Kritika vedení Sparty Danielem Křetínským

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
acskncl 
Televize

12.10.2007 09:23

Nemyslim si, ze by loni byla Sparta v TV min a se slabsima souperema, spis si myslim, ze tomu bylo naopak! Jenze se cekalo zda se Grigovi povede jeste zazrak , pak prisel novej trener, liga byla vyrovna na jak pises a tak lidi proste houfne chodili. Jinak je clanek zajimavej, ale jakozto dusevni invalida se do vetsiho komentovani radeji nepustim, nerad bych pobouril dusevni kapacity jako Oldmana ci Boskooova a jim podobne:-)))


Czechmate 
czechmate87

12.10.2007 09:25

nesouhlas... myslim si ze kretinsky dela pro fanousky vic nez kostal pred tim... myslim si ze pro trenera dela taktez vic nez predchozi hlava sparty... to ze hraci jsou lemry... na tom se tezko neco dela... v tom bych mu asi akorat vycetl ze by mel snizit fixni slozku platu a zvetsit premiovou...


acskncl 
re: czechmate87

12.10.2007 09:28

A copak pro fanousky dela? Vyslovene na ne sere!


dzyn 
re: re: czechmate87

12.10.2007 09:36

máme rohlík místo chleba:-)


Celticgirl 
re: re: re: czechmate87

12.10.2007 09:38

:-)))) Mě to teda vůbec nechutná s tím rohlíkem... Vraťte nám chleba!!! :-D


dzyn 
re: re: re: re: czechmate87

12.10.2007 09:50

Musíš si chleba nosit tajně z domova a pak ho(zase tajně)vyměnit za gumák:-)


Dynamo 
Plíšek

12.10.2007 09:28

Nesouhlasím se druhou polovinou...po příchodu Jiřího Plíška se se skauting a výběr hráčů zlepšil..kádr se ted bude opravdu jen doplnovat...Křetísnký je tu od toho aby sehnal prostředky..srovnání s Realem a barcelonou bych si trochu odpustil, protože tam jsou šéfové pod tlakem sive také akcionářu, ale to jsou fanoušci, kteří ho nemusejí zvolit znovu..těžko říci jaké cíle dostal Křetísnký od J a T, když prodá Šimůnka za 150 a nebo dostane Spartu do LM pro majitele je to asi jedno..bohužel ale sportovní stránka věci je až na druhém místě, takhle to vidím já.


Rudej 
re: Plíšek

13.10.2007 21:51

Plíšek dělá i reorganizaci v mládežnických týmech.Vyházel skoro všechny trenéry mládeže a dosadil své lidi.


dzyn 
Souhlasím s Lukem,

12.10.2007 09:32

tvrdím to samé od příchodu Křetínského do vedení Sparty.Arogantní šéf,který nerozumí fotbalu je přesně to co potřebujeme.A že od odchodu Straky hrajeme fotbal k nekoukání je smutná pravda.Nedokážu posoudit,jestli měl Franz koncepci nebo neměl,ale fakt je že nedostal žádnou šanci to dokázat na rozdíl od jeho nástupců a od té doby hrajeme pod psa. A že se nedělá nic pro fanoušky je další fakt.Obrazovka,občerstvení atd.Já dodnes nevidím pokud svítí sluníčko kolikátá je minuta,protože světelné tabule nestojí za nic.A fan shop je jen smutná kapitola.


Celticgirl 
Křetínský

12.10.2007 09:37

..dovolím si hrubě nesouhlasit s tím, že offline rozhovory a setkání s ním nejsou proto, že by se bál fanoušků. On se nemá čeho bát, protože na otázky odpovídat umí tak, že vždycky výjde jako vítěz i kdyby okecával neokecatelné... Ještě se vyjádřím k těm odchovancům, kteří jsou pouštěni za malý peníz... Kolik milionů si představuješ, aby někdo zaplatil dejme tomu za Beutela?? 25??!! Btw Sparta má v kádru reprezentanty a nejlepší hráče z české ligy, na jejich úkor, bohužel, nemůžeme zkoušet mladíky, jestli na to náhodou nemaj, ale musíme tam dávat už jen ty, o kterých je trenér přesvědčený, že budou přínosem.. Chodíš na béčko? Kdo podle Tebe na to v tuto chvíli má? Nejlepší jsou pak hostovačky, tam se ukáže, kluk získá zkušennosti a většinou pak dostává šanci alespoň v přípravě, kde musí přesvědčit (krásný příklad Šimůnek). To, že je někdo odchovanec, ho nemůže automaticky řadit do A-týmu... měla by rozhodovat kvalita...


HVK 
re: Křetínský

12.10.2007 09:49

měla by,ale nerozhoduje jak je vidět. Došek ,Kadlec,Rezek,Kisel..copak to je nějaká kvalita? :D P.S.rejpu


dzyn 
re: Křetínský

12.10.2007 09:52

Problém je v tom,že z hostovačky se nevrací k nám,ale jdou rovnou na přestup(viz Zlámal)


Celticgirl 
re: re: Křetínský

12.10.2007 10:12

Do Zlámala nevidíme, někdo říká, že měl problémy v kabině, někdo zase že ho prostě Bílek nechtěl.. Takovej Petržela, Sivok, Kučera, Šimůnek, Kolář, ti všichni šli na hostovačky a chytili se i v a-týmu..


ŠIMI49 
re: Křetínský

12.10.2007 10:28

Pudil s Volešákem nám to ukázali v derby !!!


Celticgirl 
re: re: Křetínský

12.10.2007 12:27

A co nám ukázali? Pudil, jak umí pěkně okopávat protihráče, Volešák, který měl sice centr na gól, ale jinak výkon na dvě věci? Btw Pudil zrovna je případ, který za Spartu hrát odmítl, tak co bys chtěl? A Volešák? Četls jeho prohlášení? Chtěl bys, aby takovej primitiv, jako je on, kopal za Spartu?? Já teda ne..


paascha 
re: re: Křetínský

12.10.2007 13:09

No, nevím, co jsi viděl ty, ale já viděl od Pudila jedno nastrčený kolínko, pár marnejch výklusů, pár faulů a jedno divadlo s Horváthem. Volešák neukázal nic. kdyby byl Pudil ve Spartě, za chlast má pokutu, Blesk a ČT ho tahaj hnojem, takže by si nekop, takže je líp, že je, kde je. A že je ve Slávii? Dobře mu tak, ožralovi


Luk 
re: Křetínský

12.10.2007 12:54

Jestli se bojí fanoušků, to byla spíš otázka. Buď tak a nebo mezi ně prostě nechce chodit a komunikovat. Nevím. Rozhodně by ale padaly nepříjemnější otázky než od novinářů. Ale že se mluví vykecat asi ze všeho, to souhlasím. K těm odchovancům. Nikdy se neprosadí, pokud nedostanou šanci. Dávno je známé, že odchovanci, kteří jsou v klubu vlastně zadarmo, to mají v klubu vždy těžší, než třeba posila za 20 milionů, i kdyby byli třeba lepší. Šimůnek se na Kladně dobře rozehrál, ale je otázka, jestli by dostal ve Spartě šanci nebýt povedeného MS nebo pokud by na začátku sezóny mohl nastupovat Řepka.


Celticgirl 
re: re: Křetínský

12.10.2007 13:17

Chápu, ale to maj dostat šanci v ligovém zápas za Spartu, kde nám jde každý kolo o tři body a namísto toho se má experimentovat? CO Ti vadí na hostovačkách :). Hráč dostane víc šancí, než by ve Spartě dostat mohl, nebude pod takovým tlakem a může se parádně rozehrát, získat sebevědomí... kdežto premiéra ve Spartě vypadá asi tak, že jdeš na plac uplně vyjukanej bez nějakých zkušenností, se strachem, že když to zazdíš, tak už třeba další šanci nedostaneš... Většinou ti hráči, co zazáří na hostovačkách, se vrací do přípravy k nám a tam se ukáže... Neplatí třeba u Holendy, kterého je mi osobně líto, protože v přípravě byl ok, dokud se nezranil a stejně se ho Sparta snažila zbavit... přitom je to typ co Došan, s tím rozdílem, že má lepší techniku, je rychlejší a důraznější a takových hráčů moc nemáme... s tím Křetínským.. od toho má lidi, od toho je Prezident klubu atd., aby chodil na tyto schůzky a pak mu to třeba tlumočil.. ano, vím, jen to nestačí.. ale třeba u mě v zaměstnání náš generál taky nechodí na pokec se svými zaměstnanci a vždy je to prostřednictvím jeho podřízených ;). Takhle to funguje i na Spartě.


Luk 
re: re: re: Křetínský

12.10.2007 14:31

Proti hostovačkám nemám nic, ale proti tomu, že hráči se do kádru nezapracují ani pak. Když se podívám na soupisky při derby, v našem kádru není jediný náš odchovanec(Horvátha nepočítám, toho jsme museli vykoupit zpět), naproti tomu ve Slavii nastoupili 3 vlastní odchovanci a to ještě 2 kteří by normálně hráli byli zranění. Navíc Volešák a Pudil jsou hráči původně z naší líhně. Já jsem prodej Volešáka nepochopil, protože ve Spartě nedostal žádnou šanci, i když se mu v Budějovicích dařilo. Dneska si myslím, že by mohl být dobrým náhradníkem za Horvátha. To, že se po přestupu zachoval jako kretén, je už věc druhá. Lehkovážně byl puštěn třeba i Zlámal, kterého si Sparta vychovávala dlouho.


Luk 
re: re: re: Křetínský

12.10.2007 14:35

Ještě s komunikací. Přirovnání s prací tady není moc na místě, protože my nejsme zaměstnanci Sparty. Navíc za to setkání s vedením si vlastně platíš, takže by to také mělo být se vším všudy. Každý klub ale funguje vlastně jen díky fanouškům, to by si mělo vedení uvědomit a nechovat se k nim jen jako ke zdroji peněz. Nemusel by ale ani nikam chodit, kdyby fungovali rozhovory přes net. Kdyby takto odpovídal třeba jednou za půl roku, určitě by ho to tolik času nestálo.


Celticgirl 
re: re: re: re: Křetínský

12.10.2007 15:16

OK, tak můžu udat jinej příklad - generál si nejde posedět ani s investorama, od všeho má lidi, nehledě na to, že to jsou schůzky, kde se jedná o kšeft :-). Prostě chci jen říct, že v povinnostech není sedat si s fanoušky.. K čemu potřebuješ posedět si s ním? Řekne Ti totéž, co by Ti řekl Bílek, Chovanec nebo Otava.. Jinak ještě k těm odchovancům, Volešák poslední půl rok v Budějicích vysedával na lavičce... V Budějicích, průměrném českém týmu.. Když se koukneš na jeho kariéru, vyšla mu jenom jedna sezona a mluvilo se hlavně o jeho dobře zahrávaných trestných kopech.. ano, to je sice hezké, ale to nestačí.. Na jeho místě hrál v přípravě ve vynikající formě Bíro a kdyby se nezranil, tak by nezačal v Budějovicích, ale ve Spartě.. a Bíro několikrát převyšuje Volešáka, jen teď po zranění nedostává příležitost, přeci jen si ho přivedl Cipro a STraka může sázet na jiné hráče.. Volešák už na hostování nechtěl, chtěl za každou cenu pryč... A už vidim, jak do SLAVIE dáváme hráče na hostování... to přece nejde.. bu´d ho tam nepustím nikdy nebo jedině na přestup..


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Křetínský

12.10.2007 15:34

btw tím vůbec neříkám, že bych nepřivítala offline rozhovor s Křetínským... naopak


Luk 
re: re: re: re: re: re: Křetínský

12.10.2007 16:41

Bylo by na delší rozbor a chtělo by do toho víc vidět, proč se třeba odchovanci neprosazují jako dřív. Může to být i jejich nedostatečnou kvalitou, ale i to musí mít příčiny(můžou ale sahat i dál do historie, k minulému vedení). Mám názor, že fanoušci jsou specifická skupina a že by takové setkání mělo být běžné. Ale nějaký on-line rozhovor by uplně postačil, souhlasím.


schimir 
Nesouhlasím

12.10.2007 10:35

Nezlob se na mě, ale absolutně nemáš pravdu. Zaměňuješ pojmy a tím uvádíš čtenáře v omyl. Spartu vlastní finanční skupina J&T. Záměrem této skupiny je (dle mého názoru) kvalitní reklama. K tomuto soudu jsem dospěl zcela racionální úvahou. Pokud někdo, kdo je velice významným hráčem na trhu s energetikou, na poli finančnictví a bankovnictví a má jiné aktivity koupí klub, je to čistě marketingový tah. Do vedení Sparty přišel Daniel Křetínský, člověk fotbalovému prostředí neznalý. Nicméně je to člověk znalý světa ekonomického a je zde dosazen majitelem. To prostě stačí. Víc tomu rozumět nepotřebuje. Fungovat by totiž mělo rozdělení kompetencí (záměrně píšu, že by mělo, protože si tím nejsem jistý). Vedení společnosti není jen pan Křetínský, který je pro většinu sparťanů symbolem zla, protože neuváženě vyhodil trenéra Straku a tím z něho de facto udělal mučedníka. Vedení = představenstvo + prezident, takže celkem 4 lidi. Prezident klubu všude jinde ve světě zodpovídá za sportovní chod klubu (u nás předává květiny před zápasem a píše úvodní stránku v programu). To on by měl volit, jací hráči přijdou, jaká bude klubová strategie a které bitevní pole je pro nás prioritní, s ohledem na požadavky majitele. Dále tu je pan Ing. Beneš, ve funkci finančního ředitele. On zodpovídá za chod klubu po ekonomické stránce. Zjišťuje výdaje, kalkuluje s příjmy a snaží se dostat klub do zisku, neboť bystřejší možná chápou, proč jsme akciovou společností. Obchodní a provozní ředitel, pan Svoboda, má také jistě nějakou zajímavou činnost. Já si pod tímto názvem ale nedokážu nic konkrétního představit, protože občerstvení a jiné služby na stadionu jsou bídné, velkoplošná obrazovka stále není. Přitom právě tento člověk má takové věci dle mého soudu na starosti A konečně zde máme Judr. Křetínského. Ten zastupuje majitele. On rozhodne, kolik peněz přiteče do klubu a kolik by mělo být odčerpáno. Nic víc, nic míň. Domnívám se tedy, že házet na něho osobní zodpovědnost za cokoliv, je hloupost. Pokud tedy nechce Spartu vysát a prodat. Toto se ale neděje, takže nerozumím neustálým výpadům vůči jeho osobě. Za nákupy by měl být zodpovědný trenér a sportovní ředitel, kterým je u nás prezident Chovanec. Kolik peněz z rozpočtu na ně vydáme, to by měla být parketa Ing. Beneše. Služby fanouškům má obstarávat pan Svoboda, komunikaci s nimi pan Otava. Strukturou klubu se dá zjistit, kdo je konkrétně zodpovědný za ono špinavé sedadlo v Xté řadě Ytého sektoru. Ale věřte mi, Judr. Křetínský to opravdu není. Pokud jste to dočetli až sem, možná se malinko zamyslíte nad tím, jestli je opravdu na místě házet špínu na někoho, kdo nám konečně odpáral nálepku korupčního týmu, kdo se snaží budovat konkurenceschopný tým v Evropě a kdo zatím jen narazil na to, že má v týmu neschopné a nekompetentní osoby.


Dynamo 
re: Nesouhlasím

12.10.2007 10:46

sice Křetísnký není odpovědný za špinavé sedadlo přímo,ale nepřímo určitě, protože je to on kdo je na vrcholu pyramidy...může najmout lepší uklízecí služby nebo prostě vyměnit šéfa toho úseku..


schimir 
re: re: Nesouhlasím

12.10.2007 11:07

A jsi si tím jistý? Není to náhodou pan Svoboda (provozní ředitel), kterému by měl tento návrh podat pan Otava, kterému by měl dotyčný divák adresovat svou stížnost? Pan Svoboda by měl přes pana Kříže, který má na starosti technické zajištění stadionu, sjednat nápravu. Co ty na to?


Dynamo 
re: re: re: Nesouhlasím

12.10.2007 11:13

a kdo tyhle pozice obsadil? podle mě Křetísnký a i Křetísnký je může odvolat, to znamená že se tihle pánové odpovídají jemu..šéf je jen jeden


schimir 
re: re: re: re: Nesouhlasím

12.10.2007 12:24

No to právě ne! Šéfové jsou právě ti čtyři. Křetínský není absolutním vládcem, jak nám předkládají média. Toto je potřeba si uvědomit. On pouze zastupuje majitele.


boskooov 
re: Nesouhlasím

12.10.2007 12:04

Castecne mas pravdu. Tito zmineni panove jsou osobne odpovedni za zminene useky. Paklize neco nefunguje, napr. prestupova politika, je to veci pana Chovance. Pokud se situace pod Chovancem nezlepsi (zatim tedy nezlepsila), tak pak musi zasahnout Kretinsky a Chovance vyrazit.Jenze to neudelal!!!!


schimir 
re: re: Nesouhlasím

12.10.2007 12:25

Protože na to nemá pravomoce. Chovance může odvolat jedině majitel, nikoliv majitelem dosazený dozor!


Elbi the King 
re: re: re: Nesouhlasím

14.10.2007 15:19

to sou kecy!! to by pak byl jen nastrcena figurka. majitelum je Sparta ukradena, vsechno ridi kretinsky, je to sice hezkej sloh, ale zcestnej.


schimir 
re: re: re: re: Nesouhlasím

14.10.2007 19:08

Pán je koukám asi expert. Všechno řídí Křetínský. To by se z toho musel zbláznit. On je právě jen ta nastrčená "figurka". Jeho hlavní obživou je energetika, ve Spartě určuje výšku rozpočtu.


Elbi the King 
re: re: re: re: re: Nesouhlasím

15.10.2007 23:19

jasne. a koho vyrazej majitele kdyz nebudou spokojeny s vysledkama?? chovance?? nebo jiny co jsi jmenoval?? jasne ze kretinskyho, kterej je za vsechno zodpovednej. on zodpovida za to jak pracujou jeho podrizeny, on bude prvni kdo pude od valu kdyz se J&T znelibi.


schimir 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 09:40

No řekl bych, že právě ty, co jsem jmenoval. Za výsledky ručí trenér, jeho nadřízený je sportovní ředitel. Tak by to mělo být. Křetínský by byl podle mě odvolán v případě nějaké levoty, tunelářství nebo něčeho takového


taborita1 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 10:22

Sparta nemá sportovního ředitele.


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 10:33

Moje chyba. Při práci nemá člověk lelkovat po internetu:-) Ano, sportovní ředitel ve Spartě není, tuto funkci ovšem zastává prezident Chovanec, jak bylo oznámeno při jeho jmenování. Myslel jsem jeho. Jak píšu skoro všude, nevím, co na Spartě dělá, protože navenek se projevuje úvodní stranou programu a předáváním květin. Tady je podle mého soudu zakopaný pes


Hyundai 
re: Nesouhlasím

12.10.2007 14:06

100% souhlas se schimirem


Luk 
re: Nesouhlasím

12.10.2007 15:10

Já bych byl jen rád, kdyby někdo odhalil to, jak to ve Spartě vlastně funguje. Ale z toho, co píšeš nevyplývá, za co pak odpovídá Křetínský. A nejsem si uplně jistý, zda má Chovanec nějaký opravdový vliv na chod v klubu. Pokud ale chceš, můžeš si místo slova Křetínský všude dosadit "představenstvo". Problém je ten, že Křetínský je předsedou toho představenstva, takže má z nich logicky největší pravomoci. Jak už jsem ale psal v článku, nemyslím si, že svěřit většinu kompetencí při přestupech trenérovi, je z dlouhodobého hlediska šťastné řešení. Trenér totiž přemýšlí většinou jen tak, aby mu hráč okamžitě pomohl(Horvtáth, Kulič, Mareš), ale jelikož významnou položkou, možná rozhodující, je prodej hráčů do zahraničí, tito hráči nemají potenciál dalšího prodeje ani zlepšování výkonnosti.


drapek z lasicky 
re: re: Nesouhlasím

12.10.2007 19:51

Kurva, ze nam ten Mares ale sakra pomohl!!


Luk 
re: re: re: Nesouhlasím

13.10.2007 10:05

:-) Jo, myslel jsem to tak, že to nebyl zrovna nákup pro budoucnost.


schimir 
re: re: Nesouhlasím

13.10.2007 20:30

Luku, tohle přeci píšu ve svém komentáři. U nás je problém nedefinovanost jednotlivých postů. Všude je běžné, že prezident klubu má určitou linii, do které mu musí zapadnout trenér a kompletní tým. To u nás není, nejsem si toho z pozice fanouška vědom. Křetínský z pozice zástupce majitele nemůže být zodpovědný za transfery, občerstvení ani jiné věci. Od toho tam jsou jiní.


Luk 
re: re: re: Nesouhlasím

15.10.2007 10:29

Za transfery je zodpovědný určitě. Sice nevím, jak se přesně vybírají posily, ale Křetínský má v celém procesu určitě významné slovo. Nemyslím si, že kdyby řekl, že se nějaký hráč nekoupí, někdo by měl pravomoc jeho rozhodnutí zvrátit. Jisté ale je, realizace přestupu, vyjednávání s majitelem druhého klubu, má na starosti on.


schimir 
re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 09:45

Tak samozřejmě, že vyjednává on, zastupuje majitele, má podpisová práva. To asi těžko může dělat masér. Jak to myslíš s tím, že zodpovídá za transfery? Mně se zdá, že dává z pozice majitele trenérům volnou ruku, což je v pořádku. Jen mi chybí ta záklopka proti totálnímu překopání kádru po změně trenéra, kterou by měl být sportovní ředitel. To, že může stopnout jakýkoliv přestup, je zcela normální a toto právo má ve Spartě více lidí.


Luk 
re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 15:03

No tak za transfery nemůže zodpovídat trenér, protože je pouhým zaměstnancem. Jak už jsem psal, může radit, ale konečné slovo musí být na vedení, resp. na představenstvu. Stejně tak je na nich, kolik dají pravomocí podřízeným nebo jakou bude mít funkci prezident. Nevím jak mají rozdělené pravomoce, ale logicky vyplývá, že největší odpovědnost a i největší pravomoce jsou na předsedovi představenstva. Neumím si představit, že by mu někdo v klubu odporoval, kdyby se nějak rozhodl. Proto si myslím, že pokud se rozhoduje o čemkoliv zásadním v klubu, musí to schválit ten nejvyšší, tedy předseda představenstva.


schimir 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 20:37

Rezka, Horvátha a další si přivedl kdo? Chtěl je Křetínský nebo Bílek?


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 21:45

Asi mi špatně rozumíš. Podle mě není důležité, kdo je chtěl, ale kdo dal svolení k jejich koupi, čili kdo má poslední slovo. Křetínský mohl přeci vždycky říct, že je nechce. Taky vyjednává přestupové částky a pokud by se mu zdál požadavek druhé strany příliš vysoký, hráče by prostě nekoupil. Jestli plně důvěřuje Bílkovi a dává mu možná víc prostoru, než by bylo vhodné, je jeho věc.


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

17.10.2007 20:59

Tak jsme se asi dostali k tomu, co nás spojuje a rozděluje. Radši bych na místě toho, kdo schvaluje transfery viděl někoho, kdo fotbalu rozumí. Na druhou stranu musí být pro trenéra radost mít takové možnosti


Pilsener 
re: Nesouhlasím

12.10.2007 15:29

Přesně tak. Taky si myslim, že na současným stavu ve Spartě nese vinu hlavně sportovní úsek klubu, hráči, trenéři, skauti, Chovanec... Nejvyšší vedení klubu, potažmo majitel, mají mojí nejvyšší důvěru. Jsem přesvědčenej, že proto, aby Sparta byla úspěšným a dobře fungujícím klubem, jsou vytvořeny na naše poměry špičkový podmínky. Máme naprosto profesionální vedení, který chce klub budovat po vzoru západních velkoklubů a je otázkou trpělivosti, než se k tomu klub dopracuje. Já tvrdím, že nyní je to na trenérech a hráčích, aby klub posunuli výš a naplnili ten potenciál, kterej Sparta rozhodně má. Je třeba uspět ve skupině v poháru UEFA, udělat si jméno, zvýšit svou prestiž a věřim, že potom má Sparta velkou šanci na angažovnání kvalitních hráčů ze zahraničí, což za minulýho vedení rozhodně nehrozilo. Zároveň se neobávam, že by po případným úspěchu v Evropě hrozil nějakej masivní výprodej klíčových hráčů neboli přiživování se majitelem na úspěchu Sparty (zase si vzpomenu na éru Košťál-Pelta)


Elbi the King 
re: re: Nesouhlasím

14.10.2007 15:24

uz ted je to vyprodej, viz prodej simunka - sice za 150 milionu, ale co?? za rok, dva moh bejt jeste cenejsi a ted by nam pomohl. ve skupine uefy nemame sanci uspet, i kdyz souperi nejsou tak hrozny, jenze trener a celkove sportovni vedeni vcetne hracu sou tragicky. hrajeme az na par vyjimek vetsinou hrozne a navic k tomu nejsou ani vysledky.


schimir 
re: re: re: Nesouhlasím

14.10.2007 19:10

Můžu se tě zeptat, co bys říkal, kdyby si Šimůnek zlomil nohu a půl roku nehrál? Jaká byla šance, že přejdeme přes AFC? Nulová!!! Sparta na tu nabídku musela kývnout


tucnak68 
re: re: re: re: Nesouhlasím

14.10.2007 22:18

Se Šimůnkem rozhodně větší!


schimir 
re: re: re: re: re: Nesouhlasím

15.10.2007 10:00

Jasně. Ještě připočítej Rosického a Nedvěda v záloze, Kováče v obraně a v bráně Čecha.


Elbi the King 
re: re: re: re: Nesouhlasím

15.10.2007 23:16

tak by si ji zlomil, no a?? to se prece muze stat, ale je to nepravdepodobny. stejne tak se mu muze stat vazny zraneni ted ve wolfsburgu. stejne tak ho muze srazit auto nebo na nej spadnout meteorit... nevim proc hned myslet na nejhorsi. mnohem pravdepodobnejsi je ze by hral a hral dobre a pomoh by nam.


schimir 
re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 09:51

Rozdíl mezi tím, kde si bude lámat nohu, je právě těch 150 mio. Sparta má rozpočet cca 350 mio na sezónu. Do jaké míry jsou to výdaje nutné, to nedokážu posoudit. Každopádně ale vím, že je nutné část pokrýt z přestupů nebo z příjmů z LM. A LM už dvě sezóny nehrajeme. Už je ti to jasné?


Elbi the King 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 15:25

ne neni :o)


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlasím

16.10.2007 20:38

;-) Bohužel jsme v situaci, kdy prodávat musíme. Je to škoda, ale to je prostě fakt


abdul 
Kretinsky je (k) nicem(a)u

12.10.2007 12:06

to je snad jasny. uz jen kvuli tomu kolik casu Sparte venuje. jednou v nejakym rozhovoru odpovidal na otazku kolik casu stravi praci pro Spartu, uz si to presne nepamuju, ale vim jiste, ze to nebyl dohromady ani jeden pracovni den beznyho delnika, tudiz min nez osm hodin. prace sefa klubu jako je Sparta je minimalne na plnej pracovni uvazek a ne nejaka brigada pro poteseni nekoho, kdo se primarne stara o daleko vetsi investice.


abdul 
a jeste jedna vec

12.10.2007 12:16

Neni vubec jisty, ze skupine J&T slo pri vstupu opravdu jen o marketing. Takovy pozemky pod Spartou maj svoji vysokou cenu a kdo trochu sleduje deni, tak jiste vi, ze J&T se profiluje i jako vyznamna developerska spolecnost. Aby jsme se jednou nedivili az misto Letny budou stat kancelare, byty a hotely a Sparta bude hrat nekde na periferii. Nekdo kdo zbohatnul na Slovensku v ere Vlado Meciara ma na svedomi urcite vetsi prasarny nez presun nejslavnejsiho klubu v zemi.


Energetik 
re: a jeste jedna vec

12.10.2007 12:19

To si myslim nehrozi, kdyz uz, tak proc by teoreticky ty kancelare a obchodni prostory atp. nemohly byt soucasti stadionu....


abdul 
re: re: a jeste jedna vec

12.10.2007 12:30

tohle sem nadnes jako krajni variantu. byl by z toho urcite vetsi vejvar nez kdyby to bylo soucasti stadionu. osobne si myslim, ze realnejsi je to co pises ty. proto existujou i ty uvahy o narodnim stadionu. chtel jsem hlavne poukazat na to, ze J&T nemusi jit primarne o marketing. podle myho nazoru take neni pravda, ze klub v nasich podminkach musi byt klub nutne neziskovy. takovej Liberec a i treba Sparta za ery Kostala byli rozhodne v plusu a v nekterejch sezonach pravdepodobne i v nemalym. myslim, ze by se naslo vic klubu, kde jejich majitele vzdelavaj.


Energetik 
re: re: re: a jeste jedna vec

12.10.2007 12:59

Urcite, narodni stadion by to resil. Druha vec je, ze NS neni nic jistyho a zaplatpanbuh to zase vypada si ze vic NE nez ANO. Ale ciste teoreticky firma je silna dost na to, aby si prestavela Letnou k obrazu svemu, tedy i s kanclama atp. Ale to jsou spekulace a teorie.


schimir 
re: a jeste jedna vec

12.10.2007 12:28

I kdyby toto udělali, mají na to právo. Právo majitele. Logicky by se to ale odrazilo v negativní kampani proti nim, kterou si myslím žádná "slušná" firma nepřeje


abdul 
re: re: a jeste jedna vec

12.10.2007 12:55

podle myho na to pravo nema. tady porad dochazi ke konfliktu, kdy nekdo tvrdi, ze fotbal je stejnej byznyz jako kazdej jinej a nekdo, ze ma svy specifika. ja sem zastance ty druhy verze a jsem presvedcen, ze klub nelze vlastnit jen tim, ze si ho koupis, ale vlastnej ho svym zpusobem i fanousci, kteri ho nosi ve svych srdcich. jakou myslis, ze by mela Sparta hodnotu, kdyby nemela takovou divackou zakladnu jako ma? absolutne pak nechapu jak nekdo z pozice fanouska muze zastavat nazor, ktery by mel mit spis ten vlastnik.


schimir 
re: re: re: a jeste jedna vec

13.10.2007 20:26

Protože fandovství je o emocích. Nehmotná věc. Fotbal je obchod, dneska teda určitě, ale má svá úskalí a specifika. Podívej, máš pravdu v tom, že součástí klubu jsou fanoušci. Ale záleží na nich, jak s nima bude vedení nakládat. Pokud jsou klubu oporou, bude se o ně starat. Pokud mu dělají jen problémy, bude na ně klub kašlat a jejich názory jsou mu u zadní části těla.


Elbi the King 
re: re: re: re: a jeste jedna vec

14.10.2007 15:29

simire, ty ses snad nekdo z vedeni ne?? ze tak vsechny ty 'prasaky' obhajujes... :(


schimir 
re: re: re: re: re: a jeste jedna vec

14.10.2007 19:13

Ne, ale koukám na to střízlivýma očima. Podívej se na MU nebo Liverpool. Tam je to stejné. Mají majitele, který je zároveň formálním šéfem klubu. Jenže klub vede prezident, osoba fotbalu rozumící. U nás prezident píše úvodník do programu a předává kytky. Víc z jeho práce nevidím. A všichni se jen vozí po Křetínským, který za to opravdu nemůže. Firmě s rozpočtem 350 mio prostě NEMŮŽE velet jeden člověk.


Energetik 
Clanek

12.10.2007 12:18

S nekterymi castmi clanku by se dalo souhlasit anebo polemizovat. Ale ja bych se zameril na to obcerstveni, coz je primarni vec, ktera cloveka na stadionu pali. Nevim na zaklade ceho prisli na to, ze je spartansky cesky fotbalovy fanousek zvedavy na nejaky priblbly rohlik s delsim parkem. To je reakce na to, ze se nedaly zrat klobasy? Proc tedy (tisickrat to bylo receno) nenajmou lidi, kteri opravdu tomu rozumi a ne brigadniky, kteri umi upect burta tak leda u ohne. Proc nevymeni dodavatele klobas atp. atp. ... Misto toho delame pokusy ala USA. Nebo je to snad vysledkem onoho velkeho zjistovani mezi fanousky po republice renomovanou firmou (koho z opravdovych fanousku se ta firma zeptala fakt nevim, o nikom nevim)? Takze zacit od takovychto malickosti. Jinak Kretinsky opravdu par veci posral, ale dejme tomu ze se zacina snazit o napravu. Tak uvidime co dal.


acskncl 
re: Clanek

12.10.2007 14:48

Zmenu z klobas na rohlik s parkem jsem teda nepostrehl, neb obcerstveni sem si na Sparte nekupoval hodne dlouho. Tudle kombinaci maj ale uz nejakou dobu v Olmiku a tam musim rict, ze ten grilovanej parek ci co to bylo v rohliku s kecupem a horcici meli za nakejch 30 ci 35 kc opravdu vynikajici. Nicmene souhlasim, ze klidne by stacilo minuleho dodavatele klobas a piva vymenit za toho co maj ve fucikarne na hokejove zapasy, tam obcerstveni nema nejmensi chybu!


sin34 
re: re: Clanek

14.10.2007 02:26

Staci si zajit na hokej. Stanku "habadej" moc se neceka a jidlo je taky dobry a cenove prijatelny..proc to nejde i na fotbale??? Normalne bych to cele sveril nejake firme a ta at se stara, kdyz bude nespokojenost firma se vymeni..ale tohle??Brigadnici a jejich pul metrove ohne...spalne klobasy...atd atd FUJ!


Tommy 
ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 12:52

...bo se nehodlám snižovat k pouhému konstatování "blábol", byť by to bylo nejvýstižnější, rozvedu to jen v pár větách. Samozřejmě, že se fanoučci nemusí s prací vedení, Křetínského konkrétně, ztotožňovat, ale to co tu leží je jen jednostranně zaměřený článek, jehož autora hnala možná až nenávist ke jmenovanému. Přes chyby a zápory se pod současným vedením dosáhlo i mnoha pozitivních věcí, ale to je lepší nezmiňovat, že?! Tohle je důkazem jak je snadné manipulovat s veřejným míněním. Vždyť to co pisatel předvadí je ekvivalent práce mediálních mrdek, co Spartu umí jen špinit. Gratuluji, v deníku Sport bys měl hned připravenou židli!


abdul 
re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 12:59

nejdriv napises, ze nebudes psat jen "blabol", ale pak nepredlozis jedinej argument, krome konstatovani, ze se dosahlo i mnoho pozitvniho. me jako jedina pozitivni vec napada, ze dneska uz nas nikdo nemuze obvinit z uplaceni.


otiko 
re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 12:59

Tommy- LUK Spartu určitě nechaní a uváděná fakta jsou jasná. Se vztahem fanoušků to nemá co dělat. Leda to, že LUK mohl důrazněji zmínit, že Sparta pod Křetínským přání fanoušků, aby byla suverenem ligy a úspěšná v LM neplní. To jestli se na stadionu proává hot dog nebo klobása na tácku není přeci až tak podstatané. Navíc Sparta si v poslední době ani neumí udělat mezi fanoušky pořádek - viz stupidní projevy v kotli.


Energetik 
re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:01

Poloz ty pozitivni veci na stul Tommy, at se to vyvazi. Klidne je sem vyjmenuj at se da polemizovat a diskutovat o tom, co prevazuje ;-)


Tommy 
re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:09

máš to mít....sice z toho bude zase bitka, ale prosím. Hodím to přes vík na papír a pošlu. Jako upoutávku mohu uvést: zvyýšení návštěvnosti, zajímavé akce pro fanoušky, zkvalitnění komunikace s veřejností, program SFT, on-line systém rezervací, zaměření na scouting a práci s mládeží, maximální podpora trenéra a jeho koncepce...


BeoWulf 
re: re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:14

no minimalne to zvyseni navstevnosti je diskutabilni... spis si myslim ze minuly rocnik byl ulet a ted se vse vraci do starych dobrych koleji tj. peknych 5 tisic na zapas :)


Tommy 
re: re: re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:17

promiň, ale diskutabilní není. Čísla hovoří jasně a to je neotřesitelný fakt. O letošku se můžeme bavit až v květnu příštího roku...


BeoWulf 
re: re: re: re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:24

pro me zase jasne hovorej zapasy se zlinem, olomouci a bolkou... ja si proste myslim ze to bylo spis vyrovnanosti ligy nez nejakejma akcema ale je pravda ze se to ukaze az na konci sezony jak to je :)


Luk 
re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:07

To co jsi přečetl, je můj názor. Pokud v nějakém konkrétním bodě nesouhlasíš, můžeš to napsat sem do diskuse. A určitě není mým cílem házet na Spartu špínu nebo někoho za každou cenu pomlouvat. Chci jen upozornit ne spoustu chyb, co se ve Spartě po tímto vedením děje. Jestli máš něco konkrétního, klidně na to budu reagovat.


Tommy 
re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 13:16

když řekneš "a", neměl bys zapomínat ani na "b". Nic není jen černé nebo bílé. I když ani já nejsem se sportovními výsledky spokojen, nemohu při střízlivém hodnocení vedení, za dobu jeho působení ve Spartě, chrlit výhradně kritická slova. Pokud by si tohle přečetl někdo málo znalý věci, pak musí logicky zaujmout jediné stanovisko. Křetínský je ropucha sedící na prameni křišťálové vody, která by všechno jako mávnutím kouzelného proutku očistila a napravila. Tvůj článek z něj dělá nekompetentního idiota co pod návaly dětské zarputilosti kupí chybu za chybou a bez ohledu na ohlasy okolo dál slepě razí cestu, která vede do záhuby. realita je přitom úplně jiná. Po obchodní stránce Spartu zvedl a je mu málo co vytknout. Tu sportovní vložil do rukou dalších osob, které dostaly volný prostor. Nezasahoval do nákupů ani sestav, pouze vytvořil podmínky.


Luk 
re: re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 14:55

Já ale nevím, jak Sparta funguje po obchodní stránce nebo jestli ji dokonce zvedl, ty to víš? Do nákupů určitě zasahuje, ale je pravda, že jeho podřízení dostali hodně volného prostoru v té sportovní části. Za výběr zaměstnanců a to, jak pracují pořád zodpovídá on. Navíc si nemyslím, že by ve fotbalovém klubu, který je z velké části živ z prodeje hráčů, dala oddělit sportovní a ekonomická část. Smyslem toho článku bylo především upozornit na chyby. Zároveň nepředpokládám, že sem budou chodit lidé, kteří neví, o čem je řeč. Každý si o tom může udělat svůj názor a pokud v rámci objektivity chceš napsat opačný názor, bude to jen ku prospěchu věci a dikuse.


otiko 
re: re: re: re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 15:21

co vlastně chce fanoušek ? chce mít především na stadionů chutnou klobásu a velmi ziskového majitele klubu či plný stadion, byť řvoucí idiotské pokřiky ? Nebo chce fanoušek pohlednou hru a vítězné sportovní tažení svého klubu doma i v Evropě, pocit hrdosti a radosti nad úspěchy svého klubu, pocit že jde na rovný zápas s Realem či Chelsea nebo se třást při zápasech s Odensee či Jabloncem ? Jak se dá porovnat období před pěti lety a dnes ? Co z toho Křetínský fanouškovi zajistil, nabídl ?


pajík 
re: ehm...typický tendenční článek

12.10.2007 20:54

Poziziva? Jaké? Že si mediální svině dovolej víc než dřív? Dražší lísky? Obrazovka v nedohlednu. Možná co se povedlo je ta rezervace lístků přes net, ale to je tak vše.


schimir 
re: re: ehm...typický tendenční článek

16.10.2007 09:52

Tobě vadí, že se po nás vozí novináři? Mně teda vadí, že jim k tomu dáváme důvod!


lucifer.pekelny 
re: ehm...typický tendenční článek

15.10.2007 19:44

ať ti nepraskne cévka, Křéťohuliči :-)


otiko 
naprostý souhlas s LUKem

12.10.2007 12:55

pro chod každé firmy je podstatný majitel/šéf. Ten má možnost vybírat své spolupracovníky a určuje jak se ve firmě bude pracovat. Křetínský tuhle funkci neplní dobře. I když do Sparty angažuje ty, kteří třeba jsou úspěšní jinde, ve Spartě zapadnou. To není náhoda. Sparta pod Křetínským nemá šanci, on prostě není dobrý šéf. Dokud bude mít Sparta tohoto šéfa, tak by nepomohlo ani angažování Mourinha či Ronaldinha...příklad změny Slavie či hokejové Sparty není žádnou vyjímkou, stejně popříchodu či odchodu schopného šéfa se vyvíjí každá firma/klub.


SpartaForever 
Pěkný, ale...

12.10.2007 13:33

...divím se, že někoho baví psát pořád dokola o věcech, o kterých se psát nemusí, protože byly řečeny už dávno.


Kocek 
Ty kráwo to je snůška blábolů :DDD

12.10.2007 15:00

Dej si ještě jedno zapal si, ale už prosím tě nepiš. To sou kecy jak vod slávisty..


Luk 
re: Ty kráwo to je snůška blábolů :DDD

12.10.2007 16:29

Tvůj příspěvek má svoji hlubokou logiku, protože slávisty určitě moc zajímá, jak je veden náš klub. Jinak díky za užitečný příspěvek :-/


Kocek 
re: re: Ty kráwo to je snůška blábolů :DDD

14.10.2007 20:09

Ten článek je jak nějaká provokace, takový kecy mě fakt neberou..Nebudu tu autorovi vypisovat kde všude kecá kraviny, to ať udělaj ti, kteří na to mají náladu. Já rozhodně nebudu po 9 kolech dělat soudy nad trenérem apod. Každej normální člověk vidí, že na stadionu přibylo víc stánků, to je jen jedna z věcí, kde autor naprosto plácá :D


Luk 
re: re: re: Ty kráwo to je snůška blábolů :DDD

15.10.2007 10:23

Četl jsi snad někde v tom článku, že si stěžuju na málo stánků? Nestěžuju si nad kvantitou, ale kvalitou. Soudy nad trenérem taky nedělám, Bílek je ve Spartě navíc víc než 9 kol. Příště si pořádně přečti to, na co reaguješ, aby tvůj příspěvek měl pak smysl.


gonk 
Svatá pravda

12.10.2007 16:48

Tak jak jste to popsal, tak to taky vnímají fanouškové z Jičína...


inNatura 
něco na tom asi že bude...

12.10.2007 17:21

sice nesouhlasím se vším co zde bylo hozeno na papír, ale je jasný že vedení (křet) jedná bez myšlenky a pokud se myšlenka vyskytne, tak je to myšlenka nahodilá a nebo někým napovězená... jo, máme pěkný tréninkový centrum, ale k čemu nám je, když hráči na něm trénující se do A týmu podívají tak na půl zápasu v sezoně a pak se potloukají po hostovačkách a ve "správnou" chvíli je prodáme za pytel s balony... přišel Plíšek? hmm, fajn, pokud vím, tak přitáhl jednoho asi černohorce a byl se opáolit v barzílii nebo tam někde... aletřeba mu křivdím, bnudiž mu dán čas... ale křet svůj čas vypatlal už dávno a je přítěží pro klub a kasírtaškou trenéra... budiž mu jeho konec ve spartě lehký a brzký :)


recchi 
Nenech se otrávit

12.10.2007 19:03

Luk - nenech se otrávit hlasy, které tě poučují co máš dělat.Každý nemusí mít stejný názor, ale pokud máš potřebu se k něčemu vyjádřit, tak to klidně udělej. Proto jsou tu internetové hospody, aby si štamgasti mohli pokecat o tom, co je baví.Koho to nezajímá, ten si zaroluje nebo klikne jinam.Samozřejmě, že se skoro každý snaží vnutit tomu druhému názor, že právě jeho pohled na diskutovanou věc je ten správný.Druhou stránkou je skutečnost, jak daleko je ve svém přesvědčování schopen zajít.O smysluplnosti /odporné slovo/ tvojí úvahy svědčí i fakt, žes např. donutil takového Tommyho k tomu, aby ti přes víkend napsal oponenturu a dokonce jsi na chvilku vytáhl i proslulého Kocka z nejodpornější fotbalové knajpy na českému internetu - diskuze idnes!!!


drapek z lasicky 
Povedenej clanek

12.10.2007 19:58

A da se snim plne souhlasit.


Uriel 
Odpovědnost - Bílek nebo Křetínský????

12.10.2007 21:24

Tak pokud se Daniel Křetínský,potažmo vedení ACS rozhodlo pro anglický model,kdy je kouč zároven i manager a se svým realizačním týmem prakticky rozhoduje o všech přestupech,je to naprosto v pořádku a primární odpovědnost za výsledky nese jednoznačně Bílek.Jenže jeho práce bohužel koncepční není delší dobu...Realizuje přestupy "svých hráčů"(na kterých si akorát namastí kapsu)víceméně nepoužitelných pro kombinační hru a spíše s negativním přínosem pro klub.Nedokáže tým stmelit v kompaktní a za jeden provaz táhnoucí mančaft,který by hrál opět ten útočný fotbal se spoustou šancí,na jaký jsme bývali zvyklý a ne jen stereotypní nakopávané míče na´útočníka.Jenže pokud je současný stav delšího trvání je odpovědnost na vedení,které by mělo razantně vystoupit,ne vůči ultras ACS,ale vůči trenérům.Odvolat Bílka a angažovat trenéra,který by opět zavedl disciplínu v kabině,který by jsi získal respekt hráčů i fanoušků a pod kterým by se už konečně hrál opět ten kombinační a pohledný fotbal,hodný Spartě.A neustálým vymlouváním se na něco nebo vydáváním nic neřešících prohlášení situaci vedení nevyřeší a akorát to dopadne ostudou v UEFĚ,už takhle jsme měli namále...


RVS. 
V podstatě souhlas

12.10.2007 21:52

Ale v zásadě si myslím ,že to co Křetínský dělá pro Spartu,dělá v dobrém úmyslu.Ale pak to znamená ,že svou práci neumí.Pokud někdo zaměstnává sportovního ředitele kvůli předávání květin a psaní úvodníků do programu tak je to špatně.Tím spíše v situaci která tady hojně zazněla-nekoncepčnost v budování týmu atd.Záhadou pro mně je,proč věci typu fan shop(prostor i nabídka),čistota sedaček,občerstvení,komunik ace s fanoušky-které mě nepřijdou nějak obtížně řešitelné,nejdou zlepšit.A mojí osobní otázkou je,proč máme mezi sponzory Blesk-který denně chrlí tuny špíny na klub který spolusponzoruje.Podle mého to už nemůže být horší,takže bych se určitě nebál kopnout je do .....


Kory-cv 
Chlapy at z toho nezblbnete.

13.10.2007 11:38

Luku, pekne napsano-,dobrej nazor,ale myslim ze budeme jeste vsichni plakat.......


Josef 
Někdo tady psal,

13.10.2007 12:26

ře poslední pěkný fotbal se hrál za Straky. Pokud si vzpomínám, tak to většinou byla bída s nouzí a jen občas se na to dalo dívat. Ale byly výsledky. Je ovšem otázka ( a to se nikdy nedozvíme), jak by to vypadalo dál, kdyby Straka zůstal. S Křetínským jsem párkrát mluvil osobně( není pravda, že se pořád fanouškům vyhýbá). Má to v hlavě srovnané. Už dávno pochopil, že řídit fotbalový klub je úplně o něčem jiném, než vést normální firmu.Taky udělal to, po čem jsme my fanoušci volali- klub vedou bývalí kovaní Sparťani, rozjíždí se skauting, udělalo se hodně práce. A jasně, že se všechno nepovedlo.Ale podle mě by nebylo nejlepší po několika neúspěších třeba zase měnit trenéra. Vždyť jak to vypadalo loni touhle dobou. Po sedmi kolech jsme ztráceli na 1. místo 8 bodů.Bohužel se tým zase(snad už naposled) radikálně změnil. Takže zase bude trvat ,než si sestava sedne. Ale zase přišli (až na Abraháma) mladí nadějní kluci.Snad brzy najde Kulda jarní formu a Došek střeleckou mušku.A drbanům to jejich obrovské štěstí taky nemůže vydržet dlouho.Hlavně, aby se trošku umoudřil kotel. Já celkem chápu, že pokřik "Jude, Slávie" většina chápe jako opovržení nad nenáviděným protivníkem a ne jinak(antisemitsky), ale bohužel, pokud v něm budou pokračovat, svaz má možnosti, jak nám setsakra zatopit.A jsem přesvědčený, že pokud bychom v derby vedli a pokřik zazněl ( on zazněl až na konci jako výraz frustrace a taky jako odveta za urážky drbanů), rozhodčí by neváhal zápas ukončit a ještě by mu ve Sportu tleskali. Vedení prostě musí nějak zakročit, protože jinak se vystavuje přísným postihům. Prostě dnes je "in" řezat Spartu, hodně lidí se rádo přidá. A to poslední, co potřebujeme, je válka ultras proti vedení. A už vůbec bych nechtěl zažít to, co se odehrávalo za Hřebíka. Kdy likvidace nenáviděného trenéra stála nad vším a poškození Sparty se oslavovalo, protože to přispívalo k jeho odchodu.Tak vás jako letitý fanoušek Sparty, kluci, prosím. Zkuste přibrzdit a věřím, že na konci ligy se zase budeme smát.Děkuji.


Bombito 
re: Někdo tady psal,

13.10.2007 13:14

Josefe, super! To má hlavu i patu. Dík ;o)


Texas1893 
re: Někdo tady psal,

13.10.2007 14:28

To jste asi byl na jinym zápase. Já mám pocit, že skandování "Jude Slavie" mělo největší sílu po vyloučení Horvátha a že se to ozývalo z hodně míst.


acskncl 
re: Někdo tady psal,

13.10.2007 14:34

Jude Slavie bylo odhadem tak 7x za zapas a to hnedka po prvnim golu a bylo nejen z kotle ale i z mnoha mist na protilehle. Nehlasitejsi to bylo asi opravdu po vylouceni Horvatha. Proc to ta svine cerna ztlumila az na konci to vi jen on. Bud to mel udelat hned a nebo vubec.


Texas1893 
re: re: Někdo tady psal,

13.10.2007 18:52

Hlavně je nesmysl za to lidi peskovat. Nikomu to nevadilo 20let a najednou je to rasistický, xenofobní a já nevim jaký ještě. Do pytle, co je tohle za dobu? To se opravdu z fotbalu musí udělat něco jako tenis, kdy se bude tleskat na povolení nebo jako v NHL v USA, kde se fandí snad jen, když se to objeví na kostce nad ledem? Mně nevadí, když slávisti řvou Smrt Spartě nebo když nám chachaři tři čtvrtiny zápasu nadávaj do pražskejch kurev (zajímavý je, že nad tim se nikdy nikdo nepozastavil), ale to je pořád dokola... i když já ani nechci, aby se nad tim někdo pozastavoval. K fotbalu to prostě patří.


lebzna 
re: re: re: Někdo tady psal,

13.10.2007 20:33

Pokud nechapete, ze pokrik Jude Slavie je proste nevhodny, tak Vam chybi nekolik synapsi v mozku. Proste, dokud to budou primitivove rvat, tak nad nama bude viset Damokluv mec. Svet se proste vyviji a pred 20 rokama tady vladla antisemitska strana, ted tady je jina situace a to, ze se to netoleruje, je jedine dobre.


Uriel 
re: re: re: re: Někdo tady psal,

13.10.2007 20:52

Klídek pane Pavlát,zase nedělejte z komára velblouda...


Elbi the King 
re: re: re: re: Někdo tady psal,

14.10.2007 16:12

to teda neni dobre, je to jenom urazeni soupere a to k tomu patri a jestli se ti to nelibi, sleduj radsi vodni polo, ale radsi ne v recku tam se taky urazej, stejnak jako vsude jinde po evrope a ve svete. a navic na slovu jude neni nic rasistickyho.


Salám 
re: re: re: re: Někdo tady psal,

15.10.2007 14:51

Tohle jim nevysvetlis. Chapej jim je sparta uplne u prdele a jestli ji odejdou sponzori, dostanou pokutu, zavrou hriste apod. je jim vazne fuk. Bohuzel, je fotbal vubec nezajima a chodi si tam jen anonymne zahulakat pekne v davu. Uprimne nechapu jak se chce sparta s temito fanousky domluvit, jelikoz pochybuju o tom, ze patri k ultras se kterym se vedeni schazi.


sin34 
re: re: re: Někdo tady psal,

14.10.2007 02:44

Mne neprijde vhodne upozornovat na druhe a sam byt na tom stejne ba i hur..Jude Slavie je pokrik, na ktery reagovaly desitky zahranicnich novin, po zapase Sparta - Arsenal a hodilo to nepekny stin na Spartu i celou CR. Vim ze spousta lidi v tom nevidi nic antisemitskeho..ale nekteri ano. A ja nevim jak vy, ale ja nechci tomu praseti z CT davat nejake podnety aby po nas mohl dupat. Velika smula je ze u nas funguje "socialisticky" model verejnopravni televize. Televize, ktera plytva penezi a dosazuje tam lidi ktere pospinuji nas klub napriklad pan Sveceny nebo to prase.


Elbi the King 
re: re: re: Někdo tady psal,

14.10.2007 16:09

presne tak, toto je velmi kvalitni nazor!! vzdyt si at si otakarek misto Sparty vysila radsi neco o teplousich a 'diskriminovanejch' ciganech. alespon pride treba o tisicivku vic lidi.


Wega 
Díky Luku - mám stejný názor

26.10.2007 16:13

Tady je evidentní, že ta žába na prameni je Křetínský. Kdo tvrdí, že za to vedení nemůže, tak ať se přesně podívá na hokejovou Spartu. Tam byla ta "žába" Koželuh a hned jak ho nahradil pan Sivek se vše otočilo k lepšímu.