Penalta za tři body (SK Kladno - AC SPARTA PRAHA, 18.lig. kolo)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
NotoriousB.I.G. 
Konec...

07.03.2010 22:06

No nevím, na konci to tam hořelo několikrát a rozhodně jsem v klidu nebyl a lidi kolem taky ne. Podle mého názoru ještě horší zápas než s Příbramí, každopádně otřesnej zážitek, kterej vyvrcholil střídáním Hohenedera za útočníka v 70. minutě, což jasně vyjádřilo snahu ubránit výsledek. Pamič, Vacek, Kadlec naprosto nulový, ale zbytek nebyl o moc lepší, Bláža podržel. Nejkrásnější okamžik zápasu byl závěrečnej hvizd.


gero 
re: Konec...

07.03.2010 22:07

No ja bych řekl,že dnes velmi dobréj Libor,běhal,snažil se něco vymyslet,prostě byl fotbalovej.


majk 
re: re: Konec...

07.03.2010 22:17

já teda nevím, mohl jít sám na bránu, ukopl si to. Totéž se mu stalo víckrát, opravdu nevidím důvod z něj stříkat.....


gero 
re: re: re: Konec...

07.03.2010 22:18

Ja zas viděl spoustu fotbalových akci,které předvedl a řekl bych,že byl náš nejlepší hráč v poli.


majk 
re: re: re: re: Konec...

07.03.2010 22:35

repreKušňa, Žofčák.....


Jumbo1 
re: Konec...

07.03.2010 22:17

Možná se budeš divit, ale já dneska nějak obavy o výsledek neměl. I když do jistý míry vstup Hohenedera na hřiště chápu, 1:0 jsou taky tři body a ty byly v takovýmhle zápase to nejdůležitější. Chovanec se o ně třeba bál, atak tam Nikiho poslal.


artaxerxes 
re: re: Konec...

07.03.2010 22:26

Já bych jen podotkl, že Niky v jedné chvíli zabránil jedné hodně nebezpečné střele k Blažkovi. Hlavně bych řekl, že to bylo střídání hlavně kvůli Chovancově absolutní nasr..osti na útočníky. Ač mám Bonyho rád, tak bych řekl, že Lačný a Třešňak za tu chvíli co tam byli předvedli víc (a hlavně víc bojovnosti) než Bony a Kadlec.


NotoriousB.I.G. 
re: re: re: Konec...

07.03.2010 22:34

Ten můj komentář nebyl namířenej proti Hohenederovi, ale proti střídání stopera za útočníka ;)


artaxerxes 
re: re: re: re: Konec...

08.03.2010 09:12

Já vím, že to nebylo nic proti Nikimu, ale já jen chtěl napsat, že i přesto, že se to střídání zdálo jako pitomost, nakonec nám možná zachránilo 3 body - ne kvůli Nikimu, ale díky vystřídání neskutečné laxních útočníků - Bonyho a Kadlece.


gero 
vstup

07.03.2010 22:06

Ještě že jsme na utkání dorazili včas,protože někteří prý byli vpuštěni až koncem 1 poločasu.Chci se zeptat,to byly pořád otevřené jen ty dvě kasy ? Jinak stručný,ale výstižný referát.Díky.


Jumbo1 
re: vstup

07.03.2010 22:15

No když jsem tam byl já, tak byly jen dvě kasy, ale jak říkám, neměl jsem nervy na frontu a s pomocí známých jsem předběhl...


gero 
re: re: vstup

07.03.2010 22:16

My už tam byli ve 14.00,takže v klidu.Ale někreří co stály za mnou nadávali,že je pustili až před koncem 1.poločasu.


jelito 
re: re: vstup

08.03.2010 09:58

To jsem rad ze jsi nemusel cekat. Kvuli takovejm co tam meli znamy a predbehli jsem tam stal jak kokot o pul hodiny dyl...


W4S3K 
re: vstup

07.03.2010 22:21

v 15 minutě zápasu otevřeli 3 pokladnu :D


gero 
re: re: vstup

07.03.2010 22:29

No na to,že nás tam bylo 30000,jsem čekal aspoň pokladny 4 :-).


weca 
re: vstup

08.03.2010 16:19

Lístek jsem dostal ve 43. minutě, ta kráva v pokladně byla neskutečná, vím, že za to nemohla, ale stejně...Jinak čekal jsem tam už půlhodiny před výkopem, strašně mě nasrali...


asc-hct 
Hezký

07.03.2010 22:13

Jsem zvědavej kdy dá Sparta víc než jeden gol?? Bude to tuto sezonu??VYhrát s Kladnem jenom 1:0 hm to je výsledek


acskncl 
Jumbo

07.03.2010 22:17

Ta kombinace rumu a slunce co svitilo na sektor musela byt vrazedna:-)) Presovskej beton to byl hlavne v podani ACS.......


majk 
Jumbo

07.03.2010 22:23

tohle teda nevím, nevím, možná by to chtělo chvíli počkat a zápas si ještě aspoň v hlavě přehrát znovu. Kladno v druhé půli, především díky naší pasivitě, tlak mělo. Sudí nám odpustil jasnou pětku, u Blažkova zákroku sem si vůbec nebyl jistý, zda to už nebylo v síti. Opětovné čekání zda výsledek udržíme tentokrát přineslo tři body, což je ovšem jediný rozdíl oproti duelu s Příbramí. Dokonce bych řekl, že první půle s Příbramí byla zatím TOP tohoto roku. Dnes tedy doslova příšerný Pamič, velmi špatný pan Wilfried, stejně jako jeho útočný kolega. Kucka na defenzivním taktéž naprosto zabitý, kraje zálohy taky nic moc. I přes dost zkažených míčů se mi asi nejvíc líbil Žofčák, který se spolu se Sionkem snažili jako jediný devadesát minut hrát to samé. Mírné zlepšení u Řepy, byť tam opět parádně jeden balon podskočil, naštěstí byl za ním Brabec, jehož bych ocenil hlavně za to, že nebyl vidět. Jsem hodně zvědavý co se bude dít v bolce......


majk 
re: Jumbo

07.03.2010 22:26

ještě bych dodal, že pan Vacek byl prostě ten Vacek....


gero 
re: re: Jumbo

07.03.2010 22:36

Ja bych dodal,že Vacek byl marnej :-).


VScanX 
re: re: Jumbo

07.03.2010 22:41

:-D otazkou tedy zustava, kdo tedy to Kladno porazil , kdyz vsichni az na Blazu byli strasny ?? :-D A oni opet byli...Naprosto souhlasim s hodnocenim hracu...


VScanX 
re: Jumbo

07.03.2010 22:48

Nemuzu si pomoci, ale Pamic potrebuje, aby mu dobre hralal cela obrana jinak je uplne mimo, stoperi jakz takz , ale Repa se mi nezda uplne v pohode, Brabec radeji vsechno nakopem ven, hlavne at je to co nejdal od brany, Kusnir ac na nej vetsinou mnozi pejou ody dle me nic zazracneho a je podepsan pod gol proti Pribrami a dnesni hlavicka alias mala domu byla take vystavni...zaloha nam bohuzel funguje jen po lajnach, ale ty kridla potrebujou dostat mic ze stredu a tam kde nic, tu nic...at je tam Vacek, Kucka, Folprecht, Kovba, Kladrubsky, Husek...zadna kreativiti,a zadne zrychleni hry, zadny primy mic za obranu, nic...chybi nam kreativni hrac, mozek hry pokud to coach nevidi...na druhou stranu je potreba rici, ze pokud chceme hrat fotbal na prihravky tak je dulezite se hybat a to nam bohuzel nevoni. Utocnici na jare jako by nechteli az na Lacnyho davat goly...plouzej se tam jako smrad. Kadlec je uplne mimo a Bony zjevne dospel k nazoru , ze to ma pod penzi. Lacny maka a zatim je pro me volbou cislo 1, s Bonym, Urcite ne Kadlec prosim. Ten je vazne zatim jen na stridani , pro konce zapasu, kdy obrana soupere uz toho ma plne kecky a on muze uplatnit rychlost. Tam mi z toho vyplyva, ze mame stale more prace pred sebou...


Kovanej 
re: Jumbo

08.03.2010 07:19

Co se bude dít v Bolce? To snad ani nechtěj vědět.... :o) asi pojede Honza :oDD


majk 
re: re: Jumbo

08.03.2010 08:41

a už se ví, jak a zda vůbec pojede majk ? S Honzou zařizujem výhru tři nula a ještě z tepla, to je sichr....


Jumbo1 
re: Jumbo

08.03.2010 09:24

Já si nemůžu pomoct, ale od Kladna jsem neviděl takový ten souvislý tlak, kdy jeden tým tlačí, do toho kope standardky, rohy, druhý tým zuby nehty odkopává nazdařbůh a doufá, že to umlátí a ukope. Jistě, pasivní jsme byli, Kladdno občas mělo nejakou tu standardku, ale jak říkám, byl jsem si až podezřele jist, že to v klidu udržíme, zvlášť potom, co přišel na hřiště vysoký Hoheneder...


mladej výjezďák 
no..

07.03.2010 23:04

celkově neska nic moc ale bylo hezky a co dělat v Praze takle v neděli odpoledne:) čekal sem že po těch nepříjemnostech ohledně lístků bude v našem sektoru mnohem méně lidí,ovšem na to kolik nás tam bylo tak fandění nic extra..:( aspoň že někteří se v druhé půli snažili fandit bez ustání za což jim patří můj dík!


Mru 
Jiný pohled

07.03.2010 23:26

jsem měl já,neboť jsem větší část zapasu viděl pouze po internetu. Nemůžu moc souhlasit s Jumbem,nebot já při naší pasivitě v druhé půli se bál o výsledek celkem dost. Sice většina akcí skončila před vápnem,ale při každe standardtce Kladna jsem trnul - ty závary byli na mě teda moc. Obrana moc jistá nebyla. Co mě na zápase taky sr... byl Mr. rozhodčí,co pískal každý hovno. Zbytečně kouskoval hru a sem tam (ne)udělil kartu (Ta pro Vacka byla hodně trapná) Vadilo mi taky, že běžela 33 minuta, když jsme měli standardtku,ale na hráčích nebylo vůbec vidět, že by se hnali za vítězstvím. Kurva hrajou jednou za týden - tohle já furt nemůžu pochopit- já bych tam za spartu chcípnul (Buh ví, že by to bylo na fyzičku) - proč po tý prdeli nejezdí - nepospíchají - na všechno mají dostatek času. To jak jim celý zápas odskakoval balon od hnát vypadalo,jako hra přeboru. Nevím, druhá půle mi přišla snad ještě horší než ta s Příbramí.Jinak souhlas s Pepou - útok dneska neexistoval. Spíš to ale vypadalo, že je v krizi celý tým a to mě před Bolkou trochu děsí...Jsem i na můj vkus hodně kritickej -měl jsem počkat do zítra,ale faktem je, že ta hra nestala za nic a i mě nikdo echt nepřesvědčil - krom vyjmenovaných hore.No uvidíme jak nam Pepi sestavu přichystá a ty kluky nabudí...SFE


leošek 
Nesouhlas

08.03.2010 09:37

Jumbo,ty jsi tam asi do konce nevydržel protože já viděl posledních 20 minut 9 zoufale bránících žlutých figur,které nakopávají balon co nejdále od své brány proti předposlednímu týmu ligy.Jinak jsem rád, že pepa našel další vyníky špatného výkonu.Asi mu nikdo neřekl,že fotbal hraje 11 hráčů a útočníci jsou víceméně odkázáni na přihrávky spoluhráčů.


Jumbo1 
re: Nesouhlas

08.03.2010 09:47

Do konce jsem tam vydržel, asi jsme to viděli každý jinak...


Kocek 
re: re: Nesouhlas

08.03.2010 10:43

Z těch hlav, co soupeři v našem vápně vyhrávali, to smrdělo těžce...


otiko 
re: Nesouhlas

08.03.2010 10:25

Pepa prohlásil, že to jsou útočníci tak na druhou ligu. Nevidí si do huby. Proč je teda kupoval? ryba smrdí od hlavy...


gero 
re: re: Nesouhlas

08.03.2010 12:24

No on to řekl jinak,řekl že "s takovou hrou to je tak na druhou ligu" :-)


pesfilipes 
re: re: re: Nesouhlas

08.03.2010 13:39

příteli, je to teda skoro jedno, nicméně pan pepa řekl, že s takovoudle hrou to neni ani na druhou ligu... co z toho pak udělali jednotliví škrabálci, to fakt nevim.


malexx 
Jaký smysl mají pro týmy ze špičky tabulky zápasy

08.03.2010 10:03

Smysl to zrejme ma, kdyz je nedokazi prehrat a prestrilet zreletnym zpusobem.. Proboha, prestanme si konecne hrat na velkoklub.


ACS-fan 
Vyhráli jsme, ale je mi poněkud smutno

08.03.2010 10:27

Máme tři body a možná je vydřeme na jaře ještě tolikrát, že to bude stačit na titul. Takže bude důvod k radosti. Ale co dál? S takovým fotbalem nemáme v Evropě šanci. Za poslední roky se na naší hře nic nezměnilo, a pokud, tak k horšímu. Hrajeme statický fotbal, bez pohybu, bez nápadu a dnes už bohužel i se soupeři z dolní poloviny tabulky jako rovný s rovným. A to i na vlastním hřišti. To souvisí také s kvalitou kádru, na lepší hráče (např. kvalitního špílmachra) nemáme peníze. Ale pomohlo by to? Něco je špatně v celém systému a šanci na rychlou změnu k lepšímu nevidím.


majk 
re: Vyhráli jsme, ale je mi poněkud smutno

08.03.2010 10:52

do Evropy můžem koukat až budem opět vládnout tady. To se zatím neděje, takže nějaká Evropa mne teď opravdu nezajmá....


ACS-fan 
re: re: Vyhráli jsme, ale je mi poněkud smutno

08.03.2010 11:23

Nevím, co si představuješ pod slovem vládnout. Jestli to, co já, tak by mi to taky stačilo :-). Ale do toho máme hodně daleko a k titulu, jak to tak vypadá, nejspíš doklopýtáme jako jednooký mezi slepými.


Kocek 
Tak vám nevim...

08.03.2010 10:33

Z pohledu diváka poměrně nervydrásající utkání, protože Kladno mohlo v pohodě vyrovnat. Těch závarů ve vápně bylo ke konci opravbdu moc, ale PROČ k nim došlo? Protože náš geinální stratég se asi vzhlédl v Hřebíkovi v Thunu, a v 70. minutě dal Kladnu najevo, že budeme bránit vedení 1:0. Opravdu je toto hodno jména Sparty?? Opravdu se musíme i proti zoufalýmu Kladnu bát o výsledek?? Proč tam nechal Kadlece tak dlouho, proč nestřídal hned v poločase? Proč kluky vepředu kritizuje, když jim zase skoro nepřišel míč? Zase to na ně lítalo vzduchem. Pozitivem je snad jen Sionko, ale je to pořád ten samej palič jako když odcházel, a Žofčák, ten se mi hodně líbil. A stejně tak chválim kotel, fandění bez nadávek, naprosto super. Kladeňáci se předháněli v urážkáczh Sparty, ale reakcí kotle byl jen potlesk, to se mi líbí.


majk 
re: Tak vám nevim...

08.03.2010 10:54

Báli jsme se dvakrát proti Příbrami, báli jsme se s Bohemians Praha, proč bychom se neměli bát s Kladnem ? Ukazuje to, kam nyní patříme a nezbývá než doufat, že bude líp. O půli podle mne nebyl důvod střídat, páč první půle šla a za vedoucím gólem jsme jakžtakž ťapali......


Michal Staněk 
re: Tak vám nevim...

08.03.2010 11:00

fandění bylo super


gero 
re: re: Tak vám nevim...

08.03.2010 12:28

Fandění bylo podprůměr ! Abych si vyřval hlasivky,několikrát to tam rozjel a pak někteří pod 5 x zakříčení Sparta přestali,tak takhle support nepředstavuju.Až na konci zápasu to jakž-takž šlo.


Michal Staněk 
re: re: re: Tak vám nevim...

09.03.2010 14:10

Já tim reagoval na příspěvek výše, že se alespoň fandilo slušně


pesfilipes 
re: re: Tak vám nevim...

08.03.2010 12:31

já teda nevim, ale asi bych se nikdy nedomejšlel, že na zápas sparty hranej v praze, navíc ve hře vo titul (ač to zní sebevíc neuvěřitelnějc), příde celejch 1780 lidu... to mi tedca spadla čelist. březnová neděle, 15 nula nula. zahrádkáři nemakaj, svítí slunce, a kde nic tu nic. byl sem zklamanej. a ty poudačky jak minule hráli blbě, a to že byl důvod... prostě nežeru.


W4S3K 
re: re: re: Tak vám nevim...

08.03.2010 12:39

na to jednoduchá a i z časti smutná odpověď: Strahov. Pokaždý když tam jsem, tak si říkám, že tam jsem naposled.... sice to nikdy nedodržím, ale dost lidí očividně už jo


pesfilipes 
re: re: re: re: Tak vám nevim...

08.03.2010 13:44

TAK TODLE NE - BE RU! dyby mi někdo povidl, sorry, ale do brna (ostravy, olmíku, slovácka,aj.) jet nemůžu - je to daleko, pak řeknu ok. ale dyž mi někdo řekne, že na venkovní zápas nejde proto, že strahov, kerej je asi 3 kiláky od sparty, tak je to hovadina. to je pak to, že na spartu nejder, protože je vedro, a nebo zima, či moc svítí sluníčko, a nebo málo leje...


Kocek 
re: re: re: re: re: Tak vám nevim...

08.03.2010 15:15

SOUHLAS!! Ač sem poměrně dost nachcípanej, přesto sem tam byl. Hlavně, že pak na LM nebo EL bude problém kolikrát sehnat lístek, neb tam přijdou ti "nějvěrnější", co je pro ně Strahov daleko :(


Bruska 
Ne každý může být redaktorem deníku Sport

08.03.2010 11:38

Ne každý může být redaktorem deníku Sport, ale kdekdo se dokáže nakazit optikou těchto žlučovitých slávistů. Na utkání lze mít dva pohledy : Utrpěli jsme tři body, máme skvělého brankáře, vítězství trochu zvedne sebevědomí, mužstvo se před důležitým utkáním v MB, mužstvo se uklidní, protože udělalo jeden z postupných kroků k titulu, evropské poháry neřešme, na podzim stejní hráči dokázali, že je hrát umí a pokud zůstanou pohromadě, tak je šance na zlepšení. ( V zimě se neprodávalo.) Na Strahov se nejezdí pro potěšení, ale bodový zisk a ten mi v kombinaci, že se prosadil prodej lístků před utkáním ( já jsem se dostal na hlavní tribunu tradičním způsobem, pouze pořadatelé Kladna s ním nemají moc zkušeností, takže místo díky z nich vypadlo zmizte), rozhodně náladu nekazí. Druhý pohled si lze přečíst v jiných příspěvcích, nikomu nechci brát názor, ale ruku na srdce pánové, proč si po zisku tří bodů kazíte náladu, po třicátém kole si nikdo na průměrný výkon z tohoto utkání nevzpomene, ale body se doufám budou počítat mezi ty zlaté.


pesfilipes 
re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

08.03.2010 12:17

proti tvému pojetí se dá těžko něco namítat... kor dyž, jak psal někde majk, báli sme se s klokanem, báli sme se s příbramí... jediný čemu vůbec nerozumim, je postoj pana pepy na tk. tydle hráli strašně, nevim proč přestali hrát,.... je to zápas co zápas. takže buď je pan pepa totálně out a neví kerá bije, páč tam furt posílá lidi, co nic neuměj. anebo je eště víc out, páč jim něco povidá a voni na něj chčijou a chčijou, čimž pádem nerozumim tomu, proč nepichází odezva


majk 
re: re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

08.03.2010 13:05

jen bych dodal, že náš poslední titul byl taky získanej spoustou zlatých bodů podobnejch těm včerejším a byl nám k pačemu ???


Senior 
re: re: re: Ne každý může být redaktorem deníku Sp

08.03.2010 13:31

K čemu že nám ten titul byl? Přece k tomu, že na tituly vedeme nad Antikristem 34:17, nikoli 33:18. A wo tom to přece wšecko je!


Bruska 
re: re: re: re: Ne každý může být redaktorem deník

08.03.2010 14:29

Svatá Seniorova pravda. Stejně jako já viděl spoustu podobných utkání i od daleko silnějších týmů Sparty a kdyby jsme je neustáli respektivi nedovedli ke třeb bodům silou vůle respektive smazali a řešili fotbal jako krasobruslení tak ten ten poměr titulů je možná opačně. Nejkoukatelnější fotbal v lize + titul na Letné platilo v době, kdy český fotbalista neměl vlastní cestovní pas, který by platil jinde než v NDR a SSSR. Co se týče otázky, jak se k tomu staví pan Chovanec, tak tam je pouze otázka jedna. Proč má Sparta rozpočet jaký má a nikoli třetinový, když v utkáních jako Příbram a Kladno je jediný viditelný rozdíl ve výkonu brankáře Blažka, bez něhož bychom měli nejspíš bodů nula. A jisté náznaky, že mezi zmatenými atlety, odrážeči a nakopávači balónů je na hřišti také i jeden fotbalista jménem Libor Sionko. Samozřejmě i on si vybral při brance od Příbrami slabší chvíli, když Kadlec ztratil naprosto lajdácky míč, Kušnír nesmyslně odehrál míč a Brabec poslouchal/neposlouchal svého brankáře. V případě Blažka chybu omlouvá dalších sedm famózních zákroků. Narozdíl od jiných trenéra chválím za nasazení Hohenedera, protože pomohl přetížené obraně a stejně jako proti Příbrami se podílel na útočných akcích.


ACS-fan 
re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

08.03.2010 14:06

Přemýšlím, jaká je naděje, že jaro zvládneme podle svých představ. Chovanec-trenér zřejmě vychází z filozofie Chovance-hráče. Tedy, že trenér je tu od toho, aby pro dané utkání postavil optimální jedenáctku a dal hráčům základní taktické pokyny. Se zbytkem si už musí poradit na place sami. Jenže, co dokázali na hřišti Chovancové, Haškové, Bílkové, Strakové, Skuhraví a další, dnešní hráči Sparty už nezvládnou, jsou kvalitativně jinde. S tím bych se ještě smířil a obrnil se trpělivostí. Ale co opravdu nechápu je, že neumíme kopnout ani standardku, a to byla dřív naše velká zbraň a častá cesta ke zlatým bodům. Myslel jsem si, že by se to třeba dalo cvičit na tréninku, když už to hráč nemá od pánaboha, jako výše zmínění plejeři …


recchi 
re: re: Ne každý může být redaktorem deníku Sport

08.03.2010 16:20

Podle mého názoru naše naděje spočívá pouze v tom, že liga je plná stejných nekopů, jakými oplývá naše družina.Když se nedaří a ještě k tomu je kosa,jako byla včera, tak je člověk našvanej dvojnásob.Až se oteplí, bude veseleji, mančafty se budou řezat navzájem o sto šest, zápasy budou vyrovnané, protože prakticky neexistují kvalitativní rozdíly. Když už nic jiného, bude to drama až do konce a to na špici i v suterénu. Kdysi jsme se vztekali, že ligovým loserům mnohdy dáme jenom jeden nebo dva góly. Dnes jsme vytřeštění z každého, kdo k nám přijede, o výjezdech ani nemluvím.Dobře už bylo...


Senior 
Asi jsme divní...

08.03.2010 13:28

...tedy my, dříve narození. Na druhou půli jsem se přesunul k Průchovi a recchimu a všichni tři jsme se klepali strachy, jestli to jedna nula z penalty ubráníme. Každou chvíli jsme čuměli na časomíru a hypnotizovali ji očima, aby na ní konečně naskočila magická devadesátá minuta.


pesfilipes 
re: Asi jsme divní...

08.03.2010 13:42

njn to ste celí vy, starci z chmelu... co maj slabý nervy.


recchi 
re: re: Asi jsme divní...

08.03.2010 16:23

pes:ty jsi v klidu, protože tam nechodíš. Btw na SF cupu jsi na place chvilkama vypadal jako by ti bylo tolik, co nám třem dohromady;-)


pesfilipes 
re: re: re: Asi jsme divní...

09.03.2010 08:52

kam že nechodim? na tribunu, kde je zima?


Průcha 
re: Asi jsme divní...

08.03.2010 14:10

Já se teda klepal spíš zimou:-)))!! Ovšem strachy - bohužel taky!!


Bruska 
re: re: Asi jsme divní...

08.03.2010 14:34

Na hlavní tribuně byla odporná zima, v naší skupině převládal názor, že Kladno gól nedá, ale nervozita, že mu k němu pomůžeme, se s přibývajícícm časem zastřít nedala.


gero 
re: re: re: Asi jsme divní...

08.03.2010 17:50

Máte chodit do kotle,tam bylo teplo :-).


Rambo 
Bojkot se povedl!

08.03.2010 18:33

Hra bídná, ale hlavně, že se povedl bojkot fanoušků!


DarkCook 
re: Bojkot se povedl!

08.03.2010 18:36

Spolkni prášek, Johne, žádný bojkot nebyl.


Kocek 
re: Bojkot se povedl!

09.03.2010 16:21

:))))))))) vivat Ludva!!


Speedy 
prodej lístků

08.03.2010 20:07

mě teda pěkně nasrali prodejem lístků na to aby si dostal lístek tam musíš osobně a když tam dorazil deset minut před zápasem tak sou otevřený 2 pokladny a 500m dlouhá fronta, která se vůbec nehejbe ten systém by měli sakra změnit takhle díky tomu nepřišla spousta lidí


cocka 
re: prodej lístků

09.03.2010 14:54

nechod 10min pred zapasem, kup si listek v zc :)


acs1893 
re: re: prodej lístků

09.03.2010 16:54

Myslis, ze ma kazdej cas travit pul dne navstevou ZC?? Sou taky lidi co pracujou a nebydlej v Praze.


Speedy 
re: re: prodej lístků

09.03.2010 21:59

já do poslední chvíle nevěděl zda pudu nakonec se ten čas našel a místo toho abych se těšil na zápas sem se akorát nasral