Druhé housle (FC Baník Ostrava - AC SPARTA PRAHA, 12. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Dynamo 
Zoufalství

04.11.2008 11:22

Tohle je už ubohost, deprese, zmar, kdo tohle změní? Sezona je odepsaná, s tímhle nelze hrát o titul


kordis 
Hrůza

04.11.2008 11:23

Bohužel na zápas se Zlínem nedorazim.Pohár trpělivosti přetekl.Už se nedokážu dívat na tu bídnou hru,kde neni ani náznak nějakeho zlepšení.Spartě nikdy fandit nepřestanu,jenom už si prostě musim odpočinout od te atmosfery na Letne a od fotbalu z ktereho dlouhodobě bolí oči.Franta Straka forever.Křetinský,Chovanec,d emisi.Mějte se.


xMefisto 
re: Hrůza

04.11.2008 11:33

A jeje...opetovne ody na Frantu Straku :-)))) Spartu by mohl trenovat kdokoliv a nic s tim neudela okamzite...vzdyt Sparta nema ani na jednom postu hrace, ktery by byl TOP v nasi lize. Holt jsme zmlsani samymi uspechy a tak tu kdekdo prohlasuje, ze uz nebude chodit na fotbal, ze si musi odpocinout od toho ci onoho. Vzdyt je to k smichu... Preci neprestanu chodit na Spartu jen proto, ze prohrava. Co by delali chudaci fandove druholigovych, diviznich ci "pralesnich" klubu? Holt jsou tady casy, kdy se budu tesit z kazde tezce vydrene vyhry a z golu treba zadkem a ne se divit jak je mozne, ze jsme tomu ci onomu klubu nedali "bura".


kordis 
re: re: Hrůza

04.11.2008 11:47

Já vim,že Franta neni buhvíjakej trener,ale je to srdcař a hecíř.A myslim si ,že by si hráči nedovolili zápas vyklusat.Je to můj názor.Tam mi ho neberte,nebo mi ho vyvratte :-)


xMefisto 
re: re: re: Hrůza

04.11.2008 11:54

Ja jsem zase zaryty "hrebikovec" :-)... Jen me v posledni dobe uz trochu irituje jak tu kazdy provolava cosi o spartanskem srdicku, srdcari atd. Griga, Bilek, Lavicka a Chovanec byli spartany jako hraci a hnedle se rika, ze jsou to srdcari, ale skutek utek...kdovi kdo tomu Kretinskymu naseptava, ze dava stale prednost byvalym hracum Sparty, kteri ale moc trenerskych zkusenosti nemaji... zrejme v tom bude mit prsty opet nas sportovni reditel, manazer a trener pan Jozo... Pan Straka je asi skutecne reseni na nakopnuti tymu, ale na to, aby se zacal tvorit nejaky system na to neni a ja se zkratka domnivam, ze by bylo lepe poradne vycistit spartanskou kabinu a udelat tim trochu mista pro ty nase mlade nadeje...


otiko 
re: re: Hrůza

04.11.2008 13:32

Sparta je klub mého srdce. Tohle znechucení je z lidí, kterým dnes Sparta patří, kteří ji ovládají. Ty nepodporuji, a snad to, že je budu ignorovat a mnoho dalších stejně smýšlejících také, Spartě jako klubu pomůže. Snad to ty současné majitele, slovenské nafoukané a prázdné tuneláře ze Sparty vyžene...


gero 
re: re: Hrůza

04.11.2008 15:40

Přesně tak,ja se budu snažit dostat na Spartičku víc než jindy !!! I když to mám 350 km,právě teď nás potřebuje nejvíc !!!


Arnie 
re: re: re: Hrůza

05.11.2008 14:46

Sparta nepotrebuje tolik nas jako novy vedeni a poradny hrace. Musim se prekonavat abych si nekoupil treba to spartansky povleceni, ale proste nemuzu si dovolit temhle hrobarum Sparty dat jedinou korunu. Na to mam moc Spartu rad :) Takze Sparta forever. Donutme vedeni odstoupit at ji mame zpet co nejdrive. P.S. ne ze bych veril, ze ta troska neco zmeni, jen Kretu a spol nechci podporovat....


Kovanej 
Bombito,

04.11.2008 11:28

vychutnávat si triumf chacharů, tomu se říká masochismus.


Bombito 
re: Bombito,

04.11.2008 11:48

Možná to masochismus je, možná není, sám nevím. Snažím se vždycky najít něco pozitivního, něco, co se dá pochválit. Když už to není naše hra, což mě žere, tak si hledám něco jiného. A včera, jak jistě uznáš, byli Chachaři úžasní. To se musí zažít. Raději pochválím třeba fanoušky soupeře, než bych se měl radovat z neúspěchu bývalého hráče a trenéra Sparty, tak jak činí někteří takésparťané v diskuzích na Fóru. Možná jsem divný já a jejich názor je správný. Přestávám tomu rozumět!


xMefisto 
re: re: Bombito,

04.11.2008 12:02

No, nevim kdo se raduje z neuspechu naseho nynejsiho kouce, ale uprimne rikam, ze je dosti podivne, aby tym trenoval clovek, ktery take stal za prestupovou politikou, vyberem koucu a kdovi ceho dalsiho. Nehlede na to, ze mi prijde, ze neni tim spravnym koucem. Jednoduse receno jako kouc mnoho valnych vysledku na klubove urovni neudelal...


Ondra 
re: re: Bombito,

04.11.2008 13:05

Rozumím ti, já se takhle přistihl na podzim 2001, kdy tehdy slavnou Hřebíkovu Spartu porazila Bohemka v ďolíčku 2:1. Když jsem viděl ty úžasně skandující, tleskající, skákající, křepčící a od srdce se radující klokany, tak jsem jim to tak nějak musel přát.


RVS. 
Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 11:30

Mě Bombito těší,že jsi si to tak užil,přeju ti to a navíc je to fakt pěkně napsané,ale CO SAKRA DÁL?!!!? Vztek se mnou lomcuje!A Pepa se při pozápasovém rozhovoru usmívá!Kurva! Myslím,že se nemůžeme tvářit,jako že,porážky ke sportu patří tak přijdme na Zlín,snad-možná-asi-při shodě dobrých okolností vyhrajeme.Včera jsme měli vyhrát!Netvrdím,že můj komentář je bůh ví jak konstruktivní,ale o to víc je autentický!


xMefisto 
re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 11:39

Vyhrat jsme meli, ale hraci na to proste nemaji. Nejlepsi by bylo, kdyby vedeni vyhlasilo a skutecne tak udelalo, ze daji sanci mladym, v tehle sezone se pokusi uhrat alespon UEFU a hotovo. Rozlouci se slusne s hracema jako je velkohuby Blazek, Repka a Kulic, i kdyz ten se obcas alespon spolecne s Kiselem a Bergerem snazi, ale to je tak vsechno... Hlavne by uz mel mit trocha soudnosti pan Jozo a vysrat se na trenovani, ktere mu pri vsi ucte proste nejde...


otiko 
re: re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 13:34

nejlepší by bylo, kdyby současný majitel Spartu prodal..horší to snad být nemůže


Bombito 
re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 11:53

Byl bych nerad, aby si někdo myslel, že jsem spokojený. To ani náhodou nejsem. Ale házet okolo sebe špínu, nadávat jim třeba do lemplů, lenochodů, nekopů, to ode mne nemůže nikdo chtít. Stojíme po krk v louži, nedaří se vůbec nic, ale to neznamená, že přestanu věřit!


xMefisto 
re: re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 11:56

...moje rec


zemko 
re: re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 12:40

stejne vcera mohli aspon napadat kdyz uz nic jinyho...to jejich neustaly chozeni me vytacelo...banikovci byli jednoznacne aktivnejsi a taky podle toho ta hra vypadala...krob doplacel na svy vylety dopredu a celkove ty mlady nic moc...hodne prihravek zkazenych, kdyz maj volny kridla tak radsi zkusej jeden proti ctyrem stredem... :( ale snad se to zlepsi...co nejdrive


xMefisto 
re: re: re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 12:45

Mladi se potrebuji vyhrat a ziskat zkusenosti. Bez toho to proste nejde. Jen, aby se v zime nestalo, ze opet nekde Sparta sezene stare hvezdy jedne sezony a mladi pujdou opet na lavicku :-(


Canizares 
re: re: re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 20:21

Já bych právě řekl, že Krobovy výlety byly jedním z mála, co je na tom pozitivní. Že se snaží chodit dopředu jako Míša Kadlec. Krajní bek, který neútočí je u mě MRTVÝ. Takových levých beků, co si " ubrání svoje" a jsou spokojenoi je hromada, ale ti to nikdy nikam nedotáhnou, nejsou týmu prospěšní. Jak pomáhá ofenzívě týmu zlínský Pazdera či budějovický Leština? Slyšeli jste tahle jména vůbec někdy( a jména dalších levých beků v lize?)? Jedině Limberský z Plzně( Kdepak že to hrál předtím?) dokáže podpořit ofenzivu na takové úrovni, aby se tomu dalo říkat moderní krajní obránce. A právě náš Homza Krob je dalším, který se mu začíná blížit. Velmi dobře to bylo vidět v zápase s Bohemians, kde často akce zakládal, nabíhal si do prostorů a bylo vidět, že má fotbalové návyky. To, že ztratí pár míčů při svých výletech a nestíhá se občas vracet( Míša Kadlec byl v jeho letech stejný) mu milerád prominu. Ono totiž lepší vychovat kvalitního ofenzivního beka( chybami se člověk učí) než mít nalevo zalezlého starého dědka co nejde za půlící čáru ani při rozích. Za pár let nám tohohle našeho Honzu- pokud ho neprodáme:( bude závidět celá liga


lucifer.pekelny 
re: re: Poetický článek,ale co dál?

04.11.2008 15:18

Bombito - když sde nedaří a jsou v křeči, chci po nich alespoň to základní... tj aby jezdili, "žrali" trávu, prostě kousavej nepříjemnej fotbal, kde soupeři nedaruješ nic.... To že jeden vyváží míč a 4 kolem čumí za klusu, další 4 se schovají, aby jim náhodou nenahrál... to nepovažuju za výše uvedené :-/


xMefisto 
jen tak...

04.11.2008 11:46

Mne se uplne nejvice libi jak se stale vsude pise, ze se potvrdilo, ze Sparta neni v pohode. Toho by si vsiml i slepy...


Gabra 
...

04.11.2008 11:48

Není umění fandit týmu, kterému se daří a vyhrává, kde může. Umění je vydržet i horší časy a stát za klubem v časech dobrých i zlých... Bombito, jen dodám, že ten gól Svěrkoše nebyl uznaný kvůli faulu v pokutovém území, o ofsajd se nejednalo. Podívala jsem se večer na detailný rozbor situace na netu. Jinak skvělý článek a naprosto s Tebou souhlasím, že ta atmosféra, kterou dokáží svým hráčům fanoušci Baníku připravit, je ohromná a závidění hodná.


vejvič 
re: ...

04.11.2008 13:48

Moje řeč ! Sice nás to všechny štve,ale říkat "že zahodím permici" by bylo moc laciné gesto. Zvláště ,když vím,že příště přijdu zase. Alespoň se teď ukáže,jak to kdo myslí se Spartičkou vážně... Gól nebyl uznán kvůli faulu. Že by byla špatná viditelnost,že to nebylo vidět? Asi mlha :))


Celticgirl 
re: re: ...

04.11.2008 14:38

Já si náhodou taky řekla (už je to dýl), že se na to můžu vykašlat a že budu bojkotovat domácí zápasy a pak najednou koukám, domácí zápas a já na Letný... holt to nejde jen tak říct a udělat.. furt tě to srdíčko táhne na ten stadion si to vyžrat až do dna..


vejvič 
re: re: re: ...

04.11.2008 15:03

To je krásná věta "to srdíčko tě táhne si to vyžrat".Já si tu lámu několik sezon hlavu s tím jak to nazvat,ale tkhle básnicky by mne to v životě nenapadlo.


ACS-fan 
Situace je neudržitelná

04.11.2008 12:10

Jsou zhruba tři základní možnosti dalšího vývoje. 1. Křetínský uskuteční vyhlášený plán a nechá Chovance dokončit sezónu (budeme bez pohárů, v lize 4. – 6. místo) 2. Nastane varianta, kterou jsem tady už dřív naznačil. Křetínský z ješitnosti sáhne do vlastní kapsy a v zimě přivede zahraničního trenéra jako poslední pokus o radikální změnu situace. Výsledek bude přibližně stejný jako s Chovancem 3. Křetínský překoná vlastní ješitnost a povolá zpět Straku. To je podle mého názoru jediný muž, který je z hráčů rychle schopen dostat jejich maximum, zlepšit psychiku a vytvořit (S)partu, která potáhne za jeden provaz. I za této varianty je titul nepravděpodobný, ale místo „na bedně“ a možná i předkolo LM možné. Všechny tři varianty mají jedno společné. Po sezóně by Křetínský/J&T měli Spartu prodat a věnovat se něčemu, kde má jejich angažmá smysl (pokud smyslem jejich angažmá ve Spartě nebylo tuto zničit).


Jumbo1 
re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 12:35

Kdy už tady lidi přestanou velebit pana Straku jako spasitele? Jak napsal někdo nade mnou, asi by dokázal tým krátkodobě nakopnout to ano, motivátor a hecíř je vynikající. Ale když se podíváme na to, jaký (ne)úspěch má v dlouhodobém měřítku, ať již Innsbruck, Kréta nebo i Budějovice či kde to u nás trénoval, ooávám se, že by to byl výsledek ještě horší než s CHovancem. Navíc, trenér, který se nestydí slavit s fanoušky ACS prohru ACS nemá dle mého názoru na Letné co dělat. Mám Straku docela rád, ale za stávající situace ho na Lentou nechci a když už, tak jako kustoda, nebo trenéra přes motivaci. Ideální by byl buď zahraniční trenér (Zeman asi, bo každej další je nezaplatitelnej) nebo tandem Hřebík jako trenér a vybral by si asistenty z nichž jedním by byl Straka, jako asistent přes motivaci, zápal pro hru, žraní trávy atd. Druhá možnost je ale dost nereálná, takže zbývá asi jen ta první. V jedné věci se nicméně shodneme-Pepa to asi nevytrhne, i když bych se rád mýlil.


Tomis 
re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 12:55

Trenérské duo Hřebík - Straka, to se ti Jumbo povedlo :-))


Jumbo1 
re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 13:05

A proč ne? Kdyby si vzal z Hřebíka i ze STraky to dobré, byl by to zatraceně dobrý trenér...No a protože to nejde, mohli by působit oba dohromady...:-)


Tomis 
re: re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 13:58

Co by potom ale na fóru řešili Strakovci s Hřebíkovcema? :-)) asi by se hádali, kdo dokáže na hráče víc a líp křičet :-) Ale ta představa, že bys z nich část vzal a smíchal to dohromady, to je dobrý..


RVS. 
re: re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 23:00

Podle mého názoru je chuť angažovat Hřebíka zvrhlost!Co takhle angažovat Luhového s Vízkem?To by byl taky prima pár.


ACS-fan 
re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 13:58

Kdybys pozorně četl, co jsem napsal, zjistil bys, že nikoho nevelebím. Variantu se Strakou považuji za jedinou naději na rychlé zvednutí mužstva a záchranu této sezóny, pokud se ještě vůbec něco zachránit dá. Úvaha končí touto sezónou a změnou majitele. Ten nový by pak řešil otázku trenéra, sportovního managementu atd. Jinak oceňuji tvůj smysl pro humor. Ale volat po návratu dvakrát ze Sparty vyhozeného Hřebíka, to už je humor šibeniční. A spolupráce se Strakou, za jehož vyhozením ze Sparty Hřebík stál … Co říct a neurazit? :-)


otiko 
re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 14:23

Franta Straka uspěl jako motivátor, kdy vyhecoval znejistěný, ale jinak kvalitní tým. Když Straka nastupoval za Košťála Sparta takový tým měla a hlavně Košťál byl dobrý mnažer. Dnes taková situace není. Sparta potřebuje především koncepci, kvalitní vedení a ted už zjevně i pořádnou finanční injekci na nákup kvalitních hráčů a jejich motivaci..


ACS-fan 
re: re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 15:24

Ano, kádr byl kvalitnější, zejména díky přítomnosti Karla Poborského. Ale i ten současný má navíc, než předvádí a není žádný objev, že je to v psychice. A s tou si Straka věděl rady. Navíc by přitáhl fanoušky a lepší atmosféra v hledišti by určitě pomohla. Marná sláva, tohle řešení se mi zdá nejschůdnější. A kruh by se uzavřel. Křetínský by mohl skončit s tím, s čím začal. S tímhle vlastníkem se už nikam neposuneme, leda tak do ještě větší pr****.


xMefisto 
re: re: re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 16:32

No nevim jestli se ti zda tato sestava srovnatelna s tou dnesni, ale me rozhodne ne: Blažek – Petráš, Kováč, Homola, Labant – Sivok, Voříšek – Poborský, Zelenka, Šimák – Jun Brankar stejny, ale v jine forme a o tech ostatnich mluvit ani nemusim. Nynejsi Sparta ma nadejne hrace, hvezdy jedne sezony ci utkani a hvezdy za zenitem. Ktery hrac v nynejsim kadru Sparty je nejlepsim na svem miste v nasi lize? Odpoved je smutna - zadny... Jak je potom mozne pocitat s tim, ze tym ma navic?...


xMefisto 
re: re: re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 16:36

Za druhe nezapomenme, ze prvni etapa Hrebika byla hlavne na podzim takrka hvezdna - dle meho soudu se hral na dlouhou dobu nejlepsi fotbal, ktery se kdy ve Sparte hral. Kde je ta jistota, ze druha etapa Strakova pripadneho angazma nedopadne stejne jako ta Hrebikova? Samozrejme umi delat "kasparka" pred kotlem tak ten ho nevypiska, ale jinak....?


recchi 
re: re: re: re: re: re: Situace je neudržitelná

04.11.2008 18:39

ACS-fan:myslím, že tvůj bod č. 3 je naprosto nereálný, alespoň pokud bude Křetínský ve funkci. Straka po svém vyhazovu ze sparty u žádného následujícího mužstva nedokázal nejen zázraky, ale nedosáhl ani průměrných výsledků. To, že je dobrý motivátor může stačit u psychicky nalomeného mančaftu na krátký čas.I když ze všech stran slyšíme, že jsme psychicky na dně, my co na Spartu chodíme častěji dobře víme, že důvody současné bídy jsou naprosto jinde.Nebudu se šířit o diletantském managementu s tím nic nesvedeme. Jediné východisko momentálně vydím ve vypuštěné sezoně /nic jiného nám nezbude/ a pravidelném nasazení mladých tak, aby si zvykli na mančaft i herní a psychické zatížení. V zimě koupit klasického středního beka, aby tam nemusel šaškovat Voříšek. Navíc asi peníze nebudou. Jít cestou Slavie - neměla peníze, o její hráče nikdo nestál a tak utužovala kolektiv.To se jí později po několika vhodných doplněních vyplatilo.


ACS-fan 
re: re: re: re: re: re: re: Situace je neudržiteln

05.11.2008 07:12

Má to jeden háček. Potřebovali bychom kvalitního a (hráči Sparty) respektovaného trenéra, který bude vládnout a utužovat tvrdou rukou a to za situace, kdy budou muset hráči předvádět víc muziky za méně peněz. Napadá mě jediné jméno, Ivan Hašek, ale pochybuji, ža by se mu chtělo dát se do spolku s Křetínským. Vlastně to má dva háčky. Jedna vypuštěná (a rozpuštěná) sezóna asi nebude stačit.


Arnie 
re: re: re: re: re: re: re: Situace je neudržiteln

05.11.2008 15:51

Cesta Slavie? Dokud Slavia stavela na mladejch tak nemela vysledky. Vzkriseni Slavie nastalo az pri prichodu noveho majitele a investic do tymu. Kouknete se kolik z tech mladejch "odchovancu" maji v kadru... Mozna tak Latka, kterej ale hral v anglii a ted Necid, ale ten lital porad po hostovani. Takze jedinej z tyhle ery Slavie tam je Suchy. Jinak tam jsou hraci, ktery uz koupili jako "hotovy". To neni zadna cesta to je jen blud. My potrebujem investice, aby se zachranilo to co Kretinsky nadrobil a slo se dal. Za kolik let si myslite, ze by sme se touhle cestou dostavali opet do druhych fazi LM? S tim ze nebudou pohary nebudou sponzori takze kazdej rok nejakou tu nadeji prodame ze.... Potrebujem majitele kterej bude investovat do klubu. Jako treba v rumunsku Kluj, kdyz to jde tam musi to jit i tady. DO ty doby zadnej novej trener nepomuze. Mlady maj bejt na hostovani a ve Sparte ma hrat to nejlepsi z ligy!!!


Senior 
re: re: Situace je neudržitelná

05.11.2008 11:29

Jumbo, toho „asistenta přes motivaci“ si nech patentovat. Ty vždycky vymyslíš něco, čím mě totálně dostaneš a odrovnáš...


čéza 
jen pro zajímavost

04.11.2008 13:32

gero 
Reportáž

04.11.2008 14:59

Hodně dobrý článek,pěkně napsáno :-).ACS forever !!!


zidane 
Vaše bída naše radost

04.11.2008 15:02

Pěkně napsaný článek. Chci Vás jen upozornit, že žijeme ve 21. století, 19. let po revoluci a tento Váš pokřik ( i vzhledem k Vaší a naší situaci v klubech) působil hodně komicky. Pozdrav do Prahy: máme se dobře a Baník nám dělá radost.


vejvič 
re: Vaše bída naše radost

04.11.2008 15:05

Hlavně jestli to víte vy, protože mi přijde,že ta nenávist je hlavně směrem Baník -Sparta. V Praze už máme tolik chacharů,že nám to ani nepřijde divný a nikdo se nad tím nepozastavuje,ale zkus říct v Ostravě,že jsi z Prahy.


Ruud10 
re: re: Vaše bída naše radost

04.11.2008 18:20

My otom víme....víme i o tom že vaše nenávist knám není tak velká jako ta naše kvám...taky vám mužu říct že z mojeho kraje sem ještě nikdy nezaregistroval žadného Spartana....to tady prostě nejde,...přišlo by totiž okamžite zbití i od lidí ktří nechodí na Baníček pravidelně....BP.....PS:člá nek od Bombita je pro mě druhé vítězství....


gero 
re: re: re: Vaše bída naše radost

05.11.2008 19:32

Tak tady máš prvního ! Bydlím 35 km od Ostravy a odmala fandím Spartičce :-).Baníku bych fandit nikdy nemohl :-).


Ruud10 
re: re: re: re: Vaše bída naše radost

07.11.2008 18:32

JO?:D Chodíš na každý zápas Sparty? Si takový Frajer že vlezeš do Slezské Ostravy a budeš tam Hlásat Sparta Sparta....?:D Ja mam taky kamarada který od mala fandí Spartě a bydlí vedle mě v baraku....jenže on tu Spartu viděl na živo jen na Bazalech....myslíš že ta tvoje Sparta stojí o takove fandy?


Morkon 
Ryba smrdí od hlavy

04.11.2008 15:05

Obávám se, že krize je daleko hlubší než se zdá. . V současné době nemáme dobrý kádr, špatnou přestupovou politiku, špatně nastavené odměny hráčům, nic moc trenéra, špatného šéfa, chátrající stadion, špatný vztah vedení - fanoušci atd... I kdyby J&T chtělo Spartu prodat tak bude těžko hledat kupce. Připomíná mi to situaci ve Slavii za Lešky. Zbavili se Lešky, maj dobrý vedení, maj výsledky. My se musíme zbavit Křetínského. Pak může začít léčba, která bude trvat cca 3 - 5 let. Mávnutím proutku to nepůjde. Kořeny této krize začínují už u Košťála.


sheikh 
re: Ryba smrdí od hlavy

04.11.2008 15:43

Jenže tohle trvá už delší dobu a Bílkův Double z leknutí jen bohužel oddálil nevyhnutelné...


Morkon 
re: re: Ryba smrdí od hlavy

04.11.2008 16:20

Přesně tak!


otiko 
re: re: re: Ryba smrdí od hlavy

04.11.2008 19:19

pozor, Leška postavil seshitcům stadion..


schimir 
Taky názor

04.11.2008 19:09

Pokusím se také zhodnotit stav Sparty, pohledem mým, zkresleným, zaujatým a absolutně neobjektivním. Nepíše se to lehce, ale jsme v pořádném maléru. Jako každý malér se musí řešit určitým postupem, kdy se od konečného neslavného výsledku pokusím dojít k identifikací problému a co je podstatné, sdělit i názor vedoucí k jeho řešení. Při pohledu na náš herní projev vidím několik nedostatků. Nejvíce mi vadí samotná nechuť ke hře. Hráči se schovávají, nenabízí se pro přihrávku, nejsou v pohybu. Tím se naše útočná fáze neuvěřitelně zpomaluje a než se vůbec přiblížíme k soupeřově bráně, čeká nás pevně formovaný blok. Ten nedokážeme rozbít ani rychlou kombinací, ani překvapivou myšlenkou. Zde vyvstávají další problémy. Nedostatečná technická vyspělost a chybějící tvůrce hry. Nevěřím tomu, že by takový Vacek nebyl vhodným tvůrcem, jen mu musíme dát čas a dostatek příležitostí. Patrik Berger jistě dokáže vyčarovat nějakou fintu, kterou soupeře překvapí. Mnozí z předchozích přispěvovatelů zmínili nedostatečnou bojovnost. Ta opravdu části týmu chybí. Sice se pár hráčů rve o každý míč, nechtějí dát soupeři klid pro kombinaci, nicméně pokud to není podpořeno i ostatními, je taková snaha k ničemu. Tím bych se dostal ze hřiště na lavičku. Trenér by měl být schopný poznat, na co který hráč má a, jak praví Bombito, ze své dirigentské funkce soubor vyladit. Když někdo neplní, co je jeho úkolem, musí za to být potrestán. Řekl bych, že je to stejné jako v práci každého z nás. Také musíme plnit úkoly, které nám šéf dává. U pana Lavičky jsem doufal, že tato vize bude převedena do reality. Bohužel, nestalo se. Nepodařilo se mu vytvořit tu správnou pracovní atmosféru, kde všichni vědí, že jedině týmová práce je základem úspěchu v kterémkoliv kolektivním sportu. A proti všem předpokladům se musel poroučet dirigent namísto falešně vrzajících šumařů. Obsazení funkce trenéra je v rukou sportovního vedení společnosti. Zde si troufám tvrdit panuje neodbornost, ješitnost, zaslepenost do sebe sama. Neustálé namlouvání si, že nad nás není, že jsme ti polobozi, nemůže nikdy přinést úspěch. Zvláště, pokud se tato marnivost přenese i do kabiny hráčů. Pokud se nezmění přístup ve vedení společnosti, nemůže nikdy přijít náprava. Bohužel, pryč jsou doby, kdy hrát za Spartu bylo ctí. Dnes je jiná situace, proto je nutné se jí přizpůsobit. Česká povaha je specifická. Pokud nemusím, nemakám. A proto by měla být razantně upravena politika odměňování hráčů. Základní plat minimální, bonusy takříkajíc na všechno. Za góly, asistence, starty v zápase, ale i za hodnocení v tisku, vstřícnost k fanouškům, bojovnost. Aby hráči věděli, že jedině tvrdou prací si přijdou na lukrativní odměnu. Současně by mělo být již žáčkův vštěpováno do hlaviček, že Sparta je tu pro ně a oni jsou tu pro Spartu. Že pokud budou makat, mají šanci si zahrát v áčku. Mladí kluci by jim měli být vzory. Bohužel, často je u mladých hráčů spíše vidět zášť a snaha pomstít se. Stačí si vzpomenout na Střihavku nebo Rajnocha. Proto je nutná systémová změna. Musíme se přestat koukat do minulosti, říznout do živého a zbavit se těch, kteří více škodí, než pomáhají. Ať se jedná o členy vedení, problémové hráče nebo fanoušky, kterým jde více o vlastní ego, které pouze schovávají za sparťanství. Nutná je změna systému odměňování. To je podle mě správná cesta.


Jumbo1 
re: Taky názor

05.11.2008 08:24

No, nesouhlasím se vším, ale s dvěma věcma zcela bez výhrad souhlasím. První-marnivost v kabině...Nakopat primadony do prdelí a byl by klid. Nechat trenérovi absolutní moc (což by měl být standard) v tom, koho za debilní poznámky posadí na tribunu, nebo ho pošle na tři mače do béčka. Věc druhá. Bonusy skoro na všechno. Taky souhlasím. Mám ovšem obavu, zda by pak u nás za takových podmínek chtěli hrát ti nejlepší, které můžeme mít a potom, jak bys třeba posuzoval bonus za tebou uvedenou bojovnost? Pochopil bych bonusy za góly, asistence, starty v základu, to se dá všechno spočítat a podle toho zaplatit hráči. Ale bojovnost nebo přístup k fanouškům? Co když hráč, který nejde poděkovat, tak ve dni volna jde s fanouškama na colu a pokec o fotbale?


acskncl 
2:0 je slusnej vysledek

04.11.2008 19:39

Hosi dekujem!!:-)))


dombas 
hrajem hovno..

05.11.2008 22:54

a nějaké zlepšení hobužel nevidim..neni kdo by to hrál, ač si myslim, že máme silnej tým tak asi na víc než na to třetí čtvrtý místo asi nemáme.. Jen mě zarazila hláška, že z našich hráčů vynikal P.Berger..jen si řikám koukal si na ten samej fotbal jako já??? :))


Richmond 
Anketa

06.11.2008 15:26

Bohužel nelze hlasovat dvakrát.. Spartě chybá herní systém a kvalita kádru... Už znám 3 lidi, který zapálili permici.. asi se k nim přidám...


fanda357 
Hroby pro hráče

06.11.2008 16:57

http://aktualne.centrum.c ... naši ultrass mají ještě pořád trpělivost ;))


chachar.s1 
Skvělý článek

06.11.2008 18:23

Tak dobrý článek jsem nečetl ani nepamatuji,až se nechce věřit že to napsal fanoušek sparty,bo sem z toho vedle sebe,až sem se musel zaregistrovat a reagovat,klobouk dolů.BÍLÉ SRDCE MODRÁ KREV.zdar 3.5.2009 na letné.VLÁDCI Z OSTRAVY JEDOU DO PRAHY,BO MY JSME DOMA VŠUDE,VLAJKONOŠI DOMÁCÍ.FCB


Kocek 
Nemyslim si, že by bylo tak zle..

06.11.2008 19:37

Ve druhý půli, i díky únavě soupeře, jsme Baník celkem přehrávali a měli několik dobrých možností alespoň snížit. Ovšem, dokud bude na hrotu náš velkej reprezentant, co si myslí, že jméno Slepička mu stačí a nemusí makat, budeme v piči furt!!! Tenhle lempl by si měl sednout na lavičku, a radši at hraje na hrotu třeba Hušek, nebo kdokoli jinej, bude aspoň MAKAT! Taktéž nechápu ty soudy, že jsme totálně v hajzlu a kdo ví co ještě, odehráli jsme teprve tři zápasy se sestavou, která je z půlky jiná, snad jen naivní blázen mohl čekat, že od prvnho zápasu to bude klapat.. Lidi proboha, nechte si kecy o nechození na stadion, o nebojovnosti hráčů (v Ostravě kromě slepice všichni dřeli), přiďte v sobotu na Zlín a pomozte klukům. Celý roky se posmíváme zmrdům, že na strahov nechodili, že svůj klub nepodpořli, a teď budeme dělat to samý? Ted, když to klub potřebuje nejvíc, zbaběle stáhnem ocasy a nebudeme na stadionu? KURWA, NE!!! My jsme SPARTA, a MY sami si musíme pomoct!! Slávie celou sezonu nevydrží hrát takhle slušně, taky na ně padne deka a budou ztrácet, ale pokud se teď na hráče vyserem, můžeme mít na jaře ztrátu, kterou už, i při tradičním seshitým zesrání, nedoženem!


Luk 
Chcete změnu?

07.11.2008 10:06

Kdyby fanoušci pro Spartu alespoň něco udělali, snažili se něco změnit... Ale nic se vlastně neděje. Tak si nechte všichni ty kecy o tom, jak je na tom Sparta špatně. Čím to je víme všichni, že se s tím dá něco dělat nebo se o to alespoň pokusit, dát vedení najevo svou nespokojenost ví také všichni, ale nevypadá to, že by to někomu zas tak moc vadilo. A fanoušci by měli být snad první, kteří by měli chtít ve Spartě změnu. Co Spartě škodí v současné situaci nejvíc, je postoj ve stylu "je to náš klub a budeme ho podporovat ať se děje co se děje". Jenže tak se určitě nic nezmění...


Jumbo1 
re: Chcete změnu?

07.11.2008 11:15

Nejlepší je,když dělaj chytrýho lidi, který sami vyhlásili, že na Spartu chodit nebudou....


Luk 
re: re: Chcete změnu?

07.11.2008 12:47

Tak zoufalej, abych dával peníze Křetínskému, to fakt nejsem.


Kocek 
re: re: re: Chcete změnu?

08.11.2008 09:12

To si vážně takovej idiot, že si myslíš, že zrovna z tvý padesátikoruny je Křetínský živ? :)))))))))) Chlapče, toho živí jiný věci, než je Sparta, takže tvoje "peníze" jdou do tvýho klubu, ne do Křetínskýho.. Ale každej jsme nějakej, někdo Spartě v krizi pomáhá chozením na stadion, někdo se otočí zády a zase tam bude chodit jen když se bude dařit, aby mohl pak machrovat "já tam byl".. Seš jak slávista :(((


otiko 
re: re: re: re: Chcete změnu?

08.11.2008 11:34

a ty jsi vážně takový idiot, že si myslíš, že chozením na Spartu něčemu pomáháš ? Leda tak sám sobě, protože nemůžeš bez Sparty být. A pak Křetínskému, kterého by obecný bojkot "jeho" Sparty a to, že by nezájem lidí o "jeho" Spartu pro něj a J@T bylo ostudou, konečně ze Sparty vyhnalo....


Luk 
re: re: re: re: Chcete změnu?

08.11.2008 11:57

A ty jsi takový idiot když si myslíš, že moje vstupné nějak pomůže Spartě? To je o principu. Nebudu dávat peníze někomu, kdo je pak svými činy vyhazuje z okna. Podle mě škodí Spartě ti, kteří na ni stále chodí a nedají pořádně najevo svou nespokojenost vůči vedení. Ale tím je nechci nějak odsuzovat, mají jiný názor, který je ale podle mě špatný. Já na Spartu chodil stále o vážně mě nikdy nenapadlo, abych na ni přestal chodit třeba kvůli tomu, že je zrovna v krizi, že nehraje hezký fotbal nebo že nezískala titul. Ale když vidím, že ve vedení jsou lidi, kteří kašlou na fanoušky, navíc dělají obrovské, přímo amatérské chyby při sportovním vedení klubu a navíc si je ani nepřipouští, nemají sebereflexi a neudělají změny, když vidím že se Spartou je to už 4 roky pořád horší a horší a že většině fanoušků je to vlastně jedno, tak nemám důvod na ten fotbal chodit a klub jakkoli podporovat. A příští týden se můžete třeba všichni zapojit do družné debaty, jak ten Pepík udělá razantní obměnu kádru a Sparta bude zase neporazitelná. Co na tom, že ten samý Pepík se neúspěšně podílí na skladbě kádru už několik let? Já v zázraky nevěřím, vy si klidně žijte ve snu a nalhávejte, že se toho zas tak moc neděje. Aby jste se jednou neprobudili a nezjistili, že už je na cokoli pozdě.