Bojujte za SPARTU, pravdu, lásku a čest !!!!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Celticgirl 
Podepisuji!

31.03.2010 13:21

Jsem ráda, že to někdo napsal a vyřkl nahlas.. Jestli mi někdo zkazí následující dva týdny tím, že to vypustí, odmítám se nadále podílet na čemkoliv :(.


pesfilipes 
re: Podepisuji!

31.03.2010 13:37

Já teda moc rád nejsem, ale co se dá dělat.... když už je to venku


Celticgirl 
re: re: Podepisuji!

31.03.2010 13:39

Já to myslela tak, že nebudu spokojená, když uvidím, že do toho hráči nedají všechno, jak spekulují média a fanoušci.


pesfilipes 
re: re: re: Podepisuji!

31.03.2010 13:45

já vyjádřil neradost s tim, že se "to" (teda pochybnost či varování) tu objevilo - předem (teda před zápasem). pohledy se na toto rozhodnutí budou nejspíš lišit...


majk 
re: re: re: re: Podepisuji!

31.03.2010 13:49

proč ? Lepší vyjádřit pochybnost potom, nebo mlčet ?


jjjannie 
re: Podepisuji!

31.03.2010 15:18

To nemůžou vypustit...a nějaký vzájemný domluvy mezi Spartičkou a sks snad taky neexistujou....


dexicek 
re: re: Podepisuji!

31.03.2010 15:55

No asi těžko si kucí budou volat a domlouvat se přes telefon o handlu. Tady jde spíše o nepsanou dohodu, podobnou jako SKS v minulosti (pravděpodobně!)udělalo dvakrát s Libercem. A našly by se i jiné příklady.---


jjjannie 
re: re: re: Podepisuji!

31.03.2010 16:17

no..nebo by mohli přinést peníze v obálce...cca 300.000...


Kocek 
re: re: re: Podepisuji!

01.04.2010 11:32

Tak stačila včerejší fraška v Teplicích, že? Dám ruku na to, že Teplouš v Jablonci v lize vyhraje..


Kocek 
re: Podepisuji!

01.04.2010 11:31

Jo holka, pokud Dan zavelí (jako tehdy na Fethemce), že musí hráči hrát tak, jak je to "správné", tak neuděláš nic... Já doufám, že se ale projeví sparťanská hrdost, a po dvou debaklech, co jsme od nich v poslední době dostali, jim teď, když jsou totálně v prdeli, dáme pořádně do tlam :D


pesfilipes 
Mno

31.03.2010 13:36

Pakliže jsme již toto kyselé jablíčko nakousli, tak OK... i já nerad vzpomínám na handly, kterým nerozumím. Při této diskusi mám jako první (ani nevím proč) na mysli zápasy s Olomoucí 98-99, předposlední kolo 2:2, 2000-2001 poslední kolo 0:1. Na jeden z těchto zápasů má nesporně krásnou vzpomínku i stávající trenér Sparty - Martin Hašek, coby "ulehající" poslední hráč na polovině hřiště a tím umožňující soupeři dosažení branky... Vzpomeňte (-me) na jaro roku 2008 a derby ve Vršovicích, jak jsme byli krásně "všichni" spokojeni "slavnou" plichtou s Družstevníky... a jak nás pak osud vytrestal.


Dub 
re: Mno

31.03.2010 20:21

jo jo plichta ve squatu, ta tu šílenou potupu začala, brrr ještě teď mě z tý sezóny mrazí. Never more!!!!!!!!!!


Kocek 
re: Mno

01.04.2010 11:33

Pamatuješ si tenkrát Haškovu "malou" domu z půlky? To bylo neskutečný :)))


HVK 
AT PRAVDA A SPARTA ZVITEZI NAD LZI A SLAVII

31.03.2010 13:46

..


Celticgirl 
re: AT PRAVDA A SPARTA ZVITEZI NAD LZI A SLAVII

31.03.2010 13:50

To se mi líbí


Bruska 
Co to tady je za zkurvený polistapadový blábol ?

31.03.2010 14:31

Pravda, láska, čest a fotbal ? Česká kopaná ? Proč tady někdo šíří hysterii typu, i kdyby to mělo stát titul... Jde jedině o titul, pohár ať důstojně odehrají někteří hráči, kteří chtějí hrát v základním kádru: Lačný, Vacek, Zeman, zkušenost bude dobrá pro Krejčího. Cipro udělá tři věci : postaví to na starších hráčích, o kombinační hry Jarolíma, přejde na zajištěnou obranu a bude chtít po hráčích, aby bojovali tedy přitvrdili hru. Takže jestli někdo chce, aby trenér postavil do takového utkání kvůli nějaké pravdě, kterou sleduje z divanu, nedoléčeného Brabce, Kucku, který není fit nebo nešetřit na utkání v Plzni a na utkání se Slávii v lize Kadlece, Sionka může chtít jenom někdo, kdo neví o fotbale, a teď budu netradičně slušný - neví nic. I kombinovaná sestava musí v Edenu uhrát 1:1 a potom sešívky dvakrát dorazit na Letné.


Ludva 
re: Co to tady je za zkurvený polistapadový blábol

31.03.2010 14:56

Aby ti nepraskla cévka:)))


j.holiday 
re: re: Co to tady je za zkurvený polistapadový bl

31.03.2010 18:04

smrt pravdě a lásce, to jsou ňáký havlovský bláboly. Nás zajímá jenom nenávist a vítězství;-)


Senior 
re: Co to tady je za zkurvený polistapadový blábol

31.03.2010 16:00

Souhlasím s tím, že Slavia je v takových sračkách, že i sestava bez některých opor by měla pohárový dvojzápas zvládnout. Krize slátanců se začala projevovat už doma proti Českým Budějovicím (výhra 3:2 s klikou jak od synagogy), následovaly Teplice doma 0:0, Slovácko venku 1:3, Liberec doma 0:2 a Baník venku 1:3. S takovým souborem přece není možné vypadnout ve dvou zápasech!


Bruska 
re: re: Co to tady je za zkurvený polistapadový bl

31.03.2010 16:26

to Ludva Nasranej Spartan, první krok v vítězství


Bruska 
re: re: re: Co to tady je za zkurvený polistapadov

31.03.2010 17:34

to Senior Hlavně je tyto dva pohárové zápasy potřeba odehrát s co nejmenším rizikem a hlavne emocemi, nedopadnout jako Bayern na Schalke, kde sice vyhrál a postoupil do finále německého poháru, které se narozdíl od českého bude hrát před zcela vyprodaným stadionem v Berlíně, ale přišel o klíčového hráče Robena, takže se bez něj musel obejit včera a v sobotu kde mu jde o titul. I v Anglii dnes řada trenérů ví, že pohár je šance pro hráče, kteří se chtějí prosadit do kádru.


recchi 
re: re: re: re: Co to tady je za zkurvený polistap

01.04.2010 09:13

Musíme za každou cenu spekulovat? Nesčíslněkrát jsme se v minulosti přesvědčili, že při derby málo záleží na momentálním postavení mužstev v tabulce.Je to specifický zápas, tipařsky ostrý trojtip.V derby-zápasech zákony logiky někdy opravdu neexistují. Přijde mi to, jako bychom si připravovali půdu na to, že při event. porážce začneme hýkat, že to bylo předem cinklý.A stále ještě raději nedůvěřujeme než optimisticky věříme.Ale ono to skutečně může dopadnout tak, že v poháru vypadneme a ligový zápas vyhrajeme. Takže je proklejeme a začneme GL bojkotovat?


Bruska 
re: re: re: re: re: Co to tady je za zkurvený poli

01.04.2010 10:47

Je potřeba postoupit, ale šetřit při tom zraněné hráče a opory na ligu. Spekulace opravdu ponechme sešívkám, alespoň v něčem musí být mistři, jinak zase začnou odcházet ze hřiště.


Kocek 
re: Co to tady je za zkurvený polistapadový blábol

01.04.2010 11:41

Hele, ty nerváčku, dokážeš aspoň jednou reagovat slušně, a ne hned nadávat každýmu, jehož názor ti zrovna nevoní??


Bruska 
re: re: Co to tady je za zkurvený polistapadový bl

01.04.2010 12:20

Soustředď se na sebe, a když ti to zrovna nejde, tak si opakuj Palcovu říkanku.


Kocek 
re: re: re: Co to tady je za zkurvený polistapadov

01.04.2010 12:58

Soustředim se na koho chci já, takže dík za radu, ale je zbytečná. Zkus lidi, jejichž názory ti nejsou blízký, hned nenazývat blbci, a psát, že jejich názory jsou zkurvený. Tohle si nech na slávisty, ju?


Senior 
re: re: re: re: Co to tady je za zkurvený polistap

01.04.2010 14:39

Pánové Kocek a Bruska jsou snad ve při???


Bruska 
re: re: re: re: re: Co to tady je za zkurvený poli

01.04.2010 16:09

To je jen drobná rozcvička před návštěvou Edenu, kde to píská Damková


ACS-fan 
Chce to víc špenátu, Pepku!

31.03.2010 14:57

Stydět se za Spartu? To snad ne. Možná maximálně za některé konkrétní hráče, když už. Za Spartu se jaksi stydět nelze, alespoň ne na těchto stránkách. A pokud jde o zmiňované handly, nemám obavy. Jednak k nim nemáme důvod, jednak Slávie nemá co nabídnout. A Křetínský bude bdít, to je jeho parketa :-).


ACS-fan 
re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 06:56

Po odložení pohárové odvety o týden jsou spekulace o handlu už úplně liché.


Kocek 
re: re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 11:45

Jj, když si vezmu, že liga se hraje MEZI poháry, fakt to NIC nenaznačuje :)))))


ACS-fan 
re: re: re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 11:52

Nenaznačuje. Snad jen, že jsme asi podcenili Cipra, který s Obamou a Medveděvem (potažmo Haškem) dohodl posunutí pohárové odvety. Jasno o osudu poháru bude už dnes večer.


Kocek 
re: re: re: re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 12:04

No, dneska to vidim reálně na 0:0, tudíž nic jasnýho nebude.. Pak se může stát, že v lize bude poločas 0:1, ale my v posleedních 10 minutách zázračně otočíme. Slávisti jsou šmejdi, ti sou schopni všeho, pozor na ně!! A Křetínskýmu taky moc nevěřim, že by tenhle handl nedokázal posvětit!


pesfilipes 
re: re: re: re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 12:36

podcenili cipra? já mám teda dojem, že dybych chtěl přistoupit na ty úchylárny a konspirace, tak pro sks by bylo výhodnější mít ten celej pohár eště před ligou. takle by byla myslim ve výhodě sparta, ta by v odvetě poháru mohla reagovat na to, jak to dopadlo v lize...


ACS-fan 
re: re: re: re: re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 14:40

Právě to jsem chtěl ve svém odlehčeném příspěvku naznačit. Dohoda je absolutní blbost, o čemž se přesvědčíme už dnes.


recchi 
re: Chce to víc špenátu, Pepku!

01.04.2010 09:21

Souhlas. Stydět se můžeme někdy za hráče, fanoušky, bafuňáře...ale za SPARTU nikdy!


ACS-fan 
re: Chce to víc špenátu, Pepku!

02.04.2010 07:10

TAK UŽ SE KONSPIRÁTOŘI UKLIDNILI? ZÁPAS JSME SICE VČERA PROS*ALI, ALE KAŽDÝ SOUDNÝ ČLOVĚK, KTERÝ UTKÁNÍ VIDĚL SNAD UZNÁ, ŽE O DOHODNUTÉ PROHŘE NEMŮŽE BÝT ŘEČ.


Tuhos 
Trošku nechápu

31.03.2010 15:01

Smysl tohodle článku, místo toho aby tady třeba byli informace o pochodu.


Ludva 
re: Trošku nechápu

31.03.2010 15:15

Vy ste jak natvrdlí někteří:))..tak nějakej gramaticky a slohově na úrovni článek napiš o pochodu a určitě se tady uveřejní, Redakce ho sem zařadí...je tady odkaz na video k pochodu s kterym si dal někdo práci, kde jsou všechny informace. To podle me stačí, pokud si myslíš že ne, tak napiš článek.


jjjannie 
re: Trošku nechápu

31.03.2010 15:17

ty toho nechápeš víc ;)


filipkaran 
Taky mi v myšlenkách zahlodal červíček...

31.03.2010 15:28

ale myslim, že by to nebylo nikomu ku prospěchu, kluci by ztratili naší důvěru a bylo by to ku*evsky průhledný. Všichni se na ten trojzápas těší už od vyhlášení a myslim, že si uvědomují, že jakýkoliv zaváhání by nás fakt dost namíchlo, natož aby s tim handlovali. Teď jen doufám, že nebudu nemile překvapen a těšim se na Double :)


Senior 
re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červíček...

31.03.2010 15:46

Ty si fakt myslíš, že někoho ve Spartě trápí, zda budou její fanoušci namíchnutí? Namíchnutí jsme byli už stokrát, ale vždycky jsme na další zápas dorazili. Fanoušek Sparty může tak akorát držet hubu a krok.


dexicek 
re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červíček...

31.03.2010 15:56

....tak pravil GURU....


filipkaran 
re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červíček...

31.03.2010 15:57

Já si to opravdu myslím :) A pokud má fanoušek Sparty držet hubu a krok, tak to odpovídá té většině, co se hezky česky bojí za něco se postavit, protestovat a něco třeba i bojkotovat...


Senior 
re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červíček

31.03.2010 16:03

Tak dobře. Představme si situaci, že Sparta po vlažných výkonech vypadne z Ondrášovky se Slavií. Bojkotoval bys v takovém případě ligové derby dvanáctého dubna, v němž nám půjde o titul? He?


majk 
re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červ

31.03.2010 16:05

ANO


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal

31.03.2010 16:16

DOBRÁ TEDY: vyhlašme akci - POSTUP v poháru za vyprodaný stadion na ligu, až do konce...


filipkaran 
re: re: re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlo

31.03.2010 16:17

To se mi líbí :D


jjjannie 
re: re: re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlo

31.03.2010 16:25

jo to je dobrý :D


jjjannie 
re: re: re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlo

31.03.2010 16:25

jo to je dobrý :D


Senior 
re: re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal

31.03.2010 16:42

Majku, to je slovo chlapa! V takovém případě budu bojkotovat s tebou. Třeba v naší nazi hospodě.


filipkaran 
re: re: re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červ

31.03.2010 16:16

Nemám rád KDYBY, ale v takovém případě, kdyby se nebála celá fanouškovská obec, aby si toho vůbec někdo všiml a mělo to cenu(a že by si toho asi při derby všimli, když by tam nebylo očekávaných 15 tis.), bojkotoval bych se stoickým klidem...Ale všechno jsou to jen spekulace...


Kocek 
re: re: Taky mi v myšlenkách zahlodal červíček...

01.04.2010 11:49

Seniore, dle svého nicku jistě pamatuješ dost. A jelikož já taky už leccos pamatuju, dovolim si s tebou zásadně nesouhlasit. Zrovna my jsme v lize asi jediní, co tu hubu a krok nedrží. Takoví slávisti jsou proti tomu, co děláme my, když nám něco ve Spartě nevoní, doslova socky :))))


1893 
Mustr z Deníku Sport

31.03.2010 18:30

Takovejhle apel a spekulace bych čekal na stránkách Deníku Sport, ne tady. S úctou Olive Oyle


Dub 
re: Mustr z Deníku Sport

31.03.2010 20:23

mě to bohužel taky nepadlo a nerad bych se toho dočkal. Musíme je smést z povrchu zemského, a to třikrát!


Spartan223 
co pochod?

31.03.2010 18:35

mám dotaz...Půjde se zítra do šaškárny pochodem nebo každý sám a sejdeme se až na stadionu?


filipkaran 
re: co pochod?

31.03.2010 18:39

Co třeba kouknout se na odkaz nahoře s obrázkem, datem 1.4.2010 a nápisem "Na derby do Edenu tradičně pochodem"? :)


Spartan223 
re: re: co pochod?

31.03.2010 18:48

tak to sry nevšiml jsem si :)


acskncl 
Jak dopadne pohar

31.03.2010 19:55

Je me naprosto ukradene!!! Odveta se stejne pravdepodobne neodehraje pristi ctvrtek, ale az ten dalsi, tedy po lize(bude tady zase ta americka opice) a pak je mozne dle aktualni situace v tabulce, pripadne zdravotnim stavu hracu, bud se na odvetu uplne vysrat a nebo schuti zida zaslapat.


dexicek 
re: Jak dopadne pohar

31.03.2010 20:32

Přesně tak to vidim taky.


StarejHomolka 
Náboj do novinářských zbraní

31.03.2010 20:35

Spekulativní článek je bohužel nepochopitelným nábojem a střelivem pěchovaným do novinářských zbraní, která tak zajisté situaci využijí k vyvolání a zesílení tlaku na Spartu před koncem ligy za účelem ji rozhodit, což nás může stát i ten titul. Škoda a dle mě zcela zbytečné..ladovat zbraně proti sobě bychom neměli my sami...


Senior 
re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 08:56

Člověče drahý, ty si fakt myslíš, že medmrdky potřebovaly nápovědu Pepka námořníka, aby zjistily, co je my vám pohár, vy nám ligu? Tak blbé fakt nejsou. My vám pohár, vy nám ligu úspěšně funguje od roku 1983, kdy Dukla vypustila ligový mač s Bohemkou, která útočila na titul, a Bohemka zase odchodila finále poháru. Spokojenost na obou stranách: Bohemka se stala mistrem a Dukla šla do Poháru vítězů.


cocka 
re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 10:53

bejvavalo... :))


Bruska 
re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 11:06

Nechci brát nikomu iluze, ale Sparta v minulosti dokázal vyhrát na hřišti stejně dobře jako si ošetřit zápas. Celé tažení Slávie proti korupci však nikdy nebylo motivováno čestností a láskou k fotbalu, ale neschopností rozhádaných a nespolehlivých bafuňářů Slávie, která to "uměla", ostatně jako řadu dalších věcí, nejhůř ze všech českých klubů, protože černé fondy se v Edenu vždy rozkradly dřív, než je stihnul kdokoli použít. Co se týče handlu v současnosti, to je představa k smíchu, dvojka Doležal a Poser neumí bez ostudy odvolat trenéra, natož aby koupila nebo prodala zápas. Jak tohle mohlo vůbec někoho napadnout, to je blbost desetiletí.


Kocek 
re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 13:00

Nooo, zjisti si něco o jaru 2008 a zápasech Slávie v Olomouci a Boleslavi, a pak řeš, co Doležal a Rosen umí a neumí. Doležal roky pracoval na svazu, toť jen malá indicie ode mě..


Bruska 
re: re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 14:09

to Kocek: Tyhle řeči jsem již slyšel od jednoho slávistického taxikáře a docela jsem se mu vysmál, před lety mi tvrdil, že Kincl jde do Slávie, protože ta za něj navýši platby, protože potřebovala na Viktorce vyhrát, nakonec to dopadlo tak, že na Žižkově rupla 1:3 a Kincl skončil ve Spartě, pamatuji si to dobře, protože nás na hlavní tribuně sedělo zhruba třicet a řvali jsme víc než na Letný, to byla družba až z toho Slávie byla druhá. Jak můžu neurážet sešívky nebo lidi, kteří jako sešívky uvažují ? A nedémonizuj tady dvojku Doležal a Poser nebo dostaneme strach jít do Edenu, Slávie je Kocku nemoc a začínám mít obavu, že si blbě očkovanej.


Kocek 
re: re: re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

02.04.2010 08:38

Víš co, já ti prostě nemůžu napsat jméno, mysli si co chceš, já ti garantuju, že kdyby tehdy Sparta doma nerupla s Brnem, tak Slávie v Olomouci nevyhrála ani náhodou


jiri 
re: re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 16:33

Je fakt, že tyhle dva zápasy byly hodně okatý, a už jenom kůli tomu přeju Olomouci kapr-aféru, ať má pravdu kdokoliv...


Kocek 
re: re: re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

02.04.2010 08:39

Tak tak, ono i jaro 2004 a zápasy Ostrava se Slávií v lize a poháru byly předem domluvený


StarejHomolka 
re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 13:18

Milý Seniore, v mém příspěvku šlo o něco jiného. Jeden článek to novinářům samozřejmě nepřipomene, stejně tak jako na druhou stranu článek eventuální a případné (dle mě to je jen nepodložená spekulace) domluvě nezbraní. Šlo mi o povzdech, proč něco nosíme nepříteli na zlatém podnose, dáváme jim do rukou esa pro jejich články (už vidím jak píší, že i sami věrní sparťané spekulují a nevěří svým hráčům-viz web SF) a pomáháme jim sami v tom, aby do nás a naší SParty mohli střílet. Pro úspěšné dokončení cesty k titulu dle mě potřebujeme nejen soudržnost fans a jejich fandění, kvalitu na hřišti, ale také relativní klídek a nikoliv si na sebe vytvářet nesmyslně tlak a dávat šanci pro vytváření kauz.. o nic víc mi nešlo. Neberu nikomu jeho názor.


Senior 
re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

01.04.2010 14:54

Na podobné „kauze“ si žádná medmrdka jméno neudělá. O tom, kdo komu pohár a kdo komu ligu, se spekuluje každý rok opakovaně. Ostatně i zde už někdo předvídal, že když Teplice prohrály doma s Jabloncem v poháru, tak tutově vyhrají v lize v Jablonci... Já neříkám tak ani tak, ale na má slova určitě dojde. Prostě Pepka námořníka něco trápilo, tak to sepsal a redakce mu to uveřejnila. Nevidím v tom nic, co by mělo Spartě zkomplikovat cestu za titulem. Co se týče mé osoby, vypadnutí z poháru by mě trápilo, žralo a sralo moc, bo jsem atypický sparťan, pro něhož je Ondrášovka grunt a Gambrinus liga šunt. Zda mají pravdu podezíravci, nebo důvěřivci (je to tady tak padesát na padesát), naznačí už dnešní večerní mač. Výjimečně početná diskuse však svědčí o tom, že článek Pepka námořníka ťal do živého. Snad budu mít tu čest se s Pepkem poznat osobně.


StarejHomolka 
re: re: re: re: Náboj do novinářských zbraní

03.04.2010 13:25

Bez komentáře, i s citací článkuhttp://deniksport.blesk.c ...


Jumbo1 
Souhlas

01.04.2010 09:05

Souhlas, Slavii je potřeba zadupat do země a srazit na kolena. Na první zápas se sice nedostanu, ale to na věci nic nemění. Jejich bída, naše radost, a na handly ať si šašci najdou někoho jinýho. Dohoda s nepřítelem, to je zrada. A myslím, že (ať si o slávistech myslíme cokoliv) slávisti by taky nebyli zrovna nadšení, že prohrají ligové derby, i když postoupí do dalšího kola poháru (což jim navíc nezaručí nic, tak jako nám nezaručí nic případná výhra v ligovém derby.


Energetik 
Názory

01.04.2010 11:02

Článek je v rubrice "Názory", kde se má možnost prezentovat doslova každý. Víc bych to neřešil. Není to nic ofiko. Jinak ale má pravdu předseda (Bruska).


kosekmudropromlouva 
Článek paranoidního autisty srážející úroveň celýc

01.04.2010 16:12

Zase nějaký nový paranoidní autista. Jak to, ale čtu podle ohlasů, tak Cirkus Eden není jenom jeden. Této spekulaci, by snad bylo možno věřit, kdyby se hrálo finále, ale teď? Současný kádr nejlepšího týmu této galaxie je zcela nekonkurence schopný a k čemu by mu bylo vyřadit Spartu a pak vypadnout? Nebo si snad někdo myslí, že podobné dohody udělá i v semifinále a finále? Trochu přitažené za vlasy a k čemu by to zase bylo spartě, kdyby pak slávie pustila ligu i Jablonci či Teplicím? Ale dobrý, ubrečenci mohu mít v případě vypadnutí ze slávií aspoň výmluvu: Byl to obchod.:) Opravdu povedený článek. A to tyto stránky jinak mají určitou úroveň a aspoň zde už už nepřichází každý týden do Sparty nějaká nová superstar evropského fotbalo, jak je tomu na ofiku. Toto se ale fakt povedlo :))))


kosekmudropromlouva 
Článek paranoidního autisty srážející úroveň celýc

01.04.2010 16:16

Zase nějaký nový paranoidní autista. Jak to, ale čtu podle ohlasů, tak Cirkus Eden není jenom jeden. Této spekulaci, by snad bylo možno věřit, kdyby se hrálo finále, ale teď? Současný kádr nejlepšího týmu této galaxie je zcela nekonkurence schopný a k čemu by mu bylo vyřadit Spartu a pak vypadnout? Nebo si snad někdo myslí, že podobné dohody udělá i v semifinále a finále? Trochu přitažené za vlasy a k čemu by to zase bylo spartě, kdyby pak slávie pustila ligu i Jablonci či Teplicím? Ale dobrý, ubrečenci mohu mít v případě vypadnutí ze slávií aspoň výmluvu: Byl to obchod.:) Opravdu povedený článek. A to tyto stránky jinak mají určitou úroveň a aspoň zde už už nepřichází každý týden do Sparty nějaká nová superstar evropského fotbalo, jak je tomu na ofiku. Toto se ale fakt povedlo :))))


pesfilipes 
re: Článek paranoidního autisty srážející úroveň c

01.04.2010 16:34

ty autisto, dvakrát to tady asi už stačí... no dobře, tak eště jednou to sem dyžtak dej, ale víc už né


Senior 
re: re: Článek paranoidního autisty srážející úrov

01.04.2010 17:21

Jestli si Pepek námořník přečte, že ho Košek označil za paranoidního autistu, tak si ho tutově najde, i kdyby se skryl na dno Macochy. A v případě fyzického střetu bych si na dlouhý život Koška nevsadil ani zlámanou grešli.


dombas 
nevim proč ta zbytečná hysterie...

01.04.2010 17:44

...nad tímto článkem?..ne ze všim ale s něčim určitě suhlasim..mam taky obavu, že pepik rozhodně bude preferovat ligu před pohárem a myslim,že jak to bude nám ukáže hned základní sestava, kde nejspíš budou chybět lehce zranění, kteří by nejspíš v lize i proti jinému soupeři než je seshitej póvl, nastoupili..možná posunutím termínu odvety se naše taktika může změnit ale upřímně moc pepikovi nevěřim a hodně mě nasere jestli s nima v jejich stávající antiformě vypadnem....ale i přesto věřím, že máme kvality jim natrhnout prdele znova a to víc než jen 1:0 :)) FORZA SPARTA!!!


huya 
handl

02.04.2010 00:25

no ja nevim ale zati se to tak jevi...


pesfilipes 
re: handl

02.04.2010 09:14

..ale hovno


Bruska 
Kyselé jablko

02.04.2010 13:45

I do kyselého jablka je potřeba občas kousnout, i když je jasné, že včera šlo o nepříliš významné utkání a trenéři i hráči k tomu tak především v první půli přistoupili. Trenéři neprojevili invenci, hráči v prvním poločase morálku. Bojujte za Spartu tentokrát mohli fans ACS skandovat kromě pasáže kolem padesáté minuty takřka celý zápas. Hra na uspávanou dopadla naopak a nezbývá, než se omluvit výhrou v Plzni, koupit v nejbližším přestupním termínu dva útočníky, protože Sparta momentálně žádné ambiciózní, kromě pár postav do počtum, nemá a porážku moc neprožívat. Odveta je na Letné, 1:0 by bolelo v lize, ale v poháru to je poměrně ošidný výsledek a hratelný stav pro obě strany. Jediné, čím kromě zajíců počítaných během honu zůstane toto utkání v paměti, je skutečnost do jak velkých sraček dostal svým experimentováním vládce Edenu Jarolím kádr, se kterým penzista Cipro sehrál proti Spartě poměrně šťastný zápas. Z tohoto pohledu se zisk dvou titulů jeví definitivně jako nepochopitelný omyl. To nebyla Hřebíkova dečka, ale amnestie. Takto rychle se pokřeje jen po ukončení výkonu trestu.


bojlik 
Sparta

04.04.2010 17:20

Je jedno jestli to je prodaný či ne stejně víme prd to je vysoká politika.Duležitý je vyhrat v ligovym derby. Sparta forever!


Alien 
Dotazník

07.04.2010 12:34

Dobrý den, dovolte mi, abych Vás požádal o vyplnění dotazníku, jehož výsledky se stanou podkladem pro praktickou část mé diplomové práce na téma „Chování politických stran v souvislosti s vlivem médií na rozhodování občanů a jejich socio-ekonomické dopady˝. Za Váš čas při spolupráci Vám předem děkuji. http://spreadshe ets.google.com/viewform?formke y=dDRDbmNBeWtEczBwRGhBY3NrMkR2 RlE6MA