Kloboučku, hop! (SK Sigma Olomouc - AC SPARTA PRAHA, 6. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
StarejHomolka 
Super článek

01.09.2009 07:42

Velmi podařený článek. Díky! Takže zasednou k peru častěji :-)


asc-hct 
Sparta

01.09.2009 07:49

Hezky napsáno .Hodně mě mrzí že Sparta nehraje nedá více golů držet stav 1.0 je sebevražda.


matjo 
1. poločas

01.09.2009 08:51

skvělej, ve druhém o poznání horší, ale support na jedničku - buben byl parádní, ani megafon tolik nechyběl.


gero 
Výjezd

01.09.2009 08:56

Včera pro mě luxus výjezd (až na ten výsledek).Pořádně jsem si to užil fandění (skvělý suport celý zápas i po golu na 1:1),pivo a samozřejmě fotbal :-).Hra v prvním poločase dobrá,pak jakoby sme přestali hrát.Ke konci už to bylo nahoru-dolu.Máme to do Olmiku 70 km,takže pěkně autem,v klidu i na polepení benzínky samolepkami byl čas :-).


Gabra 
...

01.09.2009 09:31

Ještě teď nechápu, jak mohl ten chlápek projít přes celé hřiště, aniž by ho někdo následoval. Tohle se stát na Letné, tak noviny nepíšou o ničem jiném. :(


Jarri 
re: ...

01.09.2009 09:41

na vesnici se to tak nebere :P


Kocek 
re: ...

01.09.2009 09:50

Třeba jen zabloudil


jbee 
Další prokaučovaný zápas

01.09.2009 09:43

Ach jo, kdy Chovanec konečně pochopí, že bránit 1:0 venku, nota bene s mladým útočně laděným týmem, je volovina. Pokolikáté už jsme takhle ztratili vyhraný zápas. Ale je to pořád dokola... Jak může trenér vůbec nereagovat na vyrovnání? Pokud tedy chce vyhrát, jak vyhlašuje do novin. Proč tam nedá druhého útočníka, zvlášť když Zeman měl dost? Včera jsem u Jožkových (ne)střídání trpěl jako už dlouho ne :-(((


Bruska 
re: Další prokaučovaný zápas

01.09.2009 10:50

Kritizovat za toto utkání Chovance je hodně laciné a snadné. Nesouhlasím s tím. Při pohledu na lavičku je totiž jasné, že neměl koho střídat. Naopak Prudnikov, Kalouda i Střeštík při předchozích utkáních ukázali, že ztrácí hodně míčů, ale nejsou je ochotni vybojovat zpět. neuklidní hru, nepodrží míč. To, že Olomouc byla bojovnější a Sparta nedokázal přijmout tvrdší hru je sice problém trenérů, ale dlouhodobějšího rázu a skladby kádru, se kterým se bez peněz příliš mnoho dělat nedá. Prostě za nás hraje příliš mnoho hodných hráčů ke kterým se bohužel přiřadil i Kovba. Najednou chybí Holenda, Kladrubský, v podstatě pořád i Kucka a je dobře, že na toto téma Chovanec při každé tiskovce nepláče. Opusťme naivní představy, že vítězství přicházejí snadno a bezbolestně. Odolnost týmu by měla být spíše starostí Martina Haška.


jbee 
re: re: Další prokaučovaný zápas

01.09.2009 11:30

Právě proto, že máme takové hráče, jaké máme, nemůžeme si dovolit hrát údržbu. Přesto ji vždy hrajeme a skoro vždy to posereme (viz Příbram, o Panathinaikosu nemluvě). To je jasná chyba trenéra. A že ztrácejí míče je sice pravda, ale zase taková tragédie to není. Prudnikov klidně mohl jít na plac. Možná by nedal gól, ale aspoň by Wilfried nebyl na polovině domácích úplně sám. Prostě Chovanec měl střídáním zvýšit aktivitu, ne ji ještě snížit (co to mělo bejt s tím Hohenederem, proboha?! Za stavu 1:1? WTF?)


sin34 
re: re: re: Další prokaučovaný zápas

02.09.2009 09:18

Hlavne v tribodovem systemu jsou ty nase uplacane remizy celkem k nicemu. Meli bychom vice riskovat. Myslim, ze mame kvality na to, abychom aspon dve ze tri utkani zlomili ve vyhru..I kdyby jen jedno, porad to jsou tri body jako za remizu. I proti Boleslavi stridal Jozka v 90. minute Kucku - proboha proc?? Nastesti jsme nakonec gola dali..


sin34 
re: re: re: Další prokaučovaný zápas

02.09.2009 09:18

oprava: Tri body jako za 3 remizy..


leošek 
re: re: re: Další prokaučovaný zápas

02.09.2009 09:30

Máš naprostou pravdu


Kocek 
Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 09:50

Ten hoch je zatim uplně mimo!! Nezpracuje míč, neobejde soupeře, nedá pořádnou přihrávku, prostě NIC. Ale věřim, že na jaře už nás potáhne i se Střeštíkem, protože takovej Zeman je vyloženě poločasovej, ve druhý půli pravidelně odejde. Jinak ale někdo už by měl Bonymu vysvětlit, že je dobrý trefit občas bránu, protože včera nám dva body ztratil on svojí zbrklostí


majk 
re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 09:52

no teda navážet se do bonýška....


Kocek 
re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 11:36

Já se do něj nenavážim, ale ty šance, co měl, MUSÍ dávat, jinak nemá v základu co dělat. Je hezký, že ustojí 95% soubojů, ale útočník je od střílení golů. A věřit, že časem to přijde? :))))) Za rok tu ten kluk nebude


majk 
re: re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 16:20

doufám Kocku :)


dexicek 
re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 09:56

No, věřit tomu že nás na jaře potáhne Kalouda se Střeštíkem, navíc na úkor celkem solidně hrajícího Zemana..Hm..Kocku...


Kocek 
re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 11:37

Prosím tě, můžeš mi říct JEDNU akci Zemana ve druhý půli, která by si zasloužila přízvisko nebezpečná? :D Prostě hráč na půlku, víc ne, zatim..


skippy 
re: re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 12:35

a můžeš mi říct, jak byl včera nebezpečnej Kalouda??


Kocek 
re: re: re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 12:49

Když by sis přečetl můj první komentář, tak by ses tak blbě neptal :)))))))


Kovanej 
re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 10:03

souhlas s Wilfriede... zazdil co moch.


jbee 
re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 10:21

Včera nám 2 body zazdil Chovanec svou taktikou a (ne)střídáním. Že Bony mohl v první půli rozhodnout je pravda, ale nestalo se tak. Ale pořád je mladý, snad to přijde. Co se Kaloudy týče, tak já jsem z něj zatím taky spíše zklamán, ale za včerejšek bych ho nevinil, protože zjevně nevěděl co hrát nejen on, ale i Zeman s Vackem, s nimiž si vyloženě překážel. Ale holt česká trenérská tradice velí betonovat s pěti záložníky, tak má chlapec smůlu, musel se přizpůsobit...


Kocek 
re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 11:43

Počkej, a co bylo špatnýho na střídání??? V 60. minutě v podstatě kus za kus, protože Kadlec hrál od začátku trošku staženýho, což měl hrát i Kalouda, a těsně před koncem, kdy bylo jasný, že zápas je remízovej, už to snad ani nemůže bejt braný jako nějaký ovlivnění hry, ne? :)


jbee 
re: re: re: Nesouhlas s Kaloudou

01.09.2009 11:50

No, jestli měl hrát Kalouda podhrot, tak se mu to teda moc nedařilo. Buď mu to zapomněli říct, nebo to neměli sehrané, každopádně to byla chyba. Ovšem daleko větší chyba byla, že trenér nijak nezareagoval na vyrovnání. V tu chvíli měl prostě na plac přijít druhý útočník místo Zemana, který tahal nohy. Pokud jsme tedy skutečně chtěli hrát na výhru. Ale ony to byly asi jako obvykle jenom kecy...


pesfilipes 
jo jo

01.09.2009 10:22

to sou věci. bohužel sme trochu umřeli na neplodnou prvopoločasovou krásu. taklke někoho přejet, jít 3x skoro sami na bránu a dát jedinýho góla, to bída.... nestačilo to v příbrami, nestačilo to v olmíku, tak snad už nám to dojde. p.s. bony z toho aspoň zakončil - ač vedle. ale že vacek a kadlec (?) vůbec nezakončej, to je tragédie.


jiri 
re: jo jo

01.09.2009 10:26

Přesně tak, 3x sólo na brankáře a žádný zakončení, Bony z malýho vápna netrefí bránu, fakt šílený... Po první půli to mělo být 3:0 a je klid. Jinak už se těšim na Kucku v základu, toho chlapce mám rád :-)


majk 
re: re: jo jo

01.09.2009 10:41

KUCKUCKLAN !!!


Jumbo1 
re: re: re: jo jo

01.09.2009 11:08

Pobočka Bubeneč :-)))


pesfilipes 
re: re: jo jo

01.09.2009 11:47

z malýho vápna to nebylo přitom sóle, to bylo z velkýho - podobně jako v mariboru. ten volej z malýho levajdou byl... ehm. nepovedenej


Kocek 
re: jo jo

01.09.2009 11:39

Kadlecovi je 17 let proboha, nemůžeme od něj čekat střílení golů pořád!! Spíš nechápu, proč hraje v základu, když mu evidentně mnohem víc svědčí jít na plac v 70. minutě, kdy jsou obránci už unavený a on jim pláchne. Vacek je zoufalec, to řikám už hodně dlouho...


gero 
re: re: jo jo

01.09.2009 11:48

Mě se včera Vacek v první půli libil,akorát to chtělo zkusit vystřelit.Ve druhé půli stehně jako celá záloha odešel.Každopádně hra v první půli se mi libila,škoda te druhé.


Kocek 
re: re: re: jo jo

01.09.2009 12:50

Vacek by byl super hráč pro 80. léta, kdy se fotbal spíš chodil. Ale neřikám, že se nezlepší, jen mu chybí výbušnost a dynamika, a to je základ


Janina 
re: re: re: re: jo jo

01.09.2009 13:34

Nevim mě teda prijde že Kamil toho naběha dost..vraci se.. to spiš jak koukam na Zemana, jako pekny nacentruje treba mic..ale vysledky nulovy..standartky nah.. rohy k nicemu..ale tak kritizovat jen jednotlivý hrače nema moc smysl.. je to koletivni hra :)


Kocek 
re: re: re: re: re: jo jo

01.09.2009 14:15

Tak já je nekritizuju, na hráče jsem třeba v životě nepískal, ani na ty, co hráli otřesně. Spíš tak nějak diskutuju :) Add Zeman, z jeho přímáku jsme dali gol, a Bony měl z jeho rohu dát druhej. Centry má fakt nebezpečný, ještě kdyby měl větší úspěšnost v soubojích 1 na 1


kuchi 
re: re: re: re: re: jo jo

01.09.2009 16:53

Tak já si dám příště na zápase čtyři vlastňáky a pak řeknu v kabině, chlapi sorry, ale je to kolektivní hra :P


Janina 
re: re: re: re: re: re: jo jo

01.09.2009 18:13

kuchi nerejpej.. tvuj priklad je trochu jinej.. ja si myslim, ze jako kritizovat tady furt jedny hrace nema smysl.. to bylo furt haloo na Huska..ted zas nekdo jinej..


Gabra 
Pro HRÁČE

01.09.2009 12:40

Kluci, děkujeme za kloboučky, šály a vlajky, které jste nám před posledními zápasy věnovali. Je dobré vidět, že táhneme všichni za jeden provaz! Ať žije Sparta. :)


Kocek 
re: Pro HRÁČE

01.09.2009 12:51

Jo, to je super.. Tak hlavně v kotli umravněte těch pár wolů, co už to zase zkouší posrat :((


Jumbo 
re: re: Pro HRÁČE

01.09.2009 13:55

co to zas kecáš??


Kocek 
re: re: re: Pro HRÁČE

01.09.2009 14:17

jude slávie sem slyšel i včera.. Kdybyste si to aspon nechali na zápas v židoboudě, ale řvát to v zápase proti Sigmě nebo Mariboru, to je vrchol demence. Roky jsme se srávistům posmívali, že jejich dementi uráží Spartu i když s ní nehrajou, a vy ste spadli na jejich úroveň. To mě sere


Jumbo 
re: re: re: re: Pro HRÁČE

01.09.2009 14:44

To je zas kec... Jinak nevidim souvislost mezi těma kloboučkama od hráčů a timhle.


Kocek 
re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

01.09.2009 16:03

Neeee??? Tak zrovna tebe považuju za celkem chytrýho, a ty nevidíš souvislost?!! Ty nevíš, že ten tlustej zmrd z ČT na tohle přesně čeká, aby mohl vypnout ten přééénoooos, a nebo aby rozhodčí pohrozil ukončením zápasu? Pak sem zvědav, kolik šál a kloboučků vám hráči zase dají. Přemejšlej trošku probůh!!


Jumbo 
re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

01.09.2009 17:19

bacha, já jsem bez 1, takže nejsem ten chytrej :-)


Dušan 
re: re: re: re: Pro HRÁČE

01.09.2009 21:37

Kocku, řeknu ti to takhle. Prostě je spousta lidí , co bude Judovat ať se ti to a chrochtákovi líbí nebo ne. Nic stím nenaděláš, nanejvejš si běž Otíkovi pobrečet na rameno;-) Já jsem byl třeba velice rád, že se v sektoru našli lidi, kteří tento krásnej chorál včera rozjeli a ochotně jsem se přidal.


majk 
re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 08:06

Ať si Ota strčí přenos třeba do prdele, aspoň nás pak bude všude víc a sfsáci si budou moct rozjet svoje chorály. A proč by rozhodčí otravoval s nějakým přerušováním zápasu, když se mu v klidu po hřišti promenádujou ožralové, na které jen kouká a modlí se, aby pořadatelé v žabkách nezakopli při pečlivě plánovaném zásahu ??? Jebat diktát všelijakých sdružení, prostě Jude Slavie !!!


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 08:31

Klucí, vy jste tak drsný, ten net, to je ale ventil komplexů, co? :))) Pro mně za mně, klidně si to řvete, ale až vám pak přistane v tlamě pěst nějakýho normálního fanouška, nedivte se :D


Jumbo 
re: re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 13:47

kristepane kocku ty seš úplně mimo!! Normální fanoušek to skanduje taky nebo mu to nevadí a neplácá pak takovýdle hovna v diskuzi!!


Canizares 
re: re: re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 15:33

tobě přijde normální to skandovat na zápase se Sigmou?


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

03.09.2009 09:23

NE!!! Normální fanoušek v zápase s Olomoucí v první řadě fandí SPARTĚ, a pak, pokud jeho normálnost ovlivní např. rum, tak si zařve haná hanáá, prdel zakopaná, apod.. NORMÁLNÍ fanoušek se neztrapní pokřikem jude slávie...


Jumbo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

03.09.2009 17:23

Kocku, já se k tomuhle už vyjadřovat nebudu, ale něco ti řeknu.. Příště tam jeď i ty a fandi si jak chceš a ne že budeš doma a stěžovat si co špatně řvali ty ostatní...


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

04.09.2009 08:23

Samozřejmě, že když já fandím, tak se k těmto dětinským trapárnám nesnižuju :))) Jenom je mi tak trochu stydno, kam až jsme spadli


Canizares 
re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 15:36

Co je na tom chorálu krásného? Už se probudte. Vy asi vůbec nechápete význam slova fandění.


Dušan 
re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 18:32

Nenávist k židovi je potřeba vyjadřovat v každém zápase a né jen když snima hrajem;-)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Pro HRÁČE

03.09.2009 09:25

Nenávist k ŽIDOVI? Co ti Židi jako národ udělali? :-O


Canizares 
re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 15:30

naprostý souhlas


Titus 
re: re: re: re: Pro HRÁČE

02.09.2009 23:10

Stim souhlasim, ono to je opravdu demence tohle rvat kdyz hrajem uplne proti nekemu jinemu. Zazpivam si vse, zakricim cokoliv ale vtomto pripade radeji mlčím.


Janina 
:)

01.09.2009 13:32

Tak výjezd pěkny, jako tradičně :) Jinak k vykonu..2.polocas totalně prokaučovanej..Škoda..


pesfilipes 
Já teda nevim

01.09.2009 14:29

už po ikstý tu čtu prokaučovanej zápas... já to vidim jinak. přejet v první půli soupeře rozdílem dvou tříd, nedat 4 loženky (2xbony, kadlec, vacek) a pak se soupeř zmátoří že začne konečně i on něco hrát a skončí to 1-1, tak to neni hlavně kůli lepčí 2.půli domácích, ale podle mýho hl.kůli tý šílený produktivitě v první půli... nikoho tu neválcujeme dva roky, tak bůh zaplať za tu prvopoločasovou vlašťofku. výsledkově bod - nic moc... snad to přijde i výsledkově, časem


mojža 
já tedy nevim

01.09.2009 15:31

Doby kdy Sparta válcovala soupeře jsou nenávratně pryč,už jsem se a snad všichni jsme se s tím smířili,důkazem budiž zlepšující se atmosféra na domácích zápasech,prostě nejsou peníze na lepší hráče a mezi námi těch lepších hráčů už také moc není,takže budeme rádi za jakýkoliv úspěch s tímto mladým mančaftem a v budoucnu se uvidí.Se současnými majiteli klubu je to po letech takové malé zmrtvýchvstání.Buďme aspoň za to rádi.


Bombito 
Olomouc...

01.09.2009 17:35

Já už nevím, co si mám myslet. Po každé bodové ztrátě se tady vynoří spousta odborníků, kteří naprosto jasně vědí, kdo má hrát, kdo naopak hrát nemá, kdo je mizerný, kdo ve Spartě nemůže být, koho jsme neměli kupovat, koho máme koupit (ovšem neřekne za co) atd., atd. Trenéři jsou blbci, neschopní se nejen samostatně nasnídat, natož postavit vítěznou sestavu a stanovit tu nejlepší taktiku. Ale tak to přece není. Proč tedy zdejší rádoby odborníci nevystudují trenérskou školu a neukáží nám, jak správně trénovat a vést Spartu? Jsou to jen přiblblé kecy! Na začátku sezóny jsem avizoval, abychom si nedělali velké naděje, že tým je mladý, nezkušený a čeká ho hodně práce, než začne hrát podle našich představ. Psal jsem, abychom jim dali čas. Nikdo rozumný přece nemůže chtít, aby tihle kluci hned hráli jako Barcelona. Tím jsem myslel třeba celou sezónu, ale ne týden, jak si mnozí představují. Skvělý tým se buduje dlouho, chce to trpělivost a dát jim důvěru i ve chvílích, kdy se jim nedaří. I ti různí Nedvědové, Lokvencové, Haškové, Frýdkové nebo Němečkové nehráli hned jako bozi, vše si nejdříve museli pěkně odmakat. A já vidím, že drtivá většina našich hráčů to ví a snaží se poctivě pracovat. Tak jim, proboha, ten čas dejte a nevyhazujte je hned při kdejaké remíze. Těch ještě bude.....! A v neposlední řadě bych se ještě zmínil o druhé straně mince. Nevšiml jsem si, že by tu někdo napsal, že Olomouc má velmi dobrý tým. Rychlý, tvrdý, nebojácný, vedený dobrým trenérem. A oni také chtějí vyhrát každý zápas. Někdy to vyjde, někdy ne, ale s myšlenkou na prohru nejde do utkání nikdo. A troufnu si tvrdit, že v Olomouci se moc vyhrávat nebude. Na to se také nesmí zapomenout. Ty řeči "My jsme Sparta, vy nejste nic!" už dávno neplatí. P.S. Dobrá práce, Šimi! ;-)


gero 
re: Olomouc...

01.09.2009 17:49

Máš pracdu.


friggo 
re: Olomouc...

01.09.2009 18:20

Není co dodat!


disi 
re: Olomouc...

01.09.2009 18:42

Přesně tak.Olomouc má velmi dobrého trenéra,který ty hráče ve druhé půli vyhecoval tak,že by i tu trávu žrali.Naše kluky taky trochu pokopali a bylo to.Jen se zmíním ještě o Kušnírovi.Ten faul by na mezinárodní scéně byl na červenou.


sodomak 
re: Olomouc...

01.09.2009 20:02

Navíc bych řek, že momentálně nám "hoří" jen zakončování, všechno ostatní je o 200% lepší než v minulý sezóně, kdy sme se nebyli pomalu schopný dostat před vápno soupeře. A ona i ta lepší střelba přijde, chce to čas.


Kocek 
re: Olomouc...

02.09.2009 08:34

Já třeba bod z Olomouce beru, ale mrzí mě, že nemáme pořád hráče, co trefí z 10 metrů bránu.. Kdejakej Slovinec, Polák atd., by ze šancí co měli Bony nebo Váca dal v pohodě dva goly, u nás ti kluci buď netrefí bránu, nebo si tak dlouho chystaj střelu, až jim obránce míč ukopne. A mám obavu, že tohle se naučit nedá, to musí mít hráč v sobě...


gero 
re: re: Olomouc...

02.09.2009 09:26

Ale My takového útočníka máme-jmenuje se Libor Došek :-).Nebo v "B" Petr Putz.


Kocek 
re: re: re: Olomouc...

02.09.2009 11:33

Noo, u Doška pořád trvám na tom, že kdyby se hrál trochu jinej styl, tak se prosadil. Ale od Poborskýho u nás neni hráč, co by dával přesný míče do vápna, a tím Libor trpěl.. Putze neznám, ale třeba časem, proč ne?


gero 
re: re: re: re: Olomouc...

02.09.2009 17:02

Paradoxně Došek dával nejvíc golů když už tam Poborský nebyl :-).


jbee 
re: Olomouc...

02.09.2009 09:31

Máš pravdu, že musíme být trpěliví, že máme mladý tým, který se teprve buduje atd. Ale to se týká hráčů, ne trenéra, ten má zkušeností hafo. To se na mě nezlob, ale když vidím ta Chovancova střídání (a nejen já, ale i nezaujatí pozorovatelé Spartě nefandící), tak kroutím hlavou. Na to nepotřebuji trenérskou licenci, na to stačí občas koukat na fotbal. Nebo tobě přijde normální v utkání, které "chceš vyhrát" (to Jožo tvrdil, ne já, já bod z Olomouce beru), reagovat na vyrovnání ze 70. minuty střídáním 2 defensivních záložníků v poslední pětiminutovce? Sorry, ale takhle se betonuje plichta, ne hraje na vítězství. A já, a tady uznávám, že je to spíše filosofická otázka, nemám rád tohle bránění plichty nebo vedení 1:0 apod. Zabíjí to fotbal (ruku na srdce, vám nebylo třeba za Kušníra občas trapno? Vždyť se tam válel skoro jako to dělají různé Bohemky u nás :-/). Já chci, aby hráli na vítězství. Máme mladý tým plný útočných kreativních hráčů (vždyť i náš 2. stoper je konstruktivnější než polovina krajních beků v lize), tak toho využijme. Mně by vůbec nevadilo, kdybychom uhráli plichtu po krásném fotbale nahoru dolů (jako v první půli). Dokonce by mi ani nevadilo, kdybychom tam byli prohráli, Olomouc je silná a s dobrým trenérem. Ale hrát celou druhou půli údržbu a ještě nevyhrát, to se na mě nezlobte, ale, jak praví klasik, vám se ten fotbal jako líbil?


gero 
re: re: Olomouc...

02.09.2009 09:41

S Chovancem máš asi pravdu,ale mě přišlo,že našim trochu došly síly a z toho mám trochu strach.Pokud ne a prostě jemom začali hrát zanďoura,tak jde vidět že ve středu zálohy nám chybí nějaký hráč,který by v takové situaci podržel balon a uklidnil hru.Jsem zvědavý,jestli příjde ten Matějovský :-).


jbee 
re: re: re: Olomouc...

02.09.2009 10:08

Ne jo, ale když dojdou hráčům síly, jakože někderým asi fakt došly - jmenovitě Zemanovi, možná Vackovi, každopádně Kadlecovi a Bony taky nevypadal ke konci extra svěže, což se zase není čemu divit, když ve svém věku hrají 2 ostré zápasy týdně, tak proto je dalších 6 hráčů na střídačce. Ti ty síly mají. Tak bych čekal, že když teda docházejí síly, tak trenér nebude čekat s 2. střídáním do 85. minuty...


Canizares 
re: re: Olomouc...

02.09.2009 15:29

Kucku bych neoznačil za defenzivního záložníka, to, že pár zápasů na tom postu odehrál a solidně z něj defenzivního nedělá a Hoheneder tam měl jít hlavně na hlavičky - ale to nic nemění na tom, že ta střídání jsou divná - ale zápas jsme neztratili špatnými střídáními ale špatnou druhou půlí. Jinak za ty naše " povaleče" my opravdu bylo trapno - Kušnír, ale i jiní. Dokud se za to nezačnou dávat karty, tak to nezmizí - a klidně i třeba stopku na další zápas. Na začátku sezóny jsme slávistům vyčítali, že jim Jarda "Hollywood" Černý uhrál bod s Boleslaví a ted abychom se styděli i za vlastní hráče.


vojta.acs 
ACS Hooligans

02.09.2009 14:42

Stejně mě na pondělí nejvíc pobavilo,když se minimálně 60letej děda rozeřval na celej sektor "ACS HOOLIGANS:-)"


gero 
re: ACS Hooligans

02.09.2009 17:01

Jo hochu byl to asi Oldschoolák :-).


Kocek 
re: ACS Hooligans

03.09.2009 09:27

:)))))))))


guvor 
Proč

09.09.2009 19:53

Jste nejeli společně s ostatníma sparťanama??? Smrděj vám snad, nebo nejsou pro vás dost nóbl??