Exkluzívní rozhovor webu Sparta Forever s reprezentačním trenérem U19 Jaroslavem Hřebíkem - 2. část

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Ludva 
??

18.05.2011 21:40

By mě zajímalo na čem pan Hřebík jede v tom svým časoprostoru:))..nevím jestli je to tedy vůbec k smíchu?..hráči jsou líní, média mu nepřejou, fanoušci mu hazej klacky pod nohy...nikdo ho nepochopil a nikdo ho nemá rád...všichni jsou hold hloupí..;-)


HVK 
re: ??

19.05.2011 08:00

hráči jsou líní- stačí se podívat na naše hvězdy, média mu nepřejou - vždycky proti spartě, fanoušci mu hazej klacky pod nohy - no já mu je tam házel, nikdo ho nemá rád - 90 ku 10 ?


majk 
re: re: ??

19.05.2011 08:29

Na lenost a pohodlnost hráčů tu nadává po každém kole iks expertů, na sračkovitost médií taktéž. Když to řekne Hřebík, jsou z toho posměšky. Nějak tomu nerozumím.


HVK 
re: re: re: ??

19.05.2011 23:49

jestli můj příspěvek chápeš jinak než opozici Ludvovi ok


Tomie 
re: ??

19.05.2011 17:31

Ludvo, ve své zaslepenosti anihřebíkovstvím bys měl občas trochu prohlédnout..


Targo 
Jó,

19.05.2011 06:54

to mluvit o tom uměl vždycky hezky. Přiznám se, že se mi to i pěkně čte a nedivím se, že vykecal díru do hlavy Křetínskýmu a ten se pustil do tak radikálního řezu, jakým bylo odvolání Straky v době, kdy měl v lize 9 bodů náskok, tým šlapal a hrál se i celkem pěknej fotbal. Jo, prohrálo se vysoce na Manchesteru a v Lyonu, ale to byly týmy z jiný planety, což pak dokázaly i v následujících letech. Hřebík mi je pořád proti srsti, ale po trojnásobném pokřižování řeknu, že lepší než Chovanec a kdyby chtěli udělat výměnu, nebyl bych proti.


pohadkar 
re: Jó,

19.05.2011 07:40

Přiznám se, že bych od Targáče přivítání jéhá nečekal. Každopádně ani po měsíci waterboardingu by ho Křetinský už nevzal, kvůli fandům a těm negativním (99%?) MM. Také by asi nemohl být tou dobou v kabině jistý hráč. Snad nenaběhne Majk se svými nálepkami :-)


Herrer 
re: Jó,

19.05.2011 08:19

Já jsem byl i po prohře na Manchesteru spokojenej, protože jsme hráli otevřenej fotbal, na kterej se dalo koukat. Ostatně hráli jsme takovej fotbal, o kterým jsme dřív mluvili a přáli si ho, teda ne připosranej. Jasný, nebyl to ten strojovej výkon, kterej jsme předváděli v povedenejch zápasech za Hřebíka, ale taky nám Straka nikdy nepřinesl tak zoufalou křeč, která byla za Hřebíka k vidění v těch nepovedenejch. A ty čtyři góly, který jsme tenkrát na Old Trafford dostali byly taky celkem krutý. Jeden Homolova minela, kterou Strakovi nemůže vyčítat ani jeho největší odpůrce, pak tam byla nějaká přísná pencle, nebo standardka, snad i ofsajd, už si to přesně nepamatuju. Vím jen, že jsem si tenkrát říkal, že to mělo skončit 1:1:-) Možná to bylo od Straky naivní, možná si nepřipouštěl, že nerozkoukanej Křetínský bude čekat zázraky zrovna v týhle skupině a hlavně jsem přesvědčen, že kdyby na tom Manchesteru chtěl Straka ubetonovat snesitelnou prohru, nebo při dávce štěstí třeba i plichtu, tak by to zvládl. A je úplně jedno, že určitě jinýma a míň "odbornejma" zbraněma, než třeba Hřebík ubetonoval slavnou plichtu na Bayernu. Lyon byla podle všeho trága, ale ten jsem naštěstí neviděl, tak ho nebudu komentovat.


Celticgirl 
re: re: Jó,

19.05.2011 08:29

Máš špatnou paměť, Míšo :-). I za Straky jsme odehráli šílený zápasy.. jenže spousta fans to vnímala jinak, protože to trénoval Franz, kterýho měl každý rád. Je to pochopitelný, že oblíbencům "povolíš" to, co jiným ne a následně to vypustíš.. Já bych si to taky nepamatovala, kdyby mě po přečtení Tvého příspěvku nenapadl nějaký zápas, kde jsem pak volala tátovi výsledek a fotbale jsem mu řekla jen to, že nejhezčí moment a jediný moment kromě gólu přinesl Franz svým zpracováním míče na lavičce :-). Ještě tu nebyl trenér, za kterého bysme odehráli jen dobré zápasy.. A co si budeme povídat, za Franze jsme to urvali vše silou, chutí vyhrávat.. Jaroslav Hřebík má tu smůlu, že tuhle vlastnost neumí v hráčích probudit.. že i když se nedaří, tak se to aspoň nějakým způsobem urve. Škoda, dle mého je to jediná věc, která mu chybí, ono to souvisí s komunikací s hráči atd... Každopádně děkuji za rozhovor, byl hodně zajímavej.


Herrer 
re: re: re: Jó,

19.05.2011 08:45

Na těch nižších nárocích asi kousek pravdy bude, člověk mu fakt byl ochoten odpustit víc, protože viděl, jak tím žije. Stejně tak jako odpouštíme Řepovi;-) Ale na tý křeči trvám, tak viditelný to za Straky nikdy nebylo. Já jsem nejspokojenější, když se hráči ve Spartě baví a záléží jim na ní a tak mi to za Straky přišlo. A že jsme to urvávali silou? Vždyť přece i právě tohle dělá Spartu Spartou;-)


Celticgirl 
re: re: re: re: Jó,

19.05.2011 08:53

To ano, ale žádná sláva to taky nebyla fotbalově ;).


Alesh.SF 
re: re: re: re: re: Jó,

19.05.2011 09:26

Já si pamatuju na zápasy pod Franzem, kdy už na ně ten jeho přístup nefungoval a vyhrávalo se často jen díky spornejm gólům / penaltám v posledních minutách.. Tehdy si díky tomu ACS připisovalo body a zároveň nové odpůrce..


mekki 
re: re: re: re: re: re: Jó,

19.05.2011 11:40

nějak mi pod Franzem utkvěly v paměti ty strašidelný zápasy jako s Limassolem a Ferecvárosem v předkole LM..... na druhou stranu zápas doma s Panatinaikosem nebo v Liberci nebo na Žižkově za Hřebíka byly taky dost o křeči...


r0b0t 
re: re: re: re: re: re: Jó,

19.05.2011 18:57

Mohl bys prosím uvést nějaké příklady zápasu , který tehdy Sparta rozhodla sporným gólem nebo dokonce penaltou v posledních minutách? Stačí dva. Děkuji.


Tonda 
re: re: re: Jó,

19.05.2011 13:25

Přesně Hřebík se hezky poslouchá a snad může mít i v ledasčem pravdu,ale nic není jen o tom mém.Fanoušci i MM k fotbalu patří..Je mu se nelíbí pracovitost hráčů,ok,má recht,ale kdo je tu od toho,aby je k tý pracovitosti donutil???Proto si myslím,že tam kde je teď je dobře.Ad fans:Ty neustálé útoky všech proti fanouškům mě nebetyčně serou (i když to třeba tak p Hřebík nemyslel,ale nejde jen o něho)...Dobře někdy jsou ty akce fans trochu kách,ale taky se můžu ptát proč???Protože jsme všem u prdele.Já vím,že z nás netečou takový prachy jak jinde,na druhou stranu,taky nás není tolik,použiju li ekonomický termín,TRH je malý :-)).Přitom Sparta (potažmo Sport) je jedna z věcí,které mě dokážou opravdu rozbrečet,rozčílit ke 100%,věc kvůli které se hádám víc než kvůli svému platu:-))),jsem kvůli tomu lecos opustit i ztratit,nemusíte s tím souhlasit,ale měli byste to dát na misky vah,i když vím,stejné porce nemusí vážit stejně....Proto,když mám pocit,že někdo škodí fotbalu,mému klubu..bylo,je a bude zle :-)))


pesfilipes 
re: re: re: re: Jó,

19.05.2011 13:34

což ale snadno u jinýho může vyvolat silný pocit, že mu škodíš ty


Tonda 
re: re: re: re: re: Jó,

19.05.2011 16:00

to nelze vyloučit,nicméně pořád je to o tom,že jako fanoušek,mám velmi málo možností,jak účinně jasně demonstrovat jasný nesouhlas,byť jak říká pan Hřebík tím jdeme proti svým....Ale už jedna stará vojenská taktika praví,že je třeba obětovat.... Nicméně je třeba říct,že i protesty a nevole musí mít svou mez


Josef 
re: re: Jó,

22.05.2011 11:33

První gól-minela Homoly. Druhý po nafilmované penaltě Scholese, který letěl vzduchem už metr před Petrášovou nohou. Třetí po faulu na Kováče, kterého si přidržel Van Nistelroy. Čtvrtý byl z metrového ofsajdu.


NotoriousB.I.G. 
Norimberk

19.05.2011 07:22

Na ten přáteláček si pamatuju. Je pravda, že tam jsme hráli tak famózní fotbal, že to hodně lidí dost navnadilo. Bohužel potom ta úroveň dost klesla.


Průcha 
re: Norimberk

19.05.2011 07:29

Ještě to vydrželo poločas s Plzní - to taky nemělo chybu - a pak to šlo všechno postupně do...pryč:-((!


Ondra 
re: Norimberk

19.05.2011 10:06

Fotka J.H. ze zápasu s Norimberkem .. asi fakt hráli podle jeho představ :-)http://www.sparta.cz/img/ ...


Čenda 
re: Norimberk

20.05.2011 20:58

jo jenze norimberk mel dopo trening na plny kule a pak jeste zapas..


pesfilipes 
re: re: Norimberk

20.05.2011 21:25

nicméně vzpomínky se nesly nikoli v duchu, jak norimberg byl špatnej, nýbrž že sparta hrála dobře :-)


jin69 
Casoprostor :)

19.05.2011 07:46

Opravdu prekvapujici a nepredvidatelna druha cast rozhovoru s J.H. :-) .Ale s tim casoprostorem a percepci teda zabil....ono kdyby neslo o sparticku tak by to snad i byla sranda.


Průcha 
re: Casoprostor :)

19.05.2011 07:49

Milej zlatej, to, že tomu nerozumíš, ještě neznamená, že je Hřebík blbej...spíš naopak:-))!


pesfilipes 
re: re: Casoprostor :)

19.05.2011 07:50

...že ty seš jenom můj multinick?


Průcha 
re: re: re: Casoprostor :)

19.05.2011 07:52

No jistěěěě:-))!


jin69 
re: re: Casoprostor :)

19.05.2011 15:06

Ty v tom prispevku ctes,ze by nekdo necemu nerozumel?? Ja si myslim,ze jsem pochopil ten rozhovor a kazda jina vystoupeni JH spravne.....zhrzenej nepochopenej genius,diky jehoz metodam dnes hraje barca fotbal jakej hraje.


ACS-fan 
Obě části rozhovoru

19.05.2011 08:02

jsem si přečetl se zájmem, nejsem vyhrocený sympatizant ani odpůrce Hřebíka, vždycky mi šlo především o Spartu. Hřebíkovo druhé angažmá Spartu poškodilo, vzpamatovávali jsme se dlouho. Zajímalo by mě, jak by se situace vyvíjela, kdyby Straku vystřídal až po sezóně. I to tady už bylo, Táborský vedl Spartu jedinou sezónu a odešel, byť získal titul. Mít tak stroj času, abychom si to mohli vyzkoušet znovu a jinak :-)


jihocech 
výměna

19.05.2011 08:16

Hned bych ho měnil za Pepu. Když už nic, alespoň bysme věděli (a hlavně hráči), co a jak hrát. Prostě teď je to všechno na náhodu a kdyby k sobě měl tenhle teoretik třeba i toho Hašana, kterej by mluvil s hráčema, tak by ten fotbal nemusel bejt vůbec špatnej. JH zpět - sepište petice...


filipkaran 
:)

19.05.2011 08:27

Dobře smáznul piVízka, jen škoda, že si to tu asi nepřečte nepřečte :)


Herrer 
Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 08:28

proč bych tu Hřebíka nechtěl zpátky. Jak si může bejt tak jistej, "že by mu to Rosa s Fukalem neodpresovali"??? To je přesně o tom jeho sortování... Copak tihle dva byli známí jako nějaký flákači? Nebo by na to Rosa neměl fyzicky? A co teda pak Fukal? Buď dopředu ví, že by je neuměl přesvědčit a pak je špatnej trenér a nebo si udělá o hráči dopředu určitej obrázek a pak se podle toho řídí. Pak ale nemůže čekat, že se takovej hráč pro něj přetrhne. Jak tu někdo psal, výbornej metodik, kterej opravdu ví o fotbalu hodně, ale z celkovýho pohledu jen průměrnej trenér.


Celticgirl 
re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 08:32

TOhle se mi v tom rozhovoru taky nelíbilo. Ale myslím, že to možná myslel tak, že by byla škoda potlačovat přednosti Rosického například, protože on i když tohle nedělal, měl pro tým i tak větší přínos.. těžko říct, škoda, že to nemůže vysvětlit


Alesh.SF 
re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 09:21

Rosa je na tom s vracením se a obranou bídně.. když nemá míč vyklusává, když už se vrátí moc míčů nevybojuje. Možná ale kdyby to po něm trenér důrazně vyžadoval, bylo by to jinak. Každopádně Hřebík si může dovolit kastovat, ty hráče, když je trénuje zná víc než kdokoliv jiný. Zná jejich přednosti a nedostatky..


Herrer 
re: re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 09:35

Kdy trénoval Rosu???


pesfilipes 
re: re: re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 10:43

netrénoval. nicméně když si vzpomenu na nedávnej zmaštěnej zápas arsenalu v FA cupu (?) jak se tam rosa "potuloval", tak bych tomu vyhodnocení ochoty jednotlivých hráčů i věřil. ačkoli abych byl spravedlivej - skutečnost se už nikdy nedovíme. a dycky je dobrý posuzovat všecko ve svym čase... tehdy by ten rosa možná svolnej byl. dneska bych tomu ale nevěřil - bohužel.


Herrer 
re: re: re: re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 11:13

Tak že teď to Rosa krutě fláká, to je neoddiskutovatelnej fakt. Nicméně ve svý kariéře to jinak rozhodně žádnej flink nebyl a tak mi takovýhle Hřebíkovy soudy přijdou nepatřičný a dokážu si představit, že samotnýho hráče by mohly eventuelně i pěkně otrávit ještě dřív, než by pořádně konul do míče. Možná se podobně nadanejch hráčů trochu bojí, že ho nebudou brát, protože jim se svojí filozofií nikdy nebude moct nabídnout volnost, kterou mají rádi. V tomhle případě by byla pravdě blízko CG. Jen mi pak nebere hlavu ten Fukal:-) U něj to možná myslel tak, že v tý době hrál krajního beka a chyběla by mu ta dynamičnost, kterou od hráčů na tomhle postu požaduje.


Herrer 
re: re: re: re: re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 11:14

*nebere hlava Fukala:-)


ziki 
re: re: Aspoň jsem si vzpomněl

19.05.2011 11:36

ty vole viděl si rosu v dortmundu nebo arsenalu?Ten bránit fakt umí, jen ho to někdo musel naučit...


Koudeson 
Lidi

19.05.2011 08:52

Nelíbí se mi jak člověk v této zemi dopadne když příjde s nějakou jinou vizí. Většinou je to prostá kritika od lidí kteří by sami nevěděli jak na to, a tak se prostě jen zviditelní tím že shodí člověka který má nějaký plán. A na fórech je takových chytráků pěkná řádka, ok nemusí se jit to líbit, ale tak ať alespoň oponují něčím jiným, a ne jen vypouští nic neřešící vulgarismy. Nemusíte ho mít rádi za to co "provedl" Strakovi (to už je zase na jinou debatu), ale mě se naopak to jeho myšlení líbí, celý rok stráví pozorováním českého fotbalu (a na to musí mít teda pořádný žaludek), tak o tom asi něco musí vědět. Určitě víc než všichni tzv. odborníci celé ČR z rúzných fór. Nechci bránit přímo pana Hřebíka, spíš bráním věcný dialog, aby byl konstruktivní a ne destruktivní. Což se celkově v této zemi nenosí :(


Herrer 
re: Lidi

19.05.2011 09:13

Já jsem si teda nevšiml, že by tu vládla hysterie a někdo tu Hřebíka urážel... Dokonce si troufnu říct, že ani to, co píšeš tu nikdo nezpochybňuje. Otázka je, jestli je fotbalovej odborník automaticky i dobrým trenérem a já myslim, že ani náhodou.


Koudeson 
re: re: Lidi

19.05.2011 09:20

Neříkám že ho tu někdo uráží, to jen kdyby někdo chtěl náhodou, a asi by si někdo zanadával určitě, víc mi šlo o ten rozumný dialog :) Jinak co se týče těch trenerských vlastností, tak netuším, byl tady v éře kdy se rotovalo rotovalo rotovalo, a v tak krátké době kdy je ten trenér v klubu toho moc neukaže a když ano tak to musí být vážně moc extra trenér a nebo jen náhoda. Zvlášť když je to trenér který klade veliký dúraz na určitý systém, tak potřebuje víc času na jeho zapracování. Nezbývá než se poučit z chyb.


Herrer 
re: re: re: Lidi

19.05.2011 09:34

:-) Souhlas. Taky jsem už včera psal, že jeho první odvolání byla chyba. Tam se mu mělo dostat trpělivosti a třeba by ukázal, že ten mančaft umí i vzpamatovat a vrátit zpátky do formy, to už se nedozvíme. Chovanec dneska tu šanci opakovaně dostává a asi je to tak i rozumný. Nicméně nic by se nemělo přehánět:-)


Koudeson 
re: re: re: re: Lidi

19.05.2011 09:55

No Chovanec to je zase jiné téma, ale upřímně s ním moc zářivou budoucnost nevidím, ale rád bych se mýlil. Stejně mi příjde, že pokud se Chovanec nerozhádá s Křetinským tak by se musel vyhodit sám :)


pospichal 
PROČ

19.05.2011 08:55

nevím,proč tedy Jarda badatel nedostal nikde čas a prostor k uvedení teorie v prax.Ani v Rusku


pesfilipes 
re: PROČ

19.05.2011 09:23

zkusim sestavit svou odpověď z toho, co si pamatuju - karel dostal smsvyhazov za to, že řekl něco ve smyslu, že některé jh tréninkové metody nesdílí... v dynamu tušim kančelskis (velká ač pohasínající hvězda) řek, že to co se po něm chce na tréninku v životě nikde neviděl nezažil (ve smyslu jsou to nesmysly). otázkou pak teda je, esli se vedení přiklonilo k trenérovi, že ač oni nemaj tušení co to trenér s týmem na tréninku vyvádí, protože je to nový, tak ví co dělá, a nebo si prostě jednoduše řekli - co to je hovadiny a vymetli ho. je to dost podobný jako s tim, co na cokoli novýho člověk čte od různých "expertů" v médiích, a nebo třeba pak i po různých diskusích... nejeden člověk velmi snadno (radši) sklouzne k pohodlnějšímu shození... že fotbal neni věda


pospichal 
re: re: PROČ

19.05.2011 10:21

trenér by měl o správnosti způsobu hry hráče přesvědčit a především ty hráče,co to táhnou.Nic nového,ale vidím to jako jeden z Jardových problémů.To,že nebyl v lize dál žádaný není z důvodu lpění na statrých zásadách,ale nedůvěra v to,že jarda to od rýsovacího prkna dokáže přenést na plac.


pospichal 
re: re: re: PROČ

19.05.2011 10:22

pardon,nedokáže


Pif 
parádní rozhovor

19.05.2011 08:58

akorát mě zajímá jak je možný, že šel Kadeřábek a Skalák dolů s formou? Jestli je to tím, že tréninky áčka stojí za bačkoru, nebo se jim nechce už tolik pracovat, nebo že trénují s áčkem něco a s béčkem hrají něco uplně jiného, nebo je zakopaný pes zcela jinde.


Jumbo1 
Minimálně v jedný věci má pravdu

19.05.2011 09:48

Lenost a závist jsou skutečně charakteristický pro český fotbal. Doplnil bych pseudoprofesionalismus, a absolutní nekompetentost, amatérismus a diletantství vedoucích činitelů českýho fotbalu.


Koudeson 
re: Minimálně v jedný věci má pravdu

19.05.2011 10:03

Asi tak, a pak v tomto prostředí chtěj uspět, jakmile nepluješ s proudem, nemáš šanci.. holt je to tu zakořeněné šíleně.


dexicek 
negace?

19.05.2011 09:59

Možná mně už neslouží pamět a pletu se. Nicméně - nevzpomínám si, že by ze strany fans byla nějaká strašná negace v otázkách příchodů Kadlece a Pospěcha. Nevzpomínám si, že by po plichtě s Ajaxem následovala nějaká abnormální kritika a naopak další rok po zápase se stejnym soupeřem se pěly ódy..Naopak si vzpomínám na to, jak Deník Zlo zlatořečil tým i trenéra po přípravném zápase s Norimberkem (a zaslouženě)...Bohužel se na tenhle match nepovedlo z nějakýho důvodu v lize navázat


Herrer 
re: negace?

19.05.2011 10:25

Máš pravdu. Asi paranoia...


boy_of_russia 
Super

19.05.2011 10:07

Velice zajímavý rozhovor, za který autorovi i panu Hřeíkovi děkuji. To, jak natřel vožralu Vízka bylo super, navíc měl ve všem pravdu. Je škoda, že nedostal takový prostor pro práci, jako někteří jeho pozdější nástupci. A k těm zápasům za Straky - ano, byl (je) to Sparťan s velkým S, ale ruku na srdce, často se na ty výkony dívat nedalo, byť jsme vyhrávali. To jen tak k tomu tvrzení, že za Straky byla všechno dobře a za JH všechno špatně. To ani náhodou. Btw když odpůrci JH vyřvávají do světa, jak se JH nikde neprosadil, tak pokud bych přijal jejich rétoriku, tak podobně, ne-li nachlup stejně je na tom i Franta Straka - Plzeň sice v lize zachránil, bohužel u toho zápasu navždy zůstane pachuť čehosi zkaženého. Poté krátkodobé angažmá v Innsbrucku, poté ve druhé bundeslize, rok a pol v Austrálii a nyní je v Polsku. Jsem si jist, že kdyby to byl takový trenérský mág, kterého v něm plno lidí zde vidí, jistě by si ho v zahraničí rádi nechali na delší dobu ;-)


abdul 
re: Super

19.05.2011 10:59

Co si pamatuju, tak v Teplicich se mu docela dařilo a v poháru UEFA vyřadili snad Celtic nebo Feyenoord. Navíc je to jedinej stoprocentně úspěšnej reprezentační trenér.


boy_of_russia 
re: re: Super

19.05.2011 11:42

Ano, v Teplicích se mu během Poháru UEFA dařilo, když nejprve vyřadili Kaiserslautern a poté i Feynoord. V dalším kole už nestačili na Celtic (0:3 a 1:1). V následující sezoně ještě vedl Straka se Spartou po podzimu tabulku o devět bodů. Zde však výčet jeho úspěchů víceméně končí, ačkoliv to třeba někteří budou vidět jinak. Nicméně jak už jsem psal - to, že od roku 2005 vystřídal 8! klubů, asi má nějaký důvod. Notabene když i ve svém současném angažmá v polské Gdyni je zatím na padáka.


mekki 
re: re: Super

19.05.2011 11:48

pokud mě paměť neklame, tak Teplice trenoval před Spartou a bojíčkem vyjmenovaný trenerský epizody byly po Spartě.. to abychom vše uvedli na správnou míru;-)


Bruska 
Když Hřebík lže, je potřeba ho opravit

19.05.2011 10:12

Když už se tady otevřelo téma vztahu Hřebík - Křetínský a Hřebík ho pojal stylem já nic , já muzikant, jestě ke všemu ve své době zneuznamý, tak považuji za nutné, aby autor oslovil i druhou stranu tedy pana Křetínského a třetí stranu (hráči jako Poborský) a po letech jsme se dozvědili, jestli platí Hřebíkova verze nebo je to spíše naopak, a byl to právě Hřebík, který za příhodných okolností u Křetínského krok za krokem likvidoval Strakovo angažmá, připravoval si půdu pro sebe a přesvědčoval majitele klubu až do poslední chvíle, že cesta, kterou mu Hřebík doporučil je dobrá. Netvrdím, že Hřebík přímo chtěl, aby Křetínský šel proti fanouškům, ale vzásadě ho díky své úlisnoti a neznalosti fanoušků Sparty, ke kterým neměl nikdy respekt, do této situace dostal a manipuloval´s ním tak dlouho, že konflikt eskaloval do roviny nevratných ztrát. Tu největší lež trenéra Hřebíka však lze opravit rovnou. Nikdo mu nebránil, aby sám rezignoval a ve chvílích, kdy bylo naprosto jasné, že situaci nezvládá odešel. V tom mu nemohl zabránit Pelta, Košťal ani Křetínský. Za spoušť, kterou nechal ve Spartě na několik let, co následovaly, nese odpovědnost především on, ať si o tom myslí a v tomto rozhovoru tvrdí, něco jiného. Takže Hřebíku omluv se a z druhého angažmá se stane už jen historie.


pospichal 
re: Když Hřebík lže, je potřeba ho opravit

19.05.2011 10:53

nechtěl odejít,propadalo se to do sraček.Nejdřív Hřebík ven pak vulgarity a nakonec prosby Jardo prosímtě odejdi.Na tu dobu raděj nevzpomínat,dnes není dobrý tlak.


samot 
jo, to byla paráda..

19.05.2011 10:31

kontrolní otázka : kdopak to trénoval v Blšanech, tuším konečný výsledek 0:3 (srpen) ? k LM mě napadá jen jedno : za Hřebíka v Mnichově, byl to fotbal o hovně (žač. října). Jen pomatený Hartig běhal za půlící čarou...ne vše je tak, jak profesor vypráví.


pesfilipes 
re: jo, to byla paráda..

19.05.2011 10:51

v blšanech to bylo první kolo, moc teda nerozumim na co bys rád poukázal, že se prohrálo? dtto s prvním kolem LM v mnichově. už jednou jsem zde avizoval bilanci zmíněného podzimu 12 - 0 - 3 v lize a v LM 5-2-5, což myslim neni tak "hrozný"... opravdu těžko bych hledal lepší příklad pro: kdo chce psa bít...


pospichal 
re: re: jo, to byla paráda..

19.05.2011 10:57

taky ho po podzimu nikdo nevyhodil


pesfilipes 
re: re: re: jo, to byla paráda..

19.05.2011 11:16

nicméně ten dotaz byl veden na autora původního příspěvku, ne na to kdy ho kdo vyhodil... a to ve smyslu, co chtěl poukazem na zmíněné zápasy říct. nebo ty to víš?


pospichal 
re: re: re: re: jo, to byla paráda..

19.05.2011 11:56

třeba chce vědět,jestli v Mnichově také Jarda opakovaně dokázal nadčasový fotbal Sparty.K úplnosti prvního angažmá ještě třeba dodat jarní bilanci.Pro první vyhazov jsem nebyl.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: jo, to byla paráda..

19.05.2011 12:08

už jsem jednou psal, ta jeho celková bilance je takřka na chlup (+/- desetina procenta) totožná s letošní naší, ač teda tehdá jsme v té době spadli o bod za liberec... kdežto letos sme bejvávali snad i 12b za zezplzní


pesfilipes 
re: jo, to byla paráda..

19.05.2011 10:56

*blšany 29.7. 64 dny po skončení minulého ročníku, v mnichově se hrálo 18.09.b byl to zápas 2.kola, ale fakticky prvního hraného, po 11.září, 1.kolo se spartakem bylo odložený


looki 
ad mladíci

19.05.2011 11:06

škoda, že není dál rozvedený, proč šli Skalák, Kadeřábek a spol. výkonostně dolů. Opravdu by mě zajímalo koho z toho viní..jestli GSM, M.Haška, kterej má na starosti přípravu, trenéry "B", nebo samotný hráče resp. jejich mnažery. Jinak si už pár let myslim, že by mohl být dobrym trenérem "B". Připravil by mlaďasy na velkej fotbal a na druhou stranu by proti sobě neměl oponenty z řad mazáků. (ale má to háčky... musel by si sednout s trenérem "A", což je v současnosti nereálný, a musel by se starat jen o "B", čímž si taky nejsem moc jistej). PS:pochvala Ládi asi nebude náhodná, když ho chválí i naprostej Hřebíkův protiklad Řepa.


Texas1893 
Hřebík

19.05.2011 11:20

Já co si pamatuju, tak v létě dostal Hřebík určitou dobu hájení. V Plzni jsme vyhráli 2:1 a prvních 60minut bylo fakt kvalitních, pak mám pocit jsme hráli s Mostem, kterej byl nováček a až do konce jsme báli o výsledek 2:1 (rozhodčí snad Mostu odpustil penaltu nebo neuznal regulérní gól). Pak se jelo do Liberce, kterej nás přejel 3:0 (v létě přišli tři nebo čtyři top hráči Liberce k nám (Slepička, Johana, Kisel a možná ještě někdo). Pak přišla remíza s posledním Brnem doma 1:1 a mám pocit že tam už lidem došla trpělivost. Je jasný, že bejt to jinej trenér a za jinejch podmínek, tak by to nebylo tak vyhrocený, ale on si o to řekl sám. Tehdá za Straky všechno fungovalo a rozbilo se to. Kromě kralování celý lize se sice udělal jenom bod v LM, ale přece si nemůžeme myslet že rok co rok jsme mohli postupovat ze skupiny. O to víc se mi radši vzpomíná na dvojzápas s United se kterejma jsme mohli odejít s hlavou nahoře za skvělý výkony. Jedinej průser byl Lyon, ale vzhledem k tomu, že už o nic nešlo, tak to moc neřešilo. Hřebík se docela dobře poslouchá a čte, ale teorie a praxe jsou dvě úplně rozdílný věci.


r0b0t 
re: Hřebík

19.05.2011 19:30

Rozhodčí neodpustil Mostu nic. První gól dal Karel Poborský z penalty, u které doteď nevím, za co byla nařízena. Druhý gól dal hlavou Tomáš Sivok, kterému pak Poláček zlomil nohu a po Pilařově snížení jsme se skutečně báli o výsledek. Ještě Jirka Novotný trefil hlavou tyč. Byla to klika.


Čenda 
re: Hřebík

20.05.2011 21:24

jeste prece libor! :D


abdul 
Nechápu ty Kolubijce v Portu

19.05.2011 11:20

Vždyť tím příkladem obviňuje sám sebe z neschopnosti přesvědčit hráče, který to nemá v krvi, aby pracoval na sto procent pro tým. Pokud se to, že to jde v Portu, dá brát jako zásluha jejich trenéra, tak se stejně tak dá brát jako prohra Hřebíka, že se mu to ve Spartě nepodařilo.


pesfilipes 
re: Nechápu ty Kolubijce v Portu

19.05.2011 12:01

v tom případě by se dalo snadno dojít k závěru, že pan pepa, m.hašek i zbylých asi osm trenérů jsou neschopní, protože asi za víc jak dva roky nebyli schopni natrvalo přesvědčit zemana, aby makal


meli1893 
re: re: Nechápu ty Kolubijce v Portu

19.05.2011 15:18

No tak Zeman je extrém...ještě že už je od něj klid :-) ale po tom co v týhle sezoně vidim ve druhejch poločasech, sem k tomu závěru došel...minimálně u Pepy jsem si skoro jistej, že je k ničemu. Jenom se bojim, že ještě rok timhle stylem a budeme JH na Spartě vyloženě chtít...


Anti 
re: re: Nechápu ty Kolubijce v Portu

19.05.2011 17:04

tak v prvni rade je tohle problem Zemana, ne Chovance


pesfilipes 
re: re: re: Nechápu ty Kolubijce v Portu

19.05.2011 18:45

mno - může být, problém zemana... pak by se ale zrovna tak dalo říci, že je to problém každého jednotlivého hráče, který jaksi samo sebou odmítá plnit co po něm chce (jakejkoli) trenér. v tom se asi shodneme. potíž teda nastává právě ve zdejší úvaze výše, že je čistě věcí trenéra přesvědčit hráče, aby dělali co on chce. a když to nedokáže, tak je to trenér na houby. to bylo to, co vyprovokovalo mou úvahu o zemanovi a panu pepovi


ziki 
Je to divný

19.05.2011 11:31

Já nevim, třeba hřebíkovi křivdim, třeba to je fakt trenérskej genius...Ale myslim si že ne...Trošku mi připomíná Csaplára, já sem inovátor, ale všichni sou proti mě a budu si mlít ty svoje spiklenecký teorie...Jako celej národ proti němu mohl bejt, media sou proti všemu, ale neřikejte mi, že kdyby byl tak skvělej trenér, tak že by hop nikdo neangažoval?Já nevim, mě přijde že za vše můžou ostatní a on může jen za špatnýho petrouše...Mě on přijde právě s csaplárem jako host ve stuidu, dobře se poslouchá, ale to je tak všechno, bohužel ale kolikrát je opravdu k smíchu...A nevim v posledních větách, jestli narážel na chovance, nebo na spartu s tim, že ti kluci šli herně dolů, já chodím pravidelně na xaverov na béčko a vidim, že ti kluci hrají každý zápas, co by mohli mít lpšího než jít z dorostu hned do druhý ligy?Nebo chce abybxli všichni jako vydra nebo mišůn a šli mladý do týmů, kde si nikdy nemůžou kopnout?Nevim nerozumim tomu...


Průcha 
re: Je to divný

19.05.2011 11:37

Nejspíš ne!


ziki 
re: re: Je to divný

19.05.2011 11:42

nejspíš ne, jako že nejspíš tomu nerozumim a nebo nejspíš mu nekřivdim? :D


Senior 
re: re: Je to divný

19.05.2011 11:46

Stará vojno - a ty té percepci rozumíš? Já tedy jen vím, že percepce je cizí slovo a česky znamená vnímání. A vždycky jsem měl za to, že Češi mají mluvit česky. Tak proč percepce a ne vnímání? He? A hlavně na mě nevytahuj nosočistoplen nebo brnkotruhlu. Nejsem žádný purista.


mychal 
re: re: re: Je to divný

19.05.2011 12:08

V tom případě teda nevím, proč máš přezdívku Senior a neříkáš si raději Stařec či Důchodce, neboť Senior není také zrovna české, když už se má tedy mluvit česky. :-)


pesfilipes 
re: re: re: re: Je to divný

19.05.2011 12:10

:-)) slušný


Senior 
re: re: re: re: Je to divný

19.05.2011 12:24

A proč ty jsi mychal s ypsilonem? KOMU TÍM PROSPĚJEŠ? He?


mychal 
re: re: re: re: re: Je to divný

19.05.2011 12:31

Neprospěji tím nikomu, ale ani tím nikomu neublížím. Stejně tak nikomu neublížím, když použiji slovo percepce místo slova vnímání či senior místo starce.


Herrer 
re: re: re: Je to divný

19.05.2011 12:15

Kdyby se zamakalo i na anticipaci, tak by se taky tolik nemuselo běhat:-)


pesfilipes 
re: Je to divný

19.05.2011 11:58

chodíš na xaverov? tak si asi budeš moct snadno odpovědět na otázku, esli lze položit rovnítko mezi podzimní a jarní výkony hráčů (týmu) rezervy. a to teda nemluvě o tom, že ti mladí, měli v sestavě béčka na podzim značnou převahu, pokud mě pamě´t neklame


ziki 
re: re: Je to divný

19.05.2011 12:57

určitě ano, ale byl tam podaný třeba, který je v áčku, byl tam třešňák, krejčí byl zraněný, ten hrál až teďka doma s karvinou, kdy hrál jen půli a bohužel vůbec nepřesvědčil...Adam Jánoš, podle mě budoucnost Sparty je asi taky zraněný, protože ho tam potkávám na tribuně a dlouho nehrál a pochybuju, že by nehrál úmyslně, když neni ani v áčku na lávce...A přesto mi přijde že spousta mladých hraje, na podzim třeba taky hrál mladej hašek, což neni mlaďas a teďka hraje z áčka jen hušek a občas abena a s karvinou nastoupil i švejdík...Takže z dorostu loňskýho tam je stále Polom,Skalák, momentálně zraněný kadeřábek,taktéž zraněný krch, doležal, pavelka, který už dostal šanci i v áčku, Petr Putz, ten je tuším o rok dva starší než kluci, glaser ten je stejně starý jako já tuším ročník 89, to samé Jakub Rada...Na lavičce vždycky zasáhnou kraják, Sus, je tam i Lačný, který dokonce dostává méně příležitostí než perspektivní mládí, přitom mu je také tuším 22 let...Přijde mi že to je to samé jako na podzim, jen tehdy místo huška a abeny chodili za béčko kadlec a lačný...


ziki 
re: re: Je to divný

19.05.2011 12:59

takže paměť tě asi klame, protože když vemu poslední zápas s karvinou tak tu máme skalák,Putz,krejčí,doležal ,Polom,Pavelka vs Abena,Švenger,Hušek,Krob a Glaser... To je 6 ku pěti a to je převaha :D Ne ale fakt musíš k tomu přičíst zranění Jánoše,Kadeřábka,Krcha, Podanýho v áčku a máš celej podzim...


Acs-SF 
Ach jo...

19.05.2011 14:04

Neuveřitelný se stalo skutkem a ještě po letech mě dokázal Hřebík nasr... První část rozhovoru jsem si přečetl se zájmem a bez emocí. Bohužel to nemůžu říct o pokračování. To jeho bezelstné přiznání, že sice věděl, že se podílí na špatné věci (i když hlavním viníkem byl Křetínský) a to spolehnutí na to, že to Košťál s Peltou nějak "zamáznou"... A část o oběti Jardovi, který sice chtěl odejít, aby se situace vyčistila, ale Křetínský to nechtěl vzdát, bohužel nekoresponduje s realitou. Pozice se držel jak klíště i za cenu eskalace konfliktu (nebo spíše konfliktů). Bohužel i po letech jen zklamání z jeho osoby.


pesfilipes 
re: Ach jo...

19.05.2011 14:15

nevim esli tě chápu správně... resp.esli chápu stejně to, co v tom textu stojí. připusťme, že mohl získat pocit, že "je to špatně"... nicméně podle mě teda je podstatnější otázka nikoli to, proč v tom pokračoval, ale proč ten pocit, že "to je špatně" u něj mohl vůbec nastat. trochu se nám tu pletou příčiny a důsledky


Acs-SF 
re: re: Ach jo...

19.05.2011 15:48

Příčin je několik. Dost lidí trvrdí, že Strakovi vyloženě podříznul větev. Ale to můžeme považovat jen za spekulaci (to nejlíp ví jen on sám). Ale za těch okolností, kdy přebíral podruhé Spartu, mu muselo být (a bylo) jasné, že reakce bude špatná (konstelace oblíbený trenér, dobré výsledky v lize, postup do LM přes dvě předkola). On se staví do pozice oběti, což je mimo mísu. V případě prvního angažmá chápu jeho pozici a obhajobu/vysvětlení jak to vidí, v druhém případě jde ale už o ztrátu soudnosti. A jen to opět vyvolá negativní reakci proti jeho osobě.


Shater258 
Hřebík

19.05.2011 17:34

Fandim krátce, takže Hřebíka sem nazažil, vim že tak nějak ho nikdo nemá rád, kuli tomu že nahradil Straku (ani nevim proč všichni Straku tak nějak zbožňujou), ale to je jedno, nejsem žádnej fotbalovej expert. Ale celkem tady ten rozhovor baštim a musim mu dát za pravdu, tedle názor se mi líbí. Starcům se běhat nechce (všimněte si rozdílu jak běhá podpořit útok Řepa a jak Pamič kterej lítá jako hovado, a pokud chcete srovnání lajna:lajna tak ani Kušnír zrovna za půlku nechodí), mladý se cejtěj jak primadony.. ono na tom že kdyby se víc chtělo bojovat a hrát fotbal by to asi bylo celý jiný. Nekomentuju brečení kuli MM, t je na jiný hodnocení... Možná si někdo bude myslet že melu blbosti a nerozumim o co tenkrát vlastně šlo a ani sem to neviděl, ale já to tak vidim....


Senior 
re: Hřebík

19.05.2011 17:38

Máš naprostou pravdu. Nerozumíš, o co tenkrát šlo. Tečka.


Sektor 
No u Vízka jsem se pousmál

19.05.2011 18:10

to bez debat. Jinak mě druhá část ničím nepřekvapila, takže zůstává můj názor "kdyby" z první části rozhovoru stejný. Škoda, že nebyly kladeny trochu provokativnější otázky, ale chápu vysvětlení, že by se to zde zvrhlo v nekontrolovatelnou bouři emocí a celá diskuze by tím byla shozena. Veliké díky peskovi za super článek, který dovolím si říci svojí kvalitou vysoce převyšuje naše MM. Škoda jen těch více než 60ti reakcí na opačné názory, to bylo pejsku fakt moc a jestli mě budou večer bolet očíčka, tak mi koupíš visine :-)


dexicek 
pro připomenutí

19.05.2011 21:58

ajosek 
Hřebík

19.05.2011 23:34

má ve většině pravdu.Nedali jte mu prostor něco dokázat!Byli jste nasraní,že vystřídal Straku a při prvních neúspěších jste vytvořili atmosféru při které by se poroučel i slavný Wenger.Ale jaksi jste zapomněli že Jarda měl jako jediný(ještě s Haškem)výsledky v LM!!!


Bedny 
Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 01:38

K prvni casti jsem se vyjadril ve smyslu ze ano zajimave ale uz nikdy Jarousek ve Sparte, ted se vyjadruji jak k J.H. tak k SF .... za me palec dolu je to prosta propaganda. Celej ten rozhovor neprinasi vubec nic noveho, presne tyhle odpovedi sem slysel uz pred x lety kdyz Hrebik pusobyl ve Sparte.


pesfilipes 
re: Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 07:45

dík za ynformaci


Bedny 
re: re: Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 16:19

Vubec nemas zac. Cele to procitani jsem prezil s husi kuzi na zadech a to v negativnim slova smyslu. O pokroku ve fotbalovem mysleni totiz u tohoto jedince nemuze byt rec, alespon co se odpovedi v rozhovoru tyka. Ale byl bych rad za dalsi rozhovory v tomto smeru redakci SF velmi chvalim a kvituji zajimave poctenicko. Napriklad takova analogie rozhovoru ve tvaru Straka... Hrebik... atd... az po Pepika by mi prisla velmi zajimava. V tom pripade bych asi i upustil od slova PROPAGANDA ktere bylo mozna az prilis ostre, spis jsem mel napsat HREBIKUV KOLOVRATEK.


jin69 
re: re: Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 20:24

Opet vyborna reakce!!Nekdo ma na tvyho Jarouska jiny nazor a nedejboze udela v prispevku pravopisnou chybu , tak z nej udelas samozrejme idiota.Dobre ty....cim dal lepsi.


pesfilipes 
re: re: re: Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 20:56

tobě nic neujde


Bedny 
re: re: re: Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 21:47

jen k veci pratele! polozim tedy otazku primo pro MaxipsaFika.. eeee PsaFilipovskeho... eeee proste na kohokoliv z SF. Prosim nezauvazujete o tom serialu rozhovoru, myslim ze by to byla opravdu zajimava analogie.


pesfilipes 
re: re: re: re: Reakce (Pavel Bednář)

20.05.2011 22:39

proč si teda někoho nevybereš a neuděláš ten rozhovor sám? rád se přiučím, jak by to mělo vypadat, resp.s kým ho udělat


Bedny 
re: re: re: re: re: Reakce (Pavel Bednář)

21.05.2011 00:15

To je velmi detska a naivni otazka. Bohuzel. Prece sam neveris ze se muzu pokusit ziskat rozhovor sam bez SF v zadech. Ver mi ze bych to rad ucinil. Ale mysli ze je to velmi naivni predstava, navic se nepovazju ze zdatneho v tomto oboru. Pocinaje moji pokulhavajici az vozickarskou (vsem vozickarum se omlouvam) gramatikou, a konce slohovou "zdatnosti". Byl to jen navrh a uvaha o tom co by mohlo byt zajimave, proc ta ustepacnost? Neni to tak trochu zbytecny?! Ja sem praci SF nekritizoval ani jednou a pokud to tak bylo pochopeno tak to uvadim na pravou miru NEKRITIZUJI, jen nemam rad Hrebika. a Uvital bych dalsi zajimave rozhovory , fakt by me ta analogie trasa Hrebik - Chovanec zajimala, pokud mi ale poradis jakym zpusobem se ty rozhovory daji uskutecnit tak se budu velmi rad podilet a angazovat. To je ale obavam se zase moje naivita ze?! Dobrou noc Pse a zitra se tesim na odpoved :)


StarejHomolka 
re: re: re: re: re: re: Reakce (Pavel Bednář)

21.05.2011 16:53

K těm rozhovorům. Stačí se podívat do rubriky O Spartě s..., ze které je vidět, že zajímavými rozhovory se to zde jen hemží. Vyzpovídali jsme již známé fanoušky, hráče, ex-fotbalisty, lidi z klubu, fotbalistky, mladé naděje... Samozřejmě vše záleží na časových možnostech nejen lidí z redakce, ale i dalších fanoušků-nás, proto každá aktivita, a nejen v rozhovorech, je super! Kvalita tohoto webu, fanouškovských aktivit, fandění a dění v našem táboře bude vždy závislé na aktivitě každého z nás, tudíž je každý vítán. A poslední, co by se mělo dít, je právě kritika něčí aktivity a toho, že vložil svůj volný čas to věcí pro náš fans tábor. A k plánovaným rozhovorům. Dost zajímavých sparťanů či lidí z klubu bylo osloveno, na řadu dalších nemáme bohužel kontakty, či je hledáme/máme přislíbeny. U řady oslovených to bylo bez reakce, u některých máme příslib a jiní jsou již v nějakém stádiu procesu. Datum zveřejnění? Až dostaneme odpovědi a bude čas je zpracovat, či až bude volný čas se s těmi sparťany potkat. A jména? Ty si zatím necháme pro sebe jako překvapení :-) A také proto, aby tady zas někdo nemlel sra*ky o propagandě, kdyby to nákonec nevyšlo.


Bedny 
re: re: re: re: re: re: re: Reakce (Pavel Bednář)

21.05.2011 17:37

za prve ten nekdo kdo tu psal sracky o propagande se radne podepsal i obcanskym jmenem :-) za druhe kritika SF nebyla za treti staci si precist prispevky pana psa a slovu propaganda se neubranim. Ale k veci, tva odpoved me velice potesila a uz ted se tesim jak malej kluk na dalsi rozhovory a zajimavosti, za SF je videt velkej kus prace a hlavne casu ktery temto aktivitam byl pricten! Tleskam nad hlavou a jasam. Moc dobre si uvedomuju jak je v dnesni dobe obtizne najit cas na tyto neziskove aktivity, vsechno se zde dela v podstate z lasky ke Sparte a to je nadherny, sam dodelavam skolu a k tomu pracuju, a ve 32 je mi naprosto jasny jak narocny na cas je neco podobnyho jako rozhovor uskutecnit. Chtel bych touto cestou podekovat SF za tyhle rozhovory zajimavosti a za web vseobecne, vzdyt kde bychom byly bez SF webu, priznejme si to ULTRASSPARTA.CZ mrtvo. SPARTA.CZ ?! neeeee... Tobe dekuju za opravdu vecny prispevek a tvou reakci na urovni a nemuzu jinak nez ze si rejpnu "na rozdil od škubánka". Dekuji ti... ps: Hodne stesti v realizacich dalsich rozhovoru.


pesfilipes 
re: re: re: re: re: re: re: re: Reakce (Pavel Bedn

21.05.2011 22:27

zde je má odpověď: .


a.cikatilo 
krasny to bylo

20.05.2011 10:58

a.cikatilo 
re: krasny to bylo

20.05.2011 10:59

este jeden nedami to http://www.youtube.com/wat ch?v=IN1EZbWk4PQ&feature=r elated


benjamin 
re: re: krasny to bylo

23.05.2011 22:22

Přímo parádní:-)