Zelenobílá bída (Bohemians 1905 - AC SPARTA PRAHA, 16. lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
HVK 
džonnnyyyy

29.11.2009 01:37

goooooooooooool


artaxerxes 
Hubník

29.11.2009 01:48

No nic proti, ale Hubník dostal žlutou naprosto správně - Ibragimov si předkopl balon a Hubník se ten balon snažil "skluzem" odkopnout, ale místo toho podrazil nohu Ibragimova a při tom se zranil - nic proti, ale i přesto, že se zranil tak za to musí být žlutá. Jinak co se týče Dáši tak to hodně pouštěla, ale i díky tomu se dopustila pár chyb (např. faul na Žofčáka a Kušníra) ale díky tomu se ten zápas nekouskoval a měl alespoň nějaké tempo K Střeštíkovi - myslím, že odehrál nejlepší zápas ve Spartě (pěkná asistence), ale pořád to ale je nic moc. Bylo vidět, že jeho fyzička jde oproti dřívějším zápásům hodně nahoru, ale stále si nevěří. K Vackovi - je to neskutečný bojovník, ale jeho přihrávky dopředu, to je děs a hrůza. Mě osobně velmi mile překvapil Hušek, který dle mého dnes patřil k nejlepším.


HVK 
re: Hubník

29.11.2009 02:01

co to meleš za hovadiny..hubnik chtěl odkopnout balon a ze zadu tam vbehnul klokan...podívej se na opakovanej záběr než začneš někomu něco opravovat..ty skluze


Kocek 
re: re: Hubník

29.11.2009 15:42

Ty wole, chtěl, ale fetka byla rychlejší a tak to byl zcela jasnej faul!!!!


HVK 
re: re: re: Hubník

30.11.2009 08:49

vůl seš sám nebavim se o žlutý


Richmond 
re: re: re: re: Hubník

30.11.2009 10:41

pochybuji o tvých znalostech pravidel kopané...


HVK 
re: re: re: re: re: Hubník

30.11.2009 13:15

http://www.ceskatelevize. ... hned jak mi tu najdeš ten skluz kterým hubník zastavil klokana tak můžeš


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: Hubník

01.12.2009 07:44

Synu, pravdou je, že Hubník se opravdu zranil při zákroku, po kterém dostal (a správně, byl u balonu pozdě) žlutou kartu. Byl to souboj, kdy zelenobílí šli do otevřené obrany, on přišel asi tak o sekundu později, než si bohemkář předkopl míč a zasáhl podrážkou klokana. Bohužel se u toho zranil a říkal si o střídání, které nebylo vyslyšeno.. až o půlce.


HVK 
re: re: re: re: re: re: re: Hubník

01.12.2009 11:00

a skluzem co :D


Richmond 
re: re: re: re: re: re: re: re: Hubník

01.12.2009 13:07

o skluzu tady mluvíš jen ty :))))


HVK 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hubník

01.12.2009 13:18

2 řádek ..takže opět..podáívej se na co reaguju než začneš blábolit


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: Hubník

01.12.2009 13:27

On to asi zblbnul formulací. Skluz to nebyl, skočil do souboje, zkrátka natáhnul nohu :-D


Kocek 
re: re: re: re: Hubník

30.11.2009 19:02

A o čem se tedy bavíš?


Kocek 
re: re: re: re: Hubník

30.11.2009 19:13

Tak sem si pročet ještě jednou tuto diskusi, a o čem se tedy bavíš? Hubník dostal kartu za to, co popisuje kolega vejš, za což mu ty nadáváš. Opravdu se pleteš...


HVK 
re: re: re: re: re: Hubník

30.11.2009 19:27

hubník nešel do souboje skluzem


Mru 
re: Hubník

29.11.2009 14:22

Naprostej souhlas se vším. Damková si myslím pískala velice dobře a co se týče Hubni,tak jediný zabery co jsem viděl bylo, že u míče byl první savec a tudíž žlutá oprávněná. A není to vlastně jedno??? Hubňa nám stejně zdrhne do zahraničí,tak ho ta žlutá nikde brzdit nebude. Hláška že damková patří k plotně je fakt dostu ubohá. Místo aby si byl rád, že se najdou na našem trávníku rozhodčí, co nepískají každou mrdku,tak tu budeš mluvit o kozách. Byl jsem rád, že se Igor chytá, v minulých zápasech hodně přihrávek kazil ale moc dobře si pamatuju, co ten kluk umí a je v něm. Doufám, že se mu bude dařit i v domácím utkání abych toho rejpala a kritika Igora co sedí vedle mě mohl usměrnit. Už by se měl trefit i Manuel,nebot jeho střely mají víc než dobrý parametry. Vacek byl opravdu standart a Střeštík musím říct, že odehrál nejlepší zápas ve Spartě - to neznamená ale že hrál dobře-bohužel. Bony si myslím, že až na 2 šance hrál spíše pro tým,než na sebe,tak jeho kritiku taky moc nechápu. Už dlouho nedal gol,tak snad to příjde teď v Holandsku.... Na Kodani zdar.


HVK 
re: re: Hubník

29.11.2009 15:03

pust si na stránkách CT celý zápas..


vestec 
re: re: Hubník

02.12.2009 09:45

naprostej souhlas !!!!!


dombas 
re: re: Hubník

02.12.2009 16:44

stačej mi tvoje první dvě věty a už vim že jsi stejná "píčka" jako Damková :))...promiň víc než ty dvě věty jsem si opravdu nepřečetl...


Mru 
re: re: re: Hubník

02.12.2009 20:14

V pohodě - taky názor. Stejně tam nebylo nic důležitého a jelikož čteš jenom dvě věty,tak bych jenom shrnul, že si asi taky pěknej pinďour, když dokážeš člověka zhodnotit ze dvou vět - kdyžtak napiš svůj názor na Damkovou,ať zjistím, že jsem se třeba spletl. No a jelikož už dál nečteš,tak. Táhni buzno :)


dombas 
re: re: re: re: Hubník

03.12.2009 08:21

s někym kdo napíše že dagmar damková pískala velice dobře se nemá cenu ani bavit..jinak s tou buznou to bylo drsnýý :))


w88p 
Hrát téměř celý zápas o 9

29.11.2009 02:16

A přesto porazit ty zelené svině o 2 góly tomu říkám frajeřina:-)!!


Herrer 
re: Hrát téměř celý zápas o 9

01.12.2009 17:51

Budeš tyhle sračky opakovat furt dokola nebo to je konečně naposledy? Myslíš,že seš vtipnej? Nebo drsnej? Nebo obojí? Chceš aby si toho všimli všichni a nikomu to neuteklo? proto to furt opakuješ? Takže tě hezky poprosím,jestli opravdu nemáš co říct,tak se prosím tě seber a drž už hubu.


w88p 
re: re: Hrát téměř celý zápas o 9

02.12.2009 12:10

Budu si psát co chci a kdy chci, změnit to může jen průvan v kádru ACS. A že se to nějaké zhulené smažce co se válí doma na gauči nelíbí, je čistě tvůj boj;-)


Herrer 
re: re: re: Hrát téměř celý zápas o 9

02.12.2009 17:25

Ty můžěš jenom doufat,že žádnej barevnej už nepřibyde,protože pak už bys měl problém to odečíst;-)


a.cikatilo 
re: Hrát téměř celý zápas o 9

02.12.2009 20:56

Clovece me zajima jak by ses zachoval v situaci pred transplantaci a ta ledvina treba by byla od negra a treba zidovskyho vyznani vzal bys jinak bys umrel


Herrer 
re: re: Hrát téměř celý zápas o 9

03.12.2009 07:55

Vzal,ale tvrdil by,že žije bez ledviny:-)


gero 
demolice

29.11.2009 07:54

Chci se zeptat,demolice strahova z nasši stranybyla vyprovolována ochrankou ? Nebo to byl akt "čisté lásky" ke strahovskému stadionu ?


StarejHomolka 
Choreofond

29.11.2009 09:54

Díky všem, kteří přispívají na choreo. Včera vás bylo prostřednictvím šál, samolepek a kalendáříků opravdu hodně! Peníze půjdou na choreo pro poslední zápas s Kodaní... Zároveň díky všem, kteří se podílejí na realizaci, grafickém zpracování i na distribuci daných věciček SF a "12"! ACS!


dombas 
re: Choreofond

03.12.2009 08:25

....bohužel jsem si od té krásné slečny šálu koupit nemohl protože jsem neměl u sebe prachy...tak snad příště :)) acs


Morkon 
Bohemka

29.11.2009 10:56

Co pořád máte s tou falešnou a pravou Bohemkou? To chcete, aby byla v lize Bohemka na kterou chodí 100 lidí?


DarkCook 
re: Bohemka

29.11.2009 11:00

Vršovičtí kolchozníci budou falešná Bohemka vždy a je úplně jedno, jestli budou hrát v první lize, někde v pralese, nebo v Lize mistrů. To je prostě fakt, přes který vlak nejede. To nemá nic společného s tím, koho by kdo chtěl mít v Gambáčlize.


Status Quo 
re: Bohemka

29.11.2009 11:32

Jedinou pravou Bohemkou je ta Vejsadova někde ve 4.třídě v Praze. Zbytek má smůlu.


Pif 
evidentně co člověk to názor

29.11.2009 11:25

s výkony hráčů se nestotožňuji - Vacek trapný jako obvykle,kazil přihrávky tradičně a nebyl skoro vidět taky tradičně.Bony oproti jindy daleko více hrál pro ostatní a kromě snad jedný zbytečný individuální akce pořád přihrával.Damková pískala v pohoděd. Pouštěla tvrdší hru, ale alespoň mi přišlo že ji nekouskuje a posílat ji za plotnu mi přijde ubohý.Stejně tak demence některých fans zhruba posledních 20 minut.Zbytečný házení sedaček a vylomení brány.Je to škoda, support byl jinak slušnej.Hlavně pak kvuli dementům jiný nevinní dosávanou od A.C.A.B. uplně zbytečně.Tudíž si myslím že by si (nejen) nějakou kritiku taky zasloužili, ne dělat že je vše v pohodě.


mychal 
re: evidentně co člověk to názor

29.11.2009 14:10

Naprosto souhlasím!


NotoriousB.I.G. 
re: evidentně co člověk to názor

29.11.2009 14:10

Souhlas, já viděl Vacka asi jenom 5x za zápas u míče.


dexicek 
re: re: evidentně co člověk to názor

29.11.2009 21:06

MJusim se přidat k polemice. Vacek za celej zápas tradičně nevymyslel apsolutně nic.


Richmond 
re: evidentně co člověk to názor

30.11.2009 10:43

Souhlasím s tebou..akorát na pí. Dámkové je evidentně vidět, že neumí posuzovat osobní střety a domluva s pomezními byla velmi bídna asi v pěti případech...


vestec 
re: evidentně co člověk to názor

02.12.2009 09:48

absolutně absolutní souhlas !!!!!


Jumbo 
...

29.11.2009 11:39

pěkně napsaný.. :-)


Kovanej 
Dobrý

29.11.2009 12:06

Ludvo, pěknej článek... :o)


lucifer.pekelny 
Damková

29.11.2009 15:54

No já si myslím, že hravě strčí ty ostatní co pískají ligu di kapsy. Jednak pískat umí a druhak hru nekouskuje, ale pouští. Kdyby nám pískala každej zápas, tak jsem spokojenej... a i Kušnír by se odnaučil padat :-) A žlutá Hubníkovi nebyla nic otočeného, prostě byl ten polomongol rychlejší a Hubna ho trefil - faul bez diskuze :-)


Ludva 
re: Damková

29.11.2009 17:11

Narozdíl od tebe jsem byl na stadionu:))..a tam jsem to viděl jak jsem to viděl:))..jestli je to pravda nebo ne není důležitý, na to ať se každej podívá v záznamu:))


lucifer.pekelny 
re: re: Damková

29.11.2009 18:30

no ty vole, to je argument :-)))


Kovanej 
re: re: re: Damková

29.11.2009 19:42

ta p*ča naběhala za zápas tak 550 metrů a vůbec nemohla posuzovat situace, od kterejch byla 50-70 m... zákrok na Žofčáka u lajny neodpískala, to bylo do nebe volající! Nechala to na pomezních a to byli taky dobrý tydýti.


Celticgirl 
re: re: re: re: Damková

29.11.2009 21:57

Já se do toho vmíchám, ten faul na Žofčáka byla chyba pomezního, který má tyhle věci na starosti. Rozhodčí má běhat v diagonále a tyhle situace má ukazovat pomezní. Možná je to nové nařízení, nevím, ale poslední dobou se o tohle docela zajímám, protože přítel píská a tohle mi bylo vysvětleno po první výtce na adresu rozhodčího, kterému mával :-). Každopádně když jsme u toho pomezního, zrovna tenhle na týhle straně byl vůbec hustej.. zcela prokazatelně přímo před ním bylo x držení atd. a on nic, jednou to chtěl mávnout, ale v půlce si to rozmyslel.. asi byl nějakej zfetovanej..


Bruska 
re: re: re: Damková

29.11.2009 20:20

Jedinou přednost rozhodčí Damkové představuje skutečnost, že netrpí mužskými mindráky, což zůstává problémem velké většiny našich rozhodčích. Díky tomu není přiliš těžké odhadnout její reakci respektive standardní chování během celého utkání. Píská tak, jako by měla strach, aby jí nechali rozhodovat znovu. Takže se do hry vměšuje minimálně a spoléhá na to, že hráči jsou natolik ohromeni přítomností ženy v pánských trenýrkách na hřišti, že jí nebudou komplikovat život. Hra má díky tomu opravdu větší spád neboť Damková se opravdu nemá potřebu v tomto směru předvádět, bohužel se však nedokáže předvést ani v několika málo momentech, kdy naopak rozhodčí musí předvést, že je na hřišti pánem. To bylo včera v okamžiku naprosto kriminálního zákroku zezadu přes achilovky v druhé půli. Ta se projevila jako běžný český přizdisráč s píštalkou a na červenou kartu se nezmohla. Podle mne nerozezná úmysl, s jakým jde hráč do souboje, neodhadne, kdy atmosféra zhoustne a hráči se jsou schopni pokopat. Hubník sice fauloval, ale pokud mu za tento střet dala žlutou (podle mne zbytečně) tak jich během utkání musela rozdat deset až patnáct + žlutá místo červené, celkově souhlas s plotnou. Na utkání Bohemians Sparta jí proto mohl nasadit pouze idiot.


Kovanej 
re: re: re: re: Damková

29.11.2009 21:02

Brusko, naprosto trefné a výstižné...


Ludva 
re: re: re: re: re: Damková

29.11.2009 21:25

Jo, jo, Bruska ta napsal tak, jak jsem to nedokázal, ale řekl co jsem chtěl říct:) Doufám, že mi lu-pe zase napíše, že to je argument vo ho.ně:))


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: re: re: Damková

01.12.2009 10:02

Brusky argument je obsáhlej a chápu, co chtěl vyjádřit. A i když si myslím něco jinýho, tak ho beru. Ty ze sebe nevypravíš dvě kloudný věty, tak ti musím odpovídat co nejjednodušeji. :-) Ještěže se Ludvíku živíš rukama a ne hlavou :-)))))


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Damková

01.12.2009 21:43

No ještě že neživím tebe, kterej se místo práce v 10 hodin dopoledne vykecáváš na netu:))


lucifer.pekelny 
re: re: re: re: re: re: re: re: Damková

02.12.2009 14:01

já už mám všechno hotovo :-)


acskncl 
Dobrej clanek

29.11.2009 17:18

Akorat bych asi nesouhlasil stou Dasenkou:-) To ze nepiskala kazde skobrtnuti si myslim bylo dobre a hra mela vic spad. Jinak zapas si myslim mel vse co je k derby potreba a urcite patri mezi nejpovedenejsi zapasy podzimu.


Bruska 
Pravá - nepravá ? Zbytečná !

29.11.2009 20:54

Zbytečně medializovaný spor o pravosti klubů by neměl zakrývat podstatnější otázku. Bohemka je hlavně zbytečná. Co přinesla uměle vzkříšená mrtvola G lize? Z pohledu dvou utkání se Spartou 90 minut antifotbalu + 60 minut nudy + 30 bezradnosti od okamžiku, kdy 1905 dostali první branku. Jedna nebezpečná střela na branku, dva nákopy ve stylu rugby nad ní, několik kriminálních faulů. Tohle mužstvo nemá s Bohemians v éře Pospíchala nebo Petržely společného nic kromě dresů. Existence dvou týmů Bohemians znamená pouze otázku, kdy se konečně G liga zúží na 10 mužstev a převládnou tkání o něčem nad utkáními o ničem. Tím samozřejmě nechci snížit výkon Sparty, dvoubrankový rozdíl mezi prvním a druhým utkáním je jasným potvrzením vzestupu našeho týmu.


becici 
re: Pravá - nepravá ? Zbytečná !

29.11.2009 21:21

Podpis.


tucnak 
re: Pravá - nepravá ? Zbytečná !

30.11.2009 17:21

Přesně tak!!!


Stolicka 
re: Pravá - nepravá ? Zbytečná !

01.12.2009 11:18

Souhlas, jenže na to ti ta p*ča Hašek řekne, že by neměli kde vyrůstat mladí! Co je to za blbost, kolik mladejch hraje u nekopů v obou Bohemkach, Budejicich, Kladne atd.?


Bruska 
re: re: Pravá - nepravá ? Zbytečná !

01.12.2009 13:03

V druhé lize, protože sestupem šestice týmů z G ligy by se z ní konečně stala regulérní a kvalitnější soutěž. A pro mladé hráče by tam byl dostatečný prostor. Na druhou stranu by talentovaní mladíci měli ambice přestoupit do prvoligových klubů. Nicméně Hašan v tomto směru brzda podle mne není. Na toho mne mrzí, že rychle zapomíná a čím dál tím víc ho zajímají jenom jeho kamarádi. Tvrdil, že Strahově je to potřeba změnit od základů. Když tam fans Sparty, co ho vzali vážně, vysadí jeden plůtek, tak neřekne. "To nejsou vrátka, ale pro některé fanoušky výzva respektive pomník bafuňářské blbosti ostatně jako celý strahovský stadion. Proč tam jsou, proč jdou tak snadno vysadit ? A nebo konec konců to je dobrá záminka jak následně uspořádat A.C.A. B. manévry.


Bruska 
Co s načatým prosincem ?

29.11.2009 22:08

Utkání s Kodaní se opravdu hraje až 16. prosince, takže přijdou dva víkendy po utkání s Eindhovenem bez zápasu. Jde o období, kdy je po sezóně, takže sehnat soupeře na přátelský zápas prakticky nelze. V této absurdní situaci se nabízí jenom jeden soupeř - sešívky, ale ty by z nás v aktuální formě měly strach.


looki 
re: Co s načatým prosincem ?

29.11.2009 22:33

ještě rakušáci a ty jsou v EL dokonce čtyři, takže ta možnost tady je..


Bruska 
re: re: Co s načatým prosincem ?

29.11.2009 23:00

V Rakousku se oba vikendy v první polovině prosince hraje 18. a 19. kolo.


gero 
re: Co s načatým prosincem ?

30.11.2009 04:25

Já si myslím,že poslouží spiše naše "B".Chyba možná byla odehrát to utkání ČMFS s ČB v repre přestávce,měli to nechat právě na tu mezeru.


Gabra 
re: re: Co s načatým prosincem ?

30.11.2009 12:38

Myslíš, že by o to stály Budějky, když už teď mají dovolenou?


gero 
re: re: re: Co s načatým prosincem ?

30.11.2009 18:06

Kdyby jsme slušně poprosili :-).


referi 
Dáša a pravá Bohemka

29.11.2009 23:12

Kritizovat Damkovou je dost ubohý,asi máte všichni krátkou paměť,jak nás nechal na podzim skopat jistý p.Franěk,ŽK pro Hubňu správna,nebyla za faul,ten byl neúmyslný,ale za zmaření slibně se rozvíjející se akce,klokan by běžel do volného prostoru.Dáša pískala s přehledem,pár drobných chyb,jako každý rozhodčí,narozdíl od jiných pánů s píšťalkou se nebojí hru pustit,všichni slintáme po anglické lize a když tady konečně někdo píská v podobném stylu tak je to najednou špatně.Fyzičku má takovou že strčí půlku naší mužské populace do kapsy,na holku výborné a její úspěchy na mezinárodním poli snad hovoří za vše,to snad nemůže zpochybňovat nikdo,finále OH,finále ME,finále LM,semifinále MS to asi není náhod, i když většina řekne že jen holky,ale v kontextu je to jedno.Ještě než ji lampasák Macela vyhodil z ligy,pískala finále Českého poháru v Liberci Sparta-Baník a pokud vím tak velmi dobře.Pravá Bohemka opravdu hraje 3.třídu v Praze,1905 si soutěže kupují a navíc jejich přijetí do tehdejší ČFL bylo neoprávněné,jsou pod tím podepsáni p.Chvála,Doležal a Mokrý,ty jistě všichni znáte z minulého vedení ČMFS,Bohemians/Střížkov naopak vše vykopali normálně,jen asi mají problémy s názvem,ale to je jejich věc.


Richmond 
Ludva

30.11.2009 10:39

nechápu tvůj primitivní výměšek typu nechápu, proč bohužel vyvedli fandy, kteří vytrhali a posléze házeli sedačky na běžeckou dráhu.... takovýhle pseudofandy, kteří akorát poškozujou fotbal a i Spartu, tak ty rozhodně neuznávám, ale nejom já. Měl sem o tobě jiné mínění :(((


Ludva 
re: Ludva

30.11.2009 13:20

Sám si primitiv, protože neumíš číst!:))...kde něco podobného píšu??? Byl jsi tam? Viděl jsi tradičně "profesionální" zásah ??, kdy ti zamindrákování páni policisté mlátili ty první co jim přišli pod ruku, namísto toho aby tedy když už vyhodnotili situaci jako nezvladatelnou pořadatelskou službou (což samo o sobě mi přijde úsměvné při pohledu na těch pár sedaček co tam vesměs všechny hodil jeden cca 20 letý kluk rozhodně nevypadající jako 2 metrová gorila, s kterou by si nabušenci neměli poradit) případně vyvedli toho, kdo si o to koledoval. Podívej se na fotku z www.idnes.cz, kde je pěkně zachyceno, jak zasahují proti chuligánům = ve vřavě A.C.A.B. je holka, která s tím /pokud jsem tedy dobře viděl:) nemala ale vubec nic společného. A i kdyby dostala jen tahle jedna osoba "do držky" od fízlů neprávem, zásah byl bohužel tradičně úplně debilní a neadekvátní!! Nebo snad pár sedaček má hodnotu zmlácené fanynky?? Prober se a než tady začneš házet rozumy a někoho nazývat primitivem, nauč se první v klidu číst.


Kocek 
re: re: Ludva

30.11.2009 19:08

No, kdybyste se vy, "normální" fans a ti nejvěrnější, místo smíchu dokázali ozvat a těch pár kryplů usměrnili, tak pak nedostanem my, co jsme stáli na kraji, vobuškem..


Ludva 
re: re: re: Ludva

30.11.2009 21:50

Jestli jsi dostal ty, tak odvolávám co jsem napsal a zas tak mi ten zákrok nevadí!:)))


martanek 
re: re: re: Ludva

30.11.2009 21:58

Kocku tys dostal vobuskem? Tak to pak skoda kazde rany co padla vedle:-( :-/


Richmond 
re: re: Ludva

01.12.2009 13:09

normální člověk se zdekuje a nenalézá se uprostřed vřavy...


Luky 
re: re: re: Ludva

01.12.2009 13:16

kdybys na ten fotbal chodil tak víš jak to chodí...


Celticgirl 
re: re: re: Ludva

01.12.2009 13:31

Aha.. takže normální nejsem, když jsem v Plzni byla jedním z terčů zákroku Policie, který nesmyslně napadl půlku kotle za to, že nějaká slečna zapálila světlici a ti byli tak rychlí, že jsme chvíli ani nevěděli, jestli ta světlice byla zápalená ještě před zásahem.. Zkus někdy stát na "blbym" místě, pak bys možná nic o "útěku" z místa činu nemluvil..


Jumbo1 
re: re: re: re: Ludva

02.12.2009 10:51

Svatá pravda, předloňskou sezonu v Liberci (poslední kolo) jsem i já okusil, jak chutná jedna točená policejním obuškem přes záda...Stál jsem v blbou chvíli na blbým místě...jasně, stane se a na fotbal kv.li tomu chodit nepřestanu. Ale to cos napsala Míšo, tak to podepisuju...


dombas 
re: re: Ludva

03.12.2009 08:58

souhlasim s tebou...kdo si v tu chvíli šel pro párek nebo pivo tak měl smůlu a dostal od fízlů naloženo..bohužel je to pořád to samé dokola...prostě tam naběhl kordol zakuklenců a řezal to tradičně hlava nehlava než si našli pár obětí a ustoupili..je vidět,že tam jsou ještě větší vypatlanci než jsme mysleli :)) mimochodem pořadatelská služba byla výborná, dostat zaplaceno v podstatě za to,že tam celej zápas stojíš a nehneš ani brvou to musí bejt super job :))) kdo z nás dostává zaplaceno za nic???.... FORZA SPARTA!!!


sh88 
re: Ludva

30.11.2009 14:11

Panáček to jistě sledoval z tepla svého gauče. K těm zamindrákovanejm lze říct jen A.C.A.B.


becici 
re: Ludva

30.11.2009 16:14

Jsi asi hodně ovlivněn medii. Ničení cizího majetku asi není ta správná cesta, únosná mez by měla být všude. Chce to spíše přístě zjistit vsechny fakta, proč a kvůli čemu se "zlobilo" a možná by si to hodnotil jinak:-)


Ondra 
re: re: Ludva

30.11.2009 16:37

Tak to by mě, přiznám se, hodně zajímalo!


tucnak 
re: re: re: Ludva

30.11.2009 17:26

Jasně, napište sem proč trháte sedačky, vyvracíte ploty apod..


hooligan 
re: re: re: re: Ludva

30.11.2009 19:14

Proc? Protoze Sparta!!!!


Stolicka 
re: re: re: re: re: Ludva

01.12.2009 11:26

Hej, this is SPARTA!!!


HVK 
re: re: re: re: Ludva

30.11.2009 19:28

plot byl vysazen ne vyvrácen


Richmond 
re: re: re: re: re: Ludva

01.12.2009 13:11

Sám byl vysazen :-DD ty být též chytrý kluk.. takový na Letný potřebujem...


Luky 
re: re: re: re: re: re: Ludva

01.12.2009 13:16

to je sranda to tady někdy sledovat... :-))


HVK 
re: re: re: re: re: re: Ludva

01.12.2009 13:18

podívej sen a co reaguju než začneš blábolit


dombas 
re: re: re: re: Ludva

03.12.2009 09:02

protože nebyly zavařený panty :)))


Kocek 
re: re: Ludva

30.11.2009 19:11

NO jo, kluci, vy si vždycky nějakej důvod, jak ospravedlnit ničení stadion§, najdete :))) Ale abych řekl pravdu, čekal jsem to daleko horší, tohle byl na vaše poměry hodně slabej strahov :D


Kovanej 
re: re: re: Ludva

30.11.2009 20:00

Kocku, si pako....


palec 
re: re: re: re: Ludva

30.11.2009 21:47

jak je ta známá rýmovačka: Kocku, Kocku, ty si ale čůrák


Energetik 
re: Ludva

01.12.2009 16:03

Ludva fandí slušně!!! :-))))


Ludva 
re: re: Ludva

01.12.2009 21:47

Ludva chodil do fandění ke Gabře, takže jedině slušně!!:))


manicsis 
??

01.12.2009 00:23

Proč vlastně tam A.C.A.B přišli? jen tak z ničeho nic ? Mě vadí, že když se parádně fandí, kotel a zbytek fans našli na domácích mačích společnou řeč tak vždy pár jedinců na venkovních stadionech musí renomě Sparťanských fans zohavit házením sedaček a ! VYSAZENÍM ! plotu. Proč? Je to těžké fandit bez výtržností? Pokud sedačky házel jeden 20 ti letý fanda jak zde bylo zmíněno, proč ho kotel neusměrnil sám? A k zásahu A.C.A.B by dle mého nedošlo. Nevím, já nemám nutkání nic rozbíjet, ale asi jsem jiný. Gl a ACS forever


j.holiday 
re: ??

01.12.2009 11:40

no blbý no.. vy byste měl tu odvahu tam vlítnout mezi partu chuligánů když vyváděj? frajeři ti odrazej ledvinu a pak nemůžeš do háku ani. nebuďte dnešní!


becici 
re: re: ??

01.12.2009 13:56

To sedí!


pájín 
strašnej článek - s prominutím

01.12.2009 17:33

ti "fanoušci" sparty, kteří vtrhli skrz ploty na hřiště, jsou kreté*i! za stavu 2:0, to skutečně nepochopím, v hlavě nemají nic. Stejně pak utíkali po příchodu těžkooděnců jak malý děti, hlavně že jsou "drsní" ,-D. Keci typu otočení zákroku Hubníka jsou úplně zcestní, žk byla naprosto oprávněná a to ještě s mínusem... :) a Damková pískala skvěle, je naším nejlepším rozhodčím...


becici 
re: strašnej článek - s prominutím

01.12.2009 20:15

Jseš si jistý, že píšeš o zápase B.1905 - Sparta?? Protože pak by si nemohl vypustit ze své klávesnice takovou kravinu, že fanoušci byli na hřišti. Připomínám, že hřiště je ten zelený trávník!:D


Ludva 
re: re: strašnej článek - s prominutím

01.12.2009 22:05

Pájín má asi televizi jen černobílou:))


paolo.maldini 
re: strašnej článek - s prominutím

01.12.2009 22:29

prestan snupat omitku s grafitti ;)


DarkCook 
re: strašnej článek - s prominutím

02.12.2009 06:12

Kdybys aspoň na tom zápase byl, pubi, ale psát píčoviny od televize ti jde. Mimochodem, kecy se píší s Y, to bys jako mediální mr*ka měl vědět, koukni do pravidel českého pravopisu :)


Senior 
re: re: strašnej článek - s prominutím

03.12.2009 16:10

To je nějaké divné. Za příspěvek, který napsal pájín, se nadává pubimu...


r0b0t 
Fakt

02.12.2009 22:39

nechápu co někteří z vás na výkonu Damkové tak zaujalo. Píská obvykle stejně blbě jako kterýkoli jiný rozhodčí. Spousta lidí ji ale šanuje jenom proto, že je ženská(snad). Tady je to všechno opačně. Je to jak s tím Bonym. Kdyby Holenda předvedl stejný výkon jako v poslední době Wilfried, tak ho bude skoro každej posílat do prdele. Ale on je odjinud, takže když zahraje tužku - přejde se to.