Tým nebo jednotlivci aneb Kdo je tady leader

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Kovanej 
To

24.08.2010 10:03

se mi nelíbí, takovýdle články....


recchi 
re: To

24.08.2010 10:15

líbí se mi - nelíbí se mi /nehodící se škrtněte - to je hovno diskuze:-)))


majk 
re: re: To

24.08.2010 10:22

to jsou ty děti fejzbůku :-)


Kovanej 
re: re: re: To

24.08.2010 10:59

howno... prostě se mi to nelíbí řešit to. Tady.


paolo.maldini 
re: re: re: re: To

24.08.2010 11:56

proc? dyt je to jen nazor se kterym muzes polemizovat :).


Ludva 
re: To

24.08.2010 13:25

Taky se mi to vůbec nelíbí..


martinS19 
re: re: To

24.08.2010 19:02

Ani mě... :-(


gero 
souhlas

24.08.2010 10:48

Ać mám ty 3 co jsi jmenoval rád (ano i Brabce),tak by měli dostat už pořádně přes prsty a ne bé neustále někým omlouváni.Představte si,že by ste se takto chovali v nějaké firmě,asi byste byli už vyhozeni.Ano fotbal je jich práce,v tom jsem vždy souhlasil s Hřebíkem !!!


chico 
Souhlas!

24.08.2010 10:51

Moje řeč! Už jsem to psal k minulému názoru. Štvou mě už taky řeči o nepostradatelnosti Řepky s Blažkem. Oni si sami myslí, že jsou neomylní a za všechno můžou ostatní. Blažek už tohle ukázal několikrát v minulosti.


danecek1973 
nazor spartana

24.08.2010 11:03

souhlasim s tuno negro ale jeste bych doplnil jednu vec .chodim na spartu pres 30 let a vzdycky nas zdobilo spartanske srdicko i kdyz se nedarilo hraci makly jeden za druheho a jezdilo se po zadku. dnes tam krome zablesku sionka nebo repky neni videt hecovani. a podle me i kdyz si pana chovance vazim jako trenera moc velky motivator a psycholog zrovna neni. potrebujem nekoho jako byl franta straka to byl v uvozovkach posledni pravy spartan.posledni dobou to vypada ze na spartu chodi hraci jen pro prachy a odchovanci se pousteji ven a pak se za drahy prachy vraceji.podivejte na plzen a jablonec kolik je tam spartanu a jaky dokazou hrat hezky fotbal a jde to. protoze jak pan komnacky tak pan vrba preferuji moderni utocny fotbal .a pan chovanec umrel v anglii kde jsme s betonem ukopali stribro. hruza.my hrajeme doma nebo venku a furt se vse hraje jenom na bonnyho a starej se.ja na spartu budu chodit i kdyby hrala treba 3 tridu protoze jsem spartan ale boli me oci i srdicko co se tam deje.at se ty primadony vzpamatuji a zacnou hrat pro lidi a srdickem jinak tam nemaji co delat.


gero 
re: nazor spartana

24.08.2010 11:12

Pěkně napsáno ! :-)


TunoNegro 
re: nazor spartana

24.08.2010 11:14

Já si jenom nejsem jistej, jestli je Straka úplně top trenér. Potřebovali bychom ho na postu kapitána...


Ludva 
re: re: nazor spartana

24.08.2010 13:25

Tam máme Řepku!


chico 
re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 13:43

Řepku bych hnal! A hlavně zas ať nikdo nezačíná se Strakou!


Ludva 
re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 13:47

Kam prosímtě ty troubo?:)


chico 
re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 14:04

Třeba do Chaber :-) On s Blažkem rozvracejí tým zevnitř! A neurážej...


Ludva 
re: re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 18:34

Ty jsi snad hráč A týmu Sparty, že takové věci "víš"?...radši tady nepiš kraviny...já tě neurážím, jen se hodně krotím.


martinS19 
re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 18:57

Tohle podle mě hodně dělaj média. Těm se tohle hodí že jsme momentálně v krizi aby do nás mohli kopat. Bohužel spousta lidí jim to žere. Kdo není přímo v klubu, tak to nemůže stoprocentně vědět jak to je. Blažek s Řepkou jsou opory, sice je pravda že by na tom hřišti nemuseli tolik řvát na hráče, ale na druhou stranu, takový hráči jsou v sestavě taky potřeba. Aby to vyhecovali, jelikož mi příjde že spousta hráčů je bez zájmu. Kdyby to občas prožívali tak jako B+Ř, možná by to taky vypadalo jinak... A pokud to takový Hoheneder nezvládá nervově tu kritiku, tak nemá ve Spartě co dělat. Tam je nápor na nervy přece jen jiný než někde v Okresním přeboru. A na jaře třeba Niklas nehrál špatně a ani jsem si nijak nevšiml že by dostával od Blažka kapky.


acskncl 
re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 19:07

koukam, ze sem zacli chodit ty experti z ofika a fejsbucku, jinak to neni snad mozny....


chico 
re: re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 19:49

Nevím proč takhle škatulkuješ? Musí mít snad fanoušci tady stejný názory?


Luky 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 20:10

když ne stejný, tak aspoň normální


chico 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: nazor spar

24.08.2010 20:14

Aha, takže podle tebe, kdo se večer nemodlí k panu Řepkovi není normální asi... :-)


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: nazor

25.08.2010 13:12

NE!


chico 
re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

24.08.2010 19:46

A ty si určitě v realizačním týmu, viď :-) A kroť se, nejsem tvůj táta... A jestli někdo považuje řvaní "nepostradatelnýho" Řepky za motivační, tak nevim. A jeho disciplína? Nikde by mu to netrpěli.


bohdalka 
re: re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

25.08.2010 00:41

chico, chico...měl by ses vrátit do west side story...tam je tvé místo, tam jsi platnej...dej si nad postel plakát hřebíka, počítej mu před spaním vrásky kolem očí a přemýšlej, jestli jsi kluk nebo děvče...:-) k tématu: jsem pro mazáckou šatnu, protože trenér má trénovat, řepka fénovat...


chico 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: nazor spartana

25.08.2010 10:11

1) Jenže buď nevidíš (nebo nechceš vidět) tak trenér evidentně netrénuje! Vidět to není za ty 3 roky, co GSM je u kormidla. 2) Mazáci jsou jsou všude, ale je třeba si uvědomit hranice a to Blažek s Řepkou neumí!


bohdalka 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: nazor spar

25.08.2010 11:23

příliš to zjednodušuješ...zřejmě z toho důvodu, že ses rozhodl, že víš, kdo je čím vinen a chceš vidět hlavu/y/ v koši na náměstí...rozum do hrsti, s vášnivou pokorou na stadion a není co řešit...:-)


chico 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: nazor

25.08.2010 12:30

Chci vidět konečně zase SPARTU! A to na ní už chodím pravidelně přes 30 let!


dombas 
re: nazor spartana

24.08.2010 14:31

...přesně tak..bylo jen otázkou čsu kdy se nám prolomí obrana a jsme v řiti,kdy se nám naposledy podařilo otočit zápas??..v Bolce a slavilo se jak nikdy..pak nám daj Budějky góla a nejsme schopný reagovat,stejně jako proti Plzni a dá se říct i v hradci..jak řikám, Chovanec by se sám měl chytnout za rypák a jít světem..


Wega 
Kvalitní kádr???

24.08.2010 13:54

Z těch hoven, co teď hrajou za Spartu, by si nezahrál před 10 lety ani jedinej. Křetínský systematicky oslabuje kádr a to máme stejný rozpočet jako před lety.


chico 
re: Kvalitní kádr???

24.08.2010 14:05

Jak oslabuje? Vždyť koupí koho si trenér zamane!


jbee 
re: Kvalitní kádr???

24.08.2010 14:42

Některá z nich si před deseti lety za Spartu dokonce i reálně zahrála, FYI... Jinak máme internet, takže pro připomenutí třeba 10. 9. 2000 v derby hráli: Blažek - Horňák, Novotný, Lengyel, Labant - Svoboda (66. Koloušek), Hašek, Jarošík, Rosický (90. Slončík) - Obajdin, Papoušek (83. Kincl). Tak ti nějak nevím... Jistě, je tam Rosický, ale jinak že by to byl nějaký výběr míčových kouzelníků... Nic proti nim, šlapalo to tehdy pěkně (trenér: Hašek, btw.), ale nemůžu si pomoct, podle mě pěkně kecáš.


Kocek 
re: Kvalitní kádr???

24.08.2010 16:14

:)))))))))))))))


evilnemesis 
odbočím

24.08.2010 14:44

Já bych si dokázal představit u nás zase pana Hřebíka...


chico 
re: odbočím

24.08.2010 14:48

No já taky, ale co na to 12. hráč? Z něj by se stal protihráč...


evilnemesis 
re: re: odbočím

24.08.2010 15:24

no já myslím, že v pohodě, nevraživost vůči jeho osobě vznikla tím, že nahrazoval Straku a buďmě k sobě upřímní, on za to nemohl, že ho Sparta nabídla práci. Podívejme se kam dovedl Spartu předtím, když byl u nás... stálo by za to sem zkusit dát anketku...


TunoNegro 
re: re: re: odbočím

24.08.2010 15:28

popravdě bych se docela divil, kdyby o to Hřebík po tom všem vůbec stál... ale především si vážně myslim, že v tuhle chvíli změna trenéra nějaký zásadní obrat nepřinese. Možná kdyby šlo skutečně jen o to hráče nabudit. Ale to by zase asi Hřebík nebyl ten pravej adept


evilnemesis 
re: re: re: re: odbočím

24.08.2010 15:35

no já taky nejsem pro to měnit trenéra, ale vyskytly se tu i jinde řeči o tom, aby se vyměnil trenér. Když už by to mělo přijít tak mě fakt napadá jen ten Hřebík, koho jinýho? Kdo by měl koule na to trénovat Spartu?


Nerv 
re: re: re: re: re: odbočím

24.08.2010 16:01

To já se jen bojím toho, aby Chovanec dalším případným trenérům Sparty neházel klacky pod nohy... Jak je vidět, s Křetínským si hodně rozumí(nebo mu leze do řiti?), a proto nechápu proč tak jak se drží ve funkci teď on sám, nepodržel dříve takhle Lavičku, kterej je trenér kvalitní... Sparta až na vyjímky pod Chovancem hraje fotbal hroznej, uplně srovnatelný s Lavičkou v té době.. Ale Víťa se pakoval a Pepa ten si i přesto trénuje dál,loňskej titul bys se štěstím, že bysme hráli nejzehčí fotbal to vůbec,o tom bych se hádal...


evilnemesis 
re: re: re: re: re: re: odbočím

24.08.2010 16:03

přesně tak a letos je to vidět, že to takhle nejde.


Sektor 
re: odbočím

24.08.2010 14:51

No to by byla veliká legrace :-) By měli noviny téma minimálně do vánoc :-)


Kocek 
re: odbočím

24.08.2010 14:56

Tak s tím jdi, bez urážky, do prdele!!!!!!!!!!!!!


jin69 
re: odbočím

24.08.2010 17:21

S Hrebikem bez s prominutim do prdele!!!


Luky 
re: odbočím

24.08.2010 20:05

Vy jste se někteří s Hřebíkem zbláznili ne. Posledně byl vypískanej celym stadionem a teď se má vrátit? Podruhý? Na světě je tolik trenérů a vy chcete zrovna tohodle magora...


Kocek 
Brabec???

24.08.2010 14:56

Nemyslel si spíš Řepku, kterej, nevim proč, nesnáší Pamiče?? Brabec je naopak poměrně klidnej, na můj vkus bohužel až moc. Občas by měl zvýšit hlas.


majk 
re: Brabec???

24.08.2010 15:22

mne by zrovna u pana Brabce dost zajmalo, jak si mohl bejt jistej, že v prním góle jel Hoheneder, když měl takovou bolest v ruce že se celou dobu válel ksichtem k zemi ve vápně.....


Kocek 
re: re: Brabec???

24.08.2010 16:16

A já zase vim, že Brabec nekritizoval tohle, ale jinou situaci, kdy Hoheneder totálně vypustil souboj. Kdepak, Brabec je v pohodě, to Řepa kabinu pěkně rozesral, bohužel došlo na má slova už na začátku sezony, že Řepa je pro Spartu přítěž a bylo by dobrý, kdyby po podzimu skončil. Lidi mu zatleskaj, 3/4 kádru si oddychnou, a mrdky mediálky přestanou Spartu systematicky prudit..


paolo.maldini 
re: re: re: Brabec???

24.08.2010 16:54

a konkretne jak rozesral repka kabinu?


Tleskač 
re: re: re: re: Brabec???

24.08.2010 17:09

p.m. Vidíš přispěvatele nad sebou?Tak ten do toho pytle patří!-))


Kocek 
re: re: re: re: Brabec???

24.08.2010 20:13

Sleduješ aspon trochu dění ve Spartě???? Tak se neptej jak kdybys nevěděl nic..


paolo.maldini 
re: re: re: re: re: Brabec???

24.08.2010 21:52

ne nesleduju, proto hltam zasveceny nazory.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: Brabec???

25.08.2010 08:28

Tak to se trochu popíráš, ne? Buď nesleduješ, teda názory nehltáš, nebo sleduješ, pak je tedy hltáš. Dej si ještě jedno, a snad to s tebou zvládnem :)))


Pelta 
Něco na tom bude!

24.08.2010 18:37

Řekl bych že nadpis to vystihuje. Řepku mám moc rád, je to můj fotbalový vzor i když jsme cca stejně starý ale čeho je moc toho je příliž.To co si dovoluje je už přes rámec a spartu ať se nám to líbí nebo ne oslabuje! A pokud mám ještě zmínit Blažka tak ten nahraditelný je zcela určitě a to že neni v kabině přínosem ba naopak je známé. Dovedu si představit že by ho Zítka v brance plnohodnotně nahradil.


fanda357 
Proč nehraje Zeman?

24.08.2010 19:25

Je to pravda anebo další pomluva? http://www.efotbal .cz/index.php?page=clanek& clanek=77720


haklos 
no comment

24.08.2010 19:54

no ty krávo... 3 roky tady čtu jak je super že máme toho správnýho kapitána SuperToma Řepu - Tomíku miluje me Tě, Jsi nejlepší - a najednou po pár prohrách je ten nejhorší... Asi si půjdu přečíst fora židů - takovýho breku tam nebude...


Kocek 
re: no comment

24.08.2010 20:15

Spíš to vypadá, že ti, co jej bezmezně milovali a roky nad jeho excesama zavírali oči, konečně prozřeli... Já ho mám rád, takovej srdcař ve Spartě dlouho nebyl a nebude, ale negativa prostě převyšujou pozitiva, tudíž bude pro všechny lepší, když po sezoně odejde jako mistr ligy, než aby Sparta dál trpěla tím, co vyvádí. PS. i já se jej cca 3 roky zastával, a se zmrdstvem na idnes se denodenně za Řepáka rval :)))


chico 
re: no comment

24.08.2010 20:17

Od tý doby co se nechal BLBĚ vyloučit v zápase s Brnem a my defacto přišli o titul, tak už bych ho ve Partě nejradši neviděl!


acskncl 
re: re: no comment

24.08.2010 22:47

Ty ses vazne expert....


Kocek 
re: re: re: no comment

25.08.2010 08:35

Expert proč, že se nebojí říct svůj názor, kterej se sem "někomu" nehodí? Já to nevidim sice tak radikálně, ale faktem je, že jeho vyloučení s Brnem nás nestálo jen titul, ale díky titulu i lepší pozici v podzimním předkole LM.. A to už je na pováženou..


acskncl 
re: re: re: re: no comment

25.08.2010 09:11

titul nas stal ahra na nulu na Bohemce


chico 
re: re: re: re: re: no comment

25.08.2010 15:01

Jo, jasně za všechno může všechno možný, jen ne Tomášek!


Ludva 
re: re: re: re: no comment

25.08.2010 13:19

Už jsem na to přišel..Kocku že máš novej nick? Ten "chico" tady přišel a prudí, píše kraviny, zatímco ty jsi občas i napsal něco rozumnýho v poslední době...jenže to se s tebou lidi nehádali a asi jsi se nudil..:))..že je to tak?:)


Kocek 
re: re: re: re: re: no comment

25.08.2010 13:34

Píšu pod jednim nickem a to tak, že někdy se mnou někdo souhlasí, někdy ne. Nepotřebuju sem psát pod více nickama jako to dělám na idnes :))


chico 
re: re: re: re: re: no comment

25.08.2010 14:43

Takže když má někdo jinej názor na SF, tak sem nesmí psát? To by bylo jak za bolševiků! Ale to ty nemůžeš pamatovat...


Ludva 
re: re: re: re: re: re: no comment

25.08.2010 15:23

Někdo ti snad říkal, že sem nesmíš psát? Piš si co chceš..ale jak by řekl klasik..taky tady můžeš virtuálně dostat přes držku!:))


chico 
re: re: re: no comment

25.08.2010 10:06

No jo, dal vám sudy piva, tak je prostě dobrej :-)


Bruska 
Tomáš Řepka nejlepší v Praze

24.08.2010 22:54

žádný jiný pokřik nezněl po zisku tolik vytouženého titulu U džbánu i jinde v dalších hospodách s takovou intenzitou jako ocenění zásluh našeho kapitána. A já se k němu hlásím i dnes. Co se stalo tak dramatického, že i na tomto webu musím na jeho adresu, kurva, číst židovské nářky, že by měl končit? Kdo je vlastně napsal ? Nestačí Sport, Dnes, Kvasnička, Bosák, Buchert, Vízek a ještě pár dalších lokálkářů, paranoidních mamrdů, kteří při vyslovení jména Sparta a Řepka ovládne taková nenávist, že už pomalu neví co by měli napsat, aby jemu i nám znechutili fotbal. On některé fanoušky dnes již ani nechrání dres Sparty, aby nepochybovali nenechali sebou manipulovat. Fotbal není provoz vlaků v Anglii, kde vše jezdí podle jízdního řádu na minutu. Patří k němu porážky, průsery i nepodařená utkání, o jednom z nich jsem v neděli napsal článek a určitě jsem v té chvíli neměl růžové brýle, ale je prostě hranice, za kterou, jak v prvním příspěvku napsal Kovanej jít nelze. Sparta má problém, je to naše mužstvo a tak je potřeba vážit každé slovo, abychom z toho problému nedělali ještě větší průser. Jako 12. hráč máme nároky na ostatní na hřišti, chceme úroveň, mějme nároky i na sebe. Tahle diskuse je zčásti blábol, která odráží mizernou úroveň článku. Sorry, ale tudy cesta nikam nevede. Hlavně to nechce mít krátkou paměť. Máme titul, jako jediný český tým zajištěné na podzim evropské poháry a jsme i přes všechny problémy před sešívkami, Ostravou, Teplicemi a Jabloncem. Kdo chce být po sobotním utkáním fanoušek Plzně, tak ať se tam klidně odstěhuje, ale ať na jaře neleze zpátky na Letnou. Takže znovu a nyní : Tomáš Řepka nejlepší v Praze. Sparta Forever !


pan fotbalista 
re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 07:19

KRÁSNĚ A PRAVDIVĚ NAPSANÝ.


acskncl 
re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 08:14

Nelze nez souhlasit!!! Paradne ten choral u dzbanu pan S. vymyslel:-)!Nechapu ty vocasi co maj rudej dres a podlehaj tem med mrdkam a zerou jejich uchylne nazory.


Kocek 
re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 08:33

Nazdar, já rozhodně žádný hysterii MM nepodléhám, naopak, jak sem psal výše, roky se se zkurvenejma slávistama hádám na idnes a rvu se tam za Spartu, potažmo Řepku. To, že náš superTom si o sobě myslí, že je něco víc, než ostatní, mi nikdy nevadilo, má na to právo, neb jako stoper je prostě the Best. Ale to, že na hřišti se chová občas "nestandartně", že dělá blbosti i v civilu, je pravda, a tohle poškozuje dobré jméno Sparty. Novináři na tohle budou čekat pořád, a nevěřim tomu, že je Řepa natolik imunní že by tyhle věci neviděl a neměl to v hlavě. A to je to, oč mně osobně jde. Nikoli Řepáka vyhánět, ale zcela rozumně dojít k závěru, že vyhrát boj s MM nelze, tudíž ať dohraje sezonu bez jedinýho excesu, uděláme další titul, a pak ať skončí jako král. Jinak mám vážný obavy, že za rok dva odejde jako spráskanej pes a bude se mu smát kdekdo...


bohdalka 
re: re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 11:36

já bych to nechal na něm...:-) je hrozně těžký určit, kterej moment na odejití ti ještě zachová korunu krále na hlavě...proč by to nemoh bejt ten příští rok...nebo ten další...:-)


thrashmann 
re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 13:19

Zrovna jsem se chystal napsat něco podobnýho. Brusko nádherně jsi to napsal, mluvíš i za mě přímo od srdce. S Tvým názorem souhlasím a také se pod něho podepisuji.


Ludva 
re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 13:22

Díky Brusko, tak dobře bych to nedokázal napsat!!


TunoNegro 
re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 15:21

Z tohodle důvodu jsem článek psal. Zajímalo mne, kolik lidí ve skutečnosti zlynčuje vedení až někdo bude mít koule ho/je vyhodit. Trochu mne mrzí to, koho si mnoho lidí dává za modlu...


Bruska 
re: re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 16:38

Já nikoho lynčovat nemíním. Jenom nesnáším, když nevděčný lidi mají krátkou paměť. Podle mne si Řepka přečte tolik negativ o své osobě jinde, že alespoň na tomto webu bychom se mohli této předčasné a pro mne zbytěčné debatě alespoň vyhnout a zůstat u Podporujeme svého kapitána. Proto ! Přesně jak napsal v prvním příspěvku Kovanej... Mezi námi, Řepka je prostě sparťanská šlechta a vše ostatní je bledá závist. Kdyby hrál za jiný klub, což nepřichází do úvahu, protože má narozdíl od Kisela charakter, to by najednou byla jiná optika, jiné titulky a uctivost. Plivanec by najednou nikdo neviděl, místo blikanec by se psalo o unfair provokacích soupeře a potřebě chránit jednoz posledních hráčů, kteří v naší lize mají úroveň fotbalisty evropské třídy.


manicsis 
re: re: re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 16:50

Zrovna Kisela herně nemusím, ale myslím že charakter má. Nikdy ze sebe nedělal žádnýho srdcaře a vždy se vyjadřoval sympaticky. Jak jsem ho neměl rád na hřišti tak v rozhovorech a tak mi přišel jeden z mála co mají v hlavě mozek.


Bruska 
re: re: re: re: Tomáš Řepka nejlepší v Praze

25.08.2010 18:52

Přišel do Sparty za velký peníze, souhlasím, že jeho týmem nebyla Sparta, ale Bohemians, to že ze své gáže dával prachy do kolchozu byla jeho záležitost, i když vzhledem k zápasu, který prodal Kozinka, Panenka a spol v Třinci pro nás starší dost degustózní. Ale způsob jakým odešel z klubu lze podle mne Sparta nezůstala nic dlužná jemu, ale on Spartě docela dost, protože investice se nezaplatila a odcházel prakticky zdarma s tím, že se jako " ušetřilo" na jeho jistě královské gáži. Sparta souhlasila s tím, že půjde hodně daleko do ciziny, kde se předpokládalo, že se uživí a v případě návratu do Čech Kisel vždy tvrdil, že jedině Klokam je zvířetem jeho srdce. Netvrdím, že jsem jeho rozhovory četl nějak pozorně, ale o ambicích být klaunem v cirkusu Eden tam nic nebylo. Kdyby měl charakter, tak alespoň ze slušnosti něco podobného neudělá, konec konců co mu tak úžasného může tým na komunálním stadionu ve Vršovicích nabidnou kromě zelené sedačky až tam bude hrát jeho skutečný idol nebo i s ním skončil ?


manicsis 
Řepa

25.08.2010 15:19

Já mám Řepu rád, hájím při jakékoliv možnosti, a rozhodně nechci aby končil či něco podobného. Je ale fakt, že jeho pozitvní přínos/zejména na hřišti/ často devalvuje svým chováním na veřejnosti a nesportovním chováním na hřišti. Je jasné, že herně je zcela jinde, ale flusanec na Volešáka je velká chyba, ledabylé sbírání žlutých karet taky, a ať si medmrdky píšou co chcou, tak Tom jim ochotně dává munici na ty jejich sračky. To je imho fakt. Taky si myslím že Řepa a Bláža by neměli na hřišti tak hučet do Niklase a Pamiče. Kdyby to byo nějaké : Kurva cos to vymyslel,či něco podobného, neřeknu. Ale to jsou většinou mnohasekundové sprchy řevu a vy co jste hráli nějaký kolektivní sport mi potvrdíte, že toto Vám na psychice nepřidá, když vás po každé chybě ti dva zmrdají jak malé kluky. To si mají říct s klidnou hlavou po zápase, že takto to nemá dělat atd. Rozhodně neventilovat vztek a rady takovýmto způsobem v rozehraném zápase. To se potom ti seřvaní bojí ukázat a naběhnout si aby nic nezkazili a nechytli další fén od mazáků. Myslím že negativní vliv SuperToma povážlivě stoupá na úkor toho pozitivního.Ale jsem si jist, že ho nikdy nepředběhne. Je třeba Řepu ctít, ale ne zaslepeně a nekriticky a někdy otevřeně přiznat, že možná i trochu poškodil Spartu. Jinak samozřejmě Řepa forever!:)