Chceme my titul? (FK Baumit Jablonec - AC SPARTA PRAHA, 22. kolo GL)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
janecek 
Skutečně bídný výkon, i když jen pohledem z tv.

03.04.2011 10:58

Tentokráte jsem nemohl vyrazit, po 14 denním pobytu v nemocnici a týdenním umělém spánku ještě nejsem uplně fit a tak jsem sledoval zápas pouze v tv. Prachbídný výkon některých hráčů, minimální snaha- toliko viděno z pohledu tv diváka. Naopak - skvělý support a FANTASTICKÁ pyro show, kterou chválím a podporuji!!!! Pyrotechnika není zločin !!! Na další výjezd už se moooc těším, snad už budu v richtiku! Špartička Prague :-)))


paz 
re: Skutečně bídný výkon, i když jen pohledem z tv

03.04.2011 11:13

na hřiště to lítat ale nemuselo...http://aktualne.centrum.c ... zase si všlápl nějaký zaujatý rádoby redaktor, který napíše RADEK Matejovsky... denik sp*** má na uvodní strance druhej den clanek o tom jak repka ukazoval prostrednicek na fanousky... co zapas to kauza pro novinare... jak maji pak lidi chodit na fotbal kdyz museji cist takove neobjektivni zvasty?


Karlos 
re: Skutečně bídný výkon, i když jen pohledem z tv

03.04.2011 21:27

precti si zakony teto zeme + navstevni rad toho ktereho stadionu. Ale kdyz nekomu dela dobre skodit Sparte, tezko mu to rozmlouvat.


janecek 
Demagogie?

03.04.2011 22:21

Za komunistů, které mimochodem dobře pamatuji( je mi 44 let) platily rovněž demagogické zákony a našlo se x lidí, kteří je nedodržovali. Nejsem tupá ovce, abych dodržoval něco, s čím principielně nesouhlasím, byť je to někde napsáno. A že to škodí Spartě je naprostý vrchol demagogie. Já o tomhle vůbec nehodlám s nikým polemizovat. Pyro dělá atmosféru, strhává k fandění, výkonům, je esteticky pěkné, vzrušující, záživné. Nelze než napsat známé PYROTECHNIKA NENÍ ZLOČIN a věř mi, že já budu vždy z těch, kteří do toho budou sypat mraky peněz, budu to podporovat, pronášet na stadiony, používat a hájit to! A to vše ve svých letech. Ať si myslí kdo chce, co chce. Je mi to u zadku.


Kocek 
re: Demagogie?

04.04.2011 18:15

Mohu se jen zeptat, zda ti přijde normální nejvíc světlic a dýmů naházet téměř pokaždý v poločase, kdy před kotlem chytá Bláža?? Přijde ti normální házet světlice na hřiště, když svaz pokutuje za pyro i hostující klub?? Přijde ti to normální? Pokud ano, tak buď dobrej, a když do toho chceš sypat peníze, plať za Spartu pokuty. Ale díky tomuhle se kotel nikdy nezaplní, neboť většina sparťanů pořád ještě přemýšlí a tohle odsuzuje. Pyro ano, ale do prdele, ne na hřiště!!!!


nofake 
re: re: Demagogie?

04.04.2011 18:29

Ta poslední věta mě, přiznám se, trošku děsí.


Kocek 
re: re: re: Demagogie?

04.04.2011 18:39

:)


gero 
re: re: Demagogie?

04.04.2011 18:38

Kocku Ty zviře,to jsem netušil ! :-).Asi jsi ještě na vyšším levelu než Uroš,ten narval race fízlovy do huby :-).


Ludva 
re: re: Skutečně bídný výkon, i když jen pohledem

05.04.2011 10:15

Hloupé zákony nejsou od toho, aby se dodržovaly.


HVK 
A.C.A.B

03.04.2011 11:30

mrdky to sou


jbee 
Jen chtít nestačí...

03.04.2011 11:37

... bohužel nestačí ani "jen" bojovat (klidně si mě ukamenujte :-)). Dokonce v současnosti nestačí ani mít lepší hráče. Fotbal se vyvíjí a s ním i fotbalová taktika a herní systémy. A právě ten systém je taky potřeba mít, pokud chceme titul. A tady vidím jádro zakopaného pudla. Po porážce v Plzni jsem si zde (v diskusi pod referátem z mače) dovolil delší příspěvek, v němž jsem psal, že hlavně nesmíme začít panikařit a překotně točit hráče, měnit rozestavení, systém hry (máme-li jaký) a kdo ví co ještě... No, s lítostí musím konstatovat, že přesně to se stalo. A výsledek jsme včera viděli. Naší největší slabinou posledních měsíců je ofensivní hra, která buď zcela postrádá systém, nebo tento nefunguje; výsledek je nicméně týž. Máme 4 z určitě 10 nejlepší útočníků v lize, ale neumíme jich využít. Aspoň nám ale fungoval systém defensivní (zeptejte se soupeřů v EL). Ten byl založen na zesíleném středu pole (Kucka, na začátku jara Abena). Co se stalo po Plzni? Trenéři (tedy spíš GSM) se rozhodli vyřešit útočné tápání nasazením druhého gólově potentního útočníka právě na úkor středu zálohy. Proti dokonale trapnému Brnu to vyšlo. Proti takovým klaunům (navíc s nepříliš schopným trenérem) holt ta kvalita stačí. Proti Jablonci se ukázalo v plnočelné nahotě, že to byl krok vedle. Co se tedy včera podělalo? Inu, náš dvoučlenný střed zálohy, navíc s tradičně nepříliš důrazným Matějovským (mimochodem, nebyl to náhodou sám GZM, kdo v zimní pauze v nějakém rozhovoru výslovně řekl, že si střed zálohy Vacek - Matějovský "nedovede představit"?) naprosto nedokázal konkurovat zesílenému středu Jablonce. Ani Vacek není defensivní halv. Tím je Kladrubský, kterému ovšem rozhodovací strategie "když nevíš, šoupni tam Jirku" tentokrát přisoudila nezvyklé místo napravo. Aby toho nebylo málo, na pravého beka byl nasazen Zápotočný (o němž GSM pro změnu byl řekl, že s ním na pravého beka nepočítá - že by Alzheimer?) a průchoďák byl na světě. Zápa s Kládou se tam motali, pravou stranu musel hasit Brabec, který tak otevíral střed, kam se musel stahovat Pamić a neštěstí bylo na světě. O naprosté absenci systému pak svědčily mj. dvě situace, kdy jsme měli po rohu vyrazit do rychého brejku, ale dopředu "uháněl" úplně sám Matějovský, protože holt oba útočníci bránili někde na našem malém vápně... Bohužel tyhle chyby jsou tu pořád dokola. Dokud se vše daří, je to fajn; jak se něco zadrhne, nedokáže na to realizační tým adekvátně reagovat (ať operativně ve hře, nebo systémově). Takže podle mého bychom se měli teď honem rychle vrátit k osvědčenému rozestavení a obrannému systému. Doufejme, že pak porazíme sešitou lůzu a zase to nějak půjde...


dombas 
re: Jen chtít nestačí...

03.04.2011 15:18

..se středem zálohy souhlasim, naše dvojka byla slabá až trapná...a systém hry?? ten se snažim najít od doby, co stal lodivodem pepik...


Bruska 
Podstatné a nepodstatné

03.04.2011 12:21

Na jaře jsme prohrali dvě klíčová utkání. To se Spartě často nestává, když je opravdu potřeba tak zpravidla boduje. Co je toho skutečnou příčinou než než podružný fakt, že rozhodčímu se z jakéhokoli důvodu některé zákroky pískat nechtělo a jiné prostě zapískal? 1 - Prodej Kucky a Bonyho, pokud Spaŕta chtěla titul, neměla je prodávat. Hráč typu Kucky v Jablonci chyběl. 2 - Nesmyslné hostování Pekharta a komedie s jeho zařazením do základu v Jablonci. Ve Spartě nikoli pouze nemůže ale nesmí hrát hráč, který k ní nemá vztah. To není chyba Pekharta, ale zcela hloupý nápad vedení Sparty. Pekhart v týmu pro utkání v Jablonci patřil k nejhorším, prakticky se nepotkal s míčem a jak dal po utkání najevo, ani trochu ho to nemrzelo. Proč by taky mělo ? 3 - Trest pro Kadlece. Kadlec je ten hráč, který mohl v Plzni i Jablonci rozhodnout, ale to by musel do jara vstoupit rozehraný. Po trestu evidentně není ve své kůži, Golda se na něm nechutně podepsal, všiml si toho donce i Bílek, kterému to opravdu rychle nemyslí a nechal ho raději na lavici. 4 - Naučme se pochválit soupeře, když nás porazí díky bojovnosti a nasazení. Proč Vošahlík dávno nehraje ve Spartě? Takové hráče potřebujeme. Že povalil Pamiče? Proč ho před tím mimo vápno párkrát "nepovalil" Pamič ? Poč si nezjednal respekt ? To je náš největší problém. Představa, že to půjde samo. Nepůjde. Ani v derby. Podívejte se na hokej Třinec - Slávie to byla doslova válka. Tak se hraje o titul, musí k tomu být vhodný typ hráčů (Řepka to sám nestrhe) a ty po odchodu Kucky nemáme a nebo souhlasím s autorem článku chybí ta ochota přijmout bolest, jít na krev a sáhnout si kvůli titulu nad dno sil.


1893 
re: Podstatné a nepodstatné

03.04.2011 18:34

No, start Pekharta byl skutečně omyl. Ale.. Já neznám podmínky hostování, neznám smlouvu, nevím v kolika zápasech musí nastoupit apod. Dnes se jeví hostování Pekharta ve Spartě jako nesmysl, ale hodnotit to budu až po sezóně. Vošahlík Pamiče nepovalil, ale podsekl. :-)))) Takový ty přirovnání k tomu komu se momentálně v něčem daří nemám moc rád. Není tak dávno doba co mnoho našich fanoušků dávalo za vzor fotbalové Spartě Spartu hokejovou. Kdo by to udělal dnes ?


muf 
Hasiči

03.04.2011 12:47

Jumbo, já ti nevim. Píšeš, že zase pokropili nevinný lidi, ale jednou sem v tom kotli, tak s tim musim počítat. Proč spíš nezkritizuješ toho, kdo hodil světlici nebo dýmovnici?. Ten člověk si přece taky musí uvědomit, že tam hasiči nebudou jen stát a dívat se. A jestli s tím ten dotyčný počítá, tak tam nemá co dělat a měl by se vrátit do školky, kam inteligenčně spadá. Když to nepostříkají hasiči, tak tam budou chtít zajít policajti a hle, máme další článek o tom, jak se sparťanští rowdies perou s poldama, protože to tak dopadne, to všichni víme. Takže, ruku na srdce, čí to byla chyba? Samozřejmě i mě se nelíbí, že to udělali, ale chápu je. Určítě mi zase polovina lidí bude nadávat, že nechodim na stadiony a podobný kecy, ale s tim počítám


Jumbo1 
re: Hasiči

03.04.2011 13:01

Pochopil bych, že hasí to co dopadne na hřiště, ale v sektoru to klidně mohli nechat bejt. Není to prvně ani naposled, co v sektoru ACS byly ohně. Nikdy se nikomu nic nestalo, nevím, o tom, že by to někoho popálilo, je teda fakt, že jednomu, co byl na fotbale v lakýrkách, to ožehlo špičku...Mně samotnýmu několikrát vzplál oheň pod nohama, ale jak říkám nikdy se mi nic nestalo..Takže na ploše hasit ano, v sektoru ne, pokud to nepřeroste v požár - což se nestalo. A když už chtěj hasit v sektoru, maj mít takový vybavení a takovej systém, aby teda hasili jen viníka, nebo toho případně chytli a vyvedli. Proč to vybavení nemaj, mě nezajímá. My jim pomáhat nebudeme. Stačilo by, kdyby se při prohlídce soustředili na podstatný věci a ne nato, že má někdo s sebou petku vody k pití, a tý pyrotechniky by nebyla ani polovina.


Tomis 
re: re: Hasiči

03.04.2011 16:50

to by mě zajímalo, jak by sis takovou prohlídku představoval, už takhle to projížděli docela fest..


muf 
re: re: Hasiči

03.04.2011 17:09

no vidíš, a proč jí tam taháte, když je zakázaná? Tady ste se všichni divili, jak to bylo v anglii perfektní, bez policajtů a tak a tady jdete na stadion s tim, že se budete porušovat určitý nařízení. Je hloupé, to bez debat, ale je a tím, že ho budete neustále porušovat ty šašky nahoře jen utvrdíte v tom, že je správný a budete vysávat sparťanskou kasu. Ale to je samozřejmě v pořádku. Každý se domáhá svých práv, ale zapomíná na svoje povinnosti:)


acskncl 
re: re: re: Hasiči

03.04.2011 17:48

Pyrotechnika neni zlocin!!!


muf 
re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 18:07

není? a já myslel, že je na stadionech zakázaná


SOUTHBOY 
re: re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 18:31

Jestli se ti to nelíbí, tak si chod třeba do divadla...stop mod€rnímu fotbalu!!!


muf 
re: re: re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 20:09

já si ale nestěžoval, že na mě hasiči lijou bezdůvodně vodu. to je takovej začarovanej kruh a dokud to někteří z nás nepochopěji, tak se z toho kruhu nedostaneme


medabeda 
re: re: re: re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 20:42

Kdyby ty prasivy hasici nekropili sektor pro kazdou svetlusku, tak nic na hriste nelitalo. Spousta spartanu bylo i na tribune vedle kotle, myslis, ze kdyby tam nekdo z nich odpalil nejakou svetlusku, ze by ty dobrovolny smejdi vykropili kvuli tomu pul domaci tribuny? Ani hovno, vubec by to neresili.


muf 
re: re: re: re: re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 21:25

Tak ale vy víte, že Vás budou kropit a stejně to hážete, tohle nechápu.


kořala 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 21:45

Muf bude takovej ten uvědomělej vandrák, co určitě chodil fandit hokejovejm židům přímo do haly.


muf 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hasiči

04.04.2011 14:40

máš pravdu, uvědomělej sem, proto sem v sobotu nebyl prochcanej v kotli, ale pěkně v suchu na hlavní. Sice to neni moc sparťanský, ale lepší než šlapat vodu v botech na suchý ulici. Aspoň jednou byste si mohli odpustit ty čmoudíky a ohýnky na venkovním zápase, protože si pořád stěžujete, že ven jezdí málo lidí. A proč asi?


jarinvdf 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Hasiči

04.04.2011 18:35

Nikdo si na účast nestěžuje,sektor byl plnej až k prasknutí.Pyro k fandění patří a žádnej zamindrákovanej debil s hadicí ani uvědomnělej čumil mi to nevymluví.


jarinvdf 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Ha

04.04.2011 18:50

A ještě jsem zapomněl dodat,že ten zmrd Lafata kotel úmyslně provokoval,se divím že někdo nepřelezl a jednu mu necáknul!


Karlos 
re: re: re: re: re: re: Hasiči

03.04.2011 21:32

pokud se ti ten jak rikas eurofotbal nelibi, chod na okresni prebor.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: re: Hasiči

05.04.2011 10:20

Tam si choď sám a třeba si tam připrav tři tuny popcornu..my chceme atmosféru právě ve velkém fotbale a pyro k tomu patří a - bohužel pro tebe - už nás snad začíná být většina...PROTI MODERNÍMU FOTBALU!


Gabra 
re: Hasiči

04.04.2011 11:16

Já jsem měla lístek do kotle. Viděla jsem, že se pár jedinců snaží pronést pyro na stadion, a když přijel hasičák, tak mi bylo jasný, že to nedopadne dobře. Došla jsem si radši koupit lístek na tribunu a při první spršce jsem se pochválila. A fandění jsem si užila dost i na té protilehlé (a hlavně v suchu). :)


gero 
re: re: Hasiči

04.04.2011 18:44

Gabro-to je zrada ! :-).


gero 
2 místo

03.04.2011 14:07

To asi bude náš cíl ! Jablonec se nám přiblížil a asi nic jiného,než boj o 2 místo nás nečeká.


acskncl 
Jumbo

03.04.2011 14:24

Mala technicka. Penize vybrane za prodej samolepek nerovna se zisk na choreo, ty samolepky nejsou ze vzduchu a maji taky nejake vyrobni naklady. Takze castku realneho zisku do choreo fondu bych nechal na spravci choreo fondu.


Jumbo1 
re: Jumbo

03.04.2011 23:04

NO jo, promiň....chybička se vloudila, máš samozřejmě pravdu:-(


dombas 
hroznej výkon...

03.04.2011 15:25

...zasloužená facka,opět..jsem zvědavej, kolik ještě facek budeme muset dostat, aby si někdo konečně všimnul, jakou holomajznu to hrajeme a začal s tím něco dělat..neustálé keci pepika jak to mělo vypadat (ale nikdy to tak další zápas nevypadá) už mě dost lezou a nervy...těšil jsem se jak dáme seshitej mrdkám nálož ale s podobnym výkonem budeme rádi vůbec za výhru...


akrij 
nejhorší je že..

03.04.2011 15:49

...když by písk faul na pamiče a skončilo by to 1:1,tak bych dneska všude čet že to bylo cinklý :-D...


luckyboy 
titul?

03.04.2011 17:29

Já bych spíš řekl, že "chtěli bychom titul" než "my opravdu chceme titul" podle přístupu a způsobu hry některých hráčů. Naše hra včera byla opravdu slabá jak dětskej čajíček a Jablonec si z nás často dělal trhací kalendář. Nebyl to sice takovej propadák jako v Plzni, ale byla to profesorská bída a takhle se o titul NEHRAJE. Nečekal jsem, že budeme válcovat ligu rozdílem třídy po vydařeném dvojzápase s LVP a celkovém tažení Evropou. Ale, co nemůžu překousnout, je přístup některých hráčů, neochota si sáhnout na dno, sežrat trávník, prostě jít na krev. To, že se na sebe kluci koukaj při soustavným přečíslováním jako vykulený vrány s pohledem, čí je to hráč a neochota vzít na sebe zodpovědnost už nemluvě. Je to v prdeli, tyhle důvody nás stály titul, protože kádr na to bezpochyby máme. Jó a ještě jeden důvod tam je a to Peltovina s Pekharte. A to, že tam byla domluva, že nám ho pustí na hostování zadáčo nebo mrskej peníz, ale bude holt pravidelně hrát, aby byl vidět a on ho mohl po sezóně prodat lépe než z Jablonce. Bohužel to bylo na úkor Keriče, se kterým to Leovi na Bazalech šlo výborně a taky Venci. Teď by ho možná prodal líp napřímo z Jablonce, opět zkurvená bafuňařina...


mojža 
re: titul?

03.04.2011 20:28

naprostý souhlas,totální hovadina s angažováním na půl roku,akorát rozjebanej mančaft a titul,který se dal v pohodě udělat je v prdeli již totálně,za ty prachy co nalili Peltovi mohli přidat na platu Bonymu,který tady mohl řádit s Kweukem do léta a pak mohl v klidu jít kamkoliv,takže s touhle politikou ať jde Pepa doprdele a gratulace Plzni k titulu,opět naservírovaný titul na stříbrném podnose od Sparty,jako předloni sešívkám


FootballFanatic 
PYRO

03.04.2011 20:24

Včera skvělá pyroshow, ale házet to na plochu bylo asi zbytečný. Takhle se toho plotu a sítě v našem kotli nezbavíme :/


Ludva 
Pyro není zločin!

03.04.2011 21:21

Pyro bylo v Jablonci super, jediné pozitivum výjezdu! A že dolítlo až na hřiště? Přece si to lidi nenechaj pod nohama, aby pak zkropili celej sektor:)


Karlos 
re: Pyro není zločin!

03.04.2011 21:34

To vas to nejak sexualne uspokojuje kdyz vidite ohnicek nebo jak? Si proste pronajmete vojenskyho pyrotechnika nekam do vojenskyho prostoru, on vam udela show, vy se ukojite a vsichni budou spokojeny.


FootballFanatic 
re: re: Pyro není zločin!

03.04.2011 21:48

Sexuálně nás to neuspokojuje, jen jsme zapáleni pro hru.


gero 
re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 18:47

Mě to naopak vzrušuje ! Mám ho v pravé ruce a tiše si u toho předříkávám "hoř plamínku plápolej,tupou sílu udolej" :-).


kořala 
re: Pyro není zločin!

03.04.2011 21:50

Pyro bylo to nejlepší ze zápasu:-) a špatná nebyla ani sparťanská část na dlouhé tribuně, slušnej náběh na plot u hasičů, kterej pak museli bránit četníci, vykopané reklamy, neustále útoky na nádražáka s praporkem. Škoda jen, že tam nikdo neměl taky nějakou světlušku, docela by mě zajímalo co by na to dědci s hadicí.


janecek 
re: re: Pyro není zločin!

03.04.2011 22:47

Mám návrh. Další z našich výjezdů pojmeme tematicky- stejně tak , jako třeba retro výjezd, tentokrát uděláme PYRO VÝJEZD !! Hafo pyrotechniky, ohňů, dýmů, světlušek atd. atd. Od začátku až do konce! Ať už jednou těm, co pořád mají s pyrem nějaký problém a nekončící protikecy zavřeme huby!!


chico 
re: re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 10:30

Janečku, jak si strarej, tak si blbej. Udělej si ohňostroj na balkóně nebo na zahradě a máš to.


janecek 
re: re: re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 11:28

No jasně. Jenže za těch 44 let mého života jsou určité věci, o kterých nehodlám s nikým polemizovat. S NIKÝM. Kdybych Ti tady měl vypsat, co všechno v minulosti šlo a jak to fungovalo, bez jakýchkoliv dohod s kýmkoliv, asi by jsi se pomátl. Neznáš ještě nic, nic jsi nezažil, tak nesuď. A mě už vůbec ne.


chico 
re: re: re: re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 11:32

Zažil jsem toho dost. A tebe soudím jen z tvých příspěvků, nic víc, nic míň...


janecek 
re: re: re: re: re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 12:20

Tak v pořádku. Starej se o fandění, kotel, atd. atd. Jestli jsem pro pyro, či nikoliv, není důvod pro to nazývat někoho blbcem.To si laskavě uvědom. Toť vše.


Kocek 
re: re: re: re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 18:19

Neuraž se, ale zas tak starej, abys mohl moralizovat nad dřívějším režimem, nejsi!!! Tehdy by tě cajti sebrali, dostal bys do držky, měl bys problémy např. dostudovat, apod..


janecek 
re: re: re: re: re: re: Pyro není zločin!

05.04.2011 01:31

Kocku Kocku, dostudoval jsem maturitou v roce 1982, což jsi možná ještě ani nebyl na světě, na budku jsem od příslušníků VB taky párkrát dostal, třeba v roce 84 v Trnavě, což už jsi možná na světě byl, a vidíš. Všechno jsem to ve zdraví přežil, takže moralizovat si budu. A to z jednoho prostého důvodu. Všechno tehdy šlo a fungovalo i bez nějakých organizovaných skupin, internetu a mobilů, bez dohadů a schůzek s vedením. Kotel byl plný, na výjezdy jezdilo hafo lidí, všichni drželi basu a za jeden provaz a všem šlo o jedno. Mohu soudit, zažil jsem to a hodně , hodně dlouho.Jestli si někdo myslí, že na výjezdy a do kotle nechodí někdo kvůli pyru, je snílek a fantasta. Ty důvody jsou někde jinde a zvláštní je, že je , alespoň tady nikdy nikdo neřešil...:-(((. Takže shrnuto- nemáš ani ty, ani nikdo jiný patent na pravdu a bohužel ti chybí i to srovnání. Nesuď bez patřičného potenciálu lidi a okolnosti, které neznáš. Nehodlám platit žádné pokuty za Spartu, už jen proto, že ona nezaplatila za mě taky nikdy nic. A své poctivě vydělané peníze utratím za moc, moc pyra a taky nech na mě, kde , kdy a jak si svfoje pyro nahážu. A že v tom nebudu sám, na to vsaď:-)))


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Pyro není zločin!

05.04.2011 08:39

Trochu mi nelícuje to dostudování, pokud je ti 44, což píšeš vejš, tak v roce 82 ti muselo bejt cca 14-15, to si studoval v Plzni, ne? :))


janecek 
re: re: re: re: re: re: re: re: Pyro není zločin!

05.04.2011 10:37

Pardon, překlep! Samozřejmě 1985 !! Omluva.


Kožich 
re: re: re: Pyro není zločin!

04.04.2011 21:27

Myslim že Pyro výjezd by bylo něco tak krásnýho, že si to ani neumíte představit :-D Honzo máš mojí plnou podporu, a ty to víš :) Bůh ví že jestli něco takovýho bude, tak nepojedu s prázdnejma kapsama, ale narvanýma pyr...domyslete si sami :)))


Ondra 
PYRO ANO, ale...

04.04.2011 12:35

PYRO je nádherné, pokud nezasáhne do fotbalu. Choreografie spojená s pyrotechnikou je to nejhezčí, co je možné na tribunách vidět. Ale jakmile nějaký pako vytáhne dýmovnici, která na čtyři minuty zastaví hru, nebo někdo hodí byť jen malou světlici na hřiště, tak jsem pro ten nejtvrdší trest. Na prvním místě je FOTBAL! Bohužel mi přijde, že v poslední době od nás sparťanů není touha použít pyro, aby udělalo atmosféru zápasu, ale hlavním cílem je udělat bordel a tím pádem ze Sparty udělat klub, kterému fandí hovada.


Ondra 
re: PYRO ANO, ale...

04.04.2011 12:44

Zároveň je asi smutný, že k zápasu, ve kterém jsme pravděpodobně reálně ztratili šanci na titul, je 31 příspěvků ze 40 k pyrotechnice. K čemuž jsem teda taky přispěl. Asi něco špatně...


pesfilipes 
re: re: PYRO ANO, ale...

04.04.2011 13:33

diskuse o výkonu už tu asi nikho neba


acskncl 
re: re: PYRO ANO, ale...

04.04.2011 19:58

A proc by tu nekdo resil fotbal? Sparta v Jablonci stejne zadnej nehrala, tak neni ohledne fotbalu co resit.


gero 
Fanj...

04.04.2011 15:39

...Řepa jde před disciplinárku kvůli tomu,že ukazoval Jabloneckým fans,že jsou jedničky ! A ja myslel,že se fotbal hraje hlavně pro diváky :-).


Kocek 
re: Fanj...

04.04.2011 18:22

No, takže do derby jdeme zase oslabený a ještě s pořádnou ostudou, super.. Tak sem Toma poslední rok bral, a už zase si myslim, že je největší problém Sparty právě jeho chování.. Když vidim Zápotočnýho, mám obavu, že z něj si udělá trhací kalendář i poSranda Vlček


gero 
re: re: Fanj...

04.04.2011 18:51

Zapo to zvládne.A když ne,tak dostane klistýr ! :-).


1985 
Matějovský

04.04.2011 21:39

o zápase moc psát nebudu, výkon hrůza, rozhodči mi párkrát pěkně nadzved mandle a ten kretén Lafata ještě víc, když se přišel radovat pod kotel, to bylo na ohromnou facku... nicméně co mi vadilo na konci byl Matějovský, kterej si myslí, že když po zápase udělá smutný oči a hodí do kotle dres, že se tim nějak "vykoupí"...to teda za mě určitě ne a příště ať si ho nechá a radši něco hraje...


Kocek 
re: Matějovský

05.04.2011 08:41

Matějovský byl jeden z mála, co se snažil aspoň něco vymyslet.. To takovej Kladrubský byl vidět jen když střídal, stejně jako Podaný, kterej sice dal gol, ale jinak hraje uplný howno..


Bruska 
Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 01:11

nebo alespoň z těchto stránek.


janecek 
re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 01:15

Pravda pravdoucí:-) Pojďme s pyrem do ochozů, do ulic měst a na nádraží:-)


Ludva 
re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 10:31

To moc dobře nechápu tenhle tvůj úlet..jedním ze základních cílů Sparta Forever, tedy techto stránek, je podílet se na zlepšování atmosféry na stadionu, tedy mimo jiné legalizaci pyrotechniky v organizované podobě, kdy je tato zábava absolutně neškodná a přináší do atmosféry zápasu něco co třeba rozhodně nebylo na zápasu repre v Budějovicích..tak proč by se tady pyrotechnika jako neměla probírat???


chico 
re: re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 10:49

Protože organizovaně to mezi vámi nejde! Sám to vidíš... V kotli máte bordel... Já ve svým věku už tam stejně nechodím, ale i kdyby by mi bylo pár desetiletí míň, tak bych nešel. Teď tam není žádnej řád, každej si dělá co chce...


Ludva 
re: re: re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 11:10

Kecy, kecy, kecy..pramenící z neznalosti..tak po xté..pokud byla domluva mezi klubem a fanouškama o povolené pyrotechnice, NIKDY žádný problém nebyl...jelikož domluva není, není jiná možnost než to dělat takto "živelně"..nebo snad myslíš, že je možné sehnat 20 cvoků co si tam s odhaleným obličejem stoupnou dopředu do řady při odpálení, aby pak dostali trest málem za pokus o teroristický útok???? Stejně tak mě dostávaj obecne ty kecy, že kvůli pyru apod. jsou prázdné stadiony..právě proto, že není pyro atd. jsou prázdné stadiony...proberte se už tady a podporujte všichni atmosféru na stadionu!! Nebo se vám kurva líbí mrtvá atmosféra jak v kostele?? Libí se vám jen sedět a tupě čumět na fotbal? Proč byste pak na ten stadion chodili, když v televizi vám to 5x ještě zopakujou? To radši zůstaňte doma!


Karlos 
re: re: re: re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 14:55

a muze za to snad Sparta ze neni dohoda? nemuze. tak proc ji trestate? fakt mate tak jednoduchou rovnici atmosfera na fotbale = čmoudíky a ohýnky? nechte se lecit, úchyláci.


Ludva 
re: re: re: re: re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 16:26

Úchylák jsi ty, kterýmu evidentně nekdy od prskavky ohořelo oblečení nebo já nevím co a máš z toho hroznej mindrák, když jsi tady začal psát blbosti a máš hrozný problém s pyrem. Ano, může za to Sparta, může za to slavie, může za to baník, ČMFS, UEFA, všichni, kdo podporují stupidní pravidla o zákazu organizované pyrotechniky, která si sami sobě zřídili. Jsou to snad jejich akce, jejich zápasy, jejich soutěž, tak si snad oni mohou stanovit svá pravidla. Pokud by byla většina klubů pro, nevidím jediný důvod proč si to neprosadit. Jenže to by nesměli skočit na špek těm rádobyodborníkům z médií a různejm fízlům bezpečnostním expertům apod., kteří si od zákazu pyra slibujou bezproblémové fotbaly a naplnění stadionů rodinejma ovcema, který jim budou jen nosit prachy..že to tak nefunguje se už přesvědčujou pomalu všude, i v tý opěvovaný Anglii..lidi prostě na nudnou podívanou bez atmosféry fakt chodit nebudou. A pokud fotbal stojí za nic, pak je to jedině ta atmosféra, která tam opět za 14 dní ty lidi přiláká. Pyro je jednou z věcí samozřejmě, chorály, choreo atd. jsou dalšími...stejně tak jako když by se zakázalo stání v kotli, když by se zakázaly vlajky, když by se zakázal buben, když by se (když se) zakázalo choreo atd., tak jsme proti tomu šli, tedy jdeme i proti zákazu pyra. Pokud se ti to nelíbí, nenavštěvuj tyto stránky a budeš mít klid.


Karlos 
re: re: re: re: re: re: Jděte s tím pyrem do prdel

05.04.2011 22:31

mas pravdu, budu mit klid.


Kocek 
re: re: re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 11:10

Bohužel, je to tak. Kotel, co pamatuju já, byl opravdu 12. hráčem, dneska je to tam bohužel z 50% povl, co se ve jménu Sparty akorát chodí vybít, aby pak ve škole machroval, že si hodil petardu a zařval jude slávie...


Kocek 
re: re: Jděte s tím pyrem do prdele

05.04.2011 11:09

Komu tím vzdorujete?? Jako pochopim, že vám vadí represe svazu, a stupidní zákaz pyrotechniky. Chápu, že chcete něčeho dosáhnout a svazu "ukázat", že vás nic nezastaví, to je všechno OK. Ale kurva drát, tak proč tohle neuděláte na zápase reprezentace, kde byste tim udělali ostudu svazu jako kráva?? Proč to děláte na zápasech ligy a v pohárech, když víte, že za to dostává pokuty Sparta, která vás zpětně začne zase o to víc buzerovat a kontrolovat?? Kua, kotel s dlouhou tribunou teď celkem funguje, tímhle to zase akorát rozeserete!!


palics 
bojujte za Spartu!!!

05.04.2011 10:34

nejdriv se chci omluvit 12.hraci,ze sem se nakonec dopravila na zapas jinak nez busem,plan se mi zmenil na posledni chvili tak snad sem nezpusobila problemy,k zapasu-sestavu a system hry at si resi trener,ale me tam chybelo nasazeni,motivace,ta chut porvat se o dalsi titul,zbejva osm kol,z toho jen tri venku,ve fotbale se muze stat vse(kor u nas) a ja ten titul chci :) !!! takze bojovat,bojovat a bojovat, snad nas derby s zidem nakopne...jo a pyro neni zlocin