Co týden dal?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
looki 
s Bombitem nelze nesouhlasit..

05.10.2008 12:04

můžeme o tom debatovat, polemizovat nad tim, ale to je tak všechno :-) PS:ty děkovačky..už mi tohle téma sere. Pořád všichni touží po Anglii, ale tam jsem v životě žádnou děkovačku neviděl..tam se při poklusu do kabiny lehce zaplácá nad hlavama a konec.


StarejHomolka 
re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

05.10.2008 13:49

Srovnáš nám ještě přístup hráčů? Pokud budou sparťané tak makat jako v Anglii a rvát se tak za klub, tak nikdo děkovačky řešit nebude a myslím si, že po nich nikdo ani nevzdechne..


looki 
re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

05.10.2008 14:03

1) dobrej příspěvek dole (vážně!) 2) přístup je takový, jaký jsou hráči. Hráči jsou takový, jaký vedení koupí (případně vychová..ale tohle radši nebudu rozpitvávat, ještě bych se nasr...) To že dneska do Sparty přichází třetí garnitura českejch hráčů je holej fakt, jsou to hráči, který maj buď srdce, nebo fotbalový schopbnosti-na kombinaci obou nejsou peníze, Ti hráči jsou úplně někde jinde. Takže buď Chovanec s "radou starších" (např. charakterní Bláža) přestanou bojkotovat cizince, nebo bude vše při starym-já opravdu nevidim budoucnost v tom, že budeme hrát jen s čechama, pro který je širší kádr Sparty vrcholem a jakýmsi "bodem uspokojení". Doufám, že jsem se do toho moc nezamotal a je jasný co mám na mysli :-) PS:a to nasazení..bohužel jsem viděl jen 35min, ale třeba takovej Řepa mě za tu dobu docela vytočil. Sice daleko míň jak Had, Kučera, nebo třeba i Vořech, ale zrovna u něj je takovejhle přístup dost zarážející...


sin34 
re: re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

05.10.2008 14:17

Podle me i lepsi hrace mame. Treba to co uhral Had by s prehledem Krob nebo Kudela zvladli a myslim ze jeste lepe.


Kocek 
re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

06.10.2008 14:43

Právě že oni se ale rvou ty wole


Herrer 
re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

05.10.2008 16:18

S těma děkovačkama máš recht,taky už mi to leze krkem. Když už děkovačka,tak ať je spontánní a ne fňukat po každým zápase a ukazovat prstíkem,že ten a ten "zase nebyl",to mi přijde fakt směšný. Já si výjezďáků opravdu vážím,to zase jo,ale ať mi nikdo neříká,že jezdí za Spartou kvůli tomu,aby mu pak hráči zaplácali nad palicema...


acskncl 
re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

05.10.2008 16:54

Minimalne v kotli se fandilo celej zapas jako o zivot(i protilehla byla dobra) Tak rozhodne neschvaluju, ze se ty frajirci sebrali po zapase jak para nad hrncem rovnou do kabiny. Hlavne ze priste budou zase placat do novin jak fanousky potrebujou a stojej o ne.


Herrer 
re: re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

06.10.2008 07:26

Atmosféra byla dobrá a slušně vyhecovaná,to je fakt. Já byl na "kotelní" straně i když trošku dál a taky jsem se to snažil strhávat,někdy to vyšlo jindy ne. Je to asi o názoru a já když fandím,tak to dělám z vlastní vůle a nečekám za to od hráčů nějakej vděk,ale beru,že to máš jinak,jen s tím prostě nesouhlasím. Abych to shrnul,tak mě by bohatě stačilo,kdyby se děkovačka konala jen po nějakejch těch památnejch zápasech,jak tomu bývalo dřív. Člověku se nechtělo ze stadiónu a užili si to jak hráči,tak fanoušci.


Herrer 
re: re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

06.10.2008 07:29

Navíc jestli se řvalo "vy nejste Sparta",jak píše Bombito(osobně jsem to nepostřehl),tak by nějaká děkovačka vyzněla spíš tragikomicky a možná by si ještě někdo z hráčů vyslechl něco osobního,reagoval by a mohl se rovnou pakovat;-)


Kocek 
re: re: re: s Bombitem nelze nesouhlasit..

06.10.2008 14:44

Tak tos asi měl v sobě moc rumu, jinak bys viděl, že cca 8 hráčů po zápase minimálně 5 minut jen sedělo totálně zničenejch na hřišti!!


lukyACS 
Vynikající článek.

05.10.2008 12:07

Mám stejný názor jako Bombito. Tak pojďme v pondělí společně zničit seshitce..


Pif 
naprostý souhlas

05.10.2008 12:10

skvělý článek a hlavně objektivní.Souhlas se vším co Bombito napsal.Nesoudnost tolika fanoušků ve Spartě mi občas přijde až neskutečná.Hráči dřou na max a za odměnu je vyprovodí pokřik Vy nejste Sparta? a spousta fanoušků je navíc uražená že nepřišli poděkovat? to je přeci uplně mimo...a těch věcí je víc.Přijde mi že sparťanský fanoušek je extrémně náročný tvor.


StarejHomolka 
re: naprostý souhlas

05.10.2008 13:54

Máš pravdu. Hráči v posledních dvou(?) zápasech dřeli a co ty předtím? Rád bych, aby vedení jako jejich zaměstnavatel nasadilo tvrdý režim a vyžadovalo naprostou profesionalitu a odvedenou práci. Myslíš, že bych uspěl v práci já, když bych šéfovi řekl, že tedy jako dva či možná tři dny v měsíci budu fakt jako dělat a zbytek tak na půl plynu? :o)) Nemístné bylo to, že zrovna po Dinamu si tohle hráči nezasloužili, jelikož se vydali a makali..


sin34 
re: naprostý souhlas

05.10.2008 15:23

Promin, ale sem byl na jinem zapase. Drel tak mozna Kulic, ktery me mile prekvapil. A nevim co s tymem, ktery nezalozi akci, nenahraje si na 5 metru a z obrany udela nejvetsi pruchodak...


manics 
re: naprostý souhlas

06.10.2008 04:19

Na druhou stranu bych nevidel problem v tom, ze fanousek je narocny tvor. Pokud clovek nemuze posledni tejden poradne mluvit protože nechal hlasivky na stadionu, proc nechtit to same od hracu!


otiko 
vydali se ze všech sil

05.10.2008 12:14

Bombito, to sice může být pravda, ale tím hůř pro Spartu. Ze všech sil se vydávají i chlapi ve vesnickém derby...a nejde o první porážku. Sparta jde v posledních letech soustavně dolů...ještě pamatuji zápasy s AC, Chelsea či Realem....těšínská jablíčka. Má být vztah ke Spartě jen "opičí láskou" nebo může mít fanoušek taky nějaké přání/nároky. Jistě je většina fanoušků má, a to se odráží na návštěvnosti (a nejen u Sparty)...


Morkon 
Nesouhlas

05.10.2008 12:31

Já tedy moc nesouhlasím. Po technické stránce jsme nikdy na balkánské týmy neměli. Ale nechápu, jak můžou Kuliče chytat v 77. minutě křeče. Co by chtěl hrát v angl. lize? Tam by odpadl ve 20. x krát se při zápasech stane, že hráči nedoplňují útočícího hráče. Cíleně zastaví a vykašlou se na to. Hrají alibisticky. Mávají rukama místo aby hráli (teď Had při druhým gólu). A to jsou věci, které nemají nic společnýho s genovým fondem nebo ekonomickou silou. Jde o to nebýt línej a pracovat. Bohužel s českou náturou se fotbalisti musej trenéra bát. Jinak to vosíraj.


Celticgirl 
re: Nesouhlas

05.10.2008 15:20

víš, proč ho berou křeče? Protože tam jako jeden z mála lítá jako trotl, nabízí se, zatímco ostatní se schovávají, nebo jdou na vycházku a odběhá i jiné posty, než ten svůj. Btw mě spíš zaráží to, proč jeho chytají křeče a ostatní ne (v anglii se trénuje uplně jinak, koneckonců když tam někdo přestoupí, dost se diví.. u nás je zvykem, že kolem osmdesáté minuty "umíráme", dostáváme křeče, je to tréninky atd., v čechcáh to prostě stačí.. a tak už nekoukám na to, že má Kulič křeče, ale spíš mě zaráží fakt, že jedinej na hřišti, zatímco ostatní jsou uplně v pohodě :-!


acskncl 
re: re: Nesouhlas

05.10.2008 16:57

Souhlas Kulda uz zase nenecha bez povsimnuti jedine balon a zadnej pro nej neni stracenej, na rozdil od spousty dalsich co to v pohode vyklusavaj.


káně 
re: Nesouhlas

05.10.2008 18:04

Křeče? Kulda tam jako jeidněj lítal za každym balónem. Ať berou křeče všechny hráče, když budou jezdit jako on!


memo.fierrro 
re: Nesouhlas

05.10.2008 18:22

kulda se mi ted libi, proti NK odehral dobrej zapas, prave proto ho brali ty krece a nevadilo mi to. sralo me to, kdyz brali krece za bilka vsechny hrace v nejaky 70min..myslim ze i dost hracu rikalo ze priprava s vitou byla dost tvrda.


Celticgirl 
re: re: Nesouhlas

06.10.2008 07:32

tím nechci oponovat tvému příspěvku, ale oni to říkají hráči každý rok, to je taková ta oblíbená hláška, kterou naši hráči vypouští z úst každou přípravu :-)). Jinak samo souhlas.


Morkon 
re: re: re: Nesouhlas

06.10.2008 08:15

To nebylo míněno jako Kuličova kritika. Jako jeden z mála snese v poslední době kritiku. Nic méně právě nerozumím tomu, proč se tu méně trénuje. Já být majitel Sparty tak to vyžaduju :-) To je podle mě to nejmenší ...


Celticgirl 
re: re: re: re: Nesouhlas

06.10.2008 08:37

To nechápe nikdo.. asi je to fakt tím, že u nás to stačí.. Pak sem přijedou italské, anglické, španělské, nebo i ruské a rumunské! týmy a my zjistíme, že dokážou hrát v obrovském nasazení daleko déle než my :(


Morkon 
re: re: re: re: re: Nesouhlas

06.10.2008 09:39

To mě strašně štve, že českej ligovej fotbal začíná padat na roveň Bulharů, Moldavska a pod. Nemáme už ani na Rumuny a Kypr, Dány ...


Kocek 
re: Nesouhlas

06.10.2008 14:46

Zase ANGLIJÉÉÉÉ :))))))))) Jděte s anglií do prdele.


Luk 
Bombito

05.10.2008 13:03

Píšeš, že takto se nenaučí hrát s týmy z GL. Jenže se podívej jak s nimi hraje Sparta, když třeba vede 3:0. To začne hrát údržbu a nikam se nežene, fanouškům hráči nic navíc neukáží. Co se týká tempa zápasu, může si za to Sparta sama, protože mnoho zápasů hráči vypouštějí.


Pecka 
re: Bombito

05.10.2008 13:19

to máš pravdu. hrajou 20minut a myslej, že z toho budem odvázaný jak na matějský..


vejvič 
re: Bombito

05.10.2008 13:50

Nechce se mi to hledat. Kdy naposledy jsme vedli 3:0....... :-))


DarkCook 
re: re: Bombito

05.10.2008 13:55

Budweis....;-)


vejvič 
re: re: re: Bombito

05.10.2008 18:30

Ta moje paměť !! Budiž mi omluvou,že to bylo někdy v létě...


Tommy 
Nespokojenost fanoušků....

05.10.2008 13:29

...je na těchto stránkách evergreenem, nadává se tu i v případě, že se vyhraje. Zkrátka už řadu let si tu dost lidí najde příslovečnou hůl. To není žádný objev posledních dní. Ovšem je to smutné. A vždycky bylo.


VencaAC 
re: Nespokojenost fanoušků....

05.10.2008 16:53

A ty vrníš spokojeností? Objektivní a konstruktivní kritika je, myslím, na místě a že je ve Spartě co kritizovat.


mojža 
souhlas či nesouhlas?

05.10.2008 13:30

K fanouškům:děkovačku neřeším,v Anglii také není vidět,ale návštěva mě opravdu zklamala,v milionovém městě a s námi přespolními by to opravdu mohlo být více,navíc soupeř opravdu atraktivní(dle mého) a srovnatelný s Panathinaikosem,ne li lepší,dle výsledku Pana v lize mistrů.K hráčům,nezlobte se pane Bombito,ale snaha,nasazení a makat do posledního dechu je snad povinností každého profesionála,natož hráče v takovém klubu,jako je Sparta.Během zápasu kdy nás Dinamo přehrávalo mi i moje manželka říká,proč neběhají,proč stojí?Nejsem žádný odborník,ale my nemáme ani nějaký zažitý systém v té hře,vždyť to většinou byla vepředu hra na náhodu a vzadu?Darmo mluvit.Co přes týden trénují,co dělají v přípravě?Nezapomeňme,že náš fotbalista hraje za sezonu pouze 30 ligových mistrovských utkání,k tomu domácí odchozený pohár a když se povede,tak evropský pohár.Pravdou je,že v lize nikoho podobného,jako Záhřeb nepotkáme.Pardon vlastně ano,jeden český Arsenal.


StarejHomolka 
Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 13:44

Na své názory máš pochopitelně právo, ale nerad bych, aby byly brány za svatou pravdu, tudíž si v některých věcech dovolím zásadně nesouhlasit, či spíše vyjádřit svůj názor a pohled na věc :) S většinou tvých řádků se dá víceméně ztotožnit, ale divácká návštěva a reakce fandů zde na fóru směrem k hráčům je jednozančným vyústěním některých záasadních záležitostí, ze kterých pramení, dle mého názoru spravedlivá, naštvanost fandů. A ti projevili již docela dost trpělivosti, jelikož stále stejné věci a chyby přetrvávají již několik let. Již několik let pravidelně fanoušci Sparty slýchavají, jak moc je hráči potřebují, jak nyní už vopravdivcky na holej pupek začnou hrát, že začnou bojovat za Spartu, teď už budou jezdit po zadku, jak vedení na fanoušcích záleží.. čeho se fanouškům za xy let dostalo? Prázdných řečí ze strany vedení, nesmyslných kroků z jejich strany, naprosté ignorace jejich reálných potřeb ve spojistosit se základním poskytovaným servisem (čest některým výjimkám ve formě programu k záapsům či určité zlepšení webu) a naprosto prázdných výkonů ze strany hráčů, kteří povětšinou umí jen dávat nějaký prohlášení místo aby drželi ústa a přesvědčili nás o tom, že to myslí upřímně, na hřišti. Kecy totiž nemají cenu a ukázaná platí. Toto jasné opovrhování vlastních věrných fanoušků v mnoha věcech ze strany klubu a hráčů má na svědomí následné reakce fandů. ZDE PODOTÝKÁM, ŽE NESCHVALUJI ANI NEPODPORUJI TEBOU ZMÍNĚNÉ AKTIVITY. Ale proč by si měl divák donekonečna tímto procházet a nevyjádřit se? Já se například vyjádřil tím, že jsem nešel na zápas s Dinamem (a věř, že to byl po dlouhé době v podobě několika let první zápas evropského poháru, který jsem vynechal) a myslím si, že to bylo z mnoha pohledů správná volba a forma mého vyjádření. Vedení jsem totiž dal impuls, že nejsem ochoten dále tyto přehmaty tolerovat a musí se snažit, abych vydával peníze za lístek. Hráčům jsem dal zase najevo, že stejně tak oni by měli svými výkony o fanouška bojovat a snažit se, aby příště opět přišel. Fanoušci tu přeci nejsou od toho, aby jen tupě chodili a vedení bez zásadní snahy o zlepšení hry Sparty, servisu o fanoušky a větší zájmu o ně, inkasovalo peníze z jejich kapes jen proto, že Spartu milují a budou s ní v dobrém i zlém. Pouze na tomto nelze přeci vybudovat klubovou strategii. Návštěva je jen potom odrazem toho, jak hrají hráči, jak se snaží, jak se vedení o fanoušky stará. Jsem proto, že jsem se k tomuto kroku rozhodl menší Sparťan, nebo jsem snad zradil Spartu? Opouštím ji snad? Myslím, že z mé pozice, kdy navštěvuji Béčko, žáky, ženské, všemožné poháry ČMFS, evropské poháry a s vyplazeným jazykem i nesmyslné časy pro ligová utkání, ligu v zimě, ligu ve vedru, v sobotu či v neděli, se o tom nedá mluvit. To, že jsem nepřišel, je totiž určitým budíčkem pro hráče i vedení. Nemíním na ně pokřikovat, či vyjadřovat frustraci silou,jelikož to není správný způsob a absolutně to odmítám. Dle mě je mnou zvolený způsob daleko kultivovanější a z větším efektem. Šanci, jak o mě jako o věrného fanouška nepřijít na delší dobu, mají hráči i vedení již při pondělním derby. Jsem zvědav, zda půjde opět jen o o slova, nebo se místo nich dočkám činů :) V dalším období jim totiž dávám šanci přesvědčit mě, že jim na fanoušcích, Spartě a její budoucnosti opravdu záleží. FOREVER ACS!


a.cikatilo 
re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 14:18

Tak tak a taky dnesni vedeni nepochopilo ze ve sportu nelze vydelavat prachy bez uspech.Taky se rika ze fanousek ma preci narok rict svuj nazor


boy_of_russia 
re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 15:01

a ty myslis, ze si nekdo vsiml, resp. nekdo zalitoval faktu, ze jsi ve ctvrtek v hledisti chybel? myslis, ze se hraci po zapase v satne a vedeni ve kancelarich chytlo za nos a premyslelo, proc jsi na ten zapas vlastne nesel? tezko...smoazrejme ti takovouto formu neberu, ale jsem presvedcen, ze ma smysl pouze ve chvili, kdy ji spolecne s tebou zvoli dalsich nekolik tisic fanousku...jinak budes pouze kapka v mori:)


Celticgirl 
re: re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 15:26

to není jen o homolkovi, takových fandů se později najde více a více. Jde o princip a ten je správný. Dokud člověk neuvidí, že tam kluci nejezdí po zadku, a přesto klidně ať prohrají, tak bude nasranej víc a víc a z toho budou plynout důsledky..


StarejHomolka 
re: re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 16:08

Nejde o mě. Navíc já jsem naprosto spokojen s tím, jak jsem se k tomu postavil. Myslím, že návštěva na tomto pohárovém zápase a mnohých dalších v uplynulých letech jasně ukázaly, že v tom nebudu asi tak zcela sám :) Jsem přesvědčen, že mít v některých minulých zápasech v pohárech plný dům, tak jsme nejen přes Dinamo postoupil či uhrávali pravidelně lepší výsledky. Plný stadion a jeho podpora je totiž velmi důležitou součátí úspěchu, ale to asi někteří z vedení nevidí. Čínž se dostáváme opět k mému předchozímu příspěvku. Mnohdy jsme totiž v minulosti neměli lepší hráče než nyní (jen si projeď sestavy a občas narazíš na úsměvná jména), ale rozdíl byl v tom, že ty kluci makali a že za nimi stál plný stadion a atmosféra skoro vyprodaného utkání. A to občas rozhodlo, že jsme soupeře udolali. Proč tam fanoušci nebyli v plném obsazení, když konstalace v podobě důležitosti utkání-počasí-kvality soupeře byla ideální, je otázkou na vedení.


acskncl 
re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 15:06

Zitra budou mit ta nova bojovna trika pod dresem, tak to jiste bude takovej ficak, az bude horet travnik:-)))


recchi 
re: re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

05.10.2008 20:25

boy:máš pravdu v tom, že hráčům i vedení je naprosto jedno jestli nějakej Homolka nebo Tobolka přišel nebo nepříšel na Letnou. Nemá cenu rozebírat, pro koho je to větší škoda.Ale myslím, že v tomto případě je pro Homolku, ale i další, kteří nepřišli z téhož důvodu, nejpodstatnější pocit, že nejsem ta ovce, která to všechno sežere jenom proto, že je kovaná sparťanka. A jestli to takhle půjde dál, tak na SPARTU bude prostě chodit třeba 2000 lidí, z nichž polovina dostane lupen zadara a ta druhá se bojí být s manželkami a milenkami sama doma! Bůh nedopusť, aby ta doba skutečně přišla.


vejvič 
re: re: re: Dovolím si zásadně nesouhlasit

06.10.2008 14:12

Ta doba už tu byla. Pamatuju si dva zimní ligové zápasy (myslím,že Drnky a Viktorka), na kterých bylo tenkrát na Letné cca 2000. Ale o to tu nejde. ta doba může kdykoliv přijít znova. Lákadel je v moderní době hodně a hlavně lidi tady NEMAJÍ ke klubu vztah,jako jinde ve světě. A jsme zase u té České nátury. Nevynechal jsem na Letné za posledních 8 let žádný domácí ligový zápas a za poslední dva roky ani žádný venku. A myslíš,že to někoho zajímá? Ona to není úplně levná záležitost a pruda doma a v práci ,kvůli fotbalu také není k zahození. A stejně to nikoho na Spartě netankuje. A když si jdeš pro lístek na Záhřeb,tak ti ani nedaj všude slibovanou šálu,protože si o ní brácha neřek, tak proč by se někdo obtěžoval,že ? Je to prostě celé na hovno! Každopádně dnes jdu !!!


haklos 
nesouhlas

05.10.2008 17:30

vážím si bombita,s mnoha názory se sním ztotožnuju,ale dnes ne....čtvrtek se mi nelíbil,ano snaha tam byla,ale copak tam někdo jezdil po zadku?když vidim alibistu matušoviče,jak může několikrát sprintovat podél lajny a on místo toho nakopne nazdařbůh míč do vápna-a ještě k tomu špatně!!!to bych zvracel....dnešní hráči nejsou sparta(čest vyjímkám),dnešní hráči jsou líní na krok a naprosto se bojej jít do souboje 1na1.to je můj názor,ke kterému se zřejmě připojí mnoho spartanů,kterým nevadí prohrát po dobrym výkonu,ale vadí jim prohrát a vidět,že hráčům je to naprostá putna!!!hlavně že mam pořádný konto,nagelovanou hlavu novou kérku na zadku...


filipkaran 
re: nesouhlas

05.10.2008 17:55

Souhlas. Alibismus, strach ze souboje a kličky, popřípadě strach vystřelit. To je to, co Spartu dělá tím týmem, jakým je dnes.


káně 
Nesouhlasím

05.10.2008 18:08

Osobně si nemyslím, že se hráči makali na 100%. Ta hra je absolutně bez pohybu, nikde si není schopný jít pro míč, místo napadání soupeře se v 9 stáhneme a čekáme co vymyslí. Poté, co jsme srovnali na 3:3 (a srovnání to bylo náhodné, nepřišlo z nějakého tlaku, ale po ruse - to se taky počítá) hráči opravdu jezdili ... přesněji 1 nebo 2 minuty. To je za celý zápas trochu málo. Poté již opět čekali, co udělá soupeř, asi aby jim daroval ještě jednu pently.


samot 
bohužel nesouhlasím...

05.10.2008 18:16

K Liberci : to, že hráči bojují by mělo být samozřejmostí.Bohužel fotbal není krasobruslení a hraje se na góĺy...Kromě jedné náhodné šance Kuldy jsme neměli vůbec nic. K Dinamu :Dinamo určitě nebyl špatný soupeř, ale mě zaráží, že kromě fotbalové převahy mělo i převahu fyzickou(pohybovou).Tzn. činnost, která by se měla do hráčů dostat nejjednodušeji...Píšeš, že trenéři a hráči jsou jediní, kdo dělají čest jménu Sparta.Bohužel jsem po několikáté pocit (doma Ol,Tep), že jsme soupeřům pouze pro smích, a že s bodovým ziskem z Letné počítají.A když kritizuješ funkcionáře nebo hledače pokladů=myslím, že i trenér se na výběru hráčů podílí.Přes to všechno opět zítra vezmu děti a jako vždy budem Spartičku podporovat.


Ondra 
bojovnost

05.10.2008 20:16

Bombito, vážím si toho, cos napsal, je z toho článku cítit, jak moc Ti na Spartě záleží a jak moc Tě, stejně jako mě, ubíjí jakýkoliv rozbroj mezi sparťany. Vždyť z toho, že není něco pořádku uvnitř Sparty, mají naši úhlavní soupeři větší radost, než z našich proher. Ale nesouhlasím s Tvým hájením hráčů za poslední dva zápasy - v obou utkání jsem viděl tolik odfláknutých soubojů, že je mi z toho pořád smutno a prožívám tu krizi hodně intenzivně. Musím zopakovat otřepanou frázi - nevadí mi porážka, ale to, jak k té porážce došlo a jestli hráči nechali na hřišti všechno. V tomto případě nenechali... Právě proto taková hysterie, kterou umocňuje blížící se derby.


recchi 
re: bojovnost

05.10.2008 20:36

souhlasím s Ondrou. Je sice příjemné neuste někde slyšet, že nás SPARTA potřebuje, ale i my potřebujeme SPARTU! A čím dává SPARTA najevo, že nás potřebuje? Nebudu tu vypisovat úlety "Křetínského éry", abych nevypadal jako sešívaná plačka, ale ten vzájemný vztah musí být "na férovku".Pokud tomu tak nebude, tak se budeme nadále setkávat s různými nátlakovými akcemi nespokojených fanoušků.My totiž nesmíme dopustit, abychom dopadli jako třeba klokani od Botiče. PROTOŽE JSME SPARTA.


Kocek 
re: re: bojovnost

06.10.2008 14:54

Hele, vedení udělalo kotli ústupky, a co se stalo? V kotli se objevily dýmovnice. Tak co pořád chcete, abyste si diktovali, jak se budete na stadionu projevovat?!! Jděte do hajzlu, PITOMCI


BeoWulf 
re: re: re: bojovnost

06.10.2008 16:08

to te ta jedna dymovnice s dinamem fakt tak rozhodila?


wimpy 
Zlatou kliku?

05.10.2008 21:12

To asi myslíš to vyrovnání v nastaveném čase v Plzni, co? Nebo bůra Bohemce, trojku Zlínu, Olomouci nebo výhru na Bazalech? Aha, asi těch 8 neproměněnejch gólovek s rumunama. Hnusnou hvězdu? To je ubožejší, než jsem si myslel. Jinak jsem rád, že se ti nasazení a výkony Sparty líbí. A doufám, že se líbí i vašemu vedení. A dlouho budou...


Ondra 
re: Zlatou kliku?

05.10.2008 21:25

Nikdy na tvoje příspěvky nereaguju, ale tentokrát musím. Je přece logické, že ta vaše odporná jitřenka je pro všechny sparťany hnusná, jako je pro všechny slávisty hnusná rudá barva naše nádherného dresu. Pokud by to tak nebylo, tak by bylo něco špatně, nemyslíš?


wimpy 
re: re: Zlatou kliku?

05.10.2008 22:10

To máš tak, jedna věc je příspěvek, tam padnou kdejaké "narážky". Ale Bombitovy články jsou "vlajkovou lodí" tohoto webu a upřímě, nelíbilo by se mi, kdyby v odiciálním článku na našem webu bylo něco o hnusné rudé barvě na dresech.


Celticgirl 
re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 07:39

..tohle jsou FANOUŠKOVSKÉ stránky, nikoliv oficiální, to je obrovský rozdíl a na ofiku si toto nepřečteš. Nemůžeš fanoušky pasovat do role novinářů a naopak. Tento web, stejně jako jeho články, se liší a to hlavně proto, že je to pojato fanouškovsky. A jak jistě víš, každý fanoušek má svůj názor atd. Proto mi příjde Tvá poznámka bezpředmětná. Psal to prostě fanoušek, tak to vem s nadhledem, stejně jako některé příspěvky tvých soukmeníků. Tohle je kouzlo SF, vše je tu viděno očima fanouška a sám moc dobře víš, že ne vše vidí fanoušek objektivně atd.


wimpy 
re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 08:46

Takže se vlastně ode mně očekává reakce typu: "Jak může někdo v komunistickém dresu s rumunskou šálou na krku psát něco o hnusné hvězdě"? Takhle je to na tomto webu správně?


Celticgirl 
re: re: re: re: re: Zlatou kliku?

07.10.2008 08:16

ach jo. Tady si můžeš psát de facto co chceš a každý tím reprezentuje jen sám sebe. To, že u vás, i v článcích na slávistických novinách nebo jak se to tam jmenuje, se neustále objevují rumuni a spousta narážek na kde co, neřešíš.. prostě to píšou fandové a je jasné, že to nebude psáno tak, že vás milujeme..


mowen 
re: Zlatou kliku?

05.10.2008 21:54

Děláš si z nás srandu. A jaké jiné slovo by Bombito o té vaší hvězdě měl napsat. Slovo "hnusná" je ještě mírné.A hlavně nechápu proč nám to sem píšeš. Kyž už sem chodíš, ok, přečti si to tady a svoje názory pak můžeš prezentovat na www.uplakanek.cz


wimpy 
re: re: Zlatou kliku?

05.10.2008 22:07

Zatím brečíš jen ty. Ostatně pamatuju dobu, kdy jste ve znaku měli tu hvězdu, rudou a pěkně cípem nahoru. I Bombito tu dobu pamatuje a moc bych za to nedal, že má ještě nějaké dresy s ní doma. Já ho měl za férovýho chlapa bez potřeby urážet znaky soupeře. Ale asi ten mindrák, kterej z nás máte, začíná přerůstat přes hlavu i těm slušnějším z vás.


Tomis 
re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 09:16

wimpy, je to jednoduchý jak facka.. ta vaše hvězda je hnusná, protože je vaše, ta naše byla krásná :-)))


wimpy 
re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 09:17

Tak proč jste se jí zbavovali? :-)))


Tomis 
re: re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 10:29

my fanoušcí ty znaky nevymýšlíme, ale to "S" je přeci jen hezčí a lepší.. třeba si tam taky jednou to esko dáte a po vašem pěkně naležato :-))


recchi 
re: re: re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 10:42

wimpy:rozmazáváš tady hovna. Bombitovy články nejsou žádnou vlajkovou lodí webu, ale subjektivním názorem jednoho z nás.Žádné ofiko prohlášení a proto bys takhle mohl polemizovat s každým slovíčkem, které je ti proti srsti.Já si třeba myslím, že hnusná je celá Slavia, nejen jejich hvězda, stejně tak si totéž můžeš myslet ty o SPARTĚ.A netahej sem bláboly o mindrácích. Ty má občas každý z něčeho či někoho. I ty.Tak tady zbytečně kolem sebe nekopej, stejně máme pravdu my, protože nás je tu víc:-)


wimpy 
re: re: re: re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 10:46

recchi, to si pleteš, to není pravda, ale norma! :-)))


recchi 
re: re: re: re: re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 10:52

wimpy:nebudeme slovíčkařit, protože by tu z toho hovna vznikl rozsáhlý zasranec. PS:Následné případné invektivy mažu:-)


wimpy 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Zlatou kliku?

06.10.2008 10:56

OK


PostizenaNoha 
Měl bych toho hodně na srdci!!!

06.10.2008 01:37

Ale tvrdit mi tady, že tihleti sparťansští paťavci "jezdili" po zadku a vydali se ze všech sil... To je naprostej výsměch. Možná tam byla vyjímka Kulič Kladruba, ale aby si z nás dělalo už vedení srandu s tím, že budou mít ti "Sparťani" v derby pod dresem BOJUJU ZA SPARTU (nebo co přesně)... Tak to teda velký JO... Doufám, že víte, že to tam budou mít pouze a jenom z toho důvodu, že jim to bylo nařízeno zhora - nikdo z nich by si to sám od sebe nevzal... Takže přijede bedna od NIKE, kustod vysype věci na stůl v šatně, a všichni ti "Sparťani" co nedali gól ani Frýdku-Místku či Teplicím (Bohemians Střížkov je zdolal 1:0) si je oblečou, a budou tady na nás hrát nějaký divadlo... Kdyby si to nějakej hráč napsal na triko fixou před zápasem sám od sebe - neřeknu ani popel a zdvihnu palec, ale??? Víte kam mířim. A nakonec my, všichni (resp. většina) v čele s Bombitem, je tady pak budeme obhajovat... Nechci tvrdit, že to je vina těch hráčů - ti na to prostě až na vyjímky nemaj! Objektivním znalcům doporučuji prostudovat koeficient ACS v uplynulých 10 letech (od Košťála po Křetinského)... Dojdete k zajímavému zjištění... Hlavně, že rok co rok se posilujeme playery typu jako je Had, Kučera a Kušnír... Vždyť je to na nás absoultní výsměch :( A ještě doplním - tvrdit, že Dinamo Záhřeb je VELKÝ klub? To se pak budeme bát týmů jako je Levski Sofia, Steaua, CZ Beograd a spol? Jak HLUBOKO jsme klesli :( Jak říkám poslední dobou - lepší sledovat Spartu "B" - tam ti opradoví Sparťani snad jsou...


Morkon 
re: Měl bych toho hodně na srdci!!!

06.10.2008 08:19

Souhlas, nicméně Sparta je obrazem naší ligy která jde totálně do prdele ...


Metacom 
Rádoby objektivní blábol !

06.10.2008 09:44

Nezajímají mě děkovačky a podobné podružnosti, ale co se týče fotbalu jako takového, tak asi nelze souhlasit vůbec s ničím. Myslím, že autor bude asi podobný expert, jako jsou pánové Beneš a Křetínský. Pokud někdo bojuje na doraz, není to žádná mimořádná zásluha, ale povinnost. Říci to třeba o fatálně chybujícím Řepkovi, to je hotová zaslepenost, protože většina jeho kiksů pramenila naopak z lajdáctví a podcenění situace, prostě z nezodpovědného výkonu bez maximálního nasazení. Stejně tak si počínali alibisté Matušovič nebo Had. Snad jediné s čím lze souhlasit je, že DZ bylo lepší a fotbalovější, ovšem to je dnes kde kdo. A vůbec mi nepřijde neobvyklé, když někdo nemá rád "fotbalisty" jako je Došek, na kterém fotbalového není vůbec nic a navíc je to navzdory nepochopitelným představám některých trenerů i absolutní střelecké poleno. Bohužel místo toho, aby byl již dávno vykopnut někam do St. Poltenu apod, tak už čtvrtý trener v řadě nám tenhle poslední hřebíkovský kus cpe do sestavy a otravuje tím fanoušky a znemožňuje i ty poslední slaboučké snahy a pokusy o to hrát koukatelný fotbal. Nedivím se, že Lavičkovi pak spousta lidí nevěří. Je to možná hodný a slušný člověk, ale nevýrazný moula, který si neumí dupnout ani u vedení, aby dostal stopera, hráče nedokáže motivovat takže mu odchodí zápas s Olomoucí a ztratí tím zbytečně body a že by na týmu byl vidět nějaký jeho rukopis to určitě ne. Pokud za něj nepovažujeme ustrašenost, alibismus a absenci kreativity. Znám lidi, kteří chodí na Spartu celý život, zažili i zápasy ve druhé lize a nikdy nevynechali pohárová mač, ale z Křetinského černého období se už nějak nedokáží oklepat a po výbuchu v Liberci už neměli sílu na Zagreb jít, i když měli lístek do VIPu. Věděli, že by je ten večer čekal jen dobrý guláš, ale fotbal bude stát za HO a ještě si budou kazit večer pohledem na novodobé svazáky, kteří se učí budovat tým tak, takže po nich zůstává jenom spálená zem. Je zajímavé vidět, jak jedna gratulace před nastoupenou jednotkou od soudruha politruka dokáže posunout "fotbalové" myšlení.


recchi 
re: Rádoby objektivní blábol !

06.10.2008 10:50

zajímavě obalená pruda, jen mi v tom tvém obsáhlém příspěvku chybí alespoň jedna větička o tom, co a s kým by SPART̡pomohlo.Jen proboha nepiš vyhnat Křéťu, protože to je bohužel momentálně nereálné.


otiko 
re: re: Rádoby objektivní blábol !

06.10.2008 12:17

hlavně je nereálný obrat k lepšímu s Křéťou. Takže je mnohem reálnější přemýšlet, jak vyhnat J@T. Já si myslím, že se vyženou sámi - vyženou se až Spartu totálně vytunelují a jen doufejme, že Spartu nečeká osud kolchozu.


Kocek 
re: Rádoby objektivní blábol !

06.10.2008 14:49

Chlapče zmagořená, přečti si to ještě jednou v klidu, pak si dej kávu, zapal si, a až pak nás tady obohacuj o své duševní pochody, ju?


Kocek 
Souhlas i nesouhlas

06.10.2008 14:42

Bombito, já vždycky za každým hráčem Sparty stál, ať hrál sebevětší piču. Při příchodu Matyho mě drsní "ultras" vyhrožovali bitkou, když sem se ho zastával. ALE, všechno má své meze. Nezlob se na mě, ale Kučera, to je největší omyl Sparty vod Hřebíka. Nezajímá mě, že je to odchovanec, ten chlapec nemá na to ani sedět na lavičce!!! Bohužel i kotlem velebenej super Tom, kterej akorát dělá dusno v kabině, nám ukázal jak v Řecku, tak hlavně teď doma s Dinamem, že na velkej fotbal už taky nemá. CO stačí na Slávii, nestačí na Záhřeb, a minimálně první gol je jasně Řepáka. Jeho další kiksy už tolik neřešim, ono hrát vedle Kučery musí bejt docela psychicky náročný. S čím naprosto souhlasim, je chování několika primitivů z našeho kotle. Hráči, ať už je to Kučera, nebo třeba neustále s míčem se zamotávající Slepička ( co dělá v repre???), hrajou za SPARTU a nikdo z nich chyby záměrně nedělá. Neříkám to rád, ale v tomhle už jsou slávisti před náma vo parník. Vždycky byl kotel 12-13. hráčem Sparty, dneska část našemu mužstvu akorát škodí!!


dave1893 
???Tak Bombito,vážně není důvod k hysterii???

06.10.2008 23:34

???