Pane Bílku ... probuďte se!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
spartastein 
nesouhlas

09.10.2007 13:02

K tvému článku mám takových výhrad, že to ani nebudu vypisovat. Prostě nesouhlasim!!!!!!


sheikh 
re: nesouhlas

09.10.2007 13:46

Ale jo, více méně to vidím stejně, akorát větší bolest je útok, než záloha... ale největší problém jsou ti bílkovi oblíbenci, to je horší než Bruckner, je na čase začít něco dělat...


Pilsener 
Naopak, souhlasim s autorem

09.10.2007 13:21

zejména ve třetím bodě správně vystihuješ, kde hledat současný problémy ve hře Spartičky. Hra naší zálohy je naprosto sterilní, pomalá a výsledná gólová produktivita je toho důsledkem. V naší záloze chybí dynamický technicky vybavení hráči, kteří by pro defenzivu soupeře znamenali nějaké nebezpečí. Jestli se toto výrazně nezmění, jsme v čerstvě vylosované skupině outsiderem.


Dub 
re: Naopak, souhlasim s autorem

09.10.2007 19:51

podle mě to hapruje už dlouho, myslel jsem si, že s loňským titulem se zvedneme, ale vrací se to bohužel do starých kolejí. Všechno je děsně živelný, tým se pořádně nebuduje, odchovanci nedostávají prostor, jdou pryč a my je pak za těžký prachy kupujeme, perspektivního Šimůnka jsme prodali, Kúdelu poslali na Kladno atd. Je to furt zamotanej kruh, navíc jsou hráči po těžkou palbou médií a neumějí se s tím srovnat. Další věc, který jsem si všimnul již před časem je to, že Sparta (což bez ironie chválím) tutově "nepřispívá" sudím, jak tomu bylo třeba za Macha. Ta černá pakáž čeká prachy a když je nedostane, tak spíš Spartu poškodí (nebrečím, konstatuju fakt). Neříkám, že je to furt, ale Teplice byly fakt viditelný a včera ten šašek se choval, jakoby Slávie hrála doma. Prostě jim Křetínský poškozuje ekonomický plán, za což ho chválím. Ale je nutno mít tým, kterej ty ostatní převálcuje bez ohledu na sudí, což se bohužel už spoustu let neděje. Taky je rozdíl od předešlých let, kdy všichni dobří z Čech a Moravy chodili do Sparty a Slávie a v posledních letech chodí rovnou do ciziny (Baroš, Ujfaluši, Jankulovski, Rozehnal atd.) Je jasný, že ten výběr v lize už nemáme takovej a doplácí se na to.Já vím, že pojem koncepční práce pan Hřebík hodně zprofanoval, ale opravdová koncepční práce mi Spartě po léta chybí. Snad se jednou z toho dostaneme a bude na fotbal Sparty zase pokoukáníčko.


Celticgirl 
Vesměs souhlas, ale..

09.10.2007 13:25

..co se těch tréninků týče, snad neočekáváš, že na veřejně přístupném tréninku bude trenér cvičit standartní situace, kterými má překvapit protihráče? :-) To si myslim je trošku úlet..


paascha 
re: Vesměs souhlas, ale..

09.10.2007 13:48

a proč by ne? Fotbal není zas tak složitý, aby nebyl konečný počet variant. Tudíž i pro soupeře jsou ty samé možnosti, není CO okoukávat. A navíc by se to museli hráči naučit rozeznávat u chabých náznaků, co je absolutně nemožné. Souhlasím s článkem. Ať přijde Ivan Hašek, Bílek mu může dělat asistenta


Celticgirl 
re: re: Vesměs souhlas, ale..

09.10.2007 14:01

Takže myslíš, že když Tobiáš trénoval s Otepkou ten slavný roh, který nakrknul celou Spartu, že by ten gól dali i kdyby to bylo veřejně přístupný a tudíž by hrozilo, že by tam Sparta někoho poslala a celé to viděla, tudíž se na to mohla připravit??!! Blbost, standartky nejsou jen o nakopnutí míče do vápna, (chápu, že pro fanoušky Sparty je to momentálně nepochopitelné, protože si ani nevzpomínám, že bychom někdy měli nějakej signál), ale o překvapivém řešení, které se musí trénovat tak, aby o tom nikdo nevěděl.. kdo hrál fotbal ví, kdo ne, stejně pochopí...


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Vesměs souhlas, ale..

09.10.2007 14:48

Nevím, jestli to nazývat signálem, ale to co včera předvedli při rohu Kisel s Horváthem slá**i zaskočilo.;)


Danysek 
re: Vesměs souhlas, ale..

09.10.2007 18:57

Souhlasím s Celticgirl. Navíc si myslím, že Sparta dokáže zahrávat dobré signály při standartkách (třeba proti Arsenalu byl pěknej...)


lamak 
Tak ses nam vyfnukoval

09.10.2007 13:45

libi se mi Tvuj popis faulu na Horvata. Trosku jsi asi zapomnel na skluz Zabavnika, kterej prejel Kalivodu mnohem hure a mozna taky na loket Slepicky. Jsem rad, ze Spartani nikdy nebreci.


NotoriousB.I.G. 
re: Tak ses nam vyfnukoval

09.10.2007 14:48

Horváth byl už před Pudilem, ten ho chytil za dres a zkosil, žádná snaha hrát míč tam nebyla. Podle mě taky jasné červená!


lamak 
re: re: Tak ses nam vyfnukoval

09.10.2007 16:51

normalni faul, kterych v tom zapasu byly desitky. Pokud tohle resis, tak jak pisu nahore, proc neresis loket Slepicky a skluz zezadu bez zasahu balonu na Kalivodu? Takhle je to normalni breceni.


xilas 
re: re: Tak ses nam vyfnukoval

10.10.2007 08:46

omg, kdyby za takovy fauly davali cervenou tak by se polovina zapasu nedohrala, protoze by nemel kdo hrat... normalni faul na zlutou, nic vic nic min... jestli tohle povazujes za brutalni faul, tak ses trosku mimo.


Tommy 
kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde...

09.10.2007 13:49

...ono je holt nejjednodušší hodit všechno na trenéra.


NotoriousB.I.G. 
re: kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde...

09.10.2007 14:50

Kdo teda může za to, že se hra Sparty zod příchodu Bílka vůbec nezměnila?? Křetinský??:))


paascha 
Kde je Sparta?

09.10.2007 13:53

Od nástupu současných majitelů na Letnou to jde se Spartou do háje a ani Bílek se Sigim to nespasili. Myslím si, že by se Křetínský měl věnovat elektrárnám a ne fotbalu a mužstvo by měl převzít zkušený trenérský tým, ne B trenér Bílek a žáček Horst. pak se není co divit!


paascha 
re: Kde je Sparta?

09.10.2007 13:53

nejlépe Ivan Hašek


zemko 
re: re: Kde je Sparta?

09.10.2007 14:01

nebo Zdenek Zeman, ale to by se muselo zmenit vedeni svazu, v obou pripadech ptze ani jeden moc ty radobystrujce narodniho fotbaloveho (ne)stesti nemusi


zemko 
bilkovi vyvoleni

09.10.2007 14:04

o nich se toho uz napsalo hodne, ale on si je tam porad bude cpat jen me zarazi, ze se tady jeste nikdo neotrel o kuldujelikoz ten tam byl vcera jen do poctu


NotoriousB.I.G. 
re: bilkovi vyvoleni

09.10.2007 14:51

Kulda je tam do počtu už od začátku sezóny. Včera nedal jedinou přihrávky a ani nevystřelil. Nechápu, že hrál až do 70. minuty...


pesfilipes 
Prosim tě...

09.10.2007 14:10

..co to je? Tos myslel vážně, tohle všechno, cos tu vyplodil? Nebo to je jenom blbej pokus o ftip?


Danni 
Vcera

09.10.2007 14:51

bych Bilkovi zazlival naprostou neschopnost reagovat na vyvoj zapasu->prohravame a hrajeme v deseti s tridam par minut pred koncem, dobry trener by se mel pokusit aspon neco s mancaftem udelat, hrat vic na riziko...ale Bilek se asi bal abychom nedostali narez.Uz o polocase mohl nechat sedet Zabavnika, ktery byl smerem dopredu spatny, i kdyz drel, hrat na 3 obrance a necekat s tim az ke konci zapasu. Ostatne Bilkova stridani 10 -5 minut pred koncem nepriznive se vyvijejiciho zapasumusi byt mezi hraci oblibena, stridajici hrac se nestihne ani zpotit a uz je konec.


NotoriousB.I.G. 
re: Vcera

09.10.2007 14:53

Prokoučoval to! Nechal tam trápícího se Kuliče a ofenzivu vůbec noživil...


pesfilipes 
re: Vcera

09.10.2007 15:12

Uz o polocase mohl nechat sedet Zabavnika, ktery byl smerem dopredu spatny, i kdyz drel, hrat na 3 obrance a necekat s tim az ke konci zapasu.? To ti kámo asi nejspíš něco dost podstatnýho uniklo... na 3 beky se totiž hrálo od samotnýho vyloučení horvátha


Danni 
re: re: Vcera

09.10.2007 15:16

Tak to se potom hralo na tri beky od sameho zacatku, pokud za tento styl hry beres to, ze Pospech brousi lajnu a pravy zaloznik Kisel se stahuje doprostred...Na tri obrance s tim, Zabavnik se posunul napravo, Kadlec ze stopera napravo a Pospa se presunul do zalohy se zacalo hrat tak od pulky druheho polocasu.


looki 
jak to vidím já....názor: něco nám tu hnije!

09.10.2007 15:22

1) červená pro Horvátha....je třeba to vidět z více úhlů. a)to samý se mu stalo na jaře proti Slovácku. Už je dost starej na to, aby si to srovnal v hlavě. Takhle není platný a v klidu může jít na tu operaci třísel. b) je to v sezóně už třetí ČK pro Spartu za nesportovní chování..vždyť to není normální! A tady není vina jen na samotných hráčích, ale i na celým realizačním týmu, vedení a především na trenéru Bílkovi, protože ten jako trenér je za chování svých hráčů odpovědnej! Jestli mu přerostli přes hlavu, pak nemá v týmu jako je Sparta co dělat!!! 2) herní projev Sparty. Nejdřív musím zmínit, že včera mě naprosto uchvátil Kajo kisel..takovej excelentní výkon jsem od něj nikdy neviděl a už vůbec jsem ho od něj nečekal! Parádně zahrál ještě Pospěch (to je pravej kapitán!!!!) a v lepším světle se konečně ukázal i Limberský..ty jeho "anglický" souboje o míč, to byla radost! Tím asi výčet pozitiv končí.. Kladrubák nehrál svůj post a na štítu je jště trochu splašenej..ale nevyhořel. Jenže tým vyhořel jako celek a to především v útočný fázi. Vždyť ta prakticky neexistuje! Kdyby to bylo zápas, dva..jenže Sparta nebyla za poslední tři domácí(!) zápasy schopná dát gól! A kolikrát jsme viděli gólovou šanci? Na jedný ruce by se to dalo na prstech spočítat a to mluvím o 3zápasech doma! to je hrozný! Navíc se nic neděje, žáadnej náznak obratu k lepšímu. Když získáme (teda hráči:-) míč, tak nejdřív hrajou dozadu, pak na Horvátha (pokud se zrovna nesprchuje), ten si ho chvíli povodí a pak už může nahrát leda na obsazenýho hráče, protože volnou chůzí se mezitím vrátili i soupeřovi útočníci. Je to smutný, ale pro příklad můžem jít k sešívkám..ten jejich přechod do útoku, to je paráda. A jak to někdo pokazí, nebo jen nahraje jinam než chce K.Jarolím, tak hned dostane co proto, protože naruší celou přechodouvou fázi, která je v podání týmu K.J. naprosto jednoduchá, účelová a mnohdy smrtíci (ještě že často střílí Sranda Vlček). A Bílek? Pořád mele, že chyběl pohyb, ale nikde žádnej pokrok, chybí pořád dokola. 3) hráči. myslím, že přestupovou politiku netřeba komentovat. Kozáčik místo Zlámala, "reprezentant" Mareš nehraje, místo toho aby hrál, tak se hledaj krajní řešení, Petržela naprosto uvadl a neprosazuje se, Matty s Kuldou z formy, Rezek neumí přihrát na 2metry, v současnosti jedinej klasickej stoper je půjčenej z béčka týmu na sestupový pozici. navíc mi přijde, že se to s tim Sparťanstvím přehnalo a noví hráči vůbec nemaj ponětí o čem je řeč. Vysvětlujou si to jinak a na můj vkus moc agresivně a nabubřele. jasně, trocha zdravý arogance k nám patří, ale stejně tak je třeba mít pokoru-bez tý se v životě nedosáhne nic. S tím souvisí i to, že na můj vkus je tam moc darebáků najednou. Bez nich to nejde, ale s tolika podle mě taky ne. 4) diváci. Média nás chtěj rozehnat. A trotlové co chodí mezi nás jim v tom nahrávaj. jakej smysl měly včera ty dělobuchy, pořvávání (frustrace nkoho neomlouvá), nebo pivo v momentě kdy je rozhodnuto (a když už, tak který mohlo počkat po konečným hvizdu). Atmosféra kolem Letný je momentálně tak nenávistná a nepřející, že dětský sektor zeje prázdnotou a chodí nás kolik chodí (=málo). S tím ale musíme pohnout hlavně my!! jasně..služby jsou děsný, občerstvení žádný, výsledky k pláči, ale to není důvod, proč by ten vstřícnej krok nemohl přijít od nás!!! Tak...už jsem se v tom zamotal a ztratil, tak snad pochopíte, co jsem na začátku článku chtěl říct :-)))


Tomis 
re: jak to vidím já....názor: něco nám tu hnije!

09.10.2007 16:51

Náhodou jsi to řek hezky :-)) souhlasím..


brzda 
re: jak to vidím já....názor: něco nám tu hnije!

09.10.2007 22:50

Naprostý souhlas!!!!!


xilas 
re: jak to vidím já....názor: něco nám tu hnije!

10.10.2007 08:52

mas bodika :)


Salám 
re: jak to vidím já....názor: něco nám tu hnije!

10.10.2007 12:43

Pekny, naprosty souhlas.


hakuna 
Souhlas

09.10.2007 15:42

Těžko se prohra se sešivci stravuje, ale za Bílka a jeho roční působení se nikdy nehrál pohledný fotbal, střílíme málo gólů a s ním se Sparta nezvedne. Straka byl odvolán s náskokem 9 b, nyní jsem 6 za Slavií a k lepšímu to nepůjde. S4asný byl volný dost dlouho, chce Spartu trénovat, je to výborný trenér, což jenom dokazuje v Mladé Bol. Změna je nutná a to dřív, než bude pozdě a hrát má ten , kdo na to má a ne traéd Rezek aj.


otiko 
vše se ve firmě odvíjí od šéfa

09.10.2007 16:59

do Slávie nastoupil místo Lešky nový šéf a Slavia jede. A s hráči, které získala za babku. Dokud bude Sparta v rukou šéfa Křetínského, tak nepomůžou ani Mourinho s Ronaldinhem...


dombas 
souhlas

09.10.2007 17:01

souhlasim s tim že herní projev je opravdu tragický..trenink jsem ani jeden neviděl nemůžu posoudit ale pokud je tomu tak,potom nechápu proč ještě pan Bílek nedostal důtku s výstrahou :)) ale je možné že se to změní již v dalšim kole kdy jedeme do Budějovic..díky za kvalitní příspěvek.dombas


gabi 
souhlas (i ne)

09.10.2007 18:00

Tak nějak souhlasím...ale kde najít tu správnou nápravu a hrát tak,aby žádná nebyla třeba?Neví to ani trenér ani asistent ani vedení a samotní hráči už vůbec.Přitvrdit,potrestat... nic asi nepomůže pokud nezačnou sami hráči od sebe jezdit po zadnici, rvát na světlo svoje Sparťanský srdce(kolik hráčů ho opravdu má?)a nebát se vystřelit na branku soupeřovu a zkoušet to a zkoušet to zas a znova.Je prima vidět pár akciček,které zahřejou,ale jde o body a je tedy třeba gólů.A fanoušci budou čekat až se rozjasní a ty góly budou padat.Jsme věrní a bylo i hůř.Vydržíme a držíme palce za každého počasí za každé nálady a výsledku.Ale i jako věrní fanoušci si zasloužíme výhry doma, venku,za sluníčka,za deště.Vždyť jsme SPARTA!!!


paulie 
Bílek ven!

09.10.2007 19:44

Můžeme mu poděkovat za double, ale teď týmu jen škodí...


Kocek 
Zbytečně to hrotíš

09.10.2007 19:54

Vaniak bezmozky třikrát podržel, stačilo, aby jeden balon skončil v síti a bylo to úplně jiný. Jenže koukám, že na Spartě se prostě trenéři nikdy nepodržej, co?? To má cenu ho vyhodit? Aby tam přišel jinej, přes zimu zase přebudoval půl kádru a my skončili za slátancema?? Nechte mu čas, proboha!!! Poslední měsíc byl nejhorší období od Hřebíka a sestupu v 75., ale jsme SPARTA a dostanem se z toho!!!


Dub 
re: Zbytečně to hrotíš

09.10.2007 20:14

ale to jsou snad silná slova o tom nejhorším období, holt se seshitcům dost daří a na nás spadla deka, ale i když nadšenej ze současný situace nejsem, tak s Hřebíkem a rokem 75 se to srovnat nedá (ještě bych přidal angažmá "trenéra" Zachara v sezóně 85/86). Ale souhlasím s tím, že by se trenéři měli podržet a snad jim dají dost času. Podle mě po těch nechutných útocích médií by mohli hráčům angažovat nějakýho psychologa. A dále bych navrhoval komunikovat s médií jen prostřednictvím tiskovýho mluvčího, nic jinýho si ta pakáž nezaslouží.


Kocek 
re: re: Zbytečně to hrotíš

09.10.2007 20:22

Přesně tak, je mi na blití když vidím, že naši hráči dávaj rozhovory ČT nebo seshitsportu. Srát na ty kundy a mluvit max. do hattricku, kterej jedinej se pořád drží a nepodléhá všeobecný "náladě"


Dub 
re: re: re: Zbytečně to hrotíš

09.10.2007 20:32

vono je nejhorší, že po tý mediální sprše sajrajtu tý náladě podléhají i někteří příznivci Sparty a to nemluvím o lidech, kteří moc fotbal nesledujou jako můj kámoš spisovatel, kterej mi ty Teplice pěkně vpálil do ksichtu a byl překvapenej, když jsem mu vybalil spoustu argumentů, který uvedly věc do jinýho světla. Problém , kterej mě mrzí je ten, že delší dobu pod vlivem různých událostí je sparťanská veřejnost dost rozdělená( vyhazov Franze, Karla, angažmá Hřebíka,vyhazov Hřebíka, volby do ČMFS, případ "hajlování", případ Teplice a já nevím, co ještě). Dost lidí fandících Spartě bohužel na Letnou moc nechodí (já moc taky ne, hraju o víkendech mistráky) a přejímá informace ze zasranejch médií.


Canizares 
Ludva

09.10.2007 20:06

S těmi oblíbenci máš naprostou pravdu. Horvátha staví na pozici skoroboha. Včera se fakt ukázal. Nebojím se říct, že nám to prohrál on. Proč nepostavil Ludovica, který v Jablonci ukázal, že dokáže zahrát stejěn dobře a dodat hře i něco navíc. Ono se i divákům lépe sleduje Ludovic než Pavel. Silvestre by totiž nikdy neudělal zkrat a dělal by slávistům mnohem více problémů. Snad ted konečně při absenci Horvátha dostane ví šancí.


KhanKar 
Proč nepodržet Bílka?

09.10.2007 21:05

Podle mě je to úplně jasný,nic se neděje(myslím tím změny k lepšímu).Trenér Bílek měl celou letní přípravu na to,aby si hráče vyzkoušel a zabudoval podle svého.Tým nešlape,až na pár vyjímek jsou hráči totálně z formy.(Kulič,Matušovič,Kadl ec,Rezek)Kde jsou bleskové útoky Kuliče a Matušoviče???Kde je jistota u Kadlece,to býval vynikající obránce.Snad jedině Pospěch hraje stále svůj vysoký standart.V derby se mi líbil i Kisel.Vysoký potenciál ukázal Limberský a Zábavník ukázal,že v něm taky něco je,i když bylo vidět,že není pořádně rozehraný.Dalším důvodem je nestavění Sylvestreho,myslím,že mnoho takových záložníků u nás neběhá.Dokonce nevím,jestli nějakého dobrého čecha na tento post máme.Horváth,když pominu ten jeho zkrat,je už za zenitem.Patrně je omezován i zraněním,ale proč ho teda Bílek staví??? Je načase,aby vedení klubu udělalo rázný řez.Je stále ještě čas,do konce ligy je hodně kol a ještě víc bodů.Sami k nám ovšem nepřijdou,musíme naproti. Sparta forever!!!


screw 
plně souhlasim!!!

10.10.2007 16:58

bílek možna bude nekdy dobry trener ale zatim musí pozbírat zkušenosti!!Aby se Sprta dostala z utlumu je to jedine řešeni odvolat trenera. Jeho nastupcem bych nejradeji videl pna Ivana Hška ten by to tam dal do pořadku a Sparta by zase zbuzovala respekt!! Také nechapu proč nehraje v zakladu Ludovic Silvestre a Karol Kisel nejtechničtejší hrači, kteři dokaži kombinovat po zemi!!!


spawn64 
víceméně souhlas, ale

10.10.2007 21:32

Souhlasím s pisatelem, pohled na Bílka u lavičky při zápase je tristní, na trénování Sparty si mohl ještě 5 let počkat a nasbírat zkušenosti. Fotbalová Sparta dneška resp. její hra ( myšleno tedy hlavně pro diváka ) je jedna z nejhorších od roku 1979, kdy jsem začal Spartičce fandit. Na druhou stranu kdo by s tím dokázal ze současných českých trenérů pohnout? Můj názor je že je třeba se kouknout i za hranice a přivést trenéra se zkušenostmi a trochu tvrdší rukou ! ( jako byl pan Ježek dej mu pánbůh věčnou slavu, kterej dokázal Spartu zvednout po letech k několika titulům azkrotil i Honzu Bergra ) Howg


Kory-cv 
Nechapu Novoty ?,?

11.10.2007 18:14

Proc u zahrávání rohu nestoji ani u jedny tice hrac?? . Kdyby ty postolce nekdo pokril zadní tyc ten gol nemusel byt. Stejne to byl nejhorsi nakup SPARTY.


huja30 
ale jo.......

11.10.2007 22:20

dobrej článek já teda souhlasim hlavně s tim Bílkem.....měl by se nad sebou zamyslet