Loňské posily - kde jsou teď

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Dynamo 
Diky za shrnutí

15.07.2008 09:58

Nejvíc mi zklamal Limberský..ale asi je pravda že v hlavě toho umí víc než ve skutečnosti..tím myslím jeho sebevědomí..je zajímavé sledovat, že hodně hráčů které přivedl trenér Hřebík tady pořád je..samozřejmě hraje roli i doba protože už je to pár let co Hřebík odešel..Fluktulace hrůčů by mohla být menší, asi působí psychika..


filipkaran 
Nic než pravda...

15.07.2008 10:01

Souhlasím s autorem ve všech bodech.Ale nejhorší je na tom, že my s tím nic nezmůžeme. Pokud budou ve vedení tupci, kteří nerozumí fotbalu, tak se syndromu průtokového ohřívače asi nikdy nezbavíme:(...


otiko 
snad kvůli kšeftu

15.07.2008 10:38

jediné co by mohlo zdůvodnit tenhle "koncepční" přístup je, že na nákupu a prodeji těch hráčů měla Sparta nějaký finanční zisk. Ale podle toho co psali včera v novinách, tak výsledkem hospodaření Křetínského je miliarda dluhů... Znova musím přidat to, co zde píšu vždy. Dokud bude Sparta v rukou Křetínského a J&T, lepší to sportovně nebude. Buď sportovní úspěch není Křetínského prioritou nebo jen potvrzuje, že je neschopný


jbee 
re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 10:49

Miliarda dluhů? Nesmíš skočit mediálním mrdkám na každou okurku... Sčítají jablka s hruškama (závazky Sparty se závazky J&T jako takové), navíc podstatná část dluhů Sparty jde za subjekty (typicky bankami) vlastněnými J&T. A v neposlední řadě si myslím, že hospodářský výsledek nás nemusí až tak zajímat, dokud bude J&T ochotna to dotovat... (Což nic nemění na tom, že ta přestupová politika je spíš k pláči než k smíchu, ale to je bohužel dlouhodobě a nejen u nás)


Luk 
re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:07

Že to jsou dluhy z velké části vůči subjektům vlastněných JaT nemění nic na tom, že to jsou dluhy a ty bude muset někdo splatit, třeba po eventuálním prodeji. A pochybuju, že JaT bude chtít na Spartě tratit. Nevím proč si myslíš, že JaT Spartu dotuje, ty do ní nedali ani korunu.


Dynamo 
re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:21

pises pri eventulanim prodeji...eventualni prodej by se uskutecnil pouze tehdy kdyz kupujici shledal financni strukturu jako zdravou a Spartu by koupil..nikdo by nekupoval s tim ze by nechtel neco splacet nebo s nejakym rizikem..J a T ale Spartu prodat nechteji takze je uplne jedno jestli je ve ztrate ci ne..


Luk 
re: re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:37

Tvojí jistotu že JaT nechce Spartu prodat bych chtěl mít. Možná se jim nebude chtít do nekonečna vlastnit prodělávající společnost. Minulý vlastník taky koupil Spartu, když její ekonomika nebyla zrovna zdravá. Kvůli tomu se fotbalové kluby nekupují.Ono se na nich nedá ani moc vydělat. Jen aby to nedopadlo tak, že by Spartu koupil někdo, kdo by posléze neměl na to splácet JaT úvěr a to by mohlo Spartu položit.


otiko 
re: re: re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:41

hlavně, abychom nedopadli jako "kolchoz"


hornik 
re: re: re: re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 23:20

No to by mě zajímalo, jestli by jste ji taky potom dokázali zachránit.


jbee 
re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:22

Dluhy za subjekty J&T se dají kapitalizovat (převést na navýšení základního kapitálu). Což je přesně to, co by se nejspíš stalo, kdyby J&T Spartu prodávala. Co se dluhů za ostatními subjekty (nepletu-li se (jen jsem tu uzávěrku prolétl) takřka výhradně bankami) týče, tak ty se pochopitelně splácejí a splácet budou; neznám přesně dataily těch úvěrů (dobu splácení, úroky atd.) Co se sypání peněz týče, tak Sparta je už delší dobu ve ztrátě, takže se dá říct, že ji J&T momentálně skutečně dotuje (odhlédneme-li od toho, že když je potřeba, tak náhodou zrovna nějaká banka ze skupiny J&T poskytne patrně ne úplně nevýhodný úvěr).


Luk 
re: re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:31

Já bych úvěr nenazýval zrovna dotací. Pokud by kapitalizovali, znamenalo by to, že by tratili. A to si nemyslím, že má investiční společnost v úmyslu. Určitě se budou snažit dostat se alespoň na nulu.


otiko 
re: re: re: re: re: snad kvůli kšeftu

15.07.2008 11:44

Sparta je samostatná právnická (ekonomická) osoba, J&T je právně vlastník akcií. Za případné dluhy/hospodaření ručí vlastník dle zákona jen těmi akciemi (ztrátou hodnoty akcií, prostě by Spartu mohl nechat zbankrotovat), zda za dluhy Sparty ručí i jiným způsobem, nevím. Ty ano ?


Luk 
Posily?

15.07.2008 10:46

A pokud bys udělal rozbor "posil" z minulého a předminulého roku, dopadl by podobně, tedy že se většina neprosadila. A pak se někdo diví, že jsou dluhy. Křetínský ven!


jbee 
re: Posily?

15.07.2008 10:51

A co teprve těch z předpředminulého, předpředpředminulého a předpředpředpředminulého a... Všichni VEN!!! LOL...


nagash 
Posily

15.07.2008 12:17

Nevím, proč všichni viníte Křetínského. Nejsem si vědom žádného přestupu, u kterého Křetínský záadně figuroval, každý trenér v podstatě dostal hráče, na kterého si ukázal, takže fluktuace hráčů je způsobena fluktuací trenérů. Kdo může za fluktuaci trenérů? Hřebíka vyštvali fanoušci, Griga byl slabý, Bílek to zabalil sám, každopádně každý z těchto trenérů měl při výběru hráčů volnou ruku (až moc), takže mi připadá nefér ze všeho vinit Křetínského, který trenérům poskytuje maximální vonost při výběru posil...


sheikh 
re: Posily

15.07.2008 12:36

tak to s tebou musím souhlasit, Tohle Křetinskýmu taky za vinu nedávám, ale může za to nepřímo, že nebyl schopnej angažovat trenéra, kterej nesmrděl provarem hned od začátku, jako Hřebík, Griga a Bílek... No a u Víti taky nejsem zcela přesvědčenej, že to bude to ono... Stále si stojím za názorem, že nejlepší by byl Dušan Uhrin ml.


pesfilipes 
re: re: Posily

15.07.2008 12:40

nebyl schopnej angažovat trenéra, kterej nesmrděl provarem hned od začátku, jako Hřebík, Griga a Bílek... by mě teda zajímalo, koho bys angažoval ty


sheikh 
re: re: re: Posily

15.07.2008 12:54

vždyť to tam píšu :-)


screaming 
re: re: re: re: Posily

15.07.2008 18:04

no a o kdyz nemel zajem?


nagash 
re: re: Posily

15.07.2008 12:46

nevím no, když byl jmenovaný Hřebík, rozhodně jsem nečekal tak brutální reakci fanoušků, od Grigy jsem čekal mnohem víc (připomínal mi Víťu Lavičku) a Bílek mi na počátku taky nepřipadal jako úplně marná volba - říkalo se, že je tvrdý a náročný, ale dopadlo to tak, jak to dopadlo...


Luk 
re: Posily

15.07.2008 14:24

On vybíral trenéry, on jim dával volnost ve výběru posil. Nikde není psáno, že ji jim měl dávat. On sám už vlastně uznal svou chybu, že tento systém byl špatný a nyní je již zavedena funkce sportovního manažera, který přebírá většinu pravomocí v přestupové politice. Jen tento jeden z mnoha přehmatů, který si uvědomil až po více než 3 letech, stál Spartu dost možná dva roky v LM, dva tituly a mnoho milionů vyhozených oknem za zbytečné posily.


Glenn 
Křetíský...

15.07.2008 12:47

Nesouhlasím s tím, že by byl Křetíský bez viny, jak tady zaznělo v předchozích příspěvcích. Argument, že za to můžou trenéři, kterým Křetínský důvěřoval je podle mě nesmyslný, protože právě ty trenéry Křetínský vybírá. On je vrcholným představitelem Sparty, takže pokud vybere špatného trenéra a ten trenér vybere posléze špatné posily, tak mi příjde logické, že za to zcela nepochybně Křetínský nese jasnou zodpovědnost.


otiko 
re: Křetíský...

15.07.2008 12:55

za firmu je vždy hlavním zodpovědným majitel a nejvyšší šéf. Svádět vinu na trenéra, hráče, maséra atd. je prostě mimo. Majitel a šéf má pravomoci si všechny tyhle zaměstnance/spolupracovníky vybrat, vyměnit, odsouhlasit, odmítnout. Křetínský tyhle pravomoci kdykoliv uplatnil. Za výsledek zodpovídá jednoznačně on..


SpartaForever 
Křetínský, Křetínský a ještě jednou Křetínský

15.07.2008 13:46

Vážení, abyste se z JUDr. Křetínského neposrali. :-D


otiko 
re: Křetínský, Křetínský a ještě jednou Křetínský

15.07.2008 17:12

článek sickboye popisuje ty hráče hodně přesně. Je normální, aby klub nakoupené posily takle využíval a aby ve Spartě většina tak zapadla ? To je "koncepce" ?


SpartaForever 
re: re: Křetínský, Křetínský a ještě jednou Křetín

15.07.2008 18:06

Není. Ale to moje upozornění pořád platí.


Dynamo 
Mentální trenink

15.07.2008 17:31

Vy vubec nekdo co to je ten mentalni trenink? jak to probihá? nebo kde bych nasel nejakej rozhovor nebo clanek o tom?


phane 
re: Mentální trenink

15.07.2008 20:20

entální trénink je forma psychické koncetrace, která vytváří specifické automatismy, které se kladně odrážejí na úrovni hry fotbalisty. Jako když učíš žáčky přesné nahrávce....a tak dlouho to trénuješ, až ti kluci nad tím nepřemýšlejí a automaticky dávají kvalitní přihrávku. Dragan to charakterizuje slovy: "nezůstávat v chybě" - to znamená naučit hráče, aby neopakovali chyby. Příklad je Řepka - ten neustále opakuje stejné špatné automatismy. Nejsou to fotbalové chyby, ale psychické, tzv."blikance". Samozřejmě tento trénink neúčinkuje na všechny. Několikrát za den by si měl hráč představit nějákou fotbalovou situaci a myslet na ní jak ji dobře provede...třeba centr apod. Mám však obavy, že u Řepy je to úplně jedno. Jedině co na něj dřív fungovalo bylo to, když ho někdo pořádně zjebal a měl u Tomáše respekt..., jenže teď má být Řepka ten, který má psychciky držet tým....což je směšné. Kozel zahradníkem. Jestli se tady někdo zastává Křetínského, tak mu doporučuji, aby si přečetl článek na www.tyden.cz Tento zlatý chlapec, který rozumí energetice a salámům udělal ve Spartě pořádně velkou sekeru a akorát jsou dohady kolik je schodek Sparty. Jeho luxusní smlouvy vyžírkům typu Matušoviče (7 mega za rok bez prémií) se museli projevit... a těch chyb v přestupech bylo víc než dost. Pokud Sparta letos nepostoupí do LM, tak bude muset snížit rozpočet. Jediný prodejný je Kadlec a zbytek jsou přestárlí hráči s vysokými smlouvami (Kulič, Došek, Bergr, Řepka). JaT koupilo Slovan Bratislava, určitě do něj nalije peníze. Otázka je jak bude efektivní. Na Slovensku dobře pracuje Artmédia a Žilina, takže to nic pro ně jednoduchého nebude. Za Rezeše taky chodilo spoustu Slováků do Sparty. Třeba Németh, který byl nepotřebný se časem však prosadil v zahraničí. Taky nemohu zapomenout na krásnou Rezešovinu. Sparta myslím v roce 98 nebo tak něják jela na Slovensko a hráči si mysleli, že jedou na přípravný zápas. Jaké však bylo jejich překvapení, když na plný stadion vyběhli v krásných bílomodrých dresech a na nich bylo napsáno HZDS.... :)


Sir Jose 
Dobrá práce

15.07.2008 20:17

Chtěl bych jen říct,že tohle je jeden z nejpovedenějších článků co jsem za poslední dobu četl.Moc se povedl.Díky


artaxerxes 
přestupy

15.07.2008 21:10

Já osobně si myslím, že loni nastoupený trend, co se týče přestupů je správný v tom, že se nekupovali jen hráči, kteří měli hned nahradit odcházející, ale i hráči o kterých se předpokládá, že se stanou oporami za delší čas a na začátku třeba nebudou v základní sestavě - Kůdela, Kladrubský, Vacek, Vršajevič, Bonny. Myslím si, že začíná být vidět například na Slepičkovi, který když přišel, tak byl naprosto nulový a dnes je nejlepším našim útočníkem.


Glenn 
re: přestupy

16.07.2008 10:55

Souhlasím, ale jedním dechem dodávám, že ti hráči musí dostat čas a musí se jim dát jasně najevo, že s nima klub do budoucna počítá. Ne pouze hráče za drahé peníze koupit a po roce ho za pár korun prodat viz Limberský, Petržela nebo mnoho dalších jmen z minulosti.


Mitchel 
blaza

19.07.2008 16:36

Stejne Jarda Blazek a Karel Poborsky jsou nej a Dosek je debil


javorka 
JSOU V PRD JAK CELÁ SRALTA

23.07.2008 23:33

NAZDAR