Poručíme větru dešti! (SK Sigma Olomouc - AC SPARTA PRAHA, 17. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Kovanej 
Moc

23.02.2009 11:21

pěkný článek jako vždy. Jenom malá drobnost, napalm není bojový plyn... to je např. tabun, sarin či yperit. Napalm je hořlavina. Ty práškový hasičáky byly příšerný, některý lidi byli úplně paralizovaný.


vestec 
Paráda

23.02.2009 11:39

super článek o tom žádná. Jinak díky všem kdo byli na výjezdu. Fandění po dlouhé době za který by se nemuselo stydět ani většina domácích stadionů!!!!! Jen škoda těch klasických výstřelků s demolováním....


Richmond 
re: Paráda

23.02.2009 13:06

Ono se fandilo?? že jsem si nevšiml.... Vytrhávání sedaček a házení světlic a dýmovnic mi jako fandění nepřipomíná... Když je nezrotili ani Blažek s Řepkou... Jednou to nevyjde a soupeř vyhraje kontumačně...


vestec 
re: re: Paráda

23.02.2009 13:28

z cca 600 fans dělalo bordel asi 30 což znamená že 95% kotle jenom fandilo!! A že nás bylo slyšet... co s těma 5% agresivních popisuju níž ;)


matjo 
re: re: Paráda

23.02.2009 13:31

Tak vytržené sedačky jsem si nevšiml zase já...


Jumbo1 
re: re: re: Paráda

23.02.2009 13:35

Nebyla vytržená jediná sedačka, protože jsou přidělaný tak, aby nešly ani utrhnout, ani ukopnout, akorát kecá...


matjo 
re: re: re: re: Paráda

23.02.2009 13:54

No baníkovcům se v listopadu jedna odstranit povedla...ono pronést nářadí na Andrův stadion není tak těžký.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Paráda

23.02.2009 13:57

Tak samozřejmě jsem to myslel bez použití nářadí :-)))


DarkCook 
re: re: re: Paráda

23.02.2009 13:39

Taky nevím o tom, že by se vytrhla jediná sedačka. To by snad ani nešlo :)


NotoriousB.I.G. 
re: re: Paráda

23.02.2009 13:40

První poločas se fadilo skoro celej. A posledních 25 minut druhýho poločasu se jelo famózně. Když za to veme ten, co rozeřvává léo, tak to má úroveň.


acskncl 
re: re: Paráda

23.02.2009 17:29

Vytrhane sedacky? Ses sfetovanej?


matjo 
megafon

23.02.2009 11:46

Je velká škoda, že ve druhé půlce už jsme nebyli ve skandování jednotní, megafon se vytratil, což byla šance pro některé odvážlivce, kteří občas něco vykřikli a po chvíli se přidalo i okolí, jenže většina řvala něco jiného, což ve finále nepůsobilo moc jednotně. Každopádně krásnej výhled díky úpravě ochranné sítě - však oni si pořídí novou, když zdražili lístky do našeho sektoru rovnou o 100%. Jinak považuju za zázrak, že nedošlo k žádnému vážnějšímu zranění (teda zatím o ničem nevím) vzhledem k přehazování úlomků umyvadel a pisoárů...tohle byla teda pěkná kravina...


recchi 
re: megafon

23.02.2009 13:04

matjo:zdražili o 100%? Lupen do sektoru hostí stál 70,-Kč, stejně jako na nekryté tribuny za bránou.


Jumbo1 
re: re: megafon

23.02.2009 13:06

????? Sorry recchi, možná jsme byli každej jinde, ale po ěm chtěli do sektoru hostů 100,-- Přesně. Určo se s nima o tři pětky nebudu dohadovat, ale těch 70 jsem si nevšiml...


matjo 
re: re: re: megafon

23.02.2009 13:29

Řekl bych, že Recchi myslel bývalou cenu lístků (70,-) ale ještě docela nedávno stál lístek do sektorů hostů 50,- a včera kilo, tak proto ten stoprocentní nárust.


Jumbo 
re: re: re: megafon

23.02.2009 13:31

souhlasim se jmenovcem, po mě taky chtěli 100 :-D


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: re: megafon

23.02.2009 13:36

Já teda platil 70.


recchi 
re: re: re: re: re: megafon

23.02.2009 15:14

Jumbo1/matjo:asi jsme jinde nebyli, já byl taky v sektoru hostí, platil jsem 70,-Kč a na lupenu mám stejnou cenu.Pokud se nepletu, tak tam vždycky byl spodek levnější než vršek i když je to jeden sektor a stojíš, kde chceš. Ti chytřejší nebo rychlejší si proto koupí levnější. Btw Jumbo1 jsi stál kousek podemnou, já nad tebou se Sektorem, maldáčem, Gabrou, Vencou Sobotkou a dalšími:-)


vejvič 
re: re: re: re: re: re: megafon

23.02.2009 16:00

My jsme přijeli v 16.50 a do sektoru jsme šli skoro jako poslední. Za lístek jsme dali 70,-,takže to není o chytrosti a rychlosti,ale o štěstí,co ti čubka za sklem podala:-)) Vím,že v Budějkách to fungovalo tak,že 1-4.řada byla za 50,- a ostatní dráž. To pak stačí koupit do první řady a nikdo nekontroluje,kde stojíš :-))


gero 
re: re: re: re: re: re: re: megafon

23.02.2009 23:32

Listky maj rozdělený tak,že krytá část sektoru 100 kč,nekrytá 70 kč.


acskncl 
re: re: re: re: megafon

23.02.2009 17:45

Lupen stal 70kc, milulou sezonu 50


gero 
Atmosféra

23.02.2009 11:46

Včera byla atmosféra super !!! Byl jsem tam a nelitoval,vytvořili jsme Spartičce domácí prostředí a vyhra k tomu :-).Jen tak dál !!!


recchi 
Hláška dne

23.02.2009 12:04

hláška dne v čmoudíkovém opojení: "Síť jsme si sice stáhli, ale že by bylo vidět líp bych neřek"...:-)


fikj 
fanousci?

23.02.2009 12:25

kdyz jsem prisel na stadion byl jsem nadsenej z toho kolik spartanu se seslo v nasem sektoru (sam jsem sedel jinde), fandeni na zacatku super, od 15. minuty to ale byla hruza, co se tam delo. ja osobne jsem proti svetlicim a podobnejm blbustkam, protoze mi to proste vadi, kdyz je pulka hriste v mlze, ale fajn. Problemy jsem tusil v momente, kdy vam tam ten poradatel hodil tu svetlici zpatky, ale priznavam, ze jste obavy prekonali. strhnout sit a hazet umyvadlo, dvere nebo co to bylo, a hajzl na lidi, kteri si koupili normalni vstupenky neni stupidita, ale hnusna zbabelost. Jestli jsem nekdy ty vase "vystrelky" omlouval, tak vcera to neslo, asi vetsina z vas nepochopi, jak jsem se citil mezi kamarady z olomouce a ani to po vas nikdo nechce. Ale zastavat se po takove spousti nikoho z vas nebudu. Asi je problem v tom, ze vetsina z vas nejde na fotbal a na Spartu, ale ozrat se a porvat. Je mi smutno, fakt.


matjo 
re: fanousci?

23.02.2009 12:39

Je to pořád dokola... Těžko říct o kolik jedinců se jedná, ale moc jich nebude, jenže ve finále to vrhne špínu na celej sektor...přitom si myslím, že se jinak fandilo dost dobře.


gero 
re: fanousci?

23.02.2009 12:39

Dovolim si nesouhlasit.Ja byl v kotli,chapu ze umyvadlo a spol.uz je moc,ale na druhou stranu provokace ze strany poradatelu viz.vhozena svetlice do kotle taky neni zrovna akt usmireni ! Navic pises,ze vetsina z nas se prijela pobit a ozrat,ale vez ze vestsina s tech 500 spartanu v kotli si prijela poradne zafandit a to pivko k tomu patri.A co se te demolice tyce tu delalo tak max.20 lidi a ne cely kotel.


Kovanej 
re: re: fanousci?

23.02.2009 12:42

podle všeho ty sekuriťáci patřili do chuligánky Olomouce.


matjo 
re: re: re: fanousci?

23.02.2009 12:48

To můžu s určitostí potvrdit, jen se teda řadí do tzv. bývalých chuligánů...zbytek jsou hlavně judisti a pár karatistů... Ono taky, kdo by to dělal že...


fikj 
re: re: re: re: fanousci?

23.02.2009 12:52

kdo normalni by si sel pod ten sektor stoupnout


Jumbo1 
re: re: re: fanousci?

23.02.2009 12:53

To není nic novýho, reps. Olomouc si najímá starý chuligány, který už třeba na fotbal choděj jen občas na tribunu nebo tak, nebo třeba i choděj, ale na klíčový zápasy vypomáhají securiťákům. Jinak klasická vylízanost pořadatelů, nevím jak je to v OSrtavě, ale tohle jsem snad nikdy nezažil ani na Slavii, tak vysokou hladinu debility, navíc z tý tribuny "mušle" po nás neustále fans Sigmy metali sněhový koule, aniž jsme se mohli bránit. A pořaadtelé nic, dělali, že to nevidí. Nejde o tu trochu sněhu, ale některý koule byli slušně ledový a trefit to někoho do palice, jsem zvědav co by dělali, když enbyli schopný zajistit ani obsluhu občerstvení na odpovídající úrovni...


fikj 
re: re: fanousci?

23.02.2009 12:51

napsal jsem to spatne, myslel jsem ty problemove, jen mi prijde spatny se jich zastavat. hodit svetlici zpatky do davu je nesmysl, to je kazdymu normalnimu cloveku jasny, na druhou stranu ta svetlice tam vubec nemela co delat. Ja treba kvuli tomu venku do naseho sektoru vubec nechodim. Chci na fotbal videt a ne deset minu cucet do mlhy a dychat ten hnus. To radis jdu na normalni tribunu, kdyz dame gol tak si zajasam, zkousnu par dementnich primopinek a je klid. je to smutny, ale za ty problemy v kotli mi to fakt nestoji.


Jumbo1 
re: re: re: fanousci?

23.02.2009 12:55

Jsem normální fanoušek, bordel nedělám, ale na výjezdech chodím prakticky jedině do kotle, vidím skoro vždycky, trocha kouře snad není takový enbezpečí. Čímž ale neříkám že souhlasím s házením pyra na plochu, to ani náhodou, a už vůbec ne s rozebíráním hajzlů, nebo co to tam lítalo...


fikj 
re: re: re: re: fanousci?

23.02.2009 12:59

me to za to nestoji, navic kdyz pak par maniku, zacne selat takovej bordel jako vcera, tak neni takovej problem prijit k uhone, mozna jsem pohodlnej, ale tohle me fakt stve, ze si nemuzu jit v klidu stoupnout mezi svy, zafandit a da t si to pivko dve a stravit prijemny odpoledne, ty koule co jsem videl litaly z obou stran, a prvni kterou jsem zaznamenal byla davno pred zapasem z naseho sektoru na ochranku tak asi tak, no


Jumbo1 
re: re: re: re: re: fanousci?

23.02.2009 13:05

To jo, ale na ochranku letěly asi tři koule, těm dementům z horní tribuny jsme se nemohli brátnit...:Nemluvě o koulování Bergera, když kopal roh...Škoda, že ho jedna ta koule netrefila třeba do nohy...Vyřešil by to po Bestovsku, svalil by se na trávník jako mrtvý a možná by byl zápas ukončen a konutmován pro ACS :-DDDDDD


Richmond 
re: re: fanousci?

23.02.2009 13:09

no ty si pacient ty hovado...já být pořadatelem tak to hodím přímo do xichtu tomu, kdo to hodil...


Jumbo1 
re: re: re: fanousci?

23.02.2009 13:34

Tak to si piš, že už bych se pak postaral,a bys z toho měl průser jak hovado...pořadatel v žádným případě nsemí svévolně na fanoušky útočit, pokud buď nelezou na hrací plochu (což nelezli), nebo třeba neničej zařízení stadionu (což se v tu chvíli taky nedělo). Hození světlice na plochu je špatný, ale hození světlice zpátky do davu je zbabělost a demence nejvyššího kalibru, tohle si steward dovolit nesmí ža žádných okolností....


acskncl 
re: re: re: fanousci?

23.02.2009 17:47

Pockej on nastane den, kdy te nejaka ochranka sereze jak psa a budes mluvit jinak a budes prvni kdo na ne bude brecet.. Jinak to vracene pyro tim zmrdem popalilo na noze jednoho ACS a pro tve info se nejednalo o zadneho chuligana.


vestec 
re: fanousci?

23.02.2009 13:00

dívej, já byl taky v kotli. A 99% z těch 500 - 600 co nás tam bylo tak pouze fandila (a troufnu si říct, že luxusně)!! Bohužel se našlo jako vždy cca 30 blbců, co to vždycky pokazí a pak nás všechny nahází do jednoho pytle. O "pořadatelech" ani nemluvě....PS: Jsem pro monitorování a zákazy vstupu na stadiony.


fikj 
re: re: fanousci?

23.02.2009 13:03

to je jasny ze je problem na obou stranach, ja proste porad nechapu proc je v cesku takovej problem udelat pred vstupem na stadion dukladnou kontrolu, je mi jasny ze kdyz si to frajer narve nekam do prdele, tak to nikdo neodhali, ale nevim kolik z tehc drsnaku je ochotnych toto kvuli jednomu ohnicku udelat. kdyz jdes na fotbal venku tak te tam nepusti s kazdou hovadinou, otrvuje me to, ale je tam klid


vestec 
re: re: re: fanousci?

23.02.2009 13:25

tak to už je otázka na někoho jinýho.... bohužel když mě při vstupu projeli pípákem, ten pípal jak zběsilej a oni jen "to jsou klíče že?" (byla to pleskačka se slivkou) a po odkývání mě pustili, tak se není čemu divit, že se toho tolik pronese. Proto znovu říkám jsem pro monitorování a zákazy...


Jumbo1 
re: re: fanousci?

23.02.2009 13:03

Ten pořadatel v uvozovkách sedí jak prdel na hrnec...Holt si kluci chtěj bouchnout do sparťanů, tak jim to Kubíček ve svý tuposti umožnil...


pesfilipes 
Oleho do útoku???

23.02.2009 12:30

ole ty woe fakt dobrý.. :-))


palec 
Sekuritka

23.02.2009 13:08

Chování fanoušků bylo přímo úměrný k chování pořadatelů... když se pořadatele chovaj jak namistrovaný frajírci, kteří sou v podstatě beztrestný, tak se nedá nic jinýho čekat. Když někdo dělá bordel, tak ho maj jen vyvést a ne ho vytáhnout, vystříkat slzákem a zbít na zemi v x lidech teleskopama jak psa. Odchodem policie ze stadionu se vlastně nic nezměnilo. Maj nás být policajti nebo sekuriťáci, v tom rozdíl nevidim...


Richmond 
re: Sekuritka

23.02.2009 13:11

Proč říkáš NÁS??? mne ještě nikdo neuhodil a ani neměl právo, ať už polda nebo sekuriťák.. Pokavaď jsi normální člověk, což nejsi, tak do držky dostaneš vždycky... Bijte chuligány!!!


palec 
re: re: Sekuritka

23.02.2009 13:27

jim je uplně jedno koho zbijou ty blbečku.


Celticgirl 
re: re: Sekuritka

23.02.2009 13:46

Dovolím si nesouhlasit.. třeba v Plzni se fízlové perfektně vyznamenali, když začali mlátit kolem hlava nehlava. Možná, že kdybys ty v klidu koukal na fotbal a někdo Tě sejmul teleskopickým obuškem, aniž bys něco uděla, bys názor na tyhle rádoby ochránce pořádku změnil. Ono je jednodušší všechno vymlátit, než vzít dva lidi a vyvést je, když s tím chtějí něco dělat.


CoolDak 
re: Sekuritka

23.02.2009 13:43

no vidis to a ja si myslim, ze kdyz nekdo jde na fotbal delat bordel, tak nestaci ho jenom vyvest, opatreni ktery jsi zkritizoval se mi celkem zamlouvaj, samozrejme adresne, ten kteryho vlekli pres hriste byl chvili pred tim na plote,mel tam co delat nemel ergo? zmlatit, a v dobe fotbalu nechat sbirat psi hovna


NotoriousB.I.G. 
re: re: Sekuritka

23.02.2009 13:47

Tady nadáváš, jak se kdo chová, jakej dělá bordel, že něco ničej, někoho mlátěj atd. A pak bys nejradši každýho nechal zmlátit. Ty bys vlastně udělal to, na co nadáváš. Ty máš v tý hlavě taky dobře vymeteno...


Jumbo1 
re: re: re: Sekuritka

23.02.2009 13:59

Sice nerad, ale v tomhle s tebou musím souhlasit ty jeden gaučácký rovný kšilte :-DDDDD


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: re: Sekuritka

23.02.2009 15:44

Já ti dám gaučáka.:))


Jumbo1 
re: re: re: re: re: Sekuritka

24.02.2009 07:55

OK, dostal jsi mě silou svého argumentu :-)) Opravuji tedy na "negaučácký rovný kšilte", stačí? :-D


CoolDak 
re: re: re: Sekuritka

23.02.2009 14:01

kazdyho? kazdyho ne rikam adresne, to znamena ten kdo se nechova jak ma a s cim souhlasil, kdyz prichazel na ten stadion a dela bordel musi pocitat s nasledkama a rekni mi kde jsem nadaval?


Jumbo1 
re: re: Sekuritka

23.02.2009 14:01

Takoví jako ty by zasloužili kopnout do řiti. Aby kopali tři do jednoho (příp. mlátili), tak i kdyby nic jinýho, tak má mít kurva chlap nějakou čest, ne? Kór když se ten druhej nemůže bránit, bo je třeba ožralej...Tak fajn, sebrat, vyvést z ochozů, legitimovat, popř. pokutovat, odvézt na záchytku....ALe ne lynčovat, kurva, kde to jsme?


thrashmann 
re: re: re: Sekuritka

24.02.2009 09:37

Alespoň z toho, co jsem viděl: jenom to, jakým způsobem rádoby security použili hasící přístroje, slzák a jiné nebezpečné látky v situaci, kdy již takový zásah nebyl nezbytně nutný: nejednalo se o žádné odvrácení nebezpečí, ale o přímý a úmyslný útok na naše fandy pod rouškou ochrany pořádku na stadionu a způsobili tím újmu na majetku a zdraví zúčastněných spoluobčanů, měla by se dle mého názoru slavná olomoucká ochranka zpovídat přinejmenším z porušení § 179 odst.1 odst.2a Obecné ohrožení, kde by dle zmiňovaného zákona měli být potrestáni jako organizovaná skupina Odnětím svobody na osm až patnáct let


Kocek 
Jsem dost zklamenej

23.02.2009 14:09

Proč se mezi námi najdou prasata, co musí dělat Spartě pořád ostudu?? Proč se v kotli nenajde pár normálních, co tyhle zmrdy chytne za flígr a vybouchá je ze stadionu?? A "pořadatelé" Olomouce? No comment, to je ještě větší spolek kund než těch pár debilů od nás..


Jumbo1 
re: Jsem dost zklamenej

23.02.2009 14:15

To je všechno o lidským myšlení. Některý mimopražský (většina je jich naprosto normálních) holt jsou akorát připrdlý malí čecháčci, který záviděj, a jsou nasraný, že nikdy nic velkýho nevyhrajou (s výjimkou jednoho titulu Baníku) a dvou Slovanu a posledních cca 15 let, tak si chtěj do pražáka aspoň bouchnout, to je celý, nic víc bych za tím nehledal, jen nekonečnou tupost a omezenost...


Kocek 
re: re: Jsem dost zklamenej

23.02.2009 14:17

Njn, ten komplex vůči hlavnímu městu je obrovskej. Sice většina moraváků je normálních, ale tihle bejvalí nazi z olomouckýho kotle, to je prostě čurák vedle čuráka


CoolDak 
re: re: Jsem dost zklamenej

23.02.2009 14:18

a nektera zakomplexovana hovadka, ktera nevidi zadny jiny zpusob jak na sebe upozornit, tak jim k tomu davaji stale dokola zaminku


Kocek 
re: re: re: Jsem dost zklamenej

23.02.2009 14:25

Škoda, takovej support a tak podělanej pár wolama :(


Jumbo1 
re: re: re: re: Jsem dost zklamenej

23.02.2009 15:00

Ovšem počet volů ve žlutých vestách byl stejný nebo dokocne vyšší, než počet volů v ochozech :-(


Kocek 
re: re: re: re: re: Jsem dost zklamenej

23.02.2009 15:35

Jo, s tim souhlasim bez výhrady, už sem to psal hned na začátku svýho kecání tady :)


matjo 
KUBÍČEK

23.02.2009 14:11

Kubíček: „To, co se u nás v neděli večer odehrálo, je klasický zářez. Soutěž je neregulérní, neboť jednoznačně byl ovlivněn zápas. Nepíská se podle pravidel, není měřeno všem stejně,“ Je fakt, že včera jsme byli asi všichni dost překvapeni, protože jsem byl přesvědčen, že jsem byl svědkem světového unikátu - rozhodčí zrušil penaltu. Když jsem to ale viděl v televizi, bylo to v pohodě, jen zbožné přání olomouckých hráčů... Vivat Královec!


Ludva 
Olomouc

23.02.2009 14:14

Dobrý support, kloboučky skvělé, pyro! Výborně! Snad to nebyl poslední podobný zápas v této sezóně! "A vy byste tam šel mezi partu chuligánů když vyváděj? Frajeři ti vodrazej ledvinu a pak nemůžeš do háku":) Co je? Co je? Co je? Co je? Co je? :)


Kovanej 
re: Olomouc

23.02.2009 14:16

:oDDD


pesfilipes 
re: Olomouc

23.02.2009 15:11

jj :-) dejte pokoj


BigBOSS 
re: Olomouc

23.02.2009 17:24

"Je to o nervy jim něco prodávat! A co chtějí? Většinou RUM !!!"


Ludva 
re: re: Olomouc

23.02.2009 21:01

Božkovskej!!!


thrashmann 
Poděkování

23.02.2009 14:40

Chtěl bych touto cestou poděkovat autoru myšlenky retro-výjezdu.Opravdu jsem si včera připadal jako před 20 lety-pořadnej kotel plný kloboučků,fans v modrožlutočervených svetrech a dalších doplňcích domácí výroby, podepsaný doma ušitý vlajky.....a nakonec i ten výsledek (na Hané to vždy bývalo o prsa) Upřímně děkuji za chvilkový návrat do mládí.


Bruska 
Tři body

23.02.2009 16:05

Pro mne je nejdůležitější, že naši hráči usilovali o vítězství víc než Olomouc. Na tři body a těsné vítězství se tam nadřely v minulosti i daleko silnější týmy Sparty. Snaha byla ve druhém poločase evidentní prakticky u všech hráčů, a to doufám přitáhne zaslouženou pozornost. Do jaké hry nás tyto tři body vrací uvidíme po 22. kole, pokud vše vyhrajeme, tak to ještě může být drama. Sešívky tradiční krize mezi 23. až 26. kolem nemine. My se snad poučíme z loňska.


Wega 
Paráda - kloubouky a buben

23.02.2009 16:30

- úžasnej nápad s kloboučkama, doufám, že se to stane obnovenou tradicí!!! - výbornej nápad s bubnem - ten support měl větší grády!!!


acskncl 
Byl to paradni vyjezd

23.02.2009 17:51

Zapas mel uplne vse co k fotbalu patri a byla to naprosta parada, jen to pocasi mohlo byt lepsi:-)) Support a pyro bylo kvalitni a pocet Spartanu byl take potesujici.


kerb.acs 
Hruza

23.02.2009 19:31

To sem pise samej debil nebo co? Kdyby jste na to nekoukali z dalky, ale byli postrikany hasicakem, slzakem a vsemoznyma srackama tak zmenite nazor. Ta ochranka je vsude stejna a vy je jeste branite. Priste tam za nima zajdete, kdyz jste takovy internetovy hrdinove a vyrikejte si to s nima, akorat se vam vysmejou a jeste vas zbijou. Bez chuliganky byste byli v prdeli tak si to priznejte. Pro 40% kotle byl problem fandit 2 minuty v kuse. DES!!! Hlavne ze kazdej debil pise, jak je v recku super atmosfera a podobny slinty. Ale kdyz se ma popevovat pet minut jednoducha melodie tak se na to vsichni vyserou!!! Kazdej si musi srovnat v palici co chce!!!


mojža 
nasazení

23.02.2009 19:46

Zápas jsem viděl na internetu a musím říct,že to byla Sparta,jako pod Strakou.Kluci makali,jezdili po zadku a nevynechali jediný souboj.Jestli takto budou pokračovat,tak budu spokojený i s tím druhým flekem a budu se těšit na příští sezónu,že se vrátí titul opět tam,kam patří,prostě na Letnou!


acko1893ACS 
Fanousci !!

23.02.2009 20:37

http://www.youtube.com/wa ... video z olomouce ULTRASSPARTA!! Vsichni co tam byli tak moc dekuji za tu atmosferu byla vynikajici !!! neco jsem natocil tak se mrkni te na youtube ! ale setrite sily na derby protoze tam ten stadion musime rozbit !!!!ANTI SLAVIE !!!


acskncl 
re: Fanousci !!

23.02.2009 22:03

Jedine JUDE SLAVIE!!!


acko1893ACS 
fanousci

23.02.2009 20:53

kurva co mate proti pyrotechnice ???kdyz je nas hodne to nas bylo!! a vsichni fandi! a jeste se to mu prida nejaka pyrotechnika tak je to nadhera!! :-))) akorat by se nemuseli rozbijed veci treba wc!atd..:-(( doufam ze na derby se sejdeme ve velikem poctu !


Jumbo1 
re: fanousci

24.02.2009 07:59

Žádná síla na světě nepřinutí je, aby nezařvali - PYROMANIE !!!!!:-))


acko1893ACS 
videa

23.02.2009 20:57

Stuart 
...

24.02.2009 16:44

co to viselo na plotě ? olomoucká vlajka či co ?