Tož Zlíneček… (FC Tescoma Zlín – AC SPARTA PRAHA, 27. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
Výjezd

11.05.2009 04:15

Škoda,že jsem na zápase nemohl být,velice mě to mrzí,ale nedostal jsem volno v práci a to mám do Zlína něco mále přes 100 km ! Co říct,nezbýva než bojovat a doufat.K útočníkům,absolutně souhlasím s referátem,v Teplicích bych zkusil duo Wilfried-Kadlec,popř.někoho z dvojice Jeslínek-Piroška,teď prý fantasticky zahráli proti Ustí,navíc Piroška teď střílí jeden gol za druhým.Sparta forever ! :-).


NotoriousB.I.G. 
re: Výjezd

11.05.2009 11:39

Na béčku jsem byl a Jeslínek nulovej a Piroška dobrej, ukázal, že potenciál má, ale se vší úctou k Ústí, to, co předvedli, by nestačilo ani na přebor. Útočný duo Wilfried - Kadlec bych určitě zkusil.


gero 
re: re: Výjezd

11.05.2009 15:02

Jeslínek dal gol a prý to tam pěkně větral,ale tys tam byl,tak Ti věřím :-).


ACS-fan 
Takhle se o Ligu mistrů nehraje

11.05.2009 06:59

řekl o přestávce do kamer trenér Kmoch a řekl tím vše. Mužstvo, které má ambice ucházet se o účast v této soutěži prohraje na půdě posledního. K tomuto konstatování už nemám sílu ani chuť cokoliv dodávat :-(.


gero 
re: Takhle se o Ligu mistrů nehraje

11.05.2009 07:14

Předposledního :-).


RVS. 
re: Takhle se o Ligu mistrů nehraje

11.05.2009 14:33

To je hezké,že to asistent trenéra říká,ale hlavně by s tím měli něco udělat!Vždyť pokolikáté už to po zápase říkali?V podstatě každý druhý zápas-naposledy v Příbrami.Skoro si rouhačsky přeju ,aby jsme nebyli ani druzí-třeba by to konečně přineslo nějakou výraznější změnu.


otiko 
slušela by remíza

11.05.2009 09:17

byla to taková ta typický ligová kopaná. Sparta by si za bojovný výkon zasloužila remízu.... Přes víkend jsem se v TV díval i na anglickou ligu, To jako si někdo dělá ambice s nimi hrát poháry ? Tedy myslím nějaký důstojný zápas a pokud bychom vůbec postoupili přes nějaký třeba moldavský tým.....


Jardel 
re: slušela by remíza

11.05.2009 09:51

Remízu jsme si zasloužili možná za posledních 15 minut, kdy už domácím docházely baterky a my jakž takž tlačili, ale nebýt hodně benevolentního rozhodčího, který nám odpustil minimálně jednu, spíš však 2 penalty, nebylo ve 2.půli o co hrát... Já hlavně nerozumím tomu, když tak mají v obraně 3 sloupy, proč to pořád nakopáváme, když si to kluci šoupli po zemi, hned měli domácí beci problémy, ale 95% nákopů s přehledem odvraceli. Navíc hlavně v první půli měl Zlín drtivou většinu odražěných míčů jak před jejich, tak před naší bránou, buď to bylo neskutečnou klikou nebo naším špatným postavením/pohybem, vyberte si... Z mého pohledu byla výhra Zlína zasloužená, ukázalo se, že bez Řepy jsme sotva poloviční, bohužel ho Chovanec, ač musel o jeho problémech vědět (každý, kdo viděl zápas proti Baníku si určitě všiml, jak se každou chvíli za to stehno drží), z mého pohledu nesmyslně postavil proti Teplicím místo aby mu naordinoval klid. Kucka je na defenzivním záložníkovi zabitej, aspoň, že Vacek vypadá obstojně, každopádně doufám, že poslední 3 kola zabereme, s takovýmhle výkonem bychom mohli klidně přijít i o tu UEFU...


leošek 
re: re: slušela by remíza

11.05.2009 10:31

já bych se to nebál nazvat vraždou Sparty.jenom naprostý idiot může postavit do pro nás bezvýznamného poháru našeho klíčového polozraněného hráče.mimochodem kde poletoval při prvním golu hráč č.4?????


gero 
re: re: slušela by remíza

11.05.2009 14:29

Je jen škoda,že si stěžujeme,že proti předposlednímu Zlínu nám chybí Řepka !!! Jsme podle mě na něj moc fixováni,hráči to mají v hlavě,že to bez něj nejde a pak děkají chyby a to je špatný! Přitom Hubnik je podle mě skvělej stoper.Pořád si nemůžu pomoct,ale připadá mi,že se sice hráči snaží,ale že neví co mají hrát,viz nakopáváné míče prosti Zlínu,který má v obraně 3 zlobry :-).Ale jedno vím jistě-Ať 1ní,5tí,nebo 9tí,me srdce Sparta neztratí !!! Sparta forever ! :-).


Jardel 
re: re: re: slušela by remíza

11.05.2009 15:35

Ono se řekne předposlední, ale podívej se na poslední výsledky, s tou včerejší už mají 4 výhry v řadě a nebylo to proti týmům, co nemají o co hrát, takže jsou to buď neskuteční klikaři nebo se potkali s formou. Ač je v 1.lize nechci, tak tím, co teď předváděj, by momentálně stačili na střed tabulky, naštěstí začali hrát až poslední čtvrtinu sezóny, tak snad bude Spartička návštěvy Letné pro příští rok ušetřena. Řepa je klíčovej hráč, ať se nám to líbí nebo ne, srovnej výkony s ním a bez něj, už jen díky jeho sebevědomí, který přenáší na ostatní, je na hřišti platnej. Jen se trochu děsím toho, co přijde po něm, je mu už 35 a bojím se, že o Hubníka v létě přijdeme, jestli se nepletu, tak opci nemáme. Hohender je velká neznámá a Huber mě zatím nepřesvědčil, že má na základ, i když to má těžký, navíc je taky jen na hostovačku...


Gabra 
re: re: re: re: slušela by remíza

11.05.2009 16:16

Hubník je u nás na hostování do konce roku a prý na něj máme opci.


Jardel 
re: re: re: re: re: slušela by remíza

11.05.2009 17:36

Konečně nějaká pozitivní zpráva, snad si za něj neřeknou tolik, za kolik odcházel z Olmíku...


Jumbo1 
re: re: re: re: re: slušela by remíza

13.05.2009 09:42

Was? Machst du ein Spass? Opce na Hubníka, to by byl gól roku, kór když obvykle platí, že kupní cena v opci je sjednána předem. Pokud by totiž přišel ten Hoheneder (a prej už má něco podepsaný) tak stoperská trojice Řepka, Hubník, Hoheneder, a eventuálně Huber nebo někdo z béčka jako čtvrtý, by konečně mohla znamenat stabilitu obrany, a ne že stopera bude hrát Kláda, Hušek a já nevím kdo ještě...


majk 
re: re: re: re: re: re: slušela by remíza

13.05.2009 12:47

opce na Hubníka je.


Jumbo1 
re: re: re: re: re: re: re: slušela by remíza

13.05.2009 16:29

No vida, teď ještě za kolik,a le hlavně že je...je vidět, že naše vedení myslí hlavou.


Dynamo 
Doma musí být 6 bodů

11.05.2009 09:42

jinak bude velkej problém...nejhorší je že i když vše vyhrajem tak druhý nemusíme být


gero 
re: Doma musí být 6 bodů

11.05.2009 14:04

O druhým rozhoduje skore,ne ?


Stolicka 
re: re: Doma musí být 6 bodů

11.05.2009 14:56

Ne,vzájemný zápas...


gero 
re: re: re: Doma musí být 6 bodů

11.05.2009 15:03

Ajajajaj !


acskncl 
re: re: re: re: Doma musí být 6 bodů

11.05.2009 22:21

Pohary at radeji nehrajem vubec a pokud by nam k nim mel dopomoct zid, tak to uz rozhodne NE!


majk 
re: re: re: re: re: Doma musí být 6 bodů

13.05.2009 12:48

já chci nějakou divočinu :-)


pesfilipes 
možná

11.05.2009 09:50

bysme mohli smolně padnout doma se střížkovem, dyby to mělo pomoct zlínu na cestě do druhý ligy... to bysme myslim zvládnout mohli


Jardel 
re: možná

11.05.2009 09:53

Střížkov už podle mého o záchranu nehraje, je tam namočená spíš Příbram, i když nevím, jaký jsou vzájemný zápasy... Každopádně moje přání, aby spadl Zlín a Střížkov, se už nesplní, tak aspoň jeden...


Jardel 
re: re: možná

11.05.2009 09:59

Tak vypadá to nadějně, Zlín by musel za poslední 3 kola nasbírat o 4 body víc než Příbram. Každopádně my to budeme mít ještě hodně těžký, jestli chceme na ten 2.flek, pokud Jablonci dneska neuteče Boleslav, bude hrát ještě o poháry, Střížkov se taky sám neporazí... Snad uspějeme líp než před rokem, to byl z posledních 4 kol 1 bod :-/ A na poslední kolo se spoléhat vůbec nedá, výhra Liberce, pokud by jí potřeboval, by pro mě nebyla žádný překvápko...


otiko 
re: možná

11.05.2009 10:30

"smolně" se Střížkovem ? vždyť hrajou líp....


jbee 
Chovanec

11.05.2009 09:58

Pochopili jste někdo, jaká byla na tenhle zápas taktika? Uspat soupeře marným nakopáváním na Holendu, a pak udeřit? Nebo jak? Žofčák vlevo? Vacek vpravo? Cuže? :-( Jinak Bony dostane určitě flastr aspoň na 3 utkání, takže do útoku bych určitě zkusil Pirošku, protože je to, sakra, spolu s mladým Kadlecem jedinej náš útočník, kterej momentálně dokáže dát gól. Ale já nejsem Jozef, takže jsem celkem smířenej s tím, že bude hrát zase Holenda s Kuličem...


Jardel 
re: Chovanec

11.05.2009 10:02

Doufám, že to Chovanec nezkusí do třetice všeho dobrého a zlého, když shořeli proti Teplicím i teď, škoda toho Bonyho, je technickej a pokryje si i balón, jen by to chtělo víc důrazu v zakončení, ale souhlas, že už nám asi letos nepomůže...


Jumbo1 
re: Chovanec

11.05.2009 10:08

Pokud vím, tak jedinej kdo tvrdí, že Bonny do toho kluka vrazil, je ten kluk sám a svědci z řad pořadatelů, tj. hráči mládežnických týmů Zlína apod. Taxdy svědci, o jejichž věrohodnosti se dá pochybovat, když anvíc zohledníme fakt, že ve Zlíně je "komplex Praha"...Žádný videozáznam, který by prokazoval Bonnyho nevinu zatím k dispozici není, tak na základě čeho by mu chtěli dávat flastr? I pokud bych teda připustil, že Bonny do toho kluka vrazil, což zatím vyplývá právě akorát ze svědectví těch podavačů...


Jumbo1 
re: re: Chovanec

11.05.2009 10:10

A samozřejmě to tvrdí i Baránek (gólman Zlína)...


otiko 
re: re: re: Chovanec

11.05.2009 10:28

tedy jumbo, ten kluk musí být strašně rafinovanej, když se, jak to tak vypadá, sám napíchl na plot a prohlásil že, to byl sparťanský hráč...


Barney Gumble 
re: re: re: re: Chovanec

11.05.2009 10:41

Ale například technický delegát Václav Gric viděl situaci trochu jinak. „Sparťani se dožadovali rohového kopu, Wilfried běžel pro míč a vytrhl ho klukovi z ruky. Ten se zapotácel a upadl na hrazení. Podle mého však o napadení nešlo, Wilfried mu nechtěl ublížit. Snažil se jen rychle vzít balon a rozehrát, Sparta spěchala. Udělal to příliš zbrkle. Takhle jsem to viděl a popsal do zprávy pro svaz," řekl.


jbee 
re: re: re: re: re: Chovanec

11.05.2009 10:45

Aha, vida. Za to by byla žlutá tak akorát a disciplinárka by nemusela dávat další trest. Teď jde o to, jaká bude tuta společenská objednávka...


Janina 
re: re: re: re: re: Chovanec

11.05.2009 13:03

Já třeba tu situaci moc neviděla, ale za to jsme viděla že po zápase dostal Bono facku od nějakeho hrače Zlína :) Když jsme u toho "řešení" ;)


Zborňas 
re: re: re: Chovanec

11.05.2009 10:48

Jedině snad oslovit Mišáka Kocábů a Bony nejenže nedostane trest, ještě kontumační výhra Sparty :). Po pravdě, Bony si asi nekopne :(...


jbee 
re: re: Chovanec

11.05.2009 10:43

Disciplinárka může rozhodnout i bez záběrů. Ale pomezní to snad viděl, tak uvidíme... Jinak osobně si dovedu představit, co se tam tak mohlo stát. Prostě podavač "tak úplně nespěchal" s tím, aby dal Bonymu míč, a ten si ho "vzal". Jak moc do něj při tom opravdu strčil, se asi nedozvíme... Každopádně, jakkoliv jeho frustraci chápu a jakkoliv je mi to milejší než hráči, kteří to mají tak nějak na háku, ani drobné strčení si ligový fotbalista prostě nesmí dovolit. Není to fair, ale je to tak... Ale uvidíme, co nakonec vyplave ;)


Simao 
pravda už vyplavala na povrch

11.05.2009 13:53

http://fotbalzive.ct24.cz ... rád, že se z inkriminovaného momentu nakonec nějaké to video objevilo... a tohle je podle mně průkazné dostatečně. hm, moc pěkně to ten kluk nasimuloval. i slzy do své herecké etudy zapojil... ale je z toho najednou zase pěkná aférka a další hon na sparťanskou čarodějnici. doufam jen, že bonyho žádný trest nečeká, žlutá karta byla tak akorát. i když upřímně... sám hraju fotbal a tohle zdržování při podávání míču znam. a kolikrát se stane, že i při soupeřově odkopu mu prostě ten míč podat musíte, jinak to trvá dvě tři minuty, než se pro něj určitě strašně vyčerpaný soupeř doplazí... bonyho by byla škoda i z toho hlediska, že by podle se měl konečně vrátit po zranění do sparťanské sestavy. ideálně s mladým kadlecem po boku, i když si myslim, že s bonym se hraje dobře i včera neviditelnému holendovi. ale to pak záleží na soupeři, koho nasadit. rychlonohý kadlec s bonym by ale na zlín byli včera adekvátním řešením...


Jardel 
re: pravda už vyplavala na povrch

11.05.2009 17:58

Tak video jsem viděl až teď a nebýt toho, jak zápas dopadl, asi bych se smíchy neudržel, největší pitcha je Baránek, ale mladej má taky talent, to se musí nechat, pro dnešní velkej fotbal je jako stvořenej...


Canizares 
re: pravda už vyplavala na povrch

11.05.2009 18:46

Podavač míčů má, jak je vidno ze samé podstaty těchto 2 slov PODÁVAT MÍČE. Což dotyčný kluk nedělal - tak at se pak nediví. To, že chlapec neudržel stabilitu a spadl je jen a jen důsledek toho, že evidentně neplnil svou základní funkci, ke které byl určen. Nehledě na to, že Sparta měla ten roh skutečně kopat, ta střela podle mě tečovaná byla. Baránkovo " zůstan ležet" ( pokud to řekl), je už jen třešničkou na dortu - Je smutné, že se nesportovní chování stalo normou a nikdo se nad ním nepozastavuje.


Karlos 
soubor kretenu

11.05.2009 10:42

heh, ty fotky jsou tak do nejaky souteze. A chlapecek buuu... Je smutny ze uz od pripravky se nasi mladeznici vedou pokyny: zdrzuj, takticky to zakopni, sejmi ho kdyz je rychlejsi, chvili si polez a trochu u toho rvi ze to boli...


Rudej 
re: soubor kretenu

11.05.2009 11:01

Když se po utkání reportér ČT toho kluka ptal kdo ho strčil,tak stopro věděl,že to byl hráč Sparty,ale který,to nevěděl.Že by nerozeznal bělocha od černocha?Jsou to šmejdi už od mala:((((


vejvič 
zlíneček

11.05.2009 10:58

Hlavně mne už nebaví pořád dokola číst o tom,jaká je to smůla,že ti domácí zrovna proti nám hráli agresivně. Tak kurwa máme hrát taky agresivně! A ne něco honit na poslední chvíli a pak brečet,jak jsou na nás všichni zlí. Vždyť se to opakuje kolo od kola. A co takhle začít makat?


sheikh 
re: zlíneček

11.05.2009 11:15

100% souhlas, přesně takhle se to dá stručně, jasně a výstižně napsat!


RVS. 
re: zlíneček

11.05.2009 14:41

Problém je v tom začít-jak to ,že už nemakaj dávno,odjakživa?Tím co říkají-např.Hubník atd.se v podstatě přiznávají ,že se na začátek vykašlali.Pokolikátý už?Václav Ježek by je poslal do Kolbenky-jako toho brankáře v 80letech,nevzpomenu si na jméno-Musil možná?.Teď to skoro vypadá,že norma je se flákat a výjmečně zamakat.Ale to je KATASTROFA. A myslete si co chcete-tohle by Straka nepřipustil.


Bruska 
Prohra a její důsledky

11.05.2009 12:33

Nářky jsou k ničemu, když nemá Sparta peníze na hráče, kteří umí hrát fotbal, tak jich má pořád podstatně víc financí než Zlín, Příbram, aby si pořídila podstatně agresivnější, bojovnější hráče pro příští ročník, jak je vidět na letošní by i to stačilo.


Francescu 
Tady

11.05.2009 13:12

na to videjku je ajsne videt ze Bonny nic neudelal...ten malej fakan upad az kdyz mu to nabulikoval Baranek...posunte na zhruba 23 minutu.http://www.ceskatelevize. ...


asc-hct 
Kde jsou střelci

11.05.2009 14:22

Spartě chybí střelci tipu Siegla,Frýdka a spol .Strejda Kulda se snaží ,Pamič se mi taky celekm líbí ,trochu se my zdá že se horší Kucka možná je to tím že pomahá s dafenzívou. Obrana bez Řepy měla velké porblémy. Jako Sparťan bych si druhé místo přál ale impotence střelců když dají jenom jeden gol to je málo a vyhrávat na 1 gol lze ale ne pořád


karliner 
spratka...

11.05.2009 15:23

... seřezat jako žito za simulování a lhaní a negra na minutu vyrazit ze Sparty, něco podobnýho si nesmí dovolit


RVS. 
re: spratka...

11.05.2009 15:29

Tebe seřezat jak žito a vyrazit ze společnosti normálních přispěvatelů SF.


karliner 
re: re: spratka...

11.05.2009 15:38

důvod?


RVS. 
re: re: re: spratka...

11.05.2009 15:45

Důvod:negra na minutu vyrazit ze Sparty, něco podobnýho si nesmí dovolit


karliner 
re: re: re: re: spratka...

11.05.2009 15:57

a může snad?


sodomak 
re: re: re: re: re: spratka...

11.05.2009 17:43

Jmenuje se Bono!


sodomak 
re: re: re: re: re: re: spratka...

11.05.2009 17:47

Ehm, Bony.


Canizares 
re: re: spratka...

11.05.2009 18:15

lidem jako karliner by měli opravdu měli odepřít přístup, pochybuji o jejich duševním zdraví. Bony je jeden z nejlepších spartanů a včera VŮBEC nic neprovedl - snad si to náš rasistický pisálek uvědomí(ale pochybuji)


Jumbo 
re: re: re: spratka...

11.05.2009 19:50

jeden z nejlepších sparťanů?? Spíš by se ta věta měla upravit na zatim vůbec nic nepředvedl..


Matthi 
re: re: re: re: spratka...

12.05.2009 00:44

Rozhodne ale nema duvod nadavat mu do negru.


palio 
re: re: re: re: re: spratka...

12.05.2009 16:50

Co si nesmí dovolit a za co ho vyhodit,že chtel aby se hrálo a sparta dala gól?Za to že ten zlíneček bulel jako kdyby mu vzali hračku nemůže,nic mu neudelal.


Mru 
re: spratka...

12.05.2009 22:43

Tak ty si dobrý idiot. A ty fandíš komu. Pakliže ne Spartě,tak táhni lůzo.Buď aspoň objektivní. Pakliže si neviděl záběry incidentu,tak tě to drobné omlouvá,jinak příspěvek na přesdržku. Jaký negr ty ubožáku? Co si nesmí dovolit? Měl snahu hrát fotbal. To že ten kluk předvedl prvotřídní herecký výkon - klobouk dolů na jeho věk - bylo jenom na pár facek. Nevím jak ty,ale já po shlednutí záběru vypukl v smích. Sežral bych svý boty, kdyby nebyla pravda, že mu zmrdoBaránek řekl,ať simuluje. Ten hajzl by se měl Bonymu omluvit a půlka hajzlů ze Zlína taky, za ty urážky. Bože - ty si mě nasral. Fakt mega debil


CoolDak 
Paradni report

11.05.2009 15:46

Diky moc, nadherne napsano, vyfoceno a o podavaci micu toho jeste doufam hodne uslysime....


Jardel 
re: Paradni report

11.05.2009 15:55

Třeba ho pozve Otík do pořadu, kde svého času rozebíral házení bomb :D


CoolDak 
re: re: Paradni report

11.05.2009 16:38

kez by


looki 
re: re: re: Paradni report

12.05.2009 11:28

http://fotbal.idnes.cz/wi ... jes nim rozhovor, se zmrdem prolhanym.. Každopádně trénovat s naraženejma žebrama..asi má chlapec posunutý práh bolesti, bude to hrdina co pro fotbal i dýchá..


looki 
Rasisitický urážení se řešit nebude??

12.05.2009 11:30

Z několika nezávislých zdrojů (včetně medmrdek) je potvrzený rasistický urážení Bonnyho hráčema Zlína..to disciplinárka řešit nebude, nebo co??? Kurva už..


Béda ACS 
re: Rasisitický urážení se řešit nebude??

12.05.2009 21:55

Oni by to řešili,ale to by museli mít ty mrdky Zlínský nějakýho černocha,a ríct mu to Řepa.To by jsi viděl ten humbuk,co by z toho nadělali,zmrdi.Takhle se nic řešit nebude.