Dárek (FC Bohemians Praha - AC Sparta Praha, 14. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
RVS. 
Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 08:41

Navrhuji odprosit bohy návratem toho "co vedl ligu o 9 bodů".Jinak tedy opravdu nevím co dál.Jsme jak parta náhodně složených známých která si jde v neděli navečer začutat.Co se fanoušků týče-to je pořád dokola o dělání pořádku mezi sebou-a nic.Přerušit hru za situace kdy zoufale tlačíme a klokani se bránili z posledních sil......to mě nenapadá termín kterým bych to pojmenoval.Asi znám málo sprostých slov......


Bombito 
re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 08:51

Abych byl upřímný, tak tohle si dnes nepřeji. A to mám Frantu Straku hodně rád!


havros 
re: re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 09:34

Přesně tak. Franta je super, ale tahat ho do takových sra*ek to by nebylo ideální. Na druhou starnu mě nikdo jinej na post trenera nenapadá. Uhrinové jsou už zabraní, Levý je ve Zlíně, Ščasný na Žižkově a Hašan si chrochtá v Emirátech, nebo kde bere ty miliony. No a Zeman, tak to netuším, jestli by byl ideální. A další trenéři? Buď byli v posledních 4-6letech ze Sparty vyhozeni (a že jich bylo) nebo jsou na odvykačkách. Takže si Danieli a Jožko tu zimu užijte ve zdravía teple svého kanclu. Děkujeme!


RVS. 
re: re: re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 10:07

Jenže my,už dávno nehledáme ideální řešení,ale jakýkoli které má aspoň nějakou šanci na úspěch.A jestli nás má někdo vytáhnout z těhle sra+ek tak to bude ten kdo je schopen všechny pozitivně zbláznit,vyburcovat,nastolit disciplínu atd.a hlavně ten za kým budou hráči ochotni jít.A to-ať koukám kam koukám neumí nikdo líp než Franta.Takže si myslím,že by měl příjít právě proto,že jsme ve sra+kách.


Lucinecka 
re: re: re: re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 10:11

Kolikáté angažmá má za sebou ten tvůj polobůh Straka, po té co odešel ze Sparty? Spočítáš je ještě všechny a kolikrát se s ním rozloučil klub? Vyhození Straky byla chyba, ale to neznamená, že je dobrý trenér.


RVS. 
re: re: re: re: re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 10:29

Není to žádný můj polobůh ani celobůh.Jeho návrat je čistým pragmatismem.Lavičku,Grigu,B lka,Haška mám stejně rád,ale o to vůbec nejde.Jde o to jaká má ten který trenér specifika.Jestli Křetínský řekne-vyměníme 3/4 týmu a máme 2 roky na tvoření,tak ať přijde Lavička.Ale, protože to Křetínský neudělá a protože ani já nechci po jarním derby v Edenu říkat "sice jsme dostali bůra,no ,ale nevadí-vždyť my tvoříme mančaft",tak je potřeba se pozvednout hned-resp.po zimní přestávce. Mimochodem Pepa je legrační-před měsícem říkal,že kádr je výborný a po měsíční zkušenosti tvrdí jak je potřeba vyhodit hráče ,aby mohli příjít posily:)


Lucinecka 
re: re: re: re: re: re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 10:42

Omlouvám se za toho poloboha. V tomto příspěvku píšeš velkou pravdu. Trenér ve Spartě by potřeboval čas vytvořit si mužstvo pole svého a Chovanec je vážně pokrytec.


bruno_rossini 
re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 10:20

Sorry, ale tyhle primadony by k lepším výkonům nevyhecoval ani Franz. Musíme si uvědomit, že v době, kdy on vystřídal Kotrbu ve Spartě a dokázal se Spartou udělat druhé místo, to byla úplně jiná Sparta. Bylo tam plno lehce nadprůměrných hráčů, které přivedl Pelta, ale právě tito pracanti dnes Spartě chybí. Jak je třeba možné, že Petráš, kterému jsme dlouho nemohli přijít na jméno, dneska hraje v základní sestavě slovenské reprezentace? Odpověď je jednoduchá - nebojí se na tom hřišti nechat duši a nestará se o to, aby se náhodou nerozcuchal. Nebo Marek Čech, kterého si přivedl do Sparty právě Franz a jehož odchodu snad nikdo nelitoval. Prodali jsme ho jako nepotřebného hráče do Porta a on se tam vypracoval až do sestavy. Takoví hráči dneska Spartě chybí...


looki 
re: Odprosme bohy návratem!

17.11.2008 15:22

Straka, ten by to vytrhnul...jako všude kde byl :-/


gero 
Křéťo !!!

17.11.2008 10:02

Křéťo,prosím Tě odpískej už tuhle sezonu (kromě poháru ČMFS),vyhoď Pepu a půlku té jeho smečky darmošlapů a darmožroutů,omluv se Lavičkovi,vem ho tpátky a začněte konečně koncepčně budovat mužstvo !!! Ja nemůžu donekonečna doma vysvětlovat,proč nemám chuť na soulož,protože Spartička prohrála !!! Přece mi nenecháš rozvrítit rodinu :-).


Lucinecka 
re: Křéťo !!!

17.11.2008 10:12

jo, to by bylo dobré řešení a ještě by ti to pomohlo doma :-)


Lucinecka 
Primitivové co házejí dýmovníce...

17.11.2008 10:13

začněte si léčit svoje mindráky jinak a neškoďte Spartě.


Dynamo 
Chovanec musí přestat ovivńovat dění ve Spartě

17.11.2008 10:18

a to okamžitě! Možná tam má ještě od Macha doživotní smlouvu, ale to není přeci důvod aby tam pořád škodil...Jediné řešení je už asi ten trenér z ciziny...ale i když kdo ví čemu to pomůže


Luk 
Krize???

17.11.2008 10:38

Proč brečet nad tím, že chybí Řepka? Klub jako Sparta by se měl vyrovnat s absencí jednoho hráče, i když důležitého, tím víc proti nováčkovi. Ale snad někdo nečekal, že s dvěma nezkušenými hráči na stranách obrany a se stoperskou dvojicí složenou z hráčů, kteří stopera nikdy nehráli, bude hrát obrana dobře. Já už ani nevím jakým slovem mám nazvat situaci, když klub, který by se zřejmě chtěl dostat do LM, jede do sezóny a má jen dva čistokrevné stopery v kádru, z toho jednoho na hostování po dlouhém zranění a s nejistou výkonností. Chovanec je chudák a chce se mi zvracet když poslouchám ty jeho kecy o tom, jak je potřeba udělat čistku v kádru, že hráči jsou špatní, že nemá kdo nastupovat na stoperu atd., když tuto situaci z velké části způsobil on. A pokud Bombito píšeš o uražení fotbalového boha, možná si myslíš, že Sparta má prostě smůlu, že je dlouhodobě v krizi, že jí není přáno. Ale je to jinak. Spartu tam kde je dostala dlouhodobě špatná práce vedení. Není v tom žádná náhoda, žádná nepřízeň z hůry. Jen logika. Takhle to dopadnout muselo. Tohle není krize, ale odraz reálných možností Sparty. Zvykejte si.


Ondrass 
re: Krize???

17.11.2008 11:16

Mluvíš mi z duše. Už 4 roky nemáme stopery a hlavně žádný nesháníme. Já to prostě nechápu. Pořád tam hraje nějaký záložník. Už mě s tím totálně točej. Kokoti.


gero 
re: Krize???

17.11.2008 11:57

Přesně tak,Chovanec je lhář ! Taky si pamatuju,když říkal,že jsou to dobří hráči,jen že mají splín a musí se to s nich dostat,a teď chce udělat čistku ! Co to je ? Ja bych bral Hřebíka jako sportovního ředitele a trenerské duo Lavička+Franz.Samozřejmě vyházet "asistenty" jako Siegl (jako hráče jsem ho miloval,ale asistent je to bídný),nebo Stejskal.I přes mizerné výsledky budu pořáded "hrdej-rudej"!:-).AC S forever !


Herrer 
re: Krize???

17.11.2008 13:50

Souhlas.


Luk 
Fanoušci

17.11.2008 10:42

Jen malá poznámka k fanouškům. Opravdu by se jim rozsvítilo v případě ukončení zápasu? To by totiž podle mě byl zápas kontumován ve prospěch Sparty, nebo ne? To by se spíš plácali po ramenou, jak to dobře zvládli, že Spartě získali vítězství. Ještě že to neukončil.


Bombito 
re: Fanoušci

17.11.2008 10:58

Tady přece vůbec nejde o blbečka, který háže dělbuch na hrací plochu. Rozsvítit se musí těm, kdo mohou tomuto jednání zabránit. Těsně za mnou stáli obrněnci PČR a jen koukali na tu spoušť. Viděl jsem (už asi po sté) vše natáčet na videokamery, ale výsledek je nula. Nikdo není potrestán, takže při další příležitosti si to můžeme zopáknout. Takhle je to pořád dokola.


Luk 
re: re: Fanoušci

17.11.2008 11:26

Ty policajty jsem taky nechápal. Ty tam byli asi jen v roli diváků. Asi už to takhle bude fungovat v rámci těch nových pravidel. Otázka ale je, proč tam vůbec byli. Proti několika fanouškům sice zasáhli pořadatelé, ale co ti s nima pak dělali, jestli je předali policii nebo je jen vyvedli, těžko říct. Mě spíš šlo ale o to, jestli by ukončení zápasu pro ně bylo nějakým trestem...


recchi 
re: re: re: Fanoušci

17.11.2008 15:58

Bombito/Luk:Docela mě překvapuje, že se divíte nečinnosti policie. Již asi 1000krát bylo řečeno, že policie na soukromém pozemku zasahuje na požádání pořadatele akce.A to v případě, že pořadatelská služba nedokáže plnit své úkoly. Dunajská Streda jasně ukázala jak to vypadá, když je někdo přehnaně horlivý.Domácí funkcionáři situaci nevyhodnotili tak, že by bylo nutno požádat PČR o zásah a tak její nečinnost byla naprosto oprávněná.Jiná situace by nastala, pokud by k výtržnostem došlo v ulicích mimo stadion. Takže obušky za každou cenu né, ani proti čmoudíkům!


Luk 
re: re: re: re: Fanoušci

17.11.2008 17:07

Aha. Já myslel, že to bude platit až od příštího roku.


Pif 
když nic

17.11.2008 11:16

tak alespoň A mladší i starší dorost všechny válcuje v lize, máme nejmodernější tréninkové středisko široko daleko, nejlepší podmínky pro mladé hráče, takže netřeba mít strach o budoucnost dalekou.Ovšem co s blízkou? Na hráčích leží pořádná psychická deka ... co jim tento týden pomoct pořádně? žádný nadávání, žádné excesy, prostě vytvořit dobrou atmosféru, jako třeba ted naposledy na Letný.Občas mi totiž připadá že celkové chování fanoušků k hráčům máme jedno z nejhorších v lize.


RVS. 
re: když nic

17.11.2008 11:29

To rozhodně-včera se to v cca 75 minutě projevilo naplno:) A Bombito-rozumim ti,ale to jsme klesli tak hluboko,že se potřebujeme dovolávat pomoci PCR proti vlastním fanouškům?Ačkoli ti kdo včera házeli jsou nejspíš všechno jiné než fanoušci Sparty....To se fakt nenajde někdo,kdo je schopen takovýmu paku říct- "Idiote teď to neházej,teď potřebujeme,aby se hrálo"?!?! To mám potom pocit,že se můžem vykašlat nejen na celostadiónové choreo.......


Herrer 
re: re: když nic

17.11.2008 13:52

Přesně.


havros 
re: když nic

17.11.2008 11:39

to že žákovské týmy ve svých soutěží valí je docela tradiční věc, ale vzhledem k současným trendům sparťanských přestupů se bojím i o tu vzdálenou budoucnost. jinak co se týče tvého názoru na fans, tak souhlasím! KURVA CHLAPY PROBERME SE A ZAČNĚME TAKY S NÁPRAVOU U SEBE A NE JEN ŘEŠIT VEDENÍ A "A" TÝM!


malexx 
Repka

17.11.2008 11:48

Nedelejme si iluze, spousta lacinych golu jsme dostavali i za Repy, kterej v posledni dobe fazonu zrovna nemel. Pokud by ale hra mela nejaky system, pak by na absenci jednoho dvou hracu zakladni sestavy rozhodne neseslo. Pravda, mozna by na stoperu meli hrat stoperi..


dexicek 
svatá pravda

17.11.2008 11:55

Jak tu někdo psal, vedení ať jde do pr..4 roky hledáme stopera, zaplácáváme to hostovačkama Sivokem a Hauinaltem, Huškama a Voříškama, a pak se Pepa diví že to prostě neklape.Ted řiká, že někteří hráči na to nemaj a odejdou?TO je tak blbej že nevidí že tim popírá svou x letou práci jako sportovního ředitele i výroky o tom, že náš kádr má na víc?? Dále, kdo nechal hrát Jeslínka?Pro střížkov je to klíčovej hráč, když hrál v Kladně který bylo poslední tak jsme se ho na Letný báli. A teď ne????!!!Mluvit o Vackovi a Bwrgerovi jako spielmachrech?Slovy Saivera:CHACHACHAA


gero 
re: svatá pravda

17.11.2008 12:04

"Případ" Jeslínek,je jen výsledek diletantské práce ve Spartě ! Ke stoperům,mají raději nechat hrát stopery s "béčka",Ti jsou alespoň sehraní a nebudou dělat "systémové chyby".A proč pořád hrajeme na jednoho útočníka taky nechápu,Kulič je spíš podhrotový hráč,nemá sílů se bít s obránci.Např.se chlubí,že máme přetlak kvalitních útošníků,ale kde jsou ?


hamr 
horší už to (snad) nebude

17.11.2008 12:04

Včera večer jsme mohli sledovat, jak špatně se také dá bránit ve fotbalu. Řepka by možná seřval spoluhráče, ale sám by to taky neukopal. Neschopnost uklidit balon z vlastního vápna byla strašná a soupeři stačilo zaútočit a vystřelit a byl to gól. V tom měli střížkovští dost štěstí a nám nic nespadlo. Chce se věřit, že se to v zimě zlepší, ale kolikátou zimu již čekáme s tímto přáním?!


gero 
Hainault

17.11.2008 12:08

Kde ten vůbec je,teď by nám byl platnej :-).


looki 
re: Hainault

17.11.2008 15:23

zpátky v Mostu...stoperů máme přece dst...


Urby 
přístup

17.11.2008 13:21

Já už fakt nevim... Bláža řekne do novin, že je na tenhle zápas potřeba co nejrychleji zapomenout... Tak to je jasně vidět jejich přístup k dané situaci. Jak říkal včera ve studiu Hřebík, v žádným případě není možný na ten zápas zapomenout, naopak je potřeba celej zápas rozebrat, vyhodnotit, poučit se a ne zapomenout! Když se vyhraje je potřeba taky zhodnotit důvody proč se vyhrálo - byla to zásluha kvalitního výkonu, náhody, nebo nekvalitním soupeřem, nebo... a ne říct "naštěstí nám to tam spadlo". Stejně tak, když se prohraje je nutný vědět proč a ne říct, že na to musíme zapomenout a doufat, že se to zlepší. Dlouhodobá koncepce hry nulová, prostě to tam někdy spadne a někdy ne :-( To je fakt v prdeli!


sin34 
re: přístup

17.11.2008 14:54

Presne. Porad se ceka az nas nejaky zapas "nakopne" a pak prosereme.. Hrajem neuveritelne na nahodu. Myslim ze by to chtelo koupit po jednom opravdu kvalitnim hraci do kazde rady a privest zahranicniho trenera (kdyz uz ne uplne cizince, brak bych pana Zemana). Nastolil bych zapadni rezim a vsichni by museli zacit makat, jinak vyhazov. Prece nejde, aby hraci(Berger, Repka, Blazek) trenerovi(Lavickovi) na nejaka cviceni(mentalni trenink) vylozene srali!!! Je zajimav cist tady na diskuzi, ze vlastne nikdo ty dymovnice nehodil, vzdycky se objevi nejaky fantom a ten to tam nahazi....


looki 
Chovanec ven!

17.11.2008 15:19

Křetínský je diletant, ten o tom ví prdlajz, za tenhle stav může Chovanec! Už ři roky je ve Spartě a podílí se na skladbě týmu a organizaci mládeže. Výsledek? U mládeže se trenéři točí jak na orloji, šéftrenéra jim dělá zneuznalej trenér vesnickejch klubů co u mládeže nikdy nedělal, jeden z nejlepších skautů Jirkal radši utekl do Boleslavi, Kmocha taky nepochopitelně lehce pustili atd. No a Áčko? Čtyř roky nemáme stopery, tvořivýho hráče vyhodí kvůli Bergerovi, kterej hraje na úplně jinym postu a to jen v krátkých obdobích mezi zraněníma, pořád se mluví o přetlaku v útoku, ale oravdovýho střelce Sparta za tu dobu neměla ani jednoho a proměňování šancí je pořád "bolístka". Třešničkou na dortu je pak prohlášení, že Lavička měl výbornej manšaft, ale neuměl využít potenciál..no a uběhlo něco přes měsíc a Chovanec zjistil, že půlka týmu na to nemá a je třeba udělat čistku.. TO JE K BLITÍ!!! Jediná kloudná věc, kterou by poskok J&T udělal, by byla omluva Lavičkovi, dát mu volnou ruku při přestupech, rozloučit se s hvězdama co nerespektujou jeho tréninkový metody a začít konečně(!) systematicky budvat kádr (s tim by souvisely i pořádný profi smlouvy pro trenéry mládeže, kterým by ideálně měl šéfovat Kmoch). Bez nějakejch podobnejch změn tyhle včerejší potupy brzo ustanou, protože se změní v denní chléb :-( JE TO HRŮZA!! A včerejší chování "kotle" do týhle mozaiky hrůzy, trapnosti a totálního úpadku naprosto zapadá..


looki 
re: Chovanec ven!

17.11.2008 15:21

a to jsem úplně zapomněl na "světový" systém 4-2-3-1, na který absolutně nemáme hráče a který skřípe a skřípe a vše zůstává .....


Francescu 
re: Chovanec ven!

18.11.2008 12:17

Naprostej souhlas. Hlavne ten Kmoch me mrzi, u nej byla jistota ze ty kluky v juniorce nezkurvi, ale co se tam deje tedka? Kecy o smule a clovek kterej ma od vcera trenerskou licenci!


looki 
otázka + moje hodnocení týmu

17.11.2008 15:30

* nevíte, jakym způsobem je nformováno o setkání zlatých permanentkářů s týmem? mám tuhle možnost prvním rokem (ve Sparta Fotbal Clubu jsem nebyl) a od začátku sezóny ticho po pěšině....a že bych o t skara stál! * včerejší výkony...Blažek nic nechytil (nepamatuju se kdy něco chytil) - Voříšek ukazuje, že se horší každym zápasem - Hušek standart, ale na štítu 100% platnější - Krob potřebuje uzrát, ale potenciál velikej - Kun Kúdela je úplně mimo, nezbývá než souhlasit s Víťou, že na to ještě nemá - Kladrubský tahoun ještě dlouho nebude a měl by zjednodušit hru - Vacek se snaží, neschovává se za alibistický přihrávky dozadu a do stran - Kušnír, to byl úlet večera, na co šáhnul to posral a jeho nevystřídání byla od Chovance naprostá Leškovina - Kulič potřebuje hrát v útoku a mít vedle see nějakýho snajpra - Slepička je hodně dole, viditelně o psychicky neunáší, pořád ho vidim spíš jako podhroťáka (jako Kulič) - Zeman je pořád mladý jelito, nekde od něj v 19letech čekat zázraky - no a ten zbytek se ani pořádně nezapojil do hry, takže by nebylo fér je hodnotit..


filipkaran 
re: otázka + moje hodnocení týmu

17.11.2008 15:49

Až bude setkání, tak by ti měli poslat dopis s pozvánkou, ale nedivil bych se, kdyby setkání v takovém stavu klubu uplně zrušili...


filipkaran 
Je to k breku...

17.11.2008 15:45

Kdybych uměl brečet, tak by mi asi nějaká ta slza nasráním ukápla. Tohle už se nedá vydržet. Je to jako zlej sen, ale furt ne a ne se probudit.


recchi 
Paličská myšlenka

17.11.2008 16:20

Když jsem tak včera v tom lijáku sledoval udatný boj našich chlapců proti oslabeníému Střížkovu, napadla mě taková paličská myšlenka. Co když brečíme hezky, ale na cizím hrobě? Co když je to všechno jinak? Když se podíváme na celé období "účinkování" J&T v zastoupení brňáka Křetínského, co vidíme? Totální devastaci klubu, rapidně se zhoršující ekonomické výsledky, rozhádané mužstvo i fanoušky a neschopný a nekompetentní management. Asi nás mělo varovat to, jak naše vedení ještě v loňském roce vychalovala SPARTĚ né právě příznivě nakloněná určitá média.Jak ten Křetínský krásně začal bojovat proti chuligánům, porcovat tribuny, zvyšovat návštěvy atd. Když se ohlédnu zpět tak vidím ruiny. Jakabovič s Tkáčem si přikoupili Slovan, který je jim určitě bližší.Pražská hračřka je rozbitá a začíná být nepoužitelná. A její majitelé vstoupí do historie tím, že se jim podařilo to, co za celých dosavadních 115 let nikomu...! Ano,když jsem začal takto spekulovat, měl jsem v sobě 7 piv, protože na současnou SPARTU střízlivý chodit nemohu. Přál bych si ale, aby to byla skutečně jen chvilková, opilecká fantasmagorie!


lamicka 
Nevidel bych to tak cerne

17.11.2008 17:43

Vcera se jasne ukazalo, ze kdyz sudi "trosku" pomuze, posle soupere nesmyslne do 10ti, vymysli nejakej ten trestnacek... tak muzete hrat s tymi typu Strizkov celkem vyrovnanou partii. :p


jjjannie 
re: Nevidel bych to tak cerne

18.11.2008 01:08

Ty jsi fakt lama.


Kocek 
re: Nevidel bych to tak cerne

18.11.2008 08:37

S TYMI????? Ty wole, ty nejsi jenom dement, ty si i negramot!!


jardys 
Jožko,

17.11.2008 21:55

zabal to!Seš tu už dost dlouho a hráči sem chodil s tvým vědomím,nebo si jako prezident do nákupů nemluvil?Chceš zachraňovat kůži tím,že to hodíš na dvacetiletý kluky,kteří nedávno hráli ještě 3.ligu?


scasca 
Vtípek

17.11.2008 23:44

Přijde pán s pejskem k veterináři. Pane doktore, ten pejsek všechno ničí a trhá, když Sparta prohraje. Doktor: A co dělá, když Sparta vyhraje? Nevím, mám ho teprve půl roku.


ACS-fan 
Může udělat ještě větší ostudu?

18.11.2008 06:43

I diletant Křetínský musel v neděli pochopit, že Chovanec není víc než jen záskok do zimy. Za ostudnou, trapnou prohru je v prvé řadě odpovědný on. Co dál? Další trenér v zimě? Zase jen dílčí řešení. Má-li Křetínský ještě alespoň zbytek soudnosti, měl by s J&T ze Sparty odejít. Jinak můžeme příští rok hrát ve druhé polovině tabulky, protože pod vedením skvělého mladého manažera nefunguje v klubu vůbec nic a situace se každý rok zhoršuje, Sparta je doslova likvidována. Taková porce ostudy, kterou si ve Spartě Křetínský a spol. uřízli, by se snad měla dostat i pod jejich hroší kůži.


Ondra 
Déšť

18.11.2008 08:29

Nevím, jak je to s tím Bohem, ale všimli jste si, že celý den bylo docela pěkně, jen asi deset minut před zápasem Sparty začlo pršet a skončilo pět minut po utkání? Jakoby nám nestačily ty mizerné výkony...


Bombito 
re: Déšť

18.11.2008 08:37

Já už to chtěl napsat včera, ale abych nebyl za pánbíčkáře, byl jsem raději zticha. První kapky u klobásky před utkáním, poslední při odchodu ze stadiónu. Asi na té kletbě něco bude. Ještě 3 roky? ;-)


Ondra 
re: re: Déšť

18.11.2008 09:44

A navíc, co jsem se ptal, tak třeba v Modřanech nebo Dubči nepršelo vůbec


Danni 
Blažek

18.11.2008 10:26

Mě teda neskutečně nasral Blažek, nikoliv výkonem, ale svojima blbýma kecama do novin po zápase, je sice hezké, že není z výsledkem spokojený, ale sypat popel na hlavu by měl sobě, nikoliv ostatním. Ze všech jeho vyjadření je cítit solidní despekt ke spoluhráčům,, obzvláště těm mladým. V první řadě by si měl uvědomit, že dostal 4 góly a ne "tajemně" sdělovat médiím, že někteří na to nemají. Něco to vypovídá o vztazích v kabině...


xMefisto 
re: Blažek

18.11.2008 12:19

Souhlas. Chyta uz hodne dlouho H...O. Uz sezonu pred tim nez sel do Nemecka mel tyhle manyry kritizovat vlastni spoluhrace. Jestli se nemylim tak to bylo po duelu ve Zline. Uprimne musim rici, ze bych v brane radeji videl Kozacika, ktery asi taky nebude ve forme, ale alespon nema tyhle blby kecy...


Francescu 
re: Blažek

18.11.2008 12:24

No to ze ej Blazena starej rozvracec a tluchuba se vi uz dlouho. Jeho rozhovor za Hrebika po zapase v teplicich myslim vypovida o vsem:)http://www.youtube.com/wa ...


ACS-fan 
re: Blažek

18.11.2008 12:39

Atmosféra v kabině je špatná, parta neexistuje. I to je výsledek práce Křetínského a Chovance. Ale tentokrát měl Blažek pravdu. Obranná hra proti Střížkovu, to byla dílem stínohra, dílem chaos. Po takových gólech by bouřlivák Chilavert svým spoluhráčům asi rozbil hubu.


Urby 
re: Blažek

18.11.2008 12:49

No super, tak Jozef po letech pochopil, že polovina kádru na Spartu nemá, ač za celou přestupovou politiku nese největší zodpovědnosthttp://www.eurofotbal.cz/ ...


Urby 
R.I.P.

18.11.2008 13:42

Pořád musím přemýšlet nad současnou situací v ACS... Z mého pohledu už neexistuje jediný ospravedlnitelný krok, který by v mých očích očistil klubové vedení! Je neuvěřitelný co si vlastně dovolují - přetáhnou (ukradnou) vinikajícího trenéra (V. Lavička) od repre, jsou hluší (Křéťa, Chovanec), když Víťa volá po dalším stoperovi a upozorňuje na nízkou kvalitu týmu a po DEVÍTI KOLECH!!! ho odhodí jako špinavej kapesník (že prý nevyužil potenciálu, který v týmu je). A dneska se Chovanec tváří jako největší borec, že odhalil problém Sparty - nízká kvalita kádru - jaké to překvapení :-o Vždyť ten diletant se největší měrou podílel na současným kádru! A co je na tom vše to nejhorší??? Ta zkurvená BEZMOC, se kterou se na to vše musím dívat :-( Ještě, že nezměnili klubové barvy a znak, protože to je to jediný pro co teď můžu ve fotbalovým světě žít, vše ostatní pohřbili !!!


gero 
re: R.I.P.

18.11.2008 17:58

Přesně tak !!! Jen jsem zvědavej,který hráče vyhodí,pokud zůstane jako trenér !


rui 
Franta Straka

19.11.2008 07:35

No jestli ho chceme, nebo ne...mě se v poslední době zdá, že všechno k jeho angažování ve Spartě směřuje. Není to tak dávno, co tvrdil, že za současného vedení není jeho návrat do Sparty reálný, ale že se vrátit jednou chce. Dnes už prohlašuje, že se vrátit stále chce, ale že to není otázka jen pro něj. Já v tom vidím jeho posun blíž ke Spartě? Další věc...ještě nedávno by na Spartu šel tak maximálně mezi diváky na tribunu. Dneska tam oficiálně Sparta pořádá show při tom když Franz podepisuje knihu. Navíc sám bezchybný Křetínský si nasypal na hlavu popel a uznal, že vyhazov Straky byla jeho chyba. To je přece další krůček ke smíření a návratu Franze na Letnou. A v neposlední řaděn nehledě na to, že dneska je Franz angažmá. Nejsem proti jeho angažování. Osobně si myslím, že jeho angažováním bychom se snad vrátili na začátek téhle průserové doby. Je to sice taková nedůležitá symbolika, ale je. Důležitější je jeho jednání a chování. Na rozdíl od jiných si totiž nemyslím, že by ve Spartě byl zas tak špatnej kádr. Chybí nám ale skutečnýho vůdce. Řepa je dobrej kopálista, ale na to aby dělal šéfa, na to má moc blikanců. I vůči vlastním. A nikdo jiný tam není. Buď jsou mladý, nebo jsou jak leklý ryby. A právě tady je prostor pro Franze. On je prostě vůdce. To je přesně to, co opravdu umí a co nám chybí. Proto si myslím, že by nám jeho angažování v současné době mohlo prospět.


filipkaran 
re: Franta Straka

19.11.2008 19:42

Vlastně souhlasím. Jen bych se při Křetínského hlouposti bál toho, že by ho zase po návratu na špičku vyhodil, protože by si opět pomyslel, že na LM je potřeba někdo jiný :D.


RVS. 
re: Franta Straka

20.11.2008 12:03

Já jsem s ním mluvil při autogramiádě (no mluvil-prohodil pár vět:),byl jsem tam se synkem,vtipkovali jsme,on říkal že sparťani nevymřou a já mu namítl,že aby nevymřeli musel by se vrátit a vytáhnout nás z tohohle průseru.A on s energií sobě vlastní neváhal ani čtvrt vteřiny a snad ještě než jsem to dořekl, vyštěkl "Já se vrátim!".Nedá se na tom stavět nějaké prognózy,ale fakt to neznělo jako "Jóó,já se jednou vrátím.....".Kéž by!