Co je? Co je? Coje, coje, coje? ( AC SPARTA PRAHA - FC Viktoria Plzeň, 6. lig. kolo )

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
disi 
Disciplína

22.08.2010 17:20

Vystižný článek.Podle mě v něm vyčnívají dvě slova.Chybí disciplína!! Je to tak.A to jak na hřišti,tak i mimo něj.


paolo.maldini 
re: Disciplína

22.08.2010 20:59

Tech problemu je vic, ale jestli se neco da zmenit v horizontu nejblizsich dnu tak je to prave ta disciplina. Bez ni to nepujde. Snad se blyska na lepsi casy.


paz 
12. hrac

22.08.2010 17:26

na to jaky sme klub mame dost spatne fanousky... do kotle zacina chodit cim dal tim vic 15 letych deti vsichni jen piskaji a hazi kelimky se chcankama... nejvetsi ostuda poslednich dvou zapasu je 12. hrac... nemuzu si pomoct


zrzoun 
re: 12. hrac

22.08.2010 17:36

já sem rád že v tom kotli aspoň někdo je...za pár let by se mohlo stát že kotel zůstane prázdnej...


Filousssss 
Nemožný herní styl s přemírou defenzivního zaměřen

22.08.2010 18:19

4-1-4-1, tenhle styl, který vsugeroval pan Chovanec Spartě opravdu nechápu. Hrát pořád s defenzivním záložníkem a to ještě k tomu s Hohenederem(že prý za něj nemá náhradu, protože Hušek je zraněněj), hrát pořád na jednoho útočníka(druhýho útočníka vždy nacpe do zálohy a nechá ho tam trápit, viz Lačný se Žilinou), no co to je jako za styl!!! Proč musí pořád Sparta hrát s defenzivním záložníkem, to opravdu nechápu. Proč nehraje normálně 4-4-2, bez defenzivního záložníka, to se pan Chovanec bojí, že když tam nebude defenzivní záložník, tak Sparta dostane trojku nebo co. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale Hoheneder je v základu úplně zbytečnej, Hušek by tam byl taky zbytečnej. Na hru Sparty se až na vyjímky nedá už asi 5 let koukat, z toho 3 roky za pana Chovance. Pokud se aspoň ten herní styl nezmění, tak to k lepším zítřkům nepovede.


gero 
Prostě trenér

22.08.2010 18:55

Samozřejmě na hřištu hraji hráči a Ti dělají výdledky,ale mužstvo má mít nějaké vedení,taktiku,disciplínu,tv ář.A toto vše podle mě Spartě chybí.A je to bohužel hlavně vina Pepíka Chovanců.Ač se Vám to líbí,nebo ne,podle mě je to krizový trenér.Stejně jako v letech 96-97,dokázal pozvednout Spartu k titulům a účasti v LM,tak stejné to bylo od jeho nástupu před 2 lety.Podobně dopadl i jako kouč reprezentace.Zde jeho úloha končí.Krátkodobě dokáže tým zvednout a dokonce s ním udělat i úspěchy.Nicméně dlouhodobě už nemá týmu co říct.Sám obránce má na lavišce k sobě další def.hráče (Hašek,Stejskal) a takto je stavěný i tým,pokud šlape def.pak jsou jakž takž výsledky,ale pokud se def.rozpadne,tak nejsme schopni soupeře v poli přehrát.A není to tím,že by na to nebyli hráči,jsou,ať už Matějovský,Sionko,Žofčák, Zeman,Kucka,Vacek,Kadlec,Wilfr ied i ten Jeslínek má potenciál.Všechno jsou to kreativní hráči většina i dobře rychlostně vybavení.Proč včak soupeře neválcujeme of.hrou ví snad jen Pepa a treneři.Je to podle mě tím,že prostě nejsou k tého hře vedeni,nebo jsou vedeni málo.Proto by měl přijít trenér,který dokáže naučit tým hrát ofenzivněji,čím dřív tím líp.Loni jsme měli po 6 kolech 10 bodu,letos pouze o bod míň.Není nic ztraceno,proto je potřeba přivézt svěží vítr do kabiny.Vždyť není možné,aby nás přehrávalo mužstvo s 5ti !!! hráči v základní sestavě,kterých se Sparta zbavila jako nepotřebných.Do kádru bych moc nešahal,do koučingu ano.


jelito 
re: Prostě trenér

22.08.2010 19:33

Ja treba nedokazu pochopit proc za stavu 0:1 strida misto Hohenedera Hejdu? Co tam chtel branit? Proc tam nedal utocnika nebo of. zaloznika? Nektera Pepova rozhodnuti fakt nechapu.


Gringo 
re: re: Prostě trenér

22.08.2010 21:02

aby si Hejda kopnul pred zilinou???


pesfilipes 
re: re: Prostě trenér

22.08.2010 21:06

na lavici zbyli hejda, zeman, třešňák. hoheneder byl zraněnej. zeman je prej drzej jak vopice (pak teda nechápu proč ho maj v kádru; p.s. tak už prej neni v kádru), třenš proč tam nešel nevim, asi se nám nechtělo končit s pěti forvardama, těžko říct... tak tam zbyl jenom ten hejda. asi tak


danecek1973 
re: Prostě trenér

24.08.2010 11:14

uz jsem to psal v jinem clanku.sparta potrebuje moderniho trenera a motovatora. podivejte na vrba,komnacky ,hapal. co je zdobi moderni styl fotbalu. me to pripada ze sparta umrela pred x lety a nezachytil se moderni trend.a hlavne chybi osobnost typu FRANTY STRAKY ktery byl spartanem telem i dusi a dokazal hrace vyhecovat.neco tam smrdi kdyz i byvali hraci maji pochobnosti/viz berger/takze v kabine neni pohoda a je to videt i na hristi.acs


7kaka7 
,

22.08.2010 19:38

Výsledky nejsou vina trenéra předvedená hra ano, ale prostě ted v čechách neni trenér který by mohl Pepu nahradit


kubri 
re: ,

22.08.2010 19:41

František říkal, že kdykoli mu Sparta napíše, sedne na letadlo a začne ji trénovat.


Gringo 
re: re: ,

22.08.2010 21:05

taky si myslim, ze by mel dostat sanci. Protoze uprednostnovat ML nebo EL pred nasi ligou je scestne. Chci ric, ze je potreba ůpravidelne vyhravat ligu a pak si kopnout v poharech-nabirat zkusenosti.


7kaka7 
re: re: ,

22.08.2010 21:14

no vidiš na Franze sem uplně zapoměl , i když by to bylo super tak prostě Franz neni trenér na dlouhodobou práci(i když neřikám že Pepa je)


gero 
re: ,

22.08.2010 22:00

Czaplár ? :-)


Bruska 
re: re: ,

22.08.2010 22:10

Tréňa Czaplár ??? To byl doufám pouze vtíp pro zlepšení nálady.


kubri 
Pepa..

22.08.2010 19:41

To je opravdu už moc. Všude se píše, jak se Plzeň prezentuje útočnou hrou a on zase nastaví defenzivní sestavu a čeká, jestli tam spadne. Kurva, hrajeme doma, v naší pevnosti a stejně se těch soupeřů bojíme.


milhaus06 
Chovanec a spol

22.08.2010 20:25

Systém 4-1-4-1 je flexibilní za předpokladu, že se krajní záložníci zapojují do útočné fáze což jsem za zápas viděl minimálně.Navíc Jeslínek,Lačný ani Kadlec nejsou záložníci.Zeman sedí protože naopak chce podporovat více útok,ale do obrany se mu už nechce.To budem pane Chovanec teda pořád radši bránit.Chápu, že základ hry je obrana.Hráči mi přijdou že nevědí co mají hrát...soustředit se na obranu nebo na útok?Bony se na hrotu rve,ale když ho nikdo nepodporuje tak je veškerá snaha téměř marná.Ale Chovanec tenhle systém bude hrát pořád nebo já nevim.Trenér má být snad flexiblní,přístupný novým myšlenkám když se nedaří...ne?Nehledě na to,že naše hra myšlenku jako takovou postrádá.Když už se nám povede soupeře zmáčknout ztroskotáme na špatné přihrávce, centru.To jsou trénovaní hráči když neumí pořádně ani nacentrovat?O rozích ani nemluvim.Doma hrát tenhle systém na jednoho útočníka mi přijde natolik ofenzivně ustrašené jako je v momentální formě Niky Hoheneder.To je pátej obránce a ne defenzivní záložník.Doufám, že se Kušnír dá brzo dohromady a místo Hohenedera bude hrát Kladrubský.Pokud chceme vyhrát válku v Žilině jak se všude píše musí přijít nějaká změna jinak si o LM můžem nechat jenom zdát.Nehledě na to, že pokud chceme předvádět takové výkony, tak moc lidí za ty peníze na Letnou chodit nebude a můžou nám nabítet klidně celej sud piva zdarma.K tomu pivu ještě připomínka.Prosím pány na horní protilehlé aby si dávali pozor na pivo.Ještě během prvního poločasu jsem byl svědkem jak někteří lidé byli i se mnou osprchováni.Například předemnou seděla čtyřčlenná rodina a hlavně dámy byly docela touto sprchou po celý zápas rozladěné.Buďte trochu ohleduplní.Co se týče výkonu XII. hráče nevím co říci..Zvykli jsem si na to, že často neprohráváme a někteří frustrovaní fandové požadovali Chovancovu demisi.Už se brzo zapomnělo na to,že jsme vloni vyhráli titul.Chápu, že fotbal není tolik o zásluhách a v kurzu jsou hlavně momentální výsledky.Ale nechci zpět období kdy se u nás trenér ohřál tak na rok, rok a půl a pakoval se a s ním i jeho někteří hráči které si přivedl.Kádr neprodělal moc změn a proto klukům věřím a panu Chovancovi taky...teda pokud se probere z jeho snu o nepříliš funkčním systému 4-1-4-1.Další věcí jsou letající kelímky a koukal sem i PET láhve.Rozbuškou byl sudí Hrubeš a golman Pavlík, který dle mého názoru měl vyfasovat druhou žlutou.Já osobně bych si nedovolil po předchozí žluté za zdržování opět zdržovat a to způsobem docela zřetelným. Nevím...sudí Hrubeš mi celkově přišel dost zmatenej,ale tenhle člověk mi nestojí za to abych někoho trefil do hlavy plnou petkou.Vždyť je to jak trefit někoho šutrem.Vzpamatujme se lidi, pane Chovanče a spol...


Wega 
Jaký 4-1-4-1? Vždyť je to 5-4-1.

22.08.2010 23:55

Hoheneder, který se nehne 5 metrů od našich stoperů a který přihrává jen jim, není defenzivní záložník, ale další stoper. Defenzivní záložníci jsou něco jiného - už jen kvůli tomu, že přihrávají dopředu a střílí. Taky nechápu, proč se náš 2.útočník stahuje k lajně místo toho, aby byl co nejblíž Bonymu a čekal na odražený a zklepnutý balóny. Tohle je hrozně připosranej styl (stejně jako byl za Hřebíka a Bílka. Prostě OD TÉ DOBY, CO MÁME TRENÉRY, KTEŘÍ VZADU HRAJÍ NA NULU, TO STOJÍ ZA HOVNO. Zlatej Franta Straka..


gero 
re: Jaký 4-1-4-1? Vždyť je to 5-4-1.

23.08.2010 12:37

Přečti si zdejší referáty z ukání,v době kdy Spartu vedl Franz :-).Myslím,že rychle zapomínáme !


Kezman9 
zeman

22.08.2010 23:59

Článek je výstižný. Akorát sem si všiml, že když se Chovanec rozhodl nasadit do hry Hejdu a Kweukeho, tak Zeman, který v tu chvíly zjistil že nenastoupí začal z rozcvičovacího prostoru chrlit na Chovancovu adresu serii dost sprostých nadávek. Docela mě to překvapilo..


Bruska 
re: zeman

23.08.2010 00:25

Je pravděpodobné, že se Zeman půjde uklidnit do B týmu. No a jestli si Vachoušek zítra neodpustí v Teplicích buřta, tak už se na pokutách vybere celkem taková suma, že by se mohlo zase zlevnit vystupné. Zdražení nám přineslo stejně jenom smůlu.


mnichovice 
Nevím o jakém fotbalovém umění na začátku sezony a

23.08.2010 06:44

Viděl jsem zatím všechny zápasy Sparty a snad kromě zápasu s Baníkem, kde mě hráči překvapili a snad jsem si i chvíli naivně myslel, že se to zlomí a začneme produkovat pohlednější fotbal.... Jinak to byla hrůza....zápas se Slováckem, Hradcem Králové a Budějovicemi.


dombas 
..hezky jsi to pojmenoval..

23.08.2010 08:20

..a já s tim naprosto souhlasim,jsme ve sračkách a co si budeme povídat ani loni to nebyl žádnej světoborně koukatelnej fotbal..hrát na jednoho hrota doma je o ničem, navíc mi přijde, že na to jak to hrajem dlouho to hráči pořád nějak nezvládají..to se pak Bony může uběhat..Chovanec nedal spartě herní tvář,projev..spíš zmatek a neustále předělávání hráčů na jíné posty..od začátku jsem nebyl pro jeho angažmá a za tím si stojim..měl by sám rezignovat a to nejlépe již po zápase s žilinou...


pan fotbalista 
re: ..hezky jsi to pojmenoval..

23.08.2010 10:14

Máš pravdu, žádný krásný fotbal nehrajeme.Ale v trenérovi to asi nebude. Ruku na srdce - kdy naposled jsme ho hráli.Co tady bylo neúspěšnech trenérů. GRIGA,LAVIČKA,BÍLEK,...


pesfilipes 
re: re: ..hezky jsi to pojmenoval..

23.08.2010 10:41

ač ho moc nemusim, tak za bílka to OBČAS hlavu a patu mělo


pesfilipes 
re: re: re: ..hezky jsi to pojmenoval..

23.08.2010 10:41

...čemuž mu teda dost pomáhal kádr


Kocek 
re: re: re: re: ..hezky jsi to pojmenoval..

23.08.2010 11:16

KÁDR?? Ten měl o třídu horší než máme teď.


Filousssss 
Zeman

23.08.2010 10:50

Já být Zemanem, tak Chovance pošlu doprdele i s Hohenederem. Zeman když ho tam Chovanec někdy dá, což je vyjímka, nechápu proč, tak se aspoň snaží hrát dopředu, běhá po lajně, centruje, nedivim se mu, že je nasranej. A že se mu nechce bránit, od toho jsou tam jiný!!!!!!! Hlavně že tam máme defenzivní štít Hohenedera nabo dříve Huška, kterej co si pamatuju, tak od půlky nahrával pořád do zadu Blažkovi, místo toho aby hrál dopředu a Hoheneder to je škoda slov!!!!!


dombas 
re: Zeman

23.08.2010 16:03

..s tim Zemanem to vůbec nechápu,Pepik by si měl srovnat co je nejlepší pro spartu a to Zeman na lavičce určitě neni..o to víc, když tam pak sere Vencu nebo Lačnýho..


palics 
re: Zeman

24.08.2010 11:25

ono by treba taky chtelo aby makal na trenincich,ale kdyz tam na to sere tak proc by ho meli stavet,kdyz tam kolem nej je x hracu kteri makaj bez kecu,a uprimne nemyslim si ze by byl nejakej super hrac bez kteryho by to neslo


xMefisto 
flustrace

23.08.2010 10:58

A co bychom chteli? Kde neni kvalita a forma, nemuze byt dobry vysledek. Blazek sice obcas chyti nejakou tutovku, ale celkove mi prijde marny, nehlede na skutecnost, ze na me pusobi jako rozvracec. Ne jednou uz kritizoval vlastni spoluhrace, v sobe moc chyb nehleda. Pro Spartu odvedl hodne tak bych mu pekne podekoval a dustojne se s nim rozloucil. Cela hra obrany je ted uplne marna pocinaje Repkou a rozhodne to neni jen o stitovem zaloznikovi Hohenedrovi, kteremu to ted kdekdo natira... No nic... Zkratka je vetsina hracu z formy a ani bych se nedivil, ze budou mit i rozmisky mezi sebou v kabine. "Trenersky" model nastoleny ve Sparte zcela evidentne nefunguje a nacasovani formy zcela jiste take neprinesl. Vystupovani pana Chovance na verejnosti, kdy radoby priznava, ze hra stala za ... me uz omrzel. Spise by me zajimalo, proc se priste nezlepsi. Na vlastni hru se moc divat neda a to, ze hrajeme neustale na jednoho utocnika mi moc hlava taky nebere. Jsem flustrovan, ale asi mam co jsem chtel. Zbytecne jsem se tesil z "lehkeho" losu kvalifikace na Ligu mistru. A v lize se nam proste tuhle sezonu stalo to, v cem jsme meli minuly rok 14 zapasove "stesti" v podobe remiz...


Kocek 
re: flustrace

23.08.2010 11:12

Lačný, Kweuke, Kadlec, Jeslínek, Třešňák. Já se ptám, NA CO?!!! Na co do prdele máme pět útočníků, když z nich hraje pouze jeden? Bonyho nepočítám, ten je jasnej. Ale kurwa, proč když máme takovou ofenzivní sílu, jí potlačujeme tím, že klasickýho hrota cpeme na kraj zálohy??? To se Chovanec opravdu dočista pomátl? Na kraje má dva superrychlý záložníky Siona a Zemáka, a von ve svý jeSHITnosti tam radši nechá totálně zničit Lačnýho nebo Jeslínka. Kolik golů dal Kadlec coby střídající hráč, když šel na hrot, a kolik coby hráč základu, když hrál levýho halva??? Nemusím mít trenérskou licenci, ale vidím, že Chovanec naprosto potlačuje silný stránky hráčů, a naopak je nutí hrát tak, aby vynikly jejich slabiny. Počkám po Žilině, pokud tam vypadneme po kvalitním OFENZIVNÍM fotbale, tak to kousnu. Ale pokud tam budeme hrát sračku jako poslední 3 zápasy, na stadion jen tak nepáchnu,


gero 
re: re: flustrace

23.08.2010 12:44

Kocku,nejhorší co můžeš udělat,když se nedaří je "Nepáchnout na stadion".Chce to fandit,a pokud to odfláknou,tak je po zápase vypískat.Dřív ne.


Kocek 
re: re: re: flustrace

23.08.2010 13:02

Když to je to, co já nechci. Než abych se tam 90 minut rozčiloval jako se Žilinou, a pak měl na kluky pískat, tak si radši sednu doma u televize. Ale znáš mě, stejně tam na další zápas přijdu zase :D


dombas 
re: re: flustrace

23.08.2010 16:06

souhlasim s tebou a vidim to stejně...jen budu chodit na spartičku ikdyž se nedaří, což ale neznamená, že nebudu remcat....sparta forever ne? :)


Bruska 
Panika

23.08.2010 13:03

Jestli byla a je Slávie během své bohaté historie něčím směšná, tak to jsou nervy na pochodu, vytřeštěné oči, běsnění po každém prohraném zápase. Soudce ven ( idioti ani neví, že bez něj se nedá dohrát zápas), trenér ven Vyháněné trenéra pokud zůstáváme ve hře je jejich manýr. Podívat se pravdě do oči ano, ale do Žiliny je potřeba jet pokud to jde s chladnou hlavou. Semknout se. Panika je to poslední, co nám k postupu pomůže. Liga před tak klíčovým utkáním prostě není zas tak směrodatná, Žilina dala doma křížek a je čtvrtá. Do LM mistrů postoupí ten, kdo bude mít v odvetě míň nervy na pochodu. Okolnosti nejsou příznivé, tlak tisku, abychom nepostoupili dosahuje paranoidní nenávisti, ale práce, kterou má momentálně Chovanec je stále rozdělaná, alespoň my bychom ho měli nechat dokončit poslední krok k postupu v klidu dokud neskončí utkání v Žilině.


gero 
re: Panika

23.08.2010 13:21

No když čtu prohlášení hráčů a Pepy,tak Ti jsou úplně klidní.Nervy na pochodu,máme asi jen my :-).


fanda357 
Do stolu bych nebouchal,

23.08.2010 14:02

to se určitě děje při každém a po každém zápase. A k ničemu to nevede. Každý akorát řve, všude je nervozita. Opravdu nechápu defenzivní taktiku. Na druhou stranu si spousta trenérů stěžuje, že naši hráči nechtějí/nejsou zvyklí trénovat, běhat. To by ale snad nemělo platit o Spartě a navrátivších se ze zahraniční. Můj tip na trenéra - Zdeněk Zeman - ten z Itálie, nebo Petržela - ale museli by mít volnou ruku a kdo by nechtěl poslouchat a trénovat, tak pryč. Kdokoliv z kádru. A chtěl bych vidět Spartu hrající útočný presink, jak kdysi pod Hřebíkem (za jeho prvního agnažmá).


Filousssss 
prostě trenér

23.08.2010 17:12

Chtěl bych vidět hrát Spartu na 3 útočníky, jako to bylo v osmdesátých letech za pana Ježka, Griga, Skuhravý, Denk, to byl panečku útok, byl jsem sice malej, ale z vyprávění vím, že Sparta takhle hrála výborně a Pepa si to určitě pamatuje taky, když hrál vzadu stopera a posílal na tyhle 3, výborný pasy. A dneska nám předvádí takovejhle trágo systém, mi fakt hlava nebere, Pepo vzpamatuj se prosím, už kvůli Spartě a jejím fanouškům, v Žilině hraj klidně na 3 útočníky :o) je to stejně jedno!!!!


Shater258 
Super

23.08.2010 17:56

Nebudu tady nadávat Chovancovi, ani hráčům, ani nám, ani sestavě atd. Tedle článek je totiž přesně to jak to cejtim


88povl88 
SPA-PLZ

23.08.2010 21:46

Hodně neobjektivně napsaný článek, opět nepíšete pravdu. Většina fanoušků, zaplať pán bůh, ví kde je pravda. Vy ne. Pořád si něco nalhaváte.


mopa 
Modern fotball

23.08.2010 22:41

Tak přes to vše co Sparta předvádí, jsem přeci jen dnes zaskočil pro lístek do Žiliny. Doma mě , ale mírně zaskočil text na něm ve spodní části. Štadion sa uzatvára hodinu pred začiatkom stretnitia!!! Zřejmě to je další výdobytek moderního fotbalu, kterej naštěstí do čech ještě nedorazil.... Jestli to správně chápu, tak když se opozdím a dorázím na stadion dejme tomu v 20.15, tak mám asi smolíka a budu muset vyhledat nějakou místní nálevnu. Tedy Against modern fotball!!!