Bravo!!!
15.11.2007 09:59
15.11.2007 09:59
Tleskám ti - opět. Byť tedy ne ve stoje, protože to se v kanceláři nehodí, ale tleskám. Ty bys měl být šéfredaktor fotbalový sekce Sportu. To by se asi všichni divili, až by jim řitě svítily.
15.11.2007 10:10
no nevim. jejich zájmem asi neni aby bylo spokojenejch a kupovalo je těch půl milionu sparťanů, jako spíš aby je se zájmem četlo těch zbylejch 9,5 milionů vodpadků... a vo tom to je. je to celkem logický. tudíž prvotnim zájmem a směrem je - všichni spolu proti spartě, protože na to se chytí těch 9,5 milionu dycky bezpečně
15.11.2007 18:16
mediální bubliny jsou fajn, tahle je obzvlášť vypečená, gratuluju. Jen bych přidal, že jsem četl na teletextu jedenáctku kola podle všech médií a mezi hvězdami kola není nikdo z našich, ale Suchý ze slávie jo, takže nejen deník Sport má věru přehled. I když to sem možná nepatří, můžeme být na druhou stranu rádi, že se do nás tak neserou (jistě jen na do času) a našli novej terč v podobě Baroše. Ale poslal je do hajzlu pěkně, ty po něm půjdou, má to na doživotí (to jako do konce života) - viz na Idnes hysterickej článek Saivera a Paličky. Ale ta diskuze mě potěšila, velikýmu procentu čtenářů (bez ohledu na klubovou příslušnost) tahle novinářská bohorovnost už leze krkem. I když je Bary chachar, držím mu palce.
15.11.2007 20:04
hmmm,takže teletext ČT, MF Dnes, Sport všichni nám ubližují.....,vy jste dopadli, už se nedivím, že s váma ani vlastní hráči, ani klub nechce mít nic společnýho. Jste zoufalci.
15.11.2007 21:07
15.11.2007 21:30
Hele ty sešívaná nádhero, kdo tu píše, že nám ubližujou? Já nebrečím, já se těm ubožákům jen směju. Viděl jsem obě pražská derby a soudný člověk musí uznat, že třeba Horváth v tý sestavě kola měl bejt mnohem víc než nějakej Suchý. Ví to každej soudnej člověk, jen ti idioti z médií holt mají jiný voči. Nic víc jsem tím nemyslel.
16.11.2007 10:22
MF je v pohodě, ale je fakt s podivem, že v sestavě kola nebyli třeba Pospěch s Limberským, kteří odehráli super zápas.. Ale jo, ona je Bohemka vlastně slabá, a jak už kdysi řekl někdo študovanej v seSHITsportu, na hráče Sparty jsou jiná měřítka, oni musí podat lepší výkon jen proto, že hrajou za Spartu :DDD Klidně ať je jedenáctka bez jedinýho sparťana, mě to žíly netrhá
15.11.2007 10:15
15.11.2007 10:39
15.11.2007 10:39
15.11.2007 10:53
15.11.2007 11:33
15.11.2007 11:38
Furt budete rikat, jak nekdo place a jak si nekdo skuhra a sami tu mate breceni na pokracovani. Tak se na ten sport vykaslete, kdyz vam to tak vadi. Fandete svymu klubu a neopirejte se do jinejch. Jenze vy mate spis problem, ze nevite co driv, jestli ber rudy, nebo hnedy, jestli vam vadi vic sport, nebo CT, jestli vas sere vic kretinsky nebo hrebik, jestli slavie, nebo bohemka.Medialni bublina je spis "mohu si pobrecet jak sou na nas vsichni zly?" sem slavista asi jako vy spartani.ale neztracim cas ani energii, abych skuhral kdo je na nas zlej. kdyz to nekdo driv delal, nemel sem to rad,proc to ted delate vy?
15.11.2007 11:48
15.11.2007 22:51
A ne snad? Čteš po sobě co napíšeš? Všechny tvoj články se dají interpretovat jako "Sport je zlý, brek. ČT je zlá, fňuk. Každej je na Spartu zlej, bééé." Ale redakce Sportu miluje lidi jako ty - nadáváš, brečíš, ale jejich výtisk si koupíš.
16.11.2007 09:21
To je hodně zajímavej úhel pohledu - "Sport je zlý, brek. ČT je zlá, fňuk. Každej je na Spartu zlej, bééé."... z toho mi teda plyne, že když já se memůžu posmívat a kritizovat média, protože ty si to vykládáš jako můj/náš pláč, potom se teda zcela totožně musí interpretovat i to, co média píšou vo spartě - tudíž že pláčou a věčně fňukaj nad tim, že se spartě daří, nedaří, atd. Pakliže neznáš význam slov ironie, kritika apod., tak si kup slovnik cizích slov. Nebo máš dojem, že média můžou sepsout klub, oddíl, mužstvo kdykoli za cokoli, ale fandové média nikoli? Či snad že něco z FAKTŮ, který se v bublinách objevujou neseděj? To spíš velmi často nesedí to, co takovejm ovcím jako seš ty, podsouvá ten váš klubovej program...
15.11.2007 12:16
tady nejde o to brečet, ale objektivně shodnotit situaci. když někdo zařízne spartu(viz v teplicích)tak se nic neděje a nikdo to neřeší, ale kdyby rozhodčí pomohl spartě, tak by se hned o tom psalo a vidím ty titulky:"má to úřadující mistr zapotřebí?"navíc slávia uhraje remízu s arsenalem který k zápasu přistoupil laxně a dělá se z toho, jako kdyby ho snad vyřadila. Brutální fauly straceného, nezmara se přehlíží ale excesy řepky se vyhledávají a maximalizují. na slávii fanoušci chodí jen když jde o "něco velkýho" na baníku zpívají o "nikdy tě neopustíme" a když se nedařilo, tak chodil poloprázdný stadion, ale to se zase nevidí..pro čt a sport je lepší kritizovat spartany za řvaní Jude slávie, přičemž, kde jakej vandrák z vesnice řve Smrt spartě
15.11.2007 12:09
15.11.2007 12:16
Jen se Ti divím , že si měl chuť se do toho pustil. Myslím, že jak to citíš ty to cítíme všichni. Je opravdu škoda, že u nás neexistuje objektivní deník,ale radši bych to nerozebíral .Má to na me podobný efekt jako na Kovanyho. Čím víc jsem začtenej, tím víc jsem nasranej. SeshitSport už jiny nebude - dokud bude mít slavistický vedení...Je to stale dokola - a stale me to nasíra,ale jinak naprosty souhlas s Tvými fakty. Pěkný článek
15.11.2007 12:50
15.11.2007 13:17
Stejně podivné hodnocení předvádějí redaktoři v MF dnes, když např. výkon Sparty a její výhru venku (Toulouse) ocenili 3. O bezbrankové remíze s béčkem Arsenalu se ve zmiňovaném deníku popsaly dvě strany...Co na tom, že se na to nedalo moc koukat! Nyní bude rozhodující pro další vývoj naše utkání v Brně a v Ostravě.
15.11.2007 14:15
15.11.2007 14:46
15.11.2007 15:06
15.11.2007 15:24
..bublina hezká, k pousmání, ale na jednu věc pozor...nepsat tak aby to někomu nevyznělo jako brečení. Tzn. když udělali někde přehmat, hned to nepřirovnávat k tomu jak nás zařízli. SPARTA NEBREČÍ!!! Jinak ale fajn...(já si tu sračkoidní sešívanou paranoiu totiž nekupuju)
15.11.2007 15:50
asi takle, domnívat se že je možný psát tak, aby to někdo neměl za brečení - je dost nesmysl, páč brečenim můžeš chtít shodit dycky všecko... já se v bublinách nikdy nesnížil k tomu, abych svaloval prohru na sudího skrz to, že nám třeba nepísk pětku či nefouk faul soupeře na našeho hráče těsně před jejich gólem - to by dle mého soudu bylo opravdu pláčem... tak se tomu v bublinách ale neděje. v bublinách se ironicky a nezřídka kriticky ohlížím za hodnoceními novinářů (nejen ze sešitýho programu), kteří si svými články na sebe pravidelně šijí bič. páč následně se to dá kdykoli použít proti nim samým v nějakejch jejich dalších slátaninách...
15.11.2007 16:34
15.11.2007 16:39
Ano, to je ta svině, která se nechala pozvat k Jarolímům na kafíčko, aby tam ze své nestranné novinářské pozice dopodrobna s mistrem Yodou probrala všechny "zářezy" Slavie v derby.
15.11.2007 17:52
15.11.2007 19:35
15.11.2007 21:16
15.11.2007 22:50
15.11.2007 23:35
16.11.2007 07:43
jo tenhle článek se Ti fakt povedl..myslim, že jsi vystihl naprosto přesně situaci na pisálkovskym sportovnim poli který nás obklopuje..ohledně sportu nemá cenu snad ani nic dodávat, to že nám dá 5míčů a slavii za haluz 6 je výsmšch a je vidět že páni Hartman a spol vědi hovno o fotbale a zápasy sparty sledují (pokud je sledují) jen s důvodu ab mohly napsat jak hrozně to zase sparta hrála..hanba deníku Sport!!!
16.11.2007 08:18
Sry, vim že to sem nepatří ale chtěl bych se zeptat, udělal sem totiž nějaké wllpapaery pro SF, a tak bych chtěl vědět kam je mám zaslat, díky ACS forever
16.11.2007 09:31
16.11.2007 08:29
SPARTA VYHRAVA - FILIPES BRECI OPET. Srovnavat Francouzskou a Spanelskou ligu, muze jen fotbalovy analfabet. Podivovat se nad klopitnutim Slavie na oranisti na Zizkove, muze jen clovek, ktery fotbal nehral aktivne za cely svuj zivot. Filipse, jsi ostudou pro spartanske fanousky. :p A ver mi, ze zadny slavista by tu vasi viteznou snuru :D a soucasnost za soucasnot Slavie nemenil.
16.11.2007 09:39
16.11.2007 08:35
Už začínáš konkurovat Bombitovi... Jediná obrana proti tomuto je nečíst ten zasranej plátek. Já se tím řídím o je mi o mnoho líp a ušetřil jsem si spoustu nervů !
16.11.2007 10:20
Máš zapotřebí se pořád otírat o Slávii?? Vždycky to bylo tak, že slávisti se otírali o nás, všechno svoje umění a neumění poměřovali Spartou, ale sparťani to opačně nikdy nedělali, neb nám Slávie vždycky byla u prdele a zajímala nás akorát dvakrát do roka při derby.. Tak proč to děláš ty?? Taktéž nechápu, proč se tu vztekáš nad hodnocenim Sportu, už jen to, že víš, co v něm bylo, tě trochu degraduje, protože normální člověk tenhle shit prostě nekoupí a nečte ani když ho má např. kolega v práci..
16.11.2007 10:31
SOUHLAS, ALE... takže to sedí. popravdě to je jediný, vo co mi de - aby to sedělo. tvůj pohled má jednu, leč celkem zásadní, chybu. totiž v absolutnim nepochopení myšlenky toho, proč to píšu... myslim že už sem ti to vysvětloval nejednou, tak se toho budu nyní už šetřit... každopádně si dovolim poznamenat, že nad články sešitýho programu vo nás se ale vopravdu nevztekám, nýbrž náramně bavim. tohle můžu?
16.11.2007 10:36
Ano, nepochopil sem to, ale pouze ten poslední odstavec.. Sorry, ale co je zrovna nám do nějakejch slávistickejch pokut? Možná máš ze slávie fakt teď trochu vítr, ale jinak nic ve zlým, článek je fakt v poho, jen ten poslední odstavec výslednej dojem dost kazí
16.11.2007 10:45
na jejich pokuty bych se krásně vykašlal... kdyby z toho sami neudělali trojím odkladem frašku. to už mi stálo za pozornost. tady kdokoli dostal za něco klubovej flastr (a nešlo vo blbejch pade), tak nikdy nikoho nenapadlo to na něco podmínečně vázat... prd - tady máš kilopade - nazdar. prd - tady máš tři kila - nazdar. a všichni ani nepípli a cvakli to. ten nestejnej klubovej přístup mi přišel zajímavej a hoden zaznamenání nikoli proto jak voni se s tim serou a k placení se nemaj, ale hlavně proto, že tady co se řekne, tak se i platí - což chytrýmu čtenáři nepochybně dojde... o tom nepochybuji. tudíž nikoli o tom, že voni si máchaj držky naprázdno, ale (malinko skrytě) že tady co se řekne, tak i tak je.
16.11.2007 11:02
Podle mě to prostě k tomuhle článku nepatřilo, no. A když už jsme u toho, sparťani dostali podmíněný pokuty taky mockrát..
16.11.2007 12:26
Jen dodam, ze kvuli objektivite je nejlepsi soustredit se napr.na zapas Viktorky se Slavii. Tedy zapas, kde nefiguruje Sparta. Tam je ta nelogicnost hodnoceni Sportu nejvetsi. Zizkov byl dle nezaujatych divaky i dle komentare SPORTU lepsi nez Slavia, ale v konecnem souctu ma Slavia vice "micu" nez Zizkov. Jak je to mozne? To ma Slavia tu krasu predplacenou, kdyz od debaklu na Arsenalu nepredvedla jediny solidni vykon? Ale ja jsem za toto vychvalovani Slavie rad. Ona se Slavie totiz pod tlakem medialni chvaly jako kazdy rok sesype.
16.11.2007 21:29
Není nic krásnějšího,než napsat lehkou prudu, která přinutí dokonce několik seSHITců zalogovat se a následně ti vyčíst, že to nejsou pouze oni,kdož neustále brečí a fňukají. Potřebují ten těžký kříž ze sebe alespoň na chvilku shodit a neváhají proto zasmrdět do doupěte nepřítele. Já bych se k nim neobtěžoval ani kdyby tam ŘEPU řízkovali! Už pro ten pocit stojí občas nějakou tu bublinu nafouknout. A je naprosto jedno, řečeno Donutilem, "komu to prospívá"!!!:-)
17.11.2007 07:32
18.11.2007 15:48
Hezký článek "pséku". Sportovn deník "Sešívaný skřek" nečtu, holotu a žebrotu finančně nepodporuji a dle ´Tvého článku vůbec o nic nepřicházím. V STB ČT již u Bosáka a Svěceného vypínám zvuk a jsem proto ušetřen cintů odborníků typu Hřebíka a Táborského, kteří mají zřejmě do sešívaného TV studia permanentku.
21.11.2007 20:43