Horváth dovnitř! (FC Slovan Liberec - AC SPARTA PRAHA, 30. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Anti 
Horváth VEN!

18.05.2008 14:01

nemuzu si pomoct, ale tohle si nemuze dovolit...


tucnak 
re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:05

to by mě zajímalo, jak by ses na jeho místě zachoval ty..


Průcha 
re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:10

A ty a podobní "hrdinové" si můžete dovolit všechno??? Je mi z vás na blití - vy jste normální 5 kolona těch sešívanejch hadrníků!!!!


bez.rezu 
re: re: Horváth VEN!

18.05.2008 22:59

Ts.. Po tom co nám celou sezónu dělá vedení a po tom co hráči nepřijdou poděkovat skvěle fandícím fanouškům byla zpráva "Horváth nadává nám, věrným do zmrdů", která kolovala před zápasem z Libercem už jen poslední kapka na nervy. Možná to poté byla reakce přehnaná, ale po předchozích věcech se není čemu divit. Zbytečně to tu řešíte... Zbytečně rozséváte spory mezi fanouškům. Spíš hanba vám...


SPARTA_1893 
re: re: Horváth VEN!

20.05.2008 20:29

omg ty sis asi neprecet nahttp://www.ultrassparta.c ... jak to zacalo,tak tady nepis tyhle blbosti.Ty internetovej hrdino a ne jenom ty.


SPARTA_1893 
re: re: re: Horváth VEN!

20.05.2008 20:32

To bylo na Pruchu


Urby 
re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:11

Takže nějací dva týpci ho sprostě uráží a posílají do prdele a ty čekáš, že se kvůli tomu rozbrečí...??? U mě si Horváth alespoň zachoval hrdost.


Anti 
re: re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:15

pokud vim, tak "proc se radujes, kdyz jste posrali titul?" neni sprosty nadavani


Tomixon 
re: re: re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:18

Do novin nejde napsat všechno!


DarkCook 
re: re: re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:20

" Kde máte titul, vy kurvy ? "...to je taky přímo ukázka z Guth - Jarkovského, že ?...Nevím co to zkoušíš, byl jsem tam, slyšel jsem....obhajuješ neobhajitelné. Horváth se sice nezachoval jako žádný diplomat, ale udělal bych to samé...


Urby 
re: re: re: Horváth VEN!

18.05.2008 14:23

Upřímě řečeno, ať už mu to řekli jakýmkoli způsobem, tak mě furt nejde do hlavy proč by se jako neměl radovat? To měli všichni hráči odejít hned domu a třeba i odmítnout ten pohár převzít? A hlavně byla to pravděpodobně krátká a bezvýznamná výměna názorů, tak nechápu důvod celý polčas řvát Horváth ven! Co to je kurva za logiku? On se raduje z vítězství v poháru, celou sezonu ten tým táhnul a kvůli neshodě s dvěma fanouškama celej kotel ho chce vyhodit za Sparty?????


Homolka8 
re: re: re: re: Horváth VEN!

18.05.2008 15:54

taky stojím za Horváthem...taky newim proč by se neměl radovat,radoval se prece celej tým,newim proc zrovna na "Horviho":podle me jeden z nejlepsich hracu,chtel bych videt jestli by si to ti magoři dovolili treba na Řepu.........Sparta nevyhrála titul a ja myslel kdyz sem byl treba na Brnu(kde byli nasi fanousci skvely) že by Spartu mohli fanousci podrzet a ne takhle posrat jeden vul v kotli zacne s pokrikovanim na Horvatha,a ja newim proc by to mela rvat i ostatní...no nic.....na Hřebíka sem to pochopil :-)))ale na Horviho :-(((((


Luk 
Atmosféra

18.05.2008 14:02

Podle mě je celá špatná atmosféra a vůbec negativní vztah mezi fanoušky a klubem důsledkem toho, jak se poslední roky chová k fanouškům vedení. Za stavu, kdy je pro klub fanoušek až na posledním místě a spíše přítěž, se kterou je nutné bojovat, se ani nedivím, že to takhle všechno dopadlo. Nevěřím, že se něco po sportovní stránce nebo co do těchto vztahů něco zlepší, dokud se nezmění vedení. Pokud nynější vedení zůstane, tak za chvíli se Sparta bude Slavii dívat na záda skutečně dlouhodobě. Budoucnost proto vidím temnou.


otiko 
re: Atmosféra

18.05.2008 14:52

špatné vední klubu je tím hlavním problémem a dokud bude Sparta patřit J&T a Křetínskému lepší to nebude. Prostě je to neumětel a žvanil, takhle někde něco vytunelovat od státu to jim jde.... Stále se to opakuje - před sezónou velké kecy a pak zklamání....bohužel. kecy Křetínského o dlouhodobé koncepci (tak si v tom notoval s dalším lúzrem Hřebíkem) a výsledek - zklamání. Trenéři a hráči se mění nejvíce v naší lize. Navíc konkurence nespí, Baník Brno i Teplice mají ambice, peníze a schopné vedení i týmy a navíc brzo budou mít stejně jako dnes Slavia i modernější a lepší stadion nežli má Sparta. Prostě Sparta pod J&T nejde vpřed, ani nedrží dříve dosažené pozice, upadá. A k těm několika vypatlaným fanatickým příznivcům Sparty z kotle - to, že nejsou usměrněni, aby Spartě neškodili, je také vizitkou současného vedení..


Homolka8 
re: re: Atmosféra

18.05.2008 15:59

nejlepsi fanousky maj v Celticu,nedávno sem videl o nich nejakej dokument a jen sem si rikal:Kež by sme meli taky takovy :-)))Ale musim ríct že na Brnu fakt parádu:díky vsem v kotli....Ten Liberec: propadák....PPPPPPPPPPPPPPPá áávvvvvvvvvvveeeelllllll HHHHHHHHHHHooorvvvvááááttt tthhhhh FOREVER!!!


Celticgirl 
re: re: re: Atmosféra

19.05.2008 08:01

Toto je kvalitní názor! ;-)


artaxerxes 
re: Atmosféra

18.05.2008 20:39

Proč si myslíš, že bylo tak součastné vedení proti kotelníkům. Dle mého : 1) Neustálé placení pokut a dokonce uzavření části stadionu, za rasistické urážení hráčů černé pleti. 2) Antisemitické výroky typu "Jude Slavia". Kvůli těmto důvodům, je vůči Spartě vedena velmi tvrdá kampaň v médiích a Sparta díky tomu získává velmi špatnou pověst a když máš špatnou pověst tak hůř sháníš sponzory.


Luk 
re: re: Atmosféra

18.05.2008 21:39

Ke kotli asi tolik, že podle mě to Sparta měla zvládnout přes pořadatele, kteří mají fanoušky sledovat. Jenže na to se úplně vykašlali a místo toho radši šikanují všechny fanoušky. Systém registrace a nemožnost koupit si normální lístek do kotle pak vedl k jeho malé zaplněnosti a při vyprodání stadionu zůstává zbytečně mnoho míst volných. Spíš jsem ale myslel vztah k fanouškům obecně. Všichni víme, že na permanentkáře se kašle a podporují se jen kraviny jako SFS, Teen Point Tribuna (tam je vstup "výjimečně" na každý zápas zdarma) atp. Na stadionu vše předražené, za to v ne moc dobré kvalitě. Bohužel je vidět, že na Spartě jsou lidé, kteří fanouškům nerozumí.


vejvič 
re: re: re: Atmosféra

20.05.2008 23:02

Musím s Tebou souhlasit,ale malý krok kupředu bych viděl. Distribuce permic se zlepšila, doba ,kdy jsi byl první u okénka a se dvěma permicema jsi odcházel za 45 min, je pryč. A nyní začali dávat předkupní právo na lístky ven, to vidím pozitivně. Jinak máš pravdu, kvalita občerstvení hrozná, ceny strašný. Ještěže máme pekárny :-))


maniak 
...

18.05.2008 14:03

Naprosto skvěle řečeno Bombito...souhlas


ACS-fan 
re: ...

19.05.2008 07:37

Všichni řešíme Horvátha, Bombito to má dokonce v názvu článku, ale podstata problému je jinde. Dovolil bych si připomenout naše ostudné podzimní vystoupení v poháru UEFA (po získání double!) a dále skutečnost, že na jaře, kdy šlo o titul, Sparta prohrála všechna tři závěrečná utkání, z toho dvě na domácím hřišti! myslím, že podobný závěr soutěže bychom v historii Sparty, nejen té novější, asi nenašli. JAK SE MŮŽE NĚCO TAKOVÉHO V DOBŘE FUNGUJÍCÍM KLUBU STÁT???


Urby 
ostuda...

18.05.2008 14:06

Velký a silný tým by měl umět přijímat i porážky a to i od největších rivalů! Toho jsme se bohužel od některých fans nedočkali! Někteří se chovají jako malí rozmazlení děti, kterým někdo vzal hračku! Uštědřili jsme si ostudu, posledními výkony hráčů, ale bohužel i nesmyslným chováním některých fans v posledním zápase! Vím, že ti kluci pro Spartu žijí od rána do večera, od pondělí do neděle a chápu frustraci z dané situace, ale takhle se odvděčit Pavlovi Horváthovi za služby, které pro Spartu odvedl je hnus největšího kalibru!


EasyRocker 
...

18.05.2008 14:08

Vědí zasvěcení, co se přesně dělo v sektoru ACS před tím, než jste byli vytlačeni? Neschvaluju vytlačení fanoušků ze sektoru v průběhu zápasu, zase na druhou stranu nutno podotknout, že po zkušenostech z finále poháru ČMFS před dvěma roky už jsou u nás opatrní. Je to ovšem podobný princip kolektivní viny, jaký se uplatnil nedávno při derby a díky kterému pak nesmyslně neviděla zbytek zápasu i ta větší část lidí, která s tím neměla nic společného.


acskncl 
re: ...

18.05.2008 14:39

Nedelo se nic, krom odpalenejch par cmoudiku behem prvniho polocasu


majk 
re: ...

18.05.2008 14:44

já jsem si žral párek a pil Fantu..... asi jsem moc hltal, tak jsem holt musel jít, no :-( ACAB


acskncl 
re: re: ...

18.05.2008 15:02

Kamos mel dole pod sektorem podobnou zkusenost...Pojida si klobasku a najednou prilitnul A.C.A.B. vyrazil mu obuchem klobasku z ruky a uz ho tahli ven:-( cestou mu vypadnul z ledvinky mobil, ale nastesti se nasel nejakej poctivec kterej ho sebral a donesl mu ho.


manics 
re: ...

18.05.2008 15:02

Nevěděli to ani policajti.. nevědeli proč to delaj, a ani co delaj ..


stiff 
Pavel

18.05.2008 14:13

Stydím se za část fanoušku ,kteří nadavali Pavlu Horvátovi.Vsadím se ,že část ani nevěděla proč.Jednoznačně stojím za Pavlem i když by neměl by neměl sprotstě nadávat,ale je to člověk a nevim proč by si měl od někoho nechat sprostě nadávat.Rozhodně si totiž nemyslim ,že to že jsme letos druhý zapříčinil on.


manicsis 
Spartička

18.05.2008 14:35

Co odlišuje Sparťana od slávisty? že Slávista ,když se nedaří tak drží hubu a nevyjadřuje se . Jak se daří tak je Slávistů plno . Sparťan i v době neuspěchů podporuje hráče a svůj klub. Ačkoliv jak říkal bombito , ta frustrace je zničující, pořád bychom se měli chovat k našim hráčům slušně. Takže Pavle nikam neodcházej většina fans je na tvé straně. Pokud to půjde takhle dál tak se bojím ,aby nadvláda Sparty v posl ligových ročnících nebyla na dlouho jen minulostí. ACS Forever


gero 
re: Spartička

19.05.2008 16:19

Naprostý souhlas ! Sparta forever :-).


Tomixon 
Dost smutný

18.05.2008 14:42

že ti dva vypatlanci, co nadávali Horvátovi, ovládaj celej kotel...


Tomixon 
:-(

18.05.2008 14:57

"Asi desetičlenná skupinka fanoušků si počkala na klubový autobus u stadionu na Letné a podle očitých svědků volala směrem k hráčům "Vy nejste Sparta". Možná by autobus i napadla, ale ochranka včas zasáhla, a tak došlo jen k hrozbám pěstmi na dálku."


W4S3K 
primadony

18.05.2008 14:59

horvy u mne dost klesnul,kde je ten bavic? ale tohle bych nechal plavat,dostal "za usi",na tuhle sezeno by se vsim vsudy melo rychle zapomenout. Ale ze to v zaveru odnesl prave horvy..mohl to byt kdokoliv jiny...jen si vemte jak se k nam letos chovali hraci. Zacnem to kampani proti Ultras,nikdo se ani neopovazal nas ani zastat a postavit se proti ty zrudnosti SFS,vubec je nezajimalo ze s nima projezdime cely svet,vubec se nikoho nezastanou kdyz je na ne svalovan bordel a obusky policie,clovek muze fandit do strhani a i slusne,ale oni z 50-ti metru pouze lehce zatleskaj..to i ti slavisti si tam jdou trapne sednout pred kotel..ja zasebe rikam,ne horvy ven,ale PRIMADONY VEN !,ve sparte nejste zadany !


Olgitka 
re: primadony

18.05.2008 15:22

Přesně tak, děkovačka na posledním zápase s Baníkem?? Sice se prohrálo, ale byl to poslední domácí zápas, kde byl vděk za celosezónní fandění? Jinak Horvi zůstaň, budem tě moc potřebovat.


Celticgirl 
re: primadony

18.05.2008 15:27

Zrovna Horvy je největší primadona :-!


Sajsl 
re: re: primadony

18.05.2008 15:35

ty si hovado


Celticgirl 
re: re: re: primadony

19.05.2008 08:04

Děkuji pěkně. Přečti si to ještě jednou, hochu a možná pochopíš, že to byla ironie :-O


Rudej 
re: re: re: primadony

19.05.2008 14:19

Sajsl:Že by jsi se ty hovado omluvil?


Olgitka 
re: re: primadony

18.05.2008 16:01

A na to jsi přišla jak??


lucifer.pekelny 
re: re: re: primadony

18.05.2008 17:23

poznáš ironii?


Celticgirl 
re: re: re: primadony

19.05.2008 08:02

Koukám, že někdo nepochopí ironii... :-/ tak tedy po lopatě, když tomu někdo nerozumí: nemyslím si,ž e zrovna Horvy patří k primadonám, naopak je to jeden z hráčů, kteří mají nejlepší přístup k fanouškům, médiím atd. Chování fanoušků, kterého se dočkal v sobotu, si nezaslouží!


Sajsl 
Horvát forever

18.05.2008 15:30

Horvát Forever vy kreténi


filipkaran 
Tohle mě fakt točí

18.05.2008 15:33

Kdybych byl na Horvyho místě, zachoval bych se minimálně stejně. Takové chování fandů vůči hráči je nejen nemístné, ale hlavně naprosto nelogické. Prostě se opět ukázalo, že tupci jsou všude, a to jak ve vládě, ve vedení klubu, tak mezi fanoušky. A na tohle média slyší. Takže díky těmto pár dutým hlavám bude na nás na všechny pohlíženo jako na bandu tupců, co neumí do pěti počítat. Sice nemáme titul, ale proč se kvůli tomu chovat jako hovada? Většina fanoušků je sice smutná (tak jako já),ale nebudou k tomu ještě hráčům házet klacky pod nohy v tu nejméně vhodnou dobu.Zanadávat si jen tak do větru je normální, ale vinit nevinného se mi hnusí stejně tak jako nový křivý sešívaný stadion. Vládce Prahy je jen jeden,nechť do roka shoří Eden!Sparta forever


otiko 
re: Tohle mě fakt točí

18.05.2008 15:53

já bych si přál, aby Sparta co nejdříve postavila ten nový moderní stadion. To tvoje heslo mi připomíná to staré závistivé přání, aby sousedovi chcípla koza...


filipkaran 
re: re: Tohle mě fakt točí

18.05.2008 16:23

Achjo, člověk si chce trochu zarýmovat a zašprýmovat a někdo to hned bere doslova, no neva. Každopádně žádnej supermoderní stadion nechci. Chci Letnou takovou jakou jsem ji poznal a jaká je doteď.


nasersi 
Chování

18.05.2008 16:12

Někdy mě opravdu překvapuje, jak si někteří fanoušci myslí, že si mohou dovolit cokoliv, a když jim někdo odpoví stejnou mincí tak se hned musí urazit a okamžitě pomstít. Slovo charakter jim nic neřiká, kdyby jenom věděli jak uboze to působilo :-( Mentalita rozmazlených děcek. Ven by měli jít tihleti dementi a ne Horvy.


milhaus06 
Hnus fialovej

18.05.2008 16:22

Přemýšlel sem po návštěvách na různých webovkách co napsat sem.Obvykle nemám potřebu si tu vylejvat svý názory a s někým se dohadovat.Ale to co se stalo v Liberci mě nenechává v klidu.Druhej plac je druhej plac.To,že se někdo neumí srovnat s druhym místem a porážkou je v člověku.Ale vyhánět hráče, kterej velkou měrou přispěl k loňskýmu double z hříště? Některým fandům se člověk opravdu nezavděčí.Tací si asi opravdu nevidí do huby.Horvy si zachoval svou čest když se nenechal urážet od dvou rádoby fandů.Přijde mi jakoby někteří naši fans byli nedotknutelní.Hráčům se nadávat může,ale jak se to otočí na jisté jedince tak je zle.Začne se řvát, ten a ten VEN a jiný podobný rádoby silácký výkřiky.Pak se nedivte že Kreténský přijde s projektem SFS což je podle mě zbytečnost a zhovadilost největší, páč mi přijde docela normální se chovat slušně.Nevím co dodat.Snad jen, že se válečná sekera mezi fans a vedením a hráči zakope a od příští sezóny se někteří fans umoudří. Přání je to bohužel asi utopické.


becici 
Super článěk

18.05.2008 16:23

Opět krásně napsané a hlavně je to pravda.


Žíža 
re: Super článěk

18.05.2008 17:29

Dovolím si jen drobnou korekci - v památném derby na jaře 2000 (?) se Vráťa obtočil kolem Bejbla, Vlček za seSHITce v té době ještě nehrál.


Načeradec 
re: re: Super článěk

18.05.2008 19:41

Milý Žížo, máš mizernou paměť. Obránce Vlček hrál za Slavii v letech 1996-2000, Lokvenc za Spartu v letech 1995-2000, takže se potkávali celkem často a pravidelně. Kdo naopak za Slavii v roce 2000 určitě hrát nemohl byl právě Bejbl, který zverdnul kotvu po Euru v Anglii, odešel do Španělska (Atletico Madrid). Do Slavie se vrátil v roce 2002 a to už se s Lokvencem střetnout nemohl. -)


Žíža 
re: re: re: Super článěk

18.05.2008 23:36

Pravdu díš, na nosáče (Petra ?)Vlčka - obránce jsem úplně zapomněl ! Při čtení článku mně vytanul na mysli toliko současný "šutér" Anderlechtu, který v té době skutečně za sešívance nehrál. Tímto se Bombitovi omlouvám a můj předchozí příspěvek považujte za bezpředmětný :-)


looki 
ostuda!

18.05.2008 16:39

stydím se, že se podobná individua cítí být fanoušky mé milované Sparty! Co si tím chtěj dokázat? Ať si najdou jinou činnost a na fotbal už nikdy nepáchnou! Tímhle jednáním totiž Spartu jen a jen poškozujou a dosáhnou jen toho, že normání člověk na výjezd (a mnohdy ani na Letnou) nepáchne a "nová generace" fotbalových bláznů bude mít v dětství ulehčenou volbu komu fandit, protože s takovýma praví fanoušci (tim nemyslím SFS, ale magory jako já, co to neuvěřitelně prožívaj) rozhodně nebudou chtít být spojováni - upřímně..kolik z nás bylo na Spartu dovedeno rodiči? Většina z nás prozřela a Spartu si vybrala sama. To si Ti "fanoušci" myslí, že budou donekonečna odvolávat trenéry a řídit klub? Pavel Horváth byl klíčovým hráčem a v sezóně toho pro Spartu udělal moc! To že třeba ke konci zápasu s Bamíkem už nemohl tolik jako jindy bylo způsobeno jeho neuvěřitelnym nasazením (se svoji fazičkou a rychlostí toho oběhal víc než mladí kluci!) a taky vinou trenéra, kterej ho nepochopitelně nechal odehrát celou odvetu proti Střížkovu. Já jednou druhý místo překousnu - teda s vědomím, že se začne makat a příští rok se udělá pro titul maximum! Důvodů, proč jsou šmejdi před náma je víc...a jedním z nich jsou i tihle fanoušci! A když už chtěj někomu nadávat, že prohrál v závěru titul, tak je to bohužel Řepa a jeho bikanec, kterej jeho jarní excelentní výkony dost srazil, gólman na kterýho se mančaft nemůže spolehnout, nebo útočníci, co v klíčových bitvách nedali ani gól.. Asi jsem se zbytečně rozepsal..bohatě by stačilo souhlasit s Bombitem. Ale vztek mi nedá... Vy co jste včera řvali a domáhali se k autobusu...VY NEJSTE SPARTA!!!


Ouki 
PODPORA

18.05.2008 17:27

Myslím si, že by bylo na místě, kdybychom Horváthovi nějak otevřeně a veřejně vyjádřili podporu. Horváth je v současné době zhnusen a znechucen z fanoušků a zvažuje odchod ze Sparty. To si nezaslouží!! Byl to on, kdo celý klub táhnul a i ten, kdo se mnou nesouhlasí, doufám uznává, že by si podporu zasloužil! Zkuste se zamyslet a třeba i něco navrhnout!


Urby 
re: PODPORA

18.05.2008 17:35

No já myslim, že by to mohlo bejt třeba v rámci celého webu SF. Třeba formou nějaké jednoduché elektronické "petice" která by vyjádřila jeho podporu. Každý kdo je zaregistrován na SF a měl by chuť vyjádřit podporu by se tam nějak zapsal... Nevim, jen takový nápad... Ale asi co nejrychleji než si to opravdu rozmyslí


tucnak 
re: PODPORA

18.05.2008 19:12

Souhlasim, určitě bych Pavla rád nějakým způsobem podpořil.


Josef 
Opět výstižný komentář.

18.05.2008 17:30

Bombitova klasika. Taky se nějak nemůžu srovnat s tím, jak se někteří rádobyfanoušci chovají.Slyšel jsem, že prý ti dva nadávali Pavlovi, že prohrál Spartě titul. To nějak nechápu. Čím??? Jediné, co mě napadá, je jeho vyloučení v derby. Ale prohraným derby jsme titul neztratili. Horváth už není nejrychlejší, taky se mu každý zápas nepovedl tak, jak by chtěl. Ale je to jeden z mála hráčů, který je schopen dát nějakou překvapivou přihrávku, dostane míč, podívá se a hned se snaží dát pas dopředu.A i když se mu nedařilo, neviděl jsem, že by něco odflákl.Nikdy (na Spartu chodím teprve 28 let) jsem se nesnížil k tomu, abych řval z hlediště"...... ven"!Když se hráči nedaří, má zareagovat trenér a vyměnit ho. Nevím, jak to pomůže Spartě, že výkřiky "fanoušků" znervózní hráče, nadávají mu, vyhazují ze hřiště.Sparťani vždy drželi s klubem, v dobách dobrých i zlých. V těch zlých možná o to víc!!! Taky mě titul v rukou drbanů neuvěřitelně štve(o to víc, že jsme je měli na lopatě a prohráli si ho vlastně sami).Po zápase s Brnem a Ostravou jsem skoro nespal, pořád se mi to honilo hlavou.Ale je to jen sport. Ta naše hegenomie je možná pryč, ale možná taky ne. Teď jsou drbani na koni, ale je jen na nás, jak dlouho je tam necháme. Přijde nový trenér a třeba už od začátku podzimu pojedeme tak, že budeme nadšením bez sebe. Už bych docela rád věděl, kdo to bude. A ještě jednu poznámku k vedení. Leckdo tady vyhlašuje, jak vedení dělá vše špatně a dokud Spartu nekoupí někdo jiný,nic se nezlepší. Zajímalo by mě, kde ten dotyčný bere tu jistotu, že by to s jiným majitelem bylo lepší. Ano, Křetínský udělal hodně chyb.Asi největší bylo odvolání Straky a jmenování Hřebíka trenérem. O všem ostatním by se asi dalo polemizovat. Kromě zimního termínu vždy přivedl trenérovi vyžádané hráče, většinou nejlepší v lize. Trenéry po Hřebíkovi jsme kvitovali pozitivně (Griga, Bílek se Sieglem), všechno to byli kovaní Sparťani. A teď hodně lidí do Bílka kope. Bohužel za 2 roky nedokázal týmu vtisknout nějaký styl a já osobně bych mu vyčetl hlavně nekompetentní výběr brankářů. Vyhodí výborného Zlámala, koupí Kozáčika, který nedostane šanci. Staví na Grigarovi, který při nejlepí vůli na pozici jedničky bohužel nemá a na Poštulkovi, který už je dávno za zenitem. Už aby tu byl nějaký dobrý trenér, kvalitní posily, a pojede se nanovo.


Energetik 
re: Opět výstižný komentář.

18.05.2008 17:37

Za brankare by mel byt zodpovedny Stejskal, ktery ale nejak zahadne preziva na Letne vsechny "rezimy"...:-/


Luk 
re: Opět výstižný komentář.

18.05.2008 19:39

Takže je snad lepší nechat špatné vedení než zkusit změnu? Zas o tolik horší už to být nebude. Ve vztahu k fanouškům zcela jistě.


Canizares 
Alzheimerova choroba

18.05.2008 18:15

Tak se mi zdá, že se mezi fanoušky začíná šířit "Alzheimer". Jedná se o první případ přenosu z člověka na člověka. Nastal asi " ve spartanském kotli", místo vzniku je ovšem nejasné. Jak se projevuje? ZTRÁTOU PAMĚTI. Postižené individuum si nepamatuje nic víc, než pár posledních dní. Proto potom dochází k možná trochu komickým, ale především trapným situacím, kdy rádoby fanoušek klubu okamžitě zapomene vše, co dotyčný hráč pro Spartu udělal, a v paměti mu utkví pouze poslední zážitek. Nedávno jsme to zažily s Tomášem Řepkou - jeho incident s Brnem odstartoval novodobý hon na čarodejnice. Individua postižená "Alzheimerem" okamžitě zapomněla, kdo nám svými výkony hlavně na jaře umožnil o titul bojovat a žádala jeho vyhazov. Nyní nastala stejná situace u Pavla Horvátha. Dytyčná individua si opět nevzpomínají, kdo loni i letos svými přesnýmy přihrávkami připravoval útočníkům šance, které oni né vždy proměnovali. Proto nezbývá než doufat, že se brzy najde lék na tuto zákeřnou chorobu. PS: Pročpak se neukážou ti dotyční "hrdinové", kteří měli tolik odvahy, že přišli ve 2(možná se i drželi za ručičku) vynadat hřáči před očima jeho vlastní dcerky? Jaké pocity musel mít NESPRAVEDLIVĚ(je potřeba hodnotit celé mužstvo i s trenérem a né jednotlivce)nařčený tatínek. Jak by asi normální člověk reagoval na jeho místě?


Jurasenko 
re: Alzheimerova choroba

18.05.2008 22:59

Ukazat dcerce, ze je tata taky pekny hukvat se ti zda dobre a roumne reseni? ... se ukazal jako pekny labil pan Srandicka


pesfilipes 
re: re: Alzheimerova choroba

19.05.2008 11:43

ukázat dcerce...? taky dobrý...


Homolka8 
Můj web!!

18.05.2008 18:21

už jsem to tu psal minule a musim zveřejnovat dál...Pro ty co si to minule neprcetli mam nowe stranky,no vlastne "blogísek":-)))Plis prijdte a treba hlasujte v anketách atd.Stránky budou ve trošku stylu spartaforever.cz.Prosim vsechny:ale nesnazim se pokořovat spartaforever.cz=pro mě nejlepsi stranky na světe,takze aby ste si to nebrali tak ze se snazim být lepším než spartaforever kdyz to nejde.....Dík vsem co prijdou-sem zacatecnik nikdy sem zadny web nedelal a stranky jeste nejsou uplne hotovy sou v rozbehu....http://homolka-klub.blog. ...


Alesh.SF 
Pořád si stěžujete na vedení..

18.05.2008 18:24

..přitom se chováte jak hovada..viz. nadávání Horváthovi a křičení na vlastní hráče vracející se se zápasu :-//


Stanislav 
re: Pořád si stěžujete na vedení..

18.05.2008 18:40

Část fans Sparty jsou takové socialistické ROH.Jako nepražan vidím jak Sparta na venkově ztratila převážnou většinu fa noušků a sympatizantů od doby,kdy kotel ukázal svoji neurvalou sílu odstraněním Hřebíka!Lidé nesledují oddílová vedení,platy a pod.,ale usuzují dle výjezdů fandů,nepřístojnostech na hřišti a podobných záležitostech,které media slastně rozvedou ku prospěchu svému!A tady Sparta ztrácí delší dobu svůj kredit!


paolo.maldini 
re: re: Pořád si stěžujete na vedení..

18.05.2008 21:33

sympatizanti = cechacci, kteri fandi zrovna tomu komu se dari. fanousci, co prestanou fandit ve chvili kdy je na tom jejich klub spatne, nesahaji "vypatlancum" co jezdi do kazde vesnice ani pokotniky. btw podle me je to vsechno o sportovnich forme a vysledcich. pokud bude sparta hrat organizovane, hraci bojovat a vedeni s trenery + hraci si odpusti silacky reci, pak takovy situace jako je soucasna s horvathem se stavat nebudou.


DavidM 
re: re: re: Pořád si stěžujete na vedení..

19.05.2008 13:04

Souhlas s maldinim. Pokud by budou výsledky, koukatelná hra a hráči příkladně bojovat, podobné věci se stávat nebudou. Když jsou , ale jen namachrované řeči v tisku a výsledky nikde, dopadá to jako teďka s Horváthem.


Tonda 
re: re: re: Pořád si stěžujete na vedení..

19.05.2008 21:05

Paolo nezlob se na mě,ale to s Horvathem je spíš ukázka toho,že neumíme prohrávat,proč nikdo neřval na Pavla když se nechal vyloučit v derby,proč nikdo nenadává Řepovi (ne že bych to vítal,jde jen o princip)někdy se hold nedaří,Sparta už nemá takovou sílu jako kdysi,rozdíli se minimalizují,síla Sparty klesla,tak to bohužel je a my se musíme naučit prohrávat,nelíbí se mi to,ale je to tak.Jinak o tom,že se má bojovat není sporu,nicméně je otázkou subjektivity,co je bojovnost.


svycar 
Je mi z toho na blití

18.05.2008 18:48

Přesně napsanej článek,naprostej souhlas.Je mi ze včerejška na blití


sparťan 37 
re: Je mi z toho na blití

18.05.2008 18:58

ty puberťáci co vyštvali Horviho ze hřiště mi připomíná jeden mač na kterým jsem byl kdysi na Letný...Sparta-Bordoux v LM a Siegel tenkrát nedal penaltu.Tenkrát pár blbečků začalo skandovat Siegel ven!!,přidali se ostatní a nakonec ho vyštvali a v průběhu mače musel střídat.Styděl jsem se za ty lidi tenkrát a musel jsem se stydět i včera za ten Liberec.


pesfilipes 
re: re: Je mi z toho na blití

19.05.2008 11:47

prosím, nesrovnávat nesrovnatelný... sígl hrál v tý době tužku, že kulič je proti němu v životní formě. sigi to pak chtěl narovnat aspoň penaltou, kerou zkušeně nedal... dtto se pak dělo de facto v bleděmodrym s hapalem. současná kauza s horváthem nemá s jeho výkonností (aspoň mám ten dojem) co dělat, všichni zúčastnění totiž příčinou uváděj dialog po poháru...


vejvič 
re: re: re: Je mi z toho na blití

20.05.2008 23:10

Nerouhej se! Nemůžeš srovnávat ikonu s nulou. Sigi to posral,ale měl právo jít na tu pencli.I když to nakonec znamenalo jeho konec v AC. Ale Hapal? Odehrál za nás půl roku,navíc v nulový formě. Do dneška nechápu,kde vzal tu drzost...


Bejcek1893 
Slavisti mezi námi v kotli!!!!!!

18.05.2008 19:09

Vy ubožáci kteří ste skandovali Horvát ven nejste a nikdy nebudete spartani!!!! Ste ubožáci!!!! bez vás by byla Sparta sylnější.Mi všichni jako fanoušci Sparty sme ubohá banda mentálu když vyhazujeme své nejlepčí hráče. Příšte řvěte třeba Řepka ven co dit je to jedno ne??? Být mezi náma jeden slávista který by to zakřičel tak se všichni přidaj takoví sme mi Spartani. Zamysleme se nad sebou. co chceme.


Heiselpapier 
Řešte důležitější věci

18.05.2008 20:25

Chápu, že hodně lidí neschvaluje skandování proti Horváthovi, i když podle mě bylo opodstatněné, ale to tu nemá cenu řešit!!! Mnohem důležitější je upozornit na naprosto nepřístojné chování Policie (a pořadatelů) kteří bez jakýchkoli podstatných důvodů rozdělili kotel, vytlačili víc než půlku fanoušků ven, a snad bez výjimky všem ještě dokurvili už tak hrozný zápas. A lidi, co odmítli ze sebe dělat blbce v poloprázdném sektoru a rozhodli se opustit stadion odmítli pustit ven. Kdo se zeptal proč, povětšinou se stal terčem slovních, někdy i fyzických útoků. Viděl jsem chlápka, co kopnul do železných vrat, a následně byl brutálně zmlácen a odvlečen smečkou fízlů a pořadatelů, z nichž se nejlidštěji choval policejní pes. Tohle by se mělo řešit, a ne nějakej Horváth.


Urby 
re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 20:51

Asi takhle... že se ACAB chovají jako prasata vím a rozhodně to neschvaluju, na druhou stranu to beru jako určitý riziko s kterým bych měl počítat když jdu do sektoru ultras. Válka mezi fízli a fans asi bude vždycky. Ale odmítám se smířit s vedením války proti vlastnímu hráči - obvzlášť kvůli takový kravině! Pro mě to kurva není nepodstatný a jestli si cca. 15 lidí myslí, že celá Sparta se bude točit jenom kolem nich, tak jsou na omylu! Ještě jednou zdůrazňuju, že si VÁŽÍM KLUKŮ CO DĚLAJ CHOREA A JEZDÍ VŠUDE ZA SPARTOU, ale neomezní vládcové, kterým se nesmí nic říct to taky nejsou!


Heiselpapier 
re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 21:02

Můj příspěvek byl hlavně o tom, že se skandování na Hprvátha vůbec řešit nemá. Napíše se o tom tři prdele článků, zaplní hromady diskuzí, ale stejně bude mít každej svůj názor, a akorát nás to bude rozdělovat.


Urby 
re: re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 21:09

OK, já tě chápu, ale ty pochop, že je to něco co se prostě dotýká Sparty. Jestliže PODLE MĚ jeden z nejlepších hráčů ACS zvažuje odchod kvůli skandování fans, tak je to prostě problém a řešit by se to mělo! Měli bysme se všichni snažit vytvářet pozitivní atmosféru, zkusit zvednout hlavy, najít viníky neúspěchu, ale přidávat už do tak špatnýho konce ještě víc nenávisti je prostě blbost!


Heiselpapier 
re: re: re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 21:20

Viníci neúspěchu už se našli :) Bohužel když jim to bylo ne právě slušně oznámeno, tak jeden z nich začal oněm badatelům nadávat, a teď se z něj stává pomalu mučedník. :D Jinak o jeho přínosu pro tým by se dalo polemizovat, nelze sice pochybovat o tom, že patří ke klíčovým hráčům a je to mozek Sparty, nicméně často se u něj objevují ohromné nepřesnosti, o fyzičce ani nemluvě. Napadá mě spousta zápasů, který Horváth absolutně nezvládl, namátkou první zápas s Arsenalem, derby s židama na Letný, teď třeba zápas s Baníkem. A lepší už to nebude, Horváth má svý nejlepší léta už dávno za sebou, a nejpozději za rok by už odejít stejně musel, protože fyzicky stojí před koncem kariéry.


Urby 
re: re: re: re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 21:27

S tím vším se dá v podstatě souhlasit (i když mi tam chybí výčet zápasů kde naopak Horvy zápasy rozhodl v náš prospěch :-)) ale budiž, ale problém je v tom, že to mělo zůstat u toho neslušného oznámení, následné reakce a toť vše. Ten pokřik v Liberci mi přijde už tak trochu zbytečně navíc, něco ve stylu "My budeme mít poslední slovo"


Heiselpapier 
re: re: re: re: re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 21:39

Tak samozřejmě, tohle nebylo o jednotlivých zápasech, taky jsem napsal že byl Horváth jednou z opor Sparty. Jen jsem naznačil, že jeho případný odchod nebude žádnou bolestivou ztrátou, protože je na sklonku kariéry, a některé věci prostě už nezvládá. Což se naplno projevilo ve vyjmenovaných zápasech, a nebudeme si nic nalhávat, bude to ještě horší.


Urby 
re: re: re: re: re: re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 21:46

Jsem si vědom, že Horváth je na sklonku kariéry (a jsem opravdu zvědav kdo ho nahradí až opravdu skončí), ale o to víc bych čekal respekt a ne se mu odvděčit "Horváth ven" - neudělal nic čím by si to zasloužil. To je k tomuto tématu můj poslední příspěvek, protože takhle bysme tu diskutovali do příští sezóny :-))


Heiselpapier 
re: re: re: re: re: re: re: re: Řešte důležitější

18.05.2008 21:50

No už můj první příspěvek v týhle větvi byl jakous takous snahou o zastavení celointernetový diskuze na téma Horváth, ale akorát jsem přilil olej do ohně :D Asi bude nejlepší přečkat letní pestávku nějakou bohulibější činností než se hádat na fórech :)


bez.rezu 
re: re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 23:02

To zas někdo odbočil od tématu příspěvku, že?


bez.rezu 
re: Řešte důležitější věci

18.05.2008 23:10

Ano, mám dojem, že tu nenávistné příspěvky o fanoušcích a Horváthovi píší hlavně lidi, co v Liberci nebyli. Chování PČR bylo o hodně závažnější. Odtáhnout a zkopat člověka co je natáčí, nebo zmlátit toho, který 'provokativně' jí klobásu... ..to mi přijde nepochopitelné. Rád bych věděl koho napadlo brutálně vyhnat na druhý poločas lidi, kteří si šli koupit občerstvení (asi dostali echo, že my nenažranci jsme nebezpečná sebranka:)! Samozřejmě o tomhle nikdo, kdo tam nebyl neví (média nezklamala, jako vždy.. ještě mohl třeba Bosák říci, že ti hloupí fanoušci sami opustili stadion) a proto se kecá o čem kecá...


dombas 
Horváth

18.05.2008 20:26

fakt opora když mu někdo něco řekne a on se urazí jak malá holčička a nechá se vystřídat..to že posrali je titul je pravda tak proč si to nepřiznat..


svycar 
re: Horváth

18.05.2008 21:39

S tim nemůžu souhlasit.Potřeba se vyjádřit k Horváthově asi hloupý reakci je jedna věc,ale tímhle jeho vyštváním ze hřiště v takhle důležitým zápase v podstatě prohráli Spartě zápas,protože Liberecký pískali na Řepu,Sparťani na Horvátha a ten byl asi jedinej,co v momentální formě Spartičky moh na hřišti vymyslet


Heiselpapier 
re: re: Horváth

18.05.2008 21:43

Když byli fans proti Matymu, tak se na hřišti snažil, a postavil se k tomu jako chlap, tzn. fanouškům se omluvil a vyříkal si to s nima. Dneska patří mezi nejoblíbenější hráče Sparty.


Ondra 
re: re: re: Horváth

19.05.2008 07:58

Pavel se k tomu taky postavil jako chlap a vyříkal si to s nima...


Venca 
...

18.05.2008 21:46

Po včerejšku už vůbec nechápu chování tvz. ultras. Ano, jezdí za Spartou, za to jim patří dík. Ale proč si neudělají pořádek mezi sebou. Mám pocit, že je mezi nimi, a poslední dobou asi čím dál víc těch, kterým ani tak nejde o Spartu (i když mají třeba sparťanskou šálu). A nefandí Spartě proto, že jí mají v srdcích. Ale spíš proto, že naši „ultras“ mají určitou pověst a to jim hlavně imponuje. A ještě jedno: ono se dá fandit i bez „dětských ohníčků“ a někdy přiblblých omalovánek. Mně by rozhodně nechyběly!


Heiselpapier 
re: ...

18.05.2008 21:48

A dá se fandit i bez posranýho Vency ;)


Venca 
re: re: ...

18.05.2008 21:55

... jojo, to je argument... ale to bych chtěl od tebe asi moc!


Průcha 
re: re: ...

18.05.2008 22:11

Ty budeš toaleťáku asi duševní génius, co:-)))???


ACS_PyskOT 
re: ...

19.05.2008 11:31

jO??ale ty hovada ,co tam dělaj bordel ani ultras nejsou!!!Sou náky mladí blbečci ,kteří si myslí že když udělaj jednou za rok na fotbale bordel budou drsný!!!!


Tonda 
Spartani silní

18.05.2008 22:03

Taky stojim za Pavlem,sice by jako profík měl asi udržet nějaký dekórum,na druhou stranu,my bychom měli své hochy podporovat vždy a všude a ne jim sprostě nadávat,házet světlice a podobně a taky tak činíme.Nervi máme všichni jen jedny a jak zde bylo řečeno umím-li vynadat,měl bych umět nadávku přijmout,kdo to neumí je ...A ke kotelnickému fanatickému vyvolávání,jestli někdo huláká na Horviho protože Franta řek je asi trochu hloupej,nemyslíte?? A napadat vlastní hráče,potažmo hráče kterej vlastně celou dobu je na naší straně je pitomost prvního řádu a nemůžu si pomoc všichni ti,kteří tak učinili v této situaci u mě nejsou fans a ultra fans Sparty ale ultra paka


manicsis 
re: Spartani silní

18.05.2008 22:09

jj , máš pravdu ....Chování některých ultras poškozuje celou Spartu . Ted v době kdy na nás útočí slátanci ze všech stran tak bysme měli držet při sobě a ne jim takhle hloupě dávat příčinu k výsměchu.


ACS-fan 
Příčina vs. důsledek

19.05.2008 07:07

Na jednom se zřejmě shodnou všichni. Ve Spartě (od příchodu Křetínského) není dobrá atmosféra a s důsledky tohoto stavu se při různých příležitostech a v různých podobách potkáváme stále. Situace se nelepší, zápasíme stále se stejnými problémy, vyklízíme pozice na mezinárodní scéně a už i doma. Taktovkou před skřípajícím orchestrem mává Křetínský, i když je v poslední době ukryt za dirigentským pultíkem, aby ho nebylo tolik vidět. Příchod sebelepšího trenéra nic nevyřeší. Atmosféru pročistí jen změna majitele, když vylučuji možnost s šancí zhruba 1 ku milionu, že by se vrátil Straka (podle hesla „kde se to pokazilo, tam se to napraví“). AŤ ŽIJE SPARTA!


vojta.acs 
Horváth

19.05.2008 07:26

Když řekne po mém celoročním ježdění a fandění,že kotelníci jsou zmrdi,nebo jak to řekl,tak co asi může čekat?A v kotli doma je o hodně lidí mín,protože spoustě lidí bylo 14,13 let,kteří tam kvůli kreténovi Křetinskýmu nemůžou!


Ondra 
re: Horváth

19.05.2008 07:44

Co to plácáš? Pavel nějak urážel kotel? Urazil pouze dva blbečky, kteří ho slovně napadli, tak se stejnou mincí bránil.


Fithaa 
100% souhlas

19.05.2008 08:26

Na Bombitovi je vidět, že mu na Spartě opravdu záleží, narozdíl od rádobyfanoušků ... poslední dobou mi příjde, že se část kotle chová, jako kdyby jí Sparta patřila, vidí nejdřív sebe a až potom Spartu a to je špatně, hodně špatně. Titul si letos nezasloužíme ani na jedný frontě ... bohužel. Rozhádanost mezi fanoušky, hráči a vedením teď potřebujeme ze všeho nejmíň!


oldman 
Nedá mi

19.05.2008 09:00

abych nepřidal pár slov ke článku Bombita. Za prvé, chci říci, že jej naprosto schvaluji. Za druhé mám takový dojem, že mnozí, kulantně řečeno příznivci, z kotle mi připadají, že fandí Spartě jenom proto aby se mohli vytahovat tím, že Spartě fandí a že oni - kotelníci jsou nejlepší.Je to řečeno hodně kostrbaté ale já pamatuji, kdy Sparta hrála o sestup, resp. kdy sestoupila. A docela by mne zajímalo, zda by tito tzv. příznivci z kotle fandili Spartě i za těchto okolností.Já vím, věk není žádná zásluha a že každej starej blbec byl jednou mladej blbec.Ale chci říci, že fandit Spartě neznamená jí fandit, jen když je na výsluní ale že Sparta právě potřebuje povzbudit a fandit jí, když se nedaří. Vzpomínám, že právě v období, kdy se Spartě nedařilo, chodilo na ní 20 či 30 tisíc lidí. Do Brna na rozhodující zápas se Žilinou (hrálo se na neutrální půdě) přijelo 20 tisíc sparťanů. To jenom pro ty, kteří se tady vytahují jak Spartu jezdí povzbuzovat mimo Prahu. A na konec myslím, že být druhý v lize a tím i v LM a vyhrát pohár není zase tak velký neúspěch. I když tu ligu jsme posrali. Omlouvám se za rozvláčný příspěvek.


pesfilipes 
re: Nedá mi

19.05.2008 11:52

podle mě to pro acs neúspěch je, což ale nic nemění ba nepopírá z tebou zmíněného...


Mates1893 
Banda cvicenych opic

19.05.2008 10:42

Predne chci podekovat par tupym radobyfanouskum, kteri krici na Horvyho aby zmizel ze Sparty. Fakt chytra akcicka. Take se divim, ze ostatni z kotle se pridavaji k nim. Opravdu jako cvicene opice. Chapu, ze je kazdy spartan nastvanej z poslednich 4 ligovych kol, ale toto je prilis. Nebojim se priznat, ze jsem ztratu titulu obrecel. Ale stale jsem clovek a divam se dopredu a nebudu nekomu spilat! Ja osobne stojim za Horvym a doufam, ze bude pokracovat v kariere prave ve Sparte. Asi uz kotelnici zapomeli, ze Sparte vetsinou pomohl a jen malokdy uskodil. Letos jsem si opravdu udelal skvely nazor na nase vlastni fanousky z kotle. Uz s tim konecne prestante a nechovejte se jak mali Jardove!!!! Je to jen velka ostuda pro nas, pro spartany! Takove chovani bych pral sesivancum nebo chacharum, ale proc zrovna vlastni fanousci nasi Sparty??? BUDICEK!!!


Jurasenko 
re: Banda cvicenych opic

19.05.2008 15:51

Se prober sam ... podivej se do Nemec ... Koler sel podekovat Dortmundovcum a schytal to na plne care a pak se vlastnim fanouskum jeste omluvil ... Blazka vyhaneli za vykony ven - ukazal jim prst pred pusu a jak to schytal ... oba dostali sodovku od vlastnich fanousku a ani jeden neodchazel a "nebrecel" ... rici o fanouskach Sparty, ze jsou zmrdi a jeste tak sikovne, ze neni jasny zda ty dva nebo vsichni byl tanec na tenkem lede! a mimochodem posleni dobou vykony Horvata byla "oda na fotbal" ... pak ani pan Vtipalek neumi prijit podekovat po prohranych, ale odfandenych zapasech ma TO ... jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva:)


lamak 
kdo tady vytvari tu ligovou tabulku?

19.05.2008 10:44

Cekal jsem, ze tam konecne date normalne Slavii, nebo pripadne klasicky neco radoby vtipneho (ctete humor 1. stupne specialni skoly), ale tecka? To teda nic moc. To jenom dokumentuje skripani zubama. Gratulace k druhemu mistu. A diky fanouskum Sparty a Repkovi, bez vyhuceni vlastnich hracu a darovanych bodu diky Repove excesum bychom to zase klasicky nevzladli. Hezke leto.


Bruska 
Zbytečná dramatizace - problém je jinde

19.05.2008 10:50

Předpokládám, že každý z nás má od včerejška nebo dnešního rána za sebou setkání s nějakým Edenem, kterého se zeptal, jestli přišel poděkovat za darování titulu, protože gratulovat není opravdu k čemu. A tím bych tu loňskou bídu definitvně ukončil. Obecně ke vztahu hráčů a fanoušků Sparty lze říci, že respekt si každý hráč získává a udržuje sám. Nikoli naopak. Problém je pouze v tom, že současné majitelé nechápou, že radikálnější část publika je velmi citlivá, chcete-li přecitlivělá na angažování trenérů nebo hráčů mimo dynastii Sparty. Zcela upřímně : Chce-li bývalá ikona Slávie Horváth hrát za Spartu, musí se umět kousnout v takové situaci do jazyku. Právě to by z něj dělalo osobnost. Musí si umět poradit. Zdá se, že zvolil stejně jako příliš častokrát během hry špatné řešení. Hráč nesmí sám sebe postavit na stejnou úroveň jakou představuje divák, který je plný emocí. Poborský, který byl v prvních letech po příchodu do Sparty možná ještě ve složitější pozici, to dokázal skvěle. Jediné podstatné je co bude dál. Lavička to by byla správná volba a z hráčů je každý nahraditelný, když nedokáže udělat po všech stránkách maximum pro vítězství v lize.


lamak 
re: Zbytečná dramatizace - problém je jinde

19.05.2008 11:18

jasne, kdyz Sparta vyhraje titul treba diky vycinkanymu jaru, nebo o bod diky kontumaci na Bohemce, tak je to duvod k oslave. Ale kdyz prohraje kvuli tomu, ze z top 5 je schopna porazit jen odevzdany Teplice, tak je to vlastne o nicem. :D Ano, neni k cemu gratulovat, Slavia se poprve dostala do LM a po 13ti zapasech Sparty bez vyhry tam dokazala vyhrat, postavila nejlepsi stadion v CR a hlavne, vykopala titul a ani po ostudne prohre se Zizkovem nenadavali fanousci hracu apod. :p


pesfilipes 
re: re: Zbytečná dramatizace - problém je jinde

19.05.2008 11:55

tak dle tohoto příspěvku si dovolím soudit, že jsi buď totálně sjetej a nebo neumíš chlastat a máš votravu alkoholem...


Bruska 
re: re: re: Zbytečná dramatizace - problém je jind

19.05.2008 12:05

a nebo tak přesněj zásah, až ti došly argumenty...


Bruska 
re: re: Zbytečná dramatizace - problém je jinde

19.05.2008 12:04

Ani poděkovat neumíš, prudit ses díky titulu neodnaučil, že pořád dál meleš o čistém fotbalu. Tak v tom případě gratulace k dostavbě stadionu, konečně si opět po tolika letech máme kde zařvat : V Edenu za tratí, žijou sami potrati !


pesfilipes 
re: re: re: Zbytečná dramatizace - problém je jind

19.05.2008 12:06

křišťálovou čistotu fotbalu jsme viděli v olmíku a bolce... děkujeme, už víme jak na to.


lamak 
re: re: re: re: Zbytečná dramatizace - problém je

19.05.2008 13:55

fuk, fnuk, spartani nikdy nebreci. Pritom treba Teplice a Jablonec na Sparta odjezdili celej zapas :D


čéza 
re: re: Zbytečná dramatizace - problém je jinde

19.05.2008 14:46

nějak nechápu tvé tvrzení, že Slavia postavila nový stadion. Pokud je mi známo, tak stadion Slavii nepatří, ale je tam pouze v nájmu. To je asi tak stejné, jako bys tvrdil, že Slavii patří O2 arena, kde hraje hokej.


kosmokamo 
re: Zbytečná dramatizace - problém je jinde

21.05.2008 15:24

Zcela souhlasim s Bruskou! Mam na věc uplně stejný názor


ACS_PyskOT 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.05.2008 11:19

bombito už drž hubu tvý kecy co vypustíš z huby mě už fakt serou!!!!


pesfilipes 
re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.05.2008 11:56

zkus těch vykřičníků udělat vo chlup víc, takle tě nikdo nebude brát vážně... všem budeš takříkajíc volnej


Jumbo1 
re: !!!!!!!!!!!!!!!!!!

19.05.2008 16:25

Ale do očí bys to Bombitovi neřekl co? Jen k tomu co píšeš níže o čumění na bednu. Já byl letos osobně na 22 ligových mačích ACS. Jasný není to moc, mrzí mě, že jsem se nedostal na víc, ale holt to vždycky nejde. Nicméně, těch 22 zápasů (plus poháry)jsem prostál v kotli. Podzimní bojkot mě nenasral tolik, jako to řvaní na Horvátha. Mám kotelníky rád, většinu jich znám, když se vybírá na choreo apod. vždycky dávám, pokud někdo potřebuje drobný na pivo nebo tak, klidně mu ho koupím. Ale s Horváthem mě nasrali, a nelíbí se mi to. Myslím si to samé co Bombito. Než abys urážel někoho, koho ani neznáš (a nemůžeš mu to říct do očí, aby ti případně hned mohl jednu fláknout), zkus to třeba říct do očí mně. Pokud ovšem nejsi jeden z těch 16ti letých výrostků (pevně doufám že ne), kteří to řvali "jen proto, že to řvou ostatní".


ACS_PyskOT 
profackovat je

19.05.2008 11:27

A svalit vše na fanoušky ,že za vše můžem my to mi příjde fakt k smíchu..Oni za to maj prachy,ale mi za ty komedie prachy dáváme a kolik!!!!By měli být vůbec rádi ,že jsme tam jeli....Oni ani netuší jak to je pro nás citlivá zaležitost!Pač jsou nafoukaný nagelovaný šašci!!!Ty doby co jim bylo jedno zda jsou zpocený a rozcuchaný zda hrajou i se zraněním jen ,aby dali gol...jsou dávno pryč to byli frajeři,ale slátaninu na hlavě si umí udělat i popelář!


Sodri 
re: profackovat je

19.05.2008 11:33

Tak buď doma, ty citlivá záležitosti. Nikdo tě nenutí na ty komedie jezdit.


ACS_PyskOT 
re: re: profackovat je

19.05.2008 11:38

jo??a jak tam chodíš ty často????!!!!jo čumíte doma jen na bednu!fakt nechapu jak můžou být tak blbý lidi tady


Sodri 
re: re: re: profackovat je

19.05.2008 11:51

A proč ty tam chodíš, když pak napíšeš to co jsi napsal?


ACS_PyskOT 
re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 11:56

Je to pravda ,hráči by se měli zpamatovat:Se na ně koukni..Jestli myslíš ,že jsem proti Spartě tak to těžko,jsem proti přístupu hráčů.Nechapu jak to můžou svést na fanoušky ,to mě sere a zároven dost mrzí!


pesfilipes 
re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 11:59

ty budeš patrně přesně ten tzp, kerej má pocit, že dyž momentálně se spartou někam jezdí, že by se svět měl točit podle něj, protože on jedinej je ten pravej, co určuje co je správný... to je ten tvůj/váš velkej omyl


ACS_PyskOT 
re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 12:02

haha to si ze mě děláš srandu?Nesud mě když mě vůbec neznáš!


ACS_PyskOT 
re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 12:03

momentálně jo?:D :D :D


Průcha 
re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 12:12

Člověče, tebe není třeba znát, stačí si přečíst tvoje bláboly a je jasný, že jseš Chocholouškův kůň:-)))!!!


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 12:15

průcho, ty drž hubu, doma čumíš na bednu, tak se neser do věcí, kerejm absolutně nerozumíš...


Průcha 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 12:54

:-))))!!!


ACS_PyskOT 
re: re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 12:16

Urážet je lehký co?Ono se něco jinýho píše než říká do očí :D


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 14:21

Jistěže je urážení lehký...sám jsi toho dokonalým příkladem. Viz tvůj vzkaz Bombitovi....:-P


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 16:18

To je totiž další problém. Jen se o tebe a tobě podobný někdo otře, hned to chceš řešit z očí do očí. Křupani, co si myslí, že jim Sparta patří. Stačí se mrknout na reportáže na stránkách ultras. Výjezd se Spartou = důvod k ožrání se pod obraz. A běda, když těm hodným chlapcům někdo zakáže kopat do plotu. To je hned slazavé údolí, jak jsou všichni proti nim. To, že jde hráč někomu po zápase poděkovat, je jen a jen jeho dobrá vůle! Stejně tak, jako je svobodná vůle každého z nás, jestli jde na fotbal. A definice "Já jezdím i do té a té prdele, jsem ten nejdůležitější!", mi přijde hodna (podobně jako slohový projev na zmíněných stránkách) desetiletého dítěte. Postav se problémům čelem a argumenty, netahej do toho pěsti.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: profackova

19.05.2008 16:28

Schimire, nic ve zlým, ale jen k tomu alkoholu. Na výjezdu do Olomouce letos na jaře jsme se třeba já a majk zlískali velice solidně+. Abych použil tvoje slova, ožrali jsme se pod obraz. To samý, když se jelo do Kladna. Pokud se jede vlakem tak se chlastá. Ale nechlastaj jenom ti pořvávači na HOrvátha. To jen pro upřesnění :-))) Oźrat se není důvod výjezdu, ael jedinej způsob, jak tam dojet živí a zdravý a vidět fotbal a podporovat ACS...


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: profac

19.05.2008 16:40

Podívej Jumbo, já jezdím na Spartu busem. Jsem člen mimopražskýho fanclubu, pořádáme zájezdy na domácí zájezdy a pokud to jde, jedeme i ven. To si piš, že si dám taky do trumpety. A nic proti tomu nemám. Spíš mi šlo o to, co a hlavně jakou formou je psáno na ultrassparta.cz Pokud se tito lidé považují za to nejlepší, co Sparta má, tak je mi z toho smutno. Protože podle mého je od nich více škody než užitku. Dokud byl vstup do kotle bez permice, zašel jsem tam. Jinak mám permici jinam. A že jsem kvůli škole a práci neviděl víc jak polovinu letošních zápasů? No a, mám svědomí čisté. Protože věřím, že podstatnější jsou jiná měřítka, než počet navštívených zápasů za rok. Dokud se tohle nezmění, myslím, že se nehneme z místa. Zaútočit na klubový bus a dokázat tak svou sílu (čti demenci), to může jen extra vylízanec. A to má být nejvěrnějším fanouškem?


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: pr

19.05.2008 16:47

Dobře, ale to je pár lidí, jinak věšina ultras nemá potřebu útočit na bus, nebo pořvávat na Horvátha. To, že tihle lidi jsou zároveň těmi nejvěrnějšími fanoušky je pravda. Já ale stejně nechápu o co jde? konverzace ve stylu "Horvy, jsi čurák" "Vy jste zase zmrdi"..."Polib nám prdel" "Vy mně taky" je podle mýho neškodná, tak se lidi navzájem poslali do prdele a neřešil bych to. Aspoň ne řvaním na Horvátha, i když pokud odpověděl, že za prohranej titul nemůže, pak lže, bo byl taky součástí týmu.


schimir 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

19.05.2008 17:00

No, tak to bychom to řešili úplně stejně. Proto když se sníží k tomu, aby řval XY ven, není to u mě věrný fanda, ale prachsprostý krypl, co je se Spartou jen proto, aby mohl vyřvávat MISTŘI. Protože porážky patří k životu, musíme je umět přijímat.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

19.05.2008 21:42

No každopádně pokud Horvy blekotal něco o tom, že on za nic nemůže, tak to říkat neměl, bo byl součástí týmu (a dokonce jeden z klíčovejch hráčů), čili na tom má svůj díl. Řvát se na něj ale nemá, stačila by mnou popsaná konverzace.


majk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: profac

19.05.2008 17:17

Jumbo ty hade, jak pod obraz ? :-) Kladno si třeba pamatuju....... :-)


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: pr

19.05.2008 21:40

To já si pamatuju taky, ale v Olomouci jsme oba vypadali zajímavě...:-D


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

19.05.2008 21:52

Tak to potvrzuji, Jumbo, tys vůbec nevěděl, že na tom fotbale jsi :-D


majk 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

20.05.2008 03:26

CG : a majk ? Na nádraží byl po zápase v klidu, že ? Takže Jumbo1 lže a pomlouvá nevinnou velkou vlajku, že ? :-)


Tonda 
re: re: re: re: re: profackovat je

19.05.2008 20:58

Všechno vidíš jen ze svýho pohledu..Víš co musím já snášet ve městě vyloženě antisparťanském a zejména kvůli vám a vašim "povedeným"akcím a taky vás celkem často hájím a hájím Spartu jako celek.Jo pravda občas se na to nedá dívat,někdy je to opravdu k nasrání,zařvat zanadávat proti tomu nic nemám,ale tam to má skončit.Jak už ti napsali,nemusíš chodit a nadávat chodit fakt nemusíš a nezáleží co dělaj ostatní,kdo opravdu fandí spartě,bude fandit i když se prohraje.A nevyvádí jak dítě,kterýmu sebereš hračku.


schimir 
re: profackovat je

19.05.2008 16:26

Pro tvou informaci: Ve své době byl Franta Straka největším manekýnem v týmu. Co se trochu zamyslet a nesvádět to na vzhled.


frederik4 
hmmmm

19.05.2008 15:35

Když se sparťani hádaj, slávista se směje... Myslím, že svým sobotním výstupem nemohli sparťanští fanoušci udělat slávistům větší radost. Co může bejt pro odvěkého největšího rivala větším důvodem ke štěstí (kromě toho že vyhrál titul a že sparta nezvládla de facto celou letošní sezónu - dohromady vedla vlastně asi jen tři kola) než rozepře fanoušků a fakt, že železní sparťané brečí, hádají se, nadávají vlstním hráčům a neunesou porážku? Myslím, že slávisti mohou být spokojení a s potěšením sledovat, co se u hrdých sparťanů odehrává. Je zvláštní, že stačí tak málo a celá slavná Sparta se sesype jako domeček z karet!


gero 
Ultrassparta

19.05.2008 16:28

Teď jsem si přečetl článek na Ultrassparta o výjezdu fans na zápas s Libercem a je mi k blití ! Např.tahle pasáž je plná "pravého hrdinství"-"Po utkání se rodí nápad, napadnout hráče cestou do Prahy. Přes policejní doprovod se na dálnici k hráčům nedostáváme, ale na Letný sme už úspěšnější. Po příjezdu autobusu k hlavní bráně letí na bus zapálený ohně. Bohužel, připravena u brány je policie v ne zrovna malém počtu a i bezkrčáci z ochranky. Zkoušíme oběhnout stadion, ale Kadlec nám o chlup ujíždí a tak se 50 sparťanů rozchází každý svým směrem... K hráčům se vyjadřovat nebudu. Ušetřím vás od čtení pár řádků nadávek... "


looki 
re: Ultrassparta

19.05.2008 17:48

takoví na Spartu nepatří!!! chtěl o by to se od nich nějak veřejně distancovat. Ne aby vznikl nějakej spor uvnitř fans, ale oddělit zrno od pleva...


BigBOSS 
re: re: Ultrassparta

21.05.2008 09:24

Hele LOOKI, běž už si ty svý bláboly žvanit na hokej do 105 a zkus přijít vedle do 104 oddělovat zrno Ty PLEVO, se zlou se potážeš !!!


looki 
re: re: re: Ultrassparta

21.05.2008 12:54

co to tady meleš, ty joudo?? nejdřív zkus aspoň trošku chápat a pak žvaň...


Bombito 
Horvy vs. kotel

19.05.2008 17:35

Dnes jsem se podíval na záznam pohárového finále. Pavel Horváth proměnil penaltu, otočil se čelem ke kotli a zdviženýma rukama kotelníkům zamával. A za deset minut na to byl ten největší šmejd! Docela zajímavé.


acs zapi 
Horváth zůstat!!!!!!!

19.05.2008 18:55

Když sem se dozvěděl že náš kotel řval na horviho ven!!!tak mi bylo snad i zle!!!chlapi on může za to že aspoň sme o ten titul hráli!!!to on byl celej rok tahoun mužstva!!!nechápu a je mi smutno!!!proč se to,že se nevyhraje titul dává za vinu nejlepšímu hráči,kterej je většinou nejlepí na hřišti???kterej udržuje pohodu v kabině svými ftípky???kterej dává hře sparty smysl???fakt to nechápu a jen doufám že ve spartě zůstane!!!


marek.acs 
re: Horváth zůstat!!!!!!!

19.05.2008 21:19

doufám, že horváth nezůstane....sice třeba v sezóně 2006/07 měl zásadní podíl na zisku double, v sezóně 2008/09 už doufám, že hra sparty na něm nebude stát a nebude se o něm mluvit jako o zásadním hráči sparty, tak jako například před duelem s bohemkou.....teda pokud se chce sparta poučit z letošní sezony a chce bejt konkurenceschopná v pohárech...myslim, že už na spartu nemá


phane 
budoucnost

19.05.2008 20:54

Tak abych trochu uklidnil emoce, jsem zarytý slávista a samozřejmě mám radost s toho co se ve Spartě děje, ale nechci se tady vysmívat, protože to by bylo hloupé. Urážet hráče takovým způsobem je asi moc, na druhou stranu zaklínat se tím, že před rokem vyhrál double je taky nesmysl. Tenkrát také selhala Slavia, narozdíl od letošní sezony však tenkrát neměla štěstí a ani tak široký kádr. Horvath letos určitě letos nehrál něják skvěle, navíc to byl dlouho slávista. Problém Sparty je však jinde. Myslel jsem, že se toho nikdy nedočkám, ale Sparta začíná být vnitřně nejednotná od VEDENÍ až po FANOUŠKY a to může být začátek vašeho konce. Už ten projekt SFS je směšný a ukazuje to na největší neštěstí současné Sparty - a to je Křetínský. Tady se pořád někdo ohání pohárem ČMFS, ale to je u nás bezvýznamná soutěž. Podívejte se na výsledky Sparty v evropských pohárech a zjístite, že už za Straky došlo k úpadku. Proč tomu tak je? Protože Sparta není řízená koncepčně. Trenéři se střídají a hráčský kádr postupně stárne a ztrácí i na ekonomické úrovní, protože hráčům chybí účast v LM. Doležal minulý i letošní rok Jarolíma podržel, samozřejmě měl i obrovské štěstí, ale to patří k fotbalu...je to o určité intuici, risku a to prostě současné vedení Sparty nezvládá. Už jen to, že staví na Řepkovi je k smíchu, neříkám že hraje špatně, ale je už teď pod takovým tlakem, že se to klubu může pořádně vymstít. Dalším problém je stadion. Nejen, že vás předběhla Slavia, ale časem to bude i Baník a Brno, kde budou 30000 kapacity. Jistě víte, že Spartě se definitivně zamítly dotace na národní stadion na Letné. Navíc tam může být jen 35000 stadion. Pokud chce Sparta konkurovat, nemůže nechat Letnou v současném stavu, to je demagogie. Jenže současný stadion Sparty leží v atraktivní lokalitě, kde jsou velmi drahé pozemky + získat spoustu povolení (nežijeme v 90.letech, kdy se podplatil Čermák - vlivný politik ODS)může trvat několik let. Takže Sparta má 2 možnosti. Bud za své prachy postaví fungl nový stadion, ale za dost dlouho nebo se Letná zbourá a půjdete třeba do Letňan. Důležité je, že mezi tím si užijete Strahov, takže se těším až budeme porovnávat návštěvy se Slavií. Abych jen nekritizoval. Asi nastoupí Lavička, to je výborný trenér, který i generačně může přebudovat mužstva i s hráči typu Jeslínka, jen bude potřebovat čas (tak jako Jarolím) a nevím jestli mu ho Křetínský poskytne. Navíc se Spartě může stát, že třeba nepostoupí d 2.př. LM a to by byla pro vás katastrofa,nutně potřebujete uspět v pohárech kvůli penězům a koeficientu.PS: Navím proč tady tak všichní šílí kvůli titul, Sparta jich má po kokot a Slavia od roku 1993 jen 2, takže je Sparta jednoznačně úspěšnější, ale parafrázoval bych Liberecké fans, kteří u vás roztáhli transparent: MY NEMÁME MINULOST, VY NEMÁTE BUDOUCNOST...modlím se at je to pravda


otiko 
re: budoucnost

19.05.2008 21:36

slávisto, bohužel jsi to popsal tak, jak to vidím i já. bohužel. Pokud bude Sparta nadále patřit žvanilům a blbům z J&T v čele s Křetínským, tak nás předběhne po Slavii i Baník, Brno a možná i Teplice. V současné Spartě pod Křetínským by pohasl i Mourinho či Mesi...


Celticgirl 
re: budoucnost

19.05.2008 21:55

Milý slávisto, aby jsi měl dobré spaní, můžu Tě ujistit, že my budeme co nevidět rekonstruovat tak, že nás rozhodně chachaři nepředběhnou a půjdeme zase o kus dál, nebude nám to ale dělat "někdo", nýbrž JaT. Díky za starost, jsi milej ;)


phane 
re: re: budoucnost

20.05.2008 01:40

to víš, Sparta je moje srdeční záležitost, tolik nenávisti (né zášti) k nikomu necítím, já bych s tím vašim stadionem tak optimistický nebyl, jo kdyby vyhrál tenkrát Paroubek, tak by se už stavěl, jsem zvědavý jestli dá Lavička šanci mladým hráčům jako je Zeman, Jeslínek apod., určitě je to kvalitní trenér ale Křetínský bude chtít výsledky, těším se na superpohár na Strahově, tam by mohlo být opět kvalitní peklo a taky bych se chtěl potkat se Spartou v semifinále nebo čtvrtfinále poháru ČMFS, v dvojutkání se pražská S nikdy nestřetli, takže to by mohlo být zajímavé


RVS. 
re: re: re: budoucnost

20.05.2008 08:07

No vypadá to,že o Paroubkovi něco víš-stihlo se začít stavět na poslední chvíli než šel od válu.Či koryta:)A jinak-ten stadion kterým se chlubíte,přeci není váš.Jak říkal Rosen nebo která jiná mrdka-"..jsme v nájmu,ale je výhodnější než na Strahově...".Takže..... A o rozhádanosti-trocha katarze po skončení ligy neškodí.Zklamání je velké-my jsme Sparta,žádný podřadný klub který je na druhá a další místa zvyklý.....Piš si,že v srpnu budem všichni pohromadě.Ale užij si radost,je a bude pro vás vzácná:)


Bruska 
re: re: re: re: budoucnost

20.05.2008 11:36

Jeden titul získaný poměrně náhodným způsobem budoucnost nedělá. Vítězství v lize kromě oslav přinese pouze starosti a jeho obhajoba není o iluzích, zatím to dokázala pouze Sparta a nevidím opravdu žádný zásadní důvod, proč by se to mělo změnit. Zahrajte si 3. předkolo LM s Arsenalem, angažujte P. Bergera a přemýšlejte, kde vzít peníze, až hráči začnou chtít platy, jaký se berou v klubu, který v Čechách tradičně získává titulu a až jich budete mít víc než deset, tak nám sem přijď dávat rozumy. To snad začnu brát Slávii jako rovnocenného soupeře.


tucnak 
re: re: re: re: re: budoucnost

20.05.2008 12:40

Lépe bych to neřek, tleskám!!!


acskncl 
re: re: re: budoucnost

20.05.2008 19:38

nekdy v druhe polovine devadesatejch let se pohar na dva zapasy hral. Je to ale picovina,a zbytecne utkani navic, u nas nema zadnou prestiz a zajima jen cast klubu.


Sigi-ACS 
pro porovnani Blazek - Horvath

20.05.2008 12:45

tak Blaza udelal na vlastni fanousky Norimberku gesto "pst" kdy si dal ukazovacek pred pusu, aby na nej nepisklai a nenadavali mu a hned po zapase se jim musel omluvit, sel na koberecek k vedeni a jeste si svoje vyslechl od trenera na druhou stranu Horvath fanouskum nadaval a ted hraje "obet zlych fanousku"


Rudej 
re: pro porovnani Blazek - Horvath

20.05.2008 14:02

Zklidni se


Tonda 
re: pro porovnani Blazek - Horvath

20.05.2008 16:38

za A)tady nejseš v Němcích a neděláš klubu takové tržby jako fanoušci v Německu za B)Je to cizinec a v klubu 1. rokem,navíc neměl Bůh ví jaké zápasy za C)všichni se fans Norimberka celkem smáli (aspoň co já vím) A+B jsou důvody pro které klub doporučil Jardovi,aby se omluvil,ne proto,že by ataky fanoušků Norimberka schvalovali a za C a teď i D.Nejsem proti někomu vynadat,jsem proti tomu napadat vlastní hráče,kvůli druhýmu místu v lize,sem proti tomu,útočit na hráče,kterej si Vás všímá,snaží se bejt s Váma na jedný lodi,i přes Vaše excesy na Žižkově,které Spartu poškozují taky a hanobí její jméno.(Jo ted mi napíšeš,že ty si nehajloval atd.),ale to není podstatný,mně osobně je to u prdele.Jde tu o to,že sami se nechováme kdo ví jak a hráči s námi přesto "drží",měli bychom umět být taky schovývavý...Toť můj názor a tím končím. Poslal sem Pavlovi a spol svůj názor a vyjádřil svou podporu a lítost nad akcemi ze soboty....Byly a zůstanou OSTUDOU SPARTY


Bruska 
re: re: pro porovnani Blazek - Horvath

20.05.2008 18:53

Na utkání s Norimberg - Cottbus 1.1 jsem byl osobně a musím říci, že zdaleka ne všichni fanoušci domácích se nesmáli a co jsem od nich po utkání v obřím stanu mezi stadionem a stanici S Bahnu, kde se scházejí ultras, na adresu Blažka vyslechl bylo hodně drné a při podbarvení debaty hudbou ve stylu tamního Orlíku jsem si chvílemi, jestlii zůstane jen u náruživé debaty. Velmi se pleteš v hodnocení jeho výkonů nebo ses o ně příliš nezajímal. V UEFě měl výborné zápasy i hodnocení v Kickeru až do jedné fatální chyby v Lisabonu. V Bundeslize se mu nepovedly dvě utkání utkání a opatřil vůbec k nejlépe hodnoceným hráčům, podle Kickerz třetí nejlepší. Gesto s Cottbusem mu velmi ublížilo u novinářů. "Problém" Blažka na jedné straně byl, že publikum jej nekriticky srovnává s bývalým idolem jménem Köpke, ten sice již v Norimberku deset let nechytá, ale na něj prostě žádný jiný brankář podle starších fanoušků nemá, a tak se hledá nový, což by mohl být Klewer. Ten po příchodu před časem odchytal dva skvělé zápasy, pak se vážbně zranil a dlouhoi nechytal. Logicky dělal Blažkovi dvojku, ale nejenom u diváků vznuzuje naděje , že by mohl být lepší než Blažek. Připočteme-li k tomu příšernou atmosféru, která v Norimberku s každou ztrátou bodu narůstala, tak si není těžké představit, že Blažek zažíval nepoměrně jiné doby, než jaké znal ve Spartě. Samozřejmě je obtížné srovnávat plat v Norimberku a ve Spartě, lze očekávat i jiné nabídky z Německa, ale varinta Blažkova návratu nemusí být vůbec nereálná. Má-li se mužstvo během příštího roku opřít o pevnou osu, moc bych si jeho návrat a působení na dvě sezóny přál. Blažek je vítězný typ, který loni ve Spartě chyběl. Zde bych volil místo perspektivy jistotu.


BigBOSS 
re: re: pro porovnani Blazek - Horvath

21.05.2008 09:58

Můžeš mi vysvětlit,jak s námi-chápej fans,hráči "drží"??! Jediný jejich držení je v prázdných slovech do médií o tom,že dělají to či ono "už kvůli fanouškům",kteréž jim stejně předepsal tiskový-taky aby ne,koho chleba jíš...ale skutečnost? Po nejen zpackaných,ale hlavně odchozených zápasech bez bojovnosti,kdy se hlavně kotelníci i okolí snaží o podporu svými hlasivkami,ani nejdou před ně poděkovat! Vzpomeň si na snad všechny zápasy v poháru ČMFS a ligu od Bohemky-vždyť se na to nedalo koukat...


BigBOSS 
re: re: re: pro porovnani Blazek - Horvath

21.05.2008 10:00

Toto se týká příspěvku Tondy.


Tonda 
re: re: re: pro porovnani Blazek - Horvath

21.05.2008 17:14

Vím jak to myslíš,jo někdy se na to nedá koukat to je fakt,ale to není důvod k tomu,abychom na ně útočili a drží,třeba jen mediálně,těžko si lze představit,že se s náma budou vesele bratřit,když na ně takhle řvem.


žokej 
no,

20.05.2008 14:52

na jihu by mu ještě navíc zapálili auto a šikana by pokračovala až do pokorné omluvy hráče. Hráč za rok za dva skončí, ale fans žijou s klubem pořád. Jenže holt nás nechodí 10 tisíc do oblouku jako v té Itálii, a tak slovo fans o to míň znamená...


phane 
Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 15:25

Důvody Sparťanské nádvlady do roku 2007 1) Sparta byla jednoznačně nejúspěšnější klub do součané doby, i díky tomu, že zrekonstruovala na černo Letnou, ale to je jedno, prostě stojí 2)Síla Sparty spočívala v obrovské síle v zákulisí, vždyť za Horníka získala 5 titulu za sebou, důkazem toho byl provinční Žižkov, s kterým málem Horník uhrál titul 3)Propojení Sparty a repre bylo vždy velmi silné, dozvukem tohoto fenoménu je Košťál, absurdní starty některých hráčů Sparty v repre byly dělány jen pro manažery a klub, který tak navyšoval jejich cenu na trhu 4)Pro Spartu byl klíčový rok 1999, Slavia byla minutu od postupu do LM a Spartě se začínala přibližovat, kdyby se to podařilo, tak možná už stál stadion a Slavia by se nedostala do finančních problémů 5)Sparta se pravidelně účastnila LM i díky tomu, že český fotbal měl vysoký koeficient, který hlavně uhrávala Slavia v uefě, Spartě stačilo většinou vyhrát ligu a přímo se do milionářské soutěže dostala!!!!! To jsou hlavní důvody Sparťanské nadvlády, k tomu si připočtěme superpřestup Rosického, vnitřně rozklíženou Slavii a ostatní neschopné české kluby. To vše vytvářelo prostředí pro absolutní dominanci Sparty!!! Důvody úpadku Sparty od nového tisíciletí 1) Změna majitele, ani né tak kvůli Vltava-Labe press, ale hlavně díky JaT, Křetínský mění trenéry, koncepce (tedy jestli někdy nějákou měl), Sparta nemá výsledky v pohárech + jeho pseudodebilní převýchova Sparťanských fans, kteří vytváří tlak na Spartu, důkazem budiž pásový opar Hřebíka, nebo jeho počmáraný barák, neobratný přístup k hráčům...viz. Poborský 2) Liberec v roce 2001 způsobil zázrak, když vyhrál ligu, což bylo pro většinu lidí do té doby nemyslitelné, prolomil tím psychologickou bariéru neporazitelnosti Sparty, postupný vzestup Baníku završený titulem + další titul Liberce, kde se ukazuje, že i při menším rozpočtu se dají dělat výsledky v evropě i českém fotbale 3 Odchod starých srdcařů Horňáka, Siegla, Novotného apod, ti měly kvalitu i zarputilost tzv. železné Sparty, postupně začaly přicházet kvalitní hráči, ale pro ně byla Sparta jen dojná kráva nebo přestupní stanice 4)Zmrtvých vstání Slavie, od příchodu Jarolíma a Doležala. Jarolím postupně skončil 3,2,1 + kvalitní výkony v pohárech završenými postupm do LM. Doležal konsolidoval finance a dostavěl stadion. Přímo v Praze vznikla silná konkurence Spartě, navíc i v zákulisí je Slavie silnější. Důkazem vnitřín jednoty vedení a trenéra je to, že ho minulý i letošní rok podržely a Jarolím odmítl repre. Tuhle menší analýzu tady píšu proto, abych ukázal, že i když měla Slavie štestí v boji o titul, tak její vzestup není náhodný. Slavie v současné době disponuje kvalitnějším kádrem, který je věkově vyvážený a má hlavně koncepci. Pokud se Slavii, podaří obhájit titul, tak si troufám tvrdit, že to je definitivní zlom v českém fotbale. Netvrdím, že vyhraje 5 titulů po sobě, ale bude to konec jenoho českého "nadklubu", tuto gloriolu si nesl od 80.let, kdy Štrougal mával s tribuny své dělnické Spartě ČKD, té Spartě, která místo svého S si dala do znaku rudou bolševickou hvězdu a ještě dnes na ní hodně fans nostalgicky vzpomíná, vždyť kvůli hvězdě byla na vrcholu. Když vidím jak s ní ještě dnes mavájí před výkopem na Letné..... jsem rád, že jsem Slavistá, sice to bylo utrpení, ale stálo to za to!


Bruska 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 16:05

Slávie je nemoc a zdá se, že jeden titul na tom nic nemění, jdi se léčit jinam, my jsme zde dobře očkovaní.


Bombito 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 16:24

Hochu, popsal jsi hodně papíru, ale máš to dost pomotané. Nemám náladu se s Tebou dohadovat, ale 80% Tvých argumentů je blábol. Zajímalo by mě, co bys napsal, nebýt našeho nečekaného kolapsu v posledních čtyřech kolech. Ne o Spartě, ale o Slávii. Tak, jak dneska kňučí mnozí z nás o bezkoncepčnosti ve Spartě atd., tak jste po derby s Viktorkou kňučeli právě vy. A nebýt nás, kňučeli by jste do dneška. Netvrdím, že si letos titul zasloužíme, to ani náhodou, ale vám jsme ho přinesli na zlatém tácu. Tak nemudruj!


Ondra 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 16:24

Děkujeme, žes nám věnoval svůj čas, ale můžeš si v klidu odejít plkat zpět na vaše sešívané stránky. Jen snad poznámka - než začneš psát rádoby analýzy, zjisti si fakta a pak něco piš (např. o historii hvězdy ve znaku Sparty a historii tohoto symbolu vůbec. Obrácený pentagram například používají satanisté... )


looki 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 16:53

nežnapíšeš tak dlouhej sloh, tak si příště radši projdi fakta, máš tam spoustu chyb!!! k první části AD_5: Slávia měla vyšší koeficient jen asi 2roky po ´96, pak byla hluboko za Spartou, kde je i přes naše katastrofální výsledky v evr. pohárech v posledních 3letech doteď! k druhý části AD_4: Doležal je jen figurka a šíbr typu Horník a Pelta. Jen díky němu nebyla Slavia vyloučena z ligy po odchodu ze hřiště a dostala jen ubohou pokutu, protože Doležal jen chvilku předtim odešel z ČMFS a ještě neměl ani vyklizenej Strahov. A když už jsme u něj..ty opravdu věříš, že je společníkem Rosena a spolumajitelem Slavie? A kde by na to vzal?? Vždyť dlal pár let obyčejnýho soudce a pak na svazu právníka, nic víc...ty peníze budou mít jinej, Paroubko-Tvrdíko_Grossovskej původ! Doležal je jen bílej kůň těhle šmejdů se sešívaným pláštěm... No a nakonec..že je teď Slávie jakoby navrcholu...to je jen záležitost totálně sešívanejch médií, který povětšinou Spartu nemusí (věc šéfredaktora viz. Sport a ČT, nebo majitele viz. Mafra) a vše je to o mediální masáži..s realitou to nemá nic společnýho. Stačí se jen podívat kolikrát najdeš v deníku Sport reklamu na Spartu a na Slavii..přitom to má být hlavní mediální partner Sparty...reklama žádná a články o Spartě k blití a pro nás jen k úsměvu.. A jestli myslíš, že to vaše "šálové díky" platí Slavia, tak fakt nemůžeš mít soudnost... Jedna vlaštovka jaro nedělá....Sparta má totiž mnohem majetnějšího a perspektivnějšího vlastníka, stadion vlastní (žádnej podnájem!), kvalitnější mládež a když už zmiňuješ A-tým, tak i ten máme mnohem perspektivnější než vaši Toleski, Abraham, Vorel, Vaniak, Brabec, Hubáček, Černý atd. a pěti titulům nemůžeš věřit ani v následujících 20letech, natož v řadě :-)


DarkCook 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 17:06

K tomu znaku Sparty....hvězda v něm byla dávno před tím, než nějací ruští bezdomovci vystřelili z Aurory : ..." Nejrannější období je završeno datem 9.srpna 1894, kdy dochází ke změně názvu na Athletic Club Sparta. Důvody k přejmenování byly dva. Příznivci klubu se totiž inspirovali bojovností a statečností obyvatel starořecké Sparty, navíc se chtěli výrazněji odlišit od městského konkurenta Athletic Club Praha. Už tehdy vyznával AC Sparta tradiční barvy. Modrou, symbol Evropy, žlutou a červenou, barvy města. Znak dotvářela pěticípá hvězda stojící na dvou paprscích, symbol Jitřeny, která přináší naději na lepší zítřek..."


recchi 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 19:28

phana:čmáráš, čmáráš, ale nic neříkáš, myšlenka ti chybí, vztek tebou cloumá, jsi prostě pán mdlého rozumu.Raději si nalistuj v historii, že jste hráli dlouhá léta na stadionu dr. Vacka v Edenu. Ten Vacek byl první pražský komunistický primátor,ty trdlo.


Fotr 
re: Analýza minulosti a budoucnosti

20.05.2008 21:24

Já sem taky rád, že jsi slávista...


kosmokamo 
Horváth ven

20.05.2008 17:49

Sysle my tě tu nechceme. Jeho zbytečný vyloučení v derby posralo celou sezonu. Chová se jak školák, neběhá a když nemá den hraje hovno.. Ale pro mě za mně se za něj stavte, přeci jen je to posila světových kvalit z druhé japonské ligy. Nikdy sem neřval na žádného kráče ať jde pryč, ale horváth ve spartě nemá co dělat. Horváth ven! ACS forever'


Kocek 
re: Horváth ven

20.05.2008 18:16

ŘEPKA VEN!!! Oproti Horváthovi se nechal vyloučit DVAKRÁT!!!


kosmokamo 
re: re: Horváth ven

20.05.2008 18:40

Jo, ale řepka je srdcař, maká naplno a nevypustí jedinej souboj. Navíc horváth už ani neběhá, jen stojí čumí jak puk a občas rozdělí nějaký ty balony. Navic spartan nikdy nemuze prijmout slavistu za svyho oblibence. Vim, ze namitnes ze repka je z ostravy, ale tj pulka naseho muzstva a kdyz tu jsou dostatecneš dlouho jsou to srdcari. Repka by byl za sparttu ochotnej vypustit duši, horvathovi je to jedno když místo aby bojoval a dal fanouškům najevo že do toho jde naplno tak se nechá zbaběle vystřídat'!! Takovej člověk ve spartě nemá co dělat když nezvládne pokřiky pár fanoušků. Horváth ven'


Patejl 
re: re: re: Horváth ven

20.05.2008 18:44

Kluci, vas oba bych nejradsi videl, kterak si nadavate ze sveracich kazajek pres polstrovany dvere. :-))))


Kocek 
re: re: re: Horváth ven

20.05.2008 18:50

Řepka je srdař, ale neni to žádnej velkej fotbalista, Horváth sice neni takovej bojovník, ale zase je pro naší hru klíčovej. A možná ti uniklo, že Horváth je náš odchovanec, kterej díky debilitě tehdejšího vedení jako 19letej odešel do Jablonce, odkud ho pak koupili seshitci.. Takže je to sparťan jak poleno. Já tim chci říct jedno, někteří jsou nedotknutelní (Řepka, Vacek, Straka), a jiným se neodpustí sebemenší kravina. Nedovedu si představit, co by se stalo, kdybysme prosrali finále poháru díky tomu, že nedal penaltu zrovna Maty, to by ho dementi taky hrubě uráželi a vyháněli ze Sparty??


Kocek 
VY PRASATA!!!!!

20.05.2008 18:11

Co si vo sobě vubec myslíte, vy dobytkové?!!!!! Řepka, kterej nám totálně zkurvil celou sezonu, je váš bůh, a Horviho, kterej je téměř v každym zápase nejlepším naším hráčem, budete urážet? Táhněte do prdele, zmrdi!!!! Vim, že to nebyli kluci z kotle, co choděj doma, ale ubožáci, kterým vedení zakázalo doma hajlovat a urážet všechno kolem sebe, a kteří tedy jezdí Spartě škodit ven. PLYN NA VÁS, vy piče!!! Doufám, že pan Řepka se Horvátha otevřeně zastane, a pak sem na vás zvědavej, jak zareagujete, vy ubožáci, co jste silný jen v davu!


kosmokamo 
re: VY PRASATA!!!!!

20.05.2008 18:44

Hahaha ty si debil. :-D Jdi se radsi hadat na idnes fantome intern etovejch diskuzi


Kocek 
re: re: VY PRASATA!!!!!

20.05.2008 18:52

Umíš reagovat a sdělit svůj názor, nebo si krypl, co umí jen nadávat? :)) Chci ve Spartě Řepku i Horvátha, ale Řepka Spartě letos uškodil tisíckrát víc, než Horváth vyloučením v derby. I v deseti sme měli slávistům dát minimálně 1 gol a minimálně remizovat. Pouze poukazuju na to, že pokud se mělo někomu nadávat, tak právě Řepkovi za to, jak nám to celý podělal, a sobě taky..


kosmokamo 
re: re: re: VY PRASATA!!!!!

20.05.2008 19:00

Jestli myslíš toho "debila", tak to nebyla nadávka, ale diagnóza...


kosmokamo 
re: re: re: VY PRASATA!!!!!

20.05.2008 19:11

Ale chápej, že když byl Řepka angažovanej tak se s tim počítalo. Vědělo se že bude za sezonu několikrát vyloučen, vědělo se že se bude hádat s rozhodčími, protestovat a reagopvat emotivně a přesto byl angažován, protože jeho ostatní kvality tyhle věci převyšují.. Ale horváth nebyl koupenej proto, aby fauloval na půlce a držkoval na fanoušky. Myslim, že ty dva cápci co horvátha vyhlásili by si to k řepovi nikdy nedovolili, protože má respekt fanoušků. To se o horváthovi říct nedá, stejně jako o rezkovi


Kocek 
re: re: re: re: VY PRASATA!!!!!

20.05.2008 19:25

No dyť o tom mluvim, někdo je "vyvolenej", a někdo, byť tady hraje sebelíp, ne.. Sorry, ale Řepka by si to, co tady, v životě venku nedovolil. Mám kabel, takže sem ho viděl pravidelně hrát za WHU, NIKDY tam s rozhodčima nediskutoval, NIKDY nevrážel do protihráčů. Karty dostával pouze za fauly!!


THRASHER 
re: re: re: re: VY PRASATA!!!!!

22.05.2008 07:42

No nevim nevim ale angažovat hráče s tim že bude "asi" párkrát vyloučen a oslabí tak svůj tým je trochu divný ne? Vyjímečně musim s Kockem souhlasit, že tohle by si v Anglii a nejen tam nedovolil, protože by se taky mohlo stát že už si nezahraje.


manicsis 
fans

20.05.2008 18:27

nemyslíte že by bylo potřeba sjednotit kotel ? Lidé, kteří mají slovo v kotli by se do toho mohli opřít. at nejsme pro smích, páč vždy platí v jednotě je síla , a to mi tedka u spartičky chybí...


phane 
.

20.05.2008 18:48

Jsem rád, že se vysvělil ten původ ten hvězdy, proč jí tedy nemá Sparta teď? A za komunistů to byl symbol jitřeny nebo bolševického režimu? Nebo jde o podobnost čistě náhodnou. Přiznám se, že to nevím. Na Spartě by měly vytesat sochu Machovi a Horníkovi, ti udělaly špinavou práci a plody jejich práce Spartička sklízela dlouho poté, takže sparťani nemají jediný důvod na ně nadávat. Doležala srovnávat s Horníkem je blbost a nakoncec pokud řídí Doležala nějáká tajemná figurka, tak to před ním smekám. Nám nikdo nepomáhal ani za komančů ani teď. Nebo jste snad zapoměli na pana Čermáka z ODS...aspoň to přiznejte. Asi se shodneme, že tato sezóna bude zlomová, pokud Slavie obhájí, tak se potvrdí její trend vzestupu. Jsem velice rád, že někteří návštěvníci zde spolehají na bohatého majitele JaT, uvidíme jak dlouho je bude bavit dotovat Spartičku. Prodejný je tam tak akorát Kadlec, jinak tam nic pořádného není. Pokud něco nespadne z LM, tak nevím jak to bude Křetínského bavit dlouho dotovat, rozpočet 300 mega je celkem luxus....pravda, živit takové Matušoviče a jím podobné asi něco stojí. Doufám, že JaT tam zůstane tak 15 let, ta to by bylo to nejvíc :) . Ještě jedná otázka? Kdo je skutečný sparťan? Ten se nechá označkovat jako ovce v SFS, nebo který tam nevstoupí a bude mimo "systém". Jo a ta čárečka u týmu na prvním místě zde tak to přesně symbolizuje tzv. mentalitu vítězné Sparty-neuznat vítězství soupeře, vítězství za každou cenu, zlobit se můžete tak akorát na vlastní hráče a né šlapat po ostatních týmech....když si jezdí Baník,Brno i Slavia na Letnou pro body tak to o něčem vypovídá.


Kocek 
re: .

20.05.2008 18:59

Ježiši, před 14 dny ste byli posraný a smáli se vlastním hráčům, a teď ste chytrý jak rádio. Normálně sme to posrali, jednou za 30 let sme si sami podělali rozjetou sezonu, takže neni sebemenší důvod k panice. Vy ste takhle pojebali každej rok, a budete to dělat pořád, nikdy s náma nebudete dlouhodobě držet krok. Sice máte v zákulisí teď zcela jasně navrch, angažovat svazáka Doležala byl mistrnej tah, ale jak vidět, stačilo hodně málo, a ani vaše tlačenka od rozhodčích, vymyšlený penalty, domluvený zápasy s Libercem, Olomoucí a Bolkou, nemusely stačit. Takže spíš, než dělat machry a starat se o nás, byste měli zvednout varovnej prst a zůstat hodně na zemi, protože vy nejste lepší!!! Ale možná je lepší, že jste tak namachrovnaý, o to větší držkopád vás zase potká :)


looki 
re: re: .

20.05.2008 19:04

ty vole Kocku, to je snad poprvý co s Tebou musim absolutně souhlasit.....dobrý!


Kocek 
re: re: re: .

20.05.2008 19:27

Dyk je to žebrota, myslej si, že když náhodou postoupili přes slaboučkou Žilinu a snad ještě slabší Ajax do LM, když pak naprosto náhodně vyhráli titul, že něco uměj, šašci. Jediný, co se jim povedlo, je stadion, ale ten stejně neni jejich, takže ani tim nemůžou moc machrovat.. Oni jsou tak zaslepený, že Arsenal, Líšeň, Žižkov, to všechno neviděj, a to se jim vymstí, krutě vymstí


wimpy 
re: re: re: re: .

21.05.2008 09:45

My jsme mistrně angažovali Doležala a vy hloupě pustili Peltu. A najednou vám proklouzne titul mezi prstama. A najednou vám sebere titul Baník, Liberec, my, přestože bychom dohromady nedali rozpočet, co máte vy. Trenér u vás vydrží průměrně jedenáct měsíců a koncepce je komedie. Jen velkohubost, ta koukám zůstala. :-)


THRASHER 
Sračky

21.05.2008 09:18

Proč se tady kurva, poslední dobou řešej takovýhle, sračky. V Liberci sem nebyl a po tom co tady čtu mi to ani nevadí. Horváth mi teda nepříjde jako viník toho že sme nezískali titul, podle mě je ve Spartě na hovno atmosféra od doby kdy odešel Franz a to i přes to, že sme loni získali dabl. A jestli je pravda to že někdo posílal výhružný esemesky Sigimu tak to je opravdu vrchol debility a ubožáctví. ACS FOREVER !!!!!


vojta.acs 
Gaučfanoušci

21.05.2008 09:21

Nevim,ale mam pocit,že sem do příspěvků píše čím dál víc tzv.gaučfanoušků.Celou sezonu seděj u televize,milostivě přijdou na derby a na baník a snažej se tady nadávat fanouškům,kteří jezděj se Spartičkou všude a v každym počasí!Neobhajuju všechny pyra a házení sedaček,ale tohle je web SPARTAFOREVER a měli by se o tom bavit pouze zainteresovaní lidé!!!!!!!!


pesfilipes 
re: Gaučfanoušci

21.05.2008 10:39

pouze zainteresovaní je teda co za pojem? abych měl jasno já i ostatní? kdo byl na 30 kolech + všech pohárech? ...:-/ to je asi přesně ten případ, kdy si někdo myslí, že jeho názor je svatější než ten těch ostatních... omyl.


Tomis 
re: Gaučfanoušci

21.05.2008 10:46

to by mě zajímalo, jak poznáš gaučáka od "nedotknutelnýho" nejvěrnějšího výjezdníka.. btw, tohle jsou fanouškovský stránky a jestli se ti nelíbí, co se tady píše, tak sem nechoď nebo se ukaž a napiš pořádnej článek sám, ty chytráku..


Senior 
re: re: Gaučfanoušci

21.05.2008 13:11

Tomisi, připomíná mi to nešťastnou reakci pana Horvátha na Strahově poté, co na něho kotelníci řvali, proč se raduje ze zisku poháru, když posral titul v lize. („Tak proč sem chodíte, vy zmrdi?“) Přece když hoši z kotle zakážou oslavy zisku poháru, jsou hráči Sparty povinni sklopit hlavy a se slzami v očích odejít do kabiny! Když se někdo trmácí se Spartou třeba do Zlína, má jeho názor větší váhu než nějakého gaučáka, který chodí jen na zápasy v Axa aréně. Mimochodem já byl i na osmifinále poháru v Břeclavi, což je až u hranic s Rakouskem, takže můj názor je ten nejlepší ze všech. Howgh


looki 
re: re: re: Gaučfanoušci

21.05.2008 17:21

promiň Seniore, ale..kotel nemá co zakazovat! Může se vyjadřovat, ale ne zakazovat, to se na mě nezlob....ať je kdokoliv sebevětší fanda, tak když někdo "menší" bude chtít ocenit aspoň tenhle úspěch (a úspěch to je!), tak mu nikdo nebude řikat, že nesmí. Musíme držet při sobě, ale nejsme stádo, který se chová jak kdo pískne!


looki 
re: Gaučfanoušci

21.05.2008 13:01

asi takhle..doma jsem nevynechal jedinej zápas. Ven moc nejezdim, protože A)nestíhám B)netrhám sedačky a nejedu se porvat. Proto jezdimjen do okolí Prahy a většinou nejsem přílmo ve vřvě. A proto jsem něco míň? Troufám si tvrdit, že jsem o 100% větší fanda než půlka bezmozků co bezdůvodně vytrhávaj sedačky jako třeba na Kladně (tam totiž žádná fízlácká ani securiťácká provokace co já vim neproběhla..tam byl klídek). Jednim dechem ale zároveň klobouk dolu před klukama co to všechno odjezdí v klidu, se super choreem a ještě 90min fandí..to je totiž kotel! Fandit a ne nadávat a dělat bordel..


vejvič 
re: re: Gaučfanoušci

22.05.2008 13:39

Já byl na všech ligových a na pár pohárech venku i doma, tzn jsem Spartičku viděl naživo cca ve 40 zápasech v sezoně 2007/08. Proto nesouhlasím s tím,co píšeš. Dá se to absolvovat bez toho ,aniž by jsi trhal sedačky a dělal bordel. Co se týká vřavy, tak stačí trochu číst hru a dá se všemu vyhnout. Jelikož je to docela nákladná záležitost na čas i finance, je škoda si to kazit bordelem. Nejsem žádný ultras,ale Spartičku mám rád a chci jí podporovat a dá se to v pohodě zvládnout i bez vytrhávání sedaček. A jak kdysi řekl Pesfilipes- "děláme to hlavně pro sebe"


Senior 
re: Gaučfanoušci

21.05.2008 13:06

Svatá pravda! Kdo se dneska vyprdne na výjezd roku s béčkem na Vyšehrad, je u mě obyčejný gaučovo-virtuální fanoušek Sparty.


looki 
re: re: Gaučfanoušci

21.05.2008 13:23

hm..tak to tam spadnu taky..mám příští týden státnice a jsem teď rád, že se jednou denně dostanu aspoň sem :-( Dejte sem pak report jak vypadaly oslavy postupu do 2.ligy (nepochybuju, že budou dneska...ještě tak aby sešiti spadli do divize..tam totiž pujdou poslední čtyři).


vojta.acs 
re: re: re: Gaučfanoušci

23.05.2008 08:22

Omlouvám se,jestli jsem se někoho dotknul,ale je tady skoro 300 příspěvků a z toho jsem bral,že je spousta těch tzv. gaučáků,ale samozřejmě,že tu je spousta pravých Spartanů


Acs-SF 
Současná situace

21.05.2008 15:12

Vypadá to, že jsme v - s prominutím - v prdeli na všech frontách. Já se ani frustraci části fanoušků nedivím. Totální policejní buzerace, ostudný výsledky v lize, spory s vedením na pokračování. A když pár lidí vyjádří poněkud jadrnou formou, co si myslí o výkonech týmu v závěru ligy (nešlo o kritiku konkrétně Horvátha) dostane se jim urážek od hráče. Můj názor je ten, že se Horváth měl ovládnout a nereagovat. A když už se nechal strnout k úrážkám, nechápu proč se diví reakci druhé strany. Tenhle spor samozřejmě poškozuje Spartu, ale viníkem je podle mého názoru jednoznačně sám Horváth.


vojtah22 
re: Současná situace

21.05.2008 15:21

Tak to fakt nechápu... Pro příklad: Někdo tě potká a řekne ti: Čus ty posranej Sparťane... budeš ho ignorovat? ... Ne, co si kdo dovolí proti mě, to si já dovolim proti němu...


Acs-SF 
re: re: Současná situace

21.05.2008 17:22

Teď mícháš jabka s hruškama - ten příklad je mimo. Za prvé jak jsem napsal (a co většina připěvatelů zde ignoruje) ta kritika směřovala na tým a ne přímo na Horvátha. Takže reagovat nutně nemusel i když byl první na ráně. A pokud už reagoval mohl nějak jinak než urážkami. Na fotbalových stadionech jsou slovní ataky ať už vlastních nebo cizích hráčů běžné a řešit je protiútokem je opravdu mimořádné. A vzhledem k tomu, jaké máslo na hlavě všichni hráči týmu za letošní sezonu mají, bych čekal smířlivější reakci z jejich strany na kritiku. Je vidět, že některým schází soudnost a vítězství v poháru (po vyřazení samých druholigových týmu plus bránícího Liberce na penalty) jim dalo křídla. Bohužel... Je to i o zde diskutované úctě k fanouškům. Ať už by byla kritika sebetvrdší a třeba i nezasloužená (o což v tomto případě nešlo) měl by hráč být schopen se s ní vyrovnat. A pokud to nedokáže neměl by aspoň potom skuhrat jak baba, když sklidí následně ještě větší ranec.


Kocek 
re: Současná situace

22.05.2008 11:08

DOTAZ: Tvůj kamarád mě bude nadávat, já ho zbiju. Pudeš potom s dalšíma a zbiješ ty mně??? Nebo si řekneš, je to jejich boj a nebudeš se do toho srát?? Tohle byl spor dvou fans s Horvim, proč se do toho zamotávali schválně další, a škodili tak jen a pouze SPARTĚ?!!!


Acs-SF 
re: re: Současná situace

22.05.2008 14:52

Bohužel i tvoje přirovnání je mimo mísu. Nevím proč tady takový příměry vytahujete. Když si přečtete oba moje příspěvky tak by snad mohlo být jasné, o čem mluvím. To, že současná situace škodí všem je jasné. Ale nakonec v Liberci šlo o suchý z nosu, tak by aspoň současný spor mohl naznačit hráčům, že to chce více pokory a sebereflexe. Urážet nespokojené fanouško po posrané sezoně si hráč může dovolit opravdu asi jenom v České Republice. Kdekoliv jinde by s ním vyběhlo jak vedení klubu tak i samotní fans (a to o dost razantnějším způsobem než co se teď děje "chudákovi" Horváthovi).


Kocek 
re: re: re: Současná situace

23.05.2008 11:11

Kdekoli v Evropě, s výjimkou Německa, se nekonaj po zápasech žádný děkovačky, nikdo z diváků nebulí, že mu hráči nepřišli dát téměř pusu, jako to děláte vy. Celej zápas urážíte NAŠEHO hráče a pak se divíte, že vám zbytek kluků zamává z půlky? Já bych vás vyfakoval vy čurákové, ani bych se na vás nevysral. Kecy, že se Spartou projezdíte celej svět jsou sice fajn, ale většina z vás nejezdí ven se Spartou, ale dělat bordel a rvát se. Už to konečně vypadalo, že se z kotle vyházeli ti největší primitivové, a zase je tam máme, bohužel tohle se asi nevyřeší nikdy, dokud nebudou pořádný zákony a nedostanete okamžitě flastr. Na Strahově se nikdo z hráčů neradoval nikterak přehnaně, spíš bylo vidět, že pohár je pro ně hodně slabá náplast, takže když se Horváth jen lehce usmál, nikdo nemá právo mu nadávat do zmrdů, zrovna jemu!


looki 
pytložvejci jsou všude..

21.05.2008 15:23

kamkoliv kliknu, tam reklama na sesivky a jejich díky. Rejou do živýho :-/ Bohužel se ale ukazuje, že maj to vedení lepší,....nám nikdo neděkuje, ani loni tomu nebylo tak. A ať mě neserou, že to nezaplatí, když se chlubí skoro 1,5 násobkem rozpočtu šmejdů....


vojtah22 
re: pytložvejci jsou všude..

21.05.2008 15:27

přesně to si myslim... nám v životě nikdo nepoděkoval.. ani po zápase nestojej děkovačky za nic ae **** maj reklamy na "díky všude".. tramvaj, deník Sport, idnes.cz apod. :-((( nj je to o vedení.. v tom našim jsou hold lidi pro který slovo "SPARTA" znamená akorát prachy, nikoliv dlouholetou historii, tradici, krásu... je to smutný...


vojtah22 
Pokud de o trenéra...

21.05.2008 15:23

...v anketě mi dost chybí volba Franz Straka :-)... Jeho příchod sic není příliž pravděpodobnej, ale myslim že pořád víc než třeba Ivan Hašek.. Ale at už přijde kdokoliv, (kromě Hřebíka) musíme ho přijmout a plně ho podporovat... Jen tak můžeme vyhrávat.


kosmokamo 
Neúcta k fanouškům

21.05.2008 15:40

Jak už bylo kolikrát řečeno mě osobně nejvíce vadí neúcta k fanouškům. Vedení by si mělo uvědomit, že by se mělo snažit udržet věrné fanoušky a né lákat na fotbal nějaký děti pro které sparta nic neznamená (viz oblíbený elektronický býk, SFS, atd.). Minulý rok jsem měl permanentku, ale tenhle rok jsem se na to vysral nebot jsem zistil, že víc výhod bud mít jako řadový fanoušek... Je to smutné, že vedení se za fandy nikdy nepostaví. mPodívejte se na Horsta, prej dostal nějaké výhružné sms, a když se ho ptali co si o tom myslí tak řekl doslova: "Co bych jim chtěl říct? Hlavně ať chodí na Spartu dál, povzbuzují nás. A fandí, i když se Spartě nebude dařit." a to je přesně ten správnej přístup. Pokud si nás nebude vážit vedení ani hrácči tak musej počítat s tim, že projevíme svojí nespokojenost a budeme se snažit změnit věci k lepšímu (i když nevhodně) sami, když vedení žádné kroky nepodniká.. Je mi smutno jak vidim všude děkovné vzkazy a reklamy které děkují slávistům za podporu... Náš klub má (a měl)podporu mnohem lepší a nikdo nám nikdy neděkuje. Ani když se vyhraje titul, prostě nikdy. Navíc občas hráči ani nejdou poděkovat- ale to neni v hráčích ale ve vedení. To jim musí říct- Kurva musíte jim poděkovat, trmácej se přes půl republiky, utrácej těžce vydělaný peníze, povzbuzujou a koukaj (občas) na bídnej fotbal..Vedení by si mělo uvědomit, že fotbal se hraje pro nás a vážit si nás. Nechi aby si fanoušci diktovali podmínky a určovali chod klubu, ale chci aby si nás hráči a vedení vážilo. Dík některým hráčům, kteří i do novin poděkují za support. A zlatej Zdenda Pospěch a další slušný hráči, co šli sami po prohraném zápase poděkovat... Vim, že tenhle příspěvek je trochu mimo mísu, ale myslim, že s nastalou situací souvisí. Jinak nejsem gaučák. Byl sem na všech domácíchg zápasech kromě Zlína, na výjezdě jsem byl jen dvakrát, není čas.


looki 
re: Neúcta k fanouškům

21.05.2008 15:59

neni mimo mísu..vůbec..já psal něco podobnýho jen o kousek vejš. Souhlas i s tou permicí..já si jí koupil, protože jsem starej vůl a mám rád svý místo na H59, ale sere mě to, že na nás vedení kašle a celý jaro je "vyjímečně" zadarmo na tu DJ tribunu..proč? Jednou, dvakrát a pak nazdar! Maximálně 20% sleva na lístek výměnou za lupen z minulýho zápasu. Ale proč maj Ti věrní co choděj pořád platit a ti co občas zablouděj, maj jít zadarmo nebo za nákup Sportu (za to ne lístek na Spartu ale do cirkusu!). Proč je musíme pořád dotovat? Sparta fandí slušně, ale vedení se chová jako zmrdi!!


filipkaran 
re: re: Neúcta k fanouškům

21.05.2008 16:53

Je fakt,že vedení se chová jako zmrdi, k tomu neni co dodat.SFS a Teenpoint jsou sračky,na tom se taky shodneme. Akorát přemejšlim, že chyba bude v tom, že my jsme fandové a oni hráči. Jsme jeden klub, ale přitom skoro jinej živočišnej druh.Kdybysme byli na hřišti my, tak bysme přesně věděli, co a jak, ale jelikož oni nejsou fandové, tak to fakt asi nevědí. Nevědí,že mají děkovat a být s námi jedna ruka.Nevim, chce to asi revoluci nebo reformu zákona o děkování po soutěžních utkáních, při jehož nedodržení bych obviněné z neděkování sankcionoval:).Prostě se něco musí stát.Jinak H59 první řada, odtud se asi už nehnu...


looki 
re: re: re: Neúcta k fanouškům

21.05.2008 17:18

řada 9 na konci :-)


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: Neúcta k fanouškům

23.05.2008 16:42

H59 zdraví H59 :-)


kosmokamo 
re: re: re: Neúcta k fanouškům

21.05.2008 18:34

Doufám, že jsi to myslel s nadsázkou :) Jinak od toho je vedení (zaměstnavatel), aby hráčům (zaměstnanci) řeklo, jak mají vykonávat svojí práci... A součástí práce je děkování fanouškům- musí se jim ukázat, že na nich záleží. A myslim, že i fotbalisti to věděj, že kdyby nebylo nás tak nemají práci.. Hlavně, že měli mediální trénik před pár lety, ted by měl přijít na řadu trénink chování vůči fanouškům. Ale jak řikám i dyby na mě srali, zakazovali vstup a vyháněli tak spartu poedpořim, ale kolik je celkem takovejch lidi, ktery se nenechaj znechutit? To sou ty lidi co vydžej do konce když dostanem od jablonce 3 doma, vezmou si dovolenou na zápas vo hovnu se střížkovem, atd.. Tyhle fanoušky je třeba podporovat a dát jim najevo, že je tu chceme... Kurva Křetínský už seš tam docela dlouho abys začal něco dělat. Jinak na H59 se semtam ukážu, na baníku sem byl na H42, myslim, že sem seděl vedle acskncl a eště jednoho cápka odsud, protože sem furt slyšel "kde je ten božkovskej rum."


filipkaran 
re: re: re: re: Neúcta k fanouškům

21.05.2008 19:08

Tak jako samozřejmě, že s nadsázkou.Já vlastně poslední dobou skoro jinak než s nadsázkou nepřemejšlim a nepíšu a ani nemluvim, jinak bych se z tý reality asi složil:)Jako máš ve všem pravdu no, je to jejich práce,tak jí maj dělat sevšímvšudy a pořádně.Vedení si nás neváží a nejvíc mě sere ten Daneček,jak v rozhovorech dělá hrozně zainteresovanýho fanouška...a přitom je uplně mimo


kosmokamo 
re: re: re: re: re: Neúcta k fanouškům

21.05.2008 20:45

Jak si zmnínil Danečka tak sem si vybavil jak minulou sezonu sme skandovali Křetínský demisi a zbytek stadionu na nás pískal a lidi kolem me na me koukali jak nejvetsiho vyvrhela... To by mě zajímalo jak se tvářej ted.. Uz nevim presne ten kontext, ale nechapu ze sou lidi co si myslej, že odvádí dobrou práci... No nic jdu si dát gambáče a koukat na LM. Tak at žije naše Sparta. Ta přežije všechny Danečky, gaučáky a další mudrce


vejvič 
re: re: re: re: re: re: Neúcta k fanouškům

22.05.2008 13:46

Jak se tvářej asi nezjistíš, protože na Spartu už chodíme jen ti nejvěrnější. Takže ty lidi z loňska pravděpodobně seděj někde doma...


THRASHER 
re: re: re: re: Neúcta k fanouškům

22.05.2008 07:33

To by na acskncl pasovalo :-))).


acskncl 
re: re: re: re: Neúcta k fanouškům

24.05.2008 23:45

na H42 jsem vazne byl a bylo tam vic lidi z fora:-))


Kocek 
re: re: re: Neúcta k fanouškům

22.05.2008 11:10

:))))))))))))))))))))))))-


ziki 
škoda

25.05.2008 16:33

Zdarvim všechny sparťany, bohužel to co se stalo v liberci je strašná škoda,v liberci sem nebyl takže vše vím z novin,TV a vyprávění. Pokud to na finále poháru bylo opravdu tak, jak pavel říkal, že oslavoval s dcerou a nkdo na něj začne ječet proč slaví když posrali titul, tak není co řešit, zachoval bych se stejně...Sparta je ve sračkách, ale nemalej podíl na tom maj tihle lidi!Ale co nepochpopím je to, že když má konflikt pavel s dvouma lidma, tak proč celej kotel to řve???proč???nerozumim, pochopil bych kdyby se řvalo řepka ven, protože ten nám ten titul zkurvil i když se to každej bojí říct a já vim že bez řepky bysme tam kde sme byly tři kola před koncem nikdy nebyly,ale viník ztráty titulu, i když je to pro mě bůh a největší oblíbenec, tak je bohužel řepka a rozhodně ne horvi!