Národní fronta ( MFK Ústí nad Labem - SPARTA PRAHA, 29. kolo Gambrinus ligy)

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
filipkaran 
Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 09:59

Já Plzni ten titul prostě přát nedokážu, protože ať si řiká kdo chce co chce, tak si ho sama a zaslouženě nevyhrála, neregulérní góly a nepenalty skoro v každém utkání, takhle prostě mistr vypadat nemá a může hrát jak chce krásnej fotbal. Titul jsme si prohráli sami, to je bez debat, ale ne všem se měří stejným metrem. A docela by mě zajímalo, jak by dopadla anketa mezi prvoligovými sudími :) To bych ten titul přál spíš Jablonci, protože si zápasy vyhrávají sami. Teď tu budu za plačku, ale tak to prostě je, titul vyhrajeme za rok, tohle se opakovat nesmí a nebude.


matjo 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 10:37

Souhlas, já se nespokojím s větou - za super podzim si to Plzeň zaslouží (jaro nakonec neměli taky nejhorší), ale titul patří sakra na Letnou... Z letošního druhýho fleka jsem hrozně zklamanej. Hurá do další sezony!


Průcha 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 10:52

Souhlas...jseš tu za plačku:-((!


gero 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 11:18

Jsi plačka ! :-).S takovou co píšeš by jsme měli v 90 letech snad půlku titulů :-).


Lustrigoal 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 11:23

Řeknu Ti snad to nejhorší co můžu - si ubrečenej jak Slavista!!!


Dynamo 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 11:28

souhlasím, to jaro bylo prostě dost tlačený. Mysliveček s Berbrem to dost táhli...nic to nemění na tom,že jsme měli udělat ještě víc bodů


paz 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

22.05.2011 11:30

nebreč, každej tým přehráli rozdílem třídy... nikdo jiny titul vyhrat ani nemohl... to ze se mi to nelibi neznamena ze jim budu shazovat vykon...


Santino 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

23.05.2011 12:01

Musel jsem se přesvědčit, že nejsem na seshitských stránkách, tohle je přesně jejich argumentace, za všechno můžou jiný....ne ne, Sparta si to prohrála sama a to na hřišti.


Kocek 
re: Snad poprvé mám jiný názor...

23.05.2011 12:06

V podstatě souhlas, až na ten Jablonec :D Zrovna s náma totiž získal body podvodem.. Sparta bude mít asi 68 bodů, což je normálně na titul. Že PLzni sudí dali letos dobrých 10 bodů je pravda, a ani já tedy její titul nepovažuju za zaslouženej. Připomíná mi to žida v roce 2009, kdy to taky nebylo zrovna čistý..


pohadkar 
re: re: Snad poprvé mám jiný názor...

23.05.2011 16:05

Tak ty jsi tady chyběl. Žid, co dělá sparťanům ostudu na všech diskuzích.


Kocek 
re: re: re: Snad poprvé mám jiný názor...

23.05.2011 16:23

Musim tě zklamat, ale žid nejsem, jsem stejně jako ty ČECH. Pokud si mě zkoušel urazit, nic moc čoveče.


paz 
nikdo nas nema rad...

22.05.2011 11:32

a to je to, co utuzuje muj vztah ke sparte :)


pesfilipes 
Pane kolego

22.05.2011 11:34

můj názor znáte. O titulech tu min.20 let zpátky rozhoduje jenom Sparta, nikdo jinej. Buď prodáme naše možnosti a schopnosti, jsme mistři a nebo neprodáme a mistr je někdo jinej. Neztotožňuju se s úvahou, že by tu někdo měl na to, bejt lepčí. Jediným takovým nejbližším příkladem by možná mohlo být, kdybysme (stejně jako ten mistr) měli 28 výher a rozhodly jen ty dva vzájemný zápasy... Ale dodám, ať si to užijou. Neumím se byť podívat jak se radujou, ale ať si užijou ty kvalifikace tejdny před zahájením ligy, cestování, kocovinu po úspěchu ap. P.S. myšlenku - zasloužej si to za super podzim, považuju za největší blbost, kterou kdy kdo v letošním ročníku vyplodil.


gero 
re: Pane kolego

22.05.2011 12:01

Přesně tak herr Hund :-).Přej a bude Ti přáno :-).Jen ať si užijou to co my loni Ljepaja atd.Pokud projdou tak klobouk dolů,pokud ne,tak napodobí týmy jako Liberec,Baník,Slávia,(kromě jedné LM sezony),MB,Teplice co dělali v kvalifikaci LM jen fackovacího panáka :-).


janecek 
Mě osobně

22.05.2011 12:28

je uplně jedno, jestli to vyhrála Plzeň, nebo někdo jiný.Pro mě za mě, mohla to vyhrát třeba Příbram:-(. Pro mě je důležité a velice smutné, že titul nemá Spartička a také mě mrzí to, že podáváme někdy tak nekoukatelný výkon. Nezbývá než věřit, že se herní projev do příští sezony zlepší, leckdy to byla opravdu tragedie.Optimismem mě ale naplňuje prognoza dobrých výjezdů do příští sezony, protože některé výjezdy byly letos opravdu vydařené ( Hradec, Slovácko atd.). No a těšmě se na nějaké ty poháry a uvidíme...:-)


Rave1893 
Re:

22.05.2011 12:35

Dokud se budou prodávat nejlepší hráči i uprostřed sezony, nějaká výrazná vládá Sparty podobná té z 90. let už tady nikdy nebude..


acskncl 
za nasazeni

22.05.2011 12:40

15-20 minut v zapase se liga vyhravat proste neda a kdyz samponi a treneri ve vetsine zapasu dyl hrat nechteji, tak tu ligu vyhrat proste nemuzou.


Bruska 
Proč Sparta neobhájila titul ?

22.05.2011 14:22

O ztrátě titulu rozhodly dvě prohry s Plzni, oba zápasy měly stejný průběh, výsledek a nedalo se na ně kouka jak z pohledu Sparty tak Plzně, která proti nám předváděla důvtipný antifotbal. Přícina prohry v obou utkáních spočíváv tom, že naši hráči se nedokázali v obou utkání proti Plzni dostatečně motivovat, přitvrdit, tam kde to bylo potřeba, dát do utkání víc nasazení, jak tomu v minulém ročníku bylo s tradičními rivaly Ostravou, Slávií. Prosté řešení méně peněz hráčům, méně trenéru a více potu, agresivity. S jinými celky to prý z hlediska Plzně bylo fotbalovější, nevím, leta průměrné provincionální týmy nesleduji. Plzeň jsem viděl kromě utkání se Spartou třikrát v evropsklém pohárů proto Sivokovi a spol. osobně. Hodně naivní výkon naznačil, že to není mužstvo do Evropy pokud nebude hrát s nějakou Albánií, což se potvrdilo v Turecku kde to skončilo ostudou včetně vyloučení. Pak jsem viděl druhů poločas Plzeň - Slávie a když to skončilo, tak jsem si říkal Horváte, za tohle si celej pohár nezasloužíš, maximálně tak půl poháru, tak nějak to vidím i s celým plzeňským titulem. Pro Plzeň je škoda, že se nepoučila z příkladu Slávie, teď začnou výdaje a krizepak následuje zatraceně rychle. Ostatně přišel alespoň na oslavu původní majitel klubu, který hráče sice nakoupil, ale nezaplatil ?Nicméně, ani Sparta by si letos za titul nezasloužila nic většího než stisk ruky a pohár žádnej, takže hoši střídáme ! Když už v týmu není moc šikovných fotbalistů, na které v Čechách prostě nejsou peníze, tak alespoň víc hráčů hladových po vítězství.


Rudej 
re: Proč Sparta neobhájila titul ?

22.05.2011 18:02

O ztrátě rozhodly opravdu dva zápasy,ale ne s Plzní,ale v Hradci a Budějovicích.


1893 
re: Proč Sparta neobhájila titul ?

22.05.2011 19:06

V třicetikolové soutěži označit dva zápasy za ty které rozhodly o letošním mistrovi je mimo moje jakékoliv chápání. První utkání s Plzní které jsme prohráli se hrálo velmi krátce po totálně zkurveném utkání se Žilinou a to ještě v době kdy Plzeň nebyla označována za "silnou" natož za nějakého kandidáta na titul. To druhé každý viděl, gól-negól, náš horší výkon a takticky ubráněná výhra Plzní. Za to, že nemáme titul může náš celkově zkurvenej podzim a mimořídná a neopakovatelná sezóna kterou prožila Plzeň.


gero 
Chápu zlost a vystřízlivění.

22.05.2011 15:53

Ale titul jsme si fakticky projeli už na podzim.Nesmyslné prohry v HK a ČB a hlavně doma s Plzní a Teplicemi nám zlomily vaz.Je to škoda,protože s tímto kádrem jsme měli titul vyhrát,bohužel Plzeň se potkala se skvělou formou a hlavně oproti nám,nemělá takové výsledkové propady (na jaře ještě neprohrála) a to rozhodlo.To že jim to tam sudí občas foukl a občas nezvedl,je podružné,měli jsme je 2x porazit a byl by klid.Na druhou stranu jsme získali min.o 3 body víc než loni.Loni na titul stačilo (myslím) 62 bodu (16 výher a 14 remíz).Letos to stačí pouze na 2 flek a i tímto byla sezona vyjimečná.Bohužel problém vidím nejen v hráčích,ale hlavně v herním systému jaký tým produkuje.A je věcí trenéra toto hráče naučit a to Pepovi,zjevně nejde a nenechme se ošálit výsledky v EL,kdy jsme to v hodně případech doslova urvali.Není náhodou,že Plzeň získala titul hlavně díky hráčům,kteří museli ze Sparty odejít-Limberský,Petržela,K olář,Rezek a hlavně Horvath byli strůjci Plzeňského úspěchu.Zajímavé také je,že pouze posledně jmenovaný patřil za svého působení ve Spartě k oporám,ostatní víceméně zapadali do průměru,nebo ani nedostali pořádnou šanci (Petržela).Hlavně Horváth a to si musíme přiznat,byl pro Plzeň důležitou oporou na hrišti a hlavně v kabině,nebýť ho,dnes slavíme pravděpodobně my.Škoda,tak snad za rok ! Sparta forever ! :-).


dexicek 
re: Chápu zlost a vystřízlivění.

22.05.2011 17:28

Dobre napsano..Velmi dobre.


mojža 
re: re: Chápu zlost a vystřízlivění.

22.05.2011 18:14

Tak tak připojuji se a zcela vyjímečně nesouhlasím s Bombitem, a to tím,že dle mého názoru jsem opět tentokrát již potřetí během posledních čtyř sezón nabídli titul na podnosu někomu jinému.Plzni gratuluji a žádnou zášť k ní necítím,ale jaro tak oslnivé neměla a je naší chybou,že ve chvíli kdy jsme z jejího náskoku 12 bodů stáhli 10 a dýchali jí na záda,tak jsme ten titul prostě urvat měli.Jsem přesvědčen,že kádr máme lepší,ale chyba bude asi někde jinde,že pane Chovanec?Pokud Pepa již dopředu rezignuje na možnost rvát se o ligu mistrů,tak je nám titul stejně k ničemu, v pořádku budeme tedy hrát evropskou ligu,ale nezlobte se na mě historicky nejúspěšnější a nejbohatší klub v zemi by měl titul dělat automaticky a hrát o ligu mistrů pravidelně už z toho důvodu,že v lize nám v podstatě ubývá konkurence,Slávka má nadlouho svých starostí dost a provinční týmy typu Plzně nebo Jablonce neberu,přestože nás letos potrápili nejvíc.Na závěr, k čemu bylo hostování Pekharta?Pokud stálo jeho hostování takový balík,tak měl prostě odehrát jaro celé společně s Kweukem,jinak tento tah nechápu,když půlku jara proseděl,že půjde do ciziny po sezoně muselo být jasné každému,nebo se na něj měli vys... a nechat vedle Kweukeho Keriče když o něj tak v zimě stáli,ale tomu asi nerozumím,to ví jen Pepa.


Kocek 
re: re: re: Chápu zlost a vystřízlivění.

23.05.2011 12:12

Kdyby hrál celý jaro Pekhart s Kweukem, tak dneska slavíme titul my, o tom sem přesvědčenej!! V PLzni byl Leo sám a absolutně se neprosadil, s Pekhartem by měli kopytoidní obránci Plzně spoustu práce.


Barney Gumble 
re: re: re: re: Chápu zlost a vystřízlivění.

23.05.2011 12:20

V Plzni spolu hráli celý druhý poločas a že by s nimi měli obránci Plzně nějaký větší problém jsem si nevšiml.


Kocek 
re: re: re: re: re: Chápu zlost a vystřízlivění.

23.05.2011 14:24

Jo, bohužel to byl díky geniálnímu podvodu první jejich společnej ostrej zápas, a tak to taky vypadalo. Kdepak, Pepan letos vyvedl už dost, a pokud je soudnej, v létě se vrátí do kanclu.


dombas 
re: re: re: Chápu zlost a vystřízlivění.

24.05.2011 08:11

..souhlas jedině..Pekhart góly dávat umí ale i přes naší mizérii seděl na lávce, kerič s vencou do zálohy a kweuke chudák aby se v tom útoku sám posral..s pepikem to ale jiný nebude, bohužel...


Kocek 
re: Chápu zlost a vystřízlivění.

23.05.2011 12:10

NJn, dokud o tom, kdo ve Spartě bude hrát nebo trénovat rozhoduje stádo tupých hlav, nemůžeme se divit, že odložení hráči pak jinde jsou za hvězdy ligy..


7kaka7 
Co je ?!

22.05.2011 19:40

Tady všichi nadáváte jako by to byla sezona 05-06 přitom sme udělali víc bodů než v loni!! a řek bych že tým šlapal víc než v loni až na to že vždycky přišlo bum bác prohra přitom snad jenom ten hradec nás přehrál


DarkCook 
re: Co je ?!

22.05.2011 19:56

Huráááááá, máme více bodů než loni! Super!...jen je nám to tak nějak k hovnu, ne? A to že nás přehrál snad jen Hradec je taky dobrej vtip. Ale někomu stačí ke štěstí opravdu málo :)


7kaka7 
re: re: Co je ?!

22.05.2011 22:57

Až se podivám za 10 let zpět tak tuhle sezonu prostě budu hodnotit spíš kladně než záporně


Kocek 
re: re: re: Co je ?!

23.05.2011 12:15

Jak můžeš hodnotit kladně sezonu, kdy máš na zlatým podnose 180 mega z LM a díky stupiditě koučů o ně přijdeš?? :-O Sezona bez trofeje je pro Spartu ostudná.


7kaka7 
re: re: re: re: Co je ?!

23.05.2011 13:13

Ty bys vyměnil 200 melounů který by stejně ničemu nepomohli za zápasy s Liverpoolem?? Je jasný že v u nás se prostě Spartě nikdo nevyrovná tak je sezona bez titulu propadák


Kocek 
re: re: re: re: re: Co je ?!

23.05.2011 14:23

No, 200 mega a zápasy např. proti Chelsea by byly mnohem víc, navíc by zcela jistě neodešel jeden z dvojice Bony Kuco


7kaka7 
re: re: re: re: re: re: Co je ?!

23.05.2011 14:53

Ti by odešli podle mě stejně ale to je jedno,v LM by sme uhráli max 1-2 body ale to je jedno, já si prostě vážim toho že pravidelně hrajem poháry a každý rok o titul a nebudu se vztekat pro to že nevyhrajem každý rok.


Kocek 
re: re: re: re: re: re: re: Co je ?!

23.05.2011 16:24

Já letos taky moc neprskám, ale přijde mi, že tohle mužstvo pod Pepou už lepší nebude, přitom potenciál v něm je obrovskej.


7kaka7 
re: re: re: re: re: re: re: re: Co je ?!

23.05.2011 16:43

To ja asi pravda, otázak kým ho nahradit aby se situace ještě nezhoršila


dombas 
re: re: re: re: re: Co je ?!

24.05.2011 08:13

..zápasy s liverpoolem jsou nám dneska k hovnu, postup se nekonal a adios amigos..


7kaka7 
re: re: Co je ?!

22.05.2011 23:09

mě z minulé sezony chybý 2věci,a neni to ten kus plechu,když si porovnáš:domácí zápas s teplicemi a poslední výjezd je tam rozdíl že až mrazí v zádech,jak jsou (my) fanoušci nevyrovnaní,to je děs této sezony né že nějaká Plzen má o 4 body víc....


acskncl 
re: Co je ?!

22.05.2011 19:56

Jablonec nas prejel jak vitr pastousku a zid nas prehraval tak hodinku....proc tomu bylo je uz vec jina.


7kaka7 
re: re: Co je ?!

22.05.2011 22:43

No na Jablonec sem zapoměl, ale v prohraných zápasech jinka soupeř lepší nebyl


dombas 
..s Pepikem...

22.05.2011 19:44

..to lepší nebude, nemáme herní tvář, žádnej systém hry, z útočníků děláme záložníky, hráčům se nechce běhat atd...upřímně jsem dost nasranej..titul jsme si prohráli sami nesmyslnejma prohrama doma s teplicema, s plzní, v hradci a v budějkách...to, že mi nikdo nedokáže, že gol v Plzni byl a že nás v Jablonci šmiknul sudí jako prase, to už je věc druhá ale nikoli tak podstatná stejně tak jako lehká tlačenka Plzně k titulu...tenhle tým Sparty měl a má podle mě strašnou sílu ale nedokázal jí prostě víc zúročit a vinu nese hlavně lodivod a generální sportovní manažer Josef Chovanec a měl by ty důsledky vyvodit jedině a hlavně na sobě....Forza Sparta!!


Kožich 
Lidi co ta účast ?!!

22.05.2011 21:11

Sobotní dopoledne, nádherný počasí, 2 hodinky vlakem, lístek za 80,- ... lepší kombinaci neznám. Je pravda že už bylo jasný že titul mít nebudem, ale takhle se cejtí tak 12 týmů z GL už od začátku sezony :)) Byl to výjezd v podstatě jako každej jinej ligovej, tak kde jste byli?


7kaka7 
re: Lidi co ta účast ?!!

22.05.2011 23:05

To víš všichni zu řeší, tu sporotvní ošemetnou stránku fotbalu která se nedá moc ovlivnit(A my za ni nemůžeme anikdyž výjde ani když nevýjde)ale ta část co se ovlivnit dá je ta nejpodstatnější


janecek 
re: Lidi co ta účast ?!!

23.05.2011 12:14

Kožíšku, na výjezdy asi nemaj čas, když pořád řeší rozhovory s Jardou Hřebíkem...:-)))


pohadkar 
2010/2011

23.05.2011 09:31

Letošní prohry byly zbytečné, ale také si musíme uvědomit, kolik výher jsme získali v posledních minutách. Ano, máme fyzičku a hraje se na 90 minut, ale všechny tyhle góly nepadly po drtivém závěrečném tlaku. Vyjmenovávat ty zápasy budu jen těžko, ale letos jsem si hned několikrát říkal, že při nás stálo štěstí.


pesfilipes 
re: 2010/2011

23.05.2011 11:35

vždycky je to úhlu pohledu... buď můžeš říct, že tým kerej dá v 29z.8gólů v posledních 10 minutách hry, kerý maj vliv na počet získaných bodů, má buď A) vysokou morálku a charakter a nebo B) kliku.


7kaka7 
re: re: 2010/2011

23.05.2011 12:01

dobře ale kliku můžeš mít jednou dvakrát


Santino 
re: re: 2010/2011

23.05.2011 12:04

Jardo musíš nasadit čtverce, kosočtverce, vypumpovat obranu a potom teprve budem hrát jak Barcelona )))


bar12345 
Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 12:31

tahle trenérská nula je příčinou, že za poslední 4 roky se skončilo 3x na 2.místě. hra bez nápadu, bez koncepce, hráči bez motivace, rozvrácená kabina - to je výsledek chovance.


gero 
re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 15:43

Tak sezonu 2007/08 bych mu na vrub nepsal.Tu odtrénoval Bílek a před posledním kolem a finále ČP (i kvůli incidentu po jeho konci Horvath odešel) zdrhl a Pepa to dojel.


Filousssss 
re: re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 16:33

Jako fotbalista bezesporu výborný, jako trenér mooooc špatný, proto pane Chovanče, děkujeme odejděte!!!


Jumbo1 
re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 16:52

No hlavně, že tu Chovance kritizuje někdo, kdo jak sám psal pod článkem tuším ze zápasu s Bohemkou, na stadion nepáchne, a sleduje všechny zápasy na idnes.cz :-(


bar12345 
re: re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 17:21

Ano, jsem poctivý internetový a onlajnový fanda. Jedině při sledování onlajnu u mě v obýváku se cítím v bezpečí před těmi hulváty na stadionu. To ale neznamená, že přes onlajn nepoznám hru a výkony mužstva.


7kaka7 
re: re: re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 17:32

Dobrý vtip ale asi všichni prokoukli že je to pouze žert :D


bar12345 
re: re: re: re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 17:35

Pozor na ty čárky před spojkou ŽE, pane 7kaka7. Na idnes v diskuzích dělám korektora.


7kaka7 
re: re: re: re: re: Hlavní viník = chovanec

23.05.2011 17:47

Ale ale! z dobráka se stává internetový agresor, ale dost spamů ode mě a ty už sem nepiš vůbec prosim,prosim


Kocek 
re: re: re: Hlavní viník = chovanec

24.05.2011 08:08

Martine, ty seš normální čurák, co je zamindrákovanej a uhrovitej, a co si nikdy nenajde ženskou, tak pouze onanuje na netu :D


Kocek 
re: re: Hlavní viník = chovanec

24.05.2011 08:07

Jumbo, tohle neni bar z idnes, tohle je ten krypl, co si tu dělal nicky podle mě a kterýmu tady admini už několik dementních nicků smazali. Na idnes už si ani neškrtne, tak opruzuje tady, debil :))))


pohadkar 
re: re: re: Hlavní viník = chovanec

24.05.2011 09:09

Tak sem nelez ty a nebude ani on.


Jumbo1 
re: re: re: Hlavní viník = chovanec

24.05.2011 11:16

Mně je jedno, odkud je, sere mě, když kritizuje někdo, kdo na stadion nepáchne. Jinak ať je třeba z novinky.cz, to je jedno.


Filousssss 
Nezapomeňte dát hlas našim klukům

23.05.2011 16:35