Výzva sparťanského fanouška všem sparťanským fanouškům!

<< Zpět na článek

Diskuze k článku


Přidej nový komentář
Filousssss 
H43 supporters

13.06.2011 17:33

Klobouk dolů, kamaráde...


mihagaku 
re: H43 supporters

13.06.2011 17:58

Díky, Filoooousi. Treba to k necemu bude.


mihagaku 
re: H43 supporters

13.06.2011 18:08

Sorry - filoussss :-)


Ludva 
1

13.06.2011 17:52

Osobně jsem článkem potěšen a rád, že to někdo cítí stejně jako já a ještě to tak pěkně dokázal dát na "papír"..díky!.... jenom to PS si myslím, že je trochu "mimo mísu". "Kurva fandit" by se mělo především v kotli! Tím nemyslím zatracovat aktivní fandění na celém stadionu, ale zejména všem otevřený kotel by měl být motorem a startérem atmosféry, která se pak už krásně postupně přesune i mimo tento sektor. Tato aktivita se snahou budování "druhého kotle" kdekoli na stadionu je totiž podle mého názoru předem odkázána k záhubě a je škoda, aby tím nadšenci jako třeba ty (nebo kdokoli jiný jinde na stadionu) ztráceli síly a elán...


mihagaku 
re: 1

13.06.2011 18:08

Diky. To H43 neni snaha o budovani druheho kotle. To je jen o tom, ze nyni jsou "fandici" fanousci po celem stadionu a mohli by se presunout aspon blize kotli, kdyz uz do neho nechteji z jakehokoliv duvodu. Nechći byt moc osobni ale: 1) Ty sam jsi v kotli? 2) Pokud ne, tak od nove sezony budes mit permici v kotli (at uz v tom stavajicim nebo v tom pripadne rozsirenem)? Mam za to, ze treba takovy 40-lety chlapik, ktery chodi rad na fotbal, tak do toho kotle proste nepujde. Ale urcite se rad necha strhnout k fandeni nekde "ve vetsim pohodli" a proto to prave smerujeme co nejblize kotli, aby se tam vytvorila velka fanouskovska skupina, ktera ve sve podstate s tim kotlem splyne. Je nas ted cca 15 a od nove sezony se k nam podle informaci chysta dalsich 25 fandu, tak to treba k necemu bude. Lidi, kteri chteji do kotle to stejne neovlivni, ti do toho kotle pujdou, ale treba to zaujme lidi, kteri sedi na pulici care a rvou jen pri anonymnim celostadionovem SPARTA - PRAHA. Takze - aby to bylo spravne pochopeno - nejde o zadny druhy kotel ani bojkot kotle soucasneho. Jde jen o to, aby se ti fotrici, jako jsem treba i ja, aktivne zapojili do fandeni a aby to bylo soustredeno do mista co nejblize kotli, protoze pak to treba bude mit spolecny dobry efekt, jako na poslednim zapase s Hradcem. To i nekteri fandove v diskusi chvalili.


Dweregon 
re: re: 1

13.06.2011 21:47

Pěkný článek až do toho PS. Ve kterém by se mi víc líbilo burcovat lidi do kotle a ne někam na protilehlou panebože.A když budou blíže kotli tak no a co.Na prvním místě je kotel až ten bude vypadat úctyhodně tak poté bych až zapřemýšlel nad fanouškama na protilehlé.Osobně si teda fanouška představuju jinak než sedícího člověka který odpoví Prahaa.Dokud vám nohy sloužej tak proč do toho kotle nejít :DA jak tady zmiňuješ fotříky tak ty by podle mě taky měli určitě chodit do kotle z důvodu toho že by tu byl někdo kdo by u mládeže měl respekt a ta se nechovala tak jak se v poslední době chová.A upřímně bych byl radši kdyby si na konci napsal že se vaše skupinka stěhuje na další sezonu do kotle :-)


mihagaku 
re: re: re: 1

15.06.2011 12:19

Diky za komentar. Ja si pamatuju, kdyz byl kotel za branou i potom pres roh a rozdeleny i do toho horniho patra. Sam jsem tam chodil. Ale dnesni kotel je spis takovy "kotlicek" a navic je tam i hodne lidi (i deti), kteri nemaji vubec o fandeni zajem a vyhledavaji spis jine prilezitosti, aby se mohli sami povazovat za "tvrde" jadro a spis to celkovou naladu na to, aby se konal hromadny presun fanousku do kotle, kazi. Ja nechci chodit na fotbal, abych tam umravnoval nejaka nezbedna ditka (toho mam doma dost) ani se nechci poustet do umravnovani jinych typku. Kdyz si v kotli neudelaji poradek jeho soucasni clenove, tak preci nikdo nemuze ocekavat, ze to prijdou delat fanousci, kterym jde primarne o fandeni a fotbal. Treba to nakonec dopadne tak, ze se fandici fanousci presunou jak do kotle - a opravdu ta aktivita na H43 neni namirena proti snaham o rozsireni a zlepseni kotle - tak do sektoru kolem H43 a cele fandici jadro fanousku bude soustredeno v jedne casti stadionu a vytvori se kotel pres dve tribuny a bude to super. Vzdyt ty aktivity nemusi jit vubec proti sobe, ale muzou se navzajem doplnit a splynout. Potom by mel cely ten KOTEL treba 7.000 fanousku a to uz by mi vubec nevadilo, ze tam sedi dalsich 5.000 cumicich :-) A cele fandeni muze klidne ridit lidr kotle, to nikomu vadit nebude, ba naopak, urcite se lidi pridaji, kdyz to bude mit nejaky potencial a bude to dobre zorganizovany.


filipkaran 
5000 by bylo moc pěknejch

13.06.2011 18:05

Snad si to teď v okurkové sezoně přečte co nejvíc lidí a rozsvítí se jim a bude následovat nějakej nárůst. Každopádně podnětnej článek :)


FootballFanatic 
OS12

13.06.2011 18:25

Článek je skvělej a myslím, že se díky němu do začátku nový sezóny připojí pár nových členů. Ovšem nevěřím tomu, že kdyby OS12 mělo např. 10 000 členů, tak by se zlepšila atmosféra. To záleží na jednotlivcích, jestli chtějí fandit nebo ne. Alespoň u nás to platí. Podívejme se např. na poslední derby, plnej stadion, celostadionový choreo, vedení 2:0 po 12 minutách a fandění bylo i přesto strašný. Najde se sice prá výjimek, kteří jsou schopni řvát za 5 chlapů, ale 10 dalších jenom tupě čumí, jakoby na stadionu byli za trest.


mihagaku 
re: OS12

13.06.2011 18:35

To máš pravdu, ale je to i o trochu nečem jiném. Je to o tom, že "jsem sparťan jen prilezitostne" a jen kdyz je nejaky vyznamny zapas. Nechci se ztrapnit, protoze abych treba skakal Kdo neskace neni spartan - to preci nejde. Na stadion se musi pritahnout vic opradovych fanousku a potom se tohle dit nebude. U nas v sektoru je vzdy na vyznamny zapas (derby, pohary) uvolneno tak 30 listku pro zastupce marketingovych partneru - konkretne u nas sedi typci z McDonalds. Oni se ani nezvednou, kdyz je gol (ani Sparty ani Slavie), proste tam je sedi, cumi, porad kontrolujou nejake statistiky na mobilech (asi jak jim ficej cheeseburgery) a fotbal je jim ukradenej. Az nebude mit Sparta zapotrebi davat temto lidem listky, ale budou na jejich miste sedet skutecni fanousci, tak se to zmeni. Mas pravdu, ze samotny vstup od OS12 nic ohledne atmosfery neznamena, ale treba to lidi vyprovokuje k tomu, ze se aspon zamysli nad tim, zda skutecne fandi a zda si to uzivaji nebo ne. Treba se lidi prestanou stydet a krome posmesku a negativnich kecu nasi Sparticku i spolecne podpori.


FootballFanatic 
re: re: OS12

13.06.2011 19:29

Rozhodně s tebou souhlasím. Bohužel tihle příležitostní návštěvníci se strhnout k fandění nebo nějakým aktivitám nikdy nenechají. Většina těchto lidí si na Spartu několik týdnů ani nevzpomene. Nejsou hrdí na tento klub a ani si nezasloužej být nazýváni Sparťany. Jenom si na ně hrajou při větších zápasech, jak jsi již zmínil a následně někde na Facebooku. Berou to prostě jako chvilkovou módní záležitost. A s tím prostě asi nic neuděláme, je to dáno mentalitou. Tihle lidé mají většinou jiné priority a záliby a "nějaké řvaní" na stadionu jim nestojí za námahu.


mihagaku 
re: re: re: OS12

15.06.2011 12:34

To je jasny, s tim nikdo nic neudela, tihle panaci tam budou porad. Ale myslim si, ze nejak smysluplne sdruzit ty fanousky, kteri chodi pravidelne, maji permici a chteji si fotbal uzivat, smysl ma a muze to byt cesta k tomu, ze tyhle prilezitostny a modni spartany prirozene ze stadionu vytlacime nebo aspon budou tvorit zanedbatelnou mensinu. Je to jako kdyz nekdo chodi sportovat. Nekdo rekne "chodim na squash" a pritom byl dvakrat za pul roku, ale dobre to zni, kdyz to nekde rekne. Kdyz si ale nekdo koupi na ten squash permanentu, chodi kazdy tyden, zajima se o nove rakety, micky a ruzne dalsi veci, ktere se toho sportu tykaji, tak se z nej stane clen jakesi komunity, ktera ma proste rada squash a je ochotna tomu hodne obetovat a podridit. A tak je to i s tim fandenim. Pokud nekdo jde dvakrat za sezonu, tak mu je vlastne cela Sparta ukradena, ale v hospode pak muze rikat "ja fandim Sparte", "ja chodim na Letnou". Ale kdyz si nekdo koupi permanentku, treba se ucastni dalsich fanouskovskych aktivit (treba prave OS12, roznos chorea, pochody, vyjezdy, atd.), tak tento fanousek uz chodi na fotbal z jineho duvodu, nez aby o tom mohl jen mluvit v hospode. Chce si ten fotbal uzit, zafandit, vyradit se s kamarady a tento fanousek uz tomu, aby byl na Letny kazdy zapas nebo na kazdem vyjezdu a mohl se ucastnit fandeni, ledacos podridi a obetuje. Proste z ty chaty prijede o dve hodiny driv nebo kdyz je treba pochod do Edenu, tak z ty prace proste taky driv zmizi a mohl si s kamarady vychutnat to, jak tam ti zebraci u cirkusu vzdycky cumi. A podchytit takove fanousky je prave asi cilem a smyslem OS12. Vytvorit otevrenou komunitu, ve ktere bude pro fanousky svym zpusobem cest byt a spolu s permanentkou na Spartu budou chtit mit i clenskou kartu OS12. Omlouvam se, ze zase agituju, ale ja to tak proste citim a fakt mi to neni lhostejny. Nemuzu se smirit s tim, ze nas kotel a nasi fandici fanousci zacinaji byt pri konfrontaci s nekterymi jinymi kluby v mensine. Preci - MY JSME SPARTA!!!


FootballFanatic 
re: re: re: re: OS12

16.06.2011 18:18

Přesně tak. Jednoduše řečeno je to hobby, jako každé jiné. A všichni, co to vidíme stejně se musíme sjednotit a nejsnažší cesta vede nejspíš přes 0S12.


káně 
re: OS12

13.06.2011 20:52

protože od 20 minuty se na trávníku hrála uspávaná ....


FootballFanatic 
re: re: OS12

13.06.2011 22:39

a to je snad důvod mlčet?!


Tomis 
Super

13.06.2011 20:07

Parádní článek, Michale, klobouk dolů, palec nahoru :-)


mihagaku 
re: Super

15.06.2011 12:35

Ty mas jediny stesti, ze uz v OS12 davno jsi, jinak jsme Te v tom clanku natrel taky :-)


akrij 
přesně...

13.06.2011 20:15

na takový článek jsem teď čekal :)...hrozně mi to zvedlo náladu...:)...pětistovka na O.S už je připravená takže už brzo se taky připojím... Bylo by super kdyby se zaplnily sektory D50 a D49 :)


mihagaku 
re: přesně...

15.06.2011 12:37

Nepripojuj se brzo, pripoj se TED!


Bud1893 
Článek super

13.06.2011 20:23

Určitě napiš i další články. I já doufám že nás v O.S. bude co nejvíc


mihagaku 
re: Článek super

15.06.2011 12:39

Hele, uz asi nic dalsiho psat nebudu, tohle byl spis nasledek moji deprese z poslednich zapasu a kdyz jsme o tom s klukama porad jen mleli v hospode, tak jsem chtel neco udelat, co by snad pomohlo. Kazdopadne prvni vysledky uz snad jsou - Filip a Lukas, ktere jsem v tom clanku natrel, uz do OS prihlasku poslali :-)


káně 
1

13.06.2011 20:53

jen víc takových článků :-))) a na D54 fandím, pokud ještě vidím na hřiště :-))))


Venca 
Jsem ve fanklubu

13.06.2011 21:47

asi 20 let a spokojený. Nemám potřebu vstupovat do OS 12. Můj názor, moje volba.


káně 
re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 07:45

Já nevím, ale nějak mi nepřijde, že by si XII.hráč a fanklub nějak odporovali. Navíc s činností fanklubu fakt spokojenej nejsem. Je hezký, že fankluby jezděj na velký zápasy doma, ale na Příbram, Budějovice, Ústí a podoběn přijedou 3 autobusy. Hlavní smysl fanklubů má být v jezdění na každý zápas, jinak je fanklub na HOVNO!


kuchi 
re: re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 10:00

Pozor, malý fankluby nemají nárok na bus zdarma na velký zápasy. Dostávají právě k dispozici zápasy jako je Příbram, Budějice apod.


káně 
re: re: re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 10:50

Tak pak je asi moc nevyužívají a defakto nefungují ...


Celticgirl 
re: re: re: re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 12:16

Ty fan cluby nejsou jen o busech..


Venca 
re: re: re: re: re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 14:34

tak tak :-)


palec 
re: re: re: re: re: re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 18:57

A o čem dalším? Nechci slepě kritizovat, ale nějak tu aktivitu fan clubů nevidím.


káně 
re: re: re: re: re: re: re: Jsem ve fanklubu

14.06.2011 20:24

Já myslím, že fanklub by měl být především o podpoře na zápasech ...


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: Jsem ve fanklubu

15.06.2011 10:45

Stejně jako 12 o tom vytvořit partu lidí ze stejného kraje se stejným zapálením. Asi se shodneme, že na Moravě to mají Sparťani těžší a je důležité, aby speciálně tam tyhle kluby fungovaly, aby zájem o Spartu neuvadal, naopak - a to není jen o výjezdech, i když by měly být hlavním posláním. Ty lidi se schází a mluví o Spartě, maj větší pocit sounáležitosti a díky tomu pak chtějí i aktivně přispívat k atmosféře na tribunách.. Většina lidí z těchto fan klubů fandí a neseděj jak pecky s občasným tlesknutím jako je to u některých, kteří jdou sami na zápas a Spartou nežijou i mimo sezonu.


mihagaku 
re: re: re: re: re: re: re: re: Jsem ve fanklubu

15.06.2011 12:50

Nechci se ted nikoho dotknout nebo nekoho urazit, protoze toho o fanclubech moc nebo spis nic nevim, nemam o jejich cinnosti zadne zpravy a vlaste vim o jejich existenci pouze kdyz nekde na stadionu vidim na plote viset spartanskou vlajku s napisem Fanclub Horni Dolni. Ale myslim si, ze cinnost fanclubu a OS12 se vubec netluce, nejde proti sobe ani si nijak jinak neskodi. Nechci ani nikomu rikat, ze clenstvi ve fanclubu je neco mene nez v OS12 nebo opacne, to v zadne pripade. Spis si myslim, ze se tyto dve sdruzeni muzou prijemne doplnovat. Vnimam to tak, ze fancluby jsou takove "bunky" spartanu rozesete po republice, jsou to nadsenci, kteri maji radi Spartu a snazi se o ni mit co nejvice informaci, ucastnit se dle moznosti zapasu a proste se najak k te komunite SPARTA prihlasit. OS12 je v mych ocich spise sdruzeni pro aktivni cinnost fanousku smerem k okoli - k ACS, hracum a fanouskum, ma sdruzit aktivni fanousky pro fandeni, chorea a dalsi aktivity (treba hromadne vyjezdy) a ma resit aktualni fanouskovske problemy - treba ty pravni zalezitosti po zasazich PCR. A nejake slevy na zbozi je jen uz logicka doplnkova vec. Takze neni preci nic proti nicemu, kdyz je nekdo clenem fanclubu i OS12, stejne tak neni nic proti nicemu, kdyz je nekdo jen clenem fanclubu a aktivne se do fandeni a dalsich fanouskovskych cinnosti zapojuje. A vlastne ani neni nic proti nicemu, kdyz je nekdo jen clen fanclubu a doma v klubovne nad pivem jen o Sparticce diskutuje s kamarady. Hlavne ze je taky jednim z nas - ze je Spartanem!


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jsem ve fanklu

15.06.2011 13:18

Já s Tebou souhlasím, že se to netluče a nevylučuje navzájem. Já reagovala jen na to, že to není jen o těch výjezdech ;) že je v tom víc smysluplných věcí, které nejsou na první pohled zřejmé.


mihagaku 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jsem ve fa

15.06.2011 13:25

To je jasny, to jsem pochopil. Ja jsme se spis rozepsal proto, abychom touto diskusi probudili vice fandu pro aktivni cinnost ve fanclubech nebo OS12, protoze ono je uplne jedno, kam kdo patri, hlavne ze fandi SPARTE :-)


Celticgirl 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Jsem v

15.06.2011 13:40

Já se přiznám, že v OS nejsem, neb jsem čekala, jak bude fungovat. Co přinese. Nemyslím výhody, na ty kašlu. Byla jsem skeptická a čekala, na jakou cestu se dá.. jestli to nebude jen z dalších iniciativ, co s velkou pompou vzniknou a v zapomění zaniknou.. Vím, že to asi není správný přístup. Snad jen OS potěší, že už nemám na co čekat.. a ihned, jak to bude možné, do dvanáctky taky konečně vstoupím.


mihagaku 
re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: re: Js

15.06.2011 14:04

OS12 to potěší určitě a mě samozřejmě taky! Myslim, ze Tve pocatecni vahani a vyckavani je presne to, co asi delala velka spousta fanousku a prave i mych kamaradu. Proto jsem ten clanek vlastne psal, aby se konecne rozhoupali :-) Sdruzeni uz rok funguje a neni uz na co cekat. Aby mohlo byt sdruzeni aktivnejsi, protrebuje vice clenu. Jednak bude mit silnejsi hlas pro prosazeni zajmu fanousku a jednak to bude i vetsi motivace pro lidi, kteri se o cinnost OS12 staraji. Urcite budou aktivnejsi pro clenskou zakladnu v radu tisicu nez par desitek clenu. Takze vitej v OS12 :-)


Šimák 
Klobouk dolu

14.06.2011 08:26

Super článek. Jen tak dál, chválím. Věřím, že se atmosféra na Letné pro příští sezonu zlepší,jelikož kotel který by měl být hnací motor celého fandění moc nefunguje a je ve stavu jakým je. Je to obrovská škoda pro tým jako je Sparta že nemá pořádný kotel pravidelně na každý zápas i ligový a ne jen na velké zápasy v Evropě.Psalo se tu že se posílala žádost Křetínskému na odstranění plotů a nevíme vůbec jestli to tak bude???


mihagaku 
re: Klobouk dolu

15.06.2011 12:54

To zatim asi nevi nikdo, jestli pujdou ty ploty do hajzlu. Nase aktivita s tim sektorem H43 vychazi z toho, ze mame spoustu kamaradu, kteri chteji fandit, do kotle proste nechteji a sedi nekde v prdeli na druhem konci stadionu a sami mezi 50 mlcicimi fandit nechteji. Takze znovu - vsichni fandici - DO KOTLE - a kdo tam z nejakeho duvodu nechce, tak je k dispozici aktivni sektor H43 a prilehle okoli.


káně 
re: re: Klobouk dolu

15.06.2011 13:33

a z D54 fandí horní ochoz :-)))


paz 
os 12. hráč

14.06.2011 09:14

bezpochyby dobré sdružení a na novou sezonu se už určitě přidám, ale při vzniku jsem čekal asi trochu víc, hlavně co se týče fandění a organizace kotle na domácích zápasech... ploty, sit atd. chápu, ale neni to zábrana k tomu aby se začlo organizovaně fandit... proto mi přijde taky předčasné nabádat fandící lidi at jdou do jiného sektoru, mělo by se počkat až na rozhodnutí sparty ohledně plotů... já sám nevim kam si koupim permici, snad se situace do začátku sezóny objasní


káně 
re: os 12. hráč

14.06.2011 09:38

Právě z organizace fandění, všelijakých akcí či pozvánek na zápas /jak to dělalo SF v mistrovské sezóně/ jsem nejvíc zklamaný. To jediné mi vadí a tady je největší místo, jak se zlepšit a zaujmout víc lidí....


mihagaku 
re: re: os 12. hráč

15.06.2011 13:11

Uz jsem to psal pred chvili jednou - neco jineho je aktivita pro 222 clenu nebo pro 5000 tisic, to je motivace uplne jinde. A taky nezapominejme, ze jak SF tak OS12 jsou dobrovolne aktivity, ti lidi to delaji zadarmo.


mihagaku 
re: os 12. hráč

15.06.2011 13:01

Diky za komentar,jen k tomu hodim jeste male laso zpet. Pridej se k OS12 HNED, at si to zase nerozmyslis :-) Ale ted vazne - to, ze se mnoho veci OS12 zatim nedari prosadit nebo zorganizovat souvisi i s tim, ze je pouze 222 clenu a to neni zase tak velka skupina, aby mela dostatecne silny hlas na prosazeni nekterych veci. A jak uz psal nekdo z vedeni OS12 - jinak se pracuje pro skupinu 222 lidi a jinak pro fanouskovske sdruzeni, ktere ma treba 5000 clenu, to je pak asi jina motivace. A na zaver radeji znovu opakuju - nase aktivita se sektorem H43 neni proti kotli - ba naopak - kdo chce do kotle, tak at tam od nove sezony urcite maze bez ohledu na ploty. A pro ty, kteri chteji taky fandit a nechteji z jakehokliv duvodu do kotle jen nabizeme, aby se pridali k aktivnimu sektoru H43. Ale z Tveho prispevku chapu, ze bud pujdes do kotle nebo jinam k aktivnim fandicim fanouskum, takze to spis ber tak, ze to s tim kotlem vysvetluju porad dokola pro ostatni.


kemr 
agitka

14.06.2011 09:47

hmm, pěkná agitka, ani Petr Vitásek by se za ni nemusel stydět.


mihagaku 
re: agitka

15.06.2011 13:11

Neboj, ja se taky nestydim :-)


goal 
ok. ale PS?

14.06.2011 10:31

proč se teda spíš nepřesunete do kotle na balkon H37. Myslim že tam je pořád mista dost. A možná byste ukázali svým vrstevníkům, že do kotle po tricítce neni hroznýho. až na tu síť:)


Filousssss 
H43 supporters

14.06.2011 14:54

Žádnej novej kotel nikde nezakládáme!!!! Nahoru nad kotel nepůjdeme, na H43 máme lepší výhled a přehled. Nevim co je špatnýho na tom, že chceme na H43 pořádně fandit, tak jak jsme fandili poslední 3 domácí zápasy. Fandit by měl přeci celý stadion a né jenom kotel, samozřejmě je jasný, že by kotel měl být hnacím motorem, ale na Spartě už bohužel žádný kotel neni. Každý vidí jaká je situace našeho kotle, a kdyby by se nás 10 z H43 přesunulo do kotle nebo nad něj, tak tím to určitě nevytrhneme!!!


luckyboy 
Přesvědčils mě :-)

14.06.2011 19:55

Díky Michale, za tento příspěvek, který mě definitivně zlomil do 12. vstoupit, jdu do toho s vámi:-) Co vy Filousssi, Kubo, Jindro?


Filousssss 
re: Přesvědčils mě :-)

14.06.2011 20:32

Já už vstoupil včera :o)))), i peníze jsem poslal :o)))


Tomis 
re: Přesvědčils mě :-)

15.06.2011 13:09

to je dost, woe :-)


SigyBoss 
re: Přesvědčils mě :-)

20.06.2011 14:43

Já bych chtěl vidět tebe, nebo Bohuša, se třema děckama, kdyby za tebou prišli abys vstupil..., teď su všichni chytři:)


mihagaku 
re: re: Přesvědčils mě :-)

20.06.2011 16:39

Me nevadi, zes nevstupil, ale kdybys vystupil :-)


kuchi 
Soukromý názor

14.06.2011 20:16

Když se tak o tom bavíme na fotbale a v hospodě. Tak se vesměs shodujeme, že největší překážkou je ten členský poplatek a zdvojení některých služeb s činností fanclubu. Já vím, že 500Kč vyhodím každej měsíc za nějakou kraviny a ani nemrknu okem. Ale když člověk k tomu musí podstoupit nějaké vyplnění/registraci, tak nad tím přemýšlí dvakrát a rozmyslí si to. Chápu argumenty, že když budu aktivní, tak se mi těch 500Kč vrátí. Ale troufnu si říct, že podobné služby nabízí fanclub, tedy bez výjezdů. A nabízí to za 100Kč pro studenty a seniory a 200Kč pro zbytek. Tohle považuji za největšího konkurenta. Proto bych šel cestou dvojího členství OS. Dejme tomu za těch 100Kč až 200Kč jako je to u fanclubu s omezenýma výhodama (např. bez slev na výjezdy) a za 500Kč s plnýma výhodama. Je to můj názor, co by mohlo pomoci, aby bylo v OS více členů a mělo tohle sdružení větší vyjednávací sílu u vedení apod.


mihagaku 
re: Soukromý názor

15.06.2011 13:21

Tak zkus napsat tento tvuj namet na OS12, treba to muze byt dobry podnet do diskuse. A mohl bych Te o neco pozadat - mohl bys napsat par radek o tom, jak funguje vas fanclub a co delate? Ja o fungovani a cinnosti fanclubu (a asi ani vetsina ostatnich fandu) nemam vubec zadnou predstavu, treba to bude dalsi podnet ke sblizeni fanclubu a OS12, protoze ve sve podstate to jsou fanouskovska sdruzeni, ktera maji asi stejne zajmy a cile. Predem diky moc.


kuchi 
re: re: Soukromý názor

15.06.2011 14:20

Tak já osobně jsem ve fanclubu hlavně z důvodu, že to mám do Prahy přes 200km. Proto využívám dopravu zdarma, když se vyjede. Dále si mohu přes předsedu zajistit vstupenky na venkovní zápasy. To je tak asi vše, co vím o fungování fanclubu.


mihagaku 
re: re: re: Soukromý názor

15.06.2011 14:30

Jestli tomu rozumim, tak kdyz dela vas fanclub vyjezd treba na pohar do Prahy, tak mate zaplacenou cestu a platite si jen listek? A jezdite treba i na nejake ligove zapasy do Prahy nebo jen na vyjezdy kam to mate bliz?


kuchi 
re: re: re: re: Soukromý názor

15.06.2011 14:36

Na poháry to myslím neplatí. Platí to na domácí ligové zápasy. Koupíš si lístek a dopravu máš zdarma. Dřív byl i jeden lístek za sezónu zdarma, jak je to teď nevím, mám již dva roky permici.


Ludva 
re: re: re: Soukromý názor

16.06.2011 11:01

To je dost smutný, když běžný člen fanclubu ví o fungování fanclubu to, že "je možné mít přednostně lístky na venkovní zápasy (do Liverpoolu)" a "mám občas zdarma dopravu do Prahy" a asi mu to přijde normální, resp. je s takovým stavem spokojen...


kuchi 
re: re: re: re: Soukromý názor

16.06.2011 11:28

Nejsem běžný člen. Jsem výjimečný/vychcaný - chceš-li výjimečně vychcaný člen, který jen využívá těchto zmíněných služeb a zbytek je mu jedno.


kuchi 
re: re: re: re: re: Soukromý názor

16.06.2011 11:38

Ještě se doplním. Kdyby fanclub nenabízel cestu na Spartu zdarma, tak v žádným fanclubu nejsem, protože ani nevím, co je jeho posláním. To, že mi jako studentovi ušetří cestu do Prahy a zpět je pro mě velmi výhodné. Proto se ani nechci nazývat členem fanclubu, jen cestujícím zdarma. Nevidím na tom nic špatného.


Ludva 
re: re: re: re: re: re: Soukromý názor

16.06.2011 18:45

Já ti to vubec nevyčítám..když se někde něco dává zdarma, proč by sis to nevzal..to bys byl blbec:)))..je jedno že vychcanej:))...jen prostě me fascinuje jakou má ofiko fanclub "pověst"..jak se dokáže (nebo spíš NEDOKÁŽE) prezentovat, jak je aktivní (tzn. NEAKTIVNÍ, že o jeho činnosti -která není- nikdo nic vlastně neví). Budu se opakovat, ale nebejt Lovosic, Poličky nebo Týnce..a SF..asi bych se o fanclubu ani nic nedověděl...


honeysek 
Souhlas

14.06.2011 23:33

Jako člena (o když neaktivního) OS mě ten počet taky mrzí. Máme s kámošem x let permici na protilehlou, na výjezdy chodíme do kotle, tam to tak neskřípe. Doma sme šli do kotle x krát a naposled, po první půli (asi Liberec) sme se na to vysrali a šli zpátky, protože dokud tam bude už jen z těch 100 lidí co tam chodí vytrvalejc fandit 20, 60 dětí si bude sedět v koutě a fotit fotky pro fcb a zbytek holejch hlav v mikinkách to podobný, ne - li horší = všichni víme od koho je největší bordel jako dělobuchy na ploše, netušim proč s tim klub nic nedělá, tak já a nejen já tam už nepáchnem. To si radši připlatím a z D54 se přesunem na H43 za váma, teď už sme párkrát seděli nahoře blízko středu a díky vám!


mihagaku 
re: Souhlas

15.06.2011 13:18

Tak to radi slysime. Uplne ze stejnych duvodu chceme byt prave aktivni v tom H43 a vy presne representujete ty fandy, kteri do toho kotle nechteji a pritom radi fandi a chteji si to uzit. Prave kvuli temto fandum nabizime alternativu na H43.


PaoloDiCanio 
re: Souhlas

15.06.2011 18:36

Pyro není zločin!!! ale na plochu nepatří to máš pravdu


HVK 
a co na to

15.06.2011 14:30

18902 členů SFS :)


mihagaku 
re: a co na to

15.06.2011 14:38

Omlouvam se za stupidni dotaz - to mas na mysli nejake registrovaneuzivatele tohoto webu? Nebo to SFS je neco jineho??


MaskotKali 
re: re: a co na to

15.06.2011 15:26

Pan HVK určitě myslí sdružení "Sparta fandí slušně", které mám tucha zakládala samotná Sparta.


paz 
re: re: re: a co na to

15.06.2011 21:05

ano, to je to sdružení jehož známku nosí na krku 15letý hooligans v kotli a fandí slušně "jude slavia" a "sieg heil" x)


mihagaku 
re: re: re: a co na to

16.06.2011 07:09

Diky za vysvetleni, uz jsem na toto "sdruzeni" uplne zapomněl, byť jsem do nej taky kdysi vstoupil. Myslim, ze to, ze by se na Sparte nefandilo slusne ani v nejmensim nezhrozi, protoze az na par omletych pokriku se na Sparte nefandi :-(


kořala 
re: re: re: re: a co na to

16.06.2011 12:39

Tak musíš vyburcovat těch skoro 19 litrů bratrů a sester ve zbrani slušného spolku a hned bude členů:-))


Filousssss 
Martin Hašek před startem letní přípravy

15.06.2011 21:46

http://www.youtube.com/wa ... jsou fakt šašci, Martin Hašek má nové pravomoce, ale taktika a sestava zůstává na Chovancovi, tak to se máme opět ma co těšit. To tase bude, hra na 1 útočníka, Kadlec s Keričem a možná i se Slepičkou v záloze, nedivil bych se, že kdyby neudali Hohenedera, tak by byl v základu jako defenzivní záložník. Doufám, že aspoň to fandění se zlepší, aby člověk moc nevnímal tu hru :o))))


acskncl 
re: Martin Hašek před startem letní přípravy

15.06.2011 23:36

Chce to ale dostatek rumu v predzapasove priprave:o)))


mihagaku 
re: Martin Hašek před startem letní přípravy

16.06.2011 07:27

Byl bych moc rad, kdybys nemel pravdu, ale taky se obavam, ze se pokusime ziskat titul tim, ze ho ubranime a uplichtime a Sparta zase bude hrat tu stejnou holomajznu, jako v minule sezone (az na par vyjimek) a chodit na fotbal bude zase spise za trest a nasledny komentar GSM po zapase bude k smichu, no, spise k placi. A uz se zase desim tech rohu a primej kopu, ktere jsou pro nas vzdy vlastne nevyhoda. Mozna by to chtelo do A-čka angazovat nektere holky z zenskeho tymu. V sobotu na tom finale poharu jsem po dlouhe dobe videl od hrace v rudem dresu normalne kopnuty roh (nikoliv na prvniho obrance na malem vapne) nebo pekny centr do vapna ze hry. Asi bychom meli zacit uvazovat o tom, ze budeme pravidelne chodit i na holky, abychom si vzdycky spravili chut :-)


mihagaku 
re: Martin Hašek před startem letní přípravy

16.06.2011 07:30

A to nesmyslny rozdeleni kompetenci mezi Martina Haska a GSM je kockopes, ktery je uplne na nic. Je to takove jako kdyz Hasek ridi auto, muze slapat na pedaly a radit, ale volantem stejne toci GSM. Mel by byt jasny hlavni kouc, ktery nese plnou zodpovednost za tym, vysledky i predvadenou hru a at si k sobe vybere asistenty, kteri mu pomahaji. Dva kouhouti na jednom smetisti - to nikdy nedelalo dobrotu.


mihagaku 
re: Martin Hašek před startem letní přípravy

16.06.2011 08:12

Filousssssi - tak ted jsem si poslechl tu tiskovku s Martinem Haskem a po tom, jak mluvil o roli GSM, tak muzu temer s jistotou rict, ze to bude stat stejne za hovno jako dosud.


Tomis 
re: Martin Hašek před startem letní přípravy

16.06.2011 10:15

Tak to holt bude chtít poctivou přípravu na Brusce, ať tu holomajznu moc nevnímáme :-)


Filousssss 
re: re: Martin Hašek před startem letní přípravy

16.06.2011 14:33

Souhlasim :o)),víc piva=lepší fandění :o))) menší vnímavost naší super hry, pod taktovkou pana GSM...


j.holiday 
re: re: re: Martin Hašek před startem letní přípra

23.06.2011 17:08

hlavne v hospode moc nehulakejte, at pak zas nemam monokla;-)