Sázka na práskače

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
ziki 
částečně pravda..

26.03.2009 08:48

Máš částečně, nebo spíš hodně pravdu, nejhorší na tom je, že máme kamerovej systém budovanej za miliony a je nám k hovnu, ale prostě když je vedení neschopný, tak pochopim že se unáhlej k tomuhle zoufalýmu kroku, protože právě ta česká povaha je jediný co dokáže toho viníka usvědčit, ale toho kluka tam muselo vidět takovejch lidí a nechápu proč teda, když se tu v diskuzích píše at neházíme kotel do jednoho pytle a že vždycky se najde jeden blbec co něco provede, tak proč ho nenabonzujou, já nejsem pro bonzování, ani nejsem odpůrce kotle, ba naopak vždy se ho zastávám když kamarádi, co neznají jak to chodí vidí reportáž našich investigativních novinářů z tv nova apod., ale tady de o to že tenhle idiot pak sráží celkovej náhled na celej kotel a to by mě vadilo, kdybych byl samozřejmě kotelník, ale to nejsem.Ale za sebe řikám, že pokud bych ho viděl, a nebyl to můj kamarád či známý a byl by to onen jeden blbec od kterého se kotel distancuje, tak bych ho prásknul.Vím že mi tu budete něco psát vo tom, že sem práskač, klidně, ale v normální společnosti by po tomto incedentu skupina lidí, která se od toho činu distancuje a vidí kdo to byl, tak by toho idiota vzalo a předalo policii, nemohu si pomoct. Jinak děkuji redakci spartaforever, ste tisíckrát lepší stránky než sparta.cz!


Energetik 
re: částečně pravda..

26.03.2009 09:19

V normalni spolecnosti by tomu blbovi dali pres hubu a nemusel by se nikdo praskat ;-)))


hrebicek 
re: re: částečně pravda..

26.03.2009 10:23

To je pravda , ale tohle bohužel žádný palec nepochopí. A palci se také nechovají jako v normální společnosti . Raději ať jim zavřou kotel , kvůli pár primitivům a potom budou nadávat na všechny kolem sebe a nehledjí chyby tam kde jsou. A stačilo by tak málo . Nepouštět mezi sebe Ty , kteří tenhle stav zapříčiňují.


Kocek 
re: re: částečně pravda..

26.03.2009 15:52

V normální společnosti nejsou dementi, co škodí něčemu, co maj rádi...


abdul 
re: částečně pravda..

26.03.2009 12:56

Nemáš to nějaký pomotaný? Nejsi pro bonzování, ale ptáš se proč ho nenabonzujou? Nejsi práskač, ale prásknul bys ho? To si musíš vybrat, buď jedno nebo druhý.


Tonda 
re: částečně pravda..

26.03.2009 13:39

Ene,nedá mi to,ale musím se zikim souhlasit.I já bráním fandění a kotel jak se dá,ale lidi z kotle řeknou akorát mi nic mi ne a konec.Není to poprvé co jsou tyhle problémy a i když rozumím slovu anonymní dav,svoboda atd.Vše musí mít nějaké hranice.Jsem dokonale přesvědčenej,že ten "vrhač" neměl v úmyslu toho kluka zranit,ale vše je výsledkem určité lhostejnosti kotle k lidem,kteří se v něm nacházejí.Na stránkách Ultras jsem si přečetl,že oni nic oni mají pyro schválené,pokud tomu tak je,podomácky vyrobený dělobuch ubližuje především jim,protože i když mi naše vedění celkem dost vadí,musí něco udělat (měli už dřív),i já stejně jako Ene upřednosňuji vyřízení účtů než práskání,jenže k tomu mělo už asi dojít dávno.Prostě kotelníci v zájmu kotle a SPARTY by si měli udělat trochu pořádek mezi kotelníky samými.A Vrhači dělobuchů a podobného Pyra by si měli ujasnit co je pro ně důležitější zda vlastní uspokojení nebo SPARTA,kterou se často zaštiťují. SPARTA FOREVER


kemr 
Zastrašení

26.03.2009 09:33

Po přečtení tohoto článku se cítím poněkud zastrašený.


bohdalka 
re: Zastrašení

26.03.2009 09:38

ty se, Pepiku, neboj ničeho...dosvědčím ti, žes byl se mnou...;-)


pesfilipes 
re: re: Zastrašení

26.03.2009 09:47

tady je to jak v národnim


kemr 
re: re: Zastrašení

26.03.2009 13:28

Ale paní Fuchsová, až se to dozví Evžen Huml, bude čoromoro.


pesfilipes 
Bohužel pro Spartu...

26.03.2009 09:46

...klub to myslí dobře, to nemůžu říct. Na začátku této kauzy, když klub vzhlížel s velkou nadějí "v očích" ke svému xy milionů drahému kamerovému systému, jsem pojal značnou nedůvěru ve schopnosti od tohoto systému klubem očekávané. Ono "upustit" petardu, dělbuch či jak říká Ota senil "bombu", není až tak jednoduše na videu dohledatelné, jako když se třeba dva perou... Má nedůvěra v dohledání viníka pak dosáhla větší jistoty ve chvíli, kdy se v tisku oznámilo, že existuje "svědek". A ani nevím proč... vypsání odměny pak považuji de facto za symbolický poslední hřebíček do víka rakve tohoto případu. Vyšetřování skončilo - zapomeňte.


Lucinecka 
re: Bohužel pro Spartu...

26.03.2009 12:10

Možná, že ten existující "svědek" jen identifikoval toho, kdo dělbuch hodil, ale už se nechce podílet na jeho odsouzení, jako svědek u soudu. Tak mu Sparta nabídla odměnu jako bolestné.


Lucinecka 
Pěkná úvaha, ale...

26.03.2009 09:50

Ale ten povedený HRDINA, který hodil dělbuch, by se mohl přiznat a omluvit sám a nevystavovovat své kamarády pokušení :-) Když umí házet věci, které dělají BUCH... tak je snad natolik sebevědomí, že může za svůj čin nést i následky. (I když dělbuch dopadl nešťasně a mediálně se z toho udělala záležitost na úrovni třetí světové války.)


Lucinecka 
re: Pěkná úvaha, ale...

26.03.2009 09:51

Pardon - sebevědomý


pesfilipes 
re: Pěkná úvaha, ale...

26.03.2009 10:00

mnooo, tak přiznání by bylo asi jistě sympatico, leč má to celkem velkej hák. nutně se nabízí otázka, zda by mu i tak acs nehodila na hrb 250t.pokutu od maďara, ale co hlavně, vona by mu teoreticky mohla na hrb dost logicky chtít hodit i ušlej zisk za ty zavřený tribuny, což je ca.3x 9.000 x ca.100,- = 2.700.000,-! to teda je horní hranice. vono by se asi dalo spekulovat s tim, že na ty dva zápasy by (dle minulejch let) nebylo ani náhodou vyprodáno, ale i kdyby to byla nakonec třetina (900.000,-) dělá to s tou pokutou 250.000,- víc jak mega... a tolik sebevědomí ten človíček asi mít nebude, počítám. ačkoli bych si dovolil soudit, že takovádle paleta by byla v konečnym důsledku úplně tou nejlepčí prevencí pro všecky a všude.


hrebicek 
re: re: Pěkná úvaha, ale...

26.03.2009 10:11

Palcové jsou hrdinové jenom v davu . Přiznání v žádném případě nehrozí. Za současné situace bude zajímavé , zda se mezi palci najdou udavači a toho dotyčného bonznou.


Celticgirl 
Odměna

26.03.2009 10:21

Mě zaráží jiná věc. Na Spartě se šetří na pořadatelské službě. Tvoří ji většinou bezdomovci nebo lidi, kteří by nenašli ani samopal. Je to logické, takové lidi stojí méně peněz. Pak mě ovšem zaráží tak vysoká odměna. Sparta nikdy nemusela takovéto problémy mít, kdyby jí už před sezonou a sezonami minulými nebylo líto těch 100 tisíc, které teď nabízí a investovala to do pořádných pořadatelů. Neříkám, že to extra pomůže, ale co si Sparta nechá na stadion přinést, je jen a jen její hloupost. Tohle jsou jen rádoby hezká gesta pro novináře, zříkání se zodpovědnosti ať už ve všech rozhovorech za uplynulých týdnech, tak i tímto činem. Je to jen laciné gesto, které nic neřeší.


pesfilipes 
re: Odměna

26.03.2009 10:36

já teda zas nevim, ale že by se zříkali odpovědnosti, to sem myslim nikde ani v náznaku nezaznamenal, ba naopak - dycky řikali, jj, je to naše chyba.... ač třeba pak poukázali na jiný excesy jinde - netrestaný


Celticgirl 
re: re: Odměna

26.03.2009 10:47

Ano, to říkají, ruku v ruce s tím, že přes bránu to určitě nešlo, že kontroly jsou šilené a kdesi cosi.. Přijali pokutu, ví, že je to na jejich stadionu. To ano. Ale zřekli si toho, že by zanedbali kontrolu, což mi příjde poněkud směšné :-)


pesfilipes 
re: re: re: Odměna

26.03.2009 11:03

jj, ale todle má zase jeden zásadní háček - skutečnost, že to nešlo/šlo přes bránu se nedá nijak dokázat, tudíž acs klidně může tvrdit, že to uuuurčitě nešlo (pakliže by někoho nenašli a ten neřek že šlo) to je jako s čimkoli jinym, co řeší následně nedá se doložit. měli sme se v ´39 bránit nebo ne? někdo řiká - NE skončilo by to masakrem, dobře že sme se vzdali... ANO jinej měli sme bránit, němčouři by na to - bleskově nás dobýt, neměli sílu ani techniku... ale nikdo už to nezměří, nerozsoudí, protože je to zahraný. tudíž jedni i druzí mohou svou pravdu vykřikovat do éteru a mít ji za tu správnou...


HonzaH 
re: re: re: Odměna

26.03.2009 11:16

Každej kdo na Spartu chodí ví, že přes ty kontroly prováděné bezdomovci a smažkama pronese každej co chce(Ale funguje to tak na všech stadionech, viz třeba Teplice a pyro i přes to vše co tam bylo)Jen to jejich prohlášení povede k tomu, že po příštím domácím zápase budou zase v Blesku či někde jinde rozebírat X dnů co všechno tam nějaká novinářská mrdka pronesla...


Celticgirl 
re: re: re: re: Odměna

26.03.2009 12:34

ano, to je právě to..


Proxy 
re: re: re: re: Odměna

27.03.2009 14:51

Nesouhlasim... na Brno tam byly dost sympatické slečny :-) Muhaha


Gabra 
re: Odměna

26.03.2009 12:52

Podle toho, co říkal v Sečteno, podtrženo Kuba Otava, tak pořadatelská služba stojí na jeden zápas přibližně 300 000 Kč. Takže kdyby do toho investovali těch 100 000, tak by to nijak extra nevytrhli.


Celticgirl 
re: re: Odměna

26.03.2009 13:16

To by mě zajímalo tedy, co na tom stojí 300 tisíc. Kolik je pořadatelů? 100?? 200? Není to tak dávno, co zde psal jeden fanoušek, že občas chodil takhle brigádničit, za zápas kolem 300. Vynásob si to a jsi u 60 tisíců. I kdyby jim dávali 1000 (nevěřím tomu), nedělá to ani polovinu sumy. Už v dřívějších rozhovrech někteří lidi z vedení přiznávali, že za tyhle peníze tam jiné lidi nedostanou.. nevěřím tomu prostě. To by musel říct, co do té "pořadatelské služby" všechno počítá.


artaxerxes 
re: re: re: Odměna

26.03.2009 22:23

Ty jsi psala, že kdyby se těch 100 000 dalo na pořadatelskou službu, tak by nebyl problém. Ale když bychom měli jen 100 pořadatelů, tak to vyjde na tísícovku pro ně celkem a těch utkání je 15, takže by to vyšlo na 66,67Kč navíc pro jednoho. A co se týče Recchiho. Ten fanoušek se dopustil tresného činu a měl by za něj nést zodpovědnost, proto si nemyslím, že jeho nahlášení je naprosto správné. (Btw. Považuješ za udavače lidi co nahlásí, že policii hledanou osobu viděla?)


Celticgirl 
re: re: re: re: Odměna

27.03.2009 07:20

300 tisíc stojí pořadatelská služba na JEDNO utkání, alespoň tak jsem to pochopila.. pokud ne, beru zpět.


Poldi 
re: re: re: re: re: Odměna

27.03.2009 08:43

taky ano, ja pochopil z tveho prispevku, ze bys chtela investovat tech 100 000 na zacatku souteze navic, coz by pak pri 100 poradatelich na 15 zapasu pridalo tech necelych 67 korun pro jednoho poradatele na jeden zapas. tak jsem to pochopil ja, ale jinak samozrejme chapu smysl puvodniho prispevku a souhlasim, jen ty investice by byly asi podstatne vyssi


Upir_Spike 
Tu člověk čte samé kritiky

26.03.2009 10:42

ale aby si přečetl, jak to teda řešit to ne...paxou ty vaše kritiky o hovně a nemaj žádnej význam. A furt, že je chyba Sparty, že tam nějakej debil hodil dělobuch? No podle mě toho typa nenutili to tam nosit, ten to donesl sám, protože to chtěl udělat a je to jeho chyba. Vsadím se, že takovej dělobuch by se dal v pohodě přenést na všechny naše ostatní stadiony. Čili chyba v člověku a ne ve všech týmech. Jinak tak navrhněte lepší postup..no?


pesfilipes 
re: Tu člověk čte samé kritiky

26.03.2009 11:06

s tim tvym pojetim by se dalo asi souhlasit, že HO nikdo nenutil to tam nosit, házet... žel všude na světě klub zodpovídá za dění na svém stadionu


jbee 
Hrubě nesouhlasím

26.03.2009 11:00

Ten "člověk" způsobil Spartě velkou finanční škodu (lehce dokazatelných 250 000 + by mohli zkusit i ušlý zisk z prodeje vstupenek minimálně na zápas s Baníkem). Je zcela legitimní, že se Sparta snaží viníka najít, aby po něm mohla tuto škodu vymáhat. A vypsání odměny je jedním z možných způsobů. Osobně příliš nevěřím tomu, že by nějaký idiot rizkoval vězení kvůli křivému svědectví, na to je 100 000 opravdu málo; možná to zkusí, ale když zjistí, že to bude muset odpřísáhnout u soudu, tak si to rozmyslí. Nevěřím ani tomu, že by soud rozhodl o vině jen na základě takového svědectví. Prostě ten scénář, jejž jsi popsal, je poněkud přitažený za vlasy. Souhlasím nicméně, že člověk, který se rozhodne svědčit až na základě 100 000 odměny, je morálně vemli pochybný. I ten výraz "práskač" by se dal použít. Slušný člověk odměnu nepotřebuje.


pesfilipes 
re: Hrubě nesouhlasím

26.03.2009 11:11

buď sem nedávla bacha já a nebo ty. myslíš, že někdo pude někoho natřít kůli sto litrům (teď už je myslim jasný, že by to kůli ničemu jinýmu nebylo) a pak bude ochoten jít to zvopakovat k soudu?


jbee 
re: re: Hrubě nesouhlasím

26.03.2009 12:55

Nevěřím, že by šel někdo někoho natřít neprávem, jak je naznačeno v článku; je ale možné, že se někdo chytne a označí skutečného viníka. Mimochodem, on ve skutečnosti k tomu soudu možná ani muset nebude. Ono se totiž úplně jinak hledají důkazy, když víš, proti komu je máš hledat.


Luk 
re: Hrubě nesouhlasím

26.03.2009 23:03

250 000 je ale pokuta klubu od svazu za nezvládnutí pořadatelské služby. Pochybuju, že tahle pokuta je vymahatelná. Maximum co by se mu mohlo stát, by bylo obvinění z výtržnictví, za což by dostal podmínku. Ale těžko by platil nějaké peníze.


1893 
Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 11:06

Vůbec bych se nepozastavoval nad morálníma pohnutkama případného "práskače".Tahle forma zaplacení za informaci je stará jako lidstvo samo a funguje velice dobře všude na světě.A už vůbec nic nemá společného s českou povahou.Jestli s ní souhlasím nebo nesouhlasím v tomto daném případě je vedlejší.Jen tak z povzdálí budu s úsměvem pozorovat kolik stojí v kotli kamarádství,kolegialita a loajalita.Pokud bych se chtěl něco dozvědět já,udělám to stejně.


pesfilipes 
re: Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 11:08

no joo, copak ty... tobě kamarádství, loajalita, jalovit nic neřiká. a eště ke všemu si libuješ v kmotrovi a indiánech - raz, dva, tři prásk, je mrtvej ;-)


Energetik 
re: Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 11:09

Tak, co bys potreboval vedet? :-))))))))


1893 
re: re: Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 11:23

Řekni mi kdo to hodil.Teď mi přišla faktura za plyn na 90 litrů a celkem by se mi odměna šikla.:-))))) Těch 10 ti dám jako štísko.:-))))


pesfilipes 
re: re: re: Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 11:39

tak ty máš fakt to soukromý krematorium? jak se vo tobě řiká... hm hm


Energetik 
re: re: re: Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 13:47

O tvym plynovacim konicku bych se radsi moc verejne nezminoval :-)))


Mru 
re: re: re: re: Mnoho povyku pro nic

26.03.2009 15:18

Vy jste vocasové :)))))))))))))


ACS-fan 
Smutek

26.03.2009 12:42

Mám též pocit, že jde o velmi problematický krok vedení. Trošku alibi, že jako něco dělají, trošku zastrašení pro příště. Je to taková skoroparlamentní pozitivně-negativní motivace.


pesfilipes 
re: Smutek

26.03.2009 12:50

...spíš konstruktivně pozitivní satira


Sodri 
-

26.03.2009 12:54

Předání informace za peníze není práskání, ale obyčejný obchod. Práskání by to bylo zadarmo ;) Já ho bohužel neviděl...


mojža 
vedení

26.03.2009 14:45

Tak já už se vedení klubu ani nedivím,že vymýšlí kdeco,protože taková hysterie,která se zvedla po minulém pondělku a pokračuje víceméně dodnes to se opravdu vidí vždy jen ve spojitosti se Spartou.To,že vymaštění ostraváci běhali v Brně po hřišti,že slátance museli v Jablonci kropit hasiči,to je v pohodě,ale na to už jsme si zvykli,že Sparta musí být vzorná a sebemenší incident je hned podroben veřejnosti k pranýřování.Opravdu se nedivím,že klub už dělá cokoliv,aby se prostě neřeklo.


DarkScar 
Možná...

26.03.2009 17:20

Hodně věcí už tu proběhlo, ale co když si to ULTRAS s dotyčným už dávno vyřídili a dali mu držkovou. Ale nikdo neví nic, protože kdo by se tím taky chlubil? ULTRAS to uvýst nemůžou, protože by se mohlo stát, že Sparta obviní ULTRAS ze zatajování pachatele, nebo něčeho podobného... Jinak souhlasím s opatřením, které povede ke zvýšení úrovně pořadatelské služby.


elbarto 
vim kdo to byl

26.03.2009 19:52

já ho viděl. to byl franta straka


Bruska 
Zločin a trest

26.03.2009 21:27

Považuji recchiho za poměrně bystrého autora, takže mne mrzi, že když se již pustil do tohoto tématu, proč se nezabývá podstatou problému, ale řeší zástupnou záležitost. Zdaleka nejde o to, jestli někdo udá kohosi z ultras. Ve hře je podstatnější věc. Ten kluk, kterého ohlušil výbuch dělbuchu a vynesli ho na nosítkách je přece fanoušek Sparty, je jedním z nás, o Spartě jako hráč sní svoje sny, nevím, jestli je obdivovatelem Jardy Blažka, určitě to pro něj musel být velký zážitek být prakticky nejblíž k brance Sparty z celého stadionu. Potom přišel dělbuch. Ten kluk přitom neměl jakoukoli šanci se bránit, někdo hodil dělbuch za jeho zády. Je pravděpodobné, že ani nevěděl kam ho hází, udělal to tím nejzbabělejším způsobem, ale co je hlavní a jediné důležité ohrozil a zranil fanouška Sparty. Ten, kdo to udělal, již podle nemá právo chodit na Letnou a jakýkoli prostředek je dobrý, aby dostal strach. Je velmi pravděpodobné, že unikne trestu. On ani další, co stáli kolem a ví, kdo to udělal však nemají šanci se ukrýt před tím, že dostanou strach. Co když má někdo fotky, záběry z kamery, co když se pouze čeká, až znovu přijdou na stadion, co když ho někdo následně pozná a udá. OK. Vyvolávat strach v lidech je svinstvo, zde je to svým způsobem zřejmě jediná možnost, jak viníka do jisté míry potrestat, ať má jaké chce IQ, na Dostojevského v těchto případech dojde.


gero 
re: Zločin a trest

26.03.2009 22:55

Správně !!! Zákon č.1.-Sparťan,nikdy bez důvodu neublíží sparťanovy ! Zákon č.2.-Sparťan který bez důvodů ublíží sparťanovy,už není sparťan a tím pádem si nezaslouží ochranu od sparťanů ! ACS forever ! :-).


recchi 
re: Zločin a trest

27.03.2009 17:49

Bruska:Možná jsem se špatně vyjádřil, ale mám za to, že podstatu problému všichni dobře známe. Je to totální neschopnost kompetentních lidí ve SPARTĚ zamezit tomu, za co je opakovaně trestána a vláčena v masmédiích. Ani mě nešlo o to jestli ULTRAS udají někoho mezi sebou nebo ne. Jediným a nejpádnějším důvodem toho příspěvku bylo poukázat na zoufalost s jakou se SPARTA snaží čelit stále vážnějším problémům, které díky nekompetentnímu vedení má. Co za celé roky, kdy hrabala finance z účasti v LM pro zamezení takových excesů udělala? Oddělila sektory plotem a zakázala čepovat pivo. Má legrační kamerový systém, legrační pořadatelskou službu a ještě veřejně vytrubuje, co ji tenhle legrační servis stojí. Je to na dlouhé písmo. Pokud ale kompetentní lidé budou dělat vše tak, jak mají, nebude potřeba vyvolávat strach, jak píšeš. Ten už musel přijít v okamžiku incidentu. Je věcí policie, která na každý zápas posílá kriminálku, ať už ji nazýváme spootery nebo jak jinak i využívá svých informátorů, které jistě mezi Ultras má. A pokud SPARTA nedokáže udržet na svém stadionu pořádek a snaží se nahrazovat práci policie způsobem, jakým to udělala, tak v tom právě vidím tu zoufalost. Jinak se nemohu zbavit dojmu, že jsme oba psali o něčem jiném.


James 
?

27.03.2009 11:26

nechapu proc jsem pises takovej clanek, vy toho blbca, kterej tam hodil tu dymovnici asi nechcete najit... Abych se přiznal stydim se za ten kotel, protoze jestli se tohle nevyresi , tak to bude pokracovat dal... a tech 100 000, soudny clovek by ho mel udat i bez tech penez...


pesfilipes 
re: ?

27.03.2009 16:17

nebudu mluvit za recchiho, nicméně zkusim odpovědět jak to chápu já - nemyslim, že by v článku šlo o to, chránit někoho z ultras, to mě teda nenapadlo ani na chvíli. šlo spíš o to, že acs se pokouší za nějaký peníz někoho "nalákat" na relativně snadnou odměnu, ačkoli by z toho dotyčnýmu koukalo nemálo problémů... podle mě je zjišťování identity vrhače opravdu zástupnej problém, prvotnim problémem totiž je, že to tam někdo dostal a následně měl možnost to vrhnout... a tim by se měla acs zabejvat


1893 
re: re: ?

27.03.2009 16:33

No já to jako zástupnej problém nevidím.Říká se,že co se stalo už nezměníš,ale budoucnost změnit můžeš.A takhle na to asi koukaj.Na stadion při sebevětších kontrolách proneseš nebo si necháš pronést či proneseš po částech ve více lidech cokoliv budeš chtít.Tomu nezabráněj na letištích,na stadionech tuplem ne.To se asi obecně ví takže tudy cesta nepovede.Proč tedy chtěj vypátrat vrhače za každou cenu? Podle mě aby ukázali,že ho najdou,veřejně a pořádně ho opentlej aby každýho dalšího vrhače přešla chuť na to tam něco pronášet daleko před stadionem.Aby zkrátka měl dotyčnej pocit,že se na něj na 100% přijde a bude odhalenej.


pesfilipes 
re: re: re: ?

27.03.2009 17:03

blbý je že se na něj nepřijde... to neni jako - máš na to, říct kdo to byl, tři vteřiny - raz, dva, tři... prásk. další...


1893 
re: re: re: re: ?

27.03.2009 17:09

blbý je,že nevím o čem píšeš.


Tomis 
ultras

27.03.2009 17:35

Ultras, tak už konečně toho dementa, co to hodil, vydejte.. S vedením budete za dobře, veřejnost si taky udobříte a navíc dostanete sto litrů na choreo, to de ne? :-)


pesfilipes 
re: ultras

27.03.2009 20:14

:-)) kilo na choreo - dobrý


hudis 
nezaujaté noviny?

28.03.2009 10:54

Do teď sem si myslel, že MF Dnes jsou nezaujaté. Ale dneska, po přečtení, sem hned změnil názor. V sobotní příloze byl článek na téma: Je bezpečno na stadionu? U každého týmu byl popis stadionu a jak se na kterym fandí a tak. Po přečtení o Spartě, sem chvíli seděl a přemýšlel. Chodí ten novinář vůbec někdy na Spartu? U každého jiného týmu byly napsaný pokřiky, který byly slušný a normální, ale jen u Sparty byly pouze dva pokřiky: Jude Slavie a Antifa HaHaHa? Copak se na naší Spartě provolávají pouze tyto pokřiky? A jiné týmy nepoužívají sprostá slova? Baník je proslulí pokřikem Baník, píčo. Ale to už autorovi nepřišlo podstatný.V tomto článku se hodně projevilo, že autor není sparťan( v článku to i napsal). To by nevadilo, ale článek prostě vyzněl tak, že na Letný je to nejhorší a jen se sprostě nadává. Napsal sem to sem, abych zjistil, jestli mi to přijde divný jenom mě, nebo sem to špatně pochopil