Ring volný! ( 3 ) - Jozef Chovanec, pokračovat, či ne?

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Imothep 
Souhlas Votrok!

27.08.2010 07:53

Chovanec nema už spartě co nabídnout!


Kocek 
Ať zůstane

27.08.2010 08:20

Ale, chci zcela jasně slyšet, KDO z trenérský čtyřky na tréninku učí kluky narážečky, standardky, kombinace, brejky, atd.. Protože já opravdu dodnes nevim, kdo vlastně kluky vede, kdo je opravdu TRENÉR. Dále bude nutný srovnat Řepku a Blažka, a to tak, že dost radikálně, jinak tihle dva kabinu rozeserou víc, než Hřebík. Změna trenéra je nesmysl, přijde někdo novej, v zimě si sem natahá nový hráče, a zase nám bude rok trvat, než se trochu sehrajou? Ne ne ne, ať to takhle zůstane, ale chci vidět nějakou změnu, hlavně v přístupu starších hráčů.


gero 
re: Ať zůstane

27.08.2010 08:55

Ja chci trenerské trio KOCEK,PESFILIPES a LUDVA !!!


Kocek 
re: re: Ať zůstane

27.08.2010 13:20

Ty woe, to by v kabině byla harmonie :))


Mru 
re: re: Ať zůstane

27.08.2010 16:51

Ty woe, já chci taky!!!!! :) Jinak jsem pro,aby Pepík zůstal- teď to nemá smysl překopávat. Jinak Nedvěd je "zajímavá alternativa",ale my tam potřebujeme kurvu co se nebude s nikým srát a pořádně to tam zjebe....


jiri 
ANO i NE!

27.08.2010 08:27

Ano, pokračovat v případě, že by měl přijít někdo jako Vrba, Komňacký, Psotka a já nevím jaké návrhy tady padly. To už tady totiž všechno bylo. To jsou totiž trenéři pro průměrné české kluby. Pokud srovnávám tyto pány a Chovance, tak musím být jednoznačně na straně Chovance. Úplně něco jinýho by bylo, kdyby měl přijít trenér, kterej má zkušenosti ze zahraničí a z evropských pohárů, hlavně z LM. Ano, byl by to nejspíš cizinec a požadoval by plat jako Řepka a Blažek dohromady, možná ještě víc, ale to se prostě nedá nic dělat. Experimentů typu Griga, Bílek a Lavička bylo dost!


pan fotbalista 
re: ANO i NE!

27.08.2010 08:40

Tak to je přesný. Naprostý souhlas.


Kocek 
re: ANO i NE!

27.08.2010 08:46

Jo, taky mě napadl třeba Hiddink, ale kde na něj vzít a nebejt jako slávisti(tedy nekrást)?


Gringo 
re: re: ANO i NE!

27.08.2010 13:51

No, rozloučit se s Řepkou a Blažkem :-) Jinak souhlasím s názorem Brusky.Chovanec zůstat a přitvrdit (sakra vždyť je i generálním sportovním manažerem),když nemůžeme mít zahraničního trenéra!


Kocek 
re: re: re: ANO i NE!

27.08.2010 14:26

Jen jestli na to právě Pepa má, najednou bejt tvrdej na lidi, s nimiž si řiká "ty vole". Kdyby byl tvrdej tak, jako na Zemana, na všechny, tak dneska hrajeme LM.


majk 
re: re: re: re: ANO i NE!

27.08.2010 14:49

ty vole se zdravil i se Sieglem. A vyhodil ho,tak proč by neuměl bejt tvrdej na kohokoli jiného ?


j.holiday 
re: re: re: re: re: ANO i NE!

27.08.2010 15:12

"jdi do prdele, ty vole" byl pozdrav?


majk 
re: re: re: re: re: re: ANO i NE!

27.08.2010 15:14

rozloučení :-)


jardys 
Pokračovat

27.08.2010 08:46

Nemyslím si,že ted je nejvhodnější doba přepřahat a měnit Chovance za někoho jiného.Když jsem si tak začátkem léta sumíroval,jaké jsou naše vyhlídky do budoucna a jakým směrem kráčí naše Spartička,tak mi to vycházelo celkem optimisticky(předpokládaná účast v evrop.pohárech)a vše se ještě umocňovalo příchodem Matějovského a prodloužením smluv u klíčových hráčů.Co víc by si mohl fanoušek přát v našich podmínkách přát?No a pak to začlo: karty,zranění,prohry a kádr se měnil,jak apoštolové na orloji.Docela slušná kalamita,která by zamávala i s jinýma.I to se může stát,ale co by se nemělo opakovat je nasazení a bojovnost v některých zápasech,to byla prostě klasika viděna pod různými trenéry.A Jožka to také přiznal,že někdo tomu dá celý den a jiný 3-4 hodiny a tradá.A to je chyba!Samozřejmě i Jožkova.Takže pěkně utáhnout šrouby a makat.GSM není bez chyb,ale za sebe bych mu dal jěště čas k jejich nápravě.


gero 
Chvanec ve,ale...

27.08.2010 08:58

...ale dal bych mu šanci,podle toho jak zvládnem Brno a další 3 kola po repre přestávce,případně zápas(y) v EL.


netahlo 
urcite vyhodit chovance

27.08.2010 09:03

to co predvadi za styl je k smichu doma hrat na jednoho utocnika,v ziline poslal do zapasu tretiho utocnika az v 86.minute!!!dava hrace na posty na kterych nemaji co delat,treba misto toho aby nechal kucku v kapr lize odpocinout tak ho tam daval furt a pak je unavenej na dulezite zapasy v evropehraci mu prerustaji pres hlavu hlavne repka,a furt dokola se na neco vymlouva-nedokaze si priznat ze treba zapas prohrali jeho chybou napr.spatnou taktikou,jestli tam zustane tak ani nepostoupime z evr.ligy,vzpomente si pak na me.


Průcha 
re: urcite vyhodit chovance

27.08.2010 09:20

milé netáhlo, ty se fakt domníváš, že postoupíme ze ZS EL??? Se současným kádrem (na poměry ČR je vynikající)by v EL nenadělal nic ani Ježek šmrncnutej Muríňěm:-))!!


Kocek 
re: re: urcite vyhodit chovance

27.08.2010 14:27

Po losu je to povinnost!!


gero 
re: re: re: urcite vyhodit chovance

27.08.2010 18:28

Kocku ač jsi budouci spolutrenér ACS a ja Ti nechci podrývat autoritu,tak se mylíš.Vem si,že Ruska a Italská liga jsou vyskoko nad naší a ani tu švycarskou bych nepodceňoval.Pouze v té švýcarské lize by možná Sparta hrála na špici,v těch dalších dvou,tak max.v půlce.Takže zas bych to nějak nepřeceňoval.Ano máme na to postoupit,ale rozhodně to není povinost !


Kocek 
re: re: re: re: urcite vyhodit chovance

30.08.2010 09:20

Sorry, ale jak ukazuje např. AC Milan, nebo Juventus, tak italská liga neskutečně klesla. Palermo je soupeř, přes kterýho je povinnost postoupit, a ač nechci podcenit Lausanne, druhá švýcarská liga to samý. S Rusákem (konkrétně Spartakem) jsme neprohráli snad 5 posledních zápasů, nevidim důvod, proč bysme nemohli porazit i CSKA... S CSKA budeme hrát o první místo


prso 
re: urcite vyhodit chovance

27.08.2010 21:04

super napsany plně souhlasim


majk 
Chovanec dle mne musí zůstat

27.08.2010 09:06

a to z několika důvodů. Dokázal udržet kádr, což je sice dáno tím, že o naše hráče není takový zájem. Ovšem prodejů typu Grajciar bychom asi mohli udělat více. Je to Sparťan, i v Žilině bylo vidět, jak ho vyřazení mrzí. Nebojí se dát šanci mladým, což mne při výkonech loňského dorostu v II. lize naplňuje velkým očekáváním do budoucna. Pokud uvažuje o změně stylu hry a zpřísnění přístupu v kabině, jak se nechal slyšet, je to pro mne znamení, že ví, kde se staly chyby a věřím, že je dokáže napravit. Ještě před rokem to vypadalo na hrůzovládu kluků z Edenu, ty se však dokázali rozklížit sami. Neudělejme stejnou chybu i my ! Sparta ! Pééépa Chovanec !!!


Tommy 
re: Chovanec dle mne musí zůstat

27.08.2010 09:44

majku, no já nevím, tyhle úvahy, prohlášení, plány, přísliby apod. už posloucháme dost dlouho a skutek utek'. Jako řeči hezký, ale pořád to u nich končí.


majk 
re: re: Chovanec dle mne musí zůstat

27.08.2010 10:43

řekl bych, že ne. Když vemem v potaz co Pepek tvrdil po svém nástupu do funkce, tak dost věcí splnil, byť se mu tehdá lidi smáli. Nevidím důvod, proč by neměl plnit další a další výzvy, kór když je nejen vidí, ale i pojmenovává......


Kocek 
re: re: re: Chovanec dle mne musí zůstat

27.08.2010 14:29

Někdy před rokem a půl tvrdil, že ve Spartě sou hráči, co si tam bejt nezasloužej. Dneska je konec roku 2010, a on tvrdí ZASE to samý?!! Tak sakra, asi je chyba v něm, ne?


majk 
re: re: re: re: Chovanec dle mne musí zůstat

27.08.2010 14:42

nebo v Tobě. Odešlo ze Sparty dost hráčů, kteří předtím dokola hráli. Namátkou Kisel, Matušovič, Došek.....


Kocek 
re: re: re: re: re: Chovanec dle mne musí zůstat

27.08.2010 14:49

Tihle hráči tu byli před rokem? :)))) Nenech se vysmát ty wole, ti hráli za Bílka.


majk 
re: re: re: re: re: re: Chovanec dle mne musí zůst

27.08.2010 14:50

on je tu Chovanec rok ?


malexx 
re: re: re: re: re: re: re: Chovanec dle mne musí

27.08.2010 16:31

bez urazky, ale precti si poradne, na co reagujes..


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Chovanec dle mne musí

30.08.2010 09:23

Tak Pepa je tady dva roky, to ví každej. Ale znovu ti opakuju, že např. Došek si pod Chovancem ani neprdnul. Jen díky smlouvě, ze který bylo těžký ho dostat, tady byl cca rok uplně zbytečně. A např. Kisela já zrovna nemyslel, ten za Spartu vždycky dýchal.


gero 
re: re: re: re: re: re: Chovanec dle mne musí zůst

27.08.2010 18:31

Všichni hráli už za Pepy ! Matušovič odešel po sezoně 2008/09,Kisel a Došek po podzimu toho sameho ročníku.Chovanec přišel už v půlce podzimu 2008/09.Takže ano přatelé Pepa už vede Spartu dlouhé 2 roky ! :-).


netahlo 
vyhodit chovance

27.08.2010 09:06

ze vyhral titul v gambac lize?vzdyt to neni zadnej uspech,v cesky slaboucky lize je sparta kralem ale pri mereni s evropou je to hruza a i diky chovancovi...a ted do me


mowen 
Ať GSM pokačuje

27.08.2010 09:08

Jsem rozhodně proti vyhazovu Chovance. Jednak nás dovedl k titulu (i když ten fotbal nebyl ala Barcelona) a hlavně - přesně jak píše Bruska - nevidím náhradu. Pánové Psotka, Vrba , Komňacký - to vůbec nemá smysl. Minulou sezónu se všichni rozplývali nad Komňackým - a kde je Jablonec i přes letní posílení kádru letos????? S ostatními to bude podobné. Ve Spartě prostě nestačí mít jednou za čas povedené období a i když se nám to všem zdá málo, i v tomto srabu jsme se dostali do EL a v lize jsme před židem. Počkejte, kde budou Plzeň a Olomouc na jaře - daleko za náma. Chovance by mělo smysl nahradit nějakou trenérskou hvězdou, ale to je jako bychom chtěli na hřiště Messiho apod. V našich podmínkách prostě za Pepu náhradu nevidím.


leošek 
Trpělivost vypršela

27.08.2010 09:10

Před mnoha lety vstoupil do Sparty Křetínský,časem si přibral Pepíčka a spolu vytvořili koncept pro trenéry Sparty jak budou hrát.Takže nikdo neměl šanci se realizovat dle svých představ.A tudíž ani šanci na úspěch.Potom to vzal do svých rukou Pepíček,Křetínský vycouval do energetiky a výsledky vidíme všichni.Ta žába na prameni je nyní úplně jasná.Chovanec neumí trénovat ani vést mančaft po taktické stránce.Bohužel.


ffontan 
...

27.08.2010 09:14

Chovanec ven by nic neřešilo - spíš by to podle mě chtělo nenechat si kálet na hlavu a když hráč hraje delší dobu prd, posadit ho a dát tam někoho jinýho... A to myslím i pro tu "radu starších" alias dědky 30+ - klidně tam mrsknout místo nich mladý, třeba nějakou situaci poséřou, ale jsem si prakticky jistej, že když nic jinýho, tak ta mladá krev bude aspoň pořádně bojovat a jezdit nahoru dolů. P.S. Určitě mi tu někdo virtuálně vmete do ksichtu, že i staří mazáci jsou třeba, ale to já už jako argument fakt přestávám uznávat, protože stavět ty staříky v některejch případech v podstatě jenom za zásluhy a za jméno je prostě špatně:-P


r0b0t 
Pokračovat

27.08.2010 09:30

Lepší trenér v České republice stejně není. To tvrdím i přes ty legrační nápady se všem Vrbama a Psotkama. Stejný jako minulosezónní onanie nad Koubkem a Komňackým, kterého navíc spousta lidí chtěla do reprezentace. A kde jsou ti dva dneska? V prdeli. Chovanec jednoznačně ve Spartě udělal kus práce. Jestli někdo neviděl rozdíl mezi tím chaosem ještě za Lavičky a minulou sezónou, kdy organizace defenzívy fungovala jak má, tak to nechápu. Vyhazov trenéra v současné době by byl leda tak na hovno, i když koukám, že anketa přesně odpovídá tomu co se píše v bulváru v posledních týdnech :-/


pohadkar 
Jeho plat.

27.08.2010 09:37

Do Žiliny byla cesta dlouhá, takže proběhla debata i o Chovancovi. Kamarád mě přesvědčoval, že ho neodvolají už z důvodu, páč už za Macha Pepa podepsal smlouvu, že bude mít do konce života měsíční rentu 300 tisíc. Neověřoval jsem si to, proto se tady zmiňuju a třeba se k tomu někdo vyjádří. Jinak osobně bych ho neodvolával. Jsme v EL, můžu tady vyjmenovat mraky věhlasných klubů, který by daly já nevím co, aby se dostaly aspoň do ní. Když vidím týmy, na který můžeme narazit, tak jásám. Podle mě by nikdo extra jeho odvolání neřešil, kdyby se nevěnoval naplno mediální masáži. O to víc mě tady udivuje, jak každej nadává na deník Zlo. Proč ho čtete? Já ho neviděl od zlatý Špotákový na OH a to jsem si ho koupil jen kvůli přední straně. Sparta je vděčný téma. Že támhle Jablonec, Ostrava a třeba sešívky jsou proti nám v naprostým srabu nikdo z nich neřeší. Prostě se od nich nenechte vytočit. Pražák Petera krásně ničí Baník. Prej Vydru koupil z Jihlavy soukromej investor a ze 100 míčů od Udinese dostala Ostrava podíl jen 20 mega. V Edeneu je fotbal až na pátým místě jen aby se stadion uživil, atd. atd. Nebrečte pořád, jsme Sparta!


Kocek 
re: Jeho plat.

27.08.2010 14:32

Že má Pepa doživotní smlouvu ve Spartě vim, ale částka 300 tyček je hodně nadnesená. Jinak s tebou souhlasim, jen to chce prostě začít pořádně makat a nebát se zatočit klidně i s Řepkou.


1893 
re: re: Jeho plat.

28.08.2010 00:44

Chovanec skutečně za Macha doživotní smlouvu dostal, ale bylo to spíš divadlo než reálně využitelná záležitost. Ta smlouva padla s Machovým odchodem a Chovanec se na ní nikdy neodvolával. Průměrně inteligentní člověk si snad nemůže myslet, že ta smlouva je platná dodnes.


Kocek 
re: re: re: Jeho plat.

30.08.2010 10:05

Tak já sem si taky řikal, že to je trochu podivný, ale např. na Slovanu dal Galis doživotní permici fanouškovi, kterej jako jedinej jel do Maďarska. A ta platí dodnes, i když se změnilo již několikrát vedení...


xMefisto 
...no nevim

27.08.2010 10:01

Pro me pohar pretekl uz davno... Hra nema jakoukoliv koncepci uz dlouho. Pan Chovanec je odpovedny za prichody a odchody hracu, jejich chovani na hristi atd.. Hraci si pritom delaji co chteji. Ti zkusenejsi rvou na sve kolegy..."pripad" Blazek neni ani treba komentovat. Ten uz dlouhodobe hleda vinika u jinych a jen on je tim "spravedlivym". Proc mame druheho velmi kvalitniho golmana na lavicce mi moc jasne neni, kdyz je mu, jestli me pamet neklame 33 let. S tim, ze by mel Spartu trenovat jen nekdo kdo prosel Spartou nesouhlasim, protoze je to nesmysl. Trenuje snad evropske velkokluby jejich byvaly hrac? Az na hodne ojedinele vyjimky nikoliv. Uz me taky zacina stvat jak se chovame my jako fanousci. Sparte se holt nedari, ale to jeste neznamena, ze jdu na fotbal proto abych piskal ci jinak hlasite projevoval nesouhlas s vykonem vlastnich hracu. To je preci nesmysl. Tim, ze na nekoho budu hulakat ci piskat se rozhodne hra nezlepsi...


jbee 
Chovanec? VEN!

27.08.2010 10:17

Začnu u objektivních důvodů, kterými jsou: 1) absence herního systému, 2) neschopnost udržet v kádru disciplínu, 3) neschopnost nahradit adekvátně hráče základní sestavy, NEBO přizpůsobit taktiku hráčům, kteří jsou k disposici, 4) neschopnost adekvátně reagovat na průběh zápasu (ta střídání jsou hrozná), 5) neskutečný alibismus (výmluvy na zákulisí, zranění, disciplinární tresty - probůh, vždyť při těch rozhovorech z poslední doby by člověk nebýt fotky u článku nepoznal, jestli náhodou nemluví Jábulím :-(((). Pak je tu subjektivní důvod, a tím je, že se mi opravdu hodně nelíbí předváděná hra. Já se chci fotbalem bavit, to je pro mě víc než vítězství za každou cenu. A na závěr se musím zmínit o příspěvku id Bruska. Je to až neuvěřitelné, ale musím naprosto bytostně nesouhlasit snad s každým odstavcem, a zejména s tím o zákulisí. Jediné, s čím se souhlasit dá, je otázka hledání náhrady za Pepíka. U nás asi není, takže bych se rozhlédl po zahraničí. Jistě, zahraniční trenér bude drahý, ale jedině to je cesta vpřed. Jistě si na něj můžeme ušetřit, když se zbavíme některých starších přeplácených hráčů, kteří stejně v kritické situaci (např. rozhodující zápas o LM), dokážou tak maximálně chybět kvůli nesmyslně vyfasovaným kartám.


fanda357 
re: Chovanec? VEN!

27.08.2010 10:25

Trenér ze zahraničí - dobrá myšlenka ale nerealizovatelná. Není málo hlasů českých trenérů, kteří se vraceli ze zahraničí, že hráči v ČR nejsou zvyklí trénovat, že v zahraničí se trénuje mnohem víc. Asi by brzo narazil a dopadl by jako Hřebík II. Absolutní nenávist ze všech stran.


jbee 
re: re: Chovanec? VEN!

27.08.2010 10:50

Pak jsme ovšem v prdeli i s celým českým fotbalem. A s tím bych se nerad musel smířit. Pokud čeští hráči (a věřím, že s některými nejen mazáky by problém být asi mohl) nebudou chtít makat, tak ať táhnou do... třeba do Bohemky, pro mě za mě.


fanda357 
re: re: re: Chovanec? VEN!

27.08.2010 12:31

Však taky je - když nejsou krajánci, kteří jsou zvyklí makat - protože musejí/chtějí, tak je vidět, že hráči z ligy nestíhají. A já pořád doufám, že Sparta je někde jinde, že ta donutí hráče makat, že to je jen chvilkový výpadek.


fanda357 
Je to těžký

27.08.2010 10:21

Nejprve by mne ale zajímalo, co se stalo přes léto se Spartou - tým skoro stejný, výsledky úplně jiné. Nesouhlasím s žádnou trenérskou dynastií. To je takové hraní si na štěstíčko, předzápasové rituálky, talismany apod. Stejně jako tuto "dynastii" někdo založil, může jinou "dynastii" založit někdo jiný. Moc se mi nelíbí měnit trenéra tak brzo - po pár zápasech. Vždycky si vzpomenu na hokejkového seshitkového Růžu, který v jedné sezone byl s týmem dokonce předposlední a pak vyhrál play off (? jestli se dobře pamatuji). Můj názor je - Hašek musí mít odvahu radiálně říznout do kádru ve stylu padni komu padni. Pak by mohl pokračovat. Musí mít odvahu začít hrát nátlakový fotbal s rozestavěním alespoň 4-4-2 a ne 2-7-1, jak to občas vypadalo na slovači. Jestli toho není schopen či ochoten - radilání změny v kádru, přestat s přizdisráčskou defenizivní taktikou - pak by asi mělo dojít ke změně. Za koho? Za kohokoliv, kdo hráče nejen "vyblázní", ale kdo bude praktikovat moderní, útočný, běhavý, nátlakový, agresivní fotbal. Kdo se nebude bát postavit na hřiště třebas mladíky, kteří tam ale nechají srdce.


Patriot 
Ono hrát 4-1-4-1 je tak ubohý, že to nemá obdoby

27.08.2010 10:59

Nechápu jak chce dávat goly, když hraje na jednoho utočníka, kterým si s nikým nemůže ťuknout i když je třeba silný (Bony) ale je tam sám. Nechápu tedy myšlenkový pochod Chovance. Také by to chtělo tým trošku zeštíhlit a nechat tam jen opravdové bojovníky a dávat příležitost mladým sparťanům.


referi 
Zatím zůstat

27.08.2010 11:07

Výměna hned nic nevyřeší,ale je třeba diametrálně odlišně řešit plnění úkolů.Např.do konce podzimu přesné určení výsledků v lize,stanovit úkol v EL,dle jasného rozboru s ohledem na los.Chovanec hovoří o zvednutí nároků na hráče,souhlasím,ale stejné nároky musí vyvíjet vedení na trenéry.Je potřeba aby troúhelník vedení-trenéři-hráči měly jednotný cíl a šly za ním a ne že budou házet vinu jeden na druhého,jen co se něco nepodaří.Všeobecně se asi ví kde nás tlačí bota,disciplína hráčů,chybí systém hry,nejasné kompetence a odpovědnosti.Jak vidíte tak každá strana troúhelníku má své problemy,ale individuálně je nelze vyřešit,musí to být systémová práce všech tří složek.Jeden z největších trenérů Sparty V.Ježek říkal,fotbalový klub aby fungoval musí mít 3 věci:funkcionáře,hráče a peníze,pořádí není důležité,úspěch zaručí symbioza.My jako fanoušci patříme dovnitř toho troúhelníku s tím že bychom měly podpírat jednotlivé strany a neustále jim připomínat že když se troúhelník rozpadne tak my vypadneme a oni budou jen úsečky.


fanda357 
re: Zatím zůstat

27.08.2010 12:32

"Zvednutí nároků na hráče" - a do teď je neměl? Bude toho vůbec schopen po těch mnoha měsících (zřejmě) benevolence?


Targo 
VEN

27.08.2010 12:46

a čím dřív, tím líp, včera bylo pozdě. Každej jinej trener by s jeho přínosem byl už dávno na ulici a ne vydržovanej 2 roky. Jediný, co mluví pro něj, je titul, ale to by minulou sezonu ten kádr s tím štěstím a okolnostmi okolo zvládl samospádem. Co se týče variant, těžko může být někdo horší, ale podle mě by měl dostat příležitost Komňacký, který měl uspechy skoro všude kam přišel a je za ním vidět práce. Případně vyzkoušet zahraničního trenéra, to tu ještě nebylo a zajímalo by mě, jak by to fungovalo.


mowen 
re: VEN

27.08.2010 13:15

No a podívej se, kde je Komňacký s Jabloncem dneska + jak dopadl v pohárech. A to mu Pelta nic nerozprodal, naopak poílil (pokud se ten řezník na pravým beku dá nazvat posilou). Podle mně nelze brát každý půlrok nového trenéra z periferie , jestli se mu náhodou nebude dařit. Do této skupiny řadím jak Komňackého, tak i současné komety - Vrbu s Psotkou- kteří podle mně brzo zhasnou. Vždyť se podívejte třeba na žida - 2 roky po sobě titul a pak střed tabulky - to se nám zaplaťpámbu nestává. A z hlediska Evropy - nedělejme si iluze - v dohledné době to lepší nebude (tím nevylučuju občaný psotup do LM) - i díky nám. Kdyby nás chodilo 20 000 na každý zápas, 50 000 z nás by si koupilo dresy nových posil jako to funguje v Anglii, Německu apod, byla by situace jiná.


Stanislav 
Chce to sklidnit emoce!

27.08.2010 14:21

Je úsměvné pročítat zde a na jiných webech kritiku a rady vedené amatérskou (byť dobře míněnou)poradnou fanoušků.Dělá to někdy dojem že Hašek a Chovanec jsou úplní pitomci,kteří fotbal nikdy neviděli a nedbají rad - mladí vpřed,dva až tři útočníci,agresivita,toho koupit a toho vyhodit atd...A hlavně vyhrávat!Že vyhráli ligu?To jen díky štěstí a neschopností druhých - že?Máme superpohár.Jsme nakonec jediní v evropských soutěžích,ale dle Saivera na nás stačí sestavit jakékoliv amatérské mužstvo?Dle médií je Sparta vřed GL?A výměna trenéra?Dle ankety na tn.cz kde sešitci radostně klikají?Podivné!


fanda357 
re: Chce to sklidnit emoce!

27.08.2010 14:48

Kdeže loňské sněhy jsou. Na Vrbu s Plzní už ztrácíme moc a přes Besiktas by Sparta asi taky neprošla.


malexx 
re: Chce to sklidnit emoce!

27.08.2010 16:49

Videl jsi v posledni dobe nejaky zapas Sparty alespon v televizi?


thrashmann 
JEDNOZNAČNĚ ANO

27.08.2010 14:43

Jednoznačně jsem pro,aby Pepa dál působil v roli šéftrenéra. Zaprvé si myslím, že jej ta facka od Žiliny bolí víc, než nás všechny dohromady a je odhodlaný vše odčinit a za druhé je to sparťanský srdcař, který by nikdy nebral Spartičku jenom jako jeden z kšeftů, nebo jako přesupnou stanici, což by hrozilo od téměř většiny jiných rádobytrenérů. !!!!! AŤ ŽIJE SPARTA !!!!!


Venous 
Chovanec ven!

27.08.2010 15:44

Psalo se tu, že vrátil na Letnou titul. Historie se nebude ptát, jakým způsobem, ale je nutno říct, že jsme v klidu mohli bejt druzí. Štěstí jako svině, což k fotbalu patří, ale měli jsme na víc. Máme jasně lepší kádr než ostatní! Nelíbí se mi jeho ustrašená taktika na hřištích soupeřů, nelíbí se mi defenzivní taktika na domácím hřišti, nelíbí se mi neustálé frázičky. Pokud zůstane, tak co se stane? Pár hráčů hrát nebude, pude do béčka apod. a s kým to bude hrát? S hráčema druhého, třetího sledu, jak povídá, a kteří nemají tu kvalitu jako hráči základu (jeho slova). A říkat po takové době, co je trenérem, že hráči na to serou atd., no sorry, ale to měl řešit dřív. Problémem je, jak už tu bylo častokrát zmíněno, hráči přijdou do Sparty, velký plat, nová auta, jsem ve Spartě, jsem mistr světa, budu hrát za chvíli v zahraničí, nemusím se moc snažit. A v tom je ten základní problém. A Chovanec si vybírá hráče...


malexx 
Je to jeste horsi..

27.08.2010 16:47

Nemyslim si, ze vymena trenera vyznamne pomuze. Predevsim, Chovanec je "nadtrener" instalovany Kretinskym pote, co Dan zjistil, ze tomu fotbalu opravdu nerozumi. Chovanec je tady uz asi pet let a ve Sparte ma patrne rozhodujici slovo. Takze: 1) Sam sebe nevyhodi, maximalne dojde k nejake rosade, jako ze se formalne zmeni jeho pozice a na misto Haska prijde nekdo jiny. 2) Kretinsky Chovance asi take tezko vyhodi, on nekoho takoveho potrebuje. Hrebika jsme mu vypiskali, take ted holt mame Pepika. 3) Ovabam se, ze problemy jsou hlubsiho razu. Vadi mi, ze stmelovaci tymu jako je Horvath, jehoz fotbalovast jsme mimochodem od jeho odchodu nebyli schopni nahradit, je vyhozen, zatimco Repkove a Blazkove (jimz zacinaji zdarne sekundovat Brabec a Sionko) maji pod Chovancem evidentne mimoradne postaveni, ktere zneuzivaji. Dochazi k vytvareni hierarchii mazaci-bazanti-cizinci, pricemz ti posledni to ve Sparte veru lehke mit nebudou; to je treba zmenit. Bohuzel se mi zda, ze soucasna situace se v dohledne dobe nevyresi a ti, kteri stoji za upadkem Sparty poslednich peti let, zadnou odpovednost nest nebudou. Tomu prispiva i to, ze vzhledem k Chovancove bohate sprtanske historii bude pocetnou casti fanousku vzyvan, i kdyby nas privedl do druhe ligy...


Alien 
Prosba

27.08.2010 16:55

Omlouvám se za SPAM, ale rád bych Vás - spolufanoušky Sparty - požádal o vyplnění dotazníku, jehož výsledky se stanou podkladem pro praktickou část mé diplomové práce. Téma sice není moc fotbalové, ale věřím, že si v něm každý něco dobrého najde. Za Váš čas při spolupráci Vám předem děkuji. http://spreadshe ets1.google.com/viewform?formk ey=dGxwRlFuTUVFVzNKaDN4UkNTVE0 tY0E6MQ


Uriel 
Je zde spousta sáhodlouhých příspěvků

27.08.2010 17:10

Tentokrát si myslím,že můžu reagovat stručněji,pže tady není co řešit: CHOVANEC-VEN!!!!! Jeho setrvání bude JEN a POUZE prodlužováním agonie a zbytečně vyletíme i z EL !!!!!!


Daa001 
Ne

27.08.2010 17:15

Nejvíce co mu vyčítám je nekoukatelná hra. Sparta přece nemůže hrát zaďoura. Chce to ofenzivní hru. Mě by se líbil Hřebík, ale muselo by se za něho vedení postavit, když bude kabina řvát že musejí dřít.


fanda357 
re: Ne

27.08.2010 18:09

Mně taky. Ale obávám se, že většině fans ne. A že vedení by nebylo ochotno vyházet půl kabiny.


milhaus06 
Svoboda

27.08.2010 17:48

Můj názor je takový, že by Chovanec měl zůstat. Pokud ovšem bude přístupný ke změně herního stylu. Toho 4-5-1...vlastně 5-4-1 (pokud hraje Niklas) mám už dost. Pokud by mělo ke změně dojít měl by áčko vzít Zdeněk Svoboda...vím...nemá tolik zkušeností co se týče trénování, ale jako hráč byl dobrej a hlavně to byl záložník tak by hra mohla přidat i na kreativitě...béčko sem hrát pod jeho vedením neviděl,ale zřejmě se pojedu podívat někdy do Počernic jak to kluci hrajou... Osobně si myslím, že by měl Spartě co dát. A Martin Hašek ať ty náfuky v áčku srovná do latě když to Chovanec neumí.


gero 
re: Svoboda

27.08.2010 18:43

Ja "bečko" pod jeho vedením viděl několikrát a bylo to zápas od zápasu jiné.Někdy dřeli a byla to holomajzna,jindý hráli kombinační rychlý fotbal,ale vybouchnout sem je viděl pouze jednou před 2 lety v Opavě.Jinak je to i tím,že jim chybí zkušenosti.Každopádně kromě toho výbuchu v Opavě,jsem vždy odcházel s jejich zápasu spokojen,aspoń se jim nedala upřít snaha.Ono totiž za "béčko" hrají většinou odchovanci Sparty,což je větší předpoklad,že je tam vice srdíčka.


Uriel 
Jen bych doplnil...

27.08.2010 18:12

Problém je určitě v tom,že Chovanec sedí na dvou židlích,trenér i GSM.Je evidentní,že nestačí ani na jednu,čili jediná možná cesta je ho prostě vykopnout ze Sparty.On se Jozef nějak uživí i jinde.Křetínský prostě musí najít odvahu a tento krok učinit,jinak se nepohnem! Jako nový GSM by se mi líbil Pelta.Ten měl úspěchy a vyzná se. S fin.možnostmi,které dostal Chovanec na přestupy by podle mne naložil stokrát líp a efektivněji.Trenér by byl až krok B,ale prvně musí přijít změna na GSM!


gero 
re: Jen bych doplnil...

27.08.2010 18:45

A co třeba Horník :-).


Bruska 
re: re: Jen bych doplnil...

27.08.2010 19:18

Laskavě si vzpomeň na debaty o Peltových nákupech v době, kdy prodal Fukala ze silnýho kádru zbyly trosky a u každýho druhýho přestupu se vedly spory co se za to v Jablonci postavilo.Za deset i vice milionu přicházeli fotbalisti, kteří nekopli do míče. Pelta byl a je špičkovej šíbr, ale v nákupu hráčů na Horníka prostě neměl. Neměl ani na Šetrleho. Pelta umí jiný věci jako sehnat peníze, sponzory i tam kde takřka nejsou, ale když mi jednou tvrdil, že obránce Petráš bude hrát za repre, tak jsem pochopil, že na nákup hráčů má příliš horkou hlavu, podívej se na posílení Jablonce to vyřešil jak Liborek Sionků v Žilině.


Uriel 
re: re: re: Jen bych doplnil...

27.08.2010 20:09

No,letos Jablonec zatím paběrkuje,ale ono je asi dost těžký s regionálním klubem typu Jablonce,kde ani fotbal netáhne,se držet dlouhobě na špici.Já bych řekl,že ten lonskej kádr měli výborně složenej a defacto až do posl. kola hráli o titul,což lze nepochybně označit za Peltův úspěch.Ty letošní posily se mu až tolik nevyvedly,ale to bysme se zase stočili k debatě jak je trh s hráči vybrakovanej,není kde brát apod.Je fakt,že voda z které musí český manažeři vařit je hodně destilovaná.Ale prostě si myslím,že by ty prostředky,které Chovanec dostal na hráče,Pelta využil líp a možná by se už nedělo to,že pouštíme hráče do jiných klubů,kde se vyšvihnou a my je jak blbci zase kupujem zpátky a zase u nás hrajou hovno :) A taky by se možná změnil model,kdy asistent trenéra slouží jako poskok a informátor pro mocného pana GSM.Všichni už vědí,že to v kabině dělá zlou krev,pan GSM nikoliv.Důvodů proč by měl Chovanec odejít je víc imo,ale nechci to tady zase moc zasírat...


Bruska 
re: re: Jen bych doplnil...

27.08.2010 19:29

Dobrej nápad Ivan Horník, že bychom jako Sparta přešli vůči médiím do ofenzívy a nesrali pro změnu zase my je, Vízek před infarktem by řval na Černého do telefonu, "kurva vypni ten přenos, Horník je na Letný, chechtá se do kamery a vidí to celá republika." Škoda, že je Ivánek v trestu, některé potíže by nenastaly.


Uriel 
re: re: Jen bych doplnil...

27.08.2010 19:39

voe dostal stopku na 10 let,to nevíš? A pokud se nepletu,tak Horník v 90.letech,když dělal GM na Spartě,tak v tandemu s koučem Ščastným(přišel právě po Chovancovi) Sparta 3krát v řadě převálcovala zbytek ligy a nedělala ostudu v LM, naopak(viz 97/98 2:2 @Parma, 3:0 Galatasaray atd).O tom,že by porazili doma Galatasaray 3:0 se může současného Chovancovu ansámblu jen zdát. Tže asi tak...


gero 
re: re: re: Jen bych doplnil...

28.08.2010 00:39

No to vím,ale třeba by mu promlčeli zbytek trestu ! :-).


Karlos 
pokus

28.08.2010 01:16

hlavne klid! sice to neni idealni, ale za to jak blbe se zranil Kakamil, ze jsme zacali ligu i pohary hned po MS(Kucka) a za exces + hodne prisnou zlutou z premiry snahy v polsku, tak za to jozef vazne nemuze. za to ze kwik a sionko netrefi branu tak za to taky ne a za kladrubskyho penaltu uz vubec. a nejaky kecy ze hraci nemaj moralku? proste do toho jde Repa naplno a nesnasi prohru a krivdu. a ze nas "pripravil" o titul? bez nej bysme o nej ani nehrali! jedina otazka kterou si kladu jak je mozny mit tolik zraneni z treninku?


Karlos 
re: pokus

28.08.2010 01:17

cimz jsem chtel rict ze sousedovi taky chcípá koza a plzen to celou sezonu nezvladne.


gero 
Trenér

28.08.2010 01:43

Staré pravidlo říká,že trenér je zodpovědný za hru a hráči za výsledek.Když hraje mužstvo aktivně a za zápas si vypracuje 5 tutovek,které nedá a pak prohraje "šmudlou",je to smůla,krerou trenér moc neovlivní.Ale pokud mužstvo za zápas pouze nakopává balony a hraje na náhodu,tak to je hlabně jeho chyba.Prosím o klik zde,dík.http://www.ultrasonline.c ...


RVS. 
Koncepce?

28.08.2010 09:05

Jak to tady tak čtu říkám si-znáte nějakého českého trenéra který má jasnou koncepci která vede-aspoň většinou-k úspěchu? Podle mě jasnou a úspěšnou koncepci měl Bruckner-ale nevydržela navždy. Zmiňuje se tady třeba Vrba-který se nechal slyšet, že nechává hráče hrát a využívá jejich kreativitu....No nevim,Plzni to zatím vychází,ale....


gero 
re: Koncepce?

28.08.2010 09:14

Projeď si jeho karieru,nejen v Plzni a zjistíš,že měl úspěchy i jinde.Takže to asi není náhoda.


Uriel 
re: Koncepce?

28.08.2010 10:07

Podívej se jak např. systematicky pracují v Olomouci pod Psotkou. S rozpočtem x-krát menší než my a jakej hrajou fotbal.Docela si dovedu představit,že kdyby jsme v aktuálním rozpoložení jeli na Sigmu,tak bysme dostali 2:0 3:1 atp. Mnohými experty na ligu je Psotka momentálně povážován za nejl. trenéra,mj. se o něm mluví právě jako o nástupci K.Brucknera.Dobrých trenérů tady je dost,cožpak o to.Problém je,že už jsme tady dobrých trenérů měli několik a všichni museli odejít,ovšem GSM toho máme pořád stejnýho.Tak kde je tedy chyba?


Karlos 
re: re: Koncepce?

28.08.2010 11:15

a pak ten nejlepsi kouc psotka prijede na letnou a dostane štverku...


pan fotbalista 
re: re: Koncepce?

28.08.2010 12:40

Ta slavná Olomouc... Vyšlo jí pár kol a najednou je nejlepší.¨Počkej za 10 kol. Včera jsem tam moc koncepce a krásy neviděl.


Bruska 
re: re: re: Koncepce?

28.08.2010 13:29

Pánové klidně si tady piště cokoli, obviňte Chovance z čehokoli, ale se slovem koncepce šetřete, neboť koncepce to je první slovo ve slovníku jistého Jarolíma, který na něm chtěl postavit kariéru českého Fergusona. Televizní komentátoři omdlévali nadšením, v jistém deníku psali o začátku nové éry českého klubového fotbalu a konec všichni znáte. Koncepci a antikoncepci přenechme sešívaným mozkům, patří ke kladu GSM, že kydy tohoto typu na oblbování příznivců nepoužívá.


Stoupa 
Náhrada za GSM? Neni

28.08.2010 11:20

jak správně napsal Bruska, trenéři který neznaj Spartu zevnitř hodně rychle pohořeli. Stejně tak dopadla hromada "hvězdných" hráčů. Obávám že Vrba nebo Psotka by dopadli stejně. Ono se to líp trénuje v týmu, kde od tebe nic nečekaj a netlačí na tebe. Viz Karel Jábulím u žida, ktrej je jednou nejlepčí trenér světa a podruhý ho zas odvolávaj a pak je zase nejlepčí. Ve Spartě je to kvůli MedMrdkám a fanouškům ještě mnohem horší. Trenér Spartičky musí být Sparťan, ale takovej mě teď momentálně nikdo nenapadá.


Uriel 
re: Náhrada za GSM? Neni

28.08.2010 21:45

A proč by to musel být spartan? Naopak, už by měl skončit tehle monopol býv. spartanů.(samozřejmě prvně tím,že vyletí Jozef).Vždyt se na lávce točej jenom samí spartani a nikam to nevede...


tomik-pomik 
Názor věrného fanouška z Finska

28.08.2010 18:24

Zdravím všechny a děkuji za tento Ring, popravdě očekával jsem ho. Jako věrný fanoušek Sparty od raného dětství zde vyjádřím svůj názor. Momentálně studuji v Turku (až do konce prosince) a jsem odproštěn od stupidit deníku Sport, naštěstí, protože i když člověk sebevíc chce a sebevíc igronuruje, některé výblitky jejich redaktorů ignorovat nelze. Díky bohu na jednom zahraničním serveru chytám utkání Spartičky (ČT některé nepovolí z důvodu mého pobytu v zahraničí) a viděl jsem zatím všechny zápasy. Ano, po utkání, které jsme prohráli (HK, ČB, Žilina, Plzeň, Žilina) jsem byl vždy moc naštvaný - ale nikdy mne nenapadlo nadávat hráčům, trenérovi atd. Jsme přeci Sparta. A i když mne herní styl trápí sebevíc, jsem rád, že v odvetě se Žilinou se Pepa aspoň na 2. půli vzpamatoval a konečně začal praktikovat 4-4-2. Dal bych mu ještě šanci, přeci jen hrajeme poháry a o tom se ostatním v ČR (nebo ve Finsku) může jen zdát. A pokud Pepovo odvolání nastane, spíš přemýšlím o tom, kdo by se pro Spartu hodil. Jsme vyjímečný klub a nevím, zda by Komňa, Psotka, Vrba a spol. Spartu zvládli. Měli úspěchy s provinčními kluby a tím naše milovaná Spartička rozhodně není. Proto mne (kdyby byl Pepa odvolán, ač si to nepřeju) napadá pouze Zdeněk Zeman.


tomik-pomik 
re: Názor věrného fanouška z Finska

28.08.2010 18:29

Jinak, co se týče EL. Viděl jsem losování naživo, takže jsem se celkem děsil skupiny s Juve a Citizens. Chtěl jsem skupinu s Dynamem Kyjev (tam máme rest z předchozích let) nebo skupinu se Zenitem či CSKA. Od 1.9. se přesouvám do jiného finského města a určitě chci jet na výjezd. Sice Petrohrad by byl blíž, ale ani Moskvou neopovrhuji, kdo chce jet se mnou, ať se ozve - tomas.lysy@seznam.cz. Jinak jsem se zařekl, že budu číst diskuze už pouze na SF, protože co někteří vyplodí na diskuzních forech některých serverů, to je fakt hrůza. Takže Sparťani. Hlavu nahorů, těšme se z Evropské ligy (kde bychom při troše štěstí mohli bojovat o 2.místo, uznávám, loni byla skupina lepší), dejme tomu Pepovi ještě chvíli čas (přece jen opět hrajeme EL a když odvolat, tak v zimní pauze) a věřím, že se vše obrátí k lepšímu - třeba již v pondělí v Brně. Proč? Protože Sparta.