Alpy (MSV Duisburg - AC SPARTA PRAHA, příprava)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
gero 
Ukončení zápasu.

12.07.2009 11:31

Na začátek,dík za reportáž :-).Ale chci se zeptat proč byl zápas předčasně ukončen.Na různých serverech se píše kvůli výtržnostem fanoušků,ale já vydím jen ty čmoudíky.


jehlas 
re: Ukončení zápasu.

12.07.2009 14:06

Házení dýmovnic na hrací plochu ti nepříjde jako výtržnost. Mě jako sparťanovi je tato prezentace našich fanoušků opravdu trapná. Takhle do kotle nepřilíkáte moc lidí !


gero 
re: re: Ukončení zápasu.

12.07.2009 15:39

Ja neříkám,že to není výtržnost.Jen se ptám,jsestli to bylo kvůli těm čmoudům,nebo tam bylo ještě něco.Jinak,jsem proti násilí na stadionech obecně,ale pyro v hledišti pokud neohrožuje hráče,nebo diváky okolo mi absoulutně nevadí :-).


Gabra 
re: re: re: Ukončení zápasu.

12.07.2009 18:15

Mrkni na fotky, kde jsou čmoudy po celém hřišti, a pak si zkus domyslet, co prožívají například takoví astmatici. Takže zdraví to ohrožuje určitě, ani to nemusí někomu bouchnout za zadkem.


gero 
re: re: re: re: Ukončení zápasu.

12.07.2009 19:12

Právě proto tam bylo to POKUD :-).


Kovanej 
re: Ukončení zápasu.

12.07.2009 19:50

zápas byl předčasně ukončen, protože byla už tma a hoši neviděli na merunu...


gero 
re: re: Ukončení zápasu.

12.07.2009 20:10

Tak to jsem nečekal :-))).


Dan2 
re: re: Ukončení zápasu.

13.07.2009 11:58

To posoudit neumím:-)) V článku je zmínka, že se začlo později než mělo a tak šero klidně mohlo být:-D A protože na Spartě za všechno můžou fanoušci, tak nějakej další čmoudík mohl být opravdu dobrou zástěrkou, než říkat, že se to nedohrálo pro tmu...


PostizenaNoha 
Přerušení zápasu

12.07.2009 11:32

by naopak nebylo špatné okomentovat...


Gabra 
re: Přerušení zápasu

12.07.2009 11:37

Je dobře, že tam novináři nebyli, tak to asi nebudeme rozebírat, aby se neměli čeho chytit, a smlsnout si na nás ještě víc.


gero 
re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 11:42

Ja myslím,že tam byli,stačí koupit pondělní Sport :-).Tak o co šlo,jen o ty ohně ? :-).


spartas 
re: re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 11:44

Já myslím, že tam nebyli. O tom jsou schopní napsat, i když to neviděli. :-)


gero 
re: re: re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 11:49

Ja myslím,že jo,protože ze sousředění Sparty jsou ve Sportu pravidelné informace.Myslím,že tam ze Spartou jezdí stálí zpravodajové.


Gabra 
re: re: re: re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 11:56

Kdyby tam byli, tak už je to v Nedělním Sportu. ;)


gero 
re: re: re: re: re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 11:58

Tak uvidíme zítra :-).Když jste tak tajemní.


paolo.maldini 
re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 15:47

novinari si budou psat co budou chtit bez ohledu na fakta, argumenty nebo jestli tam doopravdy byli. uz tedka zacina hysterie, ktera naplno propukne zitra a je uplne jedno jestli autorka tohodle referatu se o neslavnym konci rozepise nebo ne. takze duvod proc to nenapsat ten konec bych videl osobne nekde trochu jinde...


gero 
re: re: re: Přerušení zápasu

12.07.2009 16:02

Mě jse jasné,že si novináři napíší co chtějí,o to víc mě zajímá názor těch co tam byli.


jehlas 
díky

12.07.2009 14:27

Jinak díky za pěkný fotky a referát.


jjjannie 
...

12.07.2009 14:30

Sparta!


kuchi 
re: ...

16.07.2009 17:36

Praha!


Bruska 
Blábol

13.07.2009 01:35

Články na Spartaforever o zápasech čtu od vzniku tohoto webu, ale takový blábol tu snad ještě nebyl. Dojde k předčasnému ukončení utkání, což řada z nás prostě nepamatuje a důvod se nedozvíme. Proč ? Byl k tomu důvod nebo nebyl ? Co se vlastně stalo ? To zůstává zásadní otázkou.Místo toho se má čtenář spokojit s adorací alpské krajiny. Informační hodnota článku se tedy blíží nule, stylisticky nepřevyšuje bláboly z periodik typu Palcát, které se před lety armáda vydávala pro vojáky základní služby. Jejich typickým znak představovalo nadužívání slovesa být v přítomném čase, trpný rod a obecná oslava čehosi, čemu takřka nikdo věřil. Neboť o skutečném talentu u hráčů Sparty lze hovořit pouze v případě Kadlece a Kucky, kterých se toto utkání netýkalo. Na ostatní bláboly stačí oficiální web klubu. Web Spartaforever vznikl podle mne kvůli něčemu jinému.


ganksta 
re: Blábol

13.07.2009 02:09

co to meles ? :D


Bombito 
Blábol 2

13.07.2009 17:48

Brusko, Brusko! Ty chlape mizerná! To nedokážeš být trochu nad věcí? Proč ta zdrcující kritika? Není Ti té holky trochu líto? Měli bychom být rádi za každou duši, která je schopná pro nás všechny něco udělat. A Ty jí tahle umyješ prodloužená záda. Styď se, pacholku nevděčná. Krapet Ti to, ale i ostatním, osvětlím. Vyjeli jsme natěšeni na poslední přípravu v Rakousku. Cesta dlouhá, ale za Spartou jsou všechny cesty pěkné. Když jsme přijeli na místo, do smíchu nám nebylo. Vidět potácející se nalité Sparťany, ze kterých měli domorodci vyloženě strach a naši hráči také, nebylo zrovna povzbuzující. Alkoholem zmožení kluci vyváděli jako zběsilí. Docela mě bylo líto té „normální“ části výpravy. Naši hrdinové udělali bengál už před zápasem, během 1.poločasu zamořili celé hřiště smradlavými dýmovnicemi. Vůbec se nedivím, že hráči měli potíže s dýcháním. Já je měl také a to jsem u toho seděl na prdeli. Chvílemi kluci docela dobře fandili, pěkné byly i hořící svíce a nějaké rachejtličky. Co však bylo hnusné, sprosté urážení některých hráčů Sparty, zejména Holendy. Netvrdím, že hrál dobře, právě naopak! Nevystoupil ze svého jarního stínu, ale řvát na něj hulvátské urážky při obyčejném pouťáku? Na to nemám mozkovou kapacitu. Ti kluci, stejně jako my, ujeli cca 600 km, aby si mohli sprostě zařvat na naše fotbalisty! Rozumíš tomu? Já ne! Malinko k samotnému zápasu Ti nakonec nakopíruji své krátké zhodnocení, které jsem napsal do Kapříků pár minut po návratu z výjezdu. V druhé půli byl chvíli klid, přijely totiž policejní posily, které podobné řádění znají možná ze summitů EU nebo z televize. Vše řešili spíše po dobrém, přestože si někteří kluci říkali o sebrání. Chvíli byl klid, pak jeden hrdina vhodil z ochozu na svah ke hřišti popelnici, pak tam přiletěly asi 3 židle. Sparta dala gól, chvíli se fandilo, němci vyrovnali a zase bylo ouvej. Znovu dýmovnice, do toho dělbuch na přilepšenou. V druhé půli se i díky zhoršenému počasí (mraky) začalo docela rychle stmívat. Do toho ty dýmovnice, skandování „Temelín-Temelín!“ urážky všech, tak se rozhodčí sebral, došel k lavičkám a po krátké domluvě s oběma výpravami zápas ukončil. Asi v 82.minutě. Ihned po závěrečném hvizdu naši fans vběhli do hřiště a já měl v tu chvíli strach jednak o sudího, jednak o naše hráče. Naštěstí se nestalo vůbec nic a hráči odešli do kabin. Možná tam ještě nestačili dojít a už zvonily telefony a novináři z Prahy sondovali, jaká zvěrstva se tam děla. Pokud se nemýlím, nebyl tam osobně žádný český novinář. Naštěstí! Tak jsme se sebrali a jeli domů. Cestou se mě ŠimiX ptala, co o tom má napsat. Protože jsem tušil ostudu, poradil jsem jí, aby referát pojala v duchu rodinného výletu a o těch nedobrých zážitcích raději pomlčela. Za 1) aby nepřikrmovala už tak nedobrý obraz Sparty v médiích a na veřejnosti. Za 2) aby těm přiblblíkům nedělala reklamu a celá věc tak vyšuměla do ztracena. Myslím, že se svého úkolu zhostila dobře. To jsem ovšem netušil, že ti kluci se budou touto mezinárodní ostudou sami vychloubat na různých webech! Takže: pokud někomu chceš umýt prdel, vyber si mě. Já to zkousnu lépe, než ta šikovná dívčina. Ta si to nezaslouží. Už jen za snahu. Trmácela se 20 hodin ba cestách, přijela domů, vzala husí brk, duběnkový inkoust a napsala článek o výletě za Spartou. Pak šla odpočívat. A vy se na ni vrhnete jako supi! Teď už řádění našich fanoušků žije svým vlastním životem, tak následuje moje včerejší ranní hodnocení určené výhradně pro Kapříky. Až tedy budeš příště psát (a já se na Tvé názory vždy těším), buď trochu nad věcí. Nadávat a kritizovat umí v Čechách kde kdo, něco udělat je těžší! Dík Bombito a tady je ten včerejší příspěvek kompletní. Pouze 2 opravené překlepy. Bombito - včera 05:56 - X Pokud bych nemusel hodnotit výkon Spartičky a hlavně "výkon" našich fanoušků, mohu bez uzardění říct: výlet to byl pěkný. Cesta dobrá, tam z části po okreskách po pohádkových serpentinách, zpátky po dálnicích s velkým množstvím tunelů. Najeli jsem i s ranním rozvozem 1 175 km. Prohlídka nádherného Veldenu (krásné město na břehu ještě krásnějšího jezera). Pak přesun do Wernburgu a tím to hezké bylo prakticky u konce. Naši fanoušci už na místě a mnozí zlití do němoty. Chápu, cesta je dlouhá, ale jet za Spartou přes 600 km a zlískat se jako Dán a z fotbalu nic nemít, tak to mě hlava nebere. Možná je to moderní, zmrskat se jak carskej důstojník, já to ale nechápu. Někteří kluci už před zápasem dělali bordel, vyvolávali konflikty..... Na jednu stranu si jich vážím, jedou podpořit Spartu takovou dálku, ovšem druhá strana mince je černá. Hodně černá. Pak přijeli fotbalisti a když viděli naše rozdováděné klučíky, bylo na nich jasně vidět, jak jsou z nich, kulantně řečeno, otrávení! Sparta nastoupila s jediným útočníkem-Holendou a nebyl to dobrý trenérský počin. Holenda během léta neudělal ani náznak zlepšení a ani vulgární pokřikování našich fans, zejména na jeho adresu, týmu nepomohlo. Zápas byl celkem vyrovnaný, na našich hráčích byla znát únava a především jakási ponorková nemoc z dlouhého soustředění. Bylo jasně cítit, že by se nejraději viděli doma u svých rodin. Samozřejmě se dá namítnout, že je to jejich práce, za kterou dostávají slušně zaplaceno. První půli jsme měli dvě pološance, němci snad vůbec nic. Hned zkraje zápasu zaúřadovali ultras několika smradlavými dýmovnicemi, pár pěknými svícemi a rozbroji s ostatními diváky. Policajti přivolali posily a snažili se ty kluky uklidnit. Jestli jsem dobře koukal, tak do druhé půle nastoupili němci v mnohom lepší sestavě a hned byly potíže v obraně. Hrál za ně v útoku asi dvoumetrový kluk s postavou desetibojaře a byl velmi nebezpečný. V jednu chvíli vybojoval s Řepou souboj jako z wrestlingu. Nejdříve Toma přidržel a dostal se do výhody. Tomáš ho však rukama zachytil a šlehnul s ním o zem ve vápně, až to zapraštělo. Jasná desítka, ale sudí ji nepískl. Pak se hra přiostřila, ale zase to nebylo nic dramatického. Pouze faul loktem na Hubňu, který si na hráče počkal a za pár minut ho souboji u postranní čáry smetl ze hřiště. Ten kluk měl kliku, že nadskočil, jinak mu Roman nohy ve skluzu ustřelil. Ale nestalo se nic a hrálo se dál. Při jednom z našich útoků vypálil krásně H.Holenda z vápna do břevna a odražený míč vrátil Bony do prázdné branky. Za pár chvil němci kopali přímák asi 30 m od branky z boku hřiště, bylo vidět, že je to nacvičené. Cítik jsem malér už při postavení hráčů a taky to blbě dopadlo. První střelu z blízka Bláža ještě vyrazil, ale následná dorážka mu proklouzla mezi tělem a tyčí. Pak přišel konflikt sudího s Kušnírem, kterému nařídil vystřídání!!! Prý se domníval, že ho Kušnír vyfuckoval a nechtěl ho za to vyloučit. ;-) Pak se znovu ukázali naši fanoušci házením popelnic a židlí na svah ke hřišti, dělbuchem a dýmovnicemi. Bylo to dost nechutné. Sudí doběhl k lavičkám a po dohodě zápas ukončil asi o 7 minut dříve. Ono se zas tolik nestalo, hráči byli rádi, že konečně pojedou domů a také se docela rychle stmívalo. Chvilku po zápase došlo k dalšímu konfliktu mezi fanoušky. Viděl jsem jednoho kluka dost tvrdě spadnout na zem, ale netroufám si hodnotit, z jakého důvodu. Viděl jsem až ten pád a ten byl sakra tvrdý. Zase chumel okolo ležícího kluka, do toho rakouští policajti, prostě fialový hnus. Tak jsem se sebrali a jeli domů, bo nás čekalo dobrých 650 km. Pokud máte někdo růžové brýle, radím, sundejte je. Jak se mě líbil první poločas v Linci, tak včerejší výkon nebyl ani poloviční. Je pravda, nehrálo se v nejsilnější sestavě, byl to poslední zápas před cestou domů, ale..... Já pevně věřím, že se kluci budou zlepšovat, ale super fotbal asi ještě dlouho neuvidíme. Velkou zárukou zlepšování je Martin Hašek, ten se mě líbí čím dál, tím víc. Tak snad jim svoji filosofii natluče do makovic. Pak by to mohlo být dobré. Klíčovým hráčem Sparty se stává Hubňa, ten předvádí naprosto famózní výkony. Ještě pro pejska slovíčko o rozhodčím. Včera nic zásadního nezkazil, ale při předchozím zápase moc dobře nepískal, tak na něj asi byli hráči alergičtí. Viděl jsem už horší Pučky! Ještě dovětek. Nechte si mé hodnocení pro sebe, zejména nepoužívejte kritiku chování našich ultras mimo Kapříky. Už takhle má Sparta z ostudy kabát, nemusí mít z ní celý šatník. Domácí a němečtí fanoušci se na ty naše kluky dívali s dost velkým opovržením. Toť asi vše, více se rozepíše Šimi v referátu.


Gabra 
re: Blábol 2

13.07.2009 18:00

Tak, a teď všichni vidí, že to bylo ve skutečnosti asi ještě horší, než popisovala média. :(


gero 
re: Blábol 2

13.07.2009 19:39

Díky Bombito,že jsi nám to osvětlil.Docela jsem se těšil na začátek ligy a předkola LM,ale po tomto článku,mě nějak přešla chuť.Jsem zvědavý,co někteří naši bezmozci zase vyvedou.Kdyby se to stalo při zápase LM,tak všichni víme co nás čeká...Po tomhle se ani nebudu divit určitým represím ze strany našeho vedení vůči kotli...Bohužel.


looki 
re: Blábol 2

13.07.2009 20:23

dík Bombíto z vysvětlení i nám MV (co tady na webu stejně pořád smrdíme:-) ).


pepa z depa 
re: Blábol 2

13.07.2009 20:47

Já jsem naopak s prezentací fans v rakousku spokojen. Je dobře , že se najdou fanatici co jedou Spartu podpořit i na přátelák. Když už nejsou před sezonou tradičně ve formě ty naši šampóni, aspoň, že formu maj fanoušci! Kdyby ty co kritizujou ty co tam byli, jezdili v hojném počtu sami, a utvořili v sektoru většinu můžou způsob fandění výrazně ovlivnit. Na to jsou, ale líný a jen melou pantem, když někdo jinej fandí podle toho jak uzná za vhodné on. Takže pokud se vám nelíbí způsob fandění ultras, tak zvedněte své líné prdele od TV a PC a udělejte si na zápasech Sparty v sektoru venku (případně i v domácím kotli)převahu. Ultras se pak buď uzpůsobí většině a nebo ty"bezmozci" jak je někteří nazývaj prostě přestanou na fotbal chodit. Pokud to udělat nechcete, tak laskavě nekritizujte ty co na fotbal jezdí na každej zápas, neb Spartu milují, ale dle některých nefandí jak židi v synagoze, ale dělaj jen bordel.


Pif 
re: re: Blábol 2

13.07.2009 22:28

aha, tak tomuhle co jste tam prováděli se dnes říká fandění? Tak v tom případě jsem asi sto let za opicema.


pepa z depa 
re: re: re: Blábol 2

13.07.2009 22:45

Já tam nebyl, čerpám jen z dostupnejch informací. Prostě ale dokážu ocenit lidi, co si najdou čas a jedou Spartu podpořit.(Zda dobře či špatně, to je věc nozoru) Komu se nelíbí ten způsob, může přeci pro to něco dělat(SFS je víc než 16000) a kdyby jich jezdilo jen nepatrné % na každej zápas stejně jako to dělaj Ultras, tak maj v sektoru převahu a můžou určovat způsob fandění. To oni ale né. Hledaj jen důvody proč na ten fotbal nemůžou a pak brečej různě po netu, že někdo dělá ostudu.


Luky 
re: re: Blábol 2

13.07.2009 22:46

souhlasima doufam že nám ta forma vydrží celou sezonu!!


ajosek 
re: Blábol 2

13.07.2009 21:44

V sobotu večer když jsem se ozval proti řádění některých našich?rádobyfans mě pár lidí z tohodle fóra málem ukamenovalo...Jsem rád že většina sparťanů výstup z Rakouska odsoudila..Fanděme i sprostě ale někde musí být hranice...


Luban 
re: Blábol 2

14.07.2009 02:52

Hmmmm, takže info co se dělo mělo být původně zase jen pro zdejší spolek nadsparťanů....fakt pěkné....Mezi váma a těma výtržníkama v chování moc rozdíl nebude:-!


Gabra 
re: re: Blábol 2

14.07.2009 08:30

Zkus trošku přemýšlet. Třeba jsme to udělali proto, abychom chránili Spartičku. Jak vidíš, tak řádění fanoušků bylo horší, než původně média popisovala, tak proč jim dávat informace? Teď už je to stejně po článku v Blesku úplně jedno.


mojža 
komentář

13.07.2009 08:41

Plně souhlasím s příspěvky Brusky i Kocka.Pro začátek,ale musím uznat,že si vážím každého kdo ve svém volnu jede za svým klubem na byť jen přátelák až do Rakouska,ale právě proto,že mě nezajímají senzacechtiví blbečkové z deníku sport,tak právě proto bych očekával vysvětlení od přímých aktérů tohoto mače,cože tak hrozného ti "naši" "fanoušci" provedli v tom Rakousku,že se muselo ukončit utkání.Proto tady debatujeme,proto tady celou sezónu řešíme nejen naše hráče,ale bohužel už i fanoušky a já radši věřím komentářům na tomto našem fóru než těm chudákům v médiích.Proto jsem zklamán,že z tohoto článku jsem se to nedozvěděl.


Gabra 
re: komentář

13.07.2009 08:56

Pokud jste četli tuto diskusi, tak Kovanej psal, že zápas byl ukončen kvůli tomu, že už bylo šero, což je taky na některých fotkách vidět. :)Fanoušci řádili především v prvním poločase, proto si myslím, že to nebyl hlavní důvod ukončení zápasu. I když těsně před koncem odpálili nějaké světlice. Jinak toto je web slušných fanoušků, pokud se chceš o podrobnostech řádění dozvědět víc, tak si zajdi na hooligans.cz ;)


Kocek 
Dotaz

13.07.2009 10:03

Proč se tady mažou komentáře????


Dan2 
re: Dotaz

13.07.2009 12:00

Co jsi napsal jsem nečetl, tak netuším, ale buď za A) Příspěvky vyjadřují názory jednotlivých čtenářů a za obsah odpovídá jejich autor. Redakce serveru nemůže ovlivnit jejich obsah. Vyhrazuje si však právo je odstraňovat. Nepřijatelné jsou zejména urážky, vulgarismy, rasismus či jinak nevhodné příspěvky. a nebo za B) Jsi šlápnul na kuří oko někoho z arogantních mazačů a ten neunesl svou ješitnost a smáznul tě. Těžko soudit, když netuším co si napsal.


Kovanej 
re: re: Dotaz

13.07.2009 12:20

hovno, byl sprostej... :o)


Dan2 
re: re: re: Dotaz

13.07.2009 16:18

Jo tak urážel sparťany? No tak to je pak v pořádku, že ho někdo smáznul!! To si ten doby... nemá dovolovat!


Kocek 
re: re: Dotaz

13.07.2009 13:42

Ty dementy, co dělali v Rakousku bordel, sem nazval čuráky.. Běžně se tu píšou urážky jude slávie, který nikdo nemaže, ale nazvat pár kreténů, co nám akorát škoděj, čurákama, to se nesmí? :D


Kovanej 
re: re: re: Dotaz

13.07.2009 13:48

urážet slávii se tu může, urážet Sparťany se tu nemůže... to má logiku, ne?


Kocek 
re: re: re: re: Dotaz

13.07.2009 14:28

Já ale neurážím SPARŤANY, já urážím bezmozky, co si na sparťany jen hrajou, a akorát klubu škoděj


FroZEN 
re: re: re: re: re: Dotaz

14.07.2009 08:07

ty jsi sam urazka Spartanu....


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Dotaz

15.07.2009 13:43

:D Pokud urážím tebe, vrhači dýmovnic, je to pro mne pocta


FroZEN 
re: re: re: re: re: re: re: Dotaz

17.07.2009 08:54

ja spis vrham z tebe


kordis 
Přečtěte si tohodle duševního invalidu

13.07.2009 10:14

lancik.blog.idnes.cz To je docela prdel.Doporučuju.


Kocek 
re: Přečtěte si tohodle duševního invalidu

13.07.2009 10:57

To je uplnej krypl, nemá smysl se tim sráčem zabejvat. Na idnes se mu denně vysmívaj i slávisti :D


kordis 
re: re: Přečtěte si tohodle duševního invalidu

13.07.2009 11:12

No takovej eric.blade ho tam oslavuje jako krále.Docela se bavim jak tam do sebe ryjete s katanem,psýtchořem atd. :-)


Kocek 
re: re: re: Přečtěte si tohodle duševního invalidu

13.07.2009 11:26

No jo, prdel musí bejt :) Jinak psýtchoř = lančík, a dost možná i další nicky, těch slávistů nemůže bejt blbejch tolik, navíc jejich demence je až nebezpečně podobná, viz. "rumuni", "toaletná" apod..


Kocek 
re: re: re: Přečtěte si tohodle duševního invalidu

13.07.2009 11:28

btw., to, že tam píše pod svym jménem, navíc tam má fotku, by mu mohlo způsobit nemalé potíže. Protože věřim tomu, že aspoň někdo z našich hools bude vědět, kde ten idiot bydlí.. A neřikám, že bych mu rozbitej ciferník nepřál, spíš naopak :)))


Urby 
logika???

13.07.2009 15:45

Jako já u jednání některých lidí postrádám logiku. Tak Ultras ze všech částí republiky i Evropy se snaží o povolení pyra. S tím naprosto souhlasim a zápasy v různyćh koutech Evropy, kde je pyro povoleno jsou fakt mazec! Ale neni možný vyžadovat jen práva a nemít žádný povinnosti. Házení pyra na hrací plochu (neni vůbec podstatný jestli to někoho zraní nebo ne, prostě to ubližuje hlavně fotbalu) a pak brečení, že na nás všechny media kydaj hnůj je dost naivní představa o tom jak dojít k nějakým kompromisům. A specielně Ultras Sparta se vždy nahlas ozvou, když jim jsou upírána nějaká práva, ale aby se taky uměli postavit proti takovýhlemu bezmozkovýmu jednání, to pak dávaj všichni ruce pryč. ACS je také jen firma, která si prostě nemůže dovolit pořád jen negativní reklamu...


Luky 
re: logika???

13.07.2009 15:47

nejdřív si zjisti fakta a pak kritizuj... Žádný pyro na hrací ploše nebylo


Urby 
re: re: logika???

13.07.2009 15:53

A o čem je celá tahle diskuze? O tom, že se většina snaží zjistit právě ty fakta, což se zatim bohužel nedaří... Takže pak musí člověk vycházet z jiných zdrojů, než jsou přímí účastníci. Ale co si budem povídat, na většině venkovních výjezdů se to pyro na hřišti objevuje, takže to nic nemění na mým názoru...


mojža 
re: re: logika???

13.07.2009 15:55

Jenže to jsme se bohužel z toho článku nedozvěděli.


Kocek 
re: re: logika???

15.07.2009 13:51

A co ta dýmovnice, co byla hozena na hrací plochu v prvním poločase, který se nadýchal Igor, a musel díky tomu střídat??????


DarkCook 
re: re: re: logika???

15.07.2009 14:05

Kocku, mas v hlave z piva kostku :) Tady je ta fotografie té dýmovnice z první půle. Přijde ti, že je na ploše ? :) http://www.spartaforever .cz/images/fotoalbum/1651/f8bb c9c9d5d06ea.jpg


DarkCook 
re: re: re: re: logika???

15.07.2009 14:06

Pif 
re: logika???

13.07.2009 18:30

perfektně vystihnuto s těmi právy.Třeba pyro by bylo strašně super, ale v rukou ožralejch bezmozků to nemá žádný smysl.To že všichni dávaji ruce pryč, chytaji člověka za slovo, nikdo nic neviděl a vlastně se vůbec nic nestalo, je bohužel už klasika.


Bruska 
To je Spartaforever

14.07.2009 03:03

V jednom filmu, při kterém z čtenářů tohoto webu nemrazí v zádech pouze mne se říká: To je Sparta. Po přečtení odpovědi Bombita rád a respektem říkám To je Spartaforever. Náš web, kdy se jde bez kompromisu k jádru věci. Příspěvěk si Bombito napsal s takovou sílou emocí s jakou hrál za Spartu Vojta, Mašek, Migas, Hašek. Dobrali jsme se pravdy. Zdá se být krutá, ale nesmí patřit pod koberec. Jiná cesta k titulům nevede. Tento web má potenciál přitáhnout na Letnou nebo na jiné stadiony řadu fanoušků Sparty, kteří klub podpoří nikoli poškodí. Skuteční fanoušci Sparty již nejsou v kotli nebo ultras. Generaci vládců ligy nahrazuje amorfní ksindl. Jejich místa jsou prázdná. Přál bych si, aby "nový kotel" vznikl na tribuně proti hlavní. Bez urážek, ale s největším nasazením. Jestli k tomu náš web přispěje, tak bráníme tu pravou soutěsku.


emil horáček 
Bombito

14.07.2009 22:56

Úplně zbytečně to hrotíš. Jako žádnou extra velkou divočinu bych sobotní představení ULTRAS nepovažoval. Na tancovačce se frajeři opijpu, poperou a taky se nechovaj asi jako posádka vašeho vozu - příde mi, že by se dle vás asi každej měl chovat jako vy. Na zápase jsem byl s rodinkou během dovolené a syn byl třeba z našich ULTRAS přímo nadšenej a nemůže se dočkat až mu bude 15 a pan Křetínský ho pustí do kotle(nechápu proč na Spartě takové omezení je...) Dělá se tady z toho zbytečnej humbuk, důvod k ukončení zápasu jsem žádnej neviděl a v podobném duchu to jak čtu viděl i Pepík Chovanec.


Bruska 
re: Bombito

15.07.2009 09:51

Milý pane Humbuku. Mne osobně vadí, že o lidech, kteří se hlásí ke Spartě vycházejí následující články : "Podle policejní zprávy Zemského policejního komanda Korutan, kterou má deník E15 k dispozici, napadli pražští chuligáni při zpáteční cestě obsluhu čerpací stanice nedaleko Klagenfurtu a oba její zaměstnance zranili. Pětadvacet mužů ve věku mezi 18 až 31 roky demolovalo zařízení stanice a dopustili se i krádeží. Předběžná škoda dosahuje tisíců korun. Mnohonásobně vyšší škodu za sebou zanechali ,,fanoušci" českého klubu přímo ve Wernbergu, kde pokračovali ve výtržnostech nejen krátce po ukončení utkání, kdy napadli 40 zasahujících policistů, ale poškodili mnoho jejich vozů. Dvaatřicetiletý Čech dokonce zranil úderem pěstí do obličeje jednoho z policistů. K jeho zpacifikování a identifikaci použila policie donucovacích prostředků včetně pepřového spreje." Osobně nemám nic proti tomu, že se někdo ožere a serve na tancovačce nebo se rozhodne plundrovat nějake pokojné rakouské městečko, je to jeho svobodné rozhodnutí, ale ať si k tomu nebere dres nebo šálu Sparty, protože tím do toho zatahuje daleko početnější skupinu příznivců Sparty, která takto neuvažuje, šály ať si vezme, když domluví si bitku u stadionu s tvrdým jádrem jiného klubu, pokud jde o rvačku s policií, jsou dnes daleko lepší příležitosti na politických akcích nejrůznějšího typu u nás i v cizině. A synka, aby viděl něco ostřejšího nenechte čekat do patnácti, vemte ho na zájezd do Londýna, zajděte si na fotbal do čtvrti Millwall. Z tamních chuligánu bude naprosto nadšenej. Možná vám při tom bude stříkat krev z huby, zubaře budete potřebovat víc než optika, ale mohu vás ujistit, že z toho tam ani zde nikdo humbuk dělat nebude. Spartaforever, ale bez vás.


Energetik 
re: re: Bombito

15.07.2009 10:34

Bruska: Mimo misu - vcera jsem byl ve Zlych Casech, tak mi Hanz rikal, ze ses taky zastavil. Ozvi se mi pripadne na mail, kde muzem trochu podebatovat o pivu ;-) Dik ;-)


Kocek 
re: Bombito

15.07.2009 13:53

Emile, ty si howado!!!