BEZ LETARGIE, SKEPSE A REZIGNACE !!!!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
matjo 
Teda!!!

19.08.2010 08:04

Kdybych byl na vážkách, zda jet či ne, tvůj článek by mě přesvědčil jedna báseň!!! Snad se dostane k těm opravdu nalomeným a budou nás tam skutečně stovky. Hurá na Šošony!!!!


Penek 
re: Teda!!!

19.08.2010 08:28

Už je prodáno víc jak 300 lístků,takže do soboty bude vyprodáno.Chce to dát rychlej gol a věřím,že se šošoni rozklepou.


Kocek 
Nesouhlas

19.08.2010 08:22

Kweuke sice zazdil co se dalo, ale v poli se rval statečně a dost míčů sklepl na spoluhráče. Až se trochu rozkouká, mohl by bejt hodně slušnej. Adiaba se bojí, přitom to v noze má. A Vachoušek?? V první půli JEDINEJ opravdu kvalitní hráč!!


tucnak 
re: Nesouhlas

19.08.2010 08:43

Vzpomeňte si za začátky Bonyho.. Kweuke je jeho dvojče ;). Adiaba jak píšeš, se bál, jinak taky bude dobrej až se vyhraje. Ale Vachoušek nebyl moc kvalitní ani v prvním poločase, každopádně když už to musíme na někoho svést, tak samozřejmě na Vachouška to je jasný, posral nám to slávista jeden :):).


Kocek 
re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:38

:))) sice toho dost posral, ale aspoň chtěl hrát a nabízel se. Podle mě základní chyba bylo nepostavení Zemana, s tím už mě GM začíná pěkně srát!!! Chudák Lačný...


FroZEN 
re: Nesouhlas

19.08.2010 11:25

ty debile, ten clanek je uplne o necem jinym


Kocek 
re: re: Nesouhlas

19.08.2010 11:42

:DDD díky za konstruktivní a slušný komentář, ty debile :)


montrose 
Nesouhlas

19.08.2010 08:52

Nechápu proč hráče Sparty tmavé pleti nazíváš černoušky? Buď si nejseš schopnej zapamatovat jejich jména, nebo jsi tak trochu rasista. A k té sešívané pomstě, to už se možná víc pomstil Brabec, který si nechal dát zbytečně žlutou a v odvetě nebude.


r0b0t 
re: Nesouhlas

19.08.2010 09:51

Ještěže máme tu multikulti policii, která vždycky všechno hned uvede na pravou míru.


Alesh.SF 
re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:08

Přijde mi to nefér a hloupé napsat "černoušků" místo uvedení jejich jména.. navíc nepodali nějakej neskutečně trapnej výkon..


Ludva 
re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:11

Mě zase přijde nefér když asi 90% hráčů je nazýváno přijemníma, jenom Wilfried je všude jmenován jako Bony ..PROČ? Proč tam není "Váca"? "Kušňa"? "Tom"?


Alesh.SF 
re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:27

Tady na SF by samozřejmě mohli psát pouze přezdívky pokud by chtěli.. jinak na ofiku a dalších webech se v nadpisech objevuje střídavě Bony bla bla bla.. a Wilfried bla bla..


Ludva 
re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:34

Jasný, ono je to vlastně úplně jedno, at se třeba píše jen Bony, jen nechápu, že má tohle tady potřebu furt někdo řešit, že někdo někde napsal "černoušek"...:)))


Alesh.SF 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:42

Osobně mi přijde zbytečný to napsat a taky to vyznívá trochu posměšně.. ( jako na jedný diskuzi zase slovák napsal "Čecháčci si zase jako obvykle mysleli, že jsou mistři světa.." to mi přijde podobný.. schválně "Čecháčci" a ne Češi.. )


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:47

Já jsem Čecháček a bělásek je mi to úplně jedno a myslím si že Bonymu:) je úplně jedno, jestli je černoušek nebo černoch:))


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 20:11

"Mami, hergot, neřikej mi furt Ludánku!" :-)))) Toť tvá filmovou kamerou zaznamenaná věta :-))) Tak to je asi tak vše k tomu, co ti vadí či nikoliv :-)))


Kocek 
re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:40

Ludvo, předně ti z celého srdce přeji k tvým dnešním jmeninám, oslav to, ale nepřežeň, ať ti není zítra nevolno :) A k Bonymu? Bony je příjmení, Wilfried je křestní.


Ludva 
re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:46

Pak ať to má na dresu ne?:)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:52

To už je asi spíš na něm, ale černoši obecně mívaj na dresu spíš křestní jméno.


matjo 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 11:05

To je mi novinka... Třeba Henry, Drogba, Eto´o, Carew, Cissé, Anelka...


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 11:47

Sorry, pro méně chápavé, ČERNOŠI PŘEDEVŠÍM Z AFRIKY. Např. Asamoah Gyan, nebo Baffour Gyan.


matjo 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 12:01

Můžou méně chápaví do Žiliny? :-)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 13:07

Musej, protože pokud budeme hrát jako doma, tak asi nebudeme chápat nikdo :D


Ondra 
re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 11:23

Mýlíš se, Bony je křestní a Wilfried je příjmení. Možná tě zmátla reportáž, kde bylo řečeno, že doma se jeho jméno píše Wilfried Bony. To proto, že v Pobřeží Slonoviny se používá jako první příjmení, stejně jako třeba v Korei.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 11:46

A neměl by se teda jeho otec jmenovat taky Wilfried???? --> Otec Amedee Shemiz Bony, učitel na penzi, si kvůli mé návštěvě obléká tričko s potiskem od synova zaměstnavatele


gero 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 11:54

Otec je vždycky nejistej,zvlášťe v těchto končinách :-).


Ondra 
re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 12:56

Máš pravdu, otočil jsem to já, díky. Zajímavý. Podobně se ozval asi po dvou letech v české lize Lazzaro, aby už novináři nepsali Liuni. Nejdivnější ale bylo, jak si Verner Lička zabručel pod vousy, že novináři píšou dvacet let jeho jméno špatně s W. :-)


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 13:06

Tak to zase nevim já :)) Já myslel, že Verner je špatně :D


DarkCook 
re: Nesouhlas

19.08.2010 10:12

Mne tedy nejvíc pil krev běloch a Slovák Lačný. Jejda, můžu tady vůbec psát běloch a Slovák? Není to něco závadného, nějaký -ismus? Prosím vás, děláte z komára velblouda, moralisti. Mně je třeba putna, jestli je někdo černej, bílej nebo fialovej, na druhou stranu nechápu, co je to za píčovinu někoho buzerovat za to, že se o tom zmíní.


Ludva 
re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:16

Přesně!!!Naprostej souhlas! To je něco podobnýho jako dělat z balónků nebezpečné předměty jenom proto, že to říká regule UEFA č. 3856...tak jenom proto, že je zde vedená hysterická kampaň ve který nikdo nemůže už pomalu napsat "černoušek" (protože se mu třeba nechtělo vubec hledat jak že se správně ten Kweuke píše), tak hned jak to napíše, je to hroznej rasista...


Alesh.SF 
re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:35

To je taky ono, že o tom, že je někdo Slovák, Rakušák a Chorvat se nikdo nezmíní.. zatímco o tom, že je někdo černoušek docela často.. :-P


kořala 
re: re: re: Nesouhlas

19.08.2010 10:46

Když Bláža použil kluk z Yugošky, tak se někteří mohli také posrat.


palec 
re: Nesouhlas

20.08.2010 11:09

Taky nechápu, proč je nazýváš černoušky. Měl si jasně napsat, že to posrali ti zkurvení negři a taky že to tak bylo


ukasek 
Kweuke, Adiaba

19.08.2010 09:11

zase ty ubohý narážky na barvu pleti.. oba dřeli a svojí snahou by mohli zbytku týmu jít přikladem! Jinak agitka na výjezd dobrá, lupeny už mam a snad nás bude co nejvíc!


Penek 
re: Kweuke, Adiaba

19.08.2010 10:35

Já slovo černošek nepoužívám.Já jim říkám bubáci.


Ludva 
re: re: Kweuke, Adiaba

19.08.2010 10:49

No ty jsi ale taky úplne zatracenej rasista!!:))))


Ludva 
???

19.08.2010 10:19

Bežte už do píči vy zasraný moralisti! To už ani nikdo nemuze napsat slovo "černoušek", aby nebyl nazván rasistou! Běžte si svoje rasistický předsudky (protože rasisti jste tak akorát vy, když na tohle furt tady upozorňujete) řešit někam jinam! Kdy uz tahle pozitivni hysterie skončí??? Tohle je článek o výjezdu do Žiliny, proč neřešíte ten?


tucnak 
re: ???

19.08.2010 10:45

Protože autor článku úmyslně použil slovo černoušek, aby si rýpnul do našich černochů. Podle mě mu to muselo být naprosto jasný co z toho bude.. Takže mě zase sere spíš to, že to tak napsal a tím tady místo toho aby se řešil výjezd, tak se řeší tohle. Jinak velmi pěkná agitka :). Takže se vyserte na narážky, vyserte se na reakce a řešte kurva ten náž výjezd do Žiliny :). Protože jeden moudrý muž napsal: Postoupit přes Žilinu šílenství? NE, TO JE SPARTA!!!


Celticgirl 
re: re: ???

19.08.2010 12:37

Já teda nevím, ale už děti na základní škole, i ve školce říkají černoušek a rozhodně tím nic jiného nemyslí. Pokud občas posloucháš Radiožurnál, jak se Wolfová ptá na nějaké otázky dětí, tak tam je "černoušků" milion a nikdo to jako rasismus nebere. Je Adiaba nebo Kweuke černoch? Je! Černoušek - zdrobnělina černocha. Prostě na tom nevidím nic špatného. Absolutně nechápu tuhle debatu, to aby se člověk doopravdy bál cokoliv napsat, tady se bude vždy rozebírat všechno..


tucnak 
re: re: re: ???

19.08.2010 13:58

Holt je to ožehavý téma, takže si člověk musí dávat pozor co píše, protože pak je z toho tato zbytečná diskuse.. Jinak svádět vinu na tyto dva černoušky je dost špatná výmluva.. Už jste zapomněli jak Bony na začátku zahazoval jasný šance? Pamič taky zrovna nebyl jistota.. Zklamali jiní borci..


Alesh.SF 
re: re: re: ???

19.08.2010 14:26

Ono je taky rozdíl mezi tím, když to říká dítě a když dospělý člověk.. :-) Ano Adiaba a Kweuke jsou černoši.. ale nemyslím, že je nutné to zmiňovat a říkat jim zdrobněle černoušci, jako by to byli nějaký malý děti odněkud z Afriky..


malexx 
re: re: re: ???

19.08.2010 15:15

Jde o to, v jakym kontextu je to pouzity. Zde se jednalo evidentne o vysmech, coz, kor kdyz se jedna o nase fotbalisty, neni zrovna na miste. Mimochodem, nehrali hur nez zbytek mancaftu.


r0b0t 
re: re: re: re: ???

19.08.2010 15:52

Zdravíme ideopolicii.


malexx 
re: ???

19.08.2010 15:38

"pozitivni hysterie"... to je kongenialni obrat, kouzlo nechteneho.


Stoupa 
re: ???

19.08.2010 17:16

Když se kdysi třeba Zelenka označil jako "andílek" nebo "blonďáček na to dneska mrdal", tak je to v pořádku. Horvathovi se řiká zrovna tady "sysel" zcela běžně a nikomu to nevadí, přitom je to rozhodně v "negativnim zabarvení". Ale černoušek je zakázanej,protože...... protože se to nesmí dětí Áááááno. Sečteno, podtrženo: Kvík a Alibaba sou nejlepčí.... Kdo tvrdí, že ne je zasranej rasista, kterej nechápe že nejsou rozehraný. Kdo je označí jakkoliv jinak než do posledního písmenka přesnym jménem je zasranej rasista a xenofob, kterej je uráží kvůli jejich původu.


Ludva 
re: re: ???

19.08.2010 21:09

Kvík?:))))..to jako že je prase?:)))..a je to růřový prasátko nebo černý takový to malý prasátko?:)))


Bruska 
re: re: re: ???

19.08.2010 22:59

Stoupo a to se jako mělo říkat Horvátovi syslík, protože jednou vyšpulil prdel vůči tribůnce klokánků, když mu nikoli náhodou sjely dolů z jeho dobře živené řeznické zadničky sešívaný trenky. Zdrobněliny jsou symptomem české povahy. Nebo snad zatém tak trochu nezvaracíš ?Navíc nechápu, proč je používá fanoušek Sparty, který ve svém slovníku má pojem soukmenovac.


Stoupa 
re: re: re: re: ???

20.08.2010 16:15

asi jsi mi neporozuměl. Význam mého příspěvku je v tom, že posměšky ať už normální nebo zdrobnělé jsou některými zmrdy tolerovány, jen pokud náhodou nesměřují na "hráče afrického původu" abych použil politicky korektní termín. Jakmile se ale ozveš vůči výše zmíněné skupině obyvatel naší planety je už oheň na střeše nebo ještě hůř Otík Č. v televizi....


kořala 
Bubáci

19.08.2010 10:39

Ty zasraný moralisti jsou fakt hrozný, oni si vážně myslej, že vše co je černý je dobrý. Prostě bubáci co kopali za podprůměrnou Dunajskou , nemůžou válcovat slovenského mistra. Kdyby ty bubáci měli nějakou kvalitu, tak se proháněli dávno v dresu Žiliny. Jenže krom toho, že nic nestáli k ničemu dobrý nejsou, svou úrovní nesahej těm bubákům v dresu slovenského celku ani po kotníky.


malexx 
re: Bubáci

19.08.2010 15:17

vrat se do nalevny...


j.holiday 
mazu vas!

19.08.2010 10:40

plukovnika na vas! http://www.youtube.com/w atch?v=VXlTwuhheuc od paty minuty..


redpower1893 
STÁLE JE TO HRATELNÉ !!!!!

19.08.2010 10:46

Včera jsem psal, že to co nám naši kluci předvedli není ani tak jejich chyba ale spíše chyba a důsledek práce trenérského tria. Teké jsem psal, že je to stále hratelné a že Bony má takovou fazónu, že je schopen ten zápas rozhodnout sám. Reakce jednoho velkého 12. hráče byla ironická a tak jsem si uvědomil, že je to právě on a asi jeden z mnoha 12. hráčů, který nefandí klubu, ale pouze výsledku! Lístky do Žiliny jsem si koupil hned po zápase na Spartě protože stále v postup věřím! A znovu tvrdím, že Žilina nebyla a není lepší než Poznaň a Ostrava! To jen ty naši kůcí milovaný hráli sakra hóóóódně pod jejich možnosti. A nepřestávám tomu věřit ani po odpovědi pana Chovance na otázku.."Věříte, že by případný první gól Sparty mohl odvetu zdramatizovat?"..Odpově pana Chovance.."Já myslím, že ne"......!!!! Naopak já myslím, že ANO a doufám, že si to myslí ještě spousta 12. hráčů a hlavně těch jedenáct kluků v rudých dresech, kteří budou od začátku na place!


tucnak 
re: STÁLE JE TO HRATELNÉ !!!!!

19.08.2010 10:56

Přesně tak!!!


w88p 
re: STÁLE JE TO HRATELNÉ !!!!!

19.08.2010 18:54

Hratelné to určitě je, prohra 0:1 doma sice není nic moc, ale i stím se postoupit dá. Je, ale na čase přestat dělat hrdinná gesta a začít hrát v jedenácti!! V devíti , nedej bože v osmi se o ligu mistrů hrát nedá. Nemůžem se koukat na to, že podobné frajeřinky dělá i soupeř.


gero 
Ty vole

19.08.2010 11:03

Co tu zas řešíte ! Černoušek podle mě není nic rasistickýho.Už děti ve škole se učí píseň 10 malých černoušků,tak o co jde ?! Řešte raději jak se to dá zachránit a jak pomoct při výjezdzu,než tyto pseudomoralistický sračky !


matjo 
re: Ty vole

19.08.2010 11:07

Jo a co budeme dělat ve vlaku a na Mariánském náměstí... :-)


janecek 
Odraz nás samotných...vyjádření autora článku

19.08.2010 11:19

No tak abych to uvedl na pravou míru. Rozhodně jsem slovo černoušci nepoužil nijak peorativně, prostě jen ve vztahu k bídné hře. Bylo to jen zmínění, nic více, nic méně. Rozhodně to nebylo myšleno jinak a taky jsem nehodnotil zápas. To zjevně některým uniklo! Tenhle článek měl a má za cíl vyburcovat nalomené skepsí, aby se oklepli a vyrazili na odvetu ! Jenže tohle je bohužel odraz nás samotných. Nejednota, nesoudržnost, hloupé spekulace a pokusy o morální rozvrat.Člověk by očekával reakce typu " fajn, super, jedeme "., které naštěstí přišly! Bohužel, s morálním rozhřešením dalších jsem skutečně nepočítal. Omlouvat se ale nebudu. Ani za výrazy, ani za názory. Napíšu snad jen tolik. Kdyby se někteří jedinci věnovali stejnou měrou fandění a tomu, jak pomoci k tomu, ať nás jede hodně a zbytečně se neutápíme ve smutku, stejně tak, jako se věnují nekonečnému rozebírání každého hovna, které si vysvětlují po svém, bylo by nás v Žilině asi tak o třetinu více !! V každém případě díky za reakcetěm, kteří článek správně pochopili jako vyburcování a také tak na to reagují !A Vám ostatním napíšu, že považuji za vrchol hlouposti a demence mě z něčeho podobného obviňovat. Nepředkládejte obraz rozkladu fanoušků samotných, uvědomte si, že to čte spousty lidí, negativisticky založených vůči Spartě.


Penek 
re: Odraz nás samotných...vyjádření autora článku

19.08.2010 11:33

Já myslím,že ten článek pochopila drtivá většina normálních fandů a ty"rádobymoralisti" ,at si jdou řešit mindráky jinam.


bohdalka 
re: Odraz nás samotných...vyjádření autora článku

19.08.2010 12:38

kecy prdy beďary...lacině jsi jmenoval kweukeho a adiabu a vachouška...nebejt toho prvního odstavce, byla by to super agitka na výjezd za odvetou...s prvním odstavcem začínáš sám kastovat a divíš se, že lidi remcaj...já se nedivím...i když o tom jak remcaj se dá zase polemizovat...:-)


malexx 
re: Odraz nás samotných...vyjádření autora článku

19.08.2010 15:34

Hodnoceni, byt strucne, jsi uvedl, nebo ne? Bylo hloupe, ani ne tak kvuli "cernouskum", ale kvuli tomu, ze hrace, kteri meli moznost si takrka poprve kopnout za Spartu v ostrem zapase, okamzite odepisujes.


Penek 
Sparta

19.08.2010 12:11

janecek 
re: Sparta

19.08.2010 12:13

to je moooc hezký:-)


Rambo 
re: Sparta

19.08.2010 17:09

super :-)


Daa001 
Černoušci?

19.08.2010 12:46

Ti černoušci tam hráli nejlíp hlavně Kweuke, no tak nedal jeden gol. Ale jinak tam jako jediný s Kuckou makal, ale co měl dělat když ti běloušci ho nepodporovali a byl tam sám. Takže važ slova ať se nediskredituješ a nejsi za VOLA.


Luky 
Tady se zas místy sešla...

19.08.2010 13:29

...banda idiotů. Škoda, že se to nehraje zas v nějaký pěkný datum jako 8.8., to by možná někteří dostali i infarkt


Goldinka 
re: Tady se zas místy sešla...

19.08.2010 13:50

Přesně :-D Ale bacha - některé komentáře jsou psány 18.8. a to by také mohlo v některých přechytralých mozečkách leccoc vyprodukovat


Goldinka 
Nestačím zírat

19.08.2010 13:45

Moc nechápu, že jste vždycky schopni mně hnout Sparťanskou žlučí. Článek vynikající, kdy jindy bojovat za Spartu, než ve chvíli nezdaru. Na domácí hřiště s Barcelonou umí jít každý český televizní divák, kterému nejde o Spartu, ale o to, aby mohl říct, já jsem tam byl. Proč už pro jednou nevynecháte otravné omýlání řečí: on mu řekl (napsal)černošek, on ho pojmenoval jménem.. Je to fuk, mám pihy a také mě někdy řekli Pipi dlouhá punčocha HAHAHA - to je přirozená asociace a je pravdou, že hráli úplnou tužku. Vždyť ten vůl ve předu (a i kdyby to byl Řepa /a všimnite si nemám žádnou potřebu psát celé jméno!/ tak ho tak nazvu!) neumí ani házet auty. Pryč s nimi; aspoň do béčka. Myslím i my ortodoxnější jsme si zvykli vídat v lize, ve Spartě černoušky, není to o barvě, je to o hráčích a kopytech. Každý nový hráč se musí pořádně snažit, aby získal mé Sparťanské srdce a ti 2 si ho pro zatím nezískali. (a pro rýpali: Poborský si mě nezískal nikdy, takže s rasismem v tomto případě na mě nechoďte!)


tucnak 
re: Nestačím zírat

19.08.2010 14:01

Blbost.. Jsi zaujatá, tečka..


janecek 
Blb zůstane blbem

19.08.2010 13:51

a bude tu pořád omílat kecy o černoušcích a hodnotit zápas. Burcující smysl článku mu unikl.Ukončím to jedinou větou a snad i Ti hloupější pochopí. VZHŮRU DO ŽILINY A PODPOROVAT SPARTIČKU I S ČERNOUŠKAMA A VACHOUŠKEM !!!!


tucnak 
re: Blb zůstane blbem

19.08.2010 14:01

No vidiš, už jsi to pochopil :).


janecek 
re: re: Blb zůstane blbem

19.08.2010 14:05

NO SNAD I tY :-)


tucnak 
re: re: re: Blb zůstane blbem

19.08.2010 15:56

Ano, opravuji se: Tak jsme to konečně pochopili :).


Vašon 
Jak to bude?..

19.08.2010 15:14

Velmi zajímavá diskuze se tu utvořila, ale to řešit nechci!Byl jsem jeden z těch co hned po utkání šel pro lístky na odvetu a jelikož se pár kámošů nemohl zůčastnit, ale do Žiliny jet chcou, tak jsem vzal i jim!Chtěl jsem se teda zeptat jestli nevíte jak to tam bude při vstupu (ohledně toho dotazníku) jestli se budou kontrolovat údaje na občance nebo ne?popletl jsem totiž kámošům datum narození!Díky moc za nějaké info ať vím jestli letět pro nové lupeny :)


matjo 
re: Jak to bude?..

19.08.2010 15:51

To netuším, ale nějak to ukecáme. Kdyžtak vás hodíme přes plot... :-)


Vašon 
re: re: Jak to bude?..

19.08.2010 16:22

:) tak teď jsi mě uklidnil :D


vladka 
Nesouhlas

19.08.2010 16:50

Pěkná agitace, od srdce, ale komentář k zápasu hrozný. Mám radost, že komentáře předchozích autorů už to za mě vyjádřily. Zápal v srdci nestačí, trochu objektivity a bez urážek poctivých hráčů, kterým se třeba zrovna nedařilo, ale barva pleti nebo bývalá příslušnost k jinému klubu je laciný terč. Vlaďka


fanda357 
Věřím Spartě, nevěřím v žádného spasitele třebas o

19.08.2010 16:56

Pořád se tu omílá, že nehrál Bony ani Wilfried, ale ten sám Spartu nezachrání. Věřím tomu, že Sparta postoupí: když začne hrát jako pravá Sparta - bojovně, neústupně, koncentrovaně, bez zbytečných zmatků, buldočím stylem, tvrdě (ne zákeřně), když si kluci začnou pomáhat a když se někomu něco nepovede, tak druhý pomůže, zaskočí. Chci takovou Spartu, kdy nebudou líní na krok a udělají klidně dva navíc, aby pomohli parťákovi. Takovou Spartu chci vidět. Chci vidět kolmé nahrávky za obranu, úniky po křídlech, centry. Nechci žádné ustrašené alibistické nákopy od vlastní šestnácky na osamoceného útočníka. Že se to vždycky nepovede? O.K. to se může stát. Ale NESMÍ se stát, že se začnou bát. Bony může dávat goly, jenom když mu někdo do té šance pomůže, když bude mít za zadkem pořádnou obranu a zálohu. Pak může být Bony tou třešničkou na dortu, který vyšperkuje úsilí CELÉHO týmu. On sám není a nebude tím černým/bílým spasitelem, který se vrátí a vše bude zase O.K. A když po skutečném Sparťanském výkonu prohrajem? Fajn, soupeř byl lepší. ALE nechci vidět ustrašenou Spartu zalezlou u své šestnácky, která se bojí si pořádně nahrát, udělat kličku, poslat kolmici a jen kope míče dopředu na náhodu. A je mi jedno, kdo tam bude hrát - takový výkon chci od každého, kdo obléká dres Sparty. Vždycky si vzpomenu na Hartiga - on sám o sobě tvrdil, že mu míč vždycky nafackuje - ale co ten toho naběhal a tu nohu mezi ty obránce strčil, i kdyby mu ji měli přerazit. Jediný souboj nevypustil (asi si ho idealizuji, ale takový mi zůstává v paměti).


Rambo 
Hlavně, že běloši v rudém dresu hráli výborně...

19.08.2010 16:58

Bílej brankář by měl do odvety trénovat pokytí centrů do malého vápna. Bílí stopeři ať trénují přístup k hráčům soupeře ve středu hřiště, aby nemuseli dostávat zbytečné žluté karty. A hlavně ti dva bílí inteligenti, kteří se nechali vyloučit za rozhodnutého stavu v Poznani,by měli absolvovat mentální tréninky pod vedením Dragana Vujoviče. A bílí fanoušci (a čistokrevní češi do desátého kolene) by mohli povzbuzovat hráče Sparty, i když se zrovna nedaří!


gero 
Pro zajímavost :-)

19.08.2010 18:15

Lidské rasy: europoidní (bílá) - patří sem indoevropská, semitská a matinská skupina. Je označována také jako běloši. Je původem v Evropě, západní Asii a severní Africe. mongoloidní (žlutá) - zahrnuje skupinu mongolskou, Inuity (Eskymáky), americké Indiány a Austronésany. Je rozšířena především ve východní a jihovýchodní Asii, Severní a Jižní Americe. negroidní (černá)- označována jako černoši. Původem je v subsaharské Africe. australoidní - patří sem Austrálci, Drávidové, Papuánci a Melanésané. Takže černoušek,je pouze zdrobnělina dle jazyka českého,nikoliv urážka a už dost !!! :-)


janecek 
2. vyjádření autora článku.

19.08.2010 19:45

Tak ještě jednou, pro ty, kteří mají neustále potřebu to řešit, i přes mé vysvětlení, ještě jednou. 1. Není to hodnocení zápasu. NENÍ !!! Jen jsem prostě napsal, to co mi přišlo na mysl, je to jen subjektivní pohled na věc, to, co se mi momentálně a hned po zápase zdálo jako negativní. X lidí, x názorů! Někomu se zmiňovaní líbili, mě prostě ne!!! S barvou pleti to skutečně nemá nic společného. Prostě a jen se mi fotbalově nelíbili, a to ani Vachoušek. Poznámka o jeho ex. minulosti byla jen malá nadsázka. 2. Komentáře k zápasům jsou jinde! Tady je skutečně nehledejte, ani skrytě, ani veřejně. 3. Tenhle článek, měl docela jiný smysl a význam a měla se ohledně rozproudit uplně jiná diskuse !! Tohle prostě těm, kteří tu dokola řeší nesmysly a obviňují mě z lacinosti apod. uniklo. 4. Více už se k tomu vyjadřovat nehodlám, a jsem jen strašně zvědav, koho z těch podsouvajících moralistů v Žilině uvidím...


acskncl 
re: 2. vyjádření autora článku.

19.08.2010 19:49

Neuvidis tam zadneho, budou sedet na gauci a brouzdat po netu jestli nekdo, nekde nepise spatne neco o zidech ci opicacich.


Ludva 
re: re: 2. vyjádření autora článku.

19.08.2010 21:15

Bílejch nebo černejch opičácích?:)))


acskncl 
re: re: re: 2. vyjádření autora článku.

19.08.2010 22:07

no cernejch:-)))


BigBOSS 
re: re: re: re: 2. vyjádření autora článku.

20.08.2010 15:49

HU! HU! HU! monkey ..... 8-D To je prdel, a co žlutí opičáci, nebo takoví orangutani jsou myslím zrzaví, to je barev jak na paletě od Mánesa...! A to jsem si myslel že je to web o fotbalu...


Patriot 
Nechci rejpat, ale...

19.08.2010 22:02

Ten, kdo tu píše, že fans ACS nevhodně pokřikovali na Slováky, tak by si měl uvědomit, že z Žilinského sektoru bylo mnohokrát slyšet: "PRAŽSKÉ KURVY" atd. Takže bych moc nemoralizoval. Tím nechci říci, že podporuji urážky mezi národy - to vůbec ne.


janecek 
prodáno zatím 350 lístků do Žiliny !!

20.08.2010 13:26

Prodáno zatím k dnešní 13. hodině 350 lístků !! Což tedy není sice moc, ale ani málo.... Kapacita sektoru je 550, takže XII hráči, doufám, že zítra na Plzni se to vyprodá !!!!!