Mediální trénink aneb jak nás kecy našich borců nebaví

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
sin34 
Zajimavy clanek...

27.11.2007 10:52

A myslim ze i velmi pravdivy, jen bych se jeste vyjadril na adresu pana Kostala. Myslim, ze za jeho "vlady" jela Sparta asi nejlepe v posledni dobe. Vytahl Spartu z dluhu(A jestli nekdo bude tvrdit, ze jen diky Rosickemu, tak za prve to byla tvrda jednani a za druhe skvely manazersky krok a prodej v naprosto nejlepsi dobe), hrali jsme pravidelne LM, mame nejlepsi treninkove centrum v CR.


D-Evil 
re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 11:07

Košťál byl totiž tvrdej manažer, uměl (a pořád umí) v tom chodit. Za jeho vlády by asi nepřišel podruhý Hřebík a pokud jo, věřim tomu, že sám Košťál by tomu udělal lepší reklamu a ta výrazně nemilá atmosféra, která se s náma táhne až do dnešní doby, by možná uhasla dřív, než by vůbec vzplála. Ale to jsou jen spekulace. Košťál měl vyšší ambice, Sparta mu byla malá. Škoda pro nás, že tam teď místo něj sedí takovej měkkejš bez zkušeností.


schimir 
re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 11:25

Jo jo, za Košťála, to byly časy. Průtokový ohřívač v kabině, co rok nový trenér, LM byla, ale za jakou cenu? Pelta dělal, co mohl. Cinklý jaro, pár penalt, karty soupeřům. Ne, děkuji pěkně. To radši střed tabulky, ale s čistým svědomím. Nejezdím na Letnou kvůli titulům, jezdím kvůli Spartě. Mimochodem, příští rok se máme stěhovat na Strahov. A hádej, kdo nás tam vyštve? Košťál!!!


Luk 
re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 14:16

A proč se asi střídali hráči? Protože musel prodávat, aby Spartu zachránil od dluhů. Mimochodem je to dnes s tím střídáním hráčů a trenérů jiné? Ani náhodou! Tvrdit, že Sparta vyhrála titul jen díky cinklému jaru je stejná blbost jako tvrdit, že Košťál nás někam vyžene. Tomu se musím smát. Je snad Košťál majitel???


schimir 
re: re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 18:17

Smál jsem se taky. Po přečtení rozhovorů v MF Dnes, LN a HN mě ten humor hodně rychle přešel. A suše jsem polkl. Ono to je naplánované "o nás, bez nás".


Luk 
re: re: re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 19:18

Já si nedálém iluze a vím, že se nás ptát nikdo nebude. Ale je dobré si uvědomit, že Košťál už nemá se Spartou nic společného a hájí zájmy svazu a to, co je podle něj nejlepší. Důležité je to, že hlavní je souhlas současných majitelů Sparty, bez těch by Košťál neudělal nic.


schimir 
re: re: re: re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 22:53

No právě. Toho se bojím. Košťálovi nikdy nešlo o nic jiného, než o zisk do jeho kapsy. Proto tohle bude jeden z největších podvodů. A bojím se toho, fakt se bojím. On je všehoschopný. Klidně v půlce zastaví stavbu a řekne, že došly peníze. A nám zbydou oči pro pláč. Bez stadionů, pozemků, všeho.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 23:53

To je blbost. Takhle hloupě by to Koštál neudělal, navíc JaT by se takhle vojebat nenechali.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 23:55

Navíc nerozumím tomu, co ti na Košťálovi tak vadí. Neřekl bych, že Spartu nějak vysával.


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: Zajimavy clanek...

28.11.2007 08:43

No vidiš, já si právě myslím, že ano. Že Spartu holil, kde mohl. Takhle si nepředstavuju koncepční práci. JaT chtějí pracovat koncepčně. To, že se jim to zatím nedaří, je věc druhá.


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Zajimavy clane

28.11.2007 08:58

Co to je, že si to myslíš? Máš k tomu nějaký důvod? Na snahu JaT kašlu, když dělá přesný opak koncepční práce. Je to systém chaos.


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Zajimavy c

28.11.2007 22:01

Tomu, že si něco myslím, se říká vlastní názor. Samozřejmě nepodložený, neboť účetní knihy jsem neviděl. Ovšem k názoru, že Košťál si na Letné dobře namastil kapsu, mě vede počet prodaných hráčů. Sumy za ně obrovské, nákupy v částce o řád nižší. Ano, Sparta byla zadlužená. Jenže ani já a zřejmě ani ty nevíme, kolik dluhy činily. Osobně jsem se setkal s částkami od 100 mio až do 900 mio. A teď si vyber:-)


Luk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Zajima

28.11.2007 23:55

Bylo to přes 800 milionů.


Kocek 
re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 15:31

Pár penalt? :DDDD Ty krávo, někdy mi fakt zůstává rozum stát, co dokážou SPARŤANI vyblejt za nesmysly.. palec dolu


schimir 
re: re: re: re: Zajimavy clanek...

27.11.2007 18:18

Ty jsi už ztratil i poslední zbytky soudnosti? Opěvovat Košťála mi přijde jako naprostá zvrácenost


Kocek 
re: re: re: re: re: Zajimavy clanek...

28.11.2007 08:02

Co to meleš?? Já se pouze směju těm kecům o penaltách, tohle můžou zkoušet zmatený slávisti, ale ne sparťani :D


otiko 
re: Zajimavy clanek...

28.11.2007 22:35

hodnocení každého manažera musí vycházet z toho jaké má výsledky, z jakých nákladů. Košťál zadluženou Spartu pravidelně dovedl do LM a když ze Sparty odcházel, Sparta byla bez dluhů. I jeho působení u nároďáku je trvalý úspěch. A když člověk domyslí jeho projekt národního stadionu na Spartě je to opět promyšlené a jediná cesta jak postavit stadion, který nebude opuštěný a naopak si na sebe vydělá. Košťál je skvělý namažer, současný Křetínský mu nesahá ani po kotníky. Ani s miliardami za zády nemá takové výsledky jako měl "zadlužený" Košťál.


Ludva 
Mediální obratnost:))

27.11.2007 10:57

..by měl patrně studovat i autor tohoto článku, protože ta čeština...:))


Energetik 
re: Mediální obratnost:))

27.11.2007 11:32

Ludva fandi slusne! Ludva neni rasista! :-)))


Ludva 
re: re: Mediální obratnost:))

27.11.2007 15:48

Přesně a proto si Ludva přeje i slušnou úroveň češtiny:)))


paolo.maldini 
re: Mediální obratnost:))

27.11.2007 12:46

na to, ze je jeho rodnym jazykem deutsch, to docela jde ;).


Konrad.Heineken 
re: re: Mediální obratnost:))

27.11.2007 14:09

Konrád děkovat italský bratr, že ho zastala proti zlý Ludva. Kdyby on psala cízím jazyk, já se taky nasmála. Akorát mrzet, že tu ostatní řešit pan Košťál, já chtěla akorát poukázat, že naši čutálisti nikdo mluvit do novin neučit a on to jako přiklad tenhle pán umí moc hezky. :-)))


vejvič 
re: re: re: Mediální obratnost:))

27.11.2007 16:19

Danke schöne Herr Konrad !!


recchi 
re: re: re: re: Mediální obratnost:))

27.11.2007 18:03

Stejně jako my ani autor tohoto příspěvku jistě není zaměstnancem "novinářské žumpy" a proto si myslím, že daleko důležitější je v jeho případě myšlenka, než případná pravopisná neobratnost či dokonce nějaká ta gramatická chyba.Pochopil jsem jak to myslel a souhlasím s ním téměř stoprocentně.Jsem téhož názoru - méně kecat a více zabrat. Bohužel i v tom Brně byl zřetelný rozdíl např. v bojovnosti hráčů obou týmů.Na kecání jsme tu my - a blábolíme zadarmo.


Rabiat 
Morálka nejen v médiích...

27.11.2007 14:57

Souhlasim, že by se hráči měli ve svých výrocích krotit. Je fakt, že Sparta byla vždy brána jako silný a nekompromisní tým (alespoň já jsem ji tak vždy vnímal), ale jakékoli "silné" řeči vždy byly podloženy adekvátním výkonem. Plácat něco o strachu Sešívek v době, kdy nejsme schopni porazit tým z 1. polovony tabulky je dost trapný. Tím narážím na další morální problém: červené karty! (Teplice-Řepka,Abraham, Slavia-Horváth, Brno-Slepička, ...). Tak takhle se silný tým opravdu nechová! Děsím se toho, jak to bude vypadat na Baníku...


Kocek 
Pokus o humor???

27.11.2007 15:30

Když ti vadí, jak naši hráči "mluví", tak si noviny, kde to čteš, nekupuj. Patrně budeš další z řady ovcí, co neustále kupujou seshitsport, kde plácaj naprostý nesmysly. Nsmíš věřit všemu, co si tam přečteš, chlapče :D Hattrick, MF, Hospodářky, Lidovky, tam všude jsou rozhovory na úrovni a rozhodně tam nelze říct, že by naši hráči neuměli odpovídat, jen to zkus, pak názor jistě změníš.. A že řekl Kisel, že slávisti už se bojej? No a co, tohle je ta správná rivalita, narozdíl třeba od Řeháka, kterej se netají tím, že jeho životní náplní je Spartu jen urážet...


cale 
re: Pokus o humor???

27.11.2007 16:57

At uz Kisel rekl cokoliv, titulek o slavistickem strachu nebyl jen ve Sportu, ale i MF Dnes a Lidovkach. Taktez hovorit o MF Dnes jako o deniku, kde jsou rozhovory na urovni, je prinejmensim sporne.


Celticgirl 
re: Pokus o humor???

27.11.2007 22:58

Já do toho nechci moc zasahovat, ale noviny poslední dobou skoro nečtu, ale je těžké přehlédnout odkazy, které jsou zde na fóru a tím pádem nezaregistrovat velkohubá prohlášení našich hráčů, zvlášť, když pisatel podle všeho chodí i na tiskovky.. Nejde o to, jestli to vadí nám, jde o to, že jsme potom pro smích, protože nám to můžou kdykoliv vrátit..


Kocek 
re: re: Pokus o humor???

28.11.2007 08:06

A co je velkohubnýho na tom, když se novinář zeptá Kisela, zda cítí, že se zvedaj, a on řekne: My hráli celkem slušně i předtím, ale nedávali jsme goly. Teď je dáváme, a myslím, že slávisti už musí mít strach - následně velkej smích.. Že novinář vybere do titulku pouze větu o strachu, aniž by zmínil ironii Karolka, je správný, jinak by se to neprodalo. Ted byl rozhovor s Kaloudou, oni nás jednou za 10 let porazí, a von už kecá o tom, že hraje za špičkový mužstvo, to je velkohubý. A jinak mi jde o jediný, přijde mi, že tady je poslední dobou moda na naše hráče flusat a hledat si k tomu jakoukoli, i sebeubožejší, záminku. Vždycky jsme za hráčema stáli, ale letos je tomu opačně, a to mě doslova sere.


Celticgirl 
re: re: re: Pokus o humor???

29.11.2007 10:53

To máš pravdu, taková sounáležitost mezi fanouškama a hráčema není.. bohužel to nefunguje ani opačně.. takže kdo je vlastně ten horší? Tohle je složitý..


Herrer 
souhlas

28.11.2007 07:30

Ještě bych k tomu tvému výčtu přidal jeden výkřik do tmy... Trenér toho času tápající Sparty po losu UEFA Cupu nabubřele prohlásí,že si chce přes Odense zajistit postup už v prvním zápase... Kurva,on si snad myslel,že jsou to Faeřané či co:)


Kocek 
re: souhlas

28.11.2007 08:08

Tohle možná bude znít jako výmluva, ale nemít hráči ty střevní potíže, tak tady Odense nemohlo udělat ani bod.. Běžně se hráčů po prohře nezastávám, ale tady jsem zcela jasně na jejich straně a porážku přičítám opravdu tý střevní viroze. Odense totiž je na úrovni Faeřanů


schimir 
re: re: souhlas

28.11.2007 08:40

Střevní viróza postihla hráče před zápasem s Zürichem. Na Odense byli všichni zdraví.


paolo.maldini 
re: re: re: souhlas

28.11.2007 11:39

to vis to je tak, kdyz nekdo jen tupe blaboli a nepremysli u toho :).


Francescu 
re: re: souhlas

28.11.2007 21:00

LOL, to snad nemyslis vazne? Tyhle udajne strevni potize Spartu postihly pred zapasem s Zurichem a ne s Odense. To byl kadr kompletni a stejne predvedli kulovy. ACS FOREVER


Carmina 
Konecne....

28.11.2007 21:08

To se nedá říct jinak. Konečně si někdo všiml protisparťanského ladění velké většiny českých reportérů, novinářů, televizních komenttátorů a vůbec všech kteří o sportu a zvlášť fotbale veřejně mluví. Jsou prostě PROTI SPARTĚ! Schválně si všimněte. Sparta hraje např s týme XY a prohraje Druhý den veškeré noviny kritizují Spartu:Sparta zkazila zápas, Sparta podala hrozný výkon, Sparta hrála špatně. Nidky se nedočtete, že tým XY hrál dobře. Všechno je chyba Sparty.....


fanda357 
re: Konecne....

30.11.2007 08:06

Ale samozřejmě. Když Sparta prohraje, tak to není proto, že by soupeř hrál líp, ale proto, že Sparta hraje špatně. Sparta prostě musí porážet každého v Čechách, i když soupeř hraje dobře. A navíc lidi mají rádi tragické zprávy a bombasitcké titulky, prostě lépe zní (jako lákadlo pro čtenáře) Sparta prohrála než Brno vyhrálo. Mimochodem, jako Budějčák jsem se musel v duchu několikrát omluvit Frantovi Strakovi. V Budějcích předvádí přesně "ten" fotbal. Nátlakový, "forčekingový", běhavý, pracovitý ...