Vzkaz (AC SPARTA PRAHA - FC Zürich, Pohár UEFA)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Lion88 
VZKAZ

26.10.2007 06:35

Přesně tak!!!!


Celticgirl 
ene :-D

26.10.2007 07:56

Ty ses nám nějak rozčílil :-D. Když jsem poprvé klikla na Tvůj článek, myslela jsem, že je někde chyba, říkala jsem si, kde je to povídání z hlavní strany.. :-DDD.Že zrovna Ty napíšeš tohle Míšovi.. :-) podejte si ruce :-))))


StarejHomolka 
re: ene :-D

26.10.2007 08:04

:o)))) Podejte si ruce :o))))) Krásně jsi mě pobavila po ráno..nejlepší vstup do dne :o)))


Celticgirl 
re: re: ene :-D

26.10.2007 08:23

:-)))))


Energetik 
re: ene :-D

26.10.2007 08:45

Ja si s nim klidne ruku na odchodu podam ;-))) Ziskali jsme double to je v pohode. Ale ja nemam pocit, ze Bilek vi co ma delat. Ja proste nevidim naznak jineho systemu, nez hra na Doska. To samy dela kritizovany Bruckner s Kollerem, jenze ten narozdil od Bilka dokaze reagovat, kdyz uz tece do bot...


Celticgirl 
re: re: ene :-D

26.10.2007 08:51

Mám podobný názor, jen jsem prostě nečekala, že o tom napíšeš takhle krátký vzkazík :-)))). Mě co štve snad nejvíc, je, že nedokáže reagovat na to, co se děje na hřišti, vidí, že se třeba Došan trápí, ale nechá ho tam trápit až do konce a pak na něj lidi řvou Došek ven :(((. Přitom si to ten kluk vůbec nezaslouží.. každému se stane, že je z formy a on ukázal, že góly dávat umí.. jen tam nesmí být za každou cenu..


Energetik 
re: re: re: ene :-D

26.10.2007 09:00

Presne tak. Rvani Dosek ven me stvalo, tohle je fakt veci trenera. Kdyz to vidi 6007 lidi, ze je mimo a on jediny na to nereaguje a ani Siegl mu to nenasepta... ;-))) Jasne, Kulda mel srajdu, ale prece muze reagovat i zmenou systemu atp. atp.


ACS-fan 
To je málo

26.10.2007 07:59

1. Křetínský ven (ten Bílka přivedl a dal mu "fergusonovské" pravomoci = sportovní ředitel, což je při vší úctě nad jeho síly).


StarejHomolka 
Vzkaz

26.10.2007 08:02

Myslím, že tento vzkaz je z mého pohledu příliš krátkozraký. Vede mě k tomu jeden jediný fakt. Za přibližně posledních cca 6 let jsme měli 8 trenérů a kolik se ve Spartě protočilo hráčů za tu dobu? - nevím, odhaduji, 70? nebo více? Každopdáně každý půlrok přišlo vždy přibližně 6-7 fotbalistů, kteří byli v mnozích případech brány za "hvězdy" naší ligy, občas přišel nějaký ten cizinec nebo naděje či rádoby hvězda repre..atd..prostě mix všeho možného. A hrála Sparta někdy za těch 6 let dlouhodobě hezký fotbal? HA v lize co dlouhodobě předvádí? Vítězila někdy dlouhodobě? Pokud vím, tak se to většinou smrsknlo na dvakrát půlrok( v LM za Haška a pak za Hřebíka). Z toho pohledu si myslím, že je zakopaný pes jinde.... Kolikrát jsme zažili, že přišel nový trenér a xy nových hráčů a vše po chvíli zapadlo do starých kolejí.. :( Myslím, že problemů je několik a vliv na tuhle dlouhodobou mizérii má více faktorů. proto zužovat do jen do trenéra..nevím... Obávám se jen jediného. Přijde nový trenér, přivede si své hráče , na kterých bude stavět. Čtvrt roku nebo půl mu to bude jakžtakž šlapat a pak to azse přijde a fanoušci budou volat opět po změně trenéra..nevím, mě už tohle stále opakované kolečko nějak nebaví (stejně jako hra Sparty a další věci na Spartě) a proto si myslím, že by vedení mělo udělat opatření a být více náročné na hráče, pečlivěji je do Sparty vybírat, trenér by jim pak měl dávat šanci..atd..atd.. dle mě by se opatření měla týkat různých oblastí na Spartě, a proto to jen házet na trenéra a doufat, že se to třeba pak obrátí... . :( ACS!


Energetik 
re: Vzkaz

26.10.2007 08:59

Samozrejme mas pravdu, vedeni by melo dostat svemu slovu co se napriklad prestupove politiky tyce. Jenze to nam bylo slibovano pred zimni casti teto sezony a stejne jsme zase byli jak prutokovy ohrivac. Vis, ja si myslim, ze pokud Bilek zustane (a on zustane), tak nas v zime ceka to samy.. Vymena trenera urcite bude znamenat dalsi pohyby v kadru, to mi je jasny. Jen ti ted proste nevim, zda Bilek je opravdu spravna volba.


RVS. 
re: Vzkaz

26.10.2007 09:39

Souhlas.Volání Došek ven a Bílek ven-pomineme-li frustraci z další prohry-je na úrovni komentářů z Blesku.Doškova hra vypadá jak vypadá-ono asi těžko střílet gól za gólem když se mančaftu "daří" jak se "daří".Mimochodem včera gól dal.Takže-kdo v této situaci volá Došek,Bílek ven,tak ať jde do prdele.


Elbi the King 
re: re: Vzkaz

26.10.2007 11:50

dosek dal gol jo?? to si asi sledoval jiny utkani. nelibi se mi rvani dosek ven, ale kricet bilek ven je naprosto v poradku. skoda jen ze to zaznelo az na konci zapasu :)


sin34 
re: re: re: Vzkaz

26.10.2007 13:27

No hele dal..neuznali mu ho - neopravnene!Nevim kdo tady sledoval jine utkani..


RVS. 
re: re: re: Vzkaz

26.10.2007 13:42

Ne,sledovali jsme jsme stejný zápas-cca 5min před koncem dal Došek regulérní gól,který rozhodčí neuznal pro domnělý ofsajd.Rozfázováno v TV-fakt to ofsajd nebyl.A Bílek ven-budiž,máš na to nárok,přestože to považuju za krátkozraké.


Gringo 
re: re: Vzkaz

27.10.2007 09:59

nezlobim se na Doska ze nedava goly-snazi se jinak, ale to proc by nemel byt staven je jeho hrani rukama.Neni souboj aby nebyl jaik v boxerskem klinci,navic i kdyz je pred hracem soupere,drzi si ho na zadech-10ti letemu klukovi by to stacilo rict 2x ...a navic to by bylo prekvapeni pro soupere kdyby ty ruce nikam necpal ....


Twinsen 
re: Vzkaz

26.10.2007 10:18

Dobre si to vystihl, myslim si,ze ten problem neni az tak v hracich. Privedlo se za poslednich par let nekolik nadejnych kluku, kteri predtim patrili ve svych tymech k oporam a opravdu jim to kopalo a byli to opory, samozrejme na urovni ceske ligy. Z nejakeho duvodu jim to ale ve Sparte prestalo kopat, zapadli do sedeho prumeru, museli se prizpusobit necemu jinemu a stali se z nich tuctovy hraci. A ja se ptam proc ? V cem je zakopanej pes ? Me dneska prijde, ze tam ty kluci hrajou, protoze proste musi, je to jejich prace, ale nejak moc je to nebavi. proste si to odkopou, jednou za pul roku udelaj fotky do kalendare, ale tim to pro ne konci. Nejaka Zelezna Sparta, o tom uz nemuze byt ani rec. V tom byla nase sila , v kolektivnim duchu, nasazeni a bojovnosti. Ten tym drive slapal jako hodinky a sel z nej strach. Melo to hlavu a patu. Dneska uz sme fakt pro smich vsem.


paolo.maldini 
re: re: Vzkaz

26.10.2007 10:35

kdyz se nedari a maji pocit, ze nevi na hristi co delat, tak z toho fotbalu nemuzou mit hraci acs radost a proto se nam zda, ze si to jdou jen odkopat. vcera sem si vsiml jak sel 2x maty hazet aut a 2x k nemu pristoupil kadlec, ze ho hodi. maty mu mic nedal a tak kadlec stal pri tom autu pul metru vedle nej a koukal na nej misto, aby mu nabehl nebo aby ho poslal dopredu a sam hazel. nebo matyho centry do vapna - vsichni na jednom miste na penalte, misto, aby si jeden zbehnul na predni tyc a dalsi treba na zadni tyc. pri prvnim golu 9 branicich hracu sparty na 6 hracu curychu.... takovejch momentu je v kazdym zapase desne moc.


Energetik 
re: re: re: Vzkaz

26.10.2007 10:36

Jo to s tema autama me taky pobavilo a uprimne jsem to teda moc nechapal...


sin34 
re: re: re: re: Vzkaz

26.10.2007 13:30

Matusovic je modelka, ktera si uvedomila ze do ciziny jen tak asi nepujde..tak si klidne sedi na lavicce za 200 000 , mozna vic..


RVS. 
re: re: re: re: re: Vzkaz

26.10.2007 13:57

Jo,to si myslím taky-ale když se podívám na článek po Budějovicích tak každý druhý reagující chtěl Matyho v základu.Myslím že si musíme připustit že nemáme žádného spasitele.Druhá věc je,jestli je možné něco udělat proto,aby se bohaté vysedávání na lavičce Matymu a spol. nějak zarazilo.Kdo nastavuje smlouvy?Je fakt ,že jestli budu mít 200tis když hraju,daří se mi,jsem stabilním hráčem základu a 190 tis.když sedím na lavičce,tak to nebude motivační faktor proto ,abych za tým položil srdce.Jo ale když budu mít půlku,nebo dokonce třetinu,tak se budu sakra snažit.A pak na to buď mám,nebo ne. Jestli jste si všimli po konci zápasu-že by z hráčů vyzařoval smutek,zklamání to se mi fakt nezdálo.


paolo.maldini 
re: re: re: re: re: Vzkaz

26.10.2007 15:40

to je nejaky pokus o zert?


sheikh 
ale hlavně...

26.10.2007 08:32

Došek ven!


Energetik 
re: ale hlavně...

26.10.2007 08:48

Dosek hraje proto, ze na nem Bilek stavi. Na nej urcite pri zapase rvat nebudu, on se trapi, jeho hra je misty udesna, ale je veci trenera, zda tohle vidi ci nikoliv. Mam pocit, ze Sparta a potazmo cely fotbal by snad bez vysokeho utocnika nemohl existovat.


Vincek 
PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 09:18

Se vším souhlasím.Bílek(dále už jen DEBÍLEK)vůbec neměl hráče se srajdou povolat do utkání-i ty co řikaly že to je v pohodě a když už DEBÍLEK povolá marody a vidí že o poločase melou z posledního tak je vystřídám a nahodim tam nový koně.Prostě to prokoučoval a tudíž použiji opět zmiňovanou větu: DEBÍLEK VEN!!!!


RVS. 
re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 09:41

Debil jsi hlavně ty!


Vincek 
re: re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 13:21

Proč jako debil...kritika musí bejt...sundej si ty růžový brejle...ty nevidíš že Došan je totálně marnej a že touhle hrou se odsuzujeme k zaniku...měl by ses nad sebou zamislet..Sparťan sem ale opravdu se na naši hru nedá koukat...hra po zemi to by měla být naše priorita ne nejaka nakopavana...Bílka možná nevyměnit ale dát mu nějaký ultimátum...nebo ať nekdo z vedeni promluvi...Horst by taky mohl pomoct...ne za vsecno muze Bilek...Cuzz


pesfilipes 
re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 09:47

tak todle je hodně dobrej a fundovanej příspěvek


RVS. 
re: re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 14:03

Sorry,ale máš pocit ,že se na tohle dá reagovat jinak?Myslíš ,že bych se nad sebou měl "zamislet"?:)


Vincek 
re: re: re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 14:11

Zamyslet nad tím proč nazýváš kritika debilem...to mi přijde trochu absurdní...chtěl bych znát tvůj názor na tuto situaci...??!!


RVS. 
re: re: re: re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 15:38

No ona je kritika a kritika.Přeber si to.


Vincek 
re: re: re: re: re: PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 15:49

kritika...musí bejt....vím že to v Bílkovi nejspíš není ale kluci musejt dát dotoho to SPARŤANKSÝ SRDÍČKO aby to zasejc klapalo jako za France Straky...jinak nevim...na KLADNO urcite pujdu ale doufam ze uvidim konecne poradnej fočus...Zdar


Texas1893 
Nesouhlasim

26.10.2007 11:31

a to z jednoho prostýho důvodu, protože výměnou trenéra se v tomhle srabu vůbec nic nevyřeší. Bude to pořád začarovaný kolečko a za rok to můžeme řešit znovu. Spíš bych vyhodil některý hráče, který ve Spartě nemaj co dělat a to konkrétně tyto: Na prvnim místě jednoznačně Rezek, dále Kisel (zahrál v Jablonci a v derby, takže možná zahraje dobře ještě jeden zápas na jaře), Matušovič, Kolář (toho bych poslal na hostování), Zabavník, Kóňa? Mareš? .... místo nich bych stáhnul ty mladý, co už na hostování jsou a dal jim šanci. Místo Bílek ven, včera mělo být Křetinský demisi.


Luk 
re: Nesouhlasim

26.10.2007 13:49

Přesně. Taky si myslím, že dlouhodobá herní krize nebude mít asi příčiny v Bílkovi. Kulový jsme hráli i za Hřebíka a Grigy. Trenérů se tu vystřídalo za poslední dobu dost. Hráči se mění tak, že po roce tým nepoznáte. Není to ani trenéry, ani hráči.


Vincek 
KRITIKA!!

26.10.2007 13:22

Kritika musí bejt...sundejme si ty růžový brejle..nevidíte že Došan je totálně marnej a že touhle hrou se odsuzujeme k zaniku.....Sparťan sem ale opravdu se na naši hru nedá koukat...hra po zemi to by měla být naše priorita ne nejaka nakopavana...Bílka možná nevyměnit ale dát mu nějaký ultimátum...nebo ať nekdo z vedeni promluvi...Horst by taky mohl pomoct...ne za vsecno muze Bilek...Cuzz


Rudej 
re: KRITIKA!!

26.10.2007 17:41

Kritika opravdu musí být a to hlavně trenéta.Proč například tam nechal trápícího se Limberského a nepostavil Zabavníka a proč jsme vlastně koupili Mareše?Půlka mužstva se posrala a on klidně postaví na post pravého beka záložníka a obránce nechá sedět.A střídání 10 minut před koncem je také kravina.To může střídat když se vede,ale ne když mužstvo prohrává.To už nic nezmění.Bílek ven!!!!


otiko 
další změna na nepravém místě

26.10.2007 14:09

kolikátého trenéra či hráče by "dlouhodobě koncepční" Křetínský vyměnil ? Dokud nepůjde sám Křetínský a J@T nepomůže ani Mourinho...


Tomixon 
Bílek ven!

26.10.2007 14:57

Bílek ven! Ale ti co řvali na Doška jsou blbci.


stano 
Díky

26.10.2007 16:54

Nastal čas poděkovat a rozloučit a pohlídnou se někde jinde. Čim dříve tím lépe.


majk 
Bílek ven !

26.10.2007 18:55

Ano, ale proč po tomhle zápase, kdy nikdo z nás neví kdo mohl hrát a kdo ne ? Za včerejšek má jasný alibi, ať se to někomu líbí či ne. Proto mi přijde divné že se lidi probrali až teď a myslím že v nejméně vhodnou dobu. Řvát na Doška je vůbec největší trapnost, všimněte si někdo kolik míčů jde opravdu na něj a kolik jde 15 metrů od něj. Je pak logické že místo aby si vybral vhodný místo k vyhrání hlavičky jde do souboje ze sprintu, čímž je pravděpodobnost vyhrané ( správně vyhrané ) hlavičky dost malá. Šanci měl jednu, tu dal, jen škoda že rozhodčí udělali chybu......


acskncl 
re: Bílek ven !

26.10.2007 19:15

Ten gol byl z ofsajdu a stali tam v nem 2 nasi.


majk 
re: re: Bílek ven !

26.10.2007 23:06

já nevím, na živo to nepoznám, v TV jsem to raději nesledoval. Ale psal mi slávista že to ofsajd nebyl....


acskncl 
re: re: re: Bílek ven !

27.10.2007 00:43

Sedel jsem druhou puli nahore na protilehle na urovni zhruba desitky a bylo to krasne videt, ze se tam motal v ofsajdu Dosek a jeste nekdo, ale kdo to byl si nevzpomenu.


majk 
re: re: re: re: Bílek ven !

27.10.2007 10:25

Viděl jsem v noci záznam té akce a bylo krásně vidět že to ofsajd nebyl :-) Ale to nic nemění na tom že řvát na hráče je největší stupidita. Tak jim fakt nepomůžem.....


Kocek 
re: re: re: re: Bílek ven !

28.10.2007 16:32

Já seděl na H42, přesně na úrovni odkud Došek střílel, OFSAJD ANI NÁHODOU!


sin34 
SPATNY SCOUTING!!!!!!

26.10.2007 21:29

Porad mluvite o nadejnych fotbalistech, ktere Sparta koupi, kterym se v jejich tymech dari a u nas zapadnou. Myslim ze spis kupujeme hrace kteri zazari, nez ze by se jim nejak darilo. Takovy Polacek hral velmi dobre druhou ligu za Most a jen co prisel do ligy hned kupujeme.. to byl jen takovy prikladek. Vubec u nas nikdo neresi jestli k nam ten hrac typologicky pujde, jaky ma charakter a jesstli ustoji tlak u nas atd atd..V podstate jedina posila co se u nas chytla je Zdenek Pospech. To je hrac, ktery ma pravidelne stabilni a dobre vykony. Pak mozna Kadlec..Napriklad nevim proc jsme nekoupili uz drive Martina Fenina. Nebo Marka Matejovskeho. Koupime Brezinskeho, ale co treba takovy Rajnoch??


otiko 
re: SPATNY SCOUTING!!!!!!

26.10.2007 21:42

já si spíše myslím, že do současné Sparty se nikdo nepohrne. Proč ? aby zapadl a jen si zkazil jméno ? Ti opravdu dobří do špatně řízené Sparty nemají důvod jít, dnes mají možnost jít za lepším rovnou ven. A to je i případ Fenina. Sparta dnes dobrého perspektivního hráče nesežene, leda nekopa či dědka. A ty dobré, které sama vychová, lehkomyslně pouští či hned prodá.


sin34 
re: re: SPATNY SCOUTING!!!!!!

26.10.2007 23:41

Porad ma Sparta co nabidnout a to je finacni ohodnoceni. S tim se zadny tym u nas nemuze srovnavat. Navic se daji koupit dobri hraci. Napriklad Kudela je pripad za vsechny!Absolutne nechapu proc jsme si ho nenechali uz od podzimu. Strci vsechny Kisely, Kolare, Kladrubske do kapsy! Nebrat jeslinka, ktery se roztrilel po 5 letech..(kdo to mohl tusit??), bych nebral za zas tak velkou chybu..


otiko 
re: re: re: SPATNY SCOUTING!!!!!!

27.10.2007 08:40

jo, ti kteří do Sparty příjdou se stanou nekopy, ti kteří odejdou se rozstřílejí...seznam by byl hodně dlouhý. To jen potvrzuje, že ve Spartě není dobrá atmosféra, práce s lidmi...


sin34 
re: re: re: re: SPATNY SCOUTING!!!!!!

27.10.2007 17:57

Myslim ze spis nekupujeme hrace, kteri vykazuji nejaky rust a permanentni kvalitu. Vzdyt kdyby Kladrubsky po vystridani na ME 21, neudelal par klicek a dve strely, nikdo by si ho ani nevsimnul. A taky co predvadi u nas neni nic zvlastniho. Nebo Maty, ten hrac nedokaze odcentrovat balon...


spartastein 
Vzkaz pro Energetik

27.10.2007 23:26

Di di do haje!!! Tohle na tyto pomerne kvalitni stranky rozhodne nepatri. A to i kdyby to byla pravda. PS: Straka do Sparty.


hrebicek 
Souhlas.

28.10.2007 06:11

Náš nejlepší hráč Tomáš Řepka nehraje jenom kvůli Bílkovi. Stereotypní hra všechno na Doška je taky jen Bílkovo dílo. Evidentně je vidět , že Bílek nemá u hráčů žádnou autoritu.Všechny problémy hráčů s kázní jsou taky jeho odpovědnost. Napíše mi někdo nějaké pozitivo Bílka ? Že sice získal double je hezký , ale dnes je ve Spartě ta největší brzda. Vrátím se dnes k trenérovi Hřebíkovi. Ono se hlavně s odstupem času ukazuje,že to co říkal a za co se mu všichni ti hlupáci smáli je pravda.Říkal že hráči nemaj fyzičku,za Hřebíka to o nich psali v novinách typu blesk že jsou přetrénovaní,borci si to přečetli a šli za trenérem aby ubral.Zrovna tak říkal že nemaj disciplínu,což jemu ostatně ukázali.A o čem vypovídá dnešek?každý soudný člověk mi dá za pravdu že všechno vypovídá o tom,že měl Hřebík VE VŠEM pravdu,a vzhledem k počtu vystřídaných trenerů po něm i o tom,že Hřebíkova deka je mýtus,blábol,a že trenerem to asi nebude když po něm přišli 2 a je to POŘÁD stejný (to,že hra nemá system a že Sparta není suverénní).A ať mi tu nikdo neplká o tom jaký to bylo za Straky skvělý,když jsme za něj uhráli bod v lize mistrů a dostali 5:0 od béčka Lyonu.


otiko 
re: Souhlas.

28.10.2007 09:51

podstatné jsou výsledky a ne, kdo co říká. V tomhle je Hřebík tím, který jen kecá....


Salám 
re: re: Souhlas.

31.10.2007 10:21

No ackoliv Hrebika tedy nemusim, tak zrovna vysledky mluvily pro nej. Za jeho prvniho pusobeni sme v lize mistru docela dost valeli a postoupili ze skupiny. Jeho druha skupina byla stejna sracka jakou pred nim predvadel Straka nebo Griga s Bilkem po nem.