Bože, jak hluboko jsme klesli! (AC SPARTA PRAHA - FC Zürich, Pohár UEFA)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
rui 
sra.ka ???

26.10.2007 06:45

Dobře jsi to Bombito napsal, jen ten titulek, co Tě před zápasem napadl jsi klidně mohl použít. Bane, to byl jen vtip:) Myslím, že jsme sehráli hezké utkání. Teda krom toho trapného začátku, kdy jsme byli na můj vkus až zbytečně často před soupeřovou brankou.Naštěstí tu trapnou hru po zemi s rychlými přihrávkami hned po gólu vystřídalo účinné nakopávání balonu od obránců na Doška a Švýcarům jsme dokázali, že na ně stačíme i bez zálohy.Teda skoro.Kdyby Ti blázni tolik neběhali,tak jsme mohli i vyhrát.A k těm jejim taky fanouškům jen tolik.Kde to viděli,takhle celej zápas hulákat?Navíc venku?Takhle večer?Když se jde druhej den do práce.Myslím,že se maj od nás ještě co učit. SPARTĚZDAR !!!


fanoušek 
Plnou parou vzad !!!

26.10.2007 07:14

Jsem fanouškem Sparty, prakticky od narození. Když však vzpomínám, kdy se naposledy dalo na náš fotbal dívat, řekl bych období Siegla, Zdeňka Svobody, Frýdka, Horňáka, Jirky Novotného atd. Současná hra Sparty je hrou na náhodu, bez jakéhokoliv systému. Nejsem v žádném případě nějakým obdivovatelem trenéra Hřebíka ( jeho hra také nebyla příliš koukatelná ), ale pouze v době jeho prvního působení na Letné hrála Sparta fotbal, který měl parametry evropského fotbalu a se kterým bychom dali takovému soupeři jako byl včerejší Curych minimálně čtverku !!! To, že naše mužstvo postihla jakási viróza je pro pouze chabý argumet - vždyť takto hrajeme už půl roku. Další věcí, která mi nejde na rozum je to, že většina hráčů, která do Sparty přichází za obrovské peníze, zapomene během 2 měsíců hrát fotbal. Když si vzpomenu na výkon Petržely v zápase Sparta - Jablonec 0:3 a vidím ho teď, je mi do pláče. Steným případem jsou současné výkony Limberského. Poštulka v brance ještě nechytil nic navíc, nákup libereckého náhradníka Brezinského je mi velkou záhadou ( co třeba Rajnoch z Mladé Boleslavi - sparťanský odchovanec ? ). K výkonům Koláře je naprosto zbytečné se vyjadřovat, musí být snad nemanželským synem trenéra Bílka, jinak si jeho působení ve sparťanském dresu nedokážu vysvětlit - určitá podoba by tam možná byla. Poslední záležitostí, ke které bych se rád vyjádřil, je nákup slovenského záložníka Žofčáka. Protože jsem z Moravy, mám možnost slovenskou ligu. Žofčák byl jasně nejlepším záložníkem ligy a v dresu Ružomberoku vyčníval naprosto v každém zápase. Kolikrát dostal šanci v této sezoně ? 3 x 10 minut ? Jak z toho ven ? Možná by to chtělo rázný řez - to znamená nejen výměna trenéra, ale i prezidenta Chovance, jehož působení je dle mého názoru také naprosto zbytečné, a v neposlední řadě "snad poslední" výrazná obměna kádru, s tím, že by větší důvěru dostali odchovanci, kteří stále odchází a Sparta je pak kupuje zpět za velké peníze ( nebo je koupí Slavia ).


xMefisto 
re: Plnou parou vzad !!!

26.10.2007 09:28

nejenze Postulka nechitil nic navic...on nechyti ani to co chyta kazdy...je uplne marny...jeho vykopy jsou smesne...skoro neprekopne polovinu a vetsinou se trefi na protihrace...tenhle hrac by mel mit alespon tolik sebereflexe, ze sam skonci


xMefisto 
re: re: Plnou parou vzad !!!

26.10.2007 09:29

omlouvam se za hrubku,ale ten vcerejsi vykon mi tedy dal


pipa.v 
Už je to víc než rok...

26.10.2007 07:32

Když Michal Bílek vystřídal Standu Grigu, tak vyhlásil, že důležité je získávat body a poté se teprve soustředit na kvalitu hry. Po zimní přípravě jsem čekal zlepšení herního projevu, žel bohu jsem se ho ale nedočkal. Spartička sice získala double, ale hra byla bez systému, nevýrazná a stála na výkonu Horviho. V létě přišel neskutečný průvan v kádru a přišel prakticky každý hráč, kterého trenér chtěl. Přišlo asi 8 záložníků, ale že nám chybí pořádný stoper k Řepovi, to nikoho nezajímalo. Prodej brankáře Zlámala do Liberce je pro mě taky záhadou - místo šance mladému dostal pozici jedničky Pošta, který rok nechytal. I tak jsem čekal, že se náš tým zvedne, ale on místo toho zabředl do sr.ček. Nelíbí se mi to neustálé vymlouvání pana trenéra na to, že mu někdo chybí a tak dále. Naše hra nemá systém, je plná nepřesností a nekoukatelná. Jak dlouho to ale bude pokračovat? Nejsem zastáncem trenérských výměn, ale pan Bílek toho moc neukázal a myslím si, že by měl skončit. Na hráče evidentně nestačí. Vím, že výměna trenéra povede k dalším změnám v kádru, ale tuto sezónu bych obětoval vytvoření týmu novým trenérem (nejlépe I. Hašek) i za cenu, že nebudeme hrát žádný z evropských pohárů (snad vyhrajem alespoň Pohár ČMFS, abychom hráli UEFU) a že skončíme třeba šestí. Věřím, že se Sparta zvedne a že ještě zabojuje o titul, ale myslím si, že jedinou cestou ke zlepšení výkonů a herního projevu je mnou neoblíbená výměna trenéra.


Celticgirl 
Fanoušci

26.10.2007 07:39

K výkonu se vyjadřovat nechci, jsem stejně apatická jako Bombito a vše bylo řečeno.. Jen se chci pozastavit u těch švýcarských fans. Celý zápas byli slyšet, ty snad nezavřeli hubu :-)). Neustále zpívali, podporovali svůj tým a mě se ta jejich kulisa líbila daleko víc, než když u nás byli fandové Arsenalu (zde je ale nutné uvědomit si, že dobrá čtvrtina byůo češi, takže i to hrálo určitou roli..)


sin34 
re: Fanoušci

26.10.2007 13:11

Musis si pustit film Hooligans..Arsenal - great football, shit firm...:-)


ACS-fan 
Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 07:52

dřív to tolik nebilo do očí, protože byly alespoň výsledky, ale fotbal, který produkujeme dlouhodobě nestojí za nic. Ve Spartě dochází po léta, již za Košťála, k příliš velké obměně kádru. To je dáno obchodními zájmy majitelů i častými změnami na postu trenéra. Až na čestné výjimky (např. Kováč) většina hráčů, kteří do sparty přijdou, jdou výkonnostně dolů. Je to v hlavách a jediný, kdo s tím uměl něco udělat, byl Straka. Neměl příležitost předvést, jak dlouho by mu to vydrželo. Sparta je dnes seskupení nájemných fotbalistů, které nespojuje nic než peníze. Současná produkce Sparty by se dala pořídit s třetinovým rozpočtem a vlastními odchovanci. Křetínského plány se zhroutily a tak věřím, že o Spartu ztratí zájem. Co bude dál je ve hvězdách. P.S. Článek o debaklu Slávie podle mého názoru nemá na webu sparťanských fanoušků co dělat. Ani případný zánik Slávie neposune Spartu do Ligy mistrů.


xMefisto 
re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 09:37

Co vlastne dokazal Straka, ze ho nekteri stale cituji jako boha? Ahlen sice zachranil, ale pak holomajzna. Jeho pusobeni v Rakousku take nic moc. Podle me je to trener na pul roku a pak o klub dal. O tom, ze by to byl ten spravny trener pro Spartu velmi pochybuji.


ACS-fan 
re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 09:59

Pokud si pozorně přečteš, co jsem napsal, o žádnou adoraci Straky nejde. Domnívám se, že v případě jeho vyhození Křetínský poprvé předvedl, že při řízení fotbalového klubu bude mít problémy, protože si ho plete s fabrikou nebo bankou (mám silný pocit, že i fanoušky považuje za jakýsi druh zaměstnanců). Tam jsme poprvé urazili fotbalového boha, což se zopakovalo ještě několikrát. Za to teď pykáme. Už dlouho si hraju s kacířskou myšlenkou: začít s nápravou tam, kde se to pokazilo. Tedy povolat Straku, třeba na jednu sezónu. Ať předvede, co umí. A to ve Spartě, kde dokázal hráče už jednou „zbláznit“. Jeho výsledky v jiných klubech mě nezajímají. Necht Křetínský vykročí do Canossy. Třeba se nám podaří usmířit rozhněvaná božstva (nebo alespoň fanoušky).


xMefisto 
re: re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 10:12

Nemel jsem na mysli samozrejme jen tvuj clanek. Asi je to tim, ze pomalu zacinam byt na vzyvani Straky alergicky.


Elbi the King 
re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 11:10

co dokazal?? Nabudit hrace ze makali pro tym, jezdili po prdeli, nic nevypustili. A to je to nejdulezitejsi!!!


sin34 
re: re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 13:15

Jo ten pul rok jsem mel skutecne radost ze Sparty..A co dokazal?Treba s prumernymi Teplicemi bojoval slusne v UEFA...a v Rakousku skoncil, nebot hrat soutez s 15 hraci nejde..viz komentare Kolouska..


Texas1893 
re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 17:21

Co dokázal? Kromě již zmíněných Teplic, když přišel do Sparty, tak jsme byli v pěkný krizi (jako již kolikrát) s vidinou, že následující rok LM nebude, kdoví jeslti vůbec poháry. On jako trenér nás tam dostal, vyhráli jsme Pohár ČMFS, přešli přes dvě zrádný předkola LM, vedli v klidu a s velkým přehledem ligu. Za dvojzápas s Manchesterem Utd. jsem byl na Spartu pyšnej!!! (kromě zápasu v Lyonu, ale to byl snad jediný zápas pod Strakou, kterej byl strašnej) Křetinský si asi tehdy myslel, že budeme každý rok postupovat ze základní skupiny LM, což je naprostej nesmysl. Naprostej souhlas s tím, že jsme urazili fotbalovýho boha.


Texas1893 
re: re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 17:23

To nemluvím o tom, že jsme pod ním v lize neprohráli snad jedinej zápas... možná jeden, za celé jeho působení a i když se hráčům nedařilo, tak prostě jezdili po zadku!


Canizares 
re: re: re: re: Hra je špatná už dlouho

26.10.2007 19:33

A bohužel, dokud bude "kápo" Křetínský tak se Straka nikdy nevrátí.


lamak 
Je to vubec prekvapeni?

26.10.2007 08:12

Ale jak z toho ven. Bilek je samozrejme taky pricina, ale minimalne z 2. poloviny za tu muzou hraci. At se na mne nikdo nezlobi, ale Curych pusobil do golu a vetsina jeho hracu vlastne cely zapas dojmem, ze by tady patrili maximalne k prumeru. Prakticky se 2x dostali do vapna a byly to dva goly. Uvedomte si, ze vetsina z tech hvezd typu Dosek, Slepicka, Kisel, Kulic..... nejsou schopny konkurence se spickem nasi ligy, natoz pak s Evropou. Pokud se nestane zazrak, tak to v Leverkusenu bude opravdu legrace. :/


xMefisto 
re: Je to vubec prekvapeni?

26.10.2007 09:59

Bilek je hlavni pricina. Vcera kdovi pokolikate prokoucoval zapas. Neni schopen zareagovat vhodnym stridanim. Rezka mel stahnout uz pred puli, zrovna tak Limberskeho a Matusku. Je jasne, ze nemuze vystridat vsechny tri,ale aspon toho Rezka mel stahnout. Dokud se hralo kombinacne z cehoz vicemene vynechali Doska tak to slo, ale potom co se zacali kopat ty kopce tak to bylo ztracene. Kdo jiny nez trener by mel z hracu dostat alespon to, aby aspon behali a nabizeli se, kdyz u vetsiny z nich technika chybi. Slepickovi jeho finty vychazeji asi tak 20 minut nez mu je souper okouka, ale i tak bych jej ohodnotil jako nejlepsiho utocnika v tehle holomajzne. Ludovic si s micem rozumi,ale k cemu mu to je, kdyz se nikdo nenabizi a vsichni jen stoji. S tim pak pada i jeho vykon, coz vcera bylo jasne videt. Vubec nechapu proc jedineho spilmachra co nas klub ma, postavi na misto defenzivniho zaloznika. Tenhle tym je vazne prachbidny!!!


Lajdy 
re: Je to vubec prekvapeni?

26.10.2007 10:09

Zavspomínej jak jste hráli vy s G.Curych dostali jste bůra. Tak běž radit Jarolímovi. My už si to vyřešíme sami.Nejsem zvědavej na názory nějaký sešívky.


xMefisto 
re: re: Je to vubec prekvapeni?

26.10.2007 10:14

A tohle je reakce na co?


Lajdy 
re: re: re: Je to vubec prekvapeni?

26.10.2007 10:40

To snad vidíš na tebe ne na lamaka


Kocek 
re: re: Je to vubec prekvapeni?

28.10.2007 16:44

Proč by tu nemohl slávista, kterýmu evidentně současná bída Sparty nedělá radost stejně jako nám, vyjádřit svůj názor? Budeš tu určovat, kdo smí a kdo nesmí mluvit? prober se!!!!


Lajdy 
re: re: re: Je to vubec prekvapeni?

31.10.2007 12:05

Ty asi budeš taky dobrej sparťan. Co to meleš neznám slávistu co by mu současná situace Sparty nedělala radost. Ale já zapomněl "svoboda slova". Takže Jude Slavia. A můžeš se s ním jít vyfotit na Strahov.


Gabra 
Návštěva...

26.10.2007 08:18

Bombito, já v neděli také přijdu! Sparta nás potřebuje!


lamak 
re: Návštěva...

26.10.2007 08:36

Sparte jste u prdele. Nic ve zlym... :p


Lajdy 
re: re: Návštěva...

26.10.2007 09:31

A mě jsi u prdele ty. Tak se seber a táhni na ty seshitý stránky. Začínáš mě tady pěkně srát.


lamak 
re: re: re: Návštěva...

26.10.2007 09:40

bud rad, ze se tu najde nekdo, kdo ma od Sparty odstup a nadhled. Pomalu vas pripravim na procitnuti z toho snu, o zelezne, neubrecene a ciste Sparte . :p


Jumbo1 
re: re: re: re: Návštěva...

26.10.2007 09:49

No tak neubrečená a čistá Sparta už je. S otu železností to zatím není tak horký, ale i to přijde, jsem v klidu, Slávie bude vždycky jenom odpad, hnus a nula.


lamak 
re: re: re: re: re: Návštěva...

26.10.2007 10:22

Ano, Spartani nikdy nebreci a nejvetsim dukazem je tento web posledni mesic :D:D:D


Lajdy 
re: re: re: re: Návštěva...

26.10.2007 09:50

Nikdo tady nebrečí, že nám to teď nejde je věc jiná. Vám to nešlo nikdy. Tak že se z jedný sezóny neposeru.Nehledě na to, že sezóna ještě neskončila. Nezapomeň, zající se vždy počítají až po honu.Spartaforever


zemko 
re: re: re: re: Návštěva...

26.10.2007 10:42

jak muzes mit od Sparty odstup kdyz fandis sla*ii ??? to si jaksi protireci, jediny v cem se lisis je, ze jsi proti Sparte zaujatej, nic vic


Mates1893 
re: Návštěva...

26.10.2007 08:51

Zdar! V neděli také přijdu, chci jim alespoň malinko pomoci...ACS FOREVER!!!


Lajdy 
re: Návštěva...

26.10.2007 09:33

Taky určitě dorazím. Spartaforever


Uriel 
Komedie vol. ?

26.10.2007 08:18

No tak já osobně jsem čekal ostudu ještě před tou informací s virozou.Ale dejme tomu,že spousta hráčů chyběla,ti co nastoupili,taky nemuseli být 100% fit,ale zaráží mě jedna věc.Když Bílek po zápase říká,že mu to po půli bylo jasný,když viděl hráče,jak jsou vyčerpaní,proč tedy střídal až ke konci?????Vždyt ti mladí kluci aspoň mohli něco vymyslet,nabrat zkušenosti atd.Dále pak,proč místo,aby roztáhli hru,hrajou všechno přes levou stranu,zejména Kadlece?Pravej kraj zálohy(resp Rezek s Kiselem) jako by ani neexistoval.Kdepak,i kdyby se rok v kuse Bílek vymlouval ne kdejaká zranění či virozy,nikdy ale neobhájí fakt,že valná většina jeho posil na Spartě prostě nemá co pohledávat.


lamak 
A MEL JSI TO NAZVAT 38

26.10.2007 08:25

to je totiz pocet mesicu, ve kterych Sparta v poharech nevyhrala celkove. Nekdo dela rekordy v LM, nekdo to bere proste jako pohary komplet :P


Elbi the King 
re: A MEL JSI TO NAZVAT 38

26.10.2007 11:36

to ses trosku mimo. loni vyhra ve skotsku s hearts 2:0 a pak v poslednim kole skupin poharu uefa na hristi Austrie viden 1:0


Mates1893 
Jsem pro velké změny!

26.10.2007 08:27

Ani v nejmenším nemám radost ze včerejšího výsledku, ani z toho, že se Bílek vymlouvá a vymlouvá.Kdyby kluci jezdili po prdeli, měli to zvládnout a vyhrát.To přece není ta naše Spartička, na kterou jsme byli vždy zvyklí! Jenže není Spartička a nejsou ani fanoušci!Včera jsem měl možnost sledovat atmosféru zápasu z jiného místa než obvykle a jsem velice rozčarován, jak naši fans v kotli byli zticha!Proč neumíme fandit jako fans Curychu??? Vždyť v našem kotli je poslední dobou věčně ticho! Zrovna teď by potřebovali naši hráči povzbudit a cítit podporu diváků - jenže co se stalo??? Všem asi "zamrzli" hlasivky...Tudíž se mi nabízí srovnání tragické hry a tragického fandění v ochozech. Každý ať si to přebere po svém...Těch opravdových fans Sparty je opravdu prachbídně málo...To chci vidět, jaké bude komorní prostředí na domácím zápase s Kladnem...


Lajdy 
re: Jsem pro velké změny!

26.10.2007 10:01

A co by jsi čekal od Čechů, jsme prostě takový národ, když to nejde, tak dokážem jen odsuzovat. Možná kdyby je včera hnalo 15000 lidí tak by to po tý prdeli odjezdili.To ovšem není omluva toho bídného výkonu je to jen kdyby a na to se nehraje. Teď se teprve oddělí ty praví sparťani od těch co jí fandí jen proto, že byla nejlepší. Je to těžká zkouška i pro nás. Já mám ale jasno Sparta bude v mém srdci až do smrti i kdyby jsme hráli ČFL. ACS FOREVER


Mates1893 
re: re: Jsem pro velké změny!

26.10.2007 10:14

Souhlas! Mé srdce vždy patřilo, patří a bude patřit SPARTĚ. Hurá na Kladno...


xMefisto 
re: Jsem pro velké změny!

26.10.2007 10:19

Oproti curisskym ticho bylo. Tedy az na ten delbuch. To jsem malem ohluchl.


BeoWulf 
re: Jsem pro velké změny!

26.10.2007 12:51

tak to mas rozject ty na tribune :D


Jablkon 
HRÁČI BOJOVALI VÍC NEŽ FANOUŠCI

26.10.2007 08:58

Chapu, že co se děje ze strany vedení směrem k ultras je naprosto nechutný a včerejšek to jen potvrdil. Ovšem nad tím zbylým zůstává rozum stát. 70% lidí tam snad stálo kvůli levným lístkům, jinak si to neumím vysvětlit. V některých případech jim byl zatěžko zvednout ruce, v jiných neměli čas,protože žrali párek. Příště se na to vyserte.Taková ostuda. Nemám náladu,abych lidi v kotli přemlouval do fandění. Vůbec by bylo dobré, kdyby někdo odpovědný řekl něco ve smyslu "vzhledem k neunosne situaci se docasně sektor rozpouští" a hotovo,lepší než takovéto plovičaté komedie. Hra tak hrozná nepřišla, rozhodne si nemyslim, že by to hráči odchodili. Jednou v zivote jsem hrál zápas se srackou,nic horšího mě nepotkalo.Na druhou stranu jsem byl nucen běhat,abych se neposral.


Jumbo1 
re: HRÁČI BOJOVALI VÍC NEŽ FANOUŠCI

26.10.2007 09:54

Holt uražená hrdost ultras (který předpokládám seděj nahoře nad kotlem) a nějaký žabomyší spory s Danečkem jsou pro ně asi důležitější, než podpora svýho klubu. Fakt je, že ke konci mě ten pytloun, kterej tam řval Nic než národ, Hákovej kříž a hodil jak dýmovnici do sektoru, tak dělbuch na plochu (však ho tak čerti po zápase hned chňapli)otrávil tak, že se mi fandit ani moc nechtělo. K tomu ten výsledek. Nechápu jaktože na utkánmí evropskýho poháru nebyl plnej kotel. Permice to měli zadarmo a ostatní za kilo, to musí být plno už jen kvůli cenám. Školka z kotle ven! :-)


BeoWulf 
re: re: HRÁČI BOJOVALI VÍC NEŽ FANOUŠCI

26.10.2007 12:58

to je dobry jak ted vsichni resej proc se nefandi apod. jeste relativne nedavno tady padaly navrhy o vyhazovani lid ehm teda te zvere z kotle a najednou to vsichni resej... :) protilehla se taky ale vyznamenala slyset byli lidi poradne akorat u bilek ven apod. :D


acskncl 
re: re: HRÁČI BOJOVALI VÍC NEŽ FANOUŠCI

26.10.2007 19:06

V prvnim polocase chuligani v kotli byli, pak sli nahoru to je fakt.


Vincek 
PRAVDA PRAVDOUCÍ!!!!

26.10.2007 09:17

Se vším souhlasím.Bílek(dále už jen DEBÍLEK)vůbec neměl hráče se srajdou povolat do utkání-i ty co řikaly že to je v pohodě a když už DEBÍLEK povolá marody a vidí že o poločase melou z posledního tak je vystřídám a nahodim tam nový koně.Prostě to prokoučoval a tudíž použiji opět zmiňovanou větu: DEBÍLEK VEN!!!!


keeper1 
Košťál a Pelta

26.10.2007 09:17

do Sparty a zase se začne vyhrávat...


fanda357 
Zrovna za včerejšek bych je moc nekritizoval

26.10.2007 10:20

Jestli je pravda, co píšou dneska v novinách, že se 3/4 mančaftu v noci pořádně nevyspali, 4 skončili v nemocnici a narychlo povolávali "dorostence", tak to nebylo tak hrozný. Bojovali, snažili se. A chtěl bych vás vidět po noci střevních potíží jak makáte a běháte. To se člověku nechce ani chodit... SPARTA byla lepší, dokud fyzicky mohla. A co jsem viděl, tak se rvali až do konce, i Řepka hrál odpovědně. A nebyli daleko od vyrovnání (nezkušenost mladíka, neuznaný regulérní gol atd. atd.). IMHO Sparta ze skupiny postoupí a ligu vyhraje. MADNESS? This si SPAAARTAAA!!!


lamak 
re: Zrovna za včerejšek bych je moc nekritizoval

26.10.2007 10:23

Repka hral odpovedne, ale zodpovedne pres nej sli dva fiky. Souhlas, za vcerejsek bych je nekritizoval, proti Jablonci ze Svycarska to byl dobrych 15 minut fotbal.


filipkaran 
Už je to tak...

26.10.2007 10:22

Jen se mi zdá,že pan Bílek nejspíš trpí slepotou,když nevidí,co to máme v bráně za "gólmana" a když taky nevidí,že tím stylem na Došana to nepude...Kam se poděly schopnosti krajních záložníků (maty,kolář a další) přejít přes hráče?Vždyť už i ten Zelí to uměl a taky se toho nebál,zdá se mi,že naše dnešní "opory" nemají žádnou sebedůvěru(zato sebevědomí jim nechybí),vždyť na tom není nic těžkého...Můžu dodat jen to,že už si nepamatuji,kdy sem odcházel ze Spartičky s dobrou náladou.Kde jsou ti bojovníci?Kde jsou ti srdcaři?Kde je železná sparta?


xMefisto 
Bilek = jedna velka vymluva

26.10.2007 10:25

Jen by me zajimalo co si Bilek vymysli priste. Ten se za chvili zacne vymlouvat i na to, ze mic mel jine pruhy nez na jake je zvykly


ACS-fan 
re: Bilek = jedna velka vymluva

26.10.2007 10:43

Bílkovy řeči jsou bohužel už trapné. Snad nepřijde další prohlášení typu „cíle zůstávají, jedeme vyhrát do Toulouse“. Situace mu začíná přerůstat přes hlavu a odchod by byl pro něj vysvobozením. Pokud se ale nezmění vedení klubu (nebo alespoň jeho přístup), ze s*aček se nedostaneme a trenéři i hráči se budou dál točit jak holubi na báni.


Sebastien 
Chce to něco udělat!!! A musí to udělat Křetinský!

26.10.2007 10:31

Jsem zastánce koncepční práce. Franta Straka je pro mě srdcař, který nemůže trénovat Spartu pro Evropu. To neznamená, že ho nemám rád.(výborný by nohl být jako trenér dorostu) Líbí se mi i Křetinského ochota podporovat trenéra a nevyhazovat jej po každém prohraném zápase. Ale když začíná loď nabírat vodu, nelze z pozice kapitána jenom koukat, zda s tím posádka něco udělá. Je potřeba vydat rozkazy, prostě je potřeba něco udělat.Nebo se může stát,že se loď potopí. A právě teď je podle mě čas něco udělat. Moje řešení by bylo podzimu ještě Bílek, který prokázal, že na to prostě momentálně nemá(odrazem jeho práce je hra týmu, nic jiného), a na jaro s novým trenérem, který by měl stejné pravomoce jako Bílek, ale až od nové sezóny.Až poté, co by prokázal,že umí koncepčně pracovat.A co se týče nákupů, tak v zimě bych mu dovolil max dva nové hráče, musel by to odehrát s tím co máme, a podle mě máme dost slušných fotbalistů. Pak by se vidělo. A dále musí Křetinský dát jasný signál trenérovi, že prioritou Sparty není hra pro body, ale hra pro fanoušky.Jinak se z toho nevyhrabeme. Protože český trenér je podle mě už smířen s tím, že na lavičce nevydrží dlouho a má pocit, že jedině získané body ho udrží. Možná kacířská myšlenka. Když chceme anglický model, tak co se poohlídnout po anglickém managerovi. Možná by jsme se hodně přiučili.Ale nevím, jak je to moc finančně náročné.


Elbi the King 
re: Chce to něco udělat!!! A musí to udělat Křetin

26.10.2007 11:07

dbrej nazor, nevim proc nesezenou nakyho cizince. penize prece nemuzou bejt problem. nechapu to... ale je nejvysi cas...


thrashmann 
Jeden postřeh

26.10.2007 11:00

Já jenom doufám, že všichni, kteří nejen na těchto stránkách obhajují pány Silvestreho a Poštulku mi po včerejším utkání dají za pravdu, že tito zmiňovaní pánové odehráli své poslední utkání v dresu Železné Sparty.V opačném případě by se jednalo o hazardování se jménem a tradicemi našeho jediného velkoklubu.Jako zaměstnavatel bych oběma zmiňovaným dal okamžitou výpověď na hodinu.(tuším §52 Zákoníku práce)


Luk 
re: Jeden postřeh

26.10.2007 11:15

To by asi nešlo, hráči nemají klasické pracovní smlouvy :-)


Uriel 
re: re: Jeden postřeh

26.10.2007 11:33

Stačilo by vyřadit z kádru,bud do B-týmu nebo na hostování.A ani bych se nebál,že by se pak v budoucnu kotypa jako Sylvestre,Rezek,Kolář,Zábav ník(tyhle bych vyřadil s okamžitou platností)někde na Kladně nebo v Teplicích prosadili proti Spartě.A minimálně na lavičku posadit Kuliče s Kiselem.Každopádně ty změny jsou už donebevolající


Elbi the King 
Bilku tahni!!! Ja chci Haska...

26.10.2007 11:03

Udelej nam vsem radost trenere a tahni!! Hra je totalne tragicka, kdyz sme prvnich 30 minut zahrali celkem dobre tak sem si rikal ze by to mohlo bejt lepsi nez doted, ale potom?? Tragikomedie! Postulka v sezone nechytil nic, vychytal jen penalty v odense, jinak vcera curych mel 3 strely, z toho 2 na branu a da dva goly... hraci sou totalne levy, mic se jim plete pod nohama, strela neprijde nikdy zadna. Je to smutny, ale po tomhle hruznym vykonu by mel bilek okamzite odstoupit. Jenze treneri v cesku nejsou soudny, viz. Bruckner nebo ted Bilek. Je to priserny 3 roky nevyhrat doma v poharu. Priste na kladno prijdou 3 tisice lidi. Hlavne se vymluvit na nakou posranou virozu, tak bud si meli ten zapas nechat odlozit a nebo proste nasadit jiny hrace, kadr je na to dost sirokej a ne se zas vymlouvat. A proto Bilku TAHNI!


Vota 
For Bombito

26.10.2007 11:26

Cau, ja mam pocity stejny, je to strasny... Prejde to a na Kladno dojdu zase jako optimista: porazime Kladno, slavie rupne v na severu a bude o moc lepe ...


jardys 
Kádr.

26.10.2007 11:55

R.Kováč,který je pryč 2,5 roku pamatuje ze současného kádru pouze Rezka(který si ještě stačil odskočit do Plzně),tak čemu se vlastně stále divíme?Je tu šílená rotace trenérů,hráčů a když hrajeme se srovnatelným mužstvem z Evropy,tak se prostě musí ukázat jak na tom jsme.Pohled to není pěkný,ale o to víc pravdivý.Kdo z hráčů má "evropské" parametry?Pospěch a kdo další...?Bílek si buduje kádr už rok k obrazu svému a výsledky a herní projev jsou takové jaké vidíme.Je otázka,jestli dostane další rok na to,aby si vše sedlo a mohli přijít i tolik očekávané vysledky,a nebo bude následovat svoje předchůdce?Je to začarovaný kruh,hráč který má na Evropu(Šimunek) odehraje jedno utkání a už pelaší směr západ a ostatní tam už dávno jsou.Potřebujeme odehrát,alespon dva roky s jakž tak ustaleným kádrem,a pak se uvidí.Raději se ani neptám,kdy že to tak bylo naposledy.


otiko 
re: Kádr.

26.10.2007 12:46

volání po "koncepční práci" bývá často výmluvou neschopných. A-tým Sparty má být vrchol, kde už je jen úspěch. Ta přípravná práce "koncepce" - na to jsou kluby "farmy" či přípravka ze které jdou do A týmu už hotoví hráči, schopní hned podávat výkon.


jardys 
re: re: Kádr.

26.10.2007 13:23

To myslíš vážně,že volání po koncepční práci je výmluva neschopných?Zvláště když tady žádná koncepce není,vlastně je, udržet nesmyslně velký rozpočet za každou cenu prodejem hráčů.


otiko 
re: re: re: Kádr.

26.10.2007 14:01

s tím, že Sparta nemá koncepci naprosto souhlasím. Křetínský vede jen "objektivní" kecy podobné tomu kecání šéfů za totáče. Výsledky hovoří. Osobně si myslím, že celý problém Sparty je právě v nekoncepčním vedení a v atmosféře, kterou do Sparty zatáhl J&T. Plsa jsem o něčem jiném - o tom, že ty "zkoušky" a přípravy "koncepce" se mají ověřovatjinde nežli v A-týmu. Ten musí šlapat a být průběžně udržován na úrovni. Menší výkyvy má každý špičkový tým, u Sparty se jedná už o několika letý pokles. Naposled hrála Sparta důstojnou roli na mezinárodní scéně za Kotrby a v české lize za Franze. Vloni spadl double Spartě spíše ještě větší impotencí ostatních. Mezi slepými jednooký králem....


SpartaForever 
...

26.10.2007 12:10

Ale ten film je ze sedmdesátých let. ;) Jinak k fotbalu netřeba žádného komentáře.


jardys 
re: ...

26.10.2007 12:38

jo je z roku 1974,ale tady v kinech běžel v letech osmdesátých...


otiko 
ryba smrdí od hlavy

26.10.2007 12:33

problém Sparty je majitel. J&T a Křetínský. Každý kdo do Sparty příjde není tak dobrý, jako byl předtím. nevěřím, že by Spartu pod Křetínským spasil Mourinho či Ronaldinho...když je hodně mizerný generál, sebelepší voják válku nevyhraje....bohužel se slzou v oku vzpomínám dnes na éru Košťála..:(


Danni 
Výmluvy na absence

26.10.2007 12:57

trenéra Bílka jsou opravdu podivné, na začátku sezóny si pochvaloval široký kádr a teď omlouvá neúspěchy absencí některých hráčů. A prý až budou v pořádku, tak se zase bude vyhrávat.Ti ostatní by snad měli být natolik připravení, aby dokázali ostatní nahradit. Druhou věcí je to, že jestliže šest lidí na place mělo zdravotní problémy a normálně(dle slov Bílka)by nehráli a kluci na lavičce na tom byli dobře, proč nehráli oni?Nebo proč alespoň mnohem dříve nestřídal?Řekl bych, že za tím stojí jeho "konzervativní připosranost" vyzkoušet něco nového, i přesto, že jeho vyvolení na které neustále spolehá na to nejsou dobře.Poslední věc, kterou stojí za zmínku je včerejší výkon Řepky na to že má být takovou oporou, tak byl u dvou gólu, což by zase nebyla taková tragedie, protože u obou gólových akcí Curychu se akumulovaly chyby více našich hráčů, ale nepochopitelná je pro mě Řepkova reakce, kdy se začne rozhlížet kolem sebe, koho by mohl seřvat, byť to byla i jeho chyba. Takový Brezinsky mi po Repkovych nadavkach prisel dosti vystresovany a bal se cokoliv udelat.No rozhodne by mel spoluhrace spis povzbudit, nez je servat jak Aliky a jeste je tak vic dostavat dolu.


lamak 
Tak pisou, ZE POSRANCI UZ JSOU ZDRAVI

26.10.2007 12:58

takze bude remizka s Kladynkem a mozna prijde i kouzelnik :P


looki 
re: Tak pisou, ZE POSRANCI UZ JSOU ZDRAVI

26.10.2007 13:42

táhni odsud nulo..... VYHOĎTE TOHO KRETÉNA !!!!


lamak 
re: re: Tak pisou, ZE POSRANCI UZ JSOU ZDRAVI

26.10.2007 14:13

tjn, jiny nazor nez vetsina stada, tak vyhodit... Podle toho to taky u vas vypada. .)


looki 
re: re: re: Tak pisou, ZE POSRANCI UZ JSOU ZDRAVI

26.10.2007 23:03

Sparta není žádný stádo!! Jesti jste to vy, tak ho následuj a necpi se tam, kde na Tebe není nikdo zvědavej! Tohle není diskuze někde na novinkách nebo na idnesu..tohle jsou stránky fanoušků Sparty!!! Takže jdi onanovat nad tou svou "inteligencí" jinam!!!


Vincek 
KRITIKA!!

26.10.2007 13:23

Kritika musí bejt...sundejme si ty růžový brejle..nevidíte že Došan je totálně marnej a že touhle hrou se odsuzujeme k zaniku.....Sparťan sem ale opravdu se na naši hru nedá koukat...hra po zemi to by měla být naše priorita ne nejaka nakopavana...Bílka možná nevyměnit ale dát mu nějaký ultimátum...nebo ať nekdo z vedeni promluvi...Horst by taky mohl pomoct...ne za vsecno muze Bilek...Cuzz


jbee 
Trochu pokory...

26.10.2007 13:57

Pánové (a dámy), většina výtek je na místě, ale slova o ostudě a klesání kamsi IMHO ne. Vy si jako vážně myslíte, že Švýcarská liga je o tolik horší než naše? O tolik, aby se zásadně neprojevil výpadek 5 hráčů základní sestavy a zdravotní poítže dalších (kteří tam ovšem s těmi potížemi neměli co dělat, s tím samozřejmě souhlasím)? Neblbněte, naše liga stojí, s prominutím, za prd a je to čím dál tím horší. Můžeme s tím nesouhlasit, může se nám to nelíbit, můžeme proti tomu protestovat na lampárně, ale to je tak všechno, co s tím uděláme. Nejsou peníze, není kvalita. Ano, Sparta včera přes všechny potíže neměla prohrát. Ale že by to byla ostuda, propadák, trapas a já nevím jak ještě to mediální mrdky nazývají? To zas ne. Jo, a ještě jednu poznámku si nemůžu odpustit - pokud hodlají někteří "fanoušci" nadávat hráčům (pro pomalejší: řvát "Došek VEN"), tak ať jdou laskavě do prdele a ne na stadion. Dík!


otiko 
re: Trochu pokory...

26.10.2007 14:04

Křetínský tvrdí, že peníze jsou a vyhlašovaným cílem byla nejdříve LM pak úspěch v UEFA cupu. navíc stále vzpomínám na vcelku vyrovnané mače s předními týmy Evropy. Kolik je to let ?


jbee 
re: re: Trochu pokory...

26.10.2007 14:31

U nás možná peníze jsou, ale jeden (dva, tři) tým kvalitní soutěž nedělá... Druhá věc je, že by se s těmi penězi mohlo hospodařit jinak. Jinak, vyrovnané zápasy s elitou jsme sice hrávali (občas), ale zase je potřeba vidět, že jsme v té době měli kliku na mimořádné hráče - Rosa nebo i Jarošík se nerodí každý rok. A taky tam byla spousta dalších příznivých okolností, plus jsme občas měli i kliku, kterou teď naprosto nemáme (nepamatuji si, že bychom dostávali tolik úplně blbých náhoďáků).


Uriel 
re: Trochu pokory...

26.10.2007 14:52

jbee: aha,takže fans ACS,kteří se trmácej na Letnou(někdo třeba i 60km a více),sledují(pokolikáté už)žalostný výkon domácích,by se měli spokojit s tím,že Švýcarská liga je možná ještě lepší než ta česká,kde neni ani kvalita,ani peníze a po zápase ještě pokorně zatleskat...?!Tak za prvý,peníze Sparta má,ale kvalita neni.V tom je celkem rozdíl.Za druhý:zajímalo by mě mne,co je teda podle tebe ostuda?Domácí porážka s předposlední Boleslaví,remiza s odřenýma ušima se slabýma Budějkama,domací prohra v derby a ve finále domácí neúspěch s podprůměrným Zurichem.To vše lze označit za propadáky,teda pardon,chtěl jsem říct po "matném" výkonu :xD


jbee 
re: re: Trochu pokory...

26.10.2007 14:58

Je mi jedno, jak daleko kdo jezdí. Když se neumí chovat, ať sedí doma u televize. Co se propadáků týče, tak považuji za propadák a ostudu prohru s Boleslaví, to jednoznačně. Remízu v Budějovicích dejme tomu. Ale prohrát o gól v kombinované sestavě s mistrem své země, který dal např. letos trojku Italskému Empoli, to prostě ne. Jo, kdybychom s nimi prohráli v plné síle, pak by se o ostudě mluvit dalo. Ale to se prostě nestalo.


DAPDO 
JE MI Z TOHO NANIC,,,

26.10.2007 15:47

Je mi z toho už vážně blbě.Ano,včera nám chyběli hráči kvůli viroze,ale sparta jak řekl Bílek několikrát má široký a kvalitní kádr.Když se podívám na sestavu,která nastoupila,tak musíme Curych přejet!Ano,hráčům ve druhém poločase docházeli síly kvůli nemoci,tak proč Bílek nestřídal dřív,když řekl,že viděl v kabině o poločase na některých hráčích,že toho mají plný zuby?Aspon se měl po zápase na co vymluvit.Po prvním poločase to mělo být tři nula,šance na to byli a navíc hosté byli úplně jaloví.Viroza přece neměla vliv na to,že nejsme schopni dát gol ani z nejvyloženějších šancí a že Poštulka při prvním centru na branku zaspí.Hráči mohli být oslavovaní jako hrdinové,místo toho jsme zase každému pro smích,a Míša?Když si přečtu fráze typu musíme se zvednout,kvalita v nás je,musíme se fanouškům omluvit už v nejbližším zápase,tak se mi otvírá kudla v kapse.To posloucháme už dva měsíce a je to stále stejné.Ztrácíme body,jakýkoliv soupeř si na nás zvedne sebevědomí a herní projev je katastrofální.Ale Bílek má stále podporu vedení.Já nejsem ten,kdo schvaluje výměnu trenéra každý rok,když je mužstvo v krizi,ale tentokrát je změna nevyhnutelná.Chce to na lavičku chlapa se zkušenostma,kterej bude mít u hráčů respekt,dokáže reagovat na nepříznivý výsledek změnou herního stylu,bude na naše hvězdy tvrdej atd.Bílek z toho nemá nic.Míšo,byl jsi skvělý fotbalista,děkujeme za minulý rok,ale změna je nutná.S takovou hrou neporazíme v neděli ani Kladno.Současný kádr má rozhodně na víc,ale je potřeba to z nich dostat jiným způsobem,než výmluvami,


žokej 
pěknej článek...

26.10.2007 16:50

co víc dodat


Cahir 
entuziasmus

26.10.2007 16:54

Začíná mě s.át jak si hráči furt myslej že to příští zápas přejde a najednou to půjde samo. Ho.no nic nepůjde dokud se v kabině něco pořádného nezmění!!! Cokoliv nový trenér,brankář... Ale něco se musí změnit Nejde jen zavírat oči a furt nás oblbovat že už to zloměj. Na Kladno du, ale jestli nevyhrajou, nebo něco nezměněj tak se s nima na dobu neurčitou rozloučím. Trpět na stadioně je fakt za TREST. Howgh


Rudej 
Překvapení

26.10.2007 18:03

Nevím jestli už to zde někdo říkal,ale největší překvapení pro mně je,že se na Řepovi vykartoval Hassli.To je potřeba ocenit.Věřím,že se o tom Mádl a to tlustý prase Černý nikde nezmínili.Tóóóóómáš Řepka!!!!


THRASHER 
Zlej sen

26.10.2007 19:56

To je snad zlej sen, papírově nejlehčí zápas ve skupině a ani ten nedokážeme vyhrát, už dlouho jsem neodcházel ze stadionu tak znechucen jako po včerejším zápase. A proto zbývá jen vzkázat našim hráčům: "Chlapi proberte se, hrajete za SPARTU!!!!!!!!"


acskncl 
re: Zlej sen

27.10.2007 00:17

Brrr a jeste jit po takovem zapase na nocni mezi zelenobilocervenou svoloc:o( To sem ti vubec nezavidel.


hornik 
:-)

26.10.2007 21:21

Přiďtě se v neděli podívat k nám do Ďolíčku a uvidíte že Sparta na tom není zas tak zle :-)


Elbi the King 
re: :-) :o)

27.10.2007 00:10

he he


antispartan9 
Re:

27.10.2007 11:10

Tady by spíš seďel nadpis:PROSRALI JSME SE AŽ K PROHŘE.Děz a hrůza!!!Slavii nemáte vůbec co vyčítat. Tenhle zápas hodnotím úplně na stejné lati jako ten co odehrála slavie vzhledem k tomu jakyho meli oni venku soupere.


ANTIBANÍK 
www.voteyourteam.com

27.10.2007 15:58

mužete tam každou hodinu dát jeden hlas nej lize a nej týmu......BAHNÍKOVCŮ JE CELKOVĚ NEJVÍC TAK SI POSPĚŠTE SPARTA FOREVER