Do Ostravy na fotbal, do Prahy za prací! anebo pozvánka na zápas roku do jižního Polska

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
becici 
KONEČNĚ TO TADY NĚKDO ŘEKL NAHLAS CO SE TÝKA DIST

27.04.2010 14:07

Takže souhlas:)


becici 
re: KONEČNĚ TO TADY NĚKDO ŘEKL NAHLAS CO SE TÝKA

27.04.2010 14:08

...(DISTRIBUCE LÍSTKŮ)...-viz doplnění nadpisu


Kocek 
Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:13

Aspoň je předem jasný, že lístky buď ještě sou, nebo už nejsou. Sice je to v podání sparťanů trochu scifi, ale představa, že pojedu 400 km do Ostravy, a tam mi u pokladny řeknou "Sorry, nejsou listky, pyčo", mě docela dostává. Tohle je rozumný, navíc věřím tomu, že u vstupu do sektoru budou zbývající lístky normálně v prodeji, jako třeba na Slávii. A navíc, kdo chce, lístek prostě sežene.


Ludva 
re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:27

Ty vole:)))))..já vedel ze neco takovyho vyplodis (viz. muj komentar k tomu druhymu clanku zde)...to je zase argument...jo tak voni nás vlastne chránej, abychom tam nejeli zbytecne:)))))..jasný, sektor Sparty, kterej má asi 600? míst bude vyprodanej, když tam za posledních X let nikdy víc jak 276 (to jsem se dočetl, nemám to spočítaný:) Spartanu nebylo...nebo myslím spíše že tam nikdy víc spartanů nebylo...dej si fakt hadr na hlavu!:))))


Kocek 
re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:30

Zkus se zeptat ve škole, co je to slovo SCIFI, jo? :)))))))) Ale jinak díky za další zcela zbytečnou reakci :)))


Ludva 
re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:35

No SCI-FI = Kocek, to mi celkem pasuje:))) Ale byla by tady mozna nuda, kdybychom si vsichni notovali, nejakej exot to tady musí trochu zpestrovat:)) Je pravda ze argumenty co vy...proste co ti vyvstanou v prostoru mezi klavesnici a ocima...na to by asi jen tak nekdo neprisel:)))


Kocek 
re: re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:36

Já věděl, že svou chybu přiznáš. Ale nemusíš kolem toho chodit jako velkej drsoň, prostě si můj komentář pochopil blbě, tak kolem sebe nekopej a dej si limču.


Ludva 
re: re: re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:37

Já jsem tvůj "komentar" pochopil dobre, píšeš zbytečný kraviny!:)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:40

Ty si asi dodnes nepochopil princip prodeje lístků na jméno, proto si tak zmatenej a myslíš si, že píšu něco, co nemá hlavu a patu. Ale věz, že jde o to, aby lístky nemohli koupit ti, kteří Spartě nejvíc škodí i na výjezdech, proto se prodávají tady na jméno. Ty kluku ušatá, já nevěřim, že si tak dutej, ty spíš jen tak zkoušíš moje nervy, co? :)))) Ale seš dobrej, bavíš :) Jen malá rada, buď piš s diakritikou všechno, nebo nic, protože to míchání je naprosto otřesný!


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků je O

27.04.2010 14:54

Já třeba nemám problém si koupit vstupenku na jméno, nevadí mi to. Ale vadí mi, a nejen mně, že si nemůžu prostě koupit vstupenku v den venkovního utkání na stadionu, kde se to utkání hraje, do sektoru Sparty, klidně na jméno.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků

27.04.2010 14:56

Ale můžeš, doprodej tam normálně bude. Aspoň tomu chci věřit.


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lís

27.04.2010 14:59

V prohlášení Sparty na oficiálním webu jasně stojí, že se tam lístky prodávat už nebudou. Toto mi bylo potvrzeno i v telefonickém rozhovoru s Bruzlem z Baníku.


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce

27.04.2010 15:31

Takovýhle analýzy psanýho textu není kocek, poloviční blázen, bohužel schopnej.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distri

27.04.2010 15:36

Poloviční???:)..no nevim, nevim:)))


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Di

28.04.2010 18:30

Ludvo, s Acskncl jsme se při nahrávání chorálů před Střížkovem bavili, že poslední dobou nikdo na Kocka nereaguje a je klid, kašli na něj taky! Kdo má pořád ty sračky číst. Tady každej pod čánkem napíše komentář na danej článek a jen tenhle vejr musí mít vždycky poslední slovo...i na tohle zareauguje a bude celej den čumět na monitor, comu na to napíšu já...ale bude čekat marně...


Stolicka 
Kocku do toho! Jsi KING :-)))

28.04.2010 08:59

teda to je nářez...


pesfilipes 
re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:33

skoro to vypadá, že si z toho každej může vzít chce...dobrý i špatný


Kocek 
re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:35

Kdo chce, tak si vezme to, o čem to je, kdo ne, najde si v tom nějakou snahu ubližovat chudákům fanouškům :D Systém je to rozumnej, ale neni vychytanej, to je celý.


Ludva 
re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:36

Jediná možná vychytávka tohoto systému je, že pokud se sektor nevyprodá, bude zbytek lístků v prodeji u pokladen!:)


Kocek 
re: re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:41

Ne, jediná vychytávka je, že Sparta nebude platit na VENKOVNIM zápase další pokutu...


Ludva 
re: re: re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:48

Jasně, Franta z vesnice od Brna se na fotbal nedostane = nebude pokuta...fakt to myslíš vážně?:)))


Ludva 
re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků je OK

27.04.2010 14:49

Leda bys to bral tak, že čím míň fanoušků tím menší pravděpodobnost pokuty...tak to pak má logiku..to pak žádný fanoušek = žádná pokuta...ale nehraje se fotbal náhodou pro fanoušky? Neplatej sponzori náhodou za plný stadiony?:)))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků je O

27.04.2010 14:53

Hele, teď vážně, jo? To fakt nevíš, že má Sparta seznam lidí, co nepouští na SVŮJ stadion???? A to fakt nevíš, že tito se mstí právě na výjezdech tim, že rozbíjej hajzly, apod.??


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků

27.04.2010 15:04

A ty fakt jako vidíš rozdíl v tom, neprodat tomu člověku lístek v Praze nebo v Ostravě na kase???? A za druhý, ani v Praze NIKDO nekontroluje tu občanku co při koupi předložíš s nějakým seznamem...to bys měl vědět pokud jsi si v Praze pohodlně dle tvého mínění lístek už koupil.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lís

28.04.2010 08:23

Občanku v podstatě nemusíš při koupi ukázat, musíš ji ukázat až při vstupu na stadion :)


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce

28.04.2010 11:24

To je zajímavý, že při koupi lístku třeba teď na Baník jí chtěli:))))..teda po každým jí chtěli..ty sis jí nekupoval tak to nemužeš vědět:)


Janina 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce

01.05.2010 11:56

Prosím te, kupoval jsi si nekdy ted listek na venkovni zapas? Asi ne kdyz pises takove kraviny.. Tu OP chteji videt, navic je za to neustale prudí vedení. Když o něčem nevíš, tak se zdrž komentařů..a fandi u internetu :)


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků

27.04.2010 15:32

Můžeš mi žíct, ty hňupe, zdroje odkud máš tyhle informace o seznamu lidí nepouštěných na domácí stadion? :D:D


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lís

28.04.2010 08:24

Nadávej svý mámě, debile. Jestli chceš diskutovat, tak SLUŠNĚ, jinak si polib jahodu :)))


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distribuce

28.04.2010 10:48

A odpovíš, odkud máš ty svý informace? Nebo sis to jen vycucal z prstu, abys nějak podpořil tu svou pokulhávající argumentaci nějakou vážnou informací? Uvědom si, ty trumpeto, že tady nejsi na nějakým podělaným Idnesu a nebavíš se s polodebilama, co nic nevědí. Sem chodí x lidí, co v minulých letech mockrát byli přítomný jednáním s vedením, na kterých se tohle všechno ladilo a diskutovalo, proto tu ze sebe děláš se svýma moudrama takovýho šaška.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Distri

28.04.2010 11:50

Chceš mi tvrdit, že není NIKDO, kdo nemá zákaz vstupu na stadion?? Vážně chceš tohle odpřísáhnout??? A musím říct, že na idnesu jsou kolikrát třeba slávisti daleko menší blbci, než někteří tady, bohužel..


Targo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Di

28.04.2010 13:15

Jo přesně tak. Nikdo. Možná by asi měl ten, co hodil dělobuch na zápase s Brnem, kdyby ho někdo jako ty udal, ale to se naštěstí nestalo. Tak vidíš, tak si tam běž s nima povídat, všichni budou spokojený.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

29.04.2010 09:53

OK, tak pak seš teda hodně dobrej, když víš víc, než já :))))


Bombito 
Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:38

Sparta hraje jedno z nejdůležitějších utkání sezóny (pro další sezónu možná úplně nejdůležitější) a klub dělá všechno, aby jí jelo podpořit co nejméně fanoušků. Tomu nerozumím. Pochopil bych, kdyby byl větší zájem, než je počet vstupenek, ale ještě nikdy jsem neviděl náš sektor na Bazalech vyprodaný. Tak proč házet klacky pod nohy těm, kteří chtějí jet desítky a často i stovky kilometrů podpořit naše kluky. Tento vrcholně nešťastný způsob prodeje odradí mnoho potencionálních fanoušků. Smekl bych klobouk před tím, kdo by za klub koupil VŠECHNY lístky do našeho sektoru a v Ostravě je rozdal sparťanským fanouškům. To by bylo ze strany klubu gesto hodné SPARTY!


Kocek 
re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:40

Tak to by ten dotyčný superman asi taky musel udělat cca 450 falešných občanek :D


DarkCook 
re: re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:51

Kocku, dělá ti problém psaný text? Zkus to znova, zejména tu poslední a předposlední větu :)


Kocek 
re: re: re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:53

Ale jistě, KLUB je klub. Ovšem asi by to musel koupit NĚKDO, nebo si snad myslíš, že AC SPARTA přijde k pokladně, a koupí lístky? :)))))))))))


DarkCook 
re: re: re: re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:55

Tak ještě jednou. Poslední větu si zvládl, teď ještě tu předposlední :)


Kocek 
re: re: re: re: re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:57

UFFFFFFFFF, ty woe, to je moc!!! Proto sem psal o SUPERMANOVI, kristepane, četls to pořádně? :DDDDDD


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků je špatn

27.04.2010 15:03

Ach jo. Nejsem zrovna z nejbystřejších, ale došlo mi, že Bombito tím myslel někoho z klubu, někoho, kdo toto gesto udělat MŮŽE, někdo kdo může bouchnou do stolu a udělt co chce, někdo, kdo by měl naplnit to proklamované heslo " VŠE PRO FANOUŠKY ". Jsem si jistý, že takový člověk by se našel, kdyby sám chtěl :)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Distribuce lístků je š

28.04.2010 08:25

Noooo, tak vidíš, že chápeš psaný... A já psal, že by ten SUPERMAN musel udělat občanky, neb by asi těžko mohl dopředu znát jména cca 450 lidí, chápeš už to? Ode mně to byl ŽERT, ale tys to vzal moc vážně :)


Bombito 
Kocku, Kocku!

27.04.2010 15:05

Ty si ze mě asi děláš srandu! Ty lístky z Ostravy se prodávají v Praze. Pokud by se našel v našem managementu skutečný frajer, řekne si o celou kapacitu kotle hostí. Odhadem by to Spartu stálo 50 až 70 tisíc peněz. Pakatel proti tomu, kolik se dnes a denně na Spartě prošustruje jinak. Následná distribuce už je prkotina, jestli část v Praze a zbytek v Ostravě. To lze vyřešit za pár vteřin. Jen se musí chtít! A o tom to je!!


Kocek 
re: Kocku, Kocku!

28.04.2010 08:26

Ale jo, já tě pochopil, a v podstatě mů nevinnej žert tady rozpoutal diskusní peklo :))) Bylo by to fajn, a já bych s tím souhlasil, jen jsem si dělal prdel ohledně občanek, kapiš?


Kocek 
re: re: re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 14:55

Na druhou stranu, samozřejmě by to bylo pěkný gesto,ale nic neřešící, neboť by stejně musel KLUB ty lístky rozdat dopředu.. takže by je rozdal v Praze, a jsme tam, co teď , mimopražskej fanda by to musel nějak řešit :)


jin69 
re: Distribuce lístků je špatná!

27.04.2010 18:22

Jestli Bombito necemu ohledne distribuce nerozumis tak se obrat na Kocka,ten o tom vi absolutne vsechno.


ffontan 
...

27.04.2010 15:50

tady furt jste ve při a vepři kvůli systému distribuce lístků, ale podle mě dost možná mnoho povyku pro nic - média ten zápas ještě do neděle xkrát nazvou megahypernejvětším šlágrem vesmíru v aktuálním ročníku ligy a skutečnost na trávníku bude taková, že oba týmy postupem času přejdou na taktiku "raděj neprohrát než zkoušet riskovat kvůli gólu" a zrodí se úžasnejch nula nula při celkovém součtu třři a půl střely na bránu i mimo:-P


jandee 
Ještě něco k distribuci

27.04.2010 16:34

Když už má být řeč o špatné distribuci, tak jen můj zážitek z Českých Budějovic. Bydlím dočasně v Budějovicích, i když jsem z Prahy. Když jsem chtěl v Budějkách koupit lístek do Sparťanskýho kotle, tak mi řekli, že lístky jsou v Praze a ať si tam zajedu a koupip je tam. Naštěstí lístky sice na místě ještě byli, tak nakonec nebyl problém, ale nikdo mi nebyl ochoten jakkoliv pomoct si lístky opatřit předem, což mě docela štvalo.


dave1893 
Potřebuju koupit lístek!!!

27.04.2010 17:25

Zdarec chlapi.Jsem z Rožnova p.Radh a potřeboval bych koupit jeden lístek.Obětuje se někdo?Můj mail je dave1893@seznam.cz.Kdyby se nějaká duše našla,ať mi pošle mail,já pak obratem pošlu scan občanky a číslo na mob. Dík, ACS FOREVER


jin69 
Listky

27.04.2010 18:26

Shodou okolnosti se ted pohybuju pracovne cca 100 metru od naseho chramu,takze jsetli chce nekdo mimoprazkej seriozne lupeny tak mi napiste na mail jin69@seznam.cz a muzem se domluvit.


Smog1893 
čas odjezdu

27.04.2010 19:29

v kolik jede vlak zpátky ?


Fernando Alonso 
re: čas odjezdu

27.04.2010 19:40

někdy po 23h


Fernando Alonso 
Kocek

27.04.2010 19:41

Už máš zakoupenej lístek, nebo čekáš na ten očekávanej doprodej o kterém si myslíš, že bude na místě.


Ludva 
re: Kocek

27.04.2010 21:14

Kocek ho nekoupil v pohodlí Prahy, protože tam na něj vytáhli seznam chuligánů a začali kontrolovat zda to není Kocek, kdo každej výjezd ničí toalety na stadionech..ten seznam je hrozně dlouhej a tak na to Kocek neměl čas..protože tady musel se ke všemu vyjádřit na webu..no a tak si ho prej koupí v tom doprodeji co bude na stadionu na Bazalech:)))


Kocek 
re: re: Kocek

28.04.2010 08:28

Hele Ludvíku, nechceš mi dělat tiskovýho? Kecá ti to famozně :D


Kocek 
re: Kocek

28.04.2010 08:27

Nikoli, do Ostravy nejezdim z principu.


Fernando Alonso 
re: re: Kocek

28.04.2010 09:42

Tak pak drž hubu a k tématu které se TĚ netýká se absolutně nevyjdřuj!!!


Kocek 
re: re: re: Kocek

28.04.2010 10:11

Sedni do formule a vodjeď, ty magore :D


jin69 
re: re: Kocek

28.04.2010 09:53

Myslis z principu priposranejch trenyrek??


Kocek 
re: re: re: Kocek

28.04.2010 10:15

To ti snad řikat nemusim, nebo si moje máma? :)


jin69 
re: re: re: re: Kocek

28.04.2010 10:22

Kdybych byla,tak uz jsem te davno utopila. ))


Targo 
re: re: re: re: re: Kocek

28.04.2010 10:51

..utopila v záplavě připosranejch trenýrek k vyprání a to by bylo horší :-D


becici 
re: re: Kocek

28.04.2010 12:56

Tak nám kočku řekni svůj princip?? To mě zajímá co z tebe vypadne za moudro..:)


Ludva 
re: re: re: Kocek

28.04.2010 16:17

Dyť už to psal, nepustí ho máma:))))


pohadkar 
re: re: re: re: Kocek

28.04.2010 18:44

Pod KAŽDÝM článkem se dozvíš jeho argument, že v kotli je 50% debilů a zbytek kindrskini, co si hrajou na strašně drsný a chtěj někam patřit. Myslíš, že by mezi takovou lůzu přišel? :-))) ale ten jeho princip by mě zajímal. Spíš je to Princ Cip, proto nejede. Měla by mu máma na čelo napsat fixou Sparta fandí slušně, abysme ho mezi tou zvěří na Letný poznali.


Kocek 
re: re: re: re: re: Kocek

29.04.2010 10:07

Ty si ze mně strašně vyprdlej, nedáme pivko, aby ses toho komplexu konečně zbavil, woe?


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: Kocek

29.04.2010 11:19

Napiš kdy a kde a neokecávej to. Jestli to nechces zverejnovat tady, tak mi napis na pohadkar1893@seznam.cz rovnou tam dej na sebe mobil


Kocek 
re: re: re: Kocek

29.04.2010 10:06

Jednoduchý, v neděli od 17:00 mám svůj fotbal. Ale pokud by Sparta hrála třeba v Liberci, tak bych byl i ochotnej jet, ale na Baník prostě nepojedu, nezvládl bych tam tu buzeraci a urážení ze všech stran. Stejně tak bych nejel vlakem s tím, co z Prahy pojede, protože to bude zase vypadat :))) Navíc na venkovní zápasy jezdíme pravidelně autem, a dát si z Ostravy noční D1 mi nahání trochu hrůzu, to klidně přiznám.


jjjannie 
re: re: re: re: Kocek

29.04.2010 12:54

aha, ty bys to nezvládl...takže Targo měl pravdu :D


Kocek 
re: re: re: re: re: Kocek

30.04.2010 10:10

Proč se do toho musíš vměšovat a dál zasírat diskusi nesmyslnou debatou?? Zeptal sem, tak sem odpověděl, považu tedy toto za uzavřené. Celý to zašlo někam, kam asi nikdo z nás nechtěl, tudíž já končim, hádat se se sparťanama mi přijde fakt ujetý :(


milda.fans 
Notně potřebuju lístky

27.04.2010 20:20

zdar všichni, potřebuju nutně 4 lístky na baník. je někdo schopnej mi je sehnat? Pokud jo, tak na mobil 777613064 nebo mail milda.fans@post.cz Kopie OP není problém.Hlavně jak se dostat k lístkům. Jsme z VČ a do vlaku nastoupíme v Č. Třebový. Piště a díky moc.


Roonie. 
Lístky

27.04.2010 20:20

Kluci žadny listky v doprodeji nebudou s tim nepocitejte. Listky se daji koupit pouze na letny v Chacharove uz potom ne. Tak kupujte at tam v Polsku neudelame ostudu. Zatim dnes bylo prodano cca 170 listku coz je slusny na to ze je teprve Utery


kuchi 
Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 07:59

Takhle prodávat lístky je největší blbost, co může být. Osobně nevím, jak budu stíhat a jelikož nejsem z Prahy, tak se na zápas na 90% nedostanu, protože si nestihnu koupit lístek. Ono sice jde někoho požádat o lístek, ale většina z těch, co nikoho známého v Praze nemá to neudělá. Taky bych asi nerad posílal naskenovanou op do neznámých rukou... Je to prostě udělaný schválně !a ne prvně! - vše pro fanoušky. Přitom Sparta moc dobře ví, že má hodně fanoušků mimo Prahu, možná i nejvíc. A proto jim, co nejvíce usnadní cestu za ní! Takže Sparto díky!


Kocek 
re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:29

OP nikomu posílat nemusíš, stačí napsat do mailu jméno a datum narození. OP při prodeji lístků nikdo vidět nechce, to až při vstupu na stadion


jin69 
re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:32

Zase meles hovna,ty kluci v ZK po me do MB,Jablonce,Plzne a Budejic vzdy chteli min naskenovany OP zadny samotny inicilay jim nestacily.


jin69 
re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:34

Sry ne ZK,ale ZC (zakaznicky centrum).


Kocek 
re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:41

Patrně jsi známý výtržník a buřič, po mně nikdy nikdo op nechtěl :)


pohadkar 
re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kre

28.04.2010 18:54

Ty jsi nikdy v ZC pro lístek do kotle venku nebyl! Věřím, že nevynecháš na Letný, protože čtu všechny komentáře a víš dopodrobna o situaci od klobás po, já nevím, hajzly. Neodsuzuju nikoho, že nejezdí pravidelně ven, je to jeho věc. Odsuzuju ale tebe, kterej si hraje na strašnýho ultras, co má za posledních 20 let odjeto v průměru 28 zápasů za sezónu, což je sci-fi. Jo a nemusím chodit do školy, abych si zjistil, co je sci-fi. To bys ostatně mohl vědět sám, že na netu člověk najde všechno, protože ty od něj nehneš prdelí. Prosím, nepiš mi, ať běžím za maminkou, nebo podobný tvý často se opakující argumenty. Jsem ženatej, za chvilku hrdej fotr, vystudovanej, slušně vydělávám a jednou za čas klesnu na tvou úroveň, že napíšu něco mimo mísu sem. Vždycky mě ale vyprovokujou ty tvý "moudra". Tak a teď zas dlouho nic nenapíšu a budu si tady číst měsíce tvý chytrý komentáře, ze kterejch za chvíli budu mít tiky v oku. Aaaach, to se mi ulevilo.


Kocek 
re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej

29.04.2010 09:57

:)))) Ty si vážně hustej. Ale musím říct, že takový, jako ty, si dávám nejradši, vám stačí napsat jen lehounkou provokaci, a chytíte se na každej špek. Tak se starej vo svýho pitomka (sorry, potomka), ať je hlavně zdravej, a nevotravuj si život reakcí na někoho, kdo je ti u prdele :)))


Kocek 
re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej

29.04.2010 10:02

Jen dotaz, na idnes má jakýsi pohadkar blog, ale to ty bejt nemůžeš, nebo snad jo?!! S ním se totiž dá mluvit, jeho názory jsou prezentovány diametrálně odlišně, než ty tvoje sračky...Tak pokud si to ty, můžeš mi vysvětlit, proč tam seš normální, a tady se chováš jak dement?


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel něj

29.04.2010 10:57

To jsou moje články. A nevybavuju si, že bysme tam měli nějakej rozhovor, takže nechápu, jak jsi dospěl k tomu, že tam se se mnou dá rozumně bavit...jednou jsi napsal pod můj článek něco v tom smyslu, že v něčem mám pravdu, v něčem ne...já zareagoval jen tím, že jsem se zeptal, jak jsi se k mejm článkům dostal, toť vše...a garantuju ti, že jit se mnou na pivo, tak ti za ten nejapnej vtip s pitomkem rozšlapu držku na sračky! K tomuhle se nevyjadřuj tím, že někdo řeší všechno násilím. Věř tomu, že kdyby tady někdo zveřejnil tvou fotku, tak si tě dá každej první.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel

29.04.2010 11:04

Právě že ses tam choval normálně, asi strach z cenzora? A laskavě si nech ty svoje výhružky, ty drsňáku, sám si mi nadával první, tak nečekej, že si to nechám líbit a neodpovím ti stejně. Buď se chovej slušně, nebo na mne laskavě nereaguj, já se tady chci bavit věcně, a ač se mnou nemusíš souhlasit, nedává ti to právo nadávat mi a pak bulet, když ti to vrátím. A už nikdy nezkoušej vyhrožovat mi nějakým násilím, na to sem trochu starej, a navíc, takovejch jako ty už bylo několik, akorát kecy na netu, ale aby se se mnou sešli a probrali tyhle dětský spory u piva, to nee :D


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: re: re: Prodej lístků vymy

29.04.2010 11:08

Kdy ty ses bavil věcně? Tý věty o názorech by ses měl držet! Ty když s něčím nesouhlasíš, tak buď nadáváš, nebo dáš trapnej smajlík :-)))) jako že jsi nad věcí. Okamžitě mi napiš místo a čas, kde se sejdeme.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Prodej lístků

29.04.2010 11:17

Svou šanci si promarnil, a tím, že vyhrožuješ, nemám jistotu, že nejsi magor, co tam bude s kamarádama s bejsbolkama :))) Takže, abych ti dokázal, že nejsem jako ty, za toho pitomka se omlouvám, urážky rodiny jsou špatný a já je v podstatě nepoužívám. Ale znovu opakuju, nereaguj na mě, pokud nemáš konstruktivní komentář, pak se nebude diskuse zasírat kecama o ničem jako je tomu ted. To byl můj poslední komentář u tohoto článku, čuzzzz


pohadkar 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Prodej lís

29.04.2010 11:27

No přesně tuhle odpověď jsem čekal. Napíšeš, že už takovejch drsňáků bylo, ale jen po netu...když ti dám apel, že se sejdeme, tak se vykroutíš. Už bylo na čase, abys k tomuhle článku nic nenapsal. Ze 121 komentářů je 37, slovy TŘICETSEDM, tvejch!!! Kdybych si dal tu práci pod jinejma článkama sčítat tvý blbosti, tžak zjistím, že skoro každej třetí příspěvek je tvůj. Je jedna věc, co je horší než slávista. Sparťan, co se chová jako slávista. Jdi na idnes, kde jsou (viz vejš tvůj příspěvek) kolikrát rozumnější slátanci, než co chodí sem! Tady píšou lidi, co na fotbal chodí, tam choděj vejři, který maj život mezi hajzlem, ledničkou a počítačem.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Prodej

29.04.2010 11:37

Mailem jsem ti odepsal.. A že je hodně příspěvků mejch je proto, že jsou to REAKCE na vás. Vejš děláš machra, jak ses s kámošem bavil, že na mě nereagujete, a dneska už je to od tebe snad pátá reakce, neni to zbytečný? :) Nic, mě to fakt nebaví, čus


palec 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Pr

29.04.2010 12:41

Ty si děsná píča zvadlá Kocku... Raději zůstaň v internetový anonymitě. Máš potřebu se vyjadřovat ke každýmu hovnu, ale je fakt, že ať se chová každej jak chce...ale pak za svý chování, byť na internetu, nese následky.


kuchi 
re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:36

Kocku, běž už někam, ty jsi vážně úplně mimo. Pořád se snažíš být nad věcí, ale meleš hovna. Zkus si někdy svoji reakci odpustit. V 99% je nic neříkající a k ničemu, stejně jako ty! "Z bezpečnostních důvodů budou všechny vstupenky prodávány pouze na jméno, příjmení a datum narození. Při prodeji vstupenky je podmínkou předložení občanského průkazu (může být i ofocený). Údaje budou vepsány na vstupenku tzn. že každá vstupenka bude prodána na jiné jméno."


Kocek 
re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:41

:)))))))))))) to nemá cenu kluci, s váma to nejde


kuchi 
re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kre

28.04.2010 08:45

Typická reakce, když nemám pravdu, tak se začnu blbě smát...


jin69 
re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:41

Vubec ho neres,me prijde ,ze tomu trotlovi jde snad o to ,aby nas tam bylo co nejmin.Nebo je mozny,ze on nic predkladat nemusi,jako placenej konfident PCR. :)


Kocek 
re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kre

28.04.2010 08:42

:)))) ale jo, docela se bavim :) Jen kdybyste místo nadávek zkusili psát slušně kluci, hned by bylo líp.


kuchi 
re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej

28.04.2010 08:46

Úsměv dvě, k tomu přidám, že jsem slušnej...


jin69 
re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej

28.04.2010 08:48

Vis kdy ja bych se bavil??Kdybys treba v Chacharstanu prisel pred kotel a rek "Kluci to jsem ja to vemeno Kocek."Me by zajimalo jak takovej internetovej jouda vypada ve skutecnosti. :) Ale ja vim,ty budes sedet mimo abys nahodou neprisel do styku s idiotama a nackama z kotle..)))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel něj

28.04.2010 09:35

Pár lidí mě zná, a nemáme spolu žádnej problém. Ale fakt to, co píšeš, neudělám, do OV nejedu.


jin69 
re: re: re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel

28.04.2010 09:46

Velka skoda.Nikdo nepsal joudo o problemech,psal jsem,ze bys me urcite pobavil. ))) Klid Kocku nikdo te nechce bit . )))


jin69 
re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:30

Ta distribuce je na hovno o tom zadna,ale kdo proste chce jet tak si listky sezene.S tema OP si myslim,ze to az takovej problem neni,stejne o nas dneska vedi vsude vsechno,na kazdym vyjezdu taky davas dobrovolne OP do pazoury kdejakymu empty headovi ze security,kterej na to nema absolutne zadny pravo,aby ti cumel do obcanky.


kuchi 
re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 08:43

Já si lístek dokážu zajistit a kdyby mi to nevyšlo, tak mě to finančně nezničí, ale upozorňuji na ostatní. Kdo chce jet jede, ale kdo je na vážkách, tak je pro něj tohle rozhodující faktor a nejede. Pořád nadáváme, jak jsme líní dojít na Letnou a na výjezdy to ještě zkomplikujeme...


Kocek 
re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kretén!

28.04.2010 09:37

Ber to tak, že stejně jednou přijde doba, kdy si na venkovní zápas lístek jinde, než na Spartě nekoupíš. Systém sice neni dobrej pro mimopražský, ale je to jediná možnost, jak může klub mít kontrolu nad svými fans.


Fernando Alonso 
re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej kre

28.04.2010 09:43

Že ty loužičko chcanek budeš ve skupečnosti ten mega čůrak Prask co ten systém vymyslel.


Kocek 
re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel nějakej

28.04.2010 10:12

Hezky BULÍŠ :)


MyrekKocanda 
re: re: re: re: re: re: Prodej lístků vymyslel něj

28.04.2010 12:44

loužička chcanek, to sedí


jin69 
S OP nebo bez OP???

28.04.2010 09:37

Po tech vsech "kockotinach" mi to nedalo,zabeh jsem do ZC pro prvni varku listku a informoval jsem se jak to teda vlastne je.Bylo mi receno,ze neexistuje aby na banik nekdo dostal lupen bez minimalne ofoceny OP a ze to napsany na webu Spartu,proc se jako vubec ptam.Takze Kocku ty si kup listek bez OP,bez penez a ja nevim bez ceho jeste a nas nech at se zaridime podle sebe.Zbytecne tady lidi mates,podle vseho ti to dela dobre.


Kocek 
re: S OP nebo bez OP???

28.04.2010 10:14

Pokud to tak je, tak sorry. Ale já sem si kupoval lístky do cirkusu dva roky po sobě, a ANI JEDNOU po mně nikdo OP nechtěl. Pouze sem na lístku měl jména a rodná čísla lidí, kterým sem lupeny bral, a až u vstupu po nás chtěli občanky. Fakt nechci nikoho mást, jen mi vadí, že se tady pár lidí, co do OV nejede, schovává za to, že musí lístek koupit v Praze a na jméno. To mi vadí, dneska vo nás ví i to, co ráno vykálíme na wc, a tady někomu dělá problém ukázat OP? Směšné


jin69 
re: re: S OP nebo bez OP???

28.04.2010 10:39

S tema OP mi to taky prijde v dnesni dobe smesny.Ted jsem v jiny diskuzi cet ,ze gero si po Strizkovu koupil lupeny taky jenom z inicialama,tak ja nvm,prijde mi,ze ty dva typci v ZC si to delaj tak trosku podle svyho.Uz kdyz se zacalo s temahle kokotinama ohledne listku,myslim ze to bylo Kladno na Strahove,tak mi bylo v ZC receno,ze musi kazdej prijit se svoji OP,kdyz sem zacal trosku rvat at mi zavolaj toho debila,kterej si mysli,ze mimoprazkej fanousek prijede x km do Prahy pro lupen a pak x km na fotbal,tak najednou to slo i s ofocenou OP.


Targo 
re: re: re: S OP nebo bez OP???

28.04.2010 11:02

Já jsem třeba ted na derby kupoval před zápasem do kotle, prodali mi bez OP, nenapsali na lístek jméno a u vstupu nad tím mávli rukou a pustili mě dál. Takže jen buzerace fanoušků a uplně nesmyslný opatření. Přede mnou šel asi 14 letej kluk s nasazenýma pískovýma rukavicema a nikdo nic:-D. Šaskárna


ladosta 
cena lístku

28.04.2010 11:58

čau, kolik bude stát cesta vlakem? kdyby sme to dali jako skupinovku? dík moc :)


becici 
re: cena lístku

28.04.2010 13:02

Cesta tam cca 2 kila, z5 to platí jirka lála:)


Vlastic 
zpět z Ostravy

28.04.2010 12:00

Cus spartanci,jak to vidíte zpět z Ostravy? Bude speciál vlak, nebo budeme čeakt na běžnej spoj na Olmík?


becici 
re: zpět z Ostravy

28.04.2010 13:07

Pravděpobně(95%) si počkáme na další spoj, který jede ve 23:35h. V těch 20 hod který nestíháme se jedná o mezistátní vlak, kde dodržování jízdního řádu je vázáno smlouvami mezi jednotlivými státy. Za nedodržení jízdního řádu, které nevzniklo na straně ČD, platí dráhy pokuty. Takže s nějakým pozdržením a v tomto případě by se jednalo cca o 30 min nepočítej.


Stoupa 
internetový fanoušek Kocek

28.04.2010 12:14

Koukám jedinej komu se systém je iFan Kocek, kterej stejně nikam nejede. Kocku mam pro tebe radu, pust si televizi, udělej si hodně popcornu a nekomentuj výjezdy.


Kocek 
re: internetový fanoušek Kocek

28.04.2010 12:42

Díky za radu, ale spíš si dám čipsy, nevadí?


Jumbo1 
re: internetový fanoušek Kocek

28.04.2010 12:42

Tak tak...Zastánce moderního fotbalu Kocek. Anglie náš vzor (blijící smajlík).


Kocek 
re: re: internetový fanoušek Kocek

28.04.2010 12:53

Kdepak zastánce, já sem proti modernímu fotbalu stejně jako každej normální fanda.


Vlastic 
jak zpět z Ostravy?

28.04.2010 12:52

Zdravím,nevíte jak to vypadá se zpátečním návratem z Ostravy? Bude nějaký speciál vlak, alespoň do Olmiku? Díky.


becici 
re: jak zpět z Ostravy?

28.04.2010 13:12

Pokud se chceš dostat do Olmíku, tak věř že ti ve 20:38 z hlavního a ve 20:47 ze Svinova jede rychlík do Přerova. Tam budeš muset přestoupit na osobní vlak směr Olomouc. Čas příjezdu do Olomouce ve 22:26h. Ale je otázka, zda po zápase se tak rychle dostaneš na vlak. Bez přestupu se MHD dostaneš na hlavní nádraží v Ostravě, s jedním přestupem na nádraží Svinov.


janecek 
Kdybyste se raději vysrali na tohle netové pošťuch

28.04.2010 16:22

a místo toho tady dal někdo relevantní informaci o tom, kolik je ve skutečnosti prodáno lístků. Ubezpečuju Vás, že za posledních 20 let nás nebylo v chacharistánu nikdy více jak 280 kusů, a to bylo jen jednou, jinak tak vždycky kolem 100-150 a to ještě minimálně třetina místních. Možná by bylo daleko lepší udělat tomu výjezdu pořádnou propagaci, než se tu nesmyslně pošťuchovat a nadávat si. Jenže to je bohužel přesný obraz toho, co se ve Spartě děje a jaká je nesoudržnost a jak to přesně popisuje autor v článku, máme se za Spartu stydět. Nevím, kolikrát kdo z Vás a kdy byl na Baníku, ale já mockrát a v dobách dávno minulých, kdy to tam skutečně nebyla žádná prdel. Je třeba, aby nás tam bylo hafo a lístek? Kdo není dementní, tak si ho prostě nějak opatří, a%t už v Praze na OP, nebo jinak, snad nejsme kurwa malé děti a nebudeme o tom tady plácat nesmysly. Já osobně tipuju, že nás tam stejně víc než 300 nebude. Je to skutečně daleko, policejní perzekuce celou cestu, v Chacharistánu nulová možnost restaurace a m.j. mnoho lidí, ač si to nepřizná má i přes obrovská policejní opatření velké hrachy. Ostatně po mým zkušenostech odtamtud poměrně oprávněně. Tady dejte hlavy do kupy a všichbi vzhůtu do poddolovaného , černého města !!!!!!!!!!


becici 
re: Kdybyste se raději vysrali na tohle netové poš

28.04.2010 16:38

Nesdílím názor, že netáhneme za jeden provaz a že se tu hádáme. Je tu pouze jeden exot, který si řiká koček. On stejně nejede, protože se bojí. Drtivá většina diskutujích chce jet a jede!


janecek 
re: re: Kdybyste se raději vysrali na tohle netové

28.04.2010 16:48

No tak tím lépe. Teď jsem se na oficielním webu dočetl, že zbývá ještě 300 lístků, což znamená, pokud je kapacita sektoru 600, zatím je půlka prodaná. myslím, že na to, že je středa je to dost slušný!!!!!!! I když výjezdové počty chcharů na letnou zřejmě překonat nikdy nemůžeme, tohle by skutečně mohl bejt dooost dobrej výjezd. Pokud by se skutečně ten sektor vyprodal, znamenalo by to 600 lidí = celý vlak...:-)))))


Stuart 
re: re: re: Kdybyste se raději vysrali na tohle ne

28.04.2010 17:19

jen takový malý detail ;-) kapacita sektoru hostů na Bazalech je 526 míst ;-)


Ludva 
re: re: re: re: Kdybyste se raději vysrali na tohl

28.04.2010 18:29

Je to smutný, ale jestli bude 300 budu spokojenej!:) Samozřejmě vyprodanej sektor by byl paráda!!:)..ale to jsou spíš velký voči..:)


Kocek 
re: re: Kdybyste se raději vysrali na tohle netové

29.04.2010 09:54

Jj, bojím se tebe, mistře bečící :D


jin69 
re: Kdybyste se raději vysrali na tohle netové poš

28.04.2010 18:44

Pocet prodanejch listku dnes kolem 10.00 byl jenom 160,to alespon tvrdili v ZC,ale cisla mejch listku jsou 180+ tak nvm no.


sparticka6 
listky

28.04.2010 19:42

Koupil by mi nekdo listek ?? jsem z opavy a moc bych na sparticku chtel. kdyztak se ozvete na icq 388881730. klidne bych misto 110 dal i 200.


milda.fans 
nejsou lístky?

29.04.2010 08:03

Zdar, včera jsme měli na Spartě člověka, který nám měl koupit lístky a vrátil se s tím, že je vyprodáno a lístky nemá. co je na tom pravdy? fakt je vyprodáno? lístky teda furt nemáme.ale chceme je! díky


jin69 
LISTKY JSOU!!!

29.04.2010 10:18

Ted jsem byl kupovat dalsi varku a listku je jeste dost,podle me minimalne 250,protoze ty lupeny maj cislo 260 a vys a nekde jsem cet,ze nam jich dali 500 - 600.


vejvič 
re: LISTKY JSOU!!!

29.04.2010 12:43

Včera jsem kupoval dva lupeny a je jich hafo. Mám číslo na lístku 245. Nevím jestli je to pořadové číslo,ale odhadoval bych to na prodaných cca do 250 ks


jjjannie 
re: re: LISTKY JSOU!!!

29.04.2010 13:05

je prodáno cca 270, podle novějších zpráv


matjo 
Když se chce...

29.04.2010 13:00

Začalo to retro výjezdem do Olomouce, kdy jsem tady prosil o zakoupení a doručení kloboučku. Ta samá situace s trikem XII. hráčem...+ samolepky. Pak lístky do kotle na Kodaň a teď do Ostravy... Tohle všechno pro mě zařídil vojta.acs, kterýmu tímto děkuju. Jediný, co jsem pro to udělal bylo, že jsem to tady napsal... Distribuce není úplně ideální, ale když se chce... Na všechny se těším, do vlaku přistupuju v Olomouci a jedéééém :o)


vojta.acs 
re: Když se chce...

29.04.2010 17:08

Mno já se červenam....Děkuju za chválu,snad to bude inspirace i pro ostatní.....


matjo 
re: re: Když se chce...

29.04.2010 17:15

To doufám, proto jsem to tu napsal...


pound 
Cesta

29.04.2010 16:16

Lidi jak je to s cestou zpátky, bude nějakej spešl vlak nebo jak??protože jeden jede v 8, ten nestíháme a pak asi až v půl 12!!!!


becici 
re: Cesta

29.04.2010 16:57

Vypadá to na těch půl 12 odjezd


Matthi 
Jak to teda je

29.04.2010 16:57

Ahoj Spartani, do Ostravy jedu povrve, tak se chci zeptat, jak to teda je, kdyz clovek dojede na nadrazi, jde se pesky nebo MHD? Budu se pripojovat v Hranicich, tak to si myslim, ze bude pohoda, ale z cesty zpet mam trochu obavy. Nehci jet uz vlakem, bude sance se odpoutat od PCR a jet autem? Predpokladam, ze salu si berete vsichni, dres s Tomem Repkou necham asi z bezpecnostnich duvodu doma. Muzete mi tedy nekdo ze sve zkusenosti rict jak to cele chodi? Diky predem za info a v nedeli na Bazalech, s nekterymi uz ve vlaku, navidenou :)


vejvič 
re: Jak to teda je

29.04.2010 18:48

Většinou se nedá odpojit od davu,ani bych to z hlediska bezpečnosti u sektoru nedoporučoval. Pokud člověk nemůže,nebo nechce jet vlakem,tak doporučuji dát si auto někam k hlaváku,kde se k němu pak dá dostat. I když minule nás vypekli a skončili jsme ve Vítkovicích.To pak zbývá taxi k autu. Co se týká vlaku,tak loni byla cesta naprosto v pohodě. Tak si vyber...


Matthi 
re: re: Jak to teda je

29.04.2010 19:07

Tak parada, z hlavaku nebo z Vitkovic to snad nebude takovej problem, diky za upresneni, preci jen clovek slysi ruzny veci :D


janecek 
tady čti:-)

29.04.2010 17:01

janecek 
re: tady čti:-)

29.04.2010 17:08

píšou tam teda docela bludy, m.j. to že náš sektor je dle sdělení Sparty vyprodanej, ale nějaké orientační info tam jsou. Mega manévry ACAB.


Matthi 
re: re: tady čti:-)

29.04.2010 19:06

OK diky za odkaz, tak uvidime :D


kořala 
SMRT BANIKU!!!

29.04.2010 19:36

Pár postřehů za několik osobních návštěv jižního polska. 1. Cesta z Prahy trvá přesně 11 plzní a litr rumu:-) Je to vyzkoušeno více jedinci 2. Na nádraží v OVĚ neukazujte kolik bylo v Praze v zimě sněhu. 3. Při výstupu z vlaku také není úplně nejlepší do první kamery pokud nemáte kuklu řvát o polskejch židech, nějaké popotahování zato už bylo zaznemenáno. 4. Nutné počítat s policejníma provokacema hned po výstupu z vlaku a pokud se nepůjde pěšky a naženou nás do busů opatrně na okna, některá jsou nasazena tak aby vypadla při mírném dotyku... 5.Na stadionu fandit jak o život!!! Když už kurva jedu do takové díry, tak přeci nebudu držet hubu!!!


vcs 
:)

30.04.2010 01:55

RingoStix 
autem do Ostravy

30.04.2010 11:55

zdravim vsechny. v nedeli se chystame do ostravy na zapas autem a mame dve volny mista. jedeme pres prahu (mame libereckou znacku :D tak by nemeli bejt problemy hehe). kdyby nekdo mel zajem svest se dejte vedet na tel. 721112365 nebo 776608819. Tomas


matjo 
Prodáno je 400 lístků!!!

30.04.2010 14:34

Teď jsem volal do ZC, takže jestli nekecají, vypadá to na slušně zaplněný sektor!!! Juchuuu


janecek 
Konečný počet lístků do sektoru je :

30.04.2010 20:12

Prodáno s konečnou platností 426 lístků do chacharistánu !! To je myslím velice slušný číslo !!!!!


matjo 
re: Konečný počet lístků do sektoru je :

01.05.2010 10:19

Taky myslím...


Ludva 
re: re: Konečný počet lístků do sektoru je :

01.05.2010 13:13

Jako jo no, ale 500 je hezčí číslo:)