(Pod)zimní spánek obrany (AC SPARTA PRAHA - NK Dinamo Záhřeb, odveta 1. kola Poháru UEFA)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
táborák 
výzva k vedení

03.10.2008 11:05

Od vstupu společnosti J&T do Sparty to jde s tímto klubem z kopce. Špatný scouting, zlá práce s odchovanci a neustálá výměna trenérů vede k destabilizaci týmu a nekoncepční práci s hráči, což má za následek špatné výsledky a nekvalitní hru. Vyzívám proto společnost J&T a jmenovitě pana Křetínského, aby vzala odpovědnost na sebe a urychleně prodala svůj podíl v klubu do kompetentních rukou!


otiko 
re: výzva k vedení

03.10.2008 11:10

zcela souhlas, napsal jsem totéž níže ještě kdyř jsem Tvůj příspěvek neviděl, minuli jsme se o minutky.


celtic 
re: výzva k vedení

03.10.2008 16:06

souhlas, ale urychleně, aby za Spartu ještě něco dostali


UltrasStepy 
re: výzva k vedení

03.10.2008 22:17

Souhlas, ale mrzí mě, že to musíme psát my fanoušci.Co třeba takový Spartan jakým je pan Chovanec snad musí vidět jak jde spartička pod vedením pana Křetínského a jeho řiťolezců do s..ček.


huja30 
re: výzva k vedení

04.10.2008 20:47

svatá pravda ,a hlavně od tý doby co Křetinsky vyhodil Franze to jde se Spartou dolu..uvedomil si to hold pozde. takže jestli je vedení soudný ,at odejde.at si vezmou priklad z hokeje ,tam prisel Vilda Sivek a ted se tam vracej bejvalý a kvalitní spartani..ne jako sem ,tady každej nadprumernej hráč odchází .a přichází hráči jinde nepotřební ,nebo neodhadnou jejich kvalitu ...


otiko 
J&T - PRODEJTE SPARTU !

03.10.2008 11:08

jumbo, hezký článek, ale těšínská jablíčka. Za pár let se podařilo J&J a Křetínskému z respektované SPARTY udělat provinčního otloukánka. A to bylo keců o světovosti, když Spartu koupili. Dlouho už vidím pro Spartu jediné dobré řešení - J&T vypadněte ze Sparty, prodejte Spartu lepšímu vlastníku !


hamr 
fiasko

03.10.2008 11:26

Prodej Kadlece znamenal vypadnutí. Jsem přesvědčen, že s ním bychom tři kousky nedostali. I to je přístup majitelů...Při vší úctě k hráčům na jeho postu ho nikdo zatím nebyl schopen nahradit. a nejslabší je Had. Pomalý, nepřihraje, nepodpoří útok. Dostat dva góly po dorážce ve vápně??!! Světlá chvíle byl Kládův gól a Kiselova střela do břevna. Třetí gól se asi chztit dal, ale proč nechala obrana pro střelu tolik místa?? Snad si v pondělí spravíme náladu. PS: možná, že by to Křetínský prodal, ale kde se najde nějaký Abramovič. Nejbohatší Češi asi nejsou sparťani!


otiko 
re: fiasko

03.10.2008 12:52

Křetínský při nástupu do Sparty mluvil o světovosti a jak má hodně peněz. Realita je taková, že zatímco světové kluby soutěží kde koupit jakého výborného hráče, tak Křetínský každého, kde se předvede aspoň v jednom zápase honem prodá. Co lze pak od Sparty čekat...


Bruska 
re: re: fiasko

03.10.2008 19:22

Kadlec se neprodával, ale je na hostovaní za 800 000 EUR, i když je pravda, že pokud bude podávat takové výkony dál a nezraní se, tak jej Leverkusen opravdu koupí.


jbee 
Řepka

03.10.2008 11:34

Docela by mě zajímalo, co si místní osazenstvo myslí o včerejším výkonu Řepky. Přišlo mi, že hrál minimálně o třídu hůře, než jsme letos zvyklí. Jsem dalek věřit různým AHA a podobným bulvárům, ale jistý červíček pochybností ve mě hlodá... Jinak si myslím, že by bylo na čase využít vzniklé situace a nechat konečně hrát mladé.


Danni 
re: Řepka

03.10.2008 12:52

Mne se vcera hruba nelibil, o jeho vcerejsi pohode svedci i to, ze nekolikrat radoby jistil balon, ktery miril do zamezi a Mandzukic jej dokazal jeste obehrat a byly z toho sance. Navic, pokud je jen spetka pravdy na tech zpravach bulvaru, tak se mame jeste na co tesit.


celtic 
re: Řepka

03.10.2008 16:05

Ono to proběhlo v náznacích nejen bulvárem


Homolka8 
re: Řepka

03.10.2008 19:34

cela obrana byla uplne na howno(i Repka),v utoku me prozmenu prekvapil Kulic-bojoval(dal gol),s tou to obranou to chci na derby videt!!!!budem radi za plichtu,ale verim ze vyhrajeme!!! PS.:Tomasi mam te rad ale seres me (ty tvy chyby)-neni to prvne!!!:(


fanoušek 
nejvyšší čas na změny !!!

03.10.2008 11:49

Netrpělivě jsem od rána očekával komentář, na těchto stránkách, je vidět, že se do toho nikomu nechtělo a ani se nedivím. V nadpisu jsem uvedl, že je nejvyšší čas na změny. Tím nemyslím změny na trenérském postu, i když nasazení tragického Kučery mě včera přímo šokovalo. Vrácením Kučery do sestavy bylo rozbito to jediné co v této sezoně fungovalo. Změny by však byly velice vhodné především na těch nejvyšších místech Sparty. Přínos p. Chovance je pro mě velkou záhadou, dresy před zápasem by snad zvládly předat i samotné prsaté hostesky. Přestupová politika Sparty v posledních letech totiž postrádá jakoukoliv logiku a za to by měl někdo zodpovědný zaplatit. Myslím, že je nejvyšší čas na obměnu kádru, šanci by měli dostat mladí. Jinak nechápu proč Sparta kupuje nejlepší dorostence z celé republiky, když šanci v ligovém áčku nedostane vůbec nikdo. Rozloučil bych se s Matušovičem, Blažkem, Doškem, Kučerou, Hadem, Kuličem, Kiselem ( i když ti poslední dva si jako jediní zaslouží za včerejšem pochvalu ) a dal bych šanci Kúdelovi, Krobovi, Zemanovi, Jeslínkovi, Třešňákovi, Jungrovi a dalším. Sparta by ušetřila nějakých 50 milionů a za 2 roky by v lize znovu neměla konkurenci. Hlavně to chce znovu začít tvrdě pracovat a v první řadě vytvořit partu, která si bude vážit toho, že hraje ve Spartě, tak jak to bylo v dobách Siegla, Kouby, Horňáka, Svobody, Frýdka a Lokvence kdy se naposledy dalo na ten fotbal dívat !!! Ne, aby hráči jen mysleli na to, jaké auto si pořídit a co si nechat vytetovat !!!


mojža 
re: nejvyšší čas na změny !!!

03.10.2008 12:33

Tak přesně tato generace hráčů mě napadla,když jsem včera opouštěl Letnou,jezdím z K.Varů na Spartu (přiznám se hlavně na poháry) od roku 1989,ale je mi smutno kam až jsme to dotáhli,prohry a neúspěchy bych odpustil,ale tady není vidět ani žádný systém,to už snad ani není o trenérovi,ale kdo je zodpovědný za přestupy,za vyhledávání posil apod.Co dělá naše bývalá velká ikona Pepa Chovanec?Co to má za funkci,že je schopen se na to dívat!?Vždyť už jsme každému pro smích,já si nemůžu brát pořád dovolenou kvůli rejpalům v práci.Křetínský vyser se na to a běž si dělat ty svoje finance.


otiko 
re: re: nejvyšší čas na změny !!!

03.10.2008 12:49

u článku níže jsi mi odpovídal, když jsem psal, že se na tenhle zápas (ani na derby) netěším. Zázraky se totiž dějí jen málokdy, nebo vůbec. Sparta jde v době J&T jen soustavně dolů. Bolí to, a když se podíváš okolo - Slavia má nový stadion, je v UEFA, Brno i Ostrava budou mít taky modernější stadion nežli Sparta atd atd. Kolem posilují kluby jako Liberec či Bolka, Sparta s odřenýma ušima vyřadí Frýdek-Místek. Bohužel realita se nedá okecat. Dokud bude Sparta v rukou J&T a Křetínského nelze čekat nic lepšího. Je to jak píšeš, být sparťanem je stále více jen o tom, že si z tebe ostatní dělají srandu.


Celticgirl 
Moc hezké srovnání

03.10.2008 11:51

..s tím zimním spánkem. Jen aby je někdo probudil.. opět hezký článek, jumbíku!


majk 
Jumbo opět povedenej článek !

03.10.2008 12:07

Jen bych doplnil, že druhej gol jsme inkasovali po na hovno odkopu Hada, pak se tři frajírci koukali jak mezi nima probíhá chorvat s míčem ve vzduchu a na tom vápně už jen koukali ( a mávali ofsajd) jak Lovren doráží míč po výborném zákroku Kozáčika ! Jedinej bek, co nepřestal na velkém vápně byl Řepa ! A trošku mi v tom výčtu chybí i břevno Karolka za stavu 2:3 a jasná gólovka Klády v 87. minutě. Jinak opravdu povedenej článek.... !


Jumbo1 
re: Jumbo opět povedenej článek !

03.10.2008 12:25

Pravda, ty dvě šance tam nejsou. Zaměřoval jsem se spíš na gólový situace, ale pro příště na to budu pamatovat :-)


cale 
hráči

03.10.2008 12:21

Když jsem tak koukal na polehávání chorvatů v posledních minutách, už jsem nevěřil, že ten postupový gól dáme. Taky jsme ho nedali, ale přesto jsem po dlouhé době cítil alespoň náznak hrdosti nad výkonem hráčů. Přes zbytečně a hloupě inkasované góly hoši dřeli a bojovali. Pochválil bych zvláště Kisela, Kuliče a Kladrubského, u kterých byla vidět opravdová bojovnost. Lepší byl i Matušovič, který bohužel dokáže dát jeden pořádný centr ze tří. Po pěkném výkon hráčů mě tedy velmi zklamala jejich reakce po skončení zápasu. Potom, co se po delší době docela dost fandilo a přišla letos nadprůměrná návštěva bych čekal, že půjdou poděkovat a zatleskat tribunám. Místo toho po pár minut posedávání, které chápu neb zklamání bylo obrovské, se vydali do kabin, což mě vytočilo skoro stejně jako to, že jsme nepostoupili.


BigBOSS 
Chválím Tě Jumbo

03.10.2008 12:22

To si mě fakt mile překvapil,dokonce jsem myslel,že se jedná o tradiční Bombitův komentář a v duchu se divil,že šel do kotle... :-) až po přečtení dole vidím nick autora.Takže pochvala,zlepšuješ se každým článkem! A k zápasu;sice s opětovným nasazením takových hráčů jako je Kučera,Had apod.s Víťou nesouhlasím,ale stále si myslím,že problém není v trenérovi,ale v hráčích.A včera se bohužel vyznamenali i Ti zkušení,takže se připojuji ke kotli:"hráči ven"!!! Na příkladu Pečnika bylo snad vidět,že mladí z B-čka dokáží vnést svěží vítr,i když od nich nemůžem čekat zázraky,zatím.Pozitivní je na utkání snad jenom to,že jsme dali 3 góly,ale paradoxně to na vítězství a tedy postup nestačilo.Trochu se obávám toho,že při případné pondělní prohře si bude muset Víťa sbalit kufry.Doufám ve výhru,ale asi budem rádi za plichtu.Co můžem jako fandové udělat je to,že doma rozpoutáme pořádný peklo-kotel,v kterým se seshitci uvaří.A k tomu nejen já,ale všichni můžeme dopomoct svými hlasivkami a vším ostatním,co k supportu patří...však víme! A ke Skřetovi a J&T není nic co dodávat,než už dávno vyřčené: pryč ze Sparty,už se na to fakt vys....neděkujem-vypadněte !!! P.S.(nejen)pro redakci;co takhle sepsat otevřený dopis-petici o odstoupení vedení,na derby by bylo dost příležitostí k podpisu či vyjádření souhlasu.Nedělám si naděje,že vlastník by se vzdal kontroly nad svým majetkem,ale třeba se už konečně tzv.chytí za nos a něco se začne dít hlavně "tam nahoře",protože TOHLE je už DO NEBE VOLAJÍCÍ velebnosti ! P.P.S. ještě jednou pochvala Jumbovi za článek.


EasyRocker 
Blog

03.10.2008 12:34

Rozhodně by nebylo od věci po dohodě ty články umístit na blog...


Celticgirl 
re: Blog

03.10.2008 12:45

džambo už blog má :)


Jumbo1 
re: re: Blog

03.10.2008 12:46

jj, mám, ale teď se o něj moc nestarám, není čas :-(


EasyRocker 
re: re: Blog

03.10.2008 13:23

Já taky ten jeho blog měl na mysli, spící cégéčko :)))


Celticgirl 
re: re: re: Blog

04.10.2008 11:32

chrrrrrrrrrr


Jumbo1 
re: Blog

03.10.2008 12:46

Tak to tam můžu dát odkaz (na ten blog):-))) Navíc myslím, že svoje články (ty, kterých jsem autor) bych si na svůj blog umístit mohl...


Fotr 
No,

03.10.2008 12:52

neřekl bych, že vina je jen na obraně, například před první brankou Dinama bylo sedm hráčů Sparty ve vápně a nikdo u střílejícího hráče, při třetm zase byli dva chorvati na samotného Vořecha. Navíc jsme hráli bez pravého halva, protože Kisel se stahoval do středu a ta díra byla při bránění markantní. Spíš bych kritizoval obrannou činnost jako takovou.


filipkaran 
Já už nevím co s tím...

03.10.2008 13:22

Když se k našemu vápnu "řítí" soupeř s balonem, tak se na něj nikdo nevrhne, všichni běhají tři mětry okolo něj a čekajá co udělá. Už si ani nevzpomenu, kdy jsem byl naposledy tak smutný z naší hry(ale dlouho to zase nebude). Víťa ty naše diskuze asi nečte, protože kdyby je četl, nikdy by nás nějaké Dinamo nemohlo vyřadit. To že rozhodčí pískali tužku ani nebudu říkat, to je u nás už taková tradice, ale tohle už není fotbal. Vždyť v naší hře chybí základní prvky fotbalu, které se učí malí kluci v přípravkách. Na co jsou jim parádičky na rozcvičkách, když v zápase pak jen tupě(a hlavně nepřesně) přihrávají? Proč se míč před každou rozehrávkou vrací až ke Kozovi? Tohle je alibismus jak kráva. Všicni chtějí vyhrát, ale nikdo nechce míč. Je mi z toho zle. Včera ve mně poprvé hlodal ten červíček, který mi říkal, jestli se na to už nechci vykašlat...Ale jako správný závislák tam na derby zase budu...a jestli opět zklamaný, to už není v mé kompetenci.


rozirozi 
PRUSER.........

03.10.2008 16:04

Mnoo abych se priznal je mi z toho tak trosku spatne kdyz si tady ctu ty komentare k tomuhle clanku.... ale bouzel, bouzel....nezbyva mi nez s vami urcite souhlasit.... od vyhozu Franty to jde s klubem hluboce doluuuu... nejen ze uz se nedostavame do LM..... nejen ze uz prestavame pomalu ale jiste byt nej. tym v GL. Ale dokonce uz se ani nedokazem dostat do poharu UEFA.... sparta me poslednich par let dosti zklamavala....ale ted uz to prevrselo vsechno....KDE JE CHYBA? VEDENEI, VEDENI, VEDENI..... od ty doby co je tu kretinsky tak se to jenom sere, sere a sere.... uvedomte si ze vsechno zacina tam nahore.... vedeni-trener-hraci....... kdyz prvni jmenovany nefunguje, nemuze fungovat ani treti jemnovany....a kde se musi zacit? U vedeni.... a proto rikam jen jediny: KRETINSKY VEN!!!


Spartan 96 
Složení obrany...???

03.10.2008 16:26

O obraně už se tu psalo, ale hlavou mi vrtá jedna věc...Obrana funguje (Kudela,Vorisek, Repka,Had nebo Kláda), pak zkusí Kučeru na stoperu v Liberci a po výbuchu tam hraje stejná obrana v zápase roku...a znova trojka! Podle mě absolutně nelogický...A zatím co vicemistři světa jinde skvěle hrají, náš Kúdela a další mladí sedí. A myslím, že současný kádr je natolik nekvalitní, že by pro ně místo bylo. A tohle je věcí trenéra-snad! Já mám obavy, že s novým majitelem by to nebylo o moc lepší..


filipkaran 
re: Složení obrany...???

03.10.2008 16:35

Souhlasím s tebou ohledně vicemistrů světa, ale že by Had fungoval, tak to bych moc neřekl. Ten kluk se svvými "schopnostmi" nemá ani na přebor...


Spartan 96 
re: re: Složení obrany...???

03.10.2008 21:08

Mě šlo hlavně o Kučeru. Ten za těch několik zapasů toho podělal víc než dost.


acskncl 
Vybornej clanek Jumbo

03.10.2008 17:33

Jak sem ti ale o prestavce rikal(kdyz jsem ca po roce zavital do kotle)tak na vyhru pri totalnim chaosu obrany jen 3 goly stacit nebudou, a bohuzel tomu i tak bylo:-(


Jumbo1 
re: Vybornej clanek Jumbo

03.10.2008 17:37

A dobře žes v tom kotli by, takový jako ty jsou tam potřeba aby pomáhali vychovávat školku...


acskncl 
re: re: Vybornej clanek Jumbo

03.10.2008 19:39

V pondeli bude asi jeste jedno opacko:-))


Jumbo1 
re: re: re: Vybornej clanek Jumbo

04.10.2008 09:12

Výborně, vypadá to, že jsi pochopil...:-)


acskncl 
re: re: re: re: Vybornej clanek Jumbo

04.10.2008 21:31

Tradicni pokriky budou v kotli potreba:-P


Luk 
Fanoušci?

03.10.2008 19:03

K čemu jsou fanoušci, i když je jich třeba docela dost, když nechávají bez povšimnutí, že Spartu vede Křetínský a spol.? I slávisti s dělali něco s tím, když tam byl Leška. A ten Slavii vedl asi 10 x líp než Křetínský. Připadá mi to, že osud Sparty je fanouškům ukradený. Proto bych řekl, že má jedny z nejhorších fanoušků. A to nejen kvůli tomuto, ale i co se týče fandění a početnosti kotle, srovnáme-li to se Slávií nebo Baníkem.


BeoWulf 
re: Fanoušci?

03.10.2008 19:58

ano slavisti bojovali opravdu urputne... tim ze na strahov nechodili... :D problem je ze Spartani jsou jako celek dosti nejednotni.. dost lidi treba nemusi ultras, hrebikovci vs. strakovci :) atd. to je pak tezky.. njn holt boj za kulturni fotbalove prostredi ma i stinne stranky...


luckyboy 
re: re: Fanoušci?

03.10.2008 23:44

Pominu komentáře k výkonu, kterých je tady výstižných víc než dost. Spíš bych se zamyslel nad našimi fans respektive ULTRAS - Hooligans. Myslím vás všechny, kteří v kotli vyvěšujete "výhružné vlajky" a skandujete "silácké pokřiky" kdo všechno má chcípnout, komu zabijete děti a podobný sračky. Kde jste byli, když se po Praze pohybovala ta chorvatská pakáž, která se tady chovala jako doma?! Sere mě, že jsem si při cestě na Letnou musel na Vltavské hlídat šálu, kde si dělalo 30 chorvatů co chtělo!!! To by se u těch zkurvených skořápkářu v Zagrebu nebo v Ostravě nikdy nestalo! O to víc mě to sere, když před rokem asi 5 těchto našich "hrdinů" na Vltavské po zápase s Baníkem trénovalo na 15 letém klukovi, který s fotbalem neměl možná vůbec nic společnýho. Ale tento čtvrtek už by to na ně byla asi jiná váhovka a tak radši pili pivo někde v hospodě. A vytahovali u stolu historky, jak v pěti naložili jednomu blbečkovi…


BeoWulf 
re: re: re: Fanoušci?

04.10.2008 09:50

no za vinu bych jim to nedaval.. prece jen BBB sou celkem cvoci...


Luk 
re: re: Fanoušci?

04.10.2008 11:00

Pokud si dobře vzpomínám, každý zápas tam vždy skandovali Leška ven. Není to sice nic moc, ale aspoň něco. Proč se fanoušci na Letné proti Křetínskému nevymezí nechápu.


BeoWulf 
re: re: re: Fanoušci?

04.10.2008 11:28

ja bych otazku obratil.. proc se nepostavis ty? nikdo ti prece nebrani vzit nejaky prosteradlo a hodit na nej ja nevim "kretinsky je pablb" a vyvesit to na derby...


Jumbo1 
re: re: re: re: Fanoušci?

04.10.2008 12:20

Tak on tvrdil, že už na Letnou nepůjde, tak asi proto :-P


Luk 
re: re: re: re: Fanoušci?

04.10.2008 22:53

To je dobrý :-). Aby to mělo cenu, musí se do toho zapojit alespoň většina stadionu. Když tam začneš něco skandovat a lidi kolem tebe mlčí a nechápou, těžko něco zmůžeš. Iniciativa musí pocházet od kotle, ten může strhnout celý stadion, nikoli jedinec.


Sodri 
Mě ten nepostup

04.10.2008 00:26

ani nijak moc nemrzí, s takovou by nás venku zase vypráskali nadšeně hrající prodavači bot a doma bychom byli svědky ukoptěných remíz s týmy, které by si před 7-8 lety odvezly trojku. Lavička nám po nadějném začátku začal trochu grigobílkovatět a staví hráče podle jmen, případně na posty, které jim nesedí, ale to je nakonec výsledkově ještě ta lepší varianta. Sparta se každý rok snaží postavit co nejsilnější tým, což vede ke dlouhodobě nekoncepčním řešením (Kučera), ale jak je vidět, tohle sotva stačí na ligu, natož na poháry. Nezbývá, než se zbavit Došků, Kuličů, Kučerů, Bergerů (máme ho vůbec ještě?) a dalších, kteří nemají Spartě co dát ať už z hlediska výkonnosti aktuální, nebo budoucí, tedy že momentálně nehrají nic moc a zlepšení už se očekávat nedá. Odchody Horvátha a Koláře jsou doufejme prvními vlaštovkami. Bohužel není kde brát, z B týmu by nikdo áčko nevytrhl a kromě Bonnyho, Pečnika a Pavla Mareše na to ani nikdo pořádně nemá, na to aby někdo mohl hrát v áčku, musí podle mě nejdřív ukazovat nadprůměrné výkony v béčku, ne že se nadějný ale průměrný plejer vytáhne do áčka, aby se jako naučil hrát fotbal. V ČR momentálně stejně vůbec nejsou hráči, kteří by nám pomohli, a když už, odcházejí rovnou do zahraničí za peníze, které si nemůžeme dovolit. Další možností je nákup cizinců, jenže na ty lepší nemáme a i kdyby, vyhodit třeba 40 mega za nějakého jihoameričana je, zvlášť u nás, velmi riziková investice. Kolik cizinců se u nás dlouhodobě prosadilo? Dají se koupit i levní, někdo by mohl dát za příklad třeba Arsenal, jenže ten má svoje fotbalové akademie, propracovaný skauting a hlavně si může dovolit přivést třeba 30 hráčů a za rok jich zase 28 poslat pryč, protože na to nebudou mít. Proto bych taky za současný stav nedával vinu jen Křetínskému, jako někteří. Prostě už jsou pryč doby, kdy se za těžké peníze prodalo a za pár šupů přišli z GL hráči, kteří dokázali ty odchozí nahradit. Křetínský dělá jednu chybu - dává až příliš volnou ruku všem trenérům při výběru posil, omezenou jen rozpočtem, což se promítá v tom, že následující trenér po neúspěšném kolegovi přebírá spoustu odpadu, ze kterého se musí udělat úspěšný tým a peníze jako kdyby vyletěly oknem. Křetínský sám ovšem kasu nedrží, hráče nevybírá, sestavu neurčuje, to byste si měli uvědomit.


mojža 
re: Mě ten nepostup

05.10.2008 13:15

Souhlasím až na to,že vše opravdu začalo před lety u Křetínského,zaprvé nesmyslným vyhozením Straky v době kdy jsme s převahou vedli ligu a hráli ligu mistrů(co bychom za to dnes dali že) a nesmyslnou smskou Poborskému.Takže začátek konce Sparty jde opravdu na vrub Křetínskému.


dave1893 
Had

04.10.2008 01:11

Víťo,žeň tu užovku z obrany aspoň 50 km za naše hranice.K zápasu...Vše již bylo řečeno a je zbytečné se opakovat.Jen bych byl rád,kdybychom přeze vše kluky proti Joudům z Cirkusu Eden podpořili.Oni si sice někteří za poslední zápasy(a některé případy od začátku sezóny) naši podporu nezaslouží,ale na to se musíme vykašlat a být svorni,sešikovat řady a zašlápnout ty šašky,včetně s Jábulímem,do prachu dějin.Ať jsme minimálně na půl roku vládci Prahy! PS:Připojuji se k chvále ostatních za super článek;-)


Vincek 
re: Had

04.10.2008 09:27

HAD...opravdu nejslabší článek sparťanské obrany..proč nedá Víťa příležitost Krobovi nebo Kudelovi..nechapu..HAD proste nestiha a myslim ze i B tym je pro nej moc velky luxus.Nestiha,nepredpovida,odb yha od hrace a kdyz si mysli ze je offside tak prestane uplne hrat a mava rukama jak smyslu zbaveny...proste bída.Jinak peknej clanek a doufam zr Sesivky v pondeli porazime,jinak zase budu muset chodit kanalama..


Jumbo 
hezký

05.10.2008 17:02

gratuluju jmenovci k pěknýmu článku :D