Kádr je dobrý, vlastně špatný...

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
becici 
ACS

21.11.2008 09:21

Asi bych to neměl řikat, ale já současné Spartě, hráčům, vedení, proste celému celku nevěřim. Dokavad se vše nevyčistí od A az do Z, pak začnu opět věřit. A hlavně ani nemám důvod věřit...připadám si, jakoby mi stále jen někdo dokola lhal :-). A s tvým hodnocením se dá v celku souhlasit, to asi vidí stejně či podobně kazdý fanoušek.


ACS-fan 
Kéž by vichr z hor v zimě

21.11.2008 09:49

jako prvního odnesl ke všem čertům likvidátora Daniela Kazisvěta I.


Luk 
Poučení se z chyb.

21.11.2008 10:15

Vedení se ze svých chyb nepoučí. Vždyť ty chyby neudělali jednou, ale dělají je každý půlrok. Proč by se mělo zrovna teď všechno obrátit k lepšímu, když jsou ve vedení stále stejní lidé, kteří ty chyby dělají? Věří snad někdo Křetínskému, který si podle nedávných rozhovorů chyby skoro nepřipouští nebo pokrytci Chovancovi, který každé dva dny popře svá předchozí slova?


Glenn 
Absurdita

21.11.2008 10:24

Podle mě je na všem úplně nejabsurdnější to, že člověk, který je dlouhodobě zodpovědný za výběr hráčů, dlouho tvrdil, že s kádrem je všechno v pořádku. Poté byl defacto povýšen do role trenéra a najednou jsou podle něho hráči úplně nepoužitelní. Myslím, že v první řadě by měl Spartu opustit pan Chovanec.


Dynamo 
Chovanec Siegl skončit

21.11.2008 10:43

Do managementu dosadit lidi kteří už opravdu něco mají za sebou, ale za sebou ve funkci které by zastávali...nestači jen že byli dobrými hráči...Otázka jestli J a T poskytne dostatek peněz na obnovu kádru...já osobně si myslím že přijdou tak dva tři hráči ale hráči buď kteří nehrají v zahraničí, nebo se zkusí přivést slibná naděje cizinec...Na lepší Sparta nemá prostředky..Přijít musí asi do každý řady jeden hráč kterej by to hned vzal...ale taková myšlenka je dost naivní..takže opravdu nevěřím že tuhle sezonu je ještě možno zachránit


sheikh 
více-méně souhlas

21.11.2008 11:26

Až na to, že podle mě hraje Krob mnohem líp než Kúdela, tudíž moc nechápu jednotné hodnocení...


Bombito 
Hodnocení

21.11.2008 12:21

Já si, narozdíl od mnohých, nemyslím, že máme špatný kádr. Jistě, chybějí alespoň dva dobří střední beci a hráč, který by dal hře myšlenku. A vůdce mančaftu, který umí tým vést nejen na hřišti, ale i v kabině a třeba v cukrárně. Takový tam prostě není. To mužstvo prostě nemá ducha, něco v něm schází, asi je i špatně poskládané a výsledek podle toho vypadá. Ale hráče, až na pár vyjímek, máme dobré!


gonk 
NESOUHLAS

21.11.2008 13:22

Pánové...těch vichrů už tady bylo a výsledek..?..NULA...za toto všechno co teď Sparta sklízí může jen a jen pan Košťál a jeho pobočník Křetinský...to oni dostali Spartu tam kde je...stále prodeje žádný klubismus..nic...tak se pak nedivte..a pokud se toto nezmění nic se nepohne k lepšímu...Sparta Prag


haklos 
souhlas

21.11.2008 13:45

s hodnocením víceméně souhlas...na huškovi,kladrubským,vackovi, klidně i na mladym útočníkovi kadlecovi by se dalo stavět.to co tíží spartu mimo vedení je již zmíněný alibismus-proto matušovič,berger,došek a jiní by měli hned odejít.jenže kdo je bude chtít?jedině ještě s nějakejma penězma by si je snad zadarmo někam vzali aspon na lávku...


Bruska 
Sparta musí být tým , ale někdo jej musí vést

21.11.2008 14:18

Tento způsob hodnocení nepovažuji za šťastný. Jednotlivá jména jsou důležitá právě v Edenu tam se cení technické kousky, ve Spartě jde o charakter hráče a nasazení. Letná je bohužel již delší dobu dům bez pána. Není tam nikdo, kdo by určil jasná pravidla, trval na jejich dodržování, uměl rozdat pokuty, přeřadil pár hráčů do B-týmu, vyrazil dveře s někým jiným, než s trenérem. Na Košťála můžeme mít odlišné názory, ale v jednom bychom se neměli lišit, V době, když klub patřil Dickmanovi, tak se systematicky Spartě věnoval a dělal to s nasazením, které se nadalo přehlídnout. To dnes postrádám. Nemohu se ubránit dojmu, že si každý dělá, co chce, nemá z ničeho obavu, žádný respekt, jasně stanovená pravidla. U řady hráčů si Sparta tento problém zaviní sama, protože již při příchodu jim nabídne tak skvělé finanční podmínky bez ohledu na výsledky, že je vlastně zbaví motivace, pokud hráč v sobě nemá silné ambice - poslední hráč s ambicemi byl Michal Kadlec, tak vlastně pouze příjemně čeká dokud ho nevyrazí. Kádr máme špatně sestavený, postrádám osu týmu, mladí hráči zdaleka nejsou talentovaní, jak si snažíme namluvit, ale jejich hra a chování je pouze odrazem laxního zájmu Křetínského. Jeho odchod či prodej klubu je nereálný. Jaké se nabízí řešení ? Aby poprvé a naposled neprojevil naprosto zoufale špatný odhad při výběru lidí, kteří za něj mají Spartu řídit a vybral si člověka, kterému svěří na 100 % pravomocí včetně finančního řízení klubu a všemi právy s tím, že do nich nebude za žádných okolností minimálně tři roky zasahovat. Pouze takto vede cesta zpět k titulům a k účasti v evropských pohárech. Momentálně je pouze jeden člověk, který si takovou důvěru zasloužil a vyvedl by Spartu z tohoto marazmu. Je to Ivan Hašek.


Poldi 
re: Sparta musí být tým , ale někdo jej musí vést

21.11.2008 15:53

haska bych tu taky rad videl, ale mozna jeste radsi nasvazu...ja bych zkusil na tenhle post moralese


Šavel 
Hlavně...

21.11.2008 15:49

...toho milionového frajírka Matušoviče,vyhodit jako prvního!


luck 
mám jiný názor

21.11.2008 16:43

Zajímavý rozbor hráčů, ale viděl bych to jinak, kdyby byla pravda co píšeš, hráli by sme mnohem lepší fotbal. Celý problém vidím jinde, než ve fotbalové kvalitě hráčů. Nejhůř hrajem vždy venku, doma jen málokdy nevyhrajem, například na začátku sezóny to ještě šlo, ale v liberci znenadání výprask, tam bych hledal odpověď proč nastal takový psychický pád(že by psychická křehkost týmu?). Ten zápas jsem bohužel neviděl, tak nevím jak jsme hráli. Ještě nechápu proč odsuzuješ hráče, kteří nejsou tak špatní jako třeba Doška nebo Holendu, za to Kisel je podle mě nejhorší fotbalista momentálně ve spartě.


Canizares 
Víceméně nesouhlasím

21.11.2008 17:07

Nechci tě urazit, ale připadá mi to, že jsi se vydal na cestu velkého počtu novinářů a " rádoby odborníků", kteří po prvních neúspěších píší o mladících bez talentu a hráčích kteří nejsou hodni Sparty.S tímto názorem nesouhlasím. Kromě Hada a asi i Kučery (a Doška v posledním měsíci) nevidím v týmu nikoho, kdo na Spartu opravdu nemá. To, že trenér 21 soustavně opomijí Honzu Kroba s povolává Heidenreicha z Olomouce( to mi opravdu hlava nebere), nebo že Martina Zemana někdo označí bez talentu ( Jak může hráč v devatenácti, který hraje v základu 21 být bez talentu?) neznamená, že to tak skutečně je. Já si naopak myslím, že na tom současném kádru se dá stavět. A Základy jsou to lepší, než měla před pár lety Slávie. Jde o to, mít k tento stavební materiál doplnit 2 přísadami:1. - kvalitní beton - alespon 1 stoper- -přinejhorším pro něj sáhnout do béčka a 2. Stavbyvedoucího


Luk 
re: Víceméně nesouhlasím

21.11.2008 18:31

Po PRVNÍCH neúspěších :-))). Kvalita kádru má sestupnou tendenci a já se jen divím, jak lehce se s tím někteří smiřují. Už to, že Spartu nyní přirovnáváš ke Slavii z doby, kdy se jí všichni smáli, něco naznačuje. A třeba Krob nebo Zeman na Spartu nyní nemají. Hrají jen kvůli tomu, že tam není koho dát.


Canizares 
re: re: Víceméně nesouhlasím

22.11.2008 15:54

Tak to ti musím zásadně oponovat. Ty první neúspěchy byly vztáhnuty na samotné mladé hráče a né na celý tým, například Krob za Spartu nastoupil až posledních 5 utkání, z nichž se 2 prohráli a obdrželi 7 branek a samozřejmě je odsouzen jako člen obrany, ačkoliv za defentivu zodpovídá celý tým. To, že klesá kvalita kádru souvisí také s finanční otázkou, změnamy na českém fotbalovém trhu. Neřekl bych, že jsem s tím smířený, ale beru to jako fakt vyplývající z mnoha skutečností z nichž jsem některé vyjmenoval výše.To přirovnání ke Slávii je totiž docela výstižné, proto jej používám. To, že se Slávii v té době mnozí posmívali( já k nim nepatřil), je zase paralela k tomu, jak se ted mnozí posmívají nám( opět k nim nepatřím)


Canizares 
re: re: re: Víceméně nesouhlasím

22.11.2008 16:01

A právě Krob a Zeman jsou ti, co na Spartu mají - jenom potřebují trochu víc času - to, že někdo dosáhne 18 let ještě neznamená, že kromě dospělosti oficiální je i "fotbalově dospělí" -proč by potom byly tzv. juniorky či reprezentace od 19 let výše? Právě naše základna mládežnická je to, na čem můžeme v současnosti stavět - žádné kvalitní posily se nám koupit nepodaří - je jich nedostatek a ty, co jsou jsou drahé - a ani Dan nedá 100 milionů na přestupy. Právě skrz mládež vidím cestu ven. Nehledě na to, že třeba kromě LImberského není v lize lepší levý bek než Krob(potencionálně,když už né současně), po celé lize neběhá lepší talent na postu krajní zálohy než Zeman( Střeštíkovi se taky povedly jen 4 zápasy loni a ted hraje ještě větší tužku než Martin). To jsou hráči, po kterých by s chutí sáhla i Slávie, kdyby mohla


Luk 
re: re: re: re: Víceméně nesouhlasím

22.11.2008 18:00

Já nikde nepsal, že na Spartu třeba nikdy nebudou mít. Ale teď na ni nemají. Pokud teda nemáš o Spartě dneška představu, že by měla hrát střed tabulky. Ať nabírají zkušenosti jinde, ve A týmu Sparty na to není prostor. Kdyby po Krobovi nebo Zemanovi sáhla Slavia, nehráli by v ní....


Arnie 
re: re: re: re: Víceméně nesouhlasím

23.11.2008 02:04

No ja doufam, ze se fanousci stmeli a udelaji tlak na vedeni, aby do klubu zainvestovalo a nebo klub prodalo nekomu kdo to bude ochotnej udelat. Kdyz to tak nedopadne a budem do naseho A tymu stavet hrace, ktery na to ZATIM nemaj (jak to tu ty obhajujes) tak se budem prat v lepsim pripade o pohary v horsim o klidnej stred tabulky. Za par let, pokud nektery znich zacne podavat dobry vykony, takovy hrace ihned prodame, aby sme zacalovali financni diry, ktery se diky neucastem v LM, ztrate casti fanousku a tim i ztrate sponzoru budou zvetsovat. Pro me to je hodne smutna predstava. P.S. Psal sem to uz nekolikrat ale napisu to znova. Kdyz muze tym v Rumunsku dat do posil 1mld. proc by nemohl totez udelat klub u nas. Majitel je na to bohatej dost, jen ho tomu musi neco donutit. A pokud ho k tomu nic nedonuti musi ho fanousci donutit to prodat nekomu kdo to udela. Dokud Slavia vsazela na mladiky pod Enicem tak to byla tragedie. Kdyz Slavii koupili majitele co chtej vybudovat dobrej kadr, zbavili se Lesky mladiky poslalli pryc nebo na hostovacky a koupili hotovy hrace. Oni zrejme nemaj takovou financni silu jako J&T a tak urcite ze Slavie neni klub Evropskyho meritka, ale rozhodne jsou o level dal nez my. Je to o tom co je Sparta ochotna do toho pustit a kdo ty penize roztridi, coz je dalsi problem Sparty - vedeni.


xMefisto 
Repka a Blazek

21.11.2008 17:08

Hodnoceni je to zajimave, nicmene s hodnocenim techto dvou nemohu souhlasit. Blazek alibisticky kritizuje vlastni spoluhrace a sam nechyti nic, Repka v posledni dobe selze vzdy v dulezitych momentech. Kdyby oba odesli v zimni prestavce a vzali sebou Horsta a pana Chovance dali by mi pekny darek pod stromecek. Pokud jejich prospesnost srovnam s Kiselem, ktereho nemam osobne moc rad tak ho, ale v posledni dobe stavim nad tyto dva hrace. HOWGH...


xMefisto 
Krob, Kudela

21.11.2008 17:13

U takto mladych hracu rozhoduje o vykonu i psychicke rozpolozeni celeho tymu, ktery je ted ve svrabu a meli by jej z neho vytahnout zkuseni harcovnici a ne si myslet, ze to bude mladi... Takze tve hodnoceni mi prijde trochu zcestne...


dombas 
kádr sparty...

21.11.2008 17:14

ať si píšou co chtěj ale v jednom maj ty pisálci pravdu, tenhle kádr na víc než momentálně předvádí nemá a pochybuju, že něco změní zimní přestávka s výborným stratégem Pepikem, třeba zkusí na jaro Starý pušky a budem hrát o záchranu...spartu dokurvili tak jako nikdo před nima a je to hnus největší koukat se na ten "fotbal" co předváděj..Had,Pečnik,Kuč era to byly nákupy století..došek,Kulič už maj bejt dávno v prdeli a Vacek,Zeman,Krob,Kúdela zatim nemaj na to aby na nich stála hra A týmu... Nechápu třeba, že Vořech si řekne, že chce hrtá stopera tak ho hraje i přesto, že je ve středu hroznej..mazej na lajnu a neser se do koučování! (bych mu řekl já bejt trenér)..Matušovič je taky útočník a sereme ho furt do zálohy...nevim no, něco je tady špatně a já se jen bojim, že je to skoro všechno...stačí že jsme rozprodali půlku mančaftu a v zimně už se na nás valí dle všeho další změny...já řikal, že Kolář,Limberský,.Petržela, Ludovic budou chybět ale nás fanoušky nikdo neposlouchá... FORZA SPARTA!!!


xMefisto 
re: kádr sparty...

21.11.2008 17:24

Jak jsi prisel na tu informaci o Voriskovi? Nechce se mi moc verit, ze by Chovanec nekoho poslouchal... A s tim, ze nam tebou jmenovani hraci chybi nesouhlasim. Meli dost casu to dokazat. Tohle plati zejmena o Kolarovi, ktery sanci dostaval stale a moc toho neukazal.


jbee 
re: kádr sparty...

21.11.2008 17:35

Pečnik hrál asi dvacet minut, nechápu, jak ho můžeš hodnotit. A v tím Voříškem to je pěkná volovina, právěže Voříšek na stopera nechtěl (viz rozhovory s Lavičkou).


Canizares 
re: re: kádr sparty...

21.11.2008 17:44

Voříšek hraje na stoperu JENOM proto, že tam není koho dát. Jinak by byl pravý bek.


Canizares 
Systém

21.11.2008 17:46

To, co tady ještě zmíněno nebylo je, že mnohdy nezáleží na kádru, ale na systému, který s ním hrajete - a v tomto případě je potřeba hráčům přizpůsobit systém, až v zimní přestávce se to může otočit


looki 
jen v kádru to neni

21.11.2008 18:42

ano, nemáme jedinýho stopera a "rada starších" týmu spíš škodí (hlavně těch Blažkovejch keců začínám mít plný brejle..chytal za Slávii, za Bohemku, k nám se dostal až ve věku, kdy už rozhodně nebyl mladej a nadějnej, ale bude všem vyprávět jakej je největší Sparťan), to je fakt! Ale hlavně je ten manšaft blbě poskládanej. Musí si sednout lidsky, držet při sobě, po tréninku se nerozjet drahejma auťáma do tetovacích salónů a k holiči.. Musí mí přirozený vůdce, kteří stojí za trenérem. Trenér musí mít neochvějnou autoritu a nebát se někoho porfackovat pokutou, nebo "béčkem". Trenér musí mít naprostou důvěru vedení. Vedení musí zařídit podmíínky pro fungování klubu a nemíchat se do herního systému, nebo určování skautingu a trenérů mládeže (od toho je šéftrenér mládeže, blízký spolupracovník trenéra "A"). Nic z tohodle nemáme, takže chyba nebude primárně v hráčích...


looki 
re: jen v kádru to neni

21.11.2008 18:44

PS:Chovanec ven a Siegl se Stejskalem hned v závěsu!!! A do "B" zpátky Kmocha..nic proti Svobodovi, Horňákovi a Koubovi už vůbec, ale nemaj zkušenosti, zatim by jim mohl stačit "asistntů s tim, že by měli větší pravomoce, protože Kmoch je tak zkušenej trenér mládeže, že by to mohl skloubit s pozicí šéftrenéra mládeže.


samot 
jen pár poznámek...

21.11.2008 21:38

1)Canizares:urazil jsem se :)házet mě do jednoho pytle s takovou chátrou...Já jsem ale nikde nepsal, že nemají talent, ale o tom co současně (a perspektivně) přinášejí mužstvu.Ale že mě jejich výkony zklamaly, to je prostě můj názor. 2xMefisto: stejně jako Ty píšu, že v současné době nemohou být tahouny týmu.Trenér hok. Sparty Jelínek říká, že až 60% výkonu se odvíjí z psychické pohody.To zřejmě zmizela až někam do Mordoru.Doufám, že náš hobit Dan má svého Gandalfa, který mu poradí... 3)Bombito: píšeš, že kádr nemáme špatný, pouze potřebujeme 2 stopery + stř. záložníka + a já dodávám: co takhle střelce nebo kvalitního krajního beka či záložníka ?Ale vlastně i podle Tebe nám chybí podstatná část kostry týmu.... Sparťani ale nikdy hlavy nevěšeli.Věřím, že bude líp.To Vám všem přeji.


Herman 
krize

22.11.2008 21:14

Sparta je jako ekonomická krize ještě nenašlo to pověstné dno.Až ho najde začne se dařit ale nenajde ho pokud bude vedení spoléhat na vyčpělost a nedisciplivanost jak může být kapitánem někdo kdo jeden den otevírá leden a pak napíše jak se za nás nebude rvát. Jo a at nezapomenout v zimě zase přivést 100 "fotbalistů". A nakocenec takový vtípek:Kdyby za nás hráli Drogba z Terrym stejnak by do pulroku skončili v Plzni,Jablonci protože by se stejně nehodili do koncpce mužstva.


Mru 
MNO

22.11.2008 23:45

Zajímavý komentáře, když by došlo na čistku kádru, tak jsem za jedno s Doškem, Hadem a Kučerou. Určitě bych neodsuzoval Kiselku a Kuliče. Jsou možná za zenitem,ale mají co předat dalším (bojovnost a ježdění po prdeli). Svalovat také vše na mladý je taky pěkná kravina,věřím, že kdyby se Spartě dařilo,tak tam můžou postavit i dorostence a oni se na te vlně svezou. Ale když hraje Sparta hovno,tak ji tihle kluci težkou z těch sraček vytahnou.Jak tu někdo zmínil - není žádna osa týmu. Záloha nulova(byl přepich pustit Horvyho - se poserte že se furt opakuju,ale společně s Ludovikem to byla proste kravina). Věřím, ze když se přes zimu podaří sehnat do obrany dva a do zálohy s útokem po jednom KVALITNÍM hráči,že se tým zvedne.Ale jak už jsem si leckde přečetl,tak to bude maximálně hostování,což jak všichni víme je na hovno. Tohle není budování týmu,ale strkání huby do sraček.Opravdu taky vidím jedno jediny východisko - když pominu, že Kreténský neodejde. Vykopnout podavače květin (Chovance), a dosadit do vedení i na lavičku Ivana Haška s tím že mu do toho nikdo nebude kecat.


ajosek 
Matušoviče

23.11.2008 00:05

bych ještě neodepisoval!!Jen bych mu dal poslední výstrahu.A dal bych ho do útoku se Slepičkou.Jinak Blažek a Berger spíš rozkládají morálku v šatně,než pomáhají...jaro i s posilami vidím takto:Kozáčik-Voříšek,Ře pka,Šimůnek,Mazuch-Kladrubsk ý-Kušnír ,Polák,Vacek,Zeman-Slepička, Matušovič(Svěrkoš'


Mru 
re: Matušoviče

23.11.2008 10:13

velký oči. to bych viděl jako posily terryho, fabragase, berbatová, Hanryho. Svěrkoše do Sparty nikdo nepřitáhne. Ten baník neopustí,aby přešel do Sparty.A radši než jeho bych vzal všemi deseti Keriče. Obranu bych taky nerad lepil hostovačkami v podobě Šimůnka či Mazucha. Chce to prostě vysolit prachy a udělat někoho na přestup. Taky udělali blbost, že nedali prachy za Moráva. náš scouting je proste těžce na hovno...Celá koncepce sparty je horší než v divizi.Sebrat prachy,nechat je pouze v podobě premii za výsledky a hned by se viděla jina hra - hra o peníze na jídlo...Jsem schopen se smířit s dalšími prohrami,ale musím vidět snahu budovat nový tým...


Murlo 
re: re: Matušoviče

23.11.2008 22:25

Řekněme, že Morávek do Sparty nechce a stopro půjde rovnou ven, takže tohle je dost naivní představa.


pesfilipes 
čéče samote...

24.11.2008 08:50

nevim, nevim... ty tvoje procenta, hodnocení jednotlivejch hráčů maj jeden dost zásadní mínus - hodnotěj jednotlivce v situaci, kdy se nevede týmu jako takovýmu a vo to bohužel ve fotbale de tak nějak v první řadě. s výkonem týmu stoupaj i jednotliví hráči, takže hodnotit jednotlivce dyž je tým dole, mi nepříde moc rozumný, relevantní... nicméně ti neupírám právo to vidět jinak. p.s. já těm mladejm na rozdíl vod tebe věřim, potřebujou totiž jenom jedno - hrát, hrát, hrát.