Dvanáctým hráčem jsme my ? (AC Sparta Praha – MŠK Žilina).

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
RingoStix 
souhlas

18.08.2010 09:02

souhlasim úplně ve všem! nejhorší snad bylo chceme bílou spartu!! cože?? a další kolo dá Bony gól a všichni budou jásat, skákat a oslavovat jakej je to třelec. hlava mi některé borce na tribuně nebere!


Kocek 
re: souhlas

18.08.2010 10:37

Co to meleš?? To tam nikdo neřval!!!


gero 
re: re: souhlas

18.08.2010 10:40

To bylo v kotli.


Kocek 
re: re: re: souhlas

18.08.2010 10:45

Tak to museli bejt jedinci, na tribuně nic slyšet nebylo. Že tam je pár magorů, to víme všichni, ale je to jen mizivý procento, drtvá většina kotle je ok. Jinak nadávat tady Vachouškovi, kterej jako jeden z mála aspoň bojoval, nebo Lačnýmu, kterýho ten ču.. nacpe na kraj zálohy, je demence. Náš GM by potřeboval asi pár facek, aby si uvědomil, že ač je Zeman machýrek, je to pořád nejlepší levej záložník v lize, a MUSÍ hrát!!!!


RingoStix 
re: re: re: re: souhlas

18.08.2010 12:24

jo bylo to v kotli a tohle jsem poslouchal pomalu celej zapas v okoli.. misto toho aby nekdo fandil tak jenom kritizuje.. vim ze vsechny nemuzem hazet do jednoho pytle ale nekdy proste misto piskotu staci zatleskat :))


Kocek 
re: re: re: re: re: souhlas

18.08.2010 14:59

Tak je trochu smutný, že roli kotle včera převzala dlouhá tribuna, kde jsme se snažili i za stavu 0:2 FANDIT Spartě. Bohužel se moc lidí už pak nepřidávalo :(


bisi 
ja

18.08.2010 09:03

akoze mne ako kosicanovi hore nad kotlom sa ria ria hungaria tiez nepocuvalo najlepsie teda, som mierne nechapal ci niektory vobec vedia co kricia, skoda reci ide sa dalej vsetci do ziliny, bohuzial som aj ocakaval ze ked bude vypredane tak tam znova bude vela ludi co nevie ani zatlieskat bohuzial,


gero 
re: ja

18.08.2010 09:28

Chápu Tě.Bohužel i já jsme se nechal párkrát strhnout (za sebe se omlouvám).Ono se spíš mělo řvát Bi šošona do hlavy :-).A to hungaria vynechat.Proti VSS nic,jste dobří kluci ! :-).Prý chystáte podpořit Spartu v Žilině 2ma busy ?


jiri 
re: ja

18.08.2010 09:52

Na to nemusíš bejt košičan, abys to nechápal, nebo aby se ti to špatně poslouchalo. To byla debilita na entou a nejsmutnější je to, že si s tim kotel vystačil půlku zápasu...


Kocek 
re: re: ja

18.08.2010 10:47

Jo, je to ftipný, kdyby to řvali na DAC nebo Slovan, OK, ale na Žilinu???? A bij slováka, no super, ještě štěstí, že u nás žádní nehrajou..... :D Kreténi, nic, než kreténi...


jiri 
re: re: re: ja

18.08.2010 10:57

Mě by to vadilo i na jiní kluby. Urážet konkrétní klub - beru, ale slováky jako celek (národ), to se mi prostě příčí


Kocek 
re: re: re: re: ja

18.08.2010 10:59

Jak řikám, u DAC, kde je víc maďarů než slováků, bych to pochopil. Ale nechci to obhajovat, je to stupidita a jen to ukazuje, co jsou někteří z nás zač...


palec 
re: re: re: re: re: ja

20.08.2010 11:08

Kocku, ty blbe, jediný jelito na Spartě jsi ty. Že někdo nemá rád Slováky? No a co? Já je taky nemám rád. Je to ksindl kterej na nás 40 let parazitoval. Že hrají slováci za Spartu mi nevadí, ale slováky jako národ rád nemám a nikdy mít nebudu. A proč jim nenadávat? Už při příchodu ke stadionu začala nenávistné pokřiky Žilina - Zkurvení Češi, Zkurvená Sparta atd.


filipkaran 
Zklamání

18.08.2010 09:07

je obrovský, bij Slováka do hlavy jsem trochu nepochopil, asi to ta chytrá hlava, která to začala vyřvávat, tak trochu nedomyslela. Ač pískat neumím a nepískal jsem, tak nevím, co jiného si pan primadona Lačný zasloužil, dalo se to čekat. Dvanáctým hráčem můžeme být jen pokud je jich 11 na hřišti a hrají, od toho slovo hráč. To mi včera chybělo. A pak, když tam máme dva fíky, tak leckomu spadne brada. V H59 jsem vždycky, ale včera jsem si nějaké extra negativní nálady nevšiml, možná přes sílu toho zklamání jsem nevnímal. Každopádně je to všechno špatně...


tucnak 
re: Zklamání

18.08.2010 09:13

Nemá smysl tady někoho konkrétně kritizovat. Hrozně hráli všichni, to se bohužel někdy stává. Důležitý je dál věřit ve Spartu a naplno jí podporovat!!!


tucnak 
Je to tak.

18.08.2010 09:10

Bohužel takový jsme.. Když se daří, tak je to super, ale když se nedaří.. Nevím, jestli se to někdy změní...


Kane1986 
re: Je to tak.

18.08.2010 09:14

on je ale rozdíl v tom co říkáš...kdyby se ty hráči co byli na hřišti snažili hrát a vymejšlet kombinace..bojovali tak jak se bojovat má a nezvdali to po první brance Žiliny (viz. tři volný hráči po rohu a jejich druhej gol) tak bych i zatleskal..bohužel ale vidět to tam nebylo až na pár vyjímek...


tucnak 
re: re: Je to tak.

18.08.2010 09:25

To s tebou nesouhlasim. Bojovnost bych jim rozhodně nevyčítal. Bylo to prostě naprosto nepovedený utkání, kde i tradiční opory zklamaly: Pamič, Kucka (další bohužel nemohli hrát). Hlavní důvod byla podle mě psychika. Nezvládli absenci důležitých hráčů a Žilina prostě hrála velmi dobře..


Kane1986 
re: re: re: Je to tak.

18.08.2010 09:32

tak každej to vidí jinak..já to vidim tak,že půlka týmu to odflákla a ta druhá byla rozložená psychicky potom co se prostě všechno nedařilo..a bohužel ani fanoušci k tomu extra nepřispěli, ale to je všude..v Drážďanech po špatnejch výkonech týmu kopali hroby :// to že lidi pískali je ještě podle mě ok a snad to pomůže aby se určitý typy probrali...


tucnak 
re: re: re: re: Je to tak.

18.08.2010 09:39

Doufám, že to tak bude, ale spíš se obávám opaku..


Kane1986 
frustrace a zklamání z výkonu

18.08.2010 09:12

to celý ovlivnilo i fandění...bohužel je to tak ať se nám to líbí nebo ne...ale jak už je tu psáno ohledně pískání na hráče Sparty - bojovat za Spartu znamená hrát do "krve" i když se nedaří a ne čekat jestli se k tobě ten míč přikutálí..a ano narážim tím na pískání na Lačnýho..ten člověk si za to co ukázal a vůbec ukazuje po dobu co je ve Spartě nezaslouží...


pippo 
re: frustrace a zklamání z výkonu

18.08.2010 09:17

Lačný si hlavně nezaslouží rudej dres!!


camel96 
re: frustrace a zklamání z výkonu

18.08.2010 09:23

fanoušci pískaly i sami na sebe!!! KDO JE DVANÁCTÝM HRÁČEM SPARTY ? FANOUŠCI TAKŽE PÍSKALI I NA SEBE


Alesh.SF 
re: frustrace a zklamání z výkonu

18.08.2010 09:24

Kolik toho Lačný do teď odehrál ?? Pár minut.. Hrál na svém postu ?? Nehrál.. Snažil se?? Snažil.. Mohl za některý z inkasovaných gólů ?? Nemohl..


filipkaran 
re: re: frustrace a zklamání z výkonu

18.08.2010 09:30

Lačný se snažil? Já osobně postávání a dloubání v nose za snahu neberu. Po tom jeho předzápasovém rozhovoru to vypadalo, že dá Žilině pět fíků a bude hotovo. Bohužel když je někdo línej byť jen popoběhnout a vylézt zpoza hráče...snahu jsem viděl u každýho jinýho, u něj ani omylem.


Papula 
re: re: re: frustrace a zklamání z výkonu

18.08.2010 12:15

Nevim co ten kluk dostal za pokyny, ale jestli to bylo zahrabat se u lajny a nebejt vidět, tak to splnil dokonale. ano je to útočník, ale to Venca Kadlec taky. A pokud jsem na střídačce, tak je mi jedno kam mě trenér postaví a nechám tam duši, aby mě příště postavil zase a třeba na můj post. Chyby bych mu odpustil, ty dělá každej, kdyby aspoň jezdil po prdeli.


camel96 
acs

18.08.2010 09:22

tady de jen o to že fanoušci si myslej že SPARTA bude furt vyhrávat. Může me být rádi že to je 2:0 pro žilině než aby to bylo 2:0 pro slávii samozdřejmě chápu to že fanoušci sou zklamaní ale to se ve fotbale stává. Je to postup do LM. a já jako nic od SPARTY neočekával ba sem i čekal že prohrajou. Ale nedá se nic dělat SPARTU musíme podporovat furt.


gero 
re: acs

18.08.2010 09:35

Přesně tak,fandím Spartě ne výsledku !!!


Zborňas 
re: re: acs

18.08.2010 10:15

Přesně tak!! Fandíme SPARTĚ, jebat výsledky.


Goldinka 
re: acs

18.08.2010 10:33

A proto vzhůru do Žiliny!


gero 
K zblití

18.08.2010 09:24

Včerejškem jsem totalně zklamán.O výkonu na hrišti se vyjádřím asi takto,ze strany Pepy totálně prokoučovaný zápas.Nechápu proč hrajou hráči,kteří nemají zápasové vytížení na místech,kde snad nikdy nehráli.Např.Lačny (bylo mi ho líto),tento podle mě ortodox útočník,hraje levou zálohu a Zeman sedí na lavičce,nebo Kweukeho,který v sezoně pořádně nehrál,nasadí od začátku takto důležitého zápasu.proč tyto 2 borce nenechá rozehrát v "B" týmu nechápu už vůbec.Taky pozdní střídání by se mu daly jednodoše "přišít" na vrub.A teď k výkonu nás fanoušků,po kvalitním supportu proti Lechu a Baníku,jsem čekal peklo i včera,ale byl to hnus !!! Ani tak nejde o nadávky,jako o tom,že včera bylo v kotli asi nejvíc lidí v této sezoně,ale fandila zhruba tak půlka.Teď budu sprostý (pánové prominou,dámy jsou zvykle) ale KURVA PROČ LEZETE DO KOTLE KDYŽ PAK DRŽITE HUBY NA NEJSTE SCHOPNI ANI ZVEDNOUT RUCE !!! TO RADĚJI PŘIŠTĚ JDĚTE JINAM !!! TAKY NECHAPU PROČ SE NEŘIDITE POKYNY MEGAFONISTY A ZKOUŠITE TAM ROZJIŽDĚT SVOJE POKŘIKY,KDYŽ K VAM ZROVNA MLUVI !!! Raději poloprázdný kotel 200-300 fandících fanatiků,než 800 nesehraných lidí.Chápu,že se někteří budou po prázdninách v 9 třídě,nebo v prváku na střední škole chlubit,jak byli nalití v kotli,ale co je moc,to je příliš !!! Ani se nedivím,že to magafonisty ke konci znechutilo,mě to taky rvalo žíly !!! Co se týče postupu,přiznejme si-sme aut.Ještě jedna věc mě napada,že potřetí v sezoně jsme soupeře zbytečně podcenili.HK a ČB,ještě následky neměli,ale včera to už následky má a pořádné ! Nejméně za 180 mil.kč.Sparta forever ! :-).


jelito 
re: K zblití

18.08.2010 09:31

Naprosty souhlas s kotlem. Nechapu jak je mozny ze pulka kotle stoji jak ovce a nefandi. Asi tam chodi jen kvuli levnym listkum. Obrovsky respekt k megafonistum!!!


Kane1986 
re: re: K zblití

18.08.2010 09:41

za sebe můžu říct,že jsem fandil jak se jen dalo. Že se do kotle nakýbluje na tenhle zápas kdekdo kvůli cenám lístků je bohužel pravda..pak tam stojí jak to tvrdý Y a neví co má dělat..ale prostě včera to byl zápas a support absolutně na pytel...jen jedna věc..speaker byl dobrej, ale megafon sem prakticky neslyšel...:/


gero 
re: re: re: K zblití

18.08.2010 09:44

Já taky řval a některým co tam jen postávali jsem měl chuť dát klistýr,ať se proberou ! :-).


Goldinka 
re: K zblití

18.08.2010 10:31

Mám permici na protilehlou u kotle, koukám na desítku. I mě štvou fanoušci, kteří u nás sedí a jen čumí. Nepřidají se k fandění, nechtěli včera ani zvedat choreo, tak jsem je musela popostrčit. Nefandící fanouškové patří na hlavní a jestli mají JUDE dušičku, ať zůstanou v bačkorách doma u televize. Jít do kotle kvůli levným lístkům je děs, fuj.


gero 
re: re: K zblití

18.08.2010 10:43

Moje řeč,ale pozor ! Takové názory se tu moc nemusí :-).


schupa 
re: K zblití

18.08.2010 10:52

Gero, napis mi pls na benett(zavinac).wo.cz Chci domluvit vyjezd do Ziliny, bydlime asi nedaleko sebe. Dik.


schupa 
re: re: K zblití

18.08.2010 10:55

benett(zavinac)wo.cz


jelito 
Piskot

18.08.2010 09:24

Nezlob se na me ale nic jinyho nez piskot si nezaslouzili. V takovym zapase kterym vsichni fanousci zijou ja nevim jak dlouho, vsichni jsou nateseny, hraci v rozhovorech melou jak budou bojovat a udelaj vsechno...A pak vidis jak neudelaj ani krok navic, nezabojujou, proste nic. V takovym zapase by za nima mela horet trava, meli by jezdit po prdeli a ne predvadet to co vcera. Vcerejsi vykon by nestacil ani na druhou ligu takze fakt nevim za co bych jim mel tleskat...


tucnak 
re: Piskot

18.08.2010 09:29

To je hovadina. Ty seš fanoušek na baterky. Fandit jen když se daří umí každej..


jelito 
re: re: Piskot

18.08.2010 09:34

Coze??Chodim na kazdy zapas a fandim kdyz se dari i nedari. Ale chci videt od hracu nasazeni a bojovnost. Nejsou to zadny Ronaldinhove a prave proto musi o to vic makat a jezdit. Ale kdyz vidis jak za nepriznivyho stavu vyklusavaj tak to by me fakt mrdlo.


tucnak 
re: re: re: Piskot

18.08.2010 09:44

Dobře, tak pokud pořád fandíš, tak se omlouvám. Já jen bych prostě na hráče nějak zvlášť nepískal. Trochu je to může probrat, ale pokud se to přežene, tak ho to spíš ještě znervozní. Každopádně mě nepřišlo, že jsme včera prohráli kvůli tomu, že nebojovali. Byl to prostě zápas, kdy jim nic nevycházelo, Žilina je prostě podrtila, bohužel


dzyn 
Přesto že dvanáctým hráčem jsme my,

18.08.2010 09:27

tak mám dojem, že by hráči potřebovali třináctého hráče i pro čtrnáctého by se využití našlo.I já jsem odcházel zklamán, ale hlavně z předvedené hry kdy minimálně polovina hráčů neví kde a co hrát a bezcílně se potuluje kolem středového kruhu.Letos mě bohužel s předváděné hry pouze bolí oči a rozhodně neodcházím ze stadionu s pocitem zážitku.


tucnak 
re: Přesto že dvanáctým hráčem jsme my,

18.08.2010 09:31

Co to je za další nesmysli.. Třeba s Baníkem nebo s Poznaní tě boleli oči??? To je fakt špatný co to máme za fanoušky...


dzyn 
re: re: Přesto že dvanáctým hráčem jsme my,

18.08.2010 09:39

Na Ostravě jsem nebyl,protože jsem byl mimo čr.S Poznaní to rozhodl u nás náhodný gól a tam penalta.Jinak si mě jako fanouška neber do huby,fandím i když se nedaří.Jen jsem napsal svůj názor


tucnak 
re: re: re: Přesto že dvanáctým hráčem jsme my,

18.08.2010 09:55

Ok, ale jak můžeš napsat, že tě z naší hry letos bolej oči. Jasně, nesrovnatelný ze světovejma týmama, ale pokud seš fanoušek Sparty dlouho, tak ve srovnání s lety minulými to neni tak špatná hra.. Kromě včerejška samozřejmě..


gero 
re: re: re: re: Přesto že dvanáctým hráčem jsme my

18.08.2010 10:39

No když jsem letos sledoval MS ve fotbale,tak zas nehrajem tak špatně :-).


gero 
re: Přesto že dvanáctým hráčem jsme my,

18.08.2010 09:32

A teď si polož otázku,že hráči nevědí co hrát a že nehrají na svých postech je jejich vina,nebo vina trenéra ? Když vezmeš řidiče autobusu a dáš mu řídit vlak,myslíš,že to zvládne hned ?


dzyn 
re: re: Přesto že dvanáctým hráčem jsme my,

18.08.2010 09:36

Tak tady určitě trenéra, který na to nijak nereagoval


spartan008 
H59

18.08.2010 09:36

tak se nediv když lezeš na vyhřivanou tribunu že tam nikdo nefandí


pan fotbalista 
Zranění

18.08.2010 09:42

Mně přijde fakt divný, když po 4 zápasech LM+4 zápasech ligy s mančaftama typu HK,ČB,SLOVÁCKO, BANÍK máme 3 hráče vykartovaný + 4 zraněný.A to v Žilině nebudou hrát další dva hráči.K Lačnýmu--je to útočník ne záložník. Nemůžu pochopit, proč nehraje za Btým. Celý rok je na lavičce a pak ho Pepa nasadí do záloha.


gero 
re: Zranění

18.08.2010 09:47

No někde je chyba.Připomíná mi to nároďák pod Pepovým vedením,napřed euforie-výhra v kvalifikaci bez ztráty bodu,pak celkem prodrbaný EURO a nakonec totální rozklad týmu a výbuch v baráži o MS.V jakém jsme teď období si zodpovězte sami.


matjo 
re: re: Zranění

18.08.2010 10:59

Doufám, že ve Spartě to půjde v opačném gardu :-)


d10s.cz 
pískal jsme jen na pepu a lačnýho

18.08.2010 09:48

A nestidím se za to. Nechápu, jak mohl lačný mít v 55 minutě křeče, když nepopoběhl za celý zápas. A zeman pepovi ukázal, že levou zálohu by měl hrát záložník a ne hrotový utočník, bez formy či fyzičky. Kweuke težko hodnotit. Nebýt šancí líbil by se mi, ael měl 4 možnosti ze kterých by se při troše štěsní, schopnosti dalo dát gól.Ale chyby nějak zkousnu u hráčů, teda kromě neschopnosti kopnout kloudně standardku. Jinak hůř to snad dopadnout nemohlo. prohra a ještě vykartovaní stopéři.


Celticgirl 
re: pískal jsme jen na pepu a lačnýho

18.08.2010 10:53

Zasloužil si to cele mančaft. Ne jen ten nejhorší na hřišti. A zasloužili si to až PO zápase, ne je psychicky rozkládat ještě během.. nevím, na stadionu jsme od toho, abysme fandili a podporovali je. Po zápase ať si každej dělá co chce a v diskusích jakbysmet.. jsme fanoušci na baterky.


dombas 
to je přesně ta naše nátura...

18.08.2010 10:02

..když se daří, vynášet do nebe a když ne, tak pískat a nadávat našim hráčům..nechápu jak může někdo nadávat vlastním hráčům do zm*dů,kreténu apod..to je fakt smutný.. Myslim,že včera se ukázalo, že dvanáctým hráčem opravdu nejseme a nebo pokud ano, tak jen když se daří.. Co se týká hry, tak si myslim, že by Pepik měl vzít rozum do hrsti a udělat konečně něco užitečnýho a jít o dům dál, nakopávané balony a hru bez pohybu může trénovat každý z nás..ano bráníme kvalitně ale když inkasujeme tak nejsme schopný reagovat, nevim proč nehrajeme na dva hroty hroty, proč kurvíme útočníky tím,že je cpem na kraje zálohy?? Proč hrajem na defensivní štíty atd...Kurva to je Pepik slepej??..a taky bych čekal,že před zápasem roku vyndáme třicet mega a přivedem dva kvalitní hráče a seberem 200mega za postup do CHL ale to ne, přivedem dávno za zenitem Vachouška.. ..doufám v zázrak, že nás čobolák podcení a dáme mu tři fíky a postoupíme.. FORZA SPARTA!!!


7kaka7 
škoda

18.08.2010 10:15

přiznejme si že kdyby dal Kweuke v úvodu tu mega šanci tak to vypadaá jinak,letná by bouřila a hráči by byli na koni a stoho by se Žilina nevspamatovala,ale pak jim tam bohužel spadnul ten gol...., jinak hráči typu Kweuke, Lačný se s toho zápasu asi podělali, protože pochybuju že někdo pod haškovim vedenim měl tak špatnou fýzu


jbee 
re: škoda

18.08.2010 10:21

Kweuke se nepodělal, jen prostě měsíc nekopl do balónu. Jinak se mi líbil. Lačný je útočník, kterého Chovanec půl roku učí hrát na hrotu (jako alternativu za Bonyho), aby ho v zápasu sezóny postavil na levý křídlo. Tím je asi řečeno vše. Zrovna tak, mimochodem, Žofčáka v přípravě přeučoval na střed. Prostě Chovanec je špatnej trenér, nic víc, nic míň :-(


7kaka7 
re: re: škoda

18.08.2010 14:59

jasně že nehrál na svém postě (kadlec je zraněnej nebo co ???) ale Lačný prostě nezabojoval ani o míč který se odrazil z vápna a měl k němu o 2m blíž než hráš žiliny který ho následně v pohodě vyvezl


jbee 
pískot

18.08.2010 10:24

Osobně jsem nepískal (nejen proto, že to neumím, ale nemám to rád), nicméně z okolí jsem vnímal, že se nepískalo ani tak na střídající hráče (možná na Lačného, ale na Žofčáka určitě ne), ale na Chovance, který střídal naprosto... pro to snad ani není slovo. Nepochopím, proč musel dohrát celý zápas za stavu 0:2, kdy potřebujeme dát gól, například takový Hoeheneder...


zemko 
me spis stve...

18.08.2010 10:25

...ze v D50ce primo vedle kotle sedi 3 prdele lidi a z toho tam fandi maixmalne 10, ostatni sedej na prdeli a nadavaj, tohle naprosto nechapu, zlaty zapasy, kde je 9000 lidi a vsichni znaj co bude nasledovat pri pokriku LEEEEO z kotle, vcera se na to chytali jen ti co to znaji jinak ne a polde toho to vypadalo :-/ a vachousek si nezaslouzil nic jinyho nez vypiskat...nikdo jinej, ale on jo, tohle, ze ma byt nahrada Sionka nebo Matejovskeho? to byl asi spis nejakej spatnej vtip od Pepika Chovancu, jeho rohy tragicky, hra dopredu po zemi tragicka (to uz hral lip dopredu i Nicklas a to je co rict)...proste at jde radsi zpet do Teplic, takhle nam nepomuze


Mru 
re: me spis stve...

18.08.2010 21:28

Mě přijde, že si byl na jiném zápase,nebo si koukal nějaký frajerce do koz.Vachoušek byl jedním z nejlepších na hřišti. Ano, z té bídy se vybírat nedalo,ale v první půli hrál více než dobře a dle mého nechal zapomenout na Matěje. Byl jsem fakt spokojenej s jeho výkonem. Až na posledních 5 minut první půle zahrátl 100%. Druhá půl byla na hovno naprosto od všech,takže mi přijde divné, že si se zaměřil pouze na něj. On by měl mít nějakou dobu hájení.Zahrál velmi dobře,ale v tom posraným zápase se to moc nevidí. Lačný mě nasral doběla,ale nikdy bych na něj nepískal. Zanadával jsem si, když neběžel do vápna a vypustil balon u lajny.. Hrál hovno,ale taky to nebyl jeho post-to že měl ale makat je bez debat. Niklas taky začal makat až po druhém gole (do druhé půli neměl vůbec nastoupit,ale to jsem neveděl, že je Kláda nachcípanej) Prostě zápas blbec v nejhorší dobu,ale to ,že se tu po 1 zápase odstřeluje vedení a hráči mi příjde jako fobie, která nemá v řadách sparťanů co dělat.


amradek 
...

18.08.2010 10:25

76powers 
zklamani

18.08.2010 10:41

zdarec z takovou chuti jsem vcera odjizdel na nasi milovanou SPARTICKU a tolik znechucenej sem snad jeste nebyl po zapase. vykon hracu(cislo4)a(cislo9)me dost zklamali.Zklamal me chovanec a jeho stridani 5 minut po dvanacte.zklamalo me opet toceni toho piva bez piva(nevim jak ve vasich sektorech ale u H26 je od zacatku snad furt. zklamalo me opet wc,zapas Lm a ani ty pojebany toitoi nejsou.pak se bude hrat zapas o hovne kdy bude 5 tisic lidu a zas jich tam bude stat xy v rade.zklamanejjsem byl z toho ze jsem si nemohl dat vlajku na sve misto kvuli narizeni aby byly videt okrasne plachty champions league.Jsem ZKLAMAN.Ale stale verim SPARTA FOREVER


FRU 
Nahota

18.08.2010 10:43

Je krásně jak plno z vás lamentuje nad tím že někdo si dovolil zařvat na naše hráče , nebo že byl někdo vypískan , a co jako kurva včera to byl jedním slovem hnus a tragédie . Je to prostě pravda , nevěřím tomu že by to bylo lepší kdyby tam byl sionko nebo matějovský , (lech doma)vždyť s nima jsme hráli doma uplnou tužku než jsme dali nádného gola , tak jsme mohli dostat 2 fíky a bylo by taky po zápase , hrajem hrozně a plno lidí to neumí říct na rovinu . Tady nejde o to jestli jsme 12 hráčem nebo ne , my si na to jen hrajem . Měli jsme otevřeny papulky , když nás přijel ve fandění vyučovat lech . Rád podpořím jakéhokoli našeho hráče na hrišti , ale chci po něm kurva nějakou kvalitu a jestli jí nemá tak nemá co ve spartě hledat . Koncepce Chovance je na píču , hráči nevědí co mají hrát a kde mají hrát a to je tragédie . A naše fandění , bohužel nesecvičenost našich chorálů je patrná , neochota povzbudit náš tým patrná , je to tak prostě tak kvalitní supportery jen tak mít nebudeme . A když se k tomu přída výkon našich , tak to prostě bolí a pravda je znatelná . Přesto všechno do žiliny jedu a počítám že tam dostaname třeba bůra , ale co kurva i porážky patří k životu . Jen po mě nechtějte aby tleskal černochovy , který má problém kopnout do balonu , nebo záložníkovy který neumí přejít jeden na jednoho , já fandím klubu a budu fandit dál , ale není umění dávat hlavu do písku když věci jsou jinak , ale taky říct jak se věci mají , vše co píši je jen můj osobní názor . A nečekám že bych zapadl mezi rozmlouvající . Abych jen nekritizoval děkuji všem kteří se zasloužili o pěkné choreo a fanatikům z protilehlé , kteří se snažili fandit, myslím tím prostředek


gero 
re: Nahota

18.08.2010 10:45

Souhlas viz.muj příspěvek -"K zblití" :-).


gero 
Co teď přijde ?

18.08.2010 10:54

Napadá mě myšlenka,co teď bude následovat.Ač bych si přál postup do LM,tak jsem realista,čeka ná EL.Popravdě s takovýma výkonama by sme tam ukopali max.1-2 body.Takže budem hrát EL,ale co příjde ? Prodej Bonyho a Kucky-možná,náhlé zlepšení-těžko pod tímto trenérem,vyhazov trenéra-asi ne.Takže nás čeka asi "zajímavý" podzim.V sobotu doma rozjetá Plzeň,po včerejšku budem rádi za bod,ani návštěva nepřesáhn 5000 (je to v TV).Tento zápas ukáže,jak jsme na tom morálně,jak na hrišti,tak v hledišti.Nechci malovat čerta na zeď,ale mohl by následovat podzim 2005.Doufám,že se pletu a všechno bude fajn.Každopádně ja budu fandit a jezdit,vždy pokud to bude možne ! Miluji Spartu a budu fandit co to dá,ikdyž se nedaří !!! Sparta forever ! :-).


matjo 
re: Co teď přijde ?

18.08.2010 11:07

Prodej Kucky je jasný, ale Bonyho snad ještě ne... Já jsem asi kokot, ale pořád věřím na zázraky a s tím taky do Žiliny jedu. A žádný pískání, očekávám kvalitní support, páč tam určitě pojedou hlavně ti, kterým není Spartička lhostejná, když je zrovna ve sračkách.


franc 
franc

18.08.2010 11:03

Nemůžu tvrdit, že nemáš úplnou pravdu. Ale i já jako fanoušek mám přece právo vyjádřit nevoli s předvedenou hrou a nasazením některých jedinců. Forma, která je k tomu zvolena je pak na každém z nás. Ale nemyslím si, že nemám právo vyjádřit nesouhlas s předvedenou hrou a svůj názor na to, co se děje na hřišti. Proč i projev nevole by neměl někoho motivovat ke snaze o lepší výkon?


StarejHomolka 
re: franc

18.08.2010 12:54

Těch 90 minut, to není boj JICH- hráčů proti soupeři, ale boj NÁŠ- Sparty, proti soupeři. Proti soupeři bojujeme i my, fanoušci, za Spartu. Pokud se to komukoliv nelíbilo,a bylo nás hodně, mohl to vyjádřit i třeba tím pískotem hned po zápase, odchodem dřív nebo já nevím čím. Já jsem třeba zásadně proti pořvávání a pískota na NAŠI Spartu BĚHEM zápasu= boje. Jelikož to NIČEMU a NIKOMU v tu chvíli opravdu NEPOMŮŽE!


Mru 
re: re: franc

18.08.2010 21:33

PODEPISUJI......


FRU 
Plzeň

18.08.2010 11:09

A já se na Plzeň , těším myslím si že jich přijede celkem dost , mě jedno jestli tam bude 3000 nebo 15000 tisíc , ale radši ať tam jsou jen lidi kteří spartu podpoří a budou se snažit fandit . Já pevně věřím se všichni semknem a budem fadit o sto šest . Takže v sobotu , vím že jsou lidi , kteří nemohou (chápu to ) ale ti co přijdou musí dokázat , že náš klub a tím je sparta sice nemá 20000 supportéru , ale 3000-4000 kvalitních fandích článku , s podporou kotle asi moc počítat nemůžem takže to bude záležet na zbytku , tak jsem zvědav , ale v tomto případě pevně věřím že lidi ,kteří dorazí budou chtít udělat maximum pro čest sparťanského tábora .


StarejHomolka 
Začít u sebe

18.08.2010 12:46

Včerejší náš společný "výkon" berme každý jako takový impuls pro sebe samého a položení otázek... Chci pomoci milovanému klubu? Jak moc? Chci být oporou klubu? Jak velkou? Jak moc chci být dvanáctým hráčem, hrdým sparťanem, součástí a stavebním kamenem klubu a jeho historie,silou sparťanských fanoušků? Každý nemusí zpívat chorály,chodit roznášet chorea a jinak se aktivně zapojit do fans dění, každý ať dělá co ho baví... ale občas zatleskat, podpořit klub tím, že nepískám po desti minutách a neřvu sprostě na hráče by však mohla většina z nás....


tucnak 
re: Začít u sebe

18.08.2010 13:17

Přesně tak. Pěkně napsaný. Kéž by bylo aspoň několik tisíc takových jako ty! Sparta forever. Postoupit přes Žilinu šílenství? Ne, to je SPARTA!!!


fanda357 
Růžové brýle dolů

18.08.2010 13:18

Vždyť ten tým je pohromadě už hodně dlouho, jen s malými změnami. Jak je možné, že jsou tak nesehraní? Jak je možné, že při druhém golu jsou před Blažkem 3 (slovy tři) neobsazení hráči v malém vápně, kteří bez vážnějšího vyrušení hlavičkují? Kolikrát se stalo, že pro změnu tři Sparťani atakovali jednoho soupeře, který je bez problémů obehrál a Žilina šla do přečíslení. Jak je možné, že Sparťani nejsou schopni si přihrát - vždyť kolik bylo námazů soupeři - to už dlouho nebylo vidět. Jak je možné, že Sparťani na DOMÁCÍM hřišti kloužou, nejsou schopni bez pádu se otočit nebo zastavit? A vůbec, proč hrají tak defenzivně? Jediný pořádný fotbal ze strany Sparty byl tak posledních 5-10 minut, kdy se začali o něco snažit a útočili - do té doby byli zalezlí a pouze nakopávali a nakopávali. Ať mi nikdo nevykládá, že to je tím, že chyběli hráči - to už Sparta není týmovým mužstvem? To opravdu stojí hra Sparty na 1 až 3 hráčích? Na 1 útočníkovi a 2 záložnících? A bez nich není Sparta schopna porazit podprůměrné týmy (liga)?


tucnak 
re: Růžové brýle dolů

18.08.2010 14:52

Přesně tak to včera vypadalo, ALE.. Nemůžeš hodnotit podle jednoho hrubě nevydařenýho zápasu..


marek.acs 
re: re: Růžové brýle dolů

18.08.2010 14:56

myslím, že to nehodnotí jen podle včerejšího zápasu....bohužel až na jeden zápas (jenže narovinu Ostrava je teď ještě tragičtější než my) a posledních dvaceti minut doma s poznaní stojí v tomto soutěžním ročníku naše hra za hovno....bohužel...kdybychom neměli x-krát větší rozpočet než zbytek ligy ani neceknu.....


dombas 
re: Růžové brýle dolů

18.08.2010 17:16

..protože Pepik..


Mru 
re: Růžové brýle dolů

18.08.2010 21:38

Tak já to mám spočítaný jinak. Obrana (Kláda, potažmo Kušnír) Záloha (Sion, Matěj, Vacek) Utok (Bony, Kadlec) To je myslím víc,než 3 hráči. Co jste kurva čekali s takovou sestavou co nastoupila. Vždyť ty kluci spolu vubec nehráli. Začlenování hráčů do sestavy se dělá max. na 2-3 postech. Ne pak na 6-7.. To není omluva. Přes tu bídu to měl Pepík postavit jinak(Zemana a Třešně od základu a klidně na kraj Jeslínka. Horší by to určitě nebylo a jsou určitě sehranější než QQ a Lačný.


j.holiday 
Martin Zeman

18.08.2010 16:54

chtěl bych zde poděkovat Martinu Zemanovi za nasazení, které předváděl na konci včerejšího zápasu. ačkoliv včerejší zápas byl v mnoha směrech velmi nepovedený, to jeho dohrávání i zdánlivě ztracených situací bylo pro mě světlým momentem na závěr. Ono to půjde, věřte mi!


becici 
Nač to hrotit ?!

18.08.2010 22:01

Každému, co mu patří. Pokud si pan Lačný myslí,že takový "výkon" mu zajistí u publika plusové body, je na omylu. Pískot na jeho osobu byl zcela oprávněný. Pořád se jen zastavat hráčů, to byste uměli..tak jako se chválí, musí se i kritizovat!


r0b0t 
Vo co jako jde?

19.08.2010 10:19

Bij Slováka do hlavy je pokřik tak starej, že si ani nepamatuju kdy vzniknul. Za federálu se to řvalo všude napříč ligou na mančafty ze Slovenska a bylo jedno, že i za čský týmy Slováci hráli. Jestli projde Haškovi ten nesmysl se společnou ligou, nastane to znovu. Ligový fotbalista musí něco vydržet, stejně jako se z toho nepodělali jejich předchůdci.


kořala 
Tady se zas někdo může posrat

19.08.2010 10:32

Vy toho naděláte, že se řvalo na slováky. Asi jste mladý klucí a federál už nepamatujete, tam to bylo naprosto běžné a to ve Spartě "bratia" hrávali také, včetně našeho dokonalého šéf trenéra. Zásadní problém byl, že těch 11 co "bojovalo" za Spartu na trávníků mělo dát severním maďarům trojku do poločasu a nálada na tribunách byla oslavná. Jenže těch 11 se moc nepřetrhlo(někteří se ani nespotili) a tak se nelze divit, že si pak ten 12 hráč začne vybíjet vztek a nenávist tak jak se dnešním moralistům nelíbí. Prostě se supportem nejsme tak kde třeba Lech a fandění postupně odpovídá předváděné hře a ta stojí prostě za hovno....