Tanec ve španělských botách

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Kovanej 
Dík

20.07.2010 07:06

Dube za článek.... doufám, že už se někdo chytne za rypák.


Dub 
re: Dík

20.07.2010 23:14

dík Franto


hkpc 
re: Dík

22.07.2010 15:15

ano, taky doufám, že se chytnete za rypák.. všichni co jste dam dělali bordel..


ACS-fan 
Pěkný článek,

20.07.2010 07:42

ale i hodně smutné čtení. O to víc, že nevidím žádné východisko. Nikdo nemá zájem fanouškům pomoci a černobílé vidění světa je dnes v módě. A novináři? Ti chtějí jen senzace, které zvýší náklad či sledovanost. Pravda je to poslední, co je zajímá a fotbal i jeho fanoušci jsou jim ukradení.


Dub 
re: Pěkný článek,

20.07.2010 23:13

ale nemusíme bojovat za svá práva! Když nic nedělají novináři, tak se těmi novináři holt staneme my. Mnoho z nás má kontakty do médií, jen jde o to si nechat udělat novinářskej průkaz a s ním se ohánět a dělat reporty, měli by nás nechat tuto práci dělat. Zkusit se to musí, myslím, že to není špatná cesta. a pak to, co jsem psal v nadsázce a fakt by to byla bomba: kdybychom začali masivně začali fízlům nasazovat parohy a lepili jim doma na dveře samolepky typu " tady šukal Sparťan :-))"


hkpc 
re: Pěkný článek,

22.07.2010 15:15

východisko je a docela snadné.. přestaňte dělat bordel


dombas 
Nic se nezmění..

20.07.2010 07:58

..bude to pořád stejné dokola,nikdo nemá zájem něco změnit..navíc v televizi, v novinách ukážou poničené autobusy,stadiony,vlaky a to lidem postačí k názoru..nikdo už si nepřipustí jak musí bejt člověku,který nic neudělal ale přesto musí například dvě hodiny spoutaný ležet na chodníku atd..a od doktora Haška se nám těžko dostane zastání..bohužel!acs


Dub 
re: Nic se nezmění..

20.07.2010 23:13

halvu vzhůru příteli, nenech se odradit


majk 
tuhle sem slyšel.....

20.07.2010 08:05

nás nikdo nezastaví v našem řádění jenom manželky a sluší se dodat acabové.... seru na to už dlouho, autíčkem kamkoli, pak hospůdka, fotbálek a v klidu domů.... bohužel, doba si to žádá. Jsem zvědavej, kdy přijdou první lidi, že jim sparta neprodala lístky na zápas venku :-(


pesfilipes 
Už jsem jednou zmiňoval

20.07.2010 08:11

proč se jelo na nádraží busama, když z nádraží na stadion se šlo bez incidentů pěšmo? stísněný anonymní dav v busu více méně (bohužel) předurčuje nějaký problém.


Sektor 
re: Už jsem jednou zmiňoval

20.07.2010 08:20

Pejsku,vždyť by se stalo to samé, jen o trochu déle. Stačí odhozený nedopalek na vlakovém nástupišti, brutální útok dvou, tří ACAB na onoho jedince. To se nebude líbit několika našim fanouškům, začne strkanice, velký náběh ze strany ACAB a nakonec to dopadne zase stejně, všichni hubou k zemi. A média: "fanoušci Sparty napadli v Hradci policisty"... Vyzívám všechny k partizánské činosti!!! = autem, lístky na hlavní tribunu, tam fandit z plna hrdla a uvidíme jak z toho budou nadšení...


pesfilipes 
re: re: Už jsem jednou zmiňoval

20.07.2010 08:39

nejspíš máš recht, jsem naivka


ČFPF 
ČESKÝ FOTBAL PRO FANOUŠKY

20.07.2010 08:47

filipkaran 
Článek nemá chybu

20.07.2010 09:06

...kéž by se k*rva začalo něco dít...


Dub 
re: Článek nemá chybu

20.07.2010 23:15

dít se bude, policie ještě přitvrdí


ostravsky spartan 
A.C.A.B

20.07.2010 09:19

hezky sepsano-dik


hkpc 
re: A.C.A.B

22.07.2010 15:16

no on autor byl spíš ožralej, když tohle sepisoval, jinak není možný, že by takhle kecal...


Dub 
re: re: A.C.A.B

22.07.2010 21:08

kdyby byl autor vožralej, tak to bylo ostřejší, nechal jsem si den na vychladnutí hlavy.


Penek 
Jiný pohled..

20.07.2010 09:20

Nedá mi to zareagovat.Já sám nemůžu dodnes pořádně hýbat rukou,jak mě jí zkroutily.Mám vyškubaný vlasy,rozbitej mobil.Šel jsem na řadu bohužel mezi prvníma,kdy se chovali nejagresivněji.V autobuse jsem nic nerozbil,choval jsem se slušně.Ale na druhou stranu-když jedu na výjezd,tak počítám s tím,že nejedu do divadla.Že se můžu dostat do konfliktu s fanouškama,že můžu být šikanovanej ze strany PČR apod.Ale ruku na srdce,ke škodě na majetku tam došlo,tudíž jsme byli podezřelí z páchání trestného činu,tudiž zásah /i když zbytečně brutální/,byl oprávněný.Nebo co jste čekali?Že se s náma budou loučit policajti ze slzama v očích a mávat nám na cestu?Tak se někteří z vás přestante chovat jak slečinky,kterým někdo pomačkal volánek u sukně.


pesfilipes 
re: Jiný pohled..

20.07.2010 09:27

příteli - takovýto úhel pohledu je podle mého soudu hodně nebezpečnej a nebojím se říci dost demagogickej. je trochu pozoruhodný, že fanoušek používá shodnou tezi jako pčr, totiž že každý kdo jde fandit na fotbal musí počítat s nějakým tím "ústrkem", protože ví kam leze... taková míra pochopení ze strany fanouška je opravdu nebývalá - myslím


Mikey 
re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 09:55

Souhlasím, ale nedávno jsem četl názor, že je to jako jít Stodolní se šálou Spartičky okolo krku... Člověk prostě musí počítat s tím, že se něco může stát... Úhlů pohledu je hodně... Já si hlavně přeju, aby byla možnost se někam odvolat, nějak reagovat... Prostě nečekat, že každejch 14 dní dostanu pouta...


pesfilipes 
re: re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 10:27

..jenom proto, že jsem se mihl v "nějaký čas na nějakém místě"


Mikey 
re: re: re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 10:44

Možná se situace zlepší s "dvanáctým hráčem" - resp. když budou prostředky a jednotný nazory, bude možnost si organizovat výjezdy na vlastní náklady a následně se vyhnout větším potížím. Sám dělám v cestovce a vím, že pár dopraváků jsou ochotní a vstřícní... Třeba posledně do Liberce jsem pak neměl žádnou větší stížnost... Organizovat to auty je taky dobrej nápad, kdo nemá prostředky se jednoduše může domluvit s někým, kdo má volný místo... Momentálně asi jediná možnost, jak se acab vyhnout...


pohadkar 
re: re: re: re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 17:02

Ale jak jistě víš, tak novináři i fízlové nad tímhle webem slintaj a jak teplouši překazí prakticky všechno. Třeba do zmiňovanýho Liberce jsme jeli sólo a míjeli jsme kolonu aut SF a samozřejmě jsem si nemohl nevšimnout nalepenejch těžkooděnců, kteří výpravu doprovázeli. To samý bylo ostatně k vidění i do Příbrami. Ty autobusy špatnej nápad nejsou, ale myslím si, že bysme měli doprovod jednou za čas taky, protože by na nás prostě přišli. Já budu jezdit dál, ale když sleduju, co se poslední dobou děje, tak jsem doopravdy znechucenej. V Hradci jsem byl taky autem, takže jsem nebyl u lustrování. Přesto, je už úterý a vře to ve mně pořád.


Penek 
re: re: re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 10:53

to pesfilipes. Můj první výjezd je už hodně starej.Bylo to do DAC Dunajská Streda.Tenkrát nás tam dost brutálně napadli domácí fans a policie jenom přihlížela.To jsem si zásah přál,ale víš kdo nás zachrámnil?Sami hráči sparty,kteří nás vzali do svého busu a odvezli do Bratislavy.Od té doby jsem už zažil tolik věcí okolo fandění sparty,že mě už skoro nic nepřekvapí.Proto mám na ten zásah jinej pohled a už se tomu jenom směju.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 11:15

opět nemohu jinak, než nad tvým příspěvkem kroutit hlavou. mezi tvojí dunajskou stredou a současností panuje jediná shoda v tom, že přesně vystihuje zásadní nedostatek pčr (resp.snb), totiž že bu´d nekoná a nebo koná NEADEKVÁTNĚ, což je prostě špatně. a tvůj závěr, že už tě nic nepřekvapí a všemu už se jen směješ, bohužel nesměřuje ani milimetrem k pokusu o změnu v jednání bezpečnostních složek, teda k lepšímu prostředí ve spojitosti s fotbalovými zápasy - hlavně venku.


top74 
re: re: re: re: re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 12:30

Někdo se směje, jiný se vzteká, ale oběma to bude k ničemu, protože tohle je boj s větrnými mlýny. Oni ví, že se jim nic nestane. Naopak, budou pochválení, jak s tou "verbeží" zatočili, neb vše, co se týká fotbalu je pro zbytek společnosti špatné, zlé, agresivní apod. Problem je v tom, že při výjezdü platí 3 faktory: hlídám si, co dělají soupeřovi fans, policie a vlastní lidi. Dostat všechny položky do negativní aktivity je v podstatě nemožné, takže se vždy najde záminka. A to nejen v lize. Jsem z malého města na Moravě /jj, to je ta oblast na východě :-)/ a když jsme jeli vloni k nejvetšímu rivalovi na zápas II. NHL, tak následovalo něco podobného ... všichni z busu ven, kontrola, psi, kamery, doklady a nazdar. To, že jsme dojeli v pulce zápasu nakonec zmiňované pány akorát pobavilo ....


Tonda 
re: re: re: Jiný pohled..

22.07.2010 16:18

Mickey,jenže když půjdu se sparťanskou šálou do stodolní riskuji vědomě,protože mužu narazit na fans OV.Jenže policajt by měl,ba co musí zůstat nestranný a ne projevovat své fanouškovsko-chuligánské nadšení.Protože když budu mít štěstí,můžu ve stodolní někoho poslat k zemi než budu poslán já,PCR má vrch už jen ve výstroji.Proto je tohle přirovnání liché. Jinak asi tahle,pře lety jsme byli se školou (to je dávno)na škole v přírodě...Najednou přilítli spolužačky,že v tamní hospodě sláví fans SKS chudobinec svůj ligový titul....Byl jsem už poněkud nalit a chtěl jsem na ně jít zařvat,naštěstí zvítězil zdraví rozum,bo jich tam bylo asi 60,ale kdybych to udělal a dostal po hubě,moje chyba.Ale to,že jedu na fotbal a někdo mě posadí do busu s někým kdo "zlobí" není moje chyba,neměl jsem jinou volbu....Navíc i kdybych si sedl protože chci,to že někdo něco rozbije neznamená,že mě bude někdo válet po zemi,klekat mi na lopatky atd...Ne tedy ten, kdo má ctít a chránit i moje práva.PCR si myslím své a podle toho s nimi budu jednat:-)


Kocek 
re: Jiný pohled..

20.07.2010 15:00

No, tak předně tvé přirovnání k slečinkám je fakt docela ujetý, neboť tady byly opravdu i slečny a dámy také napadeny PČR. Co se týče mě, tak já jezdím autem, sice spíše jen po Čechách, ale autem. Ovšem ukaž mi frajery, co pojedou autama např. na Baník. Tam to smrdí minimálně poplivaným autem a propíchlejma gumama, tudíž věřim tomu, že stejně jako já, i dost lidí má obavy jet do OV autem. Proto je bohužel jediná možnost jet tam hromadně vlakem. Asi by stálo za to, zkusit těch několik problémových aspoň jednom výjezdu přesvědčit, ať nic neničej, neházej dýmy na hřiště apod. Až tohle těch pár (většina ví, o koho jde) dokáže, a přesto budou poté PČR buzerováni, pak si můžou opravdu stěžovat, a jejich stížnost bude vyslyšena. Sobotní zákrok si benga v pohodě obhájej, tady není sebemenší šance vyhrát :(


becici 
re: re: Jiný pohled..

20.07.2010 16:55

Co se týká například ostravy jak konkretně píšeš. Tak do Moravskoslezké metropole jezdí každou hodinu 2 spoje ČD. Je snad problém jet o hodinu dříve ??:) Kdo chce, udělá to tak. Nejde o to, jak se kdo kam dostane. To je snad každého věc a nikdo nemá právo někomu určovat, jakým způsobem se má dostat např do Ostravy/Olomouce. Jde o to, aby se vždy sešlo v sektoru co nejvíc fanoušků, kteří mají chut fandit a ukázat, že jsme špička v CR:)))


káně 
Díky

20.07.2010 10:26

Krásně sepsáno ... bohužel nečekám žádné zlepšení :((


Dub 
re: Díky

20.07.2010 23:17

o zlepšení se musíme snažit my a když to nepůjde tisíckrát., tak to půjde po tisící prvé.


hkpc 
re: Díky

22.07.2010 15:17

a co se začít chovat slušně, to by bylo zlepšení o 1000proc...


Everlast 
SPARTA PRAHA OLE

20.07.2010 11:21

Respekt.skvele napsany!


Janina 
Pekne cteni..

20.07.2010 11:28

K zlepsení..ja spis cekam, že se brzy dockame toho, jak už při vychodu ze sektoru si nas budou rozebirat za to..že sem tam neco hořelo..


janecek 
Skvěle napsáno !!

20.07.2010 11:43

Zlatá slova do kamene tesati. Jen malá reakce na některé příspěvky. Ano, i já jsem starej kus a ledacos jsem zažil. Samozřejmě, počítám s tím, že nejedu na návštěvu baletního představení, ať už jedu na výjezd kamkoliv. Jenže prostě nejde z principu tolerovat tyto policejní agresivní výpady jen proto, že jsme tvrdí sparťani. Oni jsou tu prostě jako výkonná moc od toho, aby zákony ochraňovali a dodržovali především sami! A je nasnadě, že porušili x paragrafů a zákonů- kde je jasně definováno, za jakých okolností smějí přikládat pouta, používat donucovací prostředky jako jsou chvaty, obušky apod. A tady zcela zjevně , i podle videa zákonné podmínky splněny nebyly. A nepomíjím to, že pokud jsme byli podle tiskové mluvčí 200 potencionálními pachateli, pak nebylo nic jednoduššího, než otevřít dveře autobusu, pěkně nás po jednom pouštět ven, lustrovat, natočit a nazdar! Měli nás přece pěkně v autobuse, nikdo nemohl nikam utéci ! To co se odehrávalo, předvedení za použití chvatů, pády na zem, přikládání pout, to vše byla jen ukázka a demonstrace síly a tato akce byla celá navíc. Vše se ze strany PČR dalo udělat jinak. A neodpustím si ještě jednu poznámku. Pokud se o nás řidič autobusu vyjadřuje jako o zvěři, pak bych rád upozornil na fakt, že řidič 2 autobusu jel celou cestu velice rychle a nebezpečně s otevřenými zadními dveřmi ! Ptám se vážení policisté, vážená paní tisková mluvčí- když máte ve svých vyjádřeních máte takovou starost o to, že by okno mohlo vypadnout třeba na dítě, máte rovněž starost o to, že z toho autobusu mohl také vypadnout člověk ??? Tento fakt vám jaksi unikl, že....


Karlos 
re: Skvěle napsáno !!

20.07.2010 11:56

naprosty souhlas a uz jsem to psal jinde: do busu jen tolik spartanu kolik je mist k sezeni, k tomu 2 obyc ACAB + 1 s kamerou. nic by se nerozbilo, cely by to trvalo 1/4 casu a stalo mnohem mene penez. pokud by se neco stalo tak by byli potrestani konkretni vinici. ale igráčci musí ukázat kdo je v tomhle state panem.


honeysek 
Hezký článek

20.07.2010 11:47

Jen dodám, že lidi (ANO vážení - i my jimi jsme) z prvního - "krátkého" autubusu dopadli ještě hůře. Jelikož sme dojeli na nádraží dříve než média (nechci spekulovat o druhé variantě, že tam už byla, ale nehodilo se jim/příslušníkům toto zdokumentovat), chování policistů tomu odpovídalo. Věřte, že v porovnání s tím se mi záběry na youtube fanoušků vystupujících z druhého autobusu za "pomoci" policistů zdály jako promenáda v tanečních, s jakou láskou je tam pánové skládali na zem. Když jsme přijeli na nádraží a viděl jsem desítky nasupených těžkooděnců, rozevírajíc demonstrativně teleskopický obušky s tím, že konečně si fláknou, docela se mi sevřelo hrdlo. Byl to můj první (a nejspíš poslední) společný výjezd vlakem, jako student vysoké školy sem s tímhle zatím neměl tu čest :) Naštěstí po naskytnutém obrázku mi ještě došlo, že si rychle hodím mobil z kapsy kraťasů do tašky, kdo ví jak by ihpone za 10tisíc dopadl, pochybuju, že by mi pak PČR škodu proplatila... A pak už to jelo, ti co stáli nejblíže dveří dostávali rány z několika stran než stihli doletět na zem. Já naštěstí vyšel bez úhony, "jen" mnou pánové flákli o zem. JAKÁKOLI poznámka byla v prvních momentech trestána obuškem, kanadou atd. za doprovodu slovníku, za který by se nemuseli stydět ani ti nejtvrdší/nejhloupější z nás... Postupem času se PČR uklidňovala, a po hodině sme si mohli dokonce i sednout - paráda! Doteď mám licní kosti jak po půlhodině v ringu. Korunu tomu nasadil příslušník, když 10cm ode mě demonstrativně típnul cigáru mému sousedovi - jak jinak než rozmáznutím podrážkou o zem s pohledem "to sem ti to nandal vypatlanče co". Těm českým Pepíkům, kteří takovéto zacházení s náma oslavujou a shledávaj to oprávněným, bych přál, aby je někdy taky vytáhli z busu, hodili jima na zem, spoutali eňoňuňo umělýma poutama a nechali je ležet 2h v průtrži mračen, aniž by je pak jakkoli vyslechli. Dejme tomu, ze se v tom jejich autobusu něco ukradlo, což splňuje "logiku" inteligentů od policie s jejich hláškou: "Stal se v autobuse trestný čin? Stal. Byli ste u toho? Byli. Tak vidite...". Stejně tak je totiž logický takhle dehonestovat stovky lidí na demostraci, kde se hodí po někom vajíčkem, vytahat na špinavou ulici obyvatele paneláku, páč se tam vykradl byt/ něco horšího... Abych citoval TV Nova: „Už při utkání fanoušci těžce nesli, že jejich tým prohrává - zapalovali pyrotechniku a POKŘIKOVALI.“ Tak to pardon!


fcvp_ultras 
Policejní stát

20.07.2010 12:01

Jako plzeňskej fanoušek Vás plně chápu a vyjadřuju podporu. Se šikanou a neadekvátním zásahem od PČR se v poslední době stále více setkávají všichni fotbaloví fanoušci! Proto by jsme se měli spojit a bojovat proti těmto svinsvem. Nám se v neděli stalo něco podobnýho: Po zápase s Olomoucí jsme se domluvili, že půjdeme před radnici vyjádřit svůj nesouhlas s nedokončenou "rekonstrukcí našeho stadionu" díky čemuž musíme hrát předkolo evropské ligy u Vás na Letné. Před radnicí se nás sešlo asi 150 a vlezli jsme na volně přístupnou divadelní tribunu. Zde jsme zpívali chorály a vyjadřovali nesouhlas. Zanedlouho přijela policie a bez jakékoli výzvy, aby jsme odešli nás začali vytlačovat a brutálně mlátit. Jednoho fanouška držel policajt pendrekem pod krkem, že ho málem uškrtil, dalším lidem stříkli slzák z blízkoti přímo do obličeje. Byli zadrženi 2 fanoušci a obviněni z útoku na veřejného činitele, samozřejmě to dosvědčilo 5 policajtů. :-) Po shlédnutí záznamu je propustili, protože to tak samozřejmě nebylo. Tady je videohttp://www.youtube.com/wa ... . A.C.A.B.


majk 
re: Policejní stát

20.07.2010 12:09

tak máme to v pátek policie napadena cyklistou při pochodu špín, v sobotu zlí sparťani ničili autobus,ještě zlejší baníkovci vlak a v neděli nám plzeňáci vyjádřili svůj názor...... český fotbal pro fanoušky ? Náhoda ? copak bude v příštím kole ?


filipkaran 
re: Policejní stát

20.07.2010 12:39

Ty vole, to bych fakt blil...poklidnej protest a oni si stejně musej honit triko...Já už ani nechci vědět čeho se tu ještě dočkáme...


Irčan 
Prostě si budeme muset zaplatit právníka

20.07.2010 12:56

kterej s náma bude jezdit na výjezdy a současně dohlížet a dokumentovat chování policie.Aby si to ty policejní svině nemohli dovolit. V HK jsem sice nebyl, ale např. v Ostravě jo, takže myslím přesně vím, co se dělo.I proto sy myslím, že to občanské sdružení je dobrý nápad a uvažuju o vstupu.Ty možnosti jsou pak větší.


majk 
re: Prostě si budeme muset zaplatit právníka

20.07.2010 13:50

nojo, jenže toho právníka nám zatknou prvního.....


gero 
re: re: Prostě si budeme muset zaplatit právníka

20.07.2010 15:14

Ne když nebudou vedet,kdo to je :-).


Senior 
re: Prostě si budeme muset zaplatit právníka

20.07.2010 17:13

Kotelník Jumbo1 je přece právník, tak není co řešit. Na výjezdy jezdil na své triko, a to třeba i do té Ostravy, tak teď bude jezdit služebně a za honorář. Jak prosté!


becici 
A.C.A.B.

20.07.2010 16:48

PCR evidentně změnila taktiku. Začalo to v Plzni, přes Ostravu a nyní v Hradci. Ná nás - fanoušcích tedka je, abychom tuto PCR taktitku vzali v potaz a něco zmenili taky MY! Hold nezbude nic jiného, než začít jezdit více individuálně - auty/busy/vlakem o spoj dříve atd. Možná více zapojit klub ACS, aby s námi jezdili i příšlušní lidé, kteří by vše dokumentovali. Máme tu nové sdružení kolem 12. hráče. Takže ty možnosti, jak něco změnit jsou. Je jasné, že pokud i nadále se budou organizovat hromadné výjezdy vlakem, kde jedou stovky ACS a PCR nás má krásně všechny na jedné hromádce, je předpoklad, že takových Plzeňských,Ostravských a ted Hradeckých incidentů bude jenom přibývat. Prostě jenom cítím, že tedka není vhodná doba jezdit jednotní na venkovní zápasy, kde na nás čekaji nadržené ozbrojené jednotky. 1.8 hrajeme v Budějovicích. Vlaky a busy jezdí každou chvílí..:)


misulka_m 
Taky už toho máte dost?

20.07.2010 20:01

Nevím teda jak vy,ale já myslím že už toho bylo nějak na mě moc. Je to čím dál častější jev a pokud se něco nestane tak to bude jen čím dál horší. V sobotu my,včera Plzeň. Mělo by se to nějak začít pořádně řešit. Napadlo mě,se prostě spojit s ostatními fans z ligy a nějaký pochod Prahou například k ministerstvu vnitra nebo ČMFS.Aby jsme nějak upoutali pozornost obyvatel a médií.Aby zjistili jak to prostě je. Určitě by se to dalo vybrousit k dokonalosti,takový prvotní nápad. Co myslíte vy ?


Gringo 
re: Taky už toho máte dost?

20.07.2010 22:02

že by policajti měli jednodušší práci-všichni pěkně pohromadě......


Krca 
Dobry clanek a hlavne pravdivy!!!

20.07.2010 20:29

Dube ten clanek je dobrej:-)))


Gringo 
Výjezďáci

20.07.2010 22:01

Na jiné diskuzi okolo zásahů proti fanouškům zaznělo, že v podstatě fotbaloví fanoušci byli vybráni za laciné figuranty na kterých si policajti mohou cvičit své zásahy proti demonstrantům. Začínám věřit i na policejní provokatéry..... Rád bych řekl, že držím palce, ale nevidím řešení tohoto stavu. Jo abych nezapomněl-článek DOST DOBRÝ.


vojta.acs 
re: Výjezďáci

21.07.2010 00:41

Hele vždycky sem se těmhle řečem o policejních provokatérech smál,proč by to kvůli fotbalovejm fanouškům dělali....ale v kratším autobuse v hradci byli u toho rozbitýho okna 2 chlapi,který sem na Spartě v životě neviděl.Nechci nikoho obviňovat,ale pokud by byli nějací místní,sváteční fanoušci,proč by jeli s námi k vlaku do Prahy?Ale to bude asi můj paranoidní záchvěv.....


Dub 
díky za ohlasy

20.07.2010 23:45

jako prvním jsem chtěl článek nabídnout vám , drazí přátelé Sparťané. Ale jelikož jsem už vážně nasranej, tak SF není jediné, kam tento článek chci zaslat. Nejsem zas tak moc zběhlý v moderních technologiích. ale rád bych tento článek dodal do rukou ministra vnitra, inspekce ministerstva vnitra , předsedy ČMFS, předsedy Sparty a samozřejmě i zástupců médií. Fakt jsem kapku technickej antitalent, tak bych vás rád požádal o pomoc. Dík předem a budem bojovat, primitivové v helmách přece naší lásku ke Spartičce nezlomí.


Dub 
"objektivní reportáž", tentokrát patrně

21.07.2010 20:38

Jary 
Kdo si to objednal?

22.07.2010 08:25

Tak tady to máme černé na bílém:http://www.fchk.cz/zpravy ... Z článku cituji: "Podle předsedy představenstva fotbalového klubu Pavla Staňka (ODS) mimořádná bezpečnostní opatření včas zabránila ostřejším střetům fanoušků a nenarušila běžný život občanů. „Vstup do prvoligové sezóny po sedmi letech se podařil jak fotbalistům, tak všem subjektům, které zajišťovaly hladký průběh celého zápasu. Takto si představuji práci policistů, městských strážníků a pořadatelů, která je příslibem do dalších bojů mimo fotbalový trávník,“ hodnotí první kolo nejvyšší fotbalové ligy v Hradci Králové Staněk". Takže pan Staněk si přeje DALŠÍ BOJE mimo fotbalový trávník.


hkpc 
Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 15:14

k celé události.. takovejch keců a rozporů. Problém nastal už před zápasem, pokračoval na zápase a gradoval po zápase.. sečtu-li počet ubožáků, kteří dělali bordel v hospodě před zápasem, během pochodu a hlavně v autobuse, tak to bude několik desítek lidí, nikoliv 2 či 4.. jak se snaží "fanda" naznačovat. Policie právě že trpělivě nechávala drobné přestupky a další věci v klidu, aby celá akce nebyla zbytečně přiostřena. Policie doprovázela dav a jako s davem zacházela, nebo si brečící "fanda" myslí, že by jednotlivec mohl zastavovat dopravu a blokovat půl města, lehat si v křižovatkách a obtěžovat lidi tímto stylem? Pokud mohu uvést k autobusu. Viděl jsem škody, které bylo po celém stropu autobusu, množství oken, obložení, což by 2 či 4 lidi neudělali... evidentně to v autobuse všem vyhovovalo, kdy se nesnažil útočníky uklidnit. Kecy o tom, že přeci hlídat pořádek má někdo jiný ať si "fanda" v článku strčí někam.. na jednu stranu brečí, že pořádek má někdo udělat jiný a když ho někdo udělá, tak zase brečí, že pořádku je moc.. Policie jednala zákonně a to bez debat. Všichni slušní lidé se za zákrok postavili, čelní představitelé státu, nadřízení policistů, fotbaloví manažeři, prostě všichni, jen ubožáci "fandové" si stěžují. On si totiž stěžuje každý zloděj, každý podvodník, když ho policie chytí a brání se vším čím může... Kecy, že "fandové" vystupovali v klidu samo od sebe? Blbost, byli připosraní z PČR. Policisté prováděli zákroky profesionálně, vše je vidět na dostupných videích. Všechny stížnosti "fandů" jsou typu, kamarádovi se stalo, slyšel jsem jak se stalo... a pak neustálé lži o tom, jak policisté někoho bili, nadávali mu, údajně nechali pochcat sl. psem atd. ... je zajímavé, že toto říkají jen samotní "fandové"...ale neukazuje to žádná záběr, žádný svědek a že jich tam stálo okolo. Dále stížnosti, že údajně leželi v bahně, v lijáku atd... opět podle záběrů žádné bahno na kilometry dalo, deštík až v závěru, žádný slejvák...prostě tolik rozporů, že je evidentní, že sparťanští fandové měli pouze a jen pošramocené ego, nic víc.... Doporučuji těmto lidem ať se přichystají na další své jízdy... protože policie nastolila ten správný směr, který schvaluje 99proc lidí v republice.. jednat tvrdě, nekompromisně, podle zákona, tak jak to předvedli v HK... lidé kolem Sparty by se měli stydět, že tady víří vody jak staré báby, brečí jako děcka.. au au, mám bebíčko, modřinku... každej z nich ať si laskavě sáhne do svědomí a drží tlamu... nejsou to slušní lidé, ale banda hovad, která doposavad využívala anonymní dav k řádění a ničení a útočení na slušné lidi...


DarkCook 
re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 15:33

Úkol jste splnil na výbornou, jistě budete od nadřízených pochválen, soudruhu. Jen tak dál, a jistě Vás hodnost strážmistra nemine :)


hkpc 
re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 15:46

Copak? Nějaký problém se orientovat v časovém údobí? To si oslovení "soudruhu" pamatuje z dřívější doby a rád ho oprašujete, že? Chybí vám ta doba? Nebo prostě jen nesnesete jiný názor?


Gringo 
re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 15:34

skvělý komentář-takové jsme četl již před rokem 1989 v denním tisku, hmmm, Rudé Právo se jmenoval.....


hkpc 
re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 15:47

Pravda bolí, že?!


Karlos 
re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:00

kdyz to tak famozne pravne zvladli tak: - proc nahnali 200 lidi do 2 busu? meli jich dat do kazdeho 30 + nejaky soudruhy na hlidani a nic by se nestalo a pokud ano mohli trestat konkretni viniky - co pouziti pout a hmatu? to nestacilo rict: "nachystejte si obcanky" kazdyho zapsat a hotovo... - za komancu taky 100% lidi volilo jedinou stranu. par byvalych kamaradu mezi citronama a bananama mam a musim rict ze (stejne jako gumarna) to lidem vymejva mozky.


hkpc 
re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:06

pokud vím já, policie nikoho nikam nehnala.... proč fanouškové neodmítli? udělali to před zápasem a šli pěšky.. na zpáteční cestu opět dostali nabídku a tu využili sami... a proč by policie měla být v autobusech? Jendou si stěžujete, že policie je všude a pak zase, že někde není.. tak si to ujasněte. Ohledně don. prostředků.. ono stačí si přečíst zákon O PČR... co se píše o don. prostředcích a o zajištění osoby... pak vám bude jasné, že to zákonu rozhodně neodporovalo ba naopak. Tohle byl ukázkový případ jak yb seto mělo dělat.


Karlos 
re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:15

no a to je presne ono. normalne nejsou videt vubec(ve sluzbe zalezou nekam do stinu pod strom a chrapou) no a pak je potreba napravit image tak nekoho poradne serezeme. i kdyby tech gauneru tam bylo 80 tak bezduvodne takhle ponizovat 120 lidi je mozny jen v iranu, kldr a cr. to po cem volaji fanousci: trestejte velmi prisne ty co delaji nezakonne veci, ale nechte napokoji ty slusny kteri nic nedelaji. jinak bych specialne tobe soudruhu pral aby te taky nekdo vzal teleskopem po zadech jako jsi cinil v 89.!


hkpc 
re: re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:25

máte vtom trochu zmatek.. já nikoho nebiju .... Jak nevinní? Takže když u vás doma někoho chytnou, tak je pořád nevinej a mají ho pustit? akt, zkuste si přečíst trochu zákony.. jste nějak zastydl v tom 89"


Senior 
re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:10

hkpc, schvalovat uplatňování principu kolektivní viny na slušných fotrech od rodin, čtrnáctiletých děvčatech a ostatních lidech s čistým trestním rejstříkem může jen arogantní hovado, jako jsi shodou okolností právě ty. Jdi se wysrat za bagr a za nejbližším rohem si dej facku.


hkpc 
re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:18

ano kvalitní sparťanský názor... negramotný, právně mimo a v závěru pokud možno urazit.... Vaše argumenty o děvčatech a věku atd... až vám vykrade 14-letá dívka, tak nevolejte na cajty.. protože vám řeknou dívka a 14let? to není možný, ta nekrade..tak takhle se to má s vašimi argumenty..


Gringo 
re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:13

ta vase me bolela uz tenkrat....


FroZEN 
re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:04

anonymni dav je spis ta banda igracku bez cisel, ktery na fotbale clovek potkava a ktery si umej akorat tak bouchnout, aby pak meli v hospode co vykladat... nechapu co se tu snazis obhajovat, vzdyt musi bejt vsem zucastnenym jasny, ze nejde zadrzovat stovky lidi bezduvodne, i novinari si vsimaj, ze neco je kurva spatne


hkpc 
re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:08

Anonymní dav policistů? Já viděl videa a každej polda má číslo vepředu, číslo na přilbě, dále tam má různé grafické znaky.... myslím, že pokud nejste slepej, že to je jasný a spolehlivý způsob kohokoliv identifikovat z řad policie. A že si toho začínají všímat novináři? A kteří? Ona je totiž okurková sezóna a není o čem psát... takže bych si moc nefandil .-)


Senior 
re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:11

Vypadni, zmrde!


hkpc 
re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:14

Proč? Protože mám jiný názor? Ano, to je klasický Sparťanský přístup.. kdo je jiný zmlátit, kdo má jiný názor zlikvidovat... a vy si tady budete hrát na ublížený a na bebíčka a modřinky? Co mi uděláte za názor? Budete mě hledat a pak lynčovat?


Senior 
re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:18

Pár ran francouzskými holemi bych ti dal rád, to nepopírám. Třeba by se ti potom v té tvé duté palici rozsvítilo. Rozhodně by to byla větší férovka než někoho povalit ve dvou na zem, spoutat mu ruce za zády a pak mu šlapat po hlavě a krku kanadou a típat mu cigára o holá záda. Hanba Policii ČR, hanba ministru vnitra!


hkpc 
re: re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:22

Ano, jsme rád, že to tu zaznělo.. policajti s vámi nejednaj na "férovku"... to není jeden na jednoho, kdo z koho.. vy to berete pořád jako nějakej souboj či porovnávání, kdo má většího p***a... policajti jsou od toho, aby vás rychle zajistili, zneškodnili a pak řeší dál.. to není o pasování, kdo je větší chlap...


kuchi 
re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 16:51

Zajímalo by mne, co bylo motivací sem přijít a psát "vlastní" diametrálně odlišný názor. Když podle videa je jasně vidět, že policejní zákrok nebyl znovu, ano opakuji znovu, adekvátní situaci.


hkpc 
re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 17:05

co bylo motivací? Nedám na novinářské drby.. rád si zjistím fakta sám.. a např. jsem chtěl zjistit, jak jsou na tom fanoušci a co si myslí, jací jsou.... a ohledně obsahu videa? No nezlobte se na mne, ale pokub vy si myslíte, že tohle nebylo v pořádku, tak vám doporučím jednoho šikovného očaře.... a nebo jsme každý koukal na jiné video..


kuchi 
re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 17:15

A vy jste tam byl osobně? Co se vyvodilo ze zásahu? Našel se pachatel/é? Je nutné při legitimaci někoho spoutat a nechat ho ležet na zemi?


hkpc 
re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 17:22

ano, viděl jsem to in-natura... konkrétní pachatelé asi zatím nejsou.. na netu nic nebylo... a pokud vím, ano při zajištění můžete použít don. prostředky... Vy ale pořád nechápete, že to zajištění nebyl trest.. to bylo opatřeni vůči velkému davu lidí.. když to řeknu hloupě, technické opatření, jak manipulovat s davem.. jak to udělat jinak, když potřebujete zjistit tolik lidí? A nezlobte se na mě, ale krom ega a hrdosti nikdo k velké úhoně nepřišel (pár boulí, ran), nikdo neumrzl..a pokud vidím i na videu, tak Sparťané zpívali, skandovali a na vlak vesele odcházeli v letním oblečení v celku v pohodě..


kuchi 
re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 17:28

Takže z toho je jasný, že si PČR zacvičila a uspokojila svoje ego a tím to skončilo. Přál bych vám jedno, abyste dostal pěkně obuškem přes držku a pak ty vaše zákoné kroky budete vnímat úplně jinak... P.S.: já se těším na jednu věc, až to někdo nevydrží a dotyčnej si to pěkně odskáče. Ještě pár takových akcí a je hotovo.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

22.07.2010 17:39

vy v tom pořád hledáte emoce... prostě pochopte, že poldu určitě zajímá nejprve jeho život, zdraví, a pak osoby zajištěné..tím nechci říct, že ho život a zdraví té osoby nezajímá... a policajti to dělali tak, aby byli chráněni, aby se dav nerozjel.. vtom není žádné ponížení atd.. pro ně je snažší hlídat lidi na zemi než stojící či v autobuse, kde nejsou pod kontrolou..


kuchi 
re: re: re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak hloup

22.07.2010 17:43

Tak dobře. Je naprosto správné povalit ženy na zem a spoutat je, mohly se rozjet v davu. Už to chápu! Fakt díky za objasnění!


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: Jsou Sparťanétak h

22.07.2010 17:50

zase emoce.. já např. znám 13-leté vrahy... znám ženy vražedkyně... znám důchodce, kteří kradou jak straky.. postižené, kteří využívají svého hendikepu... když se oprostíte od emocí a necháte pracovat logiku.. proč by pouštěli mladistvé a ženy, když i oni mohli udělat spoušť v autobuse?....


kuchi 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jsou Sparťanét

22.07.2010 17:52

Ta fráze o emocíh je tu několikrát, už by to mohlo stačit. Končím, pozdravujte na služebně ;)


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jsou Sparť

22.07.2010 18:48

pokud jsi nepochopil, škoda..


Kocek 
re: Jsou Sparťanétak hloupí?!

23.07.2010 08:55

Ale jo, jako pokus docela dobrý.


palec 
HKPC

22.07.2010 16:11

Hej, vůbec na toho fízla nereaguje. Údajně se dle IP adresy jedná o Radka Johna, který se chce infiltrovat mezi Sparťanské fanoušky a natočit pokračování kultovního filmu Proč? tentokrát prý pod názvem ABL vrací úder


Senior 
re: HKPC

22.07.2010 16:14

Nojo. Skoro jedenáct procent lidí toho kokota Johna v červnu volilo, tak to máme za to. Škoda že se vzhledem ke svému věku nedožiju toho, až John skončí ve strašnickém krematoriu.


hkpc 
re: HKPC

22.07.2010 16:15

Ano, chápu, opačný respk. jiný názor nebrat.. to se tu raději plácáte po ramenou, jak jste ublížení a pokud vám někdo přednese argumenty, tak co s tím, že? seřezat, zabít, odstranit...


Karlos 
re: re: HKPC

22.07.2010 16:17

serezat a odstranit to tady propagujes pouze ty soudruhu plukovniku.


hkpc 
re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:19

Já? Tak to si to tedy musím celý přečíst ještě jednou jak se to má s těmi výhrůžkami, odvetou, násilím atd..


Senior 
re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:22

Ty umíš fakt i číst? Vy, policajti, to přece máte rozdělené: jeden umí číst a ten druhý psát...


palec 
re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:24

Kdyby ses líp učil, moch si taky fandit


hkpc 
re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:27

Ano Ano, každej fanda Sparty je vzdělanej, nejmíň JUDr...ale z Plzně.. když tady čtu ty právní rozbory, tak se nedivím, že si vás nikdo neváží...


Dub 
re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 21:11

ty mě bavíš Palečku :-))


Gringo 
re: re: HKPC

22.07.2010 16:22

to neni jiny nazor, jen papouskujes media ktera prevzal nazor nekoho uplne jineho i kdyz pripoustim , ze mozna media papouskuji tvuj nazor. Pozdravuj kamose igracky a fakt vypadni.


hkpc 
re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:23

ano, teď jste mi to nandal..váš názor je kvalitní...ale raději si ho několikrát přečtu, protože nechápu smysl...


Karlos 
re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:26

hele igracku, kdyz tady tak machrujes o pravu apod tak co rikas na tu plzen? tam to taky jako bylo vsecko v cajku? to tam chudacci nevinni maskovani jen tak sli okolo a ti chuligani je napadli?


palec 
re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:28

On nemachruje. Jenom tu ventiluje vztek když zjistil, že jeho starší brácha je zároveň i jeho táta.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:29

Další kvalitní Sparťan... dělám si čárky a už to vypadá na docela velkou bandu tupců....


hkpc 
re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:28

Proč utíkáte z HK.. Plzeň neznám... a proč mě titulujete igráčku? Píšu snad já o vás jako o zasraným Sparťanovi? Vždyť nevíte c odělám.. se jen domýšlíte.. protože každej, kdo má jinej názor je polda? ..... děláte akorát ostudu sám sobě a svému klubu


Karlos 
re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:30

no tak on nikdo jinej nez fizl a jim inteligencne podobni(coz je bohuzel vetsina v tyhle zemi, viz prodejnost blesk, sport apod) by neco takovyho nemohli verejne schvalovat. ta plzen byla "shodou okolnosti" hned den po hradci. takova prehlidka co vsechno zasahovka umi.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:35

mě ale Plzeň nezajímá.. zajímá mě HK... že by argumenty už došly? jj chápu.. jedině sparťanský názor je pravda, ostatní je kec.... Víte, kdyby jste si odpustili ty urážky a uraženou ješitnost, možná by jste přišli na zajímavý věci... myslím si, že ta ješitnost a EGO ve vašem podání nejde překousnout a proto si o vás budou pořád všichni myslet jen to špatný...


palec 
re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:40

Radku, ser na to, stejně ti to neklaplo. Leda že by za tebe, narukoval tvůj kamarád, Pepa Klíma, známý znalec vína


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:46

v pohodě, pokud už nemáte co dodat k tomu HK... bylo to ale docela slabý... čekal jsem od vás víc.. paragrafy, ukázky, důkazy, argumenty... tak nic..no


palec 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:57

neboj, to si necháváme až do trestního oznámení a na inspekci mvčr


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:59

když tak Inspekce PČR... IMV už zrušili... ale to se stačí podávat na net.. např. do googlu


Senior 
re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:34

Ty vemeno z kachny, ty sloní potrate, až se vrátí z dovolené elitní ultras právník Jumbo1, tak vypracuje tolik žalob na nepřiměřený a nezákonný zákrok policistů v Hradci Králové, že na deset let zahltí všechny soudy v České republice i ve Štrasburku. P. S.: Pokud nevíš, kde nebo co je Štrasburk, tak si to vygoogluj. Howgh


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:36

ty Sparťanský troubo.. až se vrátí moje uklízečka z dovči od Mácháče, tak si s těma žalobama vytře co bude potřebovat a ještě ji zbude domů na hajzlík..


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:40

Nejsem žádný trouba, jsem noční recepční. Na rozdíl od tebe si vydělávám poctivou prací.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:44

možná poctivou prací, ale ke slušnému člověku máte daleko.... váš slovník hovoří za vše... ale opět se ve vás nezapře sparťanská nátura... nejprve mě urazíte a hned v druhém příspěvku se vám nelíbí oslovení troubu, které si zasloužíte.. a cítíte se být uražen sám.. nějak mi to připomíná ten Hradec... zničit co můžeme a pak my nic, my muzikanti..


TondaHolous 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:46

Radši se věnujte svému policejnímu polappalop.blogu. Toto jsou fotbalové stránky a zejména stránky fanoušků Sparty, ať už si o nich myslíte co chcete. Každý má to své, že :)


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:52

ano ano... klasika.. po netu se pohybuji mnoho let, ale tohle nikdy nezklame .-))))))... když dojdou argumenty, tak se začíná hledat něco osobního... .-)))) a co jako jste zjistil?? jakej blog??? ... Já např. zjistil, že jsou vaše argumentační konstrukce slaboučký, že se tu plácáte po ramenou jak jste dobrý, neustojíte jednoho člověka s názorem?....člověk sem přijde pokecat, říci si svůj názor... vždyť registrace je pro každého... a ejhle... a já snad nemohu být fanoušek Sparty?... ne nemůžu, protože mám neschválený názor..


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HK

22.07.2010 17:03

Vy sem přijdete, označíte lidi ve svém příspěvku, které ani ne( ano, taky kvalitní názor :) ) a pak se divíte, že na webu, který je právě právě fanouškům věnován, je Vám nadáno ve stejným duchu. Co jste čekal, jaké argumenty? Toto je web obyčejných lidí, kteří chodí na fotbal, kteří prostě popsali zážitky své, či zážitky svých kamarádů a další k tomu napsali své komentáře. Proč by se zrovna Vám měl někdo zodpovídat ze svých názorů, či je obhajovat? Proč? Vy máte stejně svoji pravdu, jako ji mají oni. Copak si myslíte, že to bude někdo házet nějakými paragrafy? Nejste na nějaké akademické debatě.


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:06

Oprava : Vy sem přijdete, označíte lidi ve svém příspěvku, které ani neznáte osobně za bandu hovad, která by měla držet tlamu


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:17

pozor.. pokud někdo ničí autobusy, napadá osoby a chová se jako grázl a ještě to dělá v anonymním davu..SORRY.. jestli to není tlupa hovad..tak už nevím kdo by měl být....svá tvrzení mohu doložit.. vy mě urážíte, urážíte slušné policajty bez uzardění a budete mi vyčítat podložený názor, když vy v ruce nic nemáte, pouze slovo kamaráda... že se někde něco údajně stalo..


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:39

Tak já také samozřejmě nesouhlasím s nějakým ničením majetku či napadáním lidí apod, tohle neberu a ty lidi mi vadí. Ale merito problému je v tom, že většina lidí automaticky hodí všechny do jednoho pytle, i tu velkou většinu, která nic nedělal a označí všechny za pachatele. Stejně jako vy, když jste sem vtrhl se svým svatým nadšením a označil všechny co tam byli za bandu hovad. Jsem přesvědčen, že z těch lidí, co se k tomu článku vyjádřilo i sám autor nic neničilo, ničeho se nedopouštělo. Ale zacházelo se s nimi jako s největšími gaunery. Já neznám praktiky policie, možná je to předepsaný postup, když neví kdo škodu způsobil, že musí všechny vyvést, spoutat a položit na zem a zacházet s nimi minimálně podivně. Ale to neznamená, že třeba já s tím musím souhlasit, nelíbí se mi to, je mi to proti srsti a vyjádřím k tomu odpor a nesouhlas. Stejně tak jako ostatní. Prostě mi to přijde jako princip kolektivní viny, je to můj laický pohled, ale prostě to tak vidím. A je mi celkem jedno, jestli je to tak podle zákona správné.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 18:52

tak mě osobně by se to taky nelíbilo.. to určitě souhlasím... ale pokud máte jiný a lepší způsob, dejte to na papír a pošlete to polici.. nebo zveřejněte.. třeba se někdo u policii chytne za nos, že to léta dělaj blbě.... na druhou stranu, když si poslechnete většinu obyč. lidí, tak s tím souhlasí.. když nic jiného, tak demokraticky vyjádřili většinový názor...hold a tak to bude.. tak se mi nelíbí pár věcí, ale jsem sám a nic nezmůžu.. až pro svoji věc získám většinu, udělám to podle sebe..to je ta demokracie..


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:09

ano, názor jsem chtěl znát, ale pokud si LASKAVĚ přečtete znovu příspěvky..o slušnosti a narážkách, výhrůžkách ... takhle se chovají slušní lidé? Ano, můžete zde vyprávět co se stalo, ale pokud se podívám na video z netu, a vidím něco jiného, respk. úplně něco jiného, zase sorry.. vy svá tvrzení nemůžete podložit ničím, krom svého slova.. a sám víte, že dát dnes na něčí slovo je docela prekérka..


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:24

Ale já Vám rozumím, ale tyto stránky jsou vždy plné emocí, at už v kladném, či záporném duchu, lidi prostě napíšou, jak to cítí, nejme někde v katolické škole. Sparťanští fans určitě nejsou žádní beránci, najde se mezi nimi dost blbců, stejně jako ale ve všech sférách společnosti, prostě všude. Možná, že ve Spartě, jako největším, nejslavnějším a nejúspěšnějším klubu se jich najde trošku víc, ale troufám si tvrdit, že 95% fans Sparty jsou normální lidé, s normálními rodinami, problémy, zaměstnáním atd. Nelze všechny házet na jednu hromadu ( jak to třeba i občas dělají policajti, ale i novináři, politici atd.) Operujete zde s tím, že kde jsou videa, kde jsou fotky, kde jsou svědci atd. Ale tento web a diskuze neslouží k nějakému dokazovacímu řízení, tady nejsme u soudu či na vyšetřovně PČR. Tady prostě lidi píší své názory na danou věc a můžou se zde emotivně vyjádřit popsat OSOBNÍ zážitky a nikdo po nich nechce nějaké dokazování, ale těžko věřit tomu, že by mělo tolik lidí najednou nějaké halucinace. Nějaké hmatatelné důkazy apod, pokud jsou, tak budou jistě přidány ke stížnostem, či trestním oznámením, pokud budou podána. Nechte si svůj pohled na věc, ale nechte vlastní pohled i jiným a ne sem hned přijít a začít nadávat. Jen tak pro zajímavost přidám jeden rozhovor, také slova člověka, který byl na místě v Hradci.


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:24

hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:33

Ano, ty emoce chápu.. beru to zde s rezervou.. pokud se ke mně někdo chová slušně, můžeme pokecat, pokud je někdo blbec, tak se k němu chovám a nenechám si to líbit, to určitě chápete i vy... mě nejde o dokazování.. já to viděl, vím co jsem viděl, znám videa i fota z místa... mám tedy názor.. pokud někdo má opačný názor, tak to je tzv. slovo proti slovu, jak se posunout dál? Já svá tvrzení mohu doložit.. pokud se má diskuze vyvíjet, musíte svá slova doložit i vy...a dnes je taková doba, že na slova už člověk moc dát nemusí.. a že něco tvrdí víc lidí... uznejte popravdě, že ti lidé, co byli na zemi jsou zaujatí.. cítí se být poníženi a brání se jak umí. jako podle zákonů.. i pachatel u soudu může lhát..takže beru to, že se brání všemi prostředky (lež, pravda).. co já vím... Netvrdím, že fandové Sparty jsou všichni stejní.. nikdy jsme ani netvrdil.... ale pokud se budeme bavit o jedné konkrétní situaci (HK), tak je potřeba se bavit jinak, protože celá situace začíná a končí na zákonech a jejich využívání... a pokud nedoložíte nějak, třeba i odborným názorem, co přesně policisté a jak porušili, tak musíme vycházet z faktu, že postupovali legálně, tudíž správně.. nehledejte vtom logiku.. morálka a právo nemají nic společného... cítíte se morálně poškozeni, ale podle práva to bylo OK...


DarkCook 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:42

Já si nedělám iluze, podle mne si to policie nejspíš obhájí, ale to neznamená, že se mi to musí líbit a souhlasím s tím.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:47

ano, tak to bude.. každá má názor, každý má emoce... morálka a právo jsou dvě různé věci.. taky se mi spousty věcí nelíbí....


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HK

22.07.2010 17:05

Tak především ty jsi sem nepřišel pokecat, ale provokovat a prudit. A provokatéry a prudiče nemáme my, noční recepční za dvanáct tisíc měsíčně hrubého, vůbec rádi. Dá mi dost úsilí, abych si ušetřil na výjezd se Spartou, musím si dost utrhovat od huby, prošmejdit mnoho Lídlů a Kauflandů a objevit moře akčních slev, než dám dohromady peníze na jízdenku a vstupné. Za své vynaložené peníze pak očekávám slušné a korektní zacházení. Nechci toho věru mnoho: dopravit se do místa, kde Sparta hraje, přesunout se v klidu na stadion bez toho, aby mi někdo přikazoval, jakým způsobem se tam přesunu, zhlédnout v klidu zápas a po něm se zase v pořádku vrátit zpět do Prahy. Veškeré represe a perzekuce ze strany Policie ČR mají jediný cíl: dosáhnout toho, aby fanoušci přestali jezdit na venkovní zápasy. V takovém případě ale ať u nás zavedou puťovky jako v bývalém Sovětském svazu. Občan by měl právo pohybovat se jen ve městě/vesnici, kde má trvalé bydliště, a pokud by chtěl někam odcestovat, musel by na obecní/obvodní úřad s řádně zdůvodněnou žádostí (například že se mu v Pelhřimově vdává dcera/žení syn, že se v Přelouči koná pohřeb jeho babičky). Hlavně se ale nesmíme před světem tvářit jako demokratický stát, protože lhát se nemá.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:12

JHá s vámi plně souhlasím... ale pořád ve vašem příspěvku čtu JÁ..JÁ... podívejte se na to z druhé strany.. jedete na návštěvu do cizího města.. jedete na návštěvu na jiný stadion..a je zajímavé, že zbytek fandů byli v pohodě a nikdo je neobtěžoval, protože nikdoho neobtěžovali ani oni... jsem všemi 10pro.. mě se fandovství jako koníček líbí... ale vy jako občan asi chápete, že chování má své meze..


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:49

Tebe musí fakt hodně srát těch 35 sparťanských titulů. A protože je Sparta úspěšná, tak každého jejího fandu nebo fanynku povalit hubou do louže, ruce spoutat za zády, típat si o něj cigaretu, dupat mu kanadou po hlavě a krku a nechat ho pochcat služebním psem. Vyzývám ťa na boží súd. Do roka ha do dne!


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 16:56

já Spartě fandím, když hraje fotbal.. JEN..fotbal...ale nechápu tohle "každého jejího fandu nebo fanynku povalit hubou do louže"..kde byly louže??, "típat si o něj cigaretu".. máte důkaz (fotku, video, cokoliv), "dupat mu kanadou po hlavě a krku"..máte důkaz?? a nechat ho "pochcat služebním psem"..opět, asi se budu opakovat...máte důkaz, že se to stalo, nebo to jen říkal kamarád??. Jojo, takovejch tady bylo, co mě někam vyzývali.... neber to tak osobně, nebo se ti tane srdeční příhoda..


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HK

22.07.2010 17:11

Tak předně: Když je průtrž mračen, tak se zpravidla tvoří louže. Za druhé: Příhoda je mozková, nikoli srdeční. Za třetí: Důkazy mám, ale předložím je až JUDr. Jumbovi1, který bude zastupovat poškozené, zmlácené a zdecimované fanoušky a fanynky Sparty. Nevidím jediný důvod, proč bych se měl vytasit se svými trumfy tady a před tebou.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:14

za 1. průtrž tam nebyla... za 2. příhoda může být i Pepa Příhoda od vedle.. za 3. pak se tedy tak nedohadujte a nečertěte, když důkazy neukážete... těžko vám, ale budou lidi věřit..


Senior 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:31

Aha - takže Pepa Příhoda. To mi opravdu stačí, to je vskutku kvalitní argument. Lituji, ale za daného stavu argumentace z tvé strany jsem nucen naši debatu jednostranně ukončit. Na Pepu Příhodu nemám nervy a onu výše zmíněnou MOZKOVOU příhodu bych skutečně riskoval, kdybych s tebou nadále ztrácel čas.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:35

chtěl jsem jen odlehčit... se hned nečil.. kdybych se čílil po každý, když mě někdo pošle do prdele... prostě tam slejvák nebyl... a jestli to má být mozková příhoda nebo srdeční, to je jedno.. mě učili, že mohou být obě a strýček google mi dává za pravdu...


acs29 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:39

Chápu správně že když někdo pojede večer z divadla nacpaným autobusem a někdo další ten autobus začne demolovat,tak je adekvátní všechny lidi donutit lehnout na ulici, několik hodin je podusit,pak je prolustrovat a bez výsledku je propustit. Jako že příště se to už nestane... p.s.:chtěl bych ty hrdinné ochránce pořádku z Hradce vidět, být tam Sparťanů např 2.000 a hlavně bez holek, studentů, otců od rodin, dětí a pod...Na to není potřeba reagovat. To známe. Nedělo by se nic... Jen by se každý polda modlil ať se nic nestane... Zažil jsem několikrát PČR jak si neví rady s pár chuligánama... Např naposledy v Praze se Zagrebem.A policie ani necekla.Max. si dovolila tak na jednotlivce... Ve finále měla snad tři zadržené za krádeže na benzince...:))) Ale fakt je že to jsem jí i fandil.Protože demolovat, ničit a někoho napadat je nehoráznost. Ale léčit si pak komplex na lidech co jedou víceméně na výlet je spíše bídná vizitka PČR. Určitě ne naše...A že by veřejnost byla na straně PČR, je jen její zbožné přání...


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 17:45

tak ty okolnosti tam hrají vždy... a zase upřímně si řekněme, že pověst osoby a osob, vůči, kterým policie zasahuje hraje roli.. pokud vím, že někdo je vrah, určitě nikdo na něho nepůjde sám.. pokud vím, že mám před sebou stařenku, taky jednám jinak.. a pověst fanoušků je jasná.. chovají se tak a tak a pokud se zakročuje bude se postupovat tak a tak.. asi se nedá srovnávat divadlo či autobus MHD za běžného provozu s autobuse jedoucím z fotbalu s fandy, že? ... a hlavně, jsem přesvědčen, že udělat někdo bordel v autobuse MHD, tak zavolá každej, kdo má v to autobuse telefon a ukážkou na osobu, která to udělala..


acs29 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 18:09

Já měl za to že zákony platí pro každého stejně... Tedy že by všem mělo být měřeno stejně... Ale protože policie si hraje současně i na soudce a snaží se, tak jak popisujete o své vidění stejné věci pokaždé jinak , tak nemůže sloužit tak jak má... Vlastně, proto tak neslouží...p.s.:kdyby dostal po hubě imbecil co demoluje autobus, nebo ukopává zrcátka u aut a pod., tak by nikdo ani neceknul.Naopak, tak je to jedině dobře. Ale týrat lidi za to, že za své peníze jedou fandit svému klubu to je špatně...Takhle se respekt nezískává. Naopak.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 18:28

otázkou co je týrání... vy to vidíte takto, ostatní jinak..


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 18:15

jaka povest fanousku? co to meles za sracky ty komousi? dvacet let uz tady bolsevik neni! posuzovat nekoho podle toho ze ma salu na krku svedci hodne o tvem "charakteru". proc by ke me meli pristupovat jinak nez k babicce? v zivote jsem spachal jediny precin za ktery jsem byl spravedlive potrestan - 2500,- + 5bodu. jinak jsem naprosto bezuhonny clovek, aktivni v neziskovkach, slusne a radne platim dane. jen protoze si vyjedu do zkurvenyho mechova na vylet na fotbal a je mi prikazano nastoupit do autobusu tak mam dostat takovou cocku? do kldr s tebou kokoti hlavo!


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 18:55

mluv se mnou slušně dobytku.. jestli takhle mluvíš u vás doma, tvoje věc, ale já pro tebe nejsem hej nebo počkej...!!! ona se taktika poldů asi podle něčeho dělá..na důchodce půjdou jinak, na mlaďochy jinak i na agresivní fanoušky, ale co vysvětlovat takovému křupanovi...


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 18:58

nejsem zadnej agresor, to ze fandim Sparte je duvod me serezat jak zito?


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 19:07

a proč to překrucujete? pokud se bavíme o HK, tak tam byl někdo zbit jako "žito"... pokud jste Sparťan a půjdete v davu a ten dav udělá problém, tak ano, k průseru se blížíte mílovými kroky.. pokud pojedete slušně sólo, nebo se na místě distancujete od hrubiánů, tak máte velkou šanci odejít v pohodě pryč...


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 19:23

no, vsichni vystupujici meli sanci se distancovat.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 19:27

no to už je trošku pozdě se distancovat.. to uznávám... ale pokud není člověk blbej a ví co dělaj kolem mě cestou na stadion, na stadionu, tak prostě nejdu s davem... a pokud si fandové Sparty nevylepší kredit, tak prostě každej společnej pochod je problém.. někdo to pochopí dřív, někdo později... jinak to, že šli všichni z autobusu takto, nebyl trest... bylo to bezp. opatření pro udržení pořádku... a já tvrdím a viděl jsem to, že o život a zdraví nešlo, max. o ego a hrdost..


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 19:31

a stalo by se nekomu neco(krome ninjaku kteri by si nemohli bacit) kdyby lustrovali pri vychodu z busu? stalo by to vsechny danove poplatniky mene a vysledek by byl stejny(lustrace vsech, zadna nebo nekolik jednotek obvineni). dale schvalovat skupinovou vinu je opravdu komousska praktika. je na fizlech aby si zajistili radnou videotechniku a pak trestali JEDINCE (a o to prisneji). pokud fakt veris sve argumentaci tak ti preju aby ses stal co nejdriv objeti stejnyho marastu a byl BEZDUVODNE serezan svymi kolegy.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 19:37

pokud vím a snad to nezměnili, policie netrestá.. trestá soud po řádném obžalování.. pokud by trestala policie, to bych emigroval... proč poldové nekontrolovali u dveří busu? Asi proto, že neměli kontrolu nad všemi.. mezi tím, než by každej vyšel, by zbytek vesele řádil v buse, by se tam zabarikádoval..co já vím... pokud by se někomu něco v autobuse stalo, nebyl by přehled. někdo tady zmiňoval, že se tam už v buse dělalo špatně.. asi bylo lepší je překontrolovat hned... dá se to vysvětlit na obě strany, pro a proti.. já tvrdím, že takto se to obešlo bez největších problémů, byl klid. A kdo že byl zbit? Já vidím na videu klid a pohodu.. vždyť i sami fanoušci tvrdili, že vystupovali v klidu.. tak kde bereš to bití? .-)


palec 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re

22.07.2010 21:23

Ty jeden blbe. Jediný čeho docílíte bude to, že nebude žádná hlavní skupina a budou si jezdit lidi po 50 ve skupinkách po celej den do cílovýho města. Už se na to těšim, až budete celej den stát jako kokoti u každý hospody ve městě a hlídat Sparťany, co normálně pijou.


recchi 
HKPC - UKÁZKOVÝ PŘÍKLAD

22.07.2010 18:18

Ohledně don. prostředků.. ono stačí si přečíst zákon O PČR... co se píše o don. prostředcích a o zajištění osoby... pak vám bude jasné, že to zákonu rozhodně neodporovalo ba naopak. Tohle byl ukázkový případ jak yb seto mělo dělat.******* hele chlape, když už tady chceš obhajovat neobhajitelné a na podporu svého tvrzení citovat zákony, tak se na to alespoň připrav. Mrkni v tom Zákoně o policii třeba na §11 hovořící o přiměřenosti postupu, přelítni §26 o zajištění osoby, přelouskni donucovací prostředky v §52 a obecné podmínky jejich použití v následujícím a pak požádej svého nadřízeného, aby tě vrátili do základní policejní školy, protože jsi ten první pokus zřejmě promarodil. Pokud bys totiž chtěl bránit svoji firmu, což Ti nezazlívám a ospravedlňovat sobotní zákrok hradeckého Báckomanda, pak stačilo napsat, že zákrok byl prováděn pod jednotným velením, což v praxi znamená, že se jedná o zákrok hromadný, kde je nebezpečí, že by zakročující policisté, kteří jsou v těchto spešl-jednotkách silní jako býci, ale bohužel mnohdy také tak chytří, mohli nadělat víc škody, než užitku a proto plní rozkazy a nařízení určeného velitele zákroku. Tedy chlapci pouze plnili nesmyslné rozkazy nekompetentního velitele. Jak jinak si vyložit fakt, že průvod fanoušků je doprovázen členy ANTIKONFLIKTNÍHO TÝMU, aby byli následně flustrovaní fanoušci nahnáni do autobusů, kdy mohlo dojít předimenzováním kapacity k obecnému ohrožení přepravovaných osob? Odvoláváš se na videa z tohoto zákroku, kde je jasně a prokazatelně vidět, jak jednotlivci v klidu a bez emocí vystupují z autobusu, zatímco jim členové Báckomanda pomocí hmatů a chvatů kroutí ruce za záda, svazují pouty a pokládají obličejem na zem. Pokud se nemýlím, pouta dozadu se nasazují zvlášť nebezpečným pachatelům, tady byla nasazována lidem, v mnohých případech nezletilcům a mladistvím, předtím ani potom neobviněným z žádného trestného činu ani přestupku. Stalo se pravidlem, že PČR doprovází fanoušky, a to nejen sparťanské a určuje směr jejich cesty. Svým způsobem omezuje osobní svobodu jednotlivce, ale jelikož si to asi zdůvodní, pak v tomto případě ABSOLUTNĚ PŘEBÍRÁ ODPOVĚDNOST za bezpečnost těchto osob. Pokud tedy v hradeckém případě určila převoz fanoušků přistavenými autobusy, bylo její povinností udělat vše pro to, aby zabránila možnosti zranění osob či případným materiálním škodám. Mnozí z vás se nechtějí smířit s faktem, že minula doba, kdy jste to všechno zmlátili na hromadu a pak jste začali vyšetřovat kdo co kdy a kde udělal. Pokud nejste schopni pomáhat a chránit, tak to nemůžete nahrazovat heslem povalit a zmlátit. A jelikož je mezi vámi poměrně nezanedbatelné procento lidí poněkud mdlého rozumu, je nutné vám to dnes a denně připomínat. Oháněním se stupidními výroky zkorumpovaných politiků si úctu daňových poplatníků nezískáte. Nad Tvými rektálními výstřiky v diskuzi pod tímto článkem by se dalo pousmát, kdyby si člověk neuvědomil, že lidi tvého ražení s absencí toho nejzákladnějšího právního vědomí ještě dnes mohou rozhodovat podle svého pokřiveného vedomí. Krátce shrnuto. Vůbec mě nezajímá, co se kde dělo, to je věcí PČR, která je placena z našich daní. Chci jít prostě na fotbal a to, že si policie neni schopna zajistit pořádek neznamená, že proto skočím svázaný v kozelci hubou v psích exkrementech. A pokud si odpovědní funkcionáři PČR myslí, že si ulehčí práci tím, že prostě nejdřív zmlátí 200 nevinných lidí, aby potom třem rozdala pokuty za přestupek, tak je nejvyšší čas připomenout jim, že je něco špatně. A Ty, jestli jsi toho vůbec schopen, Ty už se probuď!!!


hkpc 
re: HKPC - UKÁZKOVÝ PŘÍKLAD

22.07.2010 18:41

no jestli to je většinový názor fanoušků Sparty, tak potěš koště.... kdybych začal rozebírat, kde se pleteš úmyslně, kde žvaníš bludy z neznalosti, tak jsme tu do rána .-))). §11 .. vše přiměřené.. § 26- můžeš si i vybrat písm. a) či f).. don. prostředky v pohodě.. Ono šlo o zákrok pod jednotným velením? .. tohle jsem se nikde nedočetl .-))..do autobusu, co vím, nikdo nahnán nebyl...policie žádné autobusy nevypravovala... dokonce se to dá slyšet i v reportáži na tvhradec.cz.. neznamená, že pokud něco provedeš a v druh´¨e minutě jsi klidný, že tě policie nechá být.. protože to "klidné" vystupování bylo evidentně ze strachu, že pokud by cokoliv zkusili, mají smůlu...pouta do zadu či dopředu jen u nebezp. pachatele? To čtu prvně... kdepak se to píše?..fanoušci nebyli zadrženi, obviněni ani obžalováni.. byli pouze zajištěni... zajistit můžeš osobu podezřelou.. v autobuse byli všichni podezřelí..no a zbytek jsou jen frky...tak co tam máš dál


FroZEN 
re: re: HKPC - UKÁZKOVÝ PŘÍKLAD

23.07.2010 10:22

ty mas v ty palici penu... jak kde se to pise? jak nebylo v televizi?... to ti to musi medmrdka prepapouskovat, aby to byla pravda?? Zakrok byl primereny? Podle ceho tak usuzujes? Osoba, ktera ohrozovala majetek cizich osob byla zajistena? Super, a co zbylejch 199 lidi?


r0b0t 
re: re: HKPC - UKÁZKOVÝ PŘÍKLAD

23.07.2010 11:54

Zde vidíme logiku fízla. Z takovejch dementů je sestavena ozbrojená pěst systému. V hlavě nasráno, ale jsou loajální a svému pánu slouží věrně.


acskncl 
HKPC

22.07.2010 19:07

Proste Czechtec uz nefrci a skinheadske koncerty uz taky nejspis nejsou IN, tak ste si potrebovali zatrenovat na jinejch pokusnejch kralikach....Co jineho si ma clovek myslet, kdyz pulka z vas ani nevedela jak zachazet s poutama a vzajemne ste se tam dohadovali jak se kterej druh asi tak spravne pouziva.


hkpc 
re: HKPC

22.07.2010 19:12

tak nevím, kteří poldové s tím měli problém.. to se musíte obrátit na policii s dotazem .-)).. ale třeba to bude stejný jako fandové.. každej ví co měl hráč kopnout a kde přihrát a jak střílet na bránu a když je člověk sám teď a tady na hřišti, tak zjistí, že teorie a praxe je trochu rozdíl... zeptám se jinak, on s tím byl nějaký problém, že se nějaký polda zdržel s pouty?.. to mi už připadá, že hledáte něco... protože patrony máte už vystřílený...


acskncl 
re: re: HKPC

22.07.2010 19:18

Jo spousta A.C.A.B. nevedela jak stim vlastne zachazet. Lezis si tam pekne drzkou v dlazbe a nez na tebe dojde rada tak mas cas poslouchat jak se tam mezi sebou vybavujou jak stim vubec spravne zachazet.....


hkpc 
re: re: re: HKPC

22.07.2010 19:20

OK a v tom je problém, když už tě měli na zemi? .-))).. já tam viděl asi 5druhů pout.... co z toho... k ničemu ti to nepomohlo, že jim to trvalo .-))) max. u tebe ztratili kredit.. z -100 na -101 .-))


acs29 
re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:00

Mě přijde hlavně zvláštní že si policie neumí poradit ani s rozbitým oknem u autobusu. Vskutku zvláštní že kvuli tomu musí zadržovat 200lidí...Spoutat je a povalovat je na zemi. To se čekalo až přijde někdo kdo umí číst? Neumím si představit, co se v Hradci musí dít třeba při autonehodě...


hkpc 
re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:06

no pokud se to takhle zjednoduší, tak vyzní to trapně, ale ono se to dá taky napsat takhle.. fanoušci dělali bordel před zápasem v hospodě, kde rozbili sklenice, házeli dýmovnice, hajlovali...cestou na zápas napadli verbálně a pokusili se i fyzicky napadnou kolemjdoucí.. na zápase házeli dělobuchy, dýmovnice, ničili oplocení, cestou ze stadionu napadli poř. službu, po nastoupení do autobusů je začali demolovat, kdy bylo zničeno několik oken, stropních zařízení, obložení stropu, cestou z autobusu vyhazovali předměty, kterými ohrožovali ostatní kolemjdoucí... policie všechny podezřelé zadržela... no tk nevím, ale já to vidím na 99proc. úspěch... pokud se podaří někoho obvinit a usvědčit, bude to 100proc...


hkpc 
re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:10

pardon.. zajistila...


Karlos 
re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:23

tak meli sbirat celou dobu jednotlive viniky. o tom to cele je. o ty fizlokracii ze si reknou tak tady mame 200 podezrelych tak jim dame co proto at na ten vejlet nezapomenou prazaci.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:26

opět, ano, dá se to tak napsat a nebo takhle... ano, dělají bordel, ale dáme jim šanci, chápeme ty okolnosti, nebudeme to ostřit... rozbili autobusy, zajistíme je, zjistíme totožnost a podle důkazů pak jedince obviníme.. zbytek nebudeme držet.. pořád jsou dva úhly pohledu... a ten správný je ten, o je podle zákona.. ten druhej je ten emoční pohled.. může být taky správně, ale zákonnost má přednost...


acs29 
re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:27

Z toho co popisujete, je zřetelně cítit že tomu zásahu skutečně musel velet negramotný bambula kterému se to celé vymklo tak jak píše Recchi... Proč policie nezadržela hned na začátku konkrétní osoby které páchaly ony skutky?! Proč se pak PČR vytahovala na lidi co s tím v drtivé většině neměli nic společného? Bylo to proto že takhle to pro ni bylo jednodušší a hlavně vlastní ego bylo silnější než rozum...I když rozum v tomto případě šel dávno spát...


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:32

viz předchozí má odpověď... prostě fanoušci dostali šanci... a bohužel, ano bohužel, co mám informace většinou se skutky staly, ale opět v anonymním davu.... ale hlavně si myslím, že fanoušci dostali prostě šanci, kterou nevyužili a tu pomyslnou hranici přeťápli... Jinak vy pořád cítíte ten autobus jako trest.. ale z pohledu policie to byla technická záležitost, jak pracovat z davem.. tam nešlo o ponížení.. tam šlo to, jak nejlépe a bezpečně zvládnout dav.... nic víc.. pořád vtom hledáte záměr někoho, jak se fanouškům pomstít..


acs29 
re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:41

ono to nebylo záměrem?! :)))


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:45

no to bych si dovolím tvrdit s plnou vážností, že policie snad nejedná jako fracek a nemstí se.. ale třeba jsem naivní .-)))..... ale že se chyby stávají..to je jasné.. že ne všichni jedinci jsou OK.. to je jasné.. to je u policie, u fandů.. u nádražáků.. všude....


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:42

takze je to jasny, ty ses ten bambula co to vedl a ted se nam tady snazis tvrdit ze to byla nase chyba ze jste na nas byli hodni a dali nam sanci. ACAB.


hkpc 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 20:48

já pro tebe nejsem žádnej bambule ty sráči... byl jsem tam, to jo a díval se, to jo... a co? Že mám jiný názor, to ti vadí? Tak si svůj obhaj.. mě to nemusíš vysvětlovat.. poldům taky ne.. ale veřejnost si to ráda poslechne.. jo a zkus přesně tímhle tónem, jak píšeš ve své příspěvku.. určitě pak budete ještě víc oblíbení..


Karlos 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

22.07.2010 21:38

seš proste bambule nejvyssi mechovskej igráčku


misulka_m 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

23.07.2010 01:21

Ty o nás říkáš,že jen útočíme a co děláš ty? Celou dobu píšeš ty stejný sračky dokola a když tě někdo osloví že jsi kokot tak vyjedeš stejně.Tipu ty sráči.Už mě nebavíš,tak odsud nadobro vypal a už se nevracej!!!


FroZEN 
re: re: re: re: re: re: re: re: HKPC

23.07.2010 10:26

dostali sanci?:)... takzek dyz pujdu a sutrem rozbiju okna na radnici tak prijdes, kouknes na to a das mi jeste sanci?:) dik...


FroZEN 
re: re: re: re: re: re: HKPC

23.07.2010 10:25

fanousci hajlovali? a kde byli igracci aby je zadrzeli? Mam takovej pocit, ze to uz je naplneni skutkovy podstaty trestnyho cinu... jestli voni taky fanousci neokradli maminku a neznasilnili ji maly dite...


hkpc 
plácejte se dál po rameni jak jste dobří

22.07.2010 20:50

no názor jsem si udělal, některým dík za diskuzi, o některé bych si neopřel kolo... co naplat, není vše dokonalé.. třeba se někdy zase stavím....zdar fotbalu a slušným fandům zvlášť


Dub 
re: plácejte se dál po rameni jak jste dobří

22.07.2010 21:13

tak to uže jsi velkej kluk, když máš názor.


Ludva 
re: re: plácejte se dál po rameni jak jste dobří

22.07.2010 21:38

A hlavně měl dnes za odměnu od mámy povoleno být na netu až do 9, za to jak zákonným a krásným způsobem zpacifikoval tu pražskoui verbež...hroznej kokot...


Dub 
re: re: re: plácejte se dál po rameni jak jste dob

22.07.2010 22:01

je dobře, že i mentálně zaostalí mohou na tomto velectěném fóru projevit svůj názor.


majk 
re: re: re: re: plácejte se dál po rameni jak jste

23.07.2010 09:50

ty vole, to bylo jak onlajn s Kockem. Někdo mu něco vyvrátí a on si myslí, že vede.....


Senior 
re: plácejte se dál po rameni jak jste dobří

23.07.2010 09:48

hkpc, rozhodně bude lepší, když už se tady nikdy neukážeš, ty srdeční příhodo. P. S.: Ta tvá srdeční příhoda se nazývá infarkt myokardu.


Senior 
re: re: plácejte se dál po rameni jak jste dobří

23.07.2010 12:16

To je šílené. Ten pablb žíhanej Hradec Králové personal computer ty své bullshity mele už i na v-fotbalu! On za to musí snad být placený. A samozřejmě Kocek si taky přiložil polínko, že prý ten zákrok byl málo razantní. Asi si to pan Kocek představuje jako v Číně: všichni na plochu stadionu, kleknout a kat tě zezadu střelí do hlavy - a fertig! Dav na tribunách si zařve, zatleská a těší se na další hromadnou popravu. Kurva prdel, Kocku, odstěhuj se do Pekingu a neotravuj v Česku!


ZKURVENÁ sparta 
zkurvena sparta

18.08.2010 16:38

tak na vas vy kurvy at vas pozatykaji vsechny.chcipnete vy kurvy prazsky.umite hovno zilina jede.řepka je čurak