Máme je! II. (AC SPARTA PRAHA - 1. FC Brno, 28. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Jumbo1 
Pěkný článek

05.05.2008 10:20

První!!!! K divákům...Jenom debil jako Ota Černý může dát šlágr kola tak, aby kolidoval s atraktivním utkáním repre v hokeji. Že my skalní na Spartu na ligu půjdeme i místo finále MS s českou účastí, je asi jasný. ALe bohužel, fanoušků je málo, a diváci to mají pohodlnější na gauči s brambůrkami a colou u TV. Ve středu se na pohár nedostanu, ale snad do soboty aspoň strávím zklamání z té porážky a budu schopen na Letnou přijít...a ostatní taky. Od tří není hokej, naši hokejisti budou vstávat na snídani, Oťas TV se nedá poslouchat, takže snad přijdou všichni


ffontan 
...

05.05.2008 10:27

Klokanov i včerejšek zbytečná ztráta bodů, ale ještě nehoří - stále to máme ve svých rukou...


zemko 
...

05.05.2008 10:30

Jak se do lesa Besto...tak se z lesa CHCIPNI .... a je jedno jakej besta to to je, ale k tomu Repkovi...podle zaberu kamer hned po tom udeleni CK nevypadal, ze by to chapal, a mel v ocich skoro na kahanku..


Gringo 
re: ...

08.05.2008 11:25

on vubec nevedel jaky divadlo Bestie sehral


DAPDO 
PANE BOŽE,ŘEPO...

05.05.2008 10:34

To co Tomáš včera předvedl je nepochopitelný.Navíc v první minutě,on snad něco bere,jinak to není možný.Oslabit mančaft,kterej se celej týden připravuje na tak důležitej zápas o titul takovým způsobem se jen tak nevidí.Samozřejmě,Besta je prostě zmrd,padat nemusel,ale i tak si tohle nemůže Řepa dovolit.Jsem zvědavej,jak se k tomu postaví vedení a Bílek,protože nemůžeme prostě zavírat oči nad tím,co Tom jednou za čas předvede.Zatím měl skvělý jaro a pak udělá tohle.


taborita1 
Bez debat

05.05.2008 10:36

K včerejšku radši nic psát nebudu, pořád jsem z toho přešlej...ale podle mne je mnohem větší průser než ten včerejšek, " k veškeré spokojenosti odchozenej " připosranej match s kolchozem...:-P


jbee 
Ach jo :-(

05.05.2008 10:40

Chabou návštěvu bych skutečně přiřkl hokeji s Rusákama (Černý VEN). Řepka mě osobně strašně zklamal, já fakt věřil, že to dokáže, dohrát ligu bez blikance. Že je Besta hajzl a čurák, o tom asi nemůže být sporu, ale tím spíš se měl Řepka ovládnout. Co se střídání týče, tak já ho naopak chápal. Bylo to pořád za stavu 0:0, stáhnout obranu na tři by bylo zbytečně riskantní a utopit Kalce na stoperu by byla podstatně horší ztráta než obětovat Matyho. Nicméně já osobně bych ještě spíš než jeho střídal Kuliče (ačkoliv... já bych ho zejména asi nepostavil ;)). Navíc lze očekávat, že Řepka dostane od Spravedlivého Saši adekvátní trest (tipuji 3 zápasy), takže je potřeba, aby si obrana zvykala na nové složení. Jinak nemám ostatním hráčům celkem co vytknout; Brno drželi na uzdě (ten první gól byla neskutečná haluz), bojovali, dřeli, vůbec nebylo poznat, že hrají proti přesile. Vždyť dva klíčoví hráči Brna si museli říct o střídání kvůli únavě! Jen ten gól tam prostě nepadl. Takže teď nám halt nezbývá, než doufat, že se z toho hráči oklepou a zvládnou se soustředit na poslední zápasy. Jednoduché to nebude, ale tenhle tým na to má. Aspoň to nebude nuda ;-)


Sobek 
Jaký bude trest?

05.05.2008 10:43

Jsem zvědavý,jaký dostane trest Řepka.Mluví se o tom,že několika zápasovou stopku.A za co? Za nesportovní chování. A co pan Besta,který pošle hráče do nemocnice a ani nebyl vyloučen.Stačí pokutka.Jsem zvědavý na ten "stejný" metr. Ale páni v komisi si to zdůvodní tím, že u Řepky je to opakované.Tímto nechci omlouvat chybu Řepky, moc nás tím poškodil a nechápu, co se mu honilo v hlavě.Jen bych rád spravedlivé tresty všude.Vím, jsem snílek a idealista.


looki 
re: Jaký bude trest?

05.05.2008 10:48

Sasza Magyarozsag: Řepka je recidivista, v sezóně se provinil už poněkolikáté, takže k tomu bylo přihlédnuto. Proto pokuta ve výši 300tis a zákaz činnosti na 5 zápasů. Můžem začít tipovačku :-/


vejvič 
re: re: Jaký bude trest?

05.05.2008 20:23

3 zápasy, 120.000,- doživotní zákaz vykonávání funkce kapitána a zákaz parkování na Praze 6 do roku 2012 :-))))


looki 
Ad: všimněte si hezkého úsměvu

05.05.2008 10:45

:-))))) teda Bombito, v tvym věku.... PS:jakej úsměv myslíš? Vidim tam dva....


Bombito 
re: Ad: všimněte si hezkého úsměvu

05.05.2008 10:47

Jak v mým věku? To Ti ujelo, ne??? ;-)))


looki 
re: re: Ad: všimněte si hezkého úsměvu

05.05.2008 10:48

no jestli na to jeste nejsi moc mladej? mas obcanku? :-)


Bombito 
re: re: re: Ad: všimněte si hezkého úsměvu

05.05.2008 10:49

Ještě je teplá! Ale mám! ;-)))


looki 
re: re: re: re: Ad: všimněte si hezkého úsměvu

05.05.2008 10:53

tak pak je to v pořádku :-) PS.už by to ale o tetě chtělo nějaký detailnější informace, případně kratičký rozhovor. Přece jen začíná být velmi povedenym maskotem :-)


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: re: Ad: všimněte si hezkého úsměvu

07.05.2008 14:03

Vždyt ti píše, že je teplá :-) To jsou ty bližší info :-)


looki 
kluci bojovali

05.05.2008 10:52

ale něco pořád nechápu. Proč nestáhnul místo Matyho Kulatýho, protože ten už rok neni ani rychlej, ani míč nepodrží..neříkám, že nebojuje, ale.... Pak Dan Kolář..no to zase byla óda na alibismus..místo toho aby vystřelil, tak to 2x na hranici váopna totálně zamrdal. A Grigara netřeba komentovat..to je výsměch, že tenhle kluk chytá ve Spartě, včera to jenom potvrdil.. PS:kluci bojovali, makali, to jo..ale když za celej zápas jedinkrát nevystřelili na bránu?? (možná na začátku něco bylo, ale nezaregistroval jsem to..všechno lítalo mimo)


xDAS 
re: kluci bojovali

05.05.2008 10:57

asi jsi byl na jinym utkani, statistika ze zapasu, strely Sparty: 4 na branu, 8 mimo :P


looki 
re: re: kluci bojovali

05.05.2008 11:00

no nevim..byl jsem tam. Je teda fakt, že v první půli se mnou šili všichni četri:-) Ale když prohráváme 0:1 a jediná šance je Andrewovo (ne)pochopitelný přestřelení brány (hold moc chtěl...), tak takhle se o titul nehraje!


looki 
re: re: kluci bojovali

05.05.2008 11:02

i v desteti to tam musí lítat, že brankář nesmí mít čas se otáčet. Jenže střelba ze střední vzdálenosti, to je věc, kterou Sparta nemá (a když už jo, tak to lítá mimo, maximálně Horviho břevno). Bojovali, ale bylo to jalový..:-(


Kocek 
re: re: kluci bojovali

05.05.2008 11:43

Můžeš mi ty střely na bránu vyjmenovat? Nebo počítáš i rozcvičení??


Dynamo 
Mam divnej pocit

05.05.2008 10:55

Dneska Slavie vyhraje v Olomouci, to je skoro jasnacka..pristi kolo rozhodne. jestli to zvladnem a porazime Banik tak budem mistri, jestli ne to bude naopak...jinak tohle neni Sparta, nepamatuji si ze by v takovehle situaci par kol pred koncem navic na prvnim miste a zavahala..navic tech cervenych je preci jen dost


pesfilipes 
Bombito ajajaj

05.05.2008 11:37

Po tom odstavci s výpisem Bestovejch hříchů tě tu asi tvrdé jádro ukamenuje jako druhou největší sparťanskou plačku... hned po mně. Styď se, děláš tim Spartě ostudu


recchi 
re: Bombito ajajaj

05.05.2008 14:19

pesfilipes:nebuď hysterickej:-)))


pesfilipes 
re: re: Bombito ajajaj

05.05.2008 14:53

já sem hlavně arogantní, takže je mi to jedno ;-)


Načeradec 
re: re: re: Bombito ajajaj

05.05.2008 18:02

On to ale mezi náma opravdu pláč je. Poměřovat trest mírou způsobený fyzické újmy (např. otřes mozku versus plivnutí) při nejlepší vůli nejde. Dokonce ani mezi slávisty jsem nenašel nikoho, kdo by si stěžoval na to, že Kalivoda byl vyloučen neadekvátně přísně, když svými protesty při první žlutý nikomu neublížil a svléknutím trička ohrožoval maximálně sebe, neboť riskoval vlastní nachlazení. Faktem je, že míra způsobené škody (hmotné či fyzické) nikdy nebyla nadřazena jiným parametrům, a to ani v těch nejstarších trestních zákonících. Naopak třeba slovní urážka byla někdy považovaná dokonce větší "hřích" než vražda, a také jen smrtí mohla (nebo musela) být trestána. Např. za nejhorší možný přečin na Islandu ve středověku nebyla považována krádež či vražda, nýbrž veršovaná urážka. Můžeš protestovat, můžeš nesouhlasit, ale je to tak.


pesfilipes 
re: re: re: re: Bombito ajajaj

05.05.2008 18:52

Vyloučen neadekvátně přísně? tady snad nikdo nediskutoval o tom, že by byl řepa vyloučen neadekvátně přísně, ale spíš vo ty udělovaný flastry... plivnutí na soupeře 2zápasy ca. zranění soupeře úderem loktem nic (80.000 nepovažuju za trest)


Načeradec 
re: re: re: re: re: Bombito ajajaj

05.05.2008 19:22

Pro následný flastry bohužel platí totéž. Dáme si srovnání ze světa. Zinvalidnění Haalanda Keanem - stop na 3 zápasy. Zákrok Hunta na Čecha - nulový trest. Plivnutí Tottiho na Povlsena na Euru 2004 - 3 zápasy. Plivnutí Kollera na nějakýho Islanďana v kvalifikaci 2002 - 4 zápasy (Koller kvůli tomu chyběl v baráži s Belgií). Při poslední Kollerovo aféře teď v Německu dostal 1 zápas a pokutu 350.000,- protože z televizních záběrů nešlo prokázat, že to plivnutí na někoho mířilo. Jinak mu hrozilo asi 7-8 zápasů.


Načeradec 
re: re: re: re: re: re: Bombito ajajaj

05.05.2008 19:35

Dodávám, že nevím jak a jestli vůbec byl trestaný Taylor za zákrok na Eduarda letos začátkem roku. Ale stalo se to v půlce ledna a záčatkem února už normálně seděl na lavičce mezi náhradníky. Takže víc než 2-3 zápasy to taky nebyly. Čímž neříkám, že to schvaluju, jen upozorňuju, že obecně to tak je všude.


Kocek 
Píšu to strašně nerad, ale

05.05.2008 11:41

ŘEPKA VEN!!!!! Tenhle magor a psychopat Spartě soustavně škodí, takže ač nejlepší hráč ligy, raději uvidim na jeho postu horšího, ale SPOLEHLIVÝHO!!! Nasral mně neskutečně a už mu nevěřim že pro nás bude někdy přínosem


grom 
re: Píšu to strašně nerad, ale

05.05.2008 12:15

padej zpatky na idnes a neser do Repky, lepsiho nemame a mit nebudem.


Kocek 
re: re: Píšu to strašně nerad, ale

05.05.2008 13:03

Seš tady policajt? Nejseš, tak drž hubu. Nemáme lepšího a mít nebudeme, budeme mít možná o něco horšího, ale hráče, kterej neoslabí mančaft v nejdůležitější části sezony!!!


Canizares 
re: Píšu to strašně nerad, ale

06.05.2008 00:10

Takový mám nejraději, co hned po nějakým prohřešku zapomenou, co pro nás Tomáš udělal- nebýt jeho, tak naše obrana má průměr 2 obdržené góly na zápas a mi se rveme o třetí místo - takového obránce nám může celá liga závidět. Ani v reprezentaci nemáme nikoho lepšího na jeho postu, akorát ho pan Bruckner nemá rád. On si ty svoje "výstupy" bohatě odpracoval na hřišti. (Nehledě na to, že kdyby Besta zůstal stát a nesimuloval, tak dostane maximálně žlutou - Doufám, že Aleš si tím alespon vysloužil nějakou roli ve filmu, protože ten tyjátr, co předvádí to je něco nevídaného)


Kocek 
re: re: Píšu to strašně nerad, ale

06.05.2008 08:07

PO JEDNOM PROHŘEŠKU?? :))))))))) Teplice a následně 7 zápasů stop, to bylo co? ty wole, nebejt jeho výstupu na podzim, tak jsme vedli ligu už v zimní pauze, tak se prober


Celticgirl 
re: re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 10:27

Kočku, vzpomeň si na podzim, kdy jak říkáš - Řepa téměř nehrál a kolikátí jsme skončili, kolik bodů měla Slavia náskok a koukni na to, v jaké pozici jsme byli před zápasem v Brně.. bylo tomu přesně naopak a to hlavně díky Řepovi.. ano, neudržel nervy, o něm se to ví a je otázka trenéra, jak se k tomu postaví, jestli má nějaký respekt, aby to neudělal znovu (případně vedení atd, ať to nenechávám jen na trenérovi). Tomáš potřebuje pouze pevnou ruku. Když si tohle sečteš, tak je na jeho straně víc plusů než mínusů a pokud udělá jednou nebo dvakrát za rok takovejhle zkrat, je mi to jedno, protože díky němu jsme pořád na prvním místě.. Každý je nějaký, Sparta věděla, co v Tomášovi je a je jen na ní, aby využila předností a nedostatky eliminovala. Pořád je to nejlepší obránce v lize a zbavovat se ho v naší situaci, kdy druhý stoper tu je jen na návštěvě, kdy nemáme žádnou náhradu, je blbost


Kocek 
re: re: re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 14:30

Já ho mám rád, ale to, co tady z něj děláte, tedy málem boha, mi přijde dost ubohý. Dodnes se orosim, když si vzpomenu, jakýho z něj udělal pitomce Polách v Brně. Řepa, místo aby proti němu vylítl, tak dlouho couval, až si Polách míč připravil a vymet šibenici. Takhle zesměšnit bych se nenechal ani já, a to kopu prales... A na podzim těch chyb udělal bohužel víc. Neříkám zbavit se ho, ale někdo už mu musí konečně dát najevo, že takhle ne. S Karlem se zametlo kvůli jedný větě, Řepákovi bude všechno procházet?? Pokud to Bílek nedokáže, ať mu Křetínský zaplatí psychologa


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 14:48

Tak když bys takovou blbost ty neudělal, proč kopeš prales a nejsi na jeho místě? :) Každý dělá chyby, proti Tobě hlavně v tom "pralese" nestojí fotbalista Poláchových kvalit, to je taky rozdíl. mimo jiné tohle tenkrát udělal i Ronaldinho a teď nevím komu, ale byl to obránce velkoklubu, takže to asi tak neobvyklé nebude, že? :-) Btw tohle je prostě věc každého, jestli je pro něj Řepa důležitej nebo jestli by na jeho místě raději viděl někoho disciplinovanějšího. A Bůh? Každý máme své oblíbence... ;-)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 15:46

Polách žádná hvězda neni, a srovnání s Ronaldinhem, kterej za čas, co polách balon jednou posunulu zleva doprava, vymotal půlku obrany soupeře, je docela prdel :))))) Řepka je dobrej, na jaře dokonce výbornej, ale podzim taky neměl zrovna nejlepší.. Tím bych to uzavřel, tohle nikam nepovede :)


Carmina 
re: Píšu to strašně nerad, ale

06.05.2008 14:09

Tak nepiš, a všem nam bdue daleko lip. Řepka je autorita, která si, vyjdeme-li z Dostojevského teorie o vyvolených a průměrných (viz Zločin a trest,Raskolnikovova teorie), pak Tomáš Řepka je vyvolený už proto, co pro Spartu dělá, a kdyby tomu parchantovi brněnskýmu přelámal hnáty, je mu to odpuštěno. Just becouse of Sparta!!!


Kocek 
re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 08:45

Tak zruš diskusi, ty náno dostojefská :)))))


Carmina 
re: re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 21:04

Hm.....docela obdivuju ty kteří dokáží jen naprosto nepodloženě urážet.....btw tvoje přirovnání mě k dostojevskému mi lichotí, protože to je beletristická extratřída..podobně jako řepka ve fotbale


lucifer.pekelny 
re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 14:06

Já pořád čekám, až vytvoříš ten svůj článek. Ohrazuješ se, že nemáš čas, ale oblinkávat fora, na to máš času fůru :-)


lucifer.pekelny 
re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 14:06

Kocka myslím :-)


Kocek 
re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 14:34

COŽE? :))))))))))))) To jako musím psát nějakej článek, abych tam omlel stokrát dokola omletý?


lucifer.pekelny 
re: re: re: Píšu to strašně nerad, ale

07.05.2008 19:51

Nemyslím konkrétně na tento článek, pod nějakou diskusí u článku psafilipsa ti bylo vytčeno, že jen remcáš a sám nic... Tvrdils, že by nebyl problém něco napsat, ale holt ti nevychází čas... tak jen připomínám, jestli by sis prosím čas neudělal a nějaký velmi kvalitní článek nesepsal :-P


Kocek 
Dodatek

05.05.2008 11:42

Kluci bojovali, to ano, ale to nikdo z nich neumí vystřelit z vápna? Kurwa proč se tam s míčem vymrdávaj tejden, místo aby do toho práskli?!!! Dneska antikrist nevyhraje, takže s Baníkem by se měl titul slavit, ale bude to hodně rozpačitý slavení


rui 
besta jako besta

05.05.2008 11:42

stejnej xindl to je


luckyboy 
Sparta mistrem,

05.05.2008 12:53

Kdyby mi někdo před začátkem jara řekl, že povedme dvě kola před koncem ligu a že závěr budeme mít ve svých rukou, bral bych to všemi deseti. Situace i po včerjším hororu taková stále je a proto nepanikařím. Kluci to zvládnou a o to víc budou jezdit. Minulý týden jsme viděli, jak se dá uchlácholit náskokem a smířit se s plichtou, že je vlastně hotovo.V klidu dámy a pánové, letošním mistrem bude opět naše Sparta. Naše psychika je jinde než toho pouťovýho cirkusu. Co mě sere, že na tak parádní závěr ligy přijde cca 9 tisíc lidí...


Kocek 
re: Sparta mistrem,

05.05.2008 13:05

Vidim to uplně stejně, bezmozci nemaj psychiku aby titul udělali. Ale sere mě, že pořád dáváme důvod novinářům a kdejaký tv mrdce, aby na nás flusala svoje seshitecký jedy :(((


1893 
Řepka

05.05.2008 20:36

Nejlepší je,že nejenže musím číst nadávky na Řepku od všeho toho novinářskýho ksindlu ,ale musím podobný kecy číst i od vlastních lidí. No tak půjde Řepka do prdele.Bude tam Hinault nebo jinej podobnej exot a uvidíme.V posledních zápasech sezóny už nebude o co hrát a tak případná vyloučení snaživců bez talentu neoslabí Spartu v důležitých zápasech ve kterých o něco jde ale jen v závěrečných zápasech kdy nám už o nic nepůjde.


paolo.maldini 
re: Řepka

05.05.2008 21:41

souhlas, kdyz nadavaji souperi nebo medialni retardi, tak to clovek chape, ale nadavani spartanu na repku nechapu. kde by bez nej sparta asi byla ...


Bombito 
re: Řepka

05.05.2008 22:05

Mluvíš mi z duše. My vždycky nejlíp víme, co mají dělat ostatní. Dneska jsem ty záběry z Řepova vyloučení viděl asi 50x. Je pravda, že ten míč házet po Bestovi nemusel, ale na druhou stranu se to dá pochopit. „Hážete vy? Tak si ten míč sežer!“ A už letí. Stát na Bestově místě někdo jiný, řekl by „Debile!!“ a hrálo by se dál. Jenže tam stál šmejd s velkým Š. Kdyby nešlo o titul, musel by se člověk té komedii smát. Na záznamu je krásně vidět, jak mu vyletí nohy a on se řítí na zem a tam se válí jako svině v bukvicích. Pokud by ten zásah míčem byl opravdu bolestivý, padnul by úplně jinak. Lavička Brna vyletí a problém je na světě. Pokud tedy Matějek vyloučil Řepu, měl jít ven i Besta. Jeho chování bylo taktéž nesportovní. Jsem zvědavý, co vyfasuje Tomáš u disciplinárky a jak budou řešit Bestu. V žádném případě si nepřeji, aby Řepa končil. Je to pro dnešní Spartu naprosto nepostradatelný hráč. Asi jediný ze současného kádru. Kdo tvrdí, že tam může hrát kdokoliv jiný, nekonfliktní, nevidí si do huby. Tak nám včera Tomáš prosral 3 body. Ale uvědomme si, kolik jich zachránil. Jak vedle něj vyrostl Sivok, jaký respekt má u protihráčů. Je jiný, svým způsobem vyjímečný, zarputilý bojovník, který by raději sežral míč, než by měl prohrát. A na takových hra stojí. Za otázku také stojí, co my jsme za pronárod. Řepa zaparkuje na zákazu stání, nedostane pokutu od policajta a okamžitě se najde snaživý udavač, který splní svou občanskou povinnost. Kdyby přijel v obyčejné škodovce, ani pes by neštěkl. Jenže on přijel v Lamborghini, takže to musí být určitě nějaký šmejd! Na tiskovce se špinavý Palata debilně zeptá Bílka, jestli už Řepa neparkuje někde na zákazu. Odpoledne se podobný idiot ptá Jarolíma, v případě že získají titul, jestli pozvou Řepku na oslavu. Mě je prostě na blití z takových zoufalců. A to jsem raději nečetl žádné noviny ani články na webu. Mám Řepu rád a doufám, že ustojí i tuto kauzu! Mě se omlouvat nemusí!


Jumbo1 
re: re: Řepka

06.05.2008 08:05

Souhlasím, mně se taky omlouvat nemusí. V tom sporu jsem samozřejmě na jeho straně (už kvůli tý divadelní estrádě, kterou předvedl špinavec Besta). Ať si ti nadávající vzpomenou, jak hrála Sparta na podzim bez Toma a potom s ním. To je peklo a ráj. Sivok i Kadlec se vedle něj naučili bránit, a to jak uskákal třeba tepličáky, famózní. Kdybychom měli takových hráčů jako on v kádru 23, vůbec by ty občasný blikance nevadily. Hráči by byli zástupný. A mít v kádru 23 hráčů typu Tomáše, kterej radši chcípne na trávníku, než by prohrál derby, by bylo pro ACS určitě platný, bo by všichni jezdili po prdelích už 45 minut opřed zápasem a BOhemka by minulou neděli dostala takovej kotel, že by nestačili počítat. Jsem hrdej na to, že mám na dresu právě Tomášovu dvojku. ŠKoda, že se mi asi nidky nesplní sen, získat originál jeho dresu, ale i za tu repliku jsem rád, Tom je jenom jeden. Tome, nenech se otrávit, a určitě nepřemýšlej o nějakým konci kariéry. Jsme s tebou!


Kocek 
re: re: re: Řepka

06.05.2008 08:10

Právě Jumbo, právě, "Sparta na podzim bez Toma"... A vo tom to je, jestli potřebujeme hráče, kterej sice odehraje 20 zápasů v sezoně skvěle, ale 10 jich nemůže hrát jen proto, že má v palici nasráno.. Do neděle sem za nim stál a nikdy mu nic nevyčítal, v neděli u mě osobně skončil


Jumbo1 
re: re: re: re: Řepka

06.05.2008 08:46

Máš právo na svůj názor....Já naopak doufám, že v sobotu bdue nějaký choreo na podporu TOma. On totiž v těch 20ti mačích odehraje tolik a zachrání tolik bodů jako jiný za 40....viz vyhlavičkovanej balon na kladně, totální eliminace teplický ofenzivy, bod v OLomouci. Super Tom supporters!


Kocek 
re: re: re: re: re: Řepka

06.05.2008 13:20

Hele, Sparta hrála vždycky dobře, ať tady kopal Řepa nebo třeba Poborský, takže dělat z jednoho, byť vynikajícího, hráče spasitele, je nemysl. Nebude Řepka, dostanou třeba šanci Beutel, Krob, a další mladý kluci, kteří si budou vážit každý minuty v áčku a nebudou dělat kraviny.. Teplice, ty byly naprosto bezzubý, a jen vinou ofenzivy mohly v závěru vyrovnat, takže tady mu dávat nějaký zásluhy mi přijde zbytečný. Udělal pro Spartu dost, bohužel ale negativ udělal snad ještě víc


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Řepka

07.05.2008 10:40

Viděl jsi toho Beutla někdy hrát? Pakliže ano, tak to sis vážně nevšiml, že na to při vší úctě vůbec nemá, potřebuje dozrát a pak možná? A jak chceš nahradit vyjímečného hráče se spoustou zkušenností hráčem z béčka bez zkušenností? Tím bysme toho kluka total odepsali, dyť by to nemohl zvládnout..


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Řepka

07.05.2008 14:33

Třeba tak, jako to "nezvládli" Hübschmann nebo Šimůnek? Ale ty na béčko chodíš, takže vidíš víc než já, já soudim podle referencí ze zimní přípravy :)


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: Řepka

07.05.2008 14:50

To byli vyjímeční hráči a prokazovali to i v béčku, případně v dorostu či reprezentaci..


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Řepka

07.05.2008 15:47

Hübschmann byl po prvním kole a výprasku v Blšanech na odpis.. Tohle byla snad jediná věc, kterou Hřebík nezkurvil, totiž že ho neodstřelil


pesfilipes 
re: re: Řepka

06.05.2008 11:02

tys to viděl snad 50x?? já včera ještě možná asi 3x někde ve zprávách... víš co mi přišlo? možná sem teda blbě viděl, ale měl sem pak dojem, že ten balon ho trefil nejdřív do těch předpaženejch rukou a odtud se mu odrazil do xichtu, že to prostě možná ani nešlo napřímo...ale nevim.


luklit 
re: re: Řepka

06.05.2008 11:03

Podle mého názoru měli dostat oba žlutou a mohlo se hrát dál. Všude se řeší vhození míče do obličeje Besty. Já vidím mnohem závažnější problém, v tom co předvedl samotný Besta. Nedívám se na to z pohledu tohoto zápasu, ale z pohledu jak je to vnímáno veřejností a jaký to může být příklad pro nastupující fotbalovou generaci. Jen ten paradox, že se dospělý chlap, po tom co mu někdo hodí nepříliš prudce do tváře balon, svalí jak při epileptickém záchvatu. To by rozhodčí přece neměl tolerovat. Nebo to chceme vídat na našich trávnících? Chceme z fotbalu udělat hru pro teploušky, kteří se budou válet po zemi při každém kontaktu s protihráčem? Já tedy takový fotbal nechci. Bohužel je trend takový, že se píská každá blbost a místo aby se hráči chovali trochu jako "chlapi", chovají se jako slečinky. Nechci v žádném případě omlouvat Tomáše Řepku, ale co si budem povídat, každému občas bouchnou saze. Tomáš je prostě takový, ale bohatě to kompenzuje svým nasazením a tím, že nechá na hřišti všechno. Mnohem raději půjdu na zápas koukat na srdcaře jako je Tomáš Řepka, Roy Keane, Steffan Effenberg atd....než na partu buzíků, kteří se válí po zemi a zneužívají tak hloupost sudích, kteří jim to žerou. Omlouvám se za ostřejší slova, ale tato aféra mi opravdu hnula žlučí, protože bylo evidentní, že Besta je simulantské prase a měl dostat alespoň žlutou.


otiko 
myslím na Tomáše Řepku

05.05.2008 22:27

Řepka je prostě cholerický magor. Ale nevím, že by někdy někoho zranil či zákeřně napadl. Takhle vztekle řvát nebo hodit míč, to jo...jak píše Bombito, je to bohužel ve fotbale větší zločin nežli poslat někoho do nemocnice. Nicméně taková jsou bohužel pravidla. A je na vedení Sparty, aby zvážilo pro/proti. Fakt je, že Řepka je klasa, na druhé straně opakovaně v rozhodující chvíli mu rupne v bedně. Kdysi takhle skončil v nároďáku. Teď zase to Tomášovo zcvoknutí přišlo v nejhorší moment. Nezbývá nežli věřit, že se s tím tým popere a nakonec bude double...


dave1893 
ACS FOREVER

05.05.2008 22:31

Tak těm sešíváným ty modlitby v synygogách nakonec pomohly.Neděli komentovat nebudu.Ale přichází ten pravý čas,kdy se musíme,jak my fans ACS,tak naši hráči,semknout a dokázat všem v celé republice,co znamená ŽELEZNÁ SPARTA!!!My se nepoděláme a do vitrínky přidáme další poháry za DOUBLE!!!Svorně vyprovodíme Baník a budeme dák kráčet pro titul.PS:Taky Vám připadá,že s příjmením Besta,se může narodit jen opravdový ZMRD???


Mru 
sprcha

05.05.2008 23:20

byla to hodně studená sprcha. Neuběhne ani první minuta a hrajeme o jednoho člověka v poli míň. V případě Řepy se spíše hodí o dva lidi mené. Nechci říci, ze by me Řepa zklamal - spíše nasral... Bylo to od něj nepochopitelný. I já jsem uvěřil, ze se po letech změnil... Věřím v to pořád... Nechci někomu tvrdit, ze to byla nahoda,ale jako souhra náhod mi to přišlo. Přidame-li k tomu teatralní divadlo zmrdobesty,tak bylo po prdeli. To že bude Řepa chybět došlo asi kdekomu. Tak jako řade jiným i me přislo střídaní matyho jako holy nesmysl (to i v případě Holendy - pro tento případ, kdy jsme spíse potrebovali dravost a proto bych zvolil jeslena - bylo to ale tezky, casu bylo málo a resit to kombinacní hrou by bylo preci jenom časove naročnejsí). Místo Matyho mel jít ven Kulda,nebo Kolář. Nic naplat Kolář není muj favorit a jen tezko dokazu pochopit, proc se v zakladu objevuje.Nejsem trener a od stolu se to preci jenom kecá. Co me potesilo,byla bojovnost Sparty. i pres deník sport, ktery mel na hru(netradicne) jiny názor a hlavne na pana rozhodcího - snad poprve v historii udelil rozhodcímu vysší znamku nez delgat(7!!!!!).Fakt k smíchu...Sám jsem zvedav jaky zvolí Řepovi trest. Tipoval bych 3 zápasy. Adekvatní dle meho 1 - max2.Kdo me dnes taky pobavil,tak byl pan kozomrd Čapek... Kdyz dva delají totéž není to totéž (v narazce na Spartu , ze Olomouc dokazala vstřelit gol v 10, kdyz mela za pomezím na ošetření hráče -to je vrchol debility).Červ pochybnosti, zda zvladneme chachary ve me hryže,ale máme tým nato abychom je porazily. Proto serte příste na hokej a prijdte podpořit spartičku.8500 fans je opravdu tristní návštěva že zbyvají do konce 3 kola.Jeste ke Grigarovi, jenom se pripojuji k již k napsanemu. Ten človek tam proste nemá co dělat, takové chyby co udělal je naprosto trestuhodný.Pro celticgirl -- rozhodne jsem nikomu nenadaval. ale je velice nejisty a prace s nohama naprosto katastrofální.. Dejme šanci nekomu jinemu..Trnu pokazde, kdyz mu zadací posílají míč, či si chodí pro balony.Hlavu vzhuru. máme to ve svych rukách a můžeme i nakonec slavit. Porazíme Ostravu, seshitci rupnou v Bolce a je to doma...Snad. SPARTA FOR EVER


Kocek 
Není Besta jako Besta

06.05.2008 08:21

Čtu všude, jak jméno Besta je synonymum pro zmrda apod. Ale opravdu si nemyslím, že P. Besta je svině jako tenhle brněnskej šmejd. Ano, pošlapal naší šálu, v emocích udělal něco, co mě urazilo a co udělat neměl. Ale jinak ten kluk hraje fér, nedělá prasárny a nesimuluje, tudíž srovnávat ho s touhle ULIČNÝckou kurvou fakt neni správný. Ano, Pavel zneuctil naše symboly, před svými fanoušky, ovšem jistě si dost z vás pamatuje oslavu titulu po derby v roce 2000, kdy naši hráči naběhli na ochoz hlavní tribuny v bílejch trikách se židovskou hvězdou, a ty pak všichni roztrhali.. Naprosto stejný jako v případě naší šály, prostě emotivní projev pro fanoušky. Proto říkám, Pavel Besta udělal blbost, ale jednou, Aleš je kunda, která jednou na tohle dojede.


Energetik 
Řepka

06.05.2008 12:15

Řepka je jen jeden a vzdy tomu tak bude. Hrac jeho formatu ve Sparte uz tezko nekdy bude. Zmrd je nejen Besta, ale hlavne Matejek, kterej jim ma v prvni minute rict - nechte toho curaci, tady mate zlutou a priste uz vas vyhodim. To je presne ta "priposranost" rozhodcich. Ale to je jedno. Repkovi to zazlivat nebudu, je to mrzuty, ale pri tom honu co tady je na nej od zacatku poradanej se mu ani nedivim. Ja byt na jeho miste, tak dam Bestovi jeste celicko, kdyz uz podle toho madarskyho kokota stejne budu "sedet" do konce sezony.


Rudej 
re: Řepka

07.05.2008 06:29

A všimli jste si,že poprvé od doby,kdy se ve sportu hodnotí rozhodčí dostal rozhodčí vyšší známku od sportu,než mu dal delegát?


vojta.acs 
Střídání!

06.05.2008 20:08

Kterej debil tam psal,že souhlasí se střídáním,asi nemůže hrt na pomalý záložníky,který podrzej balon,ale pak ho poslou na Slepu,kterej je tam proti trem,myslim,ze Maty by byl 1000krát užitečnější!!!!!!!(nez Kulička)


frajer_luke 
bolí - nebolí

07.05.2008 00:27

ackoliv jsem supporter "falesne" bohemky z dolicku a tim padem jste mi prirozeni nepratele, to, co predvedl ten lidoop besta, "dostalo" i me... nebyla tu zminena zajimava paralela, ke ktere se vztahuje nadpis meho prispevku... zatimco besta v krecich pada po basketbalove prihravce repky, strestik dostane od hinaulta(?) volume max odkop primo do jeho metrosexualniho frnaku a jelikoz je z toho gol, tak "tryznivou" bolest prekonava... jak vas nemam rad, tak me tohle sere, repa mel dostat zlutou, a ten pablb besta mel jit ven...


Kocek 
re: bolí - nebolí

07.05.2008 08:50

Dík za fajn názor, ale Řepka dostal červenou správně, je to zcela jasně nesportovní chování. Mě ani tak nesere Besta, tohle by udělala většina našich plejerů, mě daleko víc vytočilo, že Matějek stál snad 20m od brány, odkud se chystal Grigar vykopávat, a Střeštík schválně kopnul do hřiště druhej míč, kterej byl za čarou!! Tohle je svinstvo, a sudí to měl řešit minimálně žlutou. Zcela jasně bylo vidět, jak na tu blonďatou děfku čumí, a neudělal NIC!!


pesfilipes 
re: re: bolí - nebolí

07.05.2008 09:14

K tomu střeštíkovi z onlajnu idnes: 62. Hostující Střeštík si obhazoval Sivoka, ale neuspěl. Souboj pak dohrál stažením sparťanského kapitána. Rozhodčí mu druhou žlutou kartu neudělil....


lamak 
re: re: re: bolí - nebolí

07.05.2008 09:40

fnukynky, fnuk :p


Kocek 
re: re: re: re: bolí - nebolí

07.05.2008 14:32

Co řveš, nedostal si doma kapesný abys moh jít hulákat smrt spartě do novýho cirkusu??? :P


Kocek 
re: re: re: bolí - nebolí

07.05.2008 14:31

Já tohle viděl, ale to jsou takový ty držení, který kdyby se pískaly, tak při naší hře s Doškem by každej soupeř dohrával bez stoperů. Tohle bych nechal, SIvok taky neni uplně čistej