SVOBODU FANOUŠKŮM!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Ludva 
SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 00:06

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


acskncl 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 00:14

SMRT KULTIVACI FANOUSKU!!!


ROZBIF 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 00:45

Přidávám se: SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


drapek z lasicky 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 01:40

SVOBODU SPARTANSKEJM FANOUSKUM!!!


majk 
re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 07:22

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


abdul 
re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 07:25

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


VencaAC 
re: re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 09:16

SVOBODU FANOUŠKŮM!!


cheese 
re: re: re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

22.12.2007 12:05

SVOBODU FANOUŠKŮM!!


pajík 
re: re: re: re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

25.12.2007 01:51

Svobodu Fanouškům!!!


eftwo 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 08:13

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


seebrt 
svobodu fanouskum!

22.12.2007 15:47

svobodu spartanskym fanouskum !!! !!! ACS FOREVER !!!


Beranga 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 08:31

Také se připojuji, takže: SVOBODU SPARŤANSKÝM FANS


TommyACS 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 09:15

SVOBODU FANOUŠKUM!!!!


petanek 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 13:59

SVOBODU FANOUŠKUM


frajerluk 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

24.12.2007 01:10

SVOBODU FANOUŠKUM!!!


Anti 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 09:48

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


Luk 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 10:56

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


Franz 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 12:07

SVOBODU FANOUŠKŮM!!!


Romanka 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 12:50

SVOBODU FANOUŠKUM!!


Unstoppable 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 12:27

SVOBODU FANOUŠKUM!!!!


Olgitka 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 12:36

SVOBODU FANOUŠKŮM!!!!!!


Elbi the King 
re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 12:52

SVOBODU FANOUŠKŮM!!!!!!


Jablkon 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 13:06

SVOBODU FANOUŠKŮM!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Alesak 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

30.12.2007 01:07

Svobodu Fanouskum!!


Bongroww 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 13:29

SVOBODU SPARTANSKÝM FANOUŠKŮM!!!!!!!


ivanek 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

25.12.2007 23:01

Svobodu Sparťanským fanouškům!!!!


Heiselpapier 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 20:01

SVOBODU VŠEM FANOUŠKŮM!!!!


jelito 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 20:31

SVOBODU FANOUSKUM!!!KRETINSKY VEN!!!


Inuška 
re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 22:17

SVOBODU FANOUŠKŮM!


starejlisak 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

24.12.2007 15:52

SVOBODU VŠEM FANOUŠKUM!!


Ricta 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 22:23

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!!!


Dušan 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

22.12.2007 01:29

Svobodu Sparťanským fanouškům!!!


lovenightwish 
re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

22.12.2007 03:57

taky se přidám:SVOBODU FANOUŠKŮM


ultrra 
re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

22.12.2007 05:38

svobodu fanouškům


Bruska 
re: re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

22.12.2007 09:23

SVOBODU FANOUŠKŮM SPARTY!


koněrudý 
re: re: re: re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

22.12.2007 14:19

SVOBODU FANOUSKUM!!!


Kovanej 
SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 07:48

Vynikající počin, konečně to někdo přesně pojmenoval. Pochybuju ale, že se někdo ve vedení chytne za rypák. Kdo je teď na tahu? Bude nějaký jednání?


Azurit 
re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 08:55

Mělo by být co nejdříve!Tak uvidíme


SouthDworka 
re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 09:47

SVOBODU!


brutuss 
re: re: re: SVOBODU FANOUŠKŮM!

21.12.2007 12:05

SVOBODU FANOUŠKUM


Jumbo1 
Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 08:11

Projekt SFS je skutečně nedomyšlený. Jediný důvod, proč se do projektu přihlásit je, že se tak dá vyjádřit nesouhlas s rasismem a hajlováním na stadionu a s pyrotechnikou, létající na hrací plochu. To snad nechce nikdo-tedy ani ultras. Tedy aspoň ti ultras, které znám já, kterým jde (nebo aspoň vždycky šlo) především o podporu ACS. Video je výborný. Leč, musím konstatovat, že komentář redakce vyznívá trochu jako propaganda. Ok, nic proti tomu, je naopak dobře, že redakce jasně vyjádřila, na čí straně stojí....Jen jsem si při čtení tohoto článku chtě nechtě musel představit Josepha Goebbelse, či prokurátora Urválka a jejich plamenné projevy :-) Takže svobodu fanouškům ano, ale bez porušování zákonů a ohrožování hráčů na ploše.


majk 
re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 08:31

blablabla.... :-)


Jumbo1 
re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 08:43

Jestli sisi všiml, tak svobodu fanouškům podporuji, je mi vadí věci, které poškozují klub...Btw, tebe jsem v kotli nidky neviděl, a že bys se svojí postavou byl v poho, bo tebe neodtáhne ani 5 pořadatelů :-)


HonzaRejzek 
re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 08:52

Já teda nevim ale člověk v SFS přece nemůže podporvat Svobodu Fanouškům,protože vstupem do SFS se dáváš na stranu SFS!


Jumbo1 
re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 09:59

To se pleteš. Já jsem vstupem do SFS vyjádřil nesouhlas s rasismem a hajlování v ochozech nic víc, nic míň. Což už jsem tu několikrát uváděl. Zákaz pyra a chorea je p*čovina, registrace je p*čovina na druhou, to nelze než s ultras souhlasit, ale je třeba si uvědomit, že projekt SFS je zaměřenej právě jen proti rasismu a hajlování, nikoli proti pyru a choreu, i když to někteří lidi tvrdí. Takže jak vidíš, být v SFS se nevylučuje s tím, že chci fandit, ne chodit do divadla...


sheikh 
re: re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 10:06

Sorry, ale neni náhodou lepší se nepřiklánět k žádné sraně, pokud nejsi úplně přesvědčen že je ta správná, než se přiklánět k oběma? Ve vší úctě mi to příde dost splantaný...


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravd

21.12.2007 10:26

Já ale podporuju ultras...Svoboda fandění má ovšem svý meze (to je rasimus atd. ne), a bojkot mi nepřijde jako nejlepší řešení, proč, to už jsem tu taky napsal...Zkráceně, i bez chorea a pyra by mohla bejt atmosféra aspoň nějaká, talhle není žádná.


sheikh 
re: re: re: re: re: re: re: Ultras mají v mnohém p

21.12.2007 10:42

Tak to na to máme stejnej pohled, proto bych se ale NIKDY! nezaregistroval do SFS!


Double07 
Vedení

22.12.2007 20:02

smrdí jak opičí prdel dovolit pyro choreo zakázat SFS


majk 
re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 08:58

už jsem ti dávno vysvětloval proč na domácí zápasy do kotle nechodím, taky tu nenarážím kolikrát jsem tě viděl letos venku v kotli :-) Blablabla byl spíš jen takovej výlev nad tím, že už ani nepamatuji že by ses k něčemu vyjádřil nějak jasně. O jakým rasismu, házení ohňů atd to mluvíš? V tom textu od Ultras není žádný požadujeme povolení rasismu, třeba jen v 38. minutě a v 63. bychom chtěli zaházet hřiště dýmovnicemi:-)) tak nechápu co to sem motáš :-). Deník Sport to teď stejně řešit nebude, takže se snažíš zbytečně :-)


HVK 
re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 09:16

čím víc bude reagovat tím větší šance je že ho v seshitém plátku znovu otisknou :D


Jumbo1 
re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 10:01

Jenže to co ze strany vedení přišlo bylo právě kvůli těm pár blbcům, který musej hajlovat nebo něco házet na plochu, o to jde. Proto jsem to napsal, jinak svobodu fanouškům ano, to taky říkám od začátku, ale ty asi po rumu špatně slyšíš :-D


majk 
re: re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 10:07

pár blbců se našlo před rokem, pěti, deseti. Cože najednou máme tak uvědomělé vedení ? Křetínský se prostě posral z tlaku médií a odstřelil proto lidi, kteří se staraj o to co dělá fotbal fotbalem... Tvoje podpora Svobody fanoušků a členství v SFS je kapitola sama pro sebe, ale to už bychom se tu oba jen opakovali. Radši si to pořešíme třeba u rumu , ok ? :-)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravd

21.12.2007 10:24

Jj, u rumu...


Supporters Forever 
re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 09:19

Jaká propaganda proboha??? V článcích není uvedeno dalších x věcí ze strany vedení proti fanouškům. (zákaz prodeje vstupenek na venkovní zápasy - iniciativa Sparty, nikoliv UEFY), nulový obrana klubu proti mediální masáži, atd....Svobodu fanouškům!


Anti 
re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 09:49

Goebelse?:DDDD


Jumbo1 
re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 10:03

Jitsě, Goebbelse Reichspropaganda ministra. Nevím, jestlis nějaký jeho projevy četl, ale to někdy běhá mráz po zádech. Takže koho jinýho bych si ěml představit? Urválek byl to samý, akorát že komunista, a nebyl mimistr.


lucifer.pekelny 
re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

21.12.2007 23:20

čteš to v originále? :-)


Jumbo1 
re: re: re: re: Ultras mají v mnohém pravdu

22.12.2007 10:53

To samo ne, neumím německy. Jinak, to že někoho zajímají totalitní režimy (tedy i stalinská diktatura v SSSR, Pol Pot v Kambodži atd.)neznamená, že je to nácek...:-)


dzyn 
Sparta fandí slušně

21.12.2007 08:16

další debilní krok našeho vedení,hned po akci Sparta Fotbal Team.Ani jedna akce nemá šanci na velký úspěch,jen se vyhazují prachy,které by se hodily někde jinde.NECHCI komorní atmosféru na Spartě!!!!!!


NotoriousB.I.G. 
Hezký...

21.12.2007 08:40

Hlavně ať se začne zase brzo jednat, ať si na Letný zase pořádně zafandíme.


HonzaRejzek 
Svobodu fanouškům!

21.12.2007 08:53

nebude taky nějaká akce ve stylu SFS - registrací dát podporu projektu? =)


Targo 
re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 09:02

To je určitě zajímavej nápad, uvidíme :o)


Supporters Forever 
re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 09:22

Předevšim je potřeba dát podporu najevo přímo na stadiónu. Ale ne jako na Plzni, kde se k pokřiku Křetinský demisi přidalo cca 20 fans...Celkem i rozumim že se k tomuhle konkrétnímu pokřiku protilehlá tribuna nepřidá, ale např. ,,Svobodu fanouškům,, by skandovala určitě mnohem víc ACS.


sheikh 
re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 09:23

Jo, to je dobrej nápad... a nebudou potřeba ani úplatky :-)


majk 
re: re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 09:26

Půlka Letný bude řvát Svobodu fanouškům a mávat nad hlavou šálama Spata fandí slušně......


Supporters Forever 
re: re: re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 09:35

:-) Členové SFS jsou naštěstí jenom virtuální...


sheikh 
re: re: re: re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 09:53

Asi tak + gaučáci a děti co se nechali zlákat cenama... předpokládám totiž, že tam se zaregistrujou i mladší 15ti let...


sheikh 
re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 10:20

nebo teda spíš dárkama...


Patejl 
re: re: re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 10:32

Ze bychom to dopracovali tak daleko, ze na Sparte bude pulku fanousku tvorit Jumbo? :-)


Jumbo1 
re: re: re: re: Svobodu fanouškům!

21.12.2007 10:38

Jako že bych já byl jedna půlka a ty druhá? Čili to bychom tam byli jen vda...děkuju uctivě ale to radši ne, bál bych se tě :-)


Unstoppable 
Svobodu fanouškům

21.12.2007 09:34

Jedno je jasné, že nám vedení stále jen lže. Stále něco mlží. Nedokáží komunikovat s fanoušky, místo toho vytváří nesmyslné opatření.A tím jasně naznačují, že jim v žádném případě nejde o atmosféru na stadionu, ale jen o kladný obraz v mediích. Chodím na Spartu x let, kupuju si pernamentku a výhody? Nejsou žádné. Vedení na nás celou dobu sere. A na jednou budou rozdávat šály a jiný píčoviny lidem, kteří půjdou na Spartu jednou za rok. Tak tomu já říkám práce s fanoušky. Lidi proberte se tohle si nemůžem nechat líbit.Když už si nemůže člověk na stadionu, vyjádřit svůj názor tak už to opravdu hraničí s komunismem. Jsou jisté věci, které jsou v této době nepřípustné (rasismus,antisemitismus,háze ní pyra na plochu). Vždyť se ultras vyjádřili, že k tomu nebude za určitých podmínek docházet. Tak o co tedy vedení jde? Pořád jen mluví o pokutách, které z toho plynou. Nemyslíte si, že excesy některých hráčů na jaře byli dražší. Co je horší pro Spartu dvě svíce hozené na Žižkově nebo hajlující hráč. Na konec jen vzkaz pro všechny ultras a opravdové fanoušky Sparty. Vydržte ve svém bojkotu, protože jeden brejlatej kretén nám neveme atmosféru na Letné. Protože bez ní nikdy nebude fotbal fotbalem. A kdo tohle nechápe tak ať chodí na kuželky.A tady ještě ukázka jak se fandí v Anglii.http://www.youtube.com/wa ...


Unstoppable 
re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 09:39

Mám tam na jaře myslel jsem samozřejmě na podzim sry


Ludva 
re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 09:56

Celá Letná, celá Letná (plná SFS "anglických" fanoušků): Zkurvená!!!! Slavie!!! Zkurvená!! Slavie!!! :)))


Jumbo1 
re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 10:07

To je v pořádku. To totiž není ani rasistický, ani antisemitský pokřik. A jak už jsem tady několikrát psal, za pokřiky typu Černá svině (na sudího!, ne na negra), Zkurvená Slavie atd. a další pokřiky urážející soupeře nikdo nikoho vyvádět nebude (pokud se z pokřiků vynechají Židé).. Pokud podle vyjádření Černýho není trestný Smrt Spartě a není to důvod k vypnutí přenosu, pak je to OK a Zkurvená Slavie je v pořádku.


Unstoppable 
re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 10:11

V pořádku to podle našeho vedení není, protože Sparta jako jediná na světe fandí slušně. lol


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 10:29

Ale na pokřiku Zkurvená Slavie není nic neslušnýho ani z pohledu našeho vedení, ani z pohledu Oťase (vzhledem k tomu, co prohlásil o pokřiku Smrt Spartě). Vidím, že je asi fakt problém pochopit, že vedení si pojem "slušný fandění" představuje jako fandění bez projevů rasismu a antisemitismu??? Na nějakej pokřik typu Rajnoch je čůrák se vysere jak Křetínský, tak ČT...


majk 
re: re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 10:34

Heslo SFS:Vlček nemá č*ráka a není žid !!!


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 10:39

V Anderlechtu již není Žid, ale čůráka nemá i nadále...


Unstoppable 
re: re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 10:43

V tom případě mi pak uniká název celého projektu SFS. Jsme všem pro smích. Seru na tohle vedení. Seru na členy SFS. Já chci atmosferu na fotbale nic víc.


abdul 
re: re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 12:07

vzhledem k tomu, ze par kladenaku bylo vyvedeno ze stadionu za "Smrt Sparte", tak to tak asi nebude. a koneckoncu odkdy urcuje jestli je neco nezakone sefredaktor sportovni redakce? jestli se mu na Jude Slavie neco nelibi, tak mel podat trestni oznameni a soud by rozhod. o tom proc to neudelal se da jen spekulovat. dle myho moc dobre vi, ze na tom nic trestnyho neni a tak se rozhod vytvorit medialni stvanici, ktery Ketinsky bohuzel podleh.


Luk 
re: re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 12:09

Z oficiálního prohlášení Sparty: "Existují mále skupinky problémových jednotlivců, kteří se dopouštějí nepřijatelných excesů - skandování hanlivých nebo rasistických hesel či používání nedovolené pyrotechniky. V některých případech tito jednotlivci strhávají k nepřijatelnému skandování i ostatní." Vzhledem k tomu, že skandování rasistické a hanlivé je tu odděleno, jistě tím myslí dvě různé věci. Čili zakázáno je cokoli hanlivého, myslím že je to celkem jasný, že se nejedná jen o rasismu a antisemitismus.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

22.12.2007 18:43

No jo, pár kladeňáků vyvedli - ti krom toho navíc uráželi ACS. Když ale bude "černá svině" skandovat dejme tomu 300 lidí, tak nevyvedou nikoho. I dkyby jen proto, že to není technicky možný.


Heiselpapier 
re: re: re: re: Svobodu fanouškům

22.12.2007 20:10

Co je špatnýho na rasismu a antisemitismu?


Anti 
re: re: re: re: re: Svobodu fanouškům

28.12.2007 10:14

pro nás nic , pro vedení už jo , hrozej jim za to sankce


ultrra 
re: re: re: Svobodu fanouškům

22.12.2007 05:30

dobře ludva


Celticgirl 
Svobodu fanouškům

21.12.2007 09:59

minimálně takovou vstřícnost jako u těch, kteří jsou zaregistrovaní ve SFS.. diskriminace! :-))


Rudej 
re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 12:25

Je ještě možné se zaregistrovat do SFS?Jestli je tam zaregistrovaný Jumbo1,tak to musí být správná věc. Majku nevím co proti tomu máš?:))))


Celticgirl 
re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 18:23

to víš že jooo, nikdy není pozdě ;-))). Btw Jumbo přece podporuje obě strany.. ;)


majk 
re: re: Svobodu fanouškům

21.12.2007 19:23

budu to muset ještě zvážit :-)


Mru 
co teď?

21.12.2007 12:32

Zprvu jsem rád, že se Ultras vyjadrilo a popsalo svůj postoj trochu více,než pouze nesouhlas. Naskýtá se otazka na co jste čekali. Udělat tento zapis není přece na měsíc? Rad se dovím další podrobnosti o jednaní Tak a ted co stím. Rád bych poznal uzsí vedení ultras a nahledl i na schůze s vedením Sparty. Ono si přečíst že vedení lže a nesplňuje sliby je pobuřující,ale nerad dělám závěry, když to nevidím na vlastní oči. Rád bych aby,tyto schůze vznikali za asistence kamer, ci mikrofonu,aby se našli konkretní viníci. Přiznám se ze o panu "Praskovi" slysím poprvé a jeví je jako naprosté hovado. Tezko se mi neco píse, kdyz nevím jak tyto schůze vypadají. Chystá se v dohledné době nejaka schůze, nebo Ultras vyhlásila bojkot i v komunikaci s vedením SParty?Takhle to preci nejde. Rád vás hlasivkové podpořím na stadionu. Težko Vám nekdo zakaze vyjadrovat verbalne nesouhlas s temito kroky(nemusí ale pokriky obsahovat čuraky,demise a židy). Křéťu stejne nevystípete.CO se týče registrace,tak me osobně to nevadí, zda znají jméno mé matky,nebo číslo bot. Je mi to putna. Ale choreo a pyro proste na stadion patří...Hlavně at uz se neco deje.Tu spartanskou káru k tomu titulu dotlačit musíme. Přece to nenechame seshitcům....


palec 
re: co teď?

21.12.2007 14:43

Na schůzi se bohužel nedostaneš... Vedení si určuje, kolik lidí z naší strany smí dorazit...Většinou požadujou max 5 lidí. Nás tam chodí jednou tolik, takže tak maximálně deset, ale zájem z našich řad dostat se na schůzi a vyjádřit tak svuj názor je mnohem větší, ale bohužel, nesmíme to přehánět. A to s tím zaznamenáváním je nesmysl. Nemyslím si, že by se měli "ven" dostávat podrobný informace z diskuze. Vše, co je podstatný, tak o tom informuje, nemáme důvod lhát...


Acs-SF 
re: re: co teď?

21.12.2007 15:25

To s tim zaznamem neni dobrej napad. Ale nemusis mit obavy, ze by ultras lhali nebo prekrucovali slova vedeni - k tomu rozhodne nedochazi a tudiz nepredpokladam, ze by si oni na neco podobneho nekdy mohli stezovat. Vedeni ma spis stesti, ze tech jejich nesplnenych slibu je tolik, ze uz si je nikdo ani dohromady nepamatuje.


Mru 
re: re: re: co teď?

21.12.2007 16:01

Rozumím tomu, nektere veci by meli zustat na stadionu. A ani nemam duvod neverit Ultras. Je už dany termní dalsí schuze s vedením? Jen by me teda jeste zajímalo jake chcete podniknout dalsí kroky. Nebot si myslím, ze bojkotem to nikam nepovede. Nebude se fandit a Sparta nasi (Vasi) podporu potrebuje.SPARTAFOREVER.


Elbi the King 
super!

21.12.2007 12:52

Díky za výbornej článek!!! Smrt vedení a Praskova hlava na špalek. Bílek ven.


Romanka 
Jumbo1

21.12.2007 12:58

Ty jseš prostě vůl!! Nejde podporovat Svobodu Fanouškům a zároveň být členem SFS! Ty dvě věci se prostě spojit dohromady nedaj!


boy_of_russia 
svobodu...

21.12.2007 13:37

... slusnym fanouskum!!!


Romanka 
re: svobodu...

21.12.2007 13:41

Jiný, než slušný Sparta nemá.


Milous 
Azurit

21.12.2007 13:42

Takhle jsem si to nejak predstavoval,bravo.Jen je skoda,ze vas to nenapadlo samotne a predevsim mnohem driv.Potom by jiste nebyl problem ve spojitosti i s ostatnimi fanousky vyjadrit svuj nazor primo na stadionu.Protoze nejake internetove placani vedeni asi nezajima.Taky se konecne problem prenesl z toho zjednoduseneho odmitani registrace a ted se na registraci jiste mnoho lidi diva jinak nez driv.Takze co ted treba sepsat nejake prohlaseni s cim ultras souhlasi,s cim nesouhlasi,jak si to predstavuji oni a spojit to s nejakou podpisovou aktivitou? Potom se muze na vedeni argumentovat,ze i ostatni fanousci za urcitych okolnosti ultras podporuji atmosferu z drivejska na stadionu chteji.Potom to totiz uz nebude boj proti hrstce hulvatu,ale byl by to opravdu boj proti vlastnim fanouskum.A myslim,ze tohle by podporilo opravdu hodne lidi...


Targo 
re: Azurit

21.12.2007 14:31

Tak víceméně nás to samotné napadlo, že něco takového je potřeba, ale vše uspíšilo vaše remcání, že neinformujeme, jinak by to vzhledem k lennosti bylo asi někdy v lednu :-). Každej (většima) z nás maká a všechno tohle obstarává sve svým volným čase, ne jako zaměstnanci sparty, kteří nad tím sedí 8 hodin denně a jsou za to pěkně placeni.


Texas1893 
re: re: Azurit

21.12.2007 15:21

Tebe bych chtěl vidět v práci :-))))))))


Acs-SF 
re: re: re: Azurit

21.12.2007 15:26

Targo je inteligent, ten ma na praci dost casu :-))


Milous 
re: re: Azurit

21.12.2007 15:45

Tak fajn.Takze ja budu zase remcat,at se nejaka podpisova akce udela co nejdriv:-)


Mladota 
vedení fanouškům

21.12.2007 14:16

přidám tady takovej malej příklad, jak se vedení chová k fanouškům. máme s kamarádem permanentky a tak jsme šli na curych zadarmo. vlastně já jo, ale on si koupil lístek ještě před tím, než se vyhlásilo, že zápas je na permanentku. přestože jsou v zákaznickém centru jeho údaje, tak se nedočkal žádné kompenzace (třeba blbá šňůrka..). holt co peklo schvátí .... btw SVOBODU FANOUŠKŮM


Targo 
Jumbo1

21.12.2007 14:36

Začínám si podle toho co píšeš myslet, že jsi naprosto tupej...My tím bojkotem asi chceme něčeho dosáhnout, tak troto je, není kvůli tomu, aby atmosféra byla horší. Bez něj by byla sice aspon možná nějaká , ale co by to mělo za smysl a hlavně ničeho by se nedosáhlo.. A jak můžeš napsat, že vedení jde jen proti rasismu a antisemitismu a že za zkurvená slávie nikdo vyvádněnej nebude? Přečti si ještě jednou ty nový stránky, halvně to s čím přišli na té schůzi a pokud ti to nedojde, jseš buď idiot nebo podplacenej vedením...


rowdies69 
re: Jumbo1

21.12.2007 16:02

Presne tak, budto verim jednomu a nebo tomu druhymu... Ja mam 100% jasno SVOBODU FANOUSKUM, ULTRAS SPARTA FOREVER!!!!


Anti 
re: Jumbo1

21.12.2007 17:23

jumbo:nevim , co si mam o tvych nazorech myslet , pises tady s prominutim sami sracky , myslel jsem , na poslednim zapase (o polocase) to vypadalo , ze mas celkem jasnej nazor , ale co tady pises fakt nechapu...na jednu stranu podporovat bojkot a ultras , nadruhou ne , me proste prijde , ze to nemas v hlave moc srovnany;-)


Jumbo1 
re: re: Jumbo1

22.12.2007 11:02

To ti to asi budu muset vysvětlit osobně, protože vidím, že po netu to nechápeš, ale to je jedno. Já kurva nepodporuju projekt SFS, jen jsem se tam přihlásil, abych veřejně odsoudil, rasismus a antisemitismus V OCHOZECH (mio ně, ať si každej řve co chce), bo za to pak platí pokuty klub, dostává za to tresty klub. Poškozování vlastného klubu tím, že musí za fanoušky platit pokuty, se mi nelíbí, to je všechno. Kvůli ničemu jinýmu bych se tam nehlásil. Jinak se slušným fanděním jako takovým ať mi políběj prdel. Btw, kterej ty seš?


acskncl 
re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 11:24

Prihlasenim do SFS tento projek proste PODPORUJES!!


Jumbo1 
re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 11:42

Tak to jsi snad poprvý, co tady distkutuješ napsal nebetyčnou sračku. Proč bych ho měl podporovat? Spousta lidí se tam registrovala z hecu, že si dělaj prdel, nebo chtěj vynadat vedení.


majk 
re: re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 12:48

acskncl už napsal moc sraček :-) ale tady má pravdu. Nikde ti Křetinský neřekne, že v projektu má 1500 slušnejch, 150 zvědavejch a 1 který podporuje obě strany. Všude tobude prezentováno jako 2500 lidí kteří podporují slušné fandění....


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 12:59

Tak to asi jo, akorát si zas myslím že lidi vědí, že se tam přihlásí i spousta zvědavejch nebo těch, co si chtěj zanadávat. Takže nikdo nebude Křetísnkýmu žrá hlášky otom, že všichni fans zaregistrovaný v projektu SFS jsou tam pro to, aby fandili slušně.


acskncl 
re: re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 13:16

Kazdej prihlasenej bude proste bran , ze tu sracku podporuje.... a je jedno zda souhlasi se vsim ci jen se dvema vecma. Proste si vstoupil do klubu Kretinskeho bludnejch ovci a to ti uz nikdo neodpare.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 14:33

Neodpáře mi to pouze ten, kdo mi to odpárat nehce. Kdo má trochu rozum a a je ochoten myslet, nebo mě zná, v, že žádná ovce nejsem a nebudu...


Targo 
re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 15:47

Z toho , že je Jumbo přihlášenej do SFS bych vědu nedělal, časem ta akce vyšumí, já jsem tam třeba dvakrát, jednou jako Antonín Voráček :D


koněrudý 
re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 14:26

Zajímavej přístup Jumbo1 máš. V ochozech ne, ale na ulici na negry hučet budeš.


Jumbo1 
re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 14:36

Já na negry nebudu hučet ani na tý ulici (bo je to trestný a já nechci mít oplétačky se zákonem). Jde ale o to, že pokud hučíš na negry na ulici (mimo stadion), je to tvoje volba. Případnej postih se bude týkat jenom tebe a ne klubu jako takovýho, hučením na negry na ulici nijak nepoškozuješ klub. Pokud hučíš v ochozech, škodíš klubu, bo ten může vyfasovat za tvoje chování poutu, kterou bude muset platit...Je to jednoduché, jak vidíš.


koněrudý 
re: re: re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 14:54

Hučet na negry na ulici je trestný? To slyším teda poprvé. Jinak jak tu někdo už psal, nejde být členem SFS a zároveň podporovat ultras.


Anti 
re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 15:22

mluvili jsme spolu o prestavce toho zapasu a zdalo se mi , ze tomu celkem rozumis , nemyslel jsem si , ze se prihlasis do projektu SFS:-)


Jumbo1 
re: Jumbo1

22.12.2007 11:07

Sorry, Targo, ale tohle jsi trochu přehnal (hlavně to s tím podplacením, to jsi šlápl do hodně velkýho hovna). Mě ty tvoje nesmyslný urážky mojí osoby už přestávaj bavit. Neznáš mě (akorát z netu)a bez nejmenšího důvodu tady na mě pliveš špínu, a píšeš tu (podle mýho názoru) nesmysly s cílem mě urazit a zesměšnit. A je jedno co napíšu, je jedno, jestli s tebou souhlasím nebo ne, urážíš mě neustále, a to bezdůvodně. Jestli máš nějakej problém, můžeme si to říct osobně, s tím problém nemám, ale prosil bych tě, abys mě přestal urážet na internetu bez znalosti mojí osoby a důvodů, proč jsem se registroval do SFS a podobně. Pokud z nějakýho důvodu odmítáš debatu ústní, abychom si mohli vysvětlit svoje postoje a stanoviska, sa já tady nemusel číst tyhle tvoje urážky, klidně ti dám mail.


Jumbo1 
re: Jumbo1

22.12.2007 11:08

Sorry, ještě jedna věc...Bojkot je proto, aby se něčeho dosáhlo...zatím se bojkotem dosáhlo úplnýho zavraždění atmosféry na Letný.To je nepopiratelnej fakt.


Targo 
re: re: Jumbo1

22.12.2007 15:45

No ale přesně o to jde, aby se bojkotem zabila po dobu jeho trvání atmosféra na Letný.. To je jak kdyby ses divil, že když protestují železničáři, tak můžou protestovat peticemi nebo demonstracemi, ale že stávka je moc, stávka jen zabije provoz železnice...No a? Tady je nutný něčeho důležitýho nátlakem dosáhnout, to že nebude na několik utkání atmosféra, je ve výsledku podružný. Naopak je to chtěný efekt, nevím, co na tom nechápeš. A ad to předchozí, urážel jsem tě pouze ted v tom posledním, ničeho soustavného v minulosti si nejsem vědom :-) To podplácení ber s rezervou, ale žádnej jinej motiv tý tvý kampaně co tady rozjíždíš už od začátku nevidim..A email klidně můžeme vyměnit, ale necítím potřebu ti něco nějak vysvětlovat, cítím spíš , že vzhledem k tomu co tu píšeš od začátku, by to bylo marné a byla by to promrhaná energie, to za prvé a za druhé, asi by to nebylo o ničem jiném, než podobná debata tady. A kdo jseš už vím, předtím jsem to netušil. Před jedním zápasem jsme se i bavili, to by mě ani ve snu nenapadlo, že pak budeš produkovat na internetu dlouhodobě podobný hovadiny. A všimnul jsem si, že kdo jseš si zjišťovalo a poslední dobou se na to ptalo fakt hodně lidí ;-)


Jumbo1 
re: re: re: Jumbo1

22.12.2007 18:56

Mě akorát sere jedna věc. Že se mi tu některý jedinci (ty naštěstí ne) podsouvají, že jsem podplacenej Křetínským (nic proti tobě), nebo najatej vedením, abych bojoval proti ultras. To je taková kravina, že jsem nikdy nic nesmyslnějšího nesyšel.. Překvapuje mě, že to někdo dokáže vyplodit střízlivej. Boj proti ultras, cha cha :-). S tebou se dá normálně bavit, takže doufám chápeš, že opravdu nejsem bojovník, stojící na Křetínskýho straně barikády. Nesouhlas s rasismem jsem vyjádřil registrací SFS, čímž moje veškerý spojení a veškerá aktivita s tím spojená taky skončila. Nemám totiž vůbec chuť podílet se na těch Danečkovejch reformách. Je blbý, že jsou lidi, který to berou tak, že každej kdo se registruje do SFS, podporuje Křetínskýho. Další píčovina. Jinak, pro ty co mě chtějí lynčovat jen proto, že mám na problém dlišný názor. Kdo jsem, si zjišťovat nemusíte, stačí se zeptat Palce, ten mě zná, bydlí doknce kousek ode mě. Jo ještě jsem chtěl, já chápu smysl bojkotu, že to má zabít atmosféru na utkáních a vytvořit nátlak na vedení. Leč, bojím se, že vedení tentokrát neuhne, takže mi z toho vyplývá, že bojkot může trvat neomezeně dlouho. A to je právě ten kámen úrazu. Víš čeho se bojím nejvíc? Že ultras budou bojkotovat, tak dlouho, až se do kotle nacpou ty hokejový paličkáři, který neuměj fandit, neřkuli zařvat normální chorál, budou si tam fandit s bubnama a po svým. No a pro nás, kdo chceme fandit v kotli by tam jednoduše nezbylo místo, bo bychom byli za vyvrhely, hokejáci sice dělali ACS ostudu, aleby fandili slušně. Tak, teď víš proč nesouhlasím s bojkotem a není to o tom, že bych to nechápal. Jinak, pokud jde o zákaz pyra, chorea (i když mě ho povolili, tak třeba už je zákaz zrušenej) a zavedení registrace, tak v tom jsem za váma. Do kotle s registrací bych měl velkej problém jít.


Targo 

21.12.2007 14:44

Hlavně jsme chtěli nějak nastínit, že navzdory tomu, co se pouští do éteru, celá tahle situace je mnohem komplexnější a dlouhodobější problém, než to celý shrnout jako Ultras proti registraci/evidenci. Stejně jako jak někdo vlezl na hřiště a zanechal vzkaz vedení, celé se to zjednodušilo na Ultras vyhrožují hráčům. Nebo jako když Sparta hraje dlouho uplný hovno, každý to vidí, pak prostě přijde zápas, kdy je každej naprdlej už do takový míry, že se ozve "trenér ven".. a šup - do medií se pustí, jak jsou fans nespravedliví a po jednom zápase, co nevyjde křičí, aby se odvolal trenér. K smíchu..


Wega 
Fantastický - kde to můžu podepsat

21.12.2007 15:01

Naprosto jste to vystihli - SVOBODU FANOUŠKŮM!!! Opravdu jsou to od vedení kroky jak od StB - naženou hráče na tiskovku a tam musí říct, že podporují SFS a to samý se známými osobnostmi - zavolali jim a ty to (ač o tom neměli ani páru) hned podepsali.


Cahir 
Svobodu fanouškům

21.12.2007 16:37

Naprosto stojím za Ultras!!


Rabiat 
ANO

21.12.2007 16:44

Velice výstižně napsané vysvětlení. Ze strany vedení kromě mediálních frází nevyšlo vůbec nic. Máte mou plnou podpru! Takže svobodu fanouškům? "ANO"


WvP 
Svobodu fanouškům..

21.12.2007 17:02

Nelze jinak než ANO !!!


marčus 
souhlas

21.12.2007 18:06

souhlasím s ultras i oni dělaj fotbal fotbalem


Rabiat 
pozn.

21.12.2007 18:34

Ještě by měl být nějaký přímý odkaz na "Svobodu fanouškům" na webu www.ultrassparta.cz


Bongroww 
re: pozn.

22.12.2007 15:09

Je tam:) SVOBODU FANOUŠKŮM!!!!!!


Maggot 
Svoboda

21.12.2007 19:52

Jsem rád že byli ytvořeny tyto stránky, nokde otiž až dosud nebyli informace o jednání a další podrobnosti, jinak doufám že na příštím domácím zápasem to nebudu jenom já a Jumbo kteří se snažli o aspoň nějaké fandění. ACS forever P.S.: skoda Jumbo že, že se nikdo nepřidal k tomu protestnímu choreu


Maggot 
re: Svoboda

21.12.2007 19:53

Sry za chybějící písmena, psal jsem to ve spěchu


Acs-SF 
re: Svoboda

21.12.2007 21:37

Protestni choreo? To melo byt konkretne co?


Maggot 
re: re: Svoboda

21.12.2007 22:08

to mělo být choreo asi z desetiu krepíku, aby křéťa viděl jaký bývali chorea, ale všichni tam měli strach že jim ultras rozbijou hubu, že z toho sešlo, jinak víc o tom vím Jumbo1, zeptej se


Maggot 
re: re: re: Svoboda

21.12.2007 22:15

kua, píšu jak prase


Acs-SF 
re: re: re: Svoboda

21.12.2007 22:55

On to tady prave licil dost zvlastne a rozhodne to neodpovidalo tomu, ze by melo jit o protestni choreo. Naopak pry melo jit o dukaz toho, ze na Sparte neni zadny zakaz chorea. Coz odpovida akci proti ultras a ne na jejich podporu...


Jumbo1 
re: re: re: re: Svoboda

22.12.2007 11:10

Ne, měla to bejt akce na podporu ultras, teda aspoň to tak bylo myšlený. To, že tady některý tupci (nemyslím teď tebe) nechápou, že já nejsem proti ultras, je jiná věc. Stejně to některý lidi pochopit nechtěj, bo by se museli zamyslet a to je na ně moc...


Maggot 
re: re: re: re: re: Svoboda

22.12.2007 12:14

No co já jsem od tebe na stadionu pochopil, bylo to, že to choreobylo mířený proti Křéťovi, aby viděl že mu tam víc lidí nepřijde a aby jsme mu připoměli jaký bývali na Spartičce chorea


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Svoboda

22.12.2007 12:40

No dyť jo :-)


Acs-SF 
re: re: re: re: re: Svoboda

23.12.2007 12:19

Pak nerozumim nasledujicimu prispevku tady na foru od tebe: "Jumbo1 - 14:55 thomassino: Kurva chlape, teď mě teprve fakt hodně mrzí, že nám nedorazola část toho chorea...Mělo být mj. i proto, abychom dokázali nesmyslnost tvrzení o zákazu chorea. Za choreo v podobě průhu v barvách ACS se znakem ACS uprostřed by nám nikdo nic neudělal. Bohužel, kluci se připletli k nehodě a znak nedorazil..." Ja osobne tomu rozumim tak, ze jsi chtel dokazat, ze ultras lzou ohledne zakazu chorea. To mi zrovna jako podpora nepripada.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Svoboda

23.12.2007 20:54

Ne ne, rozhodně nejsme proti ultras. CHtěli jsme ukázat Danovi o co příchází. Akorát jsem tím chtěl naznačit, že choreo zakázaný není, ale chápu, že domluvat si každý jednotlivý zvlášť se nikomu nehce.


Acs-SF 
re: re: re: re: re: re: re: Svoboda

23.12.2007 21:49

OK, i kdyz musim uznat, ze orientovat se v tvych nazorech je pomerne slozity. Na me to pusobi, ze si vyrazne otocil co se tyka tvych vyjadreni z pred tydne a soucasnych.


egerp.m 
SVOBODU

21.12.2007 20:24

SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!SVOBODU FANOUŠKŮM!


kohy 
SVOBODU

21.12.2007 21:16

SVOBODU FANOUŠKUM


DavidM 
re: SVOBODU

21.12.2007 22:53

SVOBODU SPARTANSKYM FANOUŠKUM!!!


Ivča 
re: re: SVOBODU

22.12.2007 01:38

ano, svobodu sparťanským fanouškům!!!


benjamin 
re: re: re: SVOBODU

23.12.2007 13:57

Svododu Sparťanským fanuškům!!


lovenightwish 
SPARTA FANDÍ SLUŠNĚ

22.12.2007 04:03

to je taková hovadina že se mi chce zvracet!!!to chtěj aby na letný byly slyšet jen hostující fans nebo co kreténi!


skscollins 
My fanoušci Slavie podporujeme SFS

22.12.2007 10:37

zatim nic a nikdo nedokazal, takto rozvratit fandy sparty, stojime za panem Kretinskym ! Chcete si hrat na anglii? Tak tady to mate. Uvedomte si, ze se to dela hlavne kvuli Otovi z CT a to uz za nejakou obet stoji. Fotbalu zdar


a.cikatilo 
re: My fanoušci Slavie podporujeme SFS

22.12.2007 13:02

Vypadni vodsuť sem ti řek


hanz von Tachau 
re: My fanoušci Slavie podporujeme SFS

22.12.2007 14:07

Kurva si debil nebo co??? Co sem lezeš? To nemáte vlastní stránky fans? To máš opravdu tak nízký IQ? To seš fakt takhle ubohej? Co o tom víš? Tady ty lidi nemůžou za to, že máš v palici piliny. Nejdřív si vytvořte vlastní kotel, kterej má zájem o svůj klub a ne tu frašku na fans co máte. Na SFS neni jediná adekvátní informace, takže to, že s tim souhlasíš ukazuje tvojí inteligenci. Na otázky který sem ti položil si asi budu muset odpovědět sám co? Takže: Ano, ne, ano, ano, nic


skscollins 
re: re: My fanoušci Slavie podporujeme SFS

22.12.2007 15:25

vy zrejme nevite ze na slavii je situace stejna ze? Az na to, ze se to neresi vyhruzkami. Kotel je na jihu, a komu to pripada moc vostry,ale chce fandit, tak chodi doprosted na vychodni, tam se to soustreduje, vzdycky tam visi vlajka SLAVIA INTELLECTUALS, jsou tam taky bubny a vsechno. Cili tyto dve skupiny jsou i na slavii, az na to, ze spolu nevalci a uz vubec ne s vedenim !


hanz von Tachau 
re: re: re: My fanoušci Slavie podporujeme SFS

22.12.2007 15:50

Ty asi nevíš o co tady jde viď? Tady totiž jde uplně o něco jinýho. Tady jde o nesmyslný represe ze strany vedení. Nějaký dvě skupiny fanoušků sem nepleť. Vzhledem k tomu, že na SFS nejsou žádný informace, jen plno "lákavých" soutěží o ceny, tak to asi ani vědět nemůžeš...


Ornaldinho 
video

22.12.2007 11:28

sorry, ale nápis "velkoklub Sparta" s fotkou Karla v černobílym dresu - má znamenat co? Mně teda jeden nebo dva odehraný zápasy v těchto dresech absolutně nevadily, problém rasismu je celosvětově pořád obrovskej a s takovou kampaní mi nedělá problém souhlasit.


RVS. 
re: video

22.12.2007 14:06

¨No ono tam bylo víc věcí které jsou kontraproduktivní-svobodu pyru na ploše nebo bitkám v hledišti asi ne,že?Na jednu stranu-svobodu fanouškum a na druhou-když bude někdo hajlovat,házet pyro na hřiště tak to ať vyřeší pořadatelé je dost stupidní.Čili "svobodu fanouškum k čemukoli" je nesmysl a DK není tak padlý na hlavu aby tomu dal volný průchod. Přitom kdyby ultras dali dohromady nějakou domluvu co v kotli jo a co tam nepatří tak by bylo po většině problémů.Jenže to by se museli dohodnout,že například rasismus ne-což evidentně zdaleka ne všichni z nich podpoří,atd.A není se co divit-idiot který háže světlice na vlastního hráče je těžko schopen na něčem se domluvit......


hanz von Tachau 
re: re: video

22.12.2007 14:17

Jo a proto by měli odmítnout ten alibismus co některý praktikujou. Podle mě je ten kotel víc než jen sektor fans který chodí/jezdí na každej zápas. Takže by bylo dobrý se spojit, přestat bojkotovat (tim se nic nevyřeší) a přijít na Spartu a vytvořit na toho poblba DK tlak a vykopat ho z Letný a daleko od Spartičky...


dabasone 
k bojkotu..

22.12.2007 16:33

Vzpomínáte, jak před některými zápasy hráči Sparty nastupovali v tričkách přes drezy a propagovali nějakou svou "akci" (SFS,atd..)??!Napadlo mě, co kdyby se nechali udělat trika,obyčejná jednoduchá jen s potiskem SVOBODU FANOUŠKŮM. Vedení by vidělo ještě víc, kdyby v nich přišlo na stadion hodně lidí, že držíme spolu a chceme své! Navíc by se z prodeje daly ušetřit peníze na případná pozdější chorea, až se s vedením domluvíme. A to pevně věřím,že se ultras s vedením domluví, pochybuji,že momentální stav někomu vyhovuje a baví ho! hezké svátky!:)


crazytea 
..

22.12.2007 17:55

jednoznacne pro..beztak se posledni dobou neda chodit na spartu kuli hezkymu fotbalu, ale kuli atmosfere. Targo: bylo by fajn kdyby jste tam hodili jeste nejakej odkaz kde by se clovek zaregistroval obdobne jako na sfs..verim tomu ze by nas na svobode bylo rapidne vic..SPARTE fandi v tyhle republice min. milion lidi..jim to podepsalo pres 2000..jasna saskarna. Takze bych rad podepsal nejakou tu "antichartu" :D veř tomu, že až bude 5x víc registrací u vás tak si toho vsimnou media nebo nakej bulvar a rozmazne to..a pak už se na letny urcite zamyslej..


hanz von Tachau 
re: ..

22.12.2007 18:54

Snad Chartu ne? Anticharta je to s čim přišlo vedení :-) Každopádně souhlas, já bych se k tomu taky hned přidal. Trika, petice, chorea a podobný věci, to je podle mě ta správná cesta. Pokud na to bude nějaká sbírka nebo něco, tak rád přispěju a myslim že to snad každej.


crazytea 
re: re: ..

22.12.2007 19:14

tak ja to beru ze oni maj registrace jako prvni..:)


n.ezn.amy 
Svobodu fanouškům

22.12.2007 19:32

SVOBODU SPARŤANSKÝM FANOUŠKŮM!


milhauss 
re: Svobodu fanouškům

24.12.2007 13:01

Svobodu Sparťanskejm Fans!!


lovenightwish 
srdce

22.12.2007 22:26

http://www.youtube.com/wa ... k tomu neni co dodat


tucnak68 
Naprostej souhlas!!!

23.12.2007 01:48

Svodbodu fanouškům!!!! Do SFS se může registrovat jen pořádnej jouda.....


Renata_B 
SVOBODU FANOUŠKUM!!

24.12.2007 13:18

Svobodu Sparťanskejm fanouškům!!!


dabasone 
!!!!!!!!

27.12.2007 17:17

bude zas?! http://www.youtube.com/ watch?v=LUyFjGZxJkM


Leviathan 
souhlas

28.12.2007 08:24

Podíval jsem se na stránky ULTRAS a poté na stránky SFS a nechápu kde se vzalo 2338 lidí kteší jsou tam udajně registrováni! Když se člověk zamyslí nad prohlášením ultras tak vlastně mají pravdu!!! Nechte nás fandit!!!! Smrt SFS!!! Sparta Forever


mopa 
re: souhlas

28.12.2007 12:13

SVOBODU FANOUŠKUM!!!


fanda357 
Alibismus "členů" SFS

07.01.2008 09:31

No tak, přestaňte si hrát na "svaté". Jakmile se staenš členem SFS, tak to akceptuješ se vším všudy. Nebo tam existuje něco jako poloviční členství? To je to samé jako členství v KSČ naprotest (ano, jistě v ČSSR protestovalo asi 99 % z těch 1,5 mil. členů, nebo kolik jich bylo, jak jinak), abych škodil zevnitř, nebo NSDAP, kteří se pak strašně divili, že je někdo volá k odpovědnosti za koncentráky. Tvrdit, že registrací v SFS jsem "jen" vyjádřil svůj nesouhlas s údajným rasismem a ve zbytku s tím nesouhlasím, je obrovský SEBEKLAM, LEŽ. Prostě člen KSČ schvaluje gulagy, desítiky milionů mrtvých za uměle vyvolaných hladomorů na Ukrajině, v Bělorusku, STB, špehování a zabíjení lidí v rámci třídního boje, stejně tak člen NSDAP schvaluje koncertáky, brutální mučení a zabíjení ne-arijců. Člen SFS schvaluje VŠECHNO, kvůli čemo to bylo zřízeno. Tečka.