobře), ale i třeba Tottenham, kde jsem nějaký ústup ze slávy nepozoroval. Za druhé, nechápu, proč by měl majitel odvolávat ředitele, který drží firmu v černých číslech (přinejmenším v porovnání s plánem)? Nota bene firmu, typu fotbalového klubu. A jestli si myslíš, že "s kopce" to začlo jít až od vyhazovu toho česnekového komedianta (ach jo, já ho měl celkem rád, ale kvůli takovým jako ty ho teď nesnáším), tak tomu už se dá opravdu jenom smát.


ACS-fan 
re: re: re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

27.09.2007 15:22

Černá čísla, ale za jakou cenu. Je to s trochou nadsázky něco podobného, jako bys z fabriky rozprodával kvalitní výrobní zařízení a nahrazoval ho horším, na kterém už vyrobíš jen méně kvalitní zboží pro méně náročné zákazníky. Podstatnou část peněz z prodeje ovšem strčíš do kapsy. Každá fabrika se při takovém přístupu dřív nebo později položí. A Spartu pod Křetínským čeká totéž.


friggo 
re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

27.09.2007 18:32

Ty si vážně myslíš, že JaT vlastní Spartu proto, aby jim vylepšovala obchodní bilanci? To nemůžeš myslet vážně?! Víš, jaký má ta firma portolio? Oni ji právě mají na reprezentaci, jako koníček, jak si sám přeješ. Máš pocit, že oni Spartu dojí? To dělá možná Karl v Liberci, ale u nás neustále přicházejí hráči, který si trenéři přejou. A to že majitel chce, aby si na sebe klub vydělal, nepovažuju za nic špatnýho.


ACS-fan 
re: re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

01.10.2007 10:49

Opravdu si to myslím. 1. Křetínský při vstupu prohlásil, že Spartu povede jako firmu a peníze do ní p ř í p a d n ě vložené považují za investici – vložené prostředky budou chtít zpět (se ziskem). 2. Chovají se podle toho. Prodají každého o koho je zájem i za cenu poškození mužstva (mj. prodali stopery Kučeru a Šimůnka, toho dokonce už v rozehrané soutěži) 3. Prodávají lepší hráče a nahrazují je těmi, kteří jsou v dané chvíli dispozici (zpravidla horšími – kupuje se často narychlo, lepí se díry – viz Brezinský). Slovo případně jsem zdůraznil proto, že víc peněz ze Sparty odešlo než do ní přišlo – sám Křetínský se chlubí úspěšností tohoto podnikání. Takže k čertu se všemi obchodníky s (bílým) masem, kteří parazitují na fotbale a Spartě zvlášť!


boy_of_russia 
re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

28.09.2007 09:49

tak dle vyjadreni dana dostavaj skoro denne nabidky na prodej sparty, pry hlavne od zajemcu z ruska..coz o to , kdyz vidim co pumpujou rusove(nebo ukrajinci) do petrohradu, sachtaru doneck, spartaku moskva...o cheslea ani nemluve, tak by to mohlo nabrat zajimavy smer... na druhou stranu, porad ro josu rusove...nerad bych se dockal toho, ze jednoho dne by se kohoutek dolaru ze sibirre zavrel a na sparte by zusttala max. tak uklizecka a vratnej...


recchi 
re: re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

28.09.2007 17:14

Asi to není debata na několik řádek, ale když už, tak já paradoxně vidím to světlo v "uzavření kohoutků".Když nebudou peníze z pohárů ani se nevylíhne nějaký ten ŠIMŮNEK tak nastanou nutná úsporná opatření, která rázně ten každoroční kolotoč bláznivých přestupů ukončí.Nebudou peníze na nákupy a stávající hráči budou neprodejní. Tak po vzoru Slavie nastane "utužování kolektivu" a nasazování mládeže formou pokusů a omylů.Ostatně když se podíváme na mediálně proslavená jména našich borců a porovnáme je s výkony bezejmených soupeřů, tak se nedá říci, že by snad krom 2-3 hráčů nebylo jedno, kdo na place je. V naší GL může hrát každý, stačí, když vydrží chvilku běhat po place. Případ klokanů je toho jasným důkazem.


acskncl 
re: re: re: Zatím nevidím světlo na konci tunelu

28.09.2007 20:20

No ono jestli poharova pout skonci ve ctvrtek, tak nas v lete pri dalsim pokusu o LM(kdyz si ji v lize vybojujem) bude zase cekat nejaka vetsi ryba, kterou nejspis neulovime a pak uz asi vazne na tva slova dojde.


D-Evil 
Komedie

27.09.2007 11:18

Souhlasim. Mám tak nějak dojem, že ty přestupy se snad opravdu dělaj na škodu soupeřům a aby se o Spartě psalo. Na konci jara to vypadalo krásně, všechny ty sliby o vhodnym doplnění, stabilizaci atd. Dle mýho názoru bohatě stačilo přivést tři až čtyři hráče (levej, pravej a defenzivní záložník a levej bek). Ostatní posty buď fungovaly (obránců jsme měli dost a předevšim Kučera odešel zbytečně, moh si klidně zahrát Pohár UEFA a pokud by nevyhořel, Sparta by za rok mohla dostat minimálně dvakrát tolik peněz), nebo fungovat mohly (např. Sylvestre se jako alternativa za Horvátha nabízí už dlouho). Dalo by se mluvit i o tom, že se tyhle nákupy povedlo realizovat. Máme Abraháma, šikovnej pravák do zálohy taky určitě na lavičce sedí, Kladrubský na levym beku asi perspektivu má a jestli se nepletu, druhýho leváka do zálohy taky máme. Proč ale ten zbytek? A proč, když už tu je, se nevyužívá? Proč křídla hrajou Pospěch (ne že by mu to nešlo, ale pak může chybět vzadu) s Horváthem (ten má jiný přednosti, než ježdění po lajně) a ve středu zálohy máme dva "nekopy", jejichž hlavním povoláním je bořit tvorbu soupeře? Že Sparta nevyužívá odchovance, s tim jsem se smířil. Bílek prostě vsadil na instantní kvalitu. Čekalo se na to, až si to sedne i herně a pak by byl čas na experimenty. Nepochybuju o tom, že pokud by si to v přípravě a na začátku ligy opravdu sedlo, cestu do Ačka (alespoň na zkoušku) by si určitě našel minimálně nějakej ten útočník, stačilo by k tomu lehký zranění, distanc pro karty nebo podobná situace, která k tomu přímo vybízí. Jenže série neuváženejch přestupů z letošního léta udělala stroj času, kterej Spartu katapultoval zhruba někam do doby před jeho příchodem. Lavička plná kvality, ale herně je to slabý a výsledkově taky. Možná Bílek zase zavede vojenskej režim, ale já se spíš děsim toho, že to nestihne. Možná to neni to nejlepší, co by na lavičce Sparty mohlo (ať už reálně, nebo v našich přáních) sedět, ale já mu přeju, aby vydržel aspoň do zimy. Na další změnu neni čas, chuť ani příležitost.


Derona 
Nemůžu si pomoct,

27.09.2007 11:20

ale ze všech možných článků a názorů u mě stále vítězí kniha "Sparta ve hvězdách" (www.astrosparta.estranky.cz), která nabízí ucelený nejen pohled, ale především nadhled na všechno, co se dlouhodobě se Spartou děje.A zas tady kousek ocituju: "... člověk, či cokoliv, co přišlo na tento svět, se jako představitel svého znamení nerodí, ale až v průběhu života se jím stává. Tak by i fotbalová Sparta měla stále více rozvíjet tu energii, která je symbolizována jejím Sluncem ve znamení Štíra. Štír je představitelem nejúspěšnějšího bojovníka proto, že je to především stratég a taktik, obdařený nejen schopností odhlalit slabiny soupeře, ale i posoudit své možnosti. Jeho síla je mimo jiné v trpělivosti, v silném sebeovládání a ve schopnosti počkat si na svůj čas i za cenu přechodného nebo zdánlivého ústupu, jestliže to situace vyžaduje. Není dobré být jeho nepřítelem ,protože téměř nikdy neprohrává - proto to s ním soupeři nemají lehké. Když se prohra dostaví, pak více proto, že on sám to dovolil a ve výsledku to častěji není ani tak výhra druhého, jako porážka sebe sama. A takovou šanci Sparta soupeřům nabídne pokaždé, když nad dlouhodobou strategií a koncepcí zvítězí spěch a unáhlené snahy po úspěchu. Pokud se tak stane, je to známka, že strach ze ztráty pozice nejmocnějšího či ze ztát materiálních zvítězí nad základním směrováním života. Na nemoc bude "zaděláno" a nezbude, než energii vydat na jiný boj - na boj s vlastním strachem a se sebou samým" A klidně mě kamenujte, že na tyhle věci věřím. Protože to byl spěch na double a na peníze, ale koncepce žádná, tým žádný - ten Blesk má bohužel pravdu.


sin34 
Pekny clanek ale co ten Pribyl??

27.09.2007 11:28

Clanek se moc povedl, ale co mi ted naprosto hnulo zluci, je on-line rozhovor "velkeho klokana". Uplne "nenapadne" jim tam vsem leze do prdele a to opravdu s gustem..:-( Kdybych ja jako kovanej Spartan vzal praci v Bohemians(jako Pribyl na Sparte) musel bych proste na svuj klub zapomenout. Tady to je klasicke cechackovistvi..mysli si ze nic nestane. Ale predstavte si co by se asi stalo kdyby clen predstavenstva Chelsea chodil na oslavu titulu MU nebo Arsenalu:-(((


Luk 
Souhlasím s článkem

27.09.2007 11:30

A k tomu se dá už dodat jen jediné: Křetínský ven!


Thor00 
Souhlas

27.09.2007 11:42

Naprostý souhlas s článkem. Nechávat hrát hráče jen proto, aby se pak prodali je sice dobré, ale jen pro majitele, ale ne pro Spartu. Musím si rýpnout do některých hráčů... Nezlobte se na mě, ale takový Hušek se mi vůbec nelíbí.. je pomalý, v každém souboji druhý... to musí hrát, aby mohl být prodán???Proč nezkusí Ludvu? Naši útočníci jsou silově dobře vybaveni rychlostně(Rezek, Slepička), ale je problém, když nejsou schopni trefit ani "stodolu". A ještě něco k trenérovi... Pane Bílku nic proti Vám nic nemám, ale nevím, jestli jste slepý... stavět "praváky" na levou stranu je totální nesmysl... Hráči to mají přes nohu, nejsou schopný odkopnout nebo odcentrovat balon! Když se podíváme na "naše¨" centry, tak jich většina léta od Zdendy Pospěcha... ToŤ vše :o))


jbee 
re: Souhlas

27.09.2007 15:02

Souhlas, stavět praváky na levou stranu je naprostý nesmysl! Viz třeba Nedvěd nebo Rosický...


sin34 
re: re: Souhlas

27.09.2007 19:38

Nedved nikdy nebyl pravak nebo levak...btw


Dynamo 
Bilek mel hodne moc casu aby vtisknul tymu tvar

27.09.2007 12:29

Jedine co se mu povedlo, je prichod Horvatha, protoze bez nej jsme polovicni..bohuzel ale hra je az prilis zavisla na nem, kdyz neni na hristi, chybi prihravky dopredu a protoze hraci svym spatnym pohybem nijak nerozbihavaji soupere, tezko si vytvarime vylzene sance a hlavne tlak...nechapu pro proti Bolce nenastoupil Ludovic...Kisel uprostred nema co delat, u lajny toho tak moc nekazi, ve stredu se ceka neco vic...jeste se Bilkovy povedl nakup Abrahama, ten podle me jeste bude moc dulezitej..ale nechapu proc ho v Teplicich stridal, kdyz byl jedinej kterej dokazal vyvest mic a procpat ho dopredu, viz gol Slepicky...ale jestli se nepostoupi do skupiny UEFy bude zle..to je jasne


tomulin 
re: Bilek mel hodne moc casu aby vtisknul tymu tva

28.09.2007 16:11

Je to tak.Jarolím nakupuje hráče do zakladu,má na ně čich..bohužel je to tak a to s mininem peněz.Bílek může mít koho chce až na pár hráčů,ale kupuje jen na lavičku.Co je to za politiku??!!Hra je špatná a to měl dost času na změnu..Abrahám je nejlepší defenzivní zalo.v lize a on ho cpe pořád někam na stranu..po každém zápase je to stejné"Bylo málo pohybu,málo důrazu"


Wega 
Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 13:43

Fascinuje mě, že se začlo spekulovat o odchodu Bílka až teď. Všichni sice mluví o doublu, ale mě to přišlo jako shoda náhod - titul byl vydřenej a jen díky fanouškům (navíc podle mě jeden z nejsmutnějších hned po tom Hřebíkově titulu). Bílek je podle mě trenér jen pro Blšany a podobné týmy - bránit zuřivě, hrát na 2 defenzivní záložníky, nakopávat balóny, dávat tam útočníky abslotně neškodné pro branku, ale kteří tam běhají jak úplná hovada (Rezek). Jestli Bílkovi nesetne hlavu Jablonec a Odense, tak to bude nejpozději Slavie.


Thor00 
re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 16:23

souhlasím... vždyť kopal beka, co od něho můžeme čekat než bránění.


sin34 
re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 17:16

Koho by jste dali na post trenera Sparty, kdyz ne Bilka?Hlasuju pro F R A N Z E...!


jbee 
re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 18:39

Franz, Franz... To je ten trenér, co to málem přivedl zu grunt v Plzni (kdyby ho nezachránili naše primadony trapným výkonec), v Ahlenu, v Innsbrucku a teď to tamtéž vede v Budějovicích? Jo, ten by byl super! Pro Slávisty...


sin34 
re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 19:37

Myslis trenera ktery nekolikrat vyhral domaci pohar, vyradil dva zvucne tymy z poharu UEFA s Teplicemi, mimojine vybojoval se Spartou druhe misto, ve ktere uz nikdo nedoufal, pote se dostal do LM, prakticky bez posil. Hral v ni zajimavy a koukatelny fotbal. V lize vedla Sparta o 9 bodu, porazila Slavii 2:0. Pak zachranil Aahlen, zachranil Plzen v lize, precti si co rikal Kolousek o jeho odchodu z Insbrucku(proc odesel - nebyl vyhozen). Co ma jako trener udelat s tymem za dva tydny v CB???Co dokazal takovej Griga, nebo Bilek???he??


jbee 
re: re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 20:43

Jo tak on se dostal do LM prakticky bez posil... Tady má někdo ale HODNĚ krátkou paměť. Jasně si ho pamatuji, jak vysmátě vypráví, že dostal, na koho si ukázal (mj. třeba Pacandu). A do té LM se dostal s odřenýma ušima přes Kypřany a Maďary. A ten koukatelný a zajímavý fotbal vyústil v jeden bod za jednu domácí remízu a tristní skóre. Ale to je jedno, Křetínský naštěstí podruhé stejnou chybu neudělá...


jbee 
re: re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 20:48

Mimochodem, v lize hrála Sparta pod Strakou úplně stejně (ne)koukatelný fotbal jako teď nebo třeba pod Hřebíkem. Jen vyhrávala, protože tam Junovi padalo v podstatě všechno, do čeho kopnul, a Pacanda zrovna nechlastal (ze začátku, pak skončil na lávce).


sin34 
re: re: re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 21:01

Jen vyhravala...v techto dvou slovech si rekl vlastne vse. A koho by sis predstavoval ty?Kritizovat to nam Cechum jde moc dobre..


jbee 
re: re: re: re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdn

27.09.2007 21:49

Já bych si představoval, nechat Bílka v klidu dokončit jeho práci a neměnit pořád trenéra po každé druhé prohře. Jistě, existují lepší trenéři, ale my teď máme jeho a myslím si, že by za ním fanoušci měli stát. Respektive, že by měli stát za každým trenérem, který zrovna Spartu vede. Ale, jak sám píšeš, kritizovat umí každý, hlavně u nás...


sin34 
re: re: re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdny

27.09.2007 21:03

Jo a bylo to asi jen jednou v zivote kdy sem videl hrace za Spartu fakt makat a jezdit..ne jako ted, kdy se chodi na hriste jen vyprdet:-( A krome Pospecha tam nehraje nikdo nic..:-(


jbee 
re: re: re: re: re: re: re: Bílkovi zbávají 2 týdn

27.09.2007 21:53

Já je tak viděl vícekrát - třeba za prvního angažmá jinak nenáviděného Hřebíka, ale i třeba v některých zápasech teď pod Bílkem. Samozřejmě, je to málo, ale trvám na tom, že to není chyba trenéra. Ti hráči jsou královsky placeni a měli by se podle toho chovat. Trenér není učitelka v mateřské školce, aby stál hráčům za zadky a kontroloval, jestli mu potají nežerou před zápasem jitrnice. Bohužel, a to je chyba, spousta hráčů se chová krajně neprofesionálně. Kdyby bylo po mém, někteří (byť třeba jinak docela slušní) hráči by měli vyletět nejpozději předevčírem.


Mildouch 
Holenda

27.09.2007 16:02

Při taktice nakopávaných míčů na vysoké útočníky nám je Holenda v Mostě platnej jak mrtvýmu zimník :-(


boy_of_russia 
re: Holenda

28.09.2007 09:53

hlavne si ale pujdu vsadit na to, ze nam holenda pri vzajemnem zapase vstreli gol..ptz to je bohuzel tutovka..:(