Stížnost na pořadatelskou službu v Olomouci (směřovaná p. Gajdovi)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Jumbo1 
Souhlasím a podepisuji

24.02.2009 14:10

Nevím sice, jaká je na stadionu úroveň občerstvení, osobně mi přijde jeden amlý stánek s neschopnou obsluhou na celý sektor hosté málo, ale budiž. Jinak ale souhlasím se vším co napsal Bombito, jak s tím pozitivním (krásný stadion, celkem kulturní prostředí), tak i s tím negativním (lidi s pěnou z hasících přístrojů v obličeji byli v poločase k vidění, jedna ze světlic-hozená pořadatelem-dopadla kousek ode mě). Podepisuji...Jumbo1


Richmond 
S větší části souhlasím....

24.02.2009 14:24

No Bombito, jestli si viděl záznam z kamery ze sektoru hostí o poločase.. asi by jsi se divil... Nevím jak se ty securiťáci měli bránit.. Už o poločase měli těžkooděnci vtrhnout z pravé části z pohledu od hřiště a všechny chuligány stojící u pravého plotu zmalovat jak cikánovi prdel... Měli by se slušní fanoušci proti těm desítkám většinou náctiletým rádoby chuligánům postavit v domácím prostředí na Letné... ať už třeba transparenty nebo i aktivním odporem..


Jumbo1 
re: S větší části souhlasím....

24.02.2009 14:35

Tak měli těch 15-20 lidí vyvést a byl by klid. Pořadatel se takhle za žádných okolostí chovat prostě nesmí, leda když by byl přímo ohrožen na životě (což nebylo). S ohrožením na zdraví musí počítat, je za to placen...


pesfilipes 
Stále a pořád dokola

24.02.2009 14:38

to je pořád jak u blbejch na dvorku - ode zdi ke zdi. v česku prostě neexistuje sbor (lhostejno zda pořadatelskej či pčr) kerej by uměl zakročit tvrdě, ale zároveň zákonně a hlavně proti "přestupcům" zákona. vždycky je to to nejdřív nic a potom po nás potopa, zmastěte to všecko jak to leží a běží... ad pořadatelská služba a jiné názvy totožných služeb - vzpomeňte na bitvy takřka o život u klokanů ve vršovicích, ostravě, aj.ono je vlastně jedno o jakém místě se budeme bavit. z ostatních tribun je budou všichni hecovat dejte "jim", bez ohledu co kdo proved či zda vůbec něco. prostě je to soupeřův póvl tak co...


a.cikatilo 
re: Stále a pořád dokola

24.02.2009 14:48

1*


kladelko 
Souhlas

24.02.2009 15:05

i na zmiňovaném videu z ČT jde vidět, jak onen pořadatel udeřil toho mladíka, když jej převáděli přes hřiště. Což jsem viděl i já z tribuny.


karrlos1 
Souhlasím

24.02.2009 15:23

Ten pořadatel je cvok, pokud hází hořící světlici zpět mezi diváky


vestec 
Souhlas

24.02.2009 16:11

s článkem!!!! A taky se zavedením kamer systému a trestání agresivních jedinců....


Bruska 
Pozdě biť riťku, keď sa posrala

24.02.2009 16:24

říká jedno slovenské přísloví. Chaos lidově řečeno bordel v ochozech, na hřišti, v tunelech je pouze výrazem bordelu v celém státě, kde je možné prakticky cokoli a nikdo si nepřipouští jakoukoli odpovědnost. Zákon je špatný, ale na druhou stranu klub má snad právo nevpustit do hlediště nebo z něj vyvést kohokoli, kdo dělá problémy. Takže amatérství Gajdy a Kubíčka je totální a měli by odejít z českého fotbalu stejně rychle , jak to udělal Košťál. Tato odvařená generace bafuňářů je pouze na obtíž. Sparta by měla v tomto směru - pořádek na stadionu - jasně udat tón jako první, vždy jsme určovali, jak to má v lize vypadat. Takže z Brna a hlavně Ostravy ani jeden fanoušek na stadion, snad ten prázdný sektor finančně přežijeme, nikdo nevypadne cestou z vlaku, který prostě do Prahy nepojede. Platící diváci z Prahy konečně nebudou poslouchat vulgární urážky. Kdyby toto opatření uplatnila Sparta loni právě v utkání právě s Brnem a Ostravou tak byla s největší pravděpodobností mistrem. Je snad letos něco podstatnějšího ?


recchi 
re: Pozdě biť riťku, keď sa posrala

24.02.2009 17:08

Tvůj názor by mohl přicházet v úvahu v případě, že by byl pokaždé plný dům a pro fandy hostí zbýval pokaždé skutečně jen jejich sektor. Na stadionu, kam chodí s vytřeštěnýma očima 5.000 to je nerealizovatelné. Když nebudou zájezdy, budou jezdit soukromě a rozlezou se po celém stadionu.A klidně budou jezdit bez šál i klubových čepic, takže nepoznáš, že jde o fandu hostí.


Bruska 
re: re: Pozdě biť riťku, keď sa posrala

24.02.2009 20:15

Tak v kombinaci prodeje na jméno spojené s kontrolou OP, kazdy fanoušek domácího mužstva by si musel jednou pro vžýdy pořídit kartu s chipem, kterou pak může platit i občerstvení nebo suvenýr, vstupenku, samozřejmě ideální varianta je permanetka, karta se dá v pokladně finančně nabíjet, takže řada procesů se zrychluje, mám ji z Schalke areny, dále dechové a jazykové zkoušky z toho nemám obavu, že by se na stadionu křičelo baník píča, maximálně jednou a jdeš. Je to pouze o profesionálním přístupu klubu a invenci nebo lenonosti a starých návycích, které nikam nevedou.


r0b0t 
re: re: re: Pozdě biť riťku, keď sa posrala

24.02.2009 20:47

Já bych se vykašlal na nějaké čipování domácích a rovnou bych nechal každému fanouškovi vytetovat číslo na předloktí. To už kdysi někdo použil a docela se to "osvědčilo".


Bruska 
re: re: re: re: Pozdě biť riťku, keď sa posrala

24.02.2009 22:11

Když ti na fotbal přijde 65 000 fanoušků a chtějí si dát pivo, tak bez hotovosti na kartu s chipem se pivo prodá 3 až 5 rychleji, na řadě stadionů v Německu se za hotové navíc neprodává vůbec a nikomu z fanoušků to ani trochu nevadí, to samé platí o nákupu lístků, i když třeba Schalke má stejně vyprodáno, takže tam má v kotli na místě ke stání každý své číslo a k k němu právě tu chipovou kartu jako permanentku, aby nestál ve frontě jak nějaký idiot z Ostravy.


sin34 
re: re: re: re: re: Pozdě biť riťku, keď sa posral

25.02.2009 00:51

S Vasimi nazory se plne stotoznuji. V Nemecku sice jezdi fanousci hosti i ven, ale chovaji se maximalne slusne. Maximalne jednou za zapas neco hanliveho zakrici, ale prostredi se s tim nasim naprosto neda srovnavat..


acskncl 
re: re: re: re: re: Pozdě biť riťku, keď sa posral

25.02.2009 01:09

S cipama na pivo a podobnejma kravinama bez maximalne tak do pr*dele!!


BigBOSS 
re: re: re: re: re: Pozdě biť riťku, keď sa posral

25.02.2009 07:55

ACSKNCL má recht,ses asi trochu zblaznil Brusko s chipama,uvedom si jedno,nikdy to tady nebude jako v Nemecku,protoze asi tezko se nekdy dostanem na jejich ekonomickou uroven,i kdyz v dobach EU-socializmu,kdo ví,ale toho bych se snad ani nechtěl dožít!Nechtěl bys třeba provádět registraci a identifikaci fans podle rohovky? :-) Stačí,že kvůli permici každý rok vyplňuju papír jak idiot,i kdyý jí mám už x-let.Trochu mi to připomíná hysterii našeho Danečka a oddělení kotle,prodej pouze permic do kotle atd. Nemáš Ty náhodou taky známečku SFS??!


CoolDak 
re: re: re: re: re: re: Pozdě biť riťku, keď sa po

25.02.2009 16:19

zvlastni, ja kdyz si kupuju permanentku,tak nic vyplnovat nemusim...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: Pozdě biť riťku, keď s

28.02.2009 13:49

Letos se to vyplňovalo.. ale některým to nedávali, pokud mají permici každý rok a některé údaje tudíž už mají :-).


něžné kotě 
re: Pozdě biť riťku, keď sa posrala

25.02.2009 11:24

Takže nás jako má velkej bratr kontrolovat kolik sníme klobás a vypijem piva, případně kolikrát půjdem na WC? A pokud vypiju piva víc, než někdo uzná za vhodné budu potencionální výtržice, které zakážou raději na stadión vstup? Díky, ale také kraviny vážně nechci, ty pokud po nich toužíš, tak se vodstěhuj třeba do ameriky.


Janina 
Ano...

24.02.2009 16:25

Pěkně sepsaný..jen u toho plotu začali provokovat olomoucky..Po mě lítal rohlík na otazku o co mu de.. my bylo řečeno, že sem kurva pražska, že si to zasloužim :D Jinak ještě dobry zmínit, že ty pořadatelé ještě trhali vlajku spiš to vypadalo že si jí chtějí přivlastnit, taky hnus :/ Pak lití vody po lidech v době msus stupnů taky nadhera.. a nakonec ty hasičaky strasně smrděli..


Janina 
re: Ano...

24.02.2009 16:26

*mi, minus :D


Stuart 
hasičák

24.02.2009 16:33

není to poprvé, co pořadatelé v Olomouci stříkají hasičákem do lidí ... něco podobného sem zažil při loňském jarním zápase Baníku v Olmu, kdy sice hořely nějaké zapálené papíry a igelity, ale ten cyp pořadatel tím práškovým hasičákem stříkal do lidí, kteří stáli mimo ten ohínek ..


sodomak 
Professional Commando

24.02.2009 16:33

Při týhle příležitosti nelze nevzpomenout na zásah agentury Professional Commando na Spartě při oslavě titulu v roce 1993, skoro to vypadá, že se k tomu pomalu ale jistě vracíme.


žokej 
re: Professional Commando

24.02.2009 20:04

Jo, ta sekuritka si ten rok užila svejch "pět minut slávy" taky na Motörhead na zimáku v Edenu...


žokej 
re: re: Professional Commando

24.02.2009 20:05

I když jsem si jistej, že teď v Ol. by ten střet fans a ochranky dopadl úplně obráceně;)


hudis 
Měli zakročit tvrději

24.02.2009 16:48

Já sem vždycky fandil Spartě a vždycky budu, ale to co předvádějí někteří fanoušci na venkovním, ale i domácím hřišti( a tim nechci říct jen sparťani) je prostě hnus. Kdo ví, jak by to dopadlo, kdyby v Olomouci nepoužili hasičáky a vodní dělo? Myslim že by to dopadlo jak v Brně? A proč jim nehodit zpět dýmovnici? já sem proti jakýmukoli násilí, ale jak to chcete zlepšit? Na takový fanoušky platí bohužel jen hrubá síla. Ani domlouvání ani dělání bu bu nefunfuje. Neni přece možný, aby na každym druhym utkání byly těžkooděnci a slyšeli jsme pouze o tom, kde se poprali s fanoušky? Bohužel, ale jak se říká že HRUBÁ SÍLA VÍTĚZÍ, nikdo z fanoušků se neobrátí proti rowdies a nevyžene je ze stadionu nebo je ani neuzemní, protože se jich bojí. Proto sem pro postupy, které uplatnili např. v Olomoci a mohli by být ještě tvrdší. I když tím budou trpět i normální fanoušci. To je můj názor. Hůdis


Rudej 
re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 16:57

Hůdis ty jsi vůl


hudis 
re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 17:54

a jak mám reagovat na větu? Hůdis ty si vůl? No asi jedině tak, že autor článku patří k těm ,,super´´ fanouškům SPARTY, kteří se jezdí vybouřit na zápas. Jestli se pletu, tak se omlouvám


paolo.maldini 
re: re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 17:58

nejdriv si ten clanek aspon poradne precti.


Celticgirl 
re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 16:58

a je Ti, doufám, jasný, když voláš po takovéto odplatě, že to za a) nic neřeší, za b) tam chodí i lidi, kteří s tím nemají nic společného? :-O


hudis 
re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 17:52

a) nic to neřeší: no když budou policajti stále na stadionech, to taky nic neřeší, to budeme stále na jednom místě a fotbalu, jako si ho třeba užívaji v Anglii, si nikdy neužijeme. Ano můžeš říct, že v Anglii na stadionech jsou taky policisti, ale ne těžkooděnci. Tam kdyby si dovolili tohle baníkovci, tak by skončili ve vězení a na fotbal by koukali do konce života jen v televizi. b) jsou tam i normální fanoušci: ano to máš pravdu. a proč se nestraníte rowdies, oni vědi, že maji podporu i jiných fanoušků a někdy je i ženou do boje heslem BIJTE JE. Sám sem to zažil. I hráči je poporují. Co naplat, že jim to v rozhovorech zazlívají, když jim po zápase, kdy udělaji rowdies bordel, jdou hráči poděkovat? za co? za rasistický hesla? za to, že se chovají jak dobytek? za fandění? někde se říká, že největší kulisu dělájí právě tito fanoušci, ale kdoví jak by to vypadalo bez nich? Sice by to bylo chvíli jak v kostele při bohoslužbě, ale pak by se to určitě rozjelo


Fritzek 
re: re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 18:27

hraci by na sebe mohli pri zapase i septat a nemuseli kricet vid :D :D ty si vocas


hudis 
re: re: re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 21:49

fritzku, nevim, na co reaguješ, nepochopil sem tvůj vzkaz. takže radši mlč nebo se vyjádři pořádně. díky


Fritzek 
re: re: re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 09:15

napsals:"Sice by to bylo chvíli jak v kostele při bohoslužbě, ale pak by se to určitě rozjelo" ale tady ses v Cesku a nikdo jinej by takovou kulisu neudelal jak ty si predstavujes.Na stadionech by bylo ticho jak v marnici.Pochopils? :)


žokej 
re: re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 20:06

rozjelo by se leda hovno


Celticgirl 
re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 07:41

Proč venku chodíme do kotle? Že by zafandit, vytvořit svému týmu nějakou kulisu??? Je to podpora vytrhování sedaček?


palec 
re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 17:07

Taky si myslim, že sekuritka měla zasáhnout tvrději. Měli někoho zastřelit a ne jednoho, ale třeba pět lidí. Pak by si zjednali respekt a byl by klid.


recchi 
re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 17:12

palec:kdo tě nezná, ten si teď pomyslí, že jsi nějakej drsnej tvrďák a ty jsi přitom hodnej a mírumilovnej kluk, kterýmu jde jenom o to, aby v hledištích bylo konečně alespoň trochu toho kulturního prostředí:-)


něžné kotě 
re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 19:33

Ty budeš hroznej kretén!! V Olomouci jsem nebyla, neb se zajímám víc o hokej. Ale stačilo mě vyprávění přítele, kterej se vrátil v bundě zasviněné od hasičáku(naštěstí to šlo vyprat a nemusela se vyhodit) Tobě bych přála ať tě někdy na fotbale ochranka seřeže až do bezvědomí, aby tě tvé kreténské názory přešly. Nejspíš tě to ale asi nepotká, neb budeš patřit jen mezi gaučáky.


hudis 
re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 21:38

něžné kotě: řekni a jak ty bys řešila současnou situaci, kdy radikánlí fanoušci už jsou tak drzí, že rozijou půlku restaurace, řežou se na stadionu i mimo něj? domluvou? vzpamatuj se. Tvůj starej holt neměl stát hned u plotu mezi těma nejhoršíma. je jasný, že on řekne něco a ty mu všechno věříš. Neřikám, že se pořadatelé zachovali správně, ale co měli dělat? nechat se zmlátit? Jinak ať žije Paroubek a jeho prehistorický přístup k fotbalu


něžné kotě 
re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 11:42

Nemyslíš, že když se jdou fanoušci pobít mimo stadión někde na louce, že to je čistě jejich věc? Nějaké bitky mezi fanoušky přímo v ochozech jsou už téměř vyjímka.(V Brně rozhodně nešli FCB po normálech) Když se někdo pobije na koncertu či vesnické zábavě, někdo to také řeší? No neřeší, prostě všude se najdou situace kdy se něco semele. Na fotbale se objevuju také(míň než na hokeji) a vím co jsou ty pořadatelé za dobytek! Je to horší zvěř než ty"fanoušci" A nemyslíš, že kde přítel v sektoru stojí je jeho věc? Když jede fantit ven, tak musí počítat, že mu třeba někdo bude chtít dát přes hubu, ale stříkat po lidech hasičák to fakt není normální, to už je vážně o zdraví.


hudis 
re: re: Měli zakročit tvrději

24.02.2009 21:46

sorry za spam, zapomněl sem odepsat? máš pravdu, sem gaučák, protože bydlim na Vysočině a sem trochu mimo. Ale to nic nemění na tom, že vim co se děje na stadionech, protože sem na pár zápasech byl a nedivim se lidem, kteří se bojí jít s dětma na fotbal. taky bych je tam nevzal. To nebylo poprví a ani naposled, co se ostravští( z části polský) rowdies snažili dostat na normální lidi. Jinak nedivil bych se, kdyby sparťanský fanoušci hodili dýmovnici v 70. minutě na hřiště za stavu 3:0. Ale v 10 min. za stavu 0:0, to neni normální


Celticgirl 
re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 07:48

Ano, ty to víš, ale jenom z novin a věř mi, že v těchto tématech je to dost zavádějící.. Možná kdybys tomu byl přítomen osobně, tak bys viděl i jiné věci, než ty, které televize odvysílá, o kterých média píšou, atd.. Radíš přítelovi něžné kotě, aby nestál s "nejhoršími fanoušky", jak je Ty nazýváš. Jak se to pozná, že jsou zrovna tam? V Olmíku jsem nebyla, zápas ani neviděla, neb jsem seděla v práci, ale věřím lidem, kteří tam byli, věřím Bombitovi, který se nebojí napsat, co si myslí, ať už se to někomu líbí nebo ne. A především mám v paměti ještě vzpomínku z Plzně, kdy mě praštil policista jen proto, že jedna dívka vytáhla dýmovnici a policisté místo, aby jí vyvedli a celou situaci řešili, tak začali mlátit kolem sebe. Jistě sis tenkrát taky říkal, dobře jim tak, měli je div ne zabít, že? Ale je to Tvé přání a já Ti za něj spolu s ostatními děkuji.. :/


Jumbo1 
re: re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 08:05

Míšo klid, je to vůl...Každej kdo byl v Olomouci viděl naprosto neadekvátní zásah pořadatelů (napadl mě k tomu pokřikl Gestapo, Gestapo). Myslím, že je tu cca 500 svědků, kteří mohou potvrdit to, co popsal Bombito (snad až an to zkopání fanouška, bo to asi nikdo jiný neviděl), takže tenhle gaučák z Vysočiny nestojí zato, aby ses kvůli ěnmu nervovala. Další možnost je, že Hudis sice na pár zápasech byl, ale ne v kotli, jel bez šály a bez symbolů, a šel do klídku na tribunu mezi domácí...


majk 
re: re: re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 08:56

mazat větev. nic hodnotnějšího než tu napsal Rudej se k tomuto říct nedá......


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 09:38

Taky pravda.


Senior 
re: re: re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 09:47

Hudis, tak ty jsi z Vysočiny? Tak to vysvětluje ty bullshity, které píšeš. Když ještě hrála Dukla Jihlava nejvyšší hokejovou soutěž, bylo to na Horáckém stadionu vždy o život. Prostě jsi obyčejný nevzdělaný vidlák z Vidlákova, který si na netu honí triko.


Senior 
re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 09:42

Hudis, ty jsi vůl korunovanej! A pokud jsi ještě dnes nevykonal velkou tělesnou potřebu, tak se jdi urychleně wysrat za bagr.


1893 
re: re: Měli zakročit tvrději

25.02.2009 12:05

Je mi líto hudis,ale zjevně jsi nepochopil o co v dopise který zaslal Bombito jde. Jde o kritiku neprofesionálního chování pořadatelů,absolutně neprofesionálního. Žádný pořadatel ani fízl nemá právo kopat nebo mlátit kohokoliv kdo leží bezmocně na zemi a nejeví sebemenší známky odporu.Ten kluk nebyl odsouzen k žádnýmu trestu veřejnýho kopání nebo mlácení a ti pořadatelé nebyli určeni k jeho provedení.Mají ho vyvést nebo předat PČR. Stříkat lidem hasicím přístrojem do obličeje v rámci jakéhosi zklidnění či prevence je ničím neomluvitelný hnus. Prevenci mají uplatňovat při vstupu na stadion a to řádnými prohlídkami což zjevně nedělají . V žádném případě nemají provokovat a na slovní provokace nereagovat. Vhodit zpět do kotle dýmovnici nebo rachejtli může akorát naprostej oligofrenik.Tímto počínáním může v uzavřeném prostoru odkud není úniku nastat taková tragedie,že jí ani nechci domýšlet. Závěrem jsem rád,že Bombito napsání takového dopisu věnoval svůj čas a poslal ho.


Ondra 
re: Měli zakročit tvrději

28.02.2009 12:35

Představ si situaci, že jsi na stadionu s partnerkou a díváš se na fotbal. Vedle tebe se někdo sebere a zapálí dýmovnici nebo třeba hodí něco na hřiště. V tom jako odplatu dostanete i s přítelkyní plnou dávku hasičákem a pak vás skropí studenou vodou, protože jste čirou náhodou byli vedle člověka, co nemá na fotbale co dělat. Budeš křičet - ano, ještě nám dejte, my si to zasloužíme?


pess 
xx

24.02.2009 18:40

toto same se stalo i minulej zapas na Zizkove,kde pracovnik agentury ALI 21, taky vhodil mezi nas svetlici.


Herrer 
K tomu zmlácenýmu klukovi...

24.02.2009 20:26

Já to teda viděl jen v práci na netu,ale vzhledem k tomu,že tam o přestávce nechali obraz,tak jsem byl nasranej taky víc než dost. Dva pořadatelé vyváděli přes hrací plochu totálně zmaštěnýho sparťana a ještě mu při cestě semtam jednu flákli(moje tehdejší nasraná reakce se dá jistě nalézt i na fóru). Fakt,že si něco takovýho ta pakáž dovolí udělat před zraky tisíců fanoušků mě utvrzuje v tom,že někde v zapadlým koutě stadionu to muselo bejt ještě mnohem horší. Ostatně možná to byl jeden a tentýž fanda o jakém píše autor. Ten frajer byl neškodnej,ani se nebránil,protože evidentně nebyl ani schopen stát na vlastních nohou a dvě hovada do něj budou řezat? Nepochopil bych to ani kdyby se to stalo někde v hospodě a nastal konflikt mezi jedním našrot nalitým a dvěma míň nalitejma,takže fakt,že se takhle chovají lidi,kteří jsou tam kvůli udržování pořádku,to je prostě nebetyčnej hnus! Ale ono je to tady takhle se vším,je to o totální neprofesionalitě pořadatelkých služeb a často i o čecháčkovské malosti a ubohosti...:-(( Uvedu příklad,kterej s tímhle případem zdánlivě nesouvisí. Je to slavná kauza teplického "napadení veřejného činitele" Tomášem Řepkou. Jak může prase,který si říká hlavní pořadatel ještě přilévat olej do ohně a provokovat a urážet už tak dost nasranýho fotbalistu,kterej má navíc pověst hodně horký palice? Jak to,že ho takzvaná slušná společnost za takový hrubě neprofesionální chování neodsoudí??? To,že ho za nezvládnutí situace nepotrestá samotnej klub mě nepřekvapuje,protože takhle jsou tu daný pravidla a on byl přece na straně svých,že? Pro média pak chování nějakýho vepříka není zajímavý,protože takzvaná slušná část národa už nepřítele má,tak proč jim ukazovat druhou stranu mince? Přesně takhle je to i se sparťany a kotelníky vůbec a proto jsem ten příklad z Teplic uvedl. Pravidla jsou prostě daný,oni jsou ti zlí a těm,co mají bránit pořádek dejme volnou ruku,ať to dělají po svém:-! A že přitom nakonec zase poteče krev? Na a? Když se kácí les... Takže asi takhle. Když si někdo bere příklad V Anglii,tak by to měl vzít se vším všudy a ne jen jednostranně. Tam totiž při jakémkoli excesu působí pořadatelská služba především jako uklidňující faktor,nikdy ne jako agresor!


Homolka8 
Souhlasím ale...

24.02.2009 20:52

opravdu výstižný článek ke kteréu nezbývá než souhlasit, ... Někteří jedinci dělají škody a poškozují jméno AC SPARTA PRAHA, za což by měli být trestáni... ale jednání s prominutím "debilů" ve žlutých vestičkách mi přijde opravdu špatné to co bylo vidět na záznamu CT to je hruza... PS.: Vim ze tu bylo tema poskozovani majetku a spatne chovani fans- me uplne nas**** chovani jednoho radoby fanouska ACS, který si na tomto zapase opet zavzpominal na adolfa hitlera a zacal hajlovat, coz odsuzuji a vubec se mi nelibi to co se delo:( vim ze tomu nezabranim a ze se to nedeje/lo jen na tomto zapase, ale kdyz to vidim tak me to hodne nas****>> neni sraz neonacistu, ale zapas sparty!!! tento clovek by se mel vratit do skoly na hodinu dejepisu....rad bych vedel kolik z vas toto take odsuzuje diky za prispevky;)


paolo.maldini 
re: Souhlasím ale...

24.02.2009 22:44

jestli si myslis, ze v dejepise ve skole uci nejaka pravda, tak panbuh s tebou a zly pryc. od srdce k nebi.


Energetik 
re: re: Souhlasím ale...

25.02.2009 06:25

od srdce ke slunci, rikali to chlapi na Bulovce :-)))))


Ludva 
re: re: re: Souhlasím ale...

25.02.2009 11:44

Myslíš ten póvl co tam tancoval na stole??:))))


Energetik 
re: re: re: re: Souhlasím ale...

25.02.2009 12:21

vubec to nechapu. Divim se, ze tema kanadama nerobili zadny talire a pullitry :-)))


rui 
re: Souhlasím ale...

26.02.2009 20:53

naprostej souhlas !


h.gary 
Můj názor

24.02.2009 21:06

Na zápase jsem byl, vše jsem viděl z protější tribuny. Reakce olomouckých pořadatelů (dle nějakých reakcí z diskuzí snad bývalých či aktivních olomouckých hools) byla.... No, minimálně z 30 procent motivem k vyhrocení atmosféry. Čistě z principu - činy aktivních sparťanů také smrděly průšvihem, a to pořádným. Nicméně, když jsem viděl, jak toho kluka lomí, až měl hlavu u kolen, dávají mu pěstí po hubě před celým stadionem (prostředek hřiště) a jak pravil Bombito, dostal i kopance, tak je to velice na hraně. Vztek se mnou lomcoval, situaci jsem byl ale moc daleko. Bohužel. Na druhou stranu třeba se ten kluk vzpamatuje a pomůže mu to. Z celé akce olomoucké pořadatelské služby spíše sejří jiná věc - sparťany dráždili poléváním kýblem plným vody či hasičáky. Byl to styl asi jak když psa na krátkém řetězu dráždíte klackem. Fanoušky vydráždili, protože se nemohli bránit, lítaly tam ty věci vzduchem. Za plotem navíc stáli další fans Sigmy, kteří provokovali. Když "hořelo" v sektoru Sigmy, nikdo nehasil atp... V tomto smyslu se k protestu připojuju a byl-li by podepsán, podepíšu to osobně a rád.


Tonda 
re: Můj názor

25.02.2009 12:24

S tímhle souhlas naprostej....Většina "pořadatelskejch služeb se skládá buď z postarších lidí nebo lidi samotných agresivních,kteří rádi sami provokují a využívají svých možností jak situaci dramatizovat,aby mohli udeřit


Mr.Eko 
Světlice zpět do hlediště

24.02.2009 21:38

Toto však nebylo poprvé! Vzpomeňte na zápas Žižkov-ACS ze sezony 2007/08


sin34 
re: Světlice zpět do hlediště

25.02.2009 00:56

tam jak se hajlovalo a trhala sit jo??


gero 
souhlas

24.02.2009 23:49

Velice pěkně napsáno !!!


EasyRocker 
Složitý

25.02.2009 08:04

Na jednu stranu pokud někdo vytrhá sedačky, rozkope dveře a zničí hajzly, který pak nahází, kam se dá, nemůže čekat, že s ním bude kdokoli nakládat v rukavičkách - kdo seje vítr, sklízí bouři. Pokud je někdo schopen ventilovat svou agresi jen krytej davem několika set lidí a pak nepřijme to, že dostal někde do kokosu, neměl by jezdit na fotbal. Na druhou stranu a) třeba naši výjezďáci do Olomouce mají zkušenost s tím, že olomoucký security vyloženě svým chováním provokují a vyvolávají incidenty schválně (podobně třeba na Kladně), b) házení světlic zpátky do sektoru a stříkání hasičákama v mrazu je mimo mísu.


Kocek 
Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 08:26

ten chlapec sám přelezl plot a z něj pak sletěl na zem, krásně to bylo vidět na fotbalzive.cz. Odsuzuju jakékoli násilí, ale opravdu si vy všichni, co se ho zastáváte, myslíte, že v partě, když by měl možnost, tak si taky do někoho na zemi nekopne?? Znovu opakuju, nemám rád násilí, ale kdo chce kam...


r0b0t 
re: Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 08:32

Pořadatel je pořadatelem od toho, aby udržoval pořádek. Za to je placen. Má řešit problémy a snažit se předcházet dalším. Když ovšem tady ti mistři světa zkopou zlitýho borce, co neví o světe, baví se házením světlic do davu a stříkaji hasičákama mezi lidi, nejsou to pořadatelé, ale idioti, co jen přilévají olej do ohně a nemají tam co dělat.


Jumbo1 
re: Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 08:49

Záleží na každým, já bych si třeba do nikoho na zemi v partě nekopl, bo bch se pak styděl sám před sebou kór když se ten druhej nemůže bránit...říkej tomu jak chceš, pracovně třeba válečncká čest...Nevím jak to má nastavený ten kluk, ale každopádně pořadatel si to dovolit nesmí, pouze pokud by bránil svůj život, popřípadě zdraví (i když je placen za to, že může dostat i nějakou přes hubu). Když odečteme, že pořadatelé se v tomhle případě chovali hůř než zabělí kojoti. Tohle je normální ublížení na zdraví § 222 trestního zákona, mám ten dojem, škoda, že o tom neexistuje důkaz bo Bombito bohužel v tu chvíli neměl foťák a Olomouc to zapře, ale je to každopádně na podání trestního oznámení, což by ovšem musel udělat někdo, kdo to viděl...


h.gary 
re: re: Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 11:23

ublížení na zdraví to není, ty následky tam nebudou takové, aby to bylo na trestný čin. Viděl bych to spíše na podnět k prošetření dle zákona o přestupcích. Je tam skutková podstata - přestupek proti občanskému soužití, jako první pak to, že za přestupek se považuje, jestliže někoho vystaví urážce na cti tím, že ho urazí či vystaví v posměch. Možnost je i podnět na drobné ublížení na zdraví, ale to by chtělo nějakou lékařskou zprávu, jinak to neprokážeme. Důkaz toho činu nechť je na adrese fotbalzive.cz, kde jsou ty udery videt. Dale by bylo dobre pouzit jako dukaz zabery vyrobce prenosu na fotbalzive.cz, odkud by melo byt zretelne, ze kluka poradatel uderil, ze to bylo pred plnym stadionem, a ze aspon cast publika to kvitovala s jasotem. Identitu poradatele necht dohleda PCR ve spolupraci s SK Sigma Olomouc, a.s.


h.gary 
re: re: re: Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 11:28

tím chci říct, že má-li Bombito zájem, nechť se mi ozve na mailu, nějak bychom to pořešili. Dva je více než jeden.


Herrer 
re: Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 11:19

Tak to nevim,kdes tohle vzal... Myslíš,že jsou lidi primárně svině,který si chtěj kopnout do ležícího? Já myslim,že ne. A to vynechám dost důležitou věc,že tohle byla pořadatelská služba a tedy ochránci pořádku a jako takoví by se rozhodně neměli stavět do rolí soudců nebo mstitelů. Takže i když se s drtivou Tvých názorů shoduji,tak teď jen spekuluješ.


Kocek 
re: re: Nechci dělat chytrýho, ale...

25.02.2009 13:20

Ale jo, ona to je spíš jen spekulace, primárně taky odsuzuju demenci pořadatelů, kteří, místo aby těch pár světlic v klidu nechali dohořet, naházeli je do kotle, čímž v podstatě vyprovokovali následnou dost stupidní reakci v podobě demolice wc.. Jen se tim snažím poukázat na to, že pokud někdo dělá bordel, těžko ho pořadatel zpacifikuje, aniž by použil fyzickou sílu. A věř mi, že vim o čem píšu, neboť jsem při studiích dělal pořadatele při koncertech a plesech, a tam prostě leckdy nepomůže nic, než rána pěstí :(((


Tonda 
Problém je

25.02.2009 12:18

Odpustím si komentář jestli to ano,a to ne.Já jsem přívrženet akmosfery,fandění a z vlastní zkušenosti vím,že ruzné pomocné věci jsou ku prospěchu,ale o tom tu nechci polemizovat,je to věc názoru. Nicméně nic se nemá přehánět a jak píše Bombito,pokud někdo něco bezdůvodně ničí je třeba se s ním vypořádat. Ted k těm pořadatelům. Ani já nejsem svatoušek,a vím co takový neadekvátní reakce dokáže. Ilustruji: Jednou jsme byli na hokeji,kde se k mému zděšení nedodrželo rozdělení domácí-hosté. A ve 2 třetině se v našem sektoru objevili fanoušci domácích a naše fandění jim vadilo,šlo o to,že jim konfety a papírky padali do piva.Strhla se menší výměna názorů,která vše jen z radikalizovala a je faktem,že někteří fans je začali obtěžovat úmyslně.Nicméně v tomto prostoru nemají co dělat a teď to hlavní.Přilít pořadatel a začal nás prudit,ať se sklidníme,vše vyvrcholilo tím,že mě chtěl vyvést,protože prý flušu po lidech.(Do smrti smrťoucí budu tvrdit ANI NÁHÖDOU,ANI OMYLEM).Jsem sice poněkud pruderní ale flusání nesnáším.Měl jsem i svědky,že dokonce ani nic nehážu jen stojím,nic prostě pudeš a to mě nasra**,tak jsem mu chtěl dát pěstí,bohužel pro něj a bohu dík pro mě tam zrovna kamarádka strčila hlavu aby se mě zastala a řekla mu,že mi nemá ničit bundu.Ještě jednou se jí omlouvám.Když odešel vlít do kotle a pokusil se tam vhodit slzný plyn.To vše mělo za následek hromadnou potyčku,kterou museli uklidňovat policisté (musím uznat profíci).Jedním dechem musím taky dodat,že ostatní pořadatelé byli bezva a sami se nám ještě omlouvali,že to je cvok a rozešli jsme se v dobrým. Proč tak dlouhej příspěvek,abych ilustroval co může ze zapáleného ale poklidného zápasu,kdy se oba tábory fanoušků zdravili a kdy nic nelétalo na ledovou plochu udělat,pár čumilů,kterým vadí pár papírků a pořadatel cvok.


hrebicek 
Papeštější než Papež ?

25.02.2009 13:58

Pane Bombito , co tak se pokusit zamyslet nad tím kdyby hozená světlice zranila někoho z hráčů Sparty ? A ten chudák kluk , kterého zmlátili přelezl plot a dostal se na hrací plochu . Tož Tak Ať Vám nepraskne cévka z Vaší horlivosti. Násilí plodí násilí - vždy tomu tak bylo . Jediné řešení je to , aby se ti slušní fandové mezi které řadím i Vás vypořádali s těmi , kteří to vyvolávají . Je jich asi padesát a všichni ostatní co s nimi jezdí na výjezdy je znají nejlépe . Tak jim zamezte vstup do kotle slušných fandů a bude to potom O.K. pro všechny. Proč se těhto lidí , kterým o fotbal vůbec nejde nezbavíte sami ? Nebo chcete , aby došlo k tomu , že díky padesáti nebudou ostatní fandové sparty vpouštěni na cizí stadióny?


Jumbo1 
re: Papeštější než Papež ?

25.02.2009 15:34

....vlastně radši nic, musel bych být sprostý a to nechci...snad jen...papežštější, nikoli papeštější...


palec 
re: Papeštější než Papež ?

25.02.2009 15:54

No jo. Hynek z moravy co zná všechno nejlíp...


J.vonV. 
K tomu zadrženýmu

25.02.2009 21:38

Náhodou ho znám,jezdí pěknejch pár let na spartu,na tom zápase byl vylezlej na plotě a fotil mobilem pořadatele zasahující hasičákama,když ho ztrhly dolů z plotu.Jde to vidět tady na tom videu,v čase 1:15 http://fotbalzive.ct24.c z/article.asp?id=8888 Pak ho přehodili!!!! přes druhej plot na hřiště,řekli že tam opilej přepadl a sebrali ho.Ten týpek z ochranky se mu mimo jiné snažil zlomit ruku.Pak skončil na záchytce(proti čemuž vzhledem k tom že nadýchal 1.8. nemám výhrady) a nafasoval paragrafy za výtržnictví.Těch podivně zmlácenejch tam bylo víc,jednoho kluka z Nymburka zbily fakt šeredně.O hasících přístrojích nemá cenu psát,sám jsem dostal do xichtu a teda zlatej slzák,ten prášek v očích je humus.


J.vonV. 
re: K tomu zadrženýmu

25.02.2009 21:42

ten odkaz na video znovu http://fotbalzive.ct24.cz ...


pepe 
re: K tomu zadrženýmu

26.02.2009 08:44

presne tak, ten prasek je svinstvo, navic kdyz na hajzlech netekla voda na proplachnuti...ja tam nekomu dal cocacolu na proplachnuti...mimochodem byl taky pekne serezanej, celej oblicej od krve....


acskncl 
Pro ty individua

26.02.2009 17:36

co schvalujou hazeni pyra ochrankou zpet mezi fanousky. Tak jeden spartan je od toho pyra vhozeneho mezi lidi popalenej na noze a od pondelka na neschopence....


fikj 
re: Pro ty individua

04.03.2009 00:47

chtel jsem se na to vysrat a nereagovat na to, protoze uz si to stejne tezko nekdo precte, ale co kdyby ten na te neschopence podekoval tomu, kterej tu svetlici pronesl na stadion, zapalil a hodil na hriste, hm?


JiriSKS 
Skromný dotaz

27.02.2009 12:12

Budete někdy hledat primárně chybu u sebe? To je pořád na vině ostravský policajt, brněnský policajt, olomoucký pořadatel, Křetínský, Hřebík, židi, Slavia atd, prostě každej vám ubližuje. Reakce pořadatelů možná byla neadekvátní, já nevím, ale co je adekvátní reakce na porušení předpisů ohledně pyra, lezení na ploty, ničení stadionu? Toho mladíka možná z plotu strhli, taky nevim, ale už to, že na plot vylezl není normální chování na zápase. Já jsem poměrně tolerantní, nevadí mi jediná hláška na kohokoli, nebrečím nad "jude Slavie" jako někdo brečí nad "smrt Spartě", ale takovýhle stížnosti jsou už trochu moc. V první řadě si uvědomte jednu věc - problémy se s váma táhnou a dokud nezměníte svoje vystupování při zápasech, tak vás nikdo poslouchat nebude a takovýhle dopisy smetou ze stolu. Je to stejné, pokud okradený brutálně zmlátí zloděje. Každej bude stát za tím okradeným, ačkoli to zmlácení může být z pohledu zákona vážnějším činem než daná krádež, každej na to řekne "tak neměl krást".


majk 
re: Skromný dotaz

27.02.2009 21:14

a tím vším jsou vini židé. Tečka :-))


acskncl 
od casu cca 56:00

28.02.2009 00:12

si muze kazdej prohlidnout, jak tezke"zverstvo"fanou sci vyvadeli aby ty zmrdi strikali jak splaseny jeden hasicak za druhym, ale horici pyro na schodech nehasili vubec... http://fotbalzive.ct 24.cz/video.asp?video_id=4134& amp;streamtype=WH&team_id= 13


acskncl 
re: od casu cca 56:00

28.02.2009 00:13