Mediální bublina psa filipsa 10. aneb za nepřátelskou linií

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Jumbo1 
Opět výbornej článek

12.12.2007 15:21

akorát bych měl jednu poznámku. Druhá půle s Plzní stála za vyliž...., ale já naštvanej nebyl. Za stavu 3:0, kdy Plzeň hrála kulový, asi byli už hráči myšlenkama na dovolený, což sice není ideální, ale za stavu 3:0 po té, co jsme soupeře v první půli přejeli a při úrovni hry soupeře se to dá pochopit...Horší je, když vedeme utrápeně 1:0 (nebo ani to ne) a pak ve druhý půli předveme výkon jako ve druhý půli s Plzní. To je pak na blití, to je fakt...


ffontan 
...

12.12.2007 15:33

moc pěkné shrnutí... já ještě rozhodně flintu do žita neházím - stačí vzpomenout na hokejovou ligu 2005/06, kdy to se Spartou vypadalo všelijak, playoff si zajistila až výhrou v posledním kole a nakonec byl titul... čili nějakejch 5 bodů ztráty po podzimu plus jedné předehrávce jara není žádná pohroma


Ondra 
Slavie - nejlepší kolektiv

12.12.2007 16:04

Díky za pěkný článek, bratře optimisto. Jen jsem doufal, že věnuješ odstavec nominaci Slavie na Sportovce roku v kategorii kolektiv. Uměl bys to, myslím, pěkně podat. Pokud si dobře pamatuju, tak Sparta byla nominováva pouze v případě postupu v Lize mistrů. Nevěděl jsem, že někdo může být mezi nejlepšími třemi kolektivy, když za daný rok neuspěje ve všech třech soutěžích, ve kterých startoval.


Ondra 
re: Slavie - nejlepší kolektiv

12.12.2007 16:23

Pro přesnost, klubový fotbalový tým byl mezi trojicí nominovaných nejlepších kolektivů roku za posledních deset let pouze 3x. V roce 1999 Sparta (mistr ligy + osmifinále Ligy mistrů), v roce 2001 Sparta (mistr ligy + osmifinále Ligy mistrů) a Slovan Liberec v roce 2002 (mistr ligy a 3.kolo poháru UEFA).


Tomis 
re: re: Slavie - nejlepší kolektiv

12.12.2007 16:28

Jen počkej, lamak ti to vysvětlí :-))


pesfilipes 
re: re: Slavie - nejlepší kolektiv

12.12.2007 20:12

Ondro, lehčí témata, ani ne moc fotbalový, přijdou na řadu nejspíš po Vánocích... :-)


lamak 
re: re: re: Slavie - nejlepší kolektiv

13.12.2007 22:44

Nahodou, dnesni clanek chvalim... Ve vetsine predchozich se objevuje "nechci brecet jako Slavisti...", "tohle neni breceni, ale...", kdezto dneska uz to je proste na ferovku totalni brekot. Hele, mas vodotesnou klavesnici? :D


dzyn 
re: re: re: re: Slavie - nejlepší kolektiv

14.12.2007 09:38

á už je tady sešívanej čůráček.


Herrer 
Bravo

12.12.2007 16:32

Takže jsme vlastně v Evropě odehráli super zápasy,jen nám chybělo to pověstné štěstíčko... To,že autor článku považuje za skandál vypuštění 2.poločasu zápasu s Plzní,když už je hotovo po tom prvním,raději ani komentovat nebudu. To se totiž ve fotbale ještě nestalo,je to skandál nevídaných rozměrů a hodný té nejostřejší kritiky:)Zato hru bez jakékoli rozpoznatelné strategie je naopak třeba hájit a vzývat fotbalovou štěstěnu... Já budu radši a i spíš odpustím,když budou kluci vypouštět už vyhrané zápasy,než když budou zběsile lítat od čerta k ďáblu,když naděje,že z toho všeho chaosu dají nějakého góla je sakra mizivá. Jubilejní bublina se podle mě holt nepovedla. Předchozí byly velmi vydařené,ale tahle mi připadá spíš jak sešívané kapsolhaní.


pesfilipes 
re: Bravo

12.12.2007 20:16

Ty skandále, zkus se vydejchat, přečíst si to ještě jednou... a pak třeba, možná, ti dojde to, proč diskusí s tebou velmi důsledně už déledoběji neztrácim čas.


Herrer 
re: re: Bravo

12.12.2007 20:44

Já ale nezkoumal,proč neztrácíš čas diskuzí se mnou:)


Josef 
Jen pro doplnění.

12.12.2007 17:34

S komentářem souhlasím.Na jaře se bude hrát 14 zápasů, to 5 bodů ztráty není zase tak moc.V památné sezoně 1994/95 jsme v zimě měli manko 7 bodů.Ovšem nesmí nám ujet začátek.Trochu se obávám Zlína, protože hrát v půlce února na nevahřívaném trávníku, to bude loterie.Ale vždy jsem mírný optimista.A taky většinou(na rozdíl od drbanů) máme lepší jara(asi je to tím, že vždy v létě kádr dozná větších změn a pak dlouho trvá sehrání).Taky se mi zdaleka vše nelíbilo,ale věřím, že na jaře to zase bude ta naše železná Sparta, která bude ligu válcovat. A taky, že skončí žabomyší válka mezi vedením a Ultras(trochu ustoupit budou muset obě strany, jen spolu musí komunikovat).Je potřeba nalézt nějaký kompromis, který nebude vypadat jako prohra jedné, nebo druhé strany. Proboha, vždyť nám jde o stejnou věc!!!


lamak 
re: Jen pro doplnění.

13.12.2007 22:41

V pamatne sezone... To uz by Ivanek, nebo to jeste kociroval sam podvodnik Mach?


artaxerxes 
Výborný článek

12.12.2007 22:30

Gratuluji k opět výborné bublině. Nemůžu souhlasit s velmi mírným hodnocením zápasu s FC Zürich. Souhlásím s tím, ře když mám 'scheisserei' tak bych rozhodně neměl na fotbal ani pomyšlení, ale naprosto jsem v tomto zápase nepochopil nestřídání fyzicky vyčerpaných hráčů. Osobně jsem čekal, že když je někdo fyzicky nadně tak půjde ven, místo toho 1.střídání přišlo až po půlhodině 2. poločasu. Jinak si nemyslím, že jsme odehráli úplně špatný podzim. Jen jednu věc jsem doteď nevydýchal a tím je přestup Zlámala do Liberce.


pesfilipes 
re: Výborný článek

13.12.2007 09:09

Zkusím odpovědět - byť v rovině hypotézy: do základu v tom zápase šli hráči, kteří toho byli nejvíc schopni, z toho mj.plyne, že ti na lavici, toho byli schopni míň - pakliže vůbec. A z toho teda taky dost možná plyne, že střídání bylo v rovině poslat tam hry skoro neschopnýho za někoho částečně schopnýho ale vyčerpanýho...


Sayrayt 
Sešívaní borci

13.12.2007 08:46

No, řekl bych že Sparta určitě nehrála to, na co ten kádr má. Ale docela mě rozsekává, jak se v tomto kontrastu mluví o Slavii. Sice se dostala do UEFY, ale v základní skupině má se Sevillou skóre 0:7 (0 bodů), s Arsenalem 0:7 (1 bod za domácí utkání s Arsenalem B) a akorát se Steauou Bukurešť uhrála doma 3 body (zaslouženě) a venku bod (kdo ten zápas viděl, ví jaká to byla haluz). Z poháru ji vyřadila Líšeň. Ale nešť, Sparta musí začít makat, jen se bojim, že se zase vymění půl kádru, ale letos by se mohlo to samé stát i Slavii, takže na jaře se nakonec může radovat někdo uplně jinej.


pound 
re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:11

tý výměny kádru se bojíme asi všichni...vždyť liga skončila skoro včera a už nám dneska chtěj sebrat Kácu s Pospěchem....to se tam pak ale bude moct Řepa ohánět jak chce a bude mu to **no platný...já zas doufám že když už odejdou tak místo nich přijde něco normálního a ne ty přešlapy co kupujou poslední dobou (viz třeba Žofčák..že si ale kopnul na podzim chlapec..) :)


pesfilipes 
re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:16

tak zabavnik je tušim levák, s odchodem kadlece by tak možná paradoxně byl v obraně menší problém, než s odchodem pospy...


Herrer 
re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:49

Ještě jednou musím filipsa poopravit: Zabavník je pravák jak poleno.


cale 
re: re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 15:50

Zabavnik je tak jasnej levak, ze kdyz ho bilek nekolikrat nechal trapit na pravy strane, tak nikda pravackou necentroval. Kdyz pridel, tak jsem ho chvalil jak mu to na ty levy jde, hral to jak ted pospech napravo.


Herrer 
re: re: re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 17:30

To,že mu to jde nalevo ještě neznamená,že je levák... Já jsem naopak neviděl Zábavu kopat jinou nohou než pravou,asi holt oba myslíme někoho jiného. Btw,nepamatuju se,kdy hrál pod Bílkem naposled vpravo,jestli tam teda pod ním vůbec kdy hrál...


cale 
re: re: re: re: re: re: Sešívaní borci

14.12.2007 14:12

Kruci ja jsem vul. Mas pravdu je to naopak. Je pravak a hral nalevo. Libil se mi za Grigy, kdyz byl Pospa v utoku a on hral to co Pospech ted. Nechapu jak se me to v pameti mohlo takhle obratit.


Herrer 
re: re: re: re: re: re: re: Sešívaní borci

15.12.2007 19:42

:)) To je hned,to mi věř:)) Já jsem třeba takovýho Julu Bielika,kterej má u nás hospodu a sám tam občas točí pivko, prohlásil za nejlepšího levého beka,co ve Spartě pamatuju. On se tvářil potěšeně,tak jsem byl taky rád. Pak mě tu někdo uzemnil tím,že hrál napravo,já jsem si to vybavil tak jako teď ty a musel jsem mu dát za pravdu. Málem jsem se dodatečně propadl hanbou... Ještě,že je chudák Jula natolik solidní,že mě neopravil už v té hospě...:) Mimochodem,výbornej vrchní!!!:)


pesfilipes 
re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:15

1.nešla ani písmenem řeč o tom, že by potenciál kádru byl v zápasech bezezbytku vyčerpán :-) 2. podhodnocování výsledků našich a nadhodnocování bezdomek, je tak vobehranej evrgrýn, že bych neztrácel čas 3. rozprodej kádru myslim nehrozí. díra do světa v lm se nekonala, trenér se měnit taky nebude, takže nenastal ani jeden z hlavních důvodů k tomu, aby se rozprodávalo. 4.odejde nejspíš jen pospa k wolfům. včera snad pepa řek že nevodejdou voba (s kadlecem) nejadnou. pospa má věk, něco tu vodved - also nechť je mu přáno a ať se mu daří...


Sayrayt 
re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:38

1) Já to taky neberu jako kritiku článku, to je kritika hráčů, kteří na hřišti neodvedou maximum toho, co by mohli. Krásně si to myslím vystihl v jedné z minulých bublin, prostě hrajou to, co jim stačí, ani kousek navíc. Skoro bych řekl, že je to i věc trenérů, kterým ty výkony stačí. Třeba v Anglii, když nebude hvězda makat, tak prostě pujde sedět na lavičku a je to. U nás, když někoho tisk označí za "hvězdu" tak dotyčný má místo v kádru jisté. 2) Já vím, ale přesto mě to udivuje. Dovedete si představit ten mazec, kdyby Slavie postoupila v lize mistrů dál? Jarolím na hrad, celej kádr do repre a dotace 12 miliard na dostavbu stadionu :o) 3) Výprodej - Pospa samozřejmě jo, jen aby po něm neodešel taky Kadlec, Grigar a třeba i Došek. V kádru zůstane mladé perspektivní trio Řepka - Horváth - Kulič a na tom se bude tým těžko budovat.


pesfilipes 
re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:41

vono sou glorifikací západu to taky neni úplně tak pravda - viz třeba úterý real - lazijo, půle 3-0 a na druhou mohli jít lidi už prakticky dom... vo ničem


Sayrayt 
re: re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 10:07

Jj, jasně, když už to má každej v kapse tak to odchodí, spíš mi někdy připadlo, že u nás se chodí od první minuty "a vono to nějak dopadne, sme věřili že nám tam něco spadne". Včera to Slavie ukázala na plný kule, první půlka docela dobrý a poločase si řekli "hele tak teď to zazdíme, nějak to uplichtíme" a najednou bum bum bum, 3 zásahy a sešívaný brekot ža výsledek je vůči první půlce krutej. Ad západ - Italské týmy obecně nemam moc rád, jak dají gól tak už se všichni jen válí, rozhazujou rukama a fotbal zmizel. Bral bych si příklad z té Anglie, to je docela dobrý koukání a opravdu se tam jezdí. Navíc u nás ti hráč klidně řekne "no jo, tam v té atmosféře se hraje jinak, diváci nás ženou dopředu" atd., jenže si neuvědomují, že musí oni makat, aby ta návštěva přišla. Kopat starou bačkoru a čekat, že přijde 15.000 lidí a někam ho potáhnou je docela mimo.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 10:17

noo, esli teda mluvíš vo včerejšku jako vo sevile, tak nemyslim že by bezdomky si po půli řekly teď to zazdíme, spíš ta sevila zařadila trojčičku a chcípáci prostě nestačili...


Sayrayt 
re: re: re: re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 10:54

No když to napíšeš takhle :o)))


pesfilipes 
re: re: re: Sešívaní borci

13.12.2007 09:42

..jo a články klíďo píďo kritizuj...


RVS. 
Optimismus!

13.12.2007 09:58

Už jsem si myslel,že se skoro-všichni nakazili tím co čtou v novinách-tzn. tragédie,všechno špatně,zrušit atd.-prostě tím co si přejí nesparťani typu ve článku zmiňovaných "odborníků". Ale my jsme SPARŤANI! Jasně ,že se donekonečna můžeme bavit jak hráč A udělal v 59min chybu,že trenér měl střídat o 14min dřív,i o registraci můžeme vést sáhodlouhé diskuze....a ve finále si můžeme stěžovat na rozhodčí,na to jak nám všichni ubližují a ze zoufalství můžeme bojkotovat co nás napadne...Neznáme to odněkud?Fakt se chceme dostat na stejnou úroveň?Prospěje to nám,nebo jim? SPARTA FOREVER!


Sayrayt 
re: Optimismus!

13.12.2007 10:51

Ńa druhou stranu, nemůžeme se přece pořád jen plácat po ramenou a říkat s, že je všechno OK.


RVS. 
re: re: Optimismus!

13.12.2007 11:04

Ale jasně,vidíme je všichni,děláme je všichni.Jen by pohled na ně neměl zadusit pozitiva a taky víru a s tím související sílu.Mám pocit že když se i na SF stránky na podzim podíval Procházka,Mádl a další slávisti tak se musí radovat jak si kálíme do vlastního hnízda.


pesfilipes 
re: re: Optimismus!

13.12.2007 11:24

Nejde o plácání se po ramenou, jak sme skvělí, nýbrž vo věčný nehysterčení... aspoň


pesfilipes 
re: re: re: Optimismus!

13.12.2007 11:25

...resp.hysterčení (to bylo strašný, vyhoďte bílka, došek je debil, grigar díra,...)


alky2 
ČT

13.12.2007 10:35

Chtěl bych se jenom drobně pozastavit nad komentováním včerejšího galakoncertu červenobílého baletu. Zůstal jsem s otevřenou pusou již u toho, jak nás pan megaodborník na fotbal Svěcený přivítal v Orlím hnízdě , co bylo Orlí hnízdo a kdo ho obýval je jistě všeobecně známo a jenom neslyším nářky židovské obce nad tímto srovnáním větrné hůrky se sídlem "člověka", který tahal za provázky nejobludnější mašinérie na smrt v moderní historii Evropy. Ovšem vrchol, pokud pominu zaměňování hráčů a jiných perliček, přišel ve chvíli, kdy zasrani začali se svým "inteligentním" hulákáním smrt spartě. Co následovalo, mě doslova zvedlo ze židle... nejenže toto velkoryse přešel, ale to jeho "Tak toto je nádherná atmosféra, tohle se dá poslouchat" bylo normálně na přesdržku !!!


pesfilipes 
re: ČT

13.12.2007 10:39

ano ano - přesně


dzyn 
re: ČT

13.12.2007 11:23

jelikož je Svěcený(kromě toho,že je komentátor k poblití)také chudý duchem,tak je zbytečné se nechat vytočit a už vůbec se nechat zvedat ze židle :-)


lamak 
re: ČT

13.12.2007 22:39

tak to uz je letos 300. ublizeni na Spartanskou adresu :(((((


dzyn 
re: re: ČT

14.12.2007 09:37

Tak jak buzničko?Holky a kamarádi zase nic,viď?Zase opruzuješ někde,kde o homoklády nikdo nestojí.


lamak 
re: re: re: ČT

14.12.2007 09:47

tak si spolu kamaradsky zahajlujem, jako tvrdy chlapi? :p


dzyn 
re: re: re: re: ČT

14.12.2007 09:49

s buznama nehajlujeme.


Tommy 
Už se na to vyhulánkuj pse...

13.12.2007 12:59

...kdo to má furt tesat do kamene, víš co to dá práce?!.......;o)))) P.S. rád bych si zde přečetl reakce těch věčných štěkalů, ale ať dělám co dělám nikde je ti nenacházím.


pesfilipes 
re: Už se na to vyhulánkuj pse...

13.12.2007 15:30

ševče, drž se svého topůrka...


Stanislav 
Malý ale důležitý doplněk!

13.12.2007 13:07

Kdo chce k metě nejvyšší musí respektovat i matematiku.Není jedno s kým a jak hrajeme.Je logicky nutno porážet mužstva ve špici z důvodu našeho zisku a jejich ztráty!Z toho se vlastně v současnosti odvíjí těch 5 bodíků Slavie!


pesfilipes 
re: Malý ale důležitý doplněk!

13.12.2007 13:24

Nevim... za dobu existence samostatný ligy, mistr získal něco mezi 59 - 76 body; v průměru pak 65,7 bodu. když to teda vezmu čistě hypoteticky / matematicky, bude mi k "průměrnýmu" titulu stačit vyhrát všechno doma (45 bodů) + porazit nejslabších sedum celků tabulky venku (21 bod) a mám 66 bodů...


lamak 
re: re: Malý ale důležitý doplněk!

13.12.2007 22:46

Pochybuju ale, ze doma hrajete vsechno proti tymum z 2. poloviny tabulky a ten zbytek ze by piskal Jech. :/


lamak 
MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

13.12.2007 22:33

Tak si pojdme hromadne pobrecet, vecne druhy, za rok bezdomovci ze Strahova, uz ani nehrajici Balkancup. :)


Jumbo1 
re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 07:52

Slávista slávistou zůstane...nevšiml jsem si že by pesfilipes někde brečel. Je pravda, že jste postoupili do LM (byť se štěstím, ale na to se historie ptát nebude, takže to ponechme stranou). Jinak ale i ty jako slávista musíš uznat, že krom toho postupu do LM jste dokázali hovno. Oproti tomu ACS měla v roce 2007 double. Něříkám tím, že by snad měla být nominována mezi tři nejlepší kolektivy, nevidím důvod, ostatně při zaujatosti české mediální scény to ani není možné. Leč, stejně tak nevidím důvod, proč by tam měla být nominována Slavia, která nedokázala lautr nic.


lamak 
re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 08:09

Ano, ten pamatny double. Ono se uz nekolik let nastesti ukazuje, jak to vycinknute prvni misto / vitezstvi v poharu v Evrope neznamena vubec nic, kdyz to nasledne nestaci na celky typu Zurrich. Jasne, postup Slavie byl o hodne velkem stesti, obavam se, ze jinak by ani jako nenasazeny tym postoupit nikdo z CR nemohl, nez s velkou klikou. A pres vyprask na Arsenalu tam hrala Slavia dustojnou roli, myslim, ze napravila ty posledni dva trapasy Sparty v LM, protoze ani jednou nevyhrat dve sezony v LM po sobe, to je svetovy unikat. Vypada to, ze Slavia jako jedina prezinuje v poharech a to neni malo, pro cesky fotbal...


Jumbo1 
re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 08:57

To je fakt, SKS asi přezimuje v pohárech jako jediná. O tom žádná. Málo to je, ale to není chyba SKS. Jinak pochopil bych, kdyby byla SKS nominovaná po postupu do osmifinále LM, ale postup do UEFY nemůže být brán jako ěnjaký horentní úspěch za podmínky, kdy SKS měla ve skupině tým do počtu, kterej v LM dělal akorát ostudu - Steaua...To že svůj jedinej bod uhrála Steaua doma se Slavií (byť Slavia vyrovnala po nějvětší haluzi za posledních 20 let v LM - to je ale opět vedlejší), svědčí o mizerný kvalitě Steauy. Když jsem viděl los skupiny, ve který byla SKS, věděl jsem, že čtvrtý místo by byla pro SLavii nebetyčná ostuda a postup do UEFY lze považovat za jakési dobré splnění povinnosti a slušně odvedenou práci, za kterou jsou hráči také náležitě placeni. Ovšem, nominace do ankety Sportovec roku by měla být prováděna na základě výrazného úspěchu, ne na základě pouhého splnění povinnosti plus remízy s C nebo D týmem Arsenalu...


lamak 
re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 09:43

úpokud jsi ty zapasy trosku sledoval, tak Steua doma prehravala i Arsenal, dali regulerniho gola na konci zapasu, rozhodci to neuznal a z protiutoku dostali 1:0. Na Arsenalu mohli taky plichtit. Myslim, ze Steua neni slaby klub, zastihli jsme je ve vhodny okamzik. Ja ty nominace nedelam, jen argumentuju, ze co letos dokazala Slavia, neni malo, je to vic, nez jakykoli jiny klub dokazal za posledni 4 roky...


lamak 
re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 09:45

a mimochodem C, nebo D tym Arsenalu? 13 ze 14ti hracu, co hrali na Strahove, hralo i v dvojzapase s Vama a nevsimnul jsem si, ze byste mluvili podobne. Krom toho, vy jste meli moznost nastoupit proti Arsenalu s postupem v kapse 2x, naposledy (dva roky nazpatek) setril taky vetsinu opor a odvezli jste si 3:0. A neni to tak dlouho, co jste za nejvetsi uspechy v LM brali prave remizy proti Chelsea, ACM... kteri prave ten postup meli vzdy jistej taky.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 13:20

S tím nedokázáním za 4 roky to snad nemyslíš vážně...leda že bys komentoval jen evropský poháry...U nás hráli ROsický, Hleb, Fabregas, rpoti vám ne. To nejenže je osa týmu arsenalu, ale zároveň jeho klíčový hráči. Takže ani to o těch 13 hráčích ze 14 není pravda...


cale 
re: re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 14:21

Chlapce myslis remizu s AC Milan v prvni zapase OSMIFINALE Ligy mistru? Jak tak ctu tvoje prispevky, ve kterych si hloupe vymyslis a upravujes podle potreby sestavy tymu, mavas cisly, ktery si vymyslis, tak si rikam, ze jsi asi opravdu idiot.


Herrer 
re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

15.12.2007 19:47

Ty jsi vůl,chlapče. Sedmička je prostě sedmička a dobrej dojem z ní může mít asi jenom slávista. Bože,jak já jsem rád,že nejsem seshit...


dzyn 
re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 09:45

Tolik let nám koukáte do prdele,že už vám to leze na mozeček.Ani se nedivím,po tolika letech bych taky trpěl totální frustrací.Uvidíme kam budete koukat po posledním kole.A ty si čuráčku najdi kamarády.


lamak 
re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 09:46

kvalitni nazor... Ja to zacal rikat od zverejneni vycinkaneho jara, ze se karta zacne pomalu, ale jiste obracet. Posledni roky mi davaj za pravdu.


dzyn 
re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 09:53

jasně že kvalitní.A ty můžeš jít klidně se svým názorem do prdele a nebo na vaše stránky.A nebo tě tam taky nemůžou spolusešithci vystát?


lamak 
re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 10:05

Ja kdyz te tak ctu, tak neustale mas potrebu nekoho posilat do zadnice, neustale mne osocujes, ze jsem homosecual apod.. Mozna bys mel navstivit psychologa, lepe byses vyrovnal se svoji skrytou homosexualitou, vim, ze mezi Spartany se to moc nenosi, ale v dnesni dobe to neni uz takove tabu. :P


Průcha 
re: re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 10:52

Ty ani tak nebudeš homosexuál..., ty budeš spíš blbec!!


dzyn 
re: re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPSA :)

14.12.2007 11:27

Najdi si někoho a neopruzuj tady chudáku.Děláš tady akorát dusno a opravdu tady na tvoje názory není nikdo zvědavej.


dzyn 
re: re: re: re: re: re: MEDIALNI BREKOT PSA BLBOPS

14.12.2007 11:30

Jo a neposílám tě do zadnice ale do prdele.


stano 
Nevím

14.12.2007 15:43

Je to hezky napsaný, je na tom asi kus pravdy.Ale přeci fotbal se hraje n a goly a na body. Chvilkama mi to připadá že i když nic neuhrajem tak nakonec beztak zjistíme, že jsme nejlepší v tuzemsku a možná i v Evropě. Opakuji fotbal se hraje na goly a né na kdyby.


pesfilipes 
re: Nevím

14.12.2007 16:23

1.nikde se tady nepíše a ani netvrdim, že jsme nejlepší. 2.fotbal se hraje na body - máme jich vo 3 míň jak loni a vo pět míň než bezdomky - to konstatuju i v textu a nemám to za oslavu 3. gólů jsme dali vo dost víc než vloni a letos nejvíc ze všech... also neni tten článek vo tom, že jásám, ale vo tom, že (podle mě) neni nutný se furt máchat ve sračkách, dyž v nich (podle mě) nejsme.. jinými slovy nejsem z těch, kerý furt něco lakujou eště černější barvou, než to je


Herrer 
re: re: Nevím

15.12.2007 19:51

Tím jsi ale v podstatě potvrdil,že už to černý je a ne že ne:)))