Dobrej článek,ALE..
02.02.2008 13:46
02.02.2008 13:46
Povedený článek s mnoha výstižnými argumenty,které nenechají jednoho klidným,ač k celkovému umírnění celkem rozumně nabádáš:) Nicméně zastal bych se sparťanské fanouškovské obce a rád dodal,že i v "bájné" Anglii se najdou tací,kteří na svých miláčcích nenechají nit suchou. Jen jich je asi míň,ale to je zas způsobeno ne tím,že by byli Angličani obecně věrnější fans,ale spíš mentalitou toho kterého národa jako takovou. Například takovým makarónům bude těžko někdo vyčítat nedostatek lásky ke svému klubu a jeho hvězdám,přitom právě oni z frustrace dokážou věci,které mají k bezmezné loajalitě sakra daleko. Holt jiný kraj,jiný mrav. Ještě jedna výtka k poslednímu odstavci - toliko patosu vážně netřeba:)
02.02.2008 14:12
02.02.2008 14:34
Víš co? Kašli na to,já sice nevím co je na tom k nepochopení,ale to nevadí. Jestli měl totiž filipes na mysli konkrétní případ nedávného úmrtí některého svého bližního,pak je má připomínka neotesaná a já se za ni ze srdce omlouvám. Jinak nevím kdo by stavěl výš fotbalové starosti nad otázkami lidského života a smrti... Tohle přece není potřeba připomínat,ne?
02.02.2008 14:23
konecne pes fnukopes klasicky ve svem clanku poradne pobrecel (ja vim, ta nastrelena ruka v Teplicich a jeden neodpiskany faul na pulce, to se proste stavat nesmi) a adekvatne svuj ubreceny clanek pojmenoval, fnuk.
02.02.2008 14:41
02.02.2008 15:31
02.02.2008 18:43
02.02.2008 21:54
04.02.2008 15:35
:)))))))))))))))) je fakt, že někteří psychouši budou nad Teplicema plakat snad i na vlastním hrobě, takovou ostudu nám dělaj!! :(
05.02.2008 16:19
Kocku, říkám si, jestli jsi fakt tak moc hloupej a nebo jen, jak sám říkáš - máš nějaký vážný problém. Že nejsi schopen rozeznat konfrontaci konkrétních názorů, jsem schopen po čtení tvých příspěvků chápat. Proto ti zkusim vysvětlit o co v poslední bublině šlo - tedy nikoli o to, že bych srdceryvně lkal nad ztrátou bodů, sudím zaviněnou. Nýbrž o to, že pan Macela se v Gólu nechal obsáhle slyšet, jak tvrdě trestá všechny hrubé přehmaty sudích, s vlivem na konečný výsledek zápasu. Na což jsem si dovolil jej konfrontovat s verdiktem nad sudím Kociánem po zápase Teplice - Sparta, kdy tento odešel z jednání komise sudích s domluvou. Věřím, že pro zaostalé jedince to může být problém, se v takto spletité věci orientovat, ale neb mám vzdělání pro speciální školy, nedělá mi problém jednotlivcům látku i několikrát zopakovat.. Výsledek se snad, někdy, časem, dostaví.
06.02.2008 08:19
Chlapče, pozoruju tě tu již dlouho, a již dlouho mě přesvědčuješ, že si psychopat, co absolutně není schopen připustit, že jeho názor neni ten jedinej správnej.. Jistě máš VŠ, dle tvého stylu psaní budeš nejspíš nějakej obrýlenej ing., co si myslí, že sežral Šalamounovo hofno.. O Teplicích se toho napsalo mraky, o Macelovi též, přesto ty, abys splnil svou měsíční povinnost "obohatit" nás o svoje fňukoblafy, musíš znovu psát to sdamý :))))))) Sorry, ale zatim seš tu většině lidí k smíchu. Naštěstí jsi jen jeden, většina lidí, jak je zde vidět, s tvejma výplakama nesouhlasí, takže ostudu děláš díky bohu spíš sobě než nám, SPARŤANŮM..:-P
06.02.2008 08:45
Aha, tak já ty tvoje myšlenky tady shrnu - jsem obrýlenej inženýrskej psychopat, co sežral Šalamounovo hofno, blb co má vážnej problém, debil,.. to teda jen pro případ, že by sis zase nemohl vzpomenout na svý pádný argumenty. Na tvůj dojem, že jsem tady většině lidí k smíchu, ti s radostí sděluji, že mě to velmi těší, mám rád veselý lidi. Což teda zjevně není tvůj případ, ty vyvoláváš v lepším případě lítost, v tom horším lhostejnost...
06.02.2008 08:59
Prosim tě, ty jsi ten Kocek třeba z iDnesu? Já to tady většinou jen čtu, moc nepřispívám... ale co ty jsi za vola, fakt zírám
06.02.2008 14:46
Nevim, proc by mel byt Mr. Kocek vul, jen proto, ze s necim/nekym nesouhlasi. Me taky nejaky Teplice nebo Macela nepali, at si povida nejakej bafunar co chce, nemyslim, ze by to stalo za nejaky dlouhosahly analyzy. Hlavne mam za to, ze pokud ma nekdo pocit krivdy (to nemyslim hanlive) a chtel by nejakou napravu veci, pak je treba adresovat kritiku jinam. Tady to opravdu vyzniva spis jako povzdech.
07.02.2008 11:17
Já jej také nezval volem z důvodu, že s někým něčím nesouhlasí, ale proto, jakým způsobem manipuluje se slovíčky a především proto, jak prosťoučkým způsobem chce někoho, kdo má právě ten odlišný názor, urazit či zesměšnit. Můj dojem je, že se mu to nedaří. Ale tento výsledek ti nenutím.
07.02.2008 11:45
Hele, nikoho zesměšnit nechci, ale autor tohoto článku je pro dost zdejších lidí celkem hlupák, takže se mu snažim vysvětlit, že by mohl trochu změnit styl. On totiž, dle jeho slov, kdokoli s jeho názory nesouhlasí, je hlupák, primitiv, a nic nepochopil.. Stačí, aby tento chlapec občas ubral na plynu, uznal a RESPEKTOVAL názory jiných, a bude tu pohoda. Nic víc v tom nehledej..
07.02.2008 13:41
Prosim tebe, buď té dobroty, seřaď si tu moje a svoje příspěvky s časovou posloupností a pak někomu vykládej něco o tom, kdo tu začal rušit nějakou pohodu debily, hlupákyh, blby apod.
07.02.2008 14:01
02.02.2008 17:27
Taky jsem se pozastavil nad tím, že trest pro rozhodčího Kociána za ty "dvě banální chybičky" byl tak ukrutnej jako je SNÍŽENÁ ZNÁMKA od delegáta. To jistě pan Kocián několik nocí nespal, z tak velkého trestu. Bohužel na Macelovo triko jde další chyba jeho oblíbence Kociána, který neuznal regulérní gól Mostu v Liberci, protože kdyby byla panu Kociánovi pozastavena delegace za zápas Teplice-ACS, tak by se nestala ta jeho "vrtule" v Liberci.
02.02.2008 18:45
To je cislo..ktere stale stoupa.. neni to uplne ke clanku, ale mam z nej velmi uprimnou radost. Je videt ze slusnych fanousku Sparty je mnohem vic, nez leckteri ULTRAS mysleli.. www.spartafandislusne.cz ;)
02.02.2008 22:38
No nemysli si, že každej kdo je tam regnutej tak s tim souhlasi, ja sem tam taky a s kecama Křetínskýho naprosto nesouhlasim a přihlásil jsem se tam jen ze zvědavosti a pár těch akci ktery budou poradat, i kdyz je to do oci bijici jsou fakt dobry, ale jeste jednou opakuju ze s vetsinou novych opatreni nesouhlasim. ACS forever
02.02.2008 23:16
Ja se vsim..to ze se obcas zafandi neslusne s tim programem nema nic spolecneho myslim, to je tam jen aby to hezky vypadalo. Jinak souhlasim se vsim. Proc delat anonymitu. kdyz nechci udelat pruser je mi fuk, ze si nekdo prohledne mou obcanku. Kdyz sem byl na poharu cmfs finale, curaci ze security mi prohlidli uplne cely obsah baglu, sel sem od otce, kde sem prespaval a musel sem vyndat vsechnu hygienu, otevirat penal ukazovat vsechny propisky atd...do toho koukat jak 2m tlusty prase securitatsky chytilo maleho kluka pod krkem - proti tomuhle jsem! Ne nahodou to bylo Lamaku na STRAHOVE....
03.02.2008 01:34
Jen aby to nebyli jen virtualni fanousci. Sem zvedavej kolik z tech 5740 prijde na stadion a bude tam fandit. Aby tam nebylo ticho jako na konci podzimu. Jinak sem tam taky zaregistrovanej, aniz bych s tim souhlasil. Chtel sem tam jen vyjadrit svuj nazor a az potom zjistil, ze se tam zadna diskuze nekona. Mozna by se tu na tema registrace v SFS mohla udelat anketa. otazky treba ve smyslu a)sem registrovanej, souhlasim b)sem registrovanej, nesouhlasim c) nejsem....atd. Myslim, ze by cislo minimalne o par stovek kleslo.
03.02.2008 08:56
No je vidět, že pokud tohle číslo není vymyšlený, tak na Danečkovi stupidní keci a názory už nalítlo docela dost lidí. A kecy jako "já sem se zaregistroval ale nesouhlasim s tím" to je blbost, když z něčim nesouhlasim nebudu to podporovat ani svou registrací. SVOBODU FANOUŠKŮM !!!!!
04.02.2008 15:38
03.02.2008 13:50
03.02.2008 14:58
Nevím, občas je to sice pěkný a výstižný, ale tyhle články furt brečící (článek před sezónou jarní polemizuje nad hodnocením v 1. a 6. kole na podzim)nad tím jak se Spartě ubližuje od někajech nul (redaktoři deníku Sport a jiní), mi připadají dost ubohé...:/
03.02.2008 16:33
Tak evidente si nepochopil smysl tech clanku, ale to dalsich 50% lidi. Ona v tom spis bude reakce na ten prispevek acskncla vid ;-)
03.02.2008 17:57
A smysl je jakej??..kdyz jsi ho ty teda pochopil...pokud by melo byt smyslem zasmat se nad mnohdy trapnosti uvadenych a zkreslovanych faktu, tak by podle meho nazoru stacil clanek 1...2...5...ale ne 11..autorovi neberu snahu, at si napise treba jeste 15 takovych clanku (ja jsem uprimne ani minule "bubliny" necetl, protoze se mi vsechny zdaly skoro identicke), ale muj nazor je takovy jaky je...proto jsem ho sem napsal:)
03.02.2008 19:22
04.02.2008 12:28
Asi moc nerozumím myšlence - a jsem uprimne ani minule "bubliny" necetl, protoze se mi vsechny zdaly skoro identicke" .. to bude asi něco jako TOMÁŠ UJFALUŠI: „Nic jsem neplatil a ta částka absolutně nesouhlasí.“ Každopádně vždycky, když mi někdo řekne "upřímně", dost zbystřím pozornost...
06.02.2008 18:52
04.02.2008 12:24
1.polemika nad prvním, a tím i potažmo 6.,kolem byla okamžitou reakcí nad dva dny starým rozhovorem Macely v Gólu. Otázka kam že se poděla ona Macelova tvrdá ruka - jedno zda v prvním či posledním kole, vzešla čistě z jeho vyjádření a přišla mi logická. 2.dosazování vyřčených myšlenek novinářů, funkcionářů, hráčů, trenérů aj.v určitém období a následná konfrontace s jejich myšlenkami a činy v období dávnějším či nedávném, nemám osobně za brekot. Myslím, že se celkem dost úzkostlivě snažím nezabředat do myšlenek typu - Sparta prohrála, protože jí rozhodčí nedal dvě penalty apod. Což teda nepovažuji za totéž, když na skutečnost, že sudí dvěma fatálními chybami s vlivem na konečný výsledek Spartu poškodí a následně odejde bez trestu poukážu a porovnám např.s chybami jiných sudích, které třeba ani vliv na konečný výsledek zápasu ani neměly... 3.Myslím, že nevnímám své postesky a posměšky k psaným "kritikám" novinářů jako ubližování Spartě. Spíš mě to docela baví. A navíc si myslím, že když má právo kritizovat kdykoli, kohokoli a cokoli novinář, mají zcela nepochybně nezadatelné právo je za jejich práci kritizovat i fandové - neb těm především jsou novinářská dílka určena. 4.Máš-li takové počínání za ubohé, je to tvé, stejně nezadatelné, právo.
06.02.2008 19:08
ad 1 "1.polemika nad prvním.......čistě z jeho vyjádření a přišla mi logická." No a co jako?? Macela "nám" (Spartě) ublížil..a co jako...rozbrečíme se (napíšeme článek) kvůli tomu?? Ne, budem makat a vyhrajeme i přes nějaká Macelova slova/činy ne? Tohle je tedy "moje" Sparta, pokud je "tvoje" Sparta taková, že se nad tím "rozbrečíme" a až opět prohrajeme napíšeme bublinu, neberu ti jí, ale můj názor nad touto Spartou je nepublikovatelný. ad 2. "2.dosazování vyřčených myšlenek novinářů, funkcionářů, hráčů, trenérů aj.v určitém .... které třeba ani vliv na konečný výsledek zápasu ani neměly... " Tohle je (dle -jak je vidět nejen mého- názoru) brekot, když stejnou/podobnou věc po 11té rozebíráš. ad 3. "3.Myslím, .....neb těm především jsou novinářská dílka určena." Jak jsem napsal, to samozřejmě můžeš psát články do aleluja, jen mi přijde divné uveřejňovat 11 skoro identických (otázka spíše na člověka co podobné články vyvěšuje). Jo, sranda to byla, tvoje první bublina a i druhá a třeba i třetí se mi líbily, ale po 11 to opravdu uz moc vtipny neni. ad 4. "4.Máš-li takové počínání za ubohé, je to tvé, stejně nezadatelné, právo" Vzhledem k výše uvedenému mi to tak již bohužel přijde.
04.02.2008 15:41
Nejhorší je, když mi kamarád, slávista, píše: Ty wole, podívej se co tam ten blb zase nablil.. tak jdu, podívám se, a ke svý lítosti musím souhlasit.. Ten chlapec má evidentně nějakej problém, kterej se přes Spartu snaží ventilovat. Bohužel tím dělá pitomce ze všech sparťanů :((
04.02.2008 16:38
05.02.2008 14:35
05.02.2008 15:31
05.02.2008 15:37
Do tebe jsem nemířil. Já jsem sparťan a kamarády slávisty prostě nemám, přijde mi to divný. Asi se stýkám s jinou komunitou...
05.02.2008 15:41
05.02.2008 15:53
Myslel jsem si to,ale ty odkazy jsou divně řazený a někdy se v tom prostě nevyznám. Navíc se mi bubliny celkem líběj. Sice chápu,že to někomu může přijít,jako brečení,ale oceňuju snahu o reálný pohled a hlavně čas strávený hledáním fakt. Já bych se rozhodně ve sportu zpětně nehledal. On to je svým způsobem trochu masochizmus ne?
03.02.2008 19:25
První bubliny byly dobré a trefné, v poslední době to je, ale v podstatě opravdu jen brekot, kterej nám dělá jen ostudu. Tak a teďka se do mě můžete pustit, jsem jen mv a ještě k tomu ženská, která dala za pravdu bezďákovi.
03.02.2008 19:31
03.02.2008 19:39
To je jen preventivní rejpnutí až se do mě někdo pustí. Osobně to nijak zvlášť nesleduju kdo jak se chová a jakou má vlaječku a ani jsem nereagovala v té diskuzi pod tím jiným článkem.
03.02.2008 20:59
03.02.2008 21:04
04.02.2008 00:45
MV to je málá Sparťanská vlaječka případně znáček před nickem. Její držitelé jsou pro většinu majitelů VV(velká vlaječka před nickem a přístup do kapříků) Sparťané podřadní, prostě takovej póvl ke kterému je třeba se chovat arogantně a povýšenecky.
04.02.2008 02:48
04.02.2008 03:18
04.02.2008 15:44
Jj, bohužel situace se docela dost mění, slávisti v LM, slávisti už brzy na vlastním stadionu, slávisti v čele ligy, a pár pitomců, co tu ještě poslední mýtus, tedy o tom, že MY NEBREČÍME, celkem zdatně boří :(((
05.02.2008 15:29
Jestli je tady (nejen) někdo za pitomce, pak nepoukazuj na jiný a hlavně ze skromnosti nezapomínej v prvbní řadě na sebe...
06.02.2008 08:23
06.02.2008 11:01
to fakt neni mozny co ses za idiota. ke kazdymu clanku tady mas tri prdele kecu o breceni, ale ze bys napsal clanek s opacnym nazorem podporenym argumenty tady nevidim.
06.02.2008 16:03
A co bych z toho měl? MY JSME SPARTA, a nějaký novinářský kecy, Macelovo trestání jen těch, co se hoděj do krámu ČMFS, ankety ve Sportu, to mě fakt netankuje.. Kdyby tady na téma Teplice atd. byl jeden článek, OK, ale tohle už zavání minimálně hysterií, ne-li spíše demencí dotyčnýho. Klidně napíšu článek na jiný téma, nějaký nahoď a do pár dnů to tady máš, ale pokud mi připadá, že tu někdo píše naprostý pýčoviny, zatim mám v týhle zemi právo svůj názor mu sdělit. A to, že se tady tento chudák povyšuje nad každýho, kdo ty jeho bludy nežere, je jen jeho ostuda a sám si tím dělá nepřátele :)))) Tečka
06.02.2008 17:00
Kocku,nesouhlasím s mnoha věcmi,které píšeš,ale pod další se směle podepíšu. Já si třeba myslím,že na hlavu bychom si donekonečna neměli nechat srát a ozvat se je jistě třeba. Sparta je výkladní skříní českého fotbalu a mělo by se k ní tak i přistupovat,dnes je bohužel v módě jít proti Spartě a zastat se jí dokážou jen opravdu silní. Druhá věc je otázka,jestli ty filipsovy argumenty zrovna tady padají na úrodnou půdu,že;) A tak jsem před časem vzal osud do svých rukou a opravdu povedenou(to nepopřeš ani ty:)) bublinu na téma ideální sestava ligy jsem bez autorova svolení(nemáme s filipsem dobrý vztah) odeslal na adresu deníku Sport s razantní žádostí o vysvětlení. Odpovědi se mi pochopitelně nedostalo,ale to už je věc druhá. Zkusil jsem to:) Proč na tebe ale reaguju... Souhlasím s tím,jak jsi pana Vševědoucího analyzoval. On opravdu nesnese jakoukoli kritiku,on ví,on chápe a on je zákon:) Když jsem ho před dávnými časy peskoval za to,že napsal větu hrubě urážející Slepičku,tak mi odpověděl,že "nic nechápu a asi budu nějakej jednoduchej". Pak mi někdo z dalších VV,tuším,že to byl dobrák taborita1 vysvětlil,že nemyslel Míru Slepičku,ale komentátora Sportu 1 Jana:) Věz,že to nebylo z předešlé diskuse možné vyčíst:) Ale on ví a to,že my nechápeme jeho skryté myšlenkové pochody je jen a jen naše chyba:)Když jsem mu pak sdělil,že si nemyslím,že je opravdový Sparťan,bo ho pamatuju ještě jako diskutéra s balónem(nikoli malou vlajkou) Myslel jsem,že tato ikonka je určená pro takzvané příznivce dobrého fotbalu,ne pro Sparťany. Místo jekéhokoli vysvětlení jsem byl prohlášen za jednoduchého,protože to,proč měl míč a ne vlajku musí pochopit opravdu každý... Mno,dnes už to pomalu chápu malá(ač sparťanská)vlajka byla už tehdy velkému filipsovi malá:) Chápu,že důvody mohly být kdekoli,ale proč je nevysvětlit? Proč se hned čepýří jak pyšný labuťák,to ví jen ON a MY to nemůžeme chápat...
06.02.2008 17:35
06.02.2008 17:36
06.02.2008 17:55
06.02.2008 17:36
07.02.2008 11:52
Ale jo, nemám nic proti tomu, když se ozveme proti nějaký křivdě. Ale JEDNOU, ne, že se tu rozebírá něco, co se stalo před půl rokem. Chápu, že zdejší server potřebuje, aby články vycházely, ale opakovat jak kolovrátek pořád to samý, to je ubohost. Kdyby napsal např. o velice nevhodném chování slávistů a bohemáků v Sazce na víkendu žampijonů, tak ani neceknu a podepíšu se pod to, protože ten vršovickej dobytek se tam opravdu choval jak spolek prasat a já měl co dělat, abych některejm týnejdžrům nerozbil držku. Ale znovu a dokola psát o jednom zářezu, když Sparta si opravdu na rozhodčí ve většině případů stěžovat nemůže, je prostě buď známka naprostýho smyslu pro humor a provokaci nás, "nechápavých", a nebo známka debila..
07.02.2008 12:01
Tak o tom chování v Sazka Areně napiš ty. Je to ale o dost složité, věnovat čas a energii psaní článku.. jednodušší je najít si článek někoho jiného a označit ho např. za debila :-)
07.02.2008 14:07
Ale neni to složité, sice to nebude dílo na Pullitzera, ale napsat pár řádjků zmáknu během pár minut.. jenom mi prostě přijde zbytečný se nad takovejma, pro mě malichernostma, pozastavovat...
07.02.2008 14:41
Chlape ty uz tu ponekolikate sdelujes, ze napsat par radek pro tebe neni problem a po ostatnich zadas vhodne tema. Nakonec si sam jedno vymyslis podpori te tak vyznamna osoba jako lucifer a ty se snazis vykroutit poukazanim na zbytecnost psani o nejake malichernosti, jez si popsal temito slovy "...protože ten vršovickej dobytek se tam opravdu choval jak spolek prasat a já měl co dělat, abych některejm týnejdžrům nerozbil držku.", coz nezni zrovna jako malichernost, kdyz te malem dohnala k inzultaci blizniho sveho. Nebo jsem to spatne pochopil?
07.02.2008 13:38
tak abys mohl přemýšlet, do jaké kategorie patříš, po několikáté zde zopakuji, že ten tebou donekonečna omílaný cca 17řádkový odstavec, byl reakcí na vcelku aktuální (tj.dva dny starý) rozhovor Macely v Gólu... nic víc, nic míň. Ty máš ale patrně pocit, že když se o někom jednou řekne že je zloděj, tak to netřeba už dále opakovat... vzdor tomu, že dotyčný krade obden dál. Já si zase myslim, že by se to občas zmínit připomenout mělo, protože za normální to nemám. P.S.a vůbec nechápu, cos myslel tím - stala se nám křivda..., o tom já vůbec nepsal, že Spartu někdo poškodil. Já poukazoval toliko na rozdílný přístup k trestání viníka v jednotlivých příkladech. Ale to bude asi tou naší rozdílností úhlů pohleduu
04.02.2008 07:57
Vy, co tady fňukáte nad tím, že MV (malý vlajky) jsou z pohledu VV, je póvl a podřadný fanoušci, tak vězte, že se mýlíte. Já znám hodně z řad VV osobně, sedávám s nima v hospodě u jednoho stolu, chlastáme ten samý rum a to samý pivo (skutečně, nemají žádný "lepší rum a lepší pivo", určený jen pro členy VV)občas mě některý z nich vezme svým autem na fotbal, a mohl bych pokračovat. Rozhodně z jejich chování nemám pocit, že bych byl až takovej póvl...:-)Zrovna já bych se mohl cítit ukřivděně nebo odstračeně, že VV (velkou vlajku) nemám, a to na tyhle stránky chodím od začátku, a některé VV pamatuju ještě ze starého fóra ACS v roce 2002, ale žádnej pocit ukřivděnosti nebo odstrčenosti se u mě nedostavuje. Je asi jasný, že VV nemůže dostat každej, kdo párkrát kvákne na netu a samozřejmě, že v tom mohou hrát roli vztahy, které má daný člověk s tím kterým členem VV. Ale kvůli tomu tady psát, že podle VV je každej kdo má malou vlajku jen póvl a podřadnej fanoušek, s tím mě neserte. Děkuji za pochopení.
04.02.2008 08:21
04.02.2008 08:39
04.02.2008 08:49
04.02.2008 08:30
No nekecej...:)))) Fakt velkovlaječkáři pijou stejný pivo a rum jako my ostatní??? Já žil léta v přesvědčení,že žijí 1000 let,dokážou regenerovat manu a disponují schopností nočního vidění;)
04.02.2008 08:39
Herrere, to taky nebylo na tebe, ale na ty fňukaly v tom vlákně nade mnou...ono, mezi námi (a CG by mi to jistě potvrdila), velká vlajka ještě nutně nemusí znamenat, že tě lidi z VV budou brát a uznávat a naopak, MV nemusí znamenat, že jsi míň než oni...
04.02.2008 12:26
04.02.2008 20:31
05.02.2008 15:58
jááá nemám velkou vlajkuuuu...béééé oni mi ubližujou....bééééééé é....nikdo vám nebrání přispívat zde články tak se ukažte
05.02.2008 21:44
HVK, říkám to nerad, ale za tohle by sis zasloužil prezidentskou nominaci :-D,ať se ty přispěvatelé 1x za 14 dní ukážou...
06.02.2008 08:57
06.02.2008 09:03
07.02.2008 10:53
Lamáku, ty nejlíp uděláš, když popadneš za ruku svého intimního přítele Kocka, odvedeš ho na radnici a uzavřeš s ním registrované partnerství. Moc se k sobě povahově hodíte, lepšího hošana už v životě nepotkáš. Garantuji ti, že vám to bude perfektně klapat a rozdělí vás až smrt.
07.02.2008 11:53
07.02.2008 12:54
Prdlačky senilním. Sám ses před celým světem přiznal, že tvůj nejlepší kámoš je sešívka sešitá. Pak už jen stačilo spočítat, kolik je jedna a jedna. Na to, aby mi docvaklo, že ty a lamák tvoříte pár, nemusím být žádný Sherlock Holmes ani kapitán Bergman ze skvělé detektivky Kroky vraha.
07.02.2008 14:03
Mužeš mi ukázat, kde sem napsal, že je můj nejlepší kámoš slávista?? Pokud to najdeš, OK, ale zatím jen hloupě žvaníš a, na svůj věk, se snažíš dost uboze urážet :-P
07.02.2008 17:00
To ti klidně ukážu, falešný Kocku. Je škoda, že si nepamatuješ, co jsi přímo v této diskusi napsal 4. února 2008 v 15.41 o kamarádu slávistovi. Pravý Kocek z idnesu by si o slávistu neopřel ani kolo, natož aby s ním kámošil...
07.02.2008 17:04
A taky si nalistuj, co jsi napsal 6. 2. v 8.21 ráno. (Že na pivo raději chodíš se slávisty ble ble ble.) Tak buď kurwa rád, že budete mít nejmodernější stadion v Evropě, kup si permici do Pepi Bican arény a vstup do Klubu přátel Honzy Rejžka, ale hlavně se nenavážej do sparťanských srdcařů typu psafilipsa. Děkuji předem i zadem. Howgh
06.02.2008 18:58
Mńooo, nevšiml jsem si ani žádného článku, který by byl podepsán HVK :o) Takže.... asi trochu příspěvek mimo mísu :o)))
06.02.2008 19:11
07.02.2008 12:11
07.02.2008 13:41
Věčná škoda, že nikdo nepodlejzá mně. To by se mi líbilo. Je to ale moje chyba. Neměl jsem v sekci Letná přiznat, že při přijímání nových velkovlaječkářů mám jen hlas poradní a že když někoho navrhnu, tak ho hned velkovlaječkáři s hlasem rozhodujícím vetují, bo se bojí, že to bude stejná kreatura jako já. Každý svého štěstí strůjcem...
08.02.2008 08:52
07.02.2008 13:44
Po včerejším zasedání v restauraci U spravedlivého Pučka to vypadá, že ty nezískáš velkou vlaječku a přístup do sekce Kapříci dříve, než Kajínka pustí z kriminálu. Bojoval jsem za tebe jako lev, ale mám jen hlas poradní.
07.02.2008 14:05
O jak si velkorysý, děkuji a k zemi se klaním.. Ale věz, že mě je nějaká vlaječka naprosto volná, dokud mi zdejší admini nezabanujou přístup, budu si tu psát co chci a komu chci, a k tomu nepotřebuju nic, co by dokazovalo, že sem o tolik větší sparťan, než támhle Franta Jouda ze Lhoty, kterej ještě neni onlajn :))
07.02.2008 14:23
Škoda že nejsi ten Kocek z idnesu, jehož příspěvky hltám a kterého bezmezně obdivuju. Jen mi není jasné, proč sis pro pruzení na www.spartaforever.cz vybral právě jeho nick. Ze msty? Nebo sis dal za úkol ho historicky znemožnit? Prostě sešívaná rozpínavost nezná hranic ani mezí. P. S.: Není Kocek jako Kocek...
07.02.2008 16:04
Ale to sem JÁ :))))))))) Já myslel, že to tady víte, a tak sem to, že to nejsem "JÁ", napsal ze srandy
07.02.2008 17:09
Kocek z idnesu a Kocek-imitace alias ty jsou dvě různé osoby. Kockovi z idnesu nesaháš ani po kotníky. Promiň, že jsem ti to vmetl takhle natvrdo, ale my, senioři, nenávidíme přetvářku. Ovlivnil rozhodčí Kocián výsledek zápasu Teplice-Sparta? Ovlivnil. Tečka. Měl být potrestán? Měl. Tečka. A byl potrestán? Nebyl. Tečka. Tak jaképak brečení? Brečí odjakživa slávisté. My, fandové Sparty, jen tepeme nešvary a uvádíme věci na pravou míru.
07.02.2008 13:54
09.02.2008 00:15
nechapu proc se tu zabejvate nejakejma podelanejma vlajeckama, to si reste na foru a ne tady, to ste fanousci Sparticky podle toho jakou mate vlajecku nebo co? to kdyz budete mit velkou vlajecku tak budete neco vic? nevim jak to tady chodi, ale jestli tak jak pisete, stoji vam to za ten ritni alpinismus? ku*va dyt sme vsichni Spartani, tak se na tohle handrkovani vykaslete... ad clanek: no ty naznaky "novinaru" na politickou propletenost a korupcnost Sparty me taky doziraj, jenze je to jejich nazor a od toho je internet aby se kazdej k tomu vyjadril... to, ze acskncl bouchl chapu, ja jsem tez byl zklaman, ale preju mu to at si to tam uzije, i kdyz kvalitativne jde do horsi ligy, ale kazdej asi mame jinou povahu na tohle a nekdo to nese hur, i kdyz je pravda, ze mi taky neprisel ten jeho vylev moc po chuti, a pro psa: mozna by bylo lepsi najit nejakej "neutralni" zapas (cti zdanlive nesouvisejici se Spartou), moh si predpokladat co se tady strhne
17.02.2008 03:53
Ja jsem vděčný, že pesfilipes shrne aktuální události a srovná je s nedávnou minulostí. Proč připomíná hlavně prohřešky proti Spartě? Nejspíš proto, že jako Sparťané si ony prohřešky zcela jistě vybavíme. Proč přípomínat minulost? Asi proto, že bychom se z ní měli poučit. A proč je na světě 11ctá bublina? Protože mnoho lidí zasvěcených do fotbalu se poučit nedokázalo.